Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vertonghen schiet Spurs langs Swansea City en naar Engelse top vier

Laatste update:
/

Tottenham Hotspur hoopt vurig bij de beste vier ploegen van Engeland te eindigen en de ploeg van manager André Villas-Boas kon zondag profiteren van het gelijkspel van Everton. The Toffees speelden zaterdag met 1-1 gelijk tegen Stoke City en het lukte the Spurs een dag later om te reageren in de vorm van drie punten: Swansea City werd met 1-0 verslagen, door een doelpunt van Jan Vertonghen.

Swansea City, dat speelde met Dwight Tiendalli en Jonathan de Guzman in het basisteam, acteerde slordig in de openingsfase en dat resulteerde bijna in doelpunten van de thuisploeg. Eerst herstelde spits Michu zich goed toen hij de bal op een gevaarlijke plek had verspeeld, even later had Sung-Yong Ki geluk dat zijn ploeggenoot Chico alert was toen Emmanuel Adebayor wilde afronden. De meeste gevaarlijke momenten in het restant van het eerste bedrijf kwamen op de naam van Tottenham, maar pogingen van Clint Dempsey, Jermain Defoe en Kyle Walker misten kracht of scherpte.

/

Aan de andere kant probeerde De Guzman het met een afstandschot, kopte Wayne Routledge op doel na een voorzet van Tiendalli en vormde topschutter Michu een continue dreiging. Na de pauze begon het wisselen (De Guzman werd vervangen door Kemy Agustien en Adebayor moest geblesseerd van het veld) en het was Tottenham dat het beste omging met de wisselingen.

Een kwartier voor tijd volleerde Vertonghen zijn ploeg naar de voorsprong: het was zijn eerste Premier League-doelpunt en hij werd de zevende Belg die dit seizoen gescoord heeft op het hoogste Engelse niveau. Dat betekende een verbetering van het record van zes verschillende doelpuntenmakers uit België, in het seizoen 2011/12. Defoe had het karwei even later kunnen afmaken, maar dat deed hij niet. Tottenham liet de drie punten echter niet meer glippen.

Eindigt Tottenham Hotspur bij de eerste vier?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een baas die Vertonghen ook. Niet de 1ste keer dat hij Tottenham de overwinning bezorgt !

Gelukkig kwam het de 2e helft wel los waar het in de 1e helft niet veel aan was. Tottenham wel de verdiende winnaar, kreeg toch de meeste en beste kansen van de 2 ploegen.

Dik verdiende overwinning tegen een irritant slecht Swansea. Enige wat die lui deden was de moeilijke oplossing zoeken, terwijl Tottenham echt wel ruimte liet om te voetballen.

Goal Vertonghen was echt netjes, met rechts ook nog. Wel buitenspel maar ja, de arbitrage wordt nou eenmaal steeds slechter in Engeland. Utd en Arsenal hebben ook al een buitenspel goal gehad.

16 december 2012 om 16:49

een teentje buitenspel who cares Swansea kwam duidelijk niet om te winnen.

16 december 2012 om 16:55

Was een halve meter buitenspel vriend, daardoor stond hij wel los van zijn verdediger.

16 december 2012 om 17:01

Halve meter buitenspel? Vind ik een beetje overdreven, ze staan echt bijna letterlijk op 1 lijn, wat echt onmogelijk te zien is in real time. Je moet de scheids ook wat krediet geven, het zijn geen robots en hebben vandaag hun job degelijk uitgevoerd, onnodig om er kritiek op te uiten naar mijn mening.

16 december 2012 om 17:13

Ik zag het gelijk, via een stream ook nog.

Mwua, toch een behoorlijk bepalende beslissing. Een grensrechter heeft dat als primaire taak, hoe moeilijk is het om met een getraind oog een buitenspel situatie te herkennen? Was ook nog een doodspelmoment he, geen snelle aanval.

16 december 2012 om 17:24

Vertonghen staat helemaal geen buitenspel. Die van Swansea verlengt de voorzet & dus een nieuwe situatie! geen offside!

In de eerste situatie was enkel de hand van Vertonghen 'offside, maar een hand/arm telt niet mee als offside.

16 december 2012 om 17:27

Zijn lichaam stond ook gewoon buitenspel en de bal ging naar hem toe dus hij stond sowieso buitenspel.

16 december 2012 om 17:39

Maakt allemaal niet uit omdat de voorzet nog werd verlengt door een Swansea speler was ds geen buitenspel.

16 december 2012 om 18:21

De bal ging in eerste instantie toch ook naar hem toe? Lijkt me wel dat het dan gewoon buitenspel is. Beetje rare regel ook eigenlijk.

Herhaling laat duidelijk zien dat het buitenspel is en nog ging die Engelse commentator het proberen recht te praten. Gadverdamme.

Laat ik wel voorop stellen dat het onmogelijk is om te zien voor de grensrechter en dat Swansea gewoon had moet aanvallen ipv alleen maar verdedigen.

Maar ik heb wél replay en winnen door een buitenspelgoal kan je gewoon niet als verdiend bestempelen.

Dit verdiende een 0-0.

16 december 2012 om 17:26

Swansea verdient helemaal geen 0-0 met hun negatieve spelopvatting!! (geheel tegen hun filosofie nochtans)
Was daarnaast ook geen offside omdat die voorzet van richting verandert door een verdediger van Swansea!

Heerlijke overwinning van de Spurs.
Spannend tot het laatste moment.
Defoe en Townsend hadden de wedstrijd definitief kunnen beslissen.
Ik hoop dat ze na het verlies tegen Everton(vorige week) deze lijn vast kunnen houden en Arsenal definitief uit de Top 4 kunnen spelen.
GO COYS!

16 december 2012 om 16:41

Nu overdrijf je.

16 december 2012 om 17:54

lol, duidelijk iemand die zijn afkortingen niet kent. Go Coys = go come on you sp*rs?

woow dacht dat het wel 0-0 bleef maar 15 min voor tijd schiet jan ze naar de zega

leuk dat ze de 3 punten hebben tottenham is alleen maar zwakker geworden door vertrek van vandervaart en modric

hopelijk halen ze cl voetbal vorig jaar is het ze misgund door winst chelsea cl

De Belgen trekken de kar bij Tottenham.
Eriksen wees welkom en kijk van uit de tribune hoe Dembele vooruit denkt en speelt.

16 december 2012 om 17:29

Beetje laag hoor zo trollen? Ze spelen ten eerste op een andere positie & Eriksen heeft het potentieel om een topper te worden zoals Dembélé dat al is!

Jantje flikt het weer eens heerlijk =)

16 december 2012 om 16:52

Ja, daar ben ik ook voorstander van Belgie..vertonghen is centraal nou eenmaal op zijn sterkst eigenlijk..dodelijk duo Kompany-vertonghen..

16 december 2012 om 16:54

Want Vermaelen is een koekenbakker?

16 december 2012 om 16:57

nee maar ik vind hem wel minder dan vertonghen.

16 december 2012 om 17:02

Nee Vermaelen is uit vorm en Vertonghen is in vorm dus is toch logisch dan vroeger was het argument "ja maar vermaelen speelt bij arsenal en in de Pl"

16 december 2012 om 17:04

Zeg ik dat dan ergens kerel ?
blijft moeilijk he lezen..

16 december 2012 om 17:11

Vermaelen is wat minder in vorm maar Vertonghen maakt ook fouten. Bovendien heeft Vermaelen zich echt wel meer bewezen.

16 december 2012 om 17:41

Zoalas hij de laatste tijd speelt wel ja. Overigens is Vermaelen naar mijn mening een beter linsback dan Vertonghen, Vermaelen heeft toch iets meer snelheid op de eerste paar meters. Vermaelen als CV is minder dan Vertonghen, hij komt positioneel tekort.

16 december 2012 om 17:44

Wanneer heeft hij zich dan bewezen? In z'n eerste jaar in de PL was hij goed. Daarna een heel jaar geblesseerd eruit geweest en vorig jaar een erg wisselvallig seizoen en nu ook weer matig. De echt goede prestaties van Vermaelen zijn toch wel een hele lange tijd geleden. Hij lijkt eerder slechter dan bter te zijn geworden.

16 december 2012 om 18:06

Daar doelde ik ook op T-V

Vermaelen schat ik ook nog hoger in puur door zijn ervaring en bewezen diensten zowel Europees als Internationaal..

Maar op de CV vind ik Vertonghen positioneel beter en sterker staan.

het was zijn eerste Premier League-doelpunt...

Hij had toch ook al uit bij Utd gescoord? of was dat beker.
Ik dacht namelijk dat hij toen in 1 week 2x scoorde. Beker en Pl.

Anyway, mooi dat de spurs weer gewonnen hebben. Altijd wel een leuke ploeg gevonden.

16 december 2012 om 17:16

Blijkbaar heeft de FA er een own goal van gemaakt omdat Evans de bal nog had geraakt. Maar het schot was wel van Vertonghen.

16 december 2012 om 22:44

Ja wat een onzin. Sommige spelers krijgen doelpunten wel op hen naam terwijl ze duidelijk van richting worden veranderd (en er anders niet in zouden zijn gegaan).

tottenham is echt een topteam aan het worden, en dan hoor je die arsenal supportertjes weer zeggen dat hun boven the spurs eindigen binnen een paar jaar spelen ze denk ik vast champions league en ik overdrijf niet, met een paar nieuwe spelers natuurlijk

lloris
walker
sakho??
vertonghen
assou-ekotto
sandro
dembele
lennon
eriksen
bale
aankoop
16 december 2012 om 17:03

Nieuwe spits zou ietwat overbodig zijn, met een goed op schot zijnde Defoe. Daarachter heb je altijd nog Adebayor. In de zomer zou je eventueel kunnen kijken naar een nieuwe spits. Als je dat bedoelde, heb ik niks gezegd

16 december 2012 om 17:16

ja ik heb het ook niet over nu, nu hebben ze rdelijke spitsen maar ik zou jackson van porto een topper vinden voor spurs, want als adebayor uit vorm is is het niet zoveel en defoe is al op leeftijd aan het raken, demba ba zou ook een goede en redelijk goedkope optie kunnen zijn

16 december 2012 om 17:19

Die Jackson is inderdaad een topper dat is nauw echt een typische premier leage spits in mijn ogen.

Maar ook Brown van Dinamo Kiev zou ik als een hele goede vervanger van Adebayor zien, wat denk jij?

16 december 2012 om 17:34

ja brown is ook goed alleen heb ik hem bijna nooit zien spelen, maar der zijn genoeg topspitsen natuurlijk, kan der zo nog 5 noemen lewandowski, el shaarawy, gomez(bayern), david villa, cardozo maar ik weet de haalbaarheid van deze spelers natuurlijk niet voor de positie achter de spits zou een willian van shkatar ook niet misstaan, heb wel vertrouwen in de spurs

16 december 2012 om 17:39

Je moet in gedachte nemen dat de top 2/3 van Duitsland zeker niet zouden misstaan in de PL. Dus ik zie Lewandowski niet snel naar Tottenham gaan. Een David Villa, toch bij Barcelona een wisselspeler, zou leuk zijn. Willian is niet echt nodig toch? Met Siggurdson, Dembele en ook nog eventueel Dempsey.
Je kan het proberen bij Newcastle, maar om nou te zeggen dat dat echte topspelers zijn, durf ik niet te zeggen.

16 december 2012 om 17:46

Haha ja dan noem je wel wat namen alleen het lijkt me verstandig om wat goedkopere en jongeren spelers te halen.

Lewandowski is in mij ogen wel de 3de of 4de beste spits van de wereld maar is hij haalbaar. Shaarawy zou een top aankoop maar zelfde verhaal kost ook veel te veel denk ik, Gomez is niet eens zou gekke optie die Mandzukic doet het ook niet echt slecht en Muller zou altijd nog terug op de spits positie kunnen wat in mij ogen zijn echte plek is en niet als tien of als rechtsbuiten, Villa kan maar zal een erg hoog salaris vragen en is ook niet meer echt de jongste, Cardozzo is een hele goede ondanks zijn twee hatricks zit hij wel in een mindere periode heb ik begrepen weet alleen niet of dit door een blesure kwam of dat hij gepasseerd was. Willian van Shaktar zou een top aankoop zijn maar met Dembele en Dempsey en eventueel Siggurdson is dat eigenlijk niet nodig tenzij die Dempsey nog vertrekt.

Gomis, Brown, Villa, Lewandowski Cordozzo, Jackson lijken mij de meest realistische opties. Lewandowkski gewoon puur omdat alle Italiaanse clubs in de financiële moeilijk heden zitten en alle anderen topclubs als dubbel dwars bezet zijn qua spitsen.

16 december 2012 om 18:31

Waarom zou Lewandowski van Dortmund naar Tottenham gaan? Dat is toch een dikke stap terug?

16 december 2012 om 19:10

Inderdaad, maar ik verbaas mij er ook over dat iemand als Anita van Ajax naar Newcastle wil. Of Vlaar van Feijnoord naar Aston Villa. Blijkbaar heeft de PL veel aantrekkingskracht, ook al is het team waar je als speler naar toe gaat minder goed dan het team dat je verlaat. Zeker bij Lewandowski zou dat het geval zijn natuurlijk.

16 december 2012 om 19:17

Maar de Bundesliga ligt toch dichter bij de PL. Vanuit Villa of Newcastle kan je je in de kijker spelen bij de grotere Engelse clubs, en speel je regelmatig tegen wereldsterren. Maar bij Dortmund heb je dat allemaal al. Sterker nog, hou die ploeg een paar jaar bij elkaar en ze winnen vast wel een keer de CL.

16 december 2012 om 19:18

Dat wel, maar toch verlaten spelers als Ozil, Khedira, Mertesacker, Podolski allemaal de Bundesliga, blijkbaar vinden ze de PL of La Liga toch net nog een grotere uitdaging. Komt wel bij dat als je eenmaal bij Dortmund of Bayern zit, dat er inderdaad weinig reden is om weg te gaan.

Edit: Ballack dan, van Bayern naar Chelsea.

16 december 2012 om 19:22

Die spelers komen ook uit de subtop van de Bundesliga. :

16 december 2012 om 17:11

Tot nu toe zaten die Arsenal supportertjes elke keer goed en die Tottenham supportertjes er elke keer naast.

16 december 2012 om 17:19

ik heb het over dit seizoen, heb het dit seizoen al weer gehoord dat ze bij spurs niet moeten denken dat ze beter zijn dit seizoen, nou tot nu toe wel, en als er bij arsenal niks gebeurd zal dit de komende jaren waarschijnlijk zo blijven, maar dat is mijn mening kan er naast zitten natuurlijk

16 december 2012 om 17:24

Haha ik snap ook echt exact wat je bedoelt intussen. Altijd hoor je die Spurs supporters zeggen dat dit het jaar is dat ze definitief Arsenal voorbij streven en elk jaar opnieuw hebben ze het mis. Ook nu blazen ze weer ontzettend hoog van de toren.

16 december 2012 om 17:24

Tot nu toe wat wel? Omdat ze 2 puntjes voor staan? 5-2 remember.

Als Arsenal buiten de top-4 valt dan wordt er heus wel geïnvesteerd, want CL mislopen kost geld. Tottenham kan dat onmogelijk volhouden.

@ Tristant

Daarom. En niet alleen de Tottenham supportertjes, maar ook de media die hierop geilt. Je had ze moeten horen in 2007. Arsenal valt definitief uit de top-4 en Liverpool en Tottenham strijden om het kampioenschap. Arsenal stond 3/4 van het jaar bovenaan (uiteindelijk door refs naar plaats 3 gefloten) en Tottenham werd 15e of zo. Liverpool speelde geen enkele rol.

Ieder jaar hetzelfde verhaal.

16 december 2012 om 17:33

Wat kunnen de spurs supporters er aan doen dat Harry Redknapp 13 punten voorsprong met nog 8 wedstrijden te gaan weggeeft. Met Spelers als Modric, Vdv, Bale etc.
Arsenal is met 1 punt boven de Spurs gekomen, daar komt zeker geluk bij kijken.

Dit seizoen had ik echt verwacht dat Arsenal afstand van ons zou doen. Maar niet dus.
Vermaelen maakt hoedan ook meer fouten dan Vertonghen. Dit is Vertonghen's eerste seizoen in Engeland en hij gaat in de loop der tijd veel beter worden dan die Vermaelen, dat zeker geen zekerheidje is.
Kos die maakt 10 eigen doelpunten per jaar en is soms veelste wild.

Ik zie in dit Tottenham nog veel meer rek. Gallas die volgend seizoen voor een topper gaat vervangen worden. En met 2 creatieve spelers gaan wij jullie gewoon voorbij.

Ook het feit dat wij een half jaar zonder Parker, Kaboul, Dembele (10 wedstrijden out), Assou Ekotto hebben gezeten en alsnog boven jullie staan vind ik merkwaardig.
De slechte tactiek van Harry is vervangen door een topcoach, bij Chelsea was AVB helemaal nix, maar als hij gewoon zijn werk kan doen, zoals bij Porto en Academica dan is het gewoon een van de beste coaches.

Kortom: Vorig seizoen dachten wij dat we gemakkelijk de CL in zouden gaan, maar dat is niet gebeurd. Nu denkt Arsenal dat ze eventjes CL zullen gaan halen, maar zie ik ons nog wel meestrijden tot het einde.

Coys!

16 december 2012 om 18:25

Komt daar geluk bij kijken? Als we iets niet hadden was het geluk, op de laatste wedstrijd na waar WBA gewoon was omgekocht. Maar we hadden dat seizoen bijv. maar 3 penalty's gehad, zeker al 4 schwalbes tegen etc.

Jullie selectie was beter, verpest door Redknapp, true.

Eh wij hebben zonder Diaby (onze Dembele) Wilshere, Sagna, Rosicky, Szsesny en Gibbs gezeten. Kaboul, Parker en AE zijn niks.

Bij Arsenal is het grotendeels een mentaal probleem. Dat komt wel weer goed. Dus er zit nog zat rek in dit Arsenal. Tevens hebben wij de mogelijkheid om te kopen.

Ik hoor altijd van spursfans ''als we kopen etc'', maar wie zegt dat Arsenal dan stil zit?

16 december 2012 om 19:24

@defoe18

Gadverdamme gaan jullie Yids ook nog Kos bekritiseren. Hij heeft meer talent dan al jullie verdedigers bij mekaar ook die van Vertonghen. Het zegt al genoeg dat jullie een afdankertje van Arsenal kregen en ook nog eens captain is geworden.

Jullie mogen dromen om ooit weer zo'n goede verdediger te krijgen. Alleen King komt in de buurt. Jammer dat het nooit wat is geworden met hem want dan kon hij onze nieuwe Campbell worden :P

16 december 2012 om 20:09

@PG

Haha jij bent ook echt zo een napratertje.
BAE niks? Oke hij is tactisch niet de beste, maar is wel nog altijd 15keer beter dan Gibs en 40keer beter dan Santos.

Diaby is een bonus, je weet dat hij maximaal 5 wedstrijden per seizoen speelt.
Goede speler, maar Dembele is zeker beter dan hem.

Jullie gaan het ook beter doen dan jullie nu doen, maar wij kunne met BAE (onze enige lb) Bale, Parker die heeel handig is als je een wedstrijd moet uitspelen.
We hebben dit seizoen al 13 punten verspeelt in de laatste 10 minuten. Anders was het gat met jullie 15 punten en kon je CL dit jaar gedag zeggen.

Arsenal zal ongetwijfeld meer geld hebben. Maar zolang Wenger daar zit, moet je niet op dure spelers hopen. Arsenal laat wel veel liggen. Zo'n Dembele hadden jullie echt wel kunnen gebruiken hor en Wenger maakt wel vaker fouten op de transfermarkt. Modric vond ie destijds niet niet allround genoeg voor de prem. Haha

16 december 2012 om 21:02

Ik ben de laatste die zal napraten, daar ben ik te eigenwijs voor. Ik vind BAE niet beter dan Gibbs, jij denk ik ook niet.

Bale is er net uit, niet doen alsof hij het hele seizoen eruit ligt en Parker is gewoon veel slechter dan Sandro.

De laatste 10 minuten tellen ook mee, wat is je punt?

Modric heeft ook jaren geduurd voordat hij goed was. Toen ik hem het eerste seizoen zag spelen, was ik blij dat wij hem niet hadden gekocht.

Dembele ach... er zijn betere. We hebben geen rijke eigenaar die geld in de club wil stoppen, dat is het probleem.

We zullen zien. Ik probeer Tottenham altijd zo objectief mogelijk te benaderen, of het me lukt is aan anderen om te oordelen, maar ik ben van mening dat Arsenal zich geen zorgen hoeft te maken. Dit seizoen niet, en zeker niet op termijn.

17 december 2012 om 00:36

Hahaha ik denk niet dat ik jou voortaan serieus moet nemen.

''dembele ach der zijn betere''. Dembele voor 15m is een daylight robberry.
Hij is echt 100 keer beter dan die 31 jarige spanjaard die nooit is opgeroepen voor Spanje (arteta)

Modric pist echt op wat jullie nu hebben staan. Ik denk dat je Arsenal een beetje overschat. Cazorla, Wilshere, Sagna en in mindere mate Koscielny, maar de rest is echt niet je van het.

Sandro is inderdaad een beest, best tackelende speler van het moment, met zn uitschuifbare benen.

BAE is zwaar onderschat. Hij heeft geen hersens en doet soms rare dingen. Maar is zeker 1 van de beste linksbacks van de PL. In Engeland weten ze dit ook wel, maar hier in Nederland kent men tottenham amper.

Parker is niet heel goed, maar wel heel nuttig, hij kan goed opruimen en dat is wel handig voor in de laatste 10 minuten. Waar het bij ons dit hele seizoen fout gaat. Als dat er uit is dan gaan we echt nog meer punten pakken.

Geloof mij nou maar. Zo makkelijk worden jullie geen 4e.

17 december 2012 om 08:10

Iemand die BAE goed noemt, maakt zichzelf belachelijk.

Sandro maakt nog te veel overtredingen, het is dat hij er voorlopig mee weg komt. Maar het is wel een goede speler, zeker beter dan zo'n a-tactisch dravertje als Parker.

Modric van nu is welkom, maar van het eerste jaar Tottenham niet. Hij was gewoon slecht. Toen hij eindelijk 2 maanden goed speelde op links, raakte hij geblesseerd.

Ik Arsenal overschatten? Vind het een klote team eerlijk gezegd. Maar Tottenham kunnen we wel hebben, niks nieuws aan. Jullie zijn ook alle creativiteit kwijt geraakt. Siggurdson haha, hoeveel heeft die gekost?

16 december 2012 om 17:17

Eventueel nog twee versterkingen op de zwakkere posities en dan zijn ze al klaar ze hoeven niet te veel te veranderen en als Dempsey niet beter speelt kan nog altijd die ijslander op zijn positie.

Tottenham moet trouwens op passen deze overwinning is mee genomen maar zeg nog niks eigenlijk vorige week was belangrijk en toen kwamen ze met alle geluk op 1 -0 voor tegen Everton door een van richting verandert schot van Dempsey en weten ze niet eens de laatste vijf minuten de concentratie er bij te houden dus er is echt nog wel veel werk te verichten daar.

Lioris
Walker
Dawson
Vertonghen
Essou-Ekotto
Dempsey
Sandro
Dembele
Lennon
Adebayor
Bale
16 december 2012 om 17:25

heb je gelijk in maar ze zijn wel aan een opmars bezig en het is ook vooral op de toekomst gericht, qua leeftijd enzo, daarbij komt natuurlijk ook dat everton niet voor niets zo hoog staan, ben vooral onder de indruk van fellaini

16 december 2012 om 17:30

Fellaini en ook mirallas zijn echt top aankopen gebleken ook Jelavic doet het goed dat hele team draait gewoon erg goed maar vooral inderdaad Fellaini.

Ze zitten nu even in het keerpunt van hun opmars als het te goed gaat zien anderen clubs dat ook Modric is al vertrokken en Bale kan nog gaan volgen als ze waardige vervangers weten te halen kunnen ze misschien Arsenal vervangen zo niet dan kunnen ze ook net zo makkelijk weer terug de subtop/middenmoot zakken.

Ben erg benieuwt ze zitten nu in de moeilijkste fase.

16 december 2012 om 17:25

Defoe eruit? Ben je wel goed wijs?

16 december 2012 om 17:39

hoelang blijft defoe nog op dit niveau, word natuurlijk ook ouder heh, is niks mis mee om een jongere topspits te halen waar je nog zeker 5/6 seizoenen mee kan en top kan presteren lijkt me

vraag me af of het geen buitenspel was, echter bij twijfel heeft de aanvallende partij voordeel; die vervanger van michel vorm keepte wel een heerlijke partij

Tottenham zou in de top 4 kunnen eindigen, als ze een paar aankopen doen. Anders hebben ze weinig kans om in de top 4 te eindigen met de andere goede PL teams

Hugo Lloris
Kyle Walker
Joël Matip
Vertonghen
Assou-Ekotto
Scott Parker
Gündogan
Aaron Lennon
Toni Kroos
Gareth Bale
Defoe/Adebey
16 december 2012 om 19:17

Lol, Dembele en Sandro wissel zetten... Laat Gundogan maar zitten. Verder hebben we echt geen behoefte aan Matip als Kaboul terugkomt. Kroos gaat Bayern natuurlijk niet verlaten voor de Spurs. Maar dat is inderdaad de positie die het meest versterkt moet worden, die van aanvallende/creatieve middenvelder. Dempsey en Sigurdsson kunnen niet volledig overtuigen.

Overigens zouden de Spurs ook zonder aankopen gewoon in de top vier kunnen eindigen. Ze moeten alleen wel oppassen dat ze de Europa League niet te serieus gaan nemen. De twee Manchesters gaan natuurlijk in de top vier eindigen. Chelsea zit even in een dipje, maar die hebben teveel kwaliteit om buiten de top vier te eindigen. De strijd om die laatste top vier plaats gaat tussen Arsenal, Tottenham, Everton. Daarbij is die laatste ploeg erg afhankelijk van een paar key-players. Fellaini bijvoorbeeld wordt vanwege z'n kopstoot waarschijnlijk een paar wedstrijden geschorst, dan is zo'n Everton al een heel stuk minder. Die hebben een goede basis-11, maar als er wat pionnen uitvallen dan is de bank niet sterk genoeg.

17 december 2012 om 17:35

Ik ben het met je eens, behalve dat Sandro in de basis zou moeten, sorry maar ik vind hem eerder iets voor Stoke City (als een van de beter spelers dan, samen met Sessegnon)

17 december 2012 om 22:50

Sandro is veel te goed voor Stoke city, een van de betere Spurs spelers dit seizoen. Hij is geen creatieve speler, maar een zo'n verdedigende middenvelder heb je ook nodig. Die opstelling die je neerzette is onnodig met aankopen, alleen de nummer 10/creatieve positie/waar jij Kroos gebruikt, die moet verbeterd worden, en wellicht een linksback.

16 december 2012 om 20:09

Noem een team in de PL op United, City en Chelsea na wat duidelijk een betere selectie heeft dan Spurs? Ik zie het niet hoor.

17 december 2012 om 17:32

Everton en Arsenal zouden hoger kunnen eindigen en als Newcastle een comeback kan maken (waarschijnlijk niet) dan kunnen zij ook hoger eindigen

17 december 2012 om 19:23

Aan zouden hoger kunnen eindigen hebben we niks. Reading zou ook hoger kunnen eindigen. Spurs heeft gewoon meer kwaliteit dan Everton en Arsenal en zeker dan Newcastle.

16 december 2012 om 23:16

Toch wel een van de grappigste dingen die ik in tijden heb gezien, Toni Kroos bij Tottenham...

17 december 2012 om 17:30

Haha, het leek me een idee maar wel onwaarschijnlijk ja

18 december 2012 om 00:29

gundogan is overbodig, een linksback van een goed niveau mag komen hoorden dat luke shaw van southampton goed is die kun je laten rijpen achter benoit en dan laten spelen als die geblesseerd is, verder is kroos denk ik onhaalbaar hier moet je eerder denken aan willian, isco of misschien pastore die bij psg niet helemaal zijn oude niveau haalt, sneijder zou ook fantastisch zijn

blijkbaar heeft hij de juiste keuze gemaakt met Tottenham i.p.v Arsenal. Voetbalt goed, is een basispeler en ze doen mee voor Champions leage plaatsen.

Dat is onze jantje, houden zo jan, proficiat

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren