Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Labyad prefereert Eredivisie; contact met Ajax, Feyenoord en Vitesse'

Laatste update:
/

Hoewel Phillip Cocu niet bij voorbaat 'nee' zegt tegen de terugkeer van Zakaria Labyad bij PSV, was technisch manager Marcel Brands vrijdag duidelijk. De middenvelder van Sporting Portugal is bij de Eindhovense club momenteel niet in beeld omdat Cocu genoeg middenvelders tot zijn beschikking heeft. PSV heeft de excuses van Labyad voor zijn controversiële vertrek een jaar geleden inmiddels geaccepteerd.

Volgens De Telegraaf keert de bij Sporting op een zijspoor gerangeerde Labyad graag terug naar de Eredivisie. Hij beseft dat hij te vroeg naar het buitenland is vertrokken en beschouwt de interesse uit Engeland en Rusland dan ook als een laatste redmiddel. De twintigjarige Marokkaans international heeft volgens het dagblad contact gehad met Ajax, Feyenoord en Vitesse.

Labyad tekende vorig jaar zomer een lucratief contract met Sporting, dat de technicus een jaarsalaris van twee miljoen euro aanbood. In de vijfjarige verbintenis met os Leoes staat een transferclausule van vijftig miljoen euro. Het zegt veel over de verwachtingen die men van de middenvelder had. Sporting beleefde echter een rampjaar, in sportief en financieel opzicht. Tal van spelers zijn verkocht, doorlopende contracten zijn ontbonden en diverse spelers moeten met het B-elftal van de club uit Lissabon trainen zolang men niet bereid is om een salarisverlaging te accepteren.

Naar welke club zou jij gaan als je Zakaria Labyad was?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Van de week nog een heel jankverhaal ophangen dat hij PSV mist. Zal me verbazen als hij nu naar Ajax zou gaan!

31 augustus 2013 om 08:38

hij heeft zich gerealiseerd dat hij te vroeg naar het buitenland is gegaan en zou dus graag terug willen keren naar Nederland en het allerliefste naar psv. Bij psv willen ze hem op het moment echter niet dus kijkt hij verder. Omdat hij wel graag weer in de eredivisie wil voetballen zijn ajax, feyenoord en vitesse realistische opties.

31 augustus 2013 om 09:08

Vitesse zou ik wel een logische optie vinden. Die hebben ervaring met enfants terribles, zoals Reis...

31 augustus 2013 om 09:25

+ dat vitesse het minste gezichtsverlies loopt met het halen van deze jonge omdat zij toch al niet echt een super imago hebben. Want in alle eerlijkheid als je het verhaal kent dan moet je hem eigenlijk niet willen hebben.

Ik ben blij dat hij niet in ons 100 jarige club outfit loopt want hij straalt niets uit wat bij de cultuur van mijn club past.

31 augustus 2013 om 12:02

Bij PSV in Brabant past een vriendelijke en gemoedelijke open cultuur waar iedereen altijd welkom is en waar je in de kantine op de herdgang een lekker broodje kan eten terwijl je naast een topsporter zit waarvoor je naar het stadion komt.
Een club waar je warm ontvangen wordt en waar iedereen elkaar kent, een club waar niet iedereen continue roept dat we de beste zijn maar waar bescheidenheid past.
Dat is volgens mij de clubcultuur van PSV hoe die is geweest en ook zou moeten zijn.

31 augustus 2013 om 12:39

En dan gaan die fantastische supporters fluiten wanneer hun prachtige club op achterstand komt. Een mooie club, met nu ook mooi voetbal, maar het publiek blijft het meest verwende bioscooppubliek dat je op de Nederlandse velden vindt. Vitesse zou je hier ook kunnen noemen, alleen daar zit niet eens publiek dusja

31 augustus 2013 om 14:38

Ach, buiten 410 is het bij Ajax ook allemaal maar dood..

1 september 2013 om 09:18

Bij vitesse zit gemiddeld 14000 man. Daarmee qua toescjouwersaantallen vorig jaar 7e. Spelen alleen in een te groot stadion..

31 augustus 2013 om 13:09

Nou waarom altijd ajax? Ajax heeft genoeg opties voor de zijkanten.. Ik zie hem graag naar feyenoord komen, hij kan tenminste een doelpunt maken en een beetje arrogantie kunnen wij wel gebruiken in rotterdam

Het zou me sowieso verbazen als een eredivisieclub hem een miljoen salaris betaald gewoon om hem erbij te hebben. Volgens mij zijn deze clubs allemaal niet op zoek naar een rechtsbuiten.

31 augustus 2013 om 08:29

Denk dat hij voor het sportieve moet kiezen ipv het financiele. Als hij echt naar Nl wil zal hij flink moeten inleveren, om daarna wellicht weer een stap vooruit te make

31 augustus 2013 om 08:49

Wat voor loon zouden ze zo een jongen nog kunnen geven in NL, 750k / jaar ofzo?

31 augustus 2013 om 09:00

500 max denk ik.

31 augustus 2013 om 09:54

Ajax kan in principe wel een extra rechtsbuiten gebruiken.. maar een miljoen verdienen? Lijkt me inderdaad wat veel inderdaad..

31 augustus 2013 om 09:57

Ajax een nieuwe rechtsbuiten? Hoeveel willen ze nog over de balk smijten? Ze doen eerst Jozefzoon weg omdat hij niet goed genoeg was voor Ajax. kopen vervolgens Sana, die niet beter is. Dan huren ze dit seizoen een speler van Barcelona die waarschijnlijk ook wel een aardig salaris zal opstrijken. En dan zeg jij nou, dat ze nog wel een extra rechtsbuiten kunnen gebruiken, waardoor ze nog een salarispost van minimaal 500.000 erbij hebben. Ik dacht dat ze bij Ajax een andere weg ingeslagen waren?

31 augustus 2013 om 10:18

Hoeveel willen ze nog over de balk smijten???? Zeg heb jij wel opgelet? Ajax heeft juist niks over de balk gesmeten. Sana was een buitenkansje en Bojan was gewoon nodig. Ja die heeft een aardig salaris, maar heb je gezien wie er nu weg zijn? Eriksen..een heel dik salaris is nu weg. Alderweireld...nog een dik salaris weg. En nu moet het maar intern opgevangen worden of iemand van veel mindere kwaliteit gehaald worden? Zo kan je bij elke club wel wat te zeuren hebben. Ajax is juist heel zuinig geweest! 2 grootverdieners zijn nu weg...wat denk jij dan? Vind het een vreemde reactie van je..

31 augustus 2013 om 10:19

Ik ben ten eerste geen Ajax.. Ik maak geen beslissingen daar, dus wat voor weg ze ingeslagen zijn is voor mijn mening niet relevant.. Wat ze gekocht hebben interesseert me verder ook niet.. Dat je graag de zeurpiet uithangt evenmin..

Wat ik constateer is dat: Sana niet goed genoeg is.. Bojan wel, maar hij draait nog niet volop.. Maar je speelt CL en competitie en beker, dus speel je flink wat wedstrijden. Een betere vervanger voor Bojan zou wenselijk zijn..

En Ajax smijt veel geld over de balk? Ik weet niet of je wel eens ziet hoeveel Ajax bijna jaarlijks voor haar spelers ontvangt als ze vertrekken?
Dat is veel meer dan ze uitgeven.

31 augustus 2013 om 10:30

Zowel Toby als Eriksen verdienden minder als Bojan bij Ajax hoor..
Dus het is eerder andersom: Bojan heeft het dikke salaris n de twee anderen hadden een aardig salaris!

31 augustus 2013 om 11:08

Maar het zijn toch steeds de Ajacieden onder ons die steeds hebben beweerd dat dankzij het nieuwe beleid zo beetje alles intern kon worden opgevangen. Ajax had en heeft immers de grootste en beste jeugdopleiding van Europa. Iets waar veel clubs en supporters hartstikke jaloers op zijn natuurlijk.
Kijk als er bij Psv, zoals afgelopen zomer, veel belangrijke spelers vertrekken dan is het logisch dat zij spelers kopen. Je hebt toch minimaal elf spelers nodig en zoals we hier vaak gelezen hebben, stelt de jeugdopleiding van PSV vergeleken met die van Ajax en Feijenoord helemaal niks voor. PSV is niet voor niks een koopclub. Maar Ajax bulkt van het talent. Telkens als er een nieuwe jeugdspeler wordt aangetrokken dan is dat het grootste talent van bijv. Denemarken (ik noem maar wat).
Vanuit dat standpunt bezien zou het dus inderdaad geld smijterij zijn als Ajax nieuwe spelers zou gaan kopen, ik ben er altijd van uitgegaan dat zij dat niet nodig hadden om dat alles al in huis was.

31 augustus 2013 om 18:24

Eriksen verdiende 7/8 ton en Alderweireld ook. Bojan verdient iets minder dan een miljoen bij Ajax. Dus waar heb je het over..? Ik zeg toch niet wie er meer verdient? 2 topsalarissen zijn nu weg (samen goed voor bijna 1,7 miljoen! Dat heb je nu dus nog over...snap je..?

Voor Feyenoord zou hij een echte toevoeging zijn. Ben altijd gecharmeers geweest van hem. Brengt toch extra creativiteit en een stuk ervaring mee. Ben alleen bang dat hij wellicht een moeilijke jongen voor Koeman is om mee te werken.

31 augustus 2013 om 08:35

Bij feyenoord hebben ze hem niet nodig! Manu boetieus is bijna terug

31 augustus 2013 om 08:42

Daar heb je wel gelijk in. Maar het is altijd afvragen hoe Boetius.terugkomt van zijn blessure. Ik denk dat Koeman hem een beetje rustig zal brengen. Aan de andere kant hadden we met Achabar een jongen uit eigen jeugd, die goedkoper was en misschien talentvoller.

31 augustus 2013 om 08:57

Hij is veel meer een middenvelder.
In plaats van Immers zou het een verademing zijn voor Feyenoord.

Als spelers zie ik hem graag terug in Eindhoven, maar snap de houding van PSV-directie ogoed.
Wel weer erg zonde als een van de beste jeugdproducten van de laatste jaren van PSV nu naar een concurrent zou gaan.

31 augustus 2013 om 09:06

@UitNistelrooy

Niet slecht bedoelt maar nu weet je hoe wij ons soms voelen

On: Kwa kwaliteiten zie ik hem graag komen, Immers meteen terug sturen naar Den Haag. Maar kwa mentaliteit nooit niet.

Omhoog gevallen mannetje dat tekent met zijn portemonnee

31 augustus 2013 om 09:53

PSV heeft met Wijnaldum, Rekik en Bruma twee van de drie grootste talenten, van de laatste tijd, van Feyenoord rondlopen.

31 augustus 2013 om 13:38

Ake, Castaignos, Fer, Ebicilio, BMI, Boetius, Achabar zijn/waren allemaal supertalenten. Die 3 die jij opnoemt zijn niet per definitie de beste van die lijst denk ik.

31 augustus 2013 om 08:38

Ik denk dat hij ook een moeilijke jongen is voor de boekhouder met zijn salaris wat hij nu al opstrijkt bij Sporting.
Hij zal heel wat water bij de wijn moeten doen als hij terug wil keren naar Nederland.

31 augustus 2013 om 09:23

Hij zou voetballend een toevoeging zijn, maar je betaald hem echt geen 400.000 salaris. Dat is het gemiddelde salaris van Feyenoord. Daarnaast wilt hij vast en zeker vertrekken na 1 goed jaar. Doe maar niet. Immers kan er geen hol van, maar hij zal zeker niet zichzelf boven de groep zetten.

Aub geen Ajax !

Wat moeten wij met een bankzitter van Sporting ? Je ziet het aan Arias bij Psv, dat zulke spelers niet goed genoeg zijn voor de Eredivisie.

En daarbij Labyad ziet zich meer als rechtshalf dan als vleugelspeler. En we hebben geen vacature op rechtshalf, De Jong, Serero, Schöne, Klaassen kunnen dat al invullen !

31 augustus 2013 om 08:40

Schaars was ook bankzitter bij Sporting. Dus dat zegt niets.

31 augustus 2013 om 08:42

@feskens-psv, Schaars heeft vorig jaar de meeste wedstrijden in de basis gestaan, toch ?

31 augustus 2013 om 09:26

Maar 7 keer in de basis gestart en ook nog eens 4 keer ingevallen. Peskens heeft dus gelijk.

31 augustus 2013 om 09:59

Wat is je bron? Mijn bron zegt namelijk zegt namelijk dat hij 26 competitie wedstrijden gespeeld heeft

31 augustus 2013 om 10:37

Tim als je bron Wikipedia was ga dan maar vast je reactie laten verwijderen, aangezien die geen basisplaatsen aangeeft maar zoals er in jou reactie staat 26 wedstrijden. Dit kunnen ook invalbeurten zijn van 5/10 minuten wat hem dus een bankzitter maakt.

31 augustus 2013 om 12:13

@tim101

Jij hebt het over het seizoen 2011/2012, wel het goede seizoen bekijken he. Vorig jaar is Schaars amper aan de bak gekomen, zoals hier al gezegd is

31 augustus 2013 om 12:33

Maar Schaars heeft dan ook nog niks laten zien? Voor de Psvers onder ons zou die heel goed gevonden worden. Na al deze zware tegenstanders(niet dus). Want tegen Milan viel die zwaar door de mand. Schaars wordt net als v Bommel nog 1 grote tegenvaller.

31 augustus 2013 om 13:23

Door ene blessure. Sherlock.

31 augustus 2013 om 15:09

Schaars speelde wel degelijk een hele goede wedstrijd in de eerste wedstrijd tegen Milan, en in de 2e wedstrijd deed hij het ietsje minder maar nog steeds een van de beste van Psv. Jij hebt mischien andere wedstrijd gezien dan ik.

31 augustus 2013 om 20:19

@ agency, dat is inderdaad de bron die ik heb gebruikt..
Er wordt echter aangegeven 26 wedstrijden. (@ inkeajacied dat is seizoen 2012/2013).

Ik reageerde echter op Cookinho. Hij zegt dat schaars 7 keer is gestart en dat hij 4 keer is ingevallen. Dat komt niet overeen met mijn bron, want dan zou er namelijk 11 wedstrijden moeten staan. Maar er staat 26!
Je hebt mij niet zien typen dat Schaars een basisplaats heeft, je hebt ook niet gezien dat ik beweer dat hij wel of geen bankzitter is.
Het enige wat je hebt gelezen is dat ik aan een ander vraag wat zijn bron is, zodat ik die kan bekijken en vervolgens conclusies kan trekken.
Dus wil je mij misschien laten weten waarom ik mijn post zou laten verwijderen?

1 september 2013 om 12:25

Kom op jongens, Schaars is in totaal zo'n 5 maanden geblesseerd geweest in dat seizoen, verspreid over 2 langere periodes. Daarnaast heeft hij na zijn eerste pblessure gewoon alle wedstrijden gespeeld. Daarna is hij na een langere blessure zo nu en dan ingevallen en gestart waarvan een keer de laatste 6 minuten, de rest minsten 20 minuten. De bron die gebruikt is, is transfermarkt.co.uk . Die gebruikt Cyprioot ook vermoedelijk, maar die neemt kennelijk niet de tijd om eventuele oorzaken ook onder de loep te nemen. Schaars was in principe gewoon eerste keus, maar kon moeilijk fit (voor 90minuten) worden na een gebroken middenvoetsbeentje.

31 augustus 2013 om 09:09

Zeker wel! Mooie package-deal met Bruma voor max. 12 mil. en je hebt er fantastische spelers voor terug! Die Bruma is zo ontzettend getalenteerd!

Nou ajax zou opzich goed zijn voor hem, maar denk dat die psv supporters niet echt blij met hem zullen zijn... ongeacht zijn excuses. Maar hij is een goede speler, wellicht wat voor een ploeg als Swansea of Crystal Palace. Ambitieuze ploegen zijn dat met jong talent.

Echt Ajax verlaag jezelf niet en neem die gast niet!! Hij mag zijn gezicht in Nederland niet vertonen.wat heb je aan zo'n viespeuk zonder ruggegraat. Gaat zeker voor onrust zorgen.

Alsof de Boer hem in de groep wilt hebben.
Nu wil ik niet alle Marokkanen onder 1 kam scheren, maar Labyad lijkt mij de soort zelfde persoonlijkheid te hebben als El Hamdoui en zo'n jongen wil je liever niet in de groep hebben.

31 augustus 2013 om 09:41

Het heeft ook helemaal niets te maken met geloof of afkomst. Waarom denkt iedereen dat nou? Mounir was gewoon een zeer moeilijk persoon die niet wilde doen wat De Boer van hem verlangde. Mounir wilde een spits zijn die doelpunten maakt en niet als aanspeelpunt wilde spelen. Daarbij wilde Mounir ook nooit meeverdedigen, want dat "was niet een taak voor een spits". Dat was de rede waarom hij mocht vertrekken. Mounir was gewoon eigenwijs en dacht dat alles om hem heen draaide.

Ik weet niet wat voor een persoon Labyad is, want zo goed ken ik hem niet en bij PSV draaide het volgens mij om gebrek aan beter, want hij was destijds gewoon zeer overtuigd dat ie transfervrij was. Vandaar dat er onenigheid ontstond.

Verder was Labyad een zeer goede talent en zou in mijn ogen de meest logische vervanger zijn voor Eriksen. Echter moet Ajax zich wel aan hun salarisvoorwaarden houden en Labyad niet één van de best betaalde speler van de selectie maken anders zie ik dan toch liever Andersen, Klaassen, Schöne of Serero op die positie spelen.

31 augustus 2013 om 09:52

Afkomst heeft daar niets me temaken. Zomaar voetballers waar je nooit wat van hoort wat betreft dit soort zaken:

Afellay, Aisatti, El Ahmadi.

31 augustus 2013 om 11:55

Afellay was ook echt geen makkelijke jongen, als die niet onder Hiddink had gespeeld was hij ook snel weg geweest bij Psv. Ik kan me nog een training herinneren op de herdgang waarbij hij het aan de stok had met Park, schelden en doen. Dat is echt geen makkelijke jongen hoor. Aisatti heeft het ook niet gemaakt, bij PSV en Ajax niet. Waarschijnlijk omdat hij gewoon niet goed genoeg is, maar dat kan net zo goed liggen aan zijn mentaliteit.

31 augustus 2013 om 16:15

Nog genoeg Marokkaanse voorbeelden die in de Eredivisie momenteel spelen.

Zijn Maher, Mokthar, Bakkali etc.. etc.. wel moeilijk dan?

als hij komt zeg ik mijn seizoenskaart op!! hij zal vast wel 2 mil eisen en de duurste mercedes

31 augustus 2013 om 08:45

dan ben jij in mijn ogen geen ajacied, Ja hij is een marokaan en heeft een lastig karakter, maar frank heeft geleerd van zijn foutje, en zal zeker alles beter aanpakken dan met mehke, allicht hoeft hij voor mij ook niet te komen. Maar scheer ze niet over 1 kam, hij kan ook veranderd zijn, en mehke heeft die salaris en auto voor de tijd van frank geeist en als die er toen was geweest met het bestuur van nu, had mehke naar alle kunnen fluiten, dus dat gaat dus nu ook niet gebeuren.

31 augustus 2013 om 09:06

gezien de manier hoe hij zaken heeft afgehandeld met psv heeft hij niet veel krediet bij mij.

en het heeft niks te maken dat hij een marokkaan is

31 augustus 2013 om 09:37

klopt wat je zegt, ma hij kan in die tijd verandert zijn, maar geloof me maar, ik wil hem ook niet.

31 augustus 2013 om 09:52

jolano,

Over welke "foutje" heb je het nu? Moest elk speler van de selectie incl. De Boer naar de pijpen dansen van Mounir? Mounir wilde alles op zijn manier doen en was een zeer eigenwijze persoon die niet wilde doen wat De Boer wilde van een spits. Niet in het muurtje staan tegen PSV terwijl dat de afspraak was, was volgens mij doorslaggevend om Mounir voorgoed uit de basis te houden.

Ooh ja, De Boer maakte wel een foutje. Dat was om Mounir niet vroegtijdig mede te delen dat hij op de bank mocht plaats nemen tegen Milaan.

31 augustus 2013 om 10:33

nee, mounir is niet groter dan de club ajax, maar frank gaf zelf aan dat hij het anders had moeten oplossen en het foutje bedoel ik mee, om het de speler niet zelf zeggen dat hij niet speelde, verder heeft frank het zeer goed opgelost.

31 augustus 2013 om 10:36

Kom op, wel kritisch blijven. De Boer heeft zelf ook toegegeven dat hij de situatie met El Hamdaoui niet optimaal heeft aangepakt.

Fouten maken is ook nirmaal voor een beginnend trainer, daar zal hij hopelijk van hebben geleerd.

Komt ook nig eens bij dat El Hamdaoui al bij Ajax speelde toen De Boer aan het roer kwam te staan. Labyad zou een speler zijn die hij zelf haalt en waarmee hij dus vooraf bepaalde zaken al kan bespreken.

Ik zie Labyad wel bij Ajax spelen, en denk dat hij het helemaal niet zo slecht zou doen!

31 augustus 2013 om 11:33

nee, die speelt ook goed, maar wat voor karakter neemt hij mee en hoe valt die in de groep, nu is het goed, maar hoe dan, dat weet geen een.

ik zit niet te wachten op een speler die;

- zich misdragen heeft bij Psv;
- op de bank zat bij een middenmotor in Portugal;
- een PSV hart heeft, en;
- een achtergrond heeft als El H en het is gebleken dat dat een slechte match is met de Ajax cultuur, zonder wie dan ook te veroordelen.

31 augustus 2013 om 08:42

Exact !

En het verleden leert, dat ex-psvers meestal niet voldoen bij Ajax.

Kortom genoeg redenen om dit zeker niet te doen !

31 augustus 2013 om 09:54

Noem er 3 die niet voldeden, en ik noem er 3 die een absolute meerwaarde waren. Daarnaast resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

31 augustus 2013 om 11:28

Aisatti, Hoekstra, Rommedahl, Perez, Ooijer etc.

31 augustus 2013 om 13:27

Perez? Die heeft maar 6 maanden bij PSV gespeeld en kwam daarvoor n.b. van Ajax. Slecht voorbeeld dus. En de spelers die jij noemt zijn allemaal voor de breedte gehaald, dus logisch dat ze geen meerwaarde kenden.

Blijf een mate naaier maar vitesse word het die betaald het meest als die maar nooit naar psv gaat

31 augustus 2013 om 08:53

Labyad lijkt me echt een speler voor Vitesse.

Dat is ook een beetje een huurlingen-legioen. Daarbij houden ze bij Vitsesse wel van een 'opportuniteit'.

Als een club hem aan het voetballen krijgt en op de rails houdt is het een mooie deal.

Op zich wel grappig dit hele verhaal. Wilde hij 1,5 maand geleden zeker niet terug naar NL, nu de transfermarkt op het punt staat om te sluiten zou hij wel ineens inzien dat hij zijn carrière verkeerd heeft opgebouwd en graag de stap terug naar Nederland wil maken.

Laat ik voorop stellen dat iedereen een tweede kans verdiend, dus ook Labyad. Maar ik zie het nu meer als een noodsprong van hem, aangezien er geen een club die vet betaald geïnteresseerd in hem is. Dan maar weer naar Nederland. Maar geloof me, echt niet van harte!

zal vitesse dan wel worden. eenige club die 1mil salaris gaat geven

Laatste dag voor hem in portugal sluiten ze vandaag om 18:00 volgens mij

Feyenoord kan hem volgens mij niet betalen momenteel. Bovendien hebben zij net Armenteros gehuurd.

Als hij al naar de Eredivisie komt dan zal het dus Vitesse of Ajax worden....

Geen Feyenoord! Goede voetballer, maar veel te duur en Feyenoord heeft nou niet echt behoefte aan een onruststoker in de selectie.

31 augustus 2013 om 09:11

niet alleen Feyenoord geen enkele club zit te w88 op een onruststoker

Elvis is vanaf nu speelgerechtigd en als Jean Paul straks ook weer fit is is Labayad overbodig , Feyenoord gaat denk ik ook geen miljoen aftikken voor een jongen die waarschijnlijk voor problemen in de groep gaat zorgen.

Laat ie maar lekker wegblijven

Tuurlijk! Wrm niet!? Eerst janken dat hij alleen maar naar PSV wilt, maar als dat niet mogelijk blijkt... dan gaan we gwn nr de concurrent! Wrm niet!? Hij is het nog niet verleerd

31 augustus 2013 om 09:26

Wat moet hij anders doen als niemand zich meldt ? Stoppen met voetbal

31 augustus 2013 om 09:45

Ik bedoel te zeggen dat hij eerst zit te slijmen dat hij Alleen maar nr PSV wilt, maar als het niet kan gaat hij gwn doodleuk nr de concurrenten...
Zeg dan gwn dat je terug nr NL wilt, en dat het niet uitmaakt nr welke club.

Wel grappig deze reacties over zijn Marokkaan zijn: ik neem jullie even mee naar de wereld van Ajax in 2006: de huidige trainer en zijn broer van Ajax: Hoe zijn zij weggegaan bij Ajax? Zoek maar ff op. Bakkal, Affelay, Aissati, chadli, maher, Bakkali enz enz. Allemaal een voorbeeldige instelling en jullie gaan het hebben over Hamdaoui en cultuur? Stront in jullie hoofd, onwetenden: eerst feiten nagaan voordat je iets roept. Frank de B. Was heel netjes omgegaan met Mounir toch? Check de feiten na.

31 augustus 2013 om 09:54

Volgens mij gaan de reacties hierboven over de persoonlijkheid van Labyad. Hoe hij in elkaar steekt, heeft hij bij PSV duidelijk laten zien. En het mag duidelijk zijn dat de onderdelen loyaliteit en oprechtheid daarbij niet als sterkste uit de bus kwamen.
Sommige mensen, en dan met name het kleine deel met een bijzonder laag IQ, trekken daaruit conclusies waar ze alle Marokkanen bij betrekken. Maar de meeste mensen hebben gewoon een oordeel over de persoon Labyad en zijn daarin meer dan bijzonder kritisch.
Sommige mensen, en dan met name degene die nogal gevoelig zijn op het gebied van etnische kwesties, trekken daaruit de conclusie dat Nederlanders het voorzien hebben op de Marokkanen. Maar het is ook mogelijk om individuen te beoordelen op hun gedrag zonder daar hun etniciteit bij te halen.

1 september 2013 om 13:41

Ik was het eerst compleet met je eens, en dan kom je daarna met 'stront in jullie hoofd, onwetenden' en bevestig je meteen het stereotype.

P.S.: iedereen verdient een 2e kans. Zeker als jij je publiekelijk kwetsbaar opsteld en je excuses aanbiedt.

31 augustus 2013 om 09:52

Heb je gelijk in. Jammer dat iedereen hier elkaar napraat.

Labyad zal waarschijnlijk naar Vitesse gaan, het geld is er en ze kunnen wel een creatieve middenvelder gebruiken nu van Ginkel weg is. Zou een ideale speler zijn voor Ajax maar ik denk dat Ajax niks meer doet op de transfermarkt.

Nu als Vitesse supporter zit ik niet op hem te wachten. Lijkt me geen prettige jongen in de groep zeker niet als meneer een keer op de bank komt.
Hij heeft gekozen voor Marokko dus dan ben je hem ook regelmatig kwijt aan die Afrikaanse wedstrijden.
Hij is geen speler als van Ginkel maar meer als Kazaisvilli en die doet het super goed. Rechtsbuiten hebben we hem ook niet nodig. Laat hem maar naar Heerenveen gaan. Krijgt hij speeltijd en van van Basten accepteert hij misschien nog iets. Moet hij misschien nog een half miljoen extra inleveren maar dat haalt hij wel terug als hij normaal doet.

Het is een lastige jongen is gebleken, maar vaak kunnen lastige jongens juist geweldig voetballen. Zo ook Labyad. Echter, als oud-Psver zie ik het niet zo zitten dat hij naar Ajax komt. Aan de andere kant, de Psv-supporters haten hem nu al, dat zal dan niet veranderen.

31 augustus 2013 om 10:39

Als ie naar ajax komt haten jullie hem ook na 6 maanden.

Denk dat Labyad een goede speler voor Feijenoord zal zijn. Hij prefereert de Eredivisie dus hij zal ongetwijfeld akkoord gaan met een salarisverlaging. Hij weet zelf ook wel dat de Eredivisie clubs zijn salaris wat ie nu heeft niet kunnen betalen.

Ik hoop dan gelijk dat Labyad in de basis komt te staan waardoor Immers naar de bank gaat. Uiteindelijk hoop ik dat Sleegers de positie op de bank van Immers overneemt. Sleegers heeft namelijk ook veel talent en Immers word gewoon niet meer beter. Als Feijenoord naar een hoger niveau wilt dan moeten ze juist dat soort spelers op de bank zetten of zelfs op de tribune zetten. Schaken is ook zo'n voorbeeld. Laat Manu en nu Armenteros spelen, uiteindelijk Boetius want dat zijn leuke talenten.

Oke met salarisverlaging maar hoeveel ? Als meneer nu 2 miljoen verdient wat zal ie dan nu gaan verdienen 8 ton ??
Bij psv is ie niet meer nodig. Bha bha wat een misselijk manetje was het. En nu spijt....

Voor feijenoord zal het best een versterking zijn maar als het hem tegenzit kan ie lastig worden.
En weet niet of ie financieel haalbaar is plus koeman kent hem volgens mij nog van zijn psv periode.

Lekker op de bank blijven zitten daar, Hij koos voor het geld dat heeft ie nu, dus nou niet piepen.

31 augustus 2013 om 11:40

Een miljoen wilde hij inleveren zover bekend.

Eerlijk ja hij heeft een fout gemaakt, en nu wil hij weer terug naar nederlands betaald voetbal, Jullie doen alsof hij naar barcelona gaat ofzo ja moeilijke jongen dit dat blablabla maar stiekem willen jullie hem allemaal weer nederlands voetbal zien spelen dus haat niet teveel en geef hem een kans!

Dat dacht ik al, eerst aankloppen bij PSV met spijt en daarna lekker andere Nederlandse concurrenten aanspreken om daar te gaan voetballen. Zielig mannetje, van mij hoeft hij nu ook niet meer bij PSV terug te komen. Hoop dat hij het niet redt, nog n been breekt o.i.d. en met bier bekogeld wordt in het stadion.

31 augustus 2013 om 16:17

Triest mensen als jou, het zijn ook gewoon mensen. Heeft al aangegeven dat hij een fout heeft gemaakt, wat zou jij doen als jou omgeving op een 17/18 jarige leeftijd jou overhaalt om voor Sporting te kiezen (dat een betere ploeg en finciaal sterker was in dat tijd)

1 september 2013 om 10:51

Had die maar eerder moeten zien. De manier waarop hij PSV verliet sloeg ook helemaal ergens op. Hij heeft er alles aan gedaan om PSV te verlaten, dan hoeft hij van mijn niet meer terug. Hij denkt alleen maar aan zichzelf en wil nu weer in Nederland spelen voor n salaris van een miljoen, dat gaat geen enkele club meer betalen in Nederland. Laat hem maar lekker wegrotten.

1 september 2013 om 13:30

Ik hoop dat jij ook een fout maakt in je leven en wanneer je dan spijt krijgt dat je verteld word dat je mag wegrotten.

Iedereen verdiend een 2e kans, maar ik hoop toch dat hij Arnhem niet kan vinden !!!

Aub niet zeg. Zitten wij (ajax) opgescheept met het probleemkindje van Psv. Ik denk niet dat ik daarvoor kan juichen. Dan liever Duarte.

Ik hoop toch dat hij terugkomt bij Psv, onder strenge voorwaarden dan wel, want dat hij talent heeft is duidelijk. Ook omdat ik hem gewoon niet voor Vitesse, Ajax of Feyenoord wil zien spelen.

31 augustus 2013 om 12:47

Zon jongen moet je niet terug willen, waar moet hij spelen geef bakkali lekker de kans. Oke het is altijd zuur als je opgeleide talenten bij een concurrent ziet spelen. Dat gebeurd nou eenmaal, rekik, bruma en wijnaldum spelen ook bij psv. Echter je kan ze nooit allemeaal opstellen feyenoord heeft de vrij en bmi, daarnaast wordt ook kongolo een beest van een voetballer.

Zou graag zien dat Feyenoord hem haalt. Wel meteen de eerste training een klap op ze neus geven dat hij die geintjes niet bij Feyenoord flikt.
Verder moeten ze nog proberen om Toivonen, Mokthar en Kalou te huren / kopen. Of die 16 jarige van Grunn.
Dan kan Feyenoord weer serieus omhoog kijken.

Labyad zou een goede versterking zijn voor Ajax om het middenveld en als vervanger voor Eriksen. Hij zal wel veel moeten inleveren en een goed gesprek moeten voeren met F.de Boer, maja nog 3 uurtjes voordat de deadkine in Portugal er al is en nog niets gehoord. Ben benieuwd waar hij naar toe gaat.

31 augustus 2013 om 15:38

Dat de deadline in Portugal er is betekent dat ze niks meer kunnen kopen, zoals in elk land geldt. Andere competities met een open markt kunnen in principe nog wel uit Portugal kopen. Nederland tot onze markt sluit over een paar dagen

Wat voorop staat is dat het een doodzonde is dat die jongen niet op het hoogste niveau zijn talent kan laten zien. Dus of het nu Feyenoord, Ajax, Vitesse of een andere club wordt: gun deze jongen een tweede kans en laat hem onze Nederlandse competitie gewoon wat leuker maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren