Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kritische De Boer: 'Ben best trots op wat de ploeg heeft gepresteerd'

Laatste update:

Ajax verliet donderdag met opgeheven hoofd de Europa League. De ploeg van Frank de Boer wist als eerste Nederlandse ploeg ooit te winnen bij Manchester United, maar werd ondanks de 1-2 zege uitgeschakeld door de Engelse grootmacht. Waar de analisten en supporters na afloop lyrisch waren, daar was De Boer echter opvallend kritisch op zijn jonge elftal.

/

Op de luchthaven in Manchester merkte de coach ook dat de fans en sponsoren tevreden waren over Ajax. "Maar ik ben trainer van deze groep en ik zit dan toch anders te kijken", zei De Boer op de website van zijn club. "Ik vond dat we nog veel meer lef hadden moeten tonen. Donderdag was er een kans om een historische overwinning te behalen. Ik had het gevoel dat ik bij wijze van spreken de enige was die dat zowel voor als tijdens de wedstrijd zo voelde. En daar maakte ik me nogal druk om, ja. Maar nu ben ik iets milder gestemd en wil ik best toegeven dat ik ook trots ben op wat de ploeg heeft gepresteerd.”

"Ik herinnerde mij een wedstrijd van mezelf, met Ajax in Triest tegen AC Milan", vervolgde De Boer. "Dat was in de Champions League. We wonnen met 0-2 en dat was voor het eerst dat ons team zo’n grote ploeg versloeg. De jaren daarna wonnen we zo ongeveer alles en werden we zelf zo’n internationaal topteam. Maar bij die eerste keer was het nog behoorlijk onwennig en zeker niet makkelijk. Ik verwacht dat over een paar jaar spelers van deze groep begrijpen wat ik bedoelde. Want dan hebben ze zelf ook die ervaring. Nu is het echter belangrijker dat ze zich bezig houden met de competitie.”

Frank de Boer was donderdagavond te kritisch

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Raad de transfer! ????
Reacties

Snap niet dat die gister nog kritisch was. Wees blij dat je er niet af ging gisteren. Je hebt daarnaast ook nog eens gewonnen, had je thuis maar beter moeten spelen.

24 februari 2012 om 18:03

De Boer heeft een mankement in communiceren. Maar dat is mijn mening

Hij beseft pas een dag later dat ze van United hebben gewonnen en hij na de wedstrijd zn ploeg zat af te zeiken. Alsof iemand hem erop heeft moeten wijzen. Hij moet eerst nadenken over wat hij zegt, lijkt mij ook geen goede motivator

24 februari 2012 om 18:07

Ik zou onlangs dat je wint op old trafford kritisch zijn,

kijk als je de wedstrijd had gezien weet je dat Ajax had meoten doorgaan, zulke kansen kosten je een hoop

de Jong met een kopbal 1-3
Lodeiro schot 1-4
Ozbiliz 2x 1-6
Eriksen nog 1-7

als je dr minimaal al 1 inknalt was je door, daarom snap ik hem wel.

24 februari 2012 om 18:17

Zo zo Ajax wint dus bijna met 7-1 van United volgens Ajacietjes haha dit is nieuw voor mij

Net zoals A1 van Ajax zeker pas geleden a1 van Barca heeft ingemaakt volgens ajacietjes. Dan vertellen ze er niet bij dat Barca al door was en met hun wisselspeler van de A1 speelde. Dat is toch een ander niveau maar dat vergeten ze er dan wel bij te vertellen.

24 februari 2012 om 18:24

Goede grap, die wedstrijd was de kwartfinale van de Nextgen series. Na de groepsfase is er een knock-out systeem met telkens 1 wedstrijd. Grappig dat je zegt dat Barcelona al door was, want dat kan dus niet. Zorg eerst dat je weet waar je het over hebt, voordat je over iets begint.

On: Vind het wel goed dat hij kritisch is. Ajax mag dan wel gewonnen hebben, maar er zat wel degelijk meer in. Ajax leed vaak slordig balverlies en als ze dat gewoon beter hadden gedaan, hadden ze nu ook zomaar door kunnen zijn. Desalniettemin is het een prachtige prestatie, die mij trots heeft gemaakt.

24 februari 2012 om 18:27

Huh? Barca was helemaal niet door, het was een knock-out wedstrijd, de kwartfinale in de baby champions league.. Ze speelde met een paar jongere spelers, maar die stelde ze al het hele toernooi op.

24 februari 2012 om 18:31

@una palabra, verkondig aub geen onzin, Barca is door Ajax uitgeschakeld uit de Nextgen series! De halve finale speelt Ajax tegen Liverpool en de andere halve finalisten zijn Marseille vs Inter Milan.

Maar gezien je ongelijk mag ik nu dus concluderen dat je het dan wel een knappe prestatie vind.

24 februari 2012 om 18:31

Als je nou niet weet, waarover je praat houd dan alsjeblieft je mond.

Barcelona A1-ajax A1 was de kwartfinale van de nextgenseries, dus Barcelona kon nooit al door zijn geweest. Dus speelde niet met B-team waren gewoon een paar talenten uit de B1 die al mogen proefen aan hoger niveau. Rest was allemaal uit de A1.

24 februari 2012 om 18:46

Gast, ik weet het niet hoor, maar waar haal je het vandaan dat Barca A1 toen al door was? Het was de kwartfinale, in de Next Gen is er maar één wedstrijd (zoals de knvb beker), dus waarom zou Barca dan met een B team gaan spelen? Ajax A1 is gewoon heel goede lichting en ze hebben in de B ook al van Barca B1 gewonnen met overmacht.

24 februari 2012 om 19:04

Haha wordt Una Palabra toch op zijn plek gezet, en gelijk hoor je niks meer van hem.

Verder mag de Boer best kritisch zijn,ondanks de overwinning. Dit Man U was gewoon rijp voor de uitschakeling. Ik vond Ajax zeer slordig in situaties waarin Ajax in de tegenaanval was.

24 februari 2012 om 19:09

Jouw mening doet ons niets daar hij altijd tegen de Boer en of Ajax is....strijder no9 of is dit je nieuwe naam na je ban?

"hij beseft een dag later...hij moet eerst nadenken over wat hij zegt"
Damn ik heb ze dom meegemaakt maar jij slaat alles.

Ja man hij zat zijn hele ploeg af te zeiken.....lol

Ont.
Anders ik wel frank, nu hopen dat we dit de rest van het seizoen kunnen volhouden.
Leuke pot gister en meer dan verdiend gewonnen!

24 februari 2012 om 19:59

Stuur je mij a.u.b. de bron van jouw bericht over de a1 van Barca want dat heb ik nergens gelezen. Volgens mij was Ajax a1 zelfs jonger dan Barca's team, dus ik zou het graag zelf willen lezen.

Met 1-7 winnen was echt een utopie, maar een ronde verder zat er weldegelijk in. En ik vond FdB niet te kritisch, ik vind hem in de competitie vaak veel te mild in zijn oordeel over zijn team. Dus ik vond het verademing.

24 februari 2012 om 20:48

@ una palabra

triest geval jij joh, en inderdaad check je feiten jochie, het was een kwartfinale en de winnaar gaat door en de verliezer niet, ik snap dat dat moeilijk te begrijpen voor je is daarom leg ik het extra duidelijk voor je uit.

en wat galacticoss bedoelt is dat ze genoeg kansen hadden op die 1-3 en dus best door hadden kunnen gaan, maar als je al niet snapt wat ik hier boven bedoel, is het niet nuttig voor je om dit eigenlijk te lezen

On: Geweldig zo trainer als de boer, een echte winnaar altijd meer en meer willen. Natuurlijk had die wel iets milder kunnen zijn maar hij is de trainer en kijkt er anders tegen aan als wij de supporters. altijd verbeterpunten zien, geweldig.

25 februari 2012 om 09:17

una palabra, De Boer geen goede motivator, ik vind juist dat hij het perfect doet. Welke andere trainer haalt alle positieve punten uit een wedstrijd als ze slecht spelen om zo je spelers een beter gevoel te geven en als ze goed spelen is hij kritisch en dan accepteren de spelers het in de euforie.

24 februari 2012 om 18:34

aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant ook niet. Tuurlijk is het een zeer goeie prestatie van Ajax door te winnen op Old Trafford. Maar je moet ook toegeven dat Ajax kansen had om er meer te maken. Manu zat gewoon niet in de wedstrijd en als Ajax eerder de 2-1 had gemaakt had het nog zomaar 3-1 kunnen worden. Misschien had Manu ook een tandje bijgeschakeld maar toch was er wel meer te behalen. Ajax speelde op sommige momenten gewoon TE slordig.

24 februari 2012 om 19:41

Vind het wel raaar, Ajax speelt altijd wel goed in Europa, alleen altijd lukt het maar net niet de laatste jaren, net als tegen Moskou vorig jaar en Lyon. Dan maken ze de kansen weer niet af, dan hebben ze de Scheids tegen, dan is er sprake van Omkoping, altijd is er wel een oorzaak aan te wijzen.

Eigenlijk zal Ajax wat dat betreft een voorbeeld moeten nemen aan Twente en PSV die meestal niet al te groots spelen, maar gewoon zakelijk of met geluk winnen, daar gaat het uiteindelijk toch om.

Al weet ik natuurlijk wel dat dat niet altijd van te voren te plannen valt , al die oorzaken maar of een of andere manier heb ik als ik naar Ajax kijk niet dat rustige gevoel van:''die gaan wel winnen of dat komt wel goed'' terwijl ik dat bij PSV en Twente wel heb.

Kan aan mij liggen maar ik vind het wel gek.

24 februari 2012 om 20:56

dat komt omdat psv of twente niet tegen manchester spelen.
maar ik snap je punt, ze zijn de bovenliggende partij uiterst dreigend maar die doelpunten blijven uit. maar die afgekeurde doelpunten sloegen echt alles, en ik vind niet dat je zoiets kunt ontkennen, en dan word er gezegd ja ze zoeken weer een reden maar wat moeten wij dan zeggen? ja jammer 3 onterecht afgekeurde doelpunten, kan gebeuren. dat is geen menselijke reactie iedereen zou boos zijn, en natuurlijk is het juist WEL een reden die je kan gebruiken dat je niet door bent.

24 februari 2012 om 18:51

hopen dat de boer de goede punten eruit haald en niet negatieve dingen gaat aanhalen.
man van de wedstrijd was voor mij Anita.

hij heeft enoh schoffel kwaliteiten en kan gewoon goed voetballen.
hopen dat frankie anita nu eens 5 wedstrijden laat staan op die posititie

toen anita vorig jaar verdedigende middenvelder werdt hebben we een goede inhaal slag gemaakt.
hopen dat we dit nog eens kunnen doen

Zou mooi zijn als eriksen en vertonghen aanstoot nemen aan deze woorden en nog 3 jaar blijven. Van mij mogen ze allebei een behoorlijke salarisverhoging om binnenboord te blijven..

Wishful thinking Frank.
Je was terecht kritisch, maar helaas zal er geen vervolg komen, zoals toendertijd bij jou.
Natuurlijk zal er wel vaker een incidenteel succes zijn van een Nederlandse club, maar hegemonie is onmogelijk, doordat de miljardairs bepalen wie de prijzen verdelen.

24 februari 2012 om 18:54

Oracle,

In 1995 waren er ook teams die met veel hogere budgetten werkten. Maar het was anders dan nu, dat ben ik nog met je eens.

Maar ik zie niet in waarom Ajax dit jaar met een middelmatig presterend team nagenoeg de kwartfinales haalde in de Champions league, waarom het dat niet mogelijk is om met een ingespeeld team met meer vertrouwen en betere spelers dan niet weer eens de halve finale of misschien wel weer eens de finale kan worden bereikt.

Dat red je niet met spelers als Blind en Ebicilio, maar wel met spelers met het talent van van Rhijn wat mij betreft. Als er meer spelers met dat talent uit de jeugdopleiding komen en het team sterker wordt voorspel ik gewoon weer een sterke rol voor Ajax in de Champions League.

Miljardairs of geen miljardairs bij andere clubs.

-----

Correctie achtste finale moest het zijn uiteraard.

Wat verwacht hij nou dat ze Man u opzouden rollen met 0-4 ? Ze hebben gewoon goed gespeeld meer als dit zat er niet in en dat mag je ook niet verwachten van dit Ajax

24 februari 2012 om 20:59

nee maar hij zag wel mogelijkheden om toch die ene doelpunt extra te maken en door te gaan, maar zo denkt de trainer en niet wij. we hadden nooit verwacht dat we hier zouden winnen manchester uit, maar daarom mag hij best wel teleurgesteld zijn dat dan toch niet die 1-3 valt omdat de mogelijkheden er waren.

De boer heeft gelijk, je moet altijd opbouwende kritiek hebben op je spelers, om alles er uit te kunnen halen, dat is het belangrijkst!!

Heel verstandig gezegd van Frank. Zo houd hij de boel wel scherp met excelsior als komende tegenstander.

Daar moeten ze echt trots op zijn,tegen een B team die er geen zin in had,dus de wedstrijd never serieus nam,ze vonden het wel goed bij Man United,ze maakten zich nooit zorgen om de uitslag,ajax had er van moeten profiteren en dik van moeten winnen,dat tekent de zwakte van Ajax dat dan nog niet kunnen afmaken met een 3-1 kunnen winnen,dat Ajax goed voetbalde kwam meer door Man United ,die lieten het gewoon lopen ,en gaven niks,ze toonden geen inzet,zo bijzonder kun je het niet noemen! Dit niet iets om trots te kunnen zijn ,als je ze niet een de nek slag kan geven tegen een ongemotiveerd Man United! .

24 februari 2012 om 18:50

Schei toch eens uit met je B-team. Nani, Berbatov, Park, Hernandez, Smalling, Young, Cleverley... later nog Scholes en Welbeck....dat zijn geen koekenbakkers hoor! Winst in Manchester is wel degelijk iets om trots op te zijn. Zou jij ook zijn als Real op Old Trafford zou winnen.

24 februari 2012 om 18:55

Ajax speelde ook met een B-team dus wat zeik je kerel. Als je kijkt wat Man Utd voor die spelers heeft betaald die gisteren in veld stonden dan kan je dat geen B-team noemen. Gister leek Ajax qua selectie meer Jong Ajax. En dat Manu deze wedstrijd niet serieus nam dat zagen we toen Scholes en Evans in kwamen vallen.. ;

24 februari 2012 om 19:01

Ajax schijnt altijd tegen een B-ploeg te spelen dat totaal ongeïnteresseerd is. Wel grappig. Kampioen worden komt door de concurrenten die punten laten liggen en winnen in Europa is altijd van een ongemotiveerde tegenstander. Logisch.

24 februari 2012 om 21:03

kan je niks origineels verzinnen ventje? met de opstelling die united begon worden ze schijtend kampioen in de eredivisie, en geen zin? 1 doelpunt en ze lagen eruit, fergie bracht niet voor niks scholes en dergelijke in, ze hadden het moeilijk tegen ons aller ajax, en daar zijn wij trots op.
dus blijf maar komen met het zelfde argument waar niks op slaat, we zullen je argument keer op keer onderuit halen met een feit waar jij niet tegen op kunt, en nu lekker slappen knulletje morgen weer een poging!

Daley Blind was trouwens fantastisch de eerste 80' minuten

Ik zie nergens reacties van Manchester United kant op de wedstrijd. Willen ze gewoonweg op deze wedstrijd niet reageren??

24 februari 2012 om 18:22

Omdat ze het ook al niet serieus nemen ,dat zegt me al genoeg dat de Man United fans ,het al niet serieus namen!

24 februari 2012 om 18:23

het is ook voetbalzone.nl , de meeste nederlanders zullen gewoonweg voor ajax zijn geweest, behalve als je echt een die-hard manchester united fan bent! Ik als ajax fan wil nu ook heel graag dat AZ, Twente en PSV het ver halen in de europa league!

24 februari 2012 om 21:09

Ferguson heeft toegegeven dat hij een fout heeft gemaakt door een te jonge verdediging het veld in te sturen, de Gea gaf aan dat ze bijzonder goed zijn weggekomen en Danny Welbeck sprak z'n waardering uit voor de zeer jonge en getalenteerd ploeg van Ajax.

24 februari 2012 om 21:25

Zo zie je dat Ferguson het niet serieus nam ! Meer bewijs is er niet nodig !

24 februari 2012 om 22:17

Triest om 2 keer dezelfde reactie plaatsen en wat probeer je ermee te zeggen?

Maar goed, een ding is zeker die fout maakt Ferguson geen tweede keer.

Onzin, wat hier beweerd word! Frank de Boer heeft gelijk! Het mag zo zijn dat UTD niet 100% speelde. Echter was dit wel DE kans op een historische overwinning! Ajax was te bang, had teveel respect voor United. Ze beseffen soms niet hoe goed ze stiekem zijn. Als ze vanaf minuut 1 met lef en overtuiging hadden gespeeld, waren de wonderen de wereld niet uit. Hoe gek het ook mag klinken, een 1-3 overwinning was mogelijk geweest.

Uiteraard blijft het een geweldige overwinning en heb ik uiteraard ook respect voor deze prestatie!

raar hy mag bly zijn dat het geen afgang was, met mounir erbij hadden ze wel kunnen winnen.

24 februari 2012 om 19:47

volgens mij hebben ze ook gewonnen, wel met 2-1!....

24 februari 2012 om 21:11

Wie zegt dat, Mounir zeker...

@madrid.1 tuurlijk daarom zetten ze een extra verdediger (evans) en scholes erin..

24 februari 2012 om 18:24

Omdat United spelers het te veel lieten lopen en niks deden ,greep Ferguson in ja ?

24 februari 2012 om 21:05

en zelfs daarna hielp het niet, ajax bleef de bovenliggende partij en het meest gevaarlijk.

24 februari 2012 om 21:08

Toen was de kwaad al geschiet , omdat ze lieten lopen ,kwam United nooit meer in de wedstrijd ,dat heeft United aan zich zelf te wijten ! .ajax was beter ,omdat United er geen zin had ,deal ermee ,zo is het gewoon ,klaar !

Ik deel de mening van Frank de Boer. Ik was gisteren ook best teleurgesteld over het resultaat, want als we een kans hadden om Manchester United te verslaan was het gisteren wel.
Ajax was gisteren op alle fronten beter dan Man U. Probleem was, wat de Boer ook al aangeeft, dat veel spelers nog niet beseffen hoe goed ze eigenlijk zijn. Er had veel meer ingezeten als de koppies maar goed stonden.
Afin, we hebben weliswaar een overwinning geboekt op Old Trafford, ben ik niet helemaal tevreden over het Europese seizoen. Ik verwacht ook dat er volgend jaar beter wordt gepresteerd, dan zijn de meeste spelers weer een stapje je verder in hun algemene ontwikkeling.

Kritische De Boer: 'ben best trots op wat de ploeg heeft gepresteerd'

Is je maar geraden ook, de jongens hebben geknokt voor wat ze waard waren. Geweldige prestatie die geen Nederlandse club verlopig zal evenaren.

24 februari 2012 om 18:33

Wat een prestatie tegen het zwakke United !

24 februari 2012 om 18:45

Winnen op Old Trafford is sowieso een uitstekende prestatie! Je kan zeggen dat United zwak was, maar Ajax was ook gewoon goed!

24 februari 2012 om 19:07

Goed zo Janneke, ik ben het volledig met je eens.

Nu met deze durf door blijven spelen en doorselecteren de komende paar jaar en we gaan weer mooie tijden beleven met Ajax.

Toch vreemd dat als hij zelf denkt dat het nog kan, hij Daley Blind voor Lodeiro brengt. Dat is eerder een teken van dat je opgeeft! Zet dan Aissati erin.....

Tuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering, en achteraf gezien was een uitschakeling onnodig geweest. Thuis hebben we sowieso 1 doelpunt teveel weggegeven en uit bij United had Ajax meer moeten forseren maar hoe je het ook went of keert, Ajax mist voorin gewoon de kwaliteit om het af te maken wanneer het kan. Uiteraard mede door de vele blessures. Al met al ben ik tevreden met de goede pot die dit jonge elftal heeft laten zien. En wat te denken van de Ajacieden op de tribune! Wat een lawaai kwam eraf zeg! Ook geweldig om de (engelse) reacties van United supporters te lezen, ze hadden nog niet eerder zoveel supporters van een uitteam gezien, wat ook nog eens de hele wedstrijd zoveel lawaai heeft gemaakt. Niets meer dan respect!

Ik wordt wel een beetje moe van al dat gezeur om het zogenaamde B-team van Manchester United. We hebben uit gewonnen bij een Europese grootmacht. Daar mee uit.

24 februari 2012 om 18:47

Inderdaad, zij kunnen het gewoon niet hebben dat Ajax de wil heeft opgelegt tegenover United. Daarbij mag je ook wel wat meer verwachten van de spelers die nu bij United in het veld stonden, zij spelen immers altijd met die grote jongens en doen regelmatig ook mee in het eerste elftal. Dat zelfs het thuispubliek begon te fluiten zegt gewoon genoeg. De spelers van United wisten gewoon niet wat ze met het balbezit van Ajax aan moesten. Op een gegeven moment zag je ook een speler van United staan, zo van; moet ik hem nu pakken of terug lopen?!

24 februari 2012 om 18:49

Klopt. Of je Ajax nu haat of niet, iedereen moet eenvoudig kunnen concluderen dat het een knappe prestatie is.

24 februari 2012 om 19:43

Het is ook om moe van te worden een B elftal met Hernandez, Berbatov, Nani en Young is dan wel een geweldig B team.
Maar jullie (ajax supporters) zeiden precies hetzelfde toen wij (feyenoord) van jullie wonnen terwijl dat ook geen B elftal was.

24 februari 2012 om 21:59

Heb jij mij dat horen zeggen? Die 4-2 overwinning was verdiend, geen discussie mogelijk.

Ik ben het compleet met de Boer eens, dat ze meer hun tanden hadden moeten laten zien en nog meer risico hadden moeten nemen.
Ajax heeft de laatste 25,30 minuten gespeeld alsof ze blij waren met een 1-1.
En dat is toch jammer, als je ziet dat Manchester zo gemakzuchtig en arrogant speelde.
Ze waren totaal niet aan het jagen, en zaten er ook totaal niet bovenop in de dekking.
Het resultaat is goed, maar er waren zoveel onzuiverheden in het spel van Ajax als ze de middenlijn over kwamen dat een echte stunt er niet echt ingezeten heeft in mijn ogen.
Alleen de laatste 5 minuten dan, toen Ajax nog 1 goal nodig had.

Nou De Boer, zorg dat je morgen ook weer 11 bewegende spelers opstelt, zoals tegen Manu en we winnen (met allre respect) met 0-5 of meer.
Gisteren zagen we weer eens een vlot combinerend Ajax mede omdat alle spelers in beweging en scherp waren. Dat hebben we dit seizoen veel te weinig gezien, want dan stonden de meesten stil of op een kluitje !

Laat het de les van Manchester zijn geweest !!

Voor iedereen die maar loopt te zeuren dat Ajax tegen een B elftal speelde. Newsflash: Ajax speelde zelf ook met een B elftal zonder Sigthorsson, van der Wiel, Janssen en Boerrigter. Dus in mijn ogen gewoon een topprestatie.

Alle lof voor de pot van gisteren.

Maar ik begreep de kritiek van De Boer gisteren niet, daar had een compliment op z'n plaats gezeten. Vandaag komt hij dan toch met een gevoel van trots en dan slaat hij weer door met zijn vergelijking met het Ajax team waar hij notabene zelf in speelde.

Het was aardig om te zien dat Ajax zoveel voetbalde in en tegen United. Echter, dit Ajax mag je natuurlijk nooit dezelfde toekomst voorschrijven als het Ajax van de jaren 90. Alleen de vergelijking is al krom.

Ik zou ook trots zijn als mijn team 1-2 wint van Manchester United IN Manchester en dat nog met veel wissels en zonder Bulykin en een team uit vorm. Practige prestatie en hopelijk een ommekeer voor die neerwaartse spiraal waarin Ajax terechtkwam!
Come on Ajax!

Verschil met toen en nu is dat vroeger de spelers een veel langere periode bij een club bleven. Ik geloof niet dat het tegenwoordig nog mogelijk is voor Ajax om een sterk team vol talenten jaren bij elkaar te houden.

Ik snap echt alle ophef niet Ajax wint van een B elftal en ze springen allemaal op de banken.
Maar op zich is het natuurlijk wel knap als een elftal dat in de suptop van de eredivisie staat dat lukt

De Boer groot gelijk, hij moet kritisch zijn. Als hij nu hosanna het lek is boven gaat roepen, zou dat nergens op slaan. Ja, Ajax won. Maar Ajax was ook heel slordig en onrustig, was af en toe ook veel te speels. Goed dat De Boer daar ondanks het resultaat op wijst dus.

Ben trots op onze boys. Je moet niet vergeten dat jongens als Koppers, Van Rhijn of een Klaassen net komen kijken en dan al zo'n prestatie neerzetten! Was erbij gister, gruwelijke sfeer!

@madrid.1

Je bent echt een held man, met je domme reacties.

Het was grote deels geen B-elftal waar Manchester Mee speelde...

Bekijk al die namen eens en de opstelling!

er zaten maar 4 B-spelers in "verdediger"
En waar speelde ajax dan volgens jou mee? zeker met het A-team of niet?
kom aub niet meer met je onnozele reacties/opmerkingen aan.

Ontopic:

Ik vond de boer aan de ene kant wel een beetje te kritisch maar aan de anderen kant ook weer niet. want zo houdt je tenminste ook de spelers gefocust. zodat ze de volgende wedstrijd ook weer flik er tegenaan gaan.

24 februari 2012 om 21:23

Probleem is dat ik mijn eigen mening heb ,de meeste weten wel diep in hun hart dat ik gelijk heb ! Het makkelijk om mijn mening ,als dom te beschouwen ? .het feit blijft dan United ,de wedstrijd absoluut niet serieus nam,dat is gewoon,dan mag je hoog of laag springen !

24 februari 2012 om 22:01

Daarom breng je Scholes er nog even in om de boel te controleren, en om uitschakeling te voorkomen?

24 februari 2012 om 22:03

Omdat het slecht ging,ik blijf niet aan de gang ,met het uitleggen ervan ! .kwam door United zelf ,omdat ze geen zin hadden ,in deze wedstrijd!

25 februari 2012 om 15:39

Twintig keer hetzelfde roepen , maakt een mening niet sterker in tegendeel.
Ook kan twintig keer hetzelfde roepen een keer bij de verkeerde gaan irriteren.

25 februari 2012 om 17:58

Als mensen het niet willen begrijpen ,dan moet ik wel als een kleuter blijven uitleggen ?

Maar Frank, waarom zet je dan 10 minuten voor tijd bij een 1-1- stand Daley Blind erin? Wissel dan aanvallend, of beter nog: laat Anita gewoon opschuiven naar het middenveld en schuif Siem naar voren, naast Lodeiro. Je moest nog twee keer scoren in die 10 minuten! Als je denkt dat dat erin zit, dan maar de dood of de gladiolen, toch? En trouwens, United had tegen onze driemansverdediging heus niet ineens meer kansen gekregen dan tegen vier man, want Anita had de eventuele gevaarlijke ballen op het middenveld heus wel weggestofzuigd. Dus waarom niet in minuut 70 of 75 Anita en Siem een linie naar voren laten gaan?

Het is leuk om kritiek te hebben op je spelers, maar met een verdedigende wissel geef je de spelers natuurlijk niet het signaal af dat je er zelf nog in gelooft!

DE Boer mag van mij op rotten. Die gast heeft geluk gehad dat manu met B elftal speelde anders hadden ze hun opgegeten.
Hij is voor mij geen goede trainer dus rot op man.

24 februari 2012 om 22:59

Zei je dat ook toen hij Ajax kampioen maakte vorig jaar? Het zit hem ook niet mee qua blessures he, geef hem nou gewoon even de tijd.

Wij speelde toch ook met een B-team..je bent ook heel goed in onderbouwen...

@haytam

en dat zegt de expert? Hij heeft/had groot gelijk. En wat B-elftal? kijk al die namens eens -.-"

en in de 2de helft was het onderhand geen B maar een A-elftal.

Misschien moet je nog ff de wedstrijd opnieuw kijken?
om dan tot een conclusie te komen dat ze niet met een B elftal speelden?

"1ste helft gedeeltelijk B 2de helft was het onderhand een A-selectie"

Frankie legt de lat gewoon net zo hoog als tijdens zijn eigen prof carrière. Het is een verademing dat hij kritisch is/blijft ipv met zijn borst vooruit te gaan lopen. Geen groter compliment bedenkbaar dan dat Ferguson zich in de tweede helft gedwongen voelde tot wisselen (scholes etc.)!!
Voor het eerst sedert maanden is er werkelijk een stijgende lijn zichtbaar bij Ajax!

Ajax speelde redelijk tot goed maar die slordigheden moeten eruit.

Als je toch ziet hoe die 1ste goal tot stand komt, dat mag niet. Dan wordt je je eigen tegenstander.
En dat moet juist Verthongen zich aantrekken...... op dat podium...... levert hem internationaal kritische noten op.

Evengoed chapeau Ajax, je hebt je van je beste kant laten zien, in de 2de helft Manchester in eigen decorum teruggedrongen en vastgezet.

Put moed en vertrouwen uit deze confrontatie en zet die mentaal in zondag tegen Excelsior en de wedstrijden die gaan volgen.
De aansluiting naar de top 3 ligt voor het grijpen namelijk....

Laat Janssen maar even op de bank zitten......

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren