Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Inter ontkent interesse in De Boer: ‘Waarom zouden we?’

Laatste update:

Internazionale verslijt de laatste jaren trainer na trainer. Na de succesperiode onder José Mourinho, die twee seizoenen aan het roer stond in Milaan, kwamen en gingen er al vijf trainers: Rafael Benítez, Leonardo, Gian Piero Gasperini, Claudio Ranieri en Andrea Stramaccioni. In de zomer nam Walter Mazzarri het takenpakket op zich, maar ook hij mag misschien niet blijven.

/

Met de winterstop in de Serie A in zicht staat Inter vierde, op twaalf punten van koploper Juventus. I Nerazzurri verloren weliswaar pas één keer dit seizoen, maar de clubleiding had meer verwacht: mede doordat Inter geen midweekse Europese verplichtingen heeft. Als het team de komende wedstrijden punten blijft morsen, overweegt de nieuwe eigenaar Erick Thohir om Mazzarri zijn congé te geven.

Volgens Radio Deejay is de Indonesiër dan geïnteresseerd in de komst van Frank de Boer naar het Giuseppe Meazza. De Boer werd in december 2010 aangesteld als trainer van Ajax en maakte de club vervolgens driemaal op rij landskampioen. De Boer heeft nog een doorlopend contract in Amsterdam en wil het liefst nog langere tijd bij Ajax blijven. In het verleden zag hij al af van een vertrek naar Liverpool en Spartak Moskou.

Update 15 december 15.33 uur - Inter ontkent interesse in De Boer: ‘Waarom zouden we?’
Frank de Boer is niet in beeld bij Internazionale. I Nerazzurri zouden twijfelen aan de huidige hoofdtrainer Walter Mazzarri en de huidige coach van Ajax zou kandidaat zijn om hem op te volgen in Giuseppe Meazza. “We zijn dit project net pas begonnen. Wij hebben geen contact opgenomen met andere trainers, waarom zouden we?”, zegt eigenaar Erick Thohir echter in de Italiaanse media.

Zou Frank de Boer geschikt zijn als trainer van Internazionale?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

dat kunnen ze mooi vergeten !

14 december 2013 om 15:57

Man City (schat ik hoger in) heeft Frank de Boer zelfs weg geslagen en daarnaast ook het grote geld bij Spartak Moskou weg geslagen het bod.. die gaat zeker niet bij het gevallen Inter Milan aan de slag !

14 december 2013 om 19:15

Inter heeft een nieuwe voorzitter met veel geld, de oude glorie gaat daarom weer terug keren. Er gaan miljoenen gespendeerd worden het kan daarom wel zo zijn dat de Boer misschien wel luisterd

14 december 2013 om 16:32

Ik denk dat frank de boer het eter zal doen bij city dan bij inter. Frank doet het goed bij Ajax omdat de structuur er stond. Hij kan plukken uit de jeugd en ik ben bang dat wanneer hij bij een club komt waarbij de organisatie minder goed staat- frank niet zo goed uit de verf komt. Hij lijkt mij niet het type trainer dat een bepaalde vorm van verander management kan toepassen en een organisatie neer kan zetten. Bij oranje en bij Ajax heeft hij het goed gedaan- maar wel in 2 gunstige omstandigheden. Zet hem bij een club neer dat aan het bouwen is of waar het niet goed gaat... Dan ben ik bang dat hij wat tekort gaat komen.

14 december 2013 om 18:45

Volgens mij ben je zijn eerste jaar vergeten, het was bijna nog nooit zo onrustig binnen Ajax. Dus het is absoluut niet zo dat hij in een gespreid bedje aankwam, hij is juist een van de weinige geweest die rustig was in die crisistijd.

Ik denk wel net als jou dat hij beter niet naar Inter kan gaan. De Boer is aanhanger van een ander soort speelstijl en mentaliteit dan de Italianen. Als hij moet gaan kan hij beter naar Spanje of Duitsland.

15 december 2013 om 17:19

@church89

Dat meen je toch niet serieus hé? Jij doet het overkomen alsof alles bij Ajax al perfect geregeld was en dat het eigenlijk vrij eenvoudig was om het zo goed te doen als Frank het nu doet. Daar ben ik het echt totaal niet mee eens. Ajax was bestuurlijk een puinhoop, het imago van Ajax was sterk verslechterd, er was sprake van zware negatieve druk van buitenaf, Ajax was al 7 jaar geen kampioen meer geworden wat niet past bij een club als Ajax en de Ajax-speelstijl was compleet verdwenen.

Frank heeft een schifting gemaakt in de selectie van Ajax, de Ajax speelstijl weer teruggebracht, in de kwestie El Hamdaoui heel duidelijk een signaal afgegeven dat er niemand boven het teambelang staat, moet elk jaar weer bouwen aan een nieuw team (door transfers en dergelijke) en tot slot is hij zeer rustig gebleven tijdens de bestuurlijke crisis. Deze zelfde rust straalde over op de selectie, wat de resultaten zeker niet ten slechte is gekomen.

Verder ben ik het wel met je eens dat Frank beter niet naar Inter kan gaan. Naast dat ik dit persoonlijk heel jammer zou vinden, denk ik dat spelers in Italië minder snel de speelstijl zullen accepteren die Frank voor ogen heeft. Je argument over een team dat aan het opbouwen is ben ik het niet mee eens, want op het moment dat Frank bij Ajax kwam moest Ajax eigenlijk helemaal weer opgebouwd worden. Natuurlijk heeft hij daarbij wel wat hulp gekregen van Johan Cruijff en andere oud voetballers van Ajax maar die hulp zou hij bij Inter ook wel kunnen krijgen denk ik.

15 december 2013 om 20:33

Ik ben van mening dat de organisatie van Ajax al stond als een huis- de jeugd opleiding en de organisatie hierachter staat al 20 jaar op-en-top. Het bestuur van Ajax heeft vervolgens de juiste mensen op de juiste plek neer gezet. De Boer heeft de speelstijl van de A1 overgehemeld naar de selectie en dit werkt bij Ajax omdat deze speelstijl heilig is. Vervolgens werkt hij bijna alleen maar samen met jongens die dit systeem dromen. Er zijn in mijn ogen maar 2 clubs die zo een goede jeugd-structuur hebben staan en dat zijn Ajax en Barca. Daar hoef je weinig meer aan toe te passen. Ik vind dat Frank de Boer enorm veel krediet krijgt voor iets wat eigenlijk niet van hem is.

Zodoende ben ik dan ook sterk van mening dat Frank zoeits nooit zou kunnen klaarspelen bij een City of Liverpool - daar zou Frank een eigen speelstijl moeten gaan ontwikkelen, waar hij naar mijn idee nog niet veel kaas van heeft gegeten. Ander wereldje. Frank

Moet je niet willen als frank de boer zijnde. Naar dat land waar geen enkele supporter op de tribune zit de stadions volledig verpauperd zijn de spelers arrogant en kut. Nee lekker bij ajax blijven Italië op je cv is een schande voor elke trainer.

14 december 2013 om 14:18

je kan beter een italiaanse topper dan een nederlandse europese middenmotertje op je cv hebben staan......

14 december 2013 om 14:23

@AC 0-0 ajax heb je dat account nu alleen maar aangemaakt om te gaan zitten provoceren? Zielig mannetje ben je, en ik geloof graag dat je pas 9 bent je zit iig op het denk vermorgen van een 9 jarige.

14 december 2013 om 14:26

Je hebt gelijk, daarom moet Frank de Boer niet bij een clubje als Inter gaan werken maar wachten op een topper.

14 december 2013 om 14:30

nee,
dit is een algemene voetbalsite en geen ajaxforum.
Toevallig ben ik voor AC milan en ben ik er trots op hoe zij een wedstrijd kunnen doodmaken als dat nodig is.
Ik ben diegene die hier nu constant word aangevallen....

14 december 2013 om 14:32

@Ac 0-0 ajax

Helaas is Inter allang geen Italiaanse topper meer. En je kan beter bij een Europese middenmoter zitten dan een middenmoter in de Italiaanse competitie.

14 december 2013 om 14:35

inter won in 2010 nog de CL, hoezo geen topper????

14 december 2013 om 14:37

@ AC 0-0 Ajax,

Ja, en AC Milan speelde tegen een Europese middenmoter zo verdedigend als wat en dat als Europese topclub zijnde.

Die rode kaart heeft alleen maar nadelig uitgepakt voor Ajax. Voor de rode kaart speelde AC Milan al verdedigend en daarna zijn ze nog meer gaan verdedigen, waarschijnlijk met elf tegen elf had Ajax meer kansen gecreëerd .

On:

Frank de Boer is, denk ik, wel iemand van zijn woord. Hij blijft gewoon bij Ajax.

14 december 2013 om 14:40

@AC 0-0 ajax gek he met z.n naam? Dan lok je zulke aanvallen uit. Dit komt puur over als provoceren. En jij noemt het trots? Je kan je beter diep schamen. Slim? Tuurlijk, maar verschrikkelijk smerig.

Als jij daar trots op kunt zijn moet jij weten. Maar denk er maar is over na wat nu voetbal is en niet. Zoals Frank de Boer mooi zei: Anti-voetbal heeft gewonnen.

14 december 2013 om 14:40

Dat je je nog steeds afvraagt waarom je aangevallen wordt vind ik en denk wel meerdere mensen lachwekkend. Je lokt agressie uit. Je lokt het uit om mensen op je berichtem te reageren. Als je nu is een normale reactie plaatst met een onderbouwde mening zal men geneigd te zijn om je serieuzer te nemen dan dat je alleen maar onzin verkondigt.

14 december 2013 om 14:40

@ AC 0-0 ajax

Dat was 3 en een half jaar geleden.. In die tijd kan veel veranderen.. Ik wil niet zeggen dat Inter geen topclub meer is qua status, maar qua prestaties is het sowieso geen topclub op dit moment..

14 december 2013 om 14:40

Dat je je nog steeds afvraagt waarom je aangevallen wordt vind ik en denk wel meerdere mensen lachwekkend. Je lokt agressie uit. Je lokt het uit om mensen op je berichtem te reageren. Als je nu is een normale reactie plaatst met een onderbouwde mening zal men geneigd te zijn om je serieuzer te nemen dan dat je alleen maar onzin verkondigt.

14 december 2013 om 14:41

Dubbelpost kan verwijderd worden.

14 december 2013 om 14:52

@david.
Check mijn reacties maar.zijn normaal en ik ben half italiaans en heb een voorkeur voor deze competitie en vind inter ook gewoon een topper.
Ik loop nergens mensen te provoceren en geef mijn eigen mening.
En ja, AC graafde zich in, maar dat is omdat de italianen een meester in zijn om op een 0-0 te spelen... Dat is ook een kwaliteit.
En AC is nu door dus wie had er nou gelijk?

14 december 2013 om 14:56

Jij bent zielig waarom zou hij zo een niet mogen maken enige onderbouwing ajaciedje van mr

14 december 2013 om 14:59

@AC 0-0 ajax

En op wat voor manier zul je bedoelen? En manier om van te walgen. Kom je ook nog is met die profielfoto je gaat zeker ook nog is vertellen wat een fan je bent van Balotelli?

Iemand zoals jij valt gewoon niet serieus te nemen... Kun je niet beter naar een Voetbalforum voor kinderen?

14 december 2013 om 15:02

@A-boy laat me raden? Jullie zitten bij elkaar in groep 6?

Het niveau gaat per post van jullie omlaag op voetbalzone. Sorry maar kinderen van 9 a 10 jaar oud kan ik niet serieus nemen.

14 december 2013 om 15:05

Volgens mij kun jij beter naar een voetbalforum voor kinderen. Ik heb je nog niks zinnigs horen zeggen. AC 0-0 ajax geeft aan dat hij er van geniet dat Milan een wedstrijd zo dood kan maken, dat kan geen enkele andere club (die niet uit Italië is) en ze winnen ook nog daarmee.

Dat jij hier fel en dom op reageert is jouw eigen pakkie an maar probeer is inhoudelijk te reageren.

14 december 2013 om 15:07

@dennis,

Houd nu maar op met mij te stalken en telkens je ongenoegen te uiten.

14 december 2013 om 15:07

Negeer die vent. De lol is er gauw genoeg voor hem af. AC en Inter zijn beide hun glans compleet verloren en daar kan die arme jongen niets aan doen.

Natuurlijk gaat De Boer zijn veelbelovende toekomst niet vergooien in de vervallen Serie A.

14 december 2013 om 15:13

Ja idd, je zou maar trots zijn op een onterecht gelijkspel tegen zo'n middenmotor haha. Zeker als jouw cluppie over 5 jaar opeens weer de beste is, toch?

14 december 2013 om 15:24

@acstam,

Ik erger me eigen aan kinderen die hier komen meepraten over voetbal en daadwerkelijk één wedstrijd hebben gezien.

Normaliter reageer ik bijna altijd inhoudelijk maar zoals ik aangeef heb ik het niet op kinderen die gaan lopen provoceren met hun naam, en dan puntje bij paaltje voelen zij zich aangevallen.
En fel en dom? Ik geef hier ik alleen mijn mening, net als iedereen? Dat de mening van sommige is berust op haat of provocatie of omdat mensen onwetend of kortzichtig zijn, kan ik niks aan doen maar irriteert me wel.

@AC 0-0 ajax stalken? Wat een beeldige fantasie heb jij, ik reageer op je omdat ik het niet met je eens ben en omdat ik me irriteer aan kleine kinderen die een provocerende naam bedenken zonder enig verstand van voetbal. Of ook maar een wedstrijd gezien te hebben.

14 december 2013 om 16:02

Kan jou echt niet serieus nemen ac 0-0 Ajax
Als jij hier eerlijk durft te zeggen dat je niet provoceert dan lieg je.
Iemand die fan is van milan zal zeker niets positiefs over inter schrijven

14 december 2013 om 16:09

Clubje als inter ? Doe ff normaal veel beter e mooier dan inter kan.niet hijs niet goed genoeg oir inter t zou een schande voor de.club zijn zon nietzeggend ajax trainertje

14 december 2013 om 16:14

Dat je als Ac milan een topper vind laat al zien dat je er weinig van snapt. Inter supp gunnen ac supp niks dat is gewoon al jaren zo, en zo is het bij de echte supporters van ac milan ook. Je komt al ongeloofwaardig over door de hele tijd te geilen op reacties van anderen. En dan dit er nu nog bij, ik denk dat die 0-0 niet alleen staat voor de uitslag maar ook voor je IQ. Ik ga me er verder niet in mengen, want geen zin om als een leraar te spelen.

14 december 2013 om 16:15

Moet zijn dat je als Ac milan supporter Inter een topper vind.

14 december 2013 om 16:42

@anno en david

Ik kom hier op voor de italiaanse competitie, die veel beter is dan menigeen denkt. Iedereen praat die derksen maar na.
En idd naar mijn vrienden toe zal ik nooit iets positiefs over inter zeggen
Zie dit maar als een celticsupporter die glasgow mist.
Is gewoon een gevalletje kan niet zonder en kan niet met.....
En kan moeilijk ontkennen dat ze in 2010 de CL gewonnen hebben...

14 december 2013 om 16:48

Vervallen Serie A hahaha jonge meeluller nr 300 hier als je nie naar Italiaanse competitie kijkt moet je je bek houden en nie provoceren hier

14 december 2013 om 17:01

Hoezo lul ik derksen na? Als ik 1 programma niet kijk is dat wel VI. De serie A is al jaren zijn magie en echte vechtlust verloren. Nu is het gewoon zwak en niet leuk om naar te kijken, tegenwordig schoppen ze maar in het rond en dat is het.

14 december 2013 om 17:13

Als inter tegen ajax gespeeld had hadden jullie wel anders gepiept ac milan draait niet staan 12e ofzo inter staat 4e zou ajax helemaal kapot spelen de boer.mag dromen van inter die eer zal.voorlopig.niet voor hem weggelegd zijn

14 december 2013 om 17:29

Mwah vind inter niet echt een topclub meer. Daarnaast is het ook geen aantrekkelijk aanbod. Je speelt in lege stadions en de sfeer is nergens. Gok toch dat de boer over een paar jaar barca gaat trainen.

14 december 2013 om 17:32

Amen

14 december 2013 om 17:40

Duidelijk een meeluller jij. Moet eens Serie A kijken joh dan heb je zelf ook een mening! Dan mag je praten. Lege stadions hahaha nee tis nie zoals hier bij Vitesse of Groningen maar al stuk voller meeluller

14 december 2013 om 17:51

Nou ik denk dat je beter op je CV kan hebben staan dat je 3x kampioen ben geworden en van clubs als Milan, City,barca en United heb gewonnen.
Dan dat je 10e, 8e en 4e ben geworden met Inter.
Tevens spelen ze in Italie niet zijn spel.

Tevens een trouwe coach is meer waard dan een eendagsvlieg.

edit: Stond 5e, is 4e geworden.

14 december 2013 om 18:47

Typisch. Een Italiaanse voetbalsupporter die trots is op een 0-0 die met geluk en een hoop theater behaald is.

14 december 2013 om 19:03

AC 0-0 Ajax: je komt op voor de Italiaanse competitie, die beter is dan menigeen denkt?? Whaha, dat het je mening is ok, maar ga dat niet andere mensen opdringen alsjeblieft. Ik heb nog nooit langer kunnen kijken dan 10 minuten naar die serie A. Lege stadions, voetbal om te janken, spelers die niets uitvoeren, slechte velden, theater. Het voetbal is slecht en daar zijn alle Nederlandse kenners het zo ongeveer over eens. Alleen juve, napoli en roma kunnen internationaal nog wat op de mat leggen.
Ik zit niet vaak op voetbalzone en zelfs ik zie je in elk artikel lopen zuigen en heb je nog niet een keer inhoudelijk zien reageren. Wat mij betreft verwijderen ze jouw account, door jouw Posts wordt de kwaliteit van deze site alleen maar minder.

14 december 2013 om 19:30

Volgens officiele statistieken uit 2012 geloof heeft NL ongeveer net zoveel toeschouwers gemiddeld per wds als in Italie. Weet niet precies hoeveel inwoners Italie heeft maar schat zo rond de 50/55 miljoen. NL 17. Zegt genoeg. Bij Cagliari mogen er trouwens op dit moment maar 4000 toeschouwers x wds in omdat het stadion niet aan de eisen voldoet. Ze spelen regelmatig in Triest (!)

14 december 2013 om 19:36

@cagliaricalcio Sorry hoor maar ben jij serieus 32? 'meeluller'?

Het italiaanse voetbal is gewoon al tijden niet meer om aan te zien. En ga dan niet lopen zeggen dat ik een 'meeluller' ben, en ook niet dat ik geen italiaans voetbal kijk. Altijd wel een hoop gedaan maar ik vind er gewoon geen zak meer aan. Ik mee het serieus als ik zeg dat ik liever naar Engelse 2 competitie kijk wat ik ook geregeld doe en die wedstrijden zijn een stuk intressanter dan de Serie A

14 december 2013 om 22:01

Het is best wel logisch als je niet met vleugels speelt eh ? Ze speelden gwn 4-4-1. 10 man gaa je moeilijk vooruit. Ik vond het wel lekker gelijkspel. Lekker rustig op school

15 december 2013 om 16:55

Gemiddeld zijn de stadions hier kleiner, maar toch trekken wij meer relatief meer toeschouwers.

14 december 2013 om 14:18

Gaat de Boer nooit doen

14 december 2013 om 14:20

sommige mensen zijn echt dom bijv. Fcgrunnn..
Italië schande op je cv?
Mourinho? Benitz? Ancelotti? Conté? Leonardo? Capello?
Allemaal schande?
Vriend hoe oud ben je?
In Italië trainer zijn is op dit moment een van de zwaarste beroepen kleine pikkie..

14 december 2013 om 14:27

Wat ga je mij dom noemen? Je weet niet wat ik voor niveau heb maar als ik zo naar je snelle conclusie kijk zal het vast niet heel hoog zijn ik zou zeggen theoretische leerweg en dan mbo niveau 1 misschien 2? En verder vind ik dat dus is een mening. En Italië is vergane glorie dat kapot gaat aan racisme en corruptie en schandalen en de trainers die jij op noemt zijn alweer een aantal jaren terug toen het nog beter was. Denk in het vervolg beter na voor je direct zo'n schreeuwerige aanvallende reactie plaats

14 december 2013 om 14:41

"je weet niet wat ik voor niveau heb maar als ik zo naar je snelle conclusie kijk zal het vast niet heel hoog zijn ik zou zeggen theoretische leerweg en dan mbo niveau 1 misschien 2?"

Je valt hier een beetje door de mand. Hoewel. Het is wel knap dat je uit de snelle reacties van een ander je eigen niveau kan aantonen.

14 december 2013 om 15:08

Laat maar gaan, haantjesgedrag

14 december 2013 om 16:17

Het gaat juist goed in italie mooi aanvallend voetbal vee goede spelrs nieuwe stadions clubs die goed beleid voeren dus dnt talk bull...

14 december 2013 om 17:41

Leer eerst Nederlands boer Herm

15 december 2013 om 09:23

Nieuwe stadions?? Waar? Gaat helemaal niet goed met de serie A. Toeschouwers blijven weg. Voetbal is vaak niet om aan te gluren. Wereldtoppers konen niet meer naar Italie. Gelukkig zijn er wel mensen in Italie die dit wel inzien en er wat aan proberen te doen. Ot. : Inter gaat nou toch niet alweer van coach veranderen? Geef Mazzarri gewoon de tijd. En FdB kunnen ze vergeten. Die gaat niet naar Italie

14 december 2013 om 14:21

Inter trekt gemiddeld de meeste toeschouwers naar haar thuiswedstrijden. Gemiddeld iets van 50.000 met uitschieters zoals tegen Juve van 80.000.
Milan zou een ander verhaal zijn, maar bij Napoli, Fiorentina en Juventus zitten toch doorgaans veel toeschouwers op de tribunes. Bovendien heeft Inter ook nog eens veel jong materiaal, iets waar De Boer de laatste jaren heeft mee laten zien zeer goed mee overweg te kunnen. Maar ja, de competitie ligt hem waarschijnlijk niet zo, is allemaal zeer tactisch.

14 december 2013 om 15:20

Doe eens normaal mafkees. Arrogant? Geen volk is arroganter dan Nederlanders. Schande voor elke trainer? Haha moeten we autisten als jou serieus nemen? Rare boerenpummel ga lekker naar je halflege stadionnetje in Groningen maar ga hier geen onzinnige dingen roepen. Velen kunnen het blijkbaar niet hebben dat de eredivisie nog altijd een *****competitie is en ook altijd zal blijven. En omdat het nu even wat slechter gaat met Serie A gaan ze daar maar op haten en de eredivisie verschrikkelijk ophemelen. Je bent net zo'n arrogante zelfoverschattende Hollander als van Gaal.

14 december 2013 om 16:02

Lekker snel verhuizen naar Italie dan maar Leonardo. Daar zijn de mensen heel gewoon en normaal en is een vooruitstrevend land. Helaal geen corruptie ofzo. Lekker warm ook . Als FdB naar Inter gaat is hij gek geworden.

14 december 2013 om 16:47

Waarom is hij dan gek? Veel meer mogelijkheden, veel grotere naam in het internationale voetbal, groter budget, meer kansen in het europese voetbal, kortom alles is beter.

14 december 2013 om 16:50

Idd groot gelijk laat hem maar ouwehoeren die boerenpummel, Gelukkig weten ze in Europa wel beter als die hypocrieten kaaskoppen, en nee niet allemaal maar wel deze boer uit Groningen

14 december 2013 om 17:51

Nederlanders arrogant? Mag ik je dan even op de fransen atanderen. Die zijn pas arrogant.

14 december 2013 om 17:55

Corruptie is daar bekend omdat ze het aanpakken. Nu hier nog. ... oh nee want hier verdienen ze er aan mee en doen ze vingertje wijzen..... hypocrieten kaaskoppen

14 december 2013 om 16:44

Denk dat jij totaal geen Italiaans voetbal kijkt vanuit je boerenstad of wil je provoceren? Wat jij zegt slaat echt nergens op. Belachelijke uitlokkende reaktie van je.

14 december 2013 om 17:54

Een boerenstad bestaat niet, dan is het gewoon een groot dorp

15 december 2013 om 09:27

Cagliaricalcio kijk jij wel Italiaans voetbal? En dan mn Cagliari? Dan moet je je mond houden. 4000 toeschouwers max omdat het stadion bij uitelkaar valt. Lekker aantrekkelijk. Er is maar 1 club in Italie die aantrekkelijk voor een trainer is en dat is Juve. Ze hebben geld nieuw stadion en beleid.

haal dat maar uit jullie hoofd, die komt niet en zeker niet naar dat staaltje ac milan, niet dat inter het zelfde zou doen. Frank bljft verlopig nog bij ajax en laat hem daar maar mooi zitten.

14 december 2013 om 14:14

Ben benieuwd als Inter met een grote zak geld komt,wat Frank dan doet. Ik weet dat hij gezegd heeft dat hij bij Ajax wil blijven,maar toch.

14 december 2013 om 14:19

voor frank is zijn gezin meer waard dan geld, dus inderdaad afwachten.

14 december 2013 om 14:20

Let nou maar op, Frank de Boer blijft nog lekker bij Ajax. En hij gaat pas zodra Barcelona op de deur klopt! En dan gun ik het hem van harte

14 december 2013 om 14:22

is hij daarom in qatar gaan voetballen? schei toch uit zeg. ook hij heeft in zijn carriere voor de oliedollars gekozen

14 december 2013 om 14:23

Hij heeft al meerdere mega aanbiedingen afgeslagen. Als je Spartak Moskou en Liverpool afslaat, ga je echt niet naar het anti-voetbal van Inter toe. Frank blijft mooi bij Ajax.

14 december 2013 om 14:26

@AC 0-0 ajax nogmaals jij hebt echt niks anders te doen dan een beetje komen provoceren met die naam van je?

En hij had groot gelijk dat hij voor oliedollars heeft gekozen hij heeft hier ook nooit een geheim van gemaakt. In zijn schoenen had ik precies het zelfde gedaan, gewoon aan het einde van je carriere nog een avontuurtje in het buitenland met een hele andere cultuur en klimaat. En je word er nog rijkelijk voor beloond ook!

14 december 2013 om 15:21

Toen er spraken van was dat Liverpool en Man City vorig jaar interesse hadden zei Frank ook dat dat niet aan de orde was en alleen bij Ajax te willen blijven. Ook kon hij volgens mij 4,5 miljoen bij Spartak Moskou verdienen maar ook daar had hij geen trek in.

Gelukkig is Frank niet dom en is hij enorm kieskeurig. Ik denk dat alleen Barcelona op de stoep komt hij zal gaan nadenken om Ajax te verlaten.

Nee, als Inter serieus gaat worden om Frank de Boer naar Italie te halen maak ik me geen zorgen dat hij weg gaat.

14 december 2013 om 15:29

@rugu inderdaad, Frank de Boer heeft ook ook al eens in verschillende interviews/reportages aangegeven gelukkig te zijn hier in Nederland. Zijn vrouw heeft geloof ik een winkeltje in Amsterdam, zijn dochters zijn het huis nog niet uit en studeren.

Ook heeft hij gezegt Ajax niet zomaar te verlaten omdat ze met elkaar Fdb, Bergkamp, Rdb, Overmars, Van de Sar etc etc een plan hebben uitgestippeld. En daar heb je al deze factoren voor nodig. Dit heeft geen nut als 1 van deze namen dan na een aantal jaar al weer weg gaat.

Ik zie het zo gebeuren dat Frank de Boer gewoon nog een jaar of 4 a 5 blijft en mocht Barcelona op zijn pad komen dat hij er serieus over na zou gaan denken!

14 december 2013 om 17:55

In qatar ging hij voetballen in de herfst van zijn carriere en hij ging nog wat cashen.
Hij heeft nu zat geld, dus waarom naar italie?
Bergkamp heeft ook gewoon ruim 35 miljoen op zijn rekening staan.

Inter is geen club voor de Boer. Ik denk dat hij op Barca wacht..

14 december 2013 om 14:15

Ik denk dat hij eerst een keer minimaal achste/kwart finale CL met Ajax wil berijken voordat hij het buitenland opzoekt.

14 december 2013 om 14:20

dus zijn hele carriere bij ajax?
En wacht elke trainer niet op barca?
Momenteel bepaald messi wie er trainer word in barca en fdb kent hij niet.

14 december 2013 om 14:35

Nee, volgend jaar, na Milan pakkie te hebben gegeven

14 december 2013 om 14:35

Volgend jaar met een gelukkige loting is Ajax zeker in staat om de achtste finales te bereiken. Als je dan een iets minder goede club loot, kun je zelfs verder komen.

On: De Boer heeft al gezegd dat hij voorlopig bij Ajax blijft, omdat zijn gezin hier gelukkig is, btw een van zn dochters heeft een oogje op Fischer. XD

14 december 2013 om 15:12

Zal graag willen dat je effe report word, met je geprovoceerde foto en nickname.

14 december 2013 om 15:27

Nee man gaat niet lukken. Milan speelt geen champions league namelijk volgend jaar

14 december 2013 om 17:56

Denk dat Messi Frank heus wel kent...als je door het stadion loopt zie je foto's van 'vroegah'.
En Barca ziet in de Boer denk ik wel een goede coach, kent het spelletje en heeft er gevoetbald.

als deze man ontslagen wordt kan je wat mij betreft dat hele beleid daar opdoeken...

ze hebben 1x verloren (en dat was van AS Roma en het was een onterecht verlies naar mijn mening)

ze hebben een jong team, ze spelen leuk voetbal, ze staan 4e.
ik zie echt niet wat er nou mis mee is, maar ok.

een andere trainer gaat er echt geen wereld elftal van maken opeens

Weet niet of de intenties van de boer zijn om nog lang bij Ajax te blijven of niet, maar anders zou inter een mooie stap zijn, mits ze wel versterkingen halen anders is er ook geen eer aan te behalen. Maar sowieso lijkt me dit een onzin bericht, mazzarri is gewoon een uitstekende coach die er meer uithaalt dan vorig jaar. Inter gaat gewoon dit jaar maximaal voor de el plaatsen, of ze zouden zich goed moeten versterken van de winter. Maar de coach ontslaan is zeker niet de oplossing.

Frank de boer wordt toekomstig Barca trainer.. Let op m'n woorden.



Daarvoor zou hij toch ook niet Ajax verruilen voor een gevallen topclub.

14 december 2013 om 14:22

Ronald Koeman willen ze eerder als frank en ronald heeft daar een grotere status als FDB...

14 december 2013 om 16:03

Ja misschien willen ze Ronald Koeman wel wanneer hij met Feyenoord wel door de play-offs van de europa league komt.. en niet verliest van Krasnodar.. hahahaha

14 december 2013 om 14:50

Wil ik nog wel zien, bovendien vind ik de Boer niet echt bij Barca passen, zie t al voor me,vrij norse en wel erg nuchtere Boer, bij Barca werken met vnl spanjaarden en zuid amerikanen.of hij moet dat leger scandinaviers meenemen. Gaat niet werken denk ik. Zou trouwens Koeman ook niet trainer worden van Barca? Hij zou er trouwens wel beter bij passen.de boer moet naar duitsland past veel beter bij hem behalve Bayern dan. PS Inter zou ook mooi zijn mits ie wel de tijd zou krijgen. Inter is gewoon een enorme grote en mooie club. Er wordt in NL wel erg denigrerend over de Italiaanse voetbal gedaan.

14 december 2013 om 15:22

Barcelona is geen Spanje maar Catalonie en dat volk staat een stuk dichter tot ons Nederlanders dan die uit Madrid.

Als je het spelletje van Ajax goed kan toepassen en overbrengen dan ben je welkom bij deze club, Frank past hier dus prima bij.

15 december 2013 om 11:04

Hahahahah die hoor ik voor t eerst, nederlanders en catalanen broeders. Schei toch uit man, catalanen zijn net als de overige inwoners op het iberische schiereiland een latijnse volk( behalve de basken). Hebben dan ook helemaal niets met NL te maken. Bovendien zijn t officieel gewoon spanjaarden. Wat weet jij over Spanje en Catalunya. Omdat Cruijf en co daar zowel speler en coach is geweest en op handen wordt gedragen betekent dat niet dat de nederlander en de catalaan in 1x broeders zijn. de boer is te "nuchter" om met zuidelijke types te werken. Zie el Hamdoui

Ik zie De Boer alleen vertrekken naar Barca,bayern of top 3 van Engeland, de rest ziet die niet zitten. Groot geluk voor ons dat die financieel onafhankelijk is en veel waarde hecht aan zijn gezinssituatie. Buiten zijn oprechte liefde voor Ajax natuurlijk. Hoop dat die nog jaren (zo lang mogelijk) blijft! Held!

Hij heeft al tegen mooiere/betere clubs nee gezegd dus lijkt me sterk dat hij dit zou doen..

Denk dat zijn manier van een team ook beter past in spanje, duitsland of engeland

Alsof de boer nu naar inter wil, had ie ook wel naar liverpool kunnen gaan.

Zou puur wanbeleid zijn als ze hem er uit gooien, hij heeft niet het materiaal om voor de titel te spelen dus dan is een 4de plek gewoon helemaal niet onaardig.

Gewoon zorgen dat je Champions League haalt of tenminste Europees zodat de jonge ploeg zich verder kan ontwikkelen en in de zomer flink investeren.

Frank de Boer is een geweldige trainer, in alle aspecten. Toptrainer in wording. Al zou ik Inter toch even overslaan.

Ronaldo is beter als messi

14 december 2013 om 16:58

Beter DAN.. Bedankt iig voor je constructieve bijdrage, pannenkoek

Hahahahahaa, denken ze nou echt dat Frank de Boer dat zelf zou willen? Voor zover ik weet heeft hij geen enkele bonding met Inter en hij zal echt niet samen willen werken met een bestuur dat hun trainer ontslaat na één verliespartij.

Vierde en dan je trainer ontslaan... Mensen zijn helemaal gek geworden in het voetbal.

Vele grote coaches komen uit Italië (lippi, Sacchi, Capello, Mancini etc.) en dat is niet zonder reden. De Serie A is een zeer tactische competitie. Een "buitenlander" halen als coach levert niet zo vaak iets goeds op, daarvoor heb je echt exceptionele kwaliteiten voor nodig (mourinho). Niet dat De Boer dat potentieel niet heeft, maar het zou wel een enorme gok zijn. Bovendien vraag ik me af of De Boer wel de Italiaanse taal machtig is. Als ik Inter was zou ik vooralsnog het gewoon bij de "locals" houden of Zanetti natuurlijk.

Mazzarri is een geweldige coach, dat heeft hij dubbel en dwars bewezen bij Napoli. Zijn enige minpuntje is echter zijn voorkeur voor de meer ervaren spelers. Hij durft het volgens mij nog steeds niet aan om met Icardi of Kovacic in de basis te beginnen. Bij een ploeg als Inter, die zich afgelopen jaar met enorm veel talent heeft ingekocht, is dat gewoon zonde.

14 december 2013 om 14:49

Niet zo goed als in Nederland nee. Vandaar dat Nederlanders/belgen vaak aanpassingsproblemen kennen (stekelenburg en in het begin Mertens). Je zou natuurlijk met een tolk kunnen werken, maar dat is nogal inefficiënt.

14 december 2013 om 15:34

Op de engelstalige landen (engeland, schotland, wales, ierland) na spreken nederlanders en vlaamse belgen het beste engels. Zeker in de zuid-europese landen (frankrijk, spanje, portugal, italie) word weinig engels gesproken, daar denken ze alleen maar 'als je hier op bezoek komt leer je onze taal maar' terwijl wij in nederland denken 'als je hier op bezoek komt leren wij jou taal wel'

14 december 2013 om 16:53

Hoezo spreken ze in Turkije Frans dan?

Maar onze Indonesische vriend zou moeten begrijpen dat Frank de Boer zich niet door de eerste de beste man met een grote portemonnaie zal laten piepelen. De Boer weet ook wel dat een trainer onder een Aziatische eigenaar nooit langer dan 1.5 seizoen werkzaam zal zijn.

Inter is een prachtige club in een prachtig land (qua voetbal en omgeving), maar ik schat toch Ajax hoger in, waarvan de kans bij Ajax groter is om in de CL te spelen, dan bij Inter.

14 december 2013 om 15:29

Oppassen he, je mag hier niet te positief praten over Italiaanse clubs of trainers want dat heet tegenwoordig "provoceren"

15 december 2013 om 18:16

Aha leonardo debiel gelukkig is AC wel gewoon top wie is daar de beste? Mexes ofzo?

Haha, ik denk dat F. de Boer liever z'n hele leven bij Ajax trainer blijft dan dat hij aan het werk gaat in Italië. Het land van antivoetbal en aanstellerij.

Over een tijdje zal hij hopen op een topclub uit Spanje, Engeland of Duitsland en daarna zal hij het bondscoachschap op zich willen nemen. .

En vorige week kwam het bericht nog naar buiten dat ze over een contactverlenging gingen praten...

Wie zou nou daar in dat gat willen werken...frank zeker niet iig.

Frank houd niet zo van theater...

14 december 2013 om 18:05

Dan moet ie vooral naar Barca gaan met hoofd acteur Sergio....

Wat een slecht radiostation, totaal niet op de hoogte van de situatie en dan maar wat namen gaan roepen. Jammer dat Voetbalzone hier aandacht aan besteedt, voor die paar extra kliks.

Misschien moet het bestuur toch eens gaan afvragen of de mindere resultaten, niet alleen door de trainer komen. Bijna 6 trainers.. Inter zal ook wel veel geld kwijt zijn door ontslagpremie. Wanbeleid.

We weten allemaal dat Frank de Boer zal vertrekken van Ajax als er een Europees topclub zou melden voor hem. En iemand met een gezond voetbalverstand weet dat Ajax momenteel een betere status heeft dan Internazionale. Apart van wat ik nu zeg moeten we ook het spelersmateriaal en de huidige systeem van Internazionale naar voren halen; ongeschikt voor de Boer. Frank is een topcoach die goed met de jeugd kan werken, de jeugd kan ontwikkelen en Inter is in vergelijking met Ajax een bejaardetehuis.

Dit zou echt verschrikkelijk zijn hoor. Een eigenaar die denkt dat hij het beter weet dan iedereen en gelijk verwacht dat Inter voor de titel moet gaan. Inter is nog bouwende en met Mazzari heb je daarvoor een uitstekende trainer in huis. Inter doet het ook helemaal niet zo slecht hoor, alleen een paar keer dom puntverlies.

Mocht Mazzari echt ontslagen worden, dan zal Milan denk ik snel ingrijpen om hem te halen. Mazzari is gewoon een uitstekende coach.

Frank gaat echt niet naar Italië . Op zijn zachtst gezegd niet zijn type voetbal. Ik zie hem Ajax alleen voor Engeland, Duitsland of eerst een subtop club in Spanje verlaten, daarna Barcelona uiteraard. Anyway, deze man is een echt natuurtalent en heeft alle kwaliteiten om een echte topcoach te worden.

Haha leuk geprobeerd Inter, maar dat gaat mooi niet lukken. Ik zie de Boer een jaar of tien coach van Ajax blijven om daarna bv. Wenger op te volgen bij Arsenal. Barcelona kan ook. De rest mag enkel dromen.

Is een mooie grote club voor frank, waarom niet hij heb de eredivisie 3 jaar achter mekaar gewonnen en wie weet dit seizoen weer

14 december 2013 om 15:25

Omdat:

A.) Inter helemaal niet (zo veel) groter is als Ajax.
B.) Inter traditioneel een hele andere speelstijl hanteert dan Frank de Boer prefereert.
C.) Hij totaal geen bonding heeft met Inter.
D.) Frank ook wel weet dat die 3 landskampioenen niet zonder slag of stoot behaald zijn en je bij Inter blijkbaar bij de minste slag of stoot al op straat gezet wordt.
E.) Frank gewoon prima op zijn plek zit bij Ajax.

(is overigens geen meerkeuze )

De Boer blijft mooi bij Ajax. Denk sowieso niet dat de Italiaanse competitie hem erg trekt.

Inter is over het algemeen een club die Nederlanders sloopt, als je daar vrijwillig heengaat als Nederlander dan doe je dat alleen als je de eurotekens in de ogen hebt. Frank heeft dit sowieso niet dus Inter is kansloos.

Ik zie hem het liefst bij Barcelona en anders de Premier League, United of Arsenal.

Kan me niet voorstellen dat de Boer naar Italie wil, als hij ooit weggaat bij ajax zal het wel Barcelona worden of een andere spaanse club!

Frank wil alleen stappen voorwaarts maken in zijn trainersloopbaan.
Een stap terug lijkt me niet verstandig.

15 december 2013 om 18:17

Idd kan je beter naar Go Ahead gaan

Denken ze daar in Milaan nu werkelijk dat ze Frank de Boer kunnen losweken bij Ajax????? Ik denk niet dat Frank na afgelopen woensdag ook nog maar iets met het Italiaanse voetbal, en zeker dat van Milaan te maken wil hebben......of wel ..... Ik dacht het toch niet, Frank gaat alleen naar Barcelona en anders blijft hij nog jaren bij Ajax.

Dit is gewoon grote onzin. Mazzarri doet het goed bij Inter en ze zijn in Milaan ontzettend tevreden over hem.

Knap ook dat iedereen kan weten dan de Boer daar niet op in zou gaan! Echt super! Als die Indo met een zak geld zwaait komt ie gewoon hoor, net als toen ie als speler in Qatar zat..... meeste mensen moeten eens naar de Serie A kijken ipv meelullen met de rest. Het word weer een mooie competitie en het spel is weer om aan te zien, en bezoekers? Iig meer als bij Vitesse of Groningen

Lekker onzinberichtje. Mazzarri blijft gewoon. Punt uit. En als we hem moesten ontslaan dan heb ik liever een Simeone, Montella, Mourinho (eventueeel?) als trainer dan De Boer!

Ik neem aan dat de Boer geen zin heeft in coachen van zijn leeftijdgenoten.

14 december 2013 om 17:28

Hahaha die is echt grappig! Zeker nog over de pis van woensdag?

De Boer lijkt bij ajax prima op zijn plaats te zitten.
Hij heeft al vaker aangegeven nog jaren te willen blijven.
Ik denk ook dat hij nog jaren blijft, en pas weg gaat als zich een echte topclub meldt, zoals Barcelona.
Of over een aantal jaar misschien als bondscoach.

Never! Ik zie Frank eerst nog heel wat jaartje bij ajax zitten en dan een keer naar Duitsland, Engeland of Spanje gaan. Italie zeker niet, helemaal niet na dat verschrikkelijke kut voetbal van afgelopen woensdag.

Een Nederlandse trainer durft de serie a echt niet aan. Je moet daar heel veel tactisch inzicht hebben. Misschien van basten, of rijkaard zou het wel kunnen. In Nederland wordt altijd al negatief over Italiaans voetbal gedaan. Je hoort nu niemand over hoe mooi aanvallend het Italiaanse elftal speelde op het e.k. 2012, en nu nog steeds speeld. Nee als AC Milaan een keer met 10 man de wedstrijd vermoord , dan hoor je ze daar over 15 jaar nog steeds over.

Idd davids202 niks meer aan toe te voegen

Frank de Boer vertrekt pas over 17 maanden bij Ajax dan staat hij in mei met de 5e schaal te pronken.

Dan gaat hij Wenger opvolgen bij Arsenal prachtige club voor Frank

ja ja dit komt zo uit iemands duim he,

15 december 2013 om 18:12

Inderdaad, als een club het iets minder doet dan komen er gelijk geruchten over een nieuwe trainer. Zulke geruchten horen er nou eenmaal bij.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren