Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zaakwaarnemer Bony: ‘Ik onderhandel met Zenit, Anzhi en CSKA’

Laatste update:

Wilfried Bony wil vertrekken bij Vitesse en enkel de markten in Rusland (sluit op 27 februari) en Oekraïne (1 maart) zijn nog open. Het ligt in de lijn der verwachting dat de Ivoriaanse krachtpatser van Vitesse nog snel naar de Premjer Liga vertrekt, want zaakwaarnemer Dalibor Lacina bevestigt dat hij in onderhandeling is met partijen uit Rusland.

/

In gesprek met de krant Izvestia bevestigt Lacina dat er drie clubs serieus in de markt zijn voor de topscorer van de Arnhemse club. “Ik heb met Zenit Sint-Petersburg over Bony gesproken. Zij overwegen een bod te doen en ik verwacht meer concrete aanbiedingen. Maar we zijn niet persoonlijk rond met Zenit, want we onderhandelen ook met Anzhi Makhachkala en CSKA Moskou. We zien wel wat er gaat gebeuren”, vertelt de Tsjechische belangenbehartiger.

Dat titelverdediger Zenit, dat momenteel derde staat in eigen land, interesse heeft is opvallend. De fans van die club zijn doorgaans niet happig op de komst van donker getinte spelers. Dat weet ook Vlastimil Petrzela, oud-coach van sine-belo-golubye. “Ik twijfel over Bony. Het moeilijke is dat de fans geen donkere spelers in hun team willen zien en ik denk niet dat de directie tegen de wensen van de fans in zal gaan.” De 24-jarige Bony zei woensdag nog open te staan voor een verhuizing naar Rusland.

De vijftienvoudig international, vier doelpunten, scoorde dit seizoen reeds achttien keer in negentien Eredivisie-wedstrijden. Na zijn terugkeer van de Afrika Cup, waar Ivoorkust zijn Waterloo vond in de kwartfinale, was de aanvaller direct belangrijk in de thuiswedstrijd tegen PSV (2-2); Bony scoorde tweemaal. De ex-speler van onder meer Sparta Praag staat officieel nog tot de zomer van 2015 onder contract in GelreDome.

Zal Wilfried Bony aan de slag gaan in Rusland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zonde... Aan het einde van het seizoen had hij bij een topclub kunnen tekenen...

14 februari 2013 om 14:32

Geld maakt heb zuchtig.

14 februari 2013 om 22:05

geld maakt overleven voor zijn gehele geboorte stad mogelijk. wie weet breekt hij zijn been over 2 jaar, geen geld maar kon wel zeggen dat hij er alles aan deed om bij de best voetballende ploeg te spelen ipv geld veilig te stellen, wat zou jij doen???


trouwens, spelen bij Cska enz betekent niet dat het einde carrière is he.

14 februari 2013 om 14:34

Noem er eens eentje dan?

14 februari 2013 om 14:39

Eto'o, Hulk, M'vila, Witsel.

14 februari 2013 om 14:43

De Russen waren ook de enige clubs die bereid waren om de volle buit te betalen. Ik vind het jammer dat mensen dat niet kunnen accepteren. Het voetbal draait niet alleen maar om Engeland of Spanje. Bovendien is Engeland ook op de manier begonnen zoals Rusland dat doet, want vroeger was toch echt Italie the place to be.

14 februari 2013 om 14:54

@ajaxxxlove
Ik denk dat lazylen bedoelt 'noem eens een topclub die Bony wil hebben', als reactie op Kjeldajax
Dat geld hebzuchtig maakt, daar heeft namelijk helemaal niemand nog bewijs voor nodig.. Zonde van Bony. Waarom wil hij nou weer zo snel weg. Topscorer worden in Nederland betekent interesse van buitenlandse (sub)topclubs, zeker voor zo'n speler. Nu gaat hij toch kiezen voor het snelle geld en de vergetelheid.

14 februari 2013 om 14:57

bij eto'o is het geen hebzuchtig , als je zo'n aanbieding zou krijgen , en je bent 31 jaar.
dan zou 99 van de mensen wel ja zeggen hoor .
maar bij de andere 3 is het wel pure hebzucht, zij konden zeker weten wel naar engeland,italie , spanje of duitsland en zo gooi je hele carriere weg.

14 februari 2013 om 15:19

@ Koni

Aandoenelijk hoe je elk negatief puntje over het Russische voetbal altijd recht probeert te praten .

14 februari 2013 om 15:27

Als niemand wil inzien dat Rusland eraan begint te komen moet de jaloezie bestreden worden, ajacied777.

14 februari 2013 om 15:39

Carriere weggooien? In Rusland zijn ook CL-tickets te verdienen hoor, en er zijn daar veel kapitaalkrachtige topclubs.

14 februari 2013 om 16:20

@lapiola Ook als je 31 bent en je verhuisd naar een uithoek in Rusland doe je dat uit hebzucht. Dat neemt niet weg dat het begrijpelijk is. Net zoals het begrijpelijk is dat een jongen als Bony dat doet. Met zo'n salaris kan hij in een keer zijn hele familie onderhouden. Dan lijkt me die hebzucht toch ook wel begrijpelijk

14 februari 2013 om 17:01

Willian is ook een voorbeeld

14 februari 2013 om 17:17

Zijn ook allemaal geld wolven

14 februari 2013 om 15:05

Topclub?? kom op zeg.. zo goed is hij niet.

14 februari 2013 om 15:17

Denk je??? Het is een prima afmaker maar ik vind toch dat deze speler over weinig techniek en vooral loopvermogen beschikt. Wel techniek in het afmaken maar minder in zijn actie en balbehandeling. Daarnaast maakt de gemiddelde keeper denk ik nog meer meters in een wedstrijd dan hij. Deze jongen zou eerst naar een subtopper moeten in een sterke competitie of naar een topclub in Nederland/portugal of Italie. Jammer dat hij toch voor het geld gaat kiezen in het kille en voetbalsaaie Rusland. Om daar uiteindelijk compleet vergeten te gaan worden.

14 februari 2013 om 15:25

@ajacied,

Je bedoelt dat zelfde Portugal waarvan jij beweert dat die competitie buiten Porto, Benfica en Sporting geen drol voorstelt?

Dan kan hij beter naar Rusland gaan. Daar is tenminste meer tegenstand.

14 februari 2013 om 17:38

@koni,

Haal Sporting maar van dat lijstje af, niets meer dan bijvoorbeeld een Nec.

14 februari 2013 om 15:19

Ach, er staat toch helemaal niets in dit bericht? Natuurlijk roept een zaakwaarnemer dat de clubs in de rij staan voor zijn cliënt. Dat roept deze man dan ook al vanaf de eerste dag dat Bony in Arnhem rondloopt. Ik zie het zo'n vaart niet lopen eerlijk gezegd.

Er wordt vooral door de media een hoop ophef gemaakt, maar in feite zegt Bony al twee jaar hetzelfde op alle vragen.

Was de tranfermarkt in Rusland maar eerder gesloten. Dan was hij misschien al weggeweest voor Vitesse-psv.
Ik vind het trouwens sowieso onzin dat sommige landen een andere transferperiode hebben.

14 februari 2013 om 14:28

Dan had PSV misschien wel verloren, want dan had het een andere wedstrijd geweest.

14 februari 2013 om 14:33

Dat denk ik ook, want Vitesse heeft vaak genoeg bewezen dat ze zonder Bony ook goed kunnen voetballen... Niet Dus.

14 februari 2013 om 14:54

Volgens mij hebben ze al eens een topper gewonnen zonder Bony, dus waarom zou het niet kunnen? Omdat PSV zo goed is? Ik denk het niet, want die laten ook vaak genoeg zien dat ze te wisselvallig zijn.

14 februari 2013 om 14:32

Hun competities beginnen pas weer in maart terwijl de rest al begonnen is.

Goed bezig die zaakwaarnemerts, beter verkopen ze hem voor veel doekoe's.

Jammer dat hij misschien naar Rusland gaat. Vind het een uitstekende speler die ik graag had willen zien in de Premier League. Nu is een Chelsea of een Arsenal misschien te hoog gegrepen voor hem maar een ploeg als Everton zou hij zeker niet misstaan.

Kies voor Cska een mooie club voor je, die niet 1.2.3 met geld smijten maar jonge spelers kopen en mooi voetbal proberen te spelen, en een dik salaris.

Wie weet hoe het staat met Doumbia bij Cska?

14 februari 2013 om 14:29

Is net weer teruggekomen van een hernia en het ontbreekt nog aan de nodige wedstrijdritme.

14 februari 2013 om 14:35

Oke bedankt, ook zo een goede speler, jammar dat hij zo een tijd eruit lag.

? Zenit, Cska en Anzhi hebben allemaal genoeg goede spitsen. Ik zou gewoon het seizoen afmaken als ik Bony was.

14 februari 2013 om 14:38

Dat lijkt me geen optie, als ik de reactie uit het kamp Bony zo hoor.

Nog 4 maanden geduld en je bent op weg naar de Premier League en heb je de clubs voor het uitkiezen. Ik vraag me echt af wat zijn motief is, in Engeland verdien je ook bakken met geld en zijn de wedstrijden leuker, mooier, beter en heb word je op handen en voeten gedragen. In Rusland zijn ze al niet happig, zoals in het artikel staat, op gekleurde spelers. Waarom dan nog gaan?

14 februari 2013 om 14:22

Zijn motief is geld. Dat heeft hij al een aantal keer aangegeven. Het maakt hem niet uit waar hij gaat spelen, zolang hij maar zoveel mogelijk kan verdienen. Wat dat betreft is Rusland een mooie competitie voor hem. Zeker als er meerdere clubs interesse in hem hebben, want dan is zijn onderhandelingspositie top.

14 februari 2013 om 14:30

Alsof hij in Engeland niet genoeg verdient..

14 februari 2013 om 14:41

Hij wil graag meer verdienen. Als hij nu een hele mooie aanbieding uit Rusland krijgt, dan vertrekt hij naar Rusland. Engeland kan nu niet meer en hij wil niet het risico lopen dat hij het nu afwijst en heel zwaar geblesseerd raakt of iets dergelijks. Hij wil zo snel mogelijk zo veel mogelijk verdienen. Niks mis mee lijkt me. Verder maakt het mij niet heel veel uit waar hij heen gaat. Het is zijn keuze.

14 februari 2013 om 14:45

Waarschijnlijk minder dan in Rusland, zeker met het nieuwe voorstel dat een Engelse club niet meer dan 60(?) miljoen aan salarissen mogen uitgeven..
Die begrenzing is er (nog) niet in Rusland en daarnaast zal hij dit aankomende half jaar bij Vitesse niet zó veel verdienen als wat hij in datzelfde half jaar in Rusland kan verdienen.

14 februari 2013 om 14:51

@ trodat4030

Van die 60 miljoen per jaar aan salarissen klopt in ieder geval niet. Dan heeft City enkel Tevez, Aguero, Silva, Nasri, Kompany, Dzeko, Yaya Toure en Clichy onder contract staan...

Het zal wel gaan om 60% van hun inkomsten of iets dergelijks.

14 februari 2013 om 14:33

Alleen bij Zenit worden zwarten nog als slaven behandeld. Bij de rest van de Russische clubs valt dat behoorlijk mee hoor.

Doodzonde dit! Ik zou Bony graag bij een club als Newcastle United zien. Zou uitstekend passen daar.

14 februari 2013 om 15:16

Lijkt mij ook geweldig om Bony in Newcastle te zien schitteren. Echter is geld al jaren de belangrijkste factor voor voetballers helaas. Clubs uit de oosten zijn bereid om ieder gewenst bod op tafel te leggen voor (semi) toppers. Vaak staan de bedragen niet eens in verhouding met de kwaliteiten van de spelers, wat het onmogelijk maakt voor veel clubs in de top van Europa om de van de concurrentie uit het oosten te winnen.

Dat zijn niet de minste clubs, maar Bony is duidelijk toe aan een volgende stap. Hij is het niveau van de eredivisie echt ontgroeit en lijkt alles op zijn dooie gemak te doen. Dit zal, zo geeft hij zelf ook al toe, vooral met geld te maken hebben, maar het niveau van de Russische competitie word steeds hoger. Zeker in de top zitten meerdere spelers die mee kunnen in de Spaanse, Duitse of Engelse top. Bony zal daar zeker op zijn plaats zijn.

Als supporter ben ik wel blij dat Russische clubs steeds meer naar de eredivisie kijken. Die betalen goed en dat komt onze competitie alleen maar ten goede. Tot nu toe is het vooral Cska met Elm, Wernbloom, Musa en Honda, maar de rest zal volgen waarschijnlijk. Onze competitie is een kweekvijver waar veel grote clubs regelmatig rondkijken en de pareltjes eruit halen. Als Rusland in de toekomst gezien wil worden als een topcompetitie is het interessant om de eredivisie in de gaten te houden en goed te betalen voor de pareltjes. Voor ons maakt het niet uit waar onze spelers heen gaan, want de transfersom die we ervoor terugkrijgen is het belangrijkst.

Erg jammer dat Wilfried Bony nu waarschijnlijk naar Rusland zal vertrekken, maar aan de andere kant ben ik er wel blij mee.

Want Bony leek mij wel iets voor Newcastle United als opvolger van Demba Ba en hij kon dan zeker een uitstekend aanvalsduo gaan vormen met Papiss Cisse. Fysiek is hij sterk genoeg voor de Premier League.

Maar aan de andere kant, via de Russische competitie kan hij ook in Engeland terechtkomen. Want hun verkopen ook grote spelers aan grote Europese topclubs. Kijk maar naar spelers als Nemanja Vidic, Milos Krasic, Andrei Arsjavin, etc.

14 februari 2013 om 14:25

Dat word volgens mij wel steeds minder. Zo'n Shakhtar (oekraine) kan aanbieden van Chelsea, Manchester United en Tottenham ook afwijzen, maar Anzhi kan de vraagprijs wel ophoesten. Zelfde geldt voor onder andere Hulk, Witsel en Eto'o. De Russische competitie is aan het groeien en veel clubs hoeven spelers niet te verkopen om financieel rond te komen. Iemand als Honda had anders al lang weg moeten zijn uit Rusland, want talent heeft hij zeker.

14 februari 2013 om 14:40

Dat Honda nog niet weg is heeft vooral met zijn houding te maken. Hij gedroeg zich toen echt als een pseudovedette en dacht dat de grote clubs vanzelf waren. Nu speelt hij een keertje constant en gelukkig heeft hij ook aangegeven dit jaar te willen afmaken voordat hij vertrekt.

14 februari 2013 om 14:44

@ Koni020

Dat geloof ik wel. Had altijd al zijn eigen maniertjes, maar ik ergerde me er niet zo aan. Hij speelde in Nederland namelijk fantastisch.

Verder is het goed dat hij een mindere periode heeft gehad in Rusland door zijn gedrag, want daar zal hij ongetwijfeld ook van leren. Het is een slimme speler die echt doelen voor zichzelf had gesteld. Hij hoopte ongetwijfeld dat Rusland een tussenstation zou zijn en hij er sneller weg zou zijn, maar op deze manier komt hij wel completer in de top.

14 februari 2013 om 16:02

In Nederland speelde hij fantastisch ja, maar in Rusland speelde hij echt als een slappe sushi terwijl hij dus grote praatjes had. Je mag best je ambities uitten, maar je moet het dan wel waarmaken op het veld en dat deed Honda niet. Dit seizoen is zijn beste seizoen sinds hij het rood-blauwe shirt aantrok. Ik hoop voor Honda dat hij dat een heel jaar kan volhouden.

sine-belo-golubye? Wat Russische kleuren. Zal vast wel kloppen, maar niet een erg aansprekende bijnaam.

Zou het jammer vinden als hij naar Rusland vertrekt. Dan verlies je hem namelijk een beetje uit het oog.

Ik zie hem toch liever het seizoen afmaken en dan naar Engeland of Duitsland vertrekken. Ik ben wel benieuwd welke keuze Bony gaat maken want bij Zenit hebben ze al goeie spitsen met Hulk en Kerzhakov, bij Cska hebben ze nu Musa en Doumbia. Anzhi heeft zijn landgenoot Traore en Eto'o dus hij heeft wel concurrentie voor zich. Financieel zal hij vooruitgang boeken maar had hem toch liever ergens anders gezien maar we kunnen niet ontkennen dat Rusland de Europese gaat benaderen weliswaar met geld maar toch.

Zonde dat zo'n fenomeen weer uit Nederland vertrekt. Had hem toch de Engelse competitie gegund en niet naar Rusland maar waarschijnlijk zal geld ook een grote rol spelen. Mocht hij daadwerkelijk vertrekken dan hoop ik toch naar Anzhi, Die hebben dan wel een dodelijke aanval met Eto'o erbij.

Grappig, die Dalibor Lacina. Ik meen namelijk dat niet hij, maar Francis Kacau de zaakwaarnemer is van Bony.

14 februari 2013 om 18:23

Hij onderhandelt toch namens Vitesse en Bony met clubs?

Bah, geen Rusland, wacht nog even en je kunt naar de Premier League! Trouwens, zijn de Zenit fans echt zo primitief?

14 februari 2013 om 14:45

Helaas zijn zij de grootste reden waarom iedereen zo'n naar beeld heeft van Rusland. Gelukkig maar dat het bij de andere clubs meevalt. Vooral bij ons worden donker getinte jongens geaccepteerd.

14 februari 2013 om 14:51

Ach de rest van Rusland kan er ook wat van wat ontolerantie betreft, kijk maar eens naar die belachelijke homofobische wetten die ze gaan invoeren.

14 februari 2013 om 14:59

Nogmaals: bij de rest van de clubs valt dat mee. Cska zie je echt niet zo vaak in het nieuws komen met racistische incidenten, of wel?

14 februari 2013 om 15:14

Je hebt gelijk, maar ik probeerde je club ook niet aan te vallen hoor.

Mijn kritiek was meer op de ontolerantie van Rusland als natie gericht, een beetje off-topic misschien, dat geef ik toe. Maar ik verbaas me echt over de toenemende ontolerantie daar en zou als voetballer uit principe niet naar dat land willen gaan (waarmee ik dus ook niet zeg dat elke Rus zo denkt).

Maar goed ik ben als het om gelijkheid gaat een vrij principiele jongen.

15 februari 2013 om 13:05

Nee klopt, ik noem daarom ook expliciet de Zenit fans, zou ook wel gek zijn als het bij Cska zo zou zijn, lopen toch wat donkere jongens rond

Bony na de wedstrijd tegen Psv: It was not my weather...

Dan moet je vooral naar het ijskoude Rusland gaan...

Zenit? Daar geloof ik niks van. Hij zal niet door de supporters daar geaccepteerd worden. Daar willen ze alleen blanke spelers, het liefst met een Slavisch achtergrond.

helemaal mee eens fc geluk.
ze hebben van VVV Honda en Musa en die doen het daar niet slecht.
ik denk als Bony niet naar Cska gaat dan krijgt waarschijnlijk Nwofor een kans.

toch vreemd dat die markt nog open is... ergens is dat oneerlijke concurentie. vind dat elke markt ongeacht de start of einde van een competitie hetzelfde moment moet sluiten. als je het heel zwartwit bekijkt.. levert dit vitesse weinig op als je kijkt naar evt. champions league naamsbekendheid die daarbij komt kijken.. sponsors etc etc...(wel heel zwartwit kijken.. maar toch)

Die fans hebben inspraak, dat is al een schande voor de gehele voetbalwereld. Dit moet verder gaan dan geld. Zenit moet gewoon een compleet seizoen zonder publiek spelen, totdat ze geen racisme meer tonen. Dan is het aan de ''fans'' om hun keuze te maken. Die directie van Zenit doet er helemaal niks tegen.. Laat ze niet meer toe in de Europa League, of Champions League. Maar dit is natuurlijk kansloos, want Zenit is geld, Uefa is geld, Fifa is geld, Gazprom is sponsor van Zenit en de Champions League.. Holadiejee! Het kan niet op in de voetballerij, we boffen maar met zulke goeie mensen overal!! Voetbal is geen voetbal meer. Voetbal is handel tussen bedrijven, de spelers verdienen er dik aan om handelswaar te zijn. Over een jaar of 10 moeten we bedrijfskunde studeren om profvoetballer te kunnen worden.

Zenit??? Ik geloof er niks van. Dit zegt ie alleen maar om zijn transferwaarde te verhogen.

Spartak is een betere club voor bony die hebben hem ook daadwerkelijk nodig. Maargoed als hij zo in de winter vertrekt mogen die russische clubs wel een flink bedrag neertellen, als musa 5 mln wordt geboden mogen ze voor bony wel 18 neertellen

14 februari 2013 om 14:35

Spartak heeft Movsisyan al gekocht en verder hebben ze nog Ari, Dzyuba en Emenike, dus ik vind niet dat Spartak Bony moet halen. Ze hebben een leidersfiguur nodig a la Denisov.

14 februari 2013 om 14:40

Ari is wel uit vorm, maargoed ze hebben idd veel spitsen. Welke club uit de russische competitie heeft hem het hardst nodig denk je dan? Rubin kazan?

14 februari 2013 om 14:46

Rubin Kazan zou ook kunnen ja, maar het liefst zie ik Bony uiteraard bij ons spelen. We hebben met Musa maar één speler die fit is en gewend is aan ons systeem. Verder hebben we nog Vagner Love die nog moet wennen(al verwacht ik dat dat niet lang zal duren) en bij Doumbia is het nog maar de vraag of hij geen terugslag krijgt.

'de fans van die club zijn doorgaans niet happig op de komst van donker getinte spelers. Dat weet ook Vlastimil Petrzela, oud-coach van sine-belo-golubye. “Ik twijfel over Bony. Het moeilijke is dat de fans geen donkere spelers in hun team willen zien en ik denk niet dat de directie tegen de wensen van de fans in zal gaan.'

Werkelijk waar ongelofelijk zulke teksten..

Ik ben benieuwd wat je als donkere speler, die al maanden bazuint te gaan vertrekken, doet als Zenit bij je op de stoep staat. Zet je dan je trots op zij en ga je per se voor een transfer naar een club waar racisme zit in gebakken? Ik zou dan toch een half jaartje wachten. Maar Bony heeft zich eigenlijk al in een positie gemanoeuvreerd waarin niet vertrekken gelijk staat aan gezichtsverlies. Onhandig.

Het is duidelijk dat deze drie clubs allemaal geld zat hebben. Ik vond Zenit altijd een mooie club waar talenten de kans kregen en een transfer verdienden naar topclubs in het buitenland. Kijk bijvoorbeeld naar Arshavin. Maarja, die beginnen ook als een malle met geld te smijten dus ik weet het niet... Ik denk dat de concurrentie bij Anzhi met onder andere Traoré en Eto'o te groot is voor Bony. Cska zou sportief de beste keuze zijn denk ik.

14 februari 2013 om 14:38

Waar baseer jij op dat ze als een malle met geld beginnen te smijten? Ok, ze hebben 80 miljoen voor twee spelers betaald(die het nog niet waar hebben gemaakt), maar deze winter hebben ze voor Neto en Rodic 8 miljoen uitgegeven, dus ik vind dat wel gerichte aankopen.

14 februari 2013 om 14:41

Hulk en witsel waren niet bepaald gerichte aankopen

14 februari 2013 om 14:48

Die had ik inderdaad ook niet gehaald en ik verwijt dat Spalletti, want die is verantwoordelijk voor het gehele aankoopbeleid.

14 februari 2013 om 15:16

Als je in één klap 90 miljoen uitgeeft, geen 80 (maar ach wat maakt die 10 nog uit?), voor twee spelers die het alleen nog maar hebben laten zien in de subtop van Europa, dan smijt je toch met geld of niet?

14 februari 2013 om 15:20

Ja, maar je doet nu net alsof Zenit bij het rijtje van Man City hoort en dat is dus absoluut niet zo. De Russische clan van Zenit kwamen van modale clubs of zijn via de jeugdopleiding doorgebroken. Er zat dus wel beleid in die club, maar helaas voor hen bepaald nu een passant al het technisch beleid van Zenit.

Dit zal wel een ramp voor ons worden want je ziet nu met Janssen die kan ook maar zo geschorst worden of wat dan ook. Mocht Bony dan straks nog weggaan en we krijgen schorsingen/blessures dan staan we er helemaal lekker op want op vangen kunnen we het niet. En hij moet eigenlijk ook niet naar Rusland gaan lekker wachten tot dat er een leuke club uit Engeland komt in de zomer ofzo want die komt er ook wel.

Schandalig dat van Zenit het zou eigenlijk beter zijn om zon club niet eens een schorsing te geven of wat dan ook. Maar gelijk helemaal op te doeken dat is toch een schande voor het voetbal en de hele samenleving

14 februari 2013 om 14:48

Aahjoh vitesse kan dit seizoen toch beter uit hun hoofd zetten, alleen top 5 is nog Haalbaar. want zelfs met bony wordt het moeilijk aangezien janssen nu 3 wedstrijden is geschorst en er wss cziommer komkommer de vriend van fred rutten ingegooid wordt. Als er echt 18 - 20 mln wordt betaald zou ik bony ook laten gaan, een ongemotiveerde speler die wegwil hb je toch niet veel aan. Dan proberen europees voetbal te halen en vd zomer een hoofdsponsor voor 5-8 mln erbij en dan hb je een behoorlijk bedrag te besteden in nieuwe spelers, grote schoonmaak zal er dan moeten volgen. Yasuda moet weg is niet goed genoeg, een aantal chelsea huurlingen moet weg hopelijk houden we er een aantal. Cziommer mogen ze wat mij betreft ook wieberen en wellicht ook reis. Dan kweuke, kadlec en claudemir terughalen en je bent erop vooruit gegaan

14 februari 2013 om 15:41

Ik moet nog zien dat Vitesse EL haalt zonder Bony. De selectie is erg smal. Er staan een aantal spelers op scherp, terwijl de kwaliteit op de bank niet best is.

En zonder EL zal het aanbod goede spelers dat voor Vitesse wil spelen flink minder zijn.

14 februari 2013 om 17:52

Gaat ook moeilijk worden, plaats 6-7 is meer realistisch. Dan moet vitesse maar vukcevic aantrekken transfervrije sterspeler van sporting. Kun je iig proberen 5e te worden. Want als je bony kan verkopen voor 18 mln of meer moet je het altijd doen want als hij niet verkocht wordt wordt hij weer heel depri en lui en ongemotiveerd. Daarnaast gaat hij ook in de toekomst niet veel meer opbrengen en zijn salaris is fors

14 februari 2013 om 18:58

Dat weet ik nog niet. Hij zal wel boos zijn, maar dat was hij na de zomer ook. Vergeet niet dat als hij ongemotiveerd en slecht gaat spelen er ook veel clubs gaan
afhaken. Zelf heb ik het trouwens het idee dat er al lang een deal is. Ik las hier ergens dat Rusland nu stil ligt, dus part of the deal zal wel zijn dat hij tot 1 maart bij Vitesse blijft. Op de laatste dag zal het slechte nieuws wel op de site staan.

Wat walgelijk dat er dus clubs zijn waar de fans bepalen wie er mag komen voetballen. Brandan Rodgers heeft zijn spelers ook al gewaarschuwd voor het Zenit publiek voor vanavond. Lekker zonder publiek laten spelen in het vervolg

Oerdom als ze hem zouden verkopen, scheelt ze 3 plaatsen op de ranglijst en aan het eind van het seizoen kunnen ze er minimaal hetzelfde bedrag voor krijgen

Ik geef bony geen ongelijk als hij in een half jaar tijd nog even 2 miljoen ofzo kan bijschrijven in rusland.

Zou het toch zonde vinden voor zowel Vitesse als de Eredivisie. Deze man is toch echt een fenomeen, een speler waarvoor je naar het stadion komt. Helaas hebben we er hiervan niet al te veel meer en dus vind ik het erg zonde als er weer een vertrekt.

Overigens waardeer ik ook aan Bony dat hij gewoon altijd openheid van zaken heeft gegeven. Heeft altijd eerlijk gezegd dat het een echte broodvoetballer is en dat hij graag naar een land wil waar zijn familie hem wel gewoon kan bezoeken. Ik heb er meer moeite mee als spelers pretenderen dat ze het niet voor het geld doen terwijl het overduidelijk wel zo is.

Bony zou een prima versterking voor ons zijn. Dan hebben we voorin allemaal spelers die uit het niets een wedstrijd voor je kunnen beslissen en een goede breedte is altijd belangrijk hebben we gemerkt. Je kunt gewoon niet het seizoen in met maar twee spitsen, want als ze allebei geblesseerd raken(zoals met Doumbia en Necid) moet je improviseren en hopen dat het goed uitpakt. Gelukkig bleek Musa een goede oplossing te zijn, maar nu is het tijd om wat aan onze breedte te doen.

14 februari 2013 om 15:13

Jullie hebben Vagner Love toch net terug gehaald van Flamengo? Wat moet je dan met precies dezelfde spits (bony)? Dan had je Vagner Love gewoon niet terug moeten halen en Bony moeten nemen.

14 februari 2013 om 15:17

Klopt, en daar ben ik ook hartstikke blij mee. Maar je kunt niet het seizoen in gaan met 3 spitsen. Vier is meer dan genoeg. En bovendien heeft Bony laten zien dat hij ook op 10 kan spelen wanneer dat nodig is.

14 februari 2013 om 18:46

Nee nee voor de nummer 10 heeft hij te weinig loopvermogen vind ik. Je kunt niet een seizoen ingaan met 3 spitsen? Hangt ervan af, hoe speelt Cska precies? als ze 4-4-2 spelen in het lekker om 4 spitsen te hebben. Spelen ze 4-3-3 of 4-2-3-1 dan zijn 3 spitsen meer dan genoeg.

14 februari 2013 om 19:59

Cska speelt 4-2-3-1. Maar het scheelt dat Musa ook op de vleugels kan spelen, dus zou je met Vagner, Doumbia en Bony drie centrumspitsen hebben. Necid ligt nog altijd in de lappenmand.

14 februari 2013 om 21:18

Maar vind je drie (top) spitsen niet wat veel voor 1 positie? Als je elke wedstrijd Bony, Vagner Love en Doumbia hebt en daar twee van op de bank moet zetten.

14 februari 2013 om 22:13

Nee, want je hebt altijd kans dat er één geblesseerd raakt en dat we het dan zonder spits moeten doen. Dat is dit seizoen al gebeurd dus ik vind een goede breedte hebben belangrijk.

Maargoed, misschien heb je ook wel gelijk. Ik zou het leuk vinden als Bony zou komen, maar het is geen ramp als hij niet komt.

14 februari 2013 om 22:53

Je hebt altijd kans dat er een geblesseerd raakt? Ja maar neem dan gewoon 7 spitsen. Je hebt altijd kans dat er 6 geblesseerd zijn.

Iedereen wil een goede breedte. Je kan willen je wil maar de vraag is, heeft Bony, Vagner Love of Doumbia zin om de het hele jaar wisselspeler te zijn? Tenzij je alleen en puur voor het geld gaat dan maakt het natuurlijk niks uit. Maar goed, als ik Bony was en zou weten dat Cska Doumbia, Vagner Love en Necid heeft dan zou ik liever naar een andere club gaan. Want ja, de kans op minuten is met die spitsen natuurlijk niet groot.

Nee, ik denk ook niet dat het voor Cska een ramp zou zijn, ze hebben al een aantal goede spitsen. Dan zou ik eerder investeren in een buitenspeler of een jonge verdediger.

Zo zie je maar, bij Zenit hebben ze het niet op donkere spelers. Leven jammer genoeg nog in de middeleeuwen daar.

Gaat nog leuk worden tijdens het WK 2018 in Rusland.

Waarom zouden ze dat niet willen het beste is denk ik CSKA Honda is het ook gelukt daar dus waarom bony niet

14 februari 2013 om 15:12

Omdat Cska met Doumbia sowieso al een betere spits heeft. En ze hebben ook Vagner Love weer terug gehaald. Wat eigenlijk bijna een identieke spits is aan Bony. Precies dezelfde stijl.

Ik denk dat Zenit het beste bij Bony past. Want zowel bij Cska als Anzhi krijgt hij nooit een vaste basisplaats. Bij Anzhi concurreert hij ook met twee hele goede spitsen (eto'o en Traore). Bij Zenit kan hij mooi de concurrentie met Kerzhakov aangaan.

14 februari 2013 om 15:53

Je bent er wel van bewust dat de supporters niks van Bony en zwarten in het algemeen moeten hebben?

14 februari 2013 om 16:09

Ik hoop dat hij komt en dan de pannen van het dak speelt, Dan zijn die racisten ook gelijk stil.

14 februari 2013 om 16:15

Ik vind Bony niet beter dan Kerzhakov hoor. Dan zou ik eerder iemand halen zoals Balotelli.

15 februari 2013 om 13:08

Zou vet zijn he? Helaas zie ik het niet gebeuren

Je moet ook vooral naar Rusland gaan als je gekleurd bent Bony.. Bah, moet niks hebben van die racisten daar in Rusland.

Naar mijn mening flirt die zaakwaarnemer er een beetje te erg op los daar in Rusland op deze Valentijnsdag

"normaal is het koud om te voetballen maar vanavond viel dat wel mee".

Waren dat niet de woorden van Bony na Psv? Jammer dat die zo hebzuchtig is als hij met een normaal tempo naar de top (sportief gezien) gaat dan komen de centen vanzelf wel binnen. Maar ja het is inmiddels een trend om dat vooral niet te doen.

Jammer dat er racisme is in Rusland en dan met name bi Zenith , domme mensen-als je ze al zo mag noemen- allemaal.

Hij moet voor Cska kiezen , Zenith heeft veel problemen in de team , daar wil je niet tussen in komen nu. Anzhi heeft al topspitsen , dan blijft alleen Cska nog over

Deze zaakwaarnemer zijn uitspraken bleken al vaker op lucht gebasseerd te zijn, dus snap niet dat zoveel mensen zo'n stuk als deze serieus neemt!

Bony is gewoon een hot item waar de media graag de lege plekjes in de krant mee vult!

Bony is wel een van de enige die eerlijk toegeeft voor het geld te kiezen.
Vraag me wel af of Rusland zo'n goede stap is, aangezien er maar weinig van Rusland de stap maken naar een buitenlandse topclub( Manchester United,real Madrid, Barcelona etc.)

Leuk voor Bony dat hij openlijk voor het geld kiest, dat moet hij zelf weten. Ik snap er vanuit sportief oogpunt alleen niets van. Probeer het in iedergeval even in een topcompetitie. Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij de top aankan, maar niet geschoten is altijd mis lijkt me.

Eigenlijk wel typisch . Het is net zo'n spelertje net zoals Anelka en Drogba ook altijd opzoek naa geld .

Zenith had toch Hulk gehaald voor een vermogen? En Anzhi loopt Eto'o rond?
Hoop dat Bony een goede keuze maakt als hij gewoon nog 4 maanden blijft kan hij waarschijnlijk ook wel naar Engeland of Spanje en daar betalen ze ook nog wel goed. Ben benieuwd wat hij gaat doen.

Zou wel wat zijn met Kerzhakov, Hulk en Bony in de spits.

En hij zat laatst te klagen dat het hier koud was...

Zo'n vent denkt alleen aan z'n eigen centen en het feit dat Bony er niet tegen in gaat zegt hetzelfde over hem. Donder alsjeblieft op!!

Zou zonde zijn als Bony naar Rusland zou gaan. Hij zou beter passen bij een Engelse subtopclub zoals Everton. Maar als hij naar een van die 3 clubs gaat maakt hij ook stap vooruit hoor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren