Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Ibrahimovic ontsnapt na opmerkelijke 'landing' op hoofd Lovren

Laatste update:

In Frankrijk is men in afwachting of Zlatan Ibrahimovic nog geschorst zal worden. De spits van Paris Saint-Germain raakte in de topper van afgelopen zondag tegen Olympique Lyon met zijn schoen het hoofd van tegenstander Dejan Lovren, maar kreeg geen rode kaart. Ibrahimovic is niet bang dat hij alsnog geschorst zal worden: "Ik deed het niet expres, dat kon niet eens", zegt hij.

/

Ibrahimovic sprong na een duel over Lovren heen en raakte met zijn linkervoet het hoofd van zijn tegenstander. Volgens Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas gebeurde dat met opzet, maar dat ontkent Ibrahimovic: "Ik keek naar de bal, ik wist niet eens waar zijn hoofd was. Het was niet opzettelijk en ik vind de uitspraken van Aulas dan ook erg jammer", aldus de Zweed.

"Ik lees de Franse kranten niet, maar ik heb begrepen dat hij vindt dat ik geschorst moet worden", vervolgt Ibrahimovic. "Hij is echter van Olympique Lyon en moet zich op zijn eigen club concentreren. Als je andere mensen zo aanvalt, dan bewijst dat dat je bang bent. Het is wel logisch dat hij bang is, want Paris Saint-Germain is gewoon de grootste club van Frankrijk en heeft de beste ploeg."

Update 21 december 18.40 uur - Franse aanklager roept 'onschuldige' Ibrahimovic op het matje
Zlatan Ibrahimovic lijkt een schorsing tegemoet te kunnen zien. De aanvaller ontkende dat hij expres het hoofd van Dejan Lovren heeft geraakt in de topper tegen Olympique Lyon, maar de Franse aanklager betwijfelt dat. Ibrahimovic heeft vrijdag te horen gekregen dat hij zich moet verdedigen voor de tuchtcommissie. De aanvaller kan vrijdagavond wel gewoon meedoen in het competitieduel van Paris Saint-Germain met Stade Brest.

Update 11 januari 09.15 uur - Ibrahimovic ontsnapt na opmerkelijke 'landing' op hoofd Lovren
Zlatan Ibrahimovic zal niet worden geschorst voor zijn opmerkelijke 'landing' op het hoofd van Dejan Lovren. De Franse aanklager startte een onderzoek naar de aanvaller van Paris Saint-Germain, maar kon na het zien van de videobeelden niet met zekerheid vaststellen of Ibra het hoofd van Lovren opzettelijk had geraakt. De spits, topscorer van de Franse Ligue 1, ontsnapte daardoor aan een schorsing en kan vrijdagavond gewoon in actie komen tegen Ajaccio.

Moet Zlatan Ibrahimovic gestraft worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vond het toch wel opzettelijk eruit zien. Vooral omdat hij daarna niet eens meer naar de speler keek. Laat staan een excuus of een handje

19 december 2012 om 00:27

Ik vond het er ook opzettelijk uitzien. Jammer want dat heeft hij toch niet nodig?! Tja en daarna niet eens excuses maken typeert hem wel weer hé. Komt hier nog een straf voor ?

19 december 2012 om 07:23

DAt hij geen handje geeft viel mij ook op, maar ik heb de beelden eens goed bekeken, hij volgt inderdaad met zijn gezicht de bal dus heeft waarschijnlijk Lovren niet gezien. Ik ben het er mee eens dat het lijkt op opzet, maar het lijtk geen echte schoppende beweging en al helemaal niet als je ziet dat hij niet naar beneden kijkt.

Echter ik vind dat de voorzitter van Lyon zich stil moet houden, altijd maar dat geklaag richting overtredingen die lijken op opzet van voorzitters, ze proberen openbare aanklagers een kant op te sturen en ik vind dat niet netjes!

19 december 2012 om 08:11

Dan kijk je toch niet goed, hij volgt de bal, maar als je nog eens goed kijkt haakt hij lovern zodat hij viel en dan op zijn gezicht gaan staan terwijl hij zijn been verder kon laten landen en dan die uitdrukking op zijn gezicht. Duidelijke opzet kan echt niet, terwijl die dat niet nodig heeft Ik vindt dat hij zeker straf verdient, want het wordt steeds erger met ibra, die doet dingen en zolang ze hem niet goed genoeg voor straffen dan zal hij zo door gaan. Totdat er iets ergers gebeurd en dan is het te laat.

21 december 2012 om 18:45

Het is wel degelijk opzettelijk.
Als er een speler valt zoals Lovren en je springt erna over hem heen, dan spring je niet over hem heen en trek je je benen bij elkaar. Dan doe je je benen juist uit elkaar, omdat je hem niet wilt raken, op bijvoorbeeld zijn hoofd zoals in dit geval.
Je ziet duidelijk dat Zlatan zijn linkerbeen naar binnentrekt, daarna ook nog eens doet alsof er niet veel aan de hand is. Dus het verbaast me niks als het inderdaad zo is.

19 december 2012 om 00:35

Vooral dat niet omkijken is ook voor mij een teken dat het een bewussie was. Net als met Pepe toen hij die hak in de zak van de tegenstander deed. Dan ga je toch kijken wat je hebt geraakt en hoe het met die persoon is... :s

19 december 2012 om 01:36

Tuurlijk is het opzettelijk, Ibrah heeft wel vaker dit soort fratsen. En dat heeft hij wel nodig om zijn bad boy appearence te behouden. Af en toe iemand even pijnigen om te bewijzen dat jij de man bent hoort bij zijn persoonlijkheid. Dit is dan ook de reden waarom de meesten hem de beste spits vinden: de verdedigers rennen bij hem weg ipv andersom anders hebben ze een probleem.

Ingaande op deze overtreding: Ibrah weet het mooi te vertellen, dat Aulas van Lyon is, maar ik mag toch aannemen dat hier nog wel een staartje aan zit..

Een ongelukje kan gebeuren, maar vervolgens stoïcijns weglopen alsof er niks aan de hand is is natuurlijk verkeerd.

Vond het toch wel een hele forse trap beweging Ibra.
Beetje het gevoel dat Ibra zich beter voelt dan de gehele Franse competitie

19 december 2012 om 10:00

Heb toch het gevoel dat hij beter is dan de gehele Franse competitie..
Maar dat rechtvaardigt verder niks.

Die voorzitter moet z'n klep houden in elk geval. Dat verontwaardigde gedoe van de benadeelde partij is echt kinderachtig.

Ga dat de kat wijsmaken. En zelfs als het niet expres is moet je 'm dik schorsen voor het feit dat hij zo'n achterlijk risico neemt zijn tegenstander zo te verwonden. Voor 'tzelfde geld was hij vol met beide voeten op het hoofd van Lovren geland en had je hem meteen naar het ziekenhuis kunnen brnegen in coma

19 december 2012 om 00:29

Hij probeert over hem heen te springen en raakt vervolgens per ongeluk zijn hoofd. Moet je hem dan alsnog schorsen als hij er niks aan kan doen? Stel het zou wel expres zijn inderdaad flink schorsen. In het ergste geval zou Lovren dood kunnen zijn of in coma. Stalen noppen, maatje 46 van iemand van 95 kilo die ook nog eens op je hoofd springt kan gewoon dodelijk zijn.

19 december 2012 om 00:31

Ongeluk of niet, je probeert in het geval van over iemand heen springen het contact te vermijden. Als er dan overhoopt toch contact is zal je die naar mijn idee zo klein mogelijk laten. Beide niet het geval in deze situatie. Een straf zou niet heel onlogisch zijn.

19 december 2012 om 00:33

je zag dat zlatan het bewust deed, niks nieuws zijn we wel gewent van zlatan...

je mag best in sprookjes geloven, maar sprookjes bestaan niet....
ik zeg word wakker gast...

je iets wat krom is niet recht praten..

19 december 2012 om 08:14

idaliseer hem nog maar, dan zal de jeugd dit gedrag zeker overnemen en danken, dat het toch mag. Hij probeert helemaal niet over hem te springen, want als hij dat deed had hij hem niet eens geraakt.

19 december 2012 om 09:28

@ Marcoverratti,

Dan moet je even goed naar zijn afzet en vluchtfase kijken. Wat hij met zijn hoofd doet zegt me niet zoveel.
Hij maakt aanstalten om op zijn rechterbeen te landen. Op het moment dat Loveren ligt zie het het dat hij ineens wil landen op zijn linkerbeen waar heel toevallig het hoofd van Lovren ook ligt.

Sorry maar dit had gewoon rood moeten zijn. Overigens is dit makkelijk met 20x de herhaling zien. Geef het de scheidsrechter te doen die dit in een split-second had moeten beslissen.

19 december 2012 om 13:22

Precies, doordat hij gaat landen op zijn andere been, is het voor mij een teken dat het gewoon expres is. En net wat Klak zegt, dit is normaal voor deze jongen, dus laten we nu niet net doen alsof hij dit nog nooit gedaan heeft. Het wordt eens tijd dat hij aangepakt wordt.

Het is een natuurlijke reactie, zeker voor een voetballer, om je been terug te trekken als je de andere speler voelt. Of anders in ieder geval het evenwicht verplaatsen. Als je deze beelden zo ziet dan lijkt het juist zo dat Ibra zijn gewicht niet van zijn been af haalt maar er juist extra inlegt. Dan zou je kunnen spreken van opzet. In zo'n geval is een straf op zijn plaats.

zlatan is gewoon een mafkees die spelers schopt, slaat...
wat een gek hij wou de speler gewoon zwaar verwonden...
dader zijn zich ook nooit bewust van de daden dit was gewoon horror..
ik word misselijk als ik de beelden zien...

Op dit filmpje is het veel beter zichtbaar: typ in youtube '"ibrahimovic zlatane Lovren PSG vs lyon Hd'"

Daar is het voor mij overduidelijk dat Zlatan schade wou aanrichten en niet de moeite deed om eroverheen te springen. Iets wat niet zo moeilijk had geweest, en al helemaal niet met zijn atletisch vermogen.

Zlatan heeft zich hier volgens mij van zijn slechtste kan laten zien en heeft veel respect verloren bij mij. Dat stoere "i don't give a fuck' - gedrag had nog wel zijn charmes, maar deze Pepe-achtige streken vindt ik laf.

19 december 2012 om 00:47

Inderdaad, hij is heel duidelijk bewust. Eerst het been wegtrappen en vervolgens naar beneden kijken en op hem springen.

19 december 2012 om 00:47

Het lijkt mij ook opzet. Ibrahimovic is een geweldige speler met totale controle over zijn lichaam. Na zijn omhaal goal lijkt deze sprong niets. Hij zou daar makkelijk overheen moeten kunnen springen.

Helaas heeft Ibrahimovic dat 'pepè-achtige gedrag' al langer. Zoek bijvoorbeeld maar eens 'zlatan Ibrahimovic 2011 - The Bad Boy' op.

19 december 2012 om 01:26

Het leek me ook opzet. Ach, ik weet zeker dat het met opzet was. Eigenlijk is het een "zlatan achtige gedrag" en geen "pepe achtige gedrag", want Zlatan doet het al heeel lang en vaker dan Pepe.. Maargoed.. op de een of andere manier wordt het hem altijd vergeven!

Ik vind de voetballer Zlatan Ibrahimovic fascinerend, maar als hij Lucas Moura aanraakt jonge?!!! :P.

19 december 2012 om 08:19

puyolmessi, bedankt voor de tip, dit is zeer duidelijk een gewilde overtreding, die jongen mag van geluk spreken, dat hij een rode plek er van over heeft gehouden en wel hoofpijn zekerr. Maar dit had nog erger kunnen uilopen, ik zeg voor een zeer lange tijd schorsen, want met vier schorsingen, waarvan 1 voorwaardelijk is niks.

Snap niet waarom iedereen Ibra zo'n baas vindt. Hij is gewoon een vieze speler, klaar. Ja, natuurlijk heeft hij kunstjes en heeft hij voor Ajax gespeeld (dus is hij hier heilig) maar dan nog - hij is een vieze gast. Laat hem zo'n trucje op mij proberen, ik sla die gast voor z'n kop, en z'n grote Joodse neus. En maar zeggen 'o wat prachtig, wat een mooie man, blah blah'. Ik vind het maar gelul, echt waar.

19 december 2012 om 07:02

Ik denk dat Ibra je helemaal de grond in trapt als je hem aanvalt to be honest..

19 december 2012 om 14:14

Haha ja tuurlijk, Ibrahimovic is groot, breed en sterk. Maar een klein mannetje met maar genoeg lef en vechtlust kan Ibra zo weer ff op zn plaats zetten! Alsof Ibrahimovic goed kan vechten? Ik ben het met Satalite eens, ik zou m ook zo een knal op zn hoofd geven.

21 december 2012 om 19:04

Alsof Ibra goed kan vechten? Die zwarte karateband stelt dus niets voor in jouw ogen? Reken maar Zlatan jou met z'n 1.95 en 95 kilo spiermassa zo tegen de vlakte slaat.

21 december 2012 om 23:39

@applegreen
Bij Internazionale was het anders een braaf mannetje hoor, je denkt toch niet dat Ivan Cordoba of Walter Samuel die geintjes zouden pikken die hij op de training bij AC Milan uithaalde.

19 december 2012 om 07:31

Ibrahimovic slaat jou met zijn 'grote Joodse neus' al op de grond dus hou jij maar je mond dicht.

19 december 2012 om 09:30

watch out we got a badass over here

Ibrahimovic had al een hoop goodwill kunnen kweken als hij na deze actie even was gaan kijken bij Dejan Lovren om te kijken of hij in orde was en hem zijn excuses aan te bieden. Handje geven, of een schouderklopje of tikje op de rug om even te laten merken dat je het niet zo bedoelde.
Gewoon weglopen alsof er niks gebeurd is doet de speculaties van opzet natuurlijk erg vergroten.

Ik heb ontzettend veel respect voor Ibra. Hij denkt niet alleen dat hij de master is van de Franse Competitie, dat is hij namelijk ook!!

Hij heeft zijn schijn tegen, omdat hij ploeggenoten high kicks geeft e.d., maar hier is echt niet te zien of het een bewussie is of niet. Om deze reden zal de Franse Bond hem dus ook niet gaan schorsen en zal hij PSG gewoon kampioen maken.

"als je andere mensen zo aanvalt, dan bewijst dat dat je bang bent."

Deze quote wil ik ff onder de loep leggen: beetje hypocriet want ik denk dat zlatan de eerste was die heeft "aangevallen" toch?

on: Spijtige zaak goede voetballer maar ik snap niet waarom dit nodig is...

19 december 2012 om 09:14

Daarom valt hij Messi en Barcelona continue aan, want hij is bang voor ze en terecht want ze zijn beter en hij zal nooit de schoenveters van Messi mogen strikken

Ze eigen woorden komen als een boemerang naar hem terug, meneer is gewoon een beetje dom maar dat wisten we allang.

In een ander bericht gelezen dat hij nooit spelers expres blesseert, ben toch benieuwd hoe VDV daarop reageert?

Achja het is gewoon een pannenkoek die daarnaast verdomd goed kan voetballen, dat is zijn grote geluk want anders had hij allang in het gevang gezeten of tussen 6 planken gelegen.

19 december 2012 om 12:17

waarom kom je nu af met messi en barcelona? hij heeft zijn gedacht neergepenned
in een boek maar hij valt ze niet continue aan..

hij geeft ook toe dat messi de beste is.. waarom zou je hem dan verder
aanvallen?

ibra heeft een bijna perfecte carriere achter de rug.. miljoenen die hij niet zal
opkrijgen... maar hij is inderdaad wat agressief op het veld...

hij wil ook niet de veters strikken van messi hooor... )

11 januari 2013 om 09:47

hoe kan die vergelijking nou maken messi is in veel dingen minder dan ibra (body, koppen, aanspeelpunt, uitstraling) de zij ook dingen waarin ze niet veel verschillen als afmaken maar messi heeft ook kwaliteiten die ibra niet echt nodig heeft maar messi maken tot wie hij is

Wat mij betreft krijgt hij nu nog een extra straf erbovenop. Dit zijn namelijk weer van die typische en arrogante uitspraken. Ik walg van die kerel.

19 december 2012 om 01:00

onyewu had hem in de milan tijd goed op zijn plek gezet..
onyewu brak ibrahimovic zijn ribben...

19 december 2012 om 01:05

Ik vind ook dat er alles aan gedaan moet worden om een man als Ibrahimovich te laten stoppen met denken dat hij de hele wereld aan kan, maar ik gun het niemand om gebroken ribben geschopt te krijgen. Zelfs hem niet.

19 december 2012 om 01:07

Ik heb mijn reactie wat aangepast, maar dit zal hem leren dat hij op een dag een verkeerd persoon tegen komt waar hij zulke geintjes niet meer kan uithalen, helaas voor hem trof hij de verkeerde persoon dat net zo een postuur als hem, nou dat heeft hij geweten....

19 december 2012 om 08:23

Hoe goed hij ook speeld, je hoort alleen maar messi en Cr7, dat zij de beste spelers zijn. Hoe arrogant CR7 ook is, dit zon gekke fratsen als ibra doet, heb i hem toch nooit zien doen en messi al helemaal niet.

21 december 2012 om 20:59

Ik proef hier jaloezie richting zijn ego.
Je kunt er niet tegen dat hij baas boven baas is ?

11 januari 2013 om 09:48

ibra is een Baas!!!

11 januari 2013 om 09:48

ibra is een Baas!!!

Wow schrok gewoon na het zien van de beelden, pure opzet.

Snap Ibra soms echt niet he, snapt hij niet dat er kleine kinderen tegen hem op kijken.

Zo een geweldige voetballer maar er zit boven echt een steekje los bij hem anders doe je dit soort dingen gewoon niet. En dat na alles wat er rondom het voetbal is gebeurd de laatste weken....

Hij spring toch gewoon over hem heen.. Zoals hij zegt zijn z'n ogen op de bal gericht...

Dit is gewoon een ongelukkige actie dat hij hem daar ff op zijn hoofd aantikt met zijn schoen.. Maar zoals gewoonlijk blazen sommigen dat hier op.. Men doet alof hij die speler wou onthoofden...

Zoals altijd moeten sommigen het overdrijven.. en het is typisch dat men een spelers als Ibra het niet gelooft als hij zegt dat het niet met opzet gebeurde.. Zou een andere spelers van een andere club zo iets overkomen.. Dan zou men er anders over praten..

Belachelijk dat men hier een schorsing voor vraagt.. en het zou werkelijk een schande zijn Ibra hiervoor ook werkelijk geschorst zou worden..

Zo'n dingen kunnen nou eenmal gebeuren als je in actie een speler wil ontwijken kan het voorkomen dat je hem raakt als je over hem heen wilt springen.. In slowmotion ziet het er allemaal uit alsof hij jaren de tijd had om hem ook op een andere manier te "ontwijken".. Maar mensen moeten zich realiseren dat het in werkelijkheid een fractie van seconde was..

19 december 2012 om 02:24

Zo heeft ieder zijn mening maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij het toch echt expres deed. Je zal het volgende ook wel ontkennen maar er zit minimaal 1 steekje los in die kop van hem. Ook in zijn tijd bij Ajax was het al een smerig kereltje met zijn ellebogenwerk en ik was er helemaal niet rouwig om dat hij vertrok naar Italie.

19 december 2012 om 18:45

maw, op basis van vooroordelen bekijk je de beelden. Blij dat jij geen rechter bent

19 december 2012 om 18:52

Lezen.

Hij had een tijdje geleden volgens mij bij Milan dat die een paar geniale acties achter elkaar had om vervolgens met 2 benen als een idioot op de bal in te glijden. Dat typeert Zlatan nou kan geweldig voetbal maar soms stopt het bovenin gewoon helemaal met werken. Zonde dat zon speler dat eigenlijk nodig heeft al kan ik sommige dingen wel van hem waarderen ook idioten dingen. Natuurlijk niet da die iemand op zijn hoofd gaat staan dan ben je gewoon niet goed. Je hoeft trouwens het niet eens gezien te hebben om te weten dat die al schuldig is

19 december 2012 om 18:47

vooroordelen, vooroordelen, steeds weer zie ik de kudde voorbijkomen die wil lynchen. Fijn, een veilig land als nederland, waar we objectieve tuchtrechters hebben

meen je dit nou serieus?! , probeert hij zichzelf nu echt te verdedigen?! sorry hoor dit is duidelijk opzettelijk! man man man ongelofelijk toch, op dit moment walg ik echt erg van hem, ik hoop dat hij een keer een schop krijgt op zijn hoofd, dan zal hij het ook moeten doen met excuse waar hij niks aan heeft, duidelijk intentie om hem een rotschop te geven en maar bewaren dat het niet opzettelijk was, ga toch een eindje fietsen man, misselijke gozer is het! , heb altijd gezegd dat het een wereld spits is, maar dit soort actie's maken en dan proberen te verdedigen daar walg ik enorm van....

Dit soort voetballers gaat waarschijnlijk door tot het moment dat er een speler is die hem een flinke rotschop geeft. De voetballer Ibrahimovic vind ik geweldig om naar te kijken echter de persoon Ibrahimovic is iemand die denkt de hele wereld aan te kunnen. Deze speler kan geweldig voetballen en heeft dit soort gedrag eigenlijk helemaal niet nodig. Je ziet aan alles dat dit pure opzet was.

Ik ben een Zlatan liefhebber en ik weet dat hij niet de heiligste is maar ik geloof in zijn onschuld. Hij springt en kijkt richting de bal en niet omlaag naar Lovren. Dat hij zich daarna niet verontschuldigd is typisch iets voor hem. Hij maakt ook geen stampende beweging (vind ik voordat ik word aangevallen hier).

19 december 2012 om 06:49

Op het moment dat hij het hoofd raakt, zie je toch dat hij zijn been totaal niet ingetrokken heeft? Als hij hem wou ontwijken, dan trok hij dat been wel in en landde hij op zijn andere been. En dat hij niet omlaag kijkt, is ook geen reden. Vanuit je ooghoeken zie je alles wel en op gevoel weet je waar de speler ligt met zijn hoofd. En waarom zou je Zlatan geloven? Omdat hij bij Ajax heeft gespeeld? Is 1 van de laatsten die ik zou vertrouwen in ieder geval..

@jelle SC Hee, Ach hou je bek eens dicht over Ajax man, waarom zou je Ajax hierbij betrekken? Wat een waardeloze comment van jou, ga niet provoceren. En wat betreft over Zlatan, ik denk ook dat hij dit expres deed maar dat kun je eigenlijk nooit bewijzen, het lijkt me opzettelijk, maar ook weer niet... ben benieuwd wat de Franse tuchtcommissie te zeggen heeft.

heel moeilijk te bepalen vanuit de beelden of het nu opzet was of niet.
het kan beide kanten op wat betreft de sanctie en ben benieuwd wat hieruit gaat volgen. hoe dan ook
zou zlatan wel ff excuses moeten maken. dat is wel zo netjes.

Inderdaad! Waarom Ajax hierbij betrekken? Ik geef mijn mening en die moet je maar te zien respecteren.br Ik ben nog steeds van mening dat het niet expres is alhoewel hij de naam tegen heeft.

Opzet en schorsen, de man is een geweldige voetballer waar, zo lijkt het, af en toe een waas voor z'n ogen verschijnt

Nouw Ibra als je dan toch een echte vent bent zoals je je altijd gedraagt dan geef gewoon eerlijk toe dat het wel expres was.

paris gewoon de beste ploeg? k heb alleen de eerste helft gezien en toen werden ze van t kastje naar de muur gestuurd...ze konden zelf helemaal niks in balbezit.

Ze hebben natuurlijk wel de beste spelers, maar moeten t nog steeds van individuele oplevingen hebben van met name zlatan.

Een schorsing gaat psg dan ook zeker weer punten kosten.

Voor alle fanboys van Ibrahimovic heb ik 1 vergelijking: Badr Hari. Allebei goed in hus sport, allebei arrogant, allebei gaan ze door op een tegenstander die op de grond ligt, allebei totaal ontspoord. Wat deze overtreding betreft lijkt het mij duidelijk: minstens een half jaar schorsen die hooligan.

19 december 2012 om 12:07

das wel heel erg ver gezocht he

maar t was een hele smerige overtreding

als ie dat nou eens zou afleren

19 december 2012 om 12:34

Hoezo vergezocht?
wou je soms beweren dat ze allebei niet goed zijn in hun sport?
of dat ze allebei niet arrogant zijn?
of dat ze allebei niet doorgaan op een tegenstander die op de grond ligt?
of ben je van mening dat ze niet ontspoord zijn in hun gedrag?
Naar mijn mening zijn het gewoon objectieve feiten die ik noem. Ik snap best dat je fan bent van Zlatan als voetballer, maar zijn gedrag gaat gewoon alle perken te buiten en vertonen duidelijke overeenkomsten met Badr Hari.

Ik snap gewoon niet dat mensen fan zijn van sporters die zich zo arrogant en onsportief gedragen.

Als je de beelden ziet dan zie idd dat Ibra de bal volgt en niet het hoofd van de tegenstander. Dit zijn allemaal reflex bewegingen bij het neerkomen.

En dat hij geen handje geeft is niet opmerkelijk, bij andere sporten is het normaal dat niet zo loopt te huichelen

Het greintje sympathie dat ik nog had voor hem begint stilaan te verdwijnen. Was vroeger een voorbeeld voor mij toen ik nog een kleine voetballer was. Maar wat hij in de afgelopen jaren allemaal uitsteekt kan niet goed zijn voor z'n imago. Het trieste is dat hij er elke keer simpel mee wegkomt. Ik herinner mij een dat hij een rode kaart kreeg toen hij nog speler van Inter was. Ik zweer het, daarna durfde hij een jaar lang niks uit te steken. Wat resulteerde in een Zlatan in topvorm. Nu speelt hij ook 'leuk' maar lang niet zoals toen.

Wie hou je voor de gek als je durft te beweren dat dit niet met opzet gedaan is? En Zlatan supporters, kom niet de advocaat uithangen want dat hoeft allemaal niet voor mij. Jullie hebben ook ogen, gebruik ze dan ook.

19 december 2012 om 13:13

Inderdaad heb ik ogen. Er was niks aan de hand, ging gewoon per ongeluk. Lovren moet zich niet zo aanstellen want hij speelt doodleuk die wedstrijd verder alsof er niets aan de hand was.

19 december 2012 om 13:32

Ongelooflijk toch. Wat Zlatan ging tegen de wet van de zwaartekracht man. Hoe dom en naïef kan je zijn om dit te geloven. Zlatan springt en zet zijn linkerbeen af op een moment dat hij eigenlijk nog maar net over hem is. Denk na, Zlatan is 1m 95. Hij kan met gemak over Lovren springen zonder hem aan te raken. Toch kiest hij er voor zijn been deels op het gezicht van z'n tegenstander te planten. Het is venijnig en smerig. Mensen geloven wat ze willen. En die 'srb' verraadt al wie jij kies :D

19 december 2012 om 14:46

want? Lovren is een bosnische kroat, en ibra heeft een bosnische vader en kroatische moeder dus hoezo zou die aan ibra's kant staan?

Btw je ziet toch gewoon dat hij naar de bal kijkt, ik zag het live, hij werd daarna boos omdat ie 1 op 1 stond, als ie m niet raakte in het gezicht dan zou die door kunnen gaan en scoren. Het was duidelijk perongeluk maar omdat hij vaak mensen een high kick geeft op trainingen wilt ie nu natuurlijk een speler zn hoofd pletten.

19 december 2012 om 15:52

@ronnyc

Die reactie was gericht tot Younes11 :-D

11 januari 2013 om 10:19

@ younes11,
dus omdat andere mensen het niet zo zien zoals jij er tegenaan kijkt heeft ieder ander het dus maar fout?
lekker discuteren met jou dan!

11 januari 2013 om 14:33

Beter laat als nooit zeggen ze dan zeker?

Mij allemaal goed, ik zeg gewoon mijn mening over alles. Zoals jij wilt doen en zoals iedereen anders.

11 januari 2013 om 14:34

Beter laat als nooit zeggen ze dan zeker?

Mij allemaal goed, ik zeg gewoon mijn mening over alles. Zoals jij wilt doen en zoals iedereen anders.

Tuurlijk is het met opzet,het loopt als een rode draad door zijn carriere heen ditr soort achterlijke acties.
Geweldige speler,soms geniaal maar mentaal zit er gewoon een paar steken los bij hem.
Hij kon er niet onderuit toen hij de beelden terugzag,kon niet zeggen dat deed ik bewust omdat hij slim genoeg is om te beseffen dat hij de hele natie tegen zich krijgt.
Maar was wel degelijk een bewuste actie van een geweldige speler maar een gestoord persoon.

Blijf het toch zo jammer vinden , dat Ibra dit soort schandalige acties blijft herhalen.

Hij is samen met Falcao de beste spits die er rondloopt.

Hoop dat hij voor een aantal wedstrijden wordt geschorst en dat het een goede les is voor hem geweest. Ik hou van zijn uitgesproken karakter maar dit soort smerige veldpraktijken siert hem nou echt niet.

Niks aan de hand, ging per ongeluk. Lovren deed alsof die door een zee van kogels werd geraakt met dat theatrale gerol over de grasmat. Stond daarna doodleuk op met een lich schaafwondje en speelde door alsof er niets aan de hand was.

Hij doet dit niet opzettelijk. hij kijkt niet eens waar hij z,n voet neerzet en hij raakt hem amper.

19 december 2012 om 13:59

En wat als er nou mannetjes op de maan wonen? Je kan het niet zeker weten he?
Iedereen weet hoe Ibrahimavic is, Iedereen weet dat hij makkelijk over hem heen had kunnen springen, iedereen heeft kunnen zien dat hij expres op zijn hoofd gaat staan.
Ik weet niet wat er triester is: profvoetballers die dit soort belachelijke acties hebben, of "normale" mensen zoals jij die hun verdedigen.

Ik heb de beelden nu een paar keer gezien en het lijkt mij echt op een bewuste actie, vooral doordat hij zijn linkerbeen iets naar achter trekt.

Moet die eens bij Joey Barton flikken

11 januari 2013 om 10:22

Ja want Joey Barton pakt Ibra wel even aan... Laat me niet lachen! Daar heb je een grotere speler voor nodig denk ik! Company misschien of iets in die richting.

wat een supermens moet je zijn om in een kort tijdsbestek en de tegenstander snel te raken en ondertussen gecontreerd blijven om af te werken. Wat een ontzettende bull-shit. Ik word steeds treuriger gestemd over alle kuddedieren die overtredingen zien en zelf waarschijnlijk nooit gevoetbald hebben zodat ze kunnen inschatten of het eigenlijk wel mogelijk is.pfffffffffffffffffffffffff Voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van ibrahimovich

Het zag er opzettelijk uit.

Ibra, is gewoon echt een rot speler.

Zijn techniek is geweldig.
Maar zijn geweld en dan net doen of het perongeluk is.
Daar kan ik dan niet tegen.

Nou dan ben ik toch nog verrast dat hij op het matje geroept wordt, ben wel benieuwd of hij ook inderdaad gestraft wordt en hoe en hoeveel schorsingen krijgt.

21 december 2012 om 18:52

Tuurlijk wordt hij gestraft, moetwel.

21 december 2012 om 18:58

hij heeft al meer van die gekke dingen gedaan,maar nooit gestraft ervoor, daarom ben ik nu eens beniewd,maar voor mij moet die zeker gestraft worden

hij is een fenominale speler maar hij moet niet denken dat hij iedereen wat aan kan doen ik denk dat de franse bond bang is als ze hem gaan straffen gaat hij weg van psg dan kunnen ze niks meer winnen want zonder hem is psg bijna niks meer

Zou meer dan terecht zijn als deze complete idioot eens flink geschorst wordt. Het is echt een geweldige speler, maar hij is ook gewoon rijp voor het gesticht. Wat hij soms flikt met zijn ellebogen en vieze trappen....spoort gewoon echt niet. Die bekende beelden die ze bij VI weleens laten zien hoe hij zich gedraagt op de trainingen enzo...gewoon uit het niets een medespeler een keiharde trap geven. Schorsen deze man!

Tsja, wat kan je ervan zeggen: aan de ene kant vond ik het er expres uitzien (en je denkt: ''zulke dingen kan alleen Zlatan doen'', maar aan de andere kant is het super knap om zoiets op die manier te doen en kan het wel degelijk niet met opzet zijn gedaan (maarja dan denk je toch weer: het is wel Zlatan die het deed'' --- vicieuze cirkel haha)

dat hij even zijn excuses had kunnen maken naar de speler op de grond is een kleine moeite lijkt mij maar ik vind het wel goed dat ie niet geschorst word. het is nou eenmaal gewoon lastig te bepalen of het wel of niet expres is gedaan en dan laat hier nu gewoon weer zien dat je onschuldig bent totdat het tegendeel bewezen is!

11 januari 2013 om 09:47

ja helemaal mee eens mar we gaan nooit meer te weten komen of hij dat
express heeft gedaan

Ibrahimovic is een gevaarlijke mafkees, het lijkt wel of veel geld hebben al je gezonde hersencellen aantast..

11 januari 2013 om 09:49

nee joh ibra is een geweldenaar
de beste spits van de wereld \
natuurlijk hebben we messi maar dat is een algemeen speler
en tenslotte op papier een middenvelder

11 januari 2013 om 09:51

maar hij is inderdaad niet de normaalste

Dit is nu wat ik bedoel, durven niks tegen hem te doen. Dit is ongerecht, of je niet ziet dat hij het opzettelijk doet.

11 januari 2013 om 10:14

allereerst is ongerecht geen woord

maar waarom is dit onrecht?
zolang er niet met keiharde feiten kan worden vastgelegd dat hij dit expres gedaan heeft is hij toch onschuldig?
dit is nu wat het recht precies inhoudt.
onschuldig totdat het tegendeel bewezen is..
hier is gewoon een goed besluit genomen.
en of je het er nou mee eens bent of niet hier zullen wij het mee moeten doen en we zullen waarschijnlijk nooit weten of dit nou wel of geen opzet was.

11 januari 2013 om 11:11

Voor mij was het duidelijk genoeg, eerst haakt hij hem dat die valt, wat dus niet zo erg is en daarna komt hij dan op het hoofd terecht en het lichaams taal van zlatan zegt meer dan genoeg, hij had rustig nog verder kunnen springen om hem niet te raken en dat heeft hij dus niet gedaan. Maar vertel me dan, hebben ze hem al eens gestraft voor al die andere gekke dingen die hij heeft uitgevreten. Nee dus en dat is wat ik dan ook bedoel, dat ze niks tegen hem durven te doen.

Sorry voor het verkeerd geschreven woord.

ik mag het waarschijnlijk niet zeggen maar ik kijk graag naar ibra juist om dat hij gek/geniaal en onvoorspelbaar is ook van zijn persoon kan ik genieten is wat anders dan die ideale schoonzonen die het hedendaagse voetbal beheersen

11 januari 2013 om 10:44

Vriend ik weet niet of je het weet ,dit is een poging tot doodslag. Er is niets vermakelijk hieraan.
Het had ook helemaal verkeerd kunnen aflopen.
Ik kan ook genieten van Zlatan zijn uitspraken, zijn actie's alleen dit gaat te ver.
Dat is nou het probleem bij dit soort gasten, zoals ibra, Balotelli leuk en vermakkelijk tot het een keer goed fout gaat door hun waanzinnige actie's.
Zie Balotelli die dartpijltjes op mensen gaat gooien wat ook helemaal verkeerd kan aflopen,kijken hoe mensen dan nog lachen.

11 januari 2013 om 11:11

ja sorry

ik houd van gestoord, een klein opstootje en die enkele gekken die rond lopen in het voetbal kan er weinig aan doen maar dat vindt ik mooi gevaarlijk of niet

11 januari 2013 om 10:48

zolang hij dat geniale of gekken op een goede manier laat zien, zijn het idd de leukere spelers om voor naar het stadion te komen.
Maar dit soort acties vind ik gewoon zwaar gestoord en dan heb je het toch over een ander soort van gekte..

Zal die sjeik wel een mooie zak met geld neergelegd hebben daar. Absurde overtredeing natuurlijk en als men de achtergrond van Zlatan kent weten ze toch dat dat opzettelijk is.

Dit is toch belachelijk, klasse justitie van de bovenste plank. Ongelooflijk smerige overtreding en dan niks krijgen. Schandalig!

Elk gezond iemand zou op een zodanige manier anticiperen dat hij niet op het hoofd van de tegenstander zou stappen. Vanuit je ooghoeken zie je een groot object als een hoofd ook zeer duidelijk. Hij trekt zijn been niet in en biedt zijn excuses niet aan. Echt schandalig dat hij er niet voor geschorst wordt. Ben er van overtuigd dat het met opzet was.

11 januari 2013 om 10:42

Iedere speler houd daar rekening mee, je kan van te voren heus wel inschatte wat voor een actie je gaat maken en je kan goed inschatte wat je tegenstander doet en waar zijn hoofd zich bevind.
Dat je per ongeluk op iemand zijn voet terecht komt kan gebeuren, voeten bewegen sneller en er zijn er 2 van, maar op iemand zijn hoofd landen is gewoon heel erg lomp en gebeurd ook alleen bij extreem lompe mensen, ik schat hem niet in als extreem lomp, dus is dit gewoon een redelijk bewuste actie.
Je kan makkelijk je been nog op het laatste moment verzetten zodat je iemand zijn hoofd niet raakt, zeker een atleet als Ibrahimovic.

Wat is dit voor politiek correcte waanzin zeg, waar gaat dit over man.
Dit kun je gewoon een gerust een poging tot..... noemen.
Levensgevaarlijk en dan nog niet eens gestraft worden.

Leuk man dat liedje van Busta Rhymes... Arab Money
Dit is toch schandalig dit, had ik niet zien aankomen. Geen schorsing gewoon, wauw!
Smerige Zlatan, dodelijke spits. Maar ook zo'n speler als Pepe waar ik gewoon hoop dat ie een keer goed te grazen genomen wordt en lekker 2 maanden buitenspel staat.
En het blijkt maar weer, alles en iedereen heeft een prijs.

Een schande voor het Franse voetbal dat dit niet gestraft word!

Ik zag duidelijk dat het opzettelijk was, ik snap niet dat hij niet geschorst word triest dit, ik vind het enorm respectloos dat hij dit Lovren aan doet, een topsporter hoort sportief te zijn, niet zo een valse speler,

Tuurlijk doet ie dat wel expres die gozar is een complete gek. Hij weet heus wel dat ze hoofd daar licht anders moet ie wel een hele grote m*** zijn. Dit was echt weer een bewustje van die gek. Ik hoop dat ze hem zwaar gaan straffen maar denk het jammer genoeg niet.

johh jullie Ajax-fans vinden Ibrahimovic alleen een baas omdat die bij Ajax heeft gespeeld

11 januari 2013 om 15:15

En jij vind Ibrahimovic waarschijnlijk geen baas alleen omdat hij bij Ajax heeft gespeeld, heerlijk kort door de bocht vriend. Ibrahimovic is toch ook gewoon een spits die het hele pakket heeft. Of die nou bij Ajax heeft gespeeld of niet, wat hij overigens bij Lovren deed valt niet goed te praten en hij zou eigenlijk een schorsing moeten krijgen van een wedstrijd of 5 maargoed hij komt heel goed weg hier.

Zlatan heeft de naam om dit soort acties expres uit te voeren. Heb de beelden niet gezien, dus kan er ook niet over oordelen.

Laten we zeggen dat hij, bij het lezen van zoiets, eerder bevooroordeeld word.
"gelukkig" voor hem en PSG dat hij geen schorsing krijgt. Mocht hij dit wél expres gedaan hebben moet hij toch eens gaan nadenken met het ophangen van zijn voetbalschoenen.

zlatan had hier nooit mee weg mogen komen, zlatan mag alles flikken hij zal toch nooit bestraft worden..

hij voelde zich al goed, nou denkt hij al helemaal dat hij god is, hij zeker 13 wedstrijden schorsing moeten krijgen. hij blijft maar weg komen met misdadigheid.

Geweldige speler maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat die hiermee weg komt. Was het elke andere speler geweest dan had die gewoon minimaal een wedstrijd of 8 gekregen. Had gewoon gestraft moeten worden met zijn idiote gedrag. En aangezien die het regelmatig doet maar eens een flinke geven kijken of die er van leert. Begrijp me niet verkeerd misschien wel de speler waar ik het meeste van kan genieten maar dit slaat nergens op

Hij deed het expres, dat is wel duidelijk.

Ik zou Ibrahimovic graag willen zien tegen echte verdedigers die m de 2de ring inschoppen als ie zich zo misdraagt. Verdedigers ala Pepe, Sergio Ramos, Pique en Matterazzi in zn jonge dagen etc.

Want hij begint mij iets te groot te doen. Gewoon door midden schoppen die Ibra.

11 januari 2013 om 22:35

Zlatan heeft al tegen wereldverdedigers als Mihajlovic, Materazzi, Nesta en Maldini gespeeld en daar deed hij precies hetzelfde. Het is gewoon een spits van wereldklasse die af en toe over de schreef gaat. Vrij apart ook dat hij ermee wegkomt. Dat inspireert hem alleen maar om nog meer rare streken uit te halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren