Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ongebruikelijke blessure zet Bakkali voorlopig buitenspel

Laatste update:
/

Zakaria Bakkali heeft een liesblessure overgehouden aan zijn korte kennismaking met de nationale selectie van België. Dat bleek woensdag uit een MRI-scan, die werd gemaakt bij de pas zeventienjarige aanvaller van PSV.

Aangezien de kwetsuur volgens de dokter van PSV op een vrij ongebruikelijke plaats zit, is het moeilijk aan te geven hoe lang het jonge toptalent aan de kant staat. De wedstrijd van zaterdag tegen Go Ahead Eagles lijkt te vroeg te komen voor Bakkali. PSV speelt dinsdag in de Champions League tegen AC Milan.

Bakkali maakte in de eerste weken van het seizoen grote indruk bij PSV. Afgelopen zaterdag tegen NEC (5-0) scoorde hij liefst drie keer. Het leverde de aanvaller uit Luik een uitnodiging p uit België, maar hij haakte dinsdag bij de training al snel geblesseerd af.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met of zonder hem maakt vrij weinig uit, door gaan ze toch niet.

14 augustus 2013 om 20:41

inderdaad en toch denken er heel veel dat de kans dat PSV doorgaat extreem groot is. Milan is gewoon een veel betere club dan Psv.

14 augustus 2013 om 20:43

de bal is rond

14 augustus 2013 om 20:44

De historie is beter maar aan het elftal verschilt echt niet veel hoor.

14 augustus 2013 om 20:45

Een betere club, maakt nog geen beter team?

14 augustus 2013 om 20:46

ja oke alles kan, maar om nou te zeggen dat PSV even veel kans heeft als Milan is ook overdreven. Als PSV doorgaat is het een verrassing, maar alles kan

14 augustus 2013 om 20:47

De bal is rond, het doel is vierkant, Balotelli en zijn medespelers zijn maar mensen, iedereen kan een slechte dag hebben of perongeluk de bal in het verkeerde doel schieten of een keeper hebben die maar net in de zon kijkt en de bal niet ziet. Het is en blijft voetbal!

14 augustus 2013 om 20:47

lol wil je zeggen dat er bij PSV ook een Balotelli, el shaarawy en montolivo rondloopt? Er is duidelijk een verschil in sterkte tussen beide teams

14 augustus 2013 om 20:48

Ik schat dat PSV eigenlijk bijna net zo'n grote kans heeft om door te gaan als AC Milan, ik schat een kans van 40/60.

14 augustus 2013 om 20:48

ja en je begint beide met 11 man, Gewoonlijk verliest PSV gewoon van ac milaan en zijn ze kansloos. er is natuurlijk altijd nog een kans aanwezig dat ze toch doorgaan. Maar je kan de kans niet extreem hoog achten toch als reële voetbalsupporter

14 augustus 2013 om 20:50

AC Milan is niet meer wat het was, ja ze hebben een paar toppers rondlopen maar om nu te zeggen dat PSV kansloos is (wat ik hier heel veel hoor) is gewoon zeer overdreven.

14 augustus 2013 om 20:55

Extreem groot? Das in mijn optiek 98% ofzo. Geloof niet dat er mensen zijn die dat denken. Verder weten alle Psv' ers heus wel dat de kans niet groot is tegen de grootste en mooiste club van Italie.

14 augustus 2013 om 21:02

Zet Balotelli, El Shaarawy, Niang, Montolivo, Abate, Boateng etc. eens naast de 'talenten' van Psv? Precies.

14 augustus 2013 om 21:12

Het elftal verschilt niet veel? Beetje realisme is hier wel op zijn plaats hoor.

Matavzs, Arias, Wijnaldum en Depay mogen de veters nog niet eens strikken van Balotelli, Abate, Boateng en El Shaarawy. Laten we nou niet, na 4 wedstrijden tegen nietszeggende tegenstanders, doen alsof PSV een heel sterk team heeft.

Natuurlijk deed Bakkali het geweldig, maar zo'n Breuer heeft dan ook de draaicirkel van een vrachtwagen. Als hij al mee doet, dan krijgt hij tegen Abate of Constant een echte tegenstander, en dan is het nog maar afwachten hoe hij gaat presteren.

14 augustus 2013 om 21:23

Ach alles kan gebeuren.
Als PSV mazzel heeft onderschat Milan ze en beginnen ze langzaam.
Als PSV dan een vroege goal maakt dan is Milan meteen gedwongen om aan te vallen en met wat mazzel kan PSV met hun snelheid hier gebruik van maken.

De mensen moeten niet vergeten dat Milan moet winnen. Ze hebben het financieel niet breed dus in de groepsfase van de CL komen is voor Milan net zo belangrijk als voor Psv.
Maar mocht PSV door gaan ten koste van Milan kan dit aan de andere kant ook wel eens slecht uitpakken voor de jonge spelers.
Daarmee bedoel ik dat ze het misschien wel eens hoog in hun bol kunnen krijgen als ze Milan uit het toernooi knikkeren. En dat zich dan nog meer zaakwaarnemers van het verkeerde type bij hun gaan melden.

14 augustus 2013 om 21:55

AC Milan is met spelers als Balotelli, El Sharaawy, Montolivo, Nocerino, Robinho en Boateng toch echt nog wel drie stappen verder dan PSV hoor.

14 augustus 2013 om 22:00

Ajax wist ook te winnen van ac Milan (volgensmij f.de boer eerste wedstrijd als trainer van Ajax)

14 augustus 2013 om 22:03

Ach Kompany David Silva Aguero etc zijn nog veel beter als AC Milan en die wisten ook niet van Ajax te winnen. AZ is veel slechter als Ajax qua spelers en winnen ook van Ajax. Zwolle wint van Feyenoord. Dus waarom zou in Godsnaam PSV niet winnen van Milan, als Griekenland het EK kan winnen en amateurs winnen van Real Madrid.
ps: WIj zijn Ajax wij zijn de beste, ben dus geen Psv-fan.

14 augustus 2013 om 22:27

Natuurlijk maakt PSV kans. Je weet nooit van te voren hoe het loopt.
hou alsjeblieft je eigenwijze praat voor je!

14 augustus 2013 om 22:40

Dat is de Eredivisie,,, maar je hebt zeker een punt.
Toch schat ik de odds 65/35 voor Milan.

14 augustus 2013 om 23:11

joo wannabe italiaantje, milan is niet zo denderend meer. Het is gewoon een 50 / 50 wedstrijd. Of wilde je zeggen dat Milan, psv even helemaal zoek gaat spelen? Nee inderdaad dat dacht ik ook. Dus stop met masturberen op alles en iedereen dat met het italiaanse voetbal te maken heeft.

14 augustus 2013 om 23:53

11 tegen 11

14 augustus 2013 om 23:54

Zorg dat je er 1tje meer maakt dan de tegenstander, meer niet

15 augustus 2013 om 00:07

Wanneer gaan we nou eens wachten met Balotelli top noemen tot hij ook daadwerkelijk soort van consistent goede dingen doet zonder extreme faalwedstrijden en domme acties tussendoor? Hij heeft apart haar en kan hard schieten, verder blijf ik nog altijd, weinig enthousiast.

15 augustus 2013 om 04:05

60% bij 40% in t voordeel van acMiLan..

15 augustus 2013 om 10:26



Ffdddddfffggdsgd

14 augustus 2013 om 20:46

Wat een onzin weer. Hoe weet jij dit nou weer zeker?

14 augustus 2013 om 20:49

Grote onzin inderdaad, zijn van die anti's die AC Milan en/of PSV niet volgen.

14 augustus 2013 om 20:53

Gewoon niet op reageren, straks wint PSV en dan zit hij net zoals iedereen mee te juigen (terwijl hij onjuist had)

Bakalli is wel de belangrijkste schakel op dit moment, dan zie ik PSV wel minder richting AC Milan toe werken.. hoe jammer het ook is rondom deze fase.

14 augustus 2013 om 20:55

Iemand met gezond verstand kan bedenken dat AC Milan 100 keer beter is dan Psv. Je kan zeggen dat AC Milan ver is afgezakt, dat is ook zo, maar ze zijn alsnog zo veel beter dan Psv. Alleen die aanval al. Balotelli, Niang, El Sharaawy. En dan nog te zwijgen over spelers als Montolivo en Boateng. Stuk voor stuk zouden die spelers de beste van de Eredivisie zijn.

PSV kan met heel veel geluk een wedstrijd gelijk spelen, maar ik acht ze vrij kansloos. AC Milan moet CL halen. Anders is de club in grote problemen. Dan mist het een groot deel van de inkomsten. Dus een scenario zoals toen Ajax van ze won, zal niet weer gebeuren. Toen hadden ze niks om te spelen.

@aikverlinden,

Volgens mij ben jij degene hier die AC Milan niet volgt. Als je een wedstrijdje ziet dan weet je wel dat ze veel beter zijn. Je hebt het wel over de ploeg die vorig jaar Barcelona bijna uit had geschakeld in de CL. Al was dat met anti-voetbal, het gaat om het idee. PSV lukt dat nog niet met 22 spelers.

14 augustus 2013 om 20:56

Klopt, maar waarschijnlijk kan Park spelen, en voor hetzelfde geld speelt hij dinsdag gewoon mee, en is hij naar een paar dagen inderdaad weer speelgerechtigheid want een blessure van dit kaliber is meestal binnen een paar dagen weg, er is alleen twijfel omdat de blessure zich op een rare plek bevind.

14 augustus 2013 om 20:58

@magicfeet_7

Heb je mij horen zeggen dat AC Milan niet beter is?
Ze hebben een sterkere ploeg, klopt.
Maar ze zijn erg wisselvallig.

14 augustus 2013 om 21:06

Erg wisselvallig? Meeste punten behaald in de Serie A dit jaar en een aantal uitstekende wedstrijden gespeeld in de CL. Vergelijk dat even met het PSV van 2013, dan denk ik dat PSV de wisselvallige ploeg is.

14 augustus 2013 om 21:23

Haha david en hoeveel spelen er nog van die ploeg? Precies ja, het optimisme is gebaseerd op de selectie nu en het enorme talent dat het waarborgt. Tuurlijk is Milan de favortiet, maar het feit dat PSV niks te verliezen heeft, erg getalanteerd is, leuk voetbalt en de bal nog altijd rond is zijn ze niet geheel kansloos.

14 augustus 2013 om 21:41

Omdat PSV minderwaardig is aan Milan, die spelers hebben die zich al lang en breed bevestigt hebben (balotelli, Montolivo, De Sciglio, Noccerini, El Shaarawy, etc.). Niet eendagsvliegen zoals Bakkali, Rekik en Hiljemark

14 augustus 2013 om 22:02

Lang en breed bevestigt dat het niet meer de toppers van het verleden waren die Milan had. Je kan dit Milan echt niet vergelijken met het team van nu, PSV heeft zeker kans.

14 augustus 2013 om 22:06

Real Madrid verloor van 4e klassers. Manchester City die veel beter materiaal hebben als Milan konden 2x niet van Ajax winnen en verloren zelfs. Ajax won uit bij United. Griekenland won het EK. Ado en Utrecht winnen vaak van Ajax. Milan verliest in de competitie ook wel eens van een Bergamo of een andere laagvlieger. Ik kan nog een paar duizend voorbeelden voor je opnoemen. Jij volgt voetbal denk ik zelf niet.

14 augustus 2013 om 23:54

Magicfeet

Gezond verstand heb ik hoor, daar twijfel ik niet over. Ik zeg ook niet dat Milan niet beter is en ze meer kans hebben. Maar om bij voorbaat al te zeggen dat Milan doorgaat gaat mij wat te ver. Milan heeft klasse spelers, veel beter dan Psv. Maar daar is nog niet alles mee gezegd. PSV heeft altijd kans ook al is dat maar 20/80 of 30/70. Als er een kans is, dan geloof ik in mijn club.

PSV heeft niks te verliezen. Bij Milan zal er een enorme druk op staan om er te staan om niet in de problemen te komen en dit zal de voorzitter meerdere keren aangeven aan de selectie en trainer. PSV kan vrijuit voetballen omdat ze niet hoeven. Dit kan ook een rol spelen.

14 augustus 2013 om 21:09

Vraagje hoeveel kans gaf jij Ajax 3 jaar geleden tegen AC Milaan na het vertrek van Jol en het gezeik met Mounir!?
Dus ik weet niet wat jij allemaal aan het zwetsen bent maar verstand van voetbal heb jij niet!
Ik ben niet voor PSV maar ik vind het heel erg minachtend dit soort commentaar.

PSV heeft een goede kans AC milaan is niet meer zo goed als ze waren. Maar het is niet al te best en het Italiaanse voetbal. Alleen Juventus en Napoli zijn nog echte topploegen. AC heeft wel aansprekende namen echter lijkt het niet echt te klikken.

Daar tegenover draait psv heel erg goed en speelt het erg goed.
Maar goed als jij de glazen bol hebt gekocht op de rommelmarkt knal hem maar uit het raam. Want wees eerlijk had jij voorspelt dat Ajax vorig jaar van Manchester City zou winnen. En ik schat Manchester City hoger in dan Milan.... succes

14 augustus 2013 om 21:18

Dat was dan wel een Ajax met Stekelenburg, Vertonghen, van der Wiel (toen nog in vorm), Suarez en Anita.
Dat soort spelers lopen er nu gewoon niet bij Psv. Alleen van Wijnaldum, in deze vorm, kun je verwachten het niveau van Milan aan te kunnen.

En ja PSV draait heel goed, tegen een Belgische middenmoter en 2 Nederlandse degradatiekandidaten. Voordat we allemaal hosanna over PSV gaan roepen, moeten we eerst eens wachten tot ze echte tegenstanders hebben gehad.

14 augustus 2013 om 21:24

Dat waren nog steeds spelers die toen niks waren.
Suarez was geschorst.
Maar vorig jaar Manchester City en Manchester United met en heel jong team! Dus voor mij zegt het echt niks!
We moeten gewoon afwachten wellicht dat psv verrast maar om bij voorbaat zulke dingen te roepen is idioot! Dat ben je toch wel met mij eens! Naam zegt niks meer!

14 augustus 2013 om 21:26

Eens dat voordat we hosanna gaan roepen we eerst moeten wachten of ze dit volhouden(dat geen tegenstand is echt onzin, want we zouden het ook moeilijk krijgen tegen die goede belgische ploeg). Maar dat absolute negatievisme dat er bij sommige mensen hangt is absurd. Tuurlijk waren het niet de moeilijkste tegenstanders als je echter verstand hebt van het spelletje zie je dat PSV goed en snel combineert. Dat heb je of heb je niet.

14 augustus 2013 om 21:45

Inderdaad jouses.

Voordat ik hierop aangevallen word doordat dit provocerend zou zijn, dit is niet mijn bedoeling.

En dan toen 80 procent van de Psvsupporters Ajax afkraken dat ze kansloos zouden zijn, en de Ajaxfans uit alle macht de positiviteit eruit te laten halen.
Nu PSV tegen eenzelfde grootmacht moet is het ineens dat PSV veel kans heeft en dat de bal rond is blablabla.
Nou hou ik helemaal niet van dit soort hypocriet gedrag, maar ondanks dat het wel lekker is om die 8 miljoen van PSV bij Ajax op de rekening te zien hoop ik wel dat ze doorgaan.
Eindelijk dan weer eens 2 Nederlandse ploegen in de CL.

14 augustus 2013 om 21:24

Waarom zijn we toch altijd zo negatief over onze ploegen?
Waarom zou PSV niet met 1-0 of 2-0 van AC Milan kunnen winnen?
Allemaal onder het mom van "realiteit"
De bal is nog steeds rond.

Volgens mij genieten heel veel mensen stilletjes als PSV het niet zal redden.

14 augustus 2013 om 21:36

Dat is logisch. Psv'ers genieten net zo hard als andere clubs falen in Europa. Dat is niet vreemd en hoort bij het voetbal.

14 augustus 2013 om 22:10

Nou ik als rasajacied ben voor 1 keer in mn leven voor die vreselijke club van je.

15 augustus 2013 om 12:22

Alles maakt wat uit. Deze jongen kan gewoon de wedstrijd voor je beslissen.
Is een flinke tegenvaller dat hij juist nu geblesseerd is door die oefen interlandjes
Ik hoop dat hij dinsdag haalt.

Hopen dat het niet ernstig is en Bakalli ACM kan halen, het zou echt een aderlating zijn als dat niet gebeurt

Interlandperiode bedankt ole ole

Deze interlandweek is gewoon serieus nergens goed voor, nergens.

mag toch hopen dat hij mee kan doen, met Jozefzoon in de plaats zie ik het wat somberder in..

14 augustus 2013 om 20:46

Je hebt altijd park nog. Die kan er waarschijnlijk ook nog wel wat van.

14 augustus 2013 om 21:15

park heeft waarschijnlijk tegen die tijd zn werkvergunning

14 augustus 2013 om 22:10

oh oke dacht dat dat nog even zou duren

15 augustus 2013 om 10:15

Jozefzoon valt anders iedere x wel erg dreigend in.. Tuurlijk Bakkali is momenteel de man in vorm, maar ook hij zal een x een dip krijgen, dan moet je ook kunnen terugvallen op Jozefzoon of park.

15 augustus 2013 om 13:01

klopt, kan ook altijd nog eventueel wijnaldum RV en toivionen op CAM

Zou het toch wel een gemis noemen als hij er niet bij is tegen AC Milan.
En daarbij komt nog denk ik dat half Nederland wil weten of hij echt zo goed is

Thank god voor oefeninterlands, vorig jaar Toivonen en dit jaar Bakkali...

14 augustus 2013 om 20:45

Wellicht had hij dit op de training van psv ook opgelopen

14 augustus 2013 om 21:17

Of hij dit nou wel of niet bij PSV zou hebben opgelopen, die oefeninterlands zijn idd (bijna) nergens goed voor en zorgen alleen maar voor jetlags/vermoeidheid/blessures

14 augustus 2013 om 23:55

Daar heb je gelijk in. Ben er ook geen voorstander van hoor. Maar bij EK en WK krikt het wel de marktwaarde omhoog van de spelers, maar dan is ook het einde van het seizoen maar goed.

dat komt door zijn leeftijd neem ik aan? zou die wel vaker last van krijgen. hopelijk is hij er snel weer bij.

14 augustus 2013 om 20:51

kan dat alleen als je jong bent dan?
bovenbeen spier is een klein beetje verrekt...moet gewoon een paar dagen rusten.

Ik vraag me echt af waar deze oefenpotjes goed voor zijn, het is midden in het einde van de transferperiode en net voordat alle grote competities beginnen of net nadat ze gestart zijn, hier word volgens mij helemaal niemand blij van.

jammer voor psv maar was te verwachten die oefeninterlands midden in augustus slaan nergens op

Neeeeeeeeeeeeeeeee
Dat is nou echt een tegenvaller echt jammer! Hopen dat hij snel weer fit wordt. Gaan voor de groepsfase PSV! Come on PSV

Dit is heel erg jammer. Ik hoop dat hij de wedstrijd kan halen en ik denk dat hij dat natuurlijk ook hoopt. Het zou zonde zijn als psv hem moet missen en dat voor een 17 jarige jongen. Weet iemand hoe het zit met park en zijn werkvergunning en of hij het haalt om te spelen tegen Milan?

Ik hoop echt dat hij speelt. Als ze met Bakkali verliezen, kunnen ze iig niet zeggen dat het kwam doordat hij afwezig is

Ik vroeg me 1 ding af ookal is het off topic. Wanneer men het over toppers heeft bij milan wordt boateng genoemd, waarom? Hij heeft in 2 jaar 1 goede wedstrijd gespeeld.

14 augustus 2013 om 20:47

Park is speelgerechtig voor psv na zondag. Dus hij kan als het moet bakkali gaan vervangen

14 augustus 2013 om 20:52

Komt zeer waarschijnlijk door die mensen die even op FUT kijken en dan zien dat hij 85 is.

14 augustus 2013 om 20:56

Omdat hij mede op het WK fantastische dingen laat zien. Je kan aan alles zien dat hij goed kan voetballen. Dat hij er niet voor vecht is iets anders, maar talent heeft die zeker.

Vet balen voor PSV dit. Hij is erg belangrijk in het huidige PSV en ik denk niet dat ze hem echt kunnen missen. Die oefeninterlands stellen ook helemaal niks voor, brengen alleen maar ongeluk.

Dan maar Wijnaldum op rechts en Hiljemark op middenveld erbij. Of voor mijn part Toivonen, alles beter als ik dinsdag maar niet opeens Jozefzoon aan de aftrap zie. Denk ook niet dat het goed is voor het vertrouwen van Jozefzoon zelf, duidelijk dat hij leuk is als nood of wissel maar meer echt niet.

14 augustus 2013 om 20:49

Ik dacht meer aan Park, alles is beter dan jozefzoon iig.

14 augustus 2013 om 20:59

Precies zoals ik het in gedachte had. Toch zie ik op dit moment ook liever Toivonen in de spits dan Matavz en Locadia. Zijn beide meevoetballend erg zwak.

Zoet
Brenet
Bruma
Rekik
Willems
Hiljemark
Schaars
Wijnaldum
Maher
Depay
Toivonen
14 augustus 2013 om 23:59

Zo gaan ze niet spelen denk ik. Ik denk eerder zo wanneer Park speelgerechtigd is, ik weet niet hoe dit zit? Ik vind Hiljemark nog niet klaar voor deze wedstrijden eerlijk gezegd.

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Schaars
Maher
Park
Wijnaldum
Depay
Locadia

België wou hem zo graag koppelen aan België.. dit krijg je ervan, kunnen ze de mannetje gewoon niet met rust laten.. tjonge jonge..

14 augustus 2013 om 20:51

Wilmots wou bakkali belonen met een selectie.

14 augustus 2013 om 21:23

Zo een druk zet je niet op een 17 jarige..laat hem eerst 18/19 worden.

14 augustus 2013 om 21:26

welke druk? hij laat bakkali toch gewoon bij een vriendschappelijk duel in de selectie? en zegt daarbij dat hij zelf moet kiezen en dat hij hem zeker niet zal pushen of onder druk zetten.

Kansloos die oefenpotjes.....

15 augustus 2013 om 00:00

Oh nee ik vind dat geweldig. Ik kijk er altijd naar uit

Jezus dit is wel een tegenvaller. Zeker gezien de onzekerheid van de blessure. Tegen GAE zullen we hem niet direct missen, tegen Milan zou het toch wel leuk zijn als hij erbij is. Hopelijk is hij snel weer fit. Je lies kan snel genezen.

Niet dat het heel veel uitmaakt, als hij de linksback langskomt dan staat er centraal wel een slager die hem neerkegeld, laat die jongen maar mooi rust krijgen en goed herstellen, is veel belangrijker dat hij voor PSV belangrijk kan zijn in de competitie.

Acht PSV ook met Bakkali ook gewoon kansloos, het team van Milan is nog steeds een gelouterd team met ook heel veel talent vooral voorin, het middenveld staat sterk en ook achterin is het niet heel verkeerd vooral Zapata en de Sciglio zijn gewoon goeie verdedigers en Abate die maar blijft gaan op rechts, alleen de keeper vind ik echt matig.

Shit shit shit Daar heb je de eerste tegenvaller al. Zoiets stoms. Hopen dat hij Milan redt. Ik steek een kaarsje voor hem op. Hoewel Park tegen Milan misschien al speelgerechtigd is. Want met Jozefzoon zie ik het somber in.

Dat scheelt een slok op een borrel als hij er niet bij is zowel,tegen Go Ahaed als Milan.

Niet blessuregevoelig zijn is natuurlijk ook een groot talent voor een voetballer. Kijk naar Messi of Ronaldo, vrijwel nooit geblesseerd en dat zijn toch veruit de twee beste spelers ter wereld, al jaren!
Ik wil niet zeggen dat Bakkali extreem blessuregevoelig is, maar het begint in ieder geval al niet echt goed. Zonde, want voor zo'n speler zet je de tv toch aan op zondagmiddag.

Gister of eergister gaf ik nog in een ander topic over Bakkali aan dat ik benieuwd was wat er zou gebeuren als Bakkali geblesseerd zou raken.. En nog geen paar dagen later is het al zo ver!! Zuur voor die jongen, want hij had zeker gedebuteerd neem ik aan. Eens kijken hoe snel hij weer fit is, en jammer boor de PSV supporters want hij maakte een vlammende start.. Zal Jozefzoon dan starten want Narsingh heeft nog geen wedstrijd ritme.. Maar ben trouwens wel benieuwd naar de fysieke gesteltheid van Bakkali, ik had niet verwacht dat hij al zo snel geblesseerd zou raken, dacht eerder over een paar weken.. Toch wat te vroeg gejuicht allemaal?

14 augustus 2013 om 21:32

Het is nog niet eens zeker dat ie zaterdag niet haalt. Is ook helemaal niet zichtbaar was er is, dat is natuurlijk wel een goed teken dan dat je ziet dat er een spierscheuring is. Maar goed, hopelijk snel terug.

14 augustus 2013 om 22:29

"aangezien de kwetsuur volgens de dokter van PSV op een vrij ongebruikelijke plaats zit, is het moeilijk aan te geven hoe lang het jonge toptalent aan de kant staat." Er is wel degelijk iets met hem en ik neem aan dat hij dit weekend rust zal krijgen. Beter erger voorkomen dan dat het nog langer moet genezen. Zeker voor die jongen zelf, jammer voor PSV en de supporters die weer even moeten wachten op hun nieuwe smaakmaker!

14 augustus 2013 om 22:34

Lees net Thijs Slegers: geen schade, alleen even rust.

Zit meestal wel bij het rechte eind. Goed geinformeerd. Daarnaast maakt PSV ook geen medling dat het ernstig zou zijn, alsmede de belgische bond niet.

PSV is zeker niet kansloos tegen Milan. Als een kleinere ploeg nooit kan winnen van een grotere ploeg hoe kan het dan dat er nog nooit een club kampioen is geworden zonder gelijke spelen of verliespartijen? Ik heb zo een grafhekel aan die pessimisten die bij voorbaat al stellen dat PSV kansloos is. Nederlandse profclubs zijn geen amateurploegen! Spanje heeft dit jaar ook 1-1 gespeeld tegen Finland, Utrecht verliest ook van semiproifs uit Luxemburg. Zeg gvd gewoon dat de kans klein is dat PSV wint in plaats van te stellen dat ze kansloos zijn. In de afgelopen 15 jaar heeft Milan het geloof ik altijd lastig gehad tegen Nederlandse ploegen.

14 augustus 2013 om 21:04

Helemaal, maar dan ook helemaal mee eens.
Jij verwoord even precies wat ik bedoel!
PSV is weliswaar niet favoriet maar hou op met kansloos.

Prachtig die interlands!

Zonde! Sparen voor dit weekend en volgende week hopelijk goed voor wat minuten.

tegen eagles kan die wel rusten maar tegen milaan moet hij wel weer speelklaar zijn want we hebben hem echt nodig

Is het ook niet psv eigen schuld, zij hebben hem zoveel laten spelen. Ongelooflijk dit kon je toch verwachten. Zonde. Hopelijk red hij ac milaan nog maar ben er bang voor.

Dus het valt toch minder mee dan gedacht. Hopen dat hij er snel weer bovenop komt voor Psv.

Zonde! Hopelijk is hij snel weer fit is voor Milan, tegen Eagles is hij niet echt nodig.

Het is heel sImpel. Psv heeft niet een grote kans om te winnen.

Het is grappig.. als er een Turkse club zou spelen tegen milan of in dot geval arsenal fenerbahce word er direct gemeld dat fenerbahce geslacht gaat worden etc etc.
Maar een nederlandse club ho maar.. waarom blijven we niet met ze alle elkaar steunen.. mij lijkt het juist heel leuk als Psv milan alle hoeken van het veld laat zien, maar hoe groot is die kans?

Succes Psv

Je weet maar nooit maar het is een leuke speler om naar te kijken

Ik zie psv dit ook niet winnen en met hem maakt het ook niks uit, het enige voordeel is dat er niks verwacht wordt dit psv kan vrij uit spelen. Zonder druk, wie weet kunnen ze wel wat leuks van maken.

Dat valt wel mee 1 of misschien 2 wedstrijden...wel vervelend voor hem.

De Belgische bond aanklagen dus. Schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn tegenwoordig

Waarom geeft iedereen PSV nou zo weinig kans? -_-'

Balotelli en Montolivo zijn te enige topspelers die ik kan noemen. Niang heeft z'n potentie nooit kunnen waarmaken, El Sharaawy is sinds de komst van Balotelli een stuk minder geworden, Robinho voetbalt alleen voor zichzelf en Boateng is een tactisch onbenul. Wordt ik mijn ogen enorm overschat en als je ziet wat achterin bij Milan staat zie je dat daar de mogelijkheden liggen voor Psv. Mexes is de beste cv die er is en hij is ook niet bepaald iemand waar je op kan vertrouwen.

Ik schat de kans 55-45 voor Milan alleen om de naam voor de club waar spelers als Shevchenko, Inzaghi, Kaka en Cafu, maar tegenwoordig speelt er niemand meer die daaraan kan tippen.

14 augustus 2013 om 23:58

Omdat de nl competitie niets voorstelt

Klinkt raar misschien wel ff goed ( als de blessure niet te erg is) maar de verwachtingen voor een 17 jarige jongen zijn veel en veel te hoog. 2 wedstrijdjes ertussenuit kan de druk bij hem weghalen en hem de rest van het seizoen constanter laten presteren.
Geweldig talent maar ook hij zal een tijdelijke vormdip krijgen niet meer dan normaal.

Had zijn blessure overal kunnen oplopen, ook bij Psv. Hoop dat hij weer fit is voor Milan en anders voor Heracles uit. Die jongen is 17 dus moet goed herstellen. Jozefzoon en Park kunnen die posities overnemen, ikzelf hoop op Park. Ik zou hem graag weer zien in het shirt van Psv. Anders Jozefzoon, ben dan benieuwd hoe hij gaat presteren want naar mijn mening wordt hij door iedereen te makkelijk afgeschreven.

Jammer voor die jongen.
Al is het langs de andere kant ook niet zo heel raar, dat zoiets kan gebeuren. Me dunkt, het is een 17-jarige jongen, die nu ineens bijna alles speelt (of d egrootste gedeeltes heeft gespeeld). Je moet dan niet raar kijken als overbelasting om de hoek loert. En dat laatste zou zomaar aanleiding kunnen zijn van zijn liesblessure. \nu gebeurt het tijdens de training van de Rode Duivels...maar had net zo goed op de Hertgang kunnen gebeuren.

Voor die jongen te hopen dat ie snel kan herstellen.

Dankje wel wimots je hebt ons genaaid hoe kan je in hemelsnaam een liesblessure krijgen gewoon op een training?

Vanaf nu mag PSV beleid gewoon niet meer spelers naar al die oefen interlands vorig jaar toivonen nu hij heeft totaal geen nut.

Fijn dat bepalende spelers door deze onzin wedstrijden geblesseerd raken. Mogen dan ook wel een financiële vergoeding krijgen toch? Vorig jaar toivonen. Zet park maar in de basis dan. Die zal gemotiveerd zijn tegen Milan. Heeft nog een appeltje met ze te schillen.

16 augustus 2013 om 22:16

@len3000eindh

Ik vind het raar ik heb nog geen een nieuwsbericht gehoort over een vergoeding voor PSV van de Belgische voetbalbond waarschijnlijk omdat hij er als test meeging om te zien hoe het was.

Heeft PSV een vergoeding gekregen voor toivonen ik dacht het niet?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren