Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Impasse in onderhandelingen; stap Fer naar Everton mislukt’

Laatste update:
/

De transfer van Leroy Fer naar Everton dreigt in het water te vallen. Jeroen Kapteijns en Fardau Wagenaar, verslaggevers van De Telegraaf en TC Tubantia, laten via Twitter ieder weten dat de onderhandelingen tussen FC Twente en de Engelse club in een impasse verkeren. Everton zou met aanvullende eisen zijn gekomen in de onderhandelingen, die Joop Munsterman niet wenst te aanvaarden.

De onderhandelingen zitten volgens de reporters ‘muurvast’. The Toffees zouden hebben aangegeven de transfersom van Fer, die zo’n tien miljoen euro bedraagt, in gespreide betalingen te willen overmaken. Everton en FC Twente komen er echter niet uit in hoeveel termijnen het bedrag dan betaald dient te worden. Doordat de zaken niet vooruitgaan, kan FC Twente zelf nog niet toeslaan in de Eredivisie.

De Tukkers willen graag Filip Djuricic overnemen van sc Heerenveen en Claudemir van FC Kopenhagen. Zolang Fer echter niet verhandeld is, kan FC Twente niets beginnen. Fer heeft zich intussen al helemaal gefocust op een overstap naar de Premier League, maar de kans dat het er écht van komt lijkt nu heel klein. De transfermarkt sluit donderdag. De berichten dat Fer niet door de medische keuring is gekomen, worden naar het rijk der fabelen verwezen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik dacht dat Munsterman zelf aangaf niet met Fer's transfer te willen dwarsbomen..
Aan de andere kant snap ik Munsterman ookwel, want als ze moeten een vervanger hebben voor Fer. Ik denk dat de deal niet doorgaat als je het mij vraagt, Munsterman wilt die 10 miljoen zeker in zijn handen hebben in plaats van in een paar maanden

Edit: Ja ik las verkeerd, Munsterman dwarsboomt niets..
Ik had voor Fer gehoopt dat hij de mooie stap naar Everton kon maken, nu maar hopen dat alles goed komt!

29 januari 2013 om 19:43

Doet hij toch niet? Everton komt ineens met aanvullende eisen.

29 januari 2013 om 19:51

Koppers kan hier de dupe van worden! Als Fer naar Everton gaat haalt Twente Djuricic en Heerenveen Toornstra zodat Ado Koppers kan huren.

29 januari 2013 om 20:03

Lijkt me niet dat dat hiervan afhangt, aangezien Fer, Djuricic en Toornstra allemaal, al dan niet aanvallende, middenvelders zijn. Koppers is een linksback.

29 januari 2013 om 20:08

Als Toornstra naar ADO gaat is er wel budget vrij voor Koppers.

29 januari 2013 om 20:26

Toornstra zit al bij Ado.

29 januari 2013 om 21:36

misschien kan everton beter gelijk koppers halen scheelt weer een hoop gedoe

29 januari 2013 om 19:46

Munsterman dwarsboomt niets,maar Everton wil in termijnen betalen zoals je hebt kunnen lezen en dat wil Twente en dat kan ik me heel goed voorstellen.
Heerenveen zal ook die 5 miljoen in 1x willen hebben en Kopenhagen wil die 2,5 miljoen ook in 1x neem ik aan voor Claudomir.
Dus de enige die raar doet is in mijn ogen Everton.

29 januari 2013 om 19:58

Gebeurt tegenwoordig heel veel dat er in termijnen wordt betaald.
Als Twente nou met Heerenveen de afspraak kan maken dat ook zij het geld termijnen krijgen...??

29 januari 2013 om 21:31

Of als Twente nou gewoon akkoord gaat met de eisen van Everton, en Djuricic en Claudemir in een keer betaalt?

On: aan zoiets valt toch wel een mouw te passen? Het hoeven niet per sé gelijke termijnen te zijn. Laat ze 1x 5 miljoen overmaken en twee keer 2,5 bijvoorbeeld. Los hiervan is het vrij zielig van Everton, zeker om achteraf met zulke eisen te komen. Fer van de leg dadelijk, ook niet positief.

29 januari 2013 om 19:48

Hij dwarsboomt het proces niet.

Ik vraag me trouwens af waarom Everton zo moeilijk doet over die termijnen. Ze hebben dit seizoen voor 15 miljoen pond aangekocht en 16 miljoen verkocht. Ze krijgen aan media gelden/sponsorinkomsten etc. al makkelijk 40-50 miljoen pond.

29 januari 2013 om 19:52

klopt,

snap er ook niet veel van. nu kan twente ook niet overgaan op duricic.
hopelijk komen ze eruit, want het zou wel erg zuur wezen voor fer als de deal niet door zou gaan.

29 januari 2013 om 19:52

Everton werkt al jaren met een beperkt budget.

Lol.. Wel zuur als je dan alsnog een halfjaar of langer bij Twente moet spelen terwijl je met je hoofd al in Liverpool zat

29 januari 2013 om 20:57

Inderdaad eerst Fer helemaal gek maken en dan gaat het toch niet door. Heeft Everton goede banden met Psv of Ajax of een andere titelconcurrent :P

Dit zag ik al aankomen..

Waarschijnlijk hebben ze ook in Engeland gehoord van het feit dat Leroy Fer zich bij de rechtbank moet gaan melden. Het is logisch als je bedenkt dat dit gisteravond in Nederland bekend werd, dan duurt het altijd even voordat men dit in Engeland hoort.

29 januari 2013 om 19:53

Ik zie ook de logica wel, omdat Fer zich bij de rechtbank moest melden kom je maar met de eis om het bedrag in termijnen te laten betalen, dat verband is ook zo duidelijk hè.. ohja, dit is sarcastisch, dat zeg ik er voor jou even bij.

29 januari 2013 om 19:58

De mogelijkheid bestaat dat Leroy Fer binnenkort veroordeeld zal worden, dan is het niet meer dan logisch dat een club afziet van zijn komst.. Je kunt op je vingers natellen dat dit imago schade zal opleveren.

29 januari 2013 om 20:02

Er staat in het artikel dat ze vallen over de termijnen. Als jou theorie zou kloppen, dan zou Everton helemaal van de transfer afzien. Dat doen ze niet, ze willen het bedrag alleen in langere termijnen betalen dan Twente het wil ontvangen.

29 januari 2013 om 20:05

Is allemaal onderdeel van het spel..

Op een verkapte manier zien ze langzaam van de komst van Leroy Fer af, nadat dus bekend geworden is dat hij zich bij de rechtbank moet gaan melden.

29 januari 2013 om 20:17

Dit is de leukste onzin die ik vandaag heb gelezen. Lazioroma.. jij maakt mijn dag!

29 januari 2013 om 20:18

Waarom zouden ze het op verkapte manier willen doen? Jij bent blijkbaar helderziend, want jij weet allemaal hoe het zit.. je kunt toch gewoon zeggen; ''we zien ervan af nadat we hoorden over zijn mogelijke veroordeling.''

29 januari 2013 om 20:22

Dit gebeurd op verkapte wijze, omdat Everton niet publiekelijk bekend gaat maken dat zij van de transfer afzien omdat Fer zich bij justitie moet melden.

Over iedere stap is en wordt grondig nagedacht, want ze zijn zeer geschrokken van de mogelijke imago schade die Fer de club kan toebrengen.

29 januari 2013 om 20:26

Wat je nu doet, is herhalen wat je net zei, waarom zou Everton het niet publiekelijk bekend maken? Want het zou begrijpelijk zijn, dus zeker geen imagoschade opleveren.

29 januari 2013 om 20:32

Wat ik hierboven al zei.. Uiteraard doet Everton dit niet publiekelijk, omdat dit geen alledaagse reden is om van een transfer af te zien. De club blijft in een rustiger vaarwater wanneer ze het op deze verkapte wijze oplossen.

Everton zit niet op media aandacht te wachten om deze reden, dus is hier na gisteravond goed over nagedacht en is dit de beste manier om deze zaak op te lossen en hun vingers niet aan Fer te branden.

Wanneer de media boven op de aanstaande melding bij justitie zal duiken..gaat dit de club sowieso geen positieve aandacht opleveren.

29 januari 2013 om 20:40

@erben

Dat ben ik niet met je eens. Wanneer een club gaat bieden dan verwacht men toch wel dat de club zich uitgebreid geinformeerd heeft. Als het echt waar is wat Derksen gisteren beweerde, is dit voor Everton een riskante aankoop. Er wordt gesproken van een ernstig misdrijf, stel je voor dat de speler veroordeeld wordt en de bak in moet? Ben je 10 miljoen euro kwijt! Het lijkt erop dat Everton hiervan niet op de hoogte was. Kan me heel goed voorstellen als Everton na aanleiding van dat bericht van de transfer af wil, ze liever doet voorkomen of er problemen met de betaaltermijnen zijn.

Ik zeg niet dat het zo is, voor hetzelfde geldt is er niets aan de hand met Fer, maar het kan wel degelijk een valide scenario zijn.

29 januari 2013 om 20:50

Waarom niet? Dit is absoluut een zeer begrijpelijke reden om ervan af te zien.

29 januari 2013 om 20:51

@speedyafc
Dat ontken ik ook absoluut niet, zou het ook kunnen begrijpen, maar het is onnodig om dit op verkapte wijze te doen.

29 januari 2013 om 20:20

Bij de rechtbank melden? mis ik iets? wat heeft hij gedaan dan?

Dat zou wat zijn zeg, Fer die gewoon in de eredivisie blijft. Zou fijn zijn voor heerenveen, als djuricic daar ook nog weggaat dan is er geen houden meer aan (degradatie of nacompetitie)!

verdraaid nog aan toe zeg! dat geld krijgen ze toch binnen dus wat maakt het nou uit

29 januari 2013 om 19:48

Draai het om... Everton is dat geld toch kwijt, kunnen ze net zo goed ineens betalen... Twente is toch geen bank?

29 januari 2013 om 19:54

Draai het om, Twente krijgt hetzelfde bedrag, kunnen ze net zo goed in termijnen ontvangen.
Ik snap Twente overigens wel hoor, maar om hierdoor een transfer naar een mooie club te stoppen is nogal lullig, Everton staat niet bepaald bekend dat ze nooit hun transfersommen betalen, het is een betrouwbare club met een goede reputatie.

29 januari 2013 om 20:13

@yamiown

Hoe wou je een vervanger gaan halen als je niet gelijk het geld krijgt? Of moet je schulden gaan maken omdat de kopende partij niet in één keer wil betalen voor één van jouw spelers? Verder zijn er tal van voorbeelden waar clubs de uiteindelijke betalingen plotseling niet meer voldoen. Kortom je wil geld om handen hebben en geen risico lopen.

29 januari 2013 om 20:42

@eazy-e

Je kan een vervanger halen die je ook in termijnen betaald, is in de voetbalwereld de normaalste zaak van de wereld.

Om volledige betaling te verkrijgen vragen de clubs tegenwoordig altijd om een bankgarantie over alle termijnen. De verkopende club heeft dan bijna geen risico meer.

29 januari 2013 om 19:53

Wat het uitmaakt? Als je moet betalen voor nieuwe spelers kun je dat niet doen met geld dat je niet hebt, dat maakt het nou uit.

Edit: dit is een reactie op spectator hierboven

Mooi , vond al dat Joop veelste weinig uit deze onderhandeling had gehaald. Zo ken ik Joop niet, een speler bij het eerste beste bod verkopen. 10 miljoen is magertjes voor een speler als Fer. Misschien heeft Everton wel een heel hoog doorverkoop percentage aan Twente beloofd (rond de 30-40) en krabbelen ze daardoor nu een beetje terug.

29 januari 2013 om 19:50

Vind je 10 miljoen magertjes? Zo goed is Fer ook weer niet hoor, hij is wel wekelijks een van de beteren maar ik vind 10 miljoen al heel wat voor deze speler, zeker als je kijkt naar Maher, die dan evenveel moet kosten maar toch echt meer talent heeft dan Fer.

29 januari 2013 om 19:54

Of 10 miljoen te weinig of te veel wat maakt het uit.
Maar Maher en Fer met elkaar vergelijken dat kan niet zijn totaal andere spelers.
Fer had nog een lang contract en speelt bij Twente goed dus denk dat die 10 miljoen zeker niet te veel is.
Misschien van het zomer zelfs meer geld als ie zo door gaat je weet ut niet.

29 januari 2013 om 20:01

Ik zeg dit enkel omdat jij zegt dat 10 miljoen wat magertjes is, idd als Twente dit ervoor krijgt gun ik ze dat van harte is prima bedrag. Maher zit in een wat andere situatie inderdaad, maar toch vind ik hem meer waard dan Fer

Dan stopt de kettingreactie die eraan zat te komen.

Kolere dat wil een speler kopen maar kan hem eigenlijk niet betalen.
Tuurlijk gaat Twente hier niet mee accoord want die willen ook graag een andere speler weer halen.
En een termijn betaling van misschien 4x2,5 miljoen heeft Twente niets aan want bv Heerenveen wil die 5 miljoen ook graag in 1x neem ik aan.

29 januari 2013 om 20:01

Wie zegt dat??
In het huidige voetbal zie je heel veel dat clubs in termijnen aan elkaar betalen.
Zo uitzonderlijk is dit niet.

Ik dacht bij mezelf al zoiets van: "hier zit iets bij" En toeval of niet, Munsterman gaat ergens niet mee akkoord. Ik denk bij mezelf accepteer het nou, dat geld krijg je toch wel. In termijnen of niet, en anders ga je in termijnen Djuricic maar betalen.

Haha, ach en dan krijg je weer een show van jewelste van Fer, hoe graag ie weg wil etc, net zoals anderhalf jaar geleden.

Hij is eveneens niet door de medische keuring gekomen...

29 januari 2013 om 20:24

Waarom zouden ze dan nog onderhandelen? Het bericht dat hij niet door de keuring zou zijn gekomen wordt inmiddels ook in Engeland ontkracht

Fer zou (ook) niet door de medische keuring gekomen zijn bij Everton...

29 januari 2013 om 20:05

Als hij niet door de medische keuring zou zijn gekomen zou er ook geen trammelant zijn over betalingstermijnen..

29 januari 2013 om 20:13

Allemaal deel van de onderhandelingen inderdaad. Ik zei derhalve ook 'zou'.

29 januari 2013 om 20:19

Laten we het hopen. Ik denk dat het nu het beste voor alle partijen is dat Fer nu gewoon verkocht wordt anders heb je zometeen een ontevreden Fer, Heerenveen en Everton.

29 januari 2013 om 20:28

Ben ik met je eens, het is allemaal al zo vergevorderd dat geen deal sowieso slecht zou zijn. Zeker aangezien Twente de vervangers al nagenoeg paraat lijkt te hebben staan.

29 januari 2013 om 20:12

Is een verzinsel van een Sky journalist, inmiddels ontkend door Munsterman.

Naar verluid heeft hij de medische keuring ook niet gehaald. Moeten we hier nu wel blij mee zijn?

29 januari 2013 om 19:50

Als het nu niet door zou gaan zouden we zeker niet blij moeten zijn, zeker daar de transfers van Djuricic en Claudemir naar Twente zo goed als rond lijken te zijn. Er is nu eigenlijk niemand meer bij gebaat dat het niet doorgaat... Hopen op het beste dus maar.

29 januari 2013 om 19:56

Ben het met je eens, ik verheugde me al op de komst van die andere 2. Nu valt dat in het water, mocht dit zo blijven.
Mijn grote angst is een Ruiz scenario, waarin er te weinig tijd is om een vervanger te halen.

29 januari 2013 om 19:59

Ik verwacht dat het gewoon deel van de onderhandelingen is eigenlijk... Maar echt vrolijk wordt je er niet van zo, en zo zou de deal er voor Twente weleens minder goed uit kunnen gaan zien.

Munsterman: "het zouden 12 termijnen zijn, jullie willen 24? Weet je wat, het worden er 6." Niet goed geinformeerd door Everton, zulke grapjes hoef je niet te flikken bij Munsterman.

vraag me af in hoeveel termijnen EFC denkt... denkt dat ze krapper zitten dan we allemaal verwachten

Off: Everton heeft zeker de uitzending van VI bekeken.

Wel ontzettend balen voor Fer, hoop niet dat het invloed zal hebben op zijn houding/prestaties.

Haha, krijgen we na de Sneijder-soap de Fer-soap. Wat een bonte kermis dat voetbal.

Everton heeft het nieuws van Derksen ook gehoore zeker. Jammer voor iedereen,feyenoord ook geen 6.ton meer..

Wat een gezeik iedere keer met die aanvullende eisen van die buitenlandse clubs.
Recht uw rug zou ik zeggen tegen de Nederlandse clubs.

volgens engelsen is Fer niet door de medische keuring is gekomen , volgens munsterman is dat niet waar (bron @fctwenteonline op twitter)

Ik hoor ook dat hij niet door de medische keuring is gekomen vanuit verschillende hoeken, maar daar gaat de hele kettingreactie dan. Nu kan Twente niet investeren en dan H'veen niet en noem het maar op. Transfermarkt op slot

Match utrecht thuis zal een prima platform blijken voor wat ie werkelijk fysiek aan kan

29 januari 2013 om 19:57

helaas is de transfermarkt dan al wel gesloten

Uiteindelijk komt het rond maar Joop laat zich natuurlijk niet piepelen door die Engelsen. Wat een prachtige voorzitter hebben wij toch.

29 januari 2013 om 19:51

Djuricic én Claudemir.

29 januari 2013 om 19:51

Het is in ieder geval nooit saai met Joop

29 januari 2013 om 19:52

Als die de wijken in gaat valt dat wel mee.

haha wat een soap wordt dit. Ben benieuwd hoeveel water Joopie deze keer bij de wijn doet.

Allemaal onderdeel van het spel.

Uiteindelijk zal Everton toch hun gelijk halen. Want Twente moet er niet aan denken dat Everton 5 voor 12 alsnog Fer haalt en ze zelf overal naast grijpen....

Het blijft een raar fenomeen, de transfermarkt. De eerste weken gebeurt er niets en tegen het einde rommelt het aan alle kanten ....

29 januari 2013 om 19:57

Paniek, ontevreden spelers, de dertiende maand voor zaakwaarnemers etc.

Ik hoop echt dat ze de wintertransferperiode afschaffen, pure competitievervalsing en het zorgt voor teveel onrust bij clubs.

29 januari 2013 om 19:59

Helemaal mee eens.
Bij blessure of tegenvallende spelers moeten clubs maar gebruik maken van hun jeugdopleiding.

29 januari 2013 om 20:00

En bij de supporters. Ik ben alweer een paar uur aan het kijken of Djuricic nog niet verkocht is en Toornstra gehaald

Dan is de transfer te zoeken.

On:

Jammer voor Leroy Fer als het niet doorgaat, maar het lijkt me geen straf om nog een halfjaar bij Twente te blijven. Dat houdt die wel vol lijkt mij

Gelukkig kan Twente er vanuit gaan dat Fer niet nog 100x in de media gaat zeggen dat hij naar Everton wil en niet met een chagrijnige bakses rond gaat lopen...

29 januari 2013 om 20:53

Ik denk dat hij zich daar niet druk om maakt dat hij hersenen heeft, zijn gevulde bankrekening maakt dat allemaal goed.

Ik denk dat de transfer alsnog wel doorgaat aangezien Everton het al heeft aangekondigd op de officiele clubsite. Dan wordt het niet snel meer teruggedraait, al kan ik het natuurlijk mis hebben.

29 januari 2013 om 20:01

haha, wat een redenatie.
De transfer door laten gaan tegen hun wens in omdat het al op de site stond

29 januari 2013 om 20:10

In het bericht staat dat Everton en Twente een akkoord hebben bereikt. Als de transfer nu nog wordt geblokkeerd door aanvullende eisen van Everton, dan slaan ze een modderfiguur naar de supporters toe. Blij maken met een dooie mus.

Edit: Begrijp daarom ook wel waarom ze in Engeland de mensen willen laten geloven dat Fer niet door de medische keuring is gekomen.

Belangrijk dat Munsterman nu een daad stelt gezien de haast waarin de onderhandelingen verkeren. Of Everton betaalt het bedrag desnoods in termijnen of het hele feest gaat niet door. Het wordt onderhand wel erg kort kortdag voor Twente om ook nog een eventuele transfer in Friesland los te wringen. Daarnaast vind ik het erg belangrijk dat, wanneer de transfer van Leroy niet door gaat, Fer er duidelijk op wordt gewezen met zijn eigen verstand een contract te hebben getekend waar hij zich dan ook aan hoort te dienen.

Volgens Skysports is Fer ook niet door de medische keuring gekomen. Denk dat dit één groot spel is. Uiteindelijk komt het vast goed.

Ene kant zou ik blij zijn want blijf fer een meerwaarde voor twente vinden. En we hebben gutierrez nog die ik absoluut als onze toekomstig nummer 10 zie .....maar ook wel jammer want claudemir djuricic tadic en chadli is toch een heerlijk samba elftal maar dan mis je weer werkpaard en krachtmens fer....beide scenario's kan ik vrede mee hebben.

Nog niemand de grap eferton gemaakt? ok flauw.... maar on topic, dit zou toch wel ontzettend zuur zijn voor zowel Fer als FC Twente. Het kan toch niet zo zijn dat het daarom gaat. Ik ken de financieën niet van Everton, maar het lijkt me dat een beetje Premier Leage team in de subtop 10 miljoen toch wel in redelijke termijnen kan betalen?

hier kan twente de dupe van worden als de transfer laar plaatsvind is er geen tijd meer op vervangers te halen voor het sluiten van de tranfermarkt. bovendien als het in termijnen wordt betaald heeft twente dan wel genoeg geld om vervangers te halen. Of moeten deze dan ook in termijnen worden betaald

Het is nog geen donderdag en er kan dus nog van alles gebeuren.
Het gonst van de geruchten waarom het niet doorgaat, afwachten dus maar weer.

Dit komt nog wel goed hoor. Dit gebeurd in mijn ogen de laatste jaren wel vaker. Eerst is alles goed, dan lijkt het fout te gaan en dan gaat het toch goed komen.

Volgens mij heeft Twente het cash nu gewoon niet liggen om bijvoorbeeld een speler als Djuricic te halen, anders waren ze allang akkoord gegaan met de betalingsvoorwaarden. Twente heeft geld nodig om direct een speler te kunnen kopen (duricic/claudimir) en ik denk dat Everton te weinig wou overmaken om zo'n dure transfer te bekostigen.

We zullen zien hoe het afloopt. Last-minute kan er nog van alles gebeuren. Ik zie Fer nog wel weggaan en dat Twente op het allerlaatste moment nog even Claudimir/duricic kopen.

Overigens. Iedereen zegt dat Twente bang is voor het proces tegen Fer. Ik denk dat het eigenlijk wel meevalt. Hij moet wel heel iets ergs hebben gedaan om in de gevangenis te belanden. Dus op zich maakt het niet zo heel veel uit voor Twente. Alhoewel, Munsterman is denk ik toch wat vrolijker als hij 10 miljoen op de rekening heeft staan en vervolgens twee spelers er bij kan kopen, om vervolgens ook nog eens een paar miljoen over te houden.

Mocht dit waar zijn, wat doet Everton dan moeilijk? Geld zat daar.

Een grote poppenkast. Ik durf jullie nu al te voorspellen dat ze er morgen uit zijn. De Engelsen weten ook dat Twente haast heeft om de opvolgers vast te leggen. Ze wachten rustig af, gaat erom wie het meest geduld heeft, het is één pokerspelletje. Munsterman neemt straks genoegen met € 9 miljoen en daar is het de Engelsen om te doen.

Ik las gisteren op engelse sites dat de supporters van Everton niet snappen waar Everton het geld vandaan haalt om Fer te kunnen kopen. Dus het kan heel goed zijn dat de deal niet doorgaat wanneer Twente niet mee gaat in de termijnen die Everton voorstelt. Anderzijds is het natuurlijk ook een spel dat onderhandelen, dus gewoon afwachten maar. Trouwens de supporters van Everton zijn 1 voor 1 erg opgetogen met de mogelijke komst van Fer. Ze zien hem echt als een groot talent.

29 januari 2013 om 20:24

Inderdaad! Dat las ik ook,toen gaf ik er geen aandacht aan, maar nu vallen de stukjes op zijn plek. Kzou t voor Fer jammer vinden

Oei oei hier zit Twente echt niet op te wachten! Ze willen natuurlijk slagvaardig zijn maar kunnen dat nu niet en dan komt er dus het risico straks fer kwijt te zijn en niks meer te kunnen kopen!( vind ik niet erg ben ajacied maar begrijp wel de paniek) want fer houden zal geen optie zijn die is dan totaal gedemotiveerd!!

Wat is het probleem?, dit hoort er gewoon bij en Munsterman moet voet bij stuk houden.
Anders blijft hij gewoon nog een half jaar om voor het kampioenschap te gaan. ik vind dit niet erg hoor.

29 januari 2013 om 20:45

@fokie28

Dat ligt er maar aan wat er waar is van het gerucht dat gisteren door Derksen werd verspreid. Als Fer inderdaad verdacht wordt van een ernstig misdrijf en over een paar maanden de rechtzaak begint, kan dat een enorme impact hebben op Fer en de spelers groep. Daar zit je in het slot van de competie, zeker nu het er alle schijn van heeft dat het dit jaar tot het einde spannend blijft, echt niet op te wachten.

29 januari 2013 om 20:48

Daar heb je wel een punt, dan vind ik toch wel opvallend hoe laconiek en blij hij overkwam tijdens het interview. Zou dat vluchtgedrag zijn? misschien was de komst naar Twente ook wel vluchtgedrag. als dat zo is dan zijn we hem liever kwijt dan rijk

Opzouten met die clubs die wel een speler kopen maar het eigenlijk niet kunnen betalen. Gespreid betalen is een ramp bij dat soort clubs. Dan kan je nog wat langer wachten op je geld.

Want stel Everton kan een maand niet betalen en dat nog een paar keer. Dan kan je lang gaan zitten wachten.

Dat er schijnbaar nog steeds mensen zijn die de Fer grappen leuk vinden

Maar gewoon lekker niks van aantrekken zij willen iets wat jij hebt als Twente zijnde dus dan ook maar lekker op manier die Twente wilt. Mocht die hier door wel afketsen laat je hem gewoon lekker nog een half jaar in Twente spelen denk niet dat iemand dat erg vind. Behalve Fer die misschien liever daarheen gaat maar ja als iemand je schijnbaar toch niet zo graag wilt moet die zich daar ook niet te druk over maken. Blijf het toch sowieso achterlijk vinden dat in de voetballerij spelers gewoon in termijnen gekocht word

Heel goed nieuws, dan blijft in ieder geval Toornstra bij Ado. Het dominospel blijft intact!

mooi dat hij nog bij FC Twente is. FC Twente moet hem niet laten gaan, omdat fct twente streidt om het kampioenschap dat is toch ook het doel dit jaar??? het zal zuur zijn als hij vertrekt om 1 voor 12 wat 1,5 jaar geleden ook gebeurde met ruiz dan kun je verder niks meer mee beginnen. Ik hoop dat mijn club eruitkomt om Fer te laten vertrekken in de zomer. Kun je beter er 8 miljoen voor krijgen en je bent kampioen, dan dat je er 10 miljoen voor krijgt en je wordt geen kampioen. FC Twente moet nu alleen de toppers nog thuis dus de kans dat fc twente 1e eindigdt zie ik dit jaar groot als fer blijft. Joopie doe aub geen domme dingen!

Wie zegt dat het om geld gaat? Kan best zijn dat de engelse club met voorwaarden komt met betrekking tot de rechtzaak die eraan komt. Joop is een geldwolf eerste klas dus als hij de beste speler zo makkelijk laat gaan zit er echt wel iets achter.

29 januari 2013 om 21:14

Dankzij het zakelijke instinct van Munsterman (of geldwolf zoals jij het noemt) heeft Twente veel geld verdient aan transfers en is het een gezonde club.

29 januari 2013 om 21:17

Ik ga al 17 jaar naar twente maar vind het finn dat je me even verteld dat de club gezond is

29 januari 2013 om 21:30

graag gedaan

29 januari 2013 om 21:18

Joop kan wel een doorverkooppercentage van 30 procent hebben bedongen weet je niet.
Twente hoeft niks te doen
Of Fer komt terug ... of ze halen Claudemir en Djuricic
Kunnen ze van de zomer Fer alsnog verkopen voor misschien nog wel meer geld
Als Djuricic dan weg is kun je Maher halen of nog een ander ....keus genoeg.

29 januari 2013 om 21:28

Denk dat Fer hierdoor niet beter gaat ballen bij Twente en er dus qua transferwaarde weinig overblijft...indien het echt niet doorgaat zijn er 3 verliezers: Fer, Twente en Feyenoord...om maar te zwijgen over de eventuele gelinieerde transfers!

Armoedzaaiers daar bij Everton, eerst de gehele tombola in gang zetten bij de eredivisie,
en dan komen met het verhaal dat er geen geld is.............

Haha al die Engelse, Spaanse en Italiaanse clubs lijken dit tegenwoordig te hebben. Droevig hor, en maar lenen.

Toch lekker als je in zo'n positie als Ajax, Arsenal of Bayern zit, die kunnen gewoon 20 miljoen euro van hun eigen rekening overschrijven als t moet.

Nou Fer...ben benieuwd of de Twente supporters je nu nog serieus nemen?

Kan iemand mij vertellen, waarom Twente Djuricic en Claudimir niet kan kopen als Fer niet weggaat ?
Ik snap er namelijk niks van..

Volgens Joop waren de clubs akkoord maar begon Everton vandaag doodleuk de onderhandelingen opnieuw, waarbij ze zowel minder wilden betalen als in meerdere termijnen.

29 januari 2013 om 21:37

reden temeer, om de deal met die goedkope lui af te ketsen. Dan maar het gezeik met Fer accepteren en hopen dat hij nog even knalt het komend half jaar om vervolgens voor een groter bod zonder gedoe alsnog een stap te maken. Everton heeft duidelijk haar financien niet op een rijtje en proberen er nu weer onderuit te komen. of dat nou met rechtszaak te maken of niet. He tblijkt wel dat ze onbetrouwbaar zijn, dan moet je al helemaal niet vertrouwen op een goede afbetaling in termijnen.

Munsterman houdt voet bij stuk!

Wat denkt Everton dat de voorzitter van Twente gek is??? Niet dus, raar zaken doen van die Toffees! Al met al een raar gedoe en erg vaag allemaal. Een deal is toch een deal en je kunt dan toch niet ineens van allerlei rare termijnen lopen bedenken? Zo krijg je vraag op vraag en het wordt een klucht die zeker laat zien dat die wintertransfermarkt een idioot iets is waar de voetballerij heel snel vanaf moet! Niemand wordt er beter van, de competitie wordt door dit geldzuchtig gegeven maar een raar gedoe. En ook al worden spelers en clubs er Soms beter van qua financien de supporters worden er Zeker niet beter van. Voetbal is een rare wereld.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren