Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Janssen: ‘Elke dag in de auto op en neer, daar werd ik echt ziek van’

Laatste update:

Theo Janssen koos afgelopen zomer voor een vertrek bij Ajax en een terugkeer bij zijn grote liefde Vitesse. De middenvelder deed dat om sportieve redenen, maar niet alleen daarom. Ook het op en neer reizen tussen zijn woonplaats Arnhem en zijn werkplek in Amsterdam begon Janssen de keel uit te hangen. Dat zegt hij in een interview met Voetbal International.

/

Als het Janssen om het geld te doen was geweest, had hij naar eigen zeggen beter bij Ajax kunnen blijven voetballen. Hij werd kampioen met de club, speelde er Champions League en verdiende behoorlijk. “Ik verdiende bij Ajax in een jaar waar ik hier twee seizoenen voor moet voetballen. Daar hoef ik niet moeilijk over te doen. Ik heb nu wel tijd om mijn dochtertje naar school te brengen.”

“Tijd voor mijn gezin. Dat vind ik fijn. Ik hoef niet meer elke dag in de auto op en neer. Daar werd ik echt ziek van. Zeker naar Amsterdam word je op een gegeven moment echt gek van die files”, geeft Janssen aan. Hij zegt ook dat hij zich nu ‘een stuk fijner’ voelt, nu hij terug is bij de club waar hij al lief en leed deelde tussen 1998 en 2008. “En als ze bij Ajax niet zien dat ik belangrijk kan zijn voor het elftal, dan ben ik liever hier. Ik voel me vrij op en naast het veld. Ik ga hierna nergens meer naartoe. Vitesse wordt mijn laatste club. Als speler.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja je zou ook iets kunnen huren in de omgeving van Amsterdam. Jammer dat dit een obstakel voor hem was, hij heeft het zeer verdienstelijk bij Ajax gedaan. Met hem erbij hadden we waarschijnlijk in de competitie niet zoveel punten gemorst.

Jammer Theo, het was een jaartje met ups en downs maar al met al heb jij er mede voor gezorgd dat we kampioen zijn geworden.

7 november 2012 om 11:44

Dan moet je dus je vrouw en dochter meenemen, anders heb je er nog niks aan. Ik zou mijn dochter en vrouw niet overal heen willen slepen, zeker niet voor een paar jaar. Ik begrijp goed dat hij deze keuze heeft gemaakt. Hij is financieel onafhankelijk en ziet in Vitesse zijn thuis dus waarom niet?

7 november 2012 om 11:58

elke voetballer sleept zn vrouw en dochter overal mee naar toe zolang zn carriere duurt.
eventueel met uitzondering van de laatste 3 jaar zakken vullen in een woestijnstaatje.
Dus zo gek is de opmerking van afcavosje niet.

Dit zijn dingen die theo van tevoren ook al wist, dan had hij net zo goed nooit bij vitesse weg kunnen gaan.

7 november 2012 om 12:05

Helemaal eens met babymongo.

Want gevallen zoals Theo die al heimwee heeft zodra hij Arnhem uit rijdt zie je ook niet overal. Het gaat dan vaker om dingen als verhuizen naar het buitenland wat een speler niet meer ziet zitten vanwege zijn vrouw en kinderen. Maar van Arnhem naar Amsterdam, tja.

7 november 2012 om 12:52

Helemaal met je statement eens, dit wist hij vantevoren en bijna elke vrouw volgt haar man. ps heb erg moeten lachen om je naam: babymongo(l)

7 november 2012 om 13:05

Dus omdat elke voetballer het doet moet Theo maar niet zeuren? Iedereen is toch anders. Dat het hem uiteindelijk toch tegengevallen is nadat hij een keuze heeft gemaakt om niet te verhuizen dat is toch zijn goed recht. Ik zeg niet dat het ene goed of fout is maar ik kan me voorstellen dat iedereen er anders over denkt.

Overigens reizen veel meer voetballers heen en weer. Joost Broerse woont bijvoorbeeld nog in Utrecht maar voetbalt bij Pec. Blaise Nkufo woonde in Duitsland. En Klaas Jan Huntelaar woont geloof ik (of niet meer) in Nederland.

7 november 2012 om 13:07

Precies Janssen moet zijn eigen keuzes maken, als hij zijn vrouw overal naar toe had willen slepen dan had hij natuurlijk wel voor een buitenlands avontuur gekozen. Dat lag eigenlijk meer voor de hand na zijn goede periode bij Twente.

7 november 2012 om 14:07

@myvision

"verder kan ik je vertellen, uit zeerrrrr betrouwbare bronnen, dat Theo niet zo trouw is aan zijn vrouw dus het excuus klinkt mij keer op keer gewoon lachwekkend in de oren"

en jij vindt het nodig om dat hier neer te zetten... ik kan je ook vertellen uit zeerrr betrouwbare bron dat je zoiets niet zegt publiekelijk als mannen onder elkaar.... als het al zo is, ik weet er verder niks van...

7 november 2012 om 13:02

Arnhem naar Enschede of Amhem naar Amsterdam daar zit niet zoveel verschil in . het zal die andere reden wel zijn .

7 november 2012 om 13:04

Qua kilometers niet, qua files wel.

7 november 2012 om 14:54

Dan moet je vaker naar de radio luisteren. A1 is altijd file.

7 november 2012 om 16:21

@afcavose Zelfs als het geen obstakel was was hij er toch weg gegaan

Dit weten we nu onderhand allemaal wel Theo -_-

7 november 2012 om 12:04

misschien moet je VZ aanspreken man, dit interview is oud en erg uitgekouwd, gegeven vlak nadat hij de transfer maakte... maar omdat het nu HOT is en veel Hits oplevert plaatsen ze het gewoon nog een keer..

Sterk staaltje journalistiek...

maar dan heb ik wel wat te doen op mijn werk...

Ja Theo maar dat had je kunnen weten voordat je ging tekenen. Had je het gewoon niet moeten doen. Simpel toch??

Dan is het inderdaad beter dat je daar bent, maar nu moet je niet net doen of je de belangrijkste van ajax was, daar lopen er meer van rond. En niet dat je niet belangrijk ben/was maar ze zijn bezig met hun jeugd de kans te gaan geven en opleiden, net zo als feyenoord noodgewongen doet en wat ook goed uitpakt.
Ondanks missen doen we je toch wel en ik wens je het beste daar in arnhem. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen als bony vertrekt, want dat is toch de belangrijkste man momentueel.

Sommige mensen zijn niet uit hun stad weg te slaan he.. een paar kilometer in de auto en hij krijgt al heimwee. Beetje een gevalletje Verhoek, die ik overigens ook nog wel terug zie komen bij Ado.

Jammer is het wel, het was een aanwinst voor Ajax met zijn inzicht en ervaring, maar helaas doe je er niks aan, Theo gaat zijn eigen weg, en gelijk heeft hij.

Inderdaad prima op zijn plek in Arnhem! Dan merk je gelijk aan zijn spel. Prachtkerel.

Nou voor zon salaris reis ik graag op en neer hoor!

7 november 2012 om 12:06

Zeker , wat boeit het. Je zit lekker in een super de luxe auto zou ik denken. maja heb niet het idee dat hij daar veel om geeft

7 november 2012 om 12:06

je hebt wel gelijk. theo is een mooie eigenaardige vent en getuige de staande ovatie ook in amsterdam nog gewoon geliefd. het siert hem dat hij geld niet op 1 zet maar liever zijn dochtertje naar school brengt. maar ik denk dat hetzelfde dochtertje het op termijn helemaal niet erg zou vinden als haar papa zich even wat professioneler op zou stellen en zo vele tonnen extra zou bijschrijven.

laten we wel zijn, hij voetbalt niet heel lang meer en het is gedurende die tijd niet zo dat hij zijn dochter helemaal niet ziet. we moeten niet doen of voetballers zulke lange werkdagen maken. maar ieder zijn ding, als theo het niet kan opbrengen dan is dat aan hem. het is hoe dan ook mooi dat hij herenigd is met zijn geliefde club.

Want met dat loon was een appartementje in de Bijlmer natuurlijk ook niet te betalen. Arme arme man.

7 november 2012 om 11:50

En zijn gezin nog minder zien???
Lekkere onzinreactie weer.

7 november 2012 om 11:57

Theo'tje moet niet teveel zeuren vind ik. Dit wist hij van te voren al, gewoon weer een excuus voor zijn heimwee. We moeten natuurlijk ook niet doen alsof de afstand van Amsterdam naar Arnhem zo groot is.. Sommige normale mensen moeten dit elke dag gewoon reizen voor hun werk. Wees blij dat die niet in Spanje speelt.

7 november 2012 om 12:03

hoezo zijn gezin nooit meer zien?
Er zijn zoveel voetballers/trainers die dat doen.
Een paar nachten per week ergens anders slapen zodat het gezin niet mee hoeft te verhuizen. Andere gezinnen verhuizen om het jaar met de voetballer mee omdat hij naar een andere club gaat.
Dat hoort bij het leven als voetballer/voetbalvrouw en je krijgt er heel veel voor terug.

Theo wist dit allemaal van tevoren...als hij dat moeilijk vindt had ie gewoon altijd in arnhem moeten blijven spelen.

7 november 2012 om 12:13

dat had hij inderdaad moeten doen ja, zijn hele leven bij Vitesse...

7 november 2012 om 12:55

@babymongo,

Nooit meer zien? Volgens mij staat er toch echt "nog minder", geen nooit.

Er zijn er inderdaad veel die dat (een app. huren) doen, maar dat is nog altijd een vrije keuze.
Theo heeft hier niet voor gekozen en als je het verhaal leest weet je ook waarom, hij wil namelijk ook tijd met zijn gezin doorbrengen, lijkt me een goede reden.

Niet ieder mens is hetzelfde, de een heeft er minder moeite mee om te verhuizen of lange reistijd te hebben naar het werk. Theo blijkbaar wel, so what.

@ajaxsociedad, inderdaad maar goed ja, elke dag op en neer naar spanje zou wel heel vervelend worden. Misschien dat hij er daarom ook voor gekozen heeft om terug naar Vitesse te gaan in plaats van een buitenlands avontuur aan te gaan.

7 november 2012 om 13:56

Ja, voor dat loon kan je best een paar dagen per week ergens anders verblijven. Of wat dacht je daarvan in verhouding tot schippers, militairen, dat soort beroepen.
Of je laat je familie meeverhuizen, of je gaat in Utrecht wonen, lekker in het midden. Sommige mensen doen alsof Nederland een gigantisch land is.

7 november 2012 om 14:58

@babymongo

Dus omdat andere voetballers dat doen, moet Theo dat ook doen? Theo ging expres niet naar het buitenland, en hij heeft het geprobeerd bij Ajax, maar vond het niks. Als hem dat niet bevalt, doet ie het toch niet. Hier kan echt niemand hem om veroordelen, en zeker geen Internet-analyticus.

Oh ja, en dan je laatste zijn. Hij heeft toch niet voor niks altijd bij Vitesse gevoetbald. Dat halve jaartje bij Genk vond ie verschrikkelijk.

Begrijpelijk. Het kan ook vervelend zijn elke dag op en neer te rijden. Verhuizen was geen optie voor hem.

Ik ben blij dat hij een jaar bij ons is geweest ook al wisten we dat het nooit zijn club zou worden. Hij is zeker een half jaar erg belangrijk geweest voor ons dus kan hem alleen maar dankbaar zijn.

7 november 2012 om 12:46

Inderdaad, heeft het goed gedaan.
Hij zorgde er vorig seizoen samen met Vertonghen voor dat we niet door die ondergrens zakte waar we nu wel doorheen gaan.
Zonder Theo waren we geen kampioen geworden.

Theo houdoe en bedankt ....je was wel belangrijk voor Ajax. Ik heb genoten van je mooie passes...lekker uitvoetballen in Arnhem en lekker genieten van je gezin dat is idd het belangrijkste

Want in Amsterdam wonen was niet mogelijk voor Theo.

Wat ben ik blij dat hij weg is, vanaf dag 1 merkte ik al dat hij naar Ajax kwam om te profiteren en niet om zichzelf te bewijzen.

He Theo honderduizenden mensen moeten dat elke dag doen voor 5% van wat jij verdient.

Welkom in de gewone wereld...sjeezus.

7 november 2012 om 11:52

Ja en volgens mij heeft ie ook geen slechte auto, die met alle gemakken voorzien is, dus hij moet niet zo zeuren!

7 november 2012 om 12:18

die mensen moeten helemaal niks dus dat scheelt.... Er zijn inderdaad heel veel mensen die dit doen, dat zijn ook de mensen die klagen over de files... zoek gewoon werk in je eigen omgeving of verhuis als werk het belangrijkste in je leven is..

moet je eens kijken wat er met het fileprobleem gebeurd...

7 november 2012 om 12:27

Zoek gewoon werk in je eigen omgeving? Je begrijpt toch wel dat dat ook het eerste idee van zo ongeveer heel werkend Nederland is? Zoiets is alleen niet altijd mogelijk. Denk je dat al die mensen die in de file staan 's ochtends en 's avonds dat doen omdat ze graag ver van huis wonen?

7 november 2012 om 12:46

Huh? Hoe kun je nou ver van huis wonen? Er zijn wel een hoop mensen die ver van huis werken...

7 november 2012 om 13:06

nee dat denk ik niet, maar ik denk wel dat de helft van werkend nederland gewoon in zijn eigen omgeving kan werken.... en anders moeten deze mensen niet zeuren over die files...

Dat is dus precies wat Janssen gedaan heeft..... een "top" functie verruilen voor een iets mindere om meer tijd door te kunnen brengen met zijn gezin... Dat zouden in mijn ogen meer mensen moeten doen.... dan zouden de mensen in NL een stuk minder gestressd zijn...

Wat ik probeer aan te geven is dat als je in dit land niet kiest voor de beste baan binnen je bereik dan is dat meteen raar en slecht. Maar je gezin is sowieso belangrijker dan je carriere...

Hoeveel kinderen groeien er niet op zonder vader omdat hij 60 uur per week werkt (in de file staat)... meer dan je denkt.

Wie is toch op zondag die man die het vlees komt snijden...

wat een discussie eigenlijk heerlijk....

Meneer kletst uit z'n dikke nek. Amsterdam gaat zeker zo snel als naar Enschede. Vanuit Arnhem. Hij is gewoon lui en dus net niet geschikt voor topvoetbal. Jammer maar helaas.

7 november 2012 om 12:00

Dan mag je mij nu vertellen wat Enschede hier mee te maken heeft..

7 november 2012 om 12:07

Schijnbaar heeft hij daar voor een andere profclub gespeeld..
Daarom maakt hij die opmerking, want Theo heeft het alleen over Amsterdam en niet over Enschede. Overigens betwijfel ik het, mij lijkt dat je vanuit Arnhem wel degelijk sneller in Enschede bent dan in A'dam.

7 november 2012 om 12:09

Enschede is dat stad waar zijn vorige club, FC Twente, vandaan komt. Je weet wel, de club waar hij 3 jaar speelde. En die reistijd is nagenoeg net zo lang als die naar Amsterdam.

7 november 2012 om 12:33

de files ernaar toe zijn ieder geval korter of helemaal niet aanwezig. Arnhem - Enschede is een uurtje rijden. En in Theo's bolide nog sneller.

7 november 2012 om 13:27

Wat een onzin praat je weer stap rijd beide routes nou een keer en je zal het verschil zien. Als je naar Enschede rijd zal je ook af en toe wel een file tegen komen. Maar als je naar Amsterdam rijd kom je op 2 punten gewoon elke keer in de file. En dan doe je er 2x zolang over als dat het zou moeten duren dus dat is gewoon een rare reactie

7 november 2012 om 13:52

Maar als je lui bent ben je bij Ajax toch juist van harte welkom? Verhoeven,sulejmani,atuba,mido,janssen zelf.... En zo kan ik nog wel ff doorgaan!, volgens mij proef ik in je reactie een beetje jaloezie. Je had zo'n goede speler vast nog wel graag in Amsterdam gehad.

Ga dan gewoon lekker in Amsterdam wonen.

Ik snap Theo wel maar wil er wel een kanttekening bij plaatsen. Van Arnhem naar Amsterdam met een Audi A8 s-tronic lijkt me allesbehalve vermoeiend / vervelend. Filerijden met een automaat is kinderspel en zitten in die verwarmde leren massagestoelen lijkt me ook niet verkeerd. Dat het veel tijd kost, is inderdaad vervelend.

wat een schemiel.
Ik zit elke dag 3 uur in de auto voor een salaris wat hij in 1 dag verdiend. al moest ik 10 uur in de auto zitten

7 november 2012 om 13:31

Maar dat moet die toch helemaal zelf weten ik had gewoon in Amsterdam zolang wat gehuurd. Maar als die gewoon zo gehecht is aan Arnhem dan moet je dat gewoon niet doen. En over dat lange reizen daar had ik ook geen zin in gehad. Ik ga zelf regelmatig van Arnhem naar Amsterdam dus ik weet hoe frustrerend het af en toe een is. Als je dat elke dag moet doen word je helemaal gek

Bij Vitesse hadden we wel 2/3 spelers die elke dag het er voor over hadden om van Amsterdam naar Arnhem te komen

Theo, bedankt voor bewezen diensten. Wij hoopten een perfecte passer in huis te halen en een vrije trappen specialist. Of het vorm was of iets anders, Theo heeft er vorig seizoen 1 vrije trap ingeschoten en ik heb veel te veel wedstrijden gezien waarin het gros van de ballen slecht was en geen medespeler bereikten. "als ze bij Ajax niet zien dat ik belangrijk kan zijn" iedereen weet dat je in vorm voor elk eredivisieteam belangrijk kan zijn, bij ajax was je alleen niet half zo belangrijk als we hadden verwacht en gehoopt.

Had dan een chauffeur gehuurd, voor 3000 per maand heb je er wel een. Ook wel handig als je nog goesting hebt in een pilske na het werken, net wat voor onze Theo!

7 november 2012 om 13:50

Sta je nog steeds in de file en kan je nog steeds je dochter niet naar school brengen

Ik vind sommige mensen hier een beetje kortzichtig. Ik zou zelf als ik kan kiezen tussen een baan 5 kilometer of 140 km van mijn huis ook voor de baan gaan die 5 kilometer van mijn huis ligt (even salaris buiten beschouwing gelaten). Voor het geld hoeft Theo het niet te doen, hij verdient bij allebei de clubs onbeschoft veel. Nu is hij echter een paar uur minder per dag kwijt, dus wellicht verdiend hij omgerekentd per uur nog net zoveel én heeft hij ook nog tijd voor zijn gezin. Ik vind het nou juist goed dat Theo zich niet egoïstisch opstelt tegenover zijn gezin door ze overal maar mee naar toe laat verhuizen.

Verder vind ik wel dat hij zich niet zo kwetsbaar hoeft op te stellen en te suggereren dat hij financieel er ontzettend op achteruit is gegaan, daar geloof ik met dergelijke salarissen niet in.

hij verdient meer dan menig nederlander die elke ook ook op en neer moet rijden voor hun werk. arme theo, wat heb ik een medelijden met jou.

Daar heeft Theo wel een punt. Vorig jaar stonden die files van en naar Amsterdam er ook opeens, dat was wel de verrassing van 2011. Is het inmiddels al duidelijk hoe het komt dat er opeens files waren?

Pff. Word je toch moe van deze uitspraken? Amsterdam - Arnhem is misschien een uurtje rijden en dat weet je van te voren toch? Net alsof Arnhem - Enschede zo lekker dichtbij is, dat scheelt misschien een kleine 10 minuten.

Ach theo zijn besluit had met heel veel verschillende dingen te maken, en het is goed dat hij weg is (voor theo zelf dan).
Dat mensen hem afzeiken om deze soort afspraken, toont maar weer eens aan dat nederlanders toch wel azijnzeikers zijn over het algemeen. Dit is gewoon een reactie van een man die tijden ontevreden is geweest, en weer blij is dat hij zijn passie voor voetbal kan combineren met het naar school brengen van zijn dochtertje..

7 november 2012 om 12:42

Je kinderen zoveel mogelijk zien is voor mij sowieso belangrijker dan dat facking geld

10 november 2012 om 15:36

Als je in een bezopen bui mensen invalide rijdt moet je het geld toch ergens vandaan halen hé.

Mooie slogan voor Theo:

Wij zijn ajax, wij zijn de beste...toen kwam Vitesse en nu staan ze zesde.

(__¤__)

Dat wist ie van tevoren toch dat ie op en neer moest gaan rijden.

7 november 2012 om 13:51

Ja dat wist hij. Alleen hij had verwacht het beter naar zijn zin te hebben. Dan zijn zulke afstanden beter te verdragen.

Hij moest wel over de drukste weg van Nederland elke dag... de A1, staat zo een 9 KM gemiddeld.. maar kom op zeg... hoe laat begint die gast dan? Die beginnen toch niet met trainen om half 9? of zie ik dat verkeerd?

Janssen geniet nu gewoon optimaal van zijn leven. Het is niet voor elke speler weggelegd om naar Barca of Real te gaan. Hij heeft zijn beste leven in Arnhem, en de combinatie Janssen en Vitesse blijkt gewoon de beste te zijn voor hem. Geweldige voetballer en hoop dat hij nog jaren zijn kunststukjes laat zien op de Nederlandse voetbalvelden.

gun hem de beste!! hij heeft met twente en ajax kampioenschap gehaald en ik gun hem nu met vitesse de kampioenschap!!

Wel opvallend dat Theo nu juist minder verdiend dan bij ajax,
Ajax wil zijn spelers niet buitensporig veel betalen en juist bij Vitesse hangt nu zon poenerig sfeertje..
Had eerder verwacht dat hij nu juist meer zou verdienen

7 november 2012 om 13:22

Ja maar Theo werd als de grote man binnengehaald bij Ajax, en aangezien hij niet zoveel kostte (3,2 miljoen) kreeg hij extra veel salaris (dacht 1,5 miljoen euro). Maar klopt, het verbaast mij ook dat Vitesse geen hoge salarissen biedt aan de spelers, terwijl ze geld zat hebben.

8 november 2012 om 02:43

Dan kan je nagaan wat jullie goed zijn ingelicht.....theo heeft zelf geopperd om voor de helft van zijn inkomen naar Vitesse te gaan en dat hij daar alles voor over had. Dat is nu gebeurd en hij word straks na zijn carriere trainer van de jeugd dus het lag niet aan Vitesse wat ze wilden betalen maar aan Theo zelf.... Dus toch nog iemand die een echt clubgevoel heeft ten kost van zijn dure loon wat hij bij Ajax verdiende.

8 november 2012 om 14:50

Gelukkig dat er ook nog zulke voetballers bestaan, die niet alleen maar aan het geld denken!!
Klasse van Theo!

Wanneer je een beetje kunt opschieten is Arnhem - Enschede een uurtje. Je kunt daar gewoon doorrijden. Bij Twente kwam Theo het wel goed uit trouwens dat zijn vrouw en dochtertje in Arnhem zijn blijven wonen. Theo had het hier goed naar zijn zin hoor! De combinatie Twente / Fctwente TV - Theo was tot op heden de beste getuige het kampioenschap en de gouden schoen.

Uit alles blijkt dat Theo het gewoon niet naar zijn zin had bij Ajax. Je ziet nu bij Vitesse langzaam de "oude" Theo weer, zoals we die in Enschede kennen. Maar ik stel voor dat hij de progressie lekker over het weekend gaat tillen.

7 november 2012 om 14:50

Wanneer je een beetje kunt opschieten is Arnhem - Amsterdam ook maar een uurtje rijden.. Op de N18 rijden ontzettend veel zondagsrijders die misschien net 70 rijden, weinig stukken waar je echt goed kan inhalen omdat het toch vrij druk is. Dit levert dus ook gauw wat vertraging op. De reistijd zal niet het echte probleem zijn, het zal eerder met de algehele clubcultuur te maken hebben gehad. Theo kon bij Ajax niet zo uit de ban springen zoals hij dat bij Vitesse kon en tot op het laatst bij Twente. Bij Twente begonnen ze het ook minder te accepteren en dat is waarschijnlijk ook de reden geweest dat Twente een van haar betere spelers naar een directe concurrent liet gaan: ze waren hem toen liever kwijt dan rijk.

Theo Janssen is nog één van de weinige spelers die echt een clubhart hebben. Ik zou het fantastische vinden als hij met Vitesse kampioen zou worden. Dit zou betekenen dat Theo een garantie is voor succes. Ik vind het mooi dat hij met minder genoegen neemt om bij zijn oude liefde terug te keren. De meeste spelers doen dit niet of blijven liever zitten op de wisselbank. Alleen jammer dat er zo weinig supporters bij Vitesse zitten.

7 november 2012 om 13:53

Gemiddeld 17 duizend supporters. Het is inderdaad niet echt veel voor een club die structureel bovenin wilt gaan meedraaien. Het probleem is alleen als er meer komen, dat dat successupporters zijn en daar heb je weinig aan.

Wat is dit voor nutteloos artikel? moeten we nu medelijden hebben met Janssen? Elke dag in de auto op en neer.. ja maar dat deed die wel in een peperdure Mercedes van de Club, en geloof me een beetje auto liefhebber vind het helemaal niet erg om dan een stukje te moeten rijden..

8 november 2012 om 02:45

Als hij auto liefhebber was dan was het wel een formule 1 coureur geworden of niet?

9 november 2012 om 13:01

Heb niet gezegt dat hij een autoliefhebber is.

8 november 2012 om 14:59

Ik geef je gelijk, het zou voor mij ook geen straf zijn om elke dag een uur te rijden in een klasse bak, hoewel files ook niet fijn zijn, vraag me alleen af, of hij daar welk in staat, als die bv om 09.00 uur van huis rijdt..

Destijds zei Theo Janssen dat hij het juist wel fijn vond om een uurtje te rijden met een muziekje erop voor en na de training. Maargoed, je ziet dat hij in Vitesse wel meer op zijn gemak voelt. In de tijd dat hij bij Ajax speelde was er altijd eigenlijk wel kritiek op hem. Het verwachtings patroon bij Ajax is nou eenmaal veel groter dan bij Vitesse. Ook was Janssen bij Ajax gewoon 'een van de spelers', terwijl hij bij Vitesse nu een van de belangrijke mensen is.

Dan ben je eerlijk gezegd wel knettergek als je hiervoor de helft van je salaris inleverd. Theo is wel erg kleinzerig op dat gebied, maar een voetbalcariere duurd niet je hele leven en moet je in die jaren dat je speelt zoveel mogelijk proberen te verdienen.

8 november 2012 om 15:02

Dit blijft voor mij wel de grootste onzin reden om miljoenen te mogen verdienen en om dat hiermee te rechtvaardigen, je kan toch gewoon gaan werken na je voetbal carriere, er zijn genoeg bedrijven die het wel leuk vinden om een bekende voetballer in dienst te nemen, als je dan als voetballer 1 miljoen bij elkaar hebt geschopt heb je nog een prachtig leven..

jansen was een goede speler bij twente helaas heeft die da nie zo laten zien bij ajax maar inderdaad jannsen was bij ajax 1 pion en bij vitesse is hij een van de belangrijkster pion maarja jansen zie je nu wel helemaal opfleuren maar ik vind dat die nu niet moet gaan liegen tegen de media want dat is hele grote onzin van onze theo

Theo heeft zelf de keuze genomen om voor de helft van zijn salaris dichter bij huist te zijn. Dat is zijn keuze en dat siert hem enorm. Hij doet het dus niet voor de pingels...
En sommige mensen die zeggen dat hij niet moet zeuren omdat zij die keuze niet hebben moeten daar maar eens over denken

7 november 2012 om 14:52

En naar Ajax ging ie juist wel voor de 'pingels' dus wat is je punt?

Theo verkondigde afgelopen jaar nog dat het máár een uurtje rijden was en geen punt! apart dat hij nu met deze reden komt

Elke dag voor minstens 2 uur in de auto, dan is de kans natuurlijk groot dat je gepakt wordt met drank op achter het stuur.

Janssen die zich als gezins/familieman positioneert....

Dezelfde Theo die zijn hele leven al de bloemetjes buiten zet en zijn status als profvoetballer bij de dames verzilverd waaronder de dame van FC Twente Tv

On: Theo is natuurlijk een wereldklasse speler die bij alle clubs ( behalve Genk) goed gepresteerd heeft. Dan moet hij wel lekker in zijn vel zitten ( niet te strak). Bij Ajax is hem dit onvoldoende gelukt zoals wel meer provinciale toppers niet slagen bij de Amsterdammers.

Wat een slappe hap die Theo. zijn grootste probleem was dat hij geen biertje kon rijden na de training omdat hij nog moest rijden. Nu gaat hij op de fiets en kan hij zuipen wat hij wil.

Zonder gekheid, deze man heeft de mentaliteit nooit gehad om meer te bereiken dan goed te spelen voor een provinciale club. de druk van een club met een grote achterban is teveel voor Theootje.
Twente ging nog net, ajax was een maatje te groot voor hem. Niet qua kwaliteit op het veld (ik hoor en zie de haters alweer) maar juist que instelling heeft Theo zwaar teleurgesteld.

8 november 2012 om 02:48

Moet je bier ook al rijden dan? Ik meen toch echt dat je het beter drinken kon.

Sorry hoor Theo wat een gejank ben een beetje een man. Zijn heel veel mensen die veel langer moeten rijden als jou voor een honger loontje en veel meer uur in de week.

Als hij een beetje discipline had speelde hij bij een topclub. dan kon hij met de privejet

Reisziekte noemen ze dat, zijn pilletjes voor! Begrijp best dat je dan te vaak in de file staat vanaf Arnhem, hij wil niet verhuizen, dus ja lekker terug naar het grootste theater van Nederland!

Theo is natuurlijk gehecht aan zijn eigen omgeving, maar hij is ook niet zomaar naar Ajax gegaan. Hij laat toch wel een beetje doorschemeren dat hij die files wel had volgehouden als hij zo gewaardeerd was bij Ajax als hij nu wordt bij Vitesse. Toch een gemis, want hij is typisch iemand die Ajax dit seizoen nodig had. Ik zie hem liever op de positie van Poulsen dan Poulsen zelf.

8 november 2012 om 00:51

Epo!!!
Lang niet gezien jongen! Kon je niet slapen na Sesamstraat en kom je nog even gallen?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren