Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray zet punt achter samenwerking met Terim

Laatste update:

Aan het begin van deze maand maakte Galatasaray nog bekend dat het aflopende contract van Fatih Terim met twee jaar was verlengd, maar de Turkse topclub gaat nu toch op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Cim Bom meldt op de website van de club dat de samenwerking met Terim dinsdag is stopgezet. De coach kan zich dus nu volledig op de Turkse ploeg gaan richten.

/

Terim was sinds enkele weken coach van Galatasaray én de Turkse ploeg en dat zorgde al voor de nodige onrust bij de werkgever van Wesley Sneijder. Omdat de resultaten van Galatasaray in de eerste weken van het seizoen ook nog eens tegenvielen, is besloten om Terim weg te sturen. Zondag zat hij in de derby met Besiktas, die kort voor tijd gestaakt werd, voor het laatst op de bank.

Het is al de derde keer dat er een einde komt aan de samenwerking tussen Galatasaray en Terim, die in de periodes 1996-2000 en 2002-2004 ook al hoofdtrainer was bij de topclub. Vorig seizoen werd Galatasaray nog kampioen van Turkije en maakte de ploeg veel indruk in de Champions League, waarin het uiteindelijk werd uitgeschakeld door Real Madrid. Real trof Galatasaray vorige week opnieuw in de Champions League en won met liefst 1-6.

Roberto Mancini zou een belangrijke kandidaat zijn om het stokje over te nemen van Terim. De Italiaan zit zonder werk sinds zijn ontslag bij Manchester City en wil graag weer aan de slag. Terim lijkt op zijn beurt een langer contract te gaan tekenen bij de Turkse voetbalbond: hij zou de nationale ploeg eigenlijk alleen tot het einde van de WK-kwalificatiereeks leiden, maar kan nu langer blijven.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Terim verkiest de corrupte Turkse voetbalbond boven Galatasaray, dat is waar ik mij zo boos om maak.

De missie van de Turkse voetbalbond is gelukt, namelijk: het succes van Galatasaray dwarsbomen door de trainer weg te kapen.

En dat Terim nu overloopt naar de corrupte kant, ondanks een 2-jarig contractvoorstel van het bestuur, is een actie waardoor hij bij mij veel aanzien verliest.

24 september 2013 om 19:43

Wat ben jij respectloos door zo iets te zeggen over een persoon die Galatasaray heeft gemaakt wat ze nu zijn. Ik heb veel bewondering voor hem, hij was een perfecte coach voor Galatasaray en hij had een goede band met de spelers. Door zijn vertrek gaat er veel veranderen. Maar 1-6 verliezen in ' de hel ' van istanbul voor je eigen publiek in de grootste competitie is wel een schande.

24 september 2013 om 19:46

Je weet niet eens wat er is gebeurd dus hoezo onrespectloos?

Het bestuur van Gala deed Terim een 2-jarig contractvoorstel. Dit heeft Terim afgewezen, waarop het bestuur heeft besloten om niet meer verder te gaan met Terim.

Nu gaat hij verder als bondscoach van Turkije.

Als je die corrupte bende daar boven Galatasaray verkiest mag je je imo schamen ja.

24 september 2013 om 20:21

ja, en vergeet het woord sniekie niet want dat zijn ze.

24 september 2013 om 23:16

3-2 Real Madrid - Galatasaray broer. En ach 6-1 verliezen van Real kan gebeuren, zij staan daar iig zie Besiktas geen CL spelen? Verder zou ik graag ipv Bes-iktas Sekiziktas maken 8-0 Liverpool dat is geen Eiffel maar eerder een WTC in je .. ! Snap je frustratie, maar houd gewoon je respect

24 september 2013 om 23:19

Geweldig dat jullie blijven zitten! Maar bij een 2-1 achterstand rennen de fans wel uit frustratie het veld op?? Hahahaha

24 september 2013 om 23:41

Last time I checked was het nog disrespectloos hoor

24 september 2013 om 23:58

Last time Ä° checked was het gewoon respectloos zonder iets er voor.. Disrespectful is de Engelse variant.

24 september 2013 om 23:59

fatih terim heeft de goeie beslissing gemaakt want gala wilt geen geld meer uitgeven check die verdedigers niks waard alleen met snijder en drogba gaan jullie het niet redden.senin anan sekiztas serefsiz

25 september 2013 om 08:31

Aan die 1-6 kon hij zelf overigens niet veel aan doen, de spelers zelf hadden er volgens mij geen zin meer in.

24 september 2013 om 19:43

Hij is de laan uitgestuurd niet opgestapt

24 september 2013 om 19:43

Schande? Het bestuur is een schande! Fatih Terim wegsturen, hoe durven ze? De beste trainer ooit in de geschiedenis van het turkse voetbal wegsturen! Bestuur mag per direct opdonderen!

24 september 2013 om 21:25

Ik begrijp ook niet waarom die Albayrak weg moest?? Zo'n sympatieke man...

24 september 2013 om 21:41

Haha Aydal gaan spijt krijgen... Heel veel spijt.

24 september 2013 om 21:41

Aysal*

24 september 2013 om 22:43

Ik ben het met je eens dat hij de beste turkse trainer is en het word niet makkelijk om hem te vervangen. Maar een 2 jarige contract afwijzen bij GS en vervolgens via een achterdeur (2+1 of 3+1) jarige contract accepteren van de corrupte turkse voetbalbond..... Sorry maar niemand is groter dan GS!

24 september 2013 om 23:55

Osmanliemos,

Snap jij niet waarom albayrak weg moest?

Heel simpel. Als Albayrak daar nog had gezeten hadden ze vandaag Terim niet eruit kunnen gooien!

Vindt het gewoon RESPECTLOOS van het bestuur dat Terim het besluit moest horen van de media en van zijn dochter. Dat je zo'n trainer met zoveel club liefde de laan uit stuurt is al een schande maar als je dat op deze manier doet ben je al je waardering bij je suporters ook kwijt.

24 september 2013 om 19:47

Stank voor dank noemen we dat.
Hij heeft Galatasaray gebracht waar het nu staat, beetje meer respect tegenover Fatih Terim zou wel gepast zijn.

24 september 2013 om 19:47

Waarom halen jullie niet Guus Hiddink?

24 september 2013 om 22:21

zoals ik al zei mensen galatasaray mag het kampioenschap vergeten dit jaar.

24 september 2013 om 19:47

Hij is zelf niet weggegaan hoor bestuursleden (die hem al heel lang niet wilde hebben) hebben hem eruit geschopt. Alles daaromheen zoals Nationale elftal,contract verlenging, verlies Real zijn smoesjes die goed uitkomen voor de voorzitter en bestuursleden.

24 september 2013 om 19:48

'" We hebben niet om je ontslag geroepen" .. slaat dat op dan teletekst supporter... Net of ze jou horen vanaf hier.. Wees een echte supporter en emigreer ( ga terug ) naar Turkije zodat je ook eens kunt aanmoedigen...

24 september 2013 om 19:48

Hij is ontslagen hoor. Niet zelf weggegaan dus hoezo rug toe gekeerd ? Ze hebben een grote fout gemaakt om hem te ontslaan.

24 september 2013 om 19:57

Galatasaray ontslaat hem hij stapt niet zelf op. Dus deze reactie slaat helemaal nergens op.

Deze man heeft Galatasaray veel gegeven dus respect voor hem echt een goede trainer.

24 september 2013 om 20:04

Die man heeft galatasaray zoveel kampioenschappen gegeven, en dit is hoe jullie hem nu behandelen. Diep triest...

24 september 2013 om 21:27

Leuk he, nu hebben jullie een reden om gala te vernederen, ga je nu lekker slapen?

24 september 2013 om 21:58

Die man heeft Fenerbahce zoveel successen gegeven, en dit is hoe jullie hem nu behandelen. Diep triest....

Bkz, Alex de Souza

24 september 2013 om 23:00

@appleios7
Mijn bericht had betrekking op hoe de supporters op terim nu reageren. Weet niet welke link jij nu legt met de FB supporters m.b.t. Alex toendertijd... Enige wat ik nu lees en zie is dat je de clown uithangt door mijn zin te kopiëren en 2 woorden aan te plakken.

@osmanliemos
Doen we al vrij vaak de laatste 10 jaar, zal niet zoveel veranderen nu . Slaap altijd goed, dat moet geen probleem zijn.

25 september 2013 om 06:53

Wel aardig hoor dat je me eraan herinnert dat ik ios7 nog moet downloaden

Verder is het natuurlijk van een kilometer afstand wel duidelijk dat je bericht niets anders tot doel heeft dan je negatief over Galatasaray uitlaten. Daarom herinner ik jou maar even aan de exit van jullie clubheld een jaar geleden. Als je over slechte behandeling wil praten moet je bij je club zijn, tenslotte hebben zij het gehele Turkse voetbal zo slecht behandeld dat de Super Lig dankzij Fenerbahce bekend staat als corrupt.

24 september 2013 om 20:35

Jeej een Turkse topic! Kijken wat voor haat jullie nu weer naar elkaar hebben en lekker lange discussies over NederlandvsTurkije. Ik heb er weer zin in!

24 september 2013 om 20:48

Ik snap dat je daar op staat te wachten, maar NL heeft er niks mee te maken, dus vraag er aub ook niet om Utrechter.

24 september 2013 om 21:23

Provoceren kan je wel of niet? Zullen we maar onder het "utrechts niveau" scharen.

24 september 2013 om 23:01

Wat blijft sarcasme toch moeilijk.

25 september 2013 om 03:49

Fcutrecht000

Tegenover elkaar hebben we discussies, maar komt er iemand tussen of begint iemand over ons te praten worden we 1! Ne mutlu turkum diyene !

24 september 2013 om 20:40

Echt een schande die terim, - allemaal een pot nat daar bij gs, jullie kunnen nog lang wachten op die sterretje

24 september 2013 om 22:09

En jij kan nog geel lang wachten op een 'brain'. Wat een voetbalkennis en intelligentie. Jezus

25 september 2013 om 19:25

Jij gelooft zeker ook dat al die rappers een contract met de duivel hebben ondertekent. Bijgelovig persoon

Bedankt voor alles jij grote Imparator, jij bent de enige geschrikte trainer voor Galatasaray !

Heel benieuwd wie nu gaat komen er gaan al geruchten rond over Jupp Heynckes
Niemand kan Imparator vervangen

24 september 2013 om 19:40

Jupp heynckes...dat geloof je toch niet.ik hoop dat dat een grapje was

24 september 2013 om 19:42

Ik zeg toch ook geruchten je moet gelijk haten.

24 september 2013 om 19:42

Waarom zou dat zijn dan? Vind het een mooie avontuur voor hem. Persoonlijk lijkt me een raadsel wie opvolger zou zijn.

24 september 2013 om 19:43

Waar baseer je op dat ik zit te "haten",jij voelt je ook snel op je pik getrapt zeg

24 september 2013 om 19:49

Ben het niet vaak met een jood eens, maar inderdaad Analstar... snel op je voorhuidje getrapt zeg...

24 september 2013 om 19:55

hij is inderdaad snel op z'n pikkie getrapt als ik zijn reactie zo lees. Achja, misschien een stukje turkse frustratie..

Al verwacht ik wel van gala dat ze een poging zullen wagen bij jupp.

24 september 2013 om 20:03

@karamstar

waar zie jij haat?

24 september 2013 om 22:04

In het Turks zit geen harde 'g' zoals je die hier wel hebt. Het welbekende 'gamela gamela' kan dus ook naar het rijk der fabelen verwezen worden.

24 september 2013 om 19:46

Er zijn maar weinig coaches onvervangbaar. De enige twee zijn denk ik Ferguson, dat kan je wel al een beetje zien, en Wenger. Coaches die al jaren bij hun club zitten en alles eruit halen wat erin zit.

24 september 2013 om 20:00

Fatih Terim is ook onvervangbaar voor Galatasaray hoor. Hij had dezelfde effect op de Turkse scheidsrechters, als dat Ferguson had op Engelse scheidsrechters. Groot gemis voor Galatasaray, maar daar ben ik wel blij om als Bjke fan..

Maar Terim verdiend niet om zo behandeld te worden!

24 september 2013 om 20:30

Enige geschikte trainer voor Gala? Ik roep al twee seizoenen dat we een betere trainer moeten halen. We zijn nu drie jaar verder onder Fatih hoca, maar zijn voetballend niks opgeschoten. Hij is een zeer goede motivator wat goed werkt bij Turkse spelers. Daarom is hij de beste trainer voor A milli in mijn ogen. Hij kan die spelers motiveren, maar taktisch is het zwaar drama. Ik hoop dat Jupp komt. Disicpline, goede staat van dienst en laat zijn ploeg aanvallend spelen. Let op me woorden, wij gaan een heel mooi seizoen tegemoet met een trainer die wel verstand van voetbal heeft en Sneijder kan laten renderen!

24 september 2013 om 20:51

Heel mooi om te zien dat je positief kan blijven, top. Alleen vergeet niet dat dit voor grote onrust gaat zorgen, en Gala heel veel schade gaat leiden. Let op.

24 september 2013 om 21:16

Wie weet he? Al 3 jaar geen speler van de jeugd buiten Semih na... Geen positiespel niks!!! Ik vind het jammer dat ie weggaat hij past bij ons, maar alles heeft een voordeel. Als je met Demiroren onderhandelt voor een 3 1 contract achter Aysal zn rug om, mag je direct de deur uit.

24 september 2013 om 21:29

Grote onrust zal ongetwijfeld meevallen. Je weet hoe we als Turkse supporters leven, dit weekend winnen en een goed resultaat tegen Juve en alles is weer hossana. En ja, het gaat positief uitpakken, daar ben ik zeker van. Een trainer die 433 speelt met drogba in de spits met nordin( rechts aub!) en bruma op de flanken met sneider erachter kan niet falen in mijn ogen bij dit Gala.

24 september 2013 om 21:46

Drogba, Nordin, Bruma en Sneijder zijn al 4 buitenlanders.
Daar komen Muslera en Melo nog bij.
Denk je dan aan zo'n verdedigingslinie?
Hakan-Gokhan-Semih-Sabri
Of heb je Turkse spelers in je hoofd die gehaald moeten worden, want we mogen maxima 6 buitenlanders opstellen.

24 september 2013 om 22:28

Birambi:

Ga helemaal mee in je opmerking ! De reden dat Sneijder nog niet zijn oude niveau haalt is puur om het feit dat Terim hem niet belangrijk maakt in het elftal. Het is schandalig dat zo'n speler als Sneijder sinds zijn komst naar ons nog steeds niet één vrije trap heb mogen nemen..???!!! Dit zegt genoeg over Terim.

Sneijder moet de rol van die trage Selcuk overnemen, alle ballen opeisen en een leidersrol bekleden, kijk maar hoe anders het elftal gaat spelen.

Wil Galatasaray een niveau hoger (internationaal),dan zijn we echt toe aan een trainer die het tactische er in gaat peperen bij ons!

Wisten jullie dat bijna alle Turkse trainers, inclusief Terim, nooit op tactiek trainen?

Bron: Sneijder in Telgraaf

25 september 2013 om 01:31

Ik sluit mij volledig bij je aan. Ik wil voetbal zien en niet achteloze strijdlust waar je niks mee op schiet. Ze moeten is leren om de balletje te laten rollen. Een beetje positiespel op zn llaats zal ook niet verkeerd zijn.

25 september 2013 om 11:46

Klopt wat je zegt, in de competitie is het inderdaad lastig. Het is zo jammer dat de buitenlandse spelers die we hebben achterin middelmaat zijn. Een Eboue, Danny en Riera kost je veel punten over het hele seizoen genomen. Chedjou daargelaten, speelde dramatisch tegen Madrid maar wil hem niet afschrijven op basis van een wedstrijd. Alternatieven hebben we niet echt, maar als ik moest kiezen had ik voor Turkse spelers gekozen achterin. Semih en Gokhan centraal met Hakan links en Hamit rechts. Nee, dit is inderdaad geen topverdediging, maar mochten deze vier een paar wedstrijden he vertrouwen krijgen zullen ze het beter doen dan die clownen die nu spelen. Hoop dat er in de zomer een grote schoonmaak komt. Weg met Danny, Riera, Sabri en Eboue. En met name Eboue, wat laat hij keer op keer zien waarom Arsenal hem zo makkelijk heeft laten gaan.

Als een strenge criticus van Terim heeft dit bericht me ontzettend geraakt, ik heb altijd kritiek gehad op zijn spelwijze, maar zoals gangstarr als zei we mogen hem wel dankbaar zijn voor deze successen 2jaar.

Uit emotie heb ik vorige week nog doei Terim gezegd, maar dat was zoals ik al heb gezegd vanwege zijn spelwijze en systeem. Heb nu wel enorm spijt, maar wat mij toch raakt is hoe het is gegaan. Er zijn dingen die we niet weten onder andere met de Tff. Denk dat het de komende dagen wel duidelijk wordt.

Ai! Die nederlaag tegen Real heeft precies niet veel goeds gedaan daar. Gala deed het vorig jaar toch vrij goed anders. Rare beslissing

24 september 2013 om 19:39

Als je niks weet kom dan ook niet praten, nederlaag teren Real heeft er niks mee te maken

24 september 2013 om 19:56

Calm down kerel!

70% van de tijd hier op Voetbalzone weten mensen eigenlijk niets over de dingen maar komt men toch praten. Natuurlijk zal die nederlaag tegen Real Madrid niet de hoofdredenen zijn geweest. Maar goed zal het ook niet hebben gedaan.

Buiten dat deed Gala het vorig jaar in de CL toch niet slecht voor zijn kunnen.

24 september 2013 om 19:59

Gedeeltelijk wel hoor want als Gs van Real zou winnen dan was Terim de held en was ie niet ontslagen

24 september 2013 om 20:11

de agressiviteit in je reacties is erg provocerend, en voegt bovendien niets toe, ook heeft realzidane22 gewoon gelijk, met 1-6 verliezen doet nooit heel veel goeds voor de positie van de trainer, en geeft het bestuur een extra (drog)reden om hem te ontslaan.

24 september 2013 om 20:53

Ik snap dat je als Gala supporter geirriteerd bent, maar probeer je standpunt uit te leggen ipv mensen af te schieten. Geloof me, uit je reacties is makkelijk te zien dat jij ook bijna netzoveel weet als Realzidane22

24 september 2013 om 22:35

!realmadrid!:

Daar heb je een punt. Die Terim is een mannetje met een enorme ego. Als hij van dit Real (duurste selectie aller tijden) had gewonnen, had de hele wereld het over Terim gehad. Dat was ook de reden dat Gala met 3 spitsen tegen (yilmaz/drogba/sneijder) tegen Madrid ging spelen. In de Turkse competitie kun je dit doen maar internationaal wordt je dus afgestraft als je daarachter een slechte verdediging hebt staan.

Zelfs Barca speelt niet met 3 spitsen tegen Ral, of zit ik er naast??

Waarom eigenlijk veel ging er niet fout?

24 september 2013 om 20:15

Terim kreeg een dubbelfunctie aangeboden, die hij gelijk accepteerd, maar GS wilde zijn contract met 2 jaar verlengen om de eventuele verhalen te voorkomen. de contract verleging heft hij dus niet geaccepteerd en tijdens het gesprek is naar voren gekomen dat Terim dus heeft gekozen voor het Nationale elftal en niet voor GS. dit is eigenlijk de reden dat Terim weg gestuurd is. Eigenlijk ook wel logisch. Heb je liever een coach die liever alleen gefocust is op GS of die een dubbel functie heeft en eigenlijk te wisselvallig zou kunnen presteren. Het is een goede coach maar je moet wel een keuze maken, dubbelfunctie gaat gewoon niet.

Het kan aan mij liggen, maar zo slecht deed hij het toch niet met Galatasaray? Oke, de wedstrijd tegen Real was drama, maar dat kan je verwachten.

24 september 2013 om 21:20

Het gaat niet om zn successen nu volgens ons bestuur. Maar een echte man belooft geen 3 1 jaarcontract zonder dat ons voorzitter het door heeft! Van mij mag hij weg... Als je toch Galatasaray als 2e keus hebt

24 september 2013 om 21:27

Ik weet de exacte reden van zijn ontslag ook niet, maar één ding weet ik wel en dat is dat het zeker niet aan de resultaten lag.

Iemand enig idee of z'n dubbele belangen DE reden waren van z'n ontslag?
Voor mij komt het in ieder geval als een verassing.

Leuk, dat korte termijn denken altijd, maar goed voor het Turkse team, misschien gebeurt er nog een wondertje en halen ze Brazilië.

24 september 2013 om 19:51

De voorzitter van Galatasaray vond het niet zakelijk ... Turkije en Galatasaray trainen , vandaar d'r ze ruzie kregen ...

Ontzettend jammer. Mijn hele dag is verpest...

Fatih Terim is een legende, dat zal hij ook altijd blijven, ik hoop dat hij ooit nog eens terugkomt en onze goeie tijden zal laten herbeleven....

Veel succes in je carrière Imparator !!!!

Fatih Terim bedankt voor alles, ik respecteer je keuze om te kiezen voor het Turkse voetbalteam.
TFF heeft zijn zin gekregen, echter Galatasaray kapot maken gaat ze niet lukken!

Hopelijk gaat Aysal een jact maken op een Europese topcoach die het elftal in tactisch opzicht een paar niveaus omhoog kan tillen. Bijv: Jupp Heynckes.

Dit komt echt hard aan. Ik geloof het nog steeds niet.

Had verwacht dat Terim zou vertrekken, maar de timing heeft mij wel verrast. Waren de geruchten tyssen Unal Aysal en Terim dus toch waar. Denk dat Gs het wel moeilijk gaat krijgen de komende periode.

Nu mogen de Turkse Nederlanders mij eens uitleggen wat Galatasaray bezielt met deze beslissing.

Voor zover ik kan beoordelen is Terim met afstand de beste Turkse coach die er rondloopt.

24 september 2013 om 19:46

Er spelen ook andere dingen een rol, Terim word niet vanwege zijn resultaten ontslagen.

24 september 2013 om 20:05

Bestuursleden (die totaal geen verstand hebben van voetbal) willen meer inspraak hebben op het veld. Dit gebeurt bij alle clubs in Turkije een voorbeeldje voorzitter die de basis elftal opstelt.

Natuurlijk is Fatih terim niet iemand die hieraan meedoet en vandaar dat ze hem weg wilden hebben. Daarvoor hebben ze smoesjes gebruikt dat Fatih Terim niet zijn contract wilde verlengen en de verlies tegen Real en dat hij ook nog eens het Nationale elftal onder zijn hoede heeft genomen wat in hun ogen niet correct was terwijl ze in eerste instantie zelf toestemming hebben gegeven. Maw ze hebben ernaar toegewerkt.

24 september 2013 om 20:57

Bedankt voor de info.
Maar gewoon dus een slachtoffer van ordinaire machtspelletjes die puur eigenbelang zijn en niet in het belang van de club.

Triest.

24 september 2013 om 21:11

Precies... Turkse trainers die praten hier niet altijd openlijk over omdat het hun verdere carrière kan schaden. Een bekende trainer die dit wel deed was de Braziliaanse trainer Zico die destijds werkzaam was bij Fenerbahce. Hij vertikte het om mensen op te stellen die het bestuur wou en heeft toen ontslag genomen. Dit gaf hij als reden openlijk aan.

Net als Beenhakker zeg maar die toen der tijd ook zijn spullen heeft gepakt omdat hij weigerde orders op te volgen van het bestuur. (volgens mij was het bij Feynoord) Maar ja dan spreken we over de jaren 80 alleen in Turkije is dit nog steeds gebruikelijk.

24 september 2013 om 23:34

Nee we hebbn ook nog Senol Gunes

Het turkse voetbalbond heeft zijn doel bereikt, hoop dat het vanaf nu goed gaat komen met galatasaray..

24 september 2013 om 21:24

Het is de bedoeling dat de voorzitter achter zijn trainer gaat staan en hem buiten deze onrust houd. Het is heel normaal dat de TFF een bod uitbrengt op een vd beste coach ter wereld. Alleen als de voorzitter, Terim de steun geeft en hem niet loslaat, hoefden we dit niet mee te maken. De TFF is vies, maar de voorzitter heeft veel viezer gehandelt.

Die 4e ster gaat als nog komen, met of zonder Imparator !

Na belangrijke bestuursleden weg laten gaan, laat Aysal nu Terim weg gaan. Domme beslissing. Terim en andere bestuursleden waren drijvende krachten achter de successen van de laatste paar jaar. Ik had vaak kritiek op zijn speelbeeld, maar alsnog jammer dat hij is vertrokken. Ik ben benieuwd wie de volgende zal zijn.

Jammer Fatih Terim

Nieuwe Trainer Galatasaray

Jupp heynckes of Roberto Mancini

24 september 2013 om 19:58

Alsjeblieft geen mancini alleen maar verdedigend spelen. Zoals bij city dan maar een juppie veel beter in mijn ogen. Alhoewel ik denk dat hij nirt gaat komen.

Naarmate de tijd vordert zullen we erachter komen wat de hoofdoorzaak van deze breuk is.

Mijn gevoel zegt wel dat de druk die op Galatasaray wordt gezet vanuit de bond hier mee te maken heeft. Galatasaray kunnen ze in Turkije op sportief niveau niet kapot krijgen, dus moeten er spelletjes gespeeld worden om de samenwerking met Fatih Terim kapot te maken.

Er is sportief gezien niets aan de hand, dus ik zoek het ergens anders, aangezien voetballend Galatasaray in Turkije op eenzame hoogte staat, moest er iets gebeuren om de gat te verkleinen en als we over een tijd lezen dat de TFF of zelfs de bemoeizuchtige Dictator Erdogan onderdeel van deze breuk is, zal het mij niets verbazen.

Galatasaray moet een verklaring brengen naar de supporters en ze zullen wel met een of ander ongeloofwaardig onzin verhaal komen.

De beste trainer aller tijden van Turkije verlaat zijn nest, helaas voor alle voetbal liefhebbers in Turkije.

Galatasaray moet nu als hoofdtrainer Hasan Sas aanstellen is mijn mening of Hamza Hamzaoglu weghalen bij Akhisar.

24 september 2013 om 19:57

Hasan Şaş ne ya? Het enige wat hij kan, is als een gek juichen na een doelpunt.

24 september 2013 om 20:00

Waar zijn de bewijzen dan vriend? Jullie roepen allemaal dat de TFF GS kapot wil krijgen. Maar het blijft bij roepen. Als BJK en FB-supporters roepen dat het omkoopschandaal een farce is, lachen jullie. Maar nu wel dingen roepen zonder daar bewijs voor te hebben. Hypocriet.

Misschien wil Aysal niet verder werken met Terim vanwege zijn karakter en vanwege het vaak dat die vaak ontploft van woede. Abdurrahim Albayrak en Ali Dürüst zijn toch ook niet voor niets ontheven van hun functies?

24 september 2013 om 20:13

Als je leest wat ik schrijf hoef ik niet op je domme reactie te reageren.

Ik spreek mijn gevoel uit en een gevoel kan je niet bewijzen, begrijp je dat of moet ik het nog verder uitleggen ?

Omkoopschandaal is bewezen, dat de corrupte bond zijn best heeft gedaan om de corrupte clubs niet te straffen hebben ze vorige week openlijk kenbaar gemaakt, dus zo een voorbeeld erbij halen zegt voldoende over jullie wanhoop.

24 september 2013 om 20:20

´galatasaray kunnen ze in Turkije op sportief niveau niet kapot krijgen, dus moeten er spelletjes gespeeld worden om de samenwerking met Fatih Terim kapot te maken.´

´Er is sportief gezien niets aan de hand, dus ik zoek het ergens anders, aangezien voetballend Galatasaray in Turkije op eenzame hoogte staat, moest er iets gebeuren om de gat te verkleinen.´

Hier lijk je heel zeker van je zaak, dus praat aub geen onzin.

Je noemt Erdogan een dictator, maar je vindt dat het omkoopschandaal is bewezen. Dus je gelooft wel in het rechtssysteem van het land waar een dictator aan het roer staat? Wie praat er nou dom? Je spreekt jezelf tegen, maar dat doe je altijd. Misschien moet je je reacties een paar keer doorlezen.

24 september 2013 om 20:36

Je gebruikt de Wilders strategie om een deel van het tekst te pakken en daaruit te manipuleren heel goed.

Je eerste alinea begin ik met "mijn gevoel zegt wel dat de druk ...." Dat is gevoel dus niet concreet.
Je tweede alinea staat "hand, dus ik zoek het ergens " Ik zoek het ergens anders en dat refereert ook naar mijn gevoel die ik eerder heb uitgesproken. Ik ben Geschiedenis leraar geen leraar Nederlands en waarschijnlijk zit jij nog op de basisschool en ben je nog niet bezig met begrijpend lezen.

Het rechtssysteem werkt niet in Turkije en ja dat heeft ermee te maken dat een dictator aan de macht is. Als het rechtssysteem had gewerkt waren de corrupte clubs gedegradeerd en dat is niet gebeurt, ze hebben zelfs de eerlijke clubs gestraft door een Play-off in te voeren en de competitiestart uit te stellen, zodat de corrupte clubs genoeg tijd hadden om orde op zaken te stellen.
De Uefa en de Cas hebben laten zien dat in een land waar een dictatuur heerst, de verkeerden gesteund worden en een hand boven de hoofd gehouden wordt.

24 september 2013 om 20:44

Ja, ik zit nog op de basisschool.

'er moeten spelletjes gespeeld worden...'
'moeten', hieruit concludeer ik dat er volgens jou geen andere optie is. Dit is voor jou de enige optie, dus ook wat er waarschijnlijk gebeurd is. Dus vraag ik aan jou of je dat kan bewijzen. Simpele vraag. Ik heb ook het gevoel dat BJK het schandaal in is getrokken zodat FB niet alleen ten onder gaat, maar ik kan dat niet bewijzen. Maar daarvoor word ik wel uitgelachen door bijna alle GS-supporters.

Het rechtssysteem heeft zoals je zelf al zegt gesproken. Het is aan de bond om maatregelen te nemen. Maar je vergeet dat de zaak nog steeds loopt, want er bestaat zoiets als de Hoge Raad. Maar waarschijnlijk weet jij als leraar geschiedenis daar niks van.

De Uefa en de Cas? Als Turkije al een dictatuur is, dan bestaan er nog geen begrippen om de Uefa en de CAS aan te duiden.

24 september 2013 om 20:52

Wil je dat ik hier serieus op reageer ?

Mening en feit zoek het verschil tussen die 2, verder zeg ik niets.

24 september 2013 om 21:11

@hard

Vriend je word met feiten de grond ingeboord je spreekt je zelf tegen, dus nee reageer er maar niet op..

24 september 2013 om 22:23

Ja, ik wil dat je er serieus op reageert, maar blijkbaar kan je dat niet, omdat je weet dat je fout zit. Dit is dus zo typisch voor jou. Als je niks meer kan zeggen, reageer je helemaal niet of kom je met zo'n nietszeggende reactie. Het is eigenlijk mijn fout dat ik sowieso op jou reageer, want het zal uiteindelijk leiden tot niets. Prettige avond verder, veel plezier met je complottheorieën.

24 september 2013 om 22:52

Beste Clutch,

Afgaande op je voetbalkennis hier op VZ alswel je objectieve kijk op heel veel dingen, ook buiten het voetbal om, behoor je mijns inziens tot een categorie waar deze beste lezer niet aan kan tippen en nooit aan zal tippen gezien zijn/haar mening over het rechtssysteem in Turkije.

Bespaar jezelf aub de moeite zou ik zeggen. Hersenloze mensen heb je overal, helaas ook op VZ blijkt maar weer..

24 september 2013 om 21:09

@ hard

Puur voor deze reactie heb ik ingelogd. Jij haalt me de woorden uit te mond. Ik dacht precies hetzelfde. Ik wilde het nog uittypen, maar zou voor gek worden uitgemaakt als ik hiermee aan zou komen. Het is het spelletje van AK parti. Mijn gevoel zegt ook dat Erdogan achter dit breuk zit. Terim heeft ook niet voor niets een etentje gehad met Erdogan alvorens hij de overeenkomst aanging over de functie bij de Turkse Voetbalelftal. Dat zegt indirect ook wat. En ook de rellen laatst tussen GS en BJK hebben mij diep geschokt. Ik geloof er daarom hier heilig in! AK parti oefent steeds en steeds meer invloed uit in het Turkse voetbal. We gaan zware tijden tegemoet, pfff..

24 september 2013 om 21:19

Beste vriend @battigol

Jullie zijn het tegenwoordig wel gewend om elke probleem in Turkije naar Erdogan op te schuiven en hier zijn naam zwart maken. Weet je wat jullie zijn? Stelletje hypocrieten, ja, hypocrieten. Iets meer dan 10 jaar geleden kon Turkije niet eens op eigen benen staan, omdat dhr Erdogan hier en daar een paar foutjes maakt word hij hier neergezet als dictator.

Ten tweede zijn premier Erdogan en Fatih Terim gewoon goede vrienden dus dat Erdogan er iets mee te maken heeft, is complete nonsens.

Maar aan je reactie te zien ben je precies in het valletje getrapt wat ze juist willen laten zien, eerst een supporters groep maken 'zogenaamd' 1453 Kartallar die werd opgericht door de AK partij en dan rellen na de wedstrijd. Prachtig, scene 9/11 dit. De scene inelkaar zetten en dan doen net of de moslims het doen. In dit geval de AK Partij. Toevallig he dat ze spandoeken met 'bismillah" en "allahu Ekber" meenemen..

Maar er zijn veel jochies als jou die een beetje een tunnelvisie hebben en alles gelooft wat hun word verteld. Gebruik beetje je gezonde verstand. En zelfs "als" Erdogan zo slecht voor Turkije zorgt ga je het niet zwart maken. Want dan ben je echt hypocriet bezig. Oftewel "serefsizlik"

Dit geld trouwens ook voor @hard

24 september 2013 om 21:46

@worldclass

Zal ik jou gezond verstaan uitleggen jongeman. Luister goed dan: Erdogan heeft heel slim gewerkt aan een niet-seculiere staat. Toen hij aan de macht kwam, was slechts de leger wat hem een struikelblok kon vormen in zijn missie. Wat heeft hij gedaan? Juist, hij begon met een operatie zogenaamde 'ergenekon' om alle generalen op te pakken en te berechten!! Luister goed, zijn volgende stap was om vervolgens 'eigen personen' daar te posteren! Logisch toch allemaal of klinkt dit Onlogisch met je gezond verstand?! Kortom dit is het strategie wat Premier Erdogan hanteert om het land te leiden!! En nu probeert Erdogan aanhangers te krijgen door voetbalclubs over te nemen of invloed uit te oefenen. Logisch he, als Erdogan stadion voor een club als Galatasaray bouwt, wat wilt hij daarvoor terug denk je???? Niks denk jij???? Nou ik zal het je vertellen. Hij zet ipv daarvan eigen personeel Weer neer. Dit heeft Erdogan ook bij Trabzosnpor gedaan en ook bij Besiktas!! Zomaar verdwijnt Sadri Sener uit beeld en komt zijn maffia- kameraad Haciosmanoglu aan het roer bij Trabzonspor!!! En wat zijn eerste woorden zijn is gelijk een aanval op Aziz Yildirim. Waarom? Omdat Fener de enige club is die CHP is. Fener werd een doel, maar hebben NOG niet omver kunnen krijgen. Mede door de trouwe fans!!

En nu mijn vraag aan jou Wordclass. Klinkt dit allemaal gek bij jou in de oren als je even je gezond verstand gebruikt??? Denk even langer dan je neus lang is.

mvg!

24 september 2013 om 22:28

Battigol, AKP zit achter deze breuk? Het is geen geheim dat Erdogan Terim als bondscoach wil, aangezien hij de beste keuze is. Maar Terim is toch 'imparator'? Als hij dat niet wil, kan die dat gewoon zeggen. Ik denk niet dat Erdogan hem zal laten ophangen. Het is ook geen geheim dat Terim weer bondscoach wilde worden.

En Erdogan heeft dus ervoor gezorgd dat Fikret Orman, 'zijn mannetje', voorzitter is geworden bij Bjk? Want dit haal ik uit jouw tekst. Vriend, Orman was in 2004 ook kandidaat, als het echt zo was als jij zegt, zou die toen gewonnen hebben. Was dat maar ook gebeurd, dan zouden we nooit de periode Demiroren hebben meegemaakt.

24 september 2013 om 22:49

Ten eerste rijst mij het vraag: Hoe kan je iemand aan willen stellen die al een contract heeft. Je zorgt immers voor breuk met alle speculaties van dien.

Ten tweede: Mocht Terim bondscoach willen worden, had hij dit ook in goed overleg kunnen doen. Ik vind het zwaar jammer dat er wordt getrokken aan een persoon dat goed doet, en heeft gedaan afgelopen twee seizoenen. Al zou die een bondscoach willen zijn, had zowel Terim als het bestuur een passend afscheid moeten geven.

Fikret Orman is aangewezen inderdaad. Dit denk ik omdat nu de periode geschikt is gemaakt voor Fikret Orman. Je moet het zo zien. Toen was de tijd niet rijp voor Fikret Orman. Dat is het nu wel. Doordat Erdogan Demiroren heeft aangewezen als de voorzitter van de Turkse Voetbalbond. Kijk dat de zaken nu beter draaien bij Besiktas als vorig jaar is door Erdogan. Het feit dat BJK een stadion toegewezen heeft gekregen is ook onder een bepaalde voorwaarde. Erdogan heeft gesteld dat elke combi- houder zich moet legitimeren, en degenen die deel uitmaken van oproer moeten stadionverbod krijgen voor levenslang. Hij wil namelijk de Carsi-groep uit elkaar drijven of oppakken/opsporen.

Weet je waar ik van overtuigd ben, is dat het BJK nooit mee zit. BJK is altijd de bok van iets. Komt dat misschien vanwege de Carsi groep? Of dat BJK een linkse voetbalclub is? Ik bedoel maar, het gaat net niet zoals het moet gaan. Zijn altijd wel de klos door 'iets'. Ze hebben het nooit mee. Dat geef ik toe als GS fan. Ik ben gewoon oprecht. Je kan het allemaal gek vinden, maar probeer gewoon even langer te denken dan me neus lang is.

Kijk de gebeurtenissen laatst tegen Galatasaray spreken ook allemaal voor zich. Mensen willen geloven wat ze willen geloven, maar dat supportersgroep is echt twee weken opgericht. En voordat ze de veld op gingen, spraken ze ''tekbir Allahuakbar'' uit. Dat zou Carsi groep dus niet uitspreken, Akp'ciler dan weer wel. Is normaal maar is wel zo.

24 september 2013 om 22:53

Ik word bang als ik je reactie lees, ik vraag me echt af wie jou deze onzin vertelt. Allah'tan kork, utanmadan CHP diyor..

We hebben gezien wat ze de afgelopen 90 jaar hebben gedaan, helemaal niks. Erdogan heeft alles schoongemaakt ja. Die generalen zijn allemaal rechtmatig berecht. Er is zoveel tegen jou gelogen dat jij niks meer kan geloven, yazik.

Tayyip'i Allah koruyor, jullie gaan hem niet neer kunnen halen.

24 september 2013 om 23:01

Lan Nankor kopek, bu millet 90 senedir ne cekti. Nadat jullie zien dat de armeren rijker worden gotunuz kalkiyor utanin lan utanin!

"zalike bi ennehum amenu summe keferu fe tubia ala kulubihim fe hum la yefkahun."

Bence bu ayet sana yeterli, Erdogan gibi basbakan geldi, ondan ne istiyorsunuz. Turkije is weer sterk, vind je dat irritant? Vind je het irritant dat je om de 100m voortaan een C-Klasse voorbij ziet rijden? Dit komt allemaal door hem ja.. Welvaart waarin Turkije nu zit. Turkiye ezanin Turkce okundugu zamanida gordu. Islamin yasaklandigi zamanida gordu. (serefsiz Inonu doneminde). Ook wel een zwarte periode genoemd.

Laten we doorgaan via pb als je wilt

24 september 2013 om 23:47

Battigol, ik raad je aan om minder te blowen. Je leeft in een droomwereld. Als je nu toch mijn club erbij haalt. Wat verwacht je, na een teleurstellende seizoen 9e plaats, dat Sadri Sener niet mag vertrekken? Ibrahim Haciosmanoglu is verkozen door Trabzonspor leden. Wat verwacht je, dat Ibahim Haciosmanoglu zijn mond dicht moet houden tegen deze omkooppraktijken en Aziz Yildirim? IHO heeft ook een hele mooie gezegde '' ya biz o kupayi aliriz, ya da o kupa bizi alir " Als die beker niet komt, dan is IHO ook weg. Please, stop met dromen en onzin verkondigen!

25 september 2013 om 07:55

vriend CHP is de afgelopen 70 jaar geen een keer aan de macht geweest degenen die aan de macht zijn geweest in Turkije zijn allemaal rechtse kabinetten geweest waar de meeste Akpliler hun roots in vinden dus wat erdogan zogenaam heeft schoongemaakt heeft niks met CHP te maken... ga je iets meer verdiepen in politiek voordat je politieke reacties gaat geven hier!!

25 september 2013 om 08:51

Volgens mij moet jij echt jezelf meer verdiepen...

Afgelopen 70 jaar? Volgens mij was minder dan 15 jaar geleden Ecevit aan de macht.. Tot nu toe zijn een paar premiers geweest met de visie en ambities van Erdogan. Die hebben jullie allemaal neergehaald dus wat praat je nou rechts?

25 september 2013 om 10:08

Worldclass onder welke steen leef jij en hebben je ouder geleefd ? Omwille van de mensheid ben ik bereid om jullie onder die steen vandaan te halen en jullie een menswaardig bestaan te bieden, ik wil het om de mensheid een dienst te bewijzen zelfs zelf financieren.

Je hanteert wel de Erdogan strategie, als je er niet met argumenten uit kan komen dan begin je de religie erbij te halen en ga je beledigen, om je onzin kracht te geven ga je sprookjes vertellen.

Ik begin met een reactie op je bericht van;
24 september 2013 om 21:19 #194
Niemand schuift iedere probleem naar Erdogan, hij is de basis van iedere probleem, hij is een dictator en hij bemoeid zich overal mee. Hij is als het hem uitkomt Gynaecoloog, als het hem uitkomt een fysicus, als het hem uitkomt een Historicus (dat is hij zeker niet, daar ligt mijn expertise en hij bakt er niets van) en als het hem uitkomt is hij een Bioloog. Aangezien hij zich overal mee bemoeit en hij Terim heeft benadert voor de functie als bondscoach is het voor mensen die kunnen denken logische dat er met de breuk ook naar Erdogan wordt gerefereerd. Terim en Erdogan zijn alles behalve vrienden volgens mij, Terim zijn politieke voorkeur ligt bij het nationalistische MHP en geen enkele aanhanger van de MHP nog CHP accepteren om als konthaar van Erdogan door het leven te gaan. Je steekt je hoofd wel heel diep in het zand als je ontkent dat 1453 Kartallari niets met de AKP te maken heeft, het gedachtegoed van Ataturk was dat je geloof gescheiden moet houden van alles en dus ook van sport en de supporters groepering Carsi is Kemalistische en zei zullen never nooit in hun huidige vorm religieuze kreten roepen als daar geen aanleiding voor is.
Je reactie #277 en #280 doe ik samen.
Chp is sinds de jaren 50 nooit meer aan de macht geweest, ironische gezien is de kracht en de groei van Turkije daar gestopt ! Menderes heeft de eerste stappen gezet om Turkije kapot te maken en het is hem vrij goed gelukt ook, alle ambities die Turkije had zijn door hem gestopt, hij heeft er eigenhandig voor gezorgd dat de industriële ontwikkeling van Turkije teniet werd gedaan, hij liet het niet eens stageren, hij liet het teniet doen. Turkije ontwikkelde zich hard, ze waren hun eigen vliegtuigen, treinen en Auto's aan het maken, Meneres komt en sluit alles, Menderes is qua gedachtenlijn geen haartje beter dan de huidige dictator Erdogan. Hoofdstuk Ozal laat ik achterwege, hij was een nog ergere viezerik dan Menderes. De generaals die berecht zijn is komedie van de bovenste plank, in de rechtszaal waren het de vrijgelaten leden van de terroristische PKK die als getuige werden opgeroepen, alleen al hierdoor kan je weten dat Erdogan een vieze landverrader is. Bewijstukken die in de rechtszaal aanwezig waren, documenten met software van windows 98 voor opgegraven spullen, die volgens de rechtsbank in de 1994 waren begraven, dan hadden ze Bill Gates ook moeten arresteren ! Bij alle opgravingen was er een massa aan pers mee en ze konden alles met moeite vinden, alsof ze het zelf een dag van tevoren hadden begraven. Wapens die zogenaamd in 1996 waren begraven vonden ze op 12 April terug gewikkeld in kranten van 11 April, de journalist die dat meldde zit nu ook in de gevangenis.
Tot slot kom je met Arabische teksten die nietszeggend zijn, wat wil je daarmee bereiken, niemand spreekt Arabische hier en ik denk jij ook niet ! Maar je probeert wel dingen goed te praten met je Arabische gebrabbel en je scheld en beledigd, wat zegt de Koran over dat gedrag ?
Daarmee toon je dat je net als Erdogan een hypocriete moslim bent, die de Islam gebruikt om zijn wanhoop te verbergen.

15 jaar geleden was Ecevit aan de macht ja, maar niet via de CHP en die C klasse die jij voorbij ziet rijden om de 100 meter is een teken dat de Duitse economie goed gaat, niet de Turkse. Iedere inwoner van Turkije heeft een schuldenlast waar je niet vrolijk van wordt, de staat heeft een schuldenlast die in de afgelopen 11a12 jaar met 900% gegroeid is, dat kan je opzoeken, doe er je voordeel mee.

No thanks dat ik mijn tijd in je gestoken hebt.
Ik wil het over voetbal hebben hier, helaas door een dictator gaat het Turkse voetbal naar de klote en als ik dat durf te benoemen mogen jullie mij dankbaar zijn, ik verbreed jullie visie.

25 september 2013 om 15:10

@ Hard
Waauw. Dit is echt gewoon alles wat ik wilde zeggen, nog beter zelfs! Ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Sommige idioten zijn gewoon helemaal de weg kwijt. Ze weten niets over voetbal en politiek en komen hier praten. Zelfs hun argumenten zijn leugens. De Chp heeft zogenaamd de afgelopen 90 jaar alles verpest ahahaha. De Chp regeert al sinds de jaren 50 niet. Daarna viel Turkije ten prooi aan economische onrust en werden we onder Adnan Menderes (1 van de grootste idioten in onze geschiedenis, een held geworden omdat hij is opgehangen, wat overigens zeer fout was) een hondje van Amerika. Leer eerst je feiten, voordat je hier komt praten. Erdogans onwetende kontharen. Ik snap echt niet dat je hem nog kan steunen.

Jij dikke vette lelijke varkens kop Demiroren , je mag Terim houden maar het gaat je niet lukken om Galatasaray kapot te maken dikke zeug !

Ik als Gs fan vind het wel debeste dat Terim is opgestapt of ontslagen is. Had eerlijk gezegd geen vertrouwen in dat het dit jaar goed zou komen..
Goodbye Imparator Goodbye Baba.

Je succestrainer de laan uit sturen ehm vreeeemdd.. Ik kan begrijpen dat er misschien problemen zijn ontstaan omdat hij ook bondschoach is geworden maar toch je ontslaat een man niet die je veel succes heeft gebracht, vorig jaar nog kwartfinale Cl, Hele vreemde beslissing zeg ik als totaal geen volger van het Turkse voetbal lees alleen hier soms wat nieuwsberichtjes.

Binnenkort nog een nieuwe elftal en zo goed als alles is veranderd binnen Gs in één jaar tijd. Waarom het uiteindelijk zo ver is gekomen snap ik nog altijd niet. Hij krijgt een nieuwe contract aangeboden maar tekent niet en er komt nog eens bij dat hij de nationale ploeg ook gaat coachen tja ... Ergens begrijp ik dat Unal Aysal gewoon zekerheid wilt met een trainer die zich volledig richt op de ploeg en voor een lange periode. Anderzijds moet hij wat minder in de spotlights komen, een grote voorbeeld hiervan is de transfer van Sneijder en Drogba simpel om te laten zien waar toe hij in staat is.

Ondanks dat Terim tactisch geen wonder was, kon hij dit compenseren met andere kwaliteiten die niet alle trainers beschikken. Doet pijn om na 2 succesjaren zoiets te moeten meemaken, lijkt wel alsof ze om problemen zoeken.

Edit: Volgens geruchten zou Terim dit tijdens de training waargenomen hebben, schandalige manier dat hij er op zo een manier moet achter komen als het waar is.

Ten slotte hoop ik dat ze een trainer halen die tactisch gewoon sterk is en oog voor het jeugd heeft. Want Gs heeft een selectie waarmee je gewoon topvoetbal kunt spelen.

Het begon met die 'eleman' uitspraak van Aysal. Iedereen wist dat er spanningen waren tussen Aysal en Terim, maar het kampioenschap stond daar als een gordijn voor. Ik vind het raar dat ze nu al uit elkaar gaan, zijn contract loopt nog door tot volgend jaar zomer. Wat wil Aysal hier nu mee bereiken?

Wie kan me vertellen wie er dan komt waarschijnlijk

Haha fatih terim weggesturen echt een schande beste trainer van turkije zeg ik als fener suporters. ennu gaat gs helemaal zakken dus ±D doei gss 4 3 plek worden ze dalijk

24 september 2013 om 19:53

4e plek daar teken ik voor als gala supporter. ik ben van mening dat we veel lager zullen eindigen.

chaos periode is bij deze begonnen. Het zal alleen maar berg afwaarts gaan vanaf nu.

24 september 2013 om 19:59

Op wat baseer jij dat?

24 september 2013 om 20:18

Op het volgende feit: Fatih Terim is eruit gekickt omdat bestuursleden meer zeggenschap willen hebben op het spel en voetbal van Galatasaray. (ziekte die veel voorzitters/bestuursleden hebben in Turkije bij meerdere clubs). Er komt nu een trainer bij Gala die netjes de orders van boven zonder tegenspraak zal uitvoeren en aangezien bestuursleden geen verstand hebben van voetbal zal het ook nooit wat worden.

24 september 2013 om 20:19

Was jij erbij toen ze een meeting hadden ?

Misschien speelt er een andere rol.

24 september 2013 om 20:54

recente interviews van adnan nas zijn openbaar met een beetje mensen kennis kom je er wel uit. Trouwens dit speelt al langer hoor het is niet zo dat ze f.t vanaag weg wilden hebben dus vaker het nieuws volgen zou ik zeggen

Betere trainer krijgen ze niet. mongolen die eigenaren.

24 september 2013 om 20:17

Het is rouwdag maat.

Er is niemand die Terim kan vervangen. Al zou een Del Bosque of Mancini of zelfs Mourinho komen. Geen enkele trainer kan de status van Terim voor 1% evenaarden. En al helemaal geen buitenlandse coach.

Yilmaz Vural misschien?

24 september 2013 om 20:02

Van Fatih Terim naar Yilmaz Vural. Ze hebben allebei een kort lontje, maar Vural mag er niet eens van dromen dat hij hetzelfde bereikt als Terim.

24 september 2013 om 20:09

Heey ik weet ook niet meer wat ik zeg man. Ik ben zwaar in shock. Ik bedoel dat we iemand moeten hebben die vol met passie coacht. Iemand die schreeuwt, scheld en het Turkse voetbal kent. Geen type Aykut, meer een type Vural.

24 september 2013 om 20:35

Ik hoor dat Heynckes de grootste kandidaat is. Dat zou echt een stomme zet zijn. FB probeerde het met Aragones, GS met Rijkaard, BJK met Del Bosque. Geen van drie presteerde. Zulke namen doen het gewoon niet goed in Turkije. Mensen als Lucescu, Gerets, Zico, die moet je halen.

24 september 2013 om 20:46

Lucescu zou kunnen, maar ik zie hem niet terug komen naar Galatasaray. Verder heb je qua buitenlandse trainers weinig opties over. Ik wil ook geen buitenlander. Die gaat dan weer 2 maanden vragen als het slecht gaat en voor je het weet zullen we op zoek gaan naar een tweede Terim.

Gewoon een Turk, iemand die de competitie kent en goed kan motiveren. Want we spelen goed, er is geen trainer die ons beter kan laten spelen denk ik. Misschien iemand die de mentaliteit van de spelers kan veranderen, maar een motivatorrrrrr een motivatorr.!

24 september 2013 om 22:33

Lucescu zie ik niet eens terugkomen naar Turkije, laat staan GS. Kijk hoe die is vertrokken, vergeleek de competitie met de periode van Roemenie onder Ceausescu. De media heeft hem altijd afgemaakt, niet bekritiseerd, afgemaakt, ondanks die twee kampioenschappen met GS en Bjk. Die man zit gewoon goed bij Shakhtar.

hoe durven ze dit te doen..

Twee big ego's gaan niet samen. Het was of Aysal (voorzitter) of Terim.

Wens je het beste Imparator. Veel succes met het nationale team van Yildirim Demiroren.

Ga maar een 4-jarig contract tekenen bij die 'match-fixing & racism manipulators'.
Die personen die jou 10 wedstrijden hebben geschorst,
die personen die er alles aan deden om jou onsuccesvol te laten worden,
die personen die jou van Galatasaray wilde scheiden.

En het is ze gelukt ook nog.

Herkes gider, biz kaliriz, biz Galatasaray'liyiz! (iedereen zal weggaan, wij zullen blijven, wij zijn voor Galatasaray!''

Het komt eerlijk gezegd niet aan als een schok, want Aysal en Terim leefden in een gespannen werkrelatie, ooit zal het ergens fout gaan. Kijk, dat is het probleem van Galatasaray: We kunnen een crisis goed beheren, maar succes kunnen we niet beheren, het moet altijd wel ergens fout gaan. Maar, maar.. In 't weekend zag ik op de Turkse tv al een aantal mensen zeggen dat er binnen 48 uur een bom zou ontploffen bij Galatasaray. Er is iemand binnen Galatasaray die alles aan de buitenwereld vertelt. Galatasaray moet per direct diegene ontslaan, want zo maakt het niets uit als je trainer Mourinho of Fatih Terim is, er zal een soortgelijke scenario plaatsvinden.

Ik rouw er niet om, het is ook Terim's schuld dat hij ons in de steek liet voor het nationale elftal. Die dag zei ik het al, het is een spel van Demirören. Voordat het werd bevestigd, komt Demirören plots met dat ze al een mondeling akkoord hebben. Sorry, maar jij moet Galatasaray op #1 zetten, de club die Terim, Terim heeft gemaakt.

Alleen, kom aub niet aan met namen als Mancini of Di Matteo. Ik heb zelfs liever Di Canio dan die 2. Maar hoop toch op Jupp Heynckes of Mircea Lucescu

24 september 2013 om 20:04

Ik denk niet dat Lucescu nog zin heeft in Turkije, na wat er in het seizoen 2003-2004 is gebeurd. Ik denk dat Denizli het roer zal overnemen.

24 september 2013 om 20:07

Ik ga alleen op 1 ding in:

Als Aysal loopt te hoeren over het contract van Terim en pas nadat hij dubbelfunctie heeft, een tweejarig contract aanbiedt, dan weet Terim genoeg. Aysal is een ordinaire zakenman die alles rationeel aanpakt. Gs is geen bedrijf maar een voetbalorganisatie.

Terim heeft GS 6 keer kampioen gemaakt, 1 Europese beker gepakt, 1 Europese beker ingeleid, tig ivir zivir bekers binnengesleept en een kwartfinale CL binnengehaald. Hij is de hoofdreden van het gemeenschappelijke succes van Gs.

Sommige regels van je vallen mij tegen, als ik heel eerlijk moet zijn.

Echter zal je met de tijd merken dat dit een grote fout is. Net als na 2000.

24 september 2013 om 22:17

Ik ben het zo vaak met jou eens en nu weer. Het eerste wat in me opkwam zijn de jaren na 2000.

Deja vu bro, ik hoop echt dat we niet alle ellende gaan herbeleven.

24 september 2013 om 22:49

Aynen bro aynen.....

Terim werd in de periode 96-00 vier seizoenen achter elkaar kampioen, hij pakte de UEFA-cup. Wat deden de bestuurders nadat Terim naar Fiorentina vertrok? Ze gingen lekker champagne drinken aan de Bosporus. Door blijdschap.

Deze situatie is zeker vergelijkbaar.

De voorzitter van TFF roept meteen: wij hadden al één 3+1 jarig contract afgesproken met Terim. Waarom doet men alles op persoonlijke gevoel in Turkije. Van Terim had ik dit niet verwacht. Niemand heeft het recht om de schuld neer te leggen bij het bestuur van Gala. Dit is een verhaal tussen het corrupte voetbal bond en nationalist Fatih Terim. Wij als supporters zullen hier de dupe van worden.

Doei Terim

Mooi dat hij nu zich volledig gaat focussen op de nationale elftal, jammer voor de Gala fans, maar jullie bestuur heeft dit mogelijk gemaakt.

Terim is de best coach die Gala kon hebbe, dat is nu dus afgelopen, mooi voor de rest.

1e kant heeft Aysal gelijk, hij wilt gewoon een trainer die zekerheid heeft en volledig gericht is op Galatasaray en niet Milli takim..

24 september 2013 om 20:11

Aysal was aanvankelijk degene die hem toestemming heeft gegeven zonder deze toestemming kon Fatih terim niet eens naar Milli takimi!!! Denk hier maar eens over...

Daarnaast is het zo'n onzin argument dat heel veel mensen niet 2 dingen tegelijk kunnen doen betekent niet dat iedereen zo onbekwaam is! Buiten dat tijdens de Nationale wedstrijden zijn heel veel speler vanwege Nationale verplichting ook afwezig dus slaat nergens op die hele "milli takim" argument.

24 september 2013 om 21:38

Ja maar is hij ook de gene die hem toestemming heeft gegeven om 3 jarig contract te tekenen bij de nationale ploeg? Nee he. M'n kleurgenoten open je ogen en weet dat Unal Aysal het goed doet

24 september 2013 om 22:22

Wanneer heeft F.T een 3 jarig contract getekend? Gisteren,vandaag of gaat ie het morgen tekenen?
Trouwens wie is Unal Aysal? Een Galatarayli? Hij komt er pas gisteren bij en daarvoor heeft hij helemaal niks met Galatasaray gemeen en dan kom je mij vertellen dat ik me ogen open moet doen! Die vent is een zakenman die zijn eigen zakelijke belangen behartigt en niet die van Galatasaray.

Komt allemaal door die smerige dikke vette hond Yildirim Demiroren. Wat een spelletjes worden er in Turkije gespeeld en dat alleen maar om Galatasaray kapot te maken!! Het zou mij niks verbazen als dit ook een politiek tintje heeft zoals die wedstrijd van laatst.

Schandalig dit Fatih Terim gebruiken en daarna weggooien bah wat walg ik van je lelijke botoxhoofd

Eerste slachtoffers waren Abdurrahim Albayrak en Ali Durust. Die geheel onterecht eruit zijn genaait gewoon. En dan komt hij aan kakken mer een Candan Ercetin (zangeres) in het bestuur whahaha turkse beleid dit. Zo oneerlijk dit dit is niet wat hij verdient heeft. 1e jaar compleet nieuwe elftal met mooi en attractief voetbal kampioen gemaakt. 2e jaar weer kampioen en kwartfinale champions league na zoveel jaar. Die "ihtiyar" denkt niet aan Galatasaray echt niet hij denkt uiteindelijk alleen maar aan zichzelf . Galatasaray zonder fatih terim op de bank wordt weer even wennen het voelt gewoon leeg. Door jou, botoxhoofd ga ik helaas niet meer met hetzelfde gevoel een wedstrijd van Galatasaray beleven

Onze enige tegenstander zijn wijzelf gewoon ongelovelijk
Ali Durust as President / Fatih terim een Sir Alex Ferguson rol aanbieden ik blij.

Unal Aysal seninle basariya degil Fatih Terimle basarisizliga variz !

24 september 2013 om 20:06

Zit Candan Ercetin echt in het bestuur van GS? Wat is haar functie dan, trainer van de zangselectie?

24 september 2013 om 20:16

Ja :D. Haar functie is 'başkan Yardımcısı' :D. Niet te geloven.

24 september 2013 om 20:22

Aysal, ouwe hartendief.

Schande, schande, schande. Dorpsidioten uit het bestuur. Schandepalen.

Vergeet 1 ding niet Aysal:

Terim is nu weg, wees blij. Echter zal jij vlak erna meegaan. Terim neemt besturen met zich mee. Voetbalzone-volgers, vergeet deze woorden niet.

Ook nog aan de Gs fans. We zullen met dewedstrijd zien wat voor een gemis dit is. Dit is een doodsteek.

De mannen in pakken mogen weer champagnes openen aan de Bosporus. Yakisir.

De enige reden dat aysal Terim ooit heeft aangesteld is dat hij wist dat Terim de juiste strategische zet was voor Galatasaray, dus had helemaal niks met emoties of Terim's Gs verleden te maken. Terim is een middel geweest om beroemd te worden in Turkije.

Schandepalen

24 september 2013 om 20:06

Fatih Terim had nooit Millie takim moeten nemen als 2 functies.
Aysal heeft hem 2 jaar aanbieding geboden, Fatih Terim ging hier niet mee eens vervolgens zegt hetbestuur dat ze dan verder willen kijken

Begrijpelijk je wilt een trainer die 100 gefocust op Galatasaray is en niet Milli takim

Nu kiest Terim zelf voor Milli takim dit moet al eerder gespeeld zijn onderling tussen Terim en Demiroren

24 september 2013 om 20:12

Nee nee nee. Helemaal niet. Unal Aysal heeft lopen te koekeloeren over het contract. Pas na aanbod van TFF heeft hij heel snikkie een tweejarig contract laten opstellen. Als een wijf. Waarom heeft hij voor de aanbod van TFF niet een officieel contract aangeboden aan Terim????????????? Elke keer weer met uitspraken als 'ja, wij hoeven geen officiele papieren om goed te kunnen presteren, wij hebben een vertrouwensband' my ass.

Maar geeft niet. Ik zal jullie allemaal herinneren aan deze woorden. Als het al te laat is, en het e.e.a. Stuk is. Tot die tijd.

24 september 2013 om 21:10

Heel goed verwoord. Je haalt de woorden uit de monden van vele Gala supporters.

24 september 2013 om 22:17

Gelukkig dat mijn denkwijze nog aanhangers heeft.

Terim is dé boegbeeld, maar successupporters hebben helemaal geen moeite mee.

Jammer.

24 september 2013 om 20:08

Ik denk dat de dagen van Aysal ook geteld zijn. De supporters zullen in de volgende thuiswedstrijd zeker hun ongenoegen uiten. BJK krijgt een fikse schorsing+boete, GS verliest Terim, FB is de lachende derde van deze week en misschien wel het seizoen.

24 september 2013 om 20:14

Een lachende 3e die geen Europees mag spelen volgend seizoen

24 september 2013 om 20:14

Aysal de dagen zijn zeker geteld. Terim wegsturen is je eigen doodvonnis. Hij gaat het meemaken. Hij gaat op de hoogste plekken van de schandepalen. Aysal denkt dat het succes zijne is, maar hij vergist zich. Gruwelijk zelfs.

Ik zal mensen hieraan herinneren.

24 september 2013 om 20:23

S04-NL, ik bedoel met betrekking tot het kampioenschap. Daar verdien je als club ook meer dan genoeg aan en dat heeft FB zeker nodig, zeker als ze de rechtszaak tegen oud-bondsvoorzitter Mehmet Ali Aydinlar verliezen.

24 september 2013 om 20:24

Deze week wel, het seizoen kunnen we niet voorspellen. Maar er kunnen nog een boel dingen gebeuren. Voor hetzelfde geld komt er nu een andere uitmuntende trainer, want Galatasaray heeft nou niet echt een onaantrekkelijk team om te coachen. Als er morgen een nieuwe trainer staat is het ook beslist niet te laat om nog iets te bereiken in Europa. En wat Fenerbahce betreft moet eerst Aziz Yildirim opstappen om dat hoofdstuk eindelijk af te kunnen sluiten, en moet Ersun Yanal een paar jaar bijtekenen om het vertrouwen uit te stralen dat deze groep een paar jaar mee kan.

Maargoed, als Fenerbahcefan is dit een mooi bericht. Galatasaray kan in een dip komen indien de nieuwe trainer niet gelijk resultaat kan behalen, en aan het hoofd van Turkije staat nu weer een man waarbij je nooit kunt zeggen dat hij zich niet volledig inzet.

24 september 2013 om 21:28

@ Clutch

Je zal me voor gek verklaren maar zolang Erdogan niks zegt, dan moet Aysal aanblijven. Hij zit daar van hem, geloof het of geloof het niet. Dat is de waarheid. Hij is daarvoor aangewezen. In ruil voor de stadion heeft Erdogan zijn eigen personen neergezet binnen de club. En dat snap ik volkomen!

24 september 2013 om 22:36

Battigol, je roept nu van alles, maar het is denk ik beter als je namen etc. noemt. Hoe kom je er bij dat Aysal daar zit door Erdogan? Als Adnan Polat gewoon succesvol was, zou Aysal dan ook gekozen worden? Of is Adnan Polat ook een van de 'eigen personen' van Erdogan?

24 september 2013 om 20:53

Wat the hell is dit Bk?

Wat is nou de echte redene dat Fatih weg is gestuurd? Geloof me aysal spoort voor geen meter,droom ik?

24 september 2013 om 22:05

Gfb

Als ik het kon weten maat.....

Paar dingen:

* 'eleman'- gebeuren
* Real-wedstrijd
* géén contractverlenging voor het Milli takim-gebeuren

Aysal heeft een compleet strategische, rationele zet gedaan en Terim aangetrokken om zijn eigen hachje te redden. Nu het beter gaat, denkt hij Terim niet nodig te hebben, maar hij vergist zich.

25 september 2013 om 00:08

Eerst stuurt hij Abdurrahim Albayrak weg en nu Fatih Terim. De twee meest geliefde personen bij Galatasaray.
Dit wordt een fiasco, dat kan ik je wel vertellen.

Jammer dat die weggaat had nog graag gezien dat we mede dankzij hem de vierde ster hadden gewonnen, maar het is dus niet anders het ga je goed imparator.

Ik begrijp echt niet wat Galatasray nu probeerd met namen als Heynckes, Di Matteo, Mancini.
We moeten gewoon voor een Turkse trainer gaan en mijn voorkeur gaat uit naar Senol Gunes. Hij heeft na Fatih Terim het meest gepresteerd als Turk zijnde.

Unal Aysal word de nieuwe aziz yildirim. Hij wilt de enige zijn met power! Hij mag F. Terim niet, kan hem niet uitstaan, hij heeft allang contract getekend met een andere trainer.

Jammer, ik hoop op een bekende goede trainer

Galatasaray heeft een hele grote fout gemaakt door Fatih Terim weg te sturen.
Waarom? Fatih Terim is Galatasaray, Galatasaray is Fatih Terim.

Nu gaat Galatasaray weer daar staan waar ze in 2010 ook stonden.

Ik mag GS totaal niet, ik heb een hekel aan de persoon Fatih Terim maar over zijn kwaliteiten heb ik helemaal niets te zeggen. GS staat bekend om hun respectloze gedrag tegenover hun spelers/trainers..
Dit is tevens de derde keer dat Fatih Terim word ontslagen!

Erg jammer maar weer.. want Unal Aysel heeft Abdurrahim Albayrak en Ali Durust (deze mannen ademen GS) ook weggestuurd.

24 september 2013 om 20:21

@emstambul

Ga er maar van uit dat Aysel gewoon blijft. Hij heeft de touwtjes in de handen bij Gs.
Broer bosuna demiyoruz, Aysal Gs'i batirir diye..

Hij heeft eerst gefraudeerd op de beurs, toen Abdurrahim Albayrak en Ali Durust ontslagen en nu oook nog eens de enige persoon die iets kon maken bij Gs..

Ik ben een PRO Fenerbahce'li ama ben bile uzuldum!

24 september 2013 om 20:38

Galatasaray

grootste fout van het jaar, GS gaat nu kelderen als een gek.

big games easy than the other games, every times we have the control the games, under the control the games during the games, We have the some possibility..

24 september 2013 om 20:19

Hahahahahahahhahahahahaha

25 september 2013 om 22:14

some okazyons

De echte rivaal van Galatasaray is toch echt Galatasaray en de Galatasaraylılar zelf. Altijd moet er intern wat gebeuren bij ons, zelfs als het goed gaat.

Dit zag ik niet aankomen. De resultaten waren weliswaar slecht, maar Terim had vorig seizoen een topseizoen en Gala zit gewoon in een vorm dip.

24 september 2013 om 20:17

@theblues1

GS vorig-jaar een topseizoen? Really? Buiten die Kwartfinale heeft GS een matig seizoen gedraaid.
Enige reden waarom GS kampioen is geworden is door dom puntenverlies van Besiktas en Fenerbahce... Als Die twee clubs geen punten zouden laten liggen was GS 100% geen kampioen. Ken je feiten aub

24 september 2013 om 20:22

Als je concurrenten puntverlies leiden en je daardoor kampioen wordt, heb je gewoon een mooi seizoen gedraaid. Hoe wil je anders kampioen worden als je concurrenten geen punten verspelen.

24 september 2013 om 20:28

als yozgatspor geen punten zouden laten liggen waren ze nu ook 1ste van de 1ste divisie..-.-

Fatih Terim, voor velen in het team gezien als een vaderfiguur gaat nu vertrekken.
Je blijft altijd in ons hart Imparator!

Ik zit vol met ongeloof.. Wie had hier ooit aan gedacht, er klopt gwn iets niet. Iets zegt me dat Demiroren hier achter zit samen met Aysal. Bedankt voor alles Imparator..

Imparator Fatih Terim, Imparator Fatih Terimmm Imparator Fatih Terim

Imparator, Imparator, Imparator Fatih Terimm.

Idioten! Gestoorde, egoïstische bestuurders. Neem allemaal 1 voor 1 ontslag. Ook jij, Aysal. Wat denk je wel? Wat speelt er in jouw hoofd, wat niemand begrijpt. Nog meer macht? Je bent verdomme al onze voorzitter. We willen geen Aziz Yildirim 2, dictatoriaal beleid waar de voorzitter, naast economische zaken, ook zich met de voetbal
zaken en transfers gaat bemoeien. We hebben al kunnen zien wat voor een idioot Aysal kan zijn qua voetbalbeleid. Spelers als Hamit & Riera een salaris van 3 miljoen geven??? Ik snap echt niet wat ons bestuur hiermee wilt bereiken. Haat & verdeeldheid? Dit is een zwarte dag voor alle Galatasaray supporters.

Edit: Ik hoor nu verhalen dat Terim zelf is opgestapt, en heeft gekozen voor die corrupte voetbalbond. Dat zou schandalig zijn van Terim. En het zou me echt teleurstellen.

Wat mij betreft mogen ze de risico nemen en Hamza Hamzaoglu vastleggen. Doet het echt goed met Akhisar natuurlijk is van Akhisar naar Galatasaray een enorme stap maar toch dat zie ik liever dan een Mancini bijvoorbeeld.

Maarja Aysal zou zoiets nooit doen stel nou dat het fout gaat tja dan trappen ze hem van zijn troon af ( Badr Hari mag dat doen wat mij betreft)

Onbegrijpelijk deze besluit van het bestuur. Diegene die albayrak al wegstuurden sturen nu ook Imparator weg. Dit deden ze ook met die ene roemeense coach lucescu. Terwijl hij Gala kampioen maakt en kwartfinale bereikt in champions leauge. Ik heb geen hoop nu voor djt jaar want een nieuwe trainer moet wennen en heeft tijd nodig dus ... Echt onverwacht vooral na die overwinning op Besiktas

Terim schande voor gs- een en al pot nat daar bij gs hahahaha ( npg lang wachten op die vierde pluim

Verbaasd me niet als Senol Gunes tekent bij gs.

24 september 2013 om 21:55

Zou ik graag willen. Samen met Fatih Terim ongetwijfeld beste trainers van Turkije! Hij kent het team goed :P

Heel eerlijk sta ik met mijn mond open te kijken.....

Hoe kan in hemelsnaam Galatasaray deze trainer wegsturen? Fatih is de persoon die Galatasaray heeft gemaakt tot wat ze nu zijn! Dit is respectloos en al helemaal een idiote actie om hem nu weg te sturen. Ja 1-6 is hard, maar hierdoor zou galatasaray nog harder terug kunnen komen in de competitie ivm de revenche op Besiktas.

In feite schroef jij de belangrijkste schakel los van Galatasaray. Stuur hem dan weg als de 4e ster niet is behaald of what ever.

Geloof me ik sta hier echt versteld van want Fatih is de beste turkse trainer die er rond loopt. Aysal heeft een enorm grote fout begaan en zal gaan lijden mark my words. Galatasaray gaat bloeden!

Ookal heb ik zo'n hekel aan zijn manieren en trekjes maar Fatih is een must voor elk turkse club door zijn resultaten!

Fenerbahce gaat hard terugkomen, na al dat gebeuren met het omkoopschandaal etc is goed voor ons geweest! Lekker vanaf 0 beginnen en hopelijk dondert Aziz ook snel op en geloof me, wij gaan rippen! Fenerbahce gaat er nog sterker uitkomen dan ze toen in hun prime time al waren!

Aysal, jij mag je schamen en dit gaan de fans jou uit eindelijk niet vergeven! Dit is de domste zet tot en met nu toe!

van Marwijk is niet meer beschikbaar, net te laat.

Fatih terim was de beste trainer voor deze groep...

namen van heynckens, di mateo, mancini doen de ronde.....

Geen van deze mannen zal hetzelfde effect als terim kunnen geven, daar ben ik zeker van. spelers zagen hem als een soort vader en geen trainer. dit wordt de geleidelijke ondergang van galatasaray spijtig genoeg. mijn hoop op een volgende ronde in de CL is ook al voorbij en het kampioenschap mogen we wel stilletjes aan op ons buik schrijven.

Sneijder drogba selcuk muslera melo burak bruma semih hadden allemaal een goede band met hem. ze respecteerden hem en deden ook wat hij zei zelfs na een uitbrander ( die elke wedstrijd wel anwezig was tijdens de rust)

nu moet een nieuwe traier maar durven aanvallend voetbal te spelen en de spelers optimaal kunnen motiveren. zo heb je geen andere turk. en een buitenlandse trainer in turkije mislukt gewoon voor 99%

Ik lees dat mensen het hier hebben over dat TFF, GS kapot heeftvgemaakt. Terim is dieene die hervoor heeft gekozen. En aan de andere kant vergeten dat de supporters, dat GS de grote lobby's hebben, waarsoor ze overal onderuit komen. TFF is wat voetbal betreft een stelletje onbenullen, die de balln vertand van hebben. Dus ze benadelen met hun beslissingen alles en iedereen. Ook hoe ze om zijn gegaan met de omkoopschandalen. Voor elke supporter is de TFF tegen hun club. En vergeten de niet westerse clubs die altijd in het nadeel geweest zijn vanwee het wanbeleid, dat al jaren is gevoerd. En dat zeg ik als supporter van BJK. Want Demiroren heeft mijn club naar de klote geholpen!!!

On: wat Terim betreft is het idd jammer. Deze gast had de Fergusson van GS moeten zijn maar helaas laten de beatuurders weer eens zien dat ze geen lange adem hebben met trainers en korte termijn denken. Dit geldt overigens voor alle teams uit Turkije.

24 september 2013 om 23:18

Voor de spelling conducteurs onder ons.
Even niet op de spelling letten. Tikken met je tel. is lastiger dan een toetsenbord.

Something happens everything something happens yaaaa :'

Mijn god waar gaat dit over? Hoe kan je Terim ontslaan? Zijn de bestuursleden gek ofzo? Deze man was dé ideale man voor Galatasaray voor de komende Champions League en die gooien ze eruit. Legende, en die sukkel Aysal gooit hem eruit. Wat bezielt je?

Ik sta voorstelt. Ongelooflijk, Imparator is vertrokken.

Ik had die man op geen enkele manier weggestuurd. Kan Fener hem even binnenhalen. Maken wij ook weer kans op het kampioenschap. Hele vreemde keuze van gs

Unal aysal mag de pot op!. Hoe durft hij dit te doen ik word er helemaal gek van. Geen een trainer blijft tot middernacht in florya voor zijn club!.

Unal aysal bi s*kt*r git!. Senin anani bacini sikiyim oc!!!!!!!! picin evladi
(unal aysal ik hoop dat je zult vertrekken)

Eerlijk gezegd ben ik niet zo bedroefd omdat Fatih Terim weg is. Dit mag allemaal een spelletje zijn van TFF maar ik heb liever een succesvolle Turkije dan een succesvolle Galatasaray. Iedereen maakt Aysal nu met de grond gelijk maar hij is juist diegene die Galatasaray heeft gebracht waar het nu is. Hij moet van mij aan het roer blijven, hij is een genie in het leiden van organisaties (en dat is hoe hij GS beschouwt).

Ik heb 6 trainers in mijn gedachten die Fatih Terim kunnen vervangen. Ik heb het over: Lucescu, Heynckens, di Matteo, Denizli, Davala en Mancini. Lucescu is een van de beste trainers die er zijn, als Aysal hem zou kunnen halen zou ik meer tevreden zijn dan met Terim. Heynckens spreekt voor zich denk ik. Di Matteo deed het echt heel goed bij Chelsea en ik weet zeker dat hij het ook goed zou doen. Denizli is een man die garant staat voor succes, dat heeft hij bewezen bij zowat alle clubs die hij heeft getraind. Davala is/was een assistent van Terim, hij heeft de kneepjes van het vak geleerd van Imparator. Verder is hij veel rustiger en ik denk dat hij tactisch ook sterker is. Mancini vind ik ook een uitstekende trainer, hij hanteert een zeer effectieve manier van voetbal.

24 september 2013 om 22:39

Wil je echt Di Matteo als trainer? Met het voetbal dat hij Chelsea liet spelen? Wie je ook brengt, GS is sowieso een titelkandidaat in Turkije, ook al sta jij voor de groep. Maar dat moet dan wel gepaard gaan met goed en aantrekkelijk voetbal.

25 september 2013 om 02:49

voor galataaray heb je gewoon een driftkikker nodig die de spelers dat tikkeltje meer kan geven.

ik wil een galatasaray zien die na een 2-0 achterstand met 10 man nog steeds een 4-2 winst kan forceren. en geen galatasaray die na een 1-0 voorsprong gedoemd was om 2-1 te verliezen omdat trainers na een doelpunt a la aykut kocaman opeens defensief ging spelen.

terim ging volop in de aanval, en dit leverde vaak voor aantrekkelijk voetbal met de resultaten als gevolg.

zo'n trainer zou altijd succesvol zijn bij galatasaray en zeker in turkije. ik heb het ook gezegd toen we barrages hadden tegen croatie. voor beide wedstrijden als na de 3-0 pandoering . als ze guusje hadden weggestuurd en terim voor 2 wedstrijden op de bank mocht beginnen dan had turkije sowieso deelgenomen aan het ek 2012. enkel voor die 2 wedstriden.

Dit heeft toch nog perspectief, nu kan hij zich volledig focussen op Turkije.. We hebben zijn denkwerk hard nodig in de resterende 2 wedstrijden.

Heb vorig seizoen enorm genoten van Terim, vooral in de 65+ minuut, dan trok hij zijn colbert meestal uit, en zag je zijn bezwete lichaam.

Niet zo ondankbaar mensen. Zonder Aysal was GS nergens. Zijn jullie nu al vergeten hoe GS er voorstond voordat hij kwam? En wie heeft al die sterren naar GS gehaald?

Als ik aan Terim denk dan denk ik aan Galatasaray en zijn successen, ik weet niet precies wie of waarom deze beslissing is gekomen maar dit is een enorme verlies voor Galatasaray. Het maakt mij niet uit wie er komt niemand zal de leegte die Terim achterlaat vullen, niemand!!

Nu acht ik de kansen die Galatasaray heeft op het kampioenschap kleiner. Terim heeft dit team opgebouwd vanuit het niks! De enige spelers voordat Terim er was zijn geloof ik Hakan Balta en Sabri .

Aysal zijn dagen zijn geteld. Hij denkt nu belangrijk te zijn, maar hij schat de situatie totaal verkeerd in. Hij heeft in de schaduw van Terim geleefd, nu staat hij er alleen voor. Nu wil ik je zien.

Je bent een idioot Aysal.

Noteer mijn reactie:

Aysal zal niet lang volhouden.

24 september 2013 om 22:33

Insallah laten we hopen dat Galatasaray zo min mogelijk schade op loopt door deze gebeurtenissen. Ali Durust mag hem wat mij betreft opvolgen maar ja Imparator komt dan waarschijnlijk niet terug omdat hij een langdurig contract zal tekenen met het nationale elftal.
Ik ben echt bang voor een leegloop binnen het team. Laat Terim lekker Gs en turkije coachen dan dat je ons dit aan gaat doen dit heeft ook echt een negatief effect op de spelers ik durf te wedden dat de meeste turkse spelers de nieuwe coach niet eens gaan accepteren en dat er groeperingen zullen gevormd worden binnen het team . Pfffff… kijk waar we begin van het seizoen aan dachten (4e ster, hoge verwachtingen CL) en kijk wat we nu meemaken.

24 september 2013 om 22:56

Ik hoop precies hetzelfde. Hopelijk komen we meteen bovenop, maar dat zal heel stroef verlopen...

Aysal heeft dit heel verkeerd aangepakt, heel verkeerd.

Leegloop zal niet komen, maar prestaties kunnen tegenvallen....

Inhoudelijk kan ik op dit moment niet veel toevoegen, sorry..

25 september 2013 om 02:51

ik denk dat een leegloop niet meer teen te houden is.

spelers als muslera, burak, sneijder, selcuk, drogba zullen wellicht vertrekken.

terim was als een vader voor hun. de volgende trainer zal wellicht gewoon een trainer zijn en geen vadersfiguur.

enigste voordeel zou mss wel het verrek van hamit altinto zijn, maar daar blijft het bij

Had dit eerlijk gezegd niet zien aankomen. Deed het goed bij GS en denk dat er intern iets gebeurd is waardoor hij is ontslagen. Anders kan het niet dat je hem wegstuurt.

Heren, heren,

Belangrijk is niet zozeer wie de schuldige is of wat er speelde....maar...
Wie gaat m opvolgen? En...wie wílt het..
Had v.marwijk een gekke keuze geweest? Is weliswaar nu trainer van Hsv.. maar had misschien niet misstaan.. ben benieuwd..

Succes!

24 september 2013 om 21:57

Zo van, ''ik wil aandacht, reageer eve op mij'' hahaha nice try ..ik vind dat Senol Gunes/lucescu of Hamza Hamzaoglu moet komen. Van Marwijk zou tevens slechte keuze zijn geweest. Nederlandse trainers kunnen niet aarden in Turkije. Het botst gewoonweg.

Aan al mijn Gs- broeders, niet sip zijn jongens.

Zoals jullie Don Terim zei:
We must not look the back, we must look the front.

24 september 2013 om 22:14

Gec bakalim gec (vert. doe stoer doe stoer)

Heheheh

Gs is groot, groter dan je denkt!

25 september 2013 om 00:37

Hahahahahahahaahahahah

Ik vermaak me wel kostelijk hoor, eerste keer gaat het eventjes niet over Fener.

Besiktas stadion gedoe
Gala bestuur ft Terim
En wij staan rusti 1e en kijken naar boven.

Afkloppen boys

25 september 2013 om 01:27

Eindelijk staan wij een keer niet in de spotlights, hehehehehe (gangstarr & Bkorkmaz abi style)

Jammer, de man die GS zo hoog heeft gebracht stopt nu..
Ik ben benieuwd wie hem gaat opvolgen, ik hoop Mancini..

Ik vrees het ergste voor de Gala. Champions League zonder trainer..gaat helemaal fout

Ik denk te weten waar Drogba binnenkort gaat staan

Apart hoe velen onder jullie die Unal Aysal nu zwart maken enkele maanden geleden nog riepen dat hij geweldig was omdat hij Sneijder en Drogba haalde.

24 september 2013 om 22:10

vind hem nog steeds geweldig hoeveel ik ook van Terim hou,
velen snappen nog steeds niet dat Aysal achter elke transfer zit en niet Terim,
dus ook Bruma, dus ook Muslera, etc.

alleen begrijp ook dat sommige mensen nu erg emotioneel kunnen zijn vanwege deze ontslag (emotioneel = boos)

24 september 2013 om 22:14

Terim > aysal. Zo makkelijk is het. Ik denk dat iedereen hier wel Terim boven Aysal kiest!

24 september 2013 om 22:15

nee hoor.

24 september 2013 om 22:20

Tuurlijk, ik vind Terim ook veel waardevoller voor het Turkse voetbal dan Unal Aysal. Fatih Terim is een held. Maar sommigen reageren met "dit had Unal Aysal niet moeten doen", dat is een gepaste reactie. Anderen komen met wat voor zoon het is, wat een achterbakse vent het is etc., terwijl ze een paar maanden geleden volledig achter hem stonden.

Het krediet dat Unal Aysal had is wel heel snel verdwenen. Of dat terecht is moet nog blijken.

24 september 2013 om 22:26

Bij mij is zijn krediet zeker verdwenen. Sorry het maakt me niet uit dat hij Drogba of Sneijder heeft gehaald. Die hadden we het eerste jaar ook niet nodig om kampioen te worden. Terim wel! Terim is de enige die Galatasaray kan leiden.hij kwam in onze tijd van nood en nu het goed gaat kan je hem niet zomaar opzij duwen! Terim = Galatasaray.

Als je hem dan ontslaat, MAN UP en vertel het hem zelf ipv dat Terim het via via moet horen....

Dit is weer een zwarte dag in de voetbalgeschiedenis van Galatasaray.
Het is gewoon dikke schande wat voor plannen ze allemaal opzetten om alleen van Fatih Terim af te komen.

Wij zullen dit gaan zien met de prestaties van de voetballers en alle supporters zullen/zijn tegen de voorzitter en zijn gang gaan protesteren tijdens de wedstrijden en ook daarbuiten.
Het gaat niet lang meer duren voordat Unal Aysal ook opdondert met zijn crew.

Helaas was ik ook voor de komst van Aysal, dit mede doordat hij met een "strategisch" zet Fatih Terim binnen heeft gehaald. Dit was/is de droom van alle GS supporters en hem laten gaan doet ons allemaal pijn in onze harten.

Ik kan het nog steeds moeilijk accepteren, maar met pijn in mijn hart en tranen die uit mijn ogen willen komen zonder dat het mij lukt, moet ik vaarwel zeggen tegen de grootste trainer uit de historie van Galatasaray...

Het ga je goed Imparator! Ik hoop alsnog dat we jou bij ons op de bank kunnen zien..

Imparator Fatih Terim: Asil olan Galatasarayliktir. Gercek olan Galatasaraydir.

haha, ik gooi mezelf weg als we mancini binnenhalen.
oh wat een wanbeleid dan. maar goed ik ga er nog niet van uit.

@ battigol,

Zo van wat ben jij stoer,

Eindstand reageer je, dus je opmerking raakt kant nog wal , batti
Bovendien zei ik niets vreemds, maar geef je gelijk qua Nederlandse trainers in Turkije.
Dus hori rustig, niemand weet wie t word.

Mazl, Batti

@ Alle gs leden,

Vroeg of laat zal er meer duidelijkheid komen over de vertrek van Fatih. Ik verwacht dat het niet al te lekker boterde tussen deze 2 heren. En ik denk dat aysal de domste zet ooit heeft gemaakt binnen Gala.

Hoe de fucking hell kan je nou Fatih niet hetgene aanbieden wat hij wilt? En als het niet zijn salaris zou zijn waarom zou je hem dan wegsturen?

Fatih heeft nogmaals gala gemaakt zoals ze de afgelopen 2 seizoenen zijn. Je neemt nu de belangrijkste schakel uit je systeem en geloof me, dit raakt niet alleen de fans maar ook de spelers.

Vallah de turkse voetbal begint gekker met de dag te worden, valt jullie gewoon niet op dat er 1 grote chaos is in turkije?

Fener : Omkoop gedoe door onze dictator die hopelijk snel opflikkert
Besiktas : Gezi park gebeuren 2 verschillende supporters groepen die tegen elkaar ingaan.
Gala : Onverwachts de sleutel weggooien naar succes?

What the fuck is er gaande man?

24 september 2013 om 22:42

Broer, je hebt het over 1453 kartallari en carsi, maar als je kijkt waar beide groepen zaten op de tribune en als je kijkt van welke tribune de meeste mensen het veld op waren gegaan, kun je heel makkelijk concluderen dat het geen van beide groepen was.

24 september 2013 om 23:32

Hmm bro zo erg heb ik me er niet in verdiept wie wat exact wel of niet heeft gedaan.. Vind gewoon dat er veel chaos is man in turkije de laatste tijd.

Wtf wat is dit nou bestuur van GS? Zit ik lekker te zappen kom ik dit bericht tegen. Maar weet je het verbaast me helemaal niet. Die Aysal is gewoon een kille zakenman die absoluut geen emotionele feeling met de club heeft. Hij denkt puur zakelijk. Al dat gedoe met de dubbelfunctie van Terim en het aanbieden van een 2-jarig contract waren allemaal verzinsels om Terim eruit te wippen! Herinner de woorden van Aysal om GS aan te laten sluiten bij de Europese top. Maar dat zag hij al die tijd al met Terim niet zitten, hij wilde al vanaf het begin een buitenlandse trainer. Nou Aysal, vier je feestje maar. Ik wil je aan het einde van dit seizoen wel als we geen kampioen worden. Je komt dan zelf op de slachtbank ...

Unal Aysal idioot, wie denk je wel niet dat je ben dat je even Fatih Terim gaat ontslaan? Galatasaray gaat weer bergafwaarts helaas, dankjewel Aysal en al die andere belachelijke maatjes van je!

Wat erger ik me aan Aysal en z'n beleid met zijn mooie clubje die hem met alles steunt. Die man is gewoon uit op geld, hij heeft ook geen liefde voor de club itt FT. Hij heeft ook eerder gewoon zomaar ervoor gezorgd dat de "verrotte appels" uit zijn bestuur zijn weggejaagd, dan heb ik het natuurlijk over Albayrak en Ali Durust, de volgende die zou volgen was natuurlijk IMPARATOR FT, deze drie mensen die stellen 100x meer voor dan die aysal en zn mooie clubje van bestuurders, opdonderen man ga ergens anders je geld eruit halen, even gs leegroven.. Pssst wat denkt hij wel.. Vuile hond!

Only on Turkiye.. Wat een soapserie..

Dit zat er al een tijd aan te komen. Aysal en Terim konden bijna niet meer door een deur, machtsstrijd was al langer gaande..

Wel sneu hoe een clublegend aan de kant geschoven wordt, en het nieuws via de media moet horen..

Ik vind Terim af en toe net een slechte B-acteur, maar zijn verdiensten voor Gs en Turkije zijn duidelijk.. Lijkt me sterk dat hij ooit nog coach van Gs wordt, ik denk dat hij langdurig bondscoach wordt tot zijn pensioen..

Gecondoleerd Gs lilar..

Kijken wat voor impact dit gaat hebben op het team..

Galatasaray Türkiyedir!

24 september 2013 om 23:16

Hahahahhahahahahahaha wat een fenomeen !

24 september 2013 om 23:18

Hoe bedoel je de weg kwijt, keep on flying...

24 september 2013 om 23:34

@ estambul,

bro,

kan je op je taalgebruik letten? vanaf gister scheld je alles wat los en vast zit vol. en dan op de ergste manier wat je maar kan bedenken. vergeet niet dat hier ook vrouwen aanwezig zijn wat zomaar onze zusjes kunnen zijn tamam mi?

adam gibi konus.

24 september 2013 om 23:48

Je hebt gelijk.

25 september 2013 om 00:28

o degilde wtf heeft FB supporters ermee te maken amk çocugu, let op je woorden adam ol.

Clubje voor rijkaard?

25 september 2013 om 01:31

Alweer?

25 september 2013 om 09:34

oh hehe zou toch zweren dat hij bij besiktas trainer was geweest :P

Oke, GS gaan we weer 10 jaar niet in de CL zien.

24 september 2013 om 23:52

2 okt zie ik gala nog in cl hoor

Domme zet van gs, weet nie hoe ze staan in de competitie maar het is net begonnen lykt n beetje op paniekvoetbal en dat is nooit goed

Er worden drie namen genoemd als mogelijke opvolgers : Di Matteo, Heynckes en Mancini.

Van deze drie namen zie ik het liefst Mancini komen want die heeft het bewezen bij Inter en bij City.
Heynckes deed het altijd goed bij Munchen maar heeft bij de rest van de teams mij nooit kunnen overtuigen.
En Di Matteo die heeft nog niks bewezen in mijn ogen.

25 september 2013 om 00:39

Whahahah mancini? Wat heeft hij dan bewezen ben wel benieuwd wat jij als prestatie ziet heheh.

25 september 2013 om 02:30

echt he... heeft geen idee wat ie zegt

25 september 2013 om 07:17

Mancini is gewoon een topcoach die het heel goed heeft gedaan bij Inter en City. Heynckes daarintegen heeft het alleen bij Munchen kunnen laten zien van de tiental clubs dat hij tot nu toe heeft getraind. Dan is de kans heel groot dat het hem bij Galatasaray ook niet lukt. Ken je feiten voordat je blind je mening puur op vorig seizoen gaat richten. Als hij vorig seizoen niet alles had gewonnen met Munchen zouden jullie hem waarschijnlijk niet eens kennen.

25 september 2013 om 07:19

Mancini is gewoon een topcoach die het heel goed heeft gedaan bij Inter en City. Heynckes daarintegen heeft het alleen bij Munchen kunnen laten zien van de tiental clubs dat hij tot nu toe heeft getraind. Dan is de kans heel groot dat het hem bij Galatasaray ook niet lukt. Ken je feiten voordat je blind je mening puur op vorig seizoen gaat richten. Als hij vorig seizoen niet alles had gewonnen met Munchen zouden jullie hem waarschijnlijk niet eens kennen.

25 september 2013 om 11:50

Heynckes wil niet naar GS. Daar is ie ook te goed voor en was ie wel gebleven bij Bayern. Mancini is een goede trainer voor GS. Klopt wel een beetje met de Turkse voetbalcultuur: Veel geld, lekker weer en voetbaltechnisch en qua inzicht allemaal wat minder.

25 september 2013 om 12:20

Ik heb niet eens een woord over Heynckes gehad heheheh.

Bij city heeft hij miljoenen uitgegeven(zoveel heb ik nog niet eens op fifa volgens mij ) en is hij op de laatste speeldag pas kampioen geworden door notabene 2 goals in de absolute slotfase. Het jaar daarop laatste geëindigd in de champions league zonder 1 overwinning.

Over zijn tijd bij Inter ben ik nu niet heel zeker of dat het tijdens de periode van het omkoopschandaal was waarbij Juventus gedegradeerd en Ac Milan met puntvermindering was begonnen. Was dit wel het geval dan is het niet meer dan logisch dat Inter verplicht was om kampioen te worden want kom nou toen had je geen Napoli van deze tijd als tegenstander.

Turkse elftal speelt nog 2 groepswedstrijde en dan is de eerst volgende officiele wedstrijd in september 2014. (van uit gaand dat ze t WK niet halen).
Fatih Terim had die 2 wedstrijden echt wel nog met GS kunnen mixen.
Dus compleet geen logica.
Zal wel iets diepers achter zitten.

Hopelijk gebruikt Mancini Sneijder wel op de juiste manier.

Beste voor iedereen want ploeg had duidelijk nieuwe impuls nodig!

Haha jemig, Mancini als opvolger? 180 graden draaien kwa speelstijl..
Gala supporters; bereid je voor op een middenveld met 3 Vm's (het liefst 4 Vm's als dat kan), lange ballen vanuit de verdediging en afbraakvoetbal.

Fatih (imparator) Terim had gewoon op het einde van vorig seizoen moeten weggaan bij Galatasaray maar in goede verstandhouding. Ik hoopte echt voor hem dat hij dan de job in Napoli zou gekregen hebben. Dat leek me de ideale nieuwe club voor hem. Ondanks dat Benitez het goed doet, had ik liever hem daar gezien. Deze man is een echte Galatasaraymens in hart en nieren (en daardoor mijn grote rivaal) maar ik kan alleen maar respect hebben voor een trainer zoals hem. Hopelijk laat hij de nationale ploeg, Ay Yildiz, terug draaien zoals het moet.

Ongelofelijk. Bijna huilen dit. Dit kan je Fatih Terim gewoon niet aandoen. Echt geen woorden voor..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren