Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax-flop gaat verder in Brazilië en wordt ploeggenoot van Seedorf

Laatste update:

Nicolás Lodeiro keert terug naar Zuid-Amerika. De middenvelder, transfervrij sinds zijn vertrek bij Ajax, heeft een vierjarig contract getekend bij Botafogo. Daar wordt Lodeiro ploeggenoot van Clarence Seedorf, die eerder deze maand al zijn handtekening zette onder een contract bij de Braziliaanse club. Lodeiro kan mogelijk al zondag debuteren voor zijn nieuwe werkgever.

/

Botafogo speelt rond middernacht Nederlandse tijd tegen Gremio en Seedorf lijkt in dit duel in ieder geval zijn eerste speelminuten in Brazilië te gaan maken. "Ik ben fit, heb de afgelopen weken hard getraind. Ik ben goed voorbereid en blij dat ik het team nu eindelijk kan helpen op het veld", stelde Seedorf vrijdag tijdens een persconferentie. Of Lodeiro zondag ook al in actie kan komen is niet bekend.

De 22-jarige Lodeiro maakte halverwege het seizoen 2009/10 de overstap van Nacional uit Uruguay naar Ajax. De middenvelder kwam in zijn eerste halfjaar in Amsterdam tot acht invalbeurten, speelde in het seizoen 2010/11 geen enkele wedstrijd en kwam vorig seizoen tot dertien competitieduels. Ajax besloot om zijn aflopende contract niet te verlengen en Lodeiro gaat nu verder bij Botafogo.

Nicolás Lodeiro heeft niet genoeg kansen gekregen bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is geen onaardige speler, kijk maar naar zijn prestaties in het Uruguayaans elftal. Zonde dat ie bij Ajax 'mislukt' is, al heeft ie zeker zijn aandeel gehad dit jaar in de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Succes in Brazilie!

20 juli 2012 om 22:29

Nicolas Lodeiro is zeker geen onaardige speler. Toen hij naar Ajax kwam, had ik er zelfs vertrouwen in dat hij 'n basisplaats zou veroveren bij Ajax, alleen toen wist ik nog niet dat Christian Eriksen eraan zou komen.

Maar jammer dat hij nu in Brazilië gaat voetballen. Ik had hem graag bij 'n Italiaanse of Spaanse club gezien, want daar vind ik hem wel passen.

Hopelijk vind Lodeiro z'n ouwe vorm weer terug en ik wens hem veel succes in Brazilië!

20 juli 2012 om 22:35

Lodeiro was, in mijn ogen, noot uit vorm. Bij mij haalde hij in ieder geval altijd wel een voldoende door zijn inzet en passie. Als hij in het veld stond was hij de meest gedreven speler.

Op elk gebied, behalve fysiek door zijn lengte, maakte hij op mij een goede indruk. Ik gun deze jongen nog een hele mooie voetballoopbaan.

20 juli 2012 om 22:57

Vind ik wel een goede beschrijving.
Dezelfde passie en inzet zag je ook bij Suarez. Maakt niet uit wie de tegenstander is, winnen kun je altijd. En is inderdaad ook geen flop, maar vooral een speler die heel weinig kansen heeft gekregen.

En heeft natuurlijk ook wel pech gehad met bij de afgekeurde goal in de CL tegen Real Madrid.

Waren in die wedstrijd niet ten onrechte twee doelpunten afgekeurd dan had Lodeiro bij Ajax de geschiedenisboeken ingegaan want dan was die wedstrijd heel anders gelopen. Geloof dat Sulejmani de andere afgekeurde goal scoorde in een avond die als 1 van de zwartste in de CL ooit mag gelden. Een portugese scheidsrechter die hoe dan ook wilde dat Mourinho met Real zou winnen. En Lyon dat zonder dat de tegenstander de bal meer dan 4 keer raakte 4 keer scoorde in 5 min of zo.

Maar helaas erg weinig vertrouwen gekregen in Amsterdam.

20 juli 2012 om 23:28

Die andere afgekeurde goal was van Anita;

21 juli 2012 om 17:42

Hij is helemaal niet geflopt,hij moest steeds in de spits spelen en daar deed hij het niet eens onaardig.hij is ook nog redelijk jong,dus ik snap die hele flop in dat verhaal niet.hij is gewoon een goede speler die weinig kans heeft gehad voor achter de spits positie.

21 juli 2012 om 07:13

Hij is bij Ajax niet mislukt. Dat Voetbalzone hem een flop durft te noemen. We hebben allemaal zitten juichen voor Lodeiro. Hij heeft het goed gedaan bij Ajax. Jammer voor zijn blessure.

Titel vind ik niet passend!
Lodeiro is gewoon een goede voetballer, hij heeft alleen veel pech door blessures gehad.
Maar toen de Jong en Sigthorson er niet waren deed hij het best goed..

Alleen hij heeft te veel concurrentie en is te duur vergeleken met de eigen jeugd wat er achter zit.

20 juli 2012 om 22:22

Ik ben het 100% met je eens.
In zijn begin tijd bij Ajax had hij direct een lange blessure (ik geloof een breuk) en tegen het einde daarvan raakte hij weer geblesseerd.
Er is daarnaast gewoon teveel concurrentie voor zijn positie maar de wedstrijden die hij speelde vond ik hem best goed. Technisch was hij gewoon goed en qua inzet ook.

Ik vond hem best goed spelen op 9 als je bekijkt dat het geen spit is.

20 juli 2012 om 22:23

Dan is het toch een flop? 3,5 mil gekost salaris van min 600 000 en weinig gepresteerd, mag het door blessures of wat dan ook komen, hij s geflopt. Titel is dus niets mis mee.

Edit: wat kunnen ajacieden toch slech tegen kritiek, ik geef weinig om die duimpjes maar altijd als je iets slecht over Ajax zegt blijven ze strooien met duimpjes... geef ook eens aan wat er zo raar is aan wat ik zeg, zeg och weinig fout?

20 juli 2012 om 23:09

Het is een flop, omdat ie geen eerlijke kans heeft gehad. Persoonlijk zie ik hem veel liever dan een siem de jong op 10 (kom maar haten), maar zn salaris is hoog en hij is eigenlijk gehaald om Suarez tevreden te houden,

20 juli 2012 om 23:35

Waarom haten? Iedereen zijn mening. Siem krijgt veel kritiek maar is vaak op de belangrijke momenten op zijn best.
Je zegt weinig slechts maar speelt Eriksen niet op de 10?

21 juli 2012 om 10:37

@forzae: wat heeft het met kritiek te maken? Jij geeft geen kritiek, jij geeft je mening. Eentje waar ik het ook (gedeeltelijk dan) mee oneens ben. Dan zegt dat toch niet dat ik slecht tegen kritiek kan? (niet dat ik je een duimpje naar beneden heb gegeven, hoor)

Ik vind dat een je speler die zelf nooit de kans heeft gekregen moeilijk een flop kunt noemen. Van iemand die flopt vind ik dat je moet kunnen zeggen dat ie persoonlijk gefaald heeft. Lodeiro heeft mij elke wedstrijd kunnen overtuigen, dus vind ik niet dat je hem een flop kunt noemen. Alhoewel ik ook jouw redenering prima begrijp.

20 juli 2012 om 22:28

Bij Ajax is het zeker een flop geweest... Hij heeft het daar niet waar kunnen maken. Als je dan weer transfervrij vertrekt mag je het zeker een flop noemen.

20 juli 2012 om 23:00

Nee, ik vind het geen flop, hij heeft bij Ajax nooit het vertrouwen gekregen, in het begin was hij langdurig geblesseerd, daarna was hij voor trainers niet meer interessant omdat die ''hun'' spelers de voorkeur gaven, zoals De Boer Eriksen altijd de voorkeur gaf.
Toen Ajax vorig seizoen noodgedwongen Lodeiro als spits moest posteren bleek hij ook nog ineens heel aardig te kunnen voetballen. Maar ja, omdat Frank de Boer niet verantwoordelijk was voor de miljoenen die Ajax ooit aan hem uitgegeven had was het makkelijk hem weer te passeren.
Lodeiro verdiend de betiteling ''flop'' niet, nee, dan zou je het beleid van Ajax zo moeten noemen, die hebben ooit een speler gehaald die ze nooit nodig hadden alleen om Suarez te pleasen, die hebben nooit de moeite genomen om werkelijk te ontdekken wat ze in handen hadden.

20 juli 2012 om 23:10

Hij heeft het niet waar kunnen maken, is niet geslaagd en dus mislukt. Wat betekent dat hij een flop is. Dat hij kan voetballen ben ik met je eens en ik vond het leuk als hij erin stond, maar dat hij geen contractverlenging krijgt zegt genoeg.

21 juli 2012 om 01:03

Als je 4 miljoen kost en amper iets presteert bij Ajax ben je gewoon een regelrechte flop. Maarja, kreeg toen al het idee dat hij meer werd gehaald om Suarez te pleasen. Voetballen kan ie best, maar een toevoeging voor Ajax vond ik nou ook weer niet.

Goede jongen. Hij ging nooit zeiken om meer speeltijd etc. Ik wens hem en Seedorf veel succes bij Botafogo. Jammer dat het niets bij Ajax geworden is.

20 juli 2012 om 23:20

Ja inderdaad alleen de titel is natuurlijk sterk overdreven is ook absoluut geen flop bij Ajax geweest, sterker nog had hem er graag bij gehouden.

20 juli 2012 om 23:31

Ja, ik ook, echt onbegrijpelijk dat Ajax een international van de nummer 3 van de wereld transfervrij laat gaan.

21 juli 2012 om 01:16

Hij is toch enkel en alleen gehaald om Suarez tevreden te stellen..

21 juli 2012 om 08:48

Maar dan nog is hij geen flop, ik persoonlijk vond hem nog beter dan ozbilliz. Hij had dezelfde drijfveer als suarez. Daarom had ajax hem een contract kunnen aanbieden voor 1 jaar misschien, maar dat zal door het nieuwe beleid niet zijn gegaan, ivm salaris.

Uitstekende middenvelder die meer kansen had moeten krijgen. Goede techniek, goed in de combinatie, goede steekbal, overzicht en een enorme werklust. Heb altijd van 'm genoten in de wedstrijden die hij speelde. Jammer dat hij ook nooit op het middenveld de kans kreeg, maar zelfs als gelegenheid spits heeft hij het goed gedaan.

Zo jammer dat hij amper kansen heeft gehad op het middenveld... Zijn steekpasses zijn fenomenaal, is in de combinatie erg goed en heeft een aardig hoge handelingssnelheid. Ben blij dat hij geen binnenlandse transfer gemaakt heeft, anders was de kans aanwezig geweest dat we hem weer voor enkele miljoenen terug zouden kopen. Blijf het jammer vinden dat hij geen echte kans heeft gehad, anders had hij echt wel overtuigd! Het ga je goed Lodeiro!

3,5 miljoen weggegooid geld in Nicolás Lodeiro, hij gaat gewoon transfervrij weg. Dan hadden ze hem beter vorige jaar kunnen verkopen, hadden ze nog wat geld binnengehaald.

20 juli 2012 om 22:24

Mede doordat hij kwam verlengde Suarez zijn contract waardoor we voor hem de hoofdprijs aan Liverpool konden vragen. Al kan je bij dat laatste je vraagtekens zetten als je ziet wat ze voor Caroll betaald hebben.

21 juli 2012 om 08:50

Ik vind wel dat voor carrol de hoofdprijs betaald is, maar suarez maakt zijn hoofdprijs meer waard dan carrol.

20 juli 2012 om 22:25

Zo gaat het vaak bij Ajax. Zelfde geld bijvoorbeeld ook voor Aissati, Atouba, Bruno Silva en ga zo maar door. Cvitanich..

Dat probleem heb je als je structureel jaarlijks van trainer wisselt. Die willen allemaal met andere spelers spelen.

Vitesse heeft liggen slapen. Een transfervrije, jonge en talentvolle international lijkt mij toch echt het type speler waar Jordania wel in wil investeren. Zou goed in het rijtje van spelers passen als Aissati, Reis en in mindere maten Hofs die contractloos waren en opgepikt zijn door Vitesse in de hoop dat zei er miljoenen aan kunnen verdienen, want het moge nu toch wel duidelijk zijn dat dat Jordania's grootste plan is met Vitesse.

Als hij echt zo ambitieus en rijk is als hij tijdens zijn eerste dagen overkwam dan had hij namelijk een jongen uit eigen jeugd als Buttner nooit verkocht.

20 juli 2012 om 22:55

Ook bij Feyenoord en Twente vind ik dat er creatieve middenvelders ontbreken, een transfervrije international van Uruguay (nummer 3 van de wereld geloof ik) zou ik als eredivisie club altijd polsen om te kijken of hij haalbaar is.

20 juli 2012 om 22:57

Daarom. Twente heeft ook liggen slapen. Ze wilde Schone graag binnen halen voor de creativiteit, maar dat mislukte. Dan lijkt mij Lodeiro toch echt een betere keus dan Schone.

20 juli 2012 om 23:35

Twente heeft inderdaad niet echt een goeie nummer 10, ik denk, met alle respect, niet dat het huidige materiaal van Twente in staat is om mee te strijden om de titel.

Jammer voor Ajax toch weer 3,5 mill weggegooid.

Aardige voetballer, snap alleen zijn keuze niet van zijn nieuwe club.
Hier moet hij de strijd aangaan met Seedorf?

20 juli 2012 om 23:36

Denk het niet, Seedorf is een controleur, Lodeiro een nummer 10.

Geen flop, gewoon geen eerlijke kans gekregen.
Geringe speeltijd die hij verkreeg werd hij verkeerd gebruikt.

Flop? Die jongen heeft nooit een echte kans gekregen. Als hij speelde kon iedereen zien dat ie goed kan voetballen. Hij was zeker van waarde voor het elftal. De titel van Voetbalzone is niet gepast en zeker niet respectvol naar een jongen die zich altijd netjes heeft opgesteld ondanks het feit dat er niet altijd netjes met hem is omgegaan.

Zeker geen topper geweest maar om hem nou als flop te betitelen? Die snap ik niet van VZ.
Typisch een speler geweest die (noodgedwongen) verkeerd is gebruikt en daardoor als middenvelder in de spits belandde en in die hoedanigheid beoordeeld is. Weinig inhoudelijke grond dus om hem als flop neer te zetten. Desalniettemin ben ik van mening dat Ajax beter af is zonder Lodeiro en Lodeiro zonder Ajax.

heel jammer dat hij het niet gered heeft.
Een hele goede middevelder die helaas door zijn blessures te weinig kansen heeft gehad.
Ik wens hem heel veel suc6 en hoop dat hij Ajax laat zien dat ze het mis hebben.

Lodeiro is geen flop, deed het niet onaardig. Gabrich was een flop, die kon echt niks, was al knap dat ie op zijn benen bleef staan

Voetbalzone krijgt een punt aftrek voor de titel. Reden: provocerend......;

Let op krijg ik vast weer punt aftrek omdat de moderators van VZ geen gevoel voor humor hebben

Flop vind ik ook weer wat ver gaan..

21 juli 2012 om 02:50

Waarom dan?

Als een speler, gekocht voor ruim 4 miljoen, plus een dik salaris, gedurende ruim 2 jaar niet slaagt bij een club, dan ís 't gewoonweg een (vooral financiele, maar zéker ook sportieve) flop!

Toch jammer, vond het als die speelde wel een aardige speler. (ja hij speelde niet veel). Kan me herrineren dat hij zelfs in de spits werd ingezet, terwijl het eigenlijk een middenvelder is. Toch mooi dat hij met Seedorf gaat voetballen daar. Voor Ajax betekent Lodeiro helaas ongeveer 4 miljoen euro weggegooid geld.

Leuke speler, maar niet voor de Nederlandse top. Hij is wel een grote naam in Uruguay.. ongekend populair. Maar maakte het niet waar.

20 juli 2012 om 22:47

Hoezo maakte hij het niet waar? Hoeveel kans heeft hij nou werkelijk gehad? Hij deed het gewoon goed op de posities waar hij moest spelen, die niet zijn normale waren.

Vond deze speler nou geen flop. Niet veel tijd gekregen om zich echt te bewijzen. als hij mocht invallen was het vaak ook niet op zijn normale positie. Hoeveel kan je dan verwachten. Ik vond dat hij de keren dat hij speelde het zeker niet onverdienstelijk doen.

Had hem graag bij AZ gezien en denk zeker dat menig subtopper er een aanwinst had gehad.

Absoluut respectloos om deze jongen een flop te noemen. Heeft nul komma nul een echte kans gehad zich te bewijzen. In de hele slechte periode van Ajax was het wel een van de weinige, als ie speeltijd kreeg, die zich voor de volle tweehonderd procent inzette. Hoop dat ie nog een mooie carriere mag beleven daar.

Je kunt ook gewoon pech hebben. Lodeiro is geblesseerd geraakt, en de speler die hem overhaalde (suarez) om voor Ajax te kiezen (AZ wilde hem ook graag halen) was in no time vertrokken. Dat hij nog steeds international voor Uruguay is en een club als Botafogo (toch echt niet een kleintje) plaats voor hem heeft geeft aan dat Lodeiro best kan voetballen. Als ik andere posts lees zien ook ander voetballiefhebbers wel de kwaliteiten van hem. Hij is alleen een flop voor de boekhouding van Ajax. Liever 'n andere titel voortaan, VZ - wij zijn voetballiefhebbers, geen boekhouders.

Voetbalzone, dit is weer eens een blunder. Lodeiro werd ondergewaardeerd, wat hem nog geen flop maakt. In zijn laatste jaar is hij pas 'ontdekt'. Dit is weer eens sensatie zoekende titel. Aan een 'flop' denken wij (lezers) aan mensen als Manolev, Vela van Arsenal en Phillipe Leonard bij Feyenoord, niet aan Lodeiro. Nicolas Lodeiro werd uit noodzaak op een positie niet gezet die niet voor hem was. Lodeiro is een Messi, in het klein (oké, qua lichaamslengte even groot, maar ik heb het over voetbalkwaliteiten). Om deze man een flop te noemen, is respectloos en getuigt een gebrek aan voetbalkennis. En dat van een gerenommeerde voetbalsite als Voetbalzone. Teleurstellend.

Lodeiro, gefeliciteerd! Ik denk niet dat hij een betere transfer had kunnen maken. Nu komt hij als getalenteerde aanvallende middenverlder in een team met Seedorf. Ik denk dat hij het komende jaar heel veel gaat leren daar. Als hij alleen al naar Seedorfs spel kijkt, kan hij al verbeteren.

On: ik denk niet dat Lodeiro genoeg kans heeft gekregen bij Ajax. Jammer. Ook jammer dat hij is aangetrokken, want we zaten toen echt niet op nóg een middenvelder te wachten. Ik ben benieuwd waar hij gaat eindigen, want hij heeft wel wat in zijn mars.

Het heeft niet aan het talent en de kwaliteiten gelegen dat Lodeiro niet is geslaagd bij Ajax. Maar aan het feit dat hij spaans spreekt en niet goed kon opkomen voor zijn rechten. Communicatie probleem.

De titel van dit stuk slaat nergens op. Vind hem beter dan die Schone of whatever his name may be.

Ajax gaat hier spijt van krijgen. Ze weten bij Ajax niet goed met latijns amerikanen om te gaan. Daarvoor kunnen ze beter bij PSV in de leer.

De grootste flater die Ajax in het verleden heeft geslagen is de afwijzing van Diego Maradona. Maradona werd aan Ajax aangeboden en ze vonden hem niet goed genoeg...hahaha..ze moesten die kleine niet

20 juli 2012 om 23:33

Suarez...?

21 juli 2012 om 00:38

Maxwell.

beetje jammer van de titel..
Loderio was gewoon een goede speler die nooit echt de kans had met zoveel spelers voor hem, toen de aan speeltijd kwam zag je in hem wat je aan suarez ook altijd zag, ik hou van dat soort spelers. jammer dat die weg is bij ajax, maar het is wel beter voor ze carriere

Suarez....is een uitzondering. Bovendien is hij niet bij Ajax begonnen

Als je 't volgende bekijkt, dan vind ik 't niet gek dat Ajax vandaag de dag geen geld uitgeeft aan nieuwe spelers:

El Hamdaoui laten gaan met ruim 7 miljoen verlies (incl. salaris)
Aissati (transfervrij) laten gaan met ruim 4 miljoen verlies ( '' )
Lodeiro (transfervrij) laten gaan met ruim 4 miljoen verlies ( '' )

Tel daarbij de nieuwe spelers van afg. seizoen ( Janssen, Cillissen, Serrero, Boerrichter, Sigthorsson, Ooijer, Bulykin) erbij op, dan zijn de uitgaven/verliezen van afg. seizoen nóg meer dan de uitgaven van Psv, afg. seizoen!

Wat een beleid!!

21 juli 2012 om 03:02

En dan noem je jezelf 'fact'?

Ajax gaf nog geen 14 miljoen uit aan nieuwe spelers daar waar PSV bijna 28 miljoen euro investeerde. Daarnaast noem je een Ooijer die het seizoen ervoor al (transfervrij) was aangesloten bij de selectie en Bulykin die eveneens transfervrij overkwam van Anderlecht. Serrero en Boerrighter kostten allebei ook maar een minimaal bedrag van onder de miljoen dus waar hebben we het in godsnaam over?

Hou het wel bij de 'feiten' ;

21 juli 2012 om 03:28

We? We hebben 't allebei over een bedrag van rond de 14-15 miljoen. Dus wat is nu je punt?

Janssen, Cillissen en Sigthorsson kostten alle 3 al bijna 12 miljoen samen (3,5....4.....4,5...., plus nog 'jouw' minimale bedrag voor Boerrichter 6 ton en Serrero ruim 1,5 miljoen)

Daar zijn we 't dan dus gewoon over eens? Eén miljoentje meer of minder.....niet moeilijk doen, he?!

Jouw 'nog geen' 14 miljoen plus de eerder aangegeven (erg minimale, incl. nutteloos salaris, aangezien alle 3 vrijwel niet hebben gespeeld) 15 miljoen aan deze 3 spelers, maakt een rekensom van ongeveer 29 miljoen....

Weet niet hoor, maar da's volgens mij meer dan 27 mln.........

Dot-com

Ja ook bij Ajax floppen er spelers waar flink voor betaald is! Net zoals Cvitanich..

dat hij bij ajax niet heeft kunnen waarmaken wat ie waard is/was is erg jammer voor hem. er is niet voor niets een reden waarvoor hij in eerste instantie naar ajax werd gehaald. daar zagen ze wel degelijk dat hij kwaliteiten heeft. hoop voor hem dat hij gewoon goed voetbalt in brazilie.

Hij was totaal geen flop, die kop klopt niet, hij liet altijd zien dat hij wou spelen, jammer was gewoon dat hij veel concorentie had en dan is het lastig voor iedereen. Succes jongen het gaat je goed.

Aankoopsom: 4 miljoenbr Contractjaren bij Ajax: 2.5 jaarbr Wedstrijden (europees+nederlandse): 29br Waarvan invalbeurten: 22br Volgens ruim driekwart van de reacties boven mij geen flop.

HOE Dan?br

Jammer dat hij niet naar AZ is gegaan. Ajax heeft deze speler nooit een kans gegeven. Een middenveld met Lodeiro,anita en Eriksen zou perfect zijn. In spanje zou deze speler niet misstaan bij een Sevilla,valencia of Atletico Madrid. Jammer dat mijn favoriete speler van Ajax vertrekt.

21 juli 2012 om 11:54

Grapjas! Sevilla, Valencia en Atletico zijn allemaal clubs die beter zijn dan Ajax,

Bij Sevilla heeft hij sws 4 spelers voor zich: Medel, Navas, Perotti en Rakitic.
Bij Atletico: Tiago, Gabi en Koke. Verder weet ik niet wie Diego gaat vervangen, maar Lodeiro is wel 6 klasses minder dan hem.
Valencia: Parejo, Banega, Feghouli, Costa en Albelda.

Leek me wel een talentje, maar helaas voor Ajax zijn die miljoenen weggegooid geld gebleken. Die jongen heeft het natuurlijk wel lastig gehad met zn blessure en en het feit dat hij als zoethoudertje van Suarez gezien werd.

Lodeiro is geen flop. Autouba was een flop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren