Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: 'Verhoeven heeft nieuwe club en tekent driejarig contract'

Laatste update:

Jeroen Verhoeven is er nog steeds niet in geslaagd om een nieuwe club te vinden. De keeper stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Ajax, maar nam in de zomer afscheid van de Amsterdammers, omdat hij weer aan spelen wil toekomen. Verhoeven houdt vooralsnog echter slechts zijn conditie op peil bij FC Utrecht en speelt nog steeds geen wedstrijden.

/

De 32-jarige keeper baalt en denkt dat zijn imago ervoor zorgt dat hij nog geen nieuwe werkgever heeft: "Het probleem is: tegenwoordig is Google de makkelijkste manier om onderzoek te doen naar iemand. Nou, tik mijn naam maar eens in. Dan zie je alleen maar die kreet: Hooo....Pizza! Dus als buitenlandse clubs dat doen, zijn ze meteen klaar", zegt Verhoeven in Voetbal International.

"Het zou kunnen dat er een andere reden is dat ze mij niet nemen, dat weet ik niet. Maar dan vraag ik me weer af: iedereen heeft financiële problemen, en als je érgens gratis reclame door kan krijgen, ben ik dat toch? Door drie jaar op niveau te trainen, word je wel een betere keeper. Dat zie je en dat voel je. Haast onopgemerkt ben ik met sprongen vooruit gegaan."

Update 29 september 09.00 uur - 'Verhoeven heeft nieuwe club en tekent driejarig contract'
Jeroen Verhoeven lijkt weer aan de slag te kunnen gaan. Volgens De Telegraaf zet de keeper deze vrijdag zijn handtekening onder een driejarig contract bij FC Utrecht, waar hij zijn conditie al op peil hield. De 32-jarige Verhoeven, die in de afgelopen drie seizoenen derde keeper was bij Ajax, moet de concurrentiestrijd aangaan met Robbin Ruiter en Erik Cummings.

Jeroen Verhoeven is voor de meeste clubs in de Eredivisie een prima keeper

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
12 september 2012 om 12:19

Wel vervelend voor hem en snap ook niet goed waarom want keepen kan hij wel.
Als ik zie wat voor keepers er in de ed rondlopen zou hij niet misstaan bij een subtopper.

Edit Dammie: eerste regel weggehaald; reactie op verwijderde post

Toch goed te zien dat ie kritisch is op zich zelf / genoeg zelfkennis heeft.

Is nooit echt een slechte doelman geweest.. heeft allen zijn lichaamsbouw ( zeg maar) niet mee.
De gemiddelde profclub kijkt daar niet doorheen nee. Die willen een fitte afgetrainde keeper. Zo ziet hij er niet uit.

12 september 2012 om 12:20

Waar is hij dan kritisch? Ik lees alleen maar een lofzang over zijn kwaliteiten en onbegrip over het feit dat hij clubloos is. Met dit postuur hoor je niet in het profvoetbal thuis..l

12 september 2012 om 12:36

--- Nou, tik mijn naam maar eens in. Dan zie je alleen maar die kreet: Hooo....pizza! Dus als buitenlandse clubs dat doen, zijn ze meteen klaar", ---

Het is maar net wat je wil lezen..... of hoe je het wil interpreteren.....

12 september 2012 om 13:14

@ remember: dat is geen zelfkritiek natuurlijk. Dat is een constatering. Dat geeft verder niets. Maar hij geeft met deze opmerking op geen enkele manier kritiek op zichzelf.

Ik vind het best een redelijke keeper overigens.

12 september 2012 om 13:46

Het feit dat ie deze uitspraak zelf doet zonder hem te veroordelen, gecombineerd met de uitspraak

--- iedereen heeft financiële problemen, en als je érgens gratis reclame door kan krijgen, ben ik dat toch?---

Getuigt wat mij betreft toch over zelfkennis / zelfkritiek...

Het is maar hoe je het interpreteert zei ik al eerder.

12 september 2012 om 14:19

Hij heeft juist het ideale postuur voor een keeper. Groot en sterk. Daarnaast is hij ook helemaal niet log in zijn bewegingen. Ik vind het onbegrijpelijk dat er geen eredivisieclubs hem als 1ste keeper willen hebben of een aantal toppers uit de JL league. Ik heb hem in de A1 al zien keepen. Toen zag hij er al precies hetzelfde uit. Bij hem is het dus duidelijk een kwestie van zijn bouw en niet een kwestie van pizza's bikken. Als hem dat vervolgens niet in de weg zit is dat alleen maar goed toch. Als je als spits vanuit je ooghoeken Verhoeven ziet aanstormen in de zestien heb je al een stuk minder zin om het duel nog aan te gaan lijkt me.

ik snap zijn frustratie.
hij is geen keeper voor een topclub, maar wel degelijk een goede keeper voor de middenmoot van Nederland. door zijn imago vergeet iedereen dat dit een prima keeper is.

12 september 2012 om 13:06

Volgens mij heeft hij alleen maar geprofiteerd van zijn imago (uiterlijk). Een hele matige keeper die dankzij zijn uiterlijk ongelooflijk veel aandacht heeft gekregen.

12 september 2012 om 13:40

Ik geloof dat het paar seizoenen terug was toen hij tijdelijk moest keepen bij Ajax doordat er veel blessures waren. In die periode heeft hij het gewoon uitstekend gedaan. En hij heeft echt niet geprofiteerd van zijn uiterlijk hoor. Clubs zullen hem echt niet halen omdat hij gezet is ?

12 september 2012 om 14:04

Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat een zelfde kwaliteit keeper met een normaal postuur veel minder aandacht zou hebben gehad.

12 september 2012 om 14:22

Nee jij zegt dat hij geprofiteerd heeft van zijn uiterlijk. Hoe dan ? niemand wil hem hebben terwijl hij qua niveau met 2 vingers in de neus mee kan met de middenmoot in de eredivisie. Ik zie dus niet in hoe hij geprofiteerd heeft van zijn uiterlijk. Dat hij meer aandacht dan normaal kreeg klopt maar nu blijkt dat dat dus alleen maar in zijn nadeel werkt in plaats van dat hij er van profiteert.

12 september 2012 om 14:38

Profiteren van de belangstelling voor naamsbekendheid e.d. Er staat nu een heel verhaal van hem in de VI, denk je dat meer keepers van dat niveau dat voor elkaar krijgen.

Een paar seizoenen eerste keeper bij Volendam en 3e keeper bij Ajax betekent in deze tijd dat je niet zomaar een nieuwe profclub vindt.

12 september 2012 om 21:51

verhoeven is en prima keeper, zou en goede keeper voor Groningen zijn aangezien die luciano maar en pannenkoek is !

28 september 2012 om 10:53

Als PSV verstandig was geweest dan hadden ze nu een keeper met een imago in het doel gehad. Nu staan er twee kleurloze figuren die punten laten liggen die Verhoeven voor PSV had gepakt.

Wordt een beetje simpel van die zogenaamde voetbalkenners die het weer afschuiven op zijn mollige postuur. Verhoeven heeft het als stand-in heel goed gedaan bij Ajax en zelf belangrijke punten gepakt.

28 september 2012 om 11:09

'wordt een beetje simpel van die zogenaamde voetbalkenners die het weer afschuiven op zijn mollige postuur.'

Volgens mij doe ik juist het tegenovergestelde.

28 september 2012 om 12:04

Waar dan:

"volgens mij heeft hij alleen maar geprofiteerd van zijn imago (uiterlijk). Een hele matige keeper die dankzij zijn uiterlijk ongelooflijk veel aandacht heeft gekregen"

28 september 2012 om 12:07

Ik zeg niet dat het een matige keeper is dankzij zijn postuur. Ik zeg dat het een matige keeper is.

13 september 2012 om 16:27

Maar waarom doet hij nooit wat aan ze gewicht dan? Kan hij niet wat extra rondjes hardlopen om ze dikke pens weg te krijgen.
Clubs nemen hem niet serieus, dat is nou het hele probleem.
Ze denken dat hij niet fit is ofzo. Maar hij kan prima keepen.

Het is gewoon echt zielig. Maar het is ook gewoon echt een papzak. Hij zegt en ik geloof hem ook wel dat hij er niks aan kan doen en dat maakt het extra zuur.

Je kunt niet onopgemerkt met sprongen vooruit gaan. Beetje vreemde opmerking van hem. Het is het een of het ander. Maar desalniettemin, voor een club uit de jupiler league lijkt me dit toch wel een redelijke keeper.

12 september 2012 om 14:25

Ik snap niet waarom jij zoveel duimpjes omlaag krijgt. Het was mij eigenlijk niet eens opgevallen maar je kunt inderdaad niet onopgemerkt met sprongen vooruit gaat. Als je met sprongen vooruit gaat is dat voor iedereen duidelijk merkbaar.

Ook voor de eredivisie vind ik het een prima keeper. Zeer betrouwbaar, bulk van een kerel en zeer talentvol. Ik zou zijn vetpercentage weleens willen weten. Ik denk dat dat heel erg meevalt.

13 september 2012 om 08:27

Nou het is wel onopgemerkt, want hij speelt niet, waardoor niemand dit kan zien.

13 september 2012 om 09:06

Hij traint wel. Dus dan zien zijn teamgenoten en trainers het. Dus is het automatisch niet onopgemerkt. Onopgemerkt betekent dat niemand het opmerkt volgens mij.

Zoals Johan Derksen al voorspelde als er straks ergens een keeper geblesseerd raakt zal hij wel door een Nederlandse club worden opgepikt. Even geduld nog Jeroen.

Edit Dammie: eerste regel weggehaald; voegt niets toe

Deze gast kan echt wel keepen hoor.. Flauw om altijd weer te beginnen als bezoekers hier zijnde, met Pizzaaaa! Dat weet hij zelf nu ook wel eens..

Wij hebben in Leeuwarden nu twee huurkeepers.. Volgend seizoen maar naar Lwd

12 september 2012 om 12:10

verder lijkt me dit ook een prima jongen voor de groep.
heeft aardig wat ervaring opgedaan, maar ik denk dat een eredivisieploeg nog haalbaar is voor hem.

12 september 2012 om 15:42

Daar ben ik het mee eens. Ook denk ik dat hij de Eredivisie nog aan kan..
Club als Nec, Vvv, Willem II, Ado en uiteraard bij de club waar hij traint, Utrecht..

12 september 2012 om 16:08

hij heeft een club nodig waar ze hem accepteren! een club waar hij zijn ei kwijt kan en gewoon lekker kan keepen, door een goed gevoel kun je op en top presteren. ben dan wel benieuwd hoe iedereen dan over hem praat.

12 september 2012 om 19:57

Ja, precies.. Met een naamgenootje kan ik praten..;-)

Gelukkig kan hij zijn conditie op peil houden.....

Jongens, kom op. Was een aardige lijnkeeper van Volendam, en vervolgens 3e doelman bij Ajax. Hij moet niet denken dat als er Ajax op je CV staat, er overal deuren open gaan voor hem.

Welke buitenlandse club zou hem inderdaad willen hebben. Aan welk niveau denkt Jeroen zelf? Ik denk aan niveau Allemania Aachen. Maar denk niet dat een Fiorentina voor Verhoeven in de rij staat. Maar bij een club in de eredivisie (lees subtop of lager) kan hij zeker mee.

En ik kan die clubs die hem niet nemen ook gewoon begrijpen. Wat ik nu ga zeggen is niet lullig bedoeld, maar gewoon hoe ik denk dat het is: Verhoeven is gewoon te zwaar. Behoorlijk te zwaar. Met zo'n keeper in de goal is het voor het imago van een club ook niet helemaal lekker. Je staat gewoon voor schut met zo'n dikke vent in de goal. Die Verhoeven in het doel bij Ajax, toch een grote club, was natuurlijk 'apart'

Daarbij ben ik ook gewoon niet overtuigd van zijn keeperskwaliteiten. Onderste middenmoot Eredivisie( Ado, Nac, Utrecht) zou hij aankunnen, dat niveau.

12 september 2012 om 12:17

Wij hebben coutinho, oke hij rookt wel een een jointje, maar kan zeker goed keepen.

En over verhoeven ben ik het met je eens, gewoon te fors postuur.
Misschien topklassen wat voor hem? verdiend beter dan jupilair league

12 september 2012 om 13:00

Zat zelf vooral aan NEC (ohoh Babos) of VVV (nu met Maenpaa geen goede keeper) te denken.

Waarom niet naar PEC toen Boer geblesseerd raakte?

12 september 2012 om 13:07

NEC heeft Verhoeven totaal niet nodig. Dat Babos een mindere wedstrijd heeft gekeept tegen Ajax doet niks af aan het feit dat hij makkelijk 1 a 2 klassen beter is als Verhoeven. Daarnaast, mocht Babos stoppen dit jaar, heeft NEC met Joshua Smits de beschikking over een groot talent, bij NEC vinden ze hem beter als Cillessen op deze leeftijd.

VVV zou best kunnen, die Maenpaa maakt op mij ook geen goede indruk. Was twee jaar geleden bij Willem II met afstand de slechste keeper in de Eredivisie.

Die man moet gewoon is aan kracht training gaan doen. Snap echt niet dat iemand met zo een postuur en zo een hoog vet percentage in de voetbal word serieus genomen. Ongeacht zijn kwaliteiten...een keeper moet ook wat uitstralen...

12 september 2012 om 19:52

Volgens mij straalt hij echt wel wat uit hoor.. Beter dit, dan een iel mannetje toch?..

12 september 2012 om 21:23

Ik vind hem luiheid uitstralen. Je lichaamsbouw, zeker in een semi contact sport, speelt gewoon mee. Kijk naar steek, is echt een beer van een gozer, die straalt wat uit.

28 september 2012 om 19:24

Lekker boeiend, zijn uitstraling. Als hij de bal uit het net houdt dan maakt dat geen flikker uit.

Terol zit flink te klungelen bij de Graafschap. Dus ik zou zeggen: welkom!

12 september 2012 om 12:33

Wij hebben Zwarthoed al aangetrokken als tweede keeper.

Dus dat lijkt mij niet logisch, aangezien we Jordy van der Kracht ook nog als derde keeper hebben.
Terol zijn contract loopt af, misschien kan Verhoeven aan het einde van het seizoen worden gecontracteerd, maar zeker niet nu.

12 september 2012 om 13:12

Ben niet overtuigd van al de drie keepers, terwijl Verhoeven niet tot nauwelijks op een fout te betrappen is.

Daarnaast is Verhoeven ook een goede voor de groep, schijnt een gezonde dosis humor te hebben en durft ook mensen eens een grote mond te geven als het moet.

Prima doelman die voor menig club in de eredivisie een aanwinst kan zijn. Zou zeker niet misstaan bij een groningen bijvoorbeeld waar een luciano nog steeds de handen boven het hoofd wordt gehouden. Verhoeven is gewoon een heel redelijk doelman. Alleen heeft hij zijn imago tegen.

Denk door zijn gewicht en daardoor zijn mindere uitstraling dat veel clubs afhaken. Wel zielig zat gekke reddingen gezien laat staan als hij op gewicht is.

Als ik hem google zie ik pas op de tweede pagina iets over een frituurpan staan, dus om dat nou als argument te gebruiken dat je geen club vindt...

Het gehele pizza verhaal komt alleen voor bij de personen met een iets minder IQ dan het gemiddelde. Helaas is dat binnen de voetballerij op de tribunes gauw het geval. Dergelijke personen hebben ipv respect voor hetgeen hij met zijn postuur bereikt heeft, vooral een bepaalde vorm van jaloezie dat het hem wel gelukt is. Verhoeven vind wel een club, maak ik mij niet druk over.

12 september 2012 om 12:27

Wat een onzin, het is gewoon een grap vanwege zijn postuur, dat betekent niet dat diegene een laag IQ hebben of geen respect voor hem hebben. Mogen we tegenwoordig geen grapjes meer maken? Hij is een opvallende verschijning in de voetballerij, dan kan je er op wachten. Desalniettemin is het een prima keeper voor de onderste regionen in de Eredivisie.

12 september 2012 om 13:22

Dus jij vind het lachen als 400 clubs de hele tijd als Verhoeven keept; oooooooooooh pizzzzzza. 2 jaar geleden? tegen Spartak was geweldig maar het wordt oud. Net zoals bij Postma nu Ooooooooooooooh Dildo of ooooooooh Homo. Het wordt saai. 1x is leuk 2x ook nog de 3e keer niet meer.

12 september 2012 om 14:28

Nee, dit is geen grap. Dit is iemand beoordelen op hoe hij er uit ziet, dat is nooit grappig. Leer je nog wel in de toekomst.

12 september 2012 om 15:16

Naja, je moet ook wel tegen een grapje kunnen.. Heb zelf krullen en als iemand me schaap noemt of bloemkoolhoofd kan ik er wel om lachen. Niet alles te serieus nemen.. Wel ben ik het met je eens dat het de eerste keer leuk is misschien de tweede keer daarna niet meer. Maar een ander vraagje. Houd jij ook niet van cabaretiers die imiteren of bekende mensen belachelijk maken? Gewoon de humor ervan inzien en nadat de grap is afgelopen er over ophouden.. Ookal gaat het over iemands uiterlijk het blijft vaak grappig. Daarnaast vindt ik als je op topniveau gaat sporten je er wel rekening mee kan houden dat dit gebeurd, helemaal als je er anders uitziet. Mocht hij dit zo erg vinden gaat hij toch bij een amateurclub ballen?

12 september 2012 om 15:18

Bij Postma vind ik het nog steeds leuk hoor, kan wel heel goed begrijpen dat hij dat natuurlijk vervelend vindt. De keeper van Den Haag van Den Haag van Den Haag, de keeper van Den Haag die heeft een dildo in zijn maag. Ik moet toegeven dat het ietwat onvolwassen is, maar goed das ook wel eens lekker.

12 september 2012 om 15:36

Haha, ja precies! Blijft grappig maarja dat is ook wel een andere situatie. Als je zo'n dildo verhaal hebt dan weet je natuurlijk ook wel dat het je de rest van je leven achtervolgt :P

het feit dat hij al zolang in het betaald voetbal zit, de laatste jaren bij Ajax 3E keeper was bewijst wel dat hij er niks aan kan doen.

bij ajax wordt er fel gelet op vet persentage( zie janssen en sulemani) zij kregen de rekening in de vorm van een dieet. maar miscchien is het vet persentage wel niet zo hoog als zijn uiterlijk doet voorkomen

Het is niet alleen een imago, het is ook gewoon een feit. Kom op zeg, het is toch geen gezicht. Die gozer is gewoonm veel te zwaar, dat zie je zelfs op deze foto :S

28 september 2012 om 11:23

Wat is een feit?

Dat hij goed kan keepen?
Dat hij een te hoog BMI heeft?

Dat het geen gezicht is is een mening. Wat wil je nou precies zeggen?

Die man is vele malen beter dan wordt gedacht. Zou voor menig Eredivsie-club een waardige versterking zijn. Heeft helaas zijn imago niet echt mee, maar is een kei harde werker. Bovendien een positieve jongen die altijd goed in de groep ligt.

Wanneer ik coach zou zijn van pakweg Zwolle, Groningen, Vvv, Heerenveen of Willem II was had ik het wel geweten. Kost ook niet veel vanwege zijn transfervrije status.

28 september 2012 om 11:06

Ben ik even blij dat jij geen coach van Heerenveen bent...

Ik snap z'n frustatie wel. Ik kon het niet laten op even te kijken, maar wanneer ik 'jeroen Verhoeven' zoek in Google, zie ik nergens 'ooooh, pizza!' staan. Onzin dus. Laten we het maar houden op een roep om aandacht, logisch.

Hij is niet alleen niet afgetraind, hij is ook nog aan de kleine kant.

Plus technisch is het ook niet veel. Gewoon een ondermaatse keeper die zijn postuur en cultheld zijn als excuus gebruikt voor het niet vinden van een club.

12 september 2012 om 12:16

Kleine kant? Jeroen Verhoeven is juist een beer van een vent man, volgens mij is hij 1.95-1.96, dus ik weet niet wat jouw standaarden zijn voor een keeper? Als je met afgetraind bedoeld dat hij een sixpack heeft en 'strak' is dan kun je lang wachten, want dat is hij namelijk nooit geweest.

On-topic: Als je het zo bekijkt heeft Verhoeven natuurlijk gelijk, als je naar Google Images gaat zie je nou niet echt foto's van een dunne, afgetrainde of sympathieke gast. Het lijkt me daarentegen sterk dat er veel professionele clubs zijn die via Google naar een speler zoeken. Mochten ze dat wél doen dan worden ze ook meteen doorgestuurd naar een filmpje van een wedstrijd tegen Feyenoord uit 2008, waarin hij echt geweldig aan het keepen was.

Stiekem hoop ik, nog steeds, op een terugkeer bij Volendam, maar dat zal niet gebeuren vrees ik. Verhoeven is gewoon een zeer degelijke keeper die bij menig eredivisieclub niet zou misstaan, voor zover ik het heb gezien zou ik hem bijvoorbeeld liever zien dan Nordtfeld van Heerenveen, die totaal niet mee kan voetballen

12 september 2012 om 12:16

Hij is in topconditie en kan niets aan zijn zwaarlijvigheid doen. Is continu bezig met het fit blijven, kijk voor de grap eens op zijn twitter hoe erg hij er mee bezig is. Wil niets liever dan snel weer aan de slag en te laten zien wat hij kan.

Het is hem gegund!

12 september 2012 om 12:53

Verhoeven heeft gewoon zijn bouw tegen maar om nu te stellen dat hij niet fit/afgetraind is is echt onzin. Ik was afgelopen seizoen op de toekomst, waar ik hem voor het laatste op het veld zag staan. Daar was hij verre van "niet afgetraind". Op dat moment herkende ik hem zelf ook even niet terug.

deze jongen had nooit naar ajax moeten gaan maar in beeld moeten blijven nu heeft hij daar de pech van toen de mazzel van een voor zijn kaliber vet contract moet het met de centjes van ajax nog wel even uit kunnen zingen en dan komt er vast nog wel een club

VVV Venlo had Jeroen Verhoeven kunnen halen (mijn mening), geen slechte keeper vind ik. In de periode bij FC Volendam was hij geweldigd keeper ondanks zijn postuur.

Grootste fout die hij gemaakt heeft in zijn carriere is om voor ajax te gaan voetballen. Van te voren kon je al weten dat je niet eerste keeper zou worden en dat je om het minste of geringste wordt afgebrand. Als je je lichaamsbouw al niet mee hebt, moet je niet bij een topclub gaan voetballen, waarbij zulke dingen extra belicht zullen worden. In de tijd dat hij nog bij Volendam keepte, was het gewoon een goede keeper die punten kon pakken voor zijn club. Toen werd hij nog op waarde geschat, maar iedereen wist dat hij niet het niveau ajax had, behalve hijzelf blijkbaar.
Ik hoop voor hem dat hij nog wel aan de bak komt, ik bedoel 32 jaar is niet oud voor een keeper. Hij heeft genoeg ervaring, maar ik zou toch je zaakwaarnemer maar eens aanspreken op zijn kunnen. Nu kan een zaakwaarnemer zich bewijzen, want ze kunnen alleen maar geld uitslaan bij spelers die gewild zijn

12 september 2012 om 13:17

Ik snap niet zo goed wat je met jouw bericht wilt bereiken. Verhoeven wist dat hij als 3e keeper werd aangetrokken en had hier vrede mee. Dat wist iedereen.

Ook is hij nooit 'afgebrand' zoals jij beweert. Hij was voor zijn Ajax tijd al vors en het is algemeen bekend dat Verhoeven gewoon fit is, maar niks aan zijn lichaam kan doen. Dit is hem nooit kwalij genomen, niet door de leiding, niet door de staf, niet door zijn ploeggenoten en niet door de supporters. Sterker nog, Verhoeven werd/wordt gewaardeerd door allen genoemden.

12 september 2012 om 14:50

Vanwaar komt pizza dan??? Volgens mij toch echt van de supporters. Hij heeft bij ajax altijd alle schijn tegen gehad en dat zou hij niet hebben wanneer hij gewoon nog bij een club als Volendam zou spelen.
Verhoeven heeft bekendheid gekregen door te gaan spelen voor ajax (ook al was hij tweede/derde keeper). Deze bekendheid zou er niet geweest zijn als hij bij een club als Volendam was blijven voetballen. De bekendheid die hij heeft gekregen bij ajax is helaas de verkeerde bekendheid, zoals hij zelf al aangeeft en zorgt er nu voor dat er toch minder clubs in hem geïnteresseerd zijn.

12 september 2012 om 15:00

Natuurlijk erg vervelend voor jou, maar Verhoeven heeft er zelf altijd om kunnen lachen. Hij werd niet belachelijk gemaakt, er werd een dolletje met hem gemaakt.

Zoek eens op bij youtube: 'jeroen Verhoeven neemt afscheid van Ajax bij de huldiging op 2 Mei 2012'

Daarin lijkt hij het er inderdaad best moeilijk mee te hebben...

Misschien een keeper voor groningen??hij ziet r misschien niet uit,maar als k de keepers bij Groningen soms zie,kun je nog beter Jeroen onder de lat hebben staan...

12 september 2012 om 13:53

Nee, Luciano is beter. Ik weet ook niet waarom je het over keepers (meervoud) hebt, Van Loo is weg en Luciano is de enige die dit seizoen in actie is gekomen onder de lat.

12 september 2012 om 14:43

sorry typefout...keeper moet t zijn,van Loo ken ik niet echt namelijk.
Ik ben zelf niet zo'n fan van luciano en verhoeven vind ik verder wel een redelijke lijnkeeper.maar misschien heb je gelijk en is groningen ook nog tehoog gegrepen voor m,de Graafschap misschien dan??

Eerst twee suggesties google:

Jeroen Verhoeven dik
Jeroen Verhoeven pizza

... Hier kan hij inderdaad weinig tegen beginnen

12 september 2012 om 12:32

Ja, helaas... jammer voor hem.
Voordat hij bij Ajax kwam, bij Volendam onder de lat viel het me al op dat hij ondanks zijn "figuur" vvaak goede ballen pakte. Dat viel me niet een paar keer op, maar wekelijks met Studio Sport.

Ook bij Ajax heeft hij in een korte periode, prima gekeept. Daar is hij ook niet door het ijs gezakt.
Nadeel is wel, als je hem neemt, dan heeft elke tegenstander met die Pizza-kreten een mikpunt.

12 september 2012 om 12:40

Bij mij kreeg ik Salaris, pizza en business lease. Dus het valt best mee. Verder heb ik op de eerste pagina alleen een hyvespagina gevonden waar het over frituur gaat. Verder louter normale sites waar normaal over hem gesproken wordt. Hij stelt zich dus erg aan. Ze zien gewoon die bolle plofkop van hem en dan weten ze genoeg. Kan hij ook niks aan doen, maar hij moet niet doen alsof het door de media komt die hem als de pizzaman betitelen. Hij heefft zichzelf gewoon nooit bewezen, waardoor clubs niets in hem zien.

Het pizzalied is internationaal minder sterk aangeslagen dan Verhoeven denkt. Maar een beetje zaakwaarnemer moet hem dan toch wel in de serie C kunnen slijten? Maar misschien heeft hij meer aan een goede Search Engine Advertising adviseur.

Verhoeven moet natuurlijk wél realistisch blijven. Hij is 32 en heeft nog geen 20 wedstrijden op het hoogste niveau gekeept. Dat hij 3 seizoenen voor een mooi salaris bij Ajax heeft mogen rondlopen is al meer dan de meeste vergelijkbare keepers op hun CV hebben staan. Hij heeft dus drie jaar lang (betaald!) de tijd gehad om na te denken wat hij na zijn loopbaan zou kunnen gaan doen.
Da's een luxe die vrijwel niemand heeft.

12 september 2012 om 12:55

"hij heeft dus drie jaar lang (betaald!) de tijd gehad om na te denken wat hij na zijn loopbaan zou kunnen gaan doen."

Hij heeft het niet over na zijn loopbaan, maar over nu. Wie zegt dat hij niet weet wat hij wil na zijn loopbaan? Hij wil graag keepen.

12 september 2012 om 13:12

Hoogste tijd voor een reality check. Iemand met zijn achtergrond (32, 20 matches, 3 jaar vooral op de tribune) moet natuurlijk niet verwachten zomaar ergens aan spelen toe te komen.

12 september 2012 om 14:57

Hij zegt toch ook nergens een topclub te verwachten? In in alle eerlijkheid, hij zal echt wel van toegevoegde waarde kunnen zijn voor enkele eredivisie clubs. Ik snap best dat hij baalt dat hij niet kan spelen, het is zijn carriere. En mijn reactie was alleen maar op jouw statement dat hij niet nagedacht heeft over zijn tijd na zijn loopbaan. Ten eerste weet e dat helemaal niet, ten tweede wil de beste man gewoon nog spelen, niets mis mee lijkt me.

alle gekkigheid op n stokje, jeroen is gewoon een goede keeper.

toen stekelenburg en vermeer weg vielen heeft hij ook zijn stempel op sommige wedstrijden gedrukt. Hij heeft katachtige vermeer reddingen gehad. Maar ook her en der een foutje. Misschien was hij niet goed genoeg voor de top van nederland, maar zou voor veel clubs in de eredivisie gewoon een goede versterking zijn. Hij heeft bij ajax laten zien wat hij kan en ik vraag me af of hij niet gewoon beter is als die braziliaan van groningen.

deze jongen is onwijs veel afgekraakt
maar serious zo slecht is die niet gaat vooral om ze gewicht
maar aantal jaar terug was er een balboa die keepte voor de vs had hele mooi interland carriere
en vind verhoeven beter dan hem
en ook dan al die buitnelandse caterogie onbenullen die in dit land keept
utrecht heeft weer een nederlandse nu na die klungel van vorig jaar en ze grandelletjes
willem 2 kan altijd wel een goede keeper gebruiken
heereveen heeft nu mischien eens een redelijke maar ook altijd flut verder
groningen heeft ook een punten verspelende keeper die i minder da nverhoeven vind
maar ik den kdat die beste bij nec terecht kan nu hebben talenten maar babos kan niks meer en kost wedstrijden en sinouh tja nooit wat gevonden

Blijft toch een goeie lijnkeeper met uitstekende reflexen. Hij zou zeker meekunnen met het rechterrijtje of de Jupiler League.

ik zou clubs als vvv en willem 2 adviseren om verhoeven niet aan te trekken.. gewoon een matige keeper die al op leeftijd is dus een talent in de weg staat en ook op de begroting drukt. al met al geen verstandige investering

Dat ze hem bij ajax uberhaubt een contract hebben gegeven mag al bijzonder haast onmogelijk kans te noemen. Middelmatige keeper die je in de bovenste regionen van de Jupiler leaugue en de onderste van de eredivisie zou passen. Denk dat hij als hij het buitenland al zal halen dat ie niet in de hoogste divisie zal uitkomen. Hij kan zich beter richten op een maatschappelijke carriere ook gezien z'n leeftijd. Misschien dat er wel een geweldige trainer inhem schuilt

Zwolle zou een leuk clubje voor hem zijn. Hebben met Diederik Boer een vrij matige doelman en die nummer 2 kan er vrij weinig van. kwestie van tijd voordat er een laagvlieger in de eredivisie met hem aan de haal gaat.

Verhoeven moet wachten tot er in de Eredivisie een 1e doelman geblesseerd raakt. Bijv bij Rkc, Willem II, Utrecht, NAC of Nec. Als daar de 1e doelman wegvalt voor langere tijd, dan komen ze denk wel uit bij Verhoeven.

Ik heb begrepen, dat hij op het punt staat een 1jarig contract te tekenen bij FC Utrecht.
Men moest daar alleen wachten tot Nijholt van de loonlijst af was.

Afgelopen weer heeft hij in de oefenwedstrijd tegen Elinkwijk ook gespeeld.

28 september 2012 om 12:22

3 jaar getekend bij Utrecht, mooi want die 2e keeper Cummins is niets

Ik hoop dat die snel wordt opgepikt door een Eredivisie subtopper ofzo want ik vind best een goede keeper en lijkt me fijn om in de groep te hebben.
Ik vind het triest hoe er met hem wordt omgegaan door sommigen.verhoeven is een sporter die keihard traint maar gewoon zo'n gewicht tegen heeft. Er zijn zat mensen(ja ik heb er gezien) die nog dikker zijn door slecht eten en niet sporten maar wel over pizza's beginnen als het over Verhoeven gaat.

Verhoeven droomt over een carriere in de eredivisie. Zit niet te dromen jongen, eet je pizza..

Maar serieus, ik zie minimaal 6 clubs in de eredivisie die een mindere keeper hebben dan hij is, dus hij moet gewoon aan de slag kunnen. En dan heb ik het nog niet eens over de jupilerkeepers. Is me een raadsel waarom ie nergens aan de bak komt.

12 september 2012 om 16:11

Grappig..

Maar de reden dat hij niet aan de bak zal komen zou kunnen zijn dat ie teveel salaris vraagt, of dat clubs niet met keeper aan willen komen. Overal waar die komt is ie gelijk doelwit van het publiek.

Ondanks zijn cult-status, hoort Verhoeven bij elke club terecht kunnen die normaal in het rechter rijtje staan.

Het vervelende is dat hij gewoon een redelijke keeper is, geen topkeeper, maar hij pakt zeker wel punten voor een Willem 2 of Fc Zwolle

12 september 2012 om 16:57

ja ik dacht ook al aan een stand-in of 1e doelman voor pec zwolle.

Goede doelman voor het rechterrijtje, alleen is hij gelijk de lul bij het publiek. Misschien zijn er wel clubs geweest, maar wilde hij teveel salaris?

Ik blijf het echt bizar vinden dat hij zo'n postuur heeft. Ik heb dat echt nog maar zelden meegemaakt. Elke dag trainen hoe kan je dan zo'n postuur hebben? Ik begrijp het echt niet.

Verhoeven is een betrouwbare keeper, maar zijn struikelblok is inderdaad zijn postuur.
Respect dat hij zich daar zo vrij over uit laat in dit artikel, echter denk ik wel dat hij zichzelf een klein beetje overschat door te zeggen dat buitenlandse clubs al klaar zijn nadat ze zijn naam gegoogled hebben, ik neem aan dat er tot op heden niet veel buitenlandse clubs naar zijn verdiensten gezocht hebben maar dat even terzijde.
Ik denk dat er in de eredivisie al genoeg clubs zijn waar hij aan de bak kan, clubs als Willem II, Pec, of eventueel de "topclubs" uit de Jupiler League, Helmond Sport, de Graafschap, etc.
Denk trouwens dat zijn salaris een sta in de weg is voor die clubs, hij heeft nu natuurlijk 3 seizoenen bij Ajax onder contract gestaan, daar verdien je de driedubbele jackpot in vergelijking met bovengenoemde clubs.

28 september 2012 om 13:02

Hij zou bij PEC Zwolle een waardig opvolger van de "bolle van Zwolle" zijn!

Ik gun het hem dat hij onder de pannen is, toen hij nodig was stond hij er bij Ajax!

Hij moet alleen geen oud shirtje van vorig seizoen aandoen bij de training ;-)

Nou als ik zijn naam in typ komt er echt niet alleen hoooooo......pizza dat is pas op pagina 2 van google. eigenlijk ook wel vrij snel

Jeroen Verhoeven, dat postuur alleen al maakt hem geen serieuze optie. Beter voor uitsmijter gaan dan een serieuze keeperscarriere.

Toch mooi voor m, heb Verhoeven nooit echt een slechte keeper gevonden. Zal hier niet veel aan spelen toe komen, maar heeft wel mooi een clubje

Goeie club voor hem. Hopelijk komt ie nog aan spelen toe in Utrecht. Maar waarom heeft Feijenoord hem niet gehaald? Die Lamprou gaat hen nog punten kosten.

28 september 2012 om 09:14

Verhoeven kost je ook punten, zeker als je als verdediging ver opschuift, aangezien hij niet echt een hoge startsnelheid heeft voor diepe ballen....

Ben ik de enige die hier helemaal niets van snapt?

Ruiter is een redelijk jonge, goede keeper die wint de concurrentiestrijd altijd van Verhoeven.

Misschien als ervaring, maar ze hebben nu twee keepers van 24 en 25, das prima..

28 september 2012 om 09:18

Ze zullen waarschijnlijk weinig vertrouwen hebben in de tweede keeper.

En zo zie je maar weer dat je iemand niet kunt afrekenen op zijn postuur of uiterlijk. Verhoeven heeft de technische staf van Utrecht weten te overtuigen op de trainingen en heeft met zijn doorzettingsvermogen toch weer een contract voor 3 jaar. Het is alleen jammer dat hij zijn laatste jaren slijt als 2e of 3e keeper.

ik vind dat met zijn kwaliteiten hij wel eerste keeper kan worde bij utrecht

Denk dat hij binnen 2 weken 1e keeper is bij Utrecht. Heeft alleen zijn postuur niet mee, maar verder een prima keeper! Mag hem ook wel tbh..

28 september 2012 om 10:14

denk het niet hoor, gewoon 2e keus achter ruiter, jonge talentvolle keeper, die gaan ze er nu echt niet uithalen, die jongen doet het juist erg goed in de goal bij utrecht

Hoe kun je nou zeggen dat je een betere keeper bent geworden als je nooit speelt.

Zou wel leuk zijn als hij een kans zou krijgen, ik hoor het publiek al weer zingen.

Ehm kan iemand met uitleggen dat hij eerst niet te betalen was voor FC Utrecht en nu ineens wel?

nijholt is weg zijn salaris is vrij gekomen voor de rest was die al transvrij

"volgens De Telegraaf zet de keeper deze vrijdag zijn handtekening onder een driejarig contract bij FC Utrecht, waar hij zijn conditie al op peil hield" Nee....deze is te makkelijk.

Fijn dat hij een nieuwe club heeft gevonden. Sympathieke vent en ondanks zijn postuur een prima derde keeper voor een club als Groningen. Toch iemand die tijdens de oefenpotjes het doel van de reserves kan verdedigen.

Verder natuurlijk niet iemand die je als topclub graag bij het eerste onder de lat hebt staan. Het oogt voor geen meter, zeker niet in een geel pakje.

hij hield zijn conditie op peil? Gewaagde woordkeuze vind ik dat

Vind Verhoeven een heel aardige lijnkeeper, zoals ik hem bij Volendam zag. Verdient nog wel een leuke club om zijn carrière af te sluiten

Voetbalzone, het is vandaag 28 september. Niet 29 september.

Het is hem gegund. Dat hij maar mag slagen in Utrecht. Die Cummins moet hij er met gemak uit kunnen keepen. De Ruiter hebben ze deze zomer gehaald en is een getalenteerde doelman. Die gaan ze er echt niet uithalen. Ik verwacht dat Jeroen dus als 2e doelman zal fungeren.

28 september 2012 om 12:23

dus is ie al geslaagd als bankzitter

Nice voor Verhoeven! Hoop dat ie aan speelminuten toe gaat komen bij Utrecht.

Fijn dat hij een club heeft. Hij is voor de meeste clubs in de Eredivisie een toegevoegde waarde.
Succes bij Utrecht en dat je maar veel wedstrijden mag keepen.

Wat zeggen de Utrechtsupporters die pizza riepen toen hij nog bij Ajax speelde nu?

28 september 2012 om 12:23

nou ik hoop niet dat ie er veel keept want Ruiter is een zeer goede keeper, Verhoeven is natuurlijk de 2e keeper omdat Cummins niet zo geweldig is

Goed voor de pizza economie pizza's zullen weer als warme broodjes besteld worden tijdens de samenvatting bij de nos als fc utrecht in beeld is

man man man ik zou hem echt niet als keeper aanstellen... hij pas niet in het profiel al keeper kijk alleen zijn postuur daar wordt je toch niet vrolijk van pfff veel te BOL

Miss was feyenoord wel wat voor hem

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren