Voetbalzone

FC Twente legt transfervrije Bulykin voor een jaar vast

Vrijdag, 20 juli 2012 om 18:45

Dmitri Bulykin blijft definitief in de Eredivisie voetballen. In de afgelopen dagen kwamen er steeds meer berichten naar buiten dat de aanvaller zijn loopbaan zou vervolgen bij FC Twente en vrijdagavond hebben de Tukkers de komst van de transfervrije Rus bevestigd. Bulykin heeft een contract voor een jaar getekend, met een optie voor een extra seizoen.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Dmitri Bulykin kan eerste spits worden bij FC Twente

20 juli 2012 om 18:48

Bulykin krijgt bij Twente nummer 9, voor wat het waard is.

20 juli 2012 om 19:09

En terecht dat hij nummer 9 krijgt. Hij is gewoon op het moment (en dan reken ik Castaignos mee) de beste spits. Castaignos moet het ook nog maar laten zien. Hij heeft bijna een jaar niet gespeeld. Ik hoop op een eerlijke kans voor Bulykin. Met de spelers (tadic, Chadli, Verhoek) op de flanken bij Twente heb je meer aan een speler a la Bulykin dan Castaignos.

20 juli 2012 om 19:56

Heel goede aankoop. Zeker met de jongens die ze al hebben aangetrokken kan hij hun voorzetten er zo simpel inknikken. Het EK heeft al bewezen dat goede kopspecialisten erg schaars zijn. Stom dat ajax hem heeft laten gaan. Zeker ondergewaardeerd maar hoop dat hij Twente aan de titel helpt.

20 juli 2012 om 19:30

Van de Winter kreeg Plet nummer 10,voor wat het waard was.

20 juli 2012 om 18:48

hier schiet je dus niks mee op zet dan plet in de spits..

20 juli 2012 om 18:50

Wat een opmerking? In Rotterdam zouden ze Bulykin maar al goed kunnen gebruiken. Ik baal er dan ook van dat hij naar Twente is.

20 juli 2012 om 18:55

;laat maar, misschien hij ziet meer heil in types als Gyon Fernandez

20 juli 2012 om 18:56

ten eerste hoef ik geen ajaxied in de spits te hebben bij feyenoord en ten 2de vind ik fernandez zeker net zo goed als bulykin

20 juli 2012 om 19:07

Ten eerste is het "ajacied" en niet "ajaxied" en ten tweede is Bulykin een stuk beter dan Fernandez.

20 juli 2012 om 19:13

Ik vraag me ook af waarom Feyenoord zo nodig een nieuwe spits moet hebben, overal is dat zo, het gaat altijd over de spits (niet geheel onlogisch, maar niet alles draait erom). Met Fernandez, Achachbar en Te Vrede beschikt Feyenoord al over 3 uitstekende spitsen voor de subtop. Als het niet loopt met deze spelers kunnen Immers of Schaken eventueel daar ook nog gebruikt worden. Zeker is wel dat het dit jaar als geheel beter in elkaar zal vallen, en de spits net zo hard moet werken voor de verdediging als andersom.

20 juli 2012 om 19:21

ja ik ben niet zo weg van dat woord

20 juli 2012 om 19:26

@flrrotterdam

Wat was jij toch blij met Charisteas toen en Cruijff vond je zeker helemaal niks. :P

20 juli 2012 om 19:37

Hoewel Feyenoord geen topmateriaal meer heeft,vind ik het een beetje raar om te zeggen voor de subtop. Twente hoort boven ze te staan,maar dat viel vorig seizoen ook tegen.
Feyenoord is gewoon een concurrent in de top. Over 5 jaar kruisen we elkaar. Dan is Twente een absolute topclub in Nederland..en komt Feyenoord ook de magere tijden te boven.
En het mooiste zou zijn om tegen Feyenoord een kampioenswedstrijd te spelen.
Alleen dan wel in ons voordeel.

20 juli 2012 om 19:38

Guyon Fernandez is, denk ik, ietsje beter dan Dimitri Bulykin.

Maar Feyenoord had Bulykin, denk ik, ook wel nodig, ook al is hij 'n oud Ajacied. Maar Fernandez z'n hoogste doelpunten moyenne is 15 goals en ook nog is in de Jupiler League, z'n hoogste doelpunten moyenne in de Eredivisie is 10 goals.

De hoogste gemiddelde van Bulykin in de Eredivisie is 21 goals. Dat was in z'n periode bij ADO Den Haag. Hiermee probeer ik eigenlijk te zeggen dat Bulykin meer scorend vermogen dan Fernandez heeft.

En jij schrijft: ' Ten eerste hoef ik geen Ajaxied in de spits. ' Als je geen Ajacied in de spits wilt, dan denk ik ook dat je geen John Goossens en Kostas Lamprou in je selectie wilt hebben.

Want Goossens heeft tien jaar lang in de jeugd bij Ajax gespeeld en Lamprou heeft ook een jaar in de jeugd bij Ajax gespeeld. Dus als je Bulykin, die een jaar bij Ajax heeft gespeeld, al niet wilt, dan denk ik dat je Goossens en Lamprou ook niet wilt.

On:

Dit is 'n goede versterking voor FC Twente. Maar ik vind Dimitri Bulykin beter als pinchhitter en gelukkig is hij daarvoor ook gehaald.

20 juli 2012 om 19:55

@rochester
Moyenne is toch gemiddeld? Of ben ik nou gek.
Fernandez schoot er afgelopen seizoen 7 in, in 19 wedstrijd. Hij speelde dan meestal aan de flanken. Als hij in de spits stond, scoorde hij ook. Zoals bij Psv- uit, twee goals. Openingswedstrijd tegen Excelsior bijvoorbeeld.

Als we het met hem 'moeten' doen, heb ik alle vertrouwen in hem! Laat m maar een heel seizoen in de spits staan, die schiet er 15+ in, geloof me. Maar natuurlijk zie ik Guidetti 9814861745618518548178641x liever.

20 juli 2012 om 20:07

Ja, moyenne is gemiddeld. Maar soms zie ik dat ook in topics wordt geschreven, bijvoorbeeld: ' Afgelopen seizoen was zijn doelpunten moyenne goed. ' Vandaar dat ik het ook gebruik;.

Maar als Guyon Fernandez in de spits staat, dan scoort hij ook niet echt bijzonder veel. De meeste goals in een seizoen bij Fernandez was in het seizoen 2009/2010. Toen scoorde hij in de Jupiler League 15x.

In de Eredivisie had hij in het seizoen 2010/2011 z'n meest productieve Eredivisie seizoen tot nu toe, met 10 goals. Dat is ten opzichte van bijvoorbeeld Bulykin, die in een seizoen 21x scoorde, niks.

20 juli 2012 om 20:23

Je gebruikt moyenne niet goed. De zin 'afgelopen seizoen was zijn moyenne goed' is een goede zin. Hoe jij het gebruikt klopt niet On topic: Dimitri is natuurlijk een klasse beter dan Fernandez. Maar wat niet is kan nog komen, hij is nog jong. Als Feyenoord niemand koopt kan Fernandez veel ervaring op doen. Dat zou goed zijn voor z'n ontwikkeling. Ik, als ajacied, baal ontzettend dat Dimitri bij een concurrent speelt. Hij legt er sowieso weer 10 in dit seizoen als pinchhitter

20 juli 2012 om 20:38

Fernandez kan waarschijnlijk beter voetballen, kan een mannetje beter voorbij, is sneller en een betere counter spits. Maar als je kijkt naar scorend vermogen dan is Bulykin de betere en dat is wat Feyenoord toch nodig had gehad.

20 juli 2012 om 20:41

Te Vrede uitstekende spits voor de subtop, hahahahaha!

Reserve-spits van Excelsior, jaja

21 juli 2012 om 02:17

moyenne betekent gemiddeld. Het moyenne van hem, over de twee aantallen die jij noemt, is 12,5. Tot zover een bericht van de stichting correct moeilijk woordgebruik. Verder ben ik het met de inhoud van jouw bericht eens, Bulykin is een goede spits voor de eredivisie en zal dat bij Twente bewijzen. Leuk team hebben ze!

20 juli 2012 om 19:02

Ik vind Bulykin echt wel een klasse beter dan Plet. Gisteren tegen FC Inter zag je gewoon dat Plet het niveau niet aan kan. Hij heeft gisteren veel voorzetten gekregen, maar heeft er veel te weinig mee gedaan. Ik vind dat Bulykin daar veel beter mee omgaat. Hij staat vaak op de juiste plek en is koppend ook veel beter. In de tijd bij Ado zag je al dat hij erg veel rendement uit voorzetten haalt. Verhoek en Bulykin was toen het gouden koppel.

20 juli 2012 om 19:15

Plet staat al een aantal wedstrijden in de spits en hij stelt mij echt enorm teleur, gister ook weer. Ik vind Plet stijf en sloom, een soort Janko maar dan zonder dat hij dodelijk is in de 16. Bulykin heeft er bij Ajax toch wel weer ff 9 ingeschoten in de 19 wedstrijden die hij speelde, waarvan er velen dan ook weer als invaller waren.

20 juli 2012 om 18:48

Mooi te gebruiken als breekijzer OF natuurlijk handig door al de voorzetten die hij gaat krijgen van tadic/chadli/gyasi/rosales en onze chileen.

20 juli 2012 om 18:49

Goede speler voor Twente en ik verwacht dat hij gewoon de rol als pinchhitter en tweede spits zal innemen. Er zal nog wel een eerste pits(castaignos wrs) komen. Hadden ze erg nodig!

20 juli 2012 om 18:50

Veel succes Buly, dank je wel voor je 9 competitie goals bij Ajax.

Voor hoeveel gaat Castaignos waarschijnlijk komen?

20 juli 2012 om 18:53

zo'n 5 miljoen geloof ik.

20 juli 2012 om 19:13

@abedullah
Sympathieke reactie. Hij heeft mooie dingen aan Ajax laten zien. Kunnen we van een pakweg Charisteas niet zeggen.

20 juli 2012 om 18:51

Prima speler en vooral sterk, goed gedaan Twente!

20 juli 2012 om 18:51

Met Tadic en Verhoek en Bulykin kan het voorin aardig gaan lopen. Amsteram Bulykin!!!!!

20 juli 2012 om 18:51

Goede aankoop voor Twente, een speler die het goal makkelijk weet te vinden. Zelf technisch niet de beste, maar daar zijn andere voor. Kopsterk en met spelers als Tadic en Chadli op de vleugels moet dat wel goedkomen.

20 juli 2012 om 18:51

Bulykin is erg goeie spits die dit jaar bij Ajax naar behoren heeft gedaan en ik weet zeker dat hij belangrijk zal worden voor FC Twente.

Kan hij eigenlijk al meedoen in de EL tegen Inter Turku?

20 juli 2012 om 19:07

nee, voor de return in Finland mag hij nog niet meedoen helaas.

21 juli 2012 om 03:30

Dan hopen dat Steve die Mirco Born in de spits zet, want met Plet win je de oorlog niet.

20 juli 2012 om 18:52

Prima oplossing, met al die buitenspelers... slinger de bal maar in de 16 en hij knikkert ze er wel in
Plet daarentegen trekt zijn kop in bij duels, net als een schildpad die gevaar ziet

20 juli 2012 om 18:52

en dan 3 spitsen zoizo krijgt hij alleen contracten van 1 jaar moet je daar blij mee zijn?

20 juli 2012 om 18:55

Als je ziet wat ie met zo'n contractje van een jaar binnensleept ben je daar wel blij mee.
Daar moeten jij en ik heel veel uren voor maken.

20 juli 2012 om 19:04

tuurlijk maar je hebt aan het einde van het jaar tog niet de zekerheid dat je volgend jaar nog voetbald he

20 juli 2012 om 19:12

@timmie
Er is genoeg interesse vanuit Rusland, dat komt heus wel goed.

20 juli 2012 om 18:54

die gaat zo heel de eredivisie af.

20 juli 2012 om 18:56

Hij is beter als plet en scoort makkelijk. Snap deze aankoop wel...

20 juli 2012 om 18:57

Bulykin is een goede spits voor de Eredivisie, maar niet meer dan dat. In Europa ben je er niets mee, vandaar.

20 juli 2012 om 18:57

wat een mis koop koop dan iemand anders hij is te slecht voor dat niveau bij ajax niks bij twente niks

20 juli 2012 om 19:01

toch in 19 wedstrijden 9 goals. Een mooi gemiddelde als je ervan uit gaat dat hij vaak als invaller kwam.

20 juli 2012 om 18:58

Prima speler voor Twente. Gisteren zag je in de wedstrijd tegen FC Inter dat er een spits ontbrak die de voorzetten erin kan koppen of schieten. Plet was telkens net een stap telaat. Bulykin staat vaak op de juiste plaats en is erg kopsterk. Ik hoop dat hij een eerlijke kans krijgt voor eerste spits, want ik denk dat hij dan met gemak topscoorder kan worden van de Eredivisie. Met spelers als Tadic, Chadli, Rosales, Verhoek en Gyasi heb je erg veel aanvoer en hij weet daar wel raad mee.

20 juli 2012 om 19:00

Met gemak topscoorder worden denk ik niet maar ik ben erg benieuwd. Vind het een goede zet van Twente.

20 juli 2012 om 19:11

Een hele handige aankoop. Ik hoop dat het geen basisspeler word, daar is hij niet goed genoeg voor. Maar hij is één van de beste breekijzers die in de Eredivisie heeft rondgelopen.

20 juli 2012 om 18:59

Bulykin naar twente dus, vind het wel jammer dat ie weg is bij ajax.hij heeft het toch redelijk gedaan gezien zijn beperkte inval beurten.hij heeft ook wel een paar belangrijke goals gescoort voor ajax, met name de gelijk maker tegen psv was van bijzonder hoog niveau.ik denk dat buly bij fc twente ook nog wel zijn goaltjes mee gaat pikken, het is niet een van de snelste maar hij heeft een uitstekend neusje voor de goal.fc Twente veen succes met deze sympatieke rus.

20 juli 2012 om 18:59

Bulykin en Verhoek was al een erg goed koppel bij ADO en met Tadic er ook nog eens bij zou het zomaar eens kunnen zijn dat Bulykin komend seizoen zeer belangrijk kan worden voor FC Twente.

20 juli 2012 om 19:00

Ik ben er wel tevreden mee omdat hij niks heeft gekost. Als je niet kunt scoren kun je hem goed inbrengen. Zo hadden we hem goed kunnen gebruiken donderdag. Met de aanvoer bij Twente denk ik ook gewoon dat hij 1 op 2 gaat lopen ongeacht of hij wissel is of niet.

20 juli 2012 om 19:00

Iedereen die zegt dat je niets aan deze jongen hebt, snapt het niet. Ik vind het oprecht jammer dat hij niet nog een jaar bij Ajax blijft. Juist met vleugelspel is hij bruikbaar, hij is gewoon zo sterk. Nadeel is dat je hem geen 90 minuten kan laten spelen, dat laat zijn lijf niet meer toe. Maar de 1e 60 of de laatste 30 en je bent bijna verzekerd van doelpunten. En hij is weer terug bij zijn oude maatje Verhoek.

20 juli 2012 om 19:12

Ajax wou wel met hem verder, maar dan wel met een lagere salaris. Dat Twente nu wel volle pond wil betalen is denk ik omdat ze een beetje desperate aan het geraken zijn na het debakel tegen Turku.

20 juli 2012 om 19:27

Denk je dat de onderhandeling na de wedstrijd is gestart?

20 juli 2012 om 19:29

Geen idee wat hij precies verdiende, of wilde verdienen, maar hij wordt als spits afgerekend op doelpunten en dat heeft hij goed gedaan. En als je doet waar je voor wordt betaald, waarom niet. Er zijn spelers die minder presteren en meer verdienen, dus waarom niet. Maar inderdaad niet het ontoelaatbare, maar als Twente hem kan betalen, neem ik aan dat Ajax dat ook zou kunnen, maar niet wilde. Daarnaast heeft FdB wel eens aangegeven dat hij niet tevreden is met hoe hij traint. Mja uiteindelijk als het je kampioen maakt...

20 juli 2012 om 19:02

Uitstekende aanwinst voor FC Twente. Nu kan Plet helemaal gaan fluiten bij Twente, vooral na zijn dramatische wedstrijd in de Europa League.

20 juli 2012 om 19:11

Tsja, zijn eigen schuld ook een beetje. Deed het goed in Almelo, maar heeft in Enschede er een beetje met de Plet naar gegooid.

20 juli 2012 om 21:08

Als de Nobelprijs voor literatuur bestaat, heb jij het verdient!

20 juli 2012 om 19:02

Bulykin is qua rendement top, tenminste bij Ajax. Een speler die een wedstrijd kan doen kantelen. Beer van een vent. Plet komt tekort voor de basis, en is fysiek niet sterk genoeg om als pinch-hitter in te vallen. Plet verkopen/verhuren, Castaignos 1e spits, bulykin 2e. Heeft aardig salaris ingeleverd tov zijn Ajax tijd, jaarcontract. Geen ramp als het mislukt.

20 juli 2012 om 19:03

Ben ik nu de enige die vind dat Twente er zwaar op achteruit gaat? Castaignos, nog niets bewezen, Bulykin, net lucht genoeg voor 60 minuten voetbal. Deze twee mogen de veters niet eens strikken van Luuk de Jong, vind zelfs Janko beter. Denk dat Twente spijt heeft dat ze onze Oostenrijkse vriend te snel hebben laten gaan. Die had je nu prima kunnen gebruiken.

20 juli 2012 om 19:39

Niemand kon voorzien dat Luuk na een aantal maanden al zou vertrekken.

20 juli 2012 om 19:55

Dat klopt, alleen heeft Twente dus gegokt op een langer verblijf van De Jong en verloren. Stel dat De Jong zijn been had gebroken, dan had je dus geen adequate vervanger gehad. Ik vind het aantrekken van deze 2 spelers een beetje op paniekvoetbal lijken, net of men totaal geen rekening heeft gehouden met een vertrek of langdurige afwezigheid van De Jong.

20 juli 2012 om 20:10

Gegokt is een groot woord, Twente is niet in staat bankzitters 8 ton netto te betalen, daarnaast kun je Janko een transfer naar Porto ook niet ontzeggen. Voor alle partijen was dit de beste oplossing.

Dat Luuk na een paar weken Nederlands elftal op zijn woorden terugkomt en er een club bereid is om 15 miljoen voor hem te betalen is natuurlijk niet een situatie waarop je beleid kunt maken.

Plet leek in de winterstop een goed alternatief, hij had op dat moment al 10 x gescoord voor Heracles en leek achter De Jong de ideale spits, in de wedstrijden die hij speelde voldeed hij ook maar zijn ontwikkeling lijkt te stagneren. Nu kan hij een jaar lang bij Nec aantonen dat hij wel geschikt is, voor hetzelfde geld schopt hij er 20 in en kan hij komende zomer de plek van Bulykin weer innemen.

20 juli 2012 om 19:04

Wéér een aankoop (wel een goede back-up).
Twente heeft wel geteld 3 spelers van de eigen jeugd in hun selectie. Castaignos ook nog kopen.
Twente lijkt echt op PSV de laatste 2 jaar.

20 juli 2012 om 19:13

Het begint een modeverschijnsel te worden om te wijzen naar clubs die weinig zelf opgeleide spelers in de selectie hebben. En ik merk, en dat is geen verwijt maar een constatering, dat vooral Ajacieden hier de laatste tijd een handje van hebben. Jammer en niet handig in mijn ogen. Ten eerste moeten we maar zien waar we volgend jaar mei staan op de ranglijst. Zou zomaar kunnen dat we, ook wanneer we in december de CL weer verlaten, spijt hebben als haren op ons hoofd dat we niet adequaat hebben gehandeld bij het versterken van de centrale verdediging en de vleugels. Dan is het het schuld van het bestuur dat te zuinig is. Daarnaast heeft Twente, in tegenstelling tot bijvoorbeeld PSV nooit de ambitie uitgesproken om meer op eigen jeugd te vertrouwen. Gezien het bijna desastreuze seizoen van Twente begrijpelijk ik heel goed dat zij de selectie op deze manier versterken; niet wéér zo een seizoen.

Ik vind dit een slimme "aankoop" (vond ik van Ajax ook vorige jaar, hoewel niet zelf opgeleid). Transfervrij, sterk, doelgericht. Een goed breekijzer. Nu nog een creatieve eerste man en die positie is bij Twente goed ingevuld.

20 juli 2012 om 19:41

Boschker, Brama, Promes, Röseler, Born... Gek, ik tel er zo al 5 waar er af en toe zelfs nog meer bij de selectie zitten.

20 juli 2012 om 19:10

Ik ga stuk.

Al die Tukkers die Ajax vorig jaar belachelijk hebben gemaakt omdat ze Hooligan Bulykin hadden gecontracteerd en nu zitten ze zelf met hem en zijn forse salaris opgescheept.

Het ga je goed Dmitri, maar doe wel lief tegen Muniesa en Alderweireld pazhalsta.

20 juli 2012 om 19:20

@scumrtiouz
Wat weet jij nu van zijn salaris af ?? Buly heeft vast ingeleverd om in dit mooie land te mogen blijven wonen. En in het oosten is het toch minder hectisch dan in het Westen. Ik denk wel waar Buly met Twente komt het druk zal zijn in het 16 meter gebied bij de tegenstander.

20 juli 2012 om 19:24

Ajax had juist zijn optie niet gelicht vanwege het nieuwe beleid. Bulykin kon blijven mits voor een verlaagd salaris. Dat hij ook pas nu een nieuwe club heeft gevonden was vanwege zijn salariseisen, dat heeft ie allemaal al lang en breed bekend. Google maar Ajax + Bulykin + salaris.

20 juli 2012 om 19:43

Ajax had een optie tegen een hoger salaris, die is niet gelicht.

20 juli 2012 om 20:12

Ook Twente heeft zijn grenzen. Voor die ouwe rot betalen ze vast geen vet salaris. Misschien in vergelijking tot jou en mij wel....................

21 juli 2012 om 03:37

Ik kan me geen Tukker herinneren die daarom zat te lachen. Buly was en is gewoon een goeie stand-in als je moeite hebt met scoren. Ik ben iig blij dat de Russische Tank nu in Enschede speelt!

20 juli 2012 om 19:12

Goede versterking voor twente hoor! Bully zet em op bij twente behalve tegen ajax

20 juli 2012 om 19:12

Een goeie keus voor FC Twente, een goeie spits ondanks de leeftijd. Hij gaat zeker veel doelpunten maken. Succes bij FC Twente.

20 juli 2012 om 19:16

Buylikin blijft nog tot ze 40e in de eredivisie elk jaar een andere club hah

20 juli 2012 om 19:19

Een niet zo heel slechte spits maar een topper voor een subtopper in Nederland . slim en goed van Twente .

20 juli 2012 om 19:19

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is of het al bekend is of Bulykin a.s. donderdag al mee mag spelen in de europa leaque wedstrijd tegen FC Inter Turku. Daar kunnen we wel een fysiek sterke spits gebruiken. En hopelijk komt het dit weeked ook rond met Castaignos. Natuurlijk was Luuk de Jong heel erg belangrijk voor Fc Twente, maar als het doorgaat met Luc is dat een goede vervanger. En met Bulykin staat er ook wat als er wat extrá moet gebeuren. Persoonlijk had ik eingelijk gehoopt op de terug keer van Janko als ervaren spits, maar met Bulykin ben ik ook heel erg blij.

20 juli 2012 om 20:13

Nee, pas vanaf de volgende ronde, de deadline voor nieuwe spelers is de 26ste heb ik begrepen. Ook Castaignos moet dus voor die datum binnen zijn anders speelt hij de volgende ronde niet.

20 juli 2012 om 19:23

Hier heb ik wel vertrouwen in.. Die pikt zijn doelpuntjes wel mee!

20 juli 2012 om 19:26

de vorige transfervrije 'afdanker' van aajx heeft het meer dan prima gedaan. Hopen dat Bulykin hetzelfde kan toevoegen

20 juli 2012 om 19:27

Leuk als breekijzer maar meer ook niet, gaat Twente de oorlog niet mee winnen en moet nog zien of dat met Castaignos wel gaat lukken.

20 juli 2012 om 19:30

misschien volgend jaar feyenoord?

deze gast veel clubs gespeeld in nl

hopelijk krijgt hij een basis plaats

20 juli 2012 om 19:31

Goed gedaan van Twente met Tadic en verzoek gaat hij zijn goals wel maken!!!

20 juli 2012 om 19:32

Waarom twee nieuwe spitsen. Heeft Plet nu al geen toekomst meer bij Twente? Want Plet is ook een spits, mocht Castaignos komen hebben ze drie spitsen.

20 juli 2012 om 19:45

Plet wordt verhuurd aan Nec, moet zorgen dat hij zich komend seizoen ontwikkeld dan kan hij daarna de plek van Bulykin weer innemen.

21 juli 2012 om 03:40

Plet is absoluut waardeloos, die kerel kan alleen tegen amateurclubs scoren, en zelfs daar verprutst hij de helft van z'n kansen. Grotere miskoop dan Javadov/carney/bajrami !

20 juli 2012 om 19:51

Goede zaak. Sterkte spits die zijn doelpuntjes pakt. Nu luc nog en twente is rond qua spitsen. Hopelijk nog een linksback en rechtbuiten erbij.

20 juli 2012 om 20:18

Ik ben voor Ajax en had hem graag nog in Amsterdam gezien! Daar zag men echter de noodzaak niet om hem nog te houden, dus geef ik hem en Twente groot gelijk om deze samenwerking aan te gaan. De wedstrijden die hij gaat spelen, daar zal hij regelmatig in scoren, daar ben ik van overtuigd! Nu maar hopen dat wij in Amsterdam een minimaal gelijkwaardige vervanger gaan vinden en halen!!

20 juli 2012 om 20:25

Heerlijke aankoop, ben blij dat mijn favoriete speler van vorig jaar nog minimaal een jaar te bewonderen is bij twente. Jammer dat Ajax hem niet kon behouden. Ik hoop dat de bonkige spits lekker wat minuten kan maken. Held.

20 juli 2012 om 20:29

Ik was al blij dat Plet destijds voor een transfersom naar Twente ging, maar nu ben ik nog blijer. Hij heeft heel goed laten zien dat hij het niveau absoluut niet aan kan. Ongelooflijk dat we geld voor die man hebben gekregen

20 juli 2012 om 20:37

Netjes hoor van Twente, Bulykin maakt vaak nog wel een aantal doelpunten. Ik moet nog zien of hij in de basis speelt , want misschien ziet Steve liever Luc in de basis staan.

20 juli 2012 om 20:42

Nou ja plet heeft zijn waarde in de spits en tikt met Verhoek 1 doelpunt per jaar binnen.
Maar met Dimitri heb je er sowieso 15 per jaar en Castaignos kan op de bank beginnen om in de 60ste min binnen te komen en zo gaat hij ook 10 doelpunten pikken.

20 juli 2012 om 21:02

Ik vind het een begrijpelijke aankoop van Twente, als je snel iets moet doen op de korte termijn. Had hem bij Feyenoord best willen zien, hij is wel het type dat ze momenteel missen. Laat Fernandez maar erom heen rennen. Kan er ook echt niet mee zitten dat hij van Ajax komt. Een 'echte' Ajacied overnemen, zou ik raar vinden, maar ik vind het geen zwaktebod om een speler van je aartsvijand over te nemen, als je er brood inziet.

Het is zo teleurstellend dat Kuyt niet gekomen is. Was ideaal geweest.

20 juli 2012 om 21:03

Een garantie voor goals, hier doet Fc Twente zeker goed aan hoor.

20 juli 2012 om 21:14

Jezus wat een gigantische beer is dat zeg. Ik heb nooit heel goed op hem gelet maar nu ik hem zo zie staan in het Twente shirt, what the hell, dat shirt dat gaat nog openbarsten als hij gaan lopen. Ik ben wel blij dat hij gekomen is, al is het als pinch-hitter of eerste spits, hij zal echt zijn waarde wel hebben met de goede buitenspelers die Twente heeft.

20 juli 2012 om 23:01

Leuke speler voor FC Twente. Hij speelt weer met zijn oud ploeggenoot Verhoek en denk dat hij weer samen met hem aan een goed doelpunten totaal komt. Ik schat hem hoger in dan Plet en denk dat hij hier anders gebruikt wordt dan bij Ajax en in de basis begint.

20 juli 2012 om 23:40

Verschrikkelijk, echt heel erg. En het allerergste is nog dat de Ajacieden hem hier loven en zeggen dat het ene goede aankoop is. Een mislukkeling bij Ajax wordt gepresenteerd als een versterking bij Twente. Dan is het einde toch nabij?

21 juli 2012 om 01:14

Hij heeft bij Ajax toch altijd gedaan waar hij voor gehaald is? Hij is daar gehaald als reservespits en het seizoen geëindigd als de speler die de minste minuten per goal nodig had.. Hoezo is hij dan mislukt?

21 juli 2012 om 02:38

Ze hadden voor Mounir el Hamdaoui moeten gaan. Hij heeft in zijn debuut wedstrijd voor Fiorentina een zuivere hattrick gemaakt. Heeft 1 helft gespeeld.

21 juli 2012 om 03:07

Bulykin is een uitstekende spits jammer dat hij zo oud is, het is een echte pure afmaker dat zeg je ook bij ado en invalbeurten bij ajax, goed dat hij naar twente gaat!

22 juli 2012 om 00:36

Goede zet van Twente, kan wel eens heel belangrijk voor Twente gaan worden. Bij Twente is de druk minder dan bij Ajax, niet dat dat Bulykin volgens mij wat uit maakt. Ik denk dat hij bij Twente meer kans gaat krijgen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

FC Twente

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
4.Vitesse6426
6.FC Twente6227
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Luc CastaignosAanvaller3613
Dusan TadicAanvaller3512
Willem JanssenMiddenvelder323
DouglasVerdediger313
Roberto RosalesVerdediger290
Leroy FerMiddenvelder285
Robbert SchilderMiddenvelder282
Voor de complete selectie: Clubpagina FC Twente.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina FC Twente.

16 fans
Aanvaller, 33 jaar

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Voor wat hoort wat, zo lijkt Paris Saint-Germain te denken. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.171875 seconden.