Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Schöne: 'Ik denk dat we een goede kans maken tegen Manchester City'

Laatste update:

Lasse Schöne baalde misschien nog wel het meest van de remise bij Heracles Almelo (3-3). De middenvelder scoorde en was bij de andere twee goals betrokken, maar zag Ajax na zijn wissel in de slotfase vanaf de bank nog gelijkspelen. "Dit is verschrikkelijk. Het was echt billenknijpen op de bank, ontzettend zuur dat dit gebeurt", liet Schöne na afloop aan NUsport weten.

/

"We hadden het gewoon goed uit moeten spelen. Dat ging in eerste instantie prima. Er was niks aan de hand en we kwamen niet echt in de problemen." Toch liet Ajax zich nog aftroeven, zoals wel vaker dit seizoen tegen kleinere ploegen. "Bij Heracles moet je gewoon winnen. Die voorsprong moet je vasthouden."

Schöne durft nog niet te zeggen of er woensdag tegen Manchester City weer een basisplaats in zit, maar hij ziet perspectief voor de regerend landskampioen bij de ontmoeting in de Champions League. "Ze hebben vorig seizoen laten zien dat ze goed kunnen spelen tegen Engelse ploegen", doelt Schöne op de nipte uitschakeling door stadgenoot Manchester United afgelopen seizoen in het toernooi om de Europa League. "Ik denk dat we een goede kans maken."

Ajax beëindigt de groepsfase van de Champions League met nul punten

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Droom lekker verder , Wat een badmutsen daar zeg, denk je nou werkelijk dat Ajax iets heeft te zeggen tegen City?

21 oktober 2012 om 10:33

Tsja, ze kunnen niet veel op het middenveld zonder Silva. Maar als Mancini Toure met de punt naar voren zet, Dzeko Tevez en Supermario opstellen dan denk ik wel dat het een klote avond voor ze gaat worden. Echter weet ik niet of Mancini dat durft xd

21 oktober 2012 om 10:59

Precies, als je bij Heracles gelijk speelt, is in eens de goeie moed dat we van Man City gaan winnen? doe eens normaal!

Jullie zouden eens je mond moeten houden en je voeten laten spreken. Wat een slap gehap elke keer in een wedstrijd. Jullie zetten geen 100% in een wedstrijd en na de wedstrijd krijgen jullie vast een a'atje van de trainer, vanwege het goeie werken 'hou toch op!'.

21 oktober 2012 om 11:25

Ajax is een kleuterklas.
Totaal geen meer inzet om gebrek aan kwaliteit te compeseren. Hakje, buitenkantje overheersen.

21 oktober 2012 om 12:32

Als je de beide teams al vergelijkt zegt dat al genoeg die voorhoede van City: Dzeko Tevez Balotelli David Silva Nasri Aguero tegen Blind Van rhijn moisander en alderweireld??? laat me niet lachen alsjeblieft en dan praat ik nog niet eens over het middenveld en verdediging van city

21 oktober 2012 om 17:11

oke dijks en veltman. Nu zijn ze nog kansloos

21 oktober 2012 om 20:12

Dat is toch hetzelfde als bij Dortmunt, waar ze een best goede kans maakte. Ik bedoel maar: Lewadoski, Reus, Götze, Blaszcykowski en meer. Het gaat niet altijd om de namen he.

22 oktober 2012 om 00:32

Net zoals Ajax zeker ook kansloos was tegen het duo Zlatan/robinho en Rooney/nani..... ooooo nee toen wonen we 2x en speelden we 1x gelijk. Heracles heeft ook op elke positie minder spelers maar toch halen ze resultaat....

22 oktober 2012 om 09:31

denk jij nou echt dat ajax van manchester city gaat winnen joh? blijf realistisch ookal ben je een ajacied ajax heeft niet de kwaliteiten sterker nog niemand in de wereld kent de spelers van ajax mancini gaat zijn spelers gewoon videobandeten zien zodat zijn spelers weten tegen wie ze moeten spelen zo onbekend zijn ze

21 oktober 2012 om 13:51

Je gaat toch niet zeggen in de media dat je direct kansloos bent ?

21 oktober 2012 om 14:04

nee, maar om nou te zeggen dat je een goede kans maakt is ook weer een beetje teveel van het goede..

21 oktober 2012 om 14:11

Ze mogen blij zijn, als ze vijf keer in de zestien van City mogen komen.

Daar bedoel ik mee, dat City twee of misschien wel drie keer zover is Ajax.
Wanneer gaan de spelers van Ajax, nou eens realistisch denken?
Of denken ze serieus, dat ze een kans maken tegen City?
Ik zat toevallig de wedstrijd van City te kijken gisteren.
Toen won City, met 10 man! Na een 1-0 achterstand.
Het grote City heeft maar een of twee kansen nodig en het is een goal.
Ajax heeft zeven of acht kansen nodig en het is een goal.

21 oktober 2012 om 20:35

Ze hebben toch al een punt tegen Dortmund en city ook dus het kan best

22 oktober 2012 om 01:11

Ik maar denken dat ze in Dortmund hadden verloren.

Hij is mischien nog wel 1 van de laatste die iets mag zeggen. Dat hij bij ajax speelt is al een raadsel. Ik begin steeds meer mijn twijfels te krijgen over dit technisch hart. Als je nou echt zoveel verstand van voetbal hebt trek je geen lasse schone aan ipv aisatti.

21 oktober 2012 om 11:52

Daarom was hij gister belangrijk voor Ajax met een goal en twee belangrijke passes? Schöne is niet de meest geweldige speler en zeker geen groeibriljantje als Eriksen dat bijvoorbeeld is. Lasse is een prima speler voor de Eredivisie.

21 oktober 2012 om 12:02

Juist. Prima voor de eredevisie, maar niet voor het niveau dat ajax wilt bereiken.

21 oktober 2012 om 13:26

Ajax kan moeilijk het niveau van Clwinnaars bereiken zolang ze Eredivisie spelen. Top Eredivisie is het niveau waar Ajax naar moet streven. Voor in wedstrijd V O O R de winterstop.

21 oktober 2012 om 17:24

Maar ook voor de top van de eredivisie komt hij tekort. Hij is inderdaad twee keer belangrijk geweest in de wedstrijd maar voegt gewoon te weinig toe. Is eigenlijk precies hetzelfde type als eriksen maar dan met veel minder potentie. In de jeugd moet vast wel iemand rondlopen die meer toevoegt dan schöne en vvooral meer dan poulsen.

21 oktober 2012 om 17:55

Denk je nou echt dat Schöne echt een speler is waar Ajax nog winst op dacht te maken? Het is een prima speler die de ruimte tussen de vertrokken spelers en de aankomende jeugdspelers kan opvullen. Bovendien zie ik Schöne niet zo snel een onvoldoende scoren. Vind het een beetje hetzelfde type als Rasmus Lindgren.

Je vraagt je af of er een vervanger voor Poulsen is in de jeugd? Die is er zeker. Afgelopen zomer is Boccara van PSG overgekomen en die heeft zeker de potentie om Poulsen uit de basis te spelen. Het enige wat de Boer prefereert is de ervaring van Christian. Vergeet niet dat hij sommige spelers echt wel op sleeptouw zal nemen. Na Boccara hebben we ook nog Bonevacia en Sporkslede. Alleen de eerstgenoemde krijgt niet bepaald een kans. Wie weet dat hij bij een blessure van Poulsen wel kansen gaat krijgen.

Vervangers vanuit de jeugd voor Schöne zijn Rits, van der Boomen en de Kamps. Ik noem bewust de naam van Klaassen niet omdat hij gezien wordt als een aanvaller. Zijn natuurlijke positie is een '10' maar met die positie wordt er vandaag de dag niet meer gespeeld bij Ajax.

Je hebt nu bovendien de periode waarin de Jong, Eriksen en Poulsen het middenrif moeten vormen. Hoe meer wedstrijden die met elkaar zullen spelen hoe beter ze op elkaar ingespeeld raken. Als je nu gaat rouleren met verdedigende middenvelders, dan bedoel ik na elke wedstrijd andere speler erin, dan zullen die automatisme nooit komen.

21 oktober 2012 om 14:33

Aisatti wilde bijna een miljoen hebben om de bank warm te houden. Dan zie ik liever Schone voor de helft.

Teveel supporters zeiken op dit Ajax, maar vergeten dat de tijd van grote aankopen in het verleden liggen. Natuurlijk zou ik ook liever betere spelers aangetrokken zien worden, maar helaas mag het niets kosten en dan zijn Schone en Sana mooie oplossingen voor de breedte.

On: Ook ik zie kansen, Ajax doet het traditiegetrouw altijd erg goed tegen Engelse ploegen. Maar ik denk dat we met een puntje al de handjes dicht mogen knijpen gezien de huidige vorm.

Oh nee he daar gaan we weer, na zo een wanprestatie gaan blaten dat we wel wat zouden gaan kunnen doen tegen Mc!!! Jongens mijdt de pers toch eens een keer een tijd en laat jullie voeten spreken. Ga eens wat doen voor jullie veels te hoge salaris. Als je tegen H niet eens een 1-3 voorspromg kunt vasthouden dan heb je tegen MC helemaal niets te zoeken. Helamaal niet met mevrouw Eriksen in het veld en de gore slappe mentaliteit die jullie stuk voor stuk allemaal bij je dragen. Schandalig hoe jullie je gisteravond hebben geprofileert.

Tja...

Middenvelders als Touré lopen Erikssen met alle respect door midden, Aanvallers als Dzeko zijn te snel en te handig voor middenmoot als Moisander, en verdedigers van het niveau Kompany zullen niet wakker liggen van Boerighter of Sana...

Kwalitatief is City natuurlijk zoveel beter, maar toch hoop ik dat Ajax kan stunten. Zou sneu zijn als Ajax aan het eind van de rit enkel verloren heeft.

21 oktober 2012 om 15:31

Ik ken geen Erikssen of een Boerighter... Denk ook niet dat zij zullen spelen tegen City.

Feyenoord wint komende week ook niet. Oh wacht, ze spelen helemaal geen Europees voetbal...

Dat zeiden ze met hele team ook over Madrid. Iedereen heeft gezien hoe dat afgelopen is. Geen woorden maar daden kennen ze niet in Amsterdam

21 oktober 2012 om 11:17

In het geval van Ajax is de pen altijd machtiger dan de daad....

21 oktober 2012 om 15:06

Wat goedkoop zeg. Ken jij dan een Nederlandse club die wel tegen een Real of een City kan winnen? In Amsterdam kennen ze blijkbaar nog zelfvertrouwen en dat is ook niet overal te zien. En dan un je wellicht nu gaan reageren dat het geen zelfvertrouwen is maar overschatting, maar volgens mij un je beter zelfvertrouwen uitstralen dan met je staart tussen je benen gaan voetballen.

21 oktober 2012 om 17:00

ja psv in topvorm en in beste formatie!

21 oktober 2012 om 22:58

Gelukkig zijn er ook nog mensen die vertrouwen in PSV hebben.

Ik wil liever even niet meer van dit soort teksten van de spelers horen.
Ga eerst maar eens de mouwen opstropen, want bijna alle puntverlies dit seizoen is een gebrek aan scherpte of inzet geweest.

21 oktober 2012 om 11:17

Ze praten net of het de normaalste zaak van de wereld is

On: Die gasten verdienen zaken vol met geld! ze twitteren, terwijl ze voetbal rechts en links laten liggen. Als ik trainer zou zijn, dat ze meer moeten focussen op de wedstrijden, dan in de plaats met hun mobiele telefoons!

On: Kijk maar naar Adam Maher op de tribune, met 2 mobiels in de hand en de comentator zei 'er valt veel te bespreken in de rust'.

21 oktober 2012 om 13:28

Vanaf de tribune kan je moeilijk coachen.

Is dit een grap.
Ze moeten zich diep schamen..
Denk dat Citty er overheen gaat walsen als ze zo de goals weggeven.

Na de wanprestatie tegen heracles weet ik wel zeker dat ze geen goede kans maken tegen City. City is gewoon veel beter dan ajax, kwa spelers en ervaring..

En ja hoor het grote geblaat vanuit Amsterdam is weer begonnen. Nog geen dag na de “ geweldige” prestatie tegen Heracles weet meneer Schöne het weer zeker. Tegen City hebben we een goede kans. Na 2 nederlagen en de wereldprestaties tegen Utrecht, ADO en Heracles zou je enige bescheidenheid verwachten. Maar niets van dit alles. Babel heeft jaren in Engeland gespeeld en nooit iets gepresteerd maar hij zal het grote ongelijk van 4 verschillende coaches wel eens even aantonen tegen die simpele zielen van City die er niets van kunnen. En Schöne waarvan het een schande is dat hij überhaupt het Ajax shirt draagt kakelt er ook weer driftig op los. Hij vind dat Ajax het gisteren in eerste instantie wel goed uitspeelde. Nou gelul. De eerste 2 doelpunten waren gigantische blunders van Heracles kant die je in de 6e klasse amateurs nog niet tegen komt. Deze week ben ik weer voor de Nederlandse clubs en dus ook voor Ajax. Maar voor dit soort blaaskaken hoop je eigenlijk dat het 5-0 voor City word. En nee Ajax fans je hoeft je niet gelijk over te geven maar enige realiteitszin zou toch ook wel eens een verademing zijn. En mocht Ajax deze week City helemaal van de mat spelen onder aanvoering van Schöne en superstar Babel dan zal ik min nederige excuses aanbieden. Maar ik denk niet dat het nodig zal zijn. Balotelli heeft in zijn teen meer talent dan Babel en Schöne samen.

21 oktober 2012 om 11:28

Ik als Ajaxfan geef je gewoon helemaal gelijk. Een beetje realiteitszin en nederigheid zal wel op zijn plaats zijn.

Ze leiden aan chronische zelfoverschatting bij Ajax terwijl ze een heel heel matig team hebben dit jaar. Een stuk minder dan vorig jaar toen Vertonghen, Janssen, Anita, Bulykin, Lodeiro, Aisatti en VD Wiel er nog bij waren.

Vermeer is tot nu toe in de CL goud waard voor Ajax, maar kan ook zomaar gigantisch blunderen van de week.
Van Rhijn, heeft potentie maar krijgt het heel erg lastig in de Cl
Alderweireld, redelijk betrouwbaar maar geen top of wereldtop
Moisander, is veel minder dan Vertonghen. Op geen enkel punt sterker.
Blind, heeft de snelheid van een veteraan.
Poulsen, zeer beperkt. Ervaren maar zit totaal geen diepgang of snelheid in. Een soort Enoh maar dan nog veel behoudender. Anita is 2x zo goed
Eriksen, laat veel te weinig zien. Of de verwachtingen zijn te hoog kan ook.
De Jong/ Schone. Siem mist handelingssnelheid voor CL niveau. Schone mist wel meer.
Sana. Teleurstellend. Absoluut ajaxonwaardig.
Babel. Overal geflopt. Bij Ajax één van de beste, zegt genoeg.
Lukoki/ Boerrigter. Lukoki heeft snelheid en geen voorzet. Boerrigter heeft een voorzet en te weinig snelheid. Als ze allebei hadden waren het toppers, maar helaas.

En dan met dit team denken te kunnen stunten tegen City, Dortmund en Real. Terwijl dit het slechtste Ajax in tijden is. Erg spijtig

22 oktober 2012 om 01:39

Laat ik even voorop stellen dat je een haarscherpe analyse geeft van het spelersmateriaal van Ajax. Probleem is dat de selectie van Ajax altijd (deels) uit 'overgangsspelers' bestaat die eigenlijk (nog) te zwak zijn om het vertrek van hun voorganger op te kunnen vangen. Zodra iemand de middelmaat ontstijgt is hij vaak binnen 2 jaar vertrokken. Jammer maar het is niet anders,

Toch acht ik Ajax niet kansloos om in ieder geval een punt te halen. Manchester City speelt Europees allesbehalve denderend, en heeft in het verleden vaak bewezen erg laks te spelen in op papier makkelijke wedstrijden.

Laat ze nou maar denken dat ze de tegenstander verslaan, dat is beter dan dat ze het veld oplopen met de gedachte om de schade beperkt te houden.

Totaal kansloos in mijn ogen. Op alle fronten is City sterker. Verwacht een grote nederlaag.

21 oktober 2012 om 11:04

City thuis, city uit, city in de competitie en city europees is een wereld van verschil

21 oktober 2012 om 13:29

En dan nog is het verschil 10x beter. Heb je hun tribune gezien? Daarvan zouden 11 in de basis staan bij Ajax.

21 oktober 2012 om 23:27

Als Ajacied mag je toch wel de bluf hebben dat je wint. Dat is nou juist wat Ajax altijd zo sterk heeft gemaakt en waardoor Ajax Europees meestal ook wel goed speelt.

Zolang de jong en eriksen spelen en Bergkamp als assistent hebben ze niks te zoeken! Bergkamp laat eriksen spelen zoals Bergkamp zelf heeft gespeeld... Ik zie liefst type Bosman, Litmanen spelen...

21 oktober 2012 om 11:05

Bergkamp was een spits en Erikssen een middenvelder. Dat klopt dus niet....

21 oktober 2012 om 12:27

Als Bergkamp Eriksen ook maar op 10 liet spelen van hoe hij speelde stonden we al bovenaan. Daarnaast was Bergkamp niet op dezelfde positie als Eriksen nu, een echte topkenner.

22 oktober 2012 om 00:36

Kun je in elke post alleen hetzelfde zeggen????

Waarom niet, met zo'n instelling moet je een wedstrijd tegemoet gaan.

21 oktober 2012 om 12:22

Ik snap je punt hoor, maar hij verwoordt het helemaal verkeerd. Waar deze teksten van onze Deense vriend Lasse vandaan komen is mij een raadsel, hoe kun je nou na de laatste wedstrijden met droge ogen beweren dat je een goede kans maakt? Hij had moeten zeggen: "onze instelling is de laatste tijd waardeloos het laatste deel van de wedstrijd, daar komt bijna al het puntverlies vandaan. Tegen City moeten we weer alles op alles gooien, en dan zien we wel wat er te halen valt. We moeten weer voor het maximale gaan."

Wat een onzin. Kansloze missie als je gelijk waardig bent aan ploegen als Heracles

21 oktober 2012 om 11:16

Met die logica is City gelijkwaardig aan Stoke City en Villa. Ik schat Ajax toch wel hoger in dan die twee...

21 oktober 2012 om 11:31

Tja à.s je het inderdaad zo bekijkt:-) nee bovenstaande poll of we 0 punten halen heb ik helaas met Ja moeten beantwoorden. Ajax levert de laatste jaren alleen maar in en we zijn nu op middenmoot niveau Eredivisie aanbeland en dan kom je ook tegen clubs als Aston Villa al heel veel te kort, laat staan Man City

21 oktober 2012 om 11:48

Als Ajax gewoon het eigen spelletje speelt met de borst vooruit hoeven ze helemaal niet te kort te komen. Alleen zijn de Ajax spelers meestal in het begin zo onder de indruk van een grote tegenstander dat ze pas na 45 minuten beseffen dat ze zelf ook redelijk mee kunnen spelen. Alleen is het dan meestal al te laat. En zo gaat het al vele jaren met Ajax in Europa.

De bal is rond en ligt ook aan de instelling van het team, als het gaat zo als gister kunnen ze net zo goed thuis blijven. Maar als ze er voor gaan en hun eigen spel spelen is er een kansje.

We missen overduidelijk het gif dat Vertonghen, Anita en toch ook Janssen ( zei het een stuk minder dan bij Twente) hadden.

De enige die nog lijkt te balen van puntverlies en ten koste van alles wil winnen is Alderweireld. ( Hiermee zeg ik dus niet dat hij alles goed doet). Maar de rest zijn gewoon geen winnaarstypes en lopen er bij als een stel juffrouwen. Met types als De Jong, Eriksen, Blind, Moisander boezem je de tegenstander geen angst in. Dit lijken eerder jongetjes van de plaatselijke zeilvereniging.

Vond het jammer dat De Boer gisteren Eriksen liet staan en Schone naar de kant haalde. Schone speelde een prima wedstrijd maar wordt altijd (als hij mag starten) vroegtijdig naar de kant gehaald. Terwijl Eriksen al weken als een natte krant speelt, hij moet eens een kerel worden! Het is natuurlijk een geweldig talent maar nu moet hij zo langzamerhand toch wel de stap naar volwassenheid maken, altijd maar dat frivole gedoe.

Gelukkig voor Ajax doen Kompany en David Silva niet mee woensdag, maar ze zullen er wel (net als Dortmund) als mannen in moeten gaan en geen greintje ontzag voor die gasten hebben, alleen dan maken ze een kans!

Dan zullen jullie beter moeten gaan verdedigen dan wat jullie gisteravond lieten zien, anders walst City gewoon over Ajax heen. Niet dat City nou zo geweldig is, gezien het materiaal waar ze over beschikken vind ik ze ondermaats presteren. Het is alleen dat Ajax het verlies van Anita en Vertonghen gewoon niet kan opvangen, en dat leidt tot een zwakke defensie.

Dortmund speelde City van de mat en Ajax was bijna gelijkwaardig aan Dortmund..... Denk daar maar is over na.

21 oktober 2012 om 12:55

City stond tot 80ste minuut 1-2 voor in Bernabeu. Ajax werd afgemaakt door real madrid in eigen huis.....denk daar maar eens over na.

21 oktober 2012 om 14:24

heracles speelt gelijk tegen ajax ajax wint van norwich norwich wint van arsenal arsenal wint van barcelona het is niet echt zinvol om zo te redeneren om dan tot de conclusie te komen dat heracles gelijk is aan barcelona

21 oktober 2012 om 17:37

arsenal wint van barcelona? 2 jaar geleden ja

grote woorden na een blamage in Almelo. Hoezo jezelf en je supporters moed inpraten!!!

Deze woorden werden ook gebruikt in de dagen voordat Real op bezoek kwam. We weten allemaal hoe dat voor de Amsterdammers afliep.

Ajax maakt geen schijn van kans tegen city als ik ajax zag tegen heracles. het is verdedigend te zwak voor woorden, poulsen is niet de man die ajax nodig heeft, moisander doet terug verlangen naar vertongen en sana en boerrigter vallen ook tegen.br

21 oktober 2012 om 12:17

Mourinho die helemaal niks met Ajax heeft te maken zei zelfs dat hij niet begrijpt dat Ajax Poulsen heeft gehaald omdat dit niet in de filosofie past.

Ook snap ik Frank niet dat hij Babel niet in de spits zet. Die Siem de Jong is zo'n zwaar overschatte speler. Hij knalt er soms wel een aardige bal in dat klopt maar buiten dat heb je echt vrij weinig aan hem. Op het middenveld komt hij niet eens in het spel voor. Dus het is gewoon een matige spits.

Ik zie nog liever gewoon een voorhoede met Boerrigter-babel-sulejmani. Die Sana is helemaal een kleuterklas voetballer. Daarachter Erikssen en dan maar Siem de Jong (want wie hebben ze anders?). En als Enoh weer fit is hij als verdedigende middenvelder.

Het is te hopen voor Ajax dat er uitzonderlijke talenten in de jeugd lopen.. De signalen zijn goed dat die er aan komen.

Hopelijk zetten ze die woorden bij Ajax nu eindelijk eens om in daden. De Ajax- mensen zeggen altijd dat ze de beste zijn, maar het was lachwekkend om te zien hoe bang ze waren voor Madrid. En ook in Dortmund speelden een groot aantal spelers met lood in de benen. Als je naar de begrotingsverschillen kijkt is dat ook helemaal geen schande maar schep dan niet ook altijd zo op over hoe goed je bent.
Ondanks dat hoop ik wel dat Ajax van City wint, maar dan zullen ze wel eens keer de mouwen moeten opstropen ipv steeds die bange mentaliteit op het veld tonen.

God Frank laat je spelers eens hun bakkes dicht houden over dit soort wedstrijden. Je speelt als een stel kleuters tegen Heracles en laat je het kaas van 't brood eten, en dan wel denken dat je tegen City wat in te brengen hebt? Laat eerst maar eens zien dat je mannenvoetbal kunt spelen.

Ja City werd ook door Real en Dortmund weggetikt maar ze zijn kwalitatief superieur aan onze jochies. Woensdag wordt de gifbeker weer leeggedronken en zul je zien dat je met een dergelijke loting helaas niets in de CL hebt te zoeken. Dit seizoen moet in het teken staan van een team bouwen, titelaspiraties heb ik allang opgegeven met deze spelersmentaliteit.

21 oktober 2012 om 12:10

Helemaal mee eens. Hadden ze maar allemaal de mentaliteit van Frank de Boer. Die was ook voor niemand bang op het veld en hoorde je nooit praatjes verkondigen.
Vorig jaar konden de Ajax spelers John Guidetti niet eens de baas, en dat is tegenwoordig de 6e spits bij City.

21 oktober 2012 om 12:17

Klopt, met wat meer Frankies in het team zou het genieten zijn. Ook Frank kon wel eens een grote mond hebben maar hij maakte het allemaal waar, hij voegde daad bij het woord en dat is wat ik mis bij deze jongens.

Altijd handig naar een 3-3 tegen Heracles te gaan roepen we hebben een goede kans tegen City. Waarschijnlijk worden ze gewoon weg getikt wat eigenlijk geen schande is en ook vrij logisch. Dit is gewoon een hele domme uitspraak om te gaan doen vooral naar de 3-3 het is niet dat je Psv of Twente net met 5-0 weg getikt heb en dat je vol met vertrouwen zitten. Maar laten we ook niet al te negatief zijn en gewoon hopen op een wonder en dat ze een puntje pakken of 3. En die mensen die hierom gaan lopen roepen dat ze hopen dat Ajax geslacht word of wat dan ook ga je schamen

Haha hier moest ik wel even om lachen. Hij denkt zelfs ook nog dat ze een goede kans hebben in plaats van een klein kansje.
Ze kunnen beter oppassen dat ze de wedstrijden tegen City en Feyenoord niet allebei verliezen.

Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde:
Het zijn opscheppers die een veel te positieve inschatting hebben van hun talenten en vaardigheden.

Het ergste is nog dat er niet echt verbetering in zit en dat De Boer altijd 4-3-3 speelt. Doe dat tegen City nou niet, want het gaat precies hetzelfde als tegen Madrid; City is het gevaarlijkst als Ajax balbezit heeft, dan kunnen ze lekker counteren en kost het weinig kracht. Ik vind Eriksen en De Jong gewoon ondermaats en verdedigend met Moisander en Aldeweireld zeer zwak.

Schöne moet ook weer iets te zeggen hoor. Denk je nou echt dat die knuppels een kans maken tegen City? Dream on. Dat wordt gewoon 0 punten in de poule. Ajax lijkt net op comedy capers.

Is een beetje relativeringsvermogen niet op zijn plaats hier, Lasse? Je hebt net 3-3 gespeeld tegen Heracles! Het gaat te ver om te zeggen dat Ajax volstrekt kansloos is, maar City is kwalitatief gewoon een klasse beter, minstens

Ik denk dat de financiële verschillen groter zijn dan de verschillen op het veld. De bal is rond. Ajax maakt thuis zeker kans. Madrid is sterker dan City. En daar kon Ajax ook bijna twee keer tegen scoren.
Ajax hoeft niet zo nodig. De punten die je haalt zijn een gunst. In zo'n poule weet je vooraf dat het lastig wordt om door te stoten.
Ik vind dat Schöne tegen City ook een basisplaats verdient. Hij was gister aanwezig bij alle Ajax goals, en toen hij eruit ging merkte je dat Ajax minder tot doel kansen kwam.
Als Ajax alles geeft kunnen ze gewoon van City winnen. Tegen Heracles dachten ze er te makkelijk over.
Woensdag is een hele andere wedstrijd. Elke wedstrijd is op zich.
Maar als Ajax nog voor de Europa League wilt gaan, moeten ze minimaal een punt pakken tegen City. Anders is het over en uit helaas.

Wauw, wel dapper dat schone dit durft te zeggen na gisteren.
Volgens mij is deze uitspraak alleen maar gedaan om op sites zoals deze reacties te ontlokken van mensen die er iets anders over denken.
Denk dat als city een hele slechte dag heeft en ajax de scheids voor heeft ze een hele kleine kans maken, maar ik denk persoonlijk dat ajax niets te vertellen gaat hebben woensdag.

City werd thuis omver geblazen door Dortmund.
City presteerd in europees verband helemaal niks tot nu toe omdat het louter en alleen bestaat uit ego s .
Maar city gaat wel winnen want als je ten strijde trekt met types als sana boerrighter de jong en babel (die wel altijd keihard werkt) schop je europees gezien geen deuk in een gesmolten pakje boter.
Zonder "personality " ala Jansen en Vertongen is dit ajax totaal ongeschikt om ook maar enigsinds te hopen op een goed resultaat.
Ik snap dat die schone niet veel anders kan zeggen maar het zijn luchtkastelen wat hij aan het bouwen is..

als ajax het kan tegen manchester united dan kan ajax het ook wel tegen city doen ajax speelt altijd sowiso beter in de champions league dan in de eredivisie maarja we moeten niet vergeten dat city wel een goed ploegje heeft

21 oktober 2012 om 14:08

Tegen Manchester United had Ajax spelers als Vertonghen, Anita, Jansen en Aisatti nog maar dit seizoen zijn er gewoon pure middelmaat spelers en die geen potten kunnen breken in de competitie laat staan Man City. Dit wordt gewoon een zware nederlaag.

Als je city tegen WBA zag spelen moet er wel kans zijn. ondanks die rooie kaart.
Ik vind dat city het ook niet zo geweldig doet hoor

21 oktober 2012 om 14:09

Mischien denken ze dat in manchester ook wel na het zien van de beelden tegen heracles.
City vind ik verre van top maar individueel lopen er een paar rond die als ze er zin in hebben buitengewone dingen kunnen.
Ik verwacht een kleine zege van city en mede gezien de aanvallende tekortkomingen van ajax gok ik op 1-0

Ja Schone vooral zo spelen als gister dan vegen jullie Man. City van het veld.
Man. City heeft veel meer kwaliteit op iedere positie en daarnaast een bank waarop menig club jaloers is. Het enige dat in het nadeel van City is dat het team bestaat uit grote ego's.
Woensdag Ajax 0 Man City 3.

Sorry hoor Schone maar juist met de spelers van jou kaliber gaan we hard eraan tegen Man City en ik wordt zo een beetje zat om de supporters die altijd Eriksen ophemelen terwijl we al een tijdje zitten te wachten op zijn echte kwaliteiten. Ik moet eerlijk zeggen dat we dit jaar erg weinig kwaliteiten hebben in vergelijking met vorige jaar.

Ik ben voor Ajax maar ajax heeft nul punten in deze poule

21 oktober 2012 om 23:30

Ajax heeft inderdaad nog nul punten. Dat kunnen er meer worden, maar dat valt nog te bezien. Thuis tegen City en Dortmund zie ik Ajax namelijk nog wel punten pakken.

Bergkamp was geen spits maar meer een nummer 10 of tweede lijn spits. In deze speelstijl lijkt hij qua speelstijl veel op Bergkamp. Verschil is dat er bij Ajax géén echte 10 speelt maar met twee aanvallende middenvelders. Zonder de balbezit van eriksen, voegt hij niets toe net ala Bergkamp. Eriksen is ook geen dominante speler die net als Bergkamp een moment speler is.

Jongens, men moet toch altijd positief blijven en dat probeert hij dus, ja, ze hebben de laatste 15 a 10 minuten slecht verdedigt, maar wanneer die goal van babel niet was afgekeurd, praten jullie nu anders. Ze moeten zeker zelfvertrouwen uitstralen of spreken, anders hoef je helemaal niet te beginnen aan city. Hopelijk laat de boer zich nu eens horen en lasse shone was gisteren stukke beter als die andere wedstrijden. Jammer dat hij van het veld afgehaald werd, want hij was toch bijna de enige die er hard inging iedere keer. Eriksen, goede voetballer maar blijft steken en ziet niet dat hij de bal eerder moet afgeven en die vrije trappen van hem zijn ook niet om naar huis te schrijven.

Ja misschien op Fifa
Maar hoe ik nu ajax zie spelen gaan ze waarschijnlijk verliezen ,

Toch hoop ik op een overwinning , maar die kans is denk ik minimaal

Moet City met 7 man spelen waarvan ook nog eens 2 met een gebroken been. Wat een ongelofelijke bluf. Als je tegen Heracles al 3 doelpunten tegen krijgt maa rvan City gaan ze wel even winnen.

Volgens mij is de bal gewoon rond dus het kan alle kanten, en als ajax zich nu wel weet te motiveren dan weet je t maar nooit

Hoelang blijft Ajax een plaat voor hun kop houden? Je hebt toch tegen Real Madrid gezien, dat Ajax op alle fronten te kort komt tegen dit soort tegenstanders? Ook tegen Man. City zullen ze er meer dan 3 tegen krijgen. Zeg gewoon niets in de media en als je al iets zegt, probeer het neutraal te houden. zoals " we gaan er alles aan doen om een goed resultaat neer te zetten" Maar maakt je zelf niet belachelijk om te zeggen dat je een kans maakt tegen de Europeese top.

Als iemand dit niet moet zeen in zeggen is het Schone wel. Zie eerst zelf maar beter te presteren in eredivisie.

Als je een punt kan halen in Almelo dan moet City ook zeker te doen zijn ???

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren