Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer: 'We domineren de laatste weken tegen iedere tegenstander'

Laatste update:
/

Frank de Boer ziet de komende maanden rooskleurig tegemoet. Zondag veroverde Ajax dankzij een eenvoudige 3-0 zege op PEC Zwolle de koppositie en dat verbaast de oefenmeester niet. Na afloop verklaarde hij tevreden te zijn over de ontwikkeling die zijn (veelal jonge) spelers doormaken. Met name de manier waarop de regerend kampioen voetbalt, doet de oefenmeester goed.

De Boer zei in gesprek met Eredivisie Live dat Ajax de laatste weken iedere tegenstander zijn wil oplegt. “Ook PEC hebben we het gevoel gegeven dat er niets te halen valt”, zag hij met goedkeuring aan. Dat de Amsterdammers daardoor PSV voorbij zijn en de rangschikking aanvoeren, doet De Boer echter nog niet zoveel. “Als we na 34 duels maar bovenaan staan”, vond hij.

Daarnaast had De Boer een pluim voor Daley Blind, die ook tegen PEC Zwolle weer een hoog niveau haalde en tot de betere spelers van de thuisploeg behoorde. “Hij haalt al zeker zes maanden een heel hoog niveau. Vandaag was hij weer erg goed. Hij maakt constant de goede keuzes.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat koop voor domineren als je tegen Az, Steau en Ado je dominantie niet omzet in rendement.

10 maart 2013 om 17:36

Tegen ADO was er wel degelijk rendement. Als je dan word genaaid door de arbitrage, tsja

10 maart 2013 om 17:41

Als je 3x scoort waarvan er 2 worden afgekeurd kan het gebeuren je dat je punten verspeelt. Je kan dan onnozel roepen dat Ajax vaker had moeten scoren, maar dan kun je dat wel bij elke wedstrijd gaan roepen.

10 maart 2013 om 17:42

Als er van de zuivere goals 2 worden afgekeurd en de tegenstander scoort er ook 1, dan moet je eigenlijk dus 4 goals scoren en zo makkelijk is dat niet. Dus dat ze dan alsnog moeten winnen slaat nergens op..

10 maart 2013 om 17:54

Jou optiek...dan moet je even langs de pearl gaan.
Voetballend is Ajax het beste van heel Nederland...dat beamen ook veel coaches.
En wat is er in godsnaam calimero aan als iemand zegt dat als je er 3 scoort...er 2 onterecht afgekeurd worden.
Doe even objectief kerel....

10 maart 2013 om 17:58

@ Futures en Porto
Welke 2 dan? Die bal van Sigthorsson was niet over de lijn hoor en Blind werd al afgefloten voordat hij de voorzet kon geven, dus weet je niet of dat een goal was geweest. Daarbij had ajax veel kansen, dus als ze echt zo goed waren hadden ze gewoon gewonnen en bovenal geen doelpunt weggegeven. Zelfde geldt voor de wedstrijd tegen roda en over Steaua hoeven we het niet eens te hebben.. Dan hebben we verder nog RKC en VVV en oja, Twente. Nou knap hoor..

10 maart 2013 om 18:00

Feyenoord speelt ook matig. Arbitrage hadden jullie geholpen vandaag en bij Ajax is het juist omgekeerd, die zijn tegen ons.

(kortom) We hebben ze niet mee, maar zullen gewoon door moeten gaan en verder moeten om de titel veilig te stelen.

10 maart 2013 om 18:08

@jasongrunn

Die bal was heel zeker over de lijn. Beelden zijn eindeloos herhaald en stilgezet. En bij die voorzet van Blind was het 2 tegen 1, dus die was er toch vrij zeker in gegaan. De keeper duikt ook nog gewoon.
Daarbij hadden ze ook nog een penalty moeten krijgen door overduidelijk hands.

10 maart 2013 om 18:22

Het maakt geen fuck uit wie er op papier de betere club is. Het is niet altijd zo zwart-wit. Die hele wedstrijd was doorgestoken man dat was een zuivere winst.

10 maart 2013 om 21:12

@thaboss1908: Ajax is toch ook de beste op het moment? Ze staan eerste in de competitie

Ajax domineert vaak tegen de laatste tegenstanders alleen daar halen ze nog te weinig uit. We hebben de laatste week heel veel wedstrijden verloren of punten verspeeld waar het totaal niet nodig was. Maar goed dat mogen ze goedmaken door de komende 8 duels gewoon te winnen en de titel weer te behalen dan maakt dat het seizoen nog wel goed.

10 maart 2013 om 17:36

Hij heeft het ook niet over rendement in dit stukje, maar puur over het veldspel.
Hij zegt dat Ajax domineert en de betere is de laatste paar weken.

Je hebt wel gelijk over dat het rendement omhoog moet.
Maar zoals Frankie ook al zegt, als je aan het einde bovenaan staat mag van mij iedereen scoren.

10 maart 2013 om 17:37

Daar koop je enorm veel voor op de lange termijn. Dat de goals in die wedstrijden niet vielen (roda JC ook nog trouwens) was een wonder.

10 maart 2013 om 22:31

Notoire domoren zoals jij hebben niet door dat scheidsrechterlijke dwalingen een te grote invloed hebben in een sport zoals voetbal waarin zo weinig gescoord wordt. Het ironische van het verhaal is, is dat er tijdens wedstrijden in het profvoetbal 40 camera's rond het veld staan, waar gebruik van gemaakt kan worden door een videoscheidsrechter.

11 maart 2013 om 11:20

Beetje dom verhaal, als je als een domoor de cliche uitspraken van Derksen gaat mixen met jankend scheids verhaal. Kom met iets beters.

13 maart 2013 om 14:54

Notoire domoor Derksen zegt juist dat scheidsrechterlijke dwalingen zich rechttrekken in een heel seizoen, wat volledig onjuist is. Jouw AD kwam aan het eind van het vorig seizoen met een heel ander verhaal; een journalist had alle wedstrijden nogmaals bekeken en berekend hoeveel punten clubs in het seizoen 2011/2012 gewonnen of verloren hadden. Wat bleek was dat het zich niet rechttrok in een seizoen. Iedereen met hersenen die er een beetje over nadenkt snapt dat.

Maar goed, ik snap wel dat jij mij met Derksen vergelijkt, omdat jij met je beperkte woordenschat in je hele leventje alleen Derksen het woord notoir hebt horen gebruiken.

Overigens werd Feyenoord met 8 punten benadeeld en Ajax met 6 punten benadeeld over 2011/2012. De Knvb heeft dit dit seizoen ruimsschoots goedgemaakt bij Feyenoord, maar Ajax staat reeds weer zwaar in de min.

Niets aan toe te voegen.
Ajax was ook beter dan de voorgaande tegenstanders... maar als jij ze niet maakt...dan maakt de tegenstander hem wel.
Gelukkig ging het vandaag wel goed. 2 aanvallers en een aanvallende mid die gescoord hebben.
En nu niet zwak gaan ballen , voor elke bal vechten en volhouden!

Ja duidelijk. domineren doet ajax wel, maar de kansen afmaken blijft wel lastig. Vooral Eriksen en Fischer hadden hier vandaag weer moeite mee. Eriksen doet geweldig voorbereidend werk , maar maakt toch vaak een aparte keuze bij de laatste pass en een schot op doel. Fischer was gretig, maar niet al te scherp vandaag.

Ronaldje gaat het gewoon weer flikken, Ajax steekt met kop en schouder boven alle eredivisie ploegen uit.

Enige die ze nog echt moeilijk gaat maken zal Psv zijn, Feyenoord is te afhankelijk van een paar jongens.

10 maart 2013 om 17:37

Frank bedoel je?

10 maart 2013 om 17:41

Hehehe Ronald Koeman ja!

10 maart 2013 om 18:23

Wakker worden Capitano^^

11 maart 2013 om 05:02

Met kop en schouders vind ik overdreven. Daarnaast vond ik Feyenoord vandaag de eerste helft zeer sterk en de gehel wedstrijd enorm gedreven spelen.

Sorry frank maar veel bal bezit is nog niet scoren. Maar ik gun jullie het meer dan PSV. Want nog 8 wedstrijden op dit niveau van Feyenoord gaat het niet lukken

10 maart 2013 om 17:42

8 Wedstrijden? Zeg maar gerust 3, want Feyenoord uit of Feyenoord thuis. Daar zit écht heel veel verschil in. Gelukkig hebben we nog 5 thuiswedstrijden voor de boeg, en slechts 3 uitwedstrijden.

11 maart 2013 om 04:46

Ik vond Feyeonoord vorige week en de eerste helft deze week prima voetbal op de mat leggen. Ik zie ze wel veel wedstrijden winnen, want het geloof in de titel lijkt er wel te zijn. Dat kon je beide wrdstrijden goed zien. Ook bij Ajax trouwens.

Ajax moet eerst volgende week maar eens zien te winnen van AZ. Want de laatste keer in de Beker tegen AZ was het een groot drama.

10 maart 2013 om 17:44

Ik zat in het stadion. Het viel reuze mee. Het veldspel was 70 minuten goed. De scherpte ontbrak echter in verdedigend opzicht en bij het afronden. Het veldspel was hetzelfde. Aangezien de scherpte terug is zal de wedstrijd tegen AZ geen lastig opgave worden. Het was zeker geen groot drama.

Eerlijk gezegd heeft Daley Blind zeer veel mazzel met Poulsen en Moisander. Als daley naar voren gaat zie je Poulsen constant naar links uitwijken. Vandaag werd ook iedere aanval door PEC ingezet vanaf de rechtervlank, door daley´s gebrek aan snelheid is het erg moeilijk voor hem om te blijven aanvallen, maar ook zijn verdedigende taken uit te voeren.

10 maart 2013 om 17:42

Zouden het niet gewoon afspraken zijn? Lijkt me vrij logisch eigenlijk. Ik zie niet in wat er mazzel aan is. Als Henkie bij Ajax op de positie had gespeeld had hij die rol overgenomen. Blind speelde weer prima trouwens!

10 maart 2013 om 17:51

Geluk is misschien verkeerd verwoord. Ik bedoel meer te zeggen dat je met een speler als Poulsen die sterke verdedigende kwaliteiten bezit zoiets wel kunt maken. Op het moment als je Schòne op die positie zet zal de bezettingsgraad om de linker kant veel minder zijn, wat echt gevaarlijk is tegen teams met een snelle rechtsvoor.

10 maart 2013 om 17:44

Geluk? haha jij hebt nooit voetbal gespeeld zeker? Tactiek heet zoiets.

10 maart 2013 om 18:16

Jij snapt het voetbalspel niet echt ben ik bang. Dit is het systeem van Ajax. Vorig jaar ook steeds. Bv. verthongen gaat aanvallen en Anita neemt over. Bij Ajax moet je gewoon van positie kunnen wisselen als de ander opeens van positie wisselt. Dit heeft dus niets met geluk te maken maar met een systeem. En als Schone cvm speelt zou het best kunnen dat Daley dan minder aanvalt, omdat je dan met Schone er al een uitstekende aanvaller bij hebt, wat niet het geval is met Poulsen.

We domineerde elke wedstrijd. Dat klopt. Het elftal was alleen minder scherp in sommige duels. Zowel het verdedigen als afronden. De scherpte ontbrak. Het veldspel is niet anders dan tegen bij. AZ. Nu scoort Ajax alleen weer. Het veldspel is echter niet heel anders.

10 maart 2013 om 17:44

Het spijt me zeer, maar in Boekarest werd er alles behalve gedomineerd..

10 maart 2013 om 17:51

@ Logalactico

Dat klopt. In die wedstrijd werden we overlopen. Van de afgelopen wedstrijden was dat de enige waarin wij de mindere waren wat veldspel betreft.

10 maart 2013 om 20:58

Ben ik met je eens.. Snap alleen niet waarom ik rode duimpjes krijg voor de waarheid.

Ik ben een Ajacied, maar wel eentje die de waarheid onder ogen durft te zien. Dat wil nog weleens niet begrepen worden door mensen met een IQ van 74..

10 maart 2013 om 21:25

@ Logalactico

Niks van aantrekken joh. Het zijn maar twee mensen die zo nodig een duimpje omlaag geven. Van mij krijg je een duimpje omhoog

Je had inderdaad gelijk. Die wedstrijd had Ajax gewoon weinig in te brengen. Het lijkt mij dat niemand dat zal ontkennen.

10 maart 2013 om 21:29

Klopt, snap niet waar ik me druk om maak.
Ben in ieder geval blij dat er nog mensen zijn zoals jij, die hun club kunnen steunen én de waarheid onder ogen durven te zien!!

11 maart 2013 om 05:06

Tot de 1-0 was Ajax gewoon heer en meester daar. Daarna werd Ajax wat naar achter gedwongen.

ik vind het altijd laf van voetbalzone dat wie er wint hele hoge cijfers krijgen en wie verliest hele lage!
ik zou dit graag in verandering willen zien!

10 maart 2013 om 17:54

Ik hoop dat je snapt dat het niet Voetbalzone zelf is die deze cijfers geeft, maar de bezoekers van deze website?

OT: Ajax begint nu weer te draaien. De komende 2 weken gaan we zien of Ajax de titel kan prolongeren!

10 maart 2013 om 18:01

Die cijfers worden door de Vz-bezoekers gegeven. Door op de plus of de min te klikken kun je ze beïnvloeden. Het resultaat is inderdaad belachelijk. Ik heb al spelers onder de 3 zien zakken. Hoe slecht moet je in godsnaam spelen om zo'n cijfer ook echt te verdienen.

Regelmatige en uiteindelijk zelfs heel simpele overwinning.

Langeler bevestigt de woorden van De Boer, hij ziet Ajax als de best voetballende ploeg en ook als de meest aanvallende in de Eredivisie.

En het veldspel is al sinds medio november constant en zeer verzorgd, het euvel zit nog altijd, ja, ook vandaag weer, in het benutten van de kansen.
Maar als Ajax eenmaal een voorsprong heeft, gaan ze het steeds gemakkelijker uitspelen.

AZ lijkt me weinig weerwoord te Ajax te kunnen geven, normaal gesproken wint Ajax die wedstrijd as zondag.
14 april wordt hét beslismoment, winnen van PSV brengt de titel echt dichtbij......tenminste als in de 3 wedstrijden ervoor niet weer overal van alles en nog wat mis gaat.

Die stap maken Feyenoord en Ajax samen , steeds vaker dominant en de tegenstander het gevoel geven dat het vanmiddag niet gaat lukken , PSV kan dit ook maar vooral in thuiswedstrijden.

De belangrijkste wedstrijden komen er nog aan voor de manschappen van de Boer , AZ uit is traditioneel niet makkelijk , NEC thuis is ook nog geen gelopen race en 2 weken later moet je bij PSV op bezoek , een pittig programma.

10 maart 2013 om 18:53

Ik wil Feyenoord niet te kort doen, maar die domineren niet steeds vaker. Ze behalen goede resultaten. Het voetbal is echter niet zo constant en dominant als dat van Ajax. Vandaag was het de eerste helft 50/50 tussen Feyenoord en Roda. De tweede helft was duidelijk voor Rado. Tegen NEC was het vergelijkbaar.

Feyenoord doet het hartstikke goed. Ze verdienen alle lof. Als je mijn reacties af en toe leest weet je dat ik positief ben over Feyenoord. Het veldspel is echter niet van het niveau van Ajax. Niet te vergelijken.

10 maart 2013 om 19:08

Eerst helft heb jij dan niet gezien , Feyenoord heeft Roda geen kans gegund en er werd rustig gewacht tot er gaatjes kwamen.

Domineren hoeft niet alleen maar veldspel te betekenen en met vlagen is het gewoon dominant , NEC werd een helft lang zoek getikt en Roda krijgt geen kans , dan ben je ook gewoon dominant zeker in uitwedstrijden. Dat kan nog geen hele wedstrijd vastgehouden worden maar de stappen worden gemaakt en dominantie op het veld betekent niet alleen via het veldspel.

10 maart 2013 om 19:24

@ V-watcher

Ik heb de hele wedstrijd gezien. Feyenoord was niet dominanter dan Roda JC. Pellé's doelpunt en iets beter veldspel is geen domineren.

Ik citeer;''domineren hoeft niet alleen maar veldspel te betekenen''. Volgens mij weet jij niet wat domineren betekend. Voor de zekerheid heb ik het opgezocht.

Domineren is te omschrijven als de overhand hebben en overheersen. Dat lukt enkel met bal. Zonder bal loopt een club achter de tegenstander aan. De tegenstander beheerst dan het duel.

NEC had 49% balbezit en dit leverde 12 scoringskansen op. Dat is slechts één scoringskans minder dan Feyenoord. Het zijn niet echt statistieken die aangeven dat iemand domineert.

Tegen Roda had Feyenoord mazzel dat Vink niet floot voor een penalty. Ik gun Feyenoord die mazzel hoor. Zeggen dat Feyenoord domineerde gaat echter niet op. Zelfde geldt voor die bal op de lijn. Feyenoord was op het eind aan het tijdrekken. Roda zette alles op alles. Ze hadden de tweede helft veruit het betere spel in de tweede helft.

Die drie punten gaan beide keren naar Feyenoord. Mooi voor Feyenoord. Ze verdienen goede prestaties na de afgelopen jaren. Het is mooi om Feyenoord weer in de top te zien. Ik heb ze gemist.

10 maart 2013 om 20:49

Ik geloof dat jullie beide heren goed langs elkaar heen praten..
V-watcher geeft aan dat Feyenoord zowel tegen Roda als tegen NEC de eerste (nadruk hierop) helft domineerde. Daarin heeft hij gewoon gelijk, want zoals hij al stelt werd NEC toen weggespeeld en heeft Roda geen fatsoenlijke kans gehad in de eerste helft.
Daarbij geeft hij aan dat Feyenoord het alleen nog niet 2 helften kan volhouden, dat bleek ook weer tegen Roda, want zij waren in de 2e helft dominant, kregen inderdaad vele scoringskansen en verdienden meer dan een nederlaag.
Hieruit kan je dus zeker concluderen (zoals V-watcher doet) dat Feyenoord steeds vaker de stap maakt naar dominant voetbal.

Jij, de toekomst, stelt echter dat Ajax op een ander niveau is, dominanter is enzovoort. Dit klopt ook zeker, Ajax is al in staat het hele wedstrijden vol te houden. Echter het blijft een feit dat zowel Ajax als Feyenoord steeds dominanter spelen, ieder op zijn eigen niveau.

Zelf vind ik het in ieder geval dat deze twee ploegen zich zo manifesteren en hoop ik dat Feyenoord aan het langste eind trekt. Echter, Ajax staat er het best voor en ik verwacht helaas een derde kampioensschap op rij

10 maart 2013 om 21:14

@ Lampardcfc

Ja, oké. Feyenoord speelde goede eerste helften. Echter moet ik je attenderen op de 22e en 36e minuut. Dat waren twee goede kansen voor Roda JC. Het veldspel was iets beter van Feyenoord, maar domineren? Geen kansen weggeven? Het veldspel was goed, maar dat van Roda bij vlagen ook.

Dat Feyenoord periodes heeft dat ze beter spelen dan vorig seizoen klopt. Dat heeft volgens mij voornamelijk te maken met Vilhena en Boetius. Die brengen meer voetbal in de ploeg. Heerlijke spelers en zeker spelers die supporters naar het stadion trekken. Naar dat soort spelers kijken liefhebbers graag.

Het kampioenschap is nu nog niet toe te wijzen aan een club. Allemaal zijn ze wisselvallig. Feyenoord lijkt echter het meest in een flow te zitten. Die dwingen ook het geluk zelf af. Vandaag was dat met die lijnbal en niet gegeven strafschop. Twee twijfelgevallen die positief uitvielen voor Feyenoord. Dat dwingen ze zelf af. Zeker een kandidaat voor de titel.

11 maart 2013 om 05:11

Sorry Toekomst, Feyenoord speelde uitstekend de eerste helft vandaag. Goede veldbezetting. Goed positiespel. En lieten weten dat er voor Roda niets te halen was. In de tweede helft was dit weg en had Feyenoord het lastig.

Nu nog leren ook zakelijk de wedstrijd af te maken, soms als het van belang is iets minder hakjes en korte combinaties, maar zo nu en dan even een harde poeier op de goal, zodat je ook scoort en niet afhankelijk bent van slechtziende grensrechters!!
Verder was het mooi om te zien en heel dominant!!

Gefeliciteerd Frank! Je was weer dominant. Wanneer gaan ze daar inzien dat resultaat voor dominant spelen gaat.

10 maart 2013 om 21:53

3-0 gewonnen, nog een paar kansen gecreerd. Geen kans weggegeven. Uitstekend resultaat toch.

Het valt me op dat De Boer maar twee analyses in zijn repertoire heeft na de wedstrijd. Meestal als ze relatief eenvoudig van de kleinere ploegen uit de eredivisie weten te winnen dan is het 'we hebben gedomineerd', wat in mijn opzicht toch enigszins denigrerend is naar de tegenstander. Als ze door een effectiever spelende ploeg worden verslagen dan is het weer '9 van de 10 keer win je de wedstrijd'. Zou leuk zijn als hij ook een keer wat anders verzint.

10 maart 2013 om 19:09

Zegt meer over jouw dat jij maar twee analyses van de Boer heb gehoord. Zeggen dat Ajax gedomineerd heeft denigrerend? Moet hij zeggen dat het 50/50 was om de tegenstander met een prettig gevoel naar huis te laten gaan? Ajax probeert te domineren. Zo willen we spelen. Als Ajax een wedstrijd gedomineerd heeft mag de Boer dat zeggen. Een compliment voor zijn spelers. De Boer hoeft daarin geen rekening te houden met de tegenstander.

10 maart 2013 om 19:33

Jou/jouw..? Ik begrijp best dat ajax bijna dwangmatig de voetbalfilosofie in de media wilt verdedigen, maar dat heeft niks te maken met het analyse-repertoire van de boer. Dat is gewoon eentonig en als ik jouW reactie lees begrijp ik dat jij het daar niet echt mee eens bent en dat vind ik toch wel opmerkelijk.

11 maart 2013 om 12:23

Ha! Je hebt een spelfout ontdekt in zijn reactie! Hij schreef jouw in plaats van jou en dat heb jij em even flinkt laten weten!
Kun je ook de spelfout in mijn reactie vinden?

Ajax heeft het ook zo zwaar met de arbitrage en bij Feyenoord en PSV zit het heel erg mee. Kom nou is op, als je van Steaua en AZ verliest en inthuiswedstrijdem niet langs ADO en Roda komt moet je realistisch zijn en naar jezelf kijken. Dan is er genoeg stof om over na te denken. Ondanks dat Malki rood had moetem hebben had Feyenoord de arbitrage mee, maar dat is ook echt niet wekelijks zo.

Vandaag deed Ajax het beter en hebben ze natuurlijk meer dan terecht gewonnen.

Thuis domineren tegen Roda, ADO en Zwolle is niet zo knap hoor Frank. Tegen Steau en Az had je er moeten staan. Volgende week een mooie test.

10 maart 2013 om 19:10

Tegen AZ was het veldspel 70 minuten goed. Tegen Steaua uit werden we overlopen. Thuis tegen AZ was echter geflatteerd.

niemand van de top6 gaat acht wetstrijden oprij winnen ajax is dominant psv kan niet tegen druk en feyenoord is los zand op dit moment.

1. ajax
2. vitesse
3. psv
4. feyenoord
5. fc utrecht
6. fc twente

Frank heeft gelijk, met als uitglijdertje steau. verder alle wedstrijden gedomineerd en door de arbitrage en het niet scoren van doelpunten punten verspeeld. Als dit spel wordt vastgehouden door Ajax dan voorzie ik geen enkel probleem en zal Ajax aan het einde van de rit wederom met de schaal staan.

Heb alle vertrouwen in Ajax omdat ik het ook zo zie. Helemaal tegen de topclubs zie je het grote verschil.

Voorlopig zijn voor een week de rollen veranderd. Is Ajax de club in 'the driverseat' en moet de rest maar afwachten totdat de Amsterdammers een misstap maken..... en zelf al helemaal geen misstap maken, zodat de Amsterdamnmers kunnen uitlopen. Want vooral dat laatste kan in deze fase wel eens dodelijk zijn..... Immers, zou Ajax van 1 naar 4 punten voorsprong gaan dan kunnen zij zichzelf een nederlaag nog permitteren, zonder dat men daar direct nadelig gevolg van heeft....

Ik ga maar eens binnenkort een kaartje regelen voor Ajax - Willem 2 want die kan zomaar de kampioenswedstrijd zijn. Vorige jaar wou ik 4 weken tevoren al een kaart regelen voor Ajax - VVV maar dacht het niet kon omdat school had maar bleek in vakantie periode te zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren