Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Chelsea en Vitesse reeds akkoord over Van Ginkel'

Laatste update:

Marco van Ginkel staat mogelijk voor een droomtransfer. De middenvelder van Vitesse heeft een ijzersterk seizoen achter de rug en maandagmorgen duikt in de Engelse media het gerucht op dat Chelsea Van Ginkel naar Londen zal halen. Een akkoord met Vitesse zou al zijn bereikt: Van Ginkel gaat eerst naar het EK voor spelers onder de 21 jaar, voordat hij zijn transfer zou gaan afronden.

/

Chelsea heeft goede banden met Vitesse en verhuurde al de nodige spelers aan de club uit Arnhem. The Blues hebben nu zelf de eerste optie wat betreft spelers van Vitesse en werden eerder al in verband gebracht met Wilfried Bony, die topscorer van de Eredivisie werd. Volgens de Engelse media gaat echter niet Bony, maar Van Ginkel in de zomer naar Chelsea.

In de berichtgeving wordt niet gemeld of José Mourinho (die naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe coach van Chelsea wordt) de twintigjarige Van Ginkel direct bij zijn selectie wil betrekken, of dat de middenvelder eerst verhuurd kan worden. De twintigjarige Amersfoorter werd in een eerder stadium al in verband gebracht met Ajax, maar Vitesse wil geen zaken doen met een concurrent in de strijd om het kampioenschap in Nederland.

Vorig jaar ging er ook al een speler van Vitesse in een keer naar een Engelse topclub, toen Manchester United Alexander Büttner overnam. Mogelijk volgt Van Ginkel dus zijn voorbeeld. De dertienvoudig jeugdinternational speelde tot dusver 86 competitiewedstrijden voor Vitesse, waarvan 26 in het afgelopen seizoen, en ligt nog tot medio 2015 vast in Arnhem. Van Ginkel haalde ook al het Nederlands elftal en speelde tot dusver een interland voor Oranje, tegen Duitsland.

Marco van Ginkel zou het niveau van Chelsea aankunnen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou, dat kwam onverwacht.

Wordt daar weer uitgeleend aan een andere pl club neem ik aan. Moet nog maar zien of dit lichtgewicht zich staande kan houden.

Edit
Volgens mijn betrouwbare bronnen heeft dit mega talent al een voorcontract bij ons aller ajax getekend, met hem is nummer 33 al weer een feit

27 mei 2013 om 11:14

En nu aan Ajax verhuren, doet ie alsnog champions league ervaring op.

27 mei 2013 om 11:15

Zou een enorme domme stap zijn, Van Ginkel kan bij lange na niet concurreren met de huidige Chelsea kern. Abamovic heeft niet het geduld om op deze jongen te wachten dus ik denk dat dit een typische Chelsea aankoop wordt, gevaletje Marin.

27 mei 2013 om 11:22

Ik begrijp echt niet waarom Chelsea constant de zelfde types middenvelders blijft halen, ze zijn jong, talentvol maar te weinig techniek om op dat niveau mee te kunnen en ze hebben allemaal nog niks bewezen. En dat gaan ze ook niet meer doen omdat ze bij Chelsea toch mislukken. Haal dan iemand als Eriksen!

27 mei 2013 om 11:22

Of we verhuren hem en hebben we een gevalletje Lukaku/courtois. Heerlijk toch

27 mei 2013 om 11:23

Juist Eriksen wordt vreselijk overschat. Leuk dat die jongen bij Ajax af en toe wat laat zien, maar hij is zeker niet onvervangbaar. Van Ginkel daarentegen wordt flink onderschat. Die jongen wordt over een paar jaar een vaste waarde in oranje, let maar op...

27 mei 2013 om 11:33

Open je ogen man, Eriksen is veel verder dan van Ginkel. Hij is maar een half jaartje ouder en zelfs al Deens voetballer van het jaar, van Ginkel mag zijn handjes dichtknijpen als hij een keer geselecteerd word.

Erelijst Eriksen:
AFC Ajax Talent van De Toekomst1x2010
AFC Ajax Talent van het Jaar1x2011
Nederlands Talent van het Jaar1x2011
Nederlands Bronzen Schoen1x2012
Nederlands Zilveren Schoen1x2013
Ajax club van honderd lid109w2010-heden
Deens Voetballer van het Jaar1x2011
Deens Talent van het Jaar1x2010
Deens Årets Talent2x2010, 2011
Deens Årets Talent U/171x2008
Landskampioen Nederland 2010
Landskampioen Nederland 2011
Landskampioen Nederland 2012
34 interlands voor Denenmarken

Ere'lijst' van Ginkel:
1 interland voor Nederland

27 mei 2013 om 11:38

Eriksen mag je dan ook niet vergelijken met Van Ginkel, twee totaal andere type middenvelder.

27 mei 2013 om 11:43

Haal gewoon helemaal niemand meer uit de eredivisie, want 80% mislukt overal, de Robbens, Sneijders en van Nistelrode's niet meegerekend, want die schaar ik onder wereldtop. Maar die hele grote groep daaronder, de net niet toppers die redden het bijna geneen van allen. Komen uit eindelijk allemaal bij nietszeggende clubjes uit in Spanje, Engeland of Turkije.

27 mei 2013 om 11:47

@ Yatsemata

Schei toch uit man. Eriksen was het afgelopen seizoen juiste de sleutelspeler op het middenveld van Ajax met name in de topwedstrijden. Hij loopt zich wekelijks de pleuris voor het team en pikte regelmatig ook gewoon zijn doelpuntje mee en gaf nog ook de nodige assists.
Als Eriksen niet meedoet dan merk je pas hoe weinig creativiteit er op het Ajax middenveld aanwezig is.
Wat betreft van Ginkel ook hij is gewoon een leuke speler maar ja hij heeft nog nooit op het aller hoogste niveau gevoetbald dus hoe dat uitpakt kan niemand weten.

27 mei 2013 om 11:55

Spelers in Nederland worden teveel gehyped! Mischien moeten we ophouden met het ophemelen van jonge spelers die een paar wedstrijden in de Eredivisie gepeeld hebben en meteen denken dat ze internationale top zijn? Denk dat het sportieve aspect het er niet meer toe doet maar het financiële. Voetballers van tegenwoordig zijn broodvoetballers waarvan er maar 1 daadwerkelijk het ver schopt. De rest is niet eens de moeite waard om naar te kijken. Allemaal 13 in een dozijn.

27 mei 2013 om 11:55

Wat een onzin, er slagen genoeg grote spelers uit de Eredivisie. Ik ga dit even een beetje objectief doen. The Guardian heeft vorig seizoen een lijst gemaakt van wie ze de 100 grootste voetballers van dit moment vinden. Daarvan komen: de #5 (zlatan), #7 (van Persie), #21 (suarez), #63 (huntelaar), #66 (robben), #74 (eriksen) en de #95 (sneijder) uit de Eredivisie. 7/100 dus. Natuurlijk zit daaronder een hele groep die niet slaagt, maar die heb je uit elke competitie.

27 mei 2013 om 12:05

@ Murki

Allemaal heel leuk dat lijstje die je daar neerzet maar het enige wat daar tussenuit springt zijn de interlands.. Leuk ajax talent van het jaar.... Van ginkel is vitesse talent van het jaar..

Deense voetballer van het jaar??? Is ook iets makkelijker dan Nederlandsvoetballer of talent van het jaar, de kwaliteiten van de nederlandse voetballers ziojn toch meestal 1 of 2 stapjes hoger dan de Denen, of hebben zijn ook van die toppers als RVP of Robben of een Sneijder.

27 mei 2013 om 12:07

@murki

Is Eriksen Deens voetballer van het jaar? Geen misselijke prestatie is dat, zeker niet als je een speler als Agger als concurrent hebt.

27 mei 2013 om 12:10

Alle dpelers van vitessse zijn indirect van jullie, maar ik denk dat chelsea hem weer terug verhuurt voor een jaartje aan vitess

27 mei 2013 om 12:19

Ja, als je de spelers die het wel gemaakt hebben niet gaat meerekenen, dan zijn er inderdaad niet zoveel die het wel halen, beetje krom.

Volgens mij zijn flink wat spelers die de afgelopen jaren via de eredivisie een stap omhoog hebben gemaakt en die ook geslaagd zijn. Ibra en Suarez horen bijvoorbeeld tot de beste spitsen van de wereld.

27 mei 2013 om 12:22

Je bent zelf het bewijs dat Eriksen niet wordt overschat maar onderschat. Eriksen liet misschien af en toe iets zien wat in de samenvatting kwam, maar door de rust in zijn spel en juist de simpele dingen die hij doet was hij goud waard. Nauwelijks balverlies, vaak een pass naar voren.

27 mei 2013 om 12:45

@murki

Leuk en aardig hoor Deens voetballer van het jaar, maar Nederlands voetballer van het jaar worden is wel even iets moeilijker. Eriksen moet concurreren met wie, Bendtner?

27 mei 2013 om 13:23

@migi84

Agger is anders niet mis.

27 mei 2013 om 13:32

@murki

Wat een onzin die zogenaamde erelijst van jou. De eerste twee prijzen en prijs nr 6 kunnen van de lijst afgehaald kunnen worden.

Of:

Vitesse Aanstormend talent - voor Jordania komst 2010
Vitesse Aanstormend talent - erkend door Jordanie 2011
Vitesse Talent van het jaar 2012
Vitesse Middenvelder van het jaar 2012-2013
Vitesse Meest gewaarde teamspeler door Theo Janssen 2012-2013
Vitesse meest begeerde speler van het jaar 2013
Chelsea Talentaankoop van de zomer 2013

Etc.

Dat zijn geen prijzen!

27 mei 2013 om 13:36

Mag allemaal best wezen dat het in Denenmarken makkelijker is om aan de top te komen, maar van Ginkel had nooit Deens speler van het jaar geworden als hij een Deen was. Bovendien staan er ook een aantal eredivisieprijzen tussen de lijst van Eriksen:

Nederlands Talent van het Jaar 2011
Nederlands Bronzen Schoen 2012
Nederlands Zilveren Schoen 2013

Hoe vaak heeft van Ginkel al zulke prijzen gewonnen?

27 mei 2013 om 13:38

@cl_fctwent:

Moet ik dit serieus nemen? Wat leuk dat Jansen hem een goede speler vind.

Bij Ajax talentenprijzen winnen is trouwens wel een stuk moeilijker dan bij Vitesse, maar dat zal je zelf ook wel snappen.

27 mei 2013 om 15:18

Nou Murki als je al een beetje had opgelet had je geweten dat Van Ginkel Nederlands talent van het jaar is B O V E N Eriksen.

Nee wow, Ajax talent van de toekomst is een grote prijs, dat was Rene Bot en Gerard Aafjes ook geworden. Dan kun je net zulke prijzen als Cl_fctwent gaan neerzetten. Zijn even realistische prijzen.

27 mei 2013 om 15:33

@murki
Hij heeft dit jaar toevallig de prijs: talent van het jaar 2012/2013 in de eredivisie gewonnen.

Daarbij is hij een paar jaar jonger, dus jou vergelijking gaat niet op.

27 mei 2013 om 16:23

Christian Dannemann Eriksen (middelfart, 14 februari 1992)
Marco van Ginkel (amersfoort, 1 december 1992)

Eriksen is nog geen jaar ouder.
Bovendien won hij dit jaar de zilveren schoen omdat hij achter Bony als tweede beste is verkozen van de Eredivisie. Dus Eriksen dingt niet mee naar prijs talent van het jaar want van Ginkel eindigde namelijk gedeeld vierde met Alderweireld.

Maar alle statistieken daar gelaten, je kan toch ook met je blote ogen zien dat Eriksen verder ontwikkeld is dan van Ginkel. Kom op.

27 mei 2013 om 16:28

Ben jij toevallig Hugo Borst? ik zie dat je naam Bugohorst is...
Qua denkbeeld zijn jullie namelijk precies het zelfde!
Continue van gedachten veranderen en Nederland qua voetballand en competitie afzeiken.

27 mei 2013 om 16:51

Janssen is mislukt bij Ajax, dus die kunnen we niet echt serieus nemen. Twente was zijn top, maar alleen met heel goeie spelers als Ruiz om hem heen. Als hij zelf de kar moet trekken zakt hij door het ijs, dat is wel gebleken.

27 mei 2013 om 18:00

Behalve de spelers die zich een tussenstap gunnen bij Ajax. Verthongen, Suarez en Huntelaar zijn maar enkele voorbeelden. Bepalend worden bij Ajax en dan weg. Deze jongen maakt z'n carriere kapot. Laat hem bellen met Bruma...

27 mei 2013 om 18:07

En zeker als je je realiseert dat Die Denen ons genadeloos hebben afgemaakt op het EK.

27 mei 2013 om 18:14

ho ho, Ginkeltje heeft het talent van dit seizoen gewonnen.

En al die Ajax prijsjes, je snapt natuurlijk dat dat niet belangrijk is. Vitesse doet daar ook aan. En ook daar heeft v Ginkel er genoeg van gewonnen.

Maar zoals al is aangegeven. Ze zijn niet te vergelijken. Vind persoonlijk v Ginkel ook meer aanwezig in een team. Waarin Eriksen soms wat meer geniale dingen laat zien..

27 mei 2013 om 21:33

Wat jij zegt Dioses slaat helemaal nergens op. V Ginkel zou op de plek komen van verdedigend middenveld. Waar die zich best nog een staande zou kunnen houden. Dat je zegt haal dan Eriksen is onzin want is een andere positie. Eriksen is een baas maar op de 10 positie heb je Mata en Oscar die allebei wel een niveautje of 5 hoger zijn

27 mei 2013 om 11:22

Dan zou ik toch eens jouw bronnen nader bekijken ajacied7777. Van Ginkel gaat niet naar Ajax...

27 mei 2013 om 11:28

laten we nou gewoon allemaal eerlijk zijn, maar wat heeft van ginkel te zoeken bij chelsea? hij zal daar niet makkelijk een basis plaats verkrijgen, namen als hazard,lampard, mata, oscar, marin en obi mikel zal hij heus niet snel uit de basis spelen en dan ben ik zelf nog een paar vergeten, het is duidelijk dat hij voor het geld kies voor de rest zou ik het niet weten wat hij daar te zoeken heeft.

27 mei 2013 om 12:30

Hazard, Mata, Oscar, Marin en Mikel hoeft hij niet uit de basis te spelen. De eerste 4 spelers zijn puur aanvallend ingestelde spelers en de laatstgenoemde is puur verdedigend en raakt in paniek als hij de middenlijn oversteekt. Mocht Van Ginkel daadwerkelijk komen, zal hij de concurrentie (op termijn) moeten aangaan met voornamelijk Ramires. Lampard zal geen jaren meer voetballen. Al lopen er op deze positie nog wel een paar potentiële toppers rond in de jeugd.

27 mei 2013 om 12:38

Loop je nu sensatie te schrijven of weet jij echt wat meer ?

Zo! Dat zou een te grote stap zijn! Hij kan veel beter naar bv Ajax gaan en zo de tussenstap te maken. Zeer waarschijnlijk komtie daar op de bank of met een beetje pech in het tweede... Wel goed voor zijn portemonnee maar slecht voor zijn ontwikkeling in mijn ogen

27 mei 2013 om 11:14

Dit komt Natuurlijk door de samenwerking tussen Chelsea en Vitesse.
Ik denk dat Jordania Chelsea heeft overtuigt hem te halen.
Zou me niks verbazen als Chelsea hem dan weer uitleend aan vitesse

27 mei 2013 om 11:21

Inderdaad Chelsea zou het er goed aan doen hem weer te gaan uitlenen aan Vitesse, en dat is ook beter voor de ontwikkeling van van Ginkel.

Zelf denk ik niet dat hij daar ooit gaat slagen. Chelsea is een club die alleen maar koopt, en met de komst van Mourinho mag hij met ongeveer 100 miljoen nieuwe spelers gaan aantrekken. De Samenwerking van Vitesse en Chelsea moet zeker ook nadelen hebben in de ogen van de fans, zeker nu met van Ginkel.

Mocht van Ginkel niet uitgeleend worden, zie ik hem bij Chelsea B terecht komen. Dat is slecht voor zijn ontwikkeling.

27 mei 2013 om 11:20

Ligt eraan. Courtois, Lukaku kwamen ook niet gelijk aan de bak. Worden toch aan een mooie club uitegeleend en blijven zich toch stormachtig ontwikkelen. Als Chelsea eenzelfde plan voor vginkel heeft klaarliggen hoeft deze stap zeker niet per defnitie slecht te zijn voor zijn ontwikkeling!

27 mei 2013 om 13:01

Precies. Ditzelfde geldt natuurlijk voor De Bruyne, hij moet alleen oppassen dat hij niet op de bank/tribune terecht komt zoals bijvoorbeeld Marin. Dan sta je gewoon echt stil in je ontwikkeling. Een verhuur naar een mooie club in de Bundesliga lijkt me ook wel wat voor Van Ginkel.

27 mei 2013 om 13:13

Mee eens! Zijn inderdaad meerdere voorbeelden! Op de bank zitten is wel echt zonde.

27 mei 2013 om 11:21

Je wilt toch niet dat ie naar Ajax gaat, maken jullie alleen maar de concurrenten sterker. Het liefst had ik dat destijds ook bij AZ liever gewild maar het mocht niet zo zijn.

27 mei 2013 om 11:46

Oh omdat vitesse een seizoen mee heeft gedaan om de titel, dankzij Bony, zijn ze ineens concurent van Ajax??

27 mei 2013 om 12:14

Niemand is een concurrent van ajax want jullie zijn de beste nee maar als vitesse weer slim aankoopt blijven ze gewoon een concurrent van ajax

27 mei 2013 om 16:30

Funk010.... Rotterdam dus, waarom moet hij maar voor Ajax zijn omdat hij iets positiefs over Ajax zegt...
AZ heeft vaker meegedaan om de prijzen dan Vitesse... en wat blijkt AZ is toch ook geen concurrent van Ajax, of zijn zij ook opeens titelkandidaat.

27 mei 2013 om 16:54

Boskamp, dat gaat echt niet weer gebeuren. Dit seizoen zat alles mee, dat is niet altijd zo.

27 mei 2013 om 11:23

Mooie reactie van je, hij kan beter inderdaad naar Ajax gaan. Hoeveel zal Vitesse vragen voor Marco.

27 mei 2013 om 12:16

T is ook beter als hij naar ajax gaat, en ik denk dat het niet aan concurrent verkopen gelul onzin is wanneer het juiste bedrag op tafel komt

27 mei 2013 om 12:24

Ik denk 6 a 7 miljoen euro dat zo voor Marco willen hebben..

27 mei 2013 om 15:35

Ik denk toch eerder richting de 10 miljoen+, puur omdat het Ajax is. 6/7miljoen is ie sowieso al waard en omdat het Ajax is zullen daar nog wel wat miljoenen bij komen.

ik ben benieuwd, lijkt me te vroeg voor hem...en hij heeft geen naam genoeg om in de basis te komen

wordt altijd een lastig verhaal als je verhuurt wordt aan bijvoorbeeld stoke city

hij kan echt beter kiezen voor een club in de nederlandse top of subtop in een topcompetitie

Wat? Lekker hoor die gaat banken! Maar ik neem aan dat dit toch niet waar kan zijn!

27 mei 2013 om 11:52

Zal wel een gevalletje Kevin de Bruyne/thibout Courtois worden. Eerste aan een subtopper in Spanje of de Bundesliga verhuren en dan wanneer hij daar doorontwikkelt naar het eerste elftal overhevelen.

27 mei 2013 om 11:56

Inderdaad, het is gewoon niet de beste keuze. Als hij verhuurd zou worden aan stoke of WBA en hij zou zich goed ontwikkelen dan nog is het maar de vraag of hij er wordt ingezet. Ik hoop dat het niet waar is. Hopelijk wordt het allemaal snel duidelijk.

Hoeveel gaat Vitesse vangen ? Zonde man hij moest nog min 1 jaar in Nederland blijven voor hij de stap zou nemen. Hij doet dat nu ook nog eens door direct naar Chelsea te gaan.

Even wachten op de officiele mededelingen van de beide clubs

27 mei 2013 om 11:35

Geen verkeerd bedrag lijkt mij hoor!

Hoop dat dit niet waar is en dat van Ginkel een stap naar Ajax, PSV of een andere subtopper in Europa maakt. Chelsea is de komende jaren nog niet zijn niveau.

27 mei 2013 om 15:11

Ajax of PSV word het zowiezo niet. Als je alleen al de ontwikkelingen van Vitesse bekijkt dan is dit geen echte vooruitgang meer.

Lekker naar Chelsea gaan en dan een jaartje nog verhuurt worden aan Vitesse, ik denk dat potentieel genoeg heeft om later bij Chelsea te kunnen voetballen!

27 mei 2013 om 16:33

Denk dat Ajax of PSV zeker een vooruitgang is.
Vitesse behoort nog steeds niet bij de top, daarvoor moeten ze structureel bij de top presteren.
Het idee achter het handelen van Vitesse is wel die van een topclub, zolang je niet aan de concurrenten(in Vitesse's ogen) verkoopt maak je ze niet sterker, hierdoor raak je niet achterop.

28 mei 2013 om 11:07

Ha-ha-ha. Geen echte vooruitgang meer? Heb je afgelopen seizoen (een van de betere seizoenen van Vitesse de laatste jaren) gezien? Vitesse maakte nooit een kans op de titel. Vitesse stelde niks voor in de beker. Vitesse was niet in Europa. Vitesse had weliswaar een paar prachtige voetballers rondlopen (ik ben een fan van Kashia, Van Ginkel, Janssen, Reis, Bony natuurlijk), maar de bank was gewoon dramatisch. Het stadion zat halfleeg/vol, tegen het einde van het seizoen werd er bijna niks meer gewonnen.

Vitesse is een project (van een of andere suikeroom uit Georgie, woohoo) dat nog lang niet af is. Tot die tijd is Ajax gewoon een stap hoger dan jouw club. Doe niet zo mal! Denk je volgend jaar een kans te maken op de titel? Natuurlijk niet! Er is absoluut geen sprake van structurele topprestaties in Arnhem. Nog lang geen topclub dus.

Slechte keuze van Van Ginkel. Nu kan hij lekker op de bank van Chelsea gaan zitten terwijl de jaren en zijn talent langzaam wegtikken. Alleen geïnteresseerd in zijn bankrekening blijkbaar. Erg jammer dit. Ik denk dat we in de toekomst erg weinig van Van Ginkel gaan horen.
Weer een verloren Nederlands talent......

27 mei 2013 om 11:14

Denk je dat Van Ginkel de enige is met zeggeschap? Vitesse is een nauwe samenwerking aangegaan met Chelsea. Vitesse mag spelers lenen, Chelsea heeft een eerst optie op spelers kopen. Als Vitesse nu 'nee' zou verkopen, is heel de deal weg en kan Vitesse fluiten naar overige gehuurde spelers. Zeker gezien met Jordanie zie ik dat niet gebeuren.

27 mei 2013 om 11:14

Beetje voorbarig nietwaar? Er staat nergens dat v Ginkel akkoord is...

Gezien de connectie tussen Chelsea en Vitesse zou het best kunnen zijn dat hij goedkoop naar Chelsea gaat. Ben benieuwd.

Ik ga er niet vanuit dat dit waar is. Van ginkel is een goede speler alleen ik weet zeker dat het niveau nog niet aan kan. Laat hem lekker bij vitesse blijven of een stap maken naar een nederlandse topclub

De keerzijde van een nauwe samenwerking met een topclub. Voor je het weet ben je je spelers kwijt. Aan de andere kant zou het me niet veel verbazen als Van Ginkel meteen wordt teruggeleend aan Vitesse, want Van Ginkel heeft nog niks te zoeken in de Engelse top.

27 mei 2013 om 11:31

Ginkel moet niet naar Chelsea genoeg voorbeelden die het niet zijn gelukt. Waarom naar Chelsea hij komt daar op de bank. Marco moet spelen en moet niet naar Chelsea toe. Van Aanholt, Bruma, Lukaku, Bruyne hebben het allemaal niet gered.

27 mei 2013 om 12:02

Hij kan misschien wel dezelfde route bewandelen als De Bruyne. Die werd dit seizoen aan Werder Bremen verhuurd en gaat waarschijnlijk na de zomer aan de slag bij Dortmund of Leverkusen. Dus wie weet dat Van Ginkel een seizoen bij Werder gestald kan worden. De Bundesliga is toch een van de sterkste competities in Europa en Werder Bremen (behalve dit seizoen) een subtopper in Duitsland.

27 mei 2013 om 12:04

'hebben het ook niet gered'. Ze spelen beide amper een jaar bij Chelsea en hebben nog geen kans gehad in het eerst. Waar baseer je op dat het niet gered hebben? Misschien krijgen ze deze zomer en komend seizoen wel kansen en slagen dan wel? De eerste twee zijn na een veelbelovend begin inderdaad niet geslaagd.

binnen no-time in chelsea 1, die jongen heeft alles om in de Premier league te slagen. Goed karakter, sterk, smerig soms als het nodig is, loopvermogen van een paard, perfecte kopbal en nog scorend vermogen.

27 mei 2013 om 11:14

Als spelers als de Bruyne voor 2 seizoenen wordt verhuurd dan lijkt het me sterk dat Van Ginkel gelijk bij de selectie wordt gehaald. Ik hoop dat Van Ginkel dan in Engeland wordt verhuurd en waar ie een basisplek kan veroveren. Kan ie mooi een paar seizoenen wennen in Engeland en hopelijk staat ie over een jaar of 3 in de basis.

27 mei 2013 om 11:16

whahaha erg onrealistisch. Dus jij denkt dat hij spelers als Hazard, Lampard of Oscar er uit gaat spelen? Denk het niet...

27 mei 2013 om 12:35

Hazard en Oscar hoeft hij er niet uit te spelen, hij zou Mikel, David Luiz, Lampard, Ramires en Essien eruit moeten spelen. Enkel zie ik dat ook niet gebeuren.

27 mei 2013 om 12:36

Nee, want Hazard en Oscar zijn 100% andere spelers, een rol daarachter zou hij best kunnen vervullen op den duur.

Chelsea lijkt me wat te vroeg voor hem maar ja, we zullen zien. Goed om te zien overigens dat clubs in Nederland hun beste spelers niet meer naar Ajax of PSV laten gaan zo, tenzij voor de absolute hoofdprijs. Alleen zo kan je aanhaken en bij de top blijven.

Zeer opmerkelijk gerucht, ben benieuwd wat de waarheidsgehalte hier van is. Kan het me haast niet voorstellen. Daarnaast zou ik het een erg onverstandige stap vinden.

V Ginkel kennende, gaat hij dit niet doen, gezien het gebrek aan speeltijd. Als dit door zou gaan, zal hij wel eerst (voor meerdere jaren) verhuurd worden.

Wowwww wat een transfer, wel een stapje te hoog misschien,maar wie weet stallen ze hem nog 1 of 2 jaar bij Vitesse.

28 mei 2013 om 10:59

Nee daar heeft hij wat aan? Bij Vitesse wordt hij toch ook niet goed genoeg voor het niveau Chelsea?

Dit soort ongelooflijke debiele stront-transfers maken het Nederlands voetbal en het Nederlands elftal een beetje kapot. Veel te veel veelbelovende talenten zijn te vroeg weg gegaan uit de eredivisie, op een zijspoor beland en zo nooit doorgebroken bij oranje.

28 mei 2013 om 12:39

Hoezo niet, nog één seizoen in de top meedraaien met Vitesse, daarna een jaar verhuurd worden aan een PL team en wie weet het jaar erop al 15-20 wedstrijden in de basis bij Chelsea?

28 mei 2013 om 17:23

Dat is precies het probleem: bij Vitesse draait hij niet mee in de top. Daarnaast: er zijn maar weinig spelers die vanuit de eredivisie in 1 keer de overstap kunnen maken naar een Europese topclub. Zelfs vanuit Ajax lukt dat bijna niemand. Van Ginkel is niet beter dan een Van der Vaart of Sneijder in hun tijd, en kijk hoeveel moeite die hebben gehad om hun top te bereiken.

Ik zou Van Ginkel de volgende stappen aanraden: Ajax/psv 2-3 jaar, en daarna Schalke, Tottenham, Dortmund, Atletico, ofzo 2 jaar en dan als hij goed genoeg is de echte top zoals Chelsea, United, Real, Bayern. Dan is hij 26 als hij bij een topclub zit, lijkt me realistischer dan nu of over een jaar.

Dat optimisme bij Vitesse is wat mij betreft iets te groot aan het worden. Zelf overschatting alom.

Opzich kan Vitesse hier best een leuke deal van maken.
Chelsea zal vast een mooie som kunnen betalen en dan zou hij bijvoorbeeld nog 1 of 2 seizoenen aan Vitesse verhuurd kunnen worden.
Dan hebben ze en een mooie som geld, vertrekt hij zeker niet naar een concurrent (mocht daar al enige sprake van zijn) en kunnen ze hem zelf ook nog even behouden.
Volgens mij is Chelsea ook redelijk tevreden over het verhuren van spelers aan Vitesse.
Het lijkt mij niet verkeerd.

Bij zo'n transfers vraag ik me altijd wat de speler er nu zelf van verwacht... Denkt hij daadwerkelijk te kunnen spelen, of wilt hij terug verhuurd worden... Want met een beetje zelfkennis kun je toch wel inschatten dat dit hoogstwaarschijnlijk een te grote stap voor hem is. Je weet dat chelsea de portemonnee open trekt en speler van tich miljoen koopt denk je dan echt als hollands broekie daar te kunnen gaan staan tussen de hazards, oscars en lampards van deze wereld?

27 mei 2013 om 11:20

De clubs zijn akkoord gegaan, maar Van Ginkel zelf heeft er nog niets over gezegd als ik dit zo lees. Ben erg benieuwd, een club als Chelsea wijs je niet zomaar de deur. Deze stap komt te vroeg voor Van Ginkel als je het mij vraagt. Chelsea haalt hem echt niet als basisspeler dan, maar om te kijken of hij zich tot een basisspeler kan ontwikkelen.

27 mei 2013 om 11:25

Ik zie dit eerder als een kevin debruyne verhaal, die absoluut de potentie heeft om een goede speler te worden maar nooit de kans gaat krijgen bij Chelsea, en natuurlijk wijs je hen niet zomaar de deur, maar ik vraag me altijd af wat ze verwachten bij zo'n stap. Of er enige zelf-kritiek aan te pas komt. Je hebt natuurlijk ook de verhalen van Courtois & Lukaku, maar dat waren exceptionele talenten die al vroeg werden gespot.

27 mei 2013 om 11:27

De clubs akkoord? Waar blijkt dat uit buiten een gerucht in de Engelse media?

27 mei 2013 om 11:41

Ik ga er wat te makkelijk vanuit dat het gerucht klopt ja.. Er staat ook niet bij in het bericht van welke media het gerucht afkomstig is.

27 mei 2013 om 12:35

Kevin de Bruyne kan zo in het rijtje Courtouis & Lukaku! Die jongen doet het uitstekend bij werder. Eigenlijk is van ginkel niet nodig we hebben al genoeg middenvelders, maar exceptionele talenten zijn altijd welkom, en dan maar hopen dat Van Ginkel er ook zo 1 is.

Dit zou erg jammer zijn. Hopen, dat hij dan nog wel verhuurd word aan Vitesse of Nederlandse club.

Heel dom van hem als hij dit doet. Je speelt jezelf nooit in de basis want je hebt niet een naam waarvan je zegt dit is echt een wereldspeler. Hij heeft zeker talent maar chelsea is te hoog gegrepen.

als het waar is, zal hij meteen verhuurd worden. Dus geen bank voor hem.

Van Ginkel is heel talentvol en goed.

Maar zo'n transfer (als het al waar is) komt veel te vroeg !!
Verder wat heeft het voor zin om naar Chelsea te gaan om vervolgens te worden verhuurd .....

Leuk dat Vitesse geld ontvangt, maar dat gaat wel ten koste van kwaliteit. Weet niet wie ze 1-2-3 moeten halen. Toornsta wellicht ?

27 mei 2013 om 11:22

Courtois en Lukaku zijn ook verhuurd en daar gaat het ook niet slecht mee toch? Ik denk niet dat dit op de langere termijn per se slecht is.

27 mei 2013 om 11:32

Klopt, maar met name Courtois lijkt zo'n beetje de enige uitzondering. De rest moet het allemaal nog waarmaken of zij de echte top gaan halen.

Zou deze transfer alleen maar toejuichen, als hij meteen aan ons wordt terugverhuurd !

Dom van van Ginkel, is totaal niet te vergelijken met de Alexander Buttner situatie dus ik schat in dat hij gewoon gaat falen. Wel een leuke transfer, maar die jongen gaat falen.

27 mei 2013 om 11:46

Hoezo? Kan toch ook dat Chelsea hem gewoon 1 of 2 jaar verhuurt aan Vitesse.

27 mei 2013 om 15:36

Want Van Ginkel heeft zelf al aangegeven de overstap wel te zien zitten?

Ik merk dat veel mensen het dom vinden, ik vind het wel mee vallen. Van Ginkel heeft veel talent en zit mentaal denk ik ook goed in elkaar. Chelsea had dit seizoen veel spelers verhuurd en een paar daarvan hebben zich goed gepresteerd. Lukaku, De Bruyne, Courtois, Thorgan Hazard zijn door de verhuur periodes er veel beter op geworden. Ik hoop dat als Van Ginkel gaat dat Chelsea een heel mooi en duidelijk stappen plan voor hem maken. Dus ik zou hem sowieso 2 jaar verhuren aan een Premier League club die stabiel presteert en dan kijken of ie goed genoeg is.

Doodzonde dat die jongen nu al vertrekt. Ik denk dat hij het niveau nog best zou kunnen benaderen, maar bij een club als Chelsea moet je als grote jongen binnenkomen om speeltijd te krijgen. Een talentje uit de Eredivisie die aan Oranje heeft geroken gaan ze daar niet opstellen. Heel erg jammer, want Van Ginkel kan wel uitgroeien tot een volwaardig international bij een goede planning van zijn carriere.

Is de bron een britse tabloid of kwaliteitskrant ?

27 mei 2013 om 11:53

Er is geen bron. Derhalve een vreemd artikel van VZ. Zonder bronvermelding is dit artikel helaas waardeloos.

Samenwerking tussen Chelsea en Vitesse? is het inmiddels nog niet duidelijk dat Vitesse gewoon eigendom is van Chelsea, of eigenlijk Abramovitsch. Alleen omdat dit officieel niet zo mag, heeft men de Jordania constructie opgezet. Daarom moeten spelers als Kakuta en Van Aanholt spelen (en Buttner moest derhalve wijken). Dit is gewoon een vestzak, broekzak verhaal.

Veel kritiek op Van Ginkel. Die jongen doet alleen maar verstandige dingen en dan wordt hij hier door sommigen een beetje weggezet. Als Chelsea je wil ben je geïnteresseerd. En er is niet voor niets zo veel geïnvesteerd in Vitesse complex. Dus kan hij eventueel nog een jaar, voor het WK, bij Vitesse spelen en dan naar Engeland. Er is echt een serieus plan bij Vitesse en met of zonder Bony staat er volgend seizoen weer een heel sterk team. Dus een paar wedstrijden EL zal van Ginkel bij Vitesse ook nog wel kunnen meepikken. Jammer voor Ajax dat er nu al een tweede Vitesse speler naar een topclub in Engeland zou gaan. En maar volhouden dat je per se alleen via Ajax naar de top kan.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Van Ginkel is wel een typische Premier-league voetballer. Een echte box-to-box player. Type Gerrard en Lampard. Chelsea is op dit moment gewoon een stap te hoog, daar kan iedereen duidelijk over zijn, maar het lijkt mij duidelijk dat als Chelsea hem koopt, dat hij gelijk weer wordt uitgeleend aan Vitesse aankomend seizoen of aan een Premier-league subtopper.

Hopelijk vangt Vitesse een leuk bedrag voor van Ginkel. Hij heeft nog een 2-jarig contract, dus het zal wel rond de 8 á 10 miljoen zijn denk ik. Prima voor Vitesse, want dit kunnen ze ook weer investeren, iets wat wel nodig is.

Zonde.. Had veel beter naar Ajax kunnen gaan lekker CL ervaring opdoen en dan over 2 of 3 jaar de overstap maken naar de Europese top.

Zal wel eerst verhuurd worden... Chelsea heeft reeds overvol middenveld waar een supertalent als Oscar niet eens iedere wedstrijd speelt. Als Van Ginkel slim is dan maakt hij eerst tussenstap. Verkeerde keuze kan je carrière niet ten goede komen...

van Ginkel vergooid zo zijn toekomst. Tenminste als hij niet verhuurd wordt. Anders is het op zich nog geen probleem.

van Ginkel is in mijn ogen het grootste talent van ons land. Ik denk dat hij heel veel gaat spelen en het niveau van de Premier League zeker aan kan!

Zou een domme zet zijn, want van ginkel speelt nu goed en hij is heus een talent in dop, maar ze zetten die jongens echt te vroeg druk op en dan loopt het mis en jammeren ze nog alleen maar over hem. Zonde zou dat zijn, maar doordat vittesse en chelsea samenwerken kan dit tot stand komt en dan sterken ze hun concurenten hier niet.

Van Ginkel is nog niet klaar voor de overstap naar een absolute topclub. Zou een verrassend domme zet van hem zijn ondanks het feit dat hij verder in zijn ontwikkeling is dan de meeste spelers van zijn leeftijd

Vraag me af of Jordania en z'n maatje Abramovich wel aan van Ginkel zelf hebben gevraagd wat hij zou willen...chelsea is absoluut geen club voor jonge spelers. Als van Ginkel hiermee akkoord gaat maakt hij misschien z'n voetbalcarriere kapot.

Hoe dan ook kan Abramovich mede met de hulp van z'n Maatje Jordania van Vitesse 'chelsea2' willen maken, maar vergeet niet dat de macht van de spelers tegenwoordig de overhand heeft gekregen. Ik ben erg benieuwd wat van Ginkel zelf wil. En trouwens in Engeland heb je ook heel veel roddelpers. Laten we eerst gewoon wachten tot na het ek in Israel.

27 mei 2013 om 12:38

Dat is ook niet helemaal waar. Laatste tijd is Chelsea druk bezig met verjongen. Alleen denk ik als Mourinho komt dit weer in duigen gaat vallen

Hele domme keus dus van v Ginkel, mocht het al waar zijn, maar als het waar is, een hele domme keus, zeker met een WK in het vooruitzicht. Bij Chelsea komt hij op de bank, en hiermee zal hij geen basisplek meer hebben in Oranje.
Hij moet op het WK laten zien, wat die werkelijk waard is, Indien top, dan kan hij de clubs zelf kiezen..
Maarja altijd maar weer het geld...

Vind deze stap veel te groot voor hem. Toch zou het me niks verbazen, want Chelsea en Vitesse zijn elkaars elkaars vrienden en schuiven veel met spelers. Misschien haalt Chelsea hem en stallen ze hem bij een Engelse middenmoot en laten hem zo wennen aan het niveau om hem vervolgens te gebruiken/te verkopen met winst.

@vz, 'de Engelse media' zijn natuurlijk een beroerde bronvermelding. Hier kunnen we niks mee.

Ten eerste denk ik niet dat dit waar is, en als het waar is weet ik zeker dat chelsea hem nog 1 jaar aan vitesse huurt. Een soort buy and loan back clausule bij vitesse zou wel kunnen, anders heeft hij daar namelijk niets te zoeken, josé mourinho zal zker niet van hem onder de indruk zijn en nog nooit van hem gehoord hebben. De bruyne vind ik persoonlijk ook wel verder dan van ginkel dus denk dat hij eerder een kans maakt om volgend jaar een plek te verovere

Succes op de bank Marco jongen,heel veel plezier daar !!!

Wat mij betreft is het voor hem verstandiger eerst een paar in Nederland bij Ajax of PSV constant te presteren en een succesvol EK met Jong Oranje en eventueel WK met Oranje te realiseren. Dan kun je naar veel clubs in het buitenland en heb je meer bagage als voetballer. Hij is nog jong dus een tussenstap is de beste optie.

Van die jongen hoor je nooit meer wat. Mourinho wil alleen spelers die al top zijn en dan wordt hij verhuurd aan een of ander 2e rangs club en gaat hij in de vergetelheid, niet doen Van Ginkel.

vitesse is van chelsea dit is gewoon een stunt om de schulden een beetje naar beneden tedrukken

27 mei 2013 om 12:48

Bij wie heeft Vitesse dan schulden? Er is een begrotingstekort , maar dat wordt door Jordania gewoon aangevuld. Zie Jordania als een grote sponsor.

En weer wordt een voetbalcarrière verknald, who's next?

Van Ginkel zal wel voor 5 jaar tekenen en dan nog voor 1 of misschien zelfs wel 2 jaar bij Vitesse worden ondergebracht. Zo heeft Chelsea een talent alvast binnen voor andere ploegen er aan beginnen te trekken en kan hij toch zich blijven ontwikkelen als basisspeler bij Vitesse.

Zal die jongen echt zo dom zijn? Schat hem toch minder dom in als een Assaidi. Ook die dacht het wel even te gaan maken bij Liverpool. Feit is en blijft dat je die stap makkelijker maakt als je eerst wat jaartjes bij Ajax meedraait. Waarom? Omdat je wekelijks Moet presteren, net als bij Chelsea.

Als hij dan toch naar Engeland gaat, dan moet hij naar een middenmotertje gaan. Dan kan hij iig wekelijks spelen en wennen aan de PL, die voetballend minder veel, maar fysiek meer van je verlangt.

27 mei 2013 om 12:41

Ja want bij andere clubs moet je niet wekelijks presteren. Wat een kul verhaal

Nee van Courtois en de Bruyne hoor je ook nooit wat.
En die jongens die via Ajax naar het buitenland gaan, Stekelenburg, vd Wiel, Alderweirelt spelen wekelijks topwedstrijden.
van Persie ook zo'n jongen die veel te vroeg naar het buitenland is gegaan. Is nu geloof ik krantenbezorger, nooit wat geworden. Was hij maar onder van Marwijk en van Hooijdonk gebleven, die hadden het beste met hem voor.

vginkel is nog lang niet rijp voor de top van de PL. Speler met veel talent, ook al is het niet mijn type speler, daar ik liever naar sierlijke voetballers als Maher kijkt. Deze jongen moet dat jeugd EK eens afwachten, dan een jaartje met Vitesse Europese ervaring opdoen, veel goals en assist geven/maken in de Eredivisie, wellicht mee naar het WK en dan pas gaan denken aan een transfer. Hij kan in een jaar tijd zoveel meer bagage krijgen dan hij momenteel heeft, waardoor je veel prettiger binnen komt bij een grote club.
Datzelfde geldt overigens voor spelers als Strootman, Clasie, de Vrij, BMI en Maher.

Hopelijk is dit niet waar. Chelsea maakt zo een grote talent kapot. Chelsea heeft al veel spelers om deze positie die al veel beter zijn. Van Ginkel kan beter in Nederland blijven en zich hier verder ontwikkelen.

27 mei 2013 om 12:47

Iemand die theblues heet heeft het erover dat Chelsea talent kapotmaakt?
We verhuren van Ginkel gewoon (hopelijk eerst nog een jaar aan Vitesse) en dan kan hij later misschien doorgroeien. Misschien speelt hij wel nooit voor Chelsea, ze zullen hem gewoon verhuren.

Van Ginkel gaat voor zo'n 9miljoen naar Real Madrid. Mark my words! Later deze dag komt er meer nieuws hierover.

Dit is natuurlijk niet waar. Van Ginkel kan het niveau van Chelsea niet aan. Zou ook een domme zet zijn van Van Ginkel, sportief dan. Ook mooi voor Ajax, kunnen ze zich richten op Maher en alleen Maher. Is meer dan genoeg als Vermeer, Alderweireld, Eriksen en De Jong vertrekken.

10 miljoen voor van Ginkel, 15 miljoen voor Bony = 25 miljoen.
hopelijk gaat Jordania dat geld ook weer grotendeels investeren in de selectie, dan kan je wel wat leuke sp[elers halen
mooiste zou zijn dat vitesse van Ginkel gelijk nog een jaar kan huren

Binnen 2 jaar gaat Van Ginkel de absolute sterspeler van Chelsea worden. Hij is een betere versie van Steven Gerrard. Hij is de natuurlijke opvolger van Lampard, ik denk dat hij over 1 jaar al rijp is om Sneijder definitief in Oranje af te lossen wanneer hij al 1 seizoen basis speelt bij Chelsea.

COURTOIS
IVANOVIC
LUIZ
TERRY
COLE
OSCAR
VAN GINKEL
DE BRUYNE
HAZARD
LUKAKU
MATA

Ik hoop dat hij die stap niet maakt, dat hoop ik echt.
Hij moet een tussenstap maken maar ja, als je bij Vitesse zit en je blinkt uit word je al snel naar Chelsea gedaan (gezien de connecties) als pure gok en is de kans groot dat je het niet redt.
Hij kan beter een tussenstap maken maar ja, als Chelsea de 1e optie op koop heeft en Vitesse weinig zaken wil doen met andere clubs, tja...

27 mei 2013 om 13:15

Laat me raden. Jij ziet Ajax natuurlijk als tussenstap? Die onzin dat elke speler een binnenlandse 'tussenstap' nodig heeft om internationaal door te breken wordt echt oud.

27 mei 2013 om 15:01

Ja vraag maar aan castaignos, die had ook geen tussenstap nodig.

27 mei 2013 om 15:13

Er is een verschil tussen vertrekken van de middenmoot van de eredivisie naar de top van Europa en vertrekken van de subtop van Nederland naar de middenmoot of subtop ergens anders in Europa. Een tussenstap hoeft niet altijd binnen Nederland te zijn. Als subtoppers in Nederland slim zijn gaan ze in het vervolg dat juist proberen te vermijden.

Ik geloof er weinig van en staat ook niet vermeld op Omroep Gelderland. Wel denk ik dat Chelsea en Vitesse een afspraak hebben om wederom spelers te verhuren.

Lekker dan, weer een toptalent die op de bank komt.
Zeg maar dag Oranje, niet spelen bij club=niet spelen bij van Gaal.

Echt een domme zet van Van Ginkel.

Alleen omdat die jordania goed connecties heeft gaat hij daarheen.

Lekker bankzitten en een jaar niet ontwikkelen.

Hij hoefte ook niet naar Ajax maar chelsea..... Koopclub .

Kan iemand mij uitleggen wat voor type speler Van Ginkel is? Ik volg de Eredivisie namelijk niet.

Eindelijk een club die het wel snapt al is Chelsea niet de club er voor lijkt me. Er is geen enkele speler in de hele eredivisie waar ik zoveel vertrouwen in heb als van Ginkel. Als ik ook als scout van een andere club naar Bony was gekomen bijvoorbeeld was ik nar 2 min overgestapt op van Ginkel.

Mensen die hier gaan lopen roepen dat hij er nog niet klaar voor is nee natuurlijk niet. Maar deze jongen is echt niet zo gek dat die daar op de bank gaat zitten hoor zoals Buttner. Hij gaat er alleen heen als ze echt een goed plan hebben met hem. Waarschijnlijk zal die eerst nog een jaar verhuurd worden en dan nog een jaar aan een betere club dan Vitesse. Maar over 2-3 jaar acht ik hem echt wel rijp voor welke club dan ook

27 mei 2013 om 15:07

Wat ik heb kunnen lezen is dat het een box-to-box middenvelder is? Wat zijn zijn zwakke en sterke punten? Zou het fijn vinden als iemand me iets meer over deze jongen kan uitleggen.

27 mei 2013 om 15:22

Nou, het is een beetje een lopertje. Ik weet niet of je ooit naar Ajax kijkt, maar je zou hem kunnen zien als een verbeterde versie van Siem de Jong. Verder is hij vrij allround, maar véél te licht voor Chelsea. Zit nog lang niet op het niveau van een De Bruyne ofzo.

Box-to-box is hij trouwens niet echt, hoor. Hij Is wat aanvallender.

27 mei 2013 om 15:23

Zijn sterke punten zijn wat mijn betreft eigenlijk dat hij nergens echt in uitblinkt maar wel alles redelijk tot goed kan. Hij draagt zowel aanvallend zijn steentje bij als verdedigend met nuttige overtredingen. Het is geen spectaculaire speler waar je voor naar het stadion gaat komen. Heeft veel loopvermogen kan ook zijn goaltje meepikken maar ook verdedigend veel nuttige overtredingen maar nooit smerige. Heeft een heel goed overzicht en zet ook regelmatig mensen alleen voor de goal. Loopt zelf altijd goed de ruimte in. Kan een mannetje uitspelen maar het is geen speler waarvan je moet verwachten dat die er spectaculair langsgaat. Dan even niet over zijn voetbal kwaliteiten maar die jongen zit gewoon goed in elkaar. Doet nooit rare dingen is nooit in opspraak is niet arrogant gemeen of wat dan ook. En zal ook niet op de bank gaan zitten bij welke club dan ook voor het geld alleen als er een goed plan voor hem zal zijn.

Zijn minputen zou ik eigenlijk niet eens zo goed weten want wat mijn betreft heeft hij er niet zoveel. Zoals ik hierboven al aangeef hij blinkt nergens in uit maar is eigenlijk overal wel goed in. En hij zakt eigenlijk ook nooit echt door de ondergrens heen of waar die niet goed in is. Enige minpunt wat ik hem dan kan meegeven is misschien dat die best wat spiermassa aan zou mogen komen. Maar daar is die al mee bezig want hij is niet meer zo magertjes dan dat hij was. Maar een kilo of 5-6 pure spiermassa zou die wel erbij mogen krijgen nog vind hem nog vrij licht

27 mei 2013 om 15:25

Hij is een speler a- la Essien in zijn goede tijd @chelsea @the_bison. Alleen jonger en fysiek is het wat minder maar hij is nog jong dus hij kan zich daar in aanpassen als hij in een betere competitie speelt. Hij zal eerst moeten uitgeleend worden aan een club die CL speelt in de PL of Bundesliga.

27 mei 2013 om 19:43

Niet een echte box-to-box speler maar wel erg talentvol en hij heeft een erg goed aanvallend inzicht. Maar goed als we hem echt halen dan zien we de komende 2 jaar vanzelf wat hij in huis heeft en hoe hij zich ontwikkelt bij een subtopper.

Dat Vitesse van Ginkel niet naar Ajax laat snap ik nog wel gezien hun ambities. Ik kan me alleen niet voorstellen dat een rustige, vrij bescheiden voetballer als van Ginkel, nu al de stap naar Chelsea wilt maken. Dit lijkt me een iets te grote stap met bovendien ook nog eens gigantische concurrentie, wat waarschijnlijk gaat uitmonden in weinig spelen en stilstand in ontwikkeling. Bovendien staat Chelsea niet bekend als een club die jonge gasten veel kansen geeft en is het ook een allesbehalve rustige omgeving om je als voetballer verder te kunnen ontwikkelen. Chelsea is een club waar gearriveerde spelers slagen, geen jonge talenten...

Goede zet van Chelsea. Lekker 1 seizoen verhuren aan Vitesse en dan in de Bundesliga planten bij een club die CL speelt.

gek dat de reacties veelal over ajax gaan... die komt niet en zal nooit komen bij ajax

Nee jullie zijn de beste duuhh Feyenoord PSV en Vitesse deden nooit mee aan de titel ofniet?....

27 mei 2013 om 19:00

zeker ook ajakkes,pppfffffff hou toch op man,nee ajax was geweldig.

Rond de 10 miljoen denk ik wel

Over Büttner gesproken, dat zal ook wel einde verhaal zijn...

Zou zonde zijn voor van Ginkel om deze stap te maken, bij Chelsea gaat hij echt niet veel spelen.. Als ze zelfs al iemand als Lukaku even uitlenen.. Hij is ook pas 20, blijf nog maar lekker minstens 2 jaar bij Vitesse dan.


Jammer weer een supertalent deur uit.maar gelukkig niet naar ajakkes,want daar wordt hij zeker niet beter van.

misschien dat hij dan toch nog een seizoen in arnhem blijft,zou mooi zijn.jordania wil kampioen worden maar dan zul je zulke spelers in arnhem moeten houden en er nog enkele van zijn kaliber eribij moeten halen.

Voordat iedereen hier gaat speculeren..

Bel hassani eerst even

Ehhh oke?

Zeg maar dag Nederlands elftal. Zeg maar dag ontwikkeling. Zeg maar dag Van Ginkel, en tot over 5 jaar bij een club in de eredivisie (als dit gerucht waar is).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren