Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Wie is Cruijff dan wel, hij heeft je voor van alles en nog wat uitgemaakt'

Laatste update:

Truus van Gaal heeft het bijleggen van de ruzie tussen Louis van Gaal en Johan Cruijff tegengehouden. De eega van de beoogd algemeen directeur van Ajax vond dat het lid van de RvC in het verleden veel te veel praatjes heeft gehad en een verzoening niet verdient. Van Gaal dacht daar anders over.

/

"Louis had nooit gedacht dat het nog zo ver zou komen dat Ajax hem daadwerkelijk zou vragen", vertelt Truus van Gaal in Privé. "Voor hem is het een eer, want het is een baan die hij altijd heeft gewild." Truus van Gaal had echter daar haar bedenkingen bij. "Het is zo'n geruzie daar. Maar voor Louis is het een uitdaging om er weer een gezonde organisatie van te maken."

Cruijff noemde Van Gaal jaren geleden 'geen goed mens' en 'een slechte trainer'. Van Gaal wilde de ruzie bijleggen, maar zijn vrouw hield hem tegen. "Je zou wel gek zijn, zei ik. Waarom zou je Johan bellen, hij heeft je voor van alles en nog wat uitgemaakt. Wie is hij dan wel? Het heeft Louis veel pijn gedaan dat Johan hem openlijk heeft neergesabeld. Toch is hij ook een man die niet lang haatdragend is. Zelf heb ik mijn bedenkingen over Cruijff, maar dat is mijn mening."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
23 november 2011 om 11:20

Truus is een echte Feyenoorder! hehe ze wilt duidelijk een stokje steken!

23 november 2011 om 12:54

Truus is gewoon een lieve vrouw die zoals het hoort het opneemt voor haar man.

23 november 2011 om 18:27

Truus is gewoon een heks die het vuurtje in de media nog eens extra wil opstoken.

23 november 2011 om 19:12

Ach komop. Dus de altijd autoritaire en zelfverzekerde Van Gaal laat zich ff door zijn vrouw zeggen met wie hij wel of niet mag praten? Wat is het precies, zijn vrouw of zijn moeder?

Ik ben het er hier mee eens met Louis. Cruijff is misschien een goede voetballer geweest, maar zijn persoonlijkheid is van een heel erg laag niveau en het is een provocateur van het hoogste niveau. Ik weet dat de meeste ajacieden het hier niet mee eens zijn, maar cruijff is een seniele scheiheilige vent die doet of hij nooit wat fout doet. ik, als ajacied sta hier volledig achter Louis. Thumbs up als je het met me eens bent.

Afca forever

23 november 2011 om 11:20

Als je geeneens schijnheilig goed kunt spellen...begin er dan niet over.
Gelukkig heeft Louis nog nooit van het woord 'provoceren' gehoord...man, man wat een flauwekul jij in zo'n klein tekstje toch nog allemaal kwijt kan...hulde!

23 november 2011 om 11:23

Wat een onzin.

Sinds wanneer heb je trouwens gradaties in persoonlijkheden?

Daarnaast zijn de meeste Ajacieden ook niet tegen van Gaal. Alleen er is 5 maanden geleden besloten om met Cruijff in zee te gaan. Het zou verschrikkelijk maar dan ook verschrikkelijk belachelijk zijn om daar nu alweer vanaf te stappen.

Dus stap eerst maar eens af van het idee dat het Cruijff tegen van Gaal is. Daarna mag je duimen opsteken wat je wilt.

23 november 2011 om 16:11

Dat is al eerder gebeurd toch? Dus waarom zouden ze nu ook niet afzien van Cruijff?

Ik denk dat van Gaal de rust terug kan brengen bij Ajax en niet die arrogante clubje van Cruijff. Wat een disaster daar zeg. Ajax had er nooit aan moeten beginnen je weet dat je dan gezeik krijgt.

23 november 2011 om 23:28

@bambino04

Wat ook eerder is gebeurd is het volgende:
''voor hem is het een eer, want het is een baan die hij altijd heeft gewild.''.
Hij heeft de baan al eens gehad, maar wegens een diepgaand meningsverschil over het technische beleid, moest van Gaal op 16 oktober 2004 gedwongen vertrekken bij Ajax.

Gelukkig is dit nu niet aan de orde.............
Het komt bij mij eerder over dat Louis met terugwerkende kracht zijn gelijk wil halen.

En het is nog nooit eerder gebeurd dat Cruijff zijn werk mocht uitvoeren en afmaken!

23 november 2011 om 11:54

@ The_matrix

Toch wel jammer, Ajax supporter zijn en niet weten hoe Cruijff is. Het feit dat je al zegt dat hij "misschien" een goede voetballer is geweest zegt al genoeg. Wat Cruijff heeft betekend voor Nederland, goede doel, voetbal in zijn algemeenheid, Barcelona en Ajax is ongekend. En dan durf jij te beweren dat het een seniele schijnheilige vent is? Deze man doet en heeft meer bereikt dan jij ooit zult bereiken daarnaast is hij alles behalve schijnheilig eerder recht door zee en niet om het punt heen lullen. En volgens mij is het nog altijd de RVC die zich niet aan de afspraken houdt en volgens mij is het nog altijd Louis die achter de rug van Cruijff deze functie heeft geaccepteerd. Jij als Ajacied bent helemaal geen Ajacied in mijn ogen. Je kent de clubiconen niet eens, ga toch fietsen stelen man.

23 november 2011 om 16:20

Of Cruijff houd zich niet aan de afspraken. Kan jij mij vertellen wat er allemaal is besproken bij zijn aanstelling dan? Tot op heden heb ik nog niks positiefs gezien van de heer Cruijff. Alleen maar zeiken dat de jeugd niet goed is terwijl meer dan de helft bij een Topclub terechtkomt en het grote Oranje halen. Kijk naar Oranje de meesten zitten of hebben een Ajax verleden. En een tijdje ook negatief geweest over Oranje en hoe het wel moet en blablabla maar zelf Bondscoach worden ho maar daar past ie voor. Het liefst zou hij alleen maar met Barcelona willen samenwerken en natuurlijk niet te vergeten zijn wil is wet!

Nee, als je gezeik wilt dan is Cruijff de ideale persoon ervoor.

23 november 2011 om 16:34

Das een verschil van inzicht. Jij vind het goed gaan....johan Cruijff denkt dat het nog beter kan.

Aan welke afspraken zou Cruijff zich dan niet houden volgens jouw?

23 november 2011 om 19:30

Er is afgesproken dat Cruijff de jeugd zou regelen en dat er geen technisch manager zou komen. Die is er nu dus wel ineens en dat terwijl Cruijff al lang bezig was met de jeugd en dat wordt nu ineens teniet gedaan. En ook is het zo dat de RVC helemaal geen afspraken kan maken zonder dat alle personen daarbij aanwezig zijn, en dat zullen ze nog wel merken ook. En welke afspraken houdt Cruijff zich dan niet volgens jouw? En op het moment staat er maar één speler van Ajax in de basis bij Oranje. En de spelers die nu bij topclubs in de basis staan zijn spelers die uit de jeugd van Ajax komen toen het nog dik in orde was.

Het is allemaal leuk dat je stom loopt te lullen dat Cruijff alleen maar loopt te zeiken maar je weet niet ineens wat er speelt blijkbaar. Dat je niets positiefs heb gezien komt omdat jij waarschijnlijk nooit bij de jeugd kijkt. Een tijdje geleden was hier ook het PVA van Cruijff te vinden en dat was ook dik in orde. Ook heeft hij de jeugdtrainers gehaald o.a. Jonk en Bergkamp.

23 november 2011 om 23:50

@bambino04

"kijk naar Oranje de meesten zitten of hebben een Ajax verleden"

Hebben Robben, van Persie, Kuyt, van Bommel, Affelay, Mathijssen, Pieters, Wijnaldum, Strootman, Boularous, Luc de Jong, Elia en Braafheid allemaal bij Ajax gezeten joh? Dat wist ik niet.

Kun jij mij dan vertellen wat voor succes Ajax heeft gehaald zonder Cruijff tussen 1996 en heden?

Overigens wilde Cruijff ooit tot 2x aan toe in stappen bij Oranje, maar werd hij tegen gehouden door de gluiperige Michels.

24 november 2011 om 00:19

de tijd dat er jeugdspelers (wereld) top werden vanuit de ajax jeugdopleiding is alweer een aantal jaar geleden. (vd vaart, sneijder) en dan op dit moment vd wiel.
maar dat is gewoon te weinig en wat Cruijff wilt bereiken is ieder jaar/2 jaar 1 a 2 toppers uit de eigen jeugdopleiding en nu gebeurt dat gewoon niet.
daarom was er kritiek en daar wordt op dit moment aan gewerkt

de reden dat Cruijff geen bondscoach was, is omdat Rinus Michels hier persoonlijk een stokje voor heeft gestoken bij de knvb waardoor niet Cruijff maar Leo Beenhakker NL leidde op Wk90
Later probeerde Cruijff weer om bondscoach te worden, maar werd dit eigenlijk 'verboden' door zijn vrouw vanwege het feit dat Johan Cruijff een hartpatient is.. en bondscoachschap/trainer zijn teveel stress met zich meebrengt..

23 november 2011 om 11:55

@ The Matrix

Waarom nou weer het Kamp van Gaal of cruijff kiezen.

Het probleem zit hem bij de 4 Rvc-ers die Van Gaal gebruiken om e.a in de organisatie naar hun wensen in te vullen.
Het verhaal van onze lieve Truus hierboven vindt ik -met alle respect- gezwam van de eerste klas!!
Ten 1ste : Het is de Prive......(!!)
Ten 2de : Hiermee continueerd Truus het probleem waardoor dit alles is ontstaan!
Persoonlijk zie ik dit als een "heilig, het achter de ellebogen hebbende bekentenis" die alleen maar meer de kant van Cruijff in het negatieve daglicht zet!
Waarom nou op bassis van deze informatie elkaar proberen een loer te draaien?

Waarom moet Truus zich hiermee bezig houden?
Als Truus een echte vrouw was geweest had ze Johan gebeld en bovenstaande tegen Johan persoonlijk verteld waardoor het in ieder geval een stuk gemeende en eerlijker over komt. - Dit wederom via de media spelen is puur zoeken naar extra doodsteekjes richting Johan en consorten.

En ja, zoals je schrijft is Johan een -in jouw woorden- "provocateur" , echter kan je dat woord ook opvatten alszijnde een "eerlijk" en "oprecht" mens die gewoon verteld zoals hij het ziet en voelt. Dit doet Johan overal de laatste weken Paul & Witteman / VI etc etc.

Als je daartegen de argumenten van de RVC zet vallen deze in het niet!
En dat achterbakse stelletje van 4 heb ik de laatste dagen niks meer van vernomen omdat ze weten dat het kamp Cruijff groter en sterker is op basis van "eerlijkheid" !!

Hoe kun je nou verkondigen, zonder argementen, dat Cruijff een seniele schijnheilige vent is..... ??

23 november 2011 om 12:05

Heb je het over een provocateur en persoonlijkheid van laag niveau, om LvG te beschermen?
Moet je eerst maar eens even doorlezen hoe LvG met andere mensen omgaat. Als het om provoceren gaat staat LvG toch met stip op nummer 1. En wat een persoonlijkheid is het als je alle voetbaliconen van Bayern neerzet als een stel sukkels die er geen verstand van hebben en dat ze gewoon naar LvG moeten luisteren.,

Beide zijn gewoon toppers in hun vak, alleen zouden beiden gewoon water bij de wijn moeten doen en ook naar elkaar luisteren.

23 november 2011 om 12:22

Het is een stuk makkelijker een standpunt in te nemen door woorden te gebruiken die jezelf kent.. Gewoon een tip

Lijkt me verstandig van Truusje als ze haar lippen even op elkaar houdt en al helemaal tegen de privé. Door deze oude koeien weer uit de sloot te gaan halen zal Louis er ook niet beter op komen te staan.

Afca Forever

23 november 2011 om 13:12

Gewoon een tip voor jou dan.

Je snapt wat hij/zij bedoeld toch? Daar gaat het om en niet of het goed gespeld is!! Hij/zij heeft tenminste een standpunt. Waar is die van jou? Verder dan een corrigerende tekst over spelfouten kom je niet namelijk! Behoorlijk ergerlijk is dat geneuzel over spelfouten. Niet iedereen beheerst het even goed om wat voor reden dan ook. Denk daar eens bij na(geld ook voor jou, Hank72)!!

On: Van Gaal en Cruijf komen er vast nog wel uit. Zoniet, dan zal één van beide het veld moeten ruimen. Volgens mij zijn dat de enige opties.

Persoonlijk zou optie 2 mijn voorkeur hebben. Het gevaar van ''oud zeer'' tussen beide zal nl. altijd op de loer liggen waardoor het risico op onrust ongekend hoog blijft.

23 november 2011 om 14:06

Als je niet weet hoe je iets schrijft, zoek het dan op. Het is gewoon ontzettend irritant om te lezen dat iemand wordt uitgemaakt voor schijnheilig maar het dan te spellen als scheiheilige. Ik ging ook nog inhoudelijk in op de reactie door te reageren betreffende het provoceren van Cruijff...

Ik val echt niet over elke spelfout, een d of een t fout of een letter 'vergeten' kan allemaal gebeuren, overkomt mij ook vaak genoeg. Dan heb ik het nog geeneens over al die 'creatieve' manieren hoe het woord sowieso hier dagelijks honderden keren wordt neergezet, echt ik heb alle mogelijke combinaties al voorbij zien komen. Helaas zelden de goede...

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een inhoudelijke reactie, maar als een reactie van de spelfouten aan elkaar hangt, verliest de inhoud alle waarde.

Verder heb ik zijn reactie ook gelezen, noemde het niet voor niets veel flauwekul in een kleine tekst, paar voorbeelden voor jou dan. Cruijff is een seniel...cruijff was misschien een goede voetballer...misschien??? Laat dan maar...

23 november 2011 om 12:53

@ The_matrix:

Degene die schijnheilig" is is Louis van Gaal.
Vorige keer in het bestuur bij Ajax is ook weggegaan, en heeft gezegd nooit terug te keren..

Hij weet dat Cruijff bezig is om de organisatie opnieuw structuur te geven, en dan achter de rug om gauw deze functie aannemen. Wie is hier dan schijnheilig? en nog iets: Weet je wie de "echte" Ajaxied is: Cruijff. Dat is van Gaal ook niet, want als de Duitse of Argentijnse bond met een aanbod komt, dan is hij toch weg, en komt bij: Weet je waarom van Gaal pas volgend jaar begint bij Ajax? Omdat hij nu dan nog 4 miljoen van Bayern kan krijgen.. Nou wat een Ajax hart heb je dan zeg?!.. Van Gaal is een geweldige trainer, maar dat heeft Cruijff ook bewezen. Daarnaast was Cruijff een wereldvoetballer, en heeft hij bewezen een voetbalclub (zowel qua structuur als voetbal) naar een topniveau te kunnen brengen: FC Barcelona.

Dus in alle opzichten wordt Van Gaal omver geblazen door El Salvador: Johan Cruijff.

23 november 2011 om 13:29

Wat kraam jij een onzin uit zeg.
Daarom bleef er maar 1500 man zitten zaterdag!
Weet jij wel wat seniel en schijnheilig betekent?
Aangezien je dit niet eens kunt schrijven wil ik je het wel uitleggen!
Seniel= zwakzinnig of achterlijk
Schijnheilig = achterbaks of huichelachtig

Je noemt twee dingen die hij juist niet is!of bedoelde je v Gaal of andere rvc leden?
Kijk maar even naar je thumbs zie je meteen hoeveel ongelijk je hebt.

alsjeblieft Truus, laat dit aan Mr van Gaal, over ipv je verhaal te verkopen aan een goedkoop roddelblad, wat het er niet geloofwaardiger op maakt! Zelfs zij probeert er op vooruit te gaan.

Nou Truus heel voetbal liefhebbend Nederland zat inderdaad op jouw reactie te wachten :D

23 november 2011 om 11:23

Inderdaad, eindelijk laat ze iets van zich horen!

Tja, wat Truus zegt kan me worst zijn, ik hoop dat Van Gaal en Cruijff elkaar kunnen vinden en het verleden achter zich kunnen laten. Als zij samen kunnen werken zou dat alleen maar goed zijn voor Ajax.

23 november 2011 om 11:56

@ Nec-shady: haha ja inderdaad, hoe zinloos kan een mening zijn. Misschien moeten de kinderen van Frank de Boer, de kleinkinderen van Cruijff en neefjes en nichtjes van Ten Have ook maar even snel oordelen want ik ken hun meningen nog niet

Waarschijnlijk zullen veel mensen nu zeggen: Wie is Truus dan wel niet om dat tegen te houden. Mensen hebben daar misschien gelijk in, maar Truus wil alleen maar haar man verdedigen. Waarschijnlijk heeft zij gezien hoeveel pijn Louis had gedaan toen Cruijff dat had gezegd. Ik denk dat Truus hier alleen maar de goede bedoelingen voor Louis heeft, dat hij niet zomaar blind ergens in stapt en later veel over zich heen krijgt.

Bron: Privé
Ik dacht dat dit een voetbalsite was, plaats zoiets dan in de wandelgangen...wie is er nu in vredesnaam in de mening van Truusje geïnteresseerd?? Op dit moment is een van Gaal eigenlijk al teveel bij Ajax..krijg je dit er ook nog bij.

Ga eens stofzuigen Truus.

Wat de hell heeft dit nou weer voor nut? Cruijff heeft heus wel spijt van zijn woorden destijds daar ben ik van overtuigd. Ik weet zeker dat JC bereid is om met Van Gaal samen te werken en het verleden te laten rusten.

Ik snap ook niet waarom zij waarschijnlijk na al die jaren nog steeds op zoek is naar erkenning of medelijden. Wat een gejank om niks zeg.

Een ruzie van jaren geleden -,- vergeten is moeilijk, maar vergeven lijkt me toch niet zo moeilijk?

23 november 2011 om 11:21

Nou ik hoor van dat ''kamp Cruijff'' alleen maar geluiden als ''zijn filosofie is zo anders dan die van ons'', ''''het past niet bij elkaar'''' en ''het zijn twee tegenpolen''. Dus daar wil men echt niet samenwerken met Van Gaal.

23 november 2011 om 11:37

Dat komt omdat "kamp v.gaal " een technisch directeur heeft aangesteld en dus ook niet wil werken volgens de uitgezette lijnen van 16 ex voetballers die op technisch gebied verantwoordelijk werden geacht.

Als je niet weet wat je zegt of je vind het te ingewikkeld, reageer dan iets genuanceerder.

23 november 2011 om 11:58

Dat heeft toch niks met Van Gaal te maken? Er wordt hier boven beweerd dat men wel wil samenwerken met Van Gaal, wat dus totaal niet waar is.

23 november 2011 om 12:14

Zie één van de eerste artikelen toen bekend werd dat van Gaal AD zou worden. Daarin zegt hij dat hij bij Ajax wil werken mits ze volgens zijn manier werken. Als er dan vervolgens ook nog een TD word aangesteld dan lijkt het me logisch...

Overigens is het niet puur camp Cruijff die dit beweerd maar dat terzijde.

23 november 2011 om 11:25

Ik denk dat wanneer iemand je publiekelijk neerhaalt het moeilijker is om diegene te vergeven dan je denkt. Ook al zijn er jaren over heen gegaan.

23 november 2011 om 11:37

Nou inderdaad, wat een gezeur zeg. Zegt van Gaal niks gaat ze vrouw lopen raaskalken. ga gewoon een pot vreten maken en hou je bij je leest.

Volgens mij heeft Cruijff nooit gezegt dat hij geen goede trainer is, zelfs zei hij van de week bij Paul en Witteman dat hij een hele goede trainer is.

Cruijff had van Gaal vroeger opgenomen in zijn familie en in zijn huis in spanje en ineens ging van Gaal weg, zonder een bedankje of iets te laten horen. Cruijff liet hem in de keuken kijken bij Ajax en Barca en toen heeft van Gaal blijkbaar dingen achter Cruijff z'n rug gedaan.

Kijk RvC is in deze de kwalijke met al het gedoe, maar ook va Gaal is niet netjes geweest, die ging ook geheimen gesprekken aan net als alle winden meeprater Blind.

En dan komt die Truus ook nog om de hoek kijken en haar mening geven en zeggen dat zij (wie is zij die eigenlijk) bedenkingen heb over Cruijff, ja die ligt die wakker van Truus!!!!!!!!

Kijk dit is nou een geschikte vrouw voor de raad van commisarissen!

23 november 2011 om 11:50

Niet echt, want zij kan nog minder met Cruijf dan Louis dus dat word al helemaal niks.

Truus had dit niet hoeven melden en waarom moet zij er nou mee bemoeien? Ze mag haar mening wel geven natuurlijk, maar als ze het voor haar hielt, dan hadden Cruijf en Van Gaal het er over kunnen hebben en wie weet het uitpraten.

Maja het mocht niet zo zijn, misschien dat Louis en Johan in de toekomst toch nog samen kunnen werken.

Vraag maar eens bij Bayern naar van Gaal....

Over de trainer zijn ze tevreden, maar over de mens juist niet!

Van Gaal is gewoon enorm arrogant en doet precies wat hij wil en duldt geen inspraak van anderen...ik denk dat dat juist ook niet hetgene is wat ajax op dit moment nodig heeft....

Ik geloof niet dat het een goede algemeen directeur is....hij zal ajax precies naar zijn hand willen zetten ipv te kijken wat het beste is voor de organisatie...

en vertrekken de jeugdtrainers, dan zal ajax ook op dat vlak meer macht krijgen en zijn poppetjes daar neerzetten....

van gaal zou een passant moeten zijn, maar ik denk dat hij er alles aan gaat doen om ajax 'van hem' te maken....ze willen hem ook meteen een contract geven van 4-5 jaar, en dat zegt in mijn ogen alles....

Jezus, wie is Truusje dan wel!! Als nou de vrouwen zich er ook nog mee gaan bemoeien, hoe is het mogelijk. Gebruik je verstand mevrouw Truus en hou je mondje. Het is al erg genoeg zo bij Ajax.

Ik vind dit echt typerend voor de media. Net nu het allemaal stukje bij beetje tussen die 2 beter lijkt te worden, zoeken ze iemand uit die het vuurtje nog weer even aanwakkert. Ja ik weet het, het is de privé, maar toch.. Sensatiezoekers

23 november 2011 om 11:23

Beter lijkt te worden? In welke wereld leek het net beter te gaan worden?

Haha...dit nieuws plaatste ik net in een andere topic!! Scherp VZ!

23 november 2011 om 11:37

JIj leest de Prive? haha

23 november 2011 om 12:46

Nee, msn.nl

En zo zie je maar weer achter iedere man staat het karakter van zijn vrouw. Als iemand een ruzie goed wil maken ga je dat toch niet tegen houden? Dit is toch wel het domste wat ik in de hele soap rond Ajax heb gehoord. Heerlijk dat de Privé nu ook een plekje op voetbalzone heeft bemachtigd maar op deze manier laat je toch wel heel erg kennen hoe je werkelijk bent. Van Gaal heeft niet mijn voorkeur maar dit tekent wel dat HIJ het wel goed voor heeft met mijn club. Zijn vrouw daarentegen niet.

Truus ziet haar wereldreis niet doorgaan en is een beetje bitter.
Wordt zo moe van al die verhalen en dit is wel echt het toppunt, de mening van Truus van Gaal.
Truus is met Louis getrouwd dus die neem ik sowieso niet al te serieus.

Hey, deja vu...was het ook niet de vrouw van Michels, die Rinus opstookte tegen Johan...nu gebeurt (nagenoeg) hetzelfde met Truus en Louis....

de parallellen zijn in ieder geval zichtbaar...

Het lijk wel alsof de vrouwen van de geschoolde trainers alles bepalen...en er een natuurlijke afkeer tegen Johan op nahouden...

23 november 2011 om 11:52

Hey, was het niet de vrouw van JC zelf die ervoor zorgde dat hij niet naar de WK in Argentinie ging?
Vrouwen bepalen gewoon alles!!!!

on: voetbalnieuws uit de Privé, het moet niet nog gekker worden....

23 november 2011 om 12:20

Idd vrouwen en voetbal gaan kennelijk gewoon niet samen...

Ach man dat hele media circus begint echt een hetze te worden. Wat is de bron juist ja Prive..iedereen weet dat je dit soort walgbladen die volstaan met leugens en roddels niet moet geloven. Er zal ongetwijfeld iets instaan over de mening van Truus van Gaal maar die zal echt wel weer iets genuanceerder liggen dan hier naar voren komt. De media en helemaal de prive vind het heerlijk om dit soort ''smul'' (ik walg ervan) verhaaltjes te verkopen. Het wordt tijd dat het weer eens over voetbal gaat in plaats van dat telkens elkaar de zwarte piet willen toeschuiven!

Manmanman... Als ik een hekel moest hebben aan iedereen in mijn omgeving die iets gezegd heeft dat ik minder leuk vind, zou ik de straat niet meer op durven vanwege de vijanden. Zeker in de sport worden dingen wel eens wat harder en wat botter gezegd... boeiend! Als je daar al zo'n 'pijn' van hebt dan ben je totaal ongeschikt om directeur te worden, want dan blijf je na twee weken al huilend in bed liggen. Cruijff, de Rvc, Truus en Louis van Gaal... Ze gedragen zich echt allemaal als kleine kinderen en dat moet de grootste club van Nederland in goede banen gaan leiden.

Truus ga naar huus, waar bemoeit dat mens zich mee? Moet toch niet gekker worden.
Volgende bericht gaat vast over de mening van Danny Cruijff

Verschrikkelijke vrouw die Truus. Echt niet te geloven. Vershrikkelijk kansloos om wel iedere avond naar Het Spijt Me te kijken en te zwijmelen met neptranen, maar vervolgens wel je man afraden een ruzie bij te leggen.

Als de truusjes zich er al mee gaan bemoeien *zucht*

Truus bedankt voor je minimale bijdrage waar niemand op zat te wachten.
Ajax speelde gisteren een redelijke wedstrijd waar de goal aan beide kanten had kunnen vallen, dus ik ben blij met het punt dat ze hebben meegenomen.

Ik hoop dat er wat meer over voetbal word gesproken in plaats over de Raad van Criminelen.

Dit bericht is goed voor de televaag niet voor hier. Wat maakt het ons nou uit wat zij vind en wat er vooraf heb gespeeld, we weten allemaal wel dat die 2 geen grote vrienden zijn. Typisch bericht om de soap nog meer uit te breiden.

"toch is hij ook een man die niet lang haatdragend is" Eeeeeuhm daar heb ik anders zo mijn bedenkingen bij. Als vrouwen zich ook nog eens met voetbal gaan bemoeien is de soap compleet. Johan Derksen had hier wel gelijk in, als je van Gaal binnen haalt krijg je zijn vrouwlief er gratis bij. Voor de ego die van Gaal heeft zit die nog dik onder de plak, maar dat zie je wel vaker met zulke ego's, in het bedrijfsleven ook. Hoe hoger de functie des te minder ze thuis te vertellen hebben, tenzij ze een thaise hebben laten overkomen

Truus is boos dat haar wereldreis niet door gaat.

Ik wacht nog even op het wederhoor van Danny Cruijff in deze kwestie.....ook zou ik graag de mening van Mien Dobbelsteen willen weten, aangezien zij ook een roeptoeter heeft die overal te horen is.

Ofwel, boeiend dit....laten we het eens over Voetbal hebben!

Als de zogenaamde racistische uitspraak van Cruijff jegens Davids zo luchtig word afgehandeld.
Dan zullen Cruijff en van Gaal er in één op één gesprek er ook wel uit kunnen komen.
Zo zie je maar het zijn altijd de mensen die niks met voetbal te maken hebben die onrust stoken.
Zie Truus van Gaal en Steven ten Have, deze rotte appels zouden zich met hun eigen zaken moet bemoeien.

Truus van Gaal geeft hier dus exact het grote probleem van Johan Cruyff aan. Johan Cruyff heeft in zijn leven alles en iedereen beledigd. Slechts een paar 13 jarige bakvisjes bij een Justin Bieber concert volgen de heilige Johan volledig kritiekloos als een soort sekte. Je moet dan denken aan de aalgladde Keje Molenaar, Jaap de Groot die via de door hem geschreven Cruyff column ontzettend veel onrust heeft veroorzaakt bij Ajax en Johan Derksen die zijn geloofwaardigheid als onafhankelijk journalist verloren is. Door al deze jarenlange beledigingen van Cruyff aan het adres van vele mensen die actief zijn bij Ajax zal het hele proces uiteindelijk ook sneuvelen. Cruyff was een briljante voetballer maar is als mens aanmerkelijk minder briljant. Hij heeft ernstige tekortkomingen op sociaal vlak en dat zal hem ook nu weer opbreken. Ajax kan alleen de toekomst in als Cruyff weggaat bij Ajax. Al die groupies op de tribune in de Arena, hier op VZ of waar dan ook in de lande zullen mij wel weer voor gek verklaren. Echter dat deden ze ook toen ik zei dat Jol als gevolg van Fulhamgate problemen zou krijgen. Dat EH niet in het Ajax systeem paste was ook duidelijk maar kon ik ook niet zeggen. En al maanden voor de Boer aangaf dat Vertonghen te vaak slecht speelde riep ik hetzelfde. Maar hoe durfde ik te beweren dan Vertonghen geen wereldverdediger was. Ook nu is het zo klaar als een klontje dat het project Cruyff gaat mislukken als gevolg van zijn karakter maar alle Ajacieden roepen elkaar weer in koor na zonder zich ooit in de geschiedenis van de conflictenkoning Cruyff te hebben verdiept.

23 november 2011 om 12:17

Ach daar hebben we Korenaar weer met zijn fameuze glazen bol...je schrijft behoorlijke lappen tekst. Alleen zo jammer dat ze zo goed als onleesbaar zijn, maar goed in feite komt het er op neer, niemand heeft er verstand van alleen Korenaar..want alles wat jij beweert komt later uit!!

"vol bewondering nog maar eens je tekst lezen en het nazoeken op geheime boodschappen en wat voor onthullingen je misschien nog wel meer plaatst in je berichten...je omschrijft je jezelf nu eenmaal als degene die alles weet, jaja zelfs van tevoren al ziet aankomen!!! Dus ik wil natuurlijk niks missen..."

23 november 2011 om 12:33

Over een paar maanden zul je nog wel eens aan je eigen reactie terugdenken. Inhoudelijk reageren is kennelijk wat al te moeilijk. Nee ik heb geen glazen bol. Maar ik ken wel heel goed de geschiedenis van Johan Cruyff. Dus voor de uitkomst hoef je geen glazen bol te hebben. Zelfs wanneer Cruyff nu als winnaar uit dit lachwekkende gedoe komt dan is dat geen start van iets goeds maar het begin van de volgende rel. Maar blijf allemaal leuk bezig met elkaar kritiekloos na papegaaien en stel je verwachtingen vooral reuzenhoog dan zal de val straks des te dieper zijn. Jullie nemen een man serieus die werkelijk denkt dat hij Ajax structureel weer bij de top van Europa kan krijgen. Dan ben je toch volledig de weg kwijt. Kan wel zo een serie argumenten opnoemen waarom dat volledig onmogelijk is. Maar dan zou je misschien inhoudelijk moeten reageren en dan zou je al schrijvend tot de conclusie komen dat Cruyff de weg helemaal kwijt is. Kijken of je over een paar maanden wanneer Cruyff vertrokken is ook zo’n stoere kerel bent en reageert op mijn post. Denk het niet want dan ren je als een sektelid al weer volledig kritiekloos achter iets anders aan.

23 november 2011 om 12:37

Ach jochie, kan je niet tegen een beetje kritiek en een spottende reactie over je voorspellende gaven?? Nou ja, jammer dan...ik heb je tweede stukje niet helemaal gelezen. Ik zou zeggen, maak 's gebruik van alinea's. Daar wordt het allemaal wat leesbaarder van, zomaar een tip hoor...gratis en voor niks!

23 november 2011 om 13:34

@korenaar #41
Beste Korenaar,
Je vertelt in mijn ogen niets nieuws want het is algemeen bekend dat Cruijff op sociaal gebied niet over de meest verfijnde kwaliteiten bezit. Doch is Cruijff daar ook niet voor gehaald bij Ajax.
Het is ook niet de rol die Cruijff voor zichzelf voor ogen heeft en had.
Cruijff wil op de achtergrond Ajax voorzien waarmee hij verwacht dat Ajax structureel weer meedoet in Europa. Of het idee van Cruijff dat Ajax na hervormingen daadwerkelijk structureel een rol van betekenis zal spelen in Europa zal spelen, kan niemand weten. Dat is mijn inziens namelijk afhankelijk van mogelijke veranderingen die de Uefa al dan niet door gaat voeren. Wat als er over een tijdje gesproken wordt over financial fair play of van een echte home grown regel? Dan zouden de hervormingen van Cruijff voordelig kunnen zijn.
Daarbij gaat het niet alleen om de toekomst maar het feit dat Ajax al een hele tijd aan het aanmodderen is. Dat was Cruijff al een hele poos een doorn in het oog en dat wil hij nu veranderen.

Daarbij geeft Truus van Gaal in mijn ogen niet eens weer wat het probleem of het mankement van Cruijff is maar eerder geeft zij aan dat Van Gaal bereid was tot een verzoening met Cruijff maar dat zij dat tegenhield. En ze geeft eigenlijk met haar actie aan dat zij niet zo vergevingsgezind is als Van Gaal.
Maar goed, jij kan natuurlijk deze woorden van Truus van Gaal zien als een goede analyse van Cruijff en diens tekortkomingen. Voor mij is het meer een verklaring waarom Van Gaal geen verzoeningspoging heeft gewaagd. En tevens geeft het mij het beeld van een Van Gaal die bereid is tot verzoening met Cruijff. En een Van Gaal die de mening respecteert van zijn eigen vrouw.

23 november 2011 om 13:49

"door al deze jarenlange beledigingen van Cruyff aan het adres van vele mensen die actief zijn bij Ajax zal het hele proces uiteindelijk ook sneuvelen".

Kun je even een lijstje geven van alle beledigingen? Moet toch niet zo'n probleem zijn als dit zoals je zegt al jarenlang gaande is. Graag de bronnen er even bij vermelden!

Succes!

Truus ga naar huuss. Niemand zit toch te wachten op een reactie van de vrouw van Louis. Als Louis het goed wilt maken moet dat mens zich er niet mee bemoeien. Wie denkt Truus wel niet dat ze is. Ga toch afwassen joh.!

Weet iemand of Cruijff die uitspraken echt heeft gedaan? En zoja waar en wanneer? Als het waar is is dat uit jaloezie want van Gaal is echt geen slechte trainer...

Cruijff vind van gaal geen goed mens maar het is van gaal die eigenlijk,na deze beledigende teksten , met een verzoeningspoging komt . Kort gezegd is van Gaal als mens verder dan cruijff. Het zou cruijff sieren zijn eigen grote ego eens aan de kant te schuiven. Niet altijd je eigen waarheid als waarheid beschouwen maar ook luisteren naar andere mensen met een mening. Pas dan is er een opening.

Gaat Truus van Gaal zich er nu ook al mee bemoeien?? Kan deze vrouw niet gewoon thuis op de bank gaan zitten, evt op de tribune en haar mond houden op dit vlak??
Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die interesse heeft in de mening van Truus van Gaal

Als het in de prive staat dan moet het wel waar zijn.....

Overigens, als het wel waar is valt me dat zwaar tegen van Van Gaal. Hij bepaald toch zelf wel of hij een ruzie bijlegt of niet.

Als ik Louis was zou ik wel dankbaar zijn dat ze de schuld gedeeltelijk op zich neemt.
Dat siert haar wel, ze steunt Louis openlijk.
Toch weet ik niet of haar tekst en uitleg goed uit zal pakken.
Het is me trouwens sowieso een raadsel hoe "privé" contact met haar heeft weten te leggen want in mijn belevenis was ze met Louis op vakantie in een totaal ander continent.

Overigens moet ik van Gaal nog zeker één ding kwalijk nemen, ook hij deed doelbewust stiekem mee aan de samenwerking achter de schermen met de Rvc.
Zoiets doe je niet als echte Ajacied.

Misschien beter dat JC en LvG samen tripje maken. Geen communicatiemiddelen, geen media, geen vrouwen. Gewoon praten over Ajax nu, Ajax in de toekomst en hoe daar te komen.

goedzo Truusje! Johan heeft nooit wat bereikt op voetballend gebied! dus jij hebt gelijk;p

Wacht heel even: pas op de plaats. Gaat VZ hier serieus Privé citeren? Deze hele hetze met Ajax is sowieso zwaar, zwaar overtrokken en interesseert werkelijk niemand buiten de Ajax kliek om (en dan nog, kan mij voorstellen dat het vervelend begint te worden), maar om nu ook nog bedrukt veredeld toiletpapier te citeren, en dan nog een interview met de vrouw van... Absoluut dieptepunt voor VZ dit. Stop gewoon met al die overtrokken aandacht voor het kinderachtig gekloot in Amsterdam!

Ja hoor en mevrouw Van Gaal moet ook een boekje opendoen, en haar aandeel in het verhaal vertellen.... ZIj was de enige die ongeveer nog ontbrak in deze soap en tadaa,,,,,, daar is ze...

Dus Louis laat zich leiden door zijn vrouw. Nou dat maakt ff een statemant als nieuwe directeur. De grote mannen gaan vertellen hoe het moet maar als zijn vrouw het maar goed vind. Overigens natuurlijk wel een goede actie van deze Feyenoorder want hoe meer het gezeur bij Ajax een negatieve invloed heeft op het spel van Ajax vind ik het helemaal goed. Ik wil wel eens zien of die Arena net zo vol blijft als het ook is een keer wat slechter gaat in Amsterdam.

23 november 2011 om 13:37

@spiderman #67
Volgens mij gaat het al een aantal jaren niet zo florissant bij Ajax maar toch heeft Ajax nog steeds enorm veel seizoenskaarthouders en is de Amsterdam Arena de afgelopen jaren weinig keren echt leeg geweest.
Dus wat is jouw punt?

23 november 2011 om 14:37

Dat ik wel eens wil zien of het Arena nog vol komt wanneer er al na de winsterstop al duidelijk wordt dat Ajax voor de eerste 3 plaatsen moet gaan strijden inplaats van het kampioensschap. De laatste jaren heeft Ajax nog altijd meegedaan om het kampioensschap. Dat wil ik wel eens zien. En de manier waarop Ajax afglijd op dit moment denk ik niet eens dat het ondenkbaar is dat Ajax buiten de top 3 terecht komt.

23 november 2011 om 14:56

@spiderman #76
Ajax stond voorgaande seizoenen ook gewoon op een achterstand.
Afgelopen seizoen stond Ajax ook een straatlengte achter op FC Twente en PSV en alsnog was volgens mij de Amsterdam Arena vaker vol dan leeg.
Daarbij zijn het vaak de niet-ajacieden die Ajax al ruim van tevoren afschrijven. En niet-ajacieden zullen dan ook niet hun geld besteden aan Ajax.

Haha, die Louis, maakt niet eens zijn eigen beslissingen. Truus die komt dus straks bij Ajax even orde op zaken zetten

Ooh ja dat miste we nog in deze hele soap, de meningen van de vrouwen van de personen in kwestie.

Wie is Truus van Gaal nu helemaal? Ben benieuwd wat Danny er van vindt.

Als van Gaal en Cruijff echt het beste voor hebben met ajax en niet enkel met hun eigen ego (waar ik overigens bij beiden aan twijfel, laat staan over de rest van het gepeupel wat hier een rol in heeft) schuiven ze zielige akkefietjes als 'ik was beter als spits' en 'je hebt me niet bedankt voor het logeerpartijtje' naast zicht neer en gaan ze de potentie die ajax heeft weer omzetten in prestaties. Cruijff de Toekomst, van Gaal de arena. En netjes overleggen zoals het managers betaamt.

Utopie, ik weet het.

Hoe Louis van Gaal studenten aanspreekt vanaf zijn zetel is inderdaad krankzinnig te noemen.
Van Gaal gaat vaak te ver tegen journalisten en heeft duidelijk een gebrek aan zelfspot.
Ik ben geen fan van de persoon van Gaal maar als trainer heb ik hem erg hoog zitten.
Als trainer moet hij de spelers scherp houden en vooral goed naar hem luisteren.
Dicipline is in het voetbal erg belangrijk, zowel als tactiek en daar kan Louis zijn spelers goed of kwaadschriks bewust van maken.

Ik denk dat van Gaal niet geschikt is als leiding gevend persoon van dit Ajax.
Meneer ten Have moet maar is de komst van Louis van Gaal gaan beargumenteren, dat heeft hij nog steeds niet gedaan!!! Want dan kunnen we pas concluderen of hij het beste voor Ajax is.
Ik val in herhaling met mijn volgende stukje tekst:

- De komst van de directeur moet voor rust zorgen, niet voor onrust.
- De directeur moet leiding kunnen geven aan de organisatie, de boel overzien en hervormen waar nodig is.
- De directeur moet in het plaatje passen van het project dat in werking is gezet om de jeugdopleiding de sleutel te maken voor europees succes.
- De directeur moet een stabiel persoon zijn, die garant staat voor een langdurige samenwerking.

Wat doet de aanstelling van Louis van Gaal:
De aanstelling van Van Gaal zorgt voor onrust binnen de organisatie.
De voetbal fisie van Louis van Gaal staat haaks op die van Cruijff. Samenwerking tussen de algemeen directeur en de werkenemers waar aan hij moet leiding geven en moet aansturen lijkt eigenlijk onmogelijk laat staan hervormeren.
Louis van gaal past niet in het plaatje als algemeen directeur die nodig is om het project verder te stimuleren en zo nodig aan te sturen.
Louis van gaal is geen garantie voor een lange samenwerking, maar staat garant voor conflicten binnen of buiten de organisatie.

Alsof van gaal zich altijd zo leuk en beleefd gedraagt. Beetje hypocriete reactie van truusje. Aan de andere kant , louis is haar man dus kan me ook wel weer iets voorstellen bij haar reactie

Truus kijk even op wikipedia bij zijn erelijst/honours. En Truus, wie ben jij dan wel? Trainersvrouw van het jaar 2010 in Zuid Holland ofzo? Omdat je de kleren van je man altijd zo netjes opvouwt?

Volgens mij was het toch echt van Gaal die zei nooit meer met Cruijff te willen samenwerken én dat Cruijff hem onnoemelijk veel pijn heeft gedaan.
Het riekt weer eens naar manipulatie!

Truus, met alle respect, maar hou jij je lekker bij het aanrecht/poetsen/wassen. Van voetbal heb je zo te horen geen verstand.

Wel goed om te horen dat van Gaal er welwillend tegenover staat, dat is al een ingang. Misschien dat Cruijff ook tot inkeer komt wanneer de gesprekken met de jeugdtrainers Jonk/bergkamp goed gaan. Dat zou natuurlijk wel het ultieme en gedroomde einde zijn.

Eerst verkondigen dat hij best met Cruijff kan samen werken en nu de ''ruzie'' met Cruijff naar voren brengen en het slachtoffer spelen, voor van alles uitgemaakt, openlijk neergesabeld en het heeft hem veel pijn gedaan, maaaar...........louis is niet haat dragend.

Spreek dan uit dat er het e.e.a. is voorgevallen, maar dat doet er nu niet meer toe, dan ben je geloofwaardiger.

En dan ook nog: ''voor hem is het een eer, want het is een baan die hij altijd heeft gewild.''.
Hij heeft de baan al eens gehad, maar wegens een diepgaand meningsverschil over het technische beleid, moest van Gaal op 16 oktober 2004 gedwongen vertrekken bij Ajax.

Gelukkig is dit nu niet aan de orde
Het komt bij mij eerder over dat Louis met terugwerkende kracht zijn gelijk wil halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren