Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Koeman hoopt op A-status: kans op nieuw contract nihil’

Laatste update:
/

De kans dat Ronald Koeman ook volgend seizoen bij Feyenoord werkzaam is, is volgens Voetbal International ‘nihil’. De trainer heeft een aflopend contract en hoopt op een club of land met de ‘A-status’. Hij sluit een langer verblijf in Rotterdam niet helemaal uit, maar dan moet de club wel aan een flink ‘eisenpakket’ voldoen. Gezien de moeilijke financiële situatie in De Kuip lijkt een langer verblijf van Koeman dan ook moelijk denkbaar.

De oud-verdediger is naar verluidt een kandidaat om Louis van Gaal na het WK in Brazilië op te volgen als bondscoach van het Nederlands elftal. Hij zegt zich echter niet blind te staren op die functie. “Ik sta open voor iedere uitdaging. Maar misschien zie ik dat ook nog wel in nog een jaar Feyenoord. Het feit dat ik heb gezegd niet zomaar bij te tekenen, is volgens mij geen nieuws. Dat heb ik namelijk nooit gedaan”, zegt Koeman.

De ex-trainer van onder meer Ajax en Valencia gaat over twee maanden in gesprek met de clubleiding van Feyenoord en maakt dan zijn besluit bekend. Koeman volgde in juli 2011 Mario Been op bij Feyenoord en gidste de club naar de tweede plaats in de competitie. Vorig seizoen werden de Zuid-Hollanders derde. Momenteel bezet Feyenoord de zesde plaats na dertien speelronden.

Denk jij dat Ronald Koeman ook volgend seizoen de trainer van Feyenoord is?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop dat Co Adriaanse de opvolger van Koeman wordt. Kan ik eindelijk weer een keer genieten van het spel van Feyenoord.

11 november 2013 om 21:19

Das nog eens een goede! Zou zeker niet verkeerd zijn, ben ook benieuwd wat ze met van Gastel/gio van plan zijn.

11 november 2013 om 21:36

Het zou ook niet verkeerd zijn om die in een duojob aan het werk te zien, wellicht met een ervaren assistent aan hun zijde (zo heeft de Boer ontzettend veel profijt gehad van de aanwezigheid van Spijkerman, waar je nu aan Cocu en consorten merkt dat het gebrek aan ervaring de club wel eens parten kan gaan spelen).

11 november 2013 om 21:47

Aldus VI

11 november 2013 om 23:41

Praat je vaker VI na?

12 november 2013 om 03:48

Niet alleen volgens Vi.
De Boer heeft zelf ook al vaker gezegd dat de rol van Spijkerman in het succes vaak onderschat word en dat ze zeer veel aan hem hebben.

En dat er een gebrek aan ervaring is in de staf van Cocu werd al door vrij veel mensen gezegd toen bekend werd wie er allemaal in zat.

12 november 2013 om 08:26

Maakt dat wat uit? Als hij het met die stelling van VI eens is dan mag hij dat toch best gebruiken?

On: Het zou wel jammer zijn als Koeman zou vertrekken, want ik vind em wel bij Feyenoord passen.. net zoals de Boer past bij Ajax. Als hij wel vertrekt mag hij het van mij best proberen om Oranje te coachen.

11 november 2013 om 21:21

Ik hoop het niet. Co lijkt me wel een goede trainer, maar je kan er niet omheen dat als Co ergens trainer is, hij altijd met ellende vertrekt..

12 november 2013 om 07:10

@icynightmare
Maar dat geld over het algemeen ook voor koeman.

11 november 2013 om 21:31

Feyenoord moet meer gaan voetballen ipv alleen lange ballen spelen. Als dat Koeman niet lukt of omdat hij denkt dat Feyenoord daar de spelers biet voor heeft, snel een andere trainer halen. Hij zit er ook al een tijdje dus zijn effect begint ook uit te werken.

In gedachte is hij al weg. Ik begrijp dan ook niet waarom ze hem zouden willen behouden. Hij heeft goed werk geleverd maar je verwacht dat Feyenoord wel meer vietbalpotentieel heeft dan lange halen en spelen op de tweede bal.

12 november 2013 om 01:52

Ik zie Feyenoord niet met de lange bal spelen, juist erg verzorgt (momenten) afgewisseld met slordig door het zo veel mogelijk over de grond (driehoekjes) spelen.. Met het materiaal dat Koeman tot zijn beschikking heeft is het erg goed gegaan tot nog toe en ik vind hem ook een goede persoonlijkheid voor Feyenoord. Wat het is met dat zogenaamde "effect" of als het even wat minder gaat een trainerswissel weet ik niet, maar het liefst zou ik een trainer bij een club zien die er in 10 jaar wat moois van maakt. Bij Feyenoord in de vorm van Koeman (en Gio!), Ajax F.de Boer en bij Psv Cocu. Zie wat SAF of le Professeur hebben betekend, dat zou volgens mij ook wel wat voor Nederland kunnen zijn..

11 november 2013 om 21:57

Dat hoop ik niet. Ik vind Adriaanse een nare man. Ik weet niet wat er allemaal bij Twente is gebeurd, misschien kan een Twente fan dat precies aangeven maar hij was uiteindelijk ontslagen terwijl de resultaten niet slecht waren. Het moet dan wel intern ernstig geweest zijn want je ontslaat niet zo snel een trainer die het goed doet.

Adriaanse haalt ook veel fratsen uit zoals dat paaseieren incident, dat vond ik echt belachelijk. Ik denk zelf dat het net als Verbeek gaat eindigen. Technische staf, spelers, andere mensen die dagelijks met hem werken komen dan denk ik in opstand waardoor ie uiteindelijk ontslagen zal worden en dan zitten wij weer met een puinhoop.

Ik hoop dan op Van Gastel en anders op Tomasson. Beide nette, professionele mannen die geen rare dingen doet en een geweldige verleden bij ons hebben.

11 november 2013 om 23:12

rbn
Het zou me niks verbazen als Adriaanse het zou worden,volgens mij zijn Adriaanse en Van Geel 2 handen op 1 buik.

11 november 2013 om 23:20

Ja, dat hoop ik niet. Ik vind Van Gastel, Tomasson, Gio, Bosz en Van Gaal betere opties.

12 november 2013 om 07:38

Die paaseieren idd, haha! Ik kan me ook nog iets herinneren bij, ik dacht, Willem II over naar de club terug lopen (ipv met de bus) na een verliespartij.. Ook zoiets idioots..

11 november 2013 om 22:19

Ja, een echte Amsterdammer in Feyenoord dienst! Waarom geen Peter Bosz?

11 november 2013 om 22:37

Wat maakt dat nou weer uit? Adriaanse lijkt mij iemand die die uitdaging graag aangaat en supporters accepteren elke presterende trainer. Ik zou Co graag wat schwung in het spel zien brengen.

11 november 2013 om 22:57

@joostfan

Bosz zit bij Vitesse en doet het behoorl ijk goed, dus geen optie.

11 november 2013 om 23:18

Vitesse heeft ook meer mogelijkheden financieel gezien. Op dit moment is Feyenoord gewoon een stap terug voor Bosz.

12 november 2013 om 00:00

Stefan defree, als Feyenoord supporter moet je toch weten dat het legioen niet blij gaat zijn met een Amsterdammer aan het roer. Het heeft mij toendertijd verbaasd dat Koeman met zijn Ajax verleden werd geaccepteerd..

12 november 2013 om 07:42

Maar Suleimanii, Koeman is sowieso een topclubh*er, speelde als speler bij (oa) Ajax, PSV en Feyenoord, en trainde ook alle 3 de clubs.. Volgens mij de enige in de wereld die dát voor elkaar heeft gekregen..

11 november 2013 om 23:16

Ja, want Adriaanse deed het goed bij.. Ehh.. Wat was zijn laatste club ook alweer? Twente? Nee, Adriaanse zit goed bij Studio Voetbal. Jullie hadden het voor de komende jaren toch al helemaal uitgewerkt met van Gastel en van Bronckhorst?

Ik vind dat hij een matige coach is.

11 november 2013 om 21:20

Ik vind dat hij geen matige coach is.

11 november 2013 om 21:59

Ik vind dat hij in elk geval een betere coach is dan Mario Been.

12 november 2013 om 00:52

Vind je? Koeman die met Feyenoord meteen uit de C.L lag vorig jaar en daarna meteen uit de E.L lag, en dit seizoen ook meteen uit de E.L lag vind jij een betere coach dan Been?
Been die met Genk voor het 2e jaar op rij europees overwintert en in Belgie tot afgelopen zondag 14 wedstrijden op rij ongeslagen was??!!
Laat me niet lachen Been heeft het overal goed gedaan (incl. nu bij Genk) behalve bij Feyenoord, dus misschien moeten jullie eens naar je eigen club kijken waarom er een hoop (goede) trainers, ook bijv. een Verbeek, daar hebben gefaald terwijl ze bij de meeste andere clubs waar ze zaten of zitten niet faalden.
Feyenoord is nou eenmaal een onrustige en broeierige club in vergelijking met een AZ of Genk (waar Verbeek en Been het wel goed deden of nog steeds doen)

12 november 2013 om 13:00

Ik denk dat het overal broeierig is wanneer de prestaties daarom vragen. Of het nou is bij Ajax, bij AZ, bij Feyenoord of bij Genk. Wanneer de prestaties tegenvallen zal het de coach zijn die het moet ontgelden. Feyenoord had in de tijd dat Mario trainer was een middelmatige selectie. Om nu een vergelijking te trekken met Koeman en Been over de prestaties bij Feyenoord is heel lastig. Been had gewoon de pech dat hij over een mindere selectie kon beschikken dan Koeman nu.

12 november 2013 om 16:03

Dat is waar, maar je bent het toch met me eens dat je qua 'onrustige en broeierige club' Feyenoord niet met AZ of Genk kan vergelijken?!!
Bij Feyenoord staan de supporters al na 3 nederlagen op rij (zoals begin dit seizoen) meteen scheldend voor het maasgebouw terwijl het bij Genk of AZ altijd relatief rustig is ook als die clubs eens een keer 10e ofzo zouden worden (zoals AZ afgelopen jaar) of eens een keer niet in de Playoffs geraken of een paar keer achter mekaar verliezen etc.
Bij dat soort clubs is het dus gewoon veel relaxter werken voor een coach dan bij een club als Feyenoord.

12 november 2013 om 19:36

Feyenoord is inderdaad met clubs als AZ en Genk als onrustig en broeierig te beschouwen. Bij Feyenoord worden immers gelijk prestaties verwacht. Dat is ook weer een verschil met clubs als AZ en Genk. Onvergelijkbare situatie. We zouden het enkel kunnen vergelijken wanneer Been voor de huidige groep van Feyenoord zou staan. Moeilijk dus....

vind koeman echt een trainer voor de serie a niet voor nederlands elftal

11 november 2013 om 21:59

Ik vind hem niet voor de Serie A en wel voor de eredivisie

Fantastisch nieuws, ik hoop op Tomasson. Tomasson was assistent bij Excelsior van 2011 tot 2013. Dit seizoen is ie hoofdtrainer en dat doet ie goed. Excelsior speelt volgens mij verzorgd voetbal en Tomasson heeft het daar allemaal op orde. Tomasson vind ik ook altijd een nette man en natuurlijk een geweldig uithangbord. CL en Uefa cup winnaar. Verder kampioen geworden in Nederland, Italie en Duitsland. 112 interlands, 52 doelpunten. Hij heeft zoveel meegemaakt dat ik zeker weet dat ie de druk aan kan.

11 november 2013 om 21:19

Doe mij maar een wat ervaren trainer dan iemand die net een paar maand hoofdtrainer is bij het respectievelijke Excelsior.

11 november 2013 om 21:22

Zoals wie dan? Ik zou in ieder geval voor Tomasson gaan.

11 november 2013 om 21:32

Ik hoop op Ruud van Nistelrooy

11 november 2013 om 22:06

Waarom meer ervaren? Gewoon wen technische staf met ballen. Dat is voldoende, zie Ajax!

11 november 2013 om 21:20

Fred Rutten lijkt me ook geen verkeerde optie. Het doorschuiven van Van Gastel lijkt me echter het meest voor de hand liggende scenario.

11 november 2013 om 21:22

Klopt, Van Gastel zou het meest logisch zijn. Fred Rutten vind ik niet de juiste uitstraling hebben.

11 november 2013 om 21:22

En anders kan je altijd Gio nog naar voren schuiven en Tomasson assistent maken. Lijkt me genoeg opties te hebben. Ik denk dat Koeman zich wel blind staart op die positie als bondscoach, ik weet niet wat voor andere opties hij zou hebben of welke clubs en/of landen interesse in hem hebben, maar dat zien we dan wel weer. Het is 2 maanden wachten en ondertussen alles op alles zetten om de titel binnen te halen. Vorig seizoen hadden ze de kans, maar nu heeft elke club bijna kans op de titel.

11 november 2013 om 21:24

Klopt, Van Gastel of Gio zou logisch zijn en ik hoop dat Tomasson erbij komt of hoofdcoach wordt. Ik vind Tomasson gewoon een geweldige kerel en ik zie hem graag weer bij Feijenoord.

11 november 2013 om 22:42

Hoe zit het eigenlijk met Pastoor ik weet ofdat hij beschikbaar is maar hij lijkt mij echt een geschikte trainer voor Feyenoord.

Hij heeft z'n doel behaald, bij de traditionele top 3 actief geweest als speler én trainer. Maar verder gewoon te groot voor Rotterdam (vindt ie zelf tenminste), dus zal wel bondscoach worden of wachten op de trein.

12 november 2013 om 00:06

Wat een onzin. Koeman heeft na dit seizoen drie jaar keihard gewerkt voor de club. Weinig trainers hadden het beter gedaan in zijn situatie. Dat hij nu open staat voor een nieuwe uitdaging moeten we hem gunnen. ipv die onzingezeur over die trein en plan b.

12 november 2013 om 14:57

Koeman heeft inderdaad keihard gewerkt.....op het voorbereidende werk van Mario Been en de jeugd trainers.

Ik gun Koeman een mooie functie volgend jaar. Hij is heel belangrijk geweest in comeback van feyenoord maar na 3 is het misschien tijd zowel voor feyenoord als voor hem voor wat nieuws. Van Gastel en Van Bronckhorst kunnen het roer prima overnemen.

Kom is met wat nieuws. Denk dat iedereen wel weet dat dat er aan zit te komen. Hoeft ook niet per definitie slecht te zijn. Koeman heeft ontzettend goed werk gedaan, daar niet van. Maar om de laatste stap te kunnen zetten is een frisse wind in de kleedkamer misschien wel de sleutel. Je merkt in de media irritatie van Koeman en dat is terug te zien op het veld. De hoofdjes staan niet allemaal dezelfde kant op. Lat de Knvb maar ruilen. Ze mogen Koeman hebben, wij van Gaal. Die zie ik ons echt wel kampioen maken, maakt hij zijn Truus, naast het Legioen ook nog gelukkig.

Edit: spelling.

11 november 2013 om 21:25

Louis is Ajacied in hart en nieren die gaat echt niet naar feyenoord.

11 november 2013 om 21:43

Louis zal heus wel naar Feyenoord gaan als hij die kans krijgt. Dat zal hij doen om:
a. Cruijff te sarren
b. Omdat Cruiff ook naar Feyenoord is verkast uit onvrede.

Of om Cruiff te laten zien dat een echte Ajacied niet naar Feyenoord gaat.

11 november 2013 om 22:33

Cruijff is een verrader van gaal niet.

11 november 2013 om 22:45

c. Truus is voor Feyenoord

12 november 2013 om 00:10

Kolkman, ik snap dat echt niet. Van Gaal is een Amsterdammer en Ajacied, en een andere Feyenoorders kwam met Adrienne idem dito. Dat word toch nooit gepruimd door het legioen.

12 november 2013 om 01:29

Ik hoop dat ze beide inderdaad niet komen. Ik hoop zelf Van Gastel en anders Tomasson. Bosz zou ik ook nog een geschikte kandidaat vinden maar Adriaanse niet.

13 november 2013 om 08:19

rbn_

Ik gun jullie alles hoor, behalve een kampioenschap. Maar ik denk dat van Gastel en van Bronckhorst geschikter zijn, die komen ook uit het Rotterdamse.

Koeman is een sympathieke man maar ik hoop echt niet dat hij de trainer van Oranje wordt nadat Van Gaal vertrekt.

11 november 2013 om 21:44

Wie zie jij het liefst als opvolger van van Gaal? Ik kom namelijk niet op heel veel namen.

11 november 2013 om 22:01

Geen idee eerlijk gezegd, je hoort elke keer weer dezelfde namen (advocaat, hiddink, ...). Ik hoop op iemand onbekends à la Van Marwijk enkel wel iemand die wat consequenter te werk gaat en eerlijk de spelers selecteert.

12 november 2013 om 00:09

robert maaskant de kans geven

Met andere woorden, hij wordt na het wk bondscoach.

"op een club of land met de ‘A-status’."

valt Nederlands onder een A-status land ?

ik zou op dit moment eerder zeggen B maar oke

Bij PSV is het stront aan de knikker, dus een terugkeer naar PSV valt ook weer niet uit te sluiten.
Koeman verrast altijd.

11 november 2013 om 21:57

Koeman terug naar Psv?

Die kans lijkt mij uiterst gering.
Hij is bepaald niet populair in Eindhoven.

13 november 2013 om 08:22

oleguapa

Hoezo is Koeman niet populair in Eindhoven, hij heeft als laatste jullie een titel bezorgd. Of komt het door de manier hij vertrok?

Ik denk dat Feyenoord meerdere goede opties heeft. Ik vind de visie en intentie interessanter. Ik hoop echt dat Feyenoord financieel blijft groeien, en dat het spel aantrekkelijker wordt.

Bovendien zal Koeman natuurlijk niet de enige zijn die vertrekt. Indi, Vlaar, Clasie, Boëtius, etc zijn natuurlijk erg interessante spelers. Of er goed geld wordt voor gevangen, en of dit slim wordt ge-herinvesteerd vind ik veel belangrijker

11 november 2013 om 22:50

Het is maar de vraag of die spelers vertrekken.
Ten eerste moeten er clubs komen die veel geld betalen.
Ten tweede gaan ze misschien ook CL spelen met Feyenoord.
De eindstand in de eredivisie en het WK zal veel bepalen.

12 november 2013 om 06:40

is vlaar niet al zn 2de seizoen bij aston villa? just asking

Gewoon Gio, v Gastel en Tomasson met zijn 3en. Prima idee, 3 gasten met veel kijk op voetbal en ook 3 gasten waar je wel naar wilt luisteren. Ik heb ook het gevoel dat dit team misschien beter af is zonder Koeman. De beste man zet de spelers niet altijd op de juiste plek en zijn wissels zijn voor de tegenstander op voorhand al bekend. Ook zijn gedrag tegen de media staat mij niet aan. Nee Koeman mag van mij na dit seizoen ook wel vertrekken.

De kans is niet nihil, maar heel klein!

11 november 2013 om 22:14

Ik wilde net zeggen, bij VI moeten ze misschien nog een keer een woordenboek openslaan. Als hij zegt dat hij verlenging niet uitsluit, dan is de kans dus groter dan nul.

11 november 2013 om 22:36

Beetje eigen interpretatie erbij ook... Hij wil gewoon weggaan, maar zegt het op zo'n manier dat hij de Feyenoorders niet kwetst. Dit was gisteren al duidelijk in Studio voetbal .

Ik zou wel graag Peter Bosz als opvolger zien, al zit hij natuurlijk vast bij Vitesse. Een echte Feyenoorder die altijd verzorgd, aanvallend voetbal speelt. Presenteert zich ook goed voor de camera. Hij heeft het natuurlijk als TD niet goed gedaan, maar dat betekent niet dat hij als trainer geen tweede kans verdient.

Als Koeman, bondscoach zou worden, is het de 2e trainer van Feyenoord en van een club, die naar het NL elftal gaat, van Gaal had een sabbatical, van de laatste 3 trainers.

Jan Boskamp als opvolger.

Ik gun hem het bondscoachschap, maar dan moet hij het wel echt dit jaar laten zien! Een kampioenschap hebben de fans wel na 2 jaar van nét niet wel verdiend, dunkt me zo.

Denk dat Feyenoord opnieuw een ervaren trainer met autoriteit nodig heeft. Met van gastel is het afbreukrisico in mijn ogen nog te groot, net als met been.

Hopen dat hij afscheid kan nemen met een prijs.
Daarna gewoon door met van Gastel en van Bronckhorst.
Komt weer goede generatie jeugdspelers aan die van Gastel goed kent.
Laat die maar met zn tweeen uitvogelen

Ik denk dat Feyenoord een ervaren trainer moet aanstellen, zodat v. Bronckhorst weer wat kan leren. Hopelijk kan hij dan, over een jaar of 4, de club onder zijn hoede nemen.

Nauwelijks nieuwswaardig. De selectie van Feyenoord pleegde collectief karaktermoord op Koeman tijdens de seizoensopener tegen PEC Zwolle. Vanaf dat moment schreeuwt zijn lichaamstaal tijdens interviews dat hij geestelijk afscheid heeft genomen van Feyenoord.

Hij lijkt zijn zinnen te hebben gezet op Oranje en dat staat garant voor een uitdagend avontuur. Hij neemt dan namelijk de inboedel over van Louis van Gaal wiens nalatenschap zal bestaan uit een wereldkampioenschap van Oranje.

Peter Bosz maakt team en spelers beter!

Beetje hoge eisen voor een trainer van een club die niets heeft gepresteerd met de 4e begroting van Nederland en (zogezegd) de grootste en beste supporters-schare van Nederland???

12 november 2013 om 09:34

2-3 plaats. Dat is toch beter dan de clubs met de 2-3 begroting van Nederland

Lijkt me duidelijk. Gio of Van Gastel hoofdcoach en Tomasson erbij halen als assistent.

Koeman zal dus zo goed als zeker niet meer bijtekenen. Drie hele succesvolle jaren gehad en de club weer uit het slop getrokken. Echter is verandering op z'n tijd ook goed en hoeft een nieuwe trainer niet verkeerd uit te pakken. Er zal weer een frisse wind waaien en sommige jonge spelers zoals Achabar, Kongolo en Sleegers zullen misschien meer kansen gaan krijgen. De vervangers zijn toch wel op 1 hand te tellen: Van Gastel, Adriaanse, Rutten en Advocaat. Van Gastel kent de spelers en heeft jaar op jaar zijn elftal kampioen weten te maken. Adriaanse heeft altijd al een goede klik met Van Geel gehad. Rutten heeft een goede cv en is nog steeds vrij. Advocaat laat zich door de jaren heen zo lyrisch over Feyenoord uit, dat je bijna zou zeggen dat die wacht op komend jaar. Zelf zou ik Van Gastel en Advocaat graag zien. Als er maar meer voetbal wordt uitgehaald, wat met spelers als Vilhena, Boetius en Clasie best mogelijk moet zijn.

Ik heb nu speciaal een account aangemaakt. Wat een onzin word hier verteld zeg. Het spel van feyenoord ziet er slecht uit? Zondag niet gekeken zit duidelijk een stijgende lijn in. Bosz doet een stap lager van vitesse naar feyenoord? Wat een onzin! Echt belachelijk in een half vol stadion als trainer staan. Waar je nog geen zeggenschap hebt over je eigen team. Feyenoord is op elk punt een grotere club die op zichzelf staat. Maar las zelfs net nog hier ja volgend jaar gaan ze vlaar verkopen... Echt kijken jullie wel uberhaupt naar feyenoord? Ik lees hier alleen maar hoop geblaf van ajacieden die waarschijnlijk heel feyenoord niet volgen.

12 november 2013 om 02:44

Ik vind jou echt grappig, want jij hebt gelijk. En als ik zo'n opmerking maak, wordt mijn bericht meteen verwijderd of ik krijg ban van die Feyenoord-haters.

12 november 2013 om 06:44

en daar kan ik je groot gelijk in geven! het spel van feyenoord was tot en met cambuur niet goed maar tegen az was duidelijk dat ze het nog kunnen alleen worden er teveel kansen gemist

Koeman kan naar Fullham ook la is dat ook niet echt een 'A-team'! Zie geen enkel ander team interesse in hem tonen want de 8ste plek van Feyenoord is nou niet bepaald indrukwekkend.

12 november 2013 om 01:17

Haha jij bent een hele domme jongen .

feyenoord staat vooralsnog 6de( bron teletekst pagina 819)

Hoe Koeman aan de status van toptrainer komt met de bijbehorende eisen is me een raadsel. Hij heeft nog nooit ergens een bijzondere prestatie neergezet. Ook nu bij Feyenoord doet hij het niet boven verwachting. En dan toch maar steeds onrust stoken met verhalen dat hij weer weg en hogerop wil. Hij is totaal niet loyaal tegenover zijn werkgevers, was ook als speler al zo, en teert op z'n naamsbekendheid als succesvolle voetballer

Koeman is een hele goede trainer gebleken voor Feyenoord. Echter zou het niet gek zijn om na 3 jaar weer iemand anders voor de groep te zetten. Ik denk dat als hij nog een seizoen zou blijven het nog wel eens een teleurstellend seizoen kan gaan worden. Er komt altijd een moment dat er even een frisse wind door een groep moet waaien en mijn gevoel zegt dat dat moment nadert en Koeman er dus goed aan zou doen om via de voordeur te vertrekken zolang dat mogelijk is.

Ik vind dit toch weer een beetje jammer. Koeman had volgens mij de banen niet voor het oprapen toen Feyenoord kwam. De combi Feyenoord Koeman is een goede gebleken. Nu komt hij weer met allerlei eisen. Ik begrijp dat niet. Als je écht goed bent, komt die topclub of dat A-land echt wel. Hou je tot die tijd in de media stil over je toekomst. In ieder geval tot aan het gesprek met Feyenoord. Zeg gewoon dat je alle opties open houdt, dus ook Feyenoord. Dat vind ik veel netter, en je gaat niet zo hard op je muil als er geen club blijkt te komen…..

Iets met wachten en een ons wegen. In zijn geval heel wat ons.

Ik hoop (mocht RK vertrekken) op van Gastel met in de technische staf Henk Fraser om hem wat te ondersteunen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren