Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vertonghen: 'Als hij dat heeft kan hij echt belangrijk voor ons zijn'

Laatste update:

Dat Ajax op ongelukkige wijze zowel in de Champions League als in de Europa League niet de volgende ronde wist te bereiken, heeft wellicht niet enkel nadelen. Waar directe concurrenten zich nog moeten opmaken voor minimaal één intensieve midweekse wedstrijd, hebben de Amsterdammers meer tijd om middels trainingen aan het spel te sleutelen.

/

“We hebben nu de mogelijkheid om aan automatismen te werken. Ja, dat klinkt raar in deze fase van het seizoen, maar vanwege de vele positiewisselingen zijn we daar eerder nog niet echt aan toegekomen", zo zegt aanvoerder Jan Vertonghen in gesprek met Ajax TV.

Tegenvaller voor Ajax in de herleefde kampioensaspiraties was het bericht dat Miralem Sulejmani zijn laatste wedstrijd van dit seizoen gespeeld heeft. Vertonghen denkt dat de vervanger zich al gemeld heeft: “Ik denk dat Lorenzo (Ebecilio, red.) net op tijd de klik heeft gemaakt, en dat hij voor ons belangrijk kan zijn. Het zal niet elke week zijn, dat besef ik ook, maar hij is iemand die vertrouwen nodig heeft, en als hij dat heeft kan hij echt belangrijk voor ons zijn.”

Wordt Ajax kampioen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben heel benieuwd en hoop dat afgelopen zondag geen incident was, tot nu toe is hij heel wisselvallig en als hij echt wil doorbreken zal hij constant goed moeten gaan presteren...

10 maart 2012 om 13:22

hij was niet wisselvallig maar heel constant in de zin dat hij constant te weinig deed met ballen die hij kreeg, te weinig zijn man voorbij ging, te weinig breed hield en te weinig gericht op doel schoot. laat dit dat een grote dip geweest zijn en laat hem het vertrouwen dat hij nodig heeft afdwingen. de negatieve reacties tot vorige week zijn verklaarbaar, misschien niet helemaal terecht omdat er meer langdurig slecht speelden, maar je ziet altijd dat er een voorbeeld gesteld wordt, en dat is al gauw iemand die de kansen mist - mislukkingen in de afwerkende fase leiden bij publiek nou eenmaal tot de grootste frustraties. maar het is zeker dat hij het publiek achter zich kan krijgen.

10 maart 2012 om 14:35

Constant in het slecht spelen inderdaad. Maar ik zie, net zoals de meeste ajacieden denk ik, liever Ozbiliz spelen dan Ebecilio. De laatste heeft gewoon al heel vaak laten zien het niveau niet aan te kunnen, daar veranderd 1 goede wedstrijd (helft) tegen Roda niets aan.
Ozbiliz heeft ook nog eens veel minder gespeeld dan Ebecilio, en tóch al meer laten zien. Hij speelde erg goed tegen Man United, en ook tegen Excelsior maakte hij weer een knappe goal. Tegen Roda was het iets minder, maar de eerste helft was hij wel de meest dreigende speler aan de kant van Ajax.

10 maart 2012 om 16:47

Volledig met je eens. Afgezien van zijn eerste twee wedstrijden en die helft tegen Roda, heeft Ebecilio in de andere 28 wedstrijden helemaal niks gebracht. Ozbiliz heeft in die tien wedstrijden dat ie minder gespeeld heeft aangetoond meer dreiging te hebben dan Lorenzo.

10 maart 2012 om 15:01

Ik denk het een gevalletje Cabral is, wanneer zo'n jongen het op zijn heupen heeft, lukt werkelijk alles. Als hij niet in de wedstrijd zit komt geen voorzet aan, komen ze geen man voorbij en gaan de schoten de tweede ring in. Daarin lijken deze spelers echt heel veel op elkaar.

Cabral begon aan het begin van het seizoen met 6 treffers o.i.d in 2 of 3 wedstrijden. Hierna heeft hij weinig tot niks meer van dat niveau laten zien. Bij Ebicilio is het een beetje omgekeerd. Hij had nog niets laten zien tot vorig weekend. Dan speelt zo'n jongen de wedstrijd van zijn leven en schiet er 3 met zijn verkeerde been de 1 nog mooier dan de ander in. Echt absurd.

Ajax moet zijn slaatje hier uit slaan want de clubs die boven Ajax staan hebben allemaal EL wetstrijd in de benen en dat pakt vaak nadelig uit voor die clubs . Alleen is het de vraag wie gaat het beslissen voor Ajax want de aanvallers zijn nog niet echt constant.

10 maart 2012 om 15:10

Nu zul je gaan zien dat niet-ajacieden dit opeens als een ontzettend voordeel gaan zien en Ajax hierop afrekenen zowel in haar voordeel als nadeel. Terwijl wanneer Ajax bijvoorbeeld zei dat ze een Europees wedstrijd in de benen had, mochten we niet zeuren als profs en was het geen excuus.

Ik zie het iig wel als een klein voordeel, maar zullen we wel eerst zelf onze wedstrijden moeten blijven winnen!

10 maart 2012 om 15:18

Ga toch weg met dat Calimero-gedrag joh. Je doet alsof de hele wereld tegen Ajax is.

on: Tja als Ebicilio het op zijn heupen heeft dan kan hij echt grandioos voetballen. Maar ach, we zullen wel zien of hij het vast kan houden. Ik acht die kans zeer klein.

10 maart 2012 om 15:48

Hehe, calimero vind ik wel een leuke naam voor m'n cavia. Echt zo''n loze kreet doet ik op Voetbalzone minstens 10 keer per dag zie langs komen. Terwijl ik m in m''n ''sociale'' leven eigenlijk nooit hoort. Een echte Voetbalzone-calimero-kreet.

Als je wat vaker m'n posts ziet/leest zou je weten dat ik dit juist niet doe. En volgens mij geef ik duidelijk aan in m'n post dat ik dit zelf ook als een klein voordeel zie. ik geef gewoon een feitelijk punt aan.

10 maart 2012 om 16:09

''nu zul je gaan zien dat niet-ajacieden dit opeens als een ontzettend voordeel gaan zien en Ajax hierop afrekenen zowel in haar voordeel als nadeel. Terwijl wanneer Ajax bijvoorbeeld zei dat ze een Europees wedstrijd in de benen had, mochten we niet zeuren als profs en was het geen excuus.''

Ik ben zelden een hoger Calimero-gehalte tegengekomen.

Daarmaast kijk niet naar de naam van degene wie een reactie plaatst, maar gewoon naar de reactie zelf. Ik neem dan ook niet vaak de moeite om naar een profiel van iemand te gaan, om vervolgens te kijken wat zijn recente activiteiten zijn. Maar goed, dat kan aan mij liggen.

Ik zie je feitelijke punt ook niet. Het enigste wat je gebruikt is een drogreden. Je ''overtreedt'' de argumentatiestructuurregel, en dit doe je door het feit dat je beroep doet op een overhaaste generalisatie.

Misschien bedoel je met je feitelijke punt dat het klein voordeel voor Ajax is? Lijkt me logisch, daarbij lijkt het me des te meer logisch dat je eerst zelf je wedstrijden moet winnen. Getuigt van weinig toegevoegde waarde, maar goed.

on: Het zou voor Ajax mooi zijn als hij dit seizoen nog een paar van zulke wedstrijden kan spelen. Dan pakken ze sowieso nog een mooi aantal punten.

Bij zowel Ebecilio als Özbiliz vind ik dat ze erg grillig zijn. De ene keer is het weergaloos, de andere keer is het brandhout. Nou is dat wel vaker het manco bij buitenspelers, maar vooral bij Ebecilio is het nog te vaak helemaal niks. Tegen Roda was hij op die slechte breedtepass na erg sterk en was Özbiliz weer dramatisch. Terwijl die laatste de wedstrijden ervoor uitstekend had gespeeld. Voor beiden geld dat ze constanter moeten worden. Vertrouwen speelt daarbij ongetwijfeld een rol.

10 maart 2012 om 12:57

En de leeftijd is ook belangrijk..
Het zijn jongens die je normaal rustig in de schaduw van grotere spelers rustig kan brengen. Maar nu door gebrek aan basisspelers (blessures) constant spelen en eigenlijk gelijk in het diepe zijn gegooid.
Ze hebben het er allebei nog moeilijk mee en moeten duidelijk wennen aan het hogere niveau. Ebecilio heeft dan nog het geluk dat hij fysiek vrij sterk is en daarin kan aanhaken.

Hij komt vanzelf wel een keer tot bloei. Nu is alleen de vraag wanneer.

10 maart 2012 om 13:13

Özbiliz was de eerste helft helemaal niet dramatisch. Het was de enige die af en toe zijn man nog voorbij ging en een actie maakte. Daarnaast kwamen bijna alle voorzetten van rechts. Ozbiliz samen met Alderweireld hebben regelmatig een bal voor het doel geslingerd. Maar Bulykin stond gewoon heel strak gedekt. De eerste helft was ook voor hem heel moeilijk voetballen. Het baltempo lag zo laag dat hij het heel moeiljk had. Elke keer als hij de bal kreeg stond er al dubbele dekking klaar.

De 2e helft en dan met name vanaf de 60ste minuut lag het baltempo 3x zo hoog en dan is het ook veel makkelijker om een actie te maken. Aangezien dan nog niemand in positie staat.

10 maart 2012 om 13:33

Ik vond Özbiliz echt niet goed tegen Roda hoor. En de verreweg meeste voorzetten kwamen inderdaad van rechts, maar dat was vooral Alderweireld.

10 maart 2012 om 14:16

Alderweireld kon mee op stomen en kreeg telkens de bal terug van Ozbiliz. Wanneer een buitenspeler zelf geen voorzet kan geven of een actie kan maken moe thij in ieder geval ruimte trekken. Het belangrijkste in voetbal is beweging zonder bal. Dat bijna alle aanvallen over rechts gingen was niet voor niets.

moeten niet te snel roepen want na rodajc heeft ebicilio dit jaar geloof ik geen een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld als ik mij dat goed kan herinneren?

10 maart 2012 om 12:47

natuurlijk, maar omdat hij er nu toch moet staan door al die blessures is het wel handig om die jongen een paar veren de kont in te steken zodat hij misschien wat minder dramatisch speelt dan de rest van het seizoen. Ik denk dat dat nooit kwaad kan om dit soort uitspraken te doen

Vertonghen spreekt als aanvoederen probeert een wisselvallige speler moed en zelfvertrouwen in te spreken.

Heeft Ebicilio nodig en ik hoop dat zijn continuiteit en rendement verbeterd

10 maart 2012 om 16:37

Jaa dat doet hij als aanvoerder goed inderdaad.. Ik ben benieuwd of ebecilio de lijn kan doortrekken.

Lorenzo is als speler veelste wisselvallig. Dat is op dit moment ook het probleem van Ajax door de vele blessures. De vervangers hebben natuurlijk niet de kwaliteiten van de beoogde basis elf. Ajax heeft dit seizoen wel heel veel pech daarmee, en de vervangers zijn jong en daardoor een stuk wisselvalliger. Ik denk dat op het eind Ajax daarom ook tekort zal komen voor het kampioenschap. Maar de vervangers doen nu allemaal wel een dot ervaring op om in de toekomst een op een hoger voetbalniveau te komen en ook een stuk minder wisselvallig. Dus als Ajax deze selectie bij elkaar kan houden en mischien nog wat versterken zullen ze volgend seizoen hele andere ogen gaan gooien. Want nog zoveel pech met blessures in 1 seizoen zal de komende 10 jaar wel niet meer voor gaan komen.

Ik denk dat het zondag een hele lastige wedstrijd gaat worden. RKC heeft gewoon een goede ploeg en speelde in het verleden regelmatig uitstekend in de Arena. Bovendien wordt onze aanval gevormd door twee spelers die niet bij Ajax thuishoren en een middenvelder die in de spits staat. Zeer kwaliteitsarm, waardoor ik benieuwd ben of er meer dan 3 kansen gecreëerd zullen worden.

In Ebecilio heb ik totaal geen vertrouwen. Mist gewoon het pure talent om in Ajax 1 te spelen. Hopelijk schiet hij nog wat verdwaalde ballen in de kruising en is een Engelse of Franse club zo gek om hem over te nemen. Volgend jaar Fischer en Boerrigter als linkbuiten. Ebecilio, Blind, Enoh, Bulykin etc. Doorselecteren die hap

10 maart 2012 om 13:06

Ik denk dat Ajax dit makkelijk gaat winnen. De laatste wedstrijden zie ik goede resultaten, en bepaalde spelers komen in vorm, wat doorslaggevend kan zijn voor het kampioenschap. RKC is een goede ploeg, maar Ajax heeft op elke positie een speler die 2 klassen beter is.
Ik ben het wel met je eens dat Ajax bepaalde spelers moet doorselecteren. Blind komt sowieso veel te kort op dit niveau. Bulykin ben ik ook geen voorstander van, ik zou volgend seizoen als 3e spits( achter Siggi en de Jong) Castillion wel willen hebben. Heb liever een jonge speler op de bank, dan een oude rot die ook nog eens een vermogen verdiend. Niet dat hij niet goed is, maar Ajax moet op lange termijn denken. Buly is slechts voor 1 of 2 seizoenen.

Over Ebecilio. De laatste wedstrijd speelde hij natuurlijk goed, al is het een feit dat hij tegen Fledderus speelde, die geen linksback is. Om een oordeel te geven over hem, vind ik dat we het nog 2 wedstrijden moeten aanzien. We vergeten namelijk wel dat hij op jonge leeftijd al beslissend is geweest voor ajax, iets wat bijvoorbeeld voor Aras net is begonnen. Ook heeft Ebeecilio power. Geef hem nog even de kans op de rechterkant, wie weet zal hij het vertrouwen waarmaken.

Over Fisher hoor ik veel positieve verhalen. Het schijnt dat er veel topclubs interesse in hem hebben, dus ik zou hem in de voorbereiding wel bij de selectie willen zien.

Dan kunnen we wel concluderen dat Ajax een ijzersterke selectie heeft, mits iedereen fit is. Voor volgend seizoen, er van uitgaande dat Douglas de vervanger wordt van Vertonghen, zal de opstelling er zo uitzien. Kwalitatief en als team beter dan Psv, naar mijn mening!

Vermeer
van Rhijn
Alderweireld
Douglas
Boilessen
de Jong
Anita
Eriksen
Narsingh
Siggi
Boerrigter
10 maart 2012 om 13:14

Ajax heeft geen ijzersterke selectie. Ajax heeft, voor Eredivisiebegrippen, een aantal zeer goede spelers: Boerrigter, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Eriksen, Sigthorsson en Boilesen. Dit betekent dat, ook als iedereen fit is, Ajax steeds met meerdere spelers in de basis speelt die (als Ajax op niveau is) te weinig kwaliteit hebben (De Jong/anita, Enoh, Vermeer), of structureel gewoon onderpresteren (sulejmani).

Buiten deze club heeft Ajax een groep van 10 spelers die gewoon dure middelmaat zijn. Puur mismanagement. De selectie van Ajax is veel te smal en uit balans. Absoluut niet ijzersterk. Doorselecteren moet echt.

10 maart 2012 om 13:28

Als alles 'normaal' was verlopen, stond Ajax in de 2e ronde van de Champions Leauge tegen Apoel. Ook tegen Man Und heeft Ajax zichzelf gepresenteerd. En dat met die blessuregolf. Als Ajax een fitte selectie zou hebben, hadden ze Lyon verslagen. Door de blessuregolf is er een slecht beeld ontstaan over de kwaliteit van de selectie.

Je zegt dat Anita te weinig kwaliteit heeft. Mee eens, op de linksback wel ja. Verzaakt hij op VM? Ik zie hem hele goede wedstrijden spelen, en als je dan een loper ( Siem) en een technicus ( Eriksen) ervoor hebt staan, denk ik gewoon dat je een goed middenveld hebt.

Dit seizoen hebben we vooral voorin veel problemen gehad. Maar ik denk, dat als Boerrighter en Siggi fit zijn, het er heel anders gaat uitzien. We zullen weer wedstrijden met 6-0 gaan winnen in de Arena, zoals we dat gewend zijn. Ajax zal met Narsingh en Douglas gerichte aankopen doen, zodat we volgend jaar kampioen gaan worden. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

10 maart 2012 om 13:33

Voor het niveau dat ik met Ajax voor ogen heb (niveau Eriksen, Vertonghen, Sigthorsson en dan over de volle breedte van het elftal) dan is Anita niet meer dan een wisselspeler. Ik zou graag zien dat ze voor die positie Elm aantrekken. En dan nog hebben we op linkshalf een probleem. Met dat salaris gaan we nooit meer van die Janssen afkomen.

En ik wil geen goed middenveld. Ik wil het beste middenveld. En dat hadden we met een aankoop op 6, Bouy en Eriksen ook gehad. Maar door al het interne gepruts zitten we volgend jaar mogelijk weer naar Enoh en De Jong te kijken. En let op mijn woorden: ze gaan ook klungelen met Van Rhijn en Sporkslede.

Er is inderdaad een boel mogelijk. Goede vervangers voor Vertonghen en Van der Wiel (evt. Van Rhijn en Vrsaljko) en met Boilesen en Alderweireld heb je een prima verdediging. Maar wat als 1 van die vier geblesseerd raakt....daar zit het probleem.

Voorin zou je met Narsingh, Sigthorsson en Boerrigter inderdaad de beste maar ook een blessuregevoelige aanval hebben (tenzij Twente John-de Jong-chadli-tadic krijgt). Maar wie daarachter? Niet 1 basiswaardige vervanger. Dat is het probleem. Bulykin, Ebecilio, Ozbilz. Kom op man, dat is onderkant Eredivisie-niveau. Afscheid nemen van die hap, een talentvolle 9 halen, De Sa en Fischer doorschuiven.

Ajax heeft een veel te smalle selectie en als dat niet wordt veranderd dan breekt ze dat volgend jaar weer op

10 maart 2012 om 13:42

Dat is joun mening. Ik vind dat Anita perfect in het Ajax systeem past. Kan ballen veroveren, en daarnaast ook nog heel goed voetballen. Hij durft vooruit te spelen, ipv een balletje breed, wat veel Vm's doen.

We kunnen wel concluderen dat Janssen een miskoop is geweest. Ik deel je mening dat we moeilijk van hem zullen afkomen. Misschien dat een Duitste club, of zelfs Vitesse, zich meldt de komende zomer. Past totaal niet in het Ajax systeem is wel gebleken.

Ik ben het volkomen met je eens dat Ajax meer backus nodig heeft in de verdediging. Met Ooijer is het afgelopen, Blind is veel te traag en die jonge rechtsback( ben even zijn naam kwijt) is er gewoon niet klaar voor.

Je zegt de blessuregevoeligste aanval, maar Narsingh is niet zovaak geblesseerd hoor. Siggi is gebleseerd omdat hij blessure gewoon veel te laat is aangepakt, en Boerrigther moet waarschijnlijk nog wennen aan het hoge tempo, wat je bij RKC niet had. Dat zie je wel vaker bij spelers die een stap omhoog maken.



10 maart 2012 om 13:51

Desondanks. We hebben dus, als Narsingh komt en Sulejmani mogelijk wordt verkocht, slechts drie basiswaardige aanvallers. Dan ben je puur afhankelijk van de ontwikkeling van De Sa en Fischer. Ik vind dat nogal een risico en eigenlijk ook een groot probleem. Bij een blessure doe je meteen een stap van 50% terug in kwaliteit.

Achterin hebben we nu het grote geluk dat Koppers, Denswil, evt. Sporkslede, Ligeon en Dijks doorkomen

10 maart 2012 om 14:01

Beter de jeugd de kans geven bij het uitvallen van een basisspeler, dan een overhypte buitenlandse speler, die een vermogen verdiend en een passant is voor de club. Als een jeugdspeler de kans krijgt, zal hij niet verzaken als de overige basisspelers gewoon spelen. Het wordt een ander verhaal als er opeens 4 jeugdspelers in de basis staan.

10 maart 2012 om 14:12

Klopt. Maar dan wordt het komende zomer a hell of a job om van Janssen, El Hamdaoui, Lodeiro, Bulykin, Ozbiliz, Ebecilio, Blind, Cvitanich, Bonevacia, Sneijder, Josefzoon, Castillion af te komen. Het ozou wel gruwelijk veel salaris schelen zeg.

Aissati is gelukkig transfervrij: -1 miljoen salaris. Salaris Silva valt weg.

Ik opteer er eigenlijk ook voor om Cillissen eerste doelman te maken. Daarachter Gentenaar als ervaren man en Hahn, Leeuwenburgh, Bizot of Van der Hart derde doelman te maken. Een verkoop van Vermeer kan ook nog een leuke som opleveren en zijn salaris is te hoog voor een tweede doelman

10 maart 2012 om 14:21

ja precies als er dan een blessure is heb je in de punt minder kwaliteit of minder tot geen voorzetten van een vleugelaanvaller..

Over verdediging zag ik dat ze Douglas wouden gaan aantrekken...
Ik vind het meer ellende dan een goede zet als je iemand koopt die een half seizoen aan de kant zit vanwege rode kaarten, terwijl hij als hij een normale wedstrijd speelt wel goed speelt

10 maart 2012 om 14:39

Bonevacia verkopen? Was altijd de beste in de jeugd, is nog jong. Type Leroy Fer vind ik hem. Lodeiro zal wel verkocht worden, kan wel een leuke som opleveren. Toch een international, waar buitenlandse clubs wel op geilen.

Vermeer wisselt hele goede wedstrijden af met slechte. Als hij die wisselvalligheid eruit kan krijgen, is het een hele goede doelman voor Ajax. Kan goed meevoetballen, al wil hij soms wel iets te veel. Kan in sommige situaties de bal beter naar voren schieten ipv het voetballend oplossen.

Over Elhamdoui, Bulykin, Blind, Cvitanich, Sneijder en Jozefzoon ben ik het met je eens. Zullen het niveau wat Ajax nastreeft niet halen ( Elhamdaoui natuurlijk wel, maar om andere redenen weg). Ebecilio en Ozbiliz zou ik eens kans geven, mocht het niks zijn en maken De Sa en Fisher een goede voorbereiding mee, zou ik ze alsnog van de hand doen.

Hoezo vertrouwen? Hij maakt een grote blunder. Iedereen in het stadion fluit hem uit en daarna maakt hij er 3. Ik heb dan eerder het idee dat hij dan geprikkeld moet worden...

10 maart 2012 om 14:19

ja inderdaad gewoon is door mede spelers goed afgezeken worden als hij een klein foutje maakt.
net als laatst inderdaad als hij veel kritiek krijgt dan gaat hij een beetje zijn best doen, dat is niet echt potentie eigenlijk haha

ik heb hier nog heel erg mn twijfels over, ik hoop niet dat dat van afgelopen week incidenteel was.
hij moet eerst eens aantonen aan aantal wedstrijden goed te presteren en niet 1, en dat hoeft niet eens uit te drukken altijd in doelpunten maar gewoon goed meespelen onnodig balverlies voorkomen en eens een paar goede voorzetten geven.
Ik ben benieuwd ik hoop het beste van ebicilio maar ik heb echt mijn twijfels nog

Waarom haalt Ajax volgend seizoen niet Poulsen van Az? (zie opstelling)
Bank:
Cillesen
Ligeon
Koppers
Janssen
Enoh
Serero
Ozbiliz
Bulykin

Verleer
van Rhijn
Alderweireld
Douglas/Boil
Poulsen
De Jong
Anita
Eriksen
Narsingh
Siggi
Boerrigter

Ik ben zelf geen fan van Ebecilio. Maar hoe hij zich afgelopen week revancheerde getuigt van klasse. Zo zie je maar wat het met iemand kan doen als hij even bekritiseerd wordt. Nu moet de Boer hem het vertrouwen geven aanstaande wedstrijd tegen Rkc.

Ik denk dat hij er eindelijk achter is gekomen dat hij eigenlijk linksbenig is.

10 maart 2012 om 16:41

Hahaha mooie oomerking. Ik betwijfel het helaas wel erg dat dit ets eenmaligs was.. In het verleden is toch gebleken dat hij niet goed genoeg is. Maargoed, laat hem de wereld maar verbazen.

Hoi! wie staat er eigenlijk op de plek van Sulejmani? Boerichter (zo graag!!!!!)?
ik mis Boerrigter echt! hij is zo goed!!!

die rust die ajax nu door de weeks heeft zou wel eens doorslaggevend kunnen worden. Hoop daarom ook niet dat psv een uiterste krachtsinspanning gaat doen om van valencia te winnen. De EL win je toch niet en eerlijk gezegd is die ook van totaal ondergeschikt belang. De competitie winnen is het enige dat telt. De beker zou een leuk toetje zijn maar boeit nog minder dan de EL.

Mooie afstandschoten van Ebicilio maar ik wil ook wel eens een steekpasje zien of ander spelinzicht.

Daarnaast graag continuiteit. Maar als hij inderdaad 2 benig is geworden heeft hij een enorme sprong voorwaarts gemaakt en moet Ajax met hem doorgaan en dus ook 5 weken achter elkaar een basisplaats. Door het uitvallen van suleymani moet dat kunnen en heeft Ajax op rechts gelijk een buitenspeler die en binnendoor kan komen en schieten en buitenom kan gaan en de achterlijn halen.
Dat zou fantastisch zijn. Maar dan dus niet steeds de opstelling wijzigen.

Ebcelio.. Ik hoop dat hij kan laten zien dat hij juist wel ajax waardig is.. Oftewel dat hij het tegendeel bewist van wat het publiek van hem denkt.

Hoop dat Ajax zich terug knokt, is er al duidelijkheid wanneer Sigthorsson en van der Wiel terugzijn? Zij kunnen nog een belangrijke rol spelen de laatste wedstrijden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren