Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sterk Galatasaray vergeet Man United pijn te doen

Laatste update:

Robin van Persie heeft zijn eerste wedstrijd in de Champions League als speler van Manchester United gewonnen. Dat kostte veel moeite: de Nederlander kwam tegen een sterk Galatasaray nauwelijks in het stuk voor en the Red Devils kwamen goed weg met een marginale overwinning. De grootste kansen waren namelijk voor de brutale bezoekers uit Turkije. De andere wedstrijd in Groep H werd het duel van Rafael Bastos. De Braziliaan moest in 2010 weg bij Sporting Braga, trok naar het Roemeense CFR Cluj en pakte woensdagavond zijn sportieve revanche.

/

Manchester United - Galatasaray 1-0
Alexander Büttner kende een droomstart bij Manchester United, maar moest voor het Champions League-duel met Galatasaray weer plaatsmaken voor Patrice Evra. Büttner zal vanaf de tribune ook gezien hebben dat zijn concurrent slecht begon: zijn terugspeelbal op Nemanja Vidic was niet goed, waardoor Umut Bulut over het been van de Serviër ging. Scheidsrechter Wolfgang Stark vond het echter geen strafschop. Een ‘kans’ kunnen we dat niet noemen, maar de actie van Nordin Amrabat even later wel. De ex-PSV’er ontsnapte na slordig balverlies van Paul Scholes over de linkerkant en krulde de bal op de bovenkant van de lat.

Dat gebeurde wel bij een stand van 1-0, want niet veel eerder had Michael Carrick (nadat Nani met een stiftje ook al een prima kans onbenut had gelaten) de score geopend. Carrick combineerde met Van Persie en Kagawa, omspeelde doelman Fernando Muslera en vond al struikelend over het been van de keeper het net. Galatasaray verstopte zich niet op Old Trafford; zo verspeelden de Turken een dot van een kans toen Emmanuel Eboué in kansrijke positie te lang treuzelde met een voorzet of een schot. Ook een ingestudeerde vrije trap zorgde voor veel gevaar: Hamit Altintop werd compleet vrijgelaten aan de rand van het strafschopgebied en hij schoot de bal hard via de buitenkant van de paal naast het doel van David De Gea.

Galatasaray begon ook prima aan de tweede helft, maar had reden tot klagen toen arbiter Stark de bal op de stip legde nadat Rafael gevloerd werd door Burak Yilmaz. De ploeg van coach Fatih Terim kwam goed weg, want Nani had een aarzelende aanloop in huis en zag zijn inzet gekeerd worden door Muslera. Daarna was het weer de beurt aan Galatasaray: Selçuk kopte rakelings naast, Burak zag een schot gekeerd worden door De Gea en de sluitpost had ook een fantastisch antwoord op de rebound van Emre Çolak. Cim Bom ging steeds meer risico nemen en dat leverde ook kansen op voor de thuisploeg, maar de aanvallend ingestelde mensen hadden het vizier niet op scherp.

/

Sporting Braga - CFR Cluj 0-2
Sporting Braga hoopt stiekem achter Manchester United door te bekeren naar de tweede ronde van de Champions League, maar dan mag een thuiswedstrijd tegen het Roemeense CFR Cluj eigenlijk geen problemen opleveren. Dat gebeurde wel, want voor rust liepen de bezoekers uit naar 0-2. Opmerkelijk genoeg was het Rafael Bastos, die in 2010 nog acht wedstrijden voor Braga speelde, die beide treffers voor zijn rekening nam. Na een kleine twintig minuten profiteerde hij met een schuiver van een breedteballetje van Modou Sougou en even later baande hij zichzelf, met een mooi schot als sluitstuk, een weg naar de 0-2. Het waren slechts twee momenten in een heerlijke eerste helft, waarin ook de thuisploeg een aantal uitstekende kansen kreeg. Na de onderbreking bepaalde Braga het spel, maar kwamen de bezoekers eigenlijk niet meer in gevaar.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Whaha wat een schandalig slechte wedstrijd floot Stark toch. Minimaal 2 strafschoppen had Galatasaray moeten hebben (1 in de eerste minuut, en 1 in de blessuretijd).

Ondanks dat was Galatasaray nog de betere ploeg. United heeft naast de goal bijna geen uitgespeelde kansen gecreëerd (m.u.v. de laatste minuten, toen Galatasaray meer en meer op de aanval ging spelen. Ook het veldspel van Galatasaray was indrukwekkend. Zeker als je bedenkt dat ze uit spelen.

De Turkse supporters vond ik de eerste minuten irritant (fluitconcerten). Maar na enkele minuten begonnen ze met zingen, en hebben dat tot de 95e minuut gedaan. Geweldig!

Manchester United heeft vanavond veel geluk gehad, en mag de scheidsrechter bedanken! Galatasaray had vanavond de overwinning verdiend!

19 september 2012 om 22:58

Het waren echt geen 100 procent strafschoppen. Beide keren redelijk ongelukkige speelmomenten, maar geen zuivere strafschop. Al begrijp ik jouw frustatie, aangezien jij met je handen in de lucht gaat indien Gala scoort.

Man U speelde inderdaad niet goed, maar dat doen ze al maanden niet, daar kwam ik vorig jaar al achter, toen ze tegen Ajax speelden. Maar het veldspel van Gala was nou ook weer niet indrukwekkend, aangezien zowat alle kansen voortkwamen uit counters, met goed positiespel konden ze niet veel klaarspelen.

En ja, die Manchester United supportes zijn inderdaad 'lame'. Zitten allemaal op hun stoeltje en komen er zo nu en dan vanaf bij een doelpunt. Mooi om die fanatieke aanhang van Gala te zien.

19 september 2012 om 23:02

United kreeg anders ook 3x geen strafschop dus niet zo zeiken.

- zuiver hands eboue eerste helft
- valencia werd duidelijk op zn enkel geraakt
- nani werd gewoon weggeveegd bij die corner

En ja die van galatasaray waren ook zuivere pingels. GS mag blij zijn dat carrick nie is opgeleid bij la mesia anders hadden ze met 10 man gestaan.

United speelde geweldig combinatie voetbal in een belachelijk tempo, en Gs was erg sterk en fel op de counter. Alleen united verdedigend is nogsteeds een absoluut drama niet normaal.

Maar eerlijk is eerlijk united was gewoon beter, had de betere kansen bij verre (gewoon knullig afwerken van rvp, kagawa, chica, nani). Maar knap van GS dat ze goed meededen uit bij utd

19 september 2012 om 23:17

Ga verder dromen jij, Nani viel eerder dan de overtreding zelf en wat Valencia betreft, je kan niet voor elke aanraking een penalty geven. Manchester United is echt een zielige ploeg, hoeveel schwalbes ik al vandaag heb gezien in 1 wedstrijd niet normaal meer. En dan slaan op de grond omdat je listige plannetje is mislukt. Beide ploegen verdienden 1 Punt niet 3. Aan beide kanten waren voldoende kansen gecreëerd en waren de kansen slecht afgewerkt.

20 september 2012 om 00:10

Niet met je eens, ik vond dat de overtreding op Nani na de corner een strafschop was maar de rest niet. Wat Evans deed in het strafschopgebied vond ik dan weer geen penalty voor Galatasary maar de actie van Vidic in de eerste minuut had natuurlijk wel een penalty moeten zijn.

Een scheidsrechter moet wel enorm sterk in zijn schoenen staan om in de eerste minuut op Old Trafford een penalty te geven aan de uitploeg.

20 september 2012 om 00:32

de analisten van studio sport vonden het anders wel een zuivere penalty. Koeman noemde stark een thuisfluiter en zei dat hij dit vaker meegemaakt heeft met deze scheidsrechter

20 september 2012 om 00:50

Ik hoor verder niemand op tv en hier praten over de duidelijke handsball van eboue? En één van die op nani of valencia was wel zeker een pingel. Ik klaag toch niet ofwel? Maar GS moet niet gaan zeiken om die pingels want United had ze evengoed kunnen krijgen.

United was gewoon beter klaar. GS had kansen maar dit waren allemaal halve kopballen of afstandschoten, terwijl united 6-7 keer een uitgespeelde kans kreeg die of net geblocked werd of slecht werd ingeschoten van 5m afstand.

en in de tweede helft heeft united al helemaal gedomineerd.

20 september 2012 om 00:52

En niet te vergeten dat United 10 schoten op doel had, 17 totaal. GS had 4 schoten op doel 11 totaal.

20 september 2012 om 07:52

@rezyuz

Welke duidelijke handsbal van Eboue?
Ten eerste raakte hij de bal niet met de arm, maar op de borst. Ten tweede kwam de bal vanaf 2 meter van de keeper af. Indien hij de bal wel met de hand raakte, was het bal naar de hand, en dus geen hands!

20 september 2012 om 13:52

hahaha zo was nederland turkije ook die supporters

19 september 2012 om 23:06

Wat de scheids heb je gelijk vind ik maar wat die kansen toch absoluut niet. United was de enige van de twee die wel degelijk uitgespeelde kansen had. Die kansen van Evra, Nani, Hernandez, Van Persie (met die idioot slechte aanname) waren toch stukken beter dan gelijk wat Galatasaray kon creëren.

Het spel van Galatasaray was indrukwekkend, tot aan de middenlijn zul je bedoelen. Daarna bakten ook zij er niks van.

19 september 2012 om 23:34

Volledig met je eens. Hoewel Galatasaray pech heeft gehad dat Stark niet floot in de eerste minuut hebben ze nagenoeg niets gecreëerd, Wat kansjes na afgeslagen ballen die maar hoog voor de pot werden gegooid, het schot van Amrabat en die snelle counter waarbij de Gea dubbel redde. Daarentegen had United er gewoon een paar in moeten leggen. Grote en uitgespeelde kansen, zelfs ondanks dat van Persie en Valencia dramatisch speelde.

20 september 2012 om 00:54

Kingeric

Ik wou net zeggen..
Ben ik de enige die heeft gezien dat als manu even aanzette de verdediging van galatasaray verscheurde..?(zie de combinaties voordat de goal viel)
Kansen van Nani,hernandez evra zijn er een paar die je kan aanwijzen.

Over de aanname van Van Persie heb je gelijk. Maar eigenlijk geeft Nani de pass ervoor onbeschrijfelijk slecht!
Als hij hem in de loop goed speelde hoefde van persie de verre hoek maar te zoeken.

Galatasaray speelde leuk mee met af en toe dreigende schoten zoals van amrabat en altintop. Hebben zeker recht gehad op 2 penalty's.
Maar aan de andere kant waren er ook twijfels bij de overtredingen op Nani en Valencia.

Ik hoopte ook op meer punten voor galatasaray! maar galatasaray was echt niet beter als Manchester United.

Erg sportief van Carrick om niet te liggen na het contact met muslera.

19 september 2012 om 23:58

Het is wel grappig dat je dan ook vergeet te melden dat United ook 2 extra strafschoppen had moeten hebben.

Bovendien was Galatasaray helemaal niet de betere ploeg. United had 20 schoten en Galatasaray maar 14. United had 6 schoten op doel en Galatasaray maar 3. United had veel echte kansen die er in hadden moeten gaan... denk maar aan de slechte aanname van Rvp, Evra die bijna scoorde en Hernandez die overschoot. Oja, ook was het 53 tov 47 balbezit in het voordeel van United.

Maar ja, dit is altijd zo. Als de slechtere team van de 2 (galatasaray) in een wedstrijd ook maar aardig speelt, en dus niet de betere is, verdienen ze het zogenaamd de wedstrijd te winnen. Ze waren niet beter, ze hadden zeker de overwinning Niet verdiend.

20 september 2012 om 06:56

Galatasary maar 14? We hebben het hier niet over Barcelona of zo. Het ging gelijk op, de wedstrijd had net zo goed anders kunnen lopen.

Bovendien was de penalty van Utd erg makkelijk gegeven en ik hoop niet dat je die handsbal of dat moment met Valencia een penalty vond?

20 september 2012 om 12:07

Hij zegt dat Galatasaray verd de betere was en het verdiende om te winnen, terwijl dat niet zo was. United had meer kansen, schoten, balbezit enzovoorts.

En ik ga het met jou niet over penalties hebben, jij hebt allemaal van die complottheorieen dat ik je gewoon niet eens meer serieus kan nemen.

Oja, en die penalty van Nani had opnieuw genomen moeten worden. Er waren spelers van United en Galatasary al in het strafschopgebied voordat hij de penalty had genomen.

20 september 2012 om 16:36

Statistieken zeggen niet alles over een wedstrijd, want ik vond een gelijkspel meer de verhoudingen weergeven.

Over je penalties, hoop dat het een beetje sarcasme in dat laatste stukje is. Je ziet overal spelers te vroeg inlopen en als we dan echt volgens bepaalde regels fluiten mag je ook niet stilstaan in je aanloop en dat deed Nani wel geloof ik.

Ben trots op mijn club gestreden als echte Leeuwen tegen 12 man.

Thuis pakken we de volle 3 punten. We doen niet onder tegen deze duikploeg die thuis voor zijn eigen supporters niet eens durft te voetballen.

Galatasaray!!

19 september 2012 om 22:51

Ik als UTD fan geef toe dat Galatasaray beter speelde en ik weet niet hoe het komt maar ik ga GS meer volgen ik vond ze heel sympathiek spelen... in ieder geval jullie verdienden minimaal 1 punt...

19 september 2012 om 22:59

weer een persoon erbij die een sympathie krijgt voor Galatasaray.
we spelen goed voetbal sinds vorig jaar.
ken je nagaan? nadat Rijkaard kwam,alles heeft verpest weggaat en Gheorghe Hagi het over neemt en nog slechter doet was het eindelijk om een schoon begin te maken, bestuur ging weg, 14+spelers werden weggestuurt,er werden gerichtte aankopen gedaan,en jah Fatih terim kwam aan het roer en toen begon het allemaal.
van een team dat geen moreel had,geen wilskracht uitgeschakeld werd tegen teams als tromso?kaparyv lyv ofzo dorpsploegen, 8-10e eindigde in een seizoen dat we het lachertje werden,mensen grappen gingen maken dat we zouden degraderen tot een team die we vandaag hebben we gezien.

20 september 2012 om 11:59

Ik begrijp je enthousiasme en groot gelijk heb je. Maar neem de volgende keer even de tijd om je reactie te typen. Ik wil geen zeurkous zijn maar het kost de nodige moeite om te ontcijferen wat je nu eigenlijk allemaal wil zeggen.

20 september 2012 om 15:38

We waren hele wedstrijd lang uit volle borst aan het zingen en drie kwartier voor wedstrijd begon het al. Overigens heb ik gezien dat Umut neergehaald werd en het een 100% penalty moest zijn die van Hamit en laatste minuut heb ik niet kunnen zien zou fijn zijn als iemand het uit zo willen leggen.

19 september 2012 om 22:51

ze hebben idd hard gevochten en gingen er vol voor...maar man man man wat een matig voetbal. Geen overleg, geen tactiek, zit totaal geen idee achter.

man utd was ook erg matig. lijkt net of ze op 70% spelen of zo, ziet er iig niet uit. Hele stadion vol en dan laat je zo weinig zien.

Gala ging er tenminste voor, kan man utd een voorbeeld aan geven

19 september 2012 om 22:55

Manu duikploeg?
De enige die ik opvallend heb zien lopen duiken zijn die van Gs.
Vooral die duikboot genaamd Eboue, die naast schoonspringen ook heel goed kan acteren, als (met name als), die geraakt wordt bij z'n enkels, gaat zitten aan zn dijbeen.
Desalniettemin heeft GS goed gespeeld en bij vlagen mooie aanvallen en acties gecreëerd.
Aan Manu kant, dit kan gewoon beter, het viel me ook op dat RvP zeer weinig werd gezocht en dus niet veel in het spel is voorgekomen.

19 september 2012 om 23:07

Eboué was inderdaad weer ouderwets aan het duiken ja. Het vreemde is dat ik er bij hem wel om kan lachen eigenlijk :D

19 september 2012 om 23:47

Eboue duiken? Verassend dat je niets zegt over Nani want die is een duikkoning!

20 september 2012 om 06:58

@ King

Valencia gezien? Wat een walgelijke trend is zichtbaar bij Utd zeg. Steeds meer spelers die op een dergelijke wijze een penalty of vrije trap willen uitlokken.

Eboue is gewoon dom.

Eerste helft:
Een slordig Manchester United dat zeker één penalty tegen had moeten krijgen, heel misschien zelfs wel twee. Galatasaray kreeg voldoende kansen, een paar vrij grote zelfs, maar scoorde niet. United had daarmee veel geluk. Maakte zelf een mooie goal waarbij Gala niet echt sterk stond te verdedigen. Amper gevaar van de vleugels, Nani was dramatisch en Valencia speelde z’n mannetje wel voorbij maar kon geen goede voorzet afleveren. Van Persie kwam niet in het stuk voor. United onverdiend en zelfs een beetje dankzij de scheidsrechter op voorsprong.

Tweede helft:
United kreeg vroeg een twijfelachtige penalty, zeker aangezien Galatasaray er geen kreeg in de eerste helft. In mijn ogen wel een terechte penalty, maar als je hem niet geeft aan Gala moet je hem ook niet geven aan United. Waarom Nani hem nam is me een raadsel, zat totaal niet in de wedstrijd (al speelde hij wel sterker als in de eerste helft) en enige vorm van gerechtigheid dat Muslera hem pakte. Voor de rest was United wel iets sterker in die tweede helft, hadden wat meer kansjes en hadden de wedstrijd wat beter onder controle maar nog steeds af en toe kansen voor Galatasaray, waaronder enkele zeer goede. De Gea stond echter, gelukkig voor United, goed op te letten. Ook nu kwam Van Persie weinig in het spelbeeld voor, en als hij de bal kreeg deed hij er weinig mee. Speelde helaas niet erg sterk, werd terecht gewisseld, al viel Hernandez ook niet sterk in. Helaas weinig vuurwerk in de slotfase, vond die penalty-situatie in de blessuretijd trouwens goed beoordeelt door de arbitrage, dat was niks.

Conclusie: Moeizame overwinning van United, mede dankzij zwakke arbitrage.

20 september 2012 om 10:11

Nani was dramatisch? Ik weet niet welke wedstrijd je hebt gezien maar zeker niet die van gisteren. Nani was een van of misschien de beste man op het veld. Zet een paar keer heel mooi een teamgenoot in scoringspositie, verdedigde goed mee was betrokken in het spel en als enige minpunt is dat ie de penalty miste (slecht genomen naar mijn mening)

Zeggen dat nani dramatisch speelde getuigd van weinig kennis van zaken of dat je een andere wedstrijd hebt gezien.

20 september 2012 om 10:16

Beter lezen, ik had het over de eerste helft, toen kwam er geen enkele dreiging van Nani af. Slechte passes, slechte voorzetten, slechte passeerbewegingen. In de tweede helft was hij een stuk beter inderdaad.

20 september 2012 om 10:54

Het lezen gaat me goed af hoor en ook in de eerste helft was Nani alles behalve dramatisch.. in de tweede helft speelde hij beter dan in de eerste maar dat wilt niet zeggen dat hij dramatisch was in de eerste.. nogmaals ben ik het niet met je eens. Vond nani verre van dramatisch spelen.. ongeacht het gaat om de eerste of tweede helft.

Een onverdiende overwinning van Man United, en waren duidelijk de mindere van de twee. Galatasaray had zeker twee strafschop moeten krijgen en had enorm veel pech met de kansen die 1x op de lat en 2x tegen de paal aan kwam en verder schoot Burak een kans om zeep en ook Emre Colak had moeten scoren. De scheids was zeker een drama vandaag en Galatasaray werd zwaar benadeeld.dit Galatasaray is erg sterk en gaan zeker verassen.

united was beter en gs had pech.

19 september 2012 om 22:43

Weet je wel dat United in de rode tenues speelde? United was zeker niet de betere ploeg vanavond! Onderbouw eens waarom?

19 september 2012 om 22:45

United beter? Of je hebt een voorkeur voor Man UTD of een afkeur tegen GS. GS was toch echt de betere. United op het eind grotere kansen, maar dat kwam dan ook omdat GS forceerde om de gelijk maker te maken.

19 september 2012 om 22:47

Sorry, heb je per ongeluk een groen duimpje gegeven.
Kan je misschien onderbouwen waarom jij United beter vond?

19 september 2012 om 22:52

Ik vond United beter spelen maar GS had de betere kansen. Ze verdienden een penalty dat wel,trouwens wat was Nani slecht zeg..

20 september 2012 om 00:08

En jou moeten we nog serieus nemen?

United speelde beter?
GS had de betere kansen?
Nani was slecht?

20 september 2012 om 00:10

wat zeg jij nou, Nani was (ondanks de gemiste penalty) de beste man bij Manchester, hij heeft veel kansen veroorzaakt met geweldige acties en passes. Als er iemand slecht heeft gespeeld dan was het Evans.

Gala had zeker wel een gelijkspel verdiend wat een arbitrale blunders zeg abnormaal.br Manu was wel bovenliggend natuurlijk maar toch, genoten van kagawa echt een goed overzicht en mooie acties.

Manchester United en van Persie hadden een zware off day, maar door gebrek aan kwaliteit en geluk straft Galatasaray dat niet af. Snel vergeten deze wedstrijd voor Alex Ferguson.

20 september 2012 om 00:06

van Persie een off day of Semih heeft hem uit de wedstrijd gespeeld???

NL - TR was van Persie ook nergens te bekennen toen hij tegenover Semih Kaya stond, vandaag ook het zelfde verhaal.

Semih Kaya lekker bezig jongen!

20 september 2012 om 00:14

De wedstrijd NL - TR eindigde in 2-0 met van Persie op het scorebord...

van Persie was gewoon slecht vandaag, die aanname bewees alles al. De technisch volmaakte van Persie neemt verkeerd aan.. dan weet je al hoe laat het is. Van Persie kan iedere Europese topverdediger hebben (heeft die in zijn Arsenal tijd dubbel en dwars bewezen) dus daar valt ook Europese subtopper Samih Kaya onder want dat is echt geen geweldenaar.

20 september 2012 om 01:09

Van Persie scoorde tegen Turkije, toen was Semih Kaya nergens te bekennen. Feit is dat zijn aannames vandaag zeer slecht waren, dat doet hij normaal veel beter. Mede daardoor was het voor de defensie ook niet zo moeilijk om hem de bal afhandig te maken.

Man United kwam goed weg wat betreft een penalty tegen.
Voor het eerst Kagawa een wedstrijd bezig gezien, fijne voetballer om naar te kijken!

Zeer content met de drie punten. Altijd lekker om zo de CL te beginnen maar eerlijk is eerlijk, United had hier de drie punten niet verdient matig spel op de mat gelegd. Gala beter en had nog 2 pingels verdient.

Rentree van Fletcher was mooi om te zien en de Gea was een opperbaas, laat maar weer eens zien waarom hij de eerste doelman is.

19 september 2012 om 22:47

Wat een slechte wedstrijd speelde United zeg. Ik heb nu twee competitiewedstrijden (southampton, Fulham) en deze wedstrijd gezien, maar United gaat echt geen prijzen pakken als ze zo blijven spelen. Ik vind de backs degelijk, het zijn twee onrustige jongens met veel slechte momenten. Het centrale middenveld kan aardig voetballen, maar mist veel beweging en diepgang. De vleugelspelers missen heel vaak het overzicht en er zit gewoon veel te weinig voetbal in de ploeg.

19 september 2012 om 22:53

Klopt Feno, de balans is ver te zoeken op dit moment. Achterin vind ik het allemaal maar paniekerig en het lijkt verre van de verdediging die ooit zo bekend stond als angstaanjagend, daarbij mogen we van geluk spreken dat De Gea bij United onder contract staat.

Scholes is momenteel de enigste middenvelder die het vereiste niveau beheerd maar als zelfs hij het laat afweten dan zijn we kansloos. Nani ben ik nooit van onder de indruk geweest, die speelt goede wedstrijden op èèn hand te tellen en is de rest van het seizoen onzichtbaar of nutteloos.

Voetballend kan het echt wel gaan lopen, althans dat verwacht ik. In het begin van vorig seizoen liet United zien het wel te kunnen en dat was zonder Van Persie en Kagawa, 2 spelers die makkelijk net het combinatievoetbal meekunnen. Het is afwachten tot Cleverley en Anderson aanhaken anders wordt een moeilijk seizoen.

De aankoop Van Persie was natuurlijk fantastisch en komt zeer goed uit wanneer die andere ster niet aanwezig is maar we missen nu wel èèn speler die United een pak sterker zou maken, een middenvelder van grote klasse à la Modríc. Daar liggen ook onze zwaktes op het middenveld.

20 september 2012 om 00:19

Nani vond ik vandaag dan wel weer erg goed. Valencia was enorm matig want geen enkele voorzet was goed. Dat hij later een duikeling maakte toen hij zijn man al voorbij was snap ik dan ook wel aangezien hij waarschijnlijk wel wist dat hij weer een slechte voorzet zou geven...

Het ontbreekt eigenlijk al jaren aan een echt goede middenvelder met net dat beetje extra voetballend vermogen. Ik hoop dat Kagawa die rol kan gaan invullen maar nog een extra middenvelder is geen overbodige luxe. Tevens hoop ik dat Vidic snel weer de 'vidic van vroeger' wordt want hij is niet meer de onpasseerbare muur van weleer.

Manchester scheids 1 - 0 Galatasaray Sk

Dit is gewoon schandalig! hoe kun je zo een zuivere penalty niet geven!?
Galatasaray verdiende de overwinning!

19 september 2012 om 23:42

Kan je ook onderbouwen waarom Galatasaray de overwinning verdiende? Toegegeven, in de eerste minuut had Stark een penalty kunnen of zelfs moeten fluiten, maar heeft Galatasaray ook maar enigszins een paar goede kans gehad? Nou nee niet echt. 1 echte kans werd gecreëerd de hele wedstrijd lang door Galatasaray. Tot net over de middenlijn ging het prima voor ze, maar daarna konden ze geen vuist maken. United heeft gewoon de betere kansen gehad, meer kansen gecreëerd en men mag in Istanbul mag blij zijn dat er kennelijk niemand in een rood shirt een penalty normaal binnen kan schieten.

Galatasaray vergeet het? Stark vergeet het.

Maar goed, Gala speelde een erg sterke pot tegen een behoorlijk zwak Manchester United, zeker vanaf de zijkanten was de aanvoer richting de goal erg klein. Nani en Valencia speelden namelijk beiden erg zwak. Gala had zeker een punt verdiend hier en misschien nog wel meer, maar zo zit het nou eenmaal niet in elkaar.

19 september 2012 om 22:50

Nani zwak? Ik vond hem juist goed, vooral de tweede helft had ie een paar mooie ballen die van Persie en Hernandez echt af hadden moeten maken.

Echt wat vind ik dit onterecht zeg, gisteren Ajax dat een punt verdiende en Galatasaray dat vandaag eigenlijk minstens een punt en met een beetje geluk ook nog de winst had kunnen pakken. Ik ben voor geen van beide clubs maar in de Champions league neig je toch naar de Nederlandse/turkse club en ik als liefhebber ben echt trots op het vertoonde spel van vanavond.

Heb geen zin om veel woorden aan de scheidsrechter (en de gehele leiding) vuil te maken, want dat was af en toe niet best, en ik denk dat iedereen dat heeft kunnen zien.

Tweede helft was het spel een stuk minder, ook omdat Manchester United constant bewust de tempo uit het spel probeerde te halen. Waardoor ze het op routine goed hebben uitgespeeld.
En heb me wel een beetje geïrriteerd aan Altintop, want wat haalt hij vaak de snelheid bij een aanval eruit zeg, echt ongelofelijk!

Maar met wat ik vandaag heb gezien vooral de eerste helft, denk ik dat Galatasaray zeker wel kans kan maken op de volgende ronde!

enige wat stark niet heeft gedaan vandaag is de bal in muslera zijn doel te trappen schandalig dit

Moet zeggen dat ik Galatasaray erg sterk vond spelen, toch zeker minimaal gelijkwaardig aan United. Hadden sowieso een punt moeten pakken, jammer dat ze dat niet doen. Muslera keepte weer erg goed, snap niet dat bijvoorbeeld een Milan hem niet probeert te halen. Ook die Kaya vond ik sterk. En United.. Ten eerste vond ik die supporters echt een schande. Je hoorde ze de hele wedstrijd niet, en in de extra tijd was iedereen al zo'n beetje vertrokken.. Van Persie bakte er trouwens helemaal niks van. Carrick Motm. Snap niet dat die commentator Nani zo goed vond spelen, vond hem redelijk matig.

En Galatasaray is gewoon keihard genaaid, echt idioot. Hadden gewoon 2 zuivere penalty's moeten krijgen! Eerst met Vidic en daarna met die Evans. Die Stark bakte er ook niks van, en die mensen achter het doel kunnen ze beter ergens op een vuilniswagen zetten, wat een koekenbakkers. Die heb ik nog nooit wat goed zien doen.

Ik volg het Turkse voetbal niet dus wist niet wat ik moest verwachten van Galatasaray maar ik vond ze erg sterk spelen en hebben ook erg veel pech gehad met kansen ( en de scheids). Man U daarentegen vond ik dramatisch spelen waaronder ook van Persie die hopelijk de volgende CL wedstrijd wel zijn niveau kan halen. Uitslag dus onverdiend in het voordeel van United, Galatasaray verdiende te winnen

Jammer dat Umut bulut uitviel. Anders zou het anders zijn gelopen.
Makkelijk een penalty gegeven tegen GS en geen penaltys gekregen ( 2x ).
Nu voelt het hoe het is om geen penalty te krijgen of onterecht tegen te krijgen. Het doet pijn maar ik ben Trots.
Truste allemaal!

Dank u Stark. Galatasaray had wel twee penalty's kunnen en moeten krijgen. United misschien eentje.

United had wel meer kansen en was wat directer vond ik, maar al bij al was het geleverde spel maar matig. Gelukkig was De Gea er nog maar eens om de drie punten te redden met die prachtsave.

Goeie punten van deze wedstrijd: de score en de terugkeer van Fletcher
Slechte punten van deze wedstrijd: de rest

20 september 2012 om 00:22

De redding van de Gea was natuurlijk ook een goed punt, hij heeft overduidelijk zoveel meer talent dan Lindegaard. Ben benieuwd wie er zondag op doel staat tegen Liverpool.

Stark1-0 Galatasaray.... Neutrale toeschouwers alsjeblieft reageer op dit bericht. Wat vonden jullie van Stark?!

19 september 2012 om 22:51

Ik ben zo neutraal als maar kan.. Maar die Stark bakte er helemaal niks van, laat die gozer maar het amateurvoetbal in Duitsland fluiten ofzo. Galatasaray had zeker 2 penalty's moeten krijgen, overduidelijk. En die penalty die ze kregen was ook twijfelachtig, al streept zich dat weer weg tegen dat moment met Valencia. Maar nooit meer laten fluiten in de CL.

united krijgt een penalty bij een schwalbe van rafael maar gala krijgt er 2 niet dit neigt naar voorbedachte rade stark

19 september 2012 om 22:46

Die penalty die United kreeg was wel degelijk gewoon een penalty. Wat die twee van Galatasaray betreft heb je een punt.

19 september 2012 om 22:46

als die 2 penalty van gala geen penaltys zijn dan is die van rafael er zeker nniet 1

19 september 2012 om 22:48

Het waren gewoon alle 3 penalty's dus.

19 september 2012 om 22:49

lees je wel wat hij zegt? hij vindt ze alle drie penalties
edit: king_eric was me voor

Pffff er zat zeker ook nog een rood shirtje onder de outfit van stark... Jeetje zeg. Minimaal 2 dikke vette overduidelijke pingels niet gegeven! United komt echt goed weg Gs was beter alleen is niet koelbloedig genoeg.

Danny viel door de mand vandaag en hamit was wéér drama. Gs moet nog 2 toppers halen als het overleeft in de winter. Een zeer goede nr 10/schaduwspits (kaka?) Want Elmander is geen Gs niveau en een uitstekende rechtsbuiten (simon Vukcevic?)

Gs fans mogen trots zijn. Thuis herstellen en revanche nemen. Voetbal kan soms zo oneerlijk zijn!

19 september 2012 om 22:48

danny viel door de mand en hamit was drama welke wedstrijd heb je gekeken

19 september 2012 om 22:51

Jij hebt blijkbaar wat gemist. Zie Ned. 3 van halst legt het heel goed uit over hamit. Danny maakt hele domme slidings en was zo onzeker.

19 september 2012 om 22:50

Dany en Hamit waren de beste spelers van Galatasaray, waar heb je het over ? Dany veel cruciale intercepties en straalde rust uit. Hamit liet zien wat voor klasse speler het eigenlijk is. Sterk in de duels en de meest gevaarlijke man in de aanval.

19 september 2012 om 22:53

Hamit zijn eindpasses waren nergens. Kon vaak de assist geven maar ging dan voor eigen succes. Op rechts was hij nergens.

Danny vond ik alles behalve rustig. Semih was heer en meester. Die domme sliding op valencia waarin hij op zijn Afrikaans komt invliegen was 1 van zijn vele fouten.

19 september 2012 om 22:53

10_alex_10
Ben het niet met je eens over Dany. Vond hem zeer goed hoor. Alleen volgens mij had Terim hem beter op middenveld kunnen opstellen i.v.m. zijn snelheid en Cris in de verdediging. Over Hamit heb je wel gelijk.

19 september 2012 om 22:54

Ik had cris ipv Danny laten spelen, ik vond dat United vorin te veel ruimte kreeg vanwege het niet goed doordekken van hem.

20 september 2012 om 00:19

10_alex_10

Je stelt me teleur met deze reactie, ik kijk dagelijks op deze site en volg met name jou en andere gerespecteerde (turkse) leden die altijd wel wat leuks,nieuws en creatiefs te melden hebben.

Maar hier sla je noch kant noch wal. Dany begon zeer slap aan de wedstrijd maar was daarna ijzersterk achterin, terwijl Semih juist hier en daar een steekje liet vallen. Een goed voorbeeld is de 2e kans waarbij Semih, Chica laat weglopen.

Dany heeft mij overtuigt dat ervaring niet altijd genoodzaakt is. Cris? Who Cris? Ervaring? What kind of ervaring? Champions League? Oh, well we got Nounkeu !

Hamit was trouwens redelijk. Hij viel op, maar op de 1 of andere manier heeft hij het overzicht niet. In de 1e helft waarbij Eboue vanaf rechts opkwam maar hij gaf hem op Amrabat die al buitenspel stond. Oliedom.

28 september 2012 om 16:06

Haha dat is niet teleurstellen. Maar een kwestie van visie verschil. Wat ik verwacht van een verdediger kan anders zijn dan wat jij verwacht. Moet ik daarom altijd dezelfde mening hebben? Dat denk ik niet.

Ik vond Danny vanwege een aantal acties niet goed. Zoals die sliding en de tegengoal. Positioneel en die sliding waren buiten proporties. Die bal kon zo op de stip.

Ps.
Je clubgenoot hieronder (metinoktay) deelt ook mijn mening bijv.

Dat is niet erg. Toch?

19 september 2012 om 23:18

Vergeet Hakan Balta niet. Zelfs Sabri had het beter gedaan op links.

19 september 2012 om 23:54

Lefter, ik geef je groot gelijk, waar was Balta??? sjonge jonge jonge..

10_alex_10, heeft ook gelijk danny en hamit waren waardeloos, je kunt daarbij ook melo en bburak toevoegen. Snap ook echt niet waarom die met burak begon, hij had al bewezen bij Trabzon dat die waardeloos was op Europees niveau en liet dit vanavond weer zien.

Selcuk inan stelde me wel teleur, had toch beter spel van hem verwacht. En tja waarom haal je amrabat eruit? Over de scheids wil ik niet eens beginnen...

Thuis pakken we ze

20 september 2012 om 16:00

Eerste helft werd het voor ons gespeeld en dan zag je Hakan Balta spelen... Jeetje hé.. Maar je kon het niet zomaar aan hem wijten, buitenspelers van Manchester speelden tegen de zijlijn aan en Hakan Balta kon niet elke keer dichterbij dan 2á3 meter komen omdat ze goede steekpassen geven.

19 september 2012 om 23:52

Danny was de eerste 10 minuten slecht, maar daarna was hij zeker voor mij tenminste de beste man op het veld, heeft Van Persie heel goed gedekt. Zijn vliegende tackel was misschien niet oke, maar ja hij was 1 op 1 wel ijzersterk.

Galatasaray moest 4 penalties krijgen die ze niet kregen. Man U kreeg er 1 die niks was als je die vergelijkt met die andere 4.
Jammer, GS was de hele wedstrijd beter.
Pak em' beet 75min van de 90 min was GS de boven liggende partij.

Snap niet hoe Amrabat werd gewisselt hij was verruit de gevaarlijkste aanvaller, die Burak Yilmaz bakte de hele wedstrijd er niks van, die moest eruit.
Ging overal lopen terwijl hij in de 16 moet zijn....

19 september 2012 om 22:46

Haha, 4 zelfs. Geloof je het zelf ja

19 september 2012 om 22:52

Hou het maar gewoon bij 2 ja, desondanks was het een beroerd optreden van 'stark'.

19 september 2012 om 23:06

Ik weet niet hoe je bij vier komt hoor, twee sowieso en nog één twijfelgeval in mijn ogen.

On: Wat was United zwak, ongelooflijk, die gaan niks winnen als ze zo doorgaan, straks eindigen ze nog onder Arsenal joh

19 september 2012 om 23:39

Welke wedstrijd heb jij gekeken Umad? 4 penalty's is zwaar overtrekken en Galata was zeker niet 75 minuten de bovenliggende partij. Hoogstens een minuut of 30.

Het is lang geleden dat United goed gepresteerd heeft in Europa, en ook vanavond was het niet wat. Echt apart, hopelijk kan Fergie dit probleem snel oplossen. Betere ploegen dan GS straffen dit af.

Ondanks het feit dat de wedstrijd voortvarend begon met een goal van Carrick (uit een geweldige opgezette aanval), was het over 90 min totaal niet wat. Gala had zeker recht op minimaal 2 penalty's, en ze speelde zoals elke Turkse ploeg met veel passie. Ik kijk nooit Turks voetbal, maar ze haalden vandaag een hoog niveau.

20 september 2012 om 05:37

Ben jij vorig jaar begonnen voetbal te volgen? United is in de afgelopen 10 jaar gewoon de meest succesvolle ploeg in europa na barca, met alleen al 3 cl-finales in de laatste 5-6 jaar waarvan 1 gewonnen ..

24 september 2012 om 21:34

Nee daar ben ik vorig jaar niet mee begonnen. Maar de laatste keer dat ze een goede wedstrijd in Europa hebben gespeeld is ca. 2 jaar geleden, dat is toch lang geleden ofniet?

24 september 2012 om 23:13

Nee, dat betekend dat ze het afgelopen jaar niet goed gedaan hebben in europa. Dat kan gebeuren.

Snap nou egt wel de engelse kranten dat man utd teveel strafschoppen krijgt. Ze krijgen zeker cursus duiken op de trainingen sjonge jonge.

19 september 2012 om 23:35

Ashley Young, he. Die leert iedereen hoe je moet diven. Wat meer kan die niet. Ashley Young, the diving master.

20 september 2012 om 00:24

Hopelijk wordt er snel iemand gevonden die de penalty er ook werkelijk in kan schieten... zo heeft al die speciale training op 'diven' natuurlijk geen zin...

Zoals ik altijd heb gezegd is de Engelse competitie een overschatte competitie, zéér interne competitie. Van Persie bewees weer dat hij alleen in Engeland aardig doet.

Stark moet straks even in zijn bed liggen en zich afvragen hoe erg hij Galatasaray heeft gepakt, dus omdat Galatasaray uit speelt, kunnen ze géén penalty krijgen. Dus omdat de ene actie in de eerste en de tweede actie in de laatste minuut afspeelt, kan een club als Galatasaray géén penalty krijgen. Aan de andere kant krijgt United wel een onwijs controversiële penalty. Applaus, applaus en nogmaals applaus. Echt typerend.

Respect voor onze leeuwen, ze hebben gestreden en United onderdrukt. Deze United zal in Istanbul heel erg zwaar krijgen met hun onwijs laf voetbal. Zo ga je niet winnen in Istanbul. Als je nog steeds teert op een 38-jarige voetballer (die overigens zeer oké is), dan zit Ferguson echt in een noodsituatie.

Galatasaray speelde gewoon sterk en wat ben ik trots op ze. Vooral Danny en Hamit waren héél goed, achtervolgd door Muslera en Semih. Hamit heeft mij echt positief verrast, bedankt man. Selcuk en Melo waren echt niet goed, die twee hebben mij teleurgesteld vandaag. Vooralsnog mogen ze trots zijn op hun prestaties, want United kwam echt niet tot hun routine-voetbal toe. Het was beduidend slecht wat United liet zien, gewoon bang in Old Trafford. Echt zwak, als je als favoriet zo speelt en wordt onderdrukt.

Bedankt Galatasaray, bedankt Terim.

19 september 2012 om 22:58

Hamit heel goed? Nee, daar ben ik het totaal niet mee eens. Hamit is de handrem van deze ploeg. Haalt de tempo eruit en kan niet beslissend optreden. Durft geen steekpass te geven op Amrabat in de eerste helft. Iemand die van Real komt, kan je je dat voorstellen? Of hij is bang om te falen, of hij kan het gewoon niet. Ik weet niet welke het is.

19 september 2012 om 23:07

Je kan alles zeggen wat je wil, maar als je Hamit vandaag slecht vond, dan twijfel ik enorm of je naar de wedstrijd hebt gekeken. Hij bezweek niet onder de enorme druk, terwijl Melo en Selcuk door de mand vielen. Hamit had ongekende rust in zijn spel en dat was nodig. Hamit was één van de weinige spelers die overzicht hield en echt rustig speelde.

Als Galatasaray de eerste 20 minuten-syndroom zou overleven, dan zou Manchester echt niet winnen. Daar was ik ook bang voor en wat gebeurt er? Uitgerekend de 7de minuut krijgen we een goal.

Jammer, maar als Cim Bom zo blijft spelen, dan moeten we 9 punten kunnen pakken, of zelfs meer.

20 september 2012 om 14:44

Ik heb niks gezegd over dat Hamit slecht was. Hij nam nauwelijks risico's, speelde telkens op safe, dus op fouten was die niet te betrappen. Maar voor de rest vond ik hem maar matig spelen, zoals ik hierboven al heb aangegeven. Iemand die bij 2 Europese topclubs heeft gespeeld, daar verwacht ik toch meer van dan een balletje breed. Hamit heeft het gisteren puur op ervaring overleefd, iets wat die meer heeft dan Melo en Selcuk.

19 september 2012 om 23:05

Hamit en Dany waren echt goed. Dat waren vooraf toch de vraagtekens. Zo gek kan het lopen, zijn ze ineens de beste van je team. Braga thuis wordt meteen alles of niets. We moeten toch gewoon door kunnen gaan ?

19 september 2012 om 23:12

Vooral Dany speelde verbijsterd goed, van Persie kreeg er een heethoofd van. Hamit speelde ook met enorme rust, terwijl Selcuk en Melo bezweken onder de druk. Beide spelers vielen mij enorm tegen, terwijl ik het meeste van hun verwachte. Echter wil ik ze niet afbranden.

Tegen Braga kan het magistraal of fataal lopen. Het spel tegen United kan tegen ons keren en onderschatting kan erg fataal zijn. Elke wedstrijd kent andere motivatie, maar als Teirm zijn spelers zo motiveert, walsen we over Braga heen. Met een gelijkspel of verlies snijden we ons eigen vingers.

19 september 2012 om 23:28

Hakan Balta was ook 1 van de slechten

20 september 2012 om 00:26

Vergeet niet dat wij United al hebben gehad en dat Braga daar nog niet is geweest. Braga is cruciaal over 2 weken, geen twijfel over mogelijk. Aankomede 4 weken de 6 punten pakken, en we zijn hopelijk zo goed als door. Al wil ik niet vooruit op de zaken lopen. Laten we ons nu maar richten op de Super Lig, Akhisar Belediye Spor.

19 september 2012 om 23:17

Tjonge jonge wat heb ik me geïrriteerd aan die Stark. Waarom staan die vijfde en de zesde scheidsrechter daar achter de doellijn? Je ziet toch duidelijk dat Umut van achteren geraakt wordt. Wat een schande, stelletje prutsers!

Desalniettemin, ben ik heel tevreden over onze getoonde spel. Ze hebben gestreden als leeuwen en dat maakt me gelukkig! Amrabat zijn schot bovenkant lat, schot van Hamit buitenkant paal, kopbal van Selcuk buitenkant paal en twee niet gegeven penalty's. Niet te vergeten kans van Burak en die van Emre Colak. Man man man, wat had United geluk vandaag. We verdienden hier minimaal een punt!

Bedankt mijn liefde!

Edit:
Grappig dat jij na elke reactie een duimpje omlaag krijgt. Ik overdrijf niet, na elke reactie krijg je meteen een duimpje omlaag. Je hebt veel haters boefje.

Galatasaray had hier gewoon een punt verdiend. Schandalige optreden van Stark. Minimaal één penalty. Hoe lang gaan de Turkse clubs dit nog pikken? Keer op keer worden we benadeeld.

Eerste helft was duidelijk voor Galatasaray. 2x het paal. Talloze kansen en een niet gegeven penalty. United was natuurlijk beter in de tweede helft, die hebben gewoon veel betere wissels en hadden bovendien een extra wissel. Met Aydin en Colak ga je echt niet beter spelen.

Schaam je Stark! Vieze thuisfluiter!

Mijn Leeuwen hebben gestreden voor elke meter. Ik ben zeer trots op ze. Een gelijkspel had zo maar gekund. Manu viel zeer tegen, kwam vaak in de problemen. Scheids was erg wispelturig met zijn beslissingen over wel/geen penalties. Ik denk dat hij vanaf nu wel met pensioen mag. In Istanbul wordt de klus geklaard door Cimbombom. Zeker weten!
Trouwens over de wissels kunnen we ook nog twisten!

Zuur voor GS om zo een wedstrijd te verliezen. Overwicht in Manchester en de fans die zich 90 minuten lang lieten horen. Respect en duidelijk de grootste club van Turkije.

Voetballend zag het er ook prima uit, toch wel respect dat Man UTD met zoveel man achter de bal speelde om het GS zo moeilijk mogelijk te maken.

Stark had een offday in het voordeel van Man Utd. Of het express was lijkt mij niet, maar als je Man UTD voor zoiets makkelijks een penalty geeft, dan verbaasd het mij dat je aan de andere kant 2x een overduidelijk overtreding niet bestraft.

Verder was Nani denk ik wel de beste man, strooide op het eind met fantastische passes en buiten zijn irritante gedrag (stark erop wijzen dat Eboue een schwalbe maakt, terwijl hij er zelf ook een handje van heeft).
Man UTD had het op het eind moeten afstraffen, 2 100% kansen gemist door Hernandez.

Vandaag heeft Galatasaray me positief verrast en Manchester United is mij tegengevallen. Galatasaray had op zijn minst een gelijkspel verdient. Ze hadden zelf kansen om er minimaal 1 maar misschien wel meer te maken. Ook Manchester kon er meer maken maar dit was gezien het spelbeeld onterecht geweest. Respect voor de manier waarop galatasaray het United moeilijk maakte, zo zie je dat als je in je eigen kracht het Manchester in Old Trafford het heel moeilijk kunt maken, Ajax deed dit vorig jaar ook en wist zelfs te winnen. Stark had Galatasaray een penalty in de eerste minuut moeten geven en kon er 1 geven aan Manchester United en 1 aan galatasaray in de slotminuten van de wedstrijden, ik denk als hij terug kijkt dat hij niet heel tevreden over zijn eigen optreden zal zijn..

19 september 2012 om 22:55

Dank je voor je eerlijke mening. Ik denk dat Collina nu wel inziet dat Stark met pensioen moet.

gala had zoiezo 2 penalty's moeten krijgen en nani had rood moeten krijgen want ij had al geel en maakte een harde zwalbe

19 september 2012 om 22:55

Schwalbe? Hij stond 1 op 1 dus waarom zou hij daar in godsnaam gaan liggen..?

20 september 2012 om 12:48

ik weet of jij hebt gezien wat er gebeurt is maar hij stonds bijna bij de achterlijn en hij veel 1 veelste laat en 2 hij werd niet geraakt ga de beelden maar opnieuw bekijken niks 1 op 1 met de keeper

Dramatische scheids. Galatasaray had 2 pingels moeten krijgen en United ook nog minimaal 1. Verder was Van Persie slecht en waren Carrick,kagawa en Nani goed! Grappig hoeveel United supporters Nani weg wilden hebben bij de club. Wat was hij goed zeg! Hopelijk blijft hij zo doorgaan! Was ook 10x beter dan Valencia.

Ben ik verdrietig?ja..waarom?er zat veel meer in vandaag voor galatasaray.
3-4x buitenkant paal,1x lat van amrabat,jammer dat die niet raak was.
Stark dat niet zn ballen laat zien om gelijk een pingel te geven,wat doen die 5e en 6e man eigelijk?geen pepernoot..
en dan krijg je een soortgelijke actie(betwijfel of het een overtreding was) en dan gaat het gelijk naar de stip!
ben ik tevreden? jah absoluut.
we hebben gestreden,we gingen niet met zn 10e in de 16 een muur maken.
we waren zelfs de betere! meer kansen waarvan je echt denk komop man die moeten er toch in!
ben nog is tevreden op het spel van galatasaray.
we speelden ons eigen spel naarmate de wedstrijd vorderde.
1e 20-25 minuten was het United. daarna begon gala meer te spelen.
eindelijk spelen we gewoon hoe we normaal ook spelen,niet zoals sommige dat de sterren van de hemel spelen in de competitie en dan speel je europees,dan denk je is dit de team die we hebben gezien?(bursaspor).

Het was echt een leuke wedstrijd,maar met de hulp van de scheids worden ons punten ontnomen.

Muslera! My man! de keeper die na zoveel drama's die we hebben gehad de tenue aan heeft getrokken. pingels die wij in de competitie of in de europa tegen kregen waren 100 een tegengoal.

Petje af voor de aantal supporters daar in de hoek.
90 minuten lang uit hun longen gezongen!

20 september 2012 om 00:02

Ze hebben 2 keer buitenkant paal geschoten en 1 keer bovenkant lat, niet 5 keer.

Volgens mij verdiende man united op het laatst ook nog een penalty. Het standbeen van valencia (?) Werd aangetikt.

19 september 2012 om 22:57

Nee kijk maar naar de herhaling. Overduidelijke schwalbe die met geel bestraft had moeten worden!

19 september 2012 om 22:58

Hij werd inderdaad wat geraakt (ook daarom dat Stark geen geel gaf), maar Valencia hoefde daar helemaal niet te gaan liggen volgens mij. Het zou een heel erg lichte penalty geweest zijn. Dan was die handsbal van die Galatasaray speler in de eerste helft nog dichter bij een penalty vond ik.

Net als in Nederland worden ook Europees alle topclubs thuis gematst. Walgelijk om te zien. Ik verlang al jaren terug naar de beginopzet met 2 poules van 4 en de 8 kampioenen van de sterkste landen.

Gs voetbalde goed en had goede kansen, maar United heeft er aan de andere kant de laatste 20 minuten ook 3 100% kansen laten liggen.united trekt de lijn van het goede Europese spel van vorig jaar mooi door. Een gelijkspel was misschien een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest.

20 september 2012 om 00:26

Ik dacht dat de omkoopschandalen meer voorkwamen in de Turkse competitie dan in de Engelse?

Overigens had Galatasary in minuut 1 al een penalty moeten krijgen maar de overtreding op Nani had er in mijn ogen ook wel 1 moeten zijn.

Echt jammer voor Gala, ik hoopte echt dat ze minstens 1 keer gingen scoren. Was meer dan dik verdiend geweest. Zelfs een winst had ik ze gegund. Ze speelden echt sterk en waren agressiever dan manu.

Leeuwen ze hebben echt gevochten als leeuwen allemaal. Iedereen speelde goed en geconcentreerd bij Galatasaray. Zelfs Hamit speelde redelijk Dit Galatasaray verdiende meer! Met Bulut hadden we er wel eentje ingeprikt. Stark vond ik goed fluiten maar hoe kan je in godsnaam 2/3 overduidelijke overtredingen (waarvan 2 100% penalty is! En dan geett hij Utd de penalty echt slecht hoor.

Maarja gefeliciteerd Man Utd fans hier op voetbalzone

verdomme, zo onterecht. Waar was je mee bezig Stark, onbegrijpelijk, 2 pingels niet gegeven. Hakan Balta, ik hoef je nooit meer te zien, rot op, alsjeblieft. Geen één voorzet, telkens tikkie terug. verdomme ik werd er gek van. Semih en Dany speelde weer is sterk, Dany moest alle fouten corrigeren van Balta en speelde als een beer. Burak en Elmander hebben ook gestreden, Melo en Selcuk vielen tegen. Hamit ook. Maar goed, wij hadden het verdient. Manu is totaal geen team en gaat zeker een moeilijk jaar worden. Dit team kunnen we pakken in Istanbul.

Ongelofelijk gewoon geen woorden voor .. Zo zie je maar weer dat ook al staan er 10 grensrechters er nog helemaal niets wordt opgelost, of ze het niet willen zien dat betwijfel ik na deze wedstrijd gigantisch..
Galatasaray begon sterk aan de wedstrijd en werd in de 1e minuut een zuivere penalty ontnomen, mooie schot van Amrabat die helaas op de lat kwam en nog een mooie poging van Altintop die helaas tegen de paal aan kwam. Galatasaray was 1e helft zeker de betere ploeg en verdiende op een gelijkspel te komen.
Dan laten we het even hebben over de 2e helft wat een ongelovelijke ballen heeft die Stark zeg Galatsaray 2 zuivere penalty's niet geven en een vrije trap randje 16 en dan aan Manchester United wel geven respect Stark!
Galatasaray heeft mij verrast en heeft laten zien dat het niks minder is dan Man United en ja wat kan ik er verder nog over zeggen, denk dat Sir Alex Ferguson wel een pakje kauwgom aan Stark mag geven.

Galatasaray speelde goed. Je merkt dat bepaalde spelers gewoon tekort komen. Selcuk, Burak, Balta leuk tegen Antalyaspor, maar hier komen ze tekort. Selcuk staat bekend om zijn steekpassjes. Waar waren ze ? Er waren geen gaten he Selcuk ? Wat dan ? Wat is dan je meerwaarde ? Balletjes (tekort) kaatsen ? Sommige spelers moeten laten dat ze het niveau aankunnen, anders halen we gewoon een buitenlandse vervanger. Ik wil geen sportoto spelers, maar CL spelers.

Ik wil niet te diep gaan in mijn kritiek, want we domineerden op Old Trafford ! Terim is een topcoach. Wij hebben top supporters.

Het is goed dat Cluj heeft gewonnen. Nu moet Braga ook voor de winst spelen tegen ons.

Jongens ik ben enthousiast ! We houden ons staande in Europa ! Dit kan nog een leuk avontuurtje worden.

19 september 2012 om 23:06

Ja, verrassende uitslag van Cluj tegen Braga!

19 september 2012 om 23:58

Ach wat verwacht je van Selcuk, zelfs bij Xavi gaat het niet zo gemakkelijk als hij tegen Manchester speelt, we hebben goed gespeeld joh, we moeten ook rekening mee houden dat we vandaag tegen een Europese grootmacht hebben gespeeld, dan gaat het wat moeizaam. Maar we hebben ze het wel super moeilijk gemaakt op Old Trafford, en dat kunnen sommige Europese topclubs niet eens.

20 september 2012 om 00:20

Om Selcuk na deze wedstrijd zo af te branden getuigt niet van enig respect. Selcuk verzoop niet, hij heeft gewerkt en veel ruimte gemaakt voor zichzelf. Hij speelde alleen op het middenveld, Melo heeft me zwaar teleurgesteld. Slechte ballen geven kan, maar hij heeft niet gevochten. De laatste van wie ik dit had verwacht, was Melo. Walgelijk!

Selcuk heeft balverlies geleden, maar heeft ook genoeg goede dingen gedaan. Rust bewaard op momenten, ballen naar de zijkanten ingeleverd. Speelt hij tegen Braga goed, is het wel weer de man. Een speler op basis van 1 wedstrijd zo afkraken, zon mening verwacht ik nou juist niet van jou Gangstarr.

Je wil buitenlandse CL spelers? Voor wat dan, voor die 10 wedstrijden in Europa. De TFF heeft weer een belachelijke regel dat er vanaf volgend seizoen 5 buitenlandse spelers in de basis mogen. Tuurlijk zijn er betere spelers dan die jij opnoemt, alleen we kunnen niet doorgroeien. Waarom niet? TFF houdt het tegen.

Ik snap wel dat de neutrale kijkers meestal willen dat de under dog de wedstrijd wint, maar om nou te zeggen dat GS het verdiende om te winnen gaat een beetje te ver. Hernandez had alleen al in de laatste 10 minuten 3 100% kansen. Verder hadden van Persie,nani,valencia en Kagawa(2x) ook allemaal moeten scoren. United gaat veel te slordig om met de kansen. Zondag tegen Liverpool moet dat beter!

19 september 2012 om 23:30

@ Mufc-wazza

Ik ben normaal gesproken ook op de hand van Man Utd, maar Galatasaray was vanavond toch echt beter. Man Utd speelde erg zwak. Daarbij, als we een opstelsom maken, moeten we concluderen dat Stark Galatasaray wel degelijk benadeeld heeft.

Jammer had meer in gezeten! maar heb genoten van Galatasaray!! instelling en de tactiek van Fatih terim is gewoon duidelijk! niet je spel aanpassen omdat je tegen Mancester speelt maar gewoon proberen te aanvallen. Voetballend heeft Galatasaray gewoon een goeie ploeg op een zwakke schakel hakan balta(linksback) na. Belooft veel voor de komende wedstrijden!

Gelijkspel een betere afspiegeling? Niet als de scheids eerlijk was geweest! Wat een vieze thuisfluiter zeg. Ik had het nog willen zien als Gala eerst had gescoord. Die Vidic had ook zeker 2x geel verdiend. wat een schopper. Deze scheids zien we hopelijk niet meer terug in de CL.

Wat een k*t scheidsrechter die 2 100% Penalty's niet floot.
En wat een vieze Schwalbes maakten die United spelers.
Schandalige wedstrijd floot die Stark, Ik hoop dat hij nooit meer Champions League mag fluiten.
Wij mogen trots zijn op ons club we hebben gestreden als leeuwen en erg goed gevoetbald.
We hadden ook meer balbezit dan Manchester United, Jammer dat we niet teminste een punt hebben gepakt want dat hadden we wel verdiend!

is altijd zo bij galatasaray ook altijd tegen fenerbahce in de competitie ze spelen sterk ma
vergeten te scoren ik ben trots op mijn team vooral semih de jongste man op veld was de beste hij heeft van persie goed aangepakt van galatasaray zeide
en eindelijk!!! hamit altintop is weer terug
en felipe melo mag van mij de koffers pakken en nachtleven pakken sjonge jonge die gozer was kapot 15 dagen laat gekomen voor de copetitiestart en dan krijg je dit
(zeiden de turkse comentators
natuurlijk ook muslera met de mooie penalty reding
galatasaray speelt nu 2x thuis tege braga en cluj 6punten pakken daarna 2x uit en dan de grote wedtsrerijd in de hell tegen united die we een show gaan maken met de suporters
ik wil zoiwezo de suporters bedanke ik hoorde alleen maar turkse supporters
en mijn laatste woord
ik heb respect voor nederlanders ik eet hun brood hier in dit land en ben gelukkig maar echt waar ze onderschatten het turkse voetbal heel erg galatasaray is geen fenerbahce dat tege lokomotiv moskou speelde wij zijn sterker geworden en de beste team uit turkije in het buitenland en meeste gespeelde
uefa cup super cup 2000

Galatasaray geeft weinig zeggenschap aan United. Op geen enkel manier kunnen de supporters en United met een positief gevoel terugkijken. Kagawa en Valencia waren de beste aan de kant van United(alhoewel de voorzetten van Valencia.....ehhh). Voorin zijn ze gevaarlijk, maar dat heeft ook z'n momenten. Zo groot en sterk zijn ze dus niet. Achterin lijkt het zelfs op subtop. Daar blijft het bij. Niets noemenswaardigs.

Galatasaray moet alleen wel toeslaan, maar als je wordt tegengehouden door een thuisfluiter, dan gaat dat moeilijk. Ik verwachtte Cris vandaag, Dany treuzelde iets teveel maar was verder best oké. Hamit had z'n momenten, maar was nog altijd niet zo goed. Had ietwat betere keuzes kunnen nemen. Maar de grootste sukkel aan de kant van Galatasaray was zonder meer Hakan Balta. Heeft geen ene moer gedaan. Valencia heeft hem alleen op snelheid al helemaal kapot gespeeld. Triest.

Ik ben teleurgesteld dat het zo is afgelopen, hier zat minimaal een gelijkspel in. De echte top te pijnigen lukt ons (turkse topclubs) iedere keer weer niet. Onnodig, jammer, balen..

Ik ben zo fcking trost op mijn team he, mensen zijden van die word makkelijk 3-0 ofso en ik zelf wist ook niet wat er zou gebeuren. GS speelde afgelope seizoen heel erg goed maar we speelden alleen tegen turkse clubs, maar vandaag hebben we laten zien dat we gewoon ballen hebben en zelfs Man U konden klaren. Eerste minuut een penalty niet gekregen, god weet waarom maar die moest echt komen hadden we na 1 min op voorsprong gezeten :S. maargoed ik ga niks zeggen over scheids dat doet derest wel en Koeman zij het net ookal op Ned3 en zij dattie een thuisfluiter is. GS speelde goed, vond dit echt genieten. vond Burak vandaag sterk, ballen die hij kreeg kon hij bij zich houden. Elmander stelde mij echt teleur was nergens te zien. Melo heeft zijn vorm niet echt te pakken en Selcuk heeft ook niet echt veel gedaan, had meer van hun verwacht. Muslera was goed en Danny vond ik sterk.
Ben alsnog troste Gsli forever 3

20 september 2012 om 00:02

Koeman heeft gewoon 100% gelijk, Stark was gewoon een thuisfluiter. Echt jammer voor Galatasaray.

Altijd galatasaray die zulke dingen meemaakt, enigste wat je hoeft te doen is Afmaken Afmaken Afmaken!!!!!!

Mijn ploeg heeft met 1-0 verloren, het doet pijn maar ik ben trots op mijn club.
ik denk dat Galatasaray het wel gaat maken in de poule.

Geweldig!!, heb genoten hoe GS speelde
ik vond Dany wel sterk hoor vandaag
daar in tegen vond ik melo heel zwak, maar goed Gala hoort 2 strafschoppen te krijgen maar die klote scheids gaf ze niet
Petje af voor Muslera !
zo zie je dat je soms geen geluk krijgt,
1 bal gaat op de lat
2 ballen gaan op de paal
wat wil je nog meer??
Gala was zeker de betere op het veld..

Ps. ultraslan 95 minuten lang Superr !!

ik zal proberen om niet door een glatasaray bril te kijken... maar galatasaay verdiende hier wel minsten 1 punt...

1ste minuut: penalty niet gegeven,
8ste minuut: zeer mooie en terechte goal van carrick
amrabat deklat, altintop paal, selcuk inan paal
hamit altintop net buiten de 16 neergehaald geen vrije trap
burak yilmaz tegen de doelman bij een counter en vervolgens emre colak ook
laatste minuten weer geen penalty gefloten voor galatasaray

aan de andere kant vond ik in het begin man u zeer dreigend komen... de passen tussen kagawa en nani waren mooi om te zien de panna'tje van de man u spelers, het simpel uittikken van de turkse defensie.... galatasaray heeft natuurlijk ook wel wat geluk gehad dat het maar bij 1-0 is gebleven ( buiten het feit dat ze de scheids tegenhadden)... man u was ook wel dreigend en heeft ook een aantal kansen gemist waaronder een strafschop....

maar als je als bezoeker met maar 3000 man achter u, kan dreigen in manchester en toont dat er rekening moet gehouden worden met uw ploeg en de kans hebt om te winnen dan verdien je het ook....

ps: ik vond dat selcuk inan wel niet tot uiting is gekomen... ik weet niet waarom maar hij heeft minder ballen geeist kreeg minder ballen en nam weinig initiatief... altintop was dan weer beter dan zijn voorgaande wedstrijden... melo vond ik ook wel redelijk... redelijk veel balverlies voor zijn doen, was soms nonchalant bezig... eboue,semih, dany vond ik toch wel de uitblinkers samen met muslera.. hakan balta was weer minder mdoor zijn snelheid, maar het is toch goed gekomen.... volgende keer beter...

met zulke voetbal moet je zowel thuis als buiten vanaf nu gaan voor de 3 punten....het is mogelijk... alhoewel wil ik cluj en braga niet onderschatten

3keer op de paal 2 penalty's niet gegeven en toch beter dan United. Ik wil niet veel kwijt over Stark die duidelijk een voorkeur heeft voor u-naait-het aka United.

Trots op onze spelers, we pakken ze wel in ons eigen stadion.

19 september 2012 om 23:24

United heeft maar een stuk of 10 kansen gehad

19 september 2012 om 23:32

Pas nadat alles op de aanval werd gedaan, mochten we die penalty krijgen zou united niet zo snel die doelpunt maken, is gewoon logish nadenken. En na die penalty mits die gescoort zou worden zouden wij veel beter spelen.

Wij zijn gewoon genaaid.

20 september 2012 om 00:58

Zwak om mensen uit te lokken maar gelukkig heeft iedereen de wedstrijd gezien

Galatasaray heeft maar een stuk of 30 kansen gehad?

19 september 2012 om 23:48

9 schoten waarvan slechts 3 op goal. Welke wedstrijd heb jij gekeken? United 15 schoten waarvan 9 op goal.

Edit: Moet er bij zeggen dat ik nu bij een andere bron iets minder duidelijke statistieken tegen kom. Daar heeft Galata 11-4 tegen 13-6 van United. Echter is hierbij het balbezit wel weer 50/50 terwijl bij de andere Galata meer balbezit had.

Hoe dan ook zijn de statistieken qua kansen in het voordeel van United.

20 september 2012 om 06:37

Als ik een snel optel sommetje maak zijn er al 2 schoten op de paal, 1 op de lat. Dan kom ik snel op de schot van Burak en daarna die van Emre Colak die werd gekeerd door de keeper. Dat zijn er al 5 op doel in mijn ogen.

20 september 2012 om 09:15

Ze tellen de ballen op paal of lat niet als op goal. Laten we dan even de Uefa statistieken aanhouden en ballen op de paal of laat als op goal tellen. Dan komt er dit uit:

Man United:
Schoten totaal: 18
Op Goal: 10

Galatasaray:
Schoten Totaal: 13
Op Goal: 8

Daarnaast had United meer balbezit. 52 of 48 procent.

Jammer, we hadden op z'n minst 1 punt verdiend.

Galatasaray had minimaal een punt verdiend.

Ik vond Man Utd onthutsend zwak spelen. Galatasaray speelde daarentegen goed voetbal. Lang geleden dat ik een Turkse club zo leuk heb zien voetballen. Daarbij hadden ze toch 2 strafschoppen moeten krijgen. De penalty van Man Utd was gemakkelijk gegeven. Aan de andere kant had Valencia ook een penalty moeten hebben. Niettemin heeft Stark, als we de optelsom maken, Galatasaray benadeeld.

Gewoon een terecht overwinning voror Manu

Ik ben toch wel positief verbaasd over Galarasaray. Hele leuke ploeg die echt wil en tevens kan voetballen. Ze hebben bij vlagen laten zien echt mee te kunnen met het niveau van United en hadden wellicht meer verdiend dan ze nu krijgen. Na 30 seconden durft die vreselijke scheidsrechter het niet aan om de bal voor de uitploeg op de stip te leggen. Een duidelijkere penalty heb ik zelden gezien, terwijl die penalty van United minder duidelijk was.
Al met al een hele leuke wedstrijd, waarin ik toch echt lichtelijk fan ben geworden van die Turkse ploeg, echt een heerlijk team bij vlagen. Die komen de groep wel door.

19 september 2012 om 23:42

dankjewel voor je positieve reactie, ik hoop dat we de poule doorkomen,we missen nog wat zekerheid.
1e wat galatasaray moet doen is braga en clui niet onderschatten.
gewoon met 1 instelling het veld op gaan:winnen,hoofd koel houden.
Meestal was het zo bij de turkse clubs(afgelopen jaren) dat we in europa heel anders gingen voetballen,een heel ander tactiek.
ik heb alle hoop in mn club.
Prettige avond/nacht verder

Ik ben niet eens teleurgesteld. Galatasaray heeft erg sterk gespeeld en zich weer op de kaart gezet. Lees altijd negatieve berichten over Turkse clubs, men denkt dat we alleen maar oude spelers van 35 kopen en dat we niet kunnen ballen, nou mooi niet dus.
Genoeg kansen gecreeerd, 2 pingels niet gekregen omdat de scheids te laf is.

En ik snap niet dat mensen durven te zeggen dat Valencia een pingel hoorde te krijgen lol. Hij kreeg 1 nop tegen zn schoen en maakte bijna een salto.

Burak Yilmaz valt me echt tegen bij Galatasaray. Maar goed, als we zo blijven voetballen, dan moet Galatasaray minimaal 2de worden in de poule.

Werd deze scheids vorig jaar niet de slechtste scheidsrechter van Duitsland gekozen ? Hoe komt het dat hij CL fluit.. Vermakelijke wedstrijd was het, ondanks dat GS misschien wel beter speelde waren de beste kansen voor Man Utd. Daarbij had GS ook pech, 3 keer bal op paal en 2 penalties niet gegeven. Dit voetbal maakt mij in ieder geval wel blij. 2e plaats moeten we garanderen en dan kunnen we kijken of de 1e plaats eventueel haalbaar is.

Galatasaray had pech dat Stark een offday had en niet floot voor de 1 a 2 zekere penalty's. Ze speelden leuk mee en met voldoende lef, maar ontbeerden wel de kwaliteit om echt heel gevaarlijk te worden. De mensen die roepen dat Galatasaray meer kansen heeft gehad hebben denk ik een andere wedstrijd gekeken. De statistieken zijn duidelijk. 15 schoten van United waarvan 9 op goal, tegen 9 schoten van Galatasaray waarvan 3 op goal.

Als met name Nani en Kagawa er voor gingen sneden ze toch wel vrij makkelijk door de verdediging van Galata heen. Als Valencia niet zo dramatisch was met zijn voorzetten en van Persie ook wat beter in zijn vel zat dan had United nog veel vaker gevaarlijk kunnen zijn.

19 september 2012 om 23:54

Ik weet niet waar je die statistieken vandaan haalt, maar daar klopt geen zak van. Kijk maar na op de site van Uefa.

20 september 2012 om 09:11

Dat was op meerdere sites vrij snel na de wedstrijd. Wijken inderdaad iets af van de Uefa maar ze zitten sowieso aardig in de richting. Dat er geen zak van klopt is dus ook weer wat overdreven. Hoe dan ook geven de statistieken duidelijk aan dat Galatasaray niet duidelijk de betere was en ook niet meer kansen heeft gehad dan United. Dat is uiteindelijk het punt waar het mij om ging.

Het is typerend dat Voetbalzone Stark niet in de titel gebruikt. Want dat had hij zeker verdiend. "stark helpt Manu met een nipte overwinning" zoiets..

Ik vind GS leuk om te zien. Ze moeten nog alleen even Altintop en vooral Elmander vervangen door die 2 jonge turken die erin kwamen, dan hebben ze een monsterploeg!

19 september 2012 om 23:56

klopt helemaal.. elmander is te traag en altintop.. tjah.. lieveling van Terim.. ik hoop dat GS deze wedstrijd snel vergeet en zich focust op de volgende wedstrijd want dan Moet je 3 punten pakken!

Ik wist het even niet meer, is mijn club nou zo goed of is Manchester nou zo slecht , dit is toch wel de sterkste opstelling mogelijk van Manchester zonder Rooney.

Ik ben erg verbaasd over het spel van GS. Heerlijk gespeeld en gedomineerd in Old Trafford. Manu is ook erg zwak zeg , geen team niks. GS maakt dit thuis af , engelsen zijn zwak in Turkije.

20 september 2012 om 00:28

Dat is toch de laatste wedstrijd in de poule? Ik ga er vanuit dat Manchester United dan al geplaatst is en de jeugdspelers aan CL voetbal mogen ruiken?

20 september 2012 om 00:51

Hmm zei je vorig jaar ook na de eerste wedstrijd dat Manutd zich al zou plaatsen voor de laatste wedstrijd ? Terwijl ik ze nu ook niet echt denderend vind. Cluj en Braga zijn ook niet te onderschatten hoor.

20 september 2012 om 01:32

En dan weer heerlijk eruitgeschakeld worden? Waarom niet? Ik zie GS 1ste worden in dit poule en Manu vechten voor 2deplek met Cluj.

20 september 2012 om 09:36

Feit is wel datqt Manchester United nu op 3 punten staat en Galatasary op 0...

als fenerbahce fan vind ik het erg jammer dat gs vanavond heeft verloren. Ze verdiende zeker minimaal een punt. De scheidsrechter was echt een blamage!!
Aykut kocaman moet stage lopen bij fatih terim. Die kan hem misschien leren om aanvallend en tactisch te voetballen.
Ik denk dat gs met gemak deze ronde doorkomt. Braga heeft belangrijke spelers verloren en cluj is geen tegenstander voor gs.

20 september 2012 om 14:09

Ik denk dat je Cluj niet moet onderschatten, die jongens spelen voor hun salaris die ze niet hebben gekregen. Door de miljoen die ze gisteren hebben ontvangen zullen ze zeker wel blij mee zijn.

Allereerst, Manchester fans gefeliciteerd met deze overwinning. De groepsfase met een overwinning beginnen is heerlijk, of het nou 1-0 is of 4-0.

Eerste 15 minuten speelden we onwennig, we gingen mee in het hoge tempo van Manchester en moesten duidelijk nog even wennen. Zo speel je tegen Antalyaspor die staan te slapen met een ingooi, en vier dagen later tegen Manchester die binnen 3 passes voor je goal staat.

Na verloop van tijd speelden we goed. Dreigend, brutaal en met veel lef. Zo zie je maar dat je je tegen zulke ploegen niet moet ingraven, maar gewoon moet proberen te voetballen. Het geluk ontbrak vandaag, over de scheids wil ik niet veel zeggen omdat er al genoeg over wordt gezegd.

Danny, Hamit, Amrabat en Muslera speelden een sterke wedstrijd. Ook Emre Colak viel dreigend in, die jongen maakt echt sprongen dit seizoen. Gaan we later nog veel plezier aan beleven.

Dan Semih Kaya, de beste op het veld vandaag. Speelt alsof hij al 35 is, wat is hij goed zeg! Dit gaat een hele grote worden, heeft alles inzich om dat te worden. Verdedigend sterk, opbouwend sterk en mentaal sterk. Twee zware blessures gehad ( kruisbanden afgescheurd), maar toch zo teruggekomen. Dit zie je niet vaak, dat jeugdspelers die zulke blessures hebben gehad hun talent waarmaken. Daarbij ook nog ernstig ziek geweest. Echt diep respect voor die jongen, je bent een held voor mij Semih!

Daarbij wil ik ook nog wat kwijt over Melo. Waar was je, pittbull? Wat is er met je gebeurd? Vorig jaar zag ik hem rennen, pressen, ballen afpakken en 140 % inzet geven. Vandaag liep hij erbij alsof hij de koning van Brazilie was. Je hebt me zwaar teleurgesteld, en niet alleen vandaag. De afgelopen wedstrijden speel je slecht, maar wordt de nadruk er niet op gelegd omdat er gewonnen wordt. Jammer dat Fatih hem niet heeft gewisseld in de rust, had echt gehoopt op Engin Baytar. Tenminste wel iemand die alles geeft, achter zijn man aanloopt en vecht voor het team.

Al met al, ben ik trots op Cimbom. Manchester zo afbluffen op Old Trafford, mooi om te zien! En natuurlijk capeau voor de fantastische supporters, 3000 man 90 minuten lang horen schreeuwen als leeuwen!

Braga is de volgende opponent. Deze moet natuurlijk gewonnen worden, net als tegen Cluj. We hebben alles in eigen hand, maar het is typische Turks om het tegen zulke teams na te laten. Vraag me niet waarom.

Jammer Gs! , ik als Fenerfan gunde het Galatasaray van harte (turkse club) om te winnen vanavond.
Ze speelden gewoon hun eigenspel,lekker aanvallend, niet bang van de tegenstander(ookal is het een sterke tegenstander) , kanzen op kanzen gehad, alleen niet kunnen afmaken.
Ik vond die stark toch een drama zeg! Hoe de F*ck ken je nou zon overtreding op umut in de eerste minuut als een cl fluiter niet zien! miljoenen mensen zien het , maar jij niet Stark!
Ik ben trots op de spelers van Galatasaray ze speelden echt als aslanlar(leeuwen)!
Melo kon veel beter , selcuk goed maar kan tog ook wel beter, in Emre zie ik een goede toekomst voor gs.
Verder, die aykut kocaman mag wel is inzien hoe Terim zijn team laat voetballen, want Aykut is naast terim gewoon een drama.
Zie een goede toekomst voor gala in de cl ,als ze zo blijven voetballen .. vooral Thuis in hun eigen stadion vol met gala supporters ,

morgen wint insallah Fener van Marseille thuis, en begint goed aan de EL poulfase, maar na de wedstrijd tegen Mersin , ben ik toch bang dat we heel erg moeten oppassen voor Marseille want
door die misses aykut kocaman zijn gewoon eerlijk gezegd voetballend op dit moment gewoon matigg....!!

Heb niet veel te zeggen, alleen dat de club waar ik zoveel van hou echt dramatisch bezig is de afgelopen jaren. Spel is totaal niet om van te genieten & om eerlijk te zijn vraag ik me af wanneer wij weer de United zullen zien die echt ' United ' is ... -_-'

Verder , me opstelling voor gala , reacties graag...?

Vind Hakan Balta alleen niet echt een cl waardige speler voor gs, miss opties??

Muslera
Eboue
Semih
Cris
?
Melo
Hamit
Selcuk
Ambr/Emre
Burak
Umut

Het mooiste is toch ondanks dat we verloren hebben, de reactie's van mensen die het turks voetbal niet volgen en dan zeggen wat een mooi ploeg galatasaray!

Bedankt Galatasaray dat we met opgeheven hoofden na school of werk kunnen

Jammer van de scheids, heel zwak opgetreden

Galatasaray was goed en verdiende minstens een punt en misschien zelfs wel meer. Had niet verwacht dat ze het zo goed zouden doen en dat United zo slecht zou zijn. Als Galatasaray zo blijft spelen gaan ze zeker door naar de volgende ronde, samen met United. De supporters steunden Galatasaray goed maar aan de andere kant floten ze ook te vaak onterecht de United-spelers uit bij balbezit rond het strafschopgebied van Galatasaray. Leek ook enigzins of Van Persie een doelwit van de Gala-supporters was of vergis ik mij daarin? Kan iemand mij vertellen waarom dat was? Aan de ene kant mooi dat ze hun ploeg zo fanatiek steunen, aan de andere kant vies om de tegenstander uit te fluiten want ze hebben er toch bijna geen invloed op. Dat is dan de keerzijde van fanatiek zijn. Fluit dan Stark maar uit want die was dramatisch. Het uitfluiten was niet zo erg als in sommige andere landen daaromheen (griekenland bijv.) maar het was toch een klein minpuntje op een verder superspannende wedstrijd waar ik met met veel plezier naar heb gekeken.

20 september 2012 om 04:27

nou het is bij ons zo dat we proberen de spelers onder druk te zetten wanneer ze de bal hebben,dat verklaart de fluit concerten wel, het had helemaal niks met van persie te maken.
ik vond het fantastisch hoe onze supporters die waarschijnlijk 10-20x in de minderheid waren alsnog de baas waren op old trafford

Manchester United heeft altijd de scheidsrechter mee, nooit tegen. Zo is het wel vaak. Manchester United vind ik een schandelijk om te zien voetballen, zeker in het Europees net als overige Engelse clubs. Het is nooit leuk om te kijken. Vaak is het dankzij de tegenstander die er wat van maakt.

Vergeten pijn te doen?dat heeft Stark(zijn naam zeker gestolen) in hun plaats!hadden zeker een puntje verdiend maar missen eigenlijk punch!man Utd mag Stark bedanken,een thuisfluiter!

Ongelofelijk dat Braga niet heeft gewonnen. 35 schoten OP doel.... niet normaal meer... ze waren beregoed, dus Man utd gaat het nog heel zwaar krijgen. Was ook onder de indruk van Galatasaray.

Oke, je kunt wel meer balbezit hebben, maar als je niet doelgericht speelt heeft het geen flikker zin. Dit was gisteren voornamelijk belangrijkste verschil tussen manu en gala.

En Hamit, wat een waardeloze speler is dat zeg. Je bent niet snel, maar toch probeer je a la messi 30 meter te dribbelen met de bal. Speel die bal is eerder!!!!

Voor de verdediging even een toevoeging. Buiten Semih was het ook waardeloos. Je kunt wel een snelle speler neerzetten en Cris op de bank, maar als die speler niet weet waar hij moet staan als een verdediger, heeft snelheid weinig nut.

Ik vind dat we de druk na de wissel van Umut Bulut voorin hebben verloren, Dit zie ik eigenlijk belangrijkste punt dat we de wedstrijd hebben verloren. Elmander kan het niveau niet aan, Burak uit vorm.

Ik ben het eens met de titel want doordat MU niet meer scoorde kwam Galatasaray langzaam maar zeker tot 'leven'

voor de rest was het een leuke pot om ernaar te kijken

jammer van de gegeven en niet gegeven penalty's maar laten we niet vergeten dat de scheids ook maar een mens is die dagelijks werkt voor de kost, hopelijk leert hij hiervan en fluit hij de volgende keer een betere wedstrijd.

Hoewel Galatasaray pech heeft gehad dat Stark niet floot in de eerste minuut hebben ze nagenoeg niets gecreëerd, Wat kansjes na afgeslagen ballen die maar hoog voor de pot werden gegooid, het schot van Amrabat en die snelle counter waarbij de Gea dubbel redde. Daarentegen had United er gewoon een paar in moeten leggen. Grote en uitgespeelde kansen, zelfs ondanks dat van Persie en Valencia dramatisch speelde.

20 september 2012 om 14:14

Amrabat schiet op de lat. Selcuk Inan kopt vanuit een corner tegen de paal aan.
Van een vrije trap die Amrabat meekreeg waarna Selcuk hem aflegde op Hamit ging ook op de paal. Welke wedstrijd heb jij gezien?

nani had er met rood uit gemoeten omdat hij inde 1e helft al geen had en in de 2e maakte hij nog een zwalbe

Net terug uit Manchester, wil eve mijn frustraties uiten via deze weg...
Scheids floot dramatisch, !!! Het verschil tussen onze supporters en die van mufc is dat zij toeschouwers zijn en wij supporters..
Mooi spel vertoond bij momenten, en ons niet laten overklassen door mufc, met een beetje meer geluk hadden we een punt of punten kunnen halen..
Respect voor Terim en Co..

Nogmaals!!! Verwijder niet m'n reactie.

Een betere kop zou moeten zijn:
Manchester wint met bloed zweet en scheidsrechter!

Wat ik hiermee wil zeggen is dat manchester met pijn en moeite 3 punten heeft gepakt.
Daarnaast hadden ze ook de scheidsrechter mee. (nou ja, het was gewoon een klungel).

Edit:
Voor de scheidsrechters die achter de doel staan!!!
Ga toch krassen dan win je nog eens wat!

Ben net terug uit Manchester. Het was gisteren voor mij de leukste uitwedstrijd met Galatasaray dat ik tot nu toe heb meegemaakt. Van anderhalf uur voor de wedstrijd tot half uur na de wedstrijd hebben we zonder te stoppen gezongen en voor sfeer gezorgd. Je zag Engelse supporters hele tijd ons opnemen en deelden na wedstrijd hun complimentjes uit aan ons. Ik kreeg steeds de reacties van '' You are the best fans of the world ''. Als Galatasaray fan en lid van de Ultraslan ( grootste supportersvereniging ter wereld ) voelde ik me eerlijk gezegd heel trots.

Als we komen op de westrijd, vond ik dat we op bepaalde momenten na goed hebben gespeeld en een gelijkspel hebben verdiend. Helaas heb ik nu net de beelden terug gekeken en zag dat we de eerste minuut al een dikke penaltie hadden verdiend. Ik snap uberhaupt niet hoe je met 5 scheidsrechters op het veld dit kan missen. Ook de overtreding in blessuretijd was een penaltie. Ik was tot het zien van deze beelden heel tevreden over Galatasaray, ondanks het verlies. Maar nu ik deze beelden heb gezien, ben ik echt pissig geworden. Die stark verdient een straf van Uefa en zal een aantal wedstrijden niet moeten fluiten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren