Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax heeft me gehaald als eerste keeper, maar Vermeer doet het fantastisch’

Laatste update:

Jasper Cillessen was in het seizoen 2010/11 basisspeler en een grote belofte bij NEC. De keeper verdiende een transfer naar Ajax, maar in Amsterdam is het hem nog niet gelukt om Kenneth Vermeer uit de basis te spelen. De 23-jarige sluitpost heeft het prima naar zijn zin bij Ajax; toch wil hij graag weer eerste keeper worden.

/

“Ik ben hierheen gekomen als eerste keeper en dat wil ik nog steeds worden”, laat hij weten via de officiële kanalen van zijn ex-werkgever NEC. “Ajax heeft me ook gehaald als eerste keeper, maar Vermeer doet het fantastisch. Dan moet je gewoon geduld hebben.” Cillessen heeft in de hoofdstad nog een contract tot medio 2016.

“Ik heb wel stappen gemaakt, maar voor mij is het nu wel weer zaak om wedstrijden te gaan spelen. Waar dat zal zijn, dat is niet aan mij. Ik hoop natuurlijk wel hier”, klinkt het. In het kalenderjaar 2013 keepte de Groesbeker drie wedstrijden. Hij speelde tegen Vitesse (4-0) en AZ (0-3) in respectievelijk de kwart- en de halve finale van het bekertoernooi en viel in tijdens het Europa League-duel met Steaua Boekarest (2-0).

Jasper Cillessen had bij NEC moeten blijven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat is nou het vervelende aan keeper zijn: of je speelt of je speelt niet. De speeltijd komt vanzelf wel denk ik.

Eerlijk gezegd vind ik Jasper Cillessen 'n completere keeper dan Kenneth Vermeer. Ik heb niks tegen Vermeer, maar ik hoop dat hij in de zomer zal vertrekken bij Ajax, zodat Cillessen eindelijk eerste keeper wordt van Ajax.

30 maart 2013 om 11:20

Doe normaal. Toen Jasper naar Ajax kwam had Kenneth al bakken met ervaring, Vermeer is een veel beter een verdere keeper dan Cillissen(wat ook komt door zijn leeftijd en ervaring). Wat ik wel denk is dat Cillissen meer potentie en talent heeft, hij maakt heel weinig fouten en staat onder druk zelfverzekerder dan Kenneth. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Vermeer niet 1e hoort te staan.

Vermeer zal sowieso naar een club in Italië of Engeland keepen, dus Cillissen moet geduld hebben.

30 maart 2013 om 11:32

Vermeer heeft voor een keeper van 27 een "bakje" aan ervaring. Hij zat in ongeveer dezelfde positie als Cilissen nu op dezelfde leeftijd.

Cilissen moet snel aan het keepen toe komen. Dat Vermeer zo lang heeft moeten wachten op speeltijd heeft hem ook niet beter gemaakt (In de zin van dat hij nu beter zou zijn geweest als hij seizoenen van 30 wedstrijden had gekeept de laatste jaren).

30 maart 2013 om 12:02

@ A.iniesta8,

Ten eerste: ik doe normaal, want ik geef gewoon m'n mening.

Ten tweede: Kenneth Vermeer heeft na dit seizoen nog maar 'n een jarig contract en ik denk niet dat hij z'n contract zal verlengen.

Ten derde: Vermeer is een uitstekende lijnkeeper, maar als hij bijvoorbeeld uit moet komen tijdens 'n corner, dan hou je je hart meestal wel vast.

Ten vierde: het word wel is tijd dat Jasper Cillessen eerste keeper wordt. Bij corners heb ik toch 'n beter gevoel als Cillessen er staat, maar ik heb ook niks tegen Vermeer. Want verder is hij gewoon een uitstekende keeper.

30 maart 2013 om 12:50

Gast, Ajax staat driekwart van de tijd op de helft van de tegenstander. Om die paar corners die Ajax tegen krijgt en waarvan er maar heel weinig er daadwerkelijk ingaan, wil jij Cillessen erin zetten? Voel eens aan je voorhoofd.

30 maart 2013 om 14:15

Echt he...sommige praten de media zo erg na. Ze hebben zelf helemaal geen mening. Terwijl we de meeste doelpunten krijgen van de rechterkant met een on oplettende van Rhijn of Alderweireld.

Bij corners zie ik juist dat Vermeer Goed staat.

Mensen moeten altijd beter opletten en niet blijven hangen in wat de media zegt, want Vermeer is een meester bij het uitkomen om zijn doel te verkleinen.

30 maart 2013 om 11:25

Ik weet niet wie ik liever zie.
Vermeer is in de dingen waar hij goed in is, extreem goed, zoals zijn reflexen en zijn mindere punten zijn echt slecht, zoals een fatsoenlijke uittrap. Cillessen is overal niet echt slecht in, maar ook niet zo goed als Vermeer. Ik zie toch liever Vermeer op doel, hij is ook niet voor niks international.

30 maart 2013 om 11:45

Dat Vermeer op doel staat bij Oranje is werkelijk een schande. Er loopt een handvol keepers rond met of meer (internationale) ervaring of die beter zijn ontwikkeld.

Hoewel ik zelf geen fan ben van Steek vind ik hem alsnog beter dan Vermeer. Een Krul kan ook prima in Oranje. Er staat een hele sterke lichting. En als je dat dan afzet tegen de leeftijd (vermeer 27, t.o.v. Krul 25 jaar) zou ik eerder voor een Krul gaan. Iets jonger, keept in een grotere competitie met sterkere tegenstanders terwijl Vermeer maar aanklooit bij Ajax, dat toch niet verder komt Europees gezien.
Waarom dan Vermeer? Vermeer en Velthuizen zijn ongeveer dezelfde spelers, met dezelfde kwaliteiten en minpunten. Waarom is Piet dan afgeschreven en Vermeer niet?
Steek keept niet omdat die een tijdlang geen basisspeler was(of wassie geblesseerd?). Houd alstublieft op over Vermeer (niet persoonlijk aan jou) want er zijn veel betere keepers. Een Cillessen heeft ook veel meer Potentie dan Vermeer.

Jij zegt zelf: Hij is niet overal slecht maar 'ook niet zo goed als Vermeer'. Ik denk dat je dat pas kan beoordelen als Jasper een hele tijd gaat keepen. Nogmaals: als hij nu over zo goed als dezelfde kwaliteiten als Vermeer beschikt, overall gezien, een paar jaar jonger is, hoezo keept hij dan niet? Dat is de toekomst, Vermeer kan nog wel een tijd door maar heeft de uitstraling van een zak patat in de goal (ja dat vind ik).

Sowieso, het blijft een rare transfer, Cillesse nummer 1 bij NEC en nummer 2 bij Ajax, gehaald als nummer 1, met minder zicht op ontwikkeling dan bij Nec...ieder zijn keuze...

30 maart 2013 om 11:53

Wat maakt de sterkte van een competitie nou uit voor een keeper? De ballen komen overal hetzelfde op de goal af.

30 maart 2013 om 12:24

Ten eerste keept Vermeer alleen maar tegen de kleinere tegenstanders, omdat hij voetballend meer brengt dan Krul enzo. Van Gaal zal tegen de echte tegenstanders echt wel weer voor Steek of Krul kiezen.

Ten tweede vind ik dat je wel heel erg denigrerend praat over Vermeer. Vermeer "klooit maar wat aan" bij Ajax? Kijk je uberhaupt veel wedstrijden van Ajax of niet? Vermeer is daar gewoon al langere tijd heel goed bezig. Dat maakt hem zeker niet beter dan een Krul of een Stekelenburg en dat hoor je mij ook niet zeggen, maar jij doet net of hij er niets van kan.

Ten derde, Cilissen heeft het in de wedstrijden die hij mocht spelen nou ook niet laten zien. De enige wedstrijd waarin hij echt heel sterk keepte was Steau thuis. Het zure van een keeper is dat je als tweede keus ook bijna geen minuten maakt

30 maart 2013 om 12:47

@jbullets.
Je doet Vermeer nu echt te kort. Hij heeft zich al bewezen, zowel Europees als in de Eredivisie. Hij keept nu ontzettend sterk en ook al is Cillessen wat jonger en heeft hij misschien meer potentie. Een doelman als Vermeer zomaar op de bank zetten voor hem doe je ook niet. En ik snap eigenlijk niet wat Piet Velthuizen met Vermeer en Cillessen te maken heeft.

@portofc
Het maakt wel een beetje uit waar je speelt. In de Premier League wordt die bal wel een stuk harder geschoten, en moet je dus sneller reageren.

@ewoud,
Ik ben het helemaal met je eens, alleen je laatste punt niet. Cillessen heeft de wedstrijden die hij heeft gespeeld bijna altijd clean sheets gehouden, alleen tegen AZ thuis niet.

30 maart 2013 om 13:37

Wat maakt het uit wat voor competitie? Haha wat een grapjas jij.

Moet je kijken naar Vorm zijn ontwikkeling, in de PL speelt hij tegen zoveel sterke ploegen. Elke wedstrijd is een moeilijke. Maakt niet uit of je tegen de nr 16 speelt of de nr 1. Je krijgt enorm veel druk op je, daar moet je dus mee leren omgaan en veel ballen op je af. In de Eredivisie is dit toch echt wel wat anders en minder.

Zo is het bv. ook niet evident voor de nr 1 manu om te winnen van de nr 16. Laat dat duidelijk zijn. Er mag een groot verschil zijn in punten maar dat komt niet altijd tot uiting, die wedstrijden zijn echt zoveel beter, harder, sneller.

30 maart 2013 om 18:29

Off: Hoezo is het een schande dat Vermeer bij Oranje op doel staat? Je geeft zelf aan omdat Steek meer op de bank zat (nu niet meer) en anderen geblesseerd waren? Is nou eenmaal het beleid van de Bondscoach. Hij selecteert door op alle posities, ook die van de keeper is niet veilig. De definitieve selectie van Louis is toch nog niet bekend gemaakt?

On: Mijn onderbuikgevoel zegt dat Vermeer zijn laatste seizoen heeft gekeept bij Ajax en dat hij na dit seizoen weg zal gaan. Cillessen krijgt zijn kans volgend seizoen en dan heeft Ajax gewoon een waardige opvolger in huis.

Als Vermeer in de zomer blijft is het misschien wat om Cillissen te verhuren aan een subtopper in Nederland. Hij is goed genoeg voor de top in de Eredivisie maar je moet de concurrentie niet gaan versterken.

30 maart 2013 om 10:31

Wat denk jij dan, dat psv feyenoord of twente hem wil huren?

Ajax moet hem niet verhuren, Ajax heeft een geweldige reservekeeper nodig. Zijn tijd komt als Vermeer geblesseerd raakt of verkocht wordt. Tot die tijd moet hij het doen met bekerwedstrijden. Ideaal is anders en het is aan hem of hij zich erin schikt, zo niet dan moet hij een transfer aanvragen.

30 maart 2013 om 10:37

Er zou dan natuurlijk wel een goede ervaren doelman gehaald moeten voor de bank. En ik denk niet dat Psv, Feyenoord of Twente een poging zullen doen om hem te huren, maar hij is wel goed genoeg voor die clubs. Ik vind Cillissen wel beter dan Mulder en Waterman maar dat is mijn mening.

30 maart 2013 om 10:47

Dus je verhuurt een fantastische, jonge reservekeeper om een goede, ervaren doelman ervoor terug te kopen? Ik zie daar voor Ajax echt geen enkel voordeel in.

30 maart 2013 om 10:49

Ikke wel. Je krijgt je reservekeeper beter terug en je hebt iemand achter de hand voor het geval als Vermeer uitvalt. Het bankzitten heeft voor Cillessen geen zin. Wanneer Vermeer niet vertrekt komende zomer moet Cillessen echt weg bij Ajax, of het nou tijdelijk is of niet.

30 maart 2013 om 12:52

Waarom zou je. Vermeer heeft nog een eenjarig contract na dit seizoen, dus het zit er dik in dat hij verkocht wordt, en dan kan Cillessen eerste keep worden.

30 maart 2013 om 14:30

Daarom zeg ik ook als Vermeer blijft in de zomer.

Nog steeds een hele domme keuze van hem geweest. Natuurlijk speelt hij bij Ajax met betere spelers op de training. Er was toen een eerlijke strijd tussen hem en Kenneth Vermeer, maar ene kant wist je al dat hij op de bank terecht zou komen. Hij zou nu bijna 68 duels erbij kunnen hebben op Eredivisie niveau. Domme keuze dus

30 maart 2013 om 10:52

Che, zo dom is het niet. Hij is keeper, geen speler. Hij is piepjong om eerste keeper te zijn, maar hij heeft er uitzicht op.

Die jongen is bijna 24. Iedereen bij Ajax is tevreden over hem en ziet in hem de nummer 1 opvolger van Vermeer. Stel Cillissen wordt over een jaar vaste eerste keeper. Laat hem dan eens 3 jaar vlammen, dan is hij met 28 op de leeftijd waarop v/d Sar en Stekelenburg naar het buitenland vertrokken en ligt er nog zeker 8 jaar carriere voor hem. Dan heeft hij het gewoon prima gedaan, wellicht beter dan wanneer hij 400 wedstrijden op niveau nec had gespeeld.

30 maart 2013 om 10:57

Hij had naar mijn mening veel beter 2 jaar langer door kunnen gaan bij NEC en dan de overstap maken naar Ajax. Nu speelt hij zijn duels in Jong Ajax, daar wordt hij toch ook niet wijzer van. Als hij talent genoeg heeft komt dat ook boven drijven als hij twee jaar langer was gebleven bij Nec.

30 maart 2013 om 11:47

Juist, daarnaast was hij basisspeler bij Nec(of heel dicht er tegen aan). Waarom dan niet in een mindere situatie (nec speelt echt niet om het kampioenschap) eerst goed ervaring laten opdoen, pas dan een stap hogerop...
Ajax verkwanselt hiermee gewoon talent, net als een Sulejmani en dergelijke; gehaald om de tegenstander af te zwakken en de spelers een zicht op iets te geven, wat er voor velen niet komt...cillessen moet zich ontwikkelen als basisspeler, dat doe je niet als wissel.

30 maart 2013 om 12:55

Kijk naar Zoet. Die heeft zich goed ontwikkeld terwijl hij bij RKC speelt. Ajax had hem beter kunnen kopen en nog minstens een seizoen bij NEC laten spelen.

Cillissen heeft het in zich om 1e keeper te worden, maar zal zijn tijd moeten afwachten. Dat heeft Vermeer ook jaren moeten doen met Stekelenburg voor zich. Een transfer van Vermeer opent voor hem de deur in het doel van Ajax.

30 maart 2013 om 10:43

Precies. Het is een keuze. Mensen doen er heel dramatisch over, alsof hij zijn carriere vergooit heeft door van 1e keus bij Ajax op de bank te belanden. Maar Ajax ziet in hem een eerste keeper en hij zal zijn kans krijgen als Vermeer vertrekt. Het is niet zo dat er dan een nieuwe eerste keeper gehaald wordt en hij nog steeds op de bank zit. Het is aan Cillissen om dat geduld op te pbrengen, het zal geen jaren meer duren.

30 maart 2013 om 10:48

Nee, maar in plaats van die 2 jaar op de bank te zitten had hij veel beter kunnen keepen bij NEC of een andere club. Hij heeft nu gewoon 2 jaar zowat weggegooid, want jonge spelers leren vooral als ze echte wedstrijden spelen.

Daarbij denk ik dat wanneer Vermeer komende zomer niet weggaat Cillessen (tijdelijk) pleite is. Groot gelijk heeft ie.

30 maart 2013 om 10:54

We zullen zien. Ik zeg hij blijft nog een jaar reserve en wordt dan op nog altijd jonge leeftijd 1e keeper van de grootste club van Nederland, ruim op schema voor een mooie vervolgstap in zijn carriere.

30 maart 2013 om 11:48

Dan moet Vermeer toch echt wel een keer vertrekken, want het duurt wel erg lang voor een topclub een keer interesse heeft in die gozer. Toch best veelzeggend?

30 maart 2013 om 11:57

Hoezo duurt het erg lang? Vermeer keept net 1,5 jaar in het eerste van Ajax.

Ik denk eigenlijk dat Cillessen een betere keeper is. En vooral meer talent. Denk dat hij kan uitgroeien tot een vaste waarde in Oranje.
Daarom vind ik het zo zonde dat hij niet elke week speelt.

Niks verkeerds over Vermeer. Ook een prima keeper. Alleen niet beter dan Cillessen ( vooral met oog op de toekomst ).

En zo is het Jasper. Jou tijd komt snel bij ons Ajax!

Blijf zeggen dat hij veel beter is dan Vermeer, snap werkelijk niet wat mensen als van Gaal en de Boer in hem zien, is onrustig, komt zijn goal niet uit en is 1 bron van onrust voor zijn verdedigers!

30 maart 2013 om 10:48

Snap echt niks van deze opmerking. Vermeer bewijst de laatste tijd wekelijks dat hij een van de beter meevoetballende keepers van Nederland is. Hij probeert altijd de voetballende oplossing te zoeken, en maakt de laatste tijd daarin vaak de juiste keuze (dat is inderdaad vorig seizoen wel eens anders geweest). Als je onrustig bent achterin lijkt het mij sterk dat je als keeper voetballend altijd goed mee wil doen.

30 maart 2013 om 11:03

Ik snap dan weer niet dat jij denkt het beter te weten en zien dan de boer en v gaal!

ik vind dat Cillsessen weer het doel in zou moeten. Vermeer is wel een leuke lijnkeeper met goeie refelecties. IK vind Cillessen altijd rustiger ogen. Dit zou ik wel eens fijn vinden. Niet zo'n paniekzaaier erin maar gewoon de rust behouden.

Cilliessen is door Ajax helemaal niet voorde positie van 1ste doelman gehaald. Op het moment dat hij kwam was al duidelijk dat Vermeer eerste doelman zou zijn. Pas in de voorbereiding op het huidige seizoen moest hij de concurrentiestrijd aangaan met Vermeer. Alleen was al snel duidelijk dat De Boer opnieuw voor Vermeer zou kiezen, aangezien hij zei dat beide keepers op 0 zouden beginnen maar dat Vermeer een streepje voor zou hebben.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Ajax na dit seizoen met beide keepers doorgaat. Als Vermeer verkocht word zal Cillessen waarschijnlijk eerste doelman worden, maar als Vermeer blijft lijkt het me logisch dat Cillessen moet vertrekken omdat hij dan de ontwikkeling van Mickey van der Hart in de weg staat.

Ik denk dat Ajax Vermeer in de zomer zal verkopen als er een club komt want in potentie is Cillessen een betere keeper denk ik.

Persoonlijk vind ik Cillessen in potentie een betere keeper dan Vermeer. Langer, sterker in de lucht, heeft ook goede reflexen en als hij rustig is kan hij goed meevoetballen. Completer. Maar Vermeer deed het al tijden erg goed, en heeft die lijn doorgezet.

Maar Cillessen had natuurlijk nooit, maar dan nooit naar Ajax moeten gaan. Hij moet de concurrentie aangaan met een jeugdexponent, die hebben altijd een streepje voor bij Ajax, zeker Vermeer die Stekelenburg al een paar keer goed had vervangen. Voordat De Boer Jasper verkiest ten faveure van Vermeer moet er echt wat gebeuren. En op dit moment staat De Boer ook volledig in zijn recht.

Daarnaast heeft Vermeer zich gewoon ontwikkeld, en iemand eruit spelen die zich ontwikkeld gebeurt niet zo snel. Cillessen heeft nu 2 jaar van zijn carrière weggegooid. Hij had gewoon bij NEC moeten blijven.

Maar aan de andere kant: NEC heeft er 4 miljoen aan overgehouden......

30 maart 2013 om 11:09

Bij welke topclub staat er een jongen van 22?! onder de lat?
De beste optie heeft hij gekozen naar de grootste club van ons land lekker wennen aan het traingsniveau een aantal bekerwedstrijden meepakken en als vermeer vertrekt is hij de gedoodverfde opvolger!

Wie weet vertrekt Vermeer wel aan het eind van dit seizoen. Hij heeft zich in ieder geval aardig in de kijker gespeeld tijdens de wedstrijden in de CL en voor Oranje. Daarnaast keept hij een sterk seizoen in de Eredivisie.
Cillissen is een goede keeper. Vermeer is alleen een stuk verder in zijn ontwikkeling. Dat betekent niet dat Cillissen Vermeer niet voorbij kan streven, want de potentie van Cillissen is zeker aanwezig. Nu moet hij nog de kans krijgen om dat te kunnen laten zien.

Vermeer doet het ook gewoon goed.

Het probleem is een beetje dat ik Vermeer niet zomaar weggekocht zie worden, terwijl het voor Cillessen hoog tijd wordt om elke week te keepen. Ik kijk er niet van op als Ajax hem voor volgend seizoen gaat verhuren.

Ben nooit zo gechameerd geweest van Vermeer. Ik heb dan ook geen kijk op het vak 'keeper zijn'. Maar Cillissen is een prima doelman en qua lengte langer dan Kenneth. Dus als ik een doelman op zou moeten stellen zou mijn voorkeur naar hem gaan. Ik denk dat als hij volgend seizoen geen speeltijd krijgt, dat hij ergens aan een RKC / NAC / NEC moet worden verhuurd. Hij blijft nu toch stilstaan in zijn ontwikkelingen. Kan me niet voorstellen dat hij van de trainingen en die drie/vier wedstrijden nou zo'n grote groei doormaakt.

off: Zit hij ook bij Jong-oranje of is hij daar al te oud voor?

Vermeer had toch ook steek voor hem ! dus cillisen het komt echt wel goed!

Ik vind cillessen in potentie een veel betere keeper dan Vermeer ! Vermeer kan je nooit op vertrouwen en maakt nog steed behoorlijke ( inschattings ) fouten ik zou Vermeer verkopen en cillessen erop zetten .

Ik ben bang voor Ciilessen dat hij 2 opties heeft, wachten totdat Vermeer verkocht wordt of geblesseerd raakt (hoe lullig ook) Of op zoek gaan naar een andere club want Vermeer blijft voorlopig eerste keus onder De Boer.

Achteraf gezien had ie nooit bij NEC weg moeten gaan , daar had ie een basisplaats , en bij Ajax zit ie al 2 jaar op de bank

30 maart 2013 om 13:25

Ja, maar hij heeft ook gekeept in de CL en keepen bij NEC is wel wat anders dan bij Ajax.
Het gaat allemaal sneller en je hebt veel meer concentratie nodig omdat de ploeg veel aanvallender speelt en je minder ballen krijgt

@regenton: ik weet niet of je de wedstrijd tegen Estland hebt gezien, er kwam 1 hoge voorzet van de zijkant waar Vermeer weer onderdoor ging, vervolgens werd er 2x ingeschoten en redde Vermeer, waardoor het leek alsof hij 2 goede reddingen verrichte, echter als hij gewoon de voorzet had gepakt hadden de reddingen helemaal niet nodig geweest!

Vermeer bewijst dat hij de onbetwiste nr1 is bij ajax. Waar alle meelopers en negativelingen hun mening vandaan halen dat Cillessen beter is weet ik niet. Cillessen heeft de pers achter zich en iedereen loopt er achter aan. Geen eigen mening dus. Cillessen wordt vaker geintervieuwd als tweede keeper dan Vermeer. Cillessen moet zijn mond maar eens gaan houden en zich maar eens moet gaan bewijzen met daden. Ben blij dat Vermeer dicht bij zich zelf blijft en niet steeds bewust de pers opzoekt. En dat hij zich bewijst niet met woorden maar met daden. Vermeer is 1 van de weinige keepres dit seizoen die nog punten weet te pakken voor zijn team. Cillessen heeft een grote fout gemaakt door in een intervieuw te roepen dat hij nooit naar ajax was gekomen als vermeer bij het nederlands elftal zat. Als jezelf zo goed vindt en zo zeker bent van je eigen kwaliteiten dan had hij dan ook naar ajax moeten komen ook al zat vermeer bij het nederlands elftal. Hij vindt zich zelf toch een betere keeper. Is zwak als je zo een uitspraak doet.
Het wordt tijd dat jullie naar de feiten gaan kijken en luisteren. en een eigen oordeel vellen over vermeer en niet mee lopen met de publieke opine wat nu gebeurd. Laat niet het zelfde met vermeer gebeuren als met Clarence seedorf onze succes volste nederlandse voetballer ooit die ook altijd de publieke opinie tegen zich heeft gehad en nooit een eerlijke kans heeft gehad.
Dus zeg ik tegen Kenneth keep up the good work en laat je niet gek maken.
Respect voor Kenneth

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren