Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Wij houden ons daar keurig aan, maar Ajax kiest vaak voor andere weg'

Laatste update:
/

NEC focust zich dit weekend op haar competitieverplichtingen en heeft daarom de onderhandelingen met Ajax over een eventuele transfer van Jasper Cillessen over het weekend heen opgeschort. Het verschil tussen vraag en aanbod is aanzienlijk kleiner geworden, maar de Nijmeegse club wil zich niet laten opjagen.

"Nieuws is nieuws als er nieuwsfeiten te melden zijn", vertel NEC-trainer Alex Pastoor aan Omroep Gelderland. "Aan geruchten over hoe een nieuwsfeit ervoor staat, doe ik niet mee. De besprekingen zijn opgeschort over het weekend heen. Wij houden ons daar keurig aan. Maar Ajax kiest vaak voor een andere weg."

"Die communiceren dat direct, waardoor wij in een positie worden gedwongen om vragen te beantwoorden die we helemaal niet willen beantwoorden", hekelt de oefenmeester de gang van zaken. "Maar volgens mij gaan wij er prima mee om en Jasper ook."

Jasper Cillessen is een betere doelman dan Kenneth Vermeer

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

omgggggggg

Cilessen is helemaaaal niet nodig!
Kenneth vermeer is al genoeg! en als je een 2de keeper wilt, kun je er zo een oppikke voor 1-2 miltje's.

Chagrijnig omdat een van je topspelers dreigt te vertrekken?
deal with it, dat gebeurt nou eenmaal bij een klein clubje als NEC

26 augustus 2011 om 14:46

Onzin, hij heeft helemaal gelijk. Ze moeten zich nu op de wedstrijd richten.

Het is niet alsof er haast bij geboden is voor Nec. Dat Ajax alles in de media wil gooien om de 1 of andere reden, dat is hun probleem.

26 augustus 2011 om 14:48

de deadline duurt nog maar 5 dagen? ik vind het niet gek dat Ajax gewoon door wil met de onderhandelingen! anders verknal je 3 dagen als de deadline nadert. Belangrijke tijd!

26 augustus 2011 om 16:15

Ceesjelok,

Nec gooit ook alles in de media, maar ze doen nu net alsof Ajax probeert om NEC min of meer te dwingen om Cillissen te verkopen.

Ajax is erg geïnteresseerd in Cillissen en Cillessen is te koop. Transfermarkt sluit al over 5 dagen. Vraagprijs is veel te hoog. Ik denk dat NEC een keer wakker moet worden. Ik heb zo het gevoel dat NEC niet enorm hun best doen om te onderhandelen. Als NEC Cillessen helemaal niet kwijt wilt, dan moeten ze dat gewoon zeggen i.p.v. een club aan het lijntje te houden.

26 augustus 2011 om 16:50

Anders draai je het even helemaal om.
De vraagprijs is sinds het moment dat Ajax interesse heeft getoond duidelijk geweest. Als je dan 2x een bod doet van respectievelijk een kwart en nog niet de helft van de vraagprijs, is er geen basis om te onderhandelen.
Dat de vraagpijs te hoog is, is niet aan jou of Ajax om te bepalen, het is NEC haar goed recht om te vragen wat ze willen voor een speler met een doorlopend contract. Blijkbaar schrikt het Ajax niet genoeg af om niet meer te bieden. Dat de transfermarkt over 5 dagen sluit is eveneens het probleem van Ajax, hadden ze maar eerder met een bod dat in de buurt van de vraagrpijs komt, moeten komen. NEC heeft groot gelijk in mijn ogen om het nu over het weekend te willen tillen.

26 augustus 2011 om 14:49

Ik heb Pastoor wel vaker wat sneren naar Ajax uit zien delen, terwijl er weinig tot niets aan de hand was...
Ik heb het idee of wil Pastoor graag zo snel mogelijk naar de top, een absolute topclub trainen, maar dan wel een met het beleid en omgang met bepaalde zaken van een amateurclub. Dat gaat dus niet, dus wen er maar vast aan Alex.
Ik ben er persoonlijk juist erg blij mee dat de mensen binnen Ajax (fdb vooral) gewoon open communiceren in de transfers die gaande zijn, in plaats van dat het weer eens door een of andere onbeholpene sneaky naar buiten wordt gebracht. Het zal ons nooit lukken om transfers stil te houden, laten we het ook ajb niet meer proberen...

26 augustus 2011 om 14:57

Nee omdat bij elke voor- en nabeschouwing bij een wedstrijd van NEC de naam Ajax vaker valt dan die van Nec. En dat hoort niet. Vooral Barbar Barend was daar na Nec-ecelsior heel erg goed in. 80 ging over Ajax na een wedstrijd van Nec. Mag wel wat minder...

26 augustus 2011 om 16:04

Dan moet je Barbera barend daar op aanspreken, niet Ajax.
Bovendien gaat het bestuur hierover, niet Alex Pastoor. In mijn optiek gaat hij zijn boekje te buiten en slaat hij voor niks stoere-mannenpraat uit.

Dat het vervelend is voor Nec kan ik me voorstellen, maar dan moet het bestuur zorgen dat Pastoor zich focust op de wedstrijd. Die doet ook de persconferenties en richt nu dus weer de aandacht op Ajax.

26 augustus 2011 om 17:43

Boekje te buiten? foei wat een woorden. Deze beste man heeft helemaal geen zin om de media te woord te staan. Dat meld hij aan een desbetreffende journalist en dit komt dan wederom zou weer in de media. Het lijkt mij dus dat de media soms haar boekje te buiten gaat. Aan je naam te zien beschik jij over een ajax boekje. maak je toch niet druk en wacht het weekend af. pas dan gaan er rare dingen gebeuren.

Ajax is in slaap gesukkelt.

We hebben nog steeds geen 2de keeper en 2de spits. Daarbij vind ik het centraal achterin erg matig bezet. Bovendien denk ik dat Ajax dadelijk veel te veel geld gaat neerleggen voor een overschatte keeper. Cillessen heeft één seizoen gekeept bij NEC en in dat seizoen een behoorlijke terugval gekend na een goede beginperiode. Ook dit seizoen heeft hij al wat foutjes gemaakt. Ajax had dus veel beter voor Tyton kunnen gaan. Nu kunnen ze beter voor een ervaren, goedkopere doelman gaan en zich focussen op het aantrekken van een fatsoenlijke 2de spits. Centraal achterin zal er waarschijnlijk niets meer bij gaan komen, maar dat is in mijn ogen net zo belangrijk als een 2de spits.

Laat Ajax aub ophouden met de pogingen om Cillesen te halen. Die man is zo overhyped en lang niet zo goed als ze bij NEC denken.

Ajax haal ub gewoon een ervaren stand in en laat Cillisen lekker links liggen

26 augustus 2011 om 15:21

Ik denk dat ze bij Ajax meer verstand van voetbal hebben als jou, dus ze zullen wel wat in hem zien.

Wat een drama om Cillessen, ik snap ook niet wat ze in deze keeper zien. Ik vind hem maar matig keepen.
Maargoed, Ajax zou wel weten wat ze doen (hoop ik)..
Het zou een betere optie zijn om Bizot terug te halen, in plaats van de overschatte Cillessen te kopen.

Ik snap het niet waarom cillissen kan je beter lobont terughalen verpieterd bij as roma op de bank nu stekelenburg erbij is gekomen. Is een jongen die de club kent en ervaren is en vermeer kan begeleiden.

26 augustus 2011 om 14:43

En jij denkt dat Ajax zo'n dure keeper als Lobont als begeleider neemt? Jij denkt ook dat Lobont als reservekeeper naar Ajax zou gaan?

26 augustus 2011 om 15:05

Waarom niet kijk zijn leeftijd en hoe vaak speelt hij nou bij As roma? Hij heeft 11 wedstrijden gekeept in 2 jaar tijd. Dus waarom zou het niet kunnen.weet jij wat hij per jaar verdient daan?

26 augustus 2011 om 15:26

Na zoveel jaren in het buitenland bouw je natuurlijk een behoorlijk salaris op. Ik dnek iets te duur voor een tweede keeper. Daarnaast verdwijnt hij als 2e keeper uit beeld bij zijn nationale elftal.

Tot slot hoop ik dat Ajax ook geleerd heeft van de dure B-spelers zoals Luque en het geld beter investeert.

Klopt Alex, Ajax laat op de een of andere manier alles lekken naar de media. Echt alles. Daar kan je als trainer, technisch directeur en ook als supporter van NEC helemaal gek van worden. Hou gewoon je mond totdat de uitkomst zeker is.

Wat namelijk ook storend is dat bepaalde media, en dan vooral Ajax-gekleurde media, onjuiste feiten de wereld in helpen waardoor ten eerste NEC wordt afgeschilderd als onhandelbaar en ook dat supporters gewoon valse hoop/angst krijgen. Twee weken was er het AD dat meldde dat de transfer zo goed als rond was. Klopte geen zak van. Toen meldde het AD ook nog ff dat het tweede bod 3 miljoen euro was. Klopte ook geen zak van. En vanochtend hadden we daar mijn favoriete krant(kuch kuch) De Telegraaf weer die sprak over een verschil van enkele tienduizenden euro´s. Klopt ook geen zak van.

Overigens gaat het gerucht dat Ajax 3 miljoen heeft geboden, of daar wat bonussen bijzitten die de som tot 3,5 zouden doen oplopen zou best kunnen. Ik betwijfel of NEC dat gaat accepteren, maar het is in ieder geval een serieus bod. Mensen het is maar een gerucht, ik zeg niet dat het waar is, maar het klinkt mij heel erg logisch in de oren. Maar we zullen afwachten. Persoonlijk wil ik liever vandaag dan morgen antwoord, dan weet je waar je aan toe bent. Overigens vind ik dat Babos morgen moet keepen, maar dat zal er niet van komen. Cillessen zit met zijn hoofd bij Ajax en dat zie je aan zijn spel. Dan gewoon ff de luwte in totdat de uitkomst definitief is. Babos is niks minder dan Cillessen, ook een topkeeper voor Nec.

26 augustus 2011 om 15:13

nou heb je het erover dat Ajax alles laat lekken, dat de Äjax-gekleurde media'' onjuiste feiten de wereld in helpt en hoe pijnlijk en zielig dat allemaal voor N.e.c. en haar supporters is en vervolgens sla je zelf even aan het roddelen....
gevalletje pot verwijt de ketel...

26 augustus 2011 om 15:23

Er is toch wel een verschil tussen een persoon op VZ en een grote krant in Nederland....

26 augustus 2011 om 15:28

uiteraard, maar dit kan ook zomaar gelezen worden en als waarheid weer even gestald worden.
ik neem aan dat journalisten hun onbevestigde verhalen ook uit roddels halen..en soms uit hun duim

26 augustus 2011 om 15:13

Allereerst: hoe weet jij zo zeker dat het Ajax is die van alles lekt naar de media? Een aanname die niet met feiten te ondersteunen is. Daarnaast praat je over 'ajax-gekleurde media' en komt dan met het AD op de proppen, dat verre van 'ajax-gekleurd' is.

Met andere woorden doe jij net zo hard mee aan de stemmingmakerij. Dan is het blijkbaar wel geoorloofd, maar als het jouw club niet uitkomt, dan is het huis te klein.

Feit is dat de media niet te geloven zijn. Er wordt lukraak van alles naar buiten gebracht, omwille van de verkoop van die roddelblaadjes (journalistiek kun je het niet meer noemen). Kwalijker is nog dat er altijd een strijd om de zogenaamde waarheid wordt uitgevochten tussen verschillende mediakampen. Dit hebben we ook al kunnen zien tijdens de soap omtrent Cruijff. Medialand verloedert.

26 augustus 2011 om 15:22

Nou bij Ajax lekt behoorlijk veel uit. Eventuele nieuwe spelers, in de zaak rond Cruijff zijn ook bepaalde dingen uitgelekt. Bij Ajax lekt er nou eenmaal wat meer uit dan bij andere clubs.

En met Ajax-gekleurde media bedoel ik vooral de Telegraaf.

26 augustus 2011 om 15:41

Over die nieuwe spelers: dat is geen uitlekken, dat is eerlijk antwoord geven op een gestelde vraag. Frank de Boer geeft gewoon eerlijk aan welke spelers hij graag bij zijn selectie zou voegen. Ik vind dat juist verfrissender dan dat gedraai en gelieg.

Rond Cruijff lekte inderdaad veel uit, omdat daar sprake was van twee vijandige kampen die elkaar zoveel mogelijk zwart wilden maken. De media werd hierin als wapen gebruikt. Zo'n situatie zal bij andere clubs niet veel anders zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Van Geel en Been, of Gudde en Beenhakker.

Wel geef ik je dat 'ajax' verkoopt en dat daarom de media er alles aan doet om wat te schrijven over die club. Daarom zal er ook altijd wat te vinden zijn.

26 augustus 2011 om 16:25

Sjorsnec,

Het spijt me, maar de media vindt kleine nieuwtjes bij Ajax interessanter dan wat er bij NEC gebeurd.

Ajax is immers meer bekend in Europa en de rest dan Nec. En wat ik al eerder noemde is dat Ajax een beursgenoteerde bedrijf is. Alles wat daar gebeurd is dus belangrijk voor de beurs.

26 augustus 2011 om 16:20

Sjorsnec,

Ajax is toch een beursgenoteerde bedrijf? Dus alles wat met vraagprijzen boven 5 miljoen zijn moeten bekend worden gemaakt.

Tja. had die vriend Alex van jou zeker niet aangedacht toen hij zo'n enorm vraagprijs vroeg voor Cillessen.

Bij Ajax komen er meer journalisten op de stoep dan het niettige Nec.

Je kan ook gewoon normaal antwoord geven hoe het ervoor staat.
Die journalist doet ook maar ze werk.
Wat wordt er nou uiteindelijk verteld?
Dat het nog niet rond is en dat ze elkaar dichter naderen.
Nou, prima. Leuk nieuws.
Die pastoor kan niet met die druk omgaan van goede spelers die op
het laatste moment worden weggekocht. Bij ajax hebben ze daar elk jaar
mee te maken. De kans bestaat nu nog dat Vertonghen weggaat.

26 augustus 2011 om 14:46

Praten over details onderhandelingen is niet netjes. In Engeland is dit voor clubs vaak een reden om onderhandelingen af te breken. Ajax kan toch ook gewoon aangeven nog in onderhandeling te zijn?

26 augustus 2011 om 15:13

Ik noem dit nou niet echt details waar we het over hebben.
Als je alleen maar zegt dat je nog in onderhandeling bent
gaan die journalisten suggereren en schrijven ze dat op.

Details in de trent van wat er in een contract komt en wat voor auto
iemand wil zoals bij Mounir el Hamdaoui is wat anders.

26 augustus 2011 om 15:17

wie zegt er dat Ajax er wel over communiceert?
ik heb alleen het verhaal van Pastoor die weer even lekker wil afgeven op Ajax en zelf ook de media gebruikt om de prijs een beetje op te drijven...
en dan die zin; we tillen het over het weekend want we moeten ons concentreren op de wedstrijd...bullshit..
ten eerste hoeft een trainer niet bij de onderhandelingen aan te schuiven, en ten tweede doen ze dit puur om Ajax in tijdnood te brengen met de hoop dat ze dan toch paniekvoetbal gaan spelen en Cillesen gewoon veel te duur kopen.
dus geen moreel gedoe, gewoon spelletjes, spelletjes, spelletjes.

26 augustus 2011 om 15:26

Gek he dat NEC probeert het onderste uit de kan te halen...
NEC speelt het spelletje gewoon goed en als Ajax slim is doen ze het op dezelfde manier als een grotere club (ja mensen, er zijn clubs die groter zijn dan Ajax) een speler probeert te kopen. Of geven ze bij Ajax spelers ineens gratis weg?

26 augustus 2011 om 15:32

zeg ook niet dat dit fout is, iedere partij probeert het spelletje te spelen om als kopende partij zo goedkoop mogelijk versterkingen te halen en als verkopende partij om zoveel mogelijk eraan te verdienen.
Vindt het alleen kwalijk dat Pastoor er zo hypocriet over doet...

26 augustus 2011 om 14:54

Het gaat hier ook om het feit dat Ajax-gekleurde media de waarheid verdraaien of gewoon wat lopen te lullen waardoor er over NEC een negatief beeld ontstaat. En dat is ook iets wat Pastoor zwaar tegen de borst stuit.

26 augustus 2011 om 16:51

NEC negatief in het nieuws door verdraaide waarheid????

- ''die neo-international is en in de toekomst nog een transferwaarde garandeert'' ik wist niet dat NEC een glazen bol heeft.
- ''dan hebben ze bij Ajax kennelijk onze boodschap niet begrepen. Of ze willen het gewoon niet begrijpen'' Nou sorry hoor, maar waar komt die vraagprijs van 6 miljoen vandaan? En waarom pas onderhandelen als Ajax met een bod van 5 miljoen komt? Is het omdat deze speler een keertje in het NL elftal mocht ruiken? 32 wedstrijden en 53 doelpunten tegen. Wie begrijpt die boodschap niet?

En nu is Vermeer een basisspeler bij Ajax, dus wellicht is zelfs de kans dat Cillessen voorlopig niet meer bij het NL elftal speelt.

26 augustus 2011 om 16:57

Ja, de media heeft foutieve bedragen lopen roepen, zoals die 6 miljoen, waardoor NEC onhandelbaar leek. En daarna wordt gezegd dat er een bedrag van 3 miljoen geboden, en dat NEC dat resoluut van de hand heeft gewezen. Daardoor lijkt NEC onhandelbaar, tewijl ze een te laag bod van 2,1 gewoon hebben afgewezen.

26 augustus 2011 om 16:59

Dat is dus toh niet de schuld van Ajax?

26 augustus 2011 om 17:04

Dat niet nee, maar ik vind dat Ajax het gewoon te veel via de media speelt. Blind die dit en dat roept over contracten. Zeg gewoon niks totdat er een akkoord is, of de transfer niet doorgaat. Dan mogen ze er daarna van mij een boek over schrijven, maar tijdens de onderhandelingen gewoon minder in de media komen.

26 augustus 2011 om 15:24

Is het echt nodig om het NEC nietig te noemen (juist ja, met 1 t!)
Want Ajax is oppermachtig en de hele Eredivisie moet maar naar de pijpen dansen van het grootse Ajax?

De competitie is voor NEC nu belangrijker dan de verkoop van Jasper, die uiteindelijk toch wel doorgaat. Ik vind de reactie van Pastoor heel gepast.

Mooie is de verontwaardiging van alle Ajacieden... Jasper is te duur, heeft slechts 1 seizoen gekeept, maakt nog fouten etc. En als hij het dit seizoen dan toch goed blijkt te doen bij Ajax dan is het weer hosanna en is het een geweldige investering.

26 augustus 2011 om 16:25

Ja joh dat niettige NEC (juist ja, met 2 t!) moet doen wat Ajax zegt.
Net als de hele eredivisie moet doen wat Ajax zegt.
Inclusief Johan Derksen, Rene van der Gijp en Gert-jan Verbeek
Carlos Aalbers uit Winssen en Alex Pastoor en Jasper Cillessen van het Makabere Nec

Tuurlijk niet toetje van Mona.

Ben het met je eens Na het weekend is het handigst om de deal af te ronden.
en idd zijn er hier genoeg die hem eerst een goede investering vinden
dan weer niet en dan weer wel als ie toch komt.

Ik blijf er bij dat het een goede investering is en leuk voor Vermeer
want die heeft er een concurrent bij en het is wel duidelijk dat frank de boer
het niet helemaal in hem ziet zitten. Daarnaast moeten ze gewoon 2 goede keepers hebben.

En dadelijk speelt Cillessen voor Ajax en dan is er geen betere. Vind het wel jammer dat er zo keepers/spelers op de bank komen die voor een andere club zeer belangrijk zijn.
Stel, zoals Adriaanse heeft aangegeven dat ze bij Twente Fer voor de bank willen. Dan is Feyenoord hem kwijt en bij Twente speelt hij ook niet.
Dit geldt ook voor Cillessen en Vermeer. Maar ook PSV haalt keeper bij Roda weg en stalt hem op de bank. Hiermee gaat kwaliteit in de breedte achteruit

26 augustus 2011 om 14:47

Dat heeft Adriaanse niet gezegd. Denk je dat een jongen als Fer (met in het achterhoofd een reserverol) graag zou willen vertrekken?

De eerste trainer die dat soort opmerkingen maakt tov transferobjecten moet nog geboren worden volgens mij..

Pastoor heeft wel vaker zijn anti-ajax gevoelens laten spreken. Zou niet nodig hoeven zijn, Pastoor is een prima trainer die wel nog wat volwassener moet worden. Daar hoort een beetje nuchterheid en objectiviteit bij.

Van dit soort bericht word ik een beetje moe, en denk ik laat Cilessen maar zitten, haal een 2e keeper uit het buitenland en NEC zal zich met een half jaar flink achter de oren krabben dat ze 3,5 miljoen hebben laten lopen terwijl ze een prima 2e keeper hebben.

Wat een calimero-gedrag zeg, wij doen dat niet zij doen dat wel. poeh poeh. De transfermarkt nadert zijn einde, denk je dat de topclub overal ter wereld dan geen druk op de kleinere gaan uitoefenen?
Dat hoort bij het spelletje of je het nu wilt of niet. Is een spel die beide partijen bevoordelene of benadelen. Ajax wacht te lang en moet dieper in de buidel tasten, NEC rekt en rekt en heeft misschien geen tijd meer voor een vervanger. Ajax is te gehaast en heeft een keeper extra die niet voldoet, NEC rekt en rekt en heeft geen extra miljoen maar wel een teleurgestelde speler die later voor minder weggaat.
Niet zeur Alex je bent trainer geworden en dan weet je dat dit soort dingen gebeuren. Deal with it.

26 augustus 2011 om 18:10

Het hele verhaal wat je schetst slaat als een tang op een varken.
+ Met Babos heeft NEC al een uitstekende 1e keeper in huis.

Wat een aansteller zeg, ga gewoon trainen ofzo en laat zaken aan mensen over die daar over gaan.
Wat moet Fdb als een journalist vraagt of ze jasper willen dan? En hoe vaak verdraait de media zaken?
En het AD is al helemaal geen ajax krant, dat is een rotterdamse krant die niet pro ajax bekend staat.

26 augustus 2011 om 19:27

Ik heb AD opgezegd omdat het meer over Ajax gaat dan over andere clubs. En dat met de Rotterdamse editie.
Zo hebben ze haarfijn uitgelegd wat het logo op de spelersbus van Ajax precies voorstelt. Geen Ajax krant?????

Ajax krijgt ook veel meer belangstelling dan Nec. Grotere club, dus de mond houden zal lastiger dichtgehouden worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren