Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray wint beladen stadsderby mede dankzij ex-verbanneling Melo

Laatste update:

Met nog vijf duels te gaan blijft koploper Galatasaray op koers voor de titel in de Süper Lig. De Leeuwen wonnen in navolging van Fenerbahçe ook hun eerste play-offwedstrijd. In de stadsderby werd Besiktas maandag met 0-2 verslagen. De eerste treffer kwam van Felipe Melo, die net als Albert Riera enige tijd werd verbannen door Fatih Terim omdat zij vorige week met elkaar op de vuist gingen.

De derby van Istanbul werd zaterdag nog afgelast door de hevige regenval, maar werd maandag overgespeeld in het Inönü Stadion. De thuisploeg begon sterker in de verhitte stadsderby. Galatasaray kreeg echter de eerste kansen en nam na een kwart wedstrijd spelen de leiding. Riera swingde de bal in en nadat Johan Elmander nog op doelman Rüstü Recber stuitte, kon Melo simpel intikken.

Hierna namen de Zwarte Adelaars het heft in handen en hadden voor rust absoluut de gelijkmaker verdiend. Filip Holosko schoot van dichtbij op Fernando Muslera, Manuel Fernandes mikte in kansrijke positie naast en Fabian Ernst kopte over. Die gemiste kansen kwam Besiktas uiteindelijk duur te staan in de op en neer golvende wedstrijd. Tien minuten voor tijd besliste Aydin Yilmaz middels een schitterende knal de topper.

Scheidsrechter Hüceyin Gocek kreeg veel kritiek te verduren tijdens het duel, er stormde een fan op het veld en Besiktas-rechtsback Roberto Hilbert werd vanwege zijn tweede gele kaart van het veld gestuurd. De fans van Besiktas werden woest en enkelen probeerden het veld nog op te springen. Een cameraman kreeg een stoel tegen zijn rug geworpen en de arbiter legde het duel enige tijd stil. Na enkele minuten vertraging floot Gocek alsnog voor het laatst. Het arbitrale trio moest onder begeleiding het veld af. Galatasaray staat nu op 42 punten in de kampioenspoule. Fenerbahçe volgt op vijf punten achterstand.

Bekijk hier de samenvatting van Besiktas - Galatasaray:

Wordt Galatasaray landskampioen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Verdiende overwinning, Besiktas hield zich bezig met alles behalve voetbal

16 april 2012 om 21:14

Meen je dit nou serieus? Besiktas heeft veel meer kansen gekregen dat Galatasaray vriend. Wees blij dat de spelers niet goed en egoistisch waren in de afronding. Anders had Bjk hier zo 3x kunnen scoren. Galatasaray was vandaag juist heel zwak vind ik. Daarnaast was de 1e goal randje buitenspel.

16 april 2012 om 21:16

Noem mij 1 kans van Besiktas die (goal)waardig is ? Misschien die van Fernandes in het begin van de wedstrijd, voor de rest was het echt niks hoor.

16 april 2012 om 21:22

Noem jij mij 1 kans van Gs die ze hebben gecreerd en gescoord. Met een buitenspel en afstandsgoal uit het niks hebben jullie gewonnen. Gefeliciteerd maar blijf gewoon eerlijk man. Als fernandes die bal afspeelt naar Quaresma is het gewooon een doelpunt. Holosko die niet normaal kan aannemen anders was het vrije schietkans. Ernst die niet kan koppen. Die schot uit de lucht die Muslera fantastisch redt. Wat moet ik nog meer opnoemen? Atmayana atarlar is het geworden.

16 april 2012 om 21:26

Abi noem jij dat kansen ? Ik zeg nergens dat Galatasaray meer kansen heeft gehad, Galatasaray ging effectiever om met de halve 'kansen'. Dus verdiend gewonnen.

16 april 2012 om 21:53

Geen buitenspel: http://i2.lulzimg.com/a23fb0e7dc.jpg

16 april 2012 om 22:14

@ el_turco

BJK had iets meer verdient, daar kan ik in meegaan, wat betreft de reactie van Fb_hell. Want, ze speelde niet heel slecht, maar het was een one-mans-show. Vooral Fernandes was weer top bezig, maar af en toe in het nadeel van Besiktas, zoals het schot rondom de 30e minuut, waar hij had moeten afleggen. Als die aflegde, was het een koud kunstje voor de instormende Quaresma.
Besiktas had zeker ook andere kansen. Zoals Holosko die op Muslera ramde. Of de kopbal van Ernst die met een haar miste. Dus het moest vooral afgemaakt worden, maar daar ging het fout.
Dat waren gewoonweg goede kansen, ik weet niet waarom dat halve kansen zouden zijn.

Galatasaray speelde als team gewoon beter. Veel meer pressie, samenspel, samenhang. Je voelt de teamspirit, bij Besiktas en Trabzon ontbreekt dit. Fener heeft dit ook deels.

17 april 2012 om 08:53

@ efsane

het is niet dat besiktas slecht speelde, ze kwamen kwalitatief gewoon te kort. Galatasaray speelde dit slim uit. Ik vond de scheidsrechter echt balleberd zowel in het nadeel van besiktas en galatasaray. Ik kan de kritiek van het publiek begrijpen maar om dit bij de scheids neer te leggen dan bij hun eigen spelers vind ik wel raar, want je ploeg krijgt 3 zuivere 100 % kansen die niet worden benut. Zoals een mooie gezegde luid, wie niet scoort krijgt hem zelf om de oren. Weliswaar niet op een eerlijke manier maar goed.

17 april 2012 om 10:38

effectiever ? haha zeker met een balbezit van 42% ?
Besiktas heeft goed gespeeld. GS kon niet uit eigen helft, verdedigen met 8 man ?

Emmanuel Eboué moest vroeg in de wedstrijd een rood krijgen voor al dat gezwaai met zijn armen/handen die tegen de gezicht van Quaresma telkens kwam, verder was Engin Baytar 1 en al drama, heletijd gaan liggen voor niks.

Veli heeft veel fouten gemaakt ( niks nieuws ) en Ibrahim Toraman is ook een matige speler, gast is traag geworden ik had liever Ersan Gulum zien verdedigen.

17 april 2012 om 11:06

Als je het zo bekijkt, hadden jullie 6 rode kaarten moeten krijgen. Die actie van quaresma op engin baytar , dat is gewoon 6 wedstrijden schorsing, maar de scheids zag het weer niet. De bal is niet een in de buurt en hij springt met gestrekte been op de arm en borst van engin. Ernst verdiende ook een rode kaart en hilbert ook maar hij heeft hem ook gekregen. Ik mocht besiktas vroeger altijd maar nu hoop ik echt dat ze geen 3e worden, anders mogen ze uefa league spelen. wat betreft die supporters, 3 wedstrijden verbanning klaar.

17 april 2012 om 14:15

@ rm7cr

moet je perse een hoger balbezit percentage hebben om effectiever te zijn ? gs kon inderdaad niet uit eigen helft en besiktas dat de wedstrijd domineerde maar kwam gewoon kwalitatief te kort om te scoren, vind je het gek dat ze dan uit 13 wedstrijden maar twee keer de winst konden pakken.

Galatasaray heeft dit goed aangepakt om achteruit te spelen en als een team te verdedigen en besiktas op de counter te pakken. Galatasaray heeft in de hele wedstrijd maar 2-3 goede kansen gehad waarop er dus 2 keer gescoort is. Dit was niets meer dan een zakelijke overwinning van galatasaray. Geloof me dat ik de waarheid vertel als galatasaray de moeilijkste uitduel van de play offs achter de rug heeft en daar mogen ze best trots op zijn.

17 april 2012 om 15:39

Ik vond Engin Baytar helemaal geen drama die man gaf 100%. Hij pakte ballen af van spelers die fysiek veel sterker dan hem waren, hij is snel en hij kan een man passeren.galatasaray heeft gewoon heel slim voetbal gespeeld.scoren,verdedigen,besiktas laten opkomen en moe maken en dan zoeken naar de 2e goal. Besiktas had veel meer balbezit maar veel balbezit in eigen helft :D.

Wat een heerlijke wedstrijd was dit. De Gs spelers hebben gevochten als leeuwen tegen het harde spel van Besiktas en uiteindelijk terecht gewonnen.

Over Galatasaray: Wat een goede en hechte team is dit toch. Iedereen vecht voor elkaar. Het zegt veel dat zelfs Aydin nu goed begint te spelen. Ik dacht even dat ik weer naar Hagi op Youtube zat te kijken, maar het was toch echt gewoon Aydin Yilmaz dat met een heerlijke streep de 2-0 op het scorebord zette en heel de stadion stil kreeg. Verder domineerden we de wedstrijd en had Besiktas niet echt gevaarlijke kansen. En als die kansen er waren, hadden we gelukkig de Uruguayaanse Taffarel op doel die alles eruit haalt als een panter. Wat een doelman is Muslera toch.

Over Besiktas: Sorry dat ik het zeg maar ik vind Besiktas echt een trieste club. Vooral de supporters die alles en iedereen uitschelden. Doe toch ff normaal. Wat heeft bijvoorbeeld Emre Belozoglu met jullie te maken? Engin Baytar, Melo, de scheids Huseyin Gocek , Emre B, iedereen is uitgescholden. Maar goed ik denk dat de IQ van deze mensen niet hoger is dan een visstick. Volwassen mannen die het veld oprennen en dan uitglijden. Hoe triest kan je zijn zeg.

En als toppunt supporters die met elkaar vechten?? Haha ik kwam niet meer bij. Dik schorsen die Besiktas want dit kan echt niet meer. Heel seizoen zonder supporters spelen.

En dan de Bjk spelers? Quaresma die er niet tegen kan als zijn actie mislukt en zo met een karate trap Selcuk in stukken schopt, Edu die invalt en gelijk Eboue neermaait, Hilbert die bal tegen scheidsrechter gooit. Wat is er mis met die mensen?? En dan klagen als ze gele kaart krijgen ??

Maar goed de supporters met IQ zullen vanzelf wel zien hoe treurig hoe hun club bezig is.

De scheidsrechter kan er niets aan doen dat jullie zo slecht waren !! Geen enkele fatsoenlijke kans gecreerd de hele wedstrijd!! De waarheid!!

En eigenlijk snap ik die spelers en supporters wel!! Galatasaray was heer en meester in Inonu met de legendarische goal van Aydin als slagroom op de taart!!

Wat een Süper Final!

Lick TV en TFF mogen trots zijn op hun creatie, voetbal in Turkije is dood!

16 april 2012 om 21:15

Ze mogen zeker trots zijn. Aangezien iedereen op tv letterlijk alles kon horen en elk kind die de wedstrijd kijkt een aantal scheld worden rijker is geworden.

Ik hoop maar dat ze blij zijn dat ze de play-offs hebben gemaakt.

16 april 2012 om 22:18

Ik meen het serieus, al had ik hier een groen randje voor mogen geven, had ik het gedaan!
Ze hebben met het uitstel van de beslissingen, het nieuwe bestuur, Hiddink, de play-offs, schorsingen etc. alles verpest in Turkije. Meer kan ik er niet van maken.
Dat wij dit gewoon hebben toegestaan is dan punt nummer twee!

Bah wat een schandalige publiek. Vooral die klootzak die Eboue effe van achteren ging aanvallen gelukkig hield die speler van Gs (weet effe zijn naam niet ) hem tegen anders had hij Eboue zeker geraakt.

Ik hoop dat ze Besiktas een grote schorsing geven van minimaal 5 wedstrijden. Ik had veel respect voor Carsi maar nu haat ik ze meer dan de Fenerbahce aanhang.

Vuile racisten daar.

En dan met trots de naam van Nouma scanderen.

16 april 2012 om 22:26

@ Imparatorgs

Waar heb je het in hemelsnaam over? Welk racisme? Probeer je ons een slechte naam aan te smeren?
Dit is gewoonweg een actie van dolgedraaide Besiktas supporters. Ze zagen er ook niet bepaald nuchter uit, helemaal lam langs het veld stonden er een paar. Elke speler krijgt dingen naar zijn hoofd, een fan probeert het veld op te rennen (aan de andere kant van het veld, waar Eboue niet staat) en nog een paar gooien dingen naar de cameraman en jij pakt alleen dat incident eruit waarbij een supporter Eboue probeert te slaan. Waren de andere supporters die blanke spelers en cameramannen aanpakten zwart? Dat je hen als racisten bestempeld.
Idioot, gek, doorgedraaid, ik had het allemaal goed gevonden. Maar racistisch? Wat is je doel, door dit te zeggen?!

Overigens hoe ben je de naam van je eigen speler vergeten, vroeg ik me af?

16 april 2012 om 22:37

Welke racisten waar heb jij het over ?? Gaan jullie weer alles uit jullie duim zuigen ?? Carsi schold emre vandaag uit voor het feit dat hij zokora racistisch heeft beledigt !!!!! Dringt het niet tot jullie door !! We hadden een spandoek met daarop '' We zijn allemaal zokora '' Net zoals toen we opkwamen voor eto'o die afschuwelijk werd belaagt in italie met bananen oerwoudgeluiden !

Eboue is een vieze snitch , zo'n rat die iedereen opnaait en uit zijn tent lokt ! Hij wist al dat we niet zo blij zijn met hem , en ziet dat de supporters al helemaal in vuur en vlam staan flikt hij het weer om te provoceren . Vind je het gek dan dat zo'n supporter op hem afkomt !! Wat die supporter doet is niet goed , maar doet het niet uit racisme maar uit haat voor de persoon eboue !! Begrijp je dat verschil of moet ik het nog een keer herhalen !! Nouma is zwart en is onze held ! Besiktas is altijd al gek geweest op donkere spelers net zoals madida ferdinand en amokachi !

Kom geen onzin praten hierzo ! Misschien ben je zelf een racist , maar ga geen leugens verspreiden kerel daar word ik misselijk van !

17 april 2012 om 09:50

Misschien dat je de wedstrijd nog een keer moet nakijken en wellicht dat je de oerwoud geluiden kan horen.

17 april 2012 om 11:13

ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar i hoorde toch duidelijk de supporter van besiktas, " eboue hoe*renzoon, melo vuile hond, emre belozoglu utschelden, terwijl hij niet eens bij gs speelt, en de scheidrechter flink uitgescholden . En tegen eboue zeiden jullie vuile negeraap en een paar scheldwoorden erbij. Kijk wedstrijd maar is opnieuw.

ik als fenerbahce supporter feliciteer de GS fans met hun overwinning, ze hebben gwn eerlijk gewonnen, je moet ten alle tijden proberen objectief te blijven

16 april 2012 om 22:56

Thnx bro we moete meer supporters als jou hebben.

Schaam je Carsi, stelletje racisten! Schaam je Besiktaslilar. Een speler aanvallen hoe laag kan je zijn. Schandalige vertoning van het publiek van Besiktas, jullie gaan zien in Aslantepe. Galatasaray laat ook even zien hoe je moet voetballen, Besiktas met al hun overschatte, overbetaalde spelers was letterlijk helemaal nergens te bekennen. Besiktas had dan wel een paar kansen maar niemand die ze erin kan schieten, ze hebben duidelijk een spits nodig van het kaliber Elmander. Melo is motm, overigens heerljke goal van Aydin, hij begint eindelijk zijn kwaliteiten te tonen.

16 april 2012 om 21:21

Waarom nou uitdagen ?? Dat zeiden jullie ook toen we naar aslpantepe zouden komen van kijk we gaan jullie terugpakken voor wat jullie deden tegen eboue enz ? Wat gebeurde er ?? Helemaal niets ! Praat niet groot aub , heb je niet gezien hoe geflipt onze supporters zijn ? Hiermee wil ik ook niet uitdagen , maar je praat onzin !

16 april 2012 om 21:27

Daag ik uit? Nee, wij gaan op Aslentepe laten zien hoe het publiek zich moet gedragen, wij gaan ons niet als schandalige idioten proberen het veld op te komen en racistisch uiten tegenover jullie donkere spelers. Carsi beste supportersgroep van Turkije? Nee dus, ze mogen zich schamen en elk persoon die gestoord bezig was een stadionverbod geven. Misschien ben je een beetje gefrusteerd omdat het kampioenschap zoals gewoonlijk tussen Galatasray en Fener gaat?

16 april 2012 om 21:38

Oh god gaan ze weer ! Denk je dat de frusstratie op eboue alweer racistisch is bedoeld ?? Jezus man , tis gewoon persoonlijk omdat eboue weer zich aanstelt en weer loopt te irriteren ! Bij elke derby doet hij dat man ! Waarom gefrusteerd ??
Het was toch al duidelijk dat we geen kans hadden op de titel ??

Voorbeeld figuren ultra aslan ?? Ben je de stoelen vergeten jongen ?? De wedstrijden tegen fb en tuncay ?? Als het niet lekker gaat met een club gedragen de supporters zich anders dan dat ze voordoen zoals jullie !

16 april 2012 om 22:19

Wie zat er de hele tijd oerwoud geluiden te maken? Juist, ja Carsi. Hebben wij vorig jaar ooit een speler racistisch bejegend? Nee wij zeiden alleen elke wedstrijd: Yonetim istifa. Vindt jij het normaal dat er mensen het veld op komen rennen om Eboue aan te vallen? Vindt jij het het normaal dat Carsi 24/7 de scheids met alle denkbare scheldwoorden zit uit te schelden? Kinderen kijken ook naar deze wedstrijden en horen allerlei scheldwoorden uit de tv komen, ga zo door Carsi!! Ik wil niet zeggen dat Ultra aslan ook alleen maar goede dingen doet, maar vergeleken Carsi zijn we letterlijk engels. Geef gewoon toe dat Carsi vandaag helemaal de weg kwijt was en dat velen van hun een stadionverbod moet krijgen.

16 april 2012 om 22:40

Alles kids welke oerwoudgeluiden !!! Wees een man en kom geen leugens verspreiden ! Het enige wat je hoort telkens als die snitch eboue en hond melo aan de bal kwam was boooeoeeoe en het f y woord jegens eboue en melo ! Welke ourwoudgeluiden heb jij gehoord ? Kom jij uit een oerwoud ofzo ?? Dat onze supporters zich hebben misdragen klopt , maar alles was persoonlijk , en niet omdat meneer donker was of iets dergelijks .

16 april 2012 om 22:49

Ik ben een man en ik verspreid geen leugens. ik heb wel degelijk oerwoudgeluiden gehoord, waarom zou ik liegen? Ik raad je aan om de wedstrijd opnieuw te kijken. Of ben ik doof?

16 april 2012 om 23:55

Alles kidz zolang jij door blijft lullen over oerwoudgeluiden net als imparator gs weet ik genoeg . Kom met bewijzen , want tegenwoordig heb je overal video's van. Mensen zoals jij zijn triest , echt laag bij de grond !

Het erge is ik ben zelf half aksehirli , ben bang dat ik nog een kennis van jou ben !!

17 april 2012 om 00:05

@devilsown

ik ben het mee eens dat Gs supporters niet moetten overdrijven dat het racistisch is want dat zie je nergens supporter wou gewoon de 1e beste die hij tegen kwam neerhalen en dat was toevallig eboue. ik vind het werkelijk schandalig dat een derby zulke dingen overkomt in Nederland zou het gestaakt worden en de club een flinke schorsing krijgen. en nee ik ben niet voor Turkse clubs ik volg het alleen via voetbalzone.

Edit: vorige bericht is al aangepast

17 april 2012 om 11:17

Jij bent helemaal de weg kwijt a sahbe. jij bent zeker nog boos van gistere. jullie schreeuwen letterlijk" eboue vuile aap en daarna orospu cocugu enzo en daarna oerwoud geluiden. ik weet niet waarom jullie supporters zo gaar doen en julli spelers ook al, wat willen jullie bereiken nog dit seizoen? Jullie mogen blij zijn dat jullie bij de eerste vier zitten, maar jullie verdiende het niet. Eerst mocht ik besiktas taraftarlari maar nu haat ik ze meer dan fener supporters. jullie zijn op de derde plek snapje ? Top van super lig = gs en fb, daarna trabzonspor en daarna pas besiktas. Dus uithuilen en dan volgend seizoen maar proberen met een spaanse elftal, want de portugeze was niet zo best ; )

17 april 2012 om 17:17

@ Gssk040 wat een sukkel ben jij zeg ! Ben ik de weg kwijt ?? Op wat baseer jij dat ?

Meeste trieste fans van turkije is gs lilar echt waar . Zijn jullie allemaal schizofreen geworden opeens na elk duel van bjk gs ?? Als jullie eigen aanvoerder zegt dat wat tegen eboue de rat gebeurde niets heeft te maken met racisme maar gewoon frusstratie al meteen na de eerste wedstrijd waar bij die lafaard provoceert en dan wegrent als iemand op hem afkomt ! Waarom rent meneertje gisteren weg eigenlijk ?? Waarom blijft hij niet staan als een vent , en heb jij melo gezien , hoe angstig hij terugtrok, waarom ging hij niet weer met zijn klokkenspel spelen als de vorige keer , zoiets moet je ook doen als iemand op je afkomt !

Ben jij vorig jaar vergeten ?? Hoeveelste stonden jullie ook alweer ?? Met hoeveel nederlagen stonden jullie voor schut ook alweer ?? Dan heb ik het niet eens over de negatieve doelsaldo van gs

Wow man, na 5 jaar staan ze eerste , is dat een prestatie opeens ?? Waar waren jullie in euopees verband afgelopen jaren , toen had je die grote bek ook moeten tonen begrijp je ?? Volgend jaar als jullie in de champions league gaan spelen krijg je te maken met echte scheidsrechters en geen goedkope scheidsrechters die om elke situatie fluit begrijp je ??

Ik ben een turk dus kom niet met die maroc taal van je !

17 april 2012 om 13:09

Zulke dingen komen toch ook bij Besiktas voor toch?

Galatasaray komt hier goed weg. De eerste goal was buitenspel. Besiktas ging onzorgvuldig met hun kansen om en GS strafte dit af. Jammer dat er dan supporters het veld in komen, hoe dramatisch de scheids dan ook was. We zagen gisteren hoe het moest bij Fenerbahce, hoop dat de GS supporters zich volgende week normaal kunnen gedragen.

16 april 2012 om 21:13

Ja we komen erg goed weg zeg want Besiktas had o zoveel kansen.

16 april 2012 om 21:33

Inderdaad, het begon met Mustafa Pektemek, die klunzig naast schiet na een domme fout van Muslera, daarna Holosko, Fernandes en Ernst. Het schot van Veli in de tweede helft was ook een goede.

Het moraal van Bjk was ook gezakt natuurlijk door de onterechte tegengoal. Ik dacht dat bjk hier minimaal een punt kon behalen, maar nu dit niet zo is lijkt het wel erg moeilijk om gs nog in te halen voor fb. GS hun moraal is nu erg hoog.

16 april 2012 om 21:39

In de eerste helft begon Besiktas maar na 15 minuten overheerste Galatasaray. In de 2e helft speelden beide teams slecht alleen Besiktas had meer balbezit waar uit volgens mij in de 2e helft maar 1 kans was gekomen. Kortom ze waren gewoon slecht en verdiende geen enkel punt. Ze moeten beter naar hun eigen spelers kijken want die spelen al weken slecht terwijl ze miljoenen verdienen. Galatasaray stond ook niks voor niks 22 punten voor Besiktas.

16 april 2012 om 21:42

Dat ze 22 punten voorstaan en al weken slecht spelen doet er toch niets van af dat gs hier goed mee weg komt? Beiden teams speelden slecht, akkoord, maar de goede kansen waren toch voor bjk.

Melo's goal was buitenspel en dat van Aydin was niet echt een kans, maar een mooi moment van Aydin, goed uitgehaald, mooie goal. Galatasaray had niet echt veel goede kansen, toch scoorden ze.

16 april 2012 om 21:14

Ik hoop het ook, maar ik weet het niet zeker, nadat Fatih Terim en Hasan Sas door jullie supporters 'gewond' was geraakt

16 april 2012 om 21:22

Dat maakt toch niet uit. Hetzelfde was bij Ts-fb er werd een mes gegooid naar Volkan, maar gisteren bij Fb-ts was het keurig op de tribunes. Het moet dus kunnen!

16 april 2012 om 21:26

Ja man keurig kerel als jullie achterstonden zouden jullie je misschien ook wel misdragen hoe weet jij dat zo zeker? Ga niet schijnheilig zitten doen man man man.

16 april 2012 om 21:34

Ik beweer toch niet het tegengestelde of wel? Het feit is dat er geen incidenten waren en dat de supporters zich keurig gedroegen.

16 april 2012 om 22:58

Ach man zeik toch niet. FB kwam ook goed weg in karikoy en daar hoor ik je niet over praten. Wees gewoon een man en durf ons eens te feliciteren.

16 april 2012 om 23:27

Het gaat toch om deze wedstrijd, of moet ik bij iedere beoordeling over een wedstrijd alle andere wedstrijden dit seizoen erbij betrekken? Beetje irrelevant dit.

17 april 2012 om 01:55

Nee maar je moet gewoon objectief en als Fener supporter onpartijdig blijven. Gs had voor jullie moeten verliezen zodat het puntenverschil met Fener kleiner zou worden, maar omdat Gs vnvnd heeft gewonnen gaat iedereen smoesjes verzinnen dat het een onverdiende winst is. Dat vind ik een beetje hatelijk. Elke ploeg heeft gewoon mindere dagen en dat had Gs vandaag, maar als je kampioen wilt worden moet je ook zulke wedstrijden weten te winnen. Dit heeft Gs gedaan en hoe.. Door kei hard tot de laatste fluitsignaal te knokken en vind jammr dat de ene buitenspeldoelpunt de rede is dat dit allemaal achterwege wordt gelaten.

17 april 2012 om 09:20

Gs heeft inderdaad keihard gevochten, ik zeg ook nergens dat het onverdiend is. Het enige wat jij moet snappen is dat als je een buitenspel goal tegen krijgt je moraal helemaal omlaag gaat. Als de wedstrijd 0-0 was zou het alle kanten op kunnen gaan. GS zou aanvallender spelen en Bjk zou daardoor meer ruimte krijgen. Ook is het psychisch moeilijk.

De mensen op de tribunes zijn al boos, wedstrijd afgelast, sommigen hadden hun kaarten weggegooid en kwamen niet binnen, allemaal onnodige discussie ect, en dan horen ze nog dat ze onterecht een goal tegen kregen, snap je mn punt? Het is gewoon heel lullig voor bjk, en indirect ook voor Fenerbahce.

17 april 2012 om 11:25

ten eerste, de spelers van besiktas waren al even selcht georganiseerd bezig voor de goal van melo als na, en hoe moet een speler nu weten dat melo buitenspel stond? het was misschien maar 2 centimeter ofzo en het was in een karambool.

Ten tweede, Ik hoop dat de gs supporters zich normaal gaan gedragen volgende week, maar reken er maar niet op. nadat jullie onze coach en assistent coach hebben verwond, den ik dat de spelers het zwaar te verduren kijgen,ik hoop van niet ama.

Wedstrijd voorspellings gs-fb 2-1, al ben ik wl bang dat het ook omgedraaid kan zijn

18 april 2012 om 10:34

@ Fatih__

Ik raad jouw aan om de analyse van Önder Özen op Ligtv te bekijken, staat tevens op hun site. Daar legt hij alles goed uit.

Gefeliciteerd Galatasaray, al speelde Besiktas beter... en ik als Galatasaray supporter accepteer dat hij in ons voordeel floot.... waarheid!

16 april 2012 om 23:00

Nou dat weet ik niet zo. Quaresma had in de 1e helft al 2 overtredingen waar hij geel voor had meoten krijgen kreeg ze niet. en 2e helft kreeg hij geel voor een overtreding waar hij direct rood had moeten krijgen.

Mensen hoeven niet over de scheids te klagen hoor, als je ziet hoeveel overtredingen de Bjk-spelers gemaakt hebben mogen ze blij zijn met Göcek.

BJK creerde meer kansen, maar ze konden hen kansen niet afmaken. Daarom verdient GS deze overwinning. Wel moeten er dringend aankopen worden gedaan, want kwalitatief komt GS tekort. Een creatieve en jonge opvolger voor de huurling Melo, een nieuwe back en een opvolger voor Baros. Aydin, Sabri, Riera, Serkan Kurtulus en Aykut moeten weg.

En wow, die goal van Aydin had ik echt niet verwacht, zeer geweldig! Snap ook niet waarom Tayfur met Rüstü begon, eersteklas showman. Cenk Gönen is een veel betere keeper
'
Mijn respect voor Çarsi is na deze wedstrijd flink gedaald, ongelofelijk hoeveel mentaal gehandicapte ''hooligans'' er op het veld liepen. En Eboue werd flink gediscrimineerd pff..
Schandalig. Heb niks tegen Bjk, maar door deze wantoestanden zullen ze helaas gestraft worden. Het maakt me eerlijk gezegd niet uit wie deze onzinnige ''final'' wint, Galatasaray is de morele kampioen!

17 april 2012 om 11:29

Melo mag van mij wel blijven, maar en jongere en creatievere speler zou inderdaa wel fijn zijn ja. Riera mag van mij wel blijven als wiselspeler, hebben we ook iemand in te brengen, baros moet inderdaad weg ja want die raakt nog geblesseerd in een wedstrijd van de E-tjes. Aydin mag ook blijven, want hij speelt de laatste 3-4 wedstrijden écht goed, opmerkelijk nadat hij vader is geworden, maar ook omdat hij special trainingen van imparator krijgt en dat wil zeggen dat deze jongen veel in zich heeft, anders zou imparator zijn tijd daar echt niet in steken.

Wat een overwinning zeg echt een pluim aan de zijde van GS.
Deze nederlaag heeft bjk volledig aan zichzelf te danken. Ze hebben 0,0 rendement gehaald uit hun kansen of uitgespeelde situaties.
Af en toe zijn er gewoon wedstrijden waarin je niks mag laten liggen en dit heeft Gs Goed gedaan.

Besiktas heeft zich zelf extreem verlaagd op een ongekend laag niveau.
Als je je kansen niet benut ga je maar de scheids lastig vallen die een rotte partij floot voor beide kanten.

Galatasaray speelde vandaag weer als een kampioenselftal. Dat Fenerbahce supporters nog durfen te praten. We hebben dit seizoen afgesloten met 9 punten voorsprong! Jullie hebben geluk dat er nu play-offs zijn. Winnen we weer als ware kampioenen komen ze ons weer de grond in boren. Volgend jaar zien we weer Galatasaray in Europa. CIM BOM BOM

Wat heb ik me vandaag zitten ergeren aan het publiek zeg, ze noemen zichzelf de grootste/beste supportersgroep van Turkije maar het zijn gewoon een stel media-geile idioten die bekend staan als (verf)verdunner-addicts (en nu begrijp ik wel waarom).

Ik kon niet eens rustig in de woonkamer kijken omdat ze de scheids de hele tijd een hoerenzoon moesten noemen. Meerdere personen die het veld op probeerden te rennen om de scheids in elkaar te timmeren, later nog eentje die op Eboue afging.

Punten zijn binnen, stap voor stap richting het kampioenschap en de Champion's League.

Carsi futbola karsi..

Carsi (supporters vereniging van Bjk) is tegen het voetbal.

En wat is Besiktas 1 en al drama

1. De supporters die zich de beste noemen? hahaha
2. Wat deed Eboue daar fout?
3. Gs heeft deze overwinning te danken aan het slecht spelende bjk

16 april 2012 om 21:21

Jij snapt het, serieus. Alle fouten op de scheidsrechter richten, dat is waar Besiktas supporters goed in zijn.

Galatasaray speelde ook niet zeer sterk, maar ze waren gewoon letterlijk te sterk voor Besiktas, hoeveel schoten op goals had Besiktas? 2/9?

Galatasaray verdedigde het meest en had nog steeds meeste doelpoging.

on: goede overwinning van cimbom, nu volgende week fener en dan is kampioenschap zo goed als zeker!

Voor de wedstrijd dacht ik dat we het moeilijk zouden hebben, Besiktas begon sterk het eerste kwartier, nadien nam Gs alles in handen, Melo scoorde en Gala ging verdedigen. Fernandes, topspeler maar daar had je de bal moeten afleggen dan hadden we een heel andere wedstrijd. Aydin yilmaz laatste tijd goed bezig, werelddoelpunt. Ik wil het niet langer hebben over de wedstrijd zelf, maar eerder over wat er allemaal is gebeurd. Ik vond dat Bjk de beste supporters had maar na vandaag maken ze Turkije alleen maar belachelijk. Het doelpunt van Melo was randje buitenspel, maar de supporters en onze Besiktasvrienden doen hier alsof Melo 1 meter buitenspel stond. De wedstrijden beginnen met het uitfluiten van Melo? Emre uitmaken? Wtf heeft Emre hier mee te maken en Melo heeft ze de mond gesnoerd. Nogmaals, iemand uitfluiten haalt jonge spelers uit de wedstrijd maar spelers als Melo worden alleen maar gemotiveerd. Ik zeg het nogmaals, Bjk kon hier ook winnen, na de 0-1 kon het makkelijk 1-1 worden, Holosko had ook een grote mogelijkheid maar Gala heeft hier verdiend gewonnen. Helemaal op het einde supporters die op het veld willen komen en achter Eboué lopen... Carsi en Besiktas schande voor het Turkse voetbal.

Schandalige,trieste supporters vandaag. echt geen woorden voor.
valt me gelijk op dat veel supportertjes van fenerbahce (in de live meepraten) account hadden gemaakt en gala alles en dergelijke toewensten.
wees een man en kom met je echte account.
over de wedstrijd.. tjah.. een besiktas die zich laat opfokken door de toeschouwers. op rustu en fernandes na. respect voor die 2.

1e doelpunt was buitenspel.
en besiktkas. ga je bezighouden met het supporten van je team, want wat ze vandaag lieten zien slaat dan ook nergens voor. enige wie je pijn doet is je zelf en je club.

Mensen bij nader inzien, het was geen buitenspel. Melo steekt zijn voet uit nadat de bal van de hoofd weggaat. Kijk straks naar Maraton zullen jullie het ook zien.

Galatasaray toch verdient gewonnen. Besiktas kan totaal niet aanvallen en Galatasaray verdedigde prima. De eerste goal was inderdaad buitenspel, als we met 1-0 hadden gewonnen was ik echt niet blij. Ik ben super blij dat de tweede goal is gekomen, Aydin, wat een mooie goal. Dat getrek van Quaresma van achteren hield je niet tegen en scoorde je de kruising in, prachtig schot.

Over de scheidsrechter, tja, wij hadden toch wel meer voordeel, in de beginfase had Besiktas meer voordeel daarna Galatasaray. Over de gele kaarten en de rode kaart, ik vond dat elke beslissing voor geel en rood keurig gezien was, ze waren allemaal terecht.

Supporters van Besiktas, Carsi, wat een zielige vertoning, en jullie willen jezelf als de beste supportersgroep voorstellen. Met zo'n opgewonden gedrag, not. Wel was grappig hoe Ligtv de volume steeds lager deed tijdens het schelden, alsof we het toch niet horen.

Besiktas supporters waren de hele wedstrijd wel zo'n beetje achter Besiktas maar dat schelden ondertussen verpestte vooral het sfeer.

Huseyin Gocek, je maake foute beslissingen maar ook zeer goede beslissingen. Hiermee fijne nacht nog en morgen kijk je je fouten nog eens door.

Gefeliciteerd Galatasaray en op naar de kampioenschap!

16 april 2012 om 21:28

Verschil tussen die en deze actie is dat die supporters de eigen spelers het leven wilde beindigen deze supporters wilden iedereen die iets met GS te maken had van het leven beroven. Dit is geen clubliefde dit is gewoon idioot, paar duizend fans verpesten voor duizenden fans, gebeurd bij elke topclub maar dit is gewoon jammer.

16 april 2012 om 21:29

De supporters riepen: Ya allahhu ekber bismillah. Dit riepen onze soldaten altijd als de oorlog begon. Dit is geen clubliefde, maar psychisch gestoord.

16 april 2012 om 21:30

Dat jij überhaupt nog durft te reageren. Na zo'n dramatisch en zielige vertoning ook nog mij de schuld toebedelen? Moet ik lachen of jouw reactie waarderen? Dus je tegenstander kapot schelden, oerwoudgeluiden maken tegenover een speler die eigenlijk niets heeft misdaan. De scheidsrechter uitschelden uit frustratie, het veld opspringen om je tegenstander in elkaar te slaan, dat is clubliefde? Jongen, als jij dit als clubliefde kunt toebedelen geloof ik dat jij een gestoorde mentaliteit hebt.

Ik kan het me nog herinneren, elke wedstrijd schreeuwden we: ''yonetim Istifa, Yonetim Istifa.'' Maar wij hebben nooit de tegenstander uitgedaagd of een poging gewaagd om te slaan.

De arbiter heeft ook zijn goeie beslissingen genomen, zul je straks ook wel zien als je Telegol of zo gaat kijken.

16 april 2012 om 21:40

en dan Carsi wat ze doen op eboue aanvallen na, is normaal gebeurt bij elke topclub in een mindere periode!

Dus je vindt de aanval op Eboue normaal ??

Volgens mij moet jij maar effe bij de psychiater langs. Ik kan begrijpen dat je boos bent scheids uitscheld. De spelers voor alles uitmaakt. Maar dat je het normaal vindt dat een speler wordt aangevallen ??

Schandalig zeg, ipv dat je de tegenpartij de spelers gaat uitschelden. Kijk eerst maar eens naar je eigen overschatte rotzooi. Quaresma is de meest overschatte voetballer van Turkije, wat een pannenkoek is dat zeg

On: Beter dat gs heeft gewonnen zo'n team en supporters gun je helemaal niks. Volgende week maar eens het goede voorbeeld laten zien gs supporters!!

of: Wel grappig dat ze emre uitscholden voor racist. Maar zelf Eboue een aap noemen, en bekogelen...

17 april 2012 om 13:23

Yobo42 ik weet niet in welke wereld jij leeft maar vergeet niet dat jullie, Sukru Saracoglu in de fik hadden gezet.
en tegen Shakthar Donetsk massaal het veld op gingen.
Jaa dat dacht ik dus al, in plaats van dat jullie zo gaat reageren moeten jullie je eigen fouten eens rechtzetten, kom daarna maar terug.

Yeah, verdient gewonnen, bedankt Aslanlar! Besiktas fans moeten niet komen met: 'scheidsrechter heeft slecht gefloten', want Huseyin floot geweldig eindelijk een scheidsrechter die niet tegen ons gefloten heeft! Hij mag van mij zelfs in Europa fluiten (cl).

De hoogtepunt van de wedstrijd was natuurlijk de schandalige gedrag van de Besiktas fans, dit kan toch niet man? Wie zei ook al weer dat Besiktas de beste supporters heeft? Als je dat gezegd hebt, dan ben je gewoon niet 100%, iedereen weet dat Galatasaray de beste fans heeft. Ze moeten een stadionverbod van 1 jaar geven aan deze debielen en levenslang voor die 2 idioten die de veld opkwamen, dit kan niet!

Als we volgende week tegen Fener winnen zijn we 100% kampioen!

16 april 2012 om 21:38

wat jij de hoogtepunt vind,vind ik de dieptepunt voor de rest ben ik het met je eens.

Haha, dit kon ik niet laten. Gisteren reageerde de volgende gebruiker als volgt:

-----------------------
Nartell015 april 2012 om 20:205
Besiktas zal morgen wel winnen van Galatasaray.. Besiktas heeft in de laatste 16 seizoenen thuis maar 1x verloren van Galatasaray.. Het wordt nog zeker spannend in de Super-finale
-----------------------
...en:
-----------------------
Nee, maar Besiktas speelt thuis altijd sterk tegen Gala.. Herinner je nog de 1e wedstrijd tegen Gala dit seizoen? Het kon makkelijk 5-0 worden, maar het werd 0-0..

Ga d'r maar vanuit dat jullie morgen ook 2 punten achter zullen staan op Gala en een week later zelf afmaken in TT Arena,
-----------------------

Haha . Was even leuk om terug te lezen.

Sterke verdediging maar zwak in de aanval, Galatasaray. Prachtig doelpunt van Aydin, beste performance van Riera en nog steeds is het slecht, Eboue moet zich eens vermannen en ophouden met dat aanstellen en complimenten aan Melo; die onder druk van alles en iedereen telkens weer presteert zonder kaarten te spelen. Keer op keer verbaas ik me over dat mensen hem een psychopaat noemen en een risico met betrekking tot kaarten terwijl Ujfalusi en Semih, als ik me niet vergis, meer gele kaarten hebben en hij nog zonder een rode kaart speelt...en dat terwijl hij regelmatig geprovoceerd wordt. Tevreden met het resultaat, uiteraard, maar niet met het spel. Dat kan beter.

Pfff ongelovelijk !!!

Laat ik eerst beginnen om de Gs supporters te feliciteren ! Er waren sommige die het gewoon toegaven dat het duidelijk buitenspel was, sommige kunne hun trots niet op en blijven scheinheilig doen ! Wees een man en geef toe !

Ik heb er geen woorden voor voor wat er allemaal gebeurd is ! Mister gocek heeft zijn best gedaan om zijn geliefde team te laten winnen . Dit was een saaie derby , had meer explosie verw8, voetballend dan want de explosie kwam helaas meer van de tribune .

De offside goal goedkeuren brengt de supporters in vuur , Carsi heeft al een opvliegende karakter en gocek weet het echt tot een choas te brengen . Ik heb zelden zo'n slechte scheidsrechters gezien !

Bjk had 3 goede kansen om de 1-1 te maken in de eerste helft , soms zit het mee soms niet ! 2e helft was drama , geen passie geen vechtlust helemaal niets ! Gs kon als ze wilden de score nog verhogen , maar ook gs speelde behoudend en d8 meer als ik maar de 3 punten pak .

De supporters krijgen een fikse boete !! Logisch , ik keur het niet goed dat er supporters kwamen op het veld , ik d8 bijmezelf please doe die eboue geen pijn ! Eboue die al helemaal wit werd van angst bleef gelukkig koel en snel werd die mafkees die op het veld kwam goed onder handen genomen .!
Nu gaat iedereen Carsi vol de huis uitschelden , ik heb daar begrip voor, ik zou als ik de tegenstander was ook hetzelfee hebben gezegt als jullie ! Ik keur het niet goed, maar die scheidsrechters kan echt de @%#$*& krijgen . Ik ga geen lelijke woorden gebruiken net zoals bepaalde gasten in de live topic , maar bedenk zelf maar wat er op die vreemde teksten hoort !!!

Fatih terim boekt zijn eerste uitzege in Inonu . Of moeten we zeggen huseyin gocek maakt de droom waar ??

We kunnen er niets aan veranderen helaas , nogmaals gefeliciteerd gs supporters en jullie worden de kampioen !
Na zo'n verlies wil ik toch netjes feliciteren , al kost het me moeite ! Wees sportief heren !

16 april 2012 om 21:24

Een voorbeeld reactie!

Het lijkt op buitenspel, maar het is niet duidelijk buitenspel.

Complimenten voor je sportiviteit

16 april 2012 om 21:25

Offside? Die goal van Melo was zeker niet offside als je goed bestudeert.
Göcek die Cimbom bevoordeelt? De BJK spelers maakten 1000den overtredingen en enkele overtredingen werden gezien. Jullie mogen blij zijn met Göcek.

En deze derby was zeker niet saai, Zowel GS als BJK creëerden vele kansen, helaas was het einde niet zo goed.

16 april 2012 om 21:28

Cabral birak broeder . Tijdens het koppen van elmander staat melo duidelijk buitenspel !
Ik weet niet hoe ik het op een andere manier kan zeggen ! Ik bleef sportief en feliciteer jullie , en nog zeggen geen buitenspel etc ! Yapma gozer ! Je moet het zelf weten .

16 april 2012 om 21:59

Devilsown, pluim voor jou reactie broeder. Maar over het buitenspel doelpunt ben ik het niet met jou eens. Ik ga je nu ff via prive een foto sturen en reageer hieronder maar wat je denkt dat het is. Wel of niet keuze ligt aan jou er is toch niets meer wat je kunt veranderen.

16 april 2012 om 23:24

ja die foto is net voordat hij de bal raakt.
je moet kijken wanneer de bal het hoofd heeft geraakt.

16 april 2012 om 21:25

De scheidsrechter was niet slecht maar ook niet heel goed. Huseyin Gocek kon helemaal niks aan de randje buitenspel goal doen. Verder heeft hij geen grote fouten gemaakt behalve dat hij voor iedere duel net zoals elke scheidsrechter in Turkije moet gaan fluiten.
Ik lees de reacties over de scheidsrechter he ik zit ze echt met vol verbazing te lezen. Alsof hij een doelpunt heeft afgekeurd of iets dergelijke. In plaats van dat iedereen nu naar de scheidsrechter scheld zou ik eerder als ik een Bjkli was naar de spelers schelden. Wat waren de meeste spelers drama en dit is niet de eerste keer dat ze slecht spelen. Jij weet beter dan mij.

16 april 2012 om 21:27

Bedankt voor je felicitaties. Deze neem ik aan.

Ik ben echter van mening dat je eerst naar je eigen team moet kijken. Wat een los hangende apparaat. Geen bezieling. Geen teamspirit. Ze hebben niks gedaan om de winst af te dwingen.

Göcek en zijn team leverden een slechte prestatie. Ik ben het er echter niet mee eens dat hij voor Gs zou fluiten. Doelpunt leek mij buitenspel, maar Q0,0 moest rood krijgen. Slechte, maar geen partijdige wedstrijd.

Ik herkende de Gs van vorig jaar in Bjk. Slecht presteren en dan overal naar wijzen behalve jezelf.

16 april 2012 om 21:32

Gangstarr bedankt . Ik ga niets over de prestaties van mijn team zeggen . Je ziet waar we staan toch ! Laat staan verliezen , de chaos sfeer beni cok uzdu !

Ik wijs niet bij alle wedstrijden naar de scheids goos , we hebben veel wedstrijden verloren of gelijkgespeelt tegen mindere teams . Maar ik heb nog geen 1 Gs gezien die gewoon eerlijk zegt , trabzon en bjk hebben veel strijdkracht moeten inleveren ivm meer wedstrijden te hebben gespeeld . We hebben veel van onze wedstrijden verloren meestal na europa . Als gs volgend jaar europees speelt dan gaan jullie het ook merken dat het wat minder wordt !

Maar de scheids van vandaag , god is boven , ik hoop dat gocek goed slaapt broer !

16 april 2012 om 21:41

Lees mijn reactie hierboven. Ik wil graag weten waarom jullie zo boos op Huseyin Gocek zijn. Is hij bijvoorbeeld de reden dat jullie hebben verloren?

16 april 2012 om 21:59

Aslanboy 1905 ik heb zelf ligtv , net werden de momenten geanalyseerd , en de doelpunt was gewoon offside ! Maar daar hoef ik geen markus merk voor zijn , ook al beaamt hij dat momenteel ! Heb je genoten als gs supporter van deze wedstrijd en scheids ?? Ja vast wel ! Jullie hebben gewonnen , logisch ! Waar quaresma een rode kaart verdiende en selcuk een onzin gele kaart krijgt en talloze misplaatste fouten van de scheidsrechter zeg ik ja dit was een afschuwelijke slechte scheidsrechter ! Betekent niet dat we zelf slecht speelden , althans de 2e helft was drama , haal je de spirit uit zo'n team met foutieve beslissingen ! Ik hoop dat je me nu begrijpt !

17 april 2012 om 12:34

onder elke gs-supporter zie ik jou reageren.
wrm zo gestresst? alsof jullie kampioen kunnen worden

wat een randebiellen waren die bjk supporters zeg, gewoon een paar maanden verbod opleggen.

off: fenerbahce smeer je achterwerk alvast met zalf want het gaat hard worden in aslantepe!

17 april 2012 om 13:46

Randebielen? Randebielen?
Hoe durf je ons randebielen te noemen?
Zijn wij de enigen die zulk schandalig gedrag vertonen?
Of zijn jullie Galatasaray of Fenerbahce supporters zo voorbeeldig?
Zoek eens op youtube "galatasaray-fenerbahçe olaylı maçın sonu ali sami"

Hoe verklaar je dat dan?

17 april 2012 om 17:35

vindt jij het normaal dat een toeschouwer zomaar het veld opgaat, het zou fataal geweest zijn als eboue een klap kreeg.

Zeer terechte overwinning. Galatasaray speelt geweldig vanuit de organisatie. Ik heb echter toch liever dat we bij de 0-1 voorin druk blijven zetten. We lieten Bjk komen, terwijl ze noch de wil noch de kwaliteiten hebben om ons te domineren. Ik vind het echt heerlijk als 8 man op de helft van de tegenstander zitten.

Bjk werd het bos ingestuurd, vraag het Fikret.

16 april 2012 om 21:54

Haha I see what you did there (punchline)!

Voor de rest gefeliciteerd GS. Hoewel ik het gedrag van een aantal 'supporters' zeker afkeur, moet die Eboue zich toch minder aanstellen hij moest gewoon meteen ingooien en het veld weer inrennen.

By the way ik zie echt geen 1 speler bij Besiktas waarvan ik denk hmm als hij geschorst of geblesseerd is zullen we hem missen misschien alleen Fernandes.

mensen jullie kunnen wel blijven zeggen dat het buitenspel was als kip zonder kop maar het was geen buitenspel, check maraton en dergelijke, en stop met huilen, gs heeft verdient gewonnen

Forza Fener

Galatasaray verdiend gewonnen. De eerste 10 minuten waren voor besiktas, maar de overige minuten waren helemaal voor Galatasaray. Ze speelden gecontroleerd, gefocust maar buiten dat erg slim! Complimenten aan Selcuk Inan en Felipe Melo die het hele middenveld hebben gedomineerd en Fernandes compleet hebben uitgeschakeld.

Triest die supporters van besiktas, maar wat wil je als je zo'n slecht team support? En dan afreageren op de scheidsrechter sjonge jonge..

En mensen die roepen dat de scheidsrechter voor Galatasaray floot zijn echt mensen zonder voetbal verstand.. Omgekocht dit dat.. Waarom zou Galatasaray een scheidsrechter omkopen? Ze doen alles op eigen kracht.. Vorig seizoen clean gespeeld en dit seizoen weer. Bijna de enige club uit Turkije die niet met het omkoopschandaal te maken heeft. Wij zijn gelukkig geen fenerbahce.

Lekker een schorsing op komst voor besiktas en wat voor 1! Heerlijk. Dat wordt volgend seizoen het gehele seizoen zonder supporters spelen.

Mooie overwinning. 3 punten binnen. Op naar de volgende!

Ik kijk alleen de grote wedstrijden in turkije, en dit noemt men een "grote" wedstrijd?

1. alle topclubs spelen met 3 of minimaal 2 aanvallers, besiktas met 1.
2. Begrijpelijk dat Turkse teams niks kunnen bereiken in Europa, ze kunnen de basis dingen niet eens dit is toch schandalig? En dan komen de Turken hier praten dat dit een mooie wedstrijd was of wat dan ook of goed gespeeld hebben?

Als de centrale verdedigers de bal hebben schuiven de backs toch naar voren en komt de controleur de bal op eisen tussen de centrale verdedigers in! Hoe kan t zo zijn dat dit in Turkije niet zo is?

Deze scheids is van de Fifa? van de 90 minuten werd er maar 20 minuten "gevoetbalt" ofzo?

Besiktas meer balbezit, so what? beetje van links naar rechts en terug spelen?

Schandalig dit echt een dramatische wedstrijd. En jullie denken dat Galatasaray zo goed is? en daarom hoop ik dat zij kampioen worden en Europa in gaan dan gaan we eens zien hoe goed ze zijn!

Feyenoord kan niet eens voor 1 miljoen een speler kopen en zij hebben de Eufa cup gewonnen je hoort er niets meer over.. bij de fans van Galatasaray is t nog wij hebben de Eufa beker! haha, so what? 3x in de 10jaar CL in komen en dan 1x succes halen praten ze jaren over!

En ja ik ben een turk maar sta voor geen turkse club!

16 april 2012 om 22:23

lol , Heb je niet naar een volleybal wedstrijd gekeken ipv voetbal?

Ga anders Feyenoord ophemelen...rofl, Derby's in Turkije zijn zeker spannend, niet altijd van even hoge kwaliteit, maar dat zijn de meeste derby's niet....

16 april 2012 om 22:54

Staat er dat t niet spannend is dan? nou nee, ik praat over t dramatische voetbal.. en jullie kunnen t allemaal niet leuk vinden mijn reactie maar jullie kunnen jullie bril niet afdoen dat is t.. Atletico 3-1, 0-3, Psv 1-2, 4-1 en voorbeelden van Drama voetbal

16 april 2012 om 23:09

Trabzon heeft in hetzelfde jaar ook als enige ploeg (met 10 man!) 1 punt binnen gehaald in het San Mamés, wat betreft Europees voetbal. Teams als Schalke 04 en Manchester United verloren daar!

Trabzon heeft de groep als derde afgesloten en knappe prestaties neergezet tegen Inter uit en thuis, tegen Lille thuis en Cska thuis. En jij komt praten over de overgebleven twee wedstrijden.
Dat noem ik nou scorebord journalistiek en het is niets meer dan het typische Calimero gedrag.

Heerlijk gewoon. Bah bah bah wat een vuil team dat Besiktas. Eerst Eboue uitschelden in de 1e keer in Inonu en nu onze voetballers in elkaar willen slaan. Heerlijk dat we die kleine omkopers kapot hebben gemaakt, nu wachten we ze op in de TT Arena en worden we hopelijk kampioen tegen ze.

Zondag wacht de grote broer van ze, ik hoop dat we hun kapot maken, die racisten.

Wat een onzin, hoevaak moeten we benadrukken dat we te goed zijn voor de league dit jaar /????

16 april 2012 om 22:20

ga je mond spoelen... viezerik, beetje zeggen dat Fener racistisch is...daarom bestaat Fener dit jaar uit voornamelijk Afrikaanse spelers.

Zwaar triest mensen die alles over 1 kam scheren, maar wat wil je met als je geen IQ hebt... Je lijkt Wilders wel. Geheugenloos, respectloos en alles onder 1 kan scheren...

En de competitie stelt volgens jou niets voor en is Gala een maatje te groot... Snap ik, maar dat komt voornamelijk omdat de media en de rest Fener probeert kapot te maken met niets... Zo kan Gala ook weer een keer kampioen worden.

En wacht op zondag idd tot 'hun' grote broer langskomt.... Wat een lachertje ben jij ! Heb haast medelijden met je. Maar begrijpelijk, normaal reageren is ook lastig voor mensen met een laag IQ. Wrm niet gewoon belachelijk van t publiek maar we hebben gewonnen, waarom fener in slecht daglicht zetten? Hebben ze vandaag tegen elkaar gespeeld dan?

Gefeliciteerd gala fans, (met een beetje hulp van de scheids)

Ik heb helaas wedstrijd niet kunnen zien maar wat ben ik blij dat Gs gewonnen heeft, wel triest van fans, van Besiktas. Kinderen kijken de wedstrijd ook en fans laten slechte voorbeeld zien maarjah. Zo gaat dat! Op de weg naar 3 punten volgend week.

Ik feliciteer GS net hun prachtige overwinnen. 1 punt was eigenlijk verdient van beide kanten maar die verdediging van GS is als een muur.

En tjaa die supporters, ik werd wel beetje bang van die man die Eboue wou aanvallen.
Maarja volgende week Fener - Gs maar ik vrees voor het ergste.

Echt een klote regel is dit. Waarom Play-ofs? Galatasaray verdient die titel want hun hebben als een team gestreden..

Maarja hopelijk is FB goed in vorm.

Er zijn vast Besiktaslilar die hier de dupe van zijn geworden. Een groep fanaten zijn helemaal tekeer gegaan en hebben het eigenlijk verpest voor iedereen. Supporters willen hun ploegen steunen, uitfluiten hoort daar ook bij om je tegenstanders concentratie te breken, maar verder dan dat horen supporters niet te gaan. Ik noem de mensen die tekeergingen dan ook geen supporters meer, dat zijn gekken. Twee keer kwam er een gek het veld op, de tweede wou duidelijk Eboue slaan (alhoewel ik Melo had verwacht) maar werd gelukkig gepakt. Maar buiten die twee incidenten is Carsi al de hele wedstrijd aan het schelden richting Melo, Emre, Galatasaray en ook scheidsrechter Hüseyin Göçek. Hiermee steun je je ploeg niet, dit is dan ook niet de eerste keer van Carsi. Ik vind Carsi bij lange na niet meer de 'beste' supportersgroep, ze doen de meest belachelijke dingen. Ik heb hoogstpersoonlijk gezien hoe ze allemaal bier drinken voor de wedstrijd en vervolgens als gekken tekeergaan. Sober een wedstrijd kijken is blijkbaar teveel gevraagd van Carsi. Waarom denkt niemand aan alle vaders en moeders met hun kleine kinderen? Wat voor beeld laat je dan achter?

De scheidsrechter was enorm inconsequent, meer in de faveure van Galatasaray, met als hoogtepunt Ernst's manier van protest toen de scheids de uitgooi aan Besiktas gaf maar Ernst doodleuk aangaf dat de bal naar Galatasaray kon gaan. Maar wat de supporters vandaag hebben gedaan overtreft alles. Ik kan me alleen herinneren dat Melo's doelpunt buitenspel was en dat Fernandes de grootste kans had om er 1-1 van te maken mits hij de pass aan Quaresma gaf. That's it.

Ik vind het zielig hoe ver Besiktas is gezakt. Fikret Orman stapt in een hele moeilijke tijd bij de club, dan heb je ook wel ballen. Maar Besiktas lijkt bijna dood, dit is een zware coma waarin ze verkeren. Je kan werkelijk iedereen wegdoen bij Besiktas en opnieuw starten.

16 april 2012 om 21:36

Puike reactie. Wanneer het niet draait om je club zeg je plotseling correcte dingen. Zelfde objectiviteit als het gaat om je club graag.

16 april 2012 om 22:09

Dat geldt voor jou ook don'qui shot!

16 april 2012 om 23:36

Misschien zijn we wel fanatiekelingen met tegenstellende belangen.

16 april 2012 om 21:38

Dat van Fikret Orman maakt denk ik niet zoveel uit. Kijk Galatasaray, die waren vorig seizoen ook dramatisch, maar met Aysal zijn ze goede stappen gaan nemen. Al zie ik geen goede coach voor bjk (zoals Terim) maar het kan wel. Ze moeten in ieder geval alle Portugezen verkopen, ook Fernandes (om nieuwe spelers te financieren). De Duitsers kunnen blijven, en ook Holosko mag gaan.

16 april 2012 om 22:10

Met Aysal zijn ze goede stappen gaan nemen zeg je, nou dat moet Fikret Orman dus ook gaan doen. Hij stapt in een zware tijd in, dus is het aan hem om het goed te doen. Dit seizoen is compleet verloren, maar volgend seizoen moet Besiktas er weer staan. Vooral in Europa want dan hebben we er allemaal wat aan haha.

Haha toen die supporter Eboue wilde aanvallen, deed ik ineens beide vuisten omhoog. Ik hoopte echt dat Melo hem eentje zou geven.

16 april 2012 om 21:36

Als melo dat deed dan vrees ik dat heel de stadion hem gaat pakken, zijn allemaal gekke dwazen...

16 april 2012 om 21:40

Zou een rode kaart voor Melo betekenen...liever niet. ;-)

16 april 2012 om 21:46

Inderdaad we hebben Melo nog nodig tegen Fenerbahce :D

16 april 2012 om 23:38

Ja inderdaad, jullie zullen hem nodig hebben! Een van jullie beste spelers! Zonder hem word je veel moeilijker kampioen.

16 april 2012 om 21:47

ik dacht gelijk aan die keeper van Az en hoopte dat Eboue zou omdraaien en een trap geven

16 april 2012 om 23:13

Eboue die scheet hem zeven kleuren, om het maar zo te zeggen. Welke trap verwacht je van hem?

16 april 2012 om 23:29

Haha ik zag Eboue laatste paar minuten linksback spelen!

Zakelijk spelende Galatasaray verslaat Besiktas in Inonu! 'cimbom' heeft verdiend gewonnen vanavond!

Beginfase begon BJK sterk heel sterk, en je zag gelijk dat de balpositie veel hoger lag aan hun zijde, dan aan de kant van Galatasaray. Maar zoals eerder dit seizoen, liet Galatasaray zien dat het uitstekend kan voetballen! En na een kwartier spelen, begonnen ze het spel totaal naar hun zelf toe trekken en te domineren. Om eerlijk te zijn vond ik het bizar dat GS niet meer doelpunten kon maken in dat fase van de wedstrijd, want BJK gaf ongelofelijk veel ruimte weg.. Maargoed..

Na de 1-0 moet ik zeggen dat GS he-le-maal weg zakte, het leek wel alsof ze genoeg hadden aan dat ene doelpunt!? Wat ik dus totaal niet ben gewend ben van GS of eerder gezegd van Terim?? Wedstrijdbeeld veranderde drastisch gelijk aan het begin van de 2e helft. En BJK had weer veel balbezit, maar kon nauwelijks schade aanrichten aan de 'tight Defence' van GS!

Eenmaal in de slotfase werd kreeg Aydin weer zijn speelminuten, en weer liet hij zien dat die jongen uitstekend kan voetballen. Geweldige doelpunt! Proficiat Galatasaray! Enorme stap in de Play-offs!

BJK hoeft zich nergens voor te schamen, want ze deden hun uiterste best! Maar er is een enorme groep die zich wel mag gaan schamen.. En dat zijn natuurlijk de uhm uhm ''supporters'' van dit prachtige club uit Istanbul.

Besiktas had overwicht maar heeft op de fout van muslera die de bal in de voeten van een BJK speler speelde hebben ze niets serieus gecreeerd... tuurlijk had het gekunt maar voor de rest was het vooral overwicht van Besiktas met bal bezit en Galatasaray die gewoon aan strijden was voor een overwinning.

Die goal buitenspel.. ja.. zou heel goed voor gefloten kunnen worden en het enige wat we daarop kunnen zeggen is dat het echt een heel klein verschil is met de BJK verdediger en in het voetbal kan dit begrepen worden dat de goal goed gekeurd wordt. (en ja ik klaag niet omdat het in voordeel van mijn ploeg is en ja ik begrijp heel goed dat BJK supporters hier ziek van zijn en terecht)

Voor de rest valt er niet veel over de wedstrijd te zeggen.
De scheidsrechter was redelijk enige waarin hij faalde was dat hij het naar mijn mening het spel te vaak stil legde en de keuzes net niet goed uitpakten voor beide partijen.

wat de nadruk legt op deze avond is zijn de supporters van Besiktas die zich schandalig gedragen hebben niet 1 maar tot 3 man aan toe loopt het veld op waarvan 1 duidelijk de intentie had om Eboue te slaan. Daarbij het Racisme wat te erg voor woorden is schaam je als mens! Spreekkoren van hoerenzoon tot homo zowel tegen de scheidsrechter tot aan anderen die niets met de wedstrijd te maken hebben....

Schandalig... voor de wedstrijd had ik een gezonde voetbal spanning tot aan de laatste 10 minuten was het "spel" redelijk maar schandalige optreden van de supporters (de hele wedstrijd door) en de poging tot mishandeling want dat is het! heeft voor een mooie voetbal avond behoorlijk verknalt.

Kijk die Galatasaray supporters nu lekker doen. Vorig jaar waren jullie een stuk anders.

Besiktas zit gewoon in een moeilijke periode, niks wil lukken. Snap het best met dit spelersmateriaal. Simao,alves,edu(!!!!!!!!),holosko(kan echt niet afmaken) en nog een paar (kan nu niet bij de namen komen ben echt gestresst) allemaal oprotten.

Galatasary heeft wel verdiend gewonnen. Speelden goed en zakelijk

Forza Carsi, Alayina Gider

Ik neem mijn woorden terug, onze eerste goal is Geen Buitenspel: http://i2.lulzimg.com/a23fb0e7dc.jpg

Niet altijd de lijn van Ligtv geloven dus

16 april 2012 om 22:02

Mwa. Was wel buitenspel denk ik maar het was echt centimeters werk en zeker te begrijpen dat de grensrechter het niet geconstateerd heeft. Ik denk dat de positie van de camera op dat beeld enigszins misleidend is. Al zou ik ook goed fout kunnen zetten...dat zegt genoeg over de situatie.

Snap wel dat de Besiktas-supporters hier boos over zijn maar met een realistische en ietwat objectieve blik op de situatie kijken zou toch enig begrip moeten opwekken bij die supporters.

Die tweede doelpunt van Aydin betekent echt zoveel voor hem ik gun het hem ook zo! Hij is al jaren als talent gebleven en het nooit als een basis speler geschopt en zie hem nu! Hij vecht voor de bal, hij speelt mee met zijn team, hij maakt acties dit is de ziel van de leeuw die wij Galatasaray supporters in onze spelers willen zien wat ben ik blij dat hij alsnog is gebleven

En de Besiktas supporters ja onze team ging vorig jaar nog slechter dan jullie en wij bleven rustig, we werden vernederd en toch bleven wij rustig omdat jullie nu slecht gaan zie je wat Carsi doet, echt te triest voor woorden de daders moeten een satdionverbod krijgen voor hun leven dit zijn gewoon hooligans die alleen voor succes kijken!

Wat een k*** dwazen die van Besiktas, mogen echt een heel end oprotten.
Kunnen jullie er niet tegen dat je team zo erg is gezakt, kijk eerst naar de spiegel voor je onze ''aap'' aanvalt en erop los gaat schelden.

Buitenspel goal:
http://i2.lulzimg.com/a23fb0e7dc.jpg

Not.

Randdebielen.

16 april 2012 om 22:03

Absoluut geen buitenspel. Goeie research!

16 april 2012 om 23:02

Ik zal je zeggen, deze foto is zowieso fotogeshopt of hoe je dat zegt(bewerkt)

Ik feliciteer hiermee geen 1 Galatasaray supporter Wat we vanavond hier zagen aan voetbal leek op alles behalve voetbal. Het Galatasaray van dit jaar die ik van harte feliciteer met het voetbal die ze dit jaar laten zien leek vandaag nergens op Besiktas heeft het niet verdient.

Eerste helft was echt eenzijdig voor Besiktas , Besiktas die probeert acties te maken , Galatasaray die zich rot verdedigt Quaresma met zijn schwalbes wat een haat krijg ik langzaamhand aan hem.
Goal was 100% buitenspel geen discusie mogelijk.

Olumune Besiktas!

16 april 2012 om 22:05

Kijk maar naar de afbeelding die hierboven gedeeld is jonge. Absoluut geen buitenspel. Dus denk eerst na voor je wat zegt.

Wat een wedstrijd zeg hé. Ik was gewoon aan het trillen vanaf het 1e minuut zoveel spanning had ik wat een adrenaline stroomde er door mijn lichaam niet normaal.

Besiktas begon sterk aan de wedstrijd en had ook een aantal kansen. Vooral de kans van Mustafa Goldemek was een grote. Mijn complimenten aan mijn club Galatasaray, wat speelden we goed zeg. We verdedigden samen en vielen samen aan. Besiktas speelde sterker dan Galatasaray, maar wij lieten hun niet tikken op het middenveld. Toen de 0-1 viel sprong ik een gat in de lucht, wat was ik blij. Het lijkt op buitenspel maar als je het goed gaat bekijken via een ander camerabeeld dan zie je dat het geen buitenspel is. Besiktas heeft een fantastische speler genaamd ‘’fernandes’’ wat een klasbak is hij toch zou hem graag langs Melo en Selcuk willen zien. :D Galatasaray had de voorsprong en ging goed verdedigen met Aydin erbij konden we snel en efficiënt counteren. Daarna een prachtig doelpunt van Aydin die weer helemaal is opgekomen dankzij het vertrouwen van Imparator a.k.a Fatih Terim. Wedstrijd was uitgespeeld, maar Carsi moest weer voor een show zorgen wat niet meer nodig was.

Ik vond het een mooi duel waarvoor volop werd gevochten. Besiktas mist Egemen, Galatasaray kon vaker profiteren van de gaten achterin bij Besiktas maar dat is niet gebeurd.

Mede Galatasaray fans gefeliciteerd!
Op naar de uitwedstrijden in de CL! Eindelijk gaan we weer knallen in het uitvak.

We hebben vandaag weer maar eens bewezen wat voor een volwassen team we zijn.
Melo, die Fernandes in zijn broekzak had en Eboué die Quaresma op non-effectief stelde.

Over de supporters: Gescheld, gooien met weet ik veel allemaal, het veld op rennen. Oei, dat wordt de play-off's afwerken met vrouwen en kinderen.

Doelpunt was geen buitenspel, en wat een werelddoelpunt van Aydin, hij had dit nodig voor zijn zelfvertrouwen! Wil niet al te veel woorden vuil maken aan sommige spelers. Overigens waren de kaarten wel terecht en heeft Göçek ondanks dit alles de wedstrijd goed onder controle gehouden.

Op naar zondag, we are waiting for you Fener!

16 april 2012 om 23:58

De regel van vrouwen en kinderen geldt niet bij de play offs, gewoon geen supporters dus.

Jij was toch degene die kwam met Markus Merk, lig tv dus.. Ze melden ook dat Melo buitenspel stond, 35 cm. Dus onterechte goal.

Ik hoop maar dat Emre mee mag spelen op zondag, hij zal cruciaal zijn voor ons tegen Galatasaray. mochten we van Gala uit winnen dan zullen we weer een grote kans op het kampioenschap hebben

16 april 2012 om 22:57

Reken daar maar niet op, minimaal 4 duels schorsing zal hij krijgen.

goal van melo buitenspel maarja daar zullen we de gs fans niks van horen zeggen goal van aydin was wel prachtig

Markus Merk: "dünyanın hiçbir yerinde Melo'nun golüne ofsayt kararı net olarak verilemez. BJK mağlubiyeti bu gole bağlıyorsa bu bir bahanedir"

Vertaling:

Markus Merk: ''nergens op deze wereld kan je beslissen of de positie van Melo echt (!) buitenspel is. Als Besiktas dit verlies verwijt aan de goal van Melo, is dit niets anders dan een excuus (!)

16 april 2012 om 23:14

Bunyamin Gezer vanavond : Nadat ik Muslera rood heb gegeven mocht ik geen wedstrijden meer fluiten , dus ben ik gestopt met fluiten !!!

16 april 2012 om 23:33

Ja, en Bünyamin was een scheids die floot in een frauderende competitie, daar waar Markus zich heeft bewezen over heel de wereld. Appels met peren vergelijken wat je nu doet.

16 april 2012 om 23:41

Nee cengiiz , bij je andere comment zeg je eerst dat het geen buitenspel was , en dan typ je meteen een comment met wat je nu zegt ! Jij weet dondersgoed dat het buitenspel was , moeilijk te zien of niet , die goal valt , en de spirit gaat meestal wel laag bij een team , vooral bij een team als bjk als ze zelf ook twijfelen bij die goal ! We hebben goede kansen gehad meteen daarna , maar ik geef toe , muslera is een topkeeper !! Jullie gaan een groot probleem krijgen als hij wordt verkocht mocht hij deze prestatie voorzetten in europees verband !

Dat van bunyamin gezer begrijp je niet , anders zou je zo niet reageren . Toen muslera tegen of mersin of manisa als een karate man inkwam was er daarvoor maar 1 straf op en dat was rood !! Obesuist inkomen op een speler die 1 op 1 was , en de heer gezer geeft terecht rood en wordt daarna niet meer aangesteld . Misschien was je dat vergeten , ik maak het helder voor je !

17 april 2012 om 11:04

Jij kan zeggen dat het buitenspel is en zeggen dat die foto bewerkt is, maar we hebben vaker blunders van Lig TV gezien die in het nadeel van Galatasaray zijn. Zijn we onderhands wel gewend. Je ziet nog die arm van de Besiktas speler uitsteken, maar ja, toevallig zien jullie dat dan niet he..

Ik zeg gewoon dat het een loepzuiver doelpunt is. Dat van Markus haalde ik erbij voor jullie, omdat jullie hier de hele tijd zitten te zeiken over of het wel of niet buitenspel was. Als het volgens jullie buitenspel was, hier heb je je antwoord van Markus.

En ja, als we Muslera verkopen, hebben we een groot probleem, maar als hij weggaat, hebben we wel de duurste transfer ooit in de Turkse competitie. We hebben in mindere mate Ufuk als opvolger, die komt er ook aan!

De rode kaart van Muslera tegen Karabükspor was gewoon terecht. Hij maakt een terechte keus, vervolgens stopt hij met fluiten vanwege een juiste keus? Kom op zeg, er zit meer erachter dan dat, als je dat al gelooft.. Die man zit de boel te bedonderen. Maar ik heb er geen problemen mee, want ik was zowiezo niet gecharmeerd van die gast, hij was een enorme thuisfluiter.

We hebben Cüneyt, Firat, Bülent die makkelijk de derby's kunnen fluiten.

17 april 2012 om 17:24

Cengiiz je wordt dementer met de week !

Nog steeds volhouden om die offside goal, past eigenlijk bij zo'n supporter als jij !

Was jij niet die zei dat de goal van moussa sow niet had mogen tellen tegen gs vanwege gevaarlijk spel ?? Werkelijk niemand zei iets over die goal omdat semih te laat was en sow maakte het mooi af ! Waar had jij het over met gevaarlijk spel dan ??

Of sabri die jij zelf met de grond gelijk maakte tegen samsun net als iedereen opeens gaat bejubelen als '' Hij is de carrick van gs '' Haha , ben je dat vergeten .
Ik zeg dementie tegen jou jongetje ! Ik onthoud alles , als bjk zo'n goedkoop offside goal zou maken was er hier onder de supporters brand en moord !

Bunyamin gezer geeft een speler van gs terecht rood, maar dat mag niet , want ze moeten gs een kans geven op de titel en owee als iemand gs rood geeft !

17 penalties en 9 keer rood voor de tegenstander zegt genoeg over deze corrupte competitie ! Is dit jaar super lig schoon ?? Meest corrupte seizoen ooit !!

18 april 2012 om 10:32

Wat bij mij past, is dat ik een trouwe Galatasaray supporter in hart en nieren ben, en als mijn club schuldig is aan iets, verwijt ik mijn club die schuld ipv op iemand anders afreageren.

Moussa Sow maakte een mooi doelpunt, maar kwam gevaarlijk hoog met zijn voet, bijna vol in het gezicht van Semih. Hoorde afgekeurd te worden, hoe mooi die was doet er niet toe, want ik vond hem zowiezo 1 van de mooiste doelpunten dit seizoen. En Alex hoorde ook niet mee te spelen, omdat hij geschorst moest worden vanwege expres geel pakken om zowiezo de derby te garanderen.

De vergelijking Sabri vs. Carrick maakte ik omdat ze niet veel toevoegen. Maar wanneer ze doelpunten maken, zijn het altijd mooie doelpunten. Waar zag je mij hun kwaliteiten vergelijken, volgens mij ben jij degene die dement is geworden..

En o, kijk die penalty's maar, of ze wel of niet terecht zijn. Elke (!) penalty is terecht. En als je die rode kaarten erbij haalt, praat dan gelijk over hoeveel onterechte rode kaarten wij hebben gekregen?

Corrupt? Ja, corrupt. We weten wel dat bestuurders van clubs die verdacht worden, makkelijk bondsvoorzitter kunnen worden. En dan heb ik het over de clubs Besiktas en Fenerbahçe [demirören en Aydinlar]. Waar zie jij een ex-galatasaray bestuurder?

Corrupt is het zowiezo, dat als Antalyaspor scoort, de bal over de lijn is maar niet goedgekeurd wordt, dat er buitenspeldoelpunten gescoord worden en de wedstrijd pas afloopt wanneer Fener en Besiktas pas gescoord hebben. Ik begin te twijfelen of jij wel objectief bent /sarcasm mode on.

Je bent nooit objectief. Zoek de schuld bij je eigen rampzalige club ipv bij Galatasaray, die 22 punten verschil waren zeker ook gefraudeerd? Zelfs toen de punten gehalveerd werden, hebben we nu een verschil van 14 punten en dit aantal kan alleen maar oplopen. Zelfs in onze slechtste seizoen ooit, beschuldigden wij ons eigen bestuur, eigen spelers. Maar bij jullie is dat niet het geval, omdat jullie arrogant zijn. Geflopte spelers zoals Fernandes, Q7 moeten ''wereldsterren'' voorstellen. Wat een grap!

Mensen die 1e doelpunt van Melo is buitenspel. Die foto die hier boven is, is bewerkt en dat is wel triest om te doen, maarja je kan niks meer veranderen!

Besiktas moet gewoon een hele nieuwe begin maken volgend seizoen. Ik wil strijders zoals Ernst & Pektemek zien en niet van die halve spelers die niet zijn best doet en dat soort dingen! Ik wil Besiktas van een paar jaar terug zien.

besiktas is niet goed genoeg dit jaar om kampioen te worden...

Dat wil niet zeggen dat GS goed genoeg is om kampioen te worden, scheids was zoals gewoon weer Voor GS. zoals heel de seizoen het geval is. TFF maakt GS kampioen !!!!

16 april 2012 om 23:35

Ja, en die 22 punten verschil in de reguliere competitie met Besiktas en 9 punten verschil met Fenerbahçe, die zijn gefraudeerd?

Echt dikke respect voor Manuel Fernandes! Wat een klasse speler is dat zeg. Als hij er niet was bij BJK stonden ze niet in de play offs denk ik. Als ik hen was had ik er alles aan gedaan om deze speler te behouden! Ben echt diep onder de indruk geraakt!

19 april 2012 om 09:22

Nou, dat valt wel mee hoor. Heeft alle 4 derby's gemist in de reguliere competitie, net wanneer je hem nodig hebt, is hij er niet.

Leuk dat hij af en toe dribbelt en scoort tegen bijv. een Manisaspor, maar we moeten ook niet overdrijven. Die man is geflopt bij Valencia.

Kwaliteiten heeft hij wel, maar is niet o zo goed als dat men beweert. Is niet iemand die het team op de sleeptouw neemt.

Dit zou echt een fantastische team zijn voor volgend seizoen(misschien voor Yasin een andere flank speler, maar volgens mijn broer was het een zeer getalenteerde speler)
Coach: Sifo Mehmet/riza Calimbay, maar het wordt waarschijnlijk toch gewoon Tayfur(die onlangs een contract heeft getekend)

Bolat
Hilbert
Sivok
Egemen
Ismail
Ernst
Amrabat
Yasin
Fernandes
Burak Yilmaz
M.Pektemek

@bjk-okan

Ja joh zet Christi en de rest er ook in, je bent xavi vergeten man
hahahahahahahah

drama man jullie team is goed zo alleen "sommige mensen"kunnen niet met waardevolle spelers omgaan ;

17 april 2012 om 08:05

Waar zie jij mij in godsnaam een wereldspeler er bij doen? Ben je achterlijk ofzo randebiel

Best wel jammer dit voor mij als fb supporter. Ik ben benieuwd of dit nog enige spanning gaat opleveren na volgende week in de echte topper Gs-fb. Ik hoop dat fener iets moois laat zien, kampioenschap zou echt een verassing voor ons fans zijn, wat moeilijk is maar niet onmogelijk. Maar echt realistisch en eerlijk gezegt vind ik toch wel dat de kampioen van dit jaar gewoon Gs is, toch hoop ik op iets moois voor Fener, na een moeilijk jaar achter de rug te hebben.

Wij als fener zijnde hoeven eigenlijk niet te kijken wat GS doet.
Als we 2x van ze winnen hebben wij de touwtjes in handen.
Oke het lijkt onmogelijk te winnen in Arena het lukt niet eens
thuis. Volgende week zal de titel beslist worden als GS wint.
Ik feliciteer en gun ze het van harte als FB supporter.
Ze hebben het verdiend. Alleen het provoceren van Sike
irriteert me, maar voor de rest was GS heel het jaar beter.
Wij maken wel zeker kans as zondag als we zo spelen net als
tegen TS met veel passen, sterke concentratie en inzet. In Arena
gelijkspelen en er kan van alles gebeuren. Ik schat toch een overwinning
van GS met 2-1, maarja ik weet gelukkig niet alles.

Ik heb hier en daar wat reacties gelezen en sommigen zijn om te gillen.
Galatasaray had Besiktas helemaal in zijn broekzak en Besiktas speelde het voetbal dat Galatasaray toestond.

De scheidsrechter was gewoon drama hij heeft voor heel veel overtredingen begaan door Besiktas spelers niet gefloten, dit zorgde ervoor dat Besiktas steeds harder ging spelen, puur omdat de scheidsrechter het toestond. Dat Besiktas hier met 10 man eindigde hebben ze ook te danken aan de scheidsrechter, Qua.... verdiende heel veel gele kaarten en een directe rode, verliet het veld met 1x geel.

Calsi heeft zijn karakter weer eens laten zien, ze willen volgend seizoen ook nog eens in de TT Arena voetballen, het bestuur van Besiktas zal nu wel aan het vergaderen zijn over welke alternatieve stadions ze nog heen kunnen gaan en welke club hun stadion zou willen uitlenen aan een stel doorgedraaide gekken. TT Arena is te hoog gegrepen.

De bond heeft de play off ingevoerd vanwege een corruptieschandaal (schuldig of onschuldig zal me een zorg zijn), maar dit kon je verwachten, iedereen is opgefokt en wilt afreageren, Besiktas supporters zijn teleurgesteld vanwege een teleurstellende seizoen en daarom vallen ze alles aan dat schuldig of onschuldig is, ik vrees dat van kwaad tot erger zal gaan.

Galatasaray supporters gefeliciteerd met jullie 3 verdiende punten.

gefeliciteerd gs-fans jammer alleen dat de scheidsrechter de hoofdrol had.
gs niet goed maar wel slim gespeeld en eboue had gewoon die uitgooi snel moeten nemen en dan was er niks aan de hand nogmaals gefeliciteerd.

Het 1e doelpunt was niet de fout van de scheids maar de fout van de grensrechter dus het heeft geen zin om alle fouten op de scheids af te schuiven.. Als de grens rechter het al niet ziet hoe wou de scheids het dan zien! Het was niet een verdiende overwinning maar de 3 punten zijn toch binnen!

Galatasaray heeft goed gespeeld. We hebben verdiend gewonnen. Respect voor Fernandes, BJK draait om hem! Aydin, mooi doelpunt maar je blijft voor mij de Aydin die al (4) jaren als talent wordt bestempeld en waarvan ik al jaren zei 'dit word niks'.

De echte Süper Final is zaterdag, als GS wint is het zo goed als zeker dat we kampioen worden. Als Fener wint, hebben ze nog (realistische) kans om kampioen te worden!

Zie die supporters van BJK dan het ongelofelijk!!!
Maar als alle GS supportes tegen alle BJk suppoters gingen waren ze wel bang!!
hoop een stadionverbod voor 2 jaar egt schandalig

Ik wil niet provoceren of zo, maar kijk is naar Huseyin Gocek een aantal jaar geleden.

https://twitter.com/#!/forzahaber/status/ 191943922367467521/ photo/1/large

(haal de spaties wel weg)

17 april 2012 om 10:36

Dat is allang bekend en oud nieuws. Als een bestuurslid van een club dat wordt verdacht van omkoping voorzitter van de Turkse voetbalbond kan worden waarom zou dan een oudspeler van Galatasaray geen scheids kunnen worden?

17 april 2012 om 10:40

Het gaat momenteel niet om de bestuursleden of iets dergelijks. Het gaat om deze wedstrijd voor de duidelijkheid. Wil je jouw argumenten mbt deze wedstrijd hierbij houden ipv andere zaken erbij te betrekken?

Waarom ik dit hier zet? Huseyin Gocek floot duidelijk in het voordeel van de uitploeg. Als je dan ziet dat hij supporter is van deze ploeg verklaart dat veel. Hij heeft cruciale fouten gemaakt, zonder deze fouten zou het alle kanten op kunnen gaan.

Hij floot erg inconsequent, zowel voor bjk als voor gs, maar bjk kwam er nadeliger uit. De grensrechter staat daar voor lucht of zo, het was na een corner, dus hij stond goed opgesteld, als je dan niet ziet dat Melo buitenspel stond weet ik ook niet waarom je daar staat. In de tweede helft was er aan diezelfde kant ook een positie waar er een corner gegeven moest worden aan bjk, wederom niet gezien. Dezelfde grensrechter.

17 april 2012 om 11:19

''waarom ik dit hier zet? Huseyin Gocek floot duidelijk in het voordeel van de uitploeg.''

''hij floot erg inconsequent, zowel voor bjk als voor gs''

1) Waar is de rode kaart voor Quaresma na het trappen op de rug van Selçuk?
2) De gele kaart die Selçuk kreeg, was niet eens geel waard.. [markus Merk moest lachen om deze kaart]
3) Iederen zag hoe Veli in de startblokken Eboué aanviel..
4) Ernst had al geel, Fabian Ernst komt er gevaarlijk in, moest een rode kaart krijgen [2e geel]
5) Eboué die in de lucht sprong voor de bal, kwam met zijn elleboog verkeerd terecht bij Quaresma. Quaresma deed precies hetzelfde, alleen werd het niet bestraft. Moet 2x geel en 1x direct rood krijgen, maar nog steeds niets. Eboué krijgt dan wel een kaart voor dezelfde overtreding.
6) De kleuren van de voetbalbond zijn wel bekend #fbjk
7) Dat jullie dat ''buitenspel'' doelpunt wat volgens mij geen buitenspel is, op de scheidsrechter afschuiven ipv grensrechter, toont aan dat jullie het IQ van een baksteen hebben.
8) Luister naar wat Markus Merk gisteren heeft gezegd..
9) Mensen die praten over Hüseyin Göçek, Ligtv heeft onderzocht wat de statistieken zijn en toevallig verliest Galatasaray de meeste punten als hij fluit... En toevallig pakten Fenerbahçe en Besiktas de meeste punten wanneer Göçek heeft gefloten. [http : //i44 . tinypic . com/5tt2rp . jpg] haal hierbij de spaties weg.

En dan zeggen dat het in het voordeel is van Galatasaray, yeah right.. Een Gs-scheidsrechter waarbij Fener en Besiktas meer punten bij elkaar hebben gesprokkeld, zelfs TS heeft meer punten gesprokkeld bij hem en dan komen jullie met zijn ''clubvoorkeur'' enig idee hoe erg jullie jezelf vernederen hier?

17 april 2012 om 13:19

Volgens mij is Markus Merk je idool of niet?

17 april 2012 om 17:41

Hij is verkozen tot de beste scheidsrechter en bekijkt alles objectief. Wie moeten we geloven, stelletje holbewoners die niet eens met de wedstrijd bezig waren en een schandalige vertoning lieten zien, of Markus? Juist ja.

18 april 2012 om 10:23

Nee, hij is niet mijn idool, wel 1 van de beste scheidsrechters die deze aardbol heeft gekend. Reageert altijd objectief, kan bijv. een Ridvan Dilmen veel van leren. De objectiefste man op de Turkse tv: Markus Merk.

Ons eerste doelpunt was inderdaad buitenspel maar je kan de scheids niet verwijten. Het is zo moeilijk te zien, klaag eerder bij de Fifa en/of Uefa dat anno 2012 nog steeds niet is toegestaan om gebruik te maken van camerabeelden om te kunnen beslissen. Op tv gisteren lieten ze zien dat het 34 centimeter buitenspel was. Dat is echt heel lastig te zien en zeker als iedereen beweegt.

Quaresma had gisteren rood moeten krijgen, waarom hoor ik daar niemand over?

Wat de supporters deden kon echt niet en hoop dat Besiktas haar eerste 10 wedstrijden van het nieuwe seizoen niet in eigen stadion speelt en zonder publiek. Misschien erg zwaar, maar het moet eens afgelopen zijn met dit soort onzin. Laat ook zien dat de beveiliging van het stadion niet in orde is aangezien er op zijn minst twee supporters het veld zijn opgerend.

scheidsrechter 2-0 bjkask
wat een slechte scheidsrechter die ook nog eens voor gs is
eerlijk gezegd ik gunde gs de kampioenschap maar met zo'n slechte voetbal
gun ik ze niks meer.

Carsi Eboueye Karsi

Ik vertrouw erop dat Markus Merk objectief kan beoordelen en hij vond dat je de scheidsrechter weinig kwalijk kon nemen in deze wedstrijd. De spelers en supporters van BJK hebben hier een hele moeiijke en stressvolle wedstrijd van gemaakt, door op alle overtredingen te gaan zeiken en zeuren bij de scheidsrechters. Hierdoor is de spanning onnodig opgelopen.

Het lijkt nu ook echt alsof BJK en FB hier de dupe van zijn, terwijl dit eerder geldt voor Gs.
Dit zijn gewoon vieze spelletjes, waardoor in de volgende wedstrijden de druk voor de scheidsrechters in de wedstrijden van GS hoger zullen oplopen dan normaal. Ze zullen hierdoor misschien eerder een beslissing tegen GS nemen, omdat ze anders ook zoveel kritiek kunnen verwachten van de media en andere clubs.

Over de wedstrijd valt eigenlijk niet veel te zeggen. Slordig spel en veel fouten aan beide kanten.
Tel daarbij op dat iedereen een beetje liep te wandelen op het veld en je hebt een matige derby.

Hey dudes, er is een foto opgedoken van Hüseyin Göçek met een Besiktas tenue!
Willen jullie aub een verklaring afleggen?

Hij was toch voor Galatasaray, zogenaamd met zijn Gs-tenue? Dus Ridvan Dilmen is ook voor Galatasaray, omdat hij ooit dat tenue heeft aangetrokken?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren