Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Scouts van Arsenal onder indruk van 'nieuwe Bergkamp' Klaassen'

Laatste update:

Davy Klaassen zit in een geweldige periode in zijn nog jonge loopbaan. De middenvelder maakte in de laatste drie competitiewedstrijden van Ajax vijf doelpunten en speelde ook tegen Barcelona uitstekend. Zaterdag was Klaassen nog goed voor een hattrick tegen NAC Breda en de Daily Mail claimt dat hij dat onder het toeziend oog van scouts van Arsenal deed.

/

Klaassen wordt in de Engelse krant al beschreven als 'de nieuwe Bergkamp' en Arsenal volgt zijn ontwikkeling op de voet. The Gunners hebben goede herinneringen aan Dennis Bergkamp, die jarenlang furore maakte in het shirt van Arsenal en momenteel assistent-trainer is bij Ajax. Klaassen wordt geroemd om zijn creativiteit en scorend vermogen.

Arsenal heeft dus al belangstelling voor de twintigjarige Hilversummer, die zelf echter nog helemaal niet bezig is met een vertrek naar het buitenland. Klaassen weet dat hij voorlopig nog niet is uitgeleerd bij Ajax en is van plan om nog jarenlang in Amsterdam te blijven. Ajax wil het contract van de drievoudig jeugdinternational opwaarderen en verlengen.

Denk je dat Davy Klaassen in de Europese top gaat eindigen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kom maar op met die overhyped comments.
Deze jongen weet zelf ook wel dat hij er niet klaar voor is. Alsof hij er wat aan kan doen dat de media hem o zo geweldig vindt.

10 december 2013 om 08:21

Ik hoop dat ie bij Ajax blijft maar eigenlijk is ie Ajax al ontstegen. Hij zal volgend jaar Özil naar de bank spelen. Zo, overhyped genoeg?

10 december 2013 om 08:25

Pfft, Ozil mag Klaassen zn veters nieteens strikken

10 december 2013 om 08:44

Ik vind Arsenal eigenlijk een beetje te min voor een speler als Klaassen...

10 december 2013 om 09:51

haphaphap

10 december 2013 om 10:15

Hou nou eens op verdomme. Als er een speler een beetje talent heeft komen die Engelse.
Afblijven totdat hij 25 jaar is.

10 december 2013 om 12:55

ja verschrikkelijk vervelend... aan de andere kant, als hij nu zn contract voor 5 jaar tekent dan hebben we er nog 3 jaar wat aan en levert hij ook nog een smak geld op

10 december 2013 om 16:12

Voor een recordbedrag van zo'n 110 miljoen mogen ze hem hebben. Kopen we meteen Ajax van de beurs af en is Klaassen de nieuwe verlosse. En zo niet, blijft hij toch gewoon lekker een jaar of 3-4 bij Ajax spelen en gaat hij voor 65 miljoen de deur uit.

10 december 2013 om 08:27

Wat is overhyped? Bekend staan als een van de dragers in de toekomst van Oranje in zijn gehele jeugdcarriere (door kenners). Vervolgens jezelf bewijzen na een slepende blessure van ruim een jaar en gelijkenissen vertonen met een van de grootste aanvallers in NL ooit.... ik heb jongens voor minder overhyped zien worden.

10 december 2013 om 08:38

Ik vind hem niet overhyped maar genoeg mensen vinden van wel. En die mensen lullen altijd hetzelfde en komen altijd met de vergelijking bakkali.

10 december 2013 om 08:47

wie is bakkali?

10 december 2013 om 09:33

Hij bedoeld juist dat andere mensen reacties gaan plaatsen met dat hij overhyped is.

10 december 2013 om 09:48

Inderdaad, Davy wordt al sinds de Btjes als een europees toptalent beschouwd. Hij en Fischer staan niet voor niets zo hoog in de top40 lijst van Europese talenten.Fischer gaat binnenkort ook weer zijn oude vorm te pakken krijgen. Hij speelt de laatste tijd steeds beter en is weer beslissender voor het team aan het worden.

10 december 2013 om 12:10

Inderdaad, Klaassen, Fischer, Denswil en Veltman zaten met zn vieren in de A1 die de finale van de Nextgen cup haalde, toen waren ze al de sterkhouders.

10 december 2013 om 16:21

Wat is bakkali? Klinkt als een of ander desser uit de Middenlandse Zee omgeving.

On:
Klaassen is een hele slimme jongen en die blijft net als jongens als Veltman, Fisher, Blind en hopelijk ook Denswil gewoon een paar jaar bij Ajax.
Het klinkt Eutopisch, maar ik hoop,echt dat deze groep zich realiseert, dat als ze samen blijven, ze iets heel moois op de mat kunnen leggen. Iets dat je voor altijd met je mee kunt nemen. Een beetje a la 1995 generatie. Zo'n ervaring neem je voor altijd mee. Geld uit een mooie transfer verdwijnt op den duur. En als ze slim zijn weten ze dat dat geld toch wel komt.
Wat zal Quasim Bouy zich op dit moment op zijn hersens slaan, ook al heeft hij nu al dat geld. Want het is geld met een leeg voetbalhartje.

10 december 2013 om 16:23

Het verdedigingswerk van Veltman staat mij nog het meest voor de geest. Wat een prachtige slidings heb ik hem toen al zien maken om een paar 100% doelpunten te voorkomen.

Daily Mail zag dat doelpunt tegen NAC en dacht heel simpel zeker aan Bergkamp en dat Arsenal daardoor wel geïnteresseerd moet zijn. Zo simpel zijn ze daar wel.

10 december 2013 om 15:34

Arsenal is langer geinteresseerd in hem en had scouts op de tribune.

10 december 2013 om 16:16

Eerste keer dat ik ervan heb gehoord dan. Arsenal zal vast overal wel scouts hebben, maar de Daily Mail rapporteert dit puur vanwege dat doelpunt, dat is mijn punt.

Mooi dat ze onder de indruk zijn.
Over 3 jaar mogen ze terugkomen en mogen ze meebieden met andere topclubs.
Voorlopig blijft ie lekker in amsteddam.

10 december 2013 om 08:32

Mocht hij, wat onwaarschijnlijk is, zo blijven spelen als hij nu doet dan is hij aan het einde van het seizoen al niet meer te houden.

Maar dat lijkt me erg sterk. Speelt 3 wedstrijden erg goed maar daarmee verdien je nog geen transfer naar een topclub, je trekt hooguit wat aandacht.

10 december 2013 om 10:18

Met een contract die wordt verlengd tot 2018 is hij zeker wel te behouden.
Maar als Arsenal hem zo graag wil hebben, mogen ze 20 miljoen neertellen.
Marktconform? Nee.
Doel heiligt de middelen.

Well...that escalated quickly.
Nee maar die jongen moet nog lekker een paar jaar bij Ajax blijven en dan kijken of hij goed genoeg is voor zo'n stap.

Davy is een hele goede voetballer. Voor hem is het hopen dat hij deze lijn kan doortrekken. Mooi nog even in Nederland blijven en dan de stap naar het buitenland.

Ik heb het idee dat het in zijn koppie ook wel goed zit. Dus een overhaaste beslissing om naar het buitenland te gaan, zal hij volgens mij niet maken.

Klaassen is een toptalent kan barca al aan als hij op safe speelt , wat een goeie gozer en speler

10 december 2013 om 08:33

Het is een goede speler kan echt van deze jongen genieten dat 2 de doelpunt tegen nac was mooi. Ik denk als Siem de Jong terug komt dat Klaassen op 9 gaat spelen met Siem de Jong erachter.

10 december 2013 om 11:12

#niels221. Ik mag toch hopen dat het andersom is. Siem in de spits.

10 december 2013 om 13:10

Ik vind Klaassen wel een spits. Zijn aannamen is altijd goed. Hij kan snel draaien. Hij kan via rechts en links naar binnen komen. Ik vind Siem de jong zijn overzicht en zijn pass zeer goed

10 december 2013 om 08:53

Kan Barca al aan? Ben je wel helemaal lekker?

10 december 2013 om 09:09

Klaasen komt echt te kort vooor de top. Dit is zijn niveau.

10 december 2013 om 09:33

Voorlopig wel ja.

10 december 2013 om 12:01

Daar zou ik wel voor tekenen, lekker z'n hele carrière z'n hattricks blijven maken in de Eredivisie!

Zou een mooie club zijn voor Klaassen. Als hij zich zo blijft ontwikkelen zie ik hem zonder moeite bij een top club als Arsenal spelen. Volgens mij is hij ook verstandig genoeg om niet te vroeg te vertrekken.

Zou mooi zijn als hij over enkele jaren naar Arsenal zou vertrekken. Goed voor het Nederlandse elftal en leuk voor Klaassen natuurlijk. Ik ben benieuwd wat hij zal laten zien dit seizoen. Het moet geen 2e Bakkali worden natuurlijk! (Niet beledigend bedoeld)

Die vergelijking kan ik me qua uiterlijk wel voorstellen. Qua voetbalstijl is het totaal anders. Bergkamp is de meest technische Nederlandse voetballer die ik ooit heb gezien. Klaassen heeft echt wel kwaliteiten, maar is lang niet zo technisch als Bergkamp.

Verder vind ik hem wel een slimme speler. Goede positionering, inzicht en weet op de goede momenten druk te zetten. Verder zou ik graag wachten tot hij er een in ieder geval een seizoen op heeft zitten voor we hem naar de Europese top lullen.

10 december 2013 om 09:45

Nou, ik vind zijn techniek juist wel overeenkomsten hebben, maar nog niet van gelijkwaardig niveau. Je moet goede techniek combineren met een goed inzicht en dat is nou juist de overeenkomst.. Beide hebben een combi van inzicht en techniek, die is bij Klaassen echter nog niet zo doorontwikkeld.

Souplesse dat heeft hij net als Bergkamp; kopballetje over de keeper op gevoel, voetbeweging tegen NAC (1-2 met Schone) en vervolgens rustig met binnenkant voet afronden, Bal in een keer uit de lucht snoeihard inschieten, op snelheid in een keer een bal uit de lucht aannemen en ook nog goed meenemen (mede door goed kijken). Hij laat het allemaal zien en combineert dat nog met een goede dosis werklust en loopvermogen.

10 december 2013 om 12:17

Je gaat nu wel erg overdrijven hoor. Hij speelt de laatste tijd uitstekend, maar een vergelijking in techniek en souplesse met Bergkamp gaat in alle opzichten helemaal mank. En daarmee doe ik niks af aan de kwaliteiten van Klaassen.

Ik hoop echt dat hij erg goed wordt hoor (voor toekomst NL elftal), maar laten we even kijken aan het einde van het seizoen hoe hij het gedaan heeft.

10 december 2013 om 16:30

Het zou mooi zijn als we later terug kijken en kunnen stellen dat hij deaelfde techniek had als Dennis "the Menace". Bergkamp was echter wel heel uitzonderlijk en het zal geen schande zijn als Klaassen zelfs maar 80% het niveau van Bergkamp haalt op gebied van techniek. Alles daarboven is slagroom op de taart.

10 december 2013 om 19:33

Dat is nou juist het punt.. kwaliteiten zijn niet gelijkwaardig zoals ik zeg.. maar qua speltype lijkt hij er veel op..

Talent met beide benen op de grond..is volgens mij verstandig genoeg om nog paar jaar voor ajax te spelen. Zal zeker interessant zijn voor een ploeg als arsenal maar kan beter binnenkomen met 2titels op zak

10 december 2013 om 12:56

Eigenlijk heeft ie die 2 titels al op zak, aangezien dit al zijn 3e jaar in de hoofdmacht is. Dat ie nog geen 10 wedstrijden in die eerste 2 seizoenen heeft gespeeld, komt doordat hij in eerste instantie geen basisplek had en in het tweede jaar geblesseerd was.

Edit: een typfoutje

Gaat denk ik nog wel een aantal jaar bij Ajax blijven.
Ajax heeft deze speler altijd gesteund ondanks zijn slopende blessures.
Maar de potentie voor een club als Arsenal heeft die zeker.

10 december 2013 om 16:39

Eigenlijk zie ik Ajax bezig zijn met een van de weinige dingen waar ik nog kritiek op had. Het sneller langdurig vastleggen van talenten.
Fisher en Veltman die tot 2017 vastliggen. Klaassen die tot 2016 vastligt en nu al voor langer wordt vastgebonden. blind is geloof ik ook tot 2017 ( of is het 2016) en nu willen ze Denswil ook langer vastleggen.
Ik hoop, rouwens dat Serero nu ook een vernieuwde aanbieding krijgt. Dit is toch zijn laatste jaar? Misschien is het al te laat, tenzij hij het het rest van het jaar enorm goed doet en het zo naar zijn zin heeft dat hij ook kiest om zich eerst door te ontwikkelen bij Ajax. Als hij niet blijft hebben we Duarte nog. Die laat potentieel meer zien dan dat ik had verwacht. Maar zoals het huidige middenveld speelt is absolute klasse en ik zie daar liever geen verandering in komen.

Persoonlijk kan ik niet heel goed tegen deze vergelijking. Bergkamp is voor mij persoonlijk de beste speler die ik ooit heb zien voetballen (dat heeft met smaak te maken). Hij kon de bal bijna laten janken zoveel gevoel kon hij er in leggen. Wat hij deed was pure poëzie met een bal.

Klaassen komt net kijken. Er zijn hoopvolle signalen maar meer ook niet. Hij zal nog véél véél véél meer moeten ontwikkelen voordat ik überhaupt hem in vergelijking met Bergkamp wil horen.

10 december 2013 om 16:46

Daar heb je gelijk in. Een ding staat bij mij vast. Klaassen is volgens mij het grootste pupil in de ogen van Johan Cruyff. Johan ziet het zo enorm zitten in deze jongen. En ik heb wat dat betreft een blind vertrouwen in Johan. Noem het naiief, maar soms kun je beter vertrouwen op zo'n persoon dan je persoonlijke oordeel vellen.
Er is natuurlijk de andere kant van de daalder. Johan had ook een enorm vertrouwen in van Basten als succescoach. Dat is toen niet helemaal,gelopen zoals hij hoopte. Het duurt met Marco wat langer (ook omdat Marco wat eigenwijzer is/was). Hij is nu echter ook bezig met een goede ontwikkeling als coach.

Een hattrick, en je bent de nieuwe Bergkamp.. Zo snel gaat dat tegenwoordig.

10 december 2013 om 12:55

Niet 1 hatrick. Deze jongen wordt al vanaf zijn 12e gevolgd door Internationale scouts, die ook jeugdtoernooien volgen.

Het zou mooi zijn als spelers pas vanaf hun 25ste weg gaan. Wachten tot ze echte sterren zijn.

Klaassen is niet alleen speler van de club maar ook supporter. Ajax is altijd goed met hem omgegaan en Klaassen kennende gaat hij Ajax niet zomaar verlaten en al helemaal niet op deze leeftijd.

Sorry, maar ben ik de enige die vind dat hij behoorlijk overschat wordt? Kijk, hij is getalenteerd, en heeft het nu een paar wedstrijden goed gedaan, net als Veltman. Laat beide jongens eens een heel seizoen goed presteren, voordat iedereen gaat zeggen dat dit de nieuwe Bergkamp is, of dat hij niet het niveau Arsenal is, maar hoger kan. Kom op zeg!

10 december 2013 om 12:11

Natuurlijk wordt hij overschat. Als iemand 10 wedstrijden goed speelt bij Ajax, Feyenoord of PSV dan gaat hij de Europese top halen.

Bergkamp is een voetballegende. De vergelijking gaat in alle opzichten mank. Maar ik hoop wel dat hij erg goed gaat worden, zodat het NL elftal op een hoog niveau blijft.

Zeker een jongen met veel potentie. Zelfs al ben ik niet voor Ajax dan kan ik wel van zo'n speler genieten. Mooi dat hij aangeeft nog bij Ajax te willen blijven, dat is voor onze competitie ook goed. Nu kan hij het laten zien dat hij het ook door kan trekken tegen iets lastigere tegenstanders dan Nac. Want die waren ook niet best. Zou mooi zijn als hij vanavond tegen Milan ook bepalend kan zijn.

De nieuwe bergkamp? Hij heet gewoon Davy klaase. Wat een onzin. De nieuwe messi de nieuwe Ronaldo de nieuwe bergkamp. Je wordt er toch moe van

10 december 2013 om 16:48

Zeker een nieuwe Messi. Dat duurt waarschinlijk nog wel een eeuw.

Ik snap niet waarom spelers zo snel met wereldspelers word vergeleken
Als die nou 5seizoenen lang bv elke wedstrijd een doelpunt maakt dan is het een ander verhaal.

Nu is de verwachting patroon van zo'n jongen gewoon erg hoog, als hij een goede speler word dan is dat niet voldoende ze verwachten een wereldspeler.
Er komt onnodig veel druk op deze jongen te liggen.

Als ze in Engeland verwachten dat hij net zo goed als Bergkamp kan worden dan kan hij alleen maar tegenvallen mocht de transfer er ooit van komen.

Ik had toch echt vernomen dat die de nieuwe cruijff was, toen die voor het eerst zn gezicht liet zien. Goed spelertje in wording echter.

10 december 2013 om 16:51

Iedereen ontwikkelt zich op andere een andere leeftijd.
Cruyff was op,zijn 17de al een van de beste spelers en (onofficieel) de aanvoerder bij Ajax.
Davy moet wel heel erg opschieten, wil hij dat nog bewerkstelligen, maar ik zal het alleen maarbtoejuichen.

Vooralsnog heeft hij in ieder geval de goede lijn te pakken. Hopen dat hij het doorzet, zodat hij van waard kan zijn voor het Nederlandse voetbal. Meer dan hopen is het niet, want van dit soort talenten weet je nooit of ze de laatste stappen richting de top nog kunnen maken.

Mooie club voor hem over 4 jaar. Is hij 24 en dan kan hij mooi een dergelijke stap maken, eerst maar met 5 jaar verlengen dus. Kunnen we er t.z.t. een mooi bedrag voor krijgen. Er zitten wel weer wat goudmijntjes bij ajax; Cillessen, van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen, Serero, Klaassen, Blind, Fischer, Andersen vertegenwoordigen allemaal een leuk transferbedrag. En er komt nog veel meer aan, het gaat echt geweldig!

10 december 2013 om 11:27

Ook niet overdrijven. Veltman, Blind en Klaassen zijn op basis van de huidige vorm misschien wel geld waard, maar bijvoorbeeld van Rhijn, Denswil, en Andersen hebben vooralsnog niet bepaald de sterren van de hemel gespeeld. van Rhijn al heel lang niet, en Andersen heeft uberhaupt nog geen enkele indruk gemaakt.

10 december 2013 om 16:59

Van Rhijn begint ook weer steeds beter te spelen. En Andersen heeft zeker het talent, echter werd hij niet op de beste positie voor hem opgesteld. Bovendien mocht hij spelen in een periode dat Ajax heel stroef liep. Er zat geen flow in en alles werd wat geforceerder gedaan. Nu de club wat swingender is zou ook Andersen hoogstwaarschijnlijk ook opeens veel beter spelen, mocht hij de kans krijgen.
Maar verder heb je (nog) wel,gelijk.

Wat zou het prachtig zijn als we aan het eind van het jaar eens een keer zouden kunnen doen zonder spelers te verliezen. Dan kunnen we volgend jaar hopelijk ook in de eerste wedstrijden van de CL wedstrijden winnen ipv eerst zorgen dat het een team met mutaties op elkaar ingespeeld raakt.

gaat weer helemaal nergens om. 3 goede wedstrijden .. Arsenal ging gewoon even een dagje uit en zag toevallig Klaassen een hattrick maken.. zucht..

Ik vind klaassen een hele goede speler, en hoop dat die ver komt.
Maar je weet het nooit, Wijnaldum speelde ook de sterren van de hemel toen hij op zn 16e debuteerde bij Feyenoord. En nu speelt ie bij psv (nog steeds)

hij word al jaren vergeleken met bergkamp, klaassen heeft ook zelfde style als bergkamp , ik riep al weken dat klaassen zelfde was uiteraard in mindere maten.

Klaassen is geen Bergkamp en wordt ook nooit een Bergkamp. Ik volg die jongen al jaren en het is gewoon een uitstekende en verbeterde uitvoering van Siem de Jong. Fatsoenlijke techniek, veel diepte in zijn spel, goed gevoel voor positie en veel scorend vermogen. Past op alle aanvallende middenveldposities maar is geen echte aanvaller. De subtiliteit van Bergkamp heeft hij daarnaast niet en hoeft hij ook niet te hebben. Bergkamp was als voetballer een sieraad om te zien, Klaassen moet er gewoon keihard voor werken en heeft het talent en de persoonlijkheid om ver te komen.
Als de Jong aan het einde van het seizoen vertrekt hebben we in ieder geval zijn opvolger al in het elftal staan.

Wel vreemd, als er scouts voor spelers van andere clubs op de tribune zitten, zijn die niet geschikt voor aangelinkte clubs
Nu speelt Klaassen een goede wedstrijd, en is hij ineens wereldtop
Laat hij maar eerst eens laten zien of hij werkelijk zo goed is als de meesten hier boven in hun reacties doen vermoeden
Dan kun je hem aan het eind van het seizoen altijd nog ophemelen

Prima speler dit maar moet eerst maar eens een heel seizoen goed spelen en dan kun je een beter oordeel geven.

Van rhijn was ook een mega talent dat nu eigenlijk gewoon stilstaat in zijn ontwikkeling maar zodra een talent doorbreekt bij ajax wordt hij gelijk de hemel in geprezen (zie veltman, Fisher)) wat me voor zo'n speler zelf erg vervelend lijkt.

Bergkamp is het ideale voorbeeld van hoe het moet: Eerst 7 seizoenen bij Ajax gespeeld, en elf seizoenen bij Arsenal (bij beiden clubs succesvol). Alleen de stap naar Inter was minder, daar heeft hij twee seizoenen 'verspilt'.

Voor spelers als Klaassen, Blind, Veltman, Denswil etcetera is dat de beste manier. Gewoon blijven tot je 25ste en dan de stap maken. Bergkamp kwam ook pas op zijn 26ste bij Arsenal, kijk wat voor legende hij daar nog is geworden.

Die vergelijking is volgens mij grotendeels op hun Nederlandse, blond kop gebaseerd. In spel verschillen ze sterk: Bergkamp een technisch wonder, Klaassen een werkpaard. Wel denk ik dat, als Klaassen zich zo blijft door-ontwikkelen, hij goed zou kunnen functioneren als schaduwspits.

10 december 2013 om 12:26

Zijn aanname bij de 3e goal en die volley zagen er anders ook aardig technisch uit!

10 december 2013 om 12:38

Ja, hij heeft het wel in zich hoor. Maar in zijn gehele spel profiteert hij nu vooral van zijn werklust en drive. Op dit moment staat hij op technisch vlak nog mijlenver van Bergkamp af om überhaupt de vergelijking te maken.

Contract opwaarderen! ZO blijven spelen en over 3 jaar weg voor 30 miljoen!

10 december 2013 om 12:30

Helemaal niet weg. Als je keurig een paar miljoen winst per jaar draait is dat ruim voldoende. Laten we hopen dat het financial Fairplay de lol eraf haalt voor die Arabische soepjurken en de Russische maffia en ex Kgb'ers. Wellicht dat ze en masse de Engelse clubs in de steek laten. Wat zou een faillissement van de PL het voetbal goed doen.

Bergkamp vind ik toch meer een echte spits al begon die als vleugelaanvaller,klaassen lijkt me ook wel een nuchtere jongen die een goed potje kan voetballen en genoeg weerstand heeft om te slagen bij ajax

Dit gaat wel heel snel. Klaassen doet het op dit moment geweldig bij Ajax, maar laat hem dat maar eens een heel seizoen volhouden en niet een maandje. Bovendien denk ik dat het voor Klaassen gewoon veel beter is als hij na dit seizoen nog een jaar of twee, misschien wel drie, bij Ajax blijft. Bij Ajax heeft hij veel meer kans op speeltijd en zo ontwikkelt hij zich beter. Bij Arsenal zal hij, denk ik, geen vaste basisplaats hebben en zal hij het moeten hebben van de trainingen om zich te ontwikkelen.

De vergelijking met Bergkamp gaat ook wel wat snel, al had de derde goal tegen NAC Breda wel iets weg van de goal van Bergkamp tegen Argentinie. Net als Bergkamp nam Klaassen een soort zelfde lange bal van achteruit (toen De Boer, nu Moisander) in een keer aan en tegelijkertijd zette hij zichzelf zo vrij voor de goal dat hij kon scoren.

10 december 2013 om 17:07

Nou, ik ben een Klaassen fan, maar die goal tegen NAC was wel,iets minder gecompliceerd dan die van Dennis tegen Argentinie. Hoe Dennis die verdediger uitspeelde en vanuit een veel moeilijkere hoek scoorde. Dat was puur wereldklasse. Heel,weinig spelersmin de wereld die dat kunnen/konden doen.
Die van Davy was ook mooi, maar wel minder gecompliceerd, ook al had hij 3 verdedigers die met hem meekwamen.

10 december 2013 om 17:14

Ok Forza21,
Jij probeert hier weer een anti-climax te bereiken. Jij geeft even jou opinie. Dat mag. Maar ik ben bang dat je hiermee de plank volldig misslaat. Dat is natuurlijk mijn opinie, maar veel grote professionele voetbalkenners denken er hetzelfde over.
Dan mag je het nog zo belachelijk vinden. De vergelijking met Bergkamp kan ik nog enigzins delen. Maar dat Klaassen in het buitenland geen potten gaat breken. Ik ben bang dat je toch wat aan je voetbalkennis moet gaan doen. The future shall speak.

10 december 2013 om 19:08

En dat is jouw argument om te onderstrepen waarom Klaassen het niet kan halen? Nu snap ik het eindelijk. Ik zie het licht (not).
Ik zal je dag bederven, of nog leuker maken, en durf nu te stellen dat het niet alleen Klaassen zal zijn die over een aantal jaar bij Europese topploegen zal spelen. Maar dat duurt nog een aantal jaar voor dat we hier op terug kunnen komen en zijn we dit gesprek alweer vergeten.
Er zit weer een goede Nederlandse lichting aan te komen. En niet alleen bij Ajax. Als ze maar slim genoeg zijn om niet zoals Buoy, van Ginkel, John, etc. te vroeg uit het nest vliegen en eerst zorgen dat ze een solide basis hebben en ze mentaal weerbaarder zijn geworden na tegenvallende reeksen.

10 december 2013 om 22:49

Ik ben oprecht blij voor je dat je er nu nog om kan lachen, want over enkele jaren is dat een lach van een boer met kiespijn.
En hoe zal mijn lach eruit zien? Iets in de zin van wie het laatste lacht.................

Met vriendelijke groet van een ongestelde en op haar teentjes getrapte vrouw.

Wow, bijna iedereen hier denkt al dat hij bij de Europese top gaat eindigen? Dat gaan wel hard zeg

Ja hoor, weer een talent wat helemaal omhoog geschreven gaat worden. Hoop dat Klaassen gewoon lekker zijn wedstrijdjes blijft voetballen en niet naast zijn schoenen gaat lopen. Meest recente voorbeeld is Bakalli, kan nu al geen potten meer breken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren