Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Wij kunnen Man Utd verslaan, ik denk dat ze met een B-ploeg komen'

Laatste update:

Dmitry Bulykin droomt al sinds vrijdag van een heldenrol op Old Trafford. De spits van Ajax zag dat tijdens de loting van de Europa League niemand minder dan Manchester United uit de koker kwam rollen en heeft maar een ding voor ogen: de show stelen in the Theatre of Dreams. “Dat worden fantastische wedstrijden”, zo verheugt Bulykin zich al op de ontmoetingen.

/

“In de ArenA, maar zeker op Old Trafford”, zo laat Bulykin een dag na de loting weten in gesprek met Voetbal International. “Wij kunnen Manchester United verslaan, omdat ik denk dat ze met een B-ploeg aantreden. Ze gaan nu volledige focus leggen op de Premier League, niet op de Europa League.” Eerder op de zaterdag liet René Meulensteen zich echter ontvallen dat Manchester United toch echt grote plannen heeft in de Europa League.

Over de kansen in de Eredivisie is Bulykin ook optimistisch. De regerend kampioen staat momenteel acht punten achter op koploper AZ, maar daar maakt hij zich geen zorgen over. "Acht punten en nog een half jaar te gaan. Dan kan er nog alles veranderen."

Wat doet Ajax tegen Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dromen zijn bedrog Bulykin ;.

Het lijkt me wel geniaal als hij twee keer weet te scoren tegen Manchester United, maar ook tegen een B team van United krijgt Ajax het lastig. Laten we maar hopen op geweldige wedstrijden, alleen zie ik United gewoon doorgaan.

17 december 2011 om 13:05

Dromen zijn geen bedrog, die beleef je onbewust.

Lijkt me logisch zelfs als Man Utd dr B-team opstelt Ajax het heel lastig gaat krijgen.

17 december 2011 om 13:12

Klopt,maar United speelt meer compact, niet zoals real!
Real speelt snel, counter en door elkaar wat lastig is.
ik denk dat de engelse stijl wat meer bij Ajax past en gemakkelijker voor Ajax is dan een spaanse club.
Maarja ik ga nu niet doen alsof we eventjes gaan winnen van United.
Maar het kan leuk worden als iedereen zich 110 % in zet.

17 december 2011 om 14:17

Als je van Real madrid C met 3-0 verliest wat wil je met Man.united B!

17 december 2011 om 14:34

ben jij die 2 ten onrechte afgekeurde doelpunten zeker alweer vergeten?ajax had deze wedstrijd echt niet hoeven te verliezen.

17 december 2011 om 15:46

En daarbij komt ook nog dat Real's B (géén C!!) een paar klasses beter is dan die van United..

17 december 2011 om 18:14

@ erben waar is dat op gebasseerd? United presteert al jaren veel beter dan Real in zowel europa als eigen land. Waarom zouden hun spelers, a of b, dan beter zijn, en een paar klassen nog wel?

17 december 2011 om 21:24

Dante,
Real Madrid kan met haar selectie minimaal twee prima elftallen maken. Ze hebben een brede selectie met veel talent.
United heeft dat ook, maar wel minder. Zet de twee B-teams maar eens naast elkaar.

18 december 2011 om 11:08

Pardon? ten eerste was het Real B, want er stonden genoeg basis spelers in
en Ten 2e speelde Ajax ook met een half B elftal!
En Zelfs real madrid Q zou hier nog mee doen om europees voetbal.
Dat je anti Ajax ben ok...maar om het er zo dik bovenop te leggen vind ik heel overdreven!

17 december 2011 om 14:45

Niks mis met gezonde optimisme.
Als ze er geen geloof in hebben dan kunnen ze beter niet spelen.

Dmitry Bulykin droomt al sinds vrijdag van een heldenrol op Old Trafford.
Ik denk dat het bij dromen zal blijven...

17 december 2011 om 13:15

inderdaad tegen die tijd is ook sigthorson waarschijnlijk weer terug en is ook Klaassen hem voorbijgestreeft en heb je ook nog de Jong achter de hand, zie voor Bulykin geen rol weg gelegd tegen Man united

17 december 2011 om 15:48

Als je een goal nodig heb in de laatste tien minuten dan is Bulykin uitermate geschikt om erin te komen en de winnende te scoren.

17 december 2011 om 17:10

Klaassen is geen spits.

17 december 2011 om 21:18

Er is al meerdere malen vanuit Aja aangegeven dat ze Klaasen als spits willen laten doorgroeien en nee van nature is hij geen spits maar word hier wel voor gebruikt en heb hem zelf daar liever als Bulykin

Hahaha geweldig, zo moet je er ook ingaan om te winnen! Wat een held die Bulykin, van mij hij er 2 maken, daar heb ik niks op tegen.

Ach Ajax verliest gewoon over twee wedstrijden regulier (iets van 2-0 uit en 1-1 thuis) van een B-team van Manchester United. Manchester United neemt het niet serieus, maar heeft ook dan nog altijd een stuk meer kwaliteit.

17 december 2011 om 13:03

Welk B team?

Eerder op de zaterdag liet René Meulensteen zich echter ontvallen dat Manchester United toch echt grote plannen heeft in de Europa League.

17 december 2011 om 13:34

Ik moet eerlijk zeggen dit is wel wat anders dan real madrid, Rooney kan het verschil maken maar verder ben ik er niet zwaar van onder de indruk. Als is het een A-team. Natuurlijk hebben ze meer kwaliteit maar dat verschil is nog niet eens zo groot, verthongen slechter dan Jones of Evans? Dacht het niet. Van der wiel slechter dan Smalling? Dacht het niet.

17 december 2011 om 15:15

ik zou graag willen dat Ajax een even goede selectie had als die van man utd, maar het is toch wel erg dom om een verdediger en een rechtsback uit de premier league met dezelfde vergelijkingsmethode te compariseren als een verdediger en een rechtsback uit de eredivisie

Eerst moet hij maar eens in het elftal zien te komen, en dan nog zien te scoren, en Manchester met een B-ploeg komen, dan kan ik overwegen om mee te denken met Bulykin. Hopelijk worden het leuke wedstrijden voor de neutrale toeschouwer, supporters, Ajax en United.

mooi om te horen dat iemand in de dertig nog zo jeugdig over zijn aspiraties kan vertellen, het blijven voetballers.
Uiteraard is dit affice om te smullen, de mooiste wedstrijd die er wordt gespeeld in de Europa League. Maar weet weet winnen we, al blijft Manchester United een mooie club met veel kwaliteit.

Is te hopen maar zei die dat ook al niet tegen Barcelona als ze door gingen in de CL, we moeten gewoon weten Ajax krijgt het loodzwaar tegen United als hun met de eerste komen. Maar iedereen is te verslaan dus ook United. Dus zet hem op!

17 december 2011 om 13:40

Wat fr1223 zegt is gewoon waar, Bulykin mag blijven dromen, deze man mag eerst maar is zien of hij een basisplaats of mag invallen.. dan kan hij zich pas bewijzen

En waarom zouden wij gefrustreed zijn??onze tijd komt heus nog wel, wij zijn nu bezig om de weg omhoog te vinden en dit jaar Europees voetbal te halen, bij ons is het in de directie geen heksenketel wat betreft de Directeuren en die hele mikmak....

Rare jongens die russen..
Ajax is natuurlijk zwaar de underdog, maar kansloos ben je nooit natuurlijk

Maare mensen.. we doen allemaal alsof het B team van MAN U zo geweldig is??? maar noem een 11 spelers van dat B elftal dan?? daan ben ik wel benieuwd naar ;

17 december 2011 om 13:29

11 Spelers met 3 routine spelers. Dit is een B elftal dat op elke positie een speler heeft die beter is dan de spelers van Ajax. Dan heb je alleen V.d. Wiel of Verthongen(als hij een goede dag heeft) Mischien beter zijn of hun kwaliteiten evenaren. Ga al helemaal geen Jansen of Eriksen opnoemen. Want die zullen het verschil heus niet maken.

T.Kuszczak
R. Da silva
P.Jones
J.Evans
C.Smalling
J.S.Park
P.Pogba
T.Cleverley
R.Gigs
Berbatov
D.Wellback
17 december 2011 om 15:37

Smalling gaat geen LB spelen, ik denk dat Fryers daar komt te spelen. Jones en Smalling zijn, zeker door de blessure van Vidic, belangrijke spelers. Misschien zal 1 van de 2 centraal spelen. Anders komt er een jeugdspeler naast Evans.
Op RB is Rafael dacht ik nog geblesseerd? Anders is het heel goed mogelijk dat hij er speelt. Verder denk ik dat het voor de rest wel klopt, misschien wordt Cleverley eruit gelaten en komt Morrison aan spelen toe, we zullen het zien.

ik heb de selectie net bekeken.. maar van het B eltal raak ik niet onder de indruk hoor..

17 december 2011 om 13:54

Nee, maar de spelers van het B team zijn nog altijd profs en zullen zich willen bewijzen op een Europees podium.
De spelers van Ajax moeten gewoon hopen dat Rooney, nani, Valencia, Young en Anderson niet meedoen anders wordt het een hele moeilijke opgave.

Ik denk dat Ajax thuis nog wel wat in te brengen heeft maar als ze op Old Trafford zijn worden ze ingemaakt. Als je op Old Trafford speelt doet dat gewoon iets met je.

17 december 2011 om 14:36

idd Manchester Utd B met Welbeck, anderson, park, fabio, smalling etc. zijn van andere orde dan Real Madrid B Higuain, Kaka, Arbeloa, Sahin, Callejon

Tegenwoordig denken spelers al ruim van te voren na over hoe ze gaan juichen als ze scoren. Het resultaat is slechte stukjes amateurtoneel, belachelijke danspasjes en teksten op ondershirts.
Denk niet na, laat je gaan. Juich zoals je hoort te juichen als je blij bent: spontaan en ongeremd.

Ey voor de duidelijkheid : Manchester United zal toch echt met de hoofdmacht de tweestrijd aangaan. Dit laat René Meulensteen zich zaterdag ontvallen, nadat vrijdag bekend werd gemaakt dat de Amsterdammers het tegen de kampioen van Engeland op gaan nemen in de Europa League. Ondanks de vele geluiden weet de rechterhand van manager Sir Alex Ferguson dat United deze competitie toch echt serieus neemt. Bron : VZ

17 december 2011 om 13:16

Ja...
Er is daar een mooi gezegde voor! '' Eerst zien, Dan geloven ''
En ik denk niet dat Manu met het 1e komt!

17 december 2011 om 13:19

Het duurt nog zo'n twee maanden voordat de wedstrijd in ons Amtserdam begint. Er kan dus nog veel gebeuren. Stel, het is hypothetisch i know, Manchester United staat dicht tegen de nummer een aan, of zelfs nummer een, dan wil ik nog wel eens zien of ze met de sterkste opstelling aantreden tegen Ajax.

Ik zie geen kansen voor Ajax. Ze zitten nu ook al in de problemen in de Eredevisie.
Bulkyn kan gaan dromen. Maar ik denk dat Manchester Unit

Beetje jammer dat het stuk tekst niet volledig is overgenomen van VI, Hij zegt dat Ajax van United kan winnen omdat hij denkt dat ze met een B-elftal komen.

Hij zegt verder dat hij denkt dat Ajax met 2-0 gaat winnen van ADO morgen en dat hij hoopt twee keer te scoren.

"wij kunnen Manchester United verslaan "

Dat zou best kunnen, maar dan moet je niet met Bulykin aankomen tegen die centrale verdedigers van United. Sigthorsson zal het ook moeilijk krijgen, maar die schat ik toch een stuk hoger in.

Die Bulykin lees zeker de kranten nooit!
Maar hij heeft idd gelijk tegen een B ploeg zijn er wat kansjes tegen de A ploeg is het gedaan!
Dit is wat hij zegt!
“wij kunnen Manchester United verslaan, omdat ik denk dat ze met een B-ploeg aantreden. Ze gaan nu volledige focus leggen op de Premier League, niet op de Europa League.

Maar gelukkig maken ze bij Ajax niet de waan dat ze van de A ploeg kunnen winnen! Geen enkele club uit de eredivisie kan dat!
Maar tegen een B ploeg maakt ajax kans helaas kwam ook dit vandaag in het nieuws

” Eerder op de zaterdag liet René Meulensteen zich echter ontvallen dat Manchester United toch echt grote plannen heeft in de Europa League.

Dus de droom van Buly word meer een nachtmerrie

17 december 2011 om 13:50

Man United kan niet zeggen dat ze met een B elftal gaan spelen want dat is tegen de regels. Ik denk dat ze toch wel een paar spelers rust gunnen want Premier League is toch voor hun het alle belangrijkste en Man City is dit seizoen een hele goede concurrent.

Ach deze loting is natuurlijk zuur maar zorgt ook wel weer voor de nodige inkomsten, ajax moet zich nu focussen op de wedstrijden na de winterstop tegen az en feyenoord. Als ze die winnen dan brengen ze de spanning terug in de eredivisie. Dus scoor maar 2x tegen az buly! Of morgen tegen ado!

Ze hebben met het sterkste team 1x gelijk gespeelt en 1x verloren van Basel. Even goed is ajax zwaar de underdog. Maar dit bewijst wel dat er kansjes zijn tegen Man United. Die ploeg is toch anders als Real en Barca waar je eigenlijk voor de wedstrijd al weet dat je een kansloze avond tegen moet gaat.

Bijna ontroerend als je dit soort woorden hoort uit de mond van een 8-jarig jochie. Helaas betreft het hier een volwassen dertiger die zijn gevoel voor realiteit is kwijtgeraakt.

Heel makkelijk om te zeggen dat United dit gaat winnen. 9 van de 10 keer zal dat ook gebeuren.
Toch heeft Basel ook van ze gewonnen. Dat geeft hoop.

Gelukkig is het balletje rond en United op dit moment niet zo sterk als afgelopen jaren. Ik zie heus wel kansen al zal het heel moeilijk worden. Ajax moet een topdag hebben en United moet een mindere dag hebben.

Gelukkig heeft Ajax dit seizoen Europees toch zijn beste wedstrijden gespeeld en de motivatie zal bij de Ajax spelers toch wat hoger liggen dan bij United aangezien die zich Europees al lang hebben bewezen.

Ik hoop op een positief resultaat. Uiteraard.

17 december 2011 om 13:31

Het is zo wie zo een wedstrijd waar we met zijn alle naar uitkijken. Eigenlijk ben ik wel blij met de loting. Ik ga liever deze ronde strijdend ten onder tegen Man. United. Dan dat ajax nog een ronde overleef en net als vorige jaar tegen pak en beet Lokomotiev Moskou Uitgeschakeld wordt. Nu hebben we tenminste al 2 echte topwedstrijden op het programma staan. En als Ajax deze ronde zou overleven tegen Man United is het zelf vertrouwen zo groot dat we gelijk doorstomen naar de titel daar ben ik van overtuigd.

17 december 2011 om 16:38

Helemaal mee eens.

Voorlopig een ontmoeting waar we enorm naar uit kijken. Laten we hopen op een positief resultaat. Daarmee bedoel ik dat we achteraf, hoe de uitslag ook zal zijn, trots kunnen zijn op Ajax.

We zullen wel zien hoe Manchester United gaat spelen en of ze uiteindelijk met een B ploeg zullen spelen. Ik denk dat een Alex Ferguson misschien wel teleurgesteld is in de uitschakeling van de CL maar uiteindelijk ook deze prijs serieus zal pakken. Misschien dat hij met een mix van A en B spelers gaat spelen en zelfs dan is United enorm gevaarlijk. Ik verwacht eerlijk gezegd dat United gewoon doorgaat. Thuis zullen ze normaal gezien gewoon winnen van Ajax en in Amsterdam zouden ze ook in staat kunnen zijn om te winnen maar met een gelijkspel zullen ze ook wel kunnen leven.

Over het algemeen is de belangstelling voor de Europa League in Engeland bijzonder gering. Dat Tottenham Van der Vaart niet eens ingeschreven had voor het toernooi en er inmiddels ook uit ligt illustreert dat helemaal. In Engeland telt buiten de eigen competities alleen de Champions League. En financieel gezien is dat terecht, want feitelijk is de Europa League een armzalig B-platform dat nauwelijks iets oplevert. Ik hoop dat United die visie deelt en inderdaad een de tweede garnituur naar Amsterdam stuurt. Ajax werd op schandalige wijze doorgang in de Champions League onthouden en dan heeft het ook nog de pech op de zwaarste tegenstander in de Europa League te stuiten. Ik zou het sneu vinden als ze dat de kop kost in Europa.

Niettemin denk ik niet dat Ajax werkelijk goede kansen heeft tegen United. Men maakt wel de vergelijking met FC Basel, maar dat is niet terecht. Net als Eriksen heeft Basel ook een creatief toptalent in de persoon van Shaqiri, maar wat Ajax niet heeft en de Zwitsers wel is stootkracht voorin! Als Ajax niet over Sigthorsson en Boerrigter kan beschikken ligt de voorhoede nagenoeg lam. Uiterst pijnlijk om te zien dat dan alle aanvallende intenties staan of vallen met de ingevingen van twee domme, voorspelbaar naar binnen trekkende buitenspelers, de goede bedoelingen van Lodeiro en Erikssen ten spijt.

niks is onmogelijk...als ajax 2 heeeele goede dagen heeft en manchester 2 heeeeeele slechte zit een stunt er inderdaad zeker wel in..

Stel Ajax verslaat Manchester United, die ongetwijfeld met een C-elftal zal spelen, zal je meteen de arrogantie krijgen dat Ajax een absolute topclub is die in Engeland mee zou kunnen draaien voor de PL titel. ;

United met een B-team is nog 6 klasses beter dan Ajax Russische vriend.

B-teams tegen Ajax.. Zo jammer Ajax is niet meer wat het ooit was..
Ik hoop Dmitry dat je een hattrick maakt tegen Man Utd, dat je ze maar een poepie mag laten ruiken!

Hopen mag toch?

Ik denk dat ze toch met een B-team komen..hoe verder ze komen hoe meer "a" spelers ze erin zetten denk ik. Rond de halve finale zullen ze wel op oorlogssterkte aantreden

Zo'n uitspraken doe je beter niet op voorhand. Sommige spelers zijn gebrand op eerherstel en dat gaat verder dan enkel in de PL. Evra had naar mijn weten al aangegeven dat de enige oplossing op eerherstel het winnen van de CL was. Ferguson lijkt me trouwens niet de trainer om een competitie zomaar aan de kant te schuiven. Een echte winner is het, dus ook dit zal hij op zijn palmares willen zetten.

Als ik Ajacied was dan zou ik niet blij worden als mijn club liever tegen het B-team voetbalt. Kom op man, verliezen van Manchester is geen schande. Maar dan wel tegen de 1e keus van Fergurson.

Real Madrid is veel beter dan Manchester United.cristiano Ronaldo, Kaka, Mesut Ozil ect ect, dat allemaal sterren en ze spelen sneller dan Man United. Ik zie zeker kansen voor Ajax, anders moet je ook niet aan beginnen aan deze 2 wedstrijden. Het is ook mooi om te horen zoals Dmitry Bulykin, dat ze met vertrouwen er naar toe gaan en in Amsterdam.

ect Manchester United is de favoriet en Ajax moet het hebben met welke spelers hun gaan spelen of wat anders???..

Je kunt wel zeggen dat United betere spelers heeft, meer kwaliteit.. maar dat heeft Lyon ook ten opzichte van Ajax, en ajax was over 2 wedstrijden gelijkwaardig al dan niet beter.. je moet niet alleen naar de spelers kijken, ook de factoren vorm, geluk, mentaliteit, en motivatie spelen mee.

Bulykin heeft zeker goed zitten slapen. Maar de meeste dromen zijn bedrog. Blijft wel lachwekkend zijn uitspraken. Ajax vrijwel geen kans tegen Manchester of Ajax moet ze omkopen dan hebben ze misschien wel een kans.

Je mag best dromen. maar Manchester United verslaan gaat wel heel ver.
ze zullen vast wel een paar gaan sparen. maar niet een B ploeg. want het zijn toch 2 wedstrijden waar je liever niet wil verliezen. als nu eenmaal toch in die Europa League zitten willen ze hem nu ook graag winnen.
as je ziet wie er allemaal mee doen is die prijs niet zo minder dan de Champions League.
alleen het geld stelt geen reed voor voor Man U.
als ze tegen Ajax er gelijk uit vliegen zullen ze nog meer kritiek uit de hoeken krijgen.
maar ja de voetbal wereld is zo optimistisch. als ze kampioen worden van England is iedereen die uitschakeling in de Champions League al vergeten.
kampioenschap in eigen land telt het meest voor hun. als is CL toch ook een prijs die ze heel graag wouden hebben.

ik hoop voor Ajax dat Man U toch B elftal opstelt en dan toch kans krijgt om door te gaan. voor Ajax zou het fantastisch zijn om Manchester United te verslaan. die uitschakeling van de CL zou dan wel wat minder worden. want als je nou de boel om komt en van Apoel wint. of je wint van Man U. dan weet ik wel waar je trotser op kan zijn. alleen je krijgt een stuk minder geld. en in de CL krijg je veel meer aandacht.

Je verliest met 0-3 thuis van een B-team van Milan, maar je denkt te kunnen winnen van een b-team van Manunited.... Ik zal met veel genoegen naar die wedstrijd kijken.

17 december 2011 om 21:26

0-3 tegen Milan? Nooit gebeurd.

Ik dacht hetzelfde.
Voor Man. United is het 'maar' de Europa League. Dus ze zullen met een (half) B-elftal spelen, denk ik, en daar kan Ajax echt wel van winnen.
Het worden twee mooie wedstrijden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren