Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax maakt geen werk van komst Labyad: 'Geen optie'

Laatste update:

Zakaria Labyad heeft toegegeven dat hij spijt heeft van zijn transfer naar Sporting Portugal en dat hij graag terug wil keren naar Nederland. PSV heeft de middenvelder echter niet meer nodig en ook Ajax zal geen werk maken van de komst van Labyad. De technicus werd genoemd als mogelijke opvolger voor Christian Eriksen, maar is niet in beeld bij de Amsterdammers.

/

Marc Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax, laat aan Voetbal International weten dat Labyad 'geen optie' is voor de landskampioen. Overmars is nog wel op zoek naar een vervanger voor Eriksen, die zijn transfer naar Tottenham Hotspur heeft afgerond, maar kijkt dus naar andere kandidaten. De namen van Lerin Duarte (Heracles Almelo), Tom Carroll (Tottenham Hotspur) en Yossi Benayoun (clubloos sinds zijn vertrek bij Chelsea) worden in de wandelgangen genoemd.

Labyad kijkt ondertussen verder en heeft volgens De Telegraaf nog contact met Feyenoord en Vitesse. De dribbelaar strijkt bij Sporting een vorstelijk salaris van twee miljoen euro per jaar op, maar heeft al laten weten dat hij bereid is om in te leveren, om een terugkeer naar Nederland mogelijk te maken. De twintigjarige Labyad speelde in zijn eerste seizoen bij Sporting negentien competitiewedstrijden, waarvan elf als basisspeler. Hij scoorde tweemaal.

Zakaria Labyad zou een goede opvolger zijn geweest voor Christian Eriksen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vitesse dus. Feyenoord lijkt me kansloos.

31 augustus 2013 om 16:10

Vitesse heeft wel een creatieve speler nodig maar dat gevoel heb ik bij Feyenoord nog meer. Ik denk dat als Feyenoord hem kan betalen, hij naar Feyenoord gaat

31 augustus 2013 om 16:47

Vitesse heeft toch genoeg creativiteit met Piazon, Qazaishvili, Atsu, Kakuta.... ?

31 augustus 2013 om 16:11

Ik denk niet dat Feyenoord op een Labyad zit te wachten

31 augustus 2013 om 16:31

Zou Labyad op Feijenoord wachten dan ?

31 augustus 2013 om 16:39

Feijenoord????

31 augustus 2013 om 17:23

Nee ik zet ook liever immers op 10 ja...

31 augustus 2013 om 17:42

Denk dat we voor Immers nog wel wat anders in huis hebben

31 augustus 2013 om 17:48

Ik hoop toch dat de spitsentrainers van Feyenoord zien dat Immers een schop onder z'n kont qua training op afmaken moet krijgen.

Die gast staat zo vaak op de goede plek, ongelooflijk dat daar niet meer mee gedaan is.

31 augustus 2013 om 17:52

Feijenoord, ja. De originele naam van je cluppie, voordat ze die zo nodig moesten veranderen voor de buitenlanders...

31 augustus 2013 om 19:29

Zit iemand op Labyad te wachten dan? Haha beperkte voetballer. Zou overigens niet bij ons aller ajax passen, in het verleden zat moeilijke figuren gehad

1 september 2013 om 08:48

Feijenoord is de naam van de wijk en het stadion , Feyenoord is de voetbalclub....
Op 19 juli 1908 werd in het café "de Vereeniging" van de eigenaar Jac. Keizer de voetbalclub 'wilhelmina' opgericht. Er werd gespeeld in rode shirts met blauwe mouwen, en witte broeken. In 1909 werd de naam veranderd in HFC (Hillesluis-Feijenoord Combinatie). HFC speelde op het terrein 'de Put'. HFC sloot zich aan bij de Rotterdamse Voetbalbond, maar omdat er al een club was die HFC (nu Koninklijke Hfc, in Haarlem) heette, moest de naam wederom veranderd worden. De naam werd R.v.v. Celeritas, er werd gespeeld in horizontaal geel-zwart gestreepte shirts en witte broek. In 1912 promoveerde Celeritas naar de Nvb. Omdat er ook al een club was die Celeritas heette, moest de naam weer veranderd worden en nu kreeg het de naam R.v.v. Feyenoord. Dit zou later nog worden veranderd in R.v. en A.v. Feyenoord en Sportclub Feyenoord voordat de uiteindelijke naam Feyenoord Rotterdam werd gekozen. Tegelijkertijd kreeg het de rood-witte shirts met zwarte broek en zwarte kousen, zoals we ze nu nog steeds kennen.

Nooit heeft Feyenoord dus Feijenoord geheten , het Feijenoord dat in de afkorting HFC gebruikt werd stond voor de wijk Feijenoord .

1 september 2013 om 09:02

Zeg Robz, ik weet niet wat voor onzin er op Wikipedia staat maar volgens mij is toch echt algemeen bekend dat Feijenoord de naam in Feyenoord veranderde zodat het in het buitenland beter uit te spreken was. Ik meen begin jaren 70 na het winnen van de Ec1.

31 augustus 2013 om 16:11

Labyad dus idd naar Vitesse naar een andere club in Nederland zie ik hem niet gaan. Bovendien kunnen die wel zijn salaris ophoesten. Ajax kan het beste voor Tom Carrol gaan en anders gewoon intern oplossen aan Benayoun moet je nooit willen beginnen.

Duarte is 'al' 23 jaar en op die leeftijd moet je als basisspeler van een bepaald niveau zijn bij Ajax dat je het team meteen op sleeptouw kan nemen. Als hij nou twee jaar jonger zou zijn en het niveau zou hebben dat hij nu had, dan zou ik hem Ajax zeker adviseren. Maar hoe gek het ook klinkt hij is met zijn 23 jaar al te oud voor Ajax begrippen dan.

31 augustus 2013 om 16:16

Duarte is inderdaad wel wat ouder maar wel een speler met potentie en doorgroeimogelijkheden. Benayoun weet ik niet wat ik van moet vinden. Is een redelijk goede speler maar met hem en Poulsen op een middenveld heb je toch weinig creativiteit en snelheid.

Kan iemand mij trouwens wat vertellen over die Tom Caroll? Ken hem helemaal niet. Vind het jammer van Labyad want hij is toch een goede speler met een actie die wat directer is dan bijvoorbeeld een Fischer

31 augustus 2013 om 16:16

Duarte is inderdaad wel wat ouder maar wel een speler met potentie en doorgroeimogelijkheden. Benayoun weet ik niet wat ik van moet vinden. Is een redelijk goede speler maar met hem en Poulsen op een middenveld heb je toch weinig creativiteit en snelheid.

Kan iemand mij trouwens wat vertellen over die Tom Caroll? Ken hem helemaal niet. Vind het jammer van Labyad want hij is toch een goede speler met een actie die wat directer is dan bijvoorbeeld een Fischer

31 augustus 2013 om 16:23

Sorry hoor, maar Carrol moet toch ook in de jeugd op te vangen zijn?
De enige manier om geen kwaliteit in te leveren is raffie v/d vaart terug te halen

31 augustus 2013 om 17:01

Labyad is een tweede optie om niet in kwaliteit te verminderen. Overigens alleen als uit gesprekken blijkt dat hij van zijn fout heeft geleerd.

31 augustus 2013 om 17:07

Hoezo denkt iedereen dat die Carroll haalbaar is? Hij wilt echt wel liever verhuurd worden aan een PL club dan met alle respect de ''eredivisie'' Het valt me ook op dat iedereen hem een geode vervanger vind, maar hoeveel van jullie hebben hem daadwerkelijk aan het werk gezien?

31 augustus 2013 om 17:16

Met alle respect, de club die interesse heeft speelt wél CL, Tottenham niet en de clubs waar hij aan verhuurd kan worden in de PL waarschijnlijk ook niet. Wat een onzin dus.

31 augustus 2013 om 17:56

Wat een onzin dat Duarte te oud is.

Deze jongen heeft kwaliteiten die er nu duidelijk ontbreken bij Ajax; vechtlust, duelkracht, loopvermogen. Dat zijn kwaliteiten die Internationaal veel zwaarder wegen als in de NL competitie. Hij is daarnaast technisch behendig, snel en heeft een goed linkerbeen. Maar voor Ajax begrippen is hij te oud? Ik heb juist liever iemand van 23 of ouder met iets meer levenservaring en overigens nog steeds tijd zat om door te groeien. Meerendeel van de mensen roept maar wat zonder dat ze die jongen ook maar een serie wedstrijden gevolgd hebben. Let nou maar op, Duarte gaat mensen verassen bij Ajax. Ik hoop echt van harte dat hij komt.

31 augustus 2013 om 17:01

Vind Labyad meer passen bij Vitesse dan bij Feyenoord.
Voetballend weet ik niet echt wat ik van hem moet verwachten, ben allang al blij dat hij niet in het shirt van Ajax gaat spelen.

Feyenoord zou wel een goede club zijn voor hem, kan Immers misschien eindelijk bankzitter worden.

31 augustus 2013 om 18:09

Vitesse mag ook niets meer uitgeven door FFP. Dus Feyenoord lijkt me nog wel degelijk een optie.

ik zou deze man niet in mijn ploeg willen hebben. op de manier dat die zijn ex werkgever (psv) heeft behandeld is schandalig.

31 augustus 2013 om 16:10

Laybad verdiende erg weinig bij Psv, bij Sporting Lissabon verdiende hij veel meer dan bij Psv. En je weet nooit wat er in zijn periode bij PSV had kunnen gebeuren, hij had zomaar geblesseerd kunnen raken, of een beenbreuk kunnen oplopen. Het is daarom ook begrijpelijk dat ie op vroege leeftijd naar het buitenland is vertrokken, vergeet niet dat ie uit een arm gezin komt, waar de vader overuren moest draaien.. Maar jij gaat puur op zijn nationaliteit af, denkend van ' weer zo 'n Marokkaan '. Terwijl je er helemaal geen weet op heb.

Het verbaasd me ook niet dat Ajax geen interesse in Laybad heeft
.. Al had hij de kwaliteiten van Messi, dan nog zou ie hij niet in aanmerking komen voor een transfer naar Ajax.. Ajax heeft liever geen Marokkanen in de selectie.

31 augustus 2013 om 16:17

ebegumeci, wat is dit nu voor onzin, je weet nooit wat heeft kunnen gebeuren, een ben breken of zo, dit had ook bij sporting kunnen gebeuren, hij is een goede speler, maar inderdaad hoe hij psv heeft behandeld, is niet goed, dit hadden wij ook met mehke.
Ook onzin dat ajax geen marokaan in het team wilt, dit heeft alleen te maken met de personen zelf, mehke voelde bij ajax zich groter dan de clb en medespelers en labayad had dit in mindere maten ook bij psv, dat is de reden dat ajax hem niet wilt denkik, en mehke weg hebben laten gaan.

31 augustus 2013 om 16:20

@ebegumeci Het ging er niet om dat hij naar Sporting ging voor het geld. Hij was dan misschien een geldwolf geweest, maar dan was het nog begrijpelijk. De manier waarop liet zien wat walgelijke puber het op dat moment was (misschien is dat nu veranderd, hij is namelijk ouder en waarschijnlijk wijzer geworden). Trouwens, weinig verdienen moet je ook in perspectief zien, hij verdiende 2 ton per jaar, wat zou oplopen tot boven een half miljoen. Dus echt klagen mag hij ook weer niet.

On: Niet de slimste zet van Ajax. Zij hadden zoveel profijt kunnen hebben van Labyad. Alle Psv'ers die nu zeggen dat hij niet zo goed is: wees nou eerlijk hij kan nog steeds fantastisch voetballen. Hopelijk vertrekt Toivonen alsnog zodat wij Labyad een 2e kans kunnen geven. Met als voorwaarde in het contract dat PSV het recht heeft het contract te ontbinden wanneer hij zich weer onprofessioneel gedraagt.

31 augustus 2013 om 16:22

Jij begint over nationaliteiten, Belgïe niet. Jij hebt het over Marokkaan dit en dat, verder niemand. Ik heb Labyad liever niet in mijn selectie omdat hij gelijk weer weg is als hij ergens anders meer kan verdienen, dat zou ik ook hebben als hij een Nederlander, Deen, Zweed of Fransman was. Bij gebrek aan argumenten gooi je het op "je haat hem omdat hij Marokkaan is". Zielig eigenlijk, kom met een goed verhaal of kom helemaal niet.

Dat hij weg is als hij ergens anders meer kan verdienen is zijn goed recht. Je zegt zelf al dat hij uit een arm gezin komt en het geld heel hard nodig heeft. Dat is prima. Alleen dan hoef ik hem niet bij mijn ploeg te zien, dat mag toch? Bovendien keert Ajax geen dikke salarissen uit, dus ik denk ook dat Ajax hem niet kan betalen. Verder is Labyad een prima speler, ik denk dat hij een hele mooie club gaat vinden.

Dat Ajax liever geen Marokkanen in de selectie wil ga ik verder niet eens op in, wat een onzin. Je kan van jezelf een slachtoffer maken zoveel je wil, of je kan opgroeien en zelfkritiek ontwikkelen.

31 augustus 2013 om 16:25

Hij kon bij PSV gewoon een contract tekenen van ongeveer 9 ton. Echter, hij verdiende -ik dacht- een kleine ton. Tja.. ik weet niet of dat weinig is. En zeker als je het vooruitzicht hebt basisspeler te zijn bij een Nederlandse topclub en je alleen maar een handtekening hoeft te zetten om 9 ton te verdienen.. Tja, waarom zou je het dan niet doen? Pure meer meer meer instelling.

31 augustus 2013 om 16:27

@ebegumeci

Waar uit de reactie van Belgie haal jij dat hij op zijn nationaliteit af gaat?? En al helemaal dat hij zou denken "weer zo'n Marokkaan" ??

Slaat werkelijk kant nog wal jouw reactie!! Probeer je iets te zeggen, onderbouw het dan met feiten ipv dat je in het wilde weg wat gaat suggereren hier!

Zelfde voor je Ajax -mening

31 augustus 2013 om 16:41

Hou toch op met dat huilverhaal en discriminatie.
Stumperige slachtoffergedrag en arm gezin is zo een uitgekauwd begrip; dat het allang niet meer geloofwaardig is.
Hij verdiende goed bij psv meer dan normaal werkende mensen ooit zullen verdienen.
Het was gewoon een vervelend kereltje dat door pappie gek werd gemaakt om stennis te schoppen omdat ze bij Sorting meer betaalden maar ook daar waren ze hem vrij snel zat met dat arrogante irritante stuitende gedrag.
Gezeur over dat we er geen weet van hebben en weer zo een Marokkaan, tja hoe zou dat toch komen he.

31 augustus 2013 om 16:57

Geen enkele Nederlandse club en hoop ook buitenlandse clubs die zich goed laten informeren moet die gozer natuurlijk niet nemen. Zijn naam is besmet en dat zal nooit meer goed komen, zo ga je niet met je werkgever om.

31 augustus 2013 om 17:04

Nou zeg Ebeguemeci, dat is nergens voor nodig hoor.
Belgie benadrukt hier zijn personaliteit, waarin ik hem groot gelijk heeft.
Nationaliteit of ras heeft hier niks mee te maken.

31 augustus 2013 om 17:16

ebegumeci waar heb ik in hemelsnaam iets gezegd over een nationalitiet? die betichting van jou die pik ik niet. ik heb het nergens over zijn nationaliteit gehad..

31 augustus 2013 om 18:05

@ebegumeci

En aissatti dat?

31 augustus 2013 om 18:09

@ebegumeci..

Volgens mij ben je zelf degene die het over nationaliteit praat. Degene waarop jij reageert baseerd zijn mening op gedrag, niet op het zijn van een Marokkaan..
Labyad heeft zelf de naam gecreëerd dat hij een vervelende jongen is.. Een jongen als Afellay heeft dat niet.. El Hamdoui heeft dat ook, maar een Aissati bijvoorbeeld dan weer niet..
Ik begrijp dat er vaak (onterecht) negatief over Marokkanen gesproken wordt in het land en in de media.. Ik heb daar persoonlijk echt een hekel aan. Ook gebeurd het erg vaak dat mensen zich 'aangevallen' voelen terwijl dat nergens op slaat, dat daar hou ik niet van. Dat laatste was bij jou het geval.

Ajax betichten van een vorm discriminatie? Wilde Ajax vorig seizoen niet toevallig Assaidi halen? De jeugd wel een gezien? Ik noem maar wat namen uit de A1: Zakaria El Azzouzi, Aschraf El Mahdioui, Anwar El Ghazi of Anouar El Mhassani uit de d1...

Je moet verder kijken dan je neus lang is.

31 augustus 2013 om 16:11

Hier zit toch niemand op te wachten. Hoopte stiekem op v/d Vaart, maar dat lijkt een fabeltje zijn. Haal dan Mohktar op bij Pec. Zal een stuk goedkoper zijn.

On: Ajax zou intresse hebben in Yossi Benayoun

31 augustus 2013 om 16:18

Ik hoop ook op Rafa.
Dit lijkt me een hele mooie tijd om terug te keren. Aan de leiding staan van een talentvolle groep, Champions League spelen, weer lekker in Nederland na al dat gezeur mbt zijn privéleven.

Kom lekker terug Rafa, op puur talent nog steeds een van de beste voetballers van Nederland, alleen zijn lichaam werkt niet altijd mee.

31 augustus 2013 om 16:28

Mohktar is een speler die niet goed met druk om kan gaan. Speelde best goed in de jeugd van PSV en iedere keer wanneer hij mee mocht gaan doen bij het eerste team van PSV faalde hij weer. Plankenkoorts van een ruime maand? Tja..
Bij PEC heeft hij het voordeel dat alles mag en niets moet. Ofja, handhaving in de Eredivisie zou wel leuk zijn
Mochten ze dit weekend weer winnen gaat men langzamerhand verwachten dat PEC in het linkerrijtje komt; druk op de jongens en het gaat bergafwaarts met de resultaten.

31 augustus 2013 om 18:50

Rafael heeft net een huis gekocht in Hamburg hé Die komt zeker niet naar Amsterdam. Zie 'm zijn carriere daar wel afsluiten.

31 augustus 2013 om 16:22

@ België,

Ik weet niet of ik Zakaria Labyad nou wel of niet in m'n team zou willen hebben.

Labyad is wel minstens een klasse beter dan Lerin Duarte, alleen laat z'n mentaliteit het afweten en daardoor zou ik dan heel erg twijfelen.

Hij heeft nu zelf ook z'n fout ingezien, maar alsnog vind ik het jammer dat Ajax geen interesse heeft volgens Marc Overmars, maar ja, aan de andere kant ook weer te begrijpen, vanwege de reden die ik hierboven heb opgenoemd.

Ik las ook dat er 'n aantal leden waren die Yossi Benayoun niet nodig vonden, maar in mijn ogen lijkt hij juist ideaal.

Geef hem 'n een jarig contract, met 'n optie voor nog een jaar of wat dan ook. Dan kan hij met zijn ervaring die hij heeft opgebouwd bij clubs als Chelsea, Arsenal en Liverpool de jonge spelers zeker wat bij leren en dan doel ik bijvoorbeeld op Davy Klaassen.

Dan zal Benayoun dit seizoen veel spelen, zodat Klaassen met de hulp van Benayoun en andere mensen klaar wordt gestoomd voor het grote werk van volgend seizoen en dan zal Klaassen dit seizoen regelmatig spelen.

Maar daar tegenover hoop ik wel dat Benayoun salaris verlaging accepteert. Dan heb je Christian Poulsen die de verdedigende middenvelders kan begeleiden en Benayoun de aanvallende middenvelders.

Zo heb je ook weer ervaring voor de Champions League erbij gekregen en ik zie het als 'n soort win-win-situatie, vooral omdat Poulsen en Benayoun dan transfervrij komen, waarvan ik hoop dat de laatste genoegen neemt met 'n minder salaris en die kunnen dan helpen om jonge spelers het een en ander bij te leren.

31 augustus 2013 om 17:00

De vraag is of Benayoun op een salarisverlaging zit te wachten.

Voor mij zou Labyad (mits uit gesprekken blijkt dat hij van z'n fout heeft geleerd) de ideale opvolger voor Eriksen zijn. Een pure spelmaker. Goede passing en comfortabel aan de bal, maar dan nog een bijtertje ook. Dat mist er een beetje in ons elftal. Volgens mij kost hij geen drol en qua salaris weten ze wel iets te regelen neem ik aan. Prestatiebonussen etc.

31 augustus 2013 om 17:09

Welke salarisverlaging? Hij heeft op dit moment helemaal geen club en dus ook geen salaris. Natuurlijk gaat hij minder verdienen dan de laatste jaren toen hij bij Chelsea op de loonlijst stond.

Verder moet Ajax er ook helemaal niet aan willen beginnen wat moet je nu met zo'n speler van 33 die echt niks gaat toevoegen.

80 miljoen op de bank maar een fatsoenlijke aankoop doen zit er blijkbaar niet in. Het blijft een blunder van de bovenste plank om afgelopen zomer niet voor Maher te gaan. Maar ja we zullen wel zien waar Ajax ons nog mee verrast de komende dagen...

31 augustus 2013 om 17:31

@ Hank72,

Ja, maar de laatste salaris die hij heeft gekregen, bij Chelsea. Daar heeft hij ook niet gevoetbald voor een appeltje en een ei.

Ahaaha Benayoun wat een grap van Ajax als ze die halen zeg...

31 augustus 2013 om 16:10

Jij weet toch ook wel dat dit soort berichten gewoon door de pers verzonnen worden?! Hele labyad verhaal ook verzonnen.

31 augustus 2013 om 18:46

Labyad verhaal is niet verzonnen. Tot deze ochtend waren ze met Labyad in gesprek. Uiteindelijk hebben ze besloten niet met elkaar in zee te gaan. De hele week zijn ze al bezig geweest met 'm

31 augustus 2013 om 17:31

Dat bericht wordt iedere transferperiode de wereld in geholpen, dus nu ook weer.

Ajax heeft ook geen goede ervaringen met de Marokkaanse spelers. En labyad staat nou niet bekend als makkelijk.

31 augustus 2013 om 16:12

Over wie heb je het precies? Dat gebeuren met El Hamdaoui? Aisatti heeft het niet echt waar kunnen maken maar was toch een nette jongen. Ik zie liever Labyad komen dan niemand. Hopelijk wordt Duarte in ieder geval aangetrokken.

31 augustus 2013 om 16:19

aisatti is echt de uitzondering van de drie, die ik ken. Hij was/is een bescheiden jongen/man die ik graag had behouden gezien.

31 augustus 2013 om 16:26

Precies en Aissati heeft nadat hij door de Boer terug gezet was naar het 2e zich terug gevochten naar het eerste.

Ik denk dat Ajax afziet van Labyad vanwege het hele PSV gebeuren.
Mocht Ajax hem halen dan heb je kans dat deze jongen moeilijk gaat doen zodra een andere club interesse in hem heeft. Dat dan ook nog in combinatie met het hoge salaris dat hij wil.
Ja hij zegt dat hij wil inleveren maar laten we zeggen dat hij 50% minder wil gaan verdienen dan is het nog steeds veel als je ziet dat de probleem factor ziet die hij meebrengt.

Hoop ik toch zeker dat ajax voor benayoun gaat, veruit de beste uit het rijtje.

31 augustus 2013 om 16:08

Hij heeft wel heel veel ervaring op een hoog niveau. Dat kan Ajax wel gebruiken. Op dit moment heeft alleen Poulsen zulke ervaring.

31 augustus 2013 om 16:09

Die komt ook niet voor een kwartje voetballen.
Als je Benayoun wilt, gaat het je ook minimaal 1.5 mil loon kosten, dus dat zal ook geen optie zijn.

31 augustus 2013 om 16:13

Yossi haal je toch niet voor de basis en zou daardoor alleen maar de eventuele ontwikkeling van Serero/klaassen/andersen belemmeren. Ik zie wel een Ooijer-rol voor hem weggelegd, maar alleen als hij niet te hoge salariseisen heeft.

31 augustus 2013 om 16:37

Tuurlijk haal je die voor de basis. Op dit moment gaat ajax er met die 3 gewoon zwaar op achteruit, en als je kampioen wil worden moet er gewoon iemand komen met ervaring en status.

31 augustus 2013 om 16:45

Als Ajax Benayoun voor de basis gaat halen dan kan je me echt gaan opvegen. Die man zit al een paar maanden zonder club en heeft de afgelopen 2 seizoen 18 wedstrijden gespeeld en die haal je voor de basis? Dan liever met wat we nu hebben punten verliezen.

31 augustus 2013 om 16:29

Dat wordt gewoon Luque de 2e. Kost handenvol geld, was nooit een speciale voetballer en gaat ook helemaal niets toevoegen aan Ajax. Zou echt een afschuwelijke keuze zijn.

Gelukkig maar, Labyad heeft zichzelf echt onmogelijk gemaakt in Nederland.

31 augustus 2013 om 16:17

Geen fan van zn persoonlijkheid, maar lijkt me de ideale speler die Feyenoord nodig heeft

31 augustus 2013 om 17:00

Feyenoord moet ook niet zo'n speler hebben hoe is omgegaan is met zijn werkgever uit Eindhoven. De gang naar de sociale dienst rest voor hem als hij in Nederland wilt blijven!

Lees net op de telegraaf dat cocu nog geen nee heeft gezecht hoop zelf sat die niet naar psv komt

31 augustus 2013 om 16:09

Cocu zei ik laat het aan de leiding over. En die hebben toch zeer duidelijk aangegeven dat Labyad niet welkom is bij Psv.

31 augustus 2013 om 16:12

Labyad is een te duur salarispost voor dit moment, zal pas in aanmerking komen bij vertrek Toivoinen maar dat zie ik dus niet meer gebeuren

31 augustus 2013 om 16:27

Heb ik ook gelezen. Van mij mag hij terug naar Psv, hij heeft zijn fouten toegegeven. Maar ja bij PSV 600.000 of Sporting 2 miljoen is een verschil is 7 miljoen in 5 jaar. Dus ik als PSV-er begreep dat hij naar Sporting ging, immers het was een fout van de PSV administratie die de Uefa regelementen verkeerd heeft gelezen. Niets is nu dan leuker om Zakaria nu te horen uitleggen dat hij graag terug wil naar Nederland en natuurlijk het liefs naar Psv. Hij heeft het geld die hij eventueel zou verdienen bij een 5 jarig PSV contract al op zijn bankrekening staan. Buiten dat past zijn snelle spel goed bij het nieuwe Psv. Afwachten ik hoop dat hij terugkomt.

Ik hoef hem absoluut niet meer terug te zien in een PSV na alles wat hij heeft gedaan, maar voetballen kan hij natuurlijk wel.
Zou een prima versterking zijn voo Feyenoord, is 3 klasses beter dan Immers.

Asjeblieft niet naar de Kuip ....we hebben al genoeg shit van onszelf ,daar hebben we geen onruststoker bij nodig ...ga maar lekker naar Arnhem ofzo

31 augustus 2013 om 16:14

Alles beter dan Immers.

31 augustus 2013 om 16:40

Ben ik helemaal met je eens Martyn, maar ik denk dat we om Immers te vervangen geen Labyad nodig hebben ...

31 augustus 2013 om 17:00

Jawel, Armenteros naar '10' en Labyad op links. Schaken er dan ook uit en Boëtius er weer in knallen. Die concurreert met Manu en zodoende heb we een uitstekende aanval.

De foto van hem zegt alles. Arrogantie ten top en een bron van onrust. Zodra hij maar een beetje voetbal laat zien, wil hij al weer weg. Ben wel benieuwd met wie Ajax uiteindelijk aan komt zetten.

31 augustus 2013 om 16:14

Zo'n foto wilt helemaal niks zeggen, dat kan ook gewoon op een ongelukkig moment genomen zijn waardoor het zo lijkt misschien. Zijn gedrag uit het verleden tegenover PSV dat maakt hem dan wel arrogant.

Benayoun? Marc alsjeblieft nou...als je daarmee aan komt zetten en denkt dat dat een versterking is heb je het echt mis. Die heeft zijn beste tijd gehad. Haal een topper. Carroll ook aub niet. Is dit echt het beste wat je op je lijstje heb staan? Na 2 maanden voorbereiding?

Misschien wat voor Nec? Heerlijk om te zien hoe deze jongen word uitgekotst door iedereen. Toch leuk om te zien dat elke speler die moeilijk deed van Psv bij een transfer of iets dergelijks dat die nu stuk voor stuk nergens terechtkomen. Aissati moest zo nodig weg die speelde vervolgens meer bij jong Ajax dan bij Ajax. Inmiddels zit ie bij een onbekende club in Turkije , dan hebben we de ondankbare Reis die de bank nu kan warm houden bij Vitesse. En nu deze Labyad die nergens heen kan. Echt heerlijk gewoon.

Ajax heeft afgelopen jaar 100 miljoen winst gedriaaid toch? waarom geen Balotelli kopen voor 70 miljoen en met 30 miljoen betaal je voor 6 jaar zijn salaris! hoppakee

31 augustus 2013 om 16:15

Ja, want die winst kun je natuurlijk voor 100% besteden. Die hoef je niet te delen met aandeelhouders en andere sponsors en dergelijke. Ik snap niet dat jij Overmars niet belt

31 augustus 2013 om 16:16

Ze hebben geen spits nodig. Ze zoeken een vervanger voor Erikssen - een aanvallende middenvelder. Ik zou Kagawa halen. Hij is op de zijspoor beland bij Manu.

31 augustus 2013 om 16:23

Al kon je 100 miljoen besteden dan zou het nog waanzin zijn om zulke bedragen te besteden aan Balotelli.

Wellicht na deze berichtgeving over Labyad zal Ajax alleen Duarte halen. Bij Ajax geven ze sinds Frank de Boers komst niet zomaar meer geld uit aan paniekerige aankopen.

Kagawa? Dat lijkt me een onmogelijke missie en bovendien denk ik niet dat jij zelf wilt, maar je weet het nooit misschien was ie altijd al fan net als Bojan

31 augustus 2013 om 17:57

Droom maar verder, Ajax heeft een omzet van boven de 100 miljoen gedraaid.

Ajax heeft echter in 2010/2011 een winst van circa 5 miljoen gedraaid en in 2011/2012 een winst van circa 10 miljoen. Over afgelopen seizoen zijn nog geen volledige cijfers, maar de eerste helft van 2012/2013 hield Ajax een nettowinst over van 27 miljoen. Daarbij moet je opmerken dat er aan het einde van het jaar weer kampioenpremies betaald moesten worden.

Je opmerking om Balotelli te kopen laat ik verder maar links liggen

31 augustus 2013 om 19:48

Daar komt bij dat in die jaren 20 miljoen CL inkomsten erbij zaten. Zonder CL als enige Nederlandse deelnemer praten we dus over een verlies van respectievelijk 15 en 10 miljoen. Niet gek dus dat Ajax een handje op de knip houdt. Een buffertje is natuurlijk wel meegenomen voor het geval CL uitblijft. Met Eriksen en Alderweireld weg heb je natuurlijk wel weer wat ruimte en ze hebben natuurlijk inmiddels afscheid genomen van de gigantische salarisposten van Mounir en Miralem.

31 augustus 2013 om 20:56

Dat is niet correct, want de winsten zijn namelijk neto. De inkomsten uit de CL zijn puur bruto en zeggen niks over de gemaakte kosten die relevant zijn voor het tot stand komen van al die wedstrijden. Als je dus een reëel beeld wilt kregen in hoeverre CL inkomsten van invloed zijn op dat resultaat zul je navraag moeten doen bij Ajax over de gemaakte kosten en onderzoeken hoeveel belasting Ajax betaald heeft.

Ajax is financieel gezond, maar niet de rijke club die het zich kan permitteren om met geld te smijten. Investeren met grotere bedragen ? dat zou prima kunnen, alleen ligt er gewoon een grens. Met de huidige financiële structuur lijkt 10 procent van de begroting het maximum.

De Zeeuw - 6 miljoen
EL Hamdaoui - 5,5 miljoen
Sigthorsson - 5 miljoen
Moisander - 4 miljoen
Van der Hoorn - 3,8 miljoen
Cillessen - 3,3 miljoen
Janssen - 3,2 miljoen
Serero - 2,5 miljoen

Dit is wat er de afgelopen 5 jaar ongeveer gehaald is, dus dat zegt eigenlijk wel genoeg. De salarissen zijn daarnaast ook drastische gekrompen, dus je kan wel zeggen dat Ajax zich in de betere vaarwateren bevind.

Gezond worden als club vergt discipline , gezond blijven vergt dat nog vele malen meer. Voortdurend schreeuwen fans om sportief succes, dus zul je bij sportief mindere tijden bestand moeten zijn tegen de verleiding van emotiemanagement.

Dit soort spelers moet je gewoon op de blaren laten zitten. Ze moeten maar eens voelen wat de consequenties zijn van hun wangedrag. Geen club zou hem moeten contracteren tot na het einde van zijn contract. Als je meteen vergevingsgezind gaat lopen doen als club slaan andere spelers wel hun slaatje hieruit. Weten ze gelijk dat ze dit soort dingen kunnen flikken. Goed signaal lijkt me om hem een flink te laten voelen. Niet contracteren dat tuig!

AZ, neem meteen actie. Labyad zal een echte versterking zijn voor de flanken.

31 augustus 2013 om 17:35

AZ, onderneem geen actie, deze jongen veroorzaakt alleen maar problemen. Kan goed voetballen maar op zon onruststoker zit Gert-Jan echt niet te wachten.

Wanneer Labyad een prestatiecontract accepteert lijkt het mij een mooie aanwinst voor veel clubs in Nederland. Oa Feyenoord, Vitesse en Ajax kunnen nog wel wat aan hem hebben.
Twente ook wel, alleen heb je met Promes en Eghan al twee talenten op zijn positie.

31 augustus 2013 om 17:01

Ja, gelukkig heeft Ajax met Bojan en Fischer mislukkingen lopen

31 augustus 2013 om 18:49

Gelukkig is niet iedereen zoals jij. Meteen iemand afschrijven na een dip in de eerste wedstrijden van het seizoen. Want als je gewoon had opgelet, mister wiseguy, dan had je gezien dat Fischer vorig seizoen ontzettend belangrijk was. Hij zit nu, zoals vaker voorkomt bij jonge talenten, in een dipje. Daarnaast vind ik Bojan niet op de juiste plek staan. Als je hem op de plek van Eriksen zet ben ik wel benieuwd wat er gebeurd.

31 augustus 2013 om 19:16

Het was sarcasme mister wiseguy. Ik reageer juist op het feit dat die Villian denkt dat Ajax Labyad daadwerkelijk kan gebruiken. Juist door Fischer en Bojan denk ik juist van niet.

Labyad is ook wet te goed misschien voor Ajax. De ambities moet je niet te hoog leggen bij Ajax. Zou een goed bruikbare speler zijn geweest wat mij betreft. Maar ja, marc overmars heeft nou een maal een oogje op Duarte

31 augustus 2013 om 16:26

Te goed voor Ajax vind ik wat overdreven.. Hij was zo te lezen geen onbetwiste basisspeler en Sporting is nou niet aantoonbaar beter dan Ajax. Hij zou basisspeler kunnen zijn bij ons maar het niveau is hij zeker nog niet ontstegen

Tja, je zou nu bijna zeggen dat Lodeiro en Aissati te vroeg weggedaan zijn al was het toen op zich een logische beslissing.
Ze waren veel te duur voor de bank maar ze zouden nu niet misstaan.

Jullie zueken allemaal wel op labyad maar hij kan veel beter voetballen dan jullie jullie komen niet eeens in de buurt van een clup als pec of ado. Dus doe maar niet zo coo van jeetje want jullie mogen best ene beetje meer respecdt tone vind ioke hooor

31 augustus 2013 om 16:30

En een cursus Nederlands is voor jouw geen overbodige luxe.
Bovendien wat een onzin om een profvoetballer met een internetforum bezoeker te vergelijken.......

31 augustus 2013 om 16:32

Respect tonen omdat hij toevallig meer talent heeft gekregen dan wij? Zijn gedrag verdient totaal geen respect. Verwend ventje dat voor geld tot alles in staat is, zoals wij bij PSV hebben gezien.

31 augustus 2013 om 16:34

"wij bij psv" volgens mei ben jij voor fc hereveen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

31 augustus 2013 om 16:49

Het is nu augustus, bijna september.. Mei telt dus niet.

31 augustus 2013 om 16:49

Hahaha, mijn god.
Iemand heeft zijn lessen begrijpend lezen gemist.

31 augustus 2013 om 17:15

in Mei leggen alle vogels een ei

31 augustus 2013 om 17:37

Hoe weet jij dat?

Jammer Labyad toch wel een speler die aardig kan voetballen, maja blijkbaar past hij niet bij Ajax volgens Marc en Frank. Weten jullie misschien of het klopt dat Ajax achter Heitinga of Boularouz aanzit en probeert om Ruiz en Toornsta over tenemen? Want ik lees hier op voetbalzone dat ze alleen voor Duarte willen gaan, maar sommige praten over andere spelers..

Ik vind het netjes dat ie heeft toegegeven dat ie spijt heeft van zijn overgang naar Portugal. Ik heb/had een beetje het idee dat ie toen werd gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer en/of ouders. Zijn vader had toch een keer gezegd dat ie bang was dat Labyad een keer zijn been ofzo zou breken en dat ie dan ontzettend veel geld mis zou lopen? Nu heeft ie in ieder geval al een paar miljoen op de bank staan.

Labyad vind ik een talentvolle jongen en ik denk dat ie geleerd heeft van zijn fouten. Als Feijenoord hem kan betalen en hij gaat akkoord met het salaris dan zou ik dat een hele goede aankoop vinden.

31 augustus 2013 om 17:03

Als hij een goed jaar draait heb je gelijk weer gezeur met hem. Dan wilt hij weer goedkoop weg omdat hij gratis is overgekomen. Liever met spelers voetballen die vooruit kijken dan met golddiggers. Hij heeft nu 2 miljoen salaris, wilt best naar Nederland en wat inleveren, maar echt niet dat hij voor 500.000 komt voetballen. Dat is namelijk het salaris wat Feyenoordnclasie niet wilde geven.

Gaat ajax uberhaupt nog iemand halen? Met dit team is doorgaan naar de volgende ronde van de CL een kansloze opgave. Erikssen was de enige speler met iets exra's. Kan een heel moeilijk jaar worden voor ajax als er niemand bij komt, een paar blessures erbij en je hebt een seizoen zoals Twente de afgelopen 2 jaar had.

31 augustus 2013 om 17:11

Ik hoop stiekem dat ze niemand halen. Kunnen andere spelers opstaan en doorgroeien.
Plus een dikke vinger naar Smit uit Almelo.

Iedereen heeft het hier over zijn moeilijke persoonlijkheid maar volgens mij is het gewoon een heel vriendelijk, wat naief ventje die op jonge leeftijd gek is gemaat door een stel zaakwaarnemers om voor het grote geld te gaan.

Deze jongen is voor iedere Nederlands/belgische club een aanwist....ik zou hem ook wel graag in Frankrijk willen zien, denk dat hij daar echt kan schitteren. Hoop op het beste voor dit geweldige talent, altijd een zwak voor hem gaat.

Weet niet of Labyad een speler is waar Ajax nu op staat te wachten. Spelers als Tom Carroll (tottenham), Chris David (fulham), Alexander Michel (zweedse jeugdinternational) en de Duitse Musa Karli zijn denk ik beste opties om Eriksen op te volgen. Huur of koop. Jong, goedkoop en kwaliteit!

Een jonge die moeilijk is in de omgang maar wel met veel talent. Snap eigenlijk niet waarom psv hem niet terug haalt. gewoon een contract geven voor 5 jaar met niet alteveel salaris. Als hij dan weer goed gaat spelen kun je hem zeker goed verkopen. weet iemand waarom ajax hem niet wil?

Totaal off topic maar waarom zijn er vandaag zo weinig "live meepraten topics"??
Ik zit bundesliga pur te volgen maar er gebeurd vanalles : goal vd vaart en weer eentraditionele flater van Marcello bij hannover.
Jammer dat er geen aandacht aan besteed wordt

Oh god wordt die Yossi Benayoun weer van stal gehaald? Die komt ook echt elke transferperiode langs.. Oude, matige speler.... Goed dat Labyad niet komt, vervelend mannetje.

hopelijk kan feyenooird hem huren.. kunnen ze manu verhuren

31 augustus 2013 om 16:48

Manu verhuren? Nee, bedankt. Manu moet lekker de concurrentiestrijd aangaan met de andere buitenspelers.

31 augustus 2013 om 16:53

Heeft Feyenoord nou wel echt een dure Labyad nodig.

Ajax moet gewoon Youri Tielemans en Dennis Praet van anderlecht kopen voor z'n 8 miljoen wordt je er niet slechter van die Tielemans is pas 16 en staat al in de basis..
mag hij lekker met Bazoer om de positie van Poulsen vechten.

31 augustus 2013 om 18:22

Tielemans?? Een van de grootste talenten van België. Die gaat absoluut niet naar Ajax

He he overmars doet ook nog eens een x wat goed!

Ik zou hem wel bij Feyenoord willen zien. De manier waarop hij is weggegaan bij PSV is inderdaad niet netjes, maar was het nou echt zoveel anders als hoe Castaignos bij Feyenoord is weggegaan (afgezien van transfersom)? Daarbij vind ik het erg positief dat hij openlijk aangeeft dat hij fout zat, dat toont toch karakter en geeft bovendien aan dat hij wilt voetballen.

Zeg ik ietss geks wanneer ik zeg dat ajax toivonen moet halen.. loopt 1 op2 in de eredivisie en staat fysiek ook zn mannetje

31 augustus 2013 om 17:07

Ja dat is gek. Toivonen kan beter z'n eigen club starten, staat ie altijd in de basis en misschien speelt hij dan wel elk jaar Champions League.

Ben ik blij dat hij in ieder geval niet terug gaat naar psv. Eerst een breuk forceren en dan op hangende pootjes terug komen als het even niet lukt in het buitenland. (salaris wordt niet betaald)

Marrokkaanse spelers en ajax is geen succesvolle combinatie gebleken. Vaak ligt het aan de mentaliteit van die spelers van marrokkaanse afkomst waardoor ze niet slagen bij ajax.

31 augustus 2013 om 17:22

Wat voor onzin loop je nou te verkondigen kerel? Noem eens wat voorbeelden dan waaruit blijkt dat Marokkanen geen succes zijn geweest bij Ajax vanwege hun mentaliteit?

Ven benieuwd van wie Ajax wel werk gaat maken want als er geen goede aanwinst komt zie ik et sie jaar somber in voor de Amsterdammers!

Ik hoop wel op een Nederlander, als ik alternatieven als Benayoun zie vrees ik het ergste. Die wil ik er echt niet bij hebben.

Gelukkig ! Is geen toegevoegde waarde op welk gebied dan ook

Supergroot talent destijds bij Psv, maar de manier waarop hij PSV heeft behandeld, plus zijn salaris en zijn lastige, opstandige karakter zal hem niet al te populair maken bij veel clubs. Desalniettemin zou ik hem, onder strenge voorwaarden, toch graag terugzien bij Psv. Als hij nu voor een andere club zou tekenen maakt hij zich in Nederland helemaal onmogelijk

labyad alsnog een te hoog salarisplafond voor feyenoord dus daarom zal die wel naar vitesse gaan.

Schandalig dat hij nou spijt heeft. Hij heeft het zich zelf moeilijk gemaakt door op die manier weg te gaan bij Psv. Denk mede hierdoor dat geen 1 club in Nederland staat te popelen om hem bij de selectie te nemen. Waarom wil deze jongen niet gewoon zijn salaris verminderen bij Sporting? Zal hij ook moeten doen als hij terug naar Nederland gaat.
Vitesse of Feyenoord zijn de mogelijkheden ?
Nou Feyenoord wordt het niet dan die gaat niet zoveel betalen voor hem. Vitesse dan maar. Alleen hoop ik dat het geen van beide word heb ongelooflijke pest aan deze jonge gekregen.

Deze rat willen we niet

Deze rat willen we niet

Beetje jammer dit, had gehoopt dat hij zou komen maar vraagt weer teveel salaris. Vind het echt jammer hoe het momenteel loopt, Duarte is nog lang geen goede vervanger van Eriksen. Hopelijk weten ze die Carroll binnen te hengelen en een Benayoun transfervrij erbij is per definitie niet verkeerd, mits hij niet jongere spelers in de weg staat en dat betwijfel ik. We zullen zien..

Marokkanen en ajax gaat zoiezo niet samen dus gek vind ik het niet.

Ik denk dat toivonen als nog vertrekt en dat ze misschien dan alsnog voor labyad gaan ik hoop dat hij aan psv laat zien dat het hem echt spijt en niet in de winter alsnog vertrekt naar een andere club. Ik zou als ik psv was hem alsnog een kans geven hij is 20 en heeft veel talent.

Gelukkig, scheelt een hoop onrust en gedoe. Ik denk ook niet dat hij graag naar Ajax kwam, eerder gewoon naar Psv.

Labyad wil erg graag terug zo te zien:

Zakaria Labyad ‏@labyad20 4u
Gefeliciteerd @psv met 100 jaar bestaan!! Succes vanavond 👌❤

:'d

Bakkal naar Ajax.

Heeft contract ontbonden bij Moskou.

31 augustus 2013 om 18:21

Ver boven julie budget haha

Hoop dat hij voor Vitesse kiest en daar net als Reis in de vergetelheid raakt.

Hij was niet gratis?

31 augustus 2013 om 18:21

Sporting verkeerd in grote financiele problemen, Labyad heeft op het moment een salaris van 2 mill. Hij mag transfervrij weg of voor een paar ton

Zit er iemand op deze kneus met grootheidswaanzin te wachten? Laat hem lekker naar Turkije gaan ofzo, en daarna naar Rusland en de zandbak. Past veel beter bij hem.

Labyad is voor iedere eredivisieclub een versterking. Hij spreekt uit dat hij bereid is salaris in te leveren en getuigt spijt. Vertel mij dan maar waarom hij niet zou passen bij Psv, Ajax, Feyenoord, Vitesse of waar dan ook?

Feyenoord moet nu ingrijpen ze moet hem halen of nog beter GUDETTI

Als Toivonen weg gaat hem toch maar halen, lang vastleggen en hopen dat ie zich in de kijker speelt. Kan ie daarna weg voor veel geld, de enigste goede reden wrm hij zou komen.
Maar er werd geschreven dat de directie en de RvC hem niet wilden zolang zij bij PSV zitten...

Gisteren werd ineens labayad opgevoerd als mogelijk doelwit en vandaag maakt vz bekend dat overmars gereageerd heeft dat hij geen optie is!

Beste vz Ajax en zijn werknemers mogen geen mededelingen doen omtrent transfers etc als de beurs gesloten is dus jullie brengen oud nieuws met een aanname dat er bij Ajax nog steeds zo gedacht word!

Kritiek op vz zal wel verwijderd worden maar ik vind dit riool journalistiek en verdraaiing van werkelijkheid!

Weet iemand een goede vervanger voor Eriksen. Tuurlijk ik wil ook graag Tadic zien in het Ajax-shirt alleen is hij gwn niet haalbaar. En ik zie liever ook niet dat Ajax die Carrol van Spurs huurt want op een huurling kan je niet bouwen.

31 augustus 2013 om 20:00

Duarte !

Een totaal ander type. Hierdoor gaat Ajax misschien minder vaak breien. Duarte heeft power, is technisch en past bij het Ajax voetbal.

Daarnaast moet er één dezer dagen toch nog een échte flankspeler erbij komen. Ola John of Eljero Elia zouden goede opties zijn !

Zou wel grappig zijn als Benayoun het wordt. Hij heeft vroeger namelijk nog stage gelopen bij Ajax geloof ik.

31 augustus 2013 om 19:59

Klopt helemaal, maar uiteindelijk toch naar Engeland verkast, ondanks dat hij in Amsterdam kon blijven !

31 augustus 2013 om 21:06

Hij heeft eerst nog in Israel en Spanje gespeeld voordat hij naar Engeland ging

Ik denk dat Ajax voor Ilias Bel Hassani van Sparta moet gaan een goeie technische speler

Eigen schuld, ik heb geen medelijden met hem. Hij koos puur voor het geld. Goede voetballer overigens. Voor elke club een aanwinst.

Dit is dan weer het goede nieuws van de dag !!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren