Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Nasri: 'Manchester City zal eerder een prijs winnen dan Arsenal'

Laatste update:

Samir Nasri heeft nog geen spijt van zijn transfer naar Manchester City, vorig jaar zomer. De 24-jarige Fransman was bij Arsenal uitgegroeid tot een belangrijke speler op het middenveld, maar kon de kans op een prijs en een beter salaris, hem aangeboden door the Citizens, niet weerstaan. En hoewel hij dit seizoen nog niet veel bijdroeg in Manchester, weet Nasri zeker dat zijn overstap hem op den duur meer succes oplevert dan wanneer hij bij zijn oude club was gebleven.

/

Zondag keerde Nasri terug op vertrouwde grond, toen Manchester City het in Londen opnam tegen Arsenal. De middenvelder begon in de basis, maar werd veelvuldig uitgefloten en mocht tien minuten voor tijd de bank opzoeken. Zijn team kreeg later nog de 1-0 om de oren en verliet het Emirates Stadium met nul punten. Dientengevolge raakte City achterop in de titelstrijd en dat verleidde Arsenal-supporter Piers Morgan tot het jennen van Nasri.

De bekende Engelsman, die regelmatig jureert bij diverse talentenjachten, verklaarde Nasri vorig jaar al voor gek dat hij naar Manchester verkaste en tweette plagend richting de Fransman: Remember this @SamNasri19? Just wondered how that trophy cabinet's coming along?, vrij vertaald: “Weet je nog wat je vorig jaar zei, Nasri? Ik vroeg me af of je prijzenkast al gevuld raakt?”.

/

Nasri liet het niet over zich heen gaan en diende Morgan dan ook van repliek. @piersmorgan I'm aware what I said about titles I'm sure I will lift a trophy with Man City before AFC. tweette hij terug richting de tv-persoonlijkheid. Na zijn veelbesproken transfer toonde Nasri zich vol vertrouwen over zijn nieuwe club. “Nu ben ik eindelijk bij een club waarvan ik voel dat ik er prijzen kan winnen. Je speelt voetbal omdat je ervan houdt én omdat je prijzen wilt pakken.”

Tot dusver kwam Nasri tot 24 optredens in het shirt van Manchester City in de competitie; daarin maakte hij vier doelpunten. In de FA Cup werd zijn team in ronde drie geëlimineerd door stadsgenoot Manchester United en in de Champions League hield het na de groepswedstrijden op. In de Europa League moesten the Citizens daarna hun meerdere erkennen in Sporting Portugal, dat in de derde ronde thuis won (1-0) en uit met een toegestane score verloor (3-2).

Wint Manchester City eerder een prijs dan Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Leuk voor jou, vieze verrader. Lekker verloren gister, en ook nog eens keihard uitgefloten met je maatje Clichy.

Arsenal met een mindere team is beter dan City met een veel betere team, dat is de omgekeerde wereld of niet?

9 april 2012 om 14:23

Ik vind Arsenal inderdaad met een minder team nog altijd beter dan City. Maar goed, misschien als City een betere coach krijgt kunnen ze prijzen winnen.
Arsenal is en blijft een grotere club dan City, dat gisteren terecht verloor van Arsenal.

Aan de andere kant begrijp ik de haat richting Nasri soms niet, zijn Arsenal en City echt grote aartsrivalen? Zou Fabregas worden uitgefloten als Barca op bezoek komt bij Arsenal?

9 april 2012 om 14:26

@ Fr-barca

In het geval van Cesc denk ik niet, je thuis is waar je hart ligt. Ik denk ook niet dat er veel supporters van Arsenal hem nu gaan haten of iets dergelijks. Daarvoor zal het wederzijdse respect te groot zijn.

9 april 2012 om 14:29

Fàbregas wordt niet uitgefloten, omdat hij een held is bij Arsenal. Hij is weggegaan omdat hij terug wilde naar z'n thuis, met z'n vrienden. Hij wilde hier zelfs salaris voor inleveren.

Na$ri aan de andere kant ging voor prijzen en geld, hij wilde bij Arsenal alleen verlengen tegen een gigantisch salaris. Dat terwijl hij maar een half jaartje goed gespeeld heeft.

9 april 2012 om 14:35

Het lijkt me ook dat de tegenstelling een rol speelt. Arsenal voert een goed beleid, door niet met geld te smijten, terwijl Manchester City enorme bedragen uitgeeft. Vervolgens, als toppunt, verkassen twee spelers van Arsenal naar Manchester City.

Edit: spelfouten

9 april 2012 om 14:36

helemaal gelijk ik vind Cesc een held en Cesc was volgens mij tijdens de kerstdagen ook nog lang geweest in het emirates stadion voor een wedstrijd te kijken.

9 april 2012 om 16:30

@ V_persie10

Ahaha jonge jij kan dit alleen maar zeggen omdat je zelf geen ene stuiver verdient. Nasri is een voetballer geen vrijwilliger, hij is een voetballer met ontzettend veel talent die gaat er echt niet voor kiezen om te verpieteren bij een subtopper terwijl hij het aankan om bij een betere club prijzen te pakken. arsenal zit de laatste jaren totaal geen progressie in, maar bij city wel en als hij dan ook nog eens meer geld krijgt is het toch helemaal mooi.

9 april 2012 om 17:16

Arsenal is absoluut geen subtopper. Arsenal heeft niet voor niks 15 jaar achter elkaar Champions league gespeelt

9 april 2012 om 14:32

Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Clichy werd uitgefloten. Hij is jarenlang bij Arsenal gebleven en ik gun hem zijn transfer. Dat het dan naar Manchester City is, wat ik niks gun, is niet van invloed op hoe ik naar Clichy kijk.

9 april 2012 om 15:06

exact, cliché heeft niet gezeurd om een veel te hoog salaris, had altijd een goede wedstrijdmentaliteit, en was waarschijnlijk toe aan een nieuwe uitdaging, en met gibbs hadden we toch al een prima vervanger klaar staan, en santos is natuurlijk een meer dan prima back-up

9 april 2012 om 16:31

De tegengoals kwamen dankzij Clichy, omdat hij het buitenspelval ophefte.
We hebben nu ook een veel betere verdediging op de LB na, waar eigenlijk Baines moet spelen.

9 april 2012 om 16:44

Klopt, ik vind dan ook niet dat we hem missen. Het gaat mij erom dat ik het onterecht vind dat Clichy uitgefloten werd. Voetballend was hij niet de beste, maar hij was ook niet zó slecht. Hij maakte in tegenstelling tot Sagna vaak de verkeerde keuze tussen voetballend oplossen of wegtrappen.

9 april 2012 om 14:33

hoezo verrader? Als jij elders 4x zoveel kan verdienen bem je ook weg. Het draait allemaal om geld.

9 april 2012 om 14:37

Dan ben je inderdaad weg, maar afgezien van de salarissen ben je gewoon een verrader. Nasri had moeten weten dat de supporters boos op hem zouden zijn.

9 april 2012 om 14:42

Lekker arrogant mannetje ook volgens mij. Ben ook beetje fan van Arsenal, hou niet van clubs die alles bij elkaar kopen door een of andere sjeik! Prachtig om te zien dat ze dan onderuit gaan tegen Arsenal. En ik weet het zonet nog niet of City sneller dan Arsenal prijzen gaat pakken, elk jaar staat er zowat weer een compleet ander team (mancini toch nooit tevreden) en al die ego's bij elkaar is moeilijk voetballen. Club als Arsenal is voorbeeld voor elke topclub.

9 april 2012 om 16:25

elk jaar een ander team ? jonge volgens mij volg je city niet echt ja ze kopen elk jaar nieuwe spelers maar die spelers brengen manchester city op een hoger niveau 2 jaar geleden eindigde ze 5e vorig jaar 4e en dit jaar minimaal 2e een stijgende lijn dus, in tegenstelling tot arsenal dat elk jaar maar wat aan sukkelt en deze transferperiode ook rond de 60 miljoen had geinvesteerd, en zijn ze nu op een hoger niveau dan vorig jaar ?

9 april 2012 om 16:54

Maar het voetbal is niet om aan te zien. En je kan wel zeggen dat Arsenal beter is, Arsenal startte gewoon dramatisch met als dieptepunt de 8-2 op Old Trafford. En Arsenal ligt nu op koers om met een minder goede selectie meer punten te halen dan vorig jaar, ik bedoel maar. En hoeveel heeft City tot nu toe gewonnen en wat hebben ze uitgegeven? Een half miljard voor de Fa-cup, nee, dat is echt goed zeg.

9 april 2012 om 23:27

Stijgende lijn dat mag ook wel voor zoveel geld! Maar elke transferperiode wordt er maar raak gekocht, ze kunnen volgens mij wel 4 elftallen opstellen. Die regel van de Fifa dat clubs nog maar een bepaald bedrag in het rood mogen staan lijkt me heel verstandig, maar dan zouden ze ook een bedrag moeten vaststellen dat een club maximaal mag uitgeven in een transferperiode want het draait vandaag de dag alleen nog maar om geld. Gezien jou afbeelding, snap ik je reactie wel. Real Madrid is ook zo´n ´koopclub´.

9 april 2012 om 16:20

@jwz-070

hahah grappenmaker het verschil tussen Arsenal en Manchester City is 10 punten, hoe kan je dan zeggen dat ze beter zijn.

geef nou maar gewoon toe dat je dollartekens zag, het maakt niet uit maar het is wel zo net als met Abedayor

9 april 2012 om 14:21

Logisch. Maar ik geef hem wel gelijk, City zal eerder kampioen worden. Kan ook niet anders, ze geven zo belachelijk veel geld uit.

Uiteindelijk zal iedere voetballer voor het geld kiezen, ik vind niet dat je dat kunt tegengaan.

9 april 2012 om 14:25

ja ze geven belachelijk veel geld uit, dat is tegelijk hun sterkste en zwakste punt. Het is gewoon geen team en dat zullen ze nooit worden met dit beleid. Waarschijnlijk zullen ze mancini ontslaan en dan weer helemaal opnieuw beginnen. Dat is wat man utd zo succesvol heeft gemaakt, ze hebben een weg gekozen voor tientallen jaren en kijk wat ze ervoor terugkrijgen

9 april 2012 om 14:26

City eerder kampioen?

Je hebt toch gister die wedstrijd wel gezien toch? Een Arsenal die een veel mindere team heeft gehakt gemaakt van die opportunisme.

Ik weet nog dat die lui op 20 wedstrijden zichzelf gingen vergelijken met The Invincibles. Vind het erg mooi dat ze keihard op hun bek zijn gegaan net als Man Utd vorig seizoen die een unbeaten run wouden maken..

9 april 2012 om 14:26

Ben ik het mee eens. Je kunt wel zakken met geld uitgeven, maar je moet ook kijken naar de balans in de selectie en de spelers die je bij elkaar zet.

9 april 2012 om 14:35

De City die we de tweede halfjaar hebben gezien is allesbehalve kampioenswaardig. Er werden heel weinig uitwedstrijden gewonnen waar er ook nog eens heel slecht werd gespeeld. Er moet wat gedaan worden bij City, nieuwe coach? nieuwe investeringen?

9 april 2012 om 14:44

nieuwe coach lijkt me wel nodig, want het is schandalig om met zo'n selectie op zo'n manier te spelen zoals mancini nu doet. En dan ook een coach voor een lange termijn. Dat moeten chelsea en man city leren. Nieuwe investeringen lijken me niet nodig. Ze hebben een prima selectie die nog jaren mee kan. Ze moeten alleen op elkaar ingespeeld worden en dat lukt niet met 5 a 6 nieuwe spelers per jaar

9 april 2012 om 14:46

Ik vond die spandoek erg mooi in het stadion.

''you can't buy class''. Geweldig zo'n uitspraak, en deels hebben ze ook gelijk.

9 april 2012 om 18:18

Dus ze raken wel op elkaar ingespeeld als ze om het seizoen van trainer verwisselen? Mancini pakt de tweede plek, is prima voor zo'n vreemdelingenlegioen, ze moeten hem behouden en maar zien wat er volgend jaar gebeurt, ze moeten wennen aan Mancini, mensen doen alsof het zo raar is dat City geen kampioen wordt, alsof United zomaar even vergeten kan worden, nog altijd de grootste club in Engeland. Nogmaals, City heeft het prima gedaan en moet niet te hard van stapel lopen door Mancini te ontslaan omdat ze 2e zijn geworden, dat is waanzin.

OT: Balotelli mag eruit, smerige vent, mediageil en heeft geen grijntje respect, zorgt ook altijd voor een negatieve sfeer in de groep (zelfs opstootjes met teamgenoten)

9 april 2012 om 14:24

Denk zelf ook voor de prijzen meneertje waarzegger. Hij is naar City gegaan voor beide eigenlijk, om prijzen te winnen, dat is natuurlijkste als voetballer een leuke extra wat je mee maakt. Verder zal hij het daarnaast ook absoluut voor het geld gedaan hebben, maar goed.... Wie doet dat niet? Ik ken er maar weinig.

9 april 2012 om 14:26

Na zoveel jaren geen éen prijs te hebben gewonnen, vind ik het als Nasri zijnde logisch om naar een club te gaan die meer kans maakt om een prijs te winnen. Dat wilt een voetballer gewoon graag. Het is jammer voor Arsenal, maar ik vind de overstap naar City vervelend maar aan de andere kant begrijpelijk.

9 april 2012 om 14:54

Hij speelde pas 3 seizoenen bij Arsenal waarvan pas 1 echt constant en goed! Daar mag hij Arsene Wenger voor bedanken. In plaats daarvan besloot hij meteen weg te gaan en belachelijke eisen te stellen. Deze man kwam niets te kort maar wilde meer terwijl Arsenal heus wel weer prijzen gaat winnen. Ik geef toe dat het wat moeizaam gaat maar de kwaliteit is echt wel aanwezig en het komt vanzelf wel weer. Daarom werd die zo uitgefloten.

Overschatte voetballer, ik gun Arsenal eerder de titel dan dat olieclubje.

9 april 2012 om 14:23

Helaas werkt het niet zo, City heeft op dit moment gewoon een betere ploeg.
Ik gun het Arsenal ook zeker wel!
Maar het is zeker geen overschatte voetballer, bij Arsenal was hij de spelmaker, en ook bij City vertoond hij zijn kunsten goed op zijn manier..

9 april 2012 om 15:11

Nou ik vind hem wel overschat. Heeft het een half jaar leuk gedaan en denkt volgens mij dat hij de nieuwe Zidane is. Ik zie hem niet zo uitblinken als dat ene half jaar bij Arsenal, maar waarschijnlijk oversteeg hij toen zichzelf.

Nou, hij maakt zich steeds minder en minder populair bij de Arsenal supporters. Dit is toch wel een beetje minachtend ten over Arsenal. Hij kon ook gewoon niet op die tweet reageren.

9 april 2012 om 14:30

Vergelijkbaar met de overstap van Fer en Wijnaldum naar respectievelijk Twente en Psv.
Beide om dezelfde reden: Prijzen winnen.

Spelers willen gewoon een glansrijke carrière en als het bij hun oude club niet lukt en ze het ook niet zien zitten, dan willen ze hogerop. Het komt alleen slecht aan bij de supporters.
Nasri wordt uitgefloten, Fer en Wijnaldum eveneens. Als supporter van Feyenoord bedank ik Wijnaldum en gun ik hem die overstap. Maar van Fer is het een beetje anders, hij is op het laatste moment weggegaan en heeft niet echt veel betekend voor Feyenoord.

9 april 2012 om 14:48

en zo ie het ook bij ons. Je kan wijnaldum met fabregas vergelijken en nasri met fer. Het was nasri's eerste seizoen op zo'n hoge niveau, en dat heeft hij allemaal te danken aan wenger. En hij betaalt hemzo terug...
Fabregas ging ook voor de prijzen, maar hij wou voor zijn jeugdliefde spelen. Fabregas heet volgens mij vele aanbiedingen laten liggen van o.a. real en nog wat andere clubs

Maar wel compleet weggespeeld worden door dit Arsenal. Fantastisch gewoon! Jammer dat Arsenal een slecht begin van de competitie had, want nu doen ze het gewoon goed! De overstap van Nasri snap ik trouewns ook nog steeds niet, bij Arsenal speelt hij altijd, hier lang niet.

9 april 2012 om 14:32

Inderdaad, Arsenal speelt geweldig soms alleen jammer van de zwakke seizoenstart. Anders zouden ze gewoon meedoen om de landstitel samen met United. Ik vind Arsenal na United de beste club van Engeland en dat heb ik altijd al gevonden.

9 april 2012 om 15:57

Zoals Wenger al zei: eigenlijk vind ik het jammer dat het seizoen bijna afgelopen is, dit team is zo enorm gegroeid.

Denk zelf ook dat Manchester City eerder een prijs pakt dan Arsenal. City heeft veel meer kwaliteit maar weet dat niet op een goede manier te gebruiken. Eigenlijk hebben ze een dodelijke elftal met spelers zoals: Hart, Agüero, Tevez, Nasri enz.

9 april 2012 om 15:38

Nasri heeft bij City echt bijna niks laten zien. Aguero begon fantastisch maar speelt werkelijk dramatisch de laatste tijd. Hart, Richards, Kompany, Silva en Yaya Toure vind ik de enige constante toppers die City heeft, al oogt Silva de laatste tijd wat vermoeid.
Verder zijn Tevez en Balotelli toppers zonder hersens, Dzeko vind ik redelijk statisch bij City en Barry en Milner brengen te weinig creativiteit.

Ik snap niet hoe je zoveel geld kan investeren en er zo weinig uit kan halen. Mancini is nu toch al een tijdje bezig met dezelfde spelers. City begon overigens wel overweldigend aan het seizoen natuurlijk, maar sinds een dikke maand is het echt huilen met de pet op.

Arsenal daarentegen is een prachtige club met een mooi team en verzorgt spel, zonder spelers die naast hun schoenen lopen. Na Manchester United vind ik Arsenal de mooiste club in Engeland. Ik hoop dat ze de 3e plek kunnen bezetten na de laatste speeldag en dat united stijf bovenaan staat!

Ik heb dit wat gevolgd via twitter. Ze zijn daarna gewoon doorgegaan met het sturen van berichtjes naar elkaar.
Ik vind dat Nasri helemaal niet hier op moet reageren. Ook Piers Morgan moet niet zo zijken. Die schreeuwt bij het minste al dat Wenger eruit moet.

Mag wel zo zijn, maar Arsenal is teminste een mooie club. Dat jij geen enkele liefde meer koestert voor de club die alles voor jou gedaan heeft daar kan Arsenal ook niks aan doen. Beetje laf dit natrappen

9 april 2012 om 15:26

waarom is arsenal een mooie club?

9 april 2012 om 16:01

omdat ze de jeugd zelf opleiden. Al jaren dezelfde filosofie hebben. Een fantastische achterban hebben. Een geweldig stadion hebben. En de beste trainer ter wereld hebben.

9 april 2012 om 16:49

Zelf opleiden? Ik weet niet of je het door hebt maar wenger koopt alle franse talenten op hun 15/16 weg bij hun clubs ik weet niet of je dat eigen jeugd mag noemen.

9 april 2012 om 19:04

de beste trainer ter wereld... wanneer was zijn laatste prijs?
en eigen opleiding is ook niet echt wat het is zoal karen024 aangeeft koopt hij talentjes van 10-16 bij hun clubs

11 april 2012 om 11:26

Over het zelf opleiden: Er zijn genoeg jongens in de jeugdopleiding die gewoon vanaf begins af aan bij Arsenal voetballen.
En als je iemand van 10 jaar koopt en die debuteert op zijn 19e dan heeft hij 9 jaar in de jeugdopleiding gezeten dan mag je toch zelf opgeleid noemen.....

En ja Wenger is de beste trainer van de wereld. (in mijn ogen)
Je kan zeggen dat hij lang geen prijzen heeft gewonnen, maar dat je dat zegt zegt meer over hoe naíef jij bent dan over Wenger.

Natuurlijk wordt een coach afgerekend op zijn prijzen aan het Eind van zijn carrière. Dan zou dus Mourinho of Guardiola de beste trainer van de wereld zijn. Maar iedereen kan presteren met een team zoals Barcalona of Real Madrid dat heeft. Iedereen kan prijzen winnen als je het beste team ter wereld hebt. Maar de kunst is om spelers vanaf de jeugd te begleiden en ze buigen en vormen tot de top spelers die ze vandaag de dag zijn. Zie van Persie, Fabregas en Wilshire. Voordat die naar Londen kwamen waren ze nog niet een kwart zo goed als dat ze nu waren. Arsenal is ook een van de weinige Europese topclubs die een positief saldo haalt als je kijkt naar Transfers. Dit is ook Wenger's verdienste.

Naar mijn mening ben je een echte trainer als je talenten tot wereldspelers kunt maken, de jeugd een kans geeft en toch bovenin de competitie mee doet

Misschien wel beter dat hij weg is gegaan. Hield blijkbaar niet zoveel van de club als hij deed vermoeden. Je kan op een veel waardige manier vertrekken (henry, Fabregas bijvoorbeeld).

9 april 2012 om 14:26

Fabregas is ook niet op een waardige manier vertrokken hoor. Geweldige speler maar ik ken veel Arsenal-fans die het absoluut niet konden waarderen op de manier hoe zich heeft opgesteld tegenover Arsenal en Barcelona.

Niet te vergeten dat hij tijdje terug heeft gezegd ooit te willen terugkeren. Je had de reacties moeten lezen haha.

9 april 2012 om 14:35

Toch heeft Fabregas heel veel goede woorden over voor Arsenal en de fans. Ik denk dat expert10 bedoelde dat Fabregas de club niet onrespectvol behandelde. Gedroeg zich normaal en deed geen bizarre dingen om die transfer maar te krijgen.

Het was uiteindelijk waar hij zich thuis voelt i.v.m jeugd. Waardering voor Fabregas ligt wel hoog bij mij, heeft zijn excuus later gedaan bij de supporters met mooie woorden. Denk ook niet dat Arsenal fans gaan haten als ze tegen Barca spelen, daarvoor zal het wederzijdse respect te groot zijn.

9 april 2012 om 14:43

Fabregas heeft natuurlijk alle fans teleurgesteld. Hij was een meesterlijke genie, ik zie wekelijks nog steeds zijn gemis.

Maar de fans weten allemaal een ding over Nasri en Cesc. Als je Nasri de loon van Cesc gaf dan bleef hij. Cesc bleef niet om wille van het geld. Al betaalde je hem dubbel hij zou alsnog naar Barca zijn gegaan. Daarom zullen fans hem ook niet zo snel uitfluiten. En heeft i.t.t. Nasri niet één seizoen gepresteerd maar 6 jaren op hoog niveau!!

9 april 2012 om 15:18

@mestroff: ja dat bedoel ik inderdaad.

@gianfranco:
Mochten Arsenal en Barcelona elkaar treffen in de CL en mocht het zo zijn dat Fabregas speelt dan verwacht ik een luidt applaus voor die jongen. Hij was het icoon van Arsenal en dat zo nooit vergeten worden. Ik ga er van uit dat de fans van Arsenal begrijpen dat iemand zijn vader land mist. Als Messi ooit naar Newell's Old Boys terugkeert zal het nooit maar dan ook nooit het geval zijn dat de fans van Barca Messi opeens gaan haten. Je keert gewoon terug naar waar je vandaan komt en dat is heel normaal.

9 april 2012 om 15:59

Dit zal inderdaad net zoiets zijn als toen Henry met Barcelona uit tegen Arsenal speelde. Die kreeg ook een staande ovatie. Het ligt gewoon aan de manier waarop en de reden waarom je vertrekt. Bij Fabregas is dit een heel ander verhaal dan bij Nasri, die gewoon puur voor het geld ging.

Nasri zal wel blij zijn als hij een keer van de bank mag komen om de trofee aan te raken. En het zal dan vast wel veel voor hem betekenen. Dat is veel significanter dan belangrijk zijn bij Arsenal en een trofee te winnen die echt iets representeert in tegenstelling tot de portemonnee van de eigenaar.

Nasri wordt hier nergens populair mee, wel rijk. En dat is toch z'n bedoeling. Jammer dat geld blind maakt.

9 april 2012 om 14:25

Ene kant jammer aan de andere kant begrijpelijk. Toch lekker 10 miljoen per jaar verdienen geef hem groot gelijk.

9 april 2012 om 14:27

moet hij dat zeggen niet komen me domme smoes .

9 april 2012 om 14:28

Ik ook. Hij heeft er zelf voor gekozen en als hij liever een paar extra miljoen op z'n bankrekening heeft staan dan dat hij roem krijgt dan vind ik dat een logische keuze.

Nasri moet weer van zijn slechte kant laten horen. Ik zie hem een gevalletje Petit en Hleb spelers die bij Arsenal enorm goed waren en later erg veel spijt kregen dat ze de rug toe keerden tegen Arsenal.

En nu vol trots beweren dat hij bij City sneller een beker kan optillen is een mirakel vind ik. Arsenal is nog steeds een topclub en Wenger heeft een plan liggen om volgend seizoen te gaan vlammen. City zal daarbij ook de nodige versterkingen halen waardoor Nasri op zijspoor gaat belanden.

9 april 2012 om 14:29

Wenger heeft een plan klaarliggen om volgend seizoen te gaan vlammen? Alsof Wenger ooit iets heeft veranderd in zijn filosofie?

Wenger laat altijd zijn beste spelers, op hun top vertrekken. O.a. Die Hleb, Flamini, Clichy en Nasri waar jij het over hebt.

Wenger vult het aan met spelers die op het begin bijna altijd door de mand vallen en later wanneer deze spelers dat niet meer doen vertrekken ze.

De talenten vult hij aan met Franstalige middelmaat..

En ja ik vind Nasri een verrader, en ja ik weet dat Wenger liever een gezonde club heeft etc.. Maar het ziet er niet uit dat er iets gaat veranderen anytime soon. Ook bij United zal weinig veranderen maar bij ons is dat niet nodig!

Kan jij mij vertellen wat er volgend jaar gaat veranderen?

9 april 2012 om 14:38

Als ik alle berichtgevingen moet geloven van Arsenal dan gebeuren de volgende dingen:

- Het salarcy cap gaat omhoog, waardoor spelers als Van Persie kunnen bijtekenen.
- Er worden heel wat spelers eruit gegooid, spelers als Squilacci, Almunia, Arshavin etc.
- Er komen topspelers die van Podolski is al bijna rond, en Wenger is nog op zoek naar een degelijke centrale middenvelder o.a. M'villa, Martinez of Vertonghen.
- Jonge talentvolle (engelse)spelers komen erbij zoals Aneke, Afobe en Yennaris
- Er is al een goede basis gelegd dit seizoen en met basis bedoel ik dat de spelers die er nu gehaald worden de bank dubbel verstevigen.
- Wilshere is er volgend seizoen erbij (onze beste middenvelder)
- Schulden worden weggewerkt waardoor de stadion binnen een aantal jaren eigendom is van Arsenal.

Dat zijn al een aantal dingen.

9 april 2012 om 14:43

@somagunner
Maar dan vergeet je ook nog een belangrijk aspect in de bestuurskamer.
Het schijnt namelijk dat komende zomer een paar directieleden zullen worden vervangen ( oa door de leeftijd ) maar Uzmanov blijft ook erg agressief aandelen kopen. Daarbij komt ook nog eens dat er nog altijd een anoniem iemand aandelen tegen een torenhoge prijs blijft kopen. Ik ben ook erg benieuwd hoe dit uiteindelijk zal aflopen.

9 april 2012 om 14:51

@ Bigepz

Dat is erg interessant om te weten over die aandelen. Ik hoop dat Kroenke en Hill-wood eruit worden gewerkt. Vooral Kroenke mag ik niet.

Een eigenaar die haast nooit naar wedstrijden komt kijken. Zelfs eigenaren van City en Chelsea zijn vaker aanwezig dan Kroenke. Ik heb liever dat iemand met een Arsenal hart de club overneemt, van Usmanov ben ik zeer geïnteresseerd in. Hij kan er misschien zorgen dat Arsenal jaarlijks 30 miljoen extra kan gebruiken voor bijv. extra aankopen of het verhogen van het salarycap.

9 april 2012 om 14:51

Geen van al die dingen heeft direct effect op de sportieve prestaties toch?

-dat Van Persie blijft is mooi maar of die net zo goed is als dit jaar is nog maar de vraag en zelfs met die fitte Van Persie zitten jullie niet in de titel race.
-van spelers weg doen wordt je niet beter
-podolski is een beetje de Chamakh van vorig jaar. Geen wereldtopper, kan goed uitpakken kan slecht uitpakken, echt geen garantie voor prijzen. M'villa en Martinez ken ik maar ten 1e zijn die er nog niet en ten 2e geen garantie dat die gaan slagen. Vertonghen is een topper maar voor hem is nog meer interesse. Die gaat echt niet achter Koscielny en Vermaelen op de bank zitten.
-De talenten zijn wel leuk maar hebben nog zelden minuten gemaakt, het zijn geen talenten zoals Welbeck, Hernandez, Evans, Smalling, Jones, De Gea, Rafael, Cleverly die al wat bewezen hebben.
-De bank verstevigen is altijd goed maar als je spelers haalt moet dat niet het doel zijn.
-wilshere is idd een aanwinst maar Arsenal heeft al eerder gespeeld
-schulden hebben niks met het voetbal te maken.

9 april 2012 om 15:01

@somagunner, zeker mee eens. Kroenke moet echt wat meer wedstrijden komen bijwonen. Het is echt waardeloos onzene Silent Stan
@frikx Wanneer Arsenal het bestuur vervangt krijgen we wellicht eindelijk die progressie die Man United al 3 a 4 jaar eerder had ingezet ( met name op commercieel gebied ). Dit zorgt er voor dat we financieel sterker worden en daardoor wat meer kunnen toegroeien naar Man United toe.het zal natuurlijk geen directe resultaten opleveren, het is meer dat er eindelijk wat mensen komen te zitten die weten wat de huidige voetbalwereld inhoudt en de juiste beslissingen zullen nemen om ook sportief mee te draaien. Wat mij betreft hoeft er ook niet direct de titel gewonnen te worden, als we maar progressie boeken. De afgelopen paar jaar was er gewoon geen enkel idee wat te doen mocht Fabregas vertrekken, terwijl je weet dat ie opgegeven moment zou vertrekken bijvoorbeeld.

9 april 2012 om 15:13

Spelers weg doen word je juist wel beter stoorzenders die nooit spelen en geld blijven verdienen moeten zo snel mogelijk weg. Dat zorgt ervoor dat in de kleedkamer(s) de sfeer positief blijft iets wat jouw club al jaren doet, anders speelde Tevez nog bij jullie.

Podoslki heeft indrukwekkende cijfers waar Chamakh van kan dromen. Hij heeft maar liefst 16 doelpunten en 5 assists gemaakt bij een degredatiekandidaat. En heeft indrukwekkende cijfers bij de Duitse elftal 92 caps en 43 doelpunten op 26 jarige leeftijd. Als je hem nooit ziet spelen moet je ook geen oordeel over hem vellen.

Ik kan ook heel makkelijk zeggen dat elke aanwinst die Utd nu gaat halen ze eerst zelf moeten bewijzen. Als je zo redeneert dan kun je het zelfs bij een aankoop als Messi nog zeggen dat ie eerst moet bewijzen. Arsenal is op zoek naar een wereldspeler op het middenveld en de interesse in M'villa en Martinez is hoopgevend.

Arsenal heeft grote talenten die allemaal verhuurd zijn, bij elke talent is natuurlijk de vraag of ze het uiteindelijk gaan redden. Maar dat er word door geselecteerd is een goede stap voor het versterken van het team.

Met de opkomende FFP regels is het van belang dat elke club zijn schulden wegwerkt. Binnenkort heeft Arsenal helemaal geen kortlopende of langlopende schulden wat bij Man Utd wel het geval is. Arsenal is binnenkort één van de gezondste clubs ter wereld.

Van Persie is een topspeler van wereldklasse. Hij heeft vaker laten zien over meerdere seizoenen dat het een uitstekende speler is. Hij scoord al 2 seizoenen al op de lopende band. Vorig seizoen al 18 goals dit seizoen al 26 doelpunten. Ga me nou niet vertellen dat volgend seizoen al een bejaarde man is geworden die niet eens 2 goals zou scoren.

9 april 2012 om 14:31

Hij staat nou al niet in de basis dus wat denk je als City straks weer 100 miljoen dr tegen aan gooit, dan heeft die al helemaal geen rol van betekenis meer.

Haha en welke prijs dan? Je speelt echt zo slelcht. Ongelooflijk dat je het lef had zelfde salaris als die van Fabregas te eisen terwijl jij niet eens een seizoen constant kon presteren. Echt over zelfoverschatting gesproken.

Je hebt wel techniek en een leuke actie maar je had moeten beseffen dat Wenger het maximale uit je wist te halen.

9 april 2012 om 14:33

Precies, je verwoordt het helemaal goed. Nasri moest al blij zijn dat hij nog zo vaak in de basis stond bij Arsenal, want hij speelde bij vlagen als een natte krant. Wenger heeft vertrouwen in hem gehouden en in zijn laatste half jaar begon hij dat uit te betalen.

City zal door deze tegenvallende resultaten dit seizoen waarschijnlijk nog meer investeren, waardoor Nasri misschien nog wel vaker dan hem lief is op de bank/tribune plaats moet gaan nemen.

9 april 2012 om 14:42

@v_persie10

Precies en het leuke is Arsenal heeft er nog aan verdiend ook. Maar de transfer van het jaar gaat toch over Clichy hoor Hahah snap echt niet wat City in hem ziet en/of zag

En ja nouja heb absoluut geen medelijden met Nasri. Eigen schuld, bedoel je word geliefd bij The Gunners, je begint eindelijk goed te spelen en dan keer je tegen de mensen die je hebben gemaakt? Over respect gesproken.

9 april 2012 om 15:00

De transfer van Clichy is inderdaad één om in te lijsten. Hij speelde gisteren trouwens vrij goed, dat moet gezegd worden. Maar de beste man heeft zoveel fouten gemaakt in z'n tijd bij Arsenal, dat de interesse van City gewoon lachwekkend was.

Nasri trouwens ook hoor, 30 miljoen voor een speler die nooit constant goed presteert en met een éénjarig contract. Daar kun je als Arsenal zijnde alleen maar tevreden over zijn, haha!

9 april 2012 om 14:33

Sommige aanvallers en nummer 10's durven bij een paar goeie prestaties meteen het maximale te vragen voor hun prestaties. Als een spits 10x in een seizoen scoort wil hij meteen opslag. Dan vertrekt Adebayor nog liever naar City. Zelfde met Nasri.. hij speelt een paar goede wedstrijden en wilt meteen meer verdienen dan Fabregas die véél belangrijker is voor Arsenal dan hem. Maar die jongens snappen dat niet of trekken hen daar helemaal niets van aan. Als een verdediger belangrijker is voor de club dan een aanvaller die af en toe eens een doelpunt maakt verdient die nog steeds veel minder. Da's zo'n schande. Kijk City bijvoorbeeld waar Tévez die amper speelt en Balotelli het dubbel verdienen van Kompany.. echt belachelijk. Nasri voelde zich ook zo, hij voelde zich te goed. Arrogant mannetje. En dan om zo Wenger laten zitten. Echt schandalig en totaal respecteloos.

9 april 2012 om 14:42

@edenhazard

Jaaa Adebayor haha ik was die man helemaal vergeten. Ik weet nog dat ik Arsenal zat te kijken en ik hoorde de commentator zeggen, Adebayor in zijn 1ntje is net een eenmansleger, 5 seconden later ramt hij die bal in het doel. Echt die was bij Arsenal zo geweldig. Maarja zoals je al zegt dan gaan we gelijk doen alsof we een Drogba of Ibra zijn he..

Geef je echt in alles gelijk, maar goed Arsenal is beter af met zonder 3 (inclusief Clichy) dan met! Alleen City was zo dom om zoveel geld neer te leggen. Haha ongelooflijk als je bedenkt dat er heel wat beters rondloopt.

Hij heeft wel gelijk.

Knappe prestatie van Arsenal overigens, zag er goed uit eerste helft. Toch is de instelling waarmee City aan zo'n wedstrijd begint haast niet te begrijpen. Je hebt in principe beter materiaal, je moet winnen om nog in de titelrace te blijven, wat doe je? Je begint lekker op z'n elfendertigst alsof het een of ander oefenpotje is. Ja erg snugger!

9 april 2012 om 14:29

Die wissel dan? Haha maar je moet ook bedenken dat City helemaal niet zoveel creatieve spelers heeft. Silva is de enige die een steekpass van een jewelste (structureel) kan geven maar die man is oververmoeid. Dat zie je terug in zijn spel. Tevez kan het ook maar die moet maar eerst in vorm raken.

Maar Mancini verdedigd gewoon teveel, bedoel je kan tenminste druk naar voren willen zetten ipv de hele tweede helft op de counter te spelen (1e helft heb ik niet gezien),

Prima Samir. En jij zal erbij zijn! Vanaf de bank zul je zien hoe Silva, Agüero en co. alles wat je kan winnen gaan winnen. Geniet ervan!

9 april 2012 om 14:33

haha ik verwacht dat city in de zomer nog ff wat spelers gaat halen en dat hij dan uiteindelijk op de tribune belandt

9 april 2012 om 14:35

Wat lul je nou stroef. Het is een van City's beste spelers. Toen City gister dol werd gespeeld door Arsenal hield Nasri zich prima staande. Het is dat Mancini niet inziet dat spelers als Silva en Nasri niks hebben aan druiloren als Milner, Barry, Balotelli.

9 april 2012 om 14:36

Hahaha, daar dacht ik ook al aan. Het is veel leuker om een prijs te winnen waaraan je wezenlijk hebt bijgedragen. Sowieso lijkt het me leuker om bij Arsenal te spelen dan bij Manc. Maar tja, inmiddels heb ik Nasri niet leren kennen als een leuke persoonlijkheid. Mijn mening is dat (afgezien van zijn redelijke voetbalkwaliteiten) men bij Arsenal niet hoeft te treuren over zijn vertrek destijds.

9 april 2012 om 15:09

Alleen het wonen in die hel al.. Heet niet voor niets ' The Rainy City', Manchester..

9 april 2012 om 15:13

hahaha yup. Wat was die geniale uitspraak van vidic ook alweer over Manchester??
iets over dat het treinstation de meest populaire attractie is toch :D

nasri die na een prima seizoenshelft dacht dat hij het niveau van fabregas te halen....
ondankbare, overschatte voetballer. Hopelijk geniet hij vanaf de bank van de prijzen die silva, aguero etc. hebben behaald

Ik had al zijn tweets gezien en begreep niet waarom hij dat meost zeggen. Daarmee jaagt die alleen maar de arsenalfans in zijn harnas.
Daarnast tweette hij ook nog '@piersmorgan and all the arsenal fans move on 10points ahead of you just support your team and forget about me'. Dat is gewoon vragen om problemen.

Ik had eerst geen problemen met hem maar na die tweets begrijp ik pas waarom de andere arsenal fans altijd zo over hem praten. Hij is maar een ordinaire geldzoeker die denkt dat hij na half seizoen gepresteerd te hebben al zo te kunnen praten.

Als Mancini trainer blijft van City dan winnen wij zowiezo eerder een prijs dan City.
En Nasri geef gewoon toe dat je voor het geld ging naar City.
Maar dit voelt wel lekker voor een Gunner we hebben ongeveer 30 miljoen gekregen voor nog een jaarig contract en hij heeft dit seizoen nou niet echt veel laten zien.

9 april 2012 om 16:34

Vorige jaar de FA Cup.

Leuke grap van Piers Morgan, wel raar dat Nasri er echt als een kreng op reageert. Volgens mij is zijn ego wat gekrenkt. Was een van de betere bij Arsenal, terwijl het bij City een van de velen is. Over een paar jaar baalt hij denk ik wel van zijn besluit.

Piers Morgan is sowieso een debiel, die denkt dat hij de stem van iedere Arsenalsupporter vertegenwoordigt. In de zomer zat ie nog te janken dat Wenger ontslagen moest worden. Maar dit is dan wel weer mooi, Lescott en De Jong gingen zich er ook mee bemoeien, kan ik wel waarderen.

9 april 2012 om 14:31

wat zeiden lescott en de jong dan?

9 april 2012 om 14:39

Lescott ergerde zich ook een beetje aan Piers Morgan en De Jong zei dat ze boven hem moesten staan

9 april 2012 om 14:46

Ik wilde net een soort zelfde reactie droppen. Die Piers Morgan denkt ook dat hij alles kan maken, terwijl hij met zn hoofd ook paar maanden geleden begon te zeiken om Wengers hoofd. Het beste zou zijn als hij gewoon niets over Arsenal tweet; echt een deus.

pff als ik iemand niet mag is het Piers Moron wel. Wie denkt hij wel niet dat hij is? Hij is niets meer en niets minder dan een oude, dikke, blanke, irritatante on-athletische reality show freak die geilt op provoceren via twitter om zo relevant te blijven.

Piers Moron is een poster boy wat er mis is met engels voetbal.. walgelijk.. elke jackass ahum ahum "journalist" met een twitteraccount en een laag iq denkt dat hij verstand heeft van voetbal.. Nasri had gewoon totaal niet moeten reageren, hij kent duidelijk de numero uno regel van het internet niet: dont feed the trolls. Dat is de enige manier dat internettrollen als Piers Moron uiteindelijk hopelijk inshallah gaan verdwijnen.

9 april 2012 om 14:46

Inderdaad. Morgan moet zichzelf ook bekritiseren want deze kerel roept bij elk verlies dat Wenger weg moet.

9 april 2012 om 15:11

@pg ja precies... ik bedoel ik als lfc fan zeg soms ook wel dat Wenger annoying is/wegmoet/arrogant is/gebreken heeft etc etc. en zulk soort uitspraken is als een rivaal supporter zijnde mn goed recht ( i enjoy the banter),

Maar ik begrijp niet waar zelfverklaarde Nota Bene arsenalsupporters!!!!!! het LEF vandaan halen om Wenger op zulke manieren te bekritiseren... Mindboggling.

maargoed Londoners, eh?

9 april 2012 om 14:56

Haha Inshallah uit welke land kom je ?
En wie zegt dat Wenger weg moet heeft echt totaal geen verstand van voetbal.
Ik heb ook echt een enorme hekel aan die Piers Moron.

9 april 2012 om 15:11

@ars1
ahah ik ben geboren in een prachtig land dat vroeger joegoslavie heette maar sinds het land uit elkaar is gevallen heb ik op meerdere plekken op deze aarde gewoond. Beetje van alles opgepikt. Inshallah is iets wat ik altijd zeg, het houdt me ongelovelijk zen, vooral wanneer ik geconfronteerd wordt met frustrerende situaties (of idioten als Piers Moron) ie. situaties waar ik zelf niets aan kan veranderen.

Ik denk niet dat je snel een prijs zult winnen met het verdedigende spel die Mancini laat spelen aan zo'n team met geweldige aanvallende spelers.

Ja inderdaad. Kut Nasri. Ik snap echt niet dat je naar een club kan gaan als Manchester City. Alleen maar geld geld geld. Arsenal gaat volgend seizoen echt een prijs pakken als ze gewoon constant worden. De laatste 2 maanden spelen ze heel goed en winnen ook zonder goed te hoeven voetballen . Dat is de Arsenal van vroeger die ook kan winnen met strijd. Als van Persie blijft winnen zeker de FA Cup volgend jaar. Podolski - Van Persie - Walcott - Gervinho - Chamberlain , sterke voorhoede en sterke met goede vervangers. Ik heb er vertrouwen in. Big up to the Gunners

Van Persie moet volgens vele naar een andere club om prijzen te winnen, hetzelfde geld voor Nasri. Maar volgens mij kon Nasri ook naar United en dan is het duidelijk dat het hem meer gaat om zijn salaris!

9 april 2012 om 14:47

Ja hij kon inderdaad ook naar Man United. Maar ach, laat hem maar lekker falen bij City. Wel zonde, want het is een verschrikkelijk goede voetballer.

9 april 2012 om 16:31

City gaf gewoon meer geld aan Arsenal dus daarom moest Nasri gaan onderhandlen met City en niet met United , de keuze lag aan een groot deel van Arsenal die geld zochten.

10 april 2012 om 11:55

Dat Nasri vertrok was niet zozeer een groot probleem maar dat hij bij aankomst meteen zegt dat hij niet voor het geld naar City is gegaan maakt hem zo'n kwal.

Nergens bedankte hij Arsenal supporters, integendeel vond hij ze saai terwijl hij op handen gedragen werd tijdens dat half jaartje waarin hij goed presteerde.

p.s wat is er aan de hand met Nani?

10 april 2012 om 13:06

Nani baalt er gewoon van dat hij stil staat in zijn ontwikkeling. Nani haalt geen constant niveau en al heeft hij overduidelijk meer talent dan een Young en Valencia zijn die jongens gewoon meer in vorm en werken die harder. Ferguson is daarvan overduidelijk gecharmeerd.

Als je Nani vertrouwen geeft is hij sterk maar zodra er concurrentie is van Valencia is hij redelijk bang denk ik, hij had nooit echt concurrentie voor zijn plek. Vorig jaar was hij door de fans gekozen tot speler van het jaar en nu is er een dipje.

Goeie, ambitieuze speler. Bijna niet van de bal af te zetten, geweldig inzicht en klasse. Zodra Mancini pleite is zullen de prijzen zich opstapelen voor Nasri, Silva en co.

9 april 2012 om 14:45

Nasri heeft geen overzicht, dat maakt hem niet de meest geschikte speler voor op het middenveld. Zelf ik rechtsvoor nog zijn beste plek.

9 april 2012 om 15:02

Ik schrijf ook inzicht. Dat is wat anders dan overzicht. Hij ziet het niet zo snel als een Silva, maar als hij het ziet, heeft hij ook het handelingsvermogen en de precisie om een bal met de juiste snelheid te geven.

9 april 2012 om 15:17

I know, maar je hebt niet zoveel aan inzicht als je geen overzicht hebt.

judas, heb respect voor arsenal dat veel beter voetbal speelt

niet zo sjiek van Samir nasri om dit zo te zeggen, maar hij heeft wel gelijk want Man city heeft het in de agelopen 3 jaar beter gedaan dan Arsenal met de winst van de FA cup en nu bijna een kans op het kampioenschap

Hahaha, misschien heeft Nasri wel gelijk, maar hij zal daar geen belangrijke rol in spelen.

De zoveelste speler die ver boven zijn eigen kunnen speelde dankzij Wenger, om vervolgens voor veel te veel geld te mislukken bij een andere club. Wenger is de beste trainer ter wereld, jammer dat dit soort blaaskaken denken dat alleen zijzelf verantwoordelijk zijn voor hun goede prestaties.

9 april 2012 om 14:59

Nasri steeg boven zichzelf uit bij Arsenal door het systeem, en ja Wenger maakt het systeem. Nasri's kwaliteiten zijn natuurlijk ontwikkelt in de loop der jaren en ook daar heeft Wenger een aandeel aan gehad. Maar om echt boven jezelf uit te stijgen heb je iemand nodig die het beste in je naar boven haalt, iemand die jou zo kan motiveren dat je op 120 speel in plaats van 80-100. Ik denk dat Wenger dat absoluut niet kan. Ik denk dat er maar heel weinig op de wereld dat kunnen. Zo uit mijn hoofd; Mourinho, Capello, Bielsa, Ferguson, Klopp. Deze managers laten spelers echt boven zich zelf uit stijgen, echter hebben die natuurlijk andere kwaliteiten die minder zijn dan die van Wenger.

Wenger hoort zeker bij de beste ter wereld, maar hij moet wel geroemd worden om zijn kwaliteiten en niet om kwaliteiten die hij niet bezit. Nasri onder iemand die een voetballend systeem aanhoud met voetballende spelers en een goeie motivator is ( zo ongeveer alles wat Mancini niet is), zal boven het niveau uitstijgen bij Arsenal. In potentie echt een van de betere voetballers op deze aardbol.

PS: Dit is ook een van de redenen dat Arsenal altijd een matige bank heeft, of een bank met jeugdspelers. Wenger kan geen wereldspelers motiveren die op de bank moeten plaats nemen. In het huidige voetbal gaat het steeds meer om de volledige selectie en niet om de eerste 11. Een fusie tussen Wenger en Mourinho zou de beste coach aller tijden voortbrengen.

9 april 2012 om 15:12

Niet mee eens. Ferguson en Mourinho hebben middelmatige spelers nooit top laten lijken, ja goed... Mourinho dan een keer met Sneijder maar dan voor de media. De echte prikten daar wel doorheen. Hij maakt spelers niet beter. Met zijn methode kan hij 1 of 2 jaar enorm veel uit een speler halen, door ze enorm geconcentreerd en gedisciplineerd te laten spelen. Maar dit trucje werkt niet op de lange termijn. Het is zelfs zo erg dat de spelers na hun hoogtepunt jaren nodig hebben om weer op enig niveau te komen. Neem nu Drogba en de Chelsea selectie. Kijk wat Ancelotti in zijn eerste seizoen deed met een inferieure selectie ten opzichte van Mourinho.

Wenger kiest voor de lange termijn. Hij staat spelers toe fouten te maken waardoor ze kunnen groeien. Je kan een Song vanaf dag 1 wel beperken tot het verdedigen, waardoor je als team misschien een paar punten meer pakt in de eerste jaren, maar dan zou hij nooit zijn volledige potentie benutten. Het probleem is alleen dat die spelers steeds verkocht (moeten) worden wanneer ze zichtbaar verder ontwikkeld zijn, waardoor Wenger zelf er nooit de vruchten van kan plukken.

Wat Mourinho doet, heeft Wenger ook vaak genoeg bewezen. Hij werd in zijn 2e seizoen bij Arsenal kampioen met een middelmatige team. Hij werd geheel onverwachts met Monaco kampioen in zijn eerste seizoen (en had meer prijzen gepakt als Marseille niet de boel had omgekocht) en zelfs in Japan wist hij in zijn eerste en enige seizoen 2 bekers te winnen met een niets zeggende grijze middenmotor die nog nooit een prijs gewonnen had. Verschil is dat Wenger nimmer het beste materiaal van het land had, in tegenstelling tot Mourinho.

Edit op jouw edit :

We hadden ten tijde van de invincibles o.a Kanu en Wiltord op de bank. Ook met Bergkamp werd vaak genoeg gerouleerd, terwijl ook Hleb en Reyes vaak wisselden met Pires en Ljungberg. Ook Gilberto Silva etc.zaten regelmatig op de bank. Wenger kan ze wel op de bank houden, Arsenal kan ze niet permitteren. Wat Wenger niet wil(!) is een Eto'o rechtsback laten spelen omdat het je 1-malig een prijs kan opleveren. Dat is voor mensen die niet van voetbal houden.

9 april 2012 om 15:12

Wenger kan juist spelers boven zich uit laten stijgen. Kijk alleen al wat hij uit die jongens haalt, die er momenteel spelen. Tel daarbij op, dat Wenger ongelofelijk veel progressie heeft gemaakt met een aantal. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de organisatie die er op het moment staat. De meeste coaches zouden er niet eens mee willen beginnen. Zeker niet, met als doelstelling bij de top vier te willen eindigen.

En nee, Nasri steeg echt niet ver boven de rest uit bij Arsenal. Een halfjaar (eerste seizoenshelft vorig seizoen) wellicht, voor de rest was het een van de velen. Vond Fabregas, Wilshere en Van Persie toch een stuk belangrijker voor het team en het systeem. Kijk je ook nog eens naar de eerdere jaren van Nasri bij Arsenal zag je dat hij talent had, maar kwam het er eigenlijk nooit uit. Toch weer puik werk van Wenger wat hij met zo'n speler heeft gedaan.

9 april 2012 om 16:34

Op je eerste alinea: Benzema? Ramos? Benzema heeft altijd talent gehad, maar raakte werkelijk waar geen pepernoot 1,5 jaar lang. Bijna iedereen bestempelde hem als een faliekante miskoop, en kijk nu, 1 van de beste voetballende spitsen ter wereld. Ramos vooral bekend als een wilde rechtsback die aanvallend wel redelijk was maar verdedigend dramatisch, toen kwam Mourinho en kijk nu, 1 van de beste centrum verdedigers van Europa. Snel, kop sterk, communicatief goed en af en toe spijkerhard.

Je kan inderdaad zeggen dat Wenger op de lange termijn is gericht. Je kan ook zeggen dat hij soms gewoon matig inkoopt. Want als je 8 jaar moet doen om van een speler uiteindelijk een degelijke middenvelder te maken, dan moet je is goed nadenken over je startmateriaal. Dat Arsenal niet zoveel uitgeeft als bijv. Real is alleen maar te prijzen, maar zo slecht is het ook weer niet gesteld met de financiën van Arsenal dat ze spelers moeten kopen die nog niet weten dat voetbal met voeten moet worden gespeeld.

Valt me op dat mensen altijd zeggen dat Mourinho het beste materiaal ter wereld had bij zijn club. Alleen bij Real is daar misschien sprake van, maar bij Inter was opeens iedereen de beste op zijn positie en had Mourinho mazzel met zulke goede spelers. Mourinho is weg, en ineens is Cesar niet meer de beste keeper ter wereld, is Maicon niet meer de beste rechtsback ter wereld, is Cambiasso niet meer een van de beste dmc's ter wereld en is Milito niet meer de dodelijkste spits ter wereld. Om niet eens te spreken over dat centrale duo achterin wat echt beestachtig goed was onder Mourinho en nu bij tijd en wijlen het niveau halen van een zondag 6e klas amateur. Mourinho maakt echt wel spelers beter, alleen jij en vele andere redeneren gewoon anders.

De tijd met de Invincibles was een mooie voor Arsenal. Maar spelers als Reyes en Clichy waren toen gewoon jonkies, die kan je ook op de bank houden. Pires(36), Gilberto Silva(32), Ljungberg(30), Bergkamp(28) begonnen gewoon bijna alle matches hoor (PL statistieken). Kanu en Wiltord waren inderdaad bankzitters, maar 2 spelers is wat anders dan een selectie van 23 wereldspelers.

9 april 2012 om 16:57

Volledig met je punt eens dat Wenger een speler boven zichzelf kan laten uitstijgen maar ben het volkomen met je eens dat Ferguson en Mourinho dat minder goed zou kunnen met als verschil dat Mourinho het maar voor een korte periode kan omdat hij het nog nergens over een lange periode heeft laten zien.

Iedere speler die vertrekt bij Ferguson of Wenger wordt daarna nooit meer zo goed, zelfs de beste spelers als Ronaldo en Henry vond ik bij Manchester United en Arsenal betere/leukere spelers dan bij de clubs die ze daarna dienden.

9 april 2012 om 17:05

@ thereddevil

Spelers die bij United en Arsenal weg gaan die nog op hun top zijn of daar in ieder geval in de buurt van, gaan naar teams die op dat moment beter zijn of omdat het jeugdliefdes zijn. Maar in de bekende gevallen: Beckham, Ronaldo, Cesc is het heel simpel te verklaren waarom ze niet meer zo goed zijn als ze daarvoor waren. Dat heeft niks met de managers te maken, maar met hun rol binnen het team. Zowel Beckham als Cesc als Ronaldo waren de absolute sterren van het team voordat ze weg gingen. Het hele team draaide om die spelers. Bij hun nieuwe clubs Barca en Real respectievelijk was//is dat niet of minder het geval. Beckham kwam terecht in een Galatico team met spelers als Zidane, Figo, Raul en ga zo maar door. Tuurlijk ben je dan minder, puur omdat niet iedereen in dienst van jou speelt. Zelfde verhaal bij Fabregas, bij Arsenal eiste hij alle ballen, was hij heer en meester en dat mocht ook. Bij Barca spelen ook Iniesta, Xavi en Messi nog. Over Ronaldo kan je nog twisten, maar ik denk persoonlijk niet dat hij slechter is geworden, hij is gewoon een ander type speler geworden.

9 april 2012 om 17:10

Iedereen die Ramos een beetje kende wist dat hij geweldig is centraal achterin hoor. Daar heeft Mourinho weinig mee te maken. Benzema is inderdaad onder hem gegroeid, dat zal ik hem niet afnemen. Al denk ik dat Benzema nog veel beter kan worden.

Wat noem je matig inkopen? Wenger betaalt gewoon niet meer voor een speler dan hij waard is. Er zijn een hoop selecties in de PL die meer hebben gekost, toch eindigt Wenger boven ze. En dan mag je nagaan dat Rosicky onze selectie-prijs behoorlijk opkrikt omdat hij zo duur was. Probleem is gewoon dat Arsenal steeds moet verkopen. Denk je nou echt dat hij niks gewonnen had als hij Hleb en Flamini kon behouden, terwijl daar spelers als Nasri aan zouden worden toegevoegd?

Voor Mourinho waren Cesar, Cambiasso en Maicon ook geweldenaren. Na Mourinho niet meer... dat onderstreept mijn bewering dat zijn methode alleen geschikt is voor de korte termijn. Bij Chelsea maakte hij de fout om wel aan te blijven na 2 jaar, en in zijn 4e seizoen stond hij ook ergens rond de 15e plek. Toen had de selectie ook jaren nodig om te herstellen. Uiteindelijk kreeg Ancelotti de selectie weer aan de praat, en liet hij met minder materiaal 10x beter voetbal zijn.

Reyes was een topaankoop van Arsenal hoor, daar doet zijn leeftijd niks aan af. Bergkamp werd gerouleerd, Gilberto werd gerouleerd. Je bewering dat Wenger geen toppers op de bank kan houden is eigenlijk nergens op gestaafd, want hij heeft daar de afgelopen 5-6 jaar niet de kans voor gehad.

In de competitie had Mouriho altijd veruit het beste materiaal. Met Chelsea had hij 30 wereldspelers, bij Porto had hij de halve selectie van het nationale elftal, in Italie stapte hij in toen de competitie op zijn zwakst was sinds 40 jaar (alleen inter was geen slachtoffer) en bij Real is de selectie gewoon gestoord goed maar zie je nog nauwelijks lijn in het spel en maakt hij de ene na de andere foute beslissing.

9 april 2012 om 17:38

Vanaf je 3e alinea: Cesar, Cambiasso en Maicon waren inderdaad al goed voor Mourinho, maar groeide uit tot de beste op hun positie onder Mourinho. Of dat een structurele verbetering was door Mourinho of dat Mourinho ze 2 jaar lang zo bizar gemotiveerd heeft dat ze dat niveau konden halen maakt eigenlijk niet zoveel uit. Als je een selectie 2 jaar lang zo kon motiveren, dan kan je dat ook 5 of 10 jaar.

Dat mooie voetbal van Ancelotti duurde ook maar 1 jaar. Die man is sowieso overschat. had een ongelofelijk Milan selectie destijds en won slechts 1(!!!!!) Serie A in 8-9(!!) jaar. Dus dat Chelsea een seizoen uitschiet ga ik niet aan de kwaliteiten van Ancelotti toeschrijven. Je kan ook stellen dat het niveau van de PL dat jaar echt heel slecht was. Sowieso zit daar sinds 2008 een neerwaartse trend in.

Nog een mythe. Chelsea selectie van 30 wereldspelers? Smertin, Geremi, Johnson, Jarosik, Huth en Forsell noem jij wereldspelers? Dit waren zo ongeveer de vaste wissels. De basiskrachten bestonden onder andere uit: Gudjohnson, Kezman, Duff, Tiago Mendes, Ferreira. Dit kan je toch geen wereldspelers noemen? Toen niet en nu niet. Het waren allemaal wel harde werkers op Kezman na

Je redenering is bij je 4e alinea weer anders dan die van mij. Heeft hij daar de kans niet voor? Of wil hij dat liever niet omdat hij dat niet kan? Nogmaals 2 of 3 toppers rouleren is wat anders dan een voltallige wereldselectie hebben. Maar het klopt dat mijn bewering niet op bewijs is gebaseerd. Maar ik denk gewoon dat Wenger het niet in zich heeft om 23 wereldspelers tevreden te houden. Hij is daar A, te lief voor en B, heeft hij daar de motivatie skills niet voor. Dat hij niet zo een goede motivator is bleek wel afgelopen jaren. Hoe vaak Arsenal een voorsprong weggaf of de titelrace liet glippen is echt abnormaal. Misschien heeft Wenger wat van mijn woorden opgepikt recent :P . Ik zie nu een bepaalde mentaliteit en verbetenheid bij Arsenal die ik lang niet gezien heb.

9 april 2012 om 15:05

Schandelig ook gewoon, de manier waarop Nasri met Wenger is omgegaan. Ik bedoel, die jongen bakte er toch vrij weinig van in het begin van zijn Arsenal tijdperk. Het was aan Wenger te danken, dat hij nog vertrouwen kreeg. Was bij vrijwel elke andere club anders gegaan, lijkt me. Toch weer puik werk van meneer Wenger, die deze jongen er uiteindelijk bovenop heeft gekregen. Althans, hij voetbalde ruim een halfseizoen erg goed. Echter dacht meneer direct een van de belangrijkste, zo niet de allerbelangrijkste van Arsenal te zijn. Met zulke belachelijke eisen direct even wat meer willen verdienen, was al genant genoeg vond ik.

Is overigens wel een topdeal geworden voor Arsenal, de ploeg prestreert toch zeker niet minder en lijkt voor komend seizoen wat meer te kunnen met haar geld. Blijft overigens wel grappig. Nu zit Nasri meer op de bank dan hem lief is, terwijl die volgend jaar absoluut wat meer had kunnen verdienen bij Arsenal. Tel daarbij op, dat hij ongetwijfeld een grotere meneer zou zijn geworden. Geeft overigens ook gelijk aan wat voor een verschil er zit tussen Wenger en Mancini. Al is het nog wat denigrerend van mijn kant uit, dat ik beide trainers ook nog maar op een klein vlakje naast elkaar zet

Zo spijtig dat Nasri en Fabregas afgelopen zomer Arsenal hebben verlaten. Met deze 2er nog bij hadden ze zomaar kampioen kunnen worden, en ik had na vorig jaar deze 2spelers samen te zien spelen goede hoop dat ze bij Arsenal konden uitgroeien tot een gouden duo dat heerst op het middenveld van het niveau Xavi-iniesta. Maar helaas...

tsja daar heeft hij natuurlijk gelijk in arsenal wordt meer subtop en city kan met de juiste technische staf zeker zilverwerk winnen de komende jaren.

9 april 2012 om 14:47

Arsenal heeft bijna 200 miljoen in kas, er is geen reden om subtop te worden. We kunnen de hele barca-selectie opkopen als de FFP regeling realiteit wordt (al zal dat niet gebeuren), misschien wel de hele Spaanse competitie.

9 april 2012 om 14:55

Iedereen weet toch dat Wenger niet met belachelijke bedragen gaat gooien. Wenger heeft echt al heel veel geld verdient voor Arsenal. Mooiste voorbeeld vind ik nog Anelka. Halen voor half miljoen en verkopen voor 20.5 miljoen. Wenger heeft 't dan liever uit de jeugd i.p.v aankopen.

9 april 2012 om 14:59

Maar die tijden zijn voorbij. Elke grote club aast nu op de Anelka's van deze wereld. Daarom moeten we het doen met de mindere talenten, die blijven vaak nog wel onopgemerkt en zijn betaalbaar. Niet voor 1 miljoen zoals toen, maar voor 10.

Maar goed ik ben ervan overtuigd dat Wenger voor uitzonderlijke klasse ook uitzonderlijke bedragen wil uittrekken.

9 april 2012 om 15:24

Inderdaad, Wenger wil best uitgeven, zoals afgelopen zomer toen hij eindelijk het bestuur zover kreeg om 40 miljoen te bieden op Gotze... een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt. -_- Rotbestuur.

9 april 2012 om 15:43

arsenal is al bijna subtop. Ze doen niet mee om de prijzen, dragende spelers vertrekken omdat ze geen vertrouwen hebben om er prijzen te winnen, vroeg uitgeschakeld in CL en misschien dit jaar niet eens meer kwalificeren voor CL. Ja arsenal heeft veel geld op zak, maar dat hebben city, manu, psg, RM etc etc ook dus daarop onderscheid arsenal zich niet. Project van wenger is mislukt en hoe langer wenger blijft, hoe langer arsenal prijsloos blijft.

9 april 2012 om 15:48

Klopt, maar wij hebben een betere manager en betere scouts. Dus met de helft van het geld dat zij uitgeven kunnen wij 2x beter presteren.

Was Barcelona ook subtop toen ze Uefacup speelden en 4e werden? Een of twee jaar later wonnen ze de CL. Dit is maar een momentopname en dat weet jij ook. Project van Wenger is zeer geslaagd. Een hypermodern stadion dat 120 miljoen per jaar binnen brengt, een hervormde jeugdopleiding, gezonde financiële huishouding en ook nog eens je team op het hoogste niveau houden. Niemand evenaart dat. Geef hem de selectie van Real en hij wint 3 jaar oprij de treble.

En dat terwijl je ieder jaar tegen 12 moet spelen.

9 april 2012 om 17:03

@chivas
Lol, en dat komt uit de mond van een Barca man.
Heb je je wel eens verdiept in de geschiedenis van Barcelona? De parallellen tussen Barca en Arsenal zijn uiterst groot. Barcelona heeft heel wat decennia toegewerkt naar het succes wat ze nu hebben. Sinds Michels / Cruijff met een vaste visie.

De grote prijzen kwamen bij hen pas decennia later. Vreselijk hoe je een andere club de grond in praat terwijl ze nu dezelfde fundering leggen die Barcelona legde. En ook nog eens zonder de banken erbij te halen...

Ach joh. Speel jij maar lekker bij het 'prachtige City', gisteren de 2 subs van City, waren meer weer dan het hele basis elftal van Arsenal. Nou sorry, maar dan kan ik niet eens een greintje respect hebben voor je club. En misschien wint hij wel eerder een prijs dan Arsenal, maar daar zal hij bijzonder weinig aan toevoegen.

@ozilxavi,

Ik denk dat je dat idd wel kan stellen, dat wanneer arsenal het hele seizoen fabregàs & nasri had gehad dan hadden ze waarschijnlijk voor het echie meegedaan! dan had je echt wereldvoetballers in de selectie van persie, nasri, fabregàs, walcott, song, vermaelen, schzesny dan kan je de top van engeland bestormen!

Zolang Mancini daar zit zal het nooit wat worden. Mancini is oliedom (woordspeling ) door te denken dat hij even kampioen word als hij 11 wereldtoppers haalt. Zo werkt het niet in het voetbal. De basiself moeten voor elkaar door het vuur gaan en met elkaar kunnen samenwerken. Dan maak je de meeste kans. Arsenal voert daardoor een uitstekend beleid.

Je hebt voor een topteam 4 toppers á la Higuaín of Kompany nodig en daar ga je je team omheen bouwen. Dan heb je genoeg aan nog een aantal spelers á la Arteta of Gervinho die zich optrekken op het niveau van die 4 toppers. Van de overige probeer je Zelf toppers te maken en daar is Wenger heel erg goed in. Daarom mag Arsenal echt blij zijn met Wenger. Hij kan ruwe diamenten á la Baines, Podolski of Arteta slijpen waardoor ze nóg beter worden. Hij heeft al tientallen spelers zichtbaar beter gemaakt en strijd mee bovenin, daar waar Chelsea en United al honderden miljoenen hebben uitgegeven aan spelers.

Vies vuil mannetje nog even natrappen ja? Je zal nergens meer geliefd worden en ik hoop eerlijk gezegd dat jij nooit meer ergens in de basis zal staan.

Take it or leave it, hier wordt niemand wijzer van. Bleh!

die tv en media in Engeland zijn ook allemaal pro-arsenal.. dat heb ik onderhand de jaren wel gemerkt, ongeloofelijk dat een tv-persoonlijkheid gewoon zomaar kan provoceren richting spelers..

wat betrefr Nasri en City; ik denk ook dat ze eerder een prijs zullen pakken dan arsenal, ik zou durven wedden dat menig spelers van arsenal wilden dat ze voor Man city speelden en zeker tijdens die 8-2 vernedering op Old Trafford..

Jammer voor nasri, als ze zo blijven spelen winnen ze voorlopig niks. Denk dat het tijd word voor een andere trainer, gister ook weer duidelijk gehoopt op een gelijkspel. Want als je kolarov brengt ipv een extra aanvaller best vreemde actie. Heeft manchini vaker. En over clichy gesproken die had vriend walcott wel in de hand, totaal niet in de wedstrijd gekomen. Hoop snel dat het fairplay doorgevoerd word want dan gaat Arsenal laten zien dat ze top zijn.

Dit vindt ik nou niet netjes van meneer Nasri en hij is bij Arsenal groter geworden waardoor hij uiteindelijk naar City gong voor het geld en heeft gewoon geen respect.

Ik denk dat City in de zomer heel veel spelers gaan kopen en een nieuwe trainer want met Manchini wordt je geen kampioen en Nasri zal niet aan spelen toe komen met dit spel.

Tja, als je honderden miljoenen uitgeeft aan spelers en trainers dan is de kans inderdaad groter dat je een prijs pakt. Met het huidige financiële systeem kun je inderdaad prijzen en hoge klasseringen kopen. Mocht City een prijs pakken dan zal men City herinneren als de poenploeg.

daarvoor zullen we eerst de komende transferperiode moeten afwachten. mocht arsenal een paar topspelers weten binnen te halen schat ik arsenal toch heel hoog in. wenger maakt er altijd een hecht team van en laat ze fantastisch spelen.

Ik volgde de discussie gister al op twitter, en het is gewoon dom van Nasri om in te gaan op Piers Morgan. Die man is er alleen om te provoceren en is ontzettend impulsief, daar moet je niet op ingaan. Hij voert ook twitteroorlogen met Ferdinand en Rooney. Is voor mij als Arsenalsupporter wel grappig om te volgen maar je moet het niet serieus nemen. Hij tweette enkele maanden geleden nog dat Wenger het kwijt is en dat Mourinho veel beter zou zijn voor Arsenal. Je moet hem gewoon niet serieus nemen en Nigel de Jong reageerde dan ook goed door te zeggen dat de Citizens er niet op moeten reageren, aangezien Morgan alleen maar provoceert. Hij snapt sowieso geen donder van voetbal

edit: nieuwe tweet van morgan van een paar minuten geleden: Hé Gael (clichy dus), how''s that ''trophy winning bigger Club-plan'' going?
Ik moet erg hard lachen maar het is natuurlijk niet serieus te nemen. Gelukkig zijn voetballers niet zo slim en trappen ze er allemaal in. Lescott gisteren ook al.

correctie / toevoeging:

Man City geeft mij meer salaris dan Arsenal

Huppekee en Mancini weer op zn bek, gaat meneer weer excuses aanbieden nu? Hij moet eerst is punten weten te pakken, pannenkoek. Dan mag je klagen ;

Wat maakt dit nu uit? Maakt bij beide teams evenveel kans op een prijs, en binnen termijn wrs bij City nog iets meer kans zelfs. Krijg bij City een veel groter salaris..mijn keuze was ook rap gemaakt hoor.

Mensen overschatte Wenger ,ook met top speler kon overschatte Wenger nooit kampioen geworden ...

Het is zo enorm zonde dat Mancini de baas is bij City. Met altijd maar die laffe speelstijl gaan ze inderdaad geen kampioen worden, maar uit dit elftal is zoveel meer te halen dan dat er nu gebeurt. Qua selectie schat ik City zeker in de top 5 van de wereld.

We woorden volgend jaar kampioen met mourinho of van gaal.

Denk dat van Gaal de beste man is voor dit City omdat hij ook op dit moment niks doet.

Met dien verstande dat hoe langer dit duurt of achterblijft je flink voor l*l staat met de bedragen die jullie erin pompen.

Wat een akelig mannetje dit, ik vrees dat hij ook last heeft van een overdadig nergens op gebaseerd ego, in bepaalde contreien redelijk gebruikelijk so it seems.

Blijf er geld tegenaan smijten jongen, anders gaat het je niet lukken! En dan weten dat clubs als Napoli en Sporting je gewoon uitschakelen, niet eens de top

Wat Samir Nasri deed is onbegrijpelijk hij speelde bij een van de grootste clubs van Engeland met een mooie geschiedenis ik zou het een eer vinden om daar te spelen hij had zijn basisplaats liefde van de supporters maar koos toch voor City .... booo!!

Praatjes vullen geen gaatjes. Nasri moest nooit weggaan uit Arsenal want Arsenal is een veel grotere club dan Man City maar helaas koos hij voor het geld en niet voor het voetbal. Wat heel grappig is dat Man City suppoer veel geld uitgeeft aan transfers maar toch geen scheet verder komen want ze werden al in de Champions League uitgeschakeld en later in de Europa League tegen Sporting Lissabon die niet eens zo top is maargoed. En nu hebben ze de strijd om de titel ook verloren.

Arsenal is inderdaad veel groter dan City. Nasri gaat naar een gemaakte club die het moet hebben van geldinjecties.

Karma is een... zou ik zeggen.

Ik denk dat Arsenal eerder kans maakt op prijzen, met Wenger hebben ze de beste trainer van de PL het enigste wat ontbreekt is een elftal met een aantal toppers erbij dat het team versterkt op bepaalde plekken.

Enige wat nu nog over blijft van Nasri is dat hij volgend seizoen naar Tottenham Hotspurs gaat en daarna naar Rusland of Psg om geld te tellen.zijn carriere is zo goed als voorbij.hou doe en bedankt.

man c krijgt eerder een prijs in het kopen van veraders

Ik denk als Arsenal zich eens goed manifesteert op de transfermarkt, dat ze niet onder doen voor City.
Ze staan er nu al niet zo ver meer vanaf.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren