Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik begrijp het ongeduld, maar meeste transfers zijn er in laatste tien dagen’

Laatste update:
/

De transfermarkt gaat op 2 september dicht en dan zijn er reeds drie speelronden in de Premier League afgewerkt. Arsène Wenger stelt dat de competitie hierdoor op een negatieve manier beïnvloed wordt. “Als de competitie begint, dan moet de markt sluiten. Dat heb ik al vaker gezegd”, zegt de coach van Arsenal.

Zelf is de Fransman er overigens nog niet in geslaagd om deze zomer spelers te kopen, al heeft hij nog een kleine twee weken de tijd. The Gunners haalden tot dusver enkel de transfervrije aanvaller Yaya Sanogo. Er worden wel veel spelers met de club in verband gebracht. Geoffrey Kondogbia, Luis Suárez en Ashley Williams zijn bijvoorbeeld genoemd.

De achterban schreeuwt na de nederlaag tegen Aston Villa om versterkingen, maar Wenger vraagt zijn fans rustig te blijven. “Ik begrijp het ongeduld wel. Maar de meeste dingen gebeuren in de laatste tien dagen”, vertelt Wenger op de officiële website van de Londense club. De eerstvolgende wedstrijd van Arsenal staat voor woensdag gepland. Dan kruist men de degens met Fenerbahçe.

Wenger heeft gelijk: de transfermarkt moet eerder dicht.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Naar mijn gevoel gaan er minstens 2 spelers komen

21 augustus 2013 om 10:52

Haha, en wie dan precies?...... Twee Franse'wonder'talenten?

Arsenal heeft zich gewoon laten af troeven en niet te zacht ook. Gustavo en Gomez lagen daar voor het oprapen. Had je allebei in een deal kunnen kopen van Bayern was je met 40 miljoen gewoon klaar geweest.

Had je de selectie aan het begin van de voorbereiding gewoon rond gehad en was er niets aan de hand. Had je in alle rust even naar een verdediger kunnen kijken of misschien een keepertje, maar dat heeft helemaal geen prioriteit.

Alle speler die nu gelinkt worden aan Arsenal (kondogbia, Cabaye etc..) die zijn allemaal minder dan wat er gewoon voor het oprapen lag in Munchen.

Arsenal heeft zich laten aftroeven door de subtop uit Europa, Fiorentina en Wolfsburg. Je moet als supporter en fan maar eens heel hard nadenken wat het zegt over je club als je wordt verslagen door deze clubs.

21 augustus 2013 om 14:57

Hoezo moet een supporter en fan daarover nadenken. Dat is aan het bestuur. Wij hebben vrijwel geen invloed. Wij moeten Arsenal alleen net zo hard blijven steunen. Wij zijn namelijk supporters, wij stappen niet over naar een andere club. We zijn voor Arsenal! Ook in slechte tijden.

21 augustus 2013 om 07:36

Ik ook, maar hopelijk pas over heel veel jaar....

21 augustus 2013 om 12:16

Het klinkt elke keer weer als uitstel van executie..

Klopt. Op de allerlaatste dag van de transferperiode zie ik nog Ashley Williams komen voor 14 miljoen, Diame voor 12 miljoen en topspits Michu voor 20 miljoen. En dat terwijl toptalent Kondogbia voor een mooie prijs (20 miljoen) op te halen is..

21 augustus 2013 om 01:03

Kondogbia leek mij ook een heel goeie keus, maar hij word ook nog beheerd door een 3e partij en in Engeland doen ze daar geen zaken meer mee daarom konden Hulk en Falcao ook niet naar de Bpl. Ik weet niet in hoever dat allemaal is met de transfer van Kondogbia, maar dat kan best de reden zijn dat hij niet naar Arsenal toe kan.

21 augustus 2013 om 10:36

@gekodave

Ze willen er in feite geen zake mee doen omdat de transfersom meestal de pan uit rijst bij zulke investeringsmaatschappijen. Echter is dit in Kondogbia zijn geval anders aangezien hij een gelimiteerde transfersom heeft waarvoor je alle rechten van de speler koopt.

Kondogbia heeft een gelimiteerde transfersom van 20 miljoen. Leg je die op tafel heeft Sevilla en de investeringsmaatschappij niets te zeggen. En 20 miljoen voor de missing link in het team van Arsenal is een koopje. Zeker als deze jongen al door vrijwel alle grote clubs gevolgd word en de potentie heeft een wereld topper te worden op de CVM positie.

21 augustus 2013 om 02:23

Over middelmaat gesproken haha.

Worden nu vooral gelinkt aan Guaita en Cabaye, zie ze beiden erg graag komen, al zal Guaita aan de dure kant worden (waarom geen Begovic?) en is Cabaye niet echt de middenvelder die we zoeken. Ook worden we gelinkt aan Sakho en Kondogbia, zou mooi zijn als die komen, hebben we weer een bredere selectie met meer kwaliteit.

21 augustus 2013 om 00:38

Guaita wilt niet verlengen bij Valencia omdat hij op de bank plaats moest nemen ten faveure van Diego Alves... Dus weet niet hoe lang zijn contract nog loopt, en Valencia heeft nog torenhoge schulden dus dat geld kunnen ze goed gebruiken...

Sakho, Kondogbia, Richards en een Rooney/suarez zou genieten!

21 augustus 2013 om 01:17

Caughtoffside had vandaag gemeld dat Arsenal een bod ging uitbrengen op Begovic. Weet alleen niet in hoe verre dat een geloofs waardige bron is.

21 augustus 2013 om 10:37

@ Daanjeee
Dat is een beetje het minst betrouwbare medium wat er is. Te vergelijken met de wandelgangen op voetbalzone.

21 augustus 2013 om 12:18

Waarom gaan ze niet vol voor Rooney? Als ze die bedragen op tafel leggen voor Suarez waarom niet voor hem?? Ik zie liever hem komen dan een Suarez..

21 augustus 2013 om 10:40

@ Boatenginho

Waarom Cabaye? We hebben met Ramsey en Arteta al 2 precies dezelfde spelers in huis. Is een compleet overbodig aankoop. Guaita is een leuke optie maar heeft ook niet echt prioriteit.

Richards als Rechtsback zou fijn zijn
Sakho als CV zou fijn zijn
Begovic/ter stegen als keeper zou fijn zijn
Kondogbia//pogba/bender/bender zou fijn zijn

We hebben nog 18 dagen, de meeste transfers zijn in de laatste 10 dagen, in de laatste week vindt er beweging plaats, in de laatste paar dagen gaat het los. Vaak worden deals pas beklonken in de laatste 24 uur. Het laatste uur in de transferperiode is het krankzinnigst.

Blablablabla, Sign them up!

Kondogbia, Pogba, Richards, Begovic !!

21 augustus 2013 om 00:31

Pogba? Serieus?

21 augustus 2013 om 00:33

Wordt gelinkt ja, zo'n dude beweert zelfs op twitter dat live5 (radio BBC gerelateerd) beweerd dat er gesprekken gaande zijn met Juventus. Zij zijn ook ineens geïnteresseerd in Kondogbia en dat zou dus met elkaar te maken kunnen hebben..

Ik droom lekker verder.

21 augustus 2013 om 00:39

Zal die wel veel geld moeten kosten denk ik.

21 augustus 2013 om 00:39

Pogba voor 25 miljoen of Kondogbia voor 20 miljoen... Pogba lijkt me voetballend stukken beter, maar lijkt me wel een rotter karakter te hebben dan Kondogbia... Beiden enorm fysieke spelers waar Pogba nog aanvallender beter is in mijn ogen....

1 van de 2 laten komen zou echt mooi zijn

21 augustus 2013 om 00:41

Tja en als je te lang bij Pogba blijft hangen heeft Monaco al een 2e bod gedaan op Kandogbia. Dat karakter zit mij ook in de weg ja, maar hij is natuurlijk wel de veel betere keus. Absolute wereldtop in wording, die Paul Pogba.

21 augustus 2013 om 00:41

Pogba gaat rond in de wandelgangen, maar marchisio is geblesseerd geraakt en zal voorlopig niet spelen. De kans is groter dat de zaakwaarnemer(mino raiola) het contract van Pogba probeert op te waarderen, aangezien pogba nu net iets belangrijker is voor Juve en Pogba wat geen topsalaris heeft.

Aan de andere kant speelt Juve dit jaar met meerdere spitsen waarschijnlijk en hebben ze pogba minder nodig(als marchisio fit is) door de gewijzigde formatie. Bovendien heeft Juve pogba gratis opgehaald en kunnen ze zo ff 20 miljoen winst op hem maken en wie weet, misschien voelt hij zich als blacka man niet op zijn gemak in italie, dan is london/engeland net iets relaxter denk ik

21 augustus 2013 om 00:45

Dat zou verklaren waarom Juventus ook ineens achter Kondogbia zit, die toch meer defensief ingesteld is.

We horen het wel, wat wel bijna zeker is is dat Arsenal een 2e bod van 18m op Cabaye gaat doen.

21 augustus 2013 om 01:41

Ik word helemaal gek van al die bronnen die dit & dat beweren, Ik overweeg serieus om gewoon tot 3 september niet meer op VZ te komen en geen Arsenal meer te kijken & daarna gewoon zien wie erbij zijn gekomen.

Arsenal supporter zijn in de transferperiode, Het is geen pretje.

21 augustus 2013 om 10:44

@ Arsenaladdict

EN als Arsenal gewoon handig is bieden ze 25 miljoen op Pogba EN 20 miljoen (transferclausule) op Kondogbia. Dan is je middenveld gelijk helemaal compleet.

Kondogbia is namelijk de echte CVM die je kan gebruiken. Terwijl Pogba in een CM rol daar kan spelen. Maar Pogba kan ondertussen ook gewoon zorgen dat Wilshere iets minder wedstrijden hoeft te spelen waardoor hij meer rust krijgt.

Want afgelopen jaren was de breedte van de selectie mede schuldig aan de vele blessures van Arsenal.

21 augustus 2013 om 00:39

Nog een blessuregevoelige speler erbij in de vorm van Richards, die nu ook weer geblesseerd is. Lijkt me niet de meest verstandige keuze. Maar inderdaad moet er een RB en/of CV komen, een DMF (prioriteit) en een aanvaller. Keeper vind ik niet nodig. Dankzij onze slechte verdediging, die niet loopt omdat ze geen dekking krijgen van een echte Dmf, kan Szczesny zich niet bewijzen. Ik ben bang dat je met een talentvolle keeper de progressie van Szczesny is de weg loopt. In potentie is hij een wereldkeeper, geef hem vertrouwen.

21 augustus 2013 om 00:42

Als je Richards kan pakken moet je dat doen. Engels, nog jong en veelzijdig. In vorm is hij een echte versterking en voegt boevendien een bult fysieke kracht toe.

21 augustus 2013 om 01:23

Waarom niet Clyne ? Hij is jonger en niet blessure gevoelig. En ze zijn even duur.

21 augustus 2013 om 11:17

Ik vind Richards ook een beest, maar als je ziet hoeveel blessureleed wij steeds krijgen in de verdediging, dan lijkt het me slim iemand te halen die daar minder last van heeft. Daarnaast zijn Engelsen twee keer zo duur. Clyne is inderdaad een goede optie, hoewel hij ook vrij duur is.

Ze mogen beiden van mij komen, maar er zijn genoeg andere opties. Binnen PL alleen nog Rangel denk ik, buiten PL nog een heleboel.

Eboue?

21 augustus 2013 om 11:26

Die is "slechts" drie jaar jonger. Richards heeft al enorm veel ervaring en kan zowel RB als CV spelen.

21 augustus 2013 om 01:09

Als je niks zinnigs kan toevoegen aan de discussie kan je beter niet reageren, Waar zegt Arsenaladdict dat hij denkt dat Wenger die spelers gaat halen? Hij ziet ze zelf gewoon graag komen net als mij maar beweert nergens dat Wenger deze spelers binnen gaat halen.

Het is trouwens helemaal niet onlogisch dat Arsenal 3/4 goede versterkingen haalt hoort, Er zijn 26? spelers vertrokken en ook de eerste 11 zijn niet allemaal goed genoeg om écht mee te doen voor de titel maar vooral in de breedte komen we tekort.

Als we er even van uitgaan dat Arsenal 80 miljoen heeft om uit te geven zijn er zat spelers nog haalbaar in mij ogen, Ik zeg niet dat alles realistisch is maar het is niet onmogelijk.

Bender - Kondogbia - Williams - Lacazette - Umitti - Sakho - Akinfeev - Begovic - Julio Cesar - Guiata - Begovic - Menez - Matiudi - Diame - Martinez - Cardozo - Rodrigo - Matic - Eriksen - Alderweireld - Diarra - Traore - Eto'o - Leno - Ter Stegen - Richards - Mangala - Griezzman - Fellaini - Grenier - N'koulou - Papadoupolos - Ben Arfa - Cabaye -

21 augustus 2013 om 01:42

Griezman en Papdopoulos kan je allebei voor 21 miljoen ophalen, transferclausules enzo. Kondogbia voor 20, Sakho voor 15, Guiata voor 8 en zo zijn er meer te noemen. Ik zou ook Lamela aan je lijstje toevoegen.

21 augustus 2013 om 08:44

@ stravven

Aanvallers :

1. muniain
2. lamela
3. griezzman
4. benteke ( waarschijnlijk onhaalbaar )
5. doumbia

Nummertje twee, Lamela

Maar in elk geval gaan Leverkussen, St Etienne, Atl Madrid, Bilbao, Sociedad, Porto, As Roma en Aston Villa zwaar tegenwerken bij een transfer. Clausule of niet, dit soort lijstjes zijn heel makkelijk gemaakt.

Beetje tegenstrijdig, Wenger.. Had je selectie dan al vóór de competitie op orde gebracht. Iedereen ziet dat Arsenal momenteel kwaliteit tekortkomt op bepaalde posities.

Hoelang moeten de fans nog geduld hebben? Ben benieuwd wat ze kunnen verwachten. Ik hoop van harte dat er 2 à 3 topspelers bijkomen, want Arsenal blijft een schitterende club om te volgen.

Als de transfermarkt eerder dicht gaat slaagt hij er nooit in om versterkingen te halen

Maar hoe dan ook.. Hij kan wel leuk zeggen dat de meeste dingen in de laatste dagen gebeuren.. zal misschien ook wel kloppen.. maar dat zijn zeker niet de best mogelijke dingen...

Er zijn al een x aantal transfer doorgevoerd.. die juist voor Arsenal hele goede opties zouden zijn geweest..

Maar goed.. ik snap nog steeds niet dat men zo "gierig" is.. Als het nou over spelers ging die beetje overbodig zijn en niet echt nodig.. dan snap ik wel als men er goed over na wil denken.. en niet altijd blind toe hapt.. Maar er zijn punten waar Arsenal echt versterking nodig heeft en voor die duidelijke punten moet je toch gewoon je portemonnee open trekken..

Hoe langer me wacht hoe minder opties er zijn.. En daarnaast is een speler op tijd halen ook voordeliger i.v.m, de voorbereiding..

Hij heeft wel gelijk, maar hij mag blij zijn dat de transfermarkt nog open is anders had hij met lege handen gestaan.

Je kan wel zo lang wachten maar dan worden het halve paniek aankopen of extra dure spelers, arsenal wou liever helemaal niet nu pas spelers halen maar werden steeds afgetroefd. Praatjes vullen geen gaatjes er moeten nou eens 3 topspelers naar arsenal gaan anders wordt het voor het eerst in 15? jaar geen championsleague hoor.

Ik zie Pogba echt niet komen, heeft het naar zijn zin bij Juve en speelde vorig seizoen regelmatig

21 augustus 2013 om 00:38

Italianen zijn vrij raar, Coutinho was ook zo op te halen.

21 augustus 2013 om 00:40

Coutinho speelde toch niet zo veel bij Inter? of vergis ik me

21 augustus 2013 om 00:44

Klopt, maar het geeft wel aan dat zij bereid zijn om kwalitief hoogwaardige spelers te verkopen.

Maar goed, van Juventus naar Arsenal doe je niet vrijwillig neem ik aan.

21 augustus 2013 om 00:50

Italianen hebben het niet zo op jonge spelers in het algemeen. Ze kopen liever een oude rot van 29 a 30 die rugzakken vol ervaring heeft. Ook zijn sangogo en pogba hele goede vrienden. Zo is giroud ook gekomen door koscielny en santi door arteta. Pogba is een ge wel de naar en ik zou gelijk zijn shirt kopen. Maar bijt je nergens aan vast want dit zijn vooralsnog geruchten.

21 augustus 2013 om 11:33

Als er geen CL campagne zou zijn dan zal Pogba zeker niet komen lijkt me. Alles hangt er gwn vanaf of ze vanavond winnen in de CL voorronde of niet. Als ze zwaar zouden verliezen, wordt Arsenal als een zinkend schip beschouwd en zullen er geen goede spelers willen komen imo

Wanbeleid voeren ze daar, alsof ze het liefste op het laatste moment spelers halen..

Het zal ook wel een keer leuk voor een speler zijn als je een keer zegt JOU wil ik hebben en er vervolgens echt voor vecht..

Wenger is zo een beetje alle potentiele toppers misgelopen. De fans van arsenal verdienen ook beter naar mijn mening..(zij betalen ook nog de duurste kaarttjes). Jaren hebben de fans gewacht op het moment dat er geld te besteden is, 1 van de redenen om uit het prachtige highbury te vertrekken. Is het moment daar, grijp je iedereen mis.. schandalig is het eigenlijk

21 augustus 2013 om 01:46

Je hebt geen idee eigenlijk, Arsenal bood 22 miljoen op Bender maar leverkussen wilde hem niet laten gaan. Een akkoord met Bayern, maar Gustavo ging naar Wolfsburg. 46 miljoen op Suarez, word geweigerd. 13 miljoen op Cabaye, idem. Wenger wil gewoon kwaliteit halen, opzich jammer, want we hebben nu gewoon een te smalle selectie, we moeten nog een CB, een DM, een Lw/rw en een ST erbij halen, aan de andere kant: Er is een kasreserve van 160 miljoen, moet hij toch wel iets mee kunnen? Sakho voor 12 miljoen, Kondogbia voor 18 miljoen, Griezman voor 21 miljoen, heb je nog 109 miljoen over voor een spits en misschien nog een keeper of andere breedteversterking. moet toch kunnen.

21 augustus 2013 om 08:24

Zou je me wat meer kunnen vertellen over de Griezman, en of die echt een versterking voor ons zou zijn.
Ik ben overigens sowieso niet helemaal tevreden met onze vleugels, waarom niet Willian halen?

21 augustus 2013 om 08:46

Griezzman is een hele technische speler met een hele goede dribbel. Tevens is hij ook erg snel. Hij is eigenlijk gewoon een type Nasri maar dan met meer flair.

“als de competitie begint, dan moet de markt sluiten. Dat heb ik al vaker gezegd”

Dan zou je nu dus niemand meer kunnen halen, meneer Wenger.

Enorm frustrerend dat er naast Sanogo nog geen transfers gedaan zijn, maar met een aantal aankopen moet de vierde plek toch haalbaar zijn. Ik laat me verrassen.

Szszesny
Sagna
Williams
Koscielny
Gibbs
Kondogbia
Wilshere
Walcott
Rams/Rosicky
Cazorla
Giroud
21 augustus 2013 om 00:50

Met dat team gaat Arsenal de concurrentiestrijd om plek 4 met Spurs verliezen denk ik..
Ze kunnen beter een echte topspits erbij halen.. Als ze nog een goede spits erbij kunnen halen, geef ik ze nog kans..

“als de competitie begint, dan moet de markt sluiten. Dat heb ik al vaker gezegd”

Met jouw tempo staan we dan absoluut met lege handen, of wil je beweren dat het eigenlijk veel sneller geregeld kan worden en het dus aan de transferwindow ligt dat het allemaal zo lang duurt.

Dat Mourinho zoiets zegt is leuk, maar Wenger waar nota bene iedere fan het nu aardig mee gehad heeft op dit gebied gaat me wat te ver. Contracteer eerst maar eens wat fatsoenlijks voordat je de wijze man uithangt.

21 augustus 2013 om 00:52

Echt he, hij wil dat de transfermarkt sluit voordat de competitie begint, maar zelf wacht hij tot de laatste dag van de huidige transfermarkt voordat hij wat koopt. Over jezelf tegenspreken gesproken...

21 augustus 2013 om 00:58

Haha die ouwe koek van een wenger toch. Wij zitten vast aan een trainer die nog in de jaren 60 leeft. Waar spelers een paar knaken en leren bal kostte. Volgens mij heeft hij echt serieus een haat aan de transfermarkt/periode. Anders dan dat kun je niets anders concluderen. Voor zijn arsenal tijd haalde hij ook haast alleen maar gratis spelers binnen. Maarja nu kom je daar niet mee weg.

21 augustus 2013 om 01:07

Een grote club als Arsenal moet voor het begin van de transferperiode al zijn zaakjes rond hebben. Hij gebruikt nu zelf de te ver doorgeschoven datum als excuus om niet te kopen.

21 augustus 2013 om 08:09

Een seizoensstart zonder spannende aankopen en met jaloerse ogen kijken naar de concurrenten en alle "arsenal supporters" vergeten alweer wat Wenger heeft opgebouwd en neergezet daar in london

Arsenal kan opgelucht ademhalen inzake Alex Oxlade-Chamberlain. Er werd serieus gevreesd voor een afwezigheid van een half jaar, maar na onderzoek blijkt de buitenspeler 'slechts' zes weken aan de kant te staan.

Oxlade-Chamberlain kwam afgelopen zaterdag tegen Aston Villa (1-3 nederlaag) hard in botsing met opponent Antonio Luna. Na afloop bestond de angst dat hij zijn voorste kruisband van de linkerknie had afgescheurd. Onderzoek in het ziekenhuis zorgde echter voor een hoop opluchting.

"er is niets gescheurd, het is slechts een verrekking", oordeelde Wenger in aanloop naar de Champions League-wedstrijd tegen Fenerbahçe. "er is waarschijnlijk geen operatie nodig, maar hij zal wel zes weken uitgeschakeld zijn."

Woei!! Even een artikeltje van maken Voetbalzone!

21 augustus 2013 om 10:02

Met de titel " Wenger: we hoeven geen nieuwe spelers te halen ".

Hij gaat vast wanneer AOC en Diaby terug van hun blessure komen als "aankopen" bestempelen

In welke spelers is Arsenal meest concreet? Ik weet nou echt niet meer voor welke spelers ze gaan op dit moment! Hoop echt dat ze Kondogbia, Pogba en extra verdediger en/of keeper halen.

Een echte topclub had een schaduwlijst al in het lopende seizoen. De beste transfers worden juist in de eerste weken gedaan, Wenger. Hoe langer je wacht hoe hoger de vraagprijs.
Elk jaar hetzelfde met deze randdebiel.

21 augustus 2013 om 00:59

Haha Wenger een randdebiel noemen houd eigenlijk in dat je tegenwoordig een randdebiel ben als je financieel verantwoord beleid voert, Wenger heeft altijd in het belang van Arsenal gehandelt door de financiele situatie bij de club altijd op nummer 1 te plaatsen, Wenger heeft een groot aandeel in het veranderen van boring Arsenal naar de club die het mooiste voetbal speelt in de PL, Wenger heeft een zeer groot aandeel in de bouw van het nieuwe stadion, Het is zijn goed recht niet mee te gaan in de transfer idioterie van tegenwoordig, Tegenwoordig ben je een topmanager als je spelers koopt voor 50 miljoen & zo ook succesen koopt, Je ben een randdebiel als je iets probeert te bouwen.

De opvolger van Wenger gaat als een gek profiteren van hetgeen Wenger heeft gebouwd voor Arsenal, De financiele situatie is erg florisant te noemen met oa nieuwe sponsordeals, Natuurlijk is een groot punt van kritiek dat Wenger te weinig lef heeft wat betreft aankopen maar hem een randdebiel noemen toont aan dat de voetbal wereld compleet op ze kop staat & dat je er geen kaas van heb gegeten, Hoe kan je de man die zijn team structueel CL laat spelen terwijl Arsenal het minste uitgeeft van alle PL clubs een randdebiel noemen?

volgens mij ben jij de enige randdebiel.

21 augustus 2013 om 01:15

Lol, Gunners kunnen heel slecht tegen kritiek op Wenger. Ik zal het even voor je onderbouwen. Wenger heeft ruim genoeg budget om mee te strijden met de top. Kijk bijvoorbeeld naar de Spurs die goede aankopen hebben gedaan. Of Dortmund die met weinig geld een top team voor het nieuwe seizoen hebben.
Echter Wenger laat weer zien dat hij geen grote spelers naar London kan halen. Deze man wordt nooit afgerekend, zoals Mourinho dat ooit eens zei. Hij mag elk jaar ''bouwen'' aan zijn elftal en hoeft nooit een prijs te pakken. Wat dat betreft zijn jullie behoorlijk naïef. Vooral als je bedenkt dat een Arsenal support het meest betaalt voor een seizoenskaart. Dan mag je toch wel iets verwachten.

21 augustus 2013 om 01:31

Nasri Rvp Adebayor Cole Henry Clichy zijn toch spelers die jaar in jaar uit vertrokken naar schandalige koopclubs als bijvoorbeeld City & Chelsea? Dan is het toch ook gewoon zo dat Wenger elk jaar mag bouwen aan zijn elftal, Wenger vergelijken met Mourinho is een vergelijking die totaal mank gaat.

Als ik in me eentje een huis bouw van me eigen zuur verdiende geld, Kan je dat toch niet vergelijken met een team bouwvakkers die een huis bouwen voor een eigenaar die het geld heeft geleent of wel soms?

Waarom ga je niet in op punten als : Arsenal haalt structueel CL terwijl ze minder uitgeven dan 9/10 van de andere PL clubs? Of past dat niet in je straatje van kritiek op Wenger? Kortom je ben niet serieus te nemen.

21 augustus 2013 om 01:49

Haha, Spurs dat 110 miljoen(!!!!!) uitgeeft, een randdebiel die ieder jaar CL haalt ondanks de topspelers die vertrekken, een randdebiel die spelers als Bergkamp, Henry, Vieira, Van Persie en Fabregas gemaakt heeft tot wat ze nu zijn qua naam, een randdebiel die al 16 jaar op rij CL speelt? Tuurlijk.

21 augustus 2013 om 11:48

@ afca_1995

Deze spelers zijn om verschillende redenen vertrokken. En één van die redenen is een gebrek aan ambitie bij de clubleiding van Arsenal. De topspelers worden jaar in jaar uit verkocht en er komt middelmaat voor terug.

Van Persie o.a. zag Nasri, Fabregas, Adebayor, Henry vertrekken. En zag Arteta, Giroud en Podolski terug komen. Dan zou ik me als spits ook niet meer serieus genomen voelen.

Wat Sab80 zegt is deels onzin, maar er zit ook een keiharde kern van waarheid in. Waarom zou je als Robin van Persie zijnde nog bij Arsenal willen spelen als je ziet dat Nasri + Fabregas vertrekken voor 50 miljoen en Arteta + Podolski worden terug gehaald. Ook deze periode werden er weer topspelers belooft en volgens de voorzitters is er geld genoeg. Ondertussen zijn we 10 dagen van het sluiten van de transfermarkt verwijderd en is er nog geen één! bij gekomen waarvan Arsenal direct sterker word.

Terwijl er al zo verschrikkelijk veel opties waren die Arsenal per direct zouden versterken en relatief goedkoop zouden zijn. En daar heeft Arsenal gewoon totaal geen interesse in getoont en zitten nu ergens anders. Gomez, Jovetic, Soldado, Thiago, Mignolet als voorbeeld.

Tegelijkertijd is men niet snel genoeg bij Higuain (alles was rond), is men te laat bij Gustavo. Word er 50 miljoen voor Suarez geboden maar denken ze niet aan 50 mil voor Rooney.

Ondertussen lopen Kondogbia, Sakho, Begovic, Ter stegen, Richards, Umiti, Martinez, Eriksen, Fellaini, Bender, Bender, Shaqiri, Lamela. Allemaal nog bij hun club rond terwijl velen hiervan bij Arsenal niet zouden mistaan.

21 augustus 2013 om 12:53

Maar kritiek hebben of iemand een randdebiel noemen vind ik een wereld van verschil. Ik vind dat er versterkingen bij hadden moeten komen, en dit "last minute" geklooi kost ze straks meer geld (Wat ze niet graag uitgeven). Afgelopen seizoen is het iets te spannend geworden om CL te halen, en als de concurrentie zich versterkt kun je niet achterblijven. Je weet van te voren al dat Arsenal zich niet voldoende versterkt om voor de titel mee te doen, dat word voorspelbaar. Ze kopen "goedkoop", leiden verder op en verkopen voor meer! Subtop-gedrag.. Nu moeten ze zelf de stap zetten om aan te haken door te kopen!

Ik snap het en sta meestal achter Wenger maar hij heeft aantal x echt de boot gemist, Higuain, Lucas Digne, Marquinhos, Mignolet, Falcao, James Rodriguez. Enkele spelers die deze zomer een transfer hebben gemaakt en echt niet zouden misstaan bij Arsenal, als Arsenal fan dacht ik dat het zelfs zonder aankopen mogelijk was om het hoge niveau van de tweede seizoenshelft door te zetten. Maar het lijkt erop dat het niet anders kan helaas, de aankopen die ik zeer graag zou zien zijn de volgende: Guaita of Asmir Begovic ( een keeper aangezien Sceszny al maanden schandalig loopt te keepen, het lijkt erop alsof hij niet zo getalenteerd meer is als gedacht), Nathaniel Clyne ( RB want Jenkinson bakt er echt niks van), Sakho of Ashley Williams (cb), Kondogbia (cvm wat echt hard nodig is, Arsenal mist body sinds het vertrek van Song en de blessure van Diaby), Antoine Griezmann of Jesus Corona ( geweldige vleugelspelers die onder Wenger tot wereldtoppers kunnen uitgroeien en tot slot Luis Suarez of Jackson Martinez. ( topspitsen die zichzelf al bewezen hebben en gewoon het verschil zouden kunnen maken voor Arsenal). Met deze aankopen zou ik Arsenal zien als titelkandidaat en zouden we het veel ploegen moeilijk kunnen maken!

21 augustus 2013 om 02:05

Denk eens even goed na. Higuain: 37 miljoen. Digne: 12 miljoen. Marquinhos: 35 miljoen, Mignolet: 17 miljoen. Falcao: 60 miljoen. James: 35 miljoen. Een groot aantal spelers daarvan is niet te betalen voor Arsenal, of niet in verhouding met hun kwaliteit. Wie is Corona? En heeft hij iets te maken met het bier?

21 augustus 2013 om 10:13

Jesus Corona is een getalenteerde Mexicaanse vleugelspeler die in deze transferperiode gehaald is door FC Twente. Een ideale versterking voor Arsenal dus...

21 augustus 2013 om 10:21

Hmm het was Higuain of Falcao, James is die prijs waard. Digne idemdito, Marquinhos is inderdaad wel duur maar is ook een super talent. Mignolet the same as Digne. Als je Higuain, Digne en James zou ophalen zat je al goed, Wenger zei zelf dat ze het geld hadden om zich te versterken. Mede hierdoor ben ik zo verbaasd dat er nog niks gebeurt oop de talentvolle Sanogo na. Corona is een extreem getalenteerde vleugelspeler van Mexico, wordt ook gevolgd door Barcelona en is een hele goede voetballer. Eentje voor de toekomst.

Waarom gaat Arsenal niet achter Chicharito aan? Dat is een goede spits die waarschijnlijk niet al te duur hoeft te zijn en geen eerste plaats heeft bij Man U. Lijkt me een betere target als Suarez.

De matige paniek aankopen ja. De 'grote namen' zullen niet in de laatste 10 dagen vertrekken! Hoe dom kan je zijn. Bovendien blijft er niks over in de laatste 10 dagen, en zal er alleen maar meer geld gevraagd worden vanwege de beperkte tijd voor het aantrekken van een vervanger.

Dat betekent niet dat je moet treuzelen, Arsene. Als je zelf pleit voor het sluiten van de transfermarkt wanneer de competitie begint, koop dan ook je spelers voordat de competitie begint. Nu spreek je jezelf tegen!

Ik vertrouw 100% op Wenger, hij is een verschrikkelijk geweldige trainer maar geen goede manager als het op transfers aankomt.
Dit is het breaking point voor Arsenal en Wenger, of ze halen komende 10 dagen topspelers en strijden door of het gaar omlaag, we wachten af.

het ligt eraan als ze zich plaatsen voor de CL groepsfase of er goeie spelers komen!

21 augustus 2013 om 00:58

Of hij haalt die benodigde versterkingen, zodat deelname aan de CL een zekerheid is. Met de huidige selectie vrees ik toch wel...

21 augustus 2013 om 03:47

Ajoh van een team waar kuyt in de basis staat hoef je niet echt bang voor te zijn
Ff serieus. Fener is wel vergekomen in EL en met die fanatieke supporters erachter kan het wel eens lastig worden maar arsenal denk ik gwn winnen uit en thuis. Fener heeft geen cazorla of een wilshere dus heb er alle vertrouwen dat het goed komt.
En win je uit buj fener met 0 2 dan heb je een betere kans op transfers

Arsenalfans keep on dreaming, die droomtransfers zullen toch niet uitkomen net zoals de laatste paar jaar..

21 augustus 2013 om 01:14

De laatste jaren wist elke Gooner wat er wel en mogelijk was, Het waren vooral fans van andere clubs die riepen om droomtransfers, Natuurlijk hoopte wij als Gooners ook op een grote speler maar financieel gezien was dat gewoon niet realistisch.

Nu met de nieuwe sponsordeals, Jaren van winst gemaakt te hebben & de rente over het stadion omlaag is gegaan hebben wij gewoon een mega-budget dus hebben we wat hogere verwachtingen, Er is zoiezo geen enkele realistisch Gooner die rekende op spelers als Cavani Falcao waar veel te veel voor word betaald.

Bij mij zou Begovic prioriteit nummer 1 zijn. Straalt zoveel rust uit en pakt echt ontzettend veel punten. Denk dat het voor de verdediging veel meer rust zou geven met Begovic achter zich dan Szczesny.

21 augustus 2013 om 01:27

Arsenal zit achter guaita aan van valencia. Bego zou een topper zijn voor ons vind hem gewoon een kopie van cech zo koelbloedig in het doel.

IK denk dat er een verdediger en een spits gekocht moeten worden, natuurlijk ook een verdedigende middenvelder. Ik ben wel bang dat het weer slechte spelers worden uiteindelijk.

En dan het mislukte seizoen verwijten aan een korte voorbereiding.

Die Wenger toch. Briljant geweest vroeger maar de puf is er uit, de arme man is ook in 6 jaar 12 jaar ouder geworden.

Tijd voor wat assistentie aan die man, iemand die nog wel helder kan denken. Deze man is het spoor bijster.

1 ding is zeker, arsenal doet niet mee om de titel, de beste spelers zijn al verhuist of blijven waar ze zitten. Nisschien kan hij kaka halen naar een betere optie lijkt me er niet tenzij ze 50milj willen uitgeven maar zo is wenger niet

Ja vriend slaap maar verder! Terwijl "jullie buur" Tottenham zich sterk blijft versterken met spelers als Capoue, Chadli, Paulinho, Soldado en binnenkort nog Willian en Lamela en Coentrao. Slaap kindje slaap Wenger! In de laatste tien dagen nog spelers halen? Welke? Spelers van Rennes, Saint-Etienne zeker? Zoals we je kennen, zal hij zeker paar talenten halen uit de Ligue 1.

21 augustus 2013 om 02:21

Wenger moet gewoon ophouden met lullen en NU spelers halen, niet in de laatste paar dagen.

21 augustus 2013 om 02:59

Heb echt medelijden met je club man, in mijn ogen nog altijd een topclub. Maar Wenger is niet meer de juiste man voor Arsenal vrees ik. Aan alles komt een eind, en ben bang ook aan het "huwelijk" tussen Arsenal en Wenger. Er moet een manager komen die toppers haalt gemixt met goede jeugspelers van Arsenal. Ik zei het hier altijd in topics over Arsenal dat ze spelers van Anzhi moesten halen nu ze goedkoop zijn. Ik had het over spelers als Samba, Eto'o, Lassana Diarra (nu is het te laat) want hij vertrok vandaag naar Lokomotiv Moskou en Willian, maar die gaat zoals we nu allemaal weten naar Tottenham. Dus Wenger haal Samba, Eto'o, Kondogbia, Begovic, Rami (kost maar 10 miljoen),griezmann en dan nog een Chicharito. Zou perfect passen bij Arsenal.

Begovic
Sagna
Samba
Rami
Monreal
Kondogbia
Wilshere
Walcott
Cazorla
Griezmann
Eto''o
21 augustus 2013 om 03:24

Geen Koscielny, no offense maar dan weet je echt niet hoe de situatie is bij Arsenal.

21 augustus 2013 om 04:12

Vriend ik weet heel goed hoe de situatie bij Arsenal is, en ik zeg je bedroevend. Koscielny verkopen aan Bayern? Waarom niet? Eerlijk gezegd zo goed is hij nou ook weer niet. En als hij zo goed was he, waarom speelt hij dan geen basis bij Frankrijk? Ooh juist ja omdat Rami, Sakho, Varane, allemaal beter zijn dan hem. Hem gewoon verkopen voor Bayern voor 15 mil en je haalt Rami. Daar word je ook nog sterker op.

21 augustus 2013 om 08:29

Lol, onwetende. Laurent Blanc verkoos Mexès boven Koscielny, dus wil je beweren dat de kijk van een willekeurige bondscoach ook maar wat zegt over de kwaliteiten van een speler?

Overigens is Koscielny onder Deschamps een van de eerste namen op het wedstrijdformulier.

Wenger hopelijk lees je dit (alles kan haha) en haal ineens je vertaler erbij?! Ik ga hier een lijst pucliceren met spelers die ze nog eventueel kunnen halen en met 160 miljoen euro moet dat lukken.

Keepers : Begovic : Stoke City.
Julio César : Qpr.
Marc André-ter Stegen : Bmg.

Verdedigers : Ashley Williams : Swansea City Fc.
Christopher Samba : Anzhi Makachkala Fc.
Adil Rami : Valencia Cf.
Mamadou Sakho : Paris Saint-Germain Fc.
Lars Bender : Bayer 04 Leverkusen.

Middenvelders : Geoffrey Kondogbia : Sevilla Fc.
Paul Pogba : Juventus Turijn Fc.
Fernando : FC Porto.
Pedro Obiang : Sampdoria Ss.
Marouane Fellaini : Everton Fc.

Aanvallers : Leandro Damiao : Internacional de Porto Alegre.
Chicharito Hernandez : Manchester United Fc.
Samuel Eto'o : Anzhi Makachkala Fc.
Luis Muriel : Udinese Calcio.
Antoine Griezmann : Real Sociedad Fc.

Aardige spelers toch?! Als ik het zie, dan zou Wenger het toch ook moeten kunnen zien he!

Keeper: Begovic
Verdediging: Sakho, solide verdediger
Cvm: Fellaini, lijkt me toch een betere voetballer dan Kondogbia. Wenger moet nu geen spelers halen die kunnen uitgroeien tot toppers. Hij moet spelers halen die er al staan.
Aanval: Nasri terughalen. Waarom niet? Gewoon evenhoog salaris aanbieden als bij city. Velen zullen mij voor gek verklaren, maar hij heeft zich bij Arsenal al bewezen. Bij City is hij niet zeker van een basisplek, waardoor het WK misschien in gevaar zal komen voor hem. Bovendien heeft hij nog maar een contract voor een jaar. En over zijn salaris, ja so be it Arsenal wilt toch naar de top? Dan moet je ook hogere salarissen betalen.
Suarez/rooney/jackson Martinez/diego Costa. Costa vind ik toch een soort speler dat Arsenal nodig heeft. Makkelijk scorende spits met kwaliteit al zie ik van dat rijtje het liefst nog steeds Suarez komen.

21 augustus 2013 om 04:15

Jou moeten we echt niet serieus nemen! Nasri terughalen? Na al wat hij Arsenal heeft aangedaan? En de fans gaan er sowieso tegen zijn en Nasri zie ik ook niet vertrekken bij City. En hij speelt wel vaak basis bij Man City hoor. En in het vervolg je held niet opwaarderen ofzo omdat je zijn nickname hebt.

21 augustus 2013 om 05:33

"na al wat hij Arsenal heeft aangedaan? ".. wat heeft hij Arsenal aangedaan dan? Hij heeft ze verlaten voor niet alleen geld, maar ook prijzen. Alleen voor het geld kan je niet zeggen, want je gaat me niet vertellen dat Arsenal meer kans maakte op een prijs dan City. Bewijs daarvoor is dat City de PL won; ). Nu vraag ik me dan af, wat hebben onder andere Henry, Rvp, Song, Clichy, Fabregas , Flamini en Hleb Arsenal aangedaan??.. En of ik Nasri opwaardeer of niet bepaal ik zelf. Hou jij je maar bezig met Inter. Ik ben by the way een trotse Arsenal fan.

21 augustus 2013 om 05:40

Ik hou me zeker bezig met Inter. En Inter doet hier nu niets ter zake. We hebben het over Arsenal he, remember?! En goed voor jou dat je fan bent van Arsenal?! Maar jullie staan allang droog.

21 augustus 2013 om 05:57

Inter doet hier nu idd niets ter zake. Maar jij doelde als eerst op mijn nickname. Ik was nasri niet aan het opwaarderen vriend. Dat was hier ook niet ter zake. Daar begon jij over.

"en goed voor jou dat je fan bent van Arsenal?! Maar jullie staan allang droog.
Wil je hiermee zeggen dat als Inter lang droog zou staan je geen fan meer van ze zou zijn??

21 augustus 2013 om 08:31

Favoriete clubs

Arsenal Fc
Manchester City
Real Madrid
FC Barcelona

Nuff said.

21 augustus 2013 om 14:49

Helemaal niet vriend. Inter staat nu toch ook 2jaar droog?! Ben ik dan geen fan meer? Ik blijf voor altijd een Interista en deze jaar zijn we terug. Ik geef het je op een papiertje! En onze jeugd moet zeker niet onderdoen voor Arsenal of andere ploegen. Wereldploeg!

Handanovic
Rolando
Ranocchia
Juan Jesus
Isla
Taider
Guarin
A.Pereira
Kovacic
Palacio
Icardi

Mijns inziens moet je beginnen met de selectie aan het eind van elk seizoen dan weet je toch wie je wil houden en wie weg mogen en wie je er bij wil,nu zijn alle eventuele kandidaten al onderdak en krijg je vaak van die paniekaankopen waar de supporters niet op zitten te wachten plus dat de competitie al is begonnen en voor je een ingespeeld geheel hebt ben je ook weer een paar weken verder. En Arsenal koopt wel vaker spelers pas aan het eind van de transferperiode en dat ligt toch aan de trainer ? ik vind het niet raar dat Arsenal al 6/7 jaar niets heeft gewonnen ik vind het wel jammer want het is een mooie club.

Voor Wenger is het beter als de transferlijst nog even open blijft, want zijn team ziet er op het ogenblik beroerd uit!

uh...wenger...leuk dat de meeste transfers in de laatste 10 dagen gebeuren.
Maar dan kun je dus al 3x verloren hebben in de competitie en al uit de CL liggen.
Als je dan nog 5 toppers haalt, heb je een leuke selectie maar ben je wel te laat.

Daarnaast is het wel zo prettig om je nieuwe spelers in te passen in het team.

Ach, volgens mij is het beter voor meneer Wenger om de transfermarkt langer open te houden. Als ie nu al dicht zat dan had ie geen versterking gehaald. Hij probeert zich maar in te dekken. Wat wil je in de laatste tien dagen halen? Iedere club vraagt het dubbele voor een speler en de meeste zijn al elders ondergebracht. Ik snap hem totaal niet!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren