Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Catalaanse krant brengt Barcelona in verband met opvallende namen

Laatste update:

Barcelona zat in de zomer achter verschillende verdedigers aan, maar slaagde er niet in om de achterhoede te versterken. Gerardo Martino sluit niet uit dat hij in januari alsnog de transfermarkt opgaat, maar gek genoeg wil de coach geen nieuwe mandekker halen, maar eventueel een nieuwe spits. Martino zal in december een knoop doorhakken, weet El Mundo Deportivo.

/

Barcelona verkocht David Villa in de afgelopen transferperiode aan Atlético Madrid en haalde daar geen échte centrumspits voor terug. Neymar werd weliswaar binnengehaald en kan in de punt spelen, maar hij is meer een speler voor op de flank. Martino denkt aan de komst van een 'type Henrik Larsson': een ervaren spits, die wedstrijden kan openbreken en het niet erg vindt dat hij nogal eens op de bank zal moeten plaatsnemen.

Volgens El Mundo Deportivo zijn er heel wat kandidaten. Nelson Valdéz is er daar een van: de 29-jarige Paraguayaan, die Martino goed kent, speelt nu voor Al-Jazira. Ook de namen van Miroslav Klose (Lazio), David Trezeguet (Newell's Old Boys), Oscar Cardozo (Benfica) en Roque Santa Cruz (Málaga) worden genoemd. Bovendien zou Giorgios Samaras in beeld zijn: de voormalig spits van sc Heerenveen speelt al een tijdje voor het Schotse Celtic.

Barcelona moet in januari een extra spits halen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Samaras zou wel grappig zijn bij Barca, wat een held is dat. Uit deze kandidaten zie ik maar een goede overigens, Cardozo.

9 oktober 2013 om 09:31

Inderdaad. Met Cardozo heb je in een keer een compleet andere speelstijl tot je beschikking, mocht het niet goed gaan. Geef Cardozo ruimte in het strafschopgebied en het is een goal. Ook met het hoofd een geweldige spits.

9 oktober 2013 om 10:05

Samaras is ook de speler die een wedstrijd kan openbreken, misschien zelfs beter dan Cardozo

9 oktober 2013 om 10:51

Er is maar 1 geschikte kandidaat en die staat er niet tussen.. Pelle!

9 oktober 2013 om 11:10

Je bent sarcastisch hoop ik?

9 oktober 2013 om 12:01

Slechte grap....

9 oktober 2013 om 12:13

Haha. Na het laatste artikel is dit geen grap meer. Nice.

9 oktober 2013 om 15:28

Jawel het is nog steeds een grapje.

Santa Cruz en Cardozo zijn de enigste spelers uit die namen die je serieus kan nemen.

Wat een Barcelona onwaardige namen. Ze hadden Soldado of Mario Gomez moeten nemen in de zomer.

9 oktober 2013 om 09:04

gomez had dat niet gedaan want die wil elke wedstrijd basis. Hij zei zelf als ik 70% speeltijd genoeg zou vinden was ik bij München gebleven. maar ik wil alles spelen

9 oktober 2013 om 09:17

Waarom geen Eto'o?

9 oktober 2013 om 09:38

Ik denk dat die namen die jij noemt op de bank willen zitten, en dat is waar het hier omgaat

9 oktober 2013 om 13:38

Veel te duur

9 oktober 2013 om 17:14

omdat eto'o miss over zijn hoogtepunt heen is.. en tezwaar op het budget weegt...

9 oktober 2013 om 11:21

Liever deze namen dat een belachelijk dure aankoop die toch driekwart van de wedstrijden op de bank zal gaan zitten. Als ik dan mag kiezen; doe mij maar Cardozo of Klose.

Sinds wanneer zijn Valdez en Martino landgenoten?

9 oktober 2013 om 09:15

Waarom niet gaan voor Jackson Martinez van Porto?

9 oktober 2013 om 09:25

Die vragen 40m+ en spelers van Porto zou je op voorhand niet moeten kopen vanwege bedrijven als Doyen die een vinger in de pap hebben. Daarbij heeft Barcelona voor de toekomst goede nummers 9 in de opleiding (dongou, Sandro, Sanabria, Abel Ruiz). Geen reden om nu een dikke smak geld neer te leggen.

Gewoon Cardozo en anders Ruben Castro voor twee seizoen overnemen om de tijd te overbruggen totdat Dongou er klaar voor is. Eerste geniet mijn voorkeur, maar zal ook een aardig prijskaartje hebben.

9 oktober 2013 om 09:39

Komen beide uit Paraguay

9 oktober 2013 om 09:46

Nee, dat is onjuist en tevens incorrect.

9 oktober 2013 om 10:24

Valdez is Paraguayaan, Martino Argentijn maar wel coach van Paraguay geweest.

9 oktober 2013 om 15:00

Je snapt dat incorrect en onjuist hetzelfde is, beetje dubbelop he.

On: cardozo enige spits die nog een beetje het niveau van barca aan kan

Serieus nog denken aan de voorhoede? Dit barcelona sloopt iedereen de aanval is te sterk waarom moet je nog iemand halen voor iemand in de aanval. Als je dan toch iemand ervare zoekt haal dan een ervare verdediger..

9 oktober 2013 om 09:04

Edit; vreemd dat Drogbas naam niet voor komt.

9 oktober 2013 om 09:24

Haha dat zou wat zijn als die zou komen. Volgens mij heeft hij het niet zo met Barca sinds die verloren halve finale..

Haal dan Dongou bij de selectie... Persoonlijk vind ik dat Neymar Messi zijn rol prima overneemt en ook Alexis is nog een optie natuurlijk.

9 oktober 2013 om 09:10

Dongou moet eerst eens een basisplek bij Barca B krijgen en fit raken. Zo'n 30+'er als nummer 9 voor een of twee seizoenen zou perfect zijn om de periode te overbruggen totdat Dongou er klaar voor is.

9 oktober 2013 om 09:28

Daar heb je gelijk in ja. Maar zoals ik al zei, je hebt genoeg alternatieven voor de spits positie.

9 oktober 2013 om 09:34

In de voorhoede is het allemaal wat dunnetjes. Uitgaande van een basis met 'neymar - Messi - Alexis' heb je daarachter 'tello - Cesc - Pedro'. Niet bepaald iets waar je de oorlog meegaat winnen.

Tello komt kwaliteit te kort, Cesc is een middenvelder en Pedro en Alexis zijn niet bepaald stabiele factoren voorin. Dat kan vriezen of dooien. Dus een nummer 9 die niet te beroerd is om op de bank te zitten, is een noodzakelijke versterking.

9 oktober 2013 om 09:52

Alexis is op het moment in bloedvorm en ook Pedro speelt goed. Tello komt inderdaad te kort, maar is goed om te hebben als met zijn snelheid.

Cardozo zou ideaal zijn. Anders Ruben Castro als die nog ooit fit wordt.

Cardozo of Santa Cruz nemen geen genoegen met de bank. Ik denk dat iemand als Trezeguet het wel prima vindt om af en toe in te vallen. Daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden, zoals Martino zegt.

Martino is een Argentijn en Valdez komt uit Paraguay. Hoe kunnen zij dan landgenoten zijn VZ?

9 oktober 2013 om 10:15

ze bedoelen blijkbaar uit de argentijnse league want trezeguet speelt ook in argentinie

Ik heb hier de El Mundo Deportivo voor me. Geloof het of niet, maar ook Pellè staat op dat lijsrje, met foto en al.
Erg geloofwaardig noem ik dit bericht dus niet. Het is komkommertijd.

9 oktober 2013 om 09:27

Hahahahaha
Dat zou pas geweldig zijn.

9 oktober 2013 om 09:28

Pelle? Gaat niet gekker worden!!

9 oktober 2013 om 09:29

Hoe gek het ook klinkt hij voldoet wel aan het profiel. Neemt het feit niet weg dat Barca toch een stapje te hoog is voor hem.

9 oktober 2013 om 11:35

Toch raar dat je een Catalaanse krant voor je hebt liggen waar het niet in staat. Het staat namelijk in de krant sport..

Net namelijk de krant online bekeken en niets gevonden over Pelle..

Sensatiezoeker..

9 oktober 2013 om 15:31

Dan was het toch nog niet zo heel gek, die link tussen Marcelo en Barcelona

Vind het maar vaag artikel, hoeveel wedstrijden heeft Villa dan echt in de punt gespeeld? Ik zal hem altijd maar een beetje op links zweven en niet zo veel uitvoeren.

dit is toch een grote grap!?

Ik bedoel wat zouden zij nou toevoegen alleen Cardozo inderdaad verder valt iedereen af!

Ik denk dan eerder aan

Cardozo Lavezzi Torres zoiets die andere namen daar word je niet echt sterker mee.

Ik hoop dat ze gewoon slim in kopen anders zie ik real gewoon verder komen dan Barcelona ! ik gun het Real Madrid veel meer dan Barcelona! zeker na die nare tijd met Mourinho.

Kortom Ik hoop dat Barcelona dit niet doet en slim nadenkt ze kunnen beter verdedigend kopen ik vind Hummels echt een fantastische speler en past in dat elftal ik denk dat Subotic ook daar past!.

Ze hebben nu veel meer aan verdediger en een veel completere keeper nodig en ook een betere verdediger.

9 oktober 2013 om 10:24

Waarom is dit een grote grap en waarom zou Barcelona er op achter uit gaan?

Barca speelt altijd op de helft van de tegenstander tegen of zelfs in de 16 van de tegenstander en met al die steekpassesen en voorzetten, zou Barca wel eens toe zijn aan een pinchitter, geen gekke gedachte toch?

Bartra doet 't momenteel goed, Puyol is op de weg terug en Marscherano is herstellende en als zij beiden weer fit zijn, is iedere plek dubbel bezet. Pique-Bartra, Puyol-Mascherano, Montoya-Alves, Adriano-Alba

Voorin kan niemand de rol van Messi overnemen, met een kapstok als een Klose of Cardozo is 't weer anders voetballen en misschien wel een verademing voor de opkomende backs en buitenspelers, die kunnen dan een bal door de lucht geven, waardoor je wat variatie krijgt.
Over doelpunten valt natuurlijk niet te klagen, maar je ziet dat wanneer Messi wegvalt, je als trainer kan gaan puzzelen.

Neymar is geen Messi en dat mag je ook niet verwachten. Van Messi werd niet zo veel verwacht, natuurlijk was 't een jeugdtalent. Neymar liet 't in Brazilie meteen zien, een paar niveaus minder, maar je wist wat je kon verwachten, vandaar dat de verwachtingen zo hoog zijn. Neymar vult de positie van Messi goed in, that's it.
Daarbij zit de toekomstige spits veelvuldig op de bank en zal hij spelen wanneer barca met 3-0 voor staat ofzo...om zo de spelers (basis) nog meer te ontlasten voor de grote wedstrijden.

9 oktober 2013 om 10:31

wees eens Rieeel deze spelers zijn niet van het niveau van Barcelona ik zie een klose daar echt niet passen en Cardozo zeker wel en een Torres of een Lavezzi ook wel alleen Klose is niet van dit niveau ik zie daarin tegen wel Pizzaro daar slagen hij heeft iets wat Barcelona mist! denk ik!

En ik hoop gewoon dat ze Hummels of Subotic kopen Puyol is 36 Batra is gewoon nog niet goed genoeg en die andere opties zijn geen echte verdedigers kortom verdedigend heb je gewoon zeker 1 speler nodig!

9 oktober 2013 om 11:07

Voor een speler op de bank, die de wedstrijd kan doen kantelen mocht Barca een keer met 1-0 achter staan en de laatste 10 minuten kopkracht nodig hebben, dan kan een Klose of Cardozo of Pizarro van waarde zijn.

Je moet niet verwachten dat deze spitsen komen om in de basis te starten, staat ook in de tekst. Klose als eindstation of een Cardozo scheelt niet zo veel hoor, het gaat om de mensen die om hem heen spelen en de aanvoer daarnaar toe is bepalend. Elke spits zal bij Barca er 20 inschieten, ook als bankzitter!!!

Trézéguet of Klose zou echt geweldig zijn. Twee voetballers van grote klasse, op en buiten het veld. Zonder twijfel twee van de beste spitsen van de afgelopen tien jaar.

barca heeft een pintchhitter hard nodig. ook met corners in de slotfase kan hij hoge ballen meeverdedigen. misschien berbatov?

9 oktober 2013 om 11:18

Berbatov? Heb berbatov in een interview nog bij united een keer horen zeggen dat hij koppen verschrikkelijk vind.
dus lijkt me niet de beste optie daarvoor. Als je dan toch een kopper wil, dan Klose.

Veder zouden ze, naar mijn wens dan, een spits moeten halen en messi weer vanaf rechts. Met Alves achter je kan die toch doen waar die zin in heeft. en dan Lewandowski of Mandzukic..

maarja, dromen zijn bedrog.

Zou een Drogba niet passen? Doet het voortreffelijk bij Gala. Ik zou een poging wagen!!!

Maar dat heeft Barca echt niet nodig. Koop een mandekker, die verdediging versteken en ze zijn klaar voor weer prijzen te winnen. Piqué heeft het niet gemakkelijk, moet altijd de fouten van Dani Alves herstellen. Je kan niet werk doen voor twee, dat is te veel.

Misschien rekent Martino op Puyol? Want die is bijna terug en zo'n speler in vorm speelt altijd. Met Bartra hebben ze een goed alternatief, en een speler voor op lang termijn.

Cardozo halen en een goede cv zoals luiz of silva

Ze moeten Diego Costa halen. Die houd in zijn eentje een hele verdediging bezig. Met die ruimte weten Messi en Neymar wel raad.

Samaras is net de laatste speler die Barça moet halen. Dat zou een Torres in het kwadraat worden. Wat lengte (cardozo) kan geen kwaad, maar uit dat lijstje zou ik toch voor Klose kiezen.

Cardozo zal ideaal zijn. Een beresterke spits die voor elke bal gaat èn goed kan koppen. Net wat ze nodig hebben naar mijn idee.

Als ik aan het roer was bij FC Barcelona, had ik Sergio Aguero allang gehaald, maar dat is investeren. Die andere spitsen komen allemaal te kort, Oscar Cardozo ook. Als David Villa het al niet red bij Barca, waarom zou Cardozo het dan wel redden? Zeker slechter dan Villa. Ze moeten in de zomer gewoon een TOPverdediger halen en (eventueel) een TOPspits. Met kleine aankoopjes gaat een club als FCB het echt niet redden, die moeten constant verversen met "mindere spelers", of het beste van het beste hebben en dat dan voor 5 jaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren