Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal maakt melding van akkoord met City over Nasri

Laatste update:
/

Samir Nasri staat op het punt zich te verbinden aan Manchester City. In het voorjaar maakte de Franse middenvelder kenbaar dat hij een zomers vertrek bij Arsenal niet wilde uitsluiten en naarmate de transfermarkt vorderde, werden de geruchten almaar heviger. The Gunners maken nu middels een statement op de website bekend dat zij een akkoord hebben bereikt met de puissant rijke club uit de Eastlands over een transfer van Nasri.

Arsenal noemt geen afgesproken transferbedrag, maar laat wel weten dat Nasri niet meereist naar Italië, waar zijn team woensdagavond de degens kruist met Udinese in de Champions League-playoff. Eerder op de middag maakte BBC Sport bekend dat Nasri gewoon meeging naar Italië, maar die informatie blijkt niet te kloppen. In plaats daarvan reist de 24-jarige Fransman naar Noord-Engeland, om daar een medische keuring te ondergaan bij the Citizens. Het is de vraag of Nasri zelf al akkoord is met de club.

De leegloop bij Arsenal wordt nu groter en groter. Eerder deze maand werd Cesc Fàbregas reeds voor zo'n 35 miljoen euro verkocht aan Barcelona; daarvoor nog verruilde Gaël Clichy de club voor Manchester City en onlangs koos ook Emmanuel Eboué voor een nieuwe club: Galatasaray. Het ligt in de lijn der verwachting dat ook Nicklas Bendtner nog een transfer gaat maken.

Arsenal weet zonder Cesc Fàbregas en Samir Nasri de top vijf nog te halen, dit seizoen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zat eraan te komen en om eerlijk te zijn ben ik er niet echt rouwig om. Deze speler is een goede voetballer maar niet meer dan dat. Ik weet nog wel dat hij ook door Wenger is gehaald voor mij als grote onbekende. Heeft wel bewezen het niveau aan te kunnen.

Nu zal er hopelijk snel versterking komen. Zowel een verdedigende middenvelder als creatieve middenvelder en een verdediger lijken me prioritair. Hopelijk in de vorm van Cahill. Hazard heb ik nog mijn twijfels over.

23 augustus 2011 om 14:39

Hazard kost rond de 30-40 miljoen, verheug er maar niet op.

Je zei net dat je hoopte op Hazard, maar je hebt je bericht al veranderd.

City begint nu echt gevaarlijk te worden, ik zie ze echt als outsider voor de titel. Arsenal daarintegen neem ik nu nog minder serieus, ze missen nu gewoon een middenveld! Willshere en Song zijn oke, maar niet eenscl-waardig.

23 augustus 2011 om 14:41

Ik verheug me er ook niet op, want ik heb mijn twijfels over hem, als speler... Hij heeft het moeilijk om te aarde bij de Belgisch nationale ploeg en vind hem ook te ''zwak'' voor de premier league het is een broos ventje al zegt dat natuurlijk ook niet altijd alles..

Je hebt gelijk ik heb inderdaad m'n reactie aangepast. Na een halve seconde vond ik het al ''een beetje'' dom. Het zou geen aanwinst zijn zeker niet voor dat geld

23 augustus 2011 om 14:49

Volgens de BBC heeft Arsenal £26m geboden op Hazard, de BBC is altijd een betrouwbare bron dus ik ga ervanuit dat daar zeker een grote kern van waarheid inzit. Lille wil hem niet van de hand doen, maar als er nu een bod van Arsenal komt wat zo hoog is denk ik dat Lille zeker wil onderhandelen.

Die £26m pond is omgerekend €30m. Dat was zijn vraagprijs.

23 augustus 2011 om 14:50

Haha, Wilshere niet CL waardig noemen.. sinds wanneer is, in je uppie het middenveld domineren tegen barca, niet meer voldoende, laat staan een jaar belangrijk zijn?

Dat is verreweg onze beste speler na Vpersie en op die leeftijd heeft hij zich al bewezen, het slaat dan ook totaal nergens op wat je nu uitkraamt.

23 augustus 2011 om 14:50

Wilshere is Cl-waardig, maar hij heeft 2 goede voetballers om hem heen nodig.
Dan is hij ook op zijn best. De ideale mensen daarvoor zijn eigenlijk vertrokken.
Arsenal zal echt nog 1-2 goede spelers moeten halen, anders ga ik volledig mee met jouw voorspelling.

Manchester City begint echt wat te worden, zeker met de komst van Aguero.
Hij brengt toch wat extra's, net zoals Nasri.
Chelsea, Man U en Man C gaan denk ik strijden om de titel

23 augustus 2011 om 14:57

Als Wenger slim is laat hij Bendtner ook nog vertrekken, dan heeft hij een mooi transfer budget waarmee hij eens flink inkopen moet gaan doen. Gary Cahill, Mikel Arteta en Bryan Ruiz zou ik dan z.s.m. naar het Emirates Stadium halen.

23 augustus 2011 om 14:57

@wildstylz
Wilshire is zeker heel belangrijk, maar ik denk dat Vermaelen nog belangrijker is op het moment. Ik vind hem ook een van de lichtpuntjes van het huidige seizoen.

23 augustus 2011 om 15:19

Hazard is absoluut niet te zwak voor de PL. Body zal hij wel kweken eens bij een engelse club aangesloten. Beste voorbeeld hiervoor is kompany.
En technisch is hij zeker even begaaft als Nasri, ook haal je aan dat hij broos is. Echter is hij bijna nooit geblesseerd dus weet ik niet van waar je dit weer haalt.

On:

Nasri naar City zit er al lang aan te komen. Echter is Nasri helemaal geen goudzoeker zoals velen hier wel vooropstellen ,maar een licht gefrustreerde voetballer omdat hij geen prijzen wint, net als fabregas zoekt hij daarvoor naar een alternatief. en in zijn geval is dit City geworden;

23 augustus 2011 om 15:22

Haha Drogbaa. Wilshere is in mijn ogen een van de beste middenvelders van de Premier League. Hij is rustig, en heeft een uitstekend spelinzicht. Als Arsenal overgaat op een 4-4-2 systeem en Wilshere speelt centraal met M'vila of Schweinsteiger, heb je het beste blok van de Premier League. Met Vermaelen en Koscielny in de verdediging en Van Persie in de spits staat de as van het veld goed. Als je Baines haalt heb je de twee beste backs van de Premier League. Als Hazard komt, heb je genoeg creativiteit op het middenveld, en over Walcott in een 2-spitsen systeem hoef ik niet te beginnen. En ik geloof er wel in dat Wenger spelers gaat kopen, vooralsnog werd dit tegengehouden door het bestuur, maar die zullen nu ook wel inzien dat aankopen echt nodig zijn.

Met dit elftal ben je gewoon top 3-waardig en een goede outsider voor de titel.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Baines
Gervinho
M''Vila
Wilshere
Hazard
Walcott
Van Persie
23 augustus 2011 om 16:22

Ik zou toch liever Kaka zien komen dan Hazard, maar vanwege zijn laatste seizoenen zou het toch ook wel een gok gaan worden om hem te halen. maar nu moet er dus een middenvelder die aanvallen kan opzetten, een goeie middenvelder die hem kan ondersteunen zou handig zijn en een goie verdediger zou ook welkom zijn.

23 augustus 2011 om 16:26

@ Goldfish

Ik heb juist altijd begrepen dat het bestuur van Arsenal wil dat hij eindelijk eens met geld gaat smijten, om de uitstraling van Arsenal als club waardig te houden, maar dat Wenger dat zelf niet wil?

23 augustus 2011 om 17:00

Wilshere is een beest. Nog zo jong... en nu al zo krachtig. Ik geef arsenal zeker wel kans om de top 5 te halen. Sterker nog; ik weet zeker dat ze de top 5 halen!!!

23 augustus 2011 om 17:03

@goldfish

als, als als....
denk maar niet dat dat gaat gebeuren zo is wenger totaal niet

23 augustus 2011 om 17:05

@ Elvisinho

Wenger lag laatst juist met het bestuur in de clinch om aankopen. Het bestuur houdt een heleboel tegen. Het is Kroenke die alle transfers tegenhoudt, ik zou veel liever die mensen hebben die er eerst zaten. Hij wil per se in de plus staan aan het eind van het jaar en wil dat Arsenal het beste beleid heeft dat er maar bestaat. Hij wil alleen maar spelers halen als Scott Dann, etc. en Wenger vindt ze niet goed genoeg.

Wenger had ook heel graag meer geld op Mata geboden, maar de directie wilde absoluut geen verhoging. Zal met M'vila wel hetzelfde verhaal worden, Wenger wil hem heel graag hebben, maar wedden dat het bestuur het tegenhoudt?

Edit:
@xsnelder
Wenger wil deze aankopen wel, het bestuur niet.

23 augustus 2011 om 17:22

@ Goldfish twee beste backs van de PL, jij bent niet lekker ! Over de titel kun je dromen. Ze moeten minimaal 3 spelers kopen anders worden ze uit de top van engeland gegooit want Chelsea, Man.u en Man.c heerzen gewoon nu in de PL !

23 augustus 2011 om 17:37

@weszonsz

Ik vind het niet eens zo gek dat Bacary Sagna en Leighton Baines de twee beste backs zijn. Sagna was vorig seizoen zeker de beste rechtsback, daar zijn we het waarschijnlijk allemaal over eens. Leighton Baines speelde ook uitstekend voor Everton, veel gevaar sticht hij ook in aanvallend opzicht (vrije trappen, voorzetten), en pakte in 5 jaar Everton nog geen een rode kaart. Ik vond hem vorig seizoen persoonlijk beter dan Ashley Cole.

Ik ben het wel met je eens dat Ivanovic - Cole ook goede backs zijn, maar persoonlijk vind ik deze twee heren net wat beter.

Voorspellingen doe ik pas na 31 augustus, drie spelers maken een wereld van verschil, vooral als ze het systeem omgooien.

Ik heb er vertrouwen in, net als elk jaar. En ook in Wenger, met goed materiaal kan hij heel ver komen. Hij is toch na Ferguson de succesvolste coach van de afgelopen 10 jaar.

23 augustus 2011 om 19:13

Hahahaaha! Baines en Sagna, doe alsjeblieft normaal Goldfish. Baines valt niet serieus te nemen, Cole en Evra zijn echt wel 4 klasse beter. Verder is Ivanovic de beste rechtsback van Engeland en speelde Sagna vorig seizoen juist zijn slechtste seizoen in tijden!

23 augustus 2011 om 20:04

Juist, Sagna speelde zijn slechtste seizoen ooit en werd daarom opgenomen in het Epl-team of the Year. En jij hebt vorig jaar geloof ik geen een wedstrijd van Everton gezien. Leighton Baines was ijzersterk aan de linkerkant, en pakte ook zijn doelpuntje regelmatig mee. Ook was hij erg gevaarlijk door zijn voorzet.

Ik vond juist dat Ashley Cole een minder jaar had dan voorheen, 't zelfde geldt voor Patrice Evra. Het scheelde niet veel, maar voor mij was Baines absoluut de beste aan de linkerflank. Ik denk dat meerdere mensen deze mening delen.

23 augustus 2011 om 20:51

Ik vind vermaelen en Wilshire twee onvergelijkbare spelers. Niet alleen in kwaliteit, maar ook in het belang voor de club. Ik ben het er wel mee eens dat dit belangrijke schakels zijn in het huidige Arsenal.

Ik hoopte trouwens dat Nasri zou blijven, ik denk dat Arsenal flink moet gaan inkopen om hun team weer te versterken.

23 augustus 2011 om 14:47

Prijs voor beste bankzitter?

23 augustus 2011 om 22:57

Ik wens deze jongen veel succes in de rest in zijn carrière, alhoewel het mij geen Manchester City speler lijkt. Hij past veel beter bij Arsenal.
Ook zeker jammer voor Arsenal, was een goede speler voor hen. Ook na het verlies van Fabregas hadden ze hem goed kunnen gebruiken, ik hoop dat ze versterkingen gaan halen, want anders gaat het moeilijk om aan de doelstelling te voldoen: in de top meedraaien.

Yup, staat op de Arsenal site. Hij ondergaat vandaag nog de medische keuring. dank je wel, toch 27 miljoen. Maar wat heb je eraan als onze gerespecteerde trainer het niet uit zal gaan geven? We kunnen niets anders doen dan afwachten en weer teleur worden gesteld

23 augustus 2011 om 14:42

Hij moet echt gaan investeren, anders wordt het echt een slecht seizoen voor Arsenal. Er moeten spelers komen die er meteen staan, talenten zijn leuk, maar daar hebben ze er al genoeg van.

23 augustus 2011 om 14:47

Ja, dat klopt zeker. Ik heb de stille hoop dat ze na het bereiken van de CL 2 grote namen halen. En met groot bedoel ik spelers die er meteen staan en kwalitatief beter zijn dan de alternatieven die Arsenal nu tot zijn beschikking heeft. Jagielka is zo een speler. Ook ben ik van mening dat een Distin een hele goede aankoop zal zijn. We kunnen blijven speculeren maar bijna alles hangt af van 1 Franse meneer.

23 augustus 2011 om 14:53

Waarom haalt Arsenal niet een type Mikel Arteta eigenlijk?
Is een haalbare, vind Nasri toch wel iets beter

23 augustus 2011 om 14:54

Distin en Jagielka zijn goede spelers. Al is Distin wel aan de oude kant. Maar ze moeten ook het middenveld versterken. Eigenlijk moeten ze daar een rotzak bij krijgen. Een soort Van Bommel, Keane-achtig iemand. Weet zo ook één-twee niet wie, maar ze hebben nu aardig wat geld en er loopt zeker wel wat rond!

Ook begrijp ik niet dat Arsenal Stekelenburg niet opgepikt heeft voor die 6 miljoen of Romero (3 miljoen)....tuurlijk is szczesny een groot talent, maar een extra keeper was zeker geen overbodige luxe geweest voor Arsenal.

Het is nu idd aan Wenger, hoop dat hij jullie (de echte supporters) en mij (liefhebber van het spel van Arsenal) niet teleurstelt!

23 augustus 2011 om 14:58

Romero vind ik persoonlijk haaks staan op waar Arsenal voor staat. Bovendien geloof ik niet dat hij beter is als Szczesny. Stekelenburg is een ander verhaal, dat had ik ook wel mooi gevonden.

Een goede breker op het middenveld zou prettig zijn, voor extra body. Maar worden wel hoofdprijzen dan, zo laat in de transferwindow.

23 augustus 2011 om 15:01

Heb je afgelopen wedstrijd sczesny zien keepen ? Dankzij lem hield Arsenl zich staande. Dus een nieuwe keeper was niet nodig. Hij is beter dan Romero en stekelenburg is op dit moment nog beter maar in potentie hoort sczesny bij een van de beste keepers ter wereld.

23 augustus 2011 om 15:01

@jeroenf
Klopt, een verdedigend middenvelder zal geen overbodige luxe zijn. Song is verdedigend wel goed, maar aan de bal minder. Zeker zijn handelingssnelheid ligt wat aan de lage kant. Een type Rodwell, Parker of Diarra zal mooi zijn voor Arsenal. Al lijkt Diarra niet meer mogelijk.

Een keeper is overigens in mijn ogen niet nodig. Scesney doet het gewoon erg goed en oogt erg zeker. Met Fabianski en Mannone heb je gewoon goede reserves.

23 augustus 2011 om 15:08

Wellicht zit ik mis met de keeper. Getalenteerd is hij zeker, maar dacht dat hij afgelopen seizoen nog wel op een foutje te betrappen was.

Tim10rooney, de namen die jij noemt kan ik me wel in vinden. Vooral Diarra zou mooi zijn, maar las ergens dat hij wellicht naar Spurs ging. Als ik Arsenal was zou ik snel handelen!

23 augustus 2011 om 15:13

Vorig jaar had hij soms een klein foutje en oode hij in mijn ogen soms wat onzeker, maar dat is in verloop van tijd steeds minder geworden en hij straalt nu steeds meer uit en lijkt een belangrijke factor te worden.

23 augustus 2011 om 15:28

Het schijnt dat Tiote wel toe is aan een stapje hogerop.
Vond hem vorige jaar heel erg sterk spelen als controlerende middenvelder.
En Arsenal kan wel wat body gebruiken.

Met Frimpong hebben ze een hoop body, maar het gemiddelde IQ wordt wel redelijk omlaag gehaald.
Als je in je eerste wedstrijd basis tegen zulke domme gele kaarten aanloopt, (waarvan 1 er 1000% direct rood had moeten zijn) dan snap je niet bijzonder veel van wat er van je verwacht wordt.
Zelfde geldt voor Song trouwens.

aanvallende spelertjes zijn er in overvloed daar, maar er moet op het middenveld meer stabiliteit komen.
En voetballend misschien niet de beste speler ter wereld, maar voor denk dat die lange spits van Benfica het erg goed zou doen bij Arsenal. Ben even zijn naam kwijt..

23 augustus 2011 om 15:34

Cardozo...fijn spitske inderdaad, maar ben bang dat ze in portugal te veel geld vragen naar wengers' maatstaf.

23 augustus 2011 om 15:41

Ik denk dat je Cardozo bedoelt. Al liggen in mijn ogen de eerster prioriteiten bij de verdediging en het middenveld. Ik denk dat Tiote ook geen slechte kandidaat zou zijn. Al pakt hij wel veel kaarten, maar dat hoort bij zijn speelstijl.

23 augustus 2011 om 15:42

Je bedoelt zeker Oscar Cardozo. Ja die zou kunnen maar ik zou persoonlijk voor Lavezzi gaan maar Cardozo is ook goed, en dan zou ik Misimovic halen van Moskou als spelmaker Darijo Srna van Shaktar met misschien een pack deal en Douglas Costa erbij halen dan kan je zo spelen als in mijn Opstelling ??? en dan Song voor Misimovic ruilen als je tegen de betere teams speelt zoals Chealse Manu en Manc om wat meer body op het middenveld te hebben.

Szcesny
Sanga
Vermaelen
Cahill
Gibbs
Srna
Wilsher
Misimovic
D.Costa
Lavezzi
VPersie
23 augustus 2011 om 17:31

Lavezzi ging volgens mij naar Inter of naar andere Italiaans top club !!!

Mooi...weer een speler minder waar waarschijnlijk tog niets op dat niveau voor terug komt

Nu moet wenger wel gaan kopen! En snel ook!

Dan Wenger hem waarschijnlijk toch niet mee naar Udine.

Voor de rest wens ik Nasri veel succes bij zijn nieuwe club.

23 augustus 2011 om 15:00

Dat lijkt me wel zeker van niet. Daarom zal de transfer ook vandaag alsnog doorgang gevonden hebben, omdat Mancity (en Nasri blijkbaar) erg graag wouden voorkomen. Wellicht beter voor de groep, een jongen die weg wilt kan in zulke belangrijke wedstrijden de vechtlust van andere onbewust negatief beïnvloeden.

Het zat er natuurlijk al lang aan te komen, het verbaasd mij niets.. Voor Nasri is het zeker ook een goede stap, aangezien er bij Arsenal weinig kans op prijzen zullen zijn (laten we eerlijk zijn).

gelukkig dat hoofdstuk is ookweer afgesloten en numaar hopen dat Wenger nieuwe spelers haalt!! liefst 1 verdediger en 2 ervaren middenvelder!

VZ eerst zetten jullie een bericht neer dat de kans op Transfer verkleind is en notabene daarna staat er een bericht dat er een akkoord is.

On: Ik hoop dat Nasri zijn vorm van Arsenal meeneemt naar Manchester City. Ze hebben nu wel 1 van de dodelijkste aanvallen van de Premier League en misschien wel van Europa.

23 augustus 2011 om 14:48

tja, dat eerste bericht komt omdat Wenger Nasri dreigde mee te nemen naar Italie, en dat lijkt nu enkel een trucje te zijn geweest om Man. City onder druk te zetten en blijkbaar hebben ze bij City meteen gehapt, vandaar dit 2e bericht.
VZ was inderdaad wel vrij traag met het vorige bericht en met dit bericht dan weer snel.

Erg jammer dit voor Arsenal , dit betekent definitief geen titel dit seizoen , al was die kans natuurlijk al klein met Nasri, Ik ben benieuwd of de supporters dit pikken na dit seizoen weer zonder prijs.

23 augustus 2011 om 14:44

Het is natuurlijkj niet zo dat Nasri het verschil voor titel had gemaakt. Wenger heeft nog 8 dagen om zich te verterken met 3 of 4 aankopen, doet hij dit niet wordt hij 5 of 6e en dat is Arsenal onwaardig.

Verbaast me niks! Waarschijnlijk wil city 20 miljoen betalen voor een speler met 1 jarig contract die ook nog zn contract niet wilt verlengen, dus moet arsenal dat gewoon accepteren... dat krijg je er gewoon niet meer voor!
Nu maar eens hopen dat wenger eens zn portomonnee trekt, al is dat denk ik vergane hoop
Zeg niet dat hij zich in de schulden moet steken, maar 50 miljoen(fabregas en nasri) mag je toch wel uitgeven... want je hebt clichy en eboue ook verkocht

23 augustus 2011 om 14:55

Ze hebben voor hem 27 miljoen betaald wat erg veel is voor een speler met een 1 jarig contract di zich maar een half seizoen bewezen heeft.

23 augustus 2011 om 15:09

oke, dat was nog niet zichtbaar in het berichtje... Dus vandaar ik het schatte op 20 miljoen!

Wat een aanval heeft City nu. Dat is smullen geblazen

23 augustus 2011 om 14:41

Wat een bank heeft City nu, er zal wel een 2e ring op komen

23 augustus 2011 om 14:43

Gelijk weer zo beginnen. Kon niet uitblijven. City heeft zoveel wedstrijden dit seizoen. Iedereen komt wel aan z'n potjes hoor

23 augustus 2011 om 14:46

Terecht toch dat hij zo begint.. Hoeveel spitsen heeft de selectie wel niet?
Mja sommige mensen zien voetbal als een comp.spelletjes en willen een team met alleen maar sterren op en naast het veld.

23 augustus 2011 om 14:46

maar je kan ook een overkill aan topspelers hebben...van balans is weinig sprake.

23 augustus 2011 om 14:50

Je hebt straks voor de aanval.. Aguero, Tevez, Dzeko Balotelli voor de 2 spitsposities. En voor de zijkanten Milner, Silva, Nasri en Johnson. Alles is gewoon dubbelbezet nu. Ik zie daar het probleem niet van. Mancini gaf ook van de week aan dat na de interlands volgende week City om de 3 dagen een wedstrijd heeft dus het is logisch dat je het dubbelbezet wil hebben

23 augustus 2011 om 14:55

Ja en noem nu de andere spitsen ook ff op die ze hebben. Adebayo santa cruz belamy en zeg niet dat die allemaal niet goed genoeg zijn..
En aan de zijkant vergeet je shaun wright philips en verbaasd mij niks als ik ook wat namen vergeet maar probeer alleen maar aan te geven dat deze club blijft kopen en zo steeds goede spelers op de tribune zet de spelers krijgen zoveel betaald dat ze er ook niet weg gaan

23 augustus 2011 om 15:00

Adebayor gaat zo goed als zeker naar Spurs en Liverpool schijnt Bellamy te willen kopen. Santa Cruz was een volledige miskoop maar dat vonden de City fans eigenlijk gelijk al vanwege zijn blessuregevoeligheid

23 augustus 2011 om 15:07

Ik denk dat jij voetbal meer ziet als een mediemarktreclame... Kopen Kopen Kopen

De mc fans de echte houden sowieso van die club hoeven geen grote aankopen gedaan te worden dit is alleen voor die succes suppoters

Totenham kan een speler als adebayor wel gebruiken maar ondanks dat hoop ik niet dat hij komt

23 augustus 2011 om 15:09

Ik zie voetbal helemaal niet als kopen kopen kopen. Ik ben voor Feyenoord en City. 1 zonder geld en 1 met geld en ik was al fan toen City niet eens in de PL speelde dus ga mij daar niet op aanspreken a.u.b.

Maar je zal zien dat het kopen bij City net als bij Chelsea minder gaat worden als het team staat. Kijk naar de spelers die City heeft gekocht en naar de leeftijden. Die kunnen net als Drogba 10 jaar mee bij City. Daar is echt wel over nagedacht. Alleen er moeten wat spelers weggedaan worden. Dat ben ik met je eens

23 augustus 2011 om 15:44

Nou dat spreekt dan voor je dat je sowieso voor die club bent.
Maar die vergelijking met chelsea? die kopen nog steeds der op los dus
persoonlijk hoop ik dat er bij voetbal meer een salarycap gaat komen..
Jouw andere club gaat ook kapot door die grote clubs daar in engeland

23 augustus 2011 om 14:55

ziek team nu

Hart
Richards
?
Kompany
Clichy
Nasri
?
Silva
Dzeko
Tevez
Aguero
23 augustus 2011 om 15:08

Die opstelling zal Mancini nooit mee starten, veel te aanvallend. Je speelt hier met 5 aanvallend ingestelde spelers, dat is simpelweg gewoon teveel.

23 augustus 2011 om 15:09

ja best aardig maar mancini gaat nooit van zijn leven zo aanvallend spelen

23 augustus 2011 om 15:11

jammer voor Mancini dan, met deze kwaliteiten en een beest als Kompany achterin kan je best zo spelen als je een verdedigende middenvelder centraal zet. Yaya Touré?

23 augustus 2011 om 15:19

Zo speelde City afgelopen weekend. En Silva zwervend en Milner was een halve buitenspeler. City speelde met 2 spitsen. Dat is zowieso het plan dit seizoen

Hart
Richards
Kompany
Lescott
Kolarov
Milner
Barry
Yaya Toure
David Silva
Aguero
Dzeko
23 augustus 2011 om 15:38

ja hallo, betaal anders 28 mil, voor een topspeler met een contact van nog maar 1 jaar om hem dan ten onrechte op de bank te zetten. :s
Hij zou hun beste middenvelder zijn.

23 augustus 2011 om 15:07

Hebben nu inderdaad een fantastisch team. Vorig seizoen keek ik weinig City maar dit seizoen gaat dat zeker veranderen. Met Aguero en Nasri is er zoveel meer voetbal in de ploeg gekomen. Kwalitatief het sterkste team van de PL en ik zie City daarom absoluut meedoen tot het einde om de titel. De kansen schat ik voor United nog steeds wat hoger in maar City is zeker mijn nummer 2 kandidaat.

Dit kon ook niet uitblijven, na dat verzoek om buiten de selectie gelaten te worden voor de wedstrijd tegen Udinese. Snap niet dat City hem haalt, vind het vrij overbodig, al maak je Arsenal, een concurrent, er wel weer een stuk zwakker mee. Hoop niet dat Arsenal nu nog verder wegzakt, dat zou ik erg vinden voor Van Persie..

Laat ons nu hopen dat Wenger een paar goeie inkopen doet. Ikzelf hoop op Hazard en Gotze, dat zou pas ziek zijn, en het zijn ook nog eens jonge talenten zoals Wenge het graag heeft.

Volgens verschillende Belgische bronnen zou Arsenal trouwens al een bod uitgebracht hebben van 23m op Hazard.

23 augustus 2011 om 17:12

Volgens de BBC heeft Arsenal een bod uitgebracht van £26m, dat is omgerekend €30m. Lille heeft het slim gespeeld met het contract van Hazard, tot 2015 zit hij daar. Ze kunnen elk bedrag vragen wat ze willen, zonder dat een club druk kan uitoefenen. Voorbeeld daarvan is wat Mancini nu deed bij Nasri. Wil je dat geld hebben? Stel hem dan niet op. Stel je hem op, pakken we hem volgend jaar wel.

Götze komt sowieso niet. Die blijft dit jaar in Dortmund, en Real en Man Utd zijn ook geïnteresseerd. Sowieso hebben we Gervinho en Walcott al op de vleugels, en bij een komst van Hazard is het al helemaal driedubbelbezet.

Wat een soap is dit zeg, net lees je nog dat Wenger hem meeneemt voor de wedstrijd tegen Udinese, dus dan zal hij waarschijnlijk ingezet worden dus is hij een stuk minder aantrekkelijk voor City. En paar minuten na dat bericht maakt Arsenal melding van de transfer Nasri naar City, heel raar alemaal..

Eindelijk brengen ze het naar buiten.
Goede aanwinst voor city alleen ben benieuwd waar die komt te spelen en wie Mancini eruit haalt.

Ik las het net al op Arsenal.com. Stijtig nieuws dit, daar gaat de rest van onze creativiteit. Waarschijnlijk heeft City uit wanhoop voor de CL gewoon toch het volledige bedrag van 28 miljoen euro neergelegd. Ben heel benieuwd of we nu dan eindelijk toch iets nuttigs gaan besteden qua geld. Als ik naar realistische transfers kijk zou ik het volgende toch graag zien:

M'vila halen voor 15 miljoen, een nieuwe linksback als Baines, Ansaldi of Cissokho. Daarnaast hoop ik op een extra flankspelers met veel creativiteit, Hazard zou echt perfect zijn en die heeft bovendien aangegeven dat Arsenal een droomclub voor hem is.

Als het bestuur weer de starre houding aanneemt en wederom niks koopt, halen we waarschijnlijk niet eens Europa League volgend jaar.

Btw City zie ik nu ook als favoriet voor de CL, samen met Real en Barca. Als Mancini het durft om met Nasri op rechts, Silva op 10, Aguero op links en Dzeko in de spits te spelen, denk ik dat ze in principe al landskampioen zijn. Die selectie van ze is echt angstaanjagend..

23 augustus 2011 om 14:44

M'vila komt al niet. Heb ook liever een Marvin Martin trouwens, we missen echt de creativiteit op het middenveld. Ook een speler als Hazard zou zeker niet verkeerd zijn, al ben ik nog niet helemaal overtuigd over zijn mentaliteit.

En het is niet zo dat het verhaal over het bestuur feitelijk is natuurlijk he. Het klinkt allemaal leuk en aardig, en iedereen wil het graag geloven. Maar ondertussen heeft volgens mij Wenger nog steeds de volledige macht over de aankopen.

23 augustus 2011 om 14:46

Ik zie Wenger gewoon als verlengstuk van het bestuur, dus als ik bestuur zeg bedoel ik daarmee alle leidinggevende personen binnen Arsenal. Meldt het me als je een betere verwoording hebt

Er moet echt eerst een DMC komen want met Song heb ik het echt gehad. Die is gewoon te dom, te traag, te slap, te lief en simpelweg te slecht. Zodra dat probleem is opgelost kan die Martin wel komen.

23 augustus 2011 om 14:50

Ik dacht dat je refereerde naar het oh zo fameuze artikel van gisteren of eergisteren ; )

En ik ben eigenlijk wel een fan van Song. Het is nog niet perfect, maar hij verzet zeker wel heel erg veel sterk werk. Bovendien was hij twee seizoenen geleden zon beetje de beste man aan Arsenal's kant. Vorig seizoen was iets minder, dit seizoen ziet het er weer goed uit vind ik. Hij moet alleen oppassen dat hij niet uit positie gaat spelen, waardoor er veel te veel druk op de defensie komt. Frimpong is bovendien een prima 2e, met een grote toekomst denk ik.

We moeten gewoon echt het vertrek van Cesc, Nasri en Clichy opvangen denk ik. Als daar toppers voor komen dan vind ik het een erg sterk elftal (chamakh vervangen zou overigens ook niet gek zijn, maar dat gebeurd toch niet).

23 augustus 2011 om 14:59

Over Song ga ik het helaas niet met je eens zijn. Ik erger me juist kapot aan die jongen. Misschien als Wilshere weer naast hem speelt dat die hem kan vertellen wat te doen.

23 augustus 2011 om 15:07

Wat ik dan niet snap is waarom Arsenal Moussa Sissoko niet haalt dan heb je tenminste een beer van een speler als DMF met voetballende kwaliteiten.

1 creatieve middenvelder halen, Hazard bijvoorbeeld of misschien Pjanic?
Centrale verdediger halen een echte beunhaas, met Vermaelen heb je al een speler die kan opbouwen. Bijvoorbeeld Sakho? of Cahill.

Arshavin en Bendtner verkopen die voegen helemaal niks toe aan dit Arsenal.

Scyzney
Sagna
Sakho/Cahil
Vermaelen
Gibbs
Sissoko
Ramsey/Pjani
Walcot/Alex
Wilshere
Hazard/Gervi
Van Persie.
23 augustus 2011 om 15:11

@ Gh,

Zo blijft er in ieder geval nog een beetje ruimte over voor discussie ; )

23 augustus 2011 om 15:44

@ Porter

Ik heb gisteren dat artikel ook gelezen, en ben een beetje bang dat Wenger gedwongen is door het bestuur inzake Nasri. Als ik kijk naar de uitspraken van Wenger over Nasri kreeg ik steeds het gevoel dat hij Nasri niet kwijt wou, dus dat hij nu opeens vrijwillig instemt met het transfer lijkt het me een beetje raar, maja volgens mij heb jij meer kijk op de zaken van Arsenal, hoe denk jij erover?

23 augustus 2011 om 15:56

@barbarergin,

Over de Nasri situatie ben ik het met je eens, ik denk dat het bestuur daar op aangedrongen heeft. Geef ze ook eens ongelijk trouwens, bijna 30 miljoen voor een speler met 1 jaar contract zou te gek zijn om af te wijzen.

Wenger heeft echter een middelmatige ploeg op dit moment (met wel heel veel talent) en had dus Nasri wel willen behouden.

Hij moet nou echter nog flink aan de bak deze week, want er moeten versterkingen komen, dat is wel duidelijk.

Het artikel van gister ging er over dat het bestuur Wenger verbood om dure zaken te doen, en daar geloof ik niet zo in. Wenger wil zelf geen hoge prijzen betalen omdat hij dat het niet waard vindt. Waarschijnlijk zullen er nog wel spelers komen, maar dan spelers voor 10 a 15 miljoen (al sluit ik het ook niet uit dat Wenger 1 grote aankoop gaat doen).

hoe dan ook heeft Arsenal een bijzonder slechte uitgangspositie op dit moment, als het om zaken doen gaat. Ze hebben bakken met geld, en hebben een hoge nood naar goede spelers, beide factoren zullen de prijzen flink op gaan drijven vrees ik.

23 augustus 2011 om 15:58

@porter

Ik ben het (ook) niet met je eens wat betreft Song. Hoezo zie je hem dit seizoen weer goed worden? want alle wedstrijden die ik heb gezien van Arsenal(alleen Liverpool niet, ik was op vakantie) heb ik Song de hele tijd gezien als iemand die denkt dat hij een nummer tien is, en smerige overtredingen maakt. Doet totaal niet wat hem is opgedragen, namelijk verdedigen en dan afgeven aan de creatieve spelers(ramsey,wilshere). Nee, alleen maar zelf acties maken en mislukte steekballetjes geven, zodat hij iedere keer te laat is als er een counter word ingezet door de tegenpartij..........

23 augustus 2011 om 16:04

Ik vind dat jullie onderschatten hoe belangrijk Song is als hulp voor de centrale verdedigers, en nog belangrijker de backs.

Ondanks het feit dat hij soms teveel naar voren denkt is hij wel degelijk een speler die erg veel kwaliteiten bezit als verdedigende middenvelder (met ook nog een succesvolle bal naar voren, zoals tegen Newcastle).

Overigens speelde hij niet tegen Liverpool ; ) maar vond hem tegen Newcastle en Udinese zeker niet slecht. Ook in de voorbereiding niet. Bovendien heb ik de Song van twee jaar geleden nog in mijn achterhoofd, waar hij echt de revelatie van het seizoen was. Dit zal hij echt niet zomaar kwijt zijn, ondanks zijn iets mindere jaar vorig seizoen.

23 augustus 2011 om 17:42

maar je zal wel moeten toegeven dat hij iets te vaak een bal naar voren probeert te geven of een actie probeert te maken a la Messi, in plaats van die bal snel af te geven. Hij vertraagt het spel gewoon, als je ziet hoelang hij de bal bij zich houdt, zelfs in een counter, dan heb ik liever Frimpong. Dat is pas echt een beest op het middenveld, alleen moet hij nog leren zich in te houden, want die rode kaart tegen L'pool was niet echt handig.

Ik kies op dit moment voor Frimpong in plaats van Song. Als Song weer in dezelfde vorm komt als 2 jaar geleden, dan natuurlijk Alex

23 augustus 2011 om 18:02

Ik kies Song boven Frimpong, puur qua ervaring. Je kunt niet heel je team volgooien met spelers die nou al teveel druk op hun schouders krijgen voor de fase van hun carrière waar ze in zitten (szczesny, Wilshere, Koscielny zelfs).

Ik ben het bovendien wel met je eens over Song aanvallend. Zijn handelingssnelheid is niet altijd even hoog en ook zijn loopacties naar voren zijn vaak wat onhandig, waardoor er overtredingen nodig zijn bij balverlies.

Maar daarom zei ik ook dat ik hem vooral bewonder om zijn verdedigende kwaliteiten ; ) Aanvallend kan hij nog wat bijleren. Hoe dan ook, meer dan prima VM en dus verre van een prioriteit qua versterkingen voor mij.

24 augustus 2011 om 16:43

Ja maar dat is gewoon pech voor die gasten want hun zijn wel de betere van het team lijkt mij en je speelt bij een topclub en daar hoort ook gewoon de hoge druk bij. Tja wat dan? Niet zo goed zijn dan? Het is jammer dat Arsenal niet zo'n brede selectie heeft want dat zag je denk ik ook tegen Liverpool dat er gelijk jeugdspelers moesten opdraven als wissels, niet heel overdreven jeugd maar gewoon jongens die nauwelijks gespeeld hebben in de PL.

23 augustus 2011 om 14:52

@gooner Higuain
Heb je gister Manu gezien de tweede helft? Al heeft Manc misschien een betere selectie, kan je sowieso niet zeggen dat ze al landskampioen zijn.

Verder hoop ik ook dat ze nou echt even grote namen gaan halen. Als ze Nasri en Cesc niet hadden verkocht hadden ze dat ook al moeten doen. Nu is de nood wel echt heel hoog.

Vertonghen, Lass Diarra, Afellay, Hazard. zouden mooie namen zijn voor Arsenal. Maarja er zullen wel weer wat Franse talenten komen. Als Arsenal leuk boven indraaien, mooi voetbal laten zijn, dan zal ik er niet heel treurig om zijn al zouden ze geen kampioen worden, zoals vorig jaar. Maar om nou twee van je drie beste spelers te laten gaan, gaat echt te ver.

23 augustus 2011 om 16:02

Van M'vila voor vijftien miljoen kun je dromen, Stade Rennais heeft een bod van twintig miljoen van Arsenal op hem al afgewezen. En gelijk hebben ze, de Franse clubs zien ook wat de clubs in de Premier League allemaal voor een belachelijke bedragen betalen voor matige spelers en voor een Frans international en één van de meest talentvolle verdedigende middenvelders ter wereld wordt nu gewoon grof geld gevraagd. Sowieso heb ik het idee dat het voor Arsenal belangrijker is een creatieve middenvelder als inderdaad Marvin Martin te halen, die zou veertien miljoen moeten kosten en voor zo'n speler is dat een heel redelijk bedrag. Zonder Nasri en zonder Fàbregas is bijna alle creativiteit weg, Van Persie is een klassespeler natuurlijk, maar niet iemand die de pass vanaf het middenveld verzendt. En je kunt niet het hele spel aan Wilshere gaan ophangen natuurlijk. Arsenal zal heel goed moeten gaan rondkijken voor een enigszins betaalbare creatieve middenvelder van wie ze er nu al op aan kunnen.

Vreemd dat Wenger hem dan meeneemt naar Undinese

23 augustus 2011 om 15:02

dat gebeurd dus niet. op arsenal.com: The 24-year-old midfielder, who has spent three years with the Gunners, has been omitted from Arsenal's squad which flies to Udinese this afternoon and instead will travel north for a medical.

Stap voor uit is dit

Lekker vlammen met Kün dit jaar en City wordt kampioen

Mooi dat het eindelijk achter de rug is.

Nou kan er tenminste weer vooruit gekeken worden, en hopelijk wordt er nog flink gefocust op de transfermarkt de laatste week. Geld is er in ieder geval in overvloed nu zeg!

23 augustus 2011 om 16:03

Inderdaad, ik denk zelfs dat we nu meer te besteden hebben als City

on: Tja, jammer, maar 30 miljoen voor een speler met een 1 jarig contract afwezen is natuurlijk wanbeleid, dus ik begrijp het wel.
Nu moet Wenger aankopen gaan doen, want zo kan het niet langer. Met het team dat we nu hebben worden we maximaal vierde(zo niet lager) en dat terwijl er meer dan genoeg geld is om te investeren.
Verschillende bronnen(insiders bij Arsenal, paar voetbal websites,bbc) zeggen in ieder geval dat het Arsenal zo rond de 27 miljoen heeft geboden voor Hazard, die zelf heel graag naar Arsenal komt......

Heel sneu voor Arsenal. Nu word het allemaal officieel. Ondanks dat ik ze als grootste rivaal beschouw zou het toch jammer zijn als dit een kleine teken is van de ondergang. Nou ja ze hebben nu wel twee belangrijke kwaliteiten moeten afgeven. Ik denk zelf dat er hier toch wel er minder op gaat worden. Tja voor hun is het niet te hopen dat er meer spelers zo over Arsenal denken want hoeveel spelers hebben Arsenal al verlaten voor City?

Tja zoals veel van hun supporters schreeuwen en andere mensen is dat Wenger een coward is. Waar zijn die kwaliteits-injecties die Arsenal nodig heeft? Arsenal hoeft geen 100 of 150 miljoen uit te geven aan toppers, maar het is niet verkeerd om een serieus te gaan investeren in je selectie. Met Manchester City zullen nu echt meer rekening moeten houden en zeker de komende jaar!

Haha nu dit allemaal bekend is zou ik het echt een geniale stap vinden van Wenger om hem even goed op te gaan stellen voor de CL duel als zoiets mogelijk is.

23 augustus 2011 om 14:46

Denk dat ze daar wel over gesproken hebben, ze zijn bij City vast ook niet dom: P

Maar ik ben hier eigenlijk wel blij mee. Het is veel slechter om met spelers opgezadeld te zijn die weg willen en anders gratis de deur uit lopen. Bijna 30 miljoen euro is dan ook een zeer mooi staaltje zaken doen voor een speler met nog 1 jaar contract. City wordt inderdaad een grote geldschieter van Arsenal zo, en daar belanden ze toch op de bank waarschijnlijk: P

Laten we deze week nog afwachten, tot het eind van de transferwindow. Dan valt er eigenlijk pas te oordelen dunkt me.

23 augustus 2011 om 14:49

Haha dat is waar, maar ik zag zoiets al helemaal voor me.

Ik denk nu ook dat Arsenal gaat toeslaan Wenger weet nu denk ik wel dat het serieus word. Wat betreft Nasri was dit het beste inderdaad. Die lijken hier toch nog een goeie bedrag voor te krijgen.

Als Arsenal iets wilt bereiken moeten ze dit niet doen, Fabregas is al net weg en dan ook nog hij.
Dat is echt jammer.

Arsenal moet hem gewoon houden en top spelers kopen en alleen dat is het beste.

City word sterker en sterker zeg, mama mia, Aguero, Dzeko, Silva, Nasri, dat zijn echt spelers van top niveau.

Lees op VI dat Arsenal een bod gaat uitbrengen op Eden Hazard en geef Arsenal ongelijk ze moeten wat doen om in de top 4 de blijven want met dit materiaal hoe jammer het is voor Van Persie zie ik ze uit de top 4 vallen.

Hier moet Arsenal blij mee zijn. Een speler, die driekwart jaar goed speelt en even het meest van de selectie wil verdienen, daar moet je niet mee verder gaan. De club is nog altijd groter dan de spelers. Ik vind het zeer vervelend voor Wenger, die altijd vertrouwen heeft gegeven aan deze jongen en hem ondanks mindere tijden bleef steunen. Nu na driekwart goed jaar laat hij Wenger wel in de steek.

Leuke voetballer Nasri, maar hij doet hier Arsenal wat tekort mee vind ik. Het is te hopen voor Arsenal, dat ze nog een hoop geld eruit hebben gehaald gezien zijn contract.

23 augustus 2011 om 16:55

Ja idd, ik denk dat zijn vertrek gewoon opgevangen kan worden die van Cesc daarentegen niet. Bovendien hebben we voor hem bijna 30 miljoen gevangen, goed zaken gedaan door arsenal. Ik hoop dat Wenger inziet dat het nu menens is en zaken gaat doen. Maar daar heb ik vertrouwen in.

Oei is het dan eindelijk zo ver. Ik begon zo langzamerhand ook te twijfelen, maar de kogel is dan eindelijk door de kerk. Benieuwd wat Wenger er voor terug gaat halen. Ik las vandaag iets dat ze een bod aan het voorbereiden waren op Eden Hazard. Dat zou wel een enorm welkome versterking zijn lijkt me.

Oke wenger goed gedaan aan een speler die niet wil heb je niets! En nu moet 3geweldige transfers doen haal een geweldige middevelder Sneijder/kaka en benzema en een sterke verdediger die zijn mannetje staat bv. Heitinga

Ja nu heeft wenger 30m + 28.5m = 58.5mil van transfers.
eboue weg ~3m
bendter gaat na werder bremen, of lever minimaal 11mill op.

heeft Wenger een volle 70mill over om spelers te kopen. 1 CB, 1 LB , 1 verdedigende mid ( of CDM )
1 spelmaker, en 1 goede winger, en nog 1 spits.

23 augustus 2011 om 14:44

maar als ze hazard willen kopen ben je gelijk rond de 30 kwijt,

wel goede speler voor arsenal btw

23 augustus 2011 om 14:45

In deze tijd 6 spelers kopen die gelijk Arsenal moeten versterken met een budget van pak-weg 69.5 miljoen wordt heel moeilijk.

23 augustus 2011 om 15:03

ja maar ze hebben ook nog 60mil tv inkomsten

23 augustus 2011 om 15:05

Het lijkt me niet dat Arsenal 129,5 miljoen aan transfergeld heeft. Maargoed.

23 augustus 2011 om 15:17

maar ze hebben ook nog andere kosten... ze kunnen niet al hun geld gebruiken om de transfermarkt op te gaan...

Toch mooi. Werd tijd. Ben benieuwd wat er van Arsenal overblijft nu

City wordt nu wel erg sterk hoor, gaat spannend worden in de PL !

Gisteren kwam er een lijstje naar buiten met nog mogelijke aankopen van Arsenal het gaat hierbij om: Kaka, Ayew, Hazard, Valbuena en Lucho Gonzalez. Laten we hopen dat dhr Wenger ze portemonee durft te trekken. Ook kom er wss een deal tussen Bremen en Arsenal waarbij Bendtner naar Bremen gaat en Arsenal hoop Mertesacker te contracteren. Ik moet het eerst maar zien maar hopelijk ziet dhr. Wenger in dat we zonder aankopen niet bovenin meedraaien.

Ik ben echt benieuwd wat Wenger nu gaat doen. Als ze nu weer talenten gaan aantrekken, moet je die clown ontslaan. Ze hebben nu ervaring nodig, gevestigde namen die wat mogen kosten, anders wordt dit weer een seizoen zonder prijzen.

23 augustus 2011 om 14:57

Het wordt zowiezo een seizoen zonder prijzen, enige wat hij nu moet doen is zorgen dat hij ervaring en kwaliteit in de ploeg brengt zodat het niet een totale blamage wordt. Als ze geen CL halen dan kan het heel snel gaan met de ploeg van Wenger.

Koopt Man City spelers? Die seizoenskaarthouders krijgen er elke week een smaakmaker bij, sjonge jonge. Wel jammer voor de Competitie, ik schat Arsenal nu nog lager in. Hopelijk kunnen ze er een paar versterkingen bij halen!

23 augustus 2011 om 14:47

Beetje raar om dit te zeggen als een Chelsea fan. Er was een tijd dat jullie ook elke week een goede speler naar de club haalde maar goed

23 augustus 2011 om 14:52

Niet zo als Manchester City. Toen wij de markt ingingen kochten we spelers als Essien, Drogba, Cech. Die toen nog helemaal niet zo'n waarde hadden als nu. City koopt daarentegen, Balotelli, Dzeko, Silva, Aguero.

23 augustus 2011 om 14:53

Hij mag toch wel kritiek op Man City hun koop beleid uiten, of mogen dat alleen de mensen doen wiens club niet veel spelers koopt voor grote...

23 augustus 2011 om 14:54

Ja dat klopt inderdaad maar ik heb dit volgens mij al 100x verteld. Jullie waren al veel verder in het proces toen Abramovich kwam. Jullie hadden eerst Ken Bates die al wat goede aankopen gedaan had zoals Zola en Vialli, Di Mateo.

Chelsea speelde voor de 5e plek. City voor de 14e. Daarom heeft City ook de 1e 2 jaar spelers als Bellamy, Santa Cruz gekocht omdat spelers als Aguero, Nasri toen totaal niet geinteresseerd waren. Nu ze CL hebben gehaald lukt dat nu wel dus eigenlijk kan je zeggen dat dit proces geslaagd is. Alleen het winnen van de PL is natuurlijk nog een absolute must

23 augustus 2011 om 14:57

Alleen dit jaar hebben jullie al gekocht;

Mata (30 miljoen)
F. Torres (60 miljoen)
David Luiz (30 miljoen)
Lukaku (20 miljoen?)

Daarnaast heeft Chelsea al 30+ geboden op Modric en de afkoopsom van ongeveer 15 miljoen voor Villas Boas betaald.

Wel een beetje objectief blijven hé,..

23 augustus 2011 om 15:28

Je vergeet Courtouis die 19 jarige keeper nog die volgensmij 9 miljoen heeft gekost en nu verhuurd is aan Atletico.

23 augustus 2011 om 15:31

Die hebben ze inderdaad ook gehaald, maar mijn punt was zonder die 9 miljoen ook wel gemaakt

23 augustus 2011 om 15:54

welk punt precies?
Manchester city transfers 2008 - 2009 - 122.35 miljoen pond
Manchester city transfers 2009 - 2010 - 118.5 miljoen pond
Manchester city transfers 2010 - 2011 - 143 miljoen pond
Manchester city transfers 2011 - 2012 - 78 miljoen pond

Chelsea F.c. Transfers 2008 - 2009 - 24.1 miljoen pond
Chelsea F.c. Transfers 2009 - 2010 - 26 miljoen pond
Chelsea F.c. Transfers 2010 - 2011 - 101.4 miljoen pond
Chelsea F.c. Transfers 2011 - 2012 - 33.35 miljoen pond
Wel een beetje objectief blijven hé,...

23 augustus 2011 om 16:05

@indianani

Lees mijn berciht van 14.54

Dat maakt alles duidelijk waarom City zoveel en dure spelers moest aantrekken om deze status te krijgen

23 augustus 2011 om 16:13

Het gaat mij over het feit dat een Chelsea fan best commentaar mag hebben op een club die in 4 jaar tijd een half miljard pond over de balk smijt. Waar men bij Chelsea nog enigszins spreekt over een proces is het bij City overgeslagen naar idiote koopwoede, aangezien voor de plek van Nasri nog 3 andere spelers van CL niveau beschikbaar zijn. Daarnaast lukt het City nog steeds alleen met letterlijk bakken vol met geld om die spelers aan te trekken. Het gaat echt niet over vooruitgang op voetbal niveau, want het voetbal is nog steeds 9 van de 10 keer niet om aan te zien. Leg mij dan maar uit waar City Nasri voor nodig heeft in het groeiproces?

23 augustus 2011 om 16:24

Dan heb jij de afgelopen 2 wedstrijden niet gekeken. City speelt aanvallend en goed voetbal

23 augustus 2011 om 16:30

Goh ze speelden redelijk tegen Swansea.. Toevallig ook de tweede helft van de community shield gezien?

23 augustus 2011 om 16:33

Community shield was niet best. Maar Man utd speelt ook weleens slecht he.

Tegen Swansea was het al veel beter en tegen Bolton werd het 2-3 maar het had met rust al 1-4 moeten staan. Dat was echt geweldig om te zien.

Kijk anders even de samenvatting op de City website

23 augustus 2011 om 16:59

@indiananl

Als je in DIT kalenderjaar 149 miljoen voor 5 spelers uitgeeft en 15 miljoen voor een trainer, mag je toch niet echt klagen dat een andere club ook met geld smijt.

Lijkt mij toch enkel feiten die ik hier op noem, dus lijkt mij aardig objectief.

23 augustus 2011 om 18:07

Nou volgens mij heb ik redelijk aangetoond dat je de feiten wel naar je hand draait, want op het moment dat je het per seizoen berekend (wat je normaal doet) zie je een heel ander beeld. Daarnaast een half miljard in 4 achtereenvolgende seizoenen is behoorlijke koopwoede. De prijs voor de trainer en de spelersgroep van Chelsea is met een idee besteed. Als je objectief naar de feiten kijkt zie je dat bijvoorbeeld een aankoop als Nasri door City totaal overbodig is omdat men 2 teams kan vullen aan champions league waardige aanvallers. Je zou haast denken dat ze het expres doen om Arsenal slechter te maken. Kortom als Chelsea fan mag je daar best kritiek op hebben.

Jammer,

Nu blijft Van persie nog langer bij arsenal, hij wilt eerst een prijs winnen.. die dit seizoen nog niet komt.

23 augustus 2011 om 14:47

Ligt eraan. De League Cup, en FA Cup zijn altijd opmerkelijke prijzen. Ik blijf er nog steeds verbaasd over dat Arsenal toen het niet kon opbrengen om die League Cup te winnen, gewoon uit respect naar de supporters.

Yes gewelldig nieuws.

En nu hopen dat City aanvallend durft te spelen met Aguero - Dzeko - Nasri en achter hun silva
heb je op bank (als je niet verkoopt) Teves en Balotelli.

Ik verwacht van City gewoon dat ze of 1ste of 2de eindigen een plek lager moet Mancini de kop kosten en dan moeten ze Guardiola halen die waarschijnlijk volgend zomer of die daarna vertrekt

23 augustus 2011 om 14:47

Tevez op de bank???dat is hun meest invloedrijke aanvaller!! tevez op de bank zetten is stom, laat m dan gewoon gaan.

23 augustus 2011 om 14:51

dat betekent niet dat Teves altijd op bank speelt. Kijk vorige keer nog hoe goed Aguero inviel. Dus kan je misschien volgende keer Aguero weer als invaller inbregen maar dan deze keer direct na rust.

Daarnaast speelt City ook CL en kunnen ze toch 5 goede aanvallers brengen. Speelt Dzeko slecht zet je Aguero in de spits en Teves vleugel of andersom wat je wilt. Maar je hebt beter 4 goede aanvallers dan 3 stuks. Want dan heb je weer een trainer die huilt omdat de bestuur voor hem te weinig aanvallers heeft gehaald.

23 augustus 2011 om 15:02

Mancini gaat gewoon rouleren met de spitsen. Ligt gewoon aan de tegenstander

Arsenal! Haal dan Affelay op bij Barca!

Tja..tottenham en city komen eraan. En arsenal word zwakker en zwakker. Als hun de nieuwe nr 5 va nde premier league worden is dat geheel te danken aan Wenger! Hij heeft een goede filosofie maar je moet in de PL meegaan met de rest. En dat wil zeggen. Geld uit geven! Niet spelers al gervinho maar toppers! Je hebt ze nodig. Want zo gaat het niet goed. Je kan niet cesc nasri etc. Laten gaan en dan weer kleine talentjes ervoor terughalen. Geef uit Wenger! Want het is nog neit te laat en het voetbal zit er nog in.

het voetbal verliest het weer eens van het geld, blijf het jammer vinden.

Wenger je moet nu echt je beurs opentrekken zeg, koop Hazard, Lass en nog een sterke centrale verdediger (misschien Alex). Als hij nu weer met talenten aankomt loopt het dit seizoen slecht af met Arsenal.

Heel Arsenal valt uit elkaar. Nu zullen Wilshere en van Persie ook wel een transferverzoek indienen..

manchester city slaat hier zeker een goede slag.
kijk dit team!

verder balotelli en nog veel meer speleres verkopen.

hart
richards
kompany
lescott
clichy
de jong
toure
silva
tevez
nasri
aguero
23 augustus 2011 om 14:50

Ziet er op papier fantastisch uit, maar je weet natuurlijk nooit wat het gaat worden op het veld. Maar alle linies zijn wel echt top en met Aguero natuurlijk een geweldige afmaker in huis.

Ben benieuwd wat Arsenal nog gaat doen om zich te versterken, want het wordt een beetje een leegloop daar. Wel een grote zak geld.

23 augustus 2011 om 15:50

Dit is wel een mooi team inderdaad maar ik vind het niet mooier dan zonder nasri. Ik zou alleen silva op 10 zetten aguero rechts en tevez in de spits. Heb je mario en dzeko wel op de bank voor +60 miljoen maar wat maakt het allemaal uit

Jammer hoor, ik hoop echt dat ze zich nog versterken. Vind het nog vreemd dat Arsenal niet in verband is gebracht met Modric. Financieel zijn ze in staat om hem te halen en volgens mij zoeken ze nog een creatieve middenvelder.

Ben benieuwd wie ze nu gaan halen want ze moeten zich echt gaan versterken.

23 augustus 2011 om 15:03

Modric zal natuurlijk geweldig zijn voor Arsenal. Echter is Tottenham een aartsrivaal en zie ik het niet zomaar gebeuren, dat zij in de huidige situatie Modric naar Arsenal laten gaan. Daarnaast weet ik niet of Arsenal zoveel wil betalen en of Modric zelf zou willen.

23 augustus 2011 om 15:08

Misschien omdat Arsenal en Tottenham aartsrivalen zijn? Als ze m niet aan Chelsea verkopen, dan al helemaal niet aan Arsenal lijkt me.

23 augustus 2011 om 15:24

Daar gaat het niet om, wat ik zei is dat ik het vreemd vind dat het bijv niet In de wandelgangen heeft gestaan. Dat het aarts rivalen zijn wilt trouwens niet zeggen dat een club als arsenal het niet kan proberen.

Logisch dat hij weggaat, met deze selectie zullen er de komende tijd geen prijzen worden gepakt bij Arsenal.

Hmm, Arsenal moet snel versterkingen halen, Hazard zou een goede opvolger zijn voor Nasri, niet Eriksen halen, moet nog meer groeien bij Ajax .
Van Persie, zou die ook nog naar een andere club gaan?

Man. City goed bezig, vind Nasri een goede speler, kunnen gewoon CL winnen dit seizoen.

23 augustus 2011 om 14:52

Robin zei ooit tijdens de voorbereiding van dit seizoen dat hij zijn vertrek zou laten bepalen door de selectie waarmee gevoetbald moest worden. Met nadruk op het transferverkeer van Arsenal. Op basis van de huidige stand van zaken moet het inkt van zijn handtekening nu zo'n beetje gedroogd zijn.

23 augustus 2011 om 14:54

Hazard zou inderdaad wel een goede versterking zijn voor Arsenal, al heb ik een beetje hetzelfde gevoel bij Eriksen. Hij is daar misschien nog niet uitgeleerd, maar hij is een speler die met het team mee draaid. Dat wil zeggen dat hij met betere spelers om hem heen automatisch veel beter presteert. Al is dat natuurlijk nog maar afwachten.

Van Persie heeft aangegeven voorlopig bij Arsenal te blijven, al zou het zo kunnen dat hij in de winter alsnog vertrekt aangezien Arsenal zn beste spelers kwijt raakt.

Man City is tot slot inderdaad goed bezig, maar de CL lijkt me nog wat te ver gegrepen voor ze. Ik schat ploegen als Man Utd, Chelsea, Real, Barca maar ook AC Milan nog iets hoger in dan Man City, al weet je het gelukkig maar nooit!

Een aderlating dit voor mijn favoriete club. Maar dat neemt niet weg dat ik alsnog een uitshirt van City met zijn naam erop zal halen!

Wat moet er nou in hemelsnaam van Arsenal komen??? Zo jammer, zo'n mooie club.
Lijkt wel alsof ze helemaal geen ambities meer hebben om prijzen te pakken, het in ondertussen toch wel duidelijk dat de filosofie van Wenger gewoon niet werkt. Maar goed, transferperiode is nog even dus we zullen zien hoe ze omgaan met het verlies van deze spelers. Ik denk dat dit weer een dramatisch seizoen wordt voor de Gunners.

Deze transfer is een beetje te vergelijken met die van Wijnaldum. Twee grote clubs waarvan er eentje minder lijkt te gaan presteren.. Alleen gaf Wijnaldum aan in de winter dat hij een transfer nog niet zag zitten..

Volgens mij gaat het om 27miljoen, en dat voor een speler met nog maar 1 jaar contract! Het is een goede versterking voor City. Ik zie Man utd als titelfavoriet en City als mijn nummer 2. City heeft nu echt een goede aanval met Aguero, Nasri, Silva, Dzeko, Tevez en nog meer.

Geweldige transfer voor Manchester City. Ze beginnen steeds beter te worden.
Met spelers als David Silva, Tevez, Kun Aguero, Hart, Richards, Nasri, Balotelli en Kolarov gaat City zeker om de kampioenschap strijden.

Wenger wakker worden! Haal Ibrahim Afellay als versterking..

erg jammer, dat deze topper vertrekt, wenger zal nu toch echt een gevestigde naam moeten halen, een hazard is eigenlijk nog geen gevestigde naam maar zou wel een zeer goede vervanger zijn, ik had eerst gehoopt op juan mata maar die is al naar chelsea,
Gewoon betalen voor hazard dus, en dan nog een sterke middenvelder en een cv, mertesacker?

Het staat nu toch zo goed als vast dat de vraag niet is of Wenger gaat kopen maar eerder welke speler(s) Wenger gaat kopen, want met de huidige selectie mag je hard op juichen als je in de top 6 eindigt.

arsenal moet onderhand echt gelouterde spelers kopen die nu al top zijn en niet speler van rond de 20 die over 4/5 jaar pas goed zijn. spelers van 27/28 jaar moeten nu komen! en nog snel ook

Zat eraan te komen, maar dit wordt 'weer' een tussenseizoen voor Arsenal.

Manchester City kan nog groter worden dan Barcelona. Ze hebben alleen een goede Technisch Directeur nodig. En mensen die de lijnen uitzetten, het geld is er al. Ze moeten er beter alleen mee omgaan. Onnodige spelers weg doen en zo goed opbouwen.

23 augustus 2011 om 14:58

Dat denk ik niet, het zijn niet alleen de spelers van Barcelona die buitenaards presteren maar vooral de speelstijl van Barcelona. City kan je dan eerder vergelijken met Real Madrid.

Als Wenger (of is het het bestuur dat geen hoge salarissen wilt betalen?) niet minimaal 2 toppers gaat kopen wordt het helemaal niks meer met Arsenal. Het was dit weekend tegen Liverpool al om te huilen, en toen deed Nasri nog mee. Ik hoop voor de Arsenal fans dat er nog vuurwerk komt deze week, maar ik ben er een beetje bang voor, zeker nu de spelers alleen maar duurder en duurder worden naarmate de transferdeadline nadert.

Ik denk dat Nasri basisspeler wordt.
Samen met Silva.

Hart
Richards
Lescott
Kompany
Bridge
Milner
De Jong
Nasri
Agüero
David Silva
Dẑeko
23 augustus 2011 om 15:03

Over dat Silva speelt hoef je je geen zorgen te maken. Die is sinds hij bij City is al een keer of 7 speler van de maand van City geworden haha

zo wenger nu heb je ook were miljoenen om uit te geven.
ipv van voetballers kun je beter type´s davids wouters keane viera halen.
al zo vaak gezegd je mist bikkelaars balafpakkers en echte winnarss type´s zoals keown vroeger.
het mag dan wel niet frivool en superieur ogen maar daar win je ook geen prijzen mee hebben de laaste 7 jaren wel uitgewezen.
kijk maar naar je collega sir ale f. man unt oogt gewoon heel degelijk, hebben in het middenrif ook gewoon brekers staan en die wonnen de laste jaren wel prijzen.
maar ik denk dat je gewoon weer jeudig frans talent haalt .

je zal maar gunner fan zijn... succes er mee

Nu Nasri en Fabregas weg zijn bij Arsenal, wat toch twee sleutelspelers waren, hoop ik dat Arsenal er niet onder gaat lijden. Alhoewel ik dat ook niet denk. Want persoonlijk vind ik Wenger wel een top trainer qua opleiden. Alleen zou ik in zijn plaats geen jonge talenten kopen, maar een echte ervaren gozer voor 't middenveld of de verdediging. Iemand die de ploeg op sleeptouw kan meenemen. Want dat hebben ze op dit moment niet Arsenal..

Erg jammer dat zo'n geweldige speler als Nasri vertrekt. Zullen hem erg missen.
Hoop dat hij gelukkig word bij City, en mag hopen dat Wenger nu minimaal 3 toppers haalt, als we er twee halen schieten we nog weinig op tov. vorig seizoen, nu Cesc en Nasri weg zijn.

23 augustus 2011 om 15:23

Tja moeilijke keuze is het geweest, maar denk dat dit de betere is als we nu 28 miljoen voor debeste man kunnen vangen lekker meegenomen. Alleen moet er nu echt serieus gekocht gaan worden anders ben ik er heel bang voor dit seizoen..

Off topic:

Naam maar veranderen denk ik ofniet?
Moet ik ook maar eens met mijn plaatje gaan doen..

Dankjewel Samir Nasri.

Dankjewel voor de gevaarlijke acties.
Dankjewel voor je belangrijke assists.
Dankjewel voor je mooie goals.

Maar vooral; dankjewel voor de prachtige transfersom die je ons hebt opgeleverd.

Natuurlijk was de ideale scenario dat hij ging bijtekenen en de rol van Fabregas op zich nam, maar dat zat er niet in. Ik zou ook van de C1000 naar Super de Boer overstappen als dat een verdubbeling van mijn salaris betekend. Waarom zou een speler die 3 jaar geleden is gekocht uit Frankrijk 'clubliefde' hebben voor Arsenal? Het is gewoon een werknemer, niets meer en niet minder. Van deze jongen 'clubliefde' verlangen is gewoon naief en onrealistisch.

Er zijn nog 8 dagen over voor het sluiten van de transfermarkt. Genoeg tijd dus om te shoppen. Succes Nasri met het knokken in de basis bij City, en succes Wenger met het vinden van een waardige vervanger.

Ik ben in ieder geval erg tevreden met de grote transfersom!

23 augustus 2011 om 15:44

Als je denkt dat Wenger opeens in de laatste 8 dagen 3 nieuwe spelers gaat halen dan ben je niet goed bij je hoofd. Hij heeft de hele zomer al de kans gehad om nieuwe spelers te halen. Sorry hoor, maar met spelers zoals Gervinho and Oxlade-chamberlain ga je geen prijzen pakken. Dus je kan wel erg tevreden zijn met de grote transfersom, maar als Arsenal geen 3 nieuwe spelers haalt dan vallen ze misschien nog zelfs buiten de top 5/6 en dat zal ze veel meer kosten dan een 'grote' transfersom!

Ik heb dus ook wel medelijden met Arsenal supporters, hoor. Ik zou echt heel erg gefrustreerd zijn met Wenger... vooral omdat hij het meest wordt betaald van Arsenal (meer dan Fabregas kreeg...).

Selectie naar mijn idee zo goed als compleet, wat een team! Prachtige tijden voor City fans.. Wie had jaren geleden ooit gedacht dat spelers als Tevez, Aguero, Silva, Toure en Nasri in het skyblue zouden spelen; ongelooflijk mooi dit!

23 augustus 2011 om 15:07

Misschien nog een echte centrale verdediger van wereldklasse naast Kompany? Meer kan ik niet verzinnen

Arsenal valt helemaal uit elkaar op deze manier. Hoeveel respect ik ook heb voor Wenger, zo gaat het niet langer. Toppers verkopen en matige spelers er voor kopen. Ik vind Afellay trouwens wel een speler voor Arsenal, misschien als hij een Frans paspoort aanvraagt komt hij? Zijn speeltijd bij Barcelona is voorbij en volgens mij ziet hij dat zelf ook wel in.
Anders zal het niet lang meer duren voordat Wilshere en van Persie vertrekken.

Ik verwacht nu toch wel heel snel een aantal top aankopen anders is het volgend jaar lekker voetballen in EL (wellicht eindelijk een prijs pakken daar lol!).

Wenger moet nu een keer niet zo koppig doen en gewoon hele goede spelers halen voor de miljoenen die binnen zijn gekomen i.p.v. talenten die nog te veel moeten leren.

En City wordt sterker en sterker. Ondanks de magere 2-3 tegen Bolton vond ik ze echt heel sterk spelen. Nasri-dzeko-aguero-silva, wat een voorhoede! ( en die bank, pff )..

23 augustus 2011 om 15:08

Ja die 2-3 was vertekenend. Als het 2-7 was geweest had Bolton niks mogen zeggen

Het beste wat arsenal nu moet doen is gewoon een paar versterkingen halen (dus 2 EN meer).
''zie opstelling''

Szescny
Sagna
Vermaelen
Jagielka
Baines
M''Vila
Wilshere
Gervinho
Gourcuff
Hazard
V.Persie

Nu alleen nog een tactiek bedenken waarin je met 9 aanvallers kunt spelen, en Man City is kampioen.

Ik ben blij dat deze transfer is afgerond, dan hebben we deze soap ook weer gehad!
Ik vind hem alleen geen speler voor MC maar het gaat natuurlijk om het geld

Nog meer problemen voor Arsenal -.-'

En oh, wat een ziekelijk team krijgt Man C nu, ik zie zo maar eens kampioen worden dit jaar.
Al die grote namen die ze gehaald hebben, ongelooflijk!

Nog meer problemen voor Arsenal -.-'

En oh, wat een ziekelijk team krijgt Man C nu, ik zie zo maar eens kampioen worden dit jaar.
Al die grote namen die ze gehaald hebben, ongelooflijk!

Zo kun je ook kampioen worden, gewoon alle aardige/goede spelers bij de concurrenten vandaan halen !

23 augustus 2011 om 15:28

Is Arsenal nog een concurrent van City dan? Ik vind de concurrenten meer Chelsea en Man utd. Niet vervelend bedoelt naar Arsenal fans maar kwalitatief is het op dit moment heel matig.

Je moet maar hopen dat Wenger de portemonnee trekt. Maar hij lijkt wel allergisch voor het uitgeven van geld

23 augustus 2011 om 16:04

Ja daar is Man city niet bang voor.. die kopen en kopen maar

23 augustus 2011 om 16:06

Alsof de Arsenal fans nu niet willen dat Wenger gaat kopen. kopen, kopen

arsenal zal nou toch eens flink de portemonai moeten trekken om de selectie weer kampioenswaardig te krijgen. Dit kan je niet opvullen met alleen maar talenten. ik zou als ik arsenal was verthongen halen om de verdediging te komen versterken. Probeer hazard, m'villa en ruiz te halen. en dan nog een goede nr 10. te halen. Ja het is een hoop geld maar ja je wilt als arsenal zijnde toch ook meedoen om de prijzen

Het was essentieel dat Arsenal beide spelers zou behouden..aldus Wenger. Laatste jaar bij Arsenal ben ik bang.

Erg jammer dit, Arsenal levert nu toch wel heel veel kwaliteit in met Cesc en Nasri, ondanks dat het er aan zat te komen betreur ik dit, ben benieuwd wie Arsenal als vervangers haalt, want dit team is nu alles behalve kampioenswaardig.

23 augustus 2011 om 16:53

Zal wel weer een 'talent' zijn en zal me ook niks verbazan als hij frans is. Dit kan toch zo niet langer, iedereen kon zien dat Fabregas en Nasri weg gingen en dan nog haalt Wenger geen grote namen. arsenal is een topclup maar al jaren geen prijs gehad door het beleid van meneer Wenger, afgelopen week hadden ze verloren en dan gewoon weer zielig de scheids de schuld geven. Als hij de schuldige wilt zien dan moet hij in de spiegel kijken.

23 augustus 2011 om 18:13

Je kunt het Wenger niet helemaal verwijten, hij is niet degene die de spelers kan kopen he...
Tevens kan Arsenal alleen spelers kopen met het geld van Cesc en Nasri, dus veel eerder hebben ze geen spelers kunnen kopen, nu maar hopen dat ze verstandig met het geld omgaan, en directe versterkingen halen, in plaats van talenten voor de toekomst.

24 augustus 2011 om 00:09

JA, maar dit is toch topclub onwaardig. Ze hebben allang kunnen aanzien dat Fabregas weg zou gaan en ze hebben niet eens gekeken naar een opvolger etc.

Samir Nasri is absoluut geen golddigger. Hij is wel een op en top sportman die probeert het hoogste te bereiken en het maximale uit zijn carrière te halen. Bij zijn overgang van Marseille naar Arsenal dacht hij dat te verwezelijken, maar helaas voor hem was het eerder een achteruitgang (OM speelt CL) als een vooruitgang. Dat hij nu kiest voor MC is een logische stap voor hem en ook een logische stap voor MC, die hebben er nu precies de halfspeler bij met de kwaliteiten die nog ontbraken. Dat wordt echt de voetbalstad van Engeland daar in Manchester. Zou niet weten wie aan het eind van de rit de sterkste zal blijken te zijn.

Waarom blijft Arsenal bezig met concurrentie beter maken en zelf weinig terug doen? Eerst Adebayor naar City, toen Clichy, nu Nasri.

Ga eens wat doen op de transfermarkt!. Ga toppers halen, dit kan echt niet meer... Nu zijn je 2 sterkhouders op het middenveld weg. Ik wil weer eens prijzen zien bij Arsenal, nu moet je grote versterkingen halen, je bent alleen maar bezig met verslappen.

23 augustus 2011 om 16:33

Wenger wilde deze zomer echt gaan investeren, zelfs bedragen van 30 miljoen. Het bestuur was bereid deze transfersommen te betalen, maar niet de hoge salariseisen die zulke transfers met zich meebrengen. Oftewel, Wenger wil wel spenderen, het bestuur verbiedt het hem. Wenger wil het team sterker maken, het bestuur wil hun financiele positie sterker maken.

23 augustus 2011 om 17:29

Ok, excuses. Goed uitgelegd.

Ik hoop van harte dat het alsnog gaat gebeuren.

Ach nee hè; meneer Mancini heeft er wééééér een onnodige speler bij. Volgens mij geilt die man erop om spelers te kopen voor absurde bedragen. Deze man zouden ze moeten ontslaan en snel ook! Mijn lieve City heeft namelijk totaal geen middenvelder meer nodig. De enige speler die ons nog zou kunnen helpen is Wesley Sneijder, maar die komt niet. In de verdeding kunnen we ook nog wel een rechtsbackje gebruiken en een linkspoot voor in het centrum als back up maar meer gewoon niet! Het stikt bij ons van de matige voetballers die niets maar dan ook echt niets te zoeken hebben bij een mooie club alsa City!. En eerlijk gezegd is Nasri, volgens mij, een speler met meer faam dan naam. En het tweede probleem met Nasri is dat hij bankzitter wordt en dus alleen maatr geld kost!

Meer speelminuten voor de debutanten Alex-oxlade Chamberlain en Ryo Miyaichi dan. Lijkt me leuk om Arsenal te volgen komend seizoen. Hoe Wenger met al zijn jonge onervaren spelers de top4 probeert in te raken. Denk dat ze zesde eindigen. Frimpong is een goeie CVM maar die twee (hij verdiende er drie) gele kaarten mag hem nooit meer overkomen. Jenkinson, Frimpong, Chamberlain, Miyaichi met die jongens wil Wenger het proberen. Samen nog geen 10 wedstrijden ervaring in de PL. Toch leuk hoe Wenger het probeert. Ik vond het fantastisch om naar te kijken tegen Liverpool. Maar door een offside goal en een bijna offside goal verloor Arsenal. Eén ervan was een own-goal. En twee ervan hadden kunnen voorkomen worden als Frimpong niet werd uitgesloten, want Henri Lansbury is een stuk minder op die positie dan een beer als Frimpong.

City zou met zo'n selectie makkelijk om de titel mee moeten doen, maar Mancini is gewoon de zwakste schakel bij City. Als hij met zo'n selectie niet in de Top 3 eindigt (versterk het met slecht voetbal) dan moet je hem zeker wegsturen. Wat een selectie!

Arsenal en prijzen gaan niet samen, Nasri wil wel prijzen winnen en met City heb je daar nu meer perspectief op. Geef hem eens ongelijk!

Word niks met Arsenal dit jaar, dan hebben ze het over goede versterkingen.. tjaa
Mcity, Manu, Chelsea en Liverpool zijn gewoon veeeel en veeeeel sterker..

Blijft weinig over van Arsenal, wel leuk om zo'n jong team op te bouwen maar wanneer het tijd is om te oogsten zijn alle spelers alweer vertrokken. Tuurlijk, dikke prijs maar zie maar eens fatsoenlijke vervangers te vinden voor spelers met het kaliber en ervaring van Fabregas. Hazard is een leuke speler maar is absoluut geen garantie in de Premier League en nu Nasri ook nog weg gaat blijft er niet bijster veel meer over van het team. Zonde

Inderdaad, 't is gewoon te triest voor woorden wat er constant gebeurt bij Arsenal, spelers opleiden, met vette winst verkopen en geen prijzen pakken. Goed financieel beleid zonder prijzen, ja daar hebben de fans wat aan. Arsenal mag blij wezen met plek vier of vijf dit seizoen, met dit team.

Opstelling van City van afgelopen zondag was zeer sterk (vooral aanvallend) denk dat Mancini aan die opstellen zal vasthouden. Nigel de Jong zal Barry vervangen wanneer die weer fit is en denk dat Nasri ipv Milner komt. Alsnog zullen de meeste bij city alsnog wel aan speeltijd komen. Er zijn geen spelers die 38 PL wedstrijden, ongeveer 10 CL wedstrijden, ongeveer 10 league cup wedstrijden en FA cup wedstrijden fit zijn daarom heeft City door alle aankopen wel een ongelooflijk sterk tweede team gekweekt:
DM - Pantillimon
RV - zabaleta
CV - Touré
CV - Savic
LV - Clichy
CVM - Barry
RM - Wright-phillips
LM - johnson
CM - Milner
LS - Tevez
RS - Balotelli

Hart
Richards
Kompany
Lescott
Kolarov
de Jong
Nasri
Toure
Silva
Aguero
Dzeko

Ik vraag me af of de meeste hier eigenlijk Arsenal fans zijn of juist niet. De meesten reageren heel erg boos of denken dat ze de technisch directeur van Arsenal zijn. Veelal slaan de reacties nergens op.

Als Arsenal fan zou ik vooral heel teleurgesteld zijn, maar niet echt boos. Maar aan de andere kant zagen ze dit al mijlenver aankomen dus dit is bijna oud nieuws. Het was niet meer of, maar wanneer gingen Nasri en Fabregas vertrekken. We moeten gewoon verder, en ik snap gewoon niet dat mensen doen alsof dit wereldnieuws is en als donderslag bij heldere hemel komt.

Ik kijk vooral uit naar het volgend seizoen, ik zal Arsenal blijven steunen ook al verliezen ze twee stekhouders. En ik zal genieten als ze wel in de top 4 eindigen. De titel is geen doel meer nee, maar wie weet wat Wenger gaat doen. Want als niemand meer op Arsenal rekent en er totaal geen druk meer staat op deze jonkies dan gaan ze nog mensen verrassen.

23 augustus 2011 om 17:11

Tsja als je het zo bekijkt: Waarom versterkt Arsenal zich dan niet, waar blijven de vervangers? Arsenal kreeg al de nodige kritiek te verduren op hun selectie en nu zijn er 2 uitstekende spelers vertrokken, Clichy is ook nog weg, en je hebt Gervinho ervoor terug. Welkom bij de middenmoot Arsenal! Zou een wonder zijn als zij bij de 1e 4 komen dit jaar.

23 augustus 2011 om 17:21

Ik snap de kritiek wel, maar mensen moeten wel even denken voordat ze iets roepen. Laat ik het zo stellen, wanneer heeft Arsenal echt geld uit getrokken voor waardige vervangers? Dan moet je echt wel een paar jaar terug, de enige die direct een meerwaarde was en geen jong talent was Arshavin en dat was ook niet echt een superster. Dus dan is het eigenlijk niet zo verrassend dat Arsenal nu niet met een Mata komt aanzetten, of een Aguero.

Als je echt Arsenal fan bent snap ik de frustratie wel want Wenger heeft ergens wel iets laten vallen dat ze in de komende transferperiode (nu dus) iets gingen doen, vuurwerk las ik ergens al. En dat is nog niet gebeurd en verwacht ik ook niet meer, dus dan ben je als fan zijnde gefrustreerd. Dat ben ik ook enigzins. Maar dan lees ik reacties hier van mensen die daar frustraties over uiten, of namen gaan roepen waarvan ik denk die komen toch niet. Een Hazard voor 30 miljoen, nee dat zie ik Arsenal niet gelijk doen. Dan vraag ik me af zijn ze nou echt zo bekommerd om Arsenal of lopen ze iedereen na te bleren.

Wenger je beloofde ons vuurwerk en Yes wenger je gaf ons vuurwerk. Alleen is dit niet het vuurwerk wat wij in gedachten hadden!

ik zie dit eigenlijk niet echt als een probleem aangezien arsenal een jaar geleden (toen nasri niet eens vaste basis speler was) tijdens de blessure van fabregas gwn goed voetbal bleef spelen

je hebt daar diaby die als hij in top vorm komt toch echt wel het niveau van nasri kan halen denk ik en dan heb je nog wilshere en ramsey dit word gwn een goed seizoen mark my words

ik hoorde ook nog dat arsenal bezig was met gourcuff iemand misschien meer informatie daar over ?

23 augustus 2011 om 16:29

diaby in topvorm komt niet eens dichtbij nasri in vorm. waarom denk je dat het een goed seizoen wordt? omdat ze een goede centrumspits hebben en verder niks?

23 augustus 2011 om 16:37

kijk de verdediging is gwn gwn bijna het zelfde gebleven ik vind gibbs of traore niet zoveel onerdoen voor clichy op het middenveld denk ik dat je met wilshere een goede vervanger hebt voor fabregas , diaby zoals ik al zei gaat denk ik gwn stappen makken en let maar op wat gaat gebeuren als die man in vorm is verder heb je natuurlijk ook nog ramsey die aardig kan voetballen en als het echt moet kan je ook gwn van persie op het middenveld zetten en chamakh in de spits

23 augustus 2011 om 17:14

Diaby in vorm daar worden clubs als Chelsea, United en City toch niet zenuwachtig van. Liverpool werd er ook niet bang van laatst. Arsenal kwam vorig jaar al wat tekort en dit jaar zijn ze ernstig verzwakt, objectief gezien wijst alles erop dat het een slechter jaar wordt, eerder dan een goed jaar.

23 augustus 2011 om 17:21

Het is heel simpel: de twee beste spelers (dan laat ik robin van persie hier even buiten) zijn weg. Nasri en Fabregas. Wenger heeft geen aankopen gedaan die die twee kan vervangen. Wilshere en Ramsey vind ik zeker goede spelers maar je wordt er echt geen kampioen mee. Ze zijn afgelopen jaar 4de geworden en ik vind Man Utd, Chelsea, Liverpool, Man City, Tottenham stuk voor stuk sterker. Dat betekent dus een 6de plaats. Jij zegt dat ze minimala 3de worden. Wake up please.

prijzen kun je kopen dat bewijst deze transfer maar weer eens

23 augustus 2011 om 16:40

je kan er nog altijd maar 11 tegelijk opstellen en aangezien ze gwn op elke positie nu 2 spelers hebben van ongeveer het zelfde niveau vind ik niet eens dat city er zo op voor uit is gegaan

23 augustus 2011 om 16:55

nee maar heb je de tactiek van City niet door? De eventuele concurrenten verzwakken en gewoon kampioen worden...

23 augustus 2011 om 17:13

jaa klopt daarom begin ik me ook steeds meer aan city te irriteren

zonde ik had nasri liever bij arsenal zien blijven waar hij gewoon aan zijn minuten komt,ik vind hem een goede speler met enorm veel potentie maar ik betwijfel het of hij bij mancity genoeg speeltijd gaat krijgen.

Nasri is momenteel een van de beste in het nu al aanzienlijk verzwakte Arsenal.
Wie ze dit weekend thuis tegen Liverpool zag spelen, heeft een onherkenbaar Arsenal gezien.
Het vertrouwde snelle positiespel met langdurig balbezit is totaal verdwenen. Liverpool won volkomen terecht en uiteindelijk nog betrekkelijk gemakkelijk. Een vrij late invalbeurt van Suarez was genoeg voor zoveel verwarring en echte chaos in de achterhoede dat vooral dankzij hem een 0-2 op het scorebord kwam te staan.

Er is zoveel werk aan de winkel, helemaal nu Nasri ook vertrekt.
Het niveau van vorige seizoenen is momenteel een wensdroom voor Arsenal.
Staat ver van de realiteit, vrees ik......

Het is ook allerminst zeker dat Arsenal morgen de CL groepsfase bereiken zal. Udinese is een heel linke ploeg die voor een ware veldslag zal zorgen.
Die 1-0 voorsprong is wellicht te mager.

Van Persie is zeer ontevreden over de hele gang van zaken, loopt er verloren in niemandsland bij, deprimerend haast.
Heel goede voetballers worden vervangen door heel goede voetballers In Spe.
Dat is een langer termijn proces.

Nee, zie weinig perspectief in dit elftal. Helaas !!!

Ik blijf het maar zeggen: Nasri is een geweldige aankoop voor City, mits Mancini daar weg is of ineens zich als een normale trainer gaat gedragen.
Met Toure op 10 en De Jong en Barry daarachter is gewoon waardeloos. Kun je dus maar 3 andere aanvallende spelers inzetten, terwijl City met Silva, Johnson, Tevez, Dzeko, Aguero, Balotelli en nu dus Nasri echt geweldige spelers heeft, en je er dus zoveel mogelijk moet opstellen.
Toure gewoon als echte box-to-box speler met De Jong als defensieve (vanuitgaande dat Tevez vertrekt, anders is het zelfs nog beter) en gewoon ongelooflijk goed zijn, dan zie ik City misschien wel als grootste titelkandiaat.

Hart
Richards
Kompany
Lescott
Kolarov
Toure Yaya
De Jong
Nasri
Aguero
Silva
Dzeko
23 augustus 2011 om 16:53

Tijdens de match tegen Bolton was er een 4-4-2, met Toure en Barry als controlerende spelers en aanvallend Milner, Silva, Aguero en Dzeko. Ik weet niet of dit een gewoonte gaat worden maar ik vind beide tactieken goed. Ook met Touré achter de spits. Eerste match van het seizoen heeft ie daar niet zoveel laten zien, maar vorig jaar was hij met momenten weergaloos op die positie. En ja, niet à la Silva met doorsteekpassjes maar sommige van zijn rushes waren gewoon schitterend.

On: Hoe Nasri hier nog eens in gaat passen weet ik niet. Was wat mij betreft niet zo nodig. Er waren dacht ik genoeg rotatiemogelijkheden. En ik zie liever Milner of Johnson spelen bij City en Nasri bij Arsenal...

Ik vind dat de Arsenal fans echt te veel kritiek hebben op Wenger. Het is wel logisch dat veel fans teleurgesteld zijn omdat er geen prijzen worden gepakt op dit moment, maar Arsenal is gewoon de enige club van dit moment die elk jaar zonder grote aankopen mee weet te draaien in de top. Arsenal is echt een kweekvijver aan toppers, er gaan jaarlijks spelers voor grote bedragen weg maar er worden amper spelers voor grote bedragen gehaald en dat vind ik persoonlijk erg knap, dat mag ook wel eens gezegd worden!!! Bovendien als de financial fairplay regels echt gaan worden nageleefd over een paar seizoenen, dan is Arsenal een van de gezondste/sterkste clubs financieel gezien.

23 augustus 2011 om 17:05

Donmaximus..uhum...het is al 8 jaar geleden dat zij kampioen zijn geworden...kritiek is op zijn plek vindt ik. De schoonheidsprijs telt niet...silverware weegt nog altijd zwaarder (letterlijk en figuurlijk) dan lofuitingen om mooi voetbal

23 augustus 2011 om 17:16

Arsenal is een unieke club. Ik denk dat de Arsenal fans daar trots op mogen zijn, ondanks dat ze al zo lang geen kampioen zijn geworden, dat ze zich wel onderscheiden van de rest en nog steeds gewoon meedraaien in de top. Clubs als Man U, Chelsea, Man City, Barca, Real zijn in principe allemaal hetzelfde. Tuurlijk koopt de een meer dan de ander, maar daar gaat het puur om grote bedragen neertellen om topspelers aan te trekken. Barca doet het dan meer in een combinatie met en jeugdspelers en veel geld uitgeven, maar Arsenal is echt uniek. De manier van werken van Arsenal, spelers op heel jonge leeftijd het vertrouwen geven en laten doorbreken en tot topspeler laten ontwikkelen, dat verdiend gewoon meer respect dan er op dit moment voor gegeven wordt!

Fack you Nasri als je prijzen wil pakken ga je toch niet naar City echt balen als liefhebber van Arsenal.

23 augustus 2011 om 17:13

Hoezoe niet...welke ambitie straalt Arsenal (lees Wenger) om wat te willen winnen dan? Door alleen maar mooi te spelen en op dat geld te zitten gaan zij er niet komen. Man City wil echt wat winnen zo te zien. WIe gaat Wenger halen om zijn team te versterken?

Het zou mij niet verbazen als zij dit jaar weer niets winnen dat v. Persie zich ook af gaat vragen: 'wat doe ik nog hier eigenlijk?'

eindelijk zijn nasri en fabregas weg. Ze speelden vorig seizoen al minder. ze wouden allebei vorig seizoen al weg en gelukkig zijn ze nu beiden weg. Ben benieuwd wat Arsenal dit jaar gaat presteren. Vast weer 3e, 4e plaats!!

ik snap niet hoe mensen dzeko een basisplaats geve boven tevez of balotelli? dzeko vertraagt het spel zoo erg dat hij eerste wedstrijd met geluk scoorde en 2de wedstrijd gwn goed tikte wilt toch niks zegge dat hoort ook. miss vanwege zijn lichaam dat mense denke dat hij goed bal vast kan houde en kaatse maar zelfs daar is tevez beter in.

balotelli is gwn gehaat dus ik snap dat mense dzeko verkiezen boven hem maar vind balotelli oook een veel betere speler

de kas van arsenal is/wordt gespekt en nu kijken of Wenger dat geld Durft uit te geven...........

Lijkt me nu toch echt dat Arsenal wat moet gaan doen. Ze hebben er nu de financiele middelen voor, wanneer ze nog mee willen doen moeten ze echt flinke versterkingen halen. En geen Franse tieners.

Stel je nou toch eens voor dat Vitesse en Manchester City ooit eens tegen elkaar uitkomen, dan moet het parkeerterrein toch wel vol met bussen staan. Beide clubs hebben een compleet touringcarbedrijf nodig om hun spelers te kunnen vervoeren.

Nasri goede voetballer, geen idee of hij past in het systeem van Manchester City. Dit team is tegenwoordig een bij elkaar gekocht zooitje. Wanneer neemt Manchester City nou eens een keer een goede trainer aan in plaats van steeds maar de portemonnee te trekken voor dure voetballers, die het uiteindelijk ook niet écht maken.

zozo dan heeft manchester city er nu een zeer goede voetballer bij vind het wel jammer van de voetballer nasi en voor arsenal natuurlijk ook want ze missen nu wel echte kwaliteit conclusie manchester city kun je nu als echte topclub scharen en als goede kampioenskandidaat zien ook voor in de championsleague zijn ze zeker een goede kanshebber, daarentegen denk ik dat arsenal de komende jaren of in ieder geval dit seizoen zeker geen pijzen gaat halen, met een selectie die echt moet gaan vechten om nog champions league te spelen en waar dat zeker geen zekerheid meer is zoals dat een aantal jaren wel zo was, ik denk dat voor arsenal dit seizoen de 4e plaats de hoogst haalbare zal zijn, en denk zelfs dat manchester city kampioen gaat worden. met deze opstelling moeten jullie alleen bedenken dat david silva en nasi iets verder naar binnenspelen en de echte spelverdelers gaan worden.

Hart
Zabaleta
Kompany
Y. Touré
Clichy
de Jong
Silva
Nasri
A. Johnson
Aguero
Tevez/ Dzeko
23 augustus 2011 om 17:17

nasri op de plek van johnson, en yaya toure op de plek van nasri...en kolo toure op de plek van yaya en richards op de plek van zabaleta...en dan heb je er zeker verstand van...

Voor Nasri en Arsenal is dit de beste keus, Nasri wou we gaan en Arsenal heeft een lekker geld voor gekregen volgens mijn wouden ze toch Hazard halen? Denk nu dat ze die binnen gaan hengelen en rond de 35miljoen gaan bieden ik hoop voor Arsenal dat ze dit sezioen goed gaan spelen alleen snap nog steeds niet waarom ze geen Steek hebben gehaald voor een prikkie weg te halen toen bij Ajax voor een wereldkeeper.

had het eigenlijk wel een mooie deal gevonden als wenger a.jonshon er bij zou betrekken

Als ze bij Arsenal nog ene titelaspiraties hadden, dat is die met deze transfer wel vervlogen denk ik. Tijd om weer een nieuw elftal op te bouwen.
En voor Man. City geldt het omgekeerde. Met deze transfer stijgen juist weer de titelkansen.
Goede transfer voor City dus.

City heeft nu de beste selectie van Engeland. Ik ben benieuwd naar hun prestaties in Engeland en vooral de CL.

Het is te hopen dat Wenger het geld van Sesc en Nasri goed gaat benutten inplaats van te investeren in Franse talenten...

stijgen kansen voor man City?...weet je wat men nu heeft als basis elftal?...want man City gaat op zijn bek, 20 goeie hele goede voetballers gaan vechten om 11 plaatsen, 2o gelijkwaardige voetballers, sorry maar kan alleen maar fout gaan, nasri springt daar tussen in alleen voor het geld, want clubliefde hahaha..neuh..dat is er bij vele al af, je moet het zo zien, door te tekenen bij city kan hij als koning leven tot zijn 175e verjaardag.....dus....ongeloof, echt!

Met deze transfer is City definitief een topteam geworden dat serieus kans maakt op titel.

En Arsenal gaat het heel zwaar krijgen dit seizoen, vraag me af of ze dit jaar wel vierde kunnen worden.

Als ik Mancini was zou ik Aguero en Tevez laten spelen, want ik vind Dzeko echt weinig toevoegen.

Hart
Richards
Lescott
Kompany
Clichy
Nasri
DeJong
Toure
Silva
Aguero
Tevez
23 augustus 2011 om 17:26

Heb je van de week naar BBC Match of the day gekeken ?. Wat raar dat men daar zegt dat Dzeko de beste Man City speler (zeker op dit moment) is en dat jij zegt dat hij weinig toevoegt.
Dzeko scoort makkelijk en is vrijwel altijd overal bij betrokken.

Ik verwacht nou toch wel dat Arsenal minder gaat presteren. Man. city heeft goed in gekocht. En de andere teams die om de 4 plaatsen mee doen zijn beter of gelijk gebleven.
Jammer, Arsenal is toch een prachtige club! Die toch zeker om de eerste plaats hoort mee te doen.

Concurrentie wordt alleen maar sterker en Arsenal alleen maar zwakker....
Ze moeten nu echt snel een paar nieuwe spelers halen.

Arsenal moet zeker een paar goede ervaren krachten halen. Als die er niet komen zou ik als ik van Persie was zinspelen op een transfer naar een club waar die wel prijzen kan gaan halen.

Zuur voor arsenal dit, zie ze dit seizoen niet hoger eindigen als de 4de plek. Middenveld sterk verzwakt en veel creatviteit weg. Ze moeten wilshire zo lang mogelijk behouden en daar een team omheen bouwen.

Wat krijgt city een geweldig team zeg, dit zou denk ik wel een mooie opstelling zijn voor hun:

wel erg aanvallend en ik denk dat er ipv 1 offensieve kracht een defensieve bij zal komen maar als nasri, silva aguero, tevez en dzeko allemaal basis staan zijn ze een hele goede kampioenskandidaat.

Hart
Richards
Touree
Kompany
Clichy
De jong
Aguero
Silva
Nasri
Tevez
Dzeko
23 augustus 2011 om 20:06

En Yaya Touré dan.. prima opstelling maar misschien een 3 mans verdeding en dan Yaya en de Jong naast elkaar.. dan is het echt een zieke opstelling!

gaat nasri niet ruilen met tevez en dan paar mil erbij?

Cesc en Nasri en Adbayor en Clichy,toure,,zitten allemaal in een afval bak bij mij,geen respect voor zulke spelers.

Ik denk nog steeds dat Arsenal beter af is zonder deze arrogante spelers,heb liever op nieuw bouwen met nieuwe verse mentaliteit en zo weer vooruit denken ipv constant herrinerd worden dat er met de select 6 jaar geen prijs binnen is gehaald.

Wenger koopt nog wel spelers,en Rvp is Captain komt goed.

Nasri kan een warm onthaal verwachten met Clichy in de volgende Arsenal-city wedstrijd verwachten, .hoop dat Frimpong ze beide van het veld trapt.

Even de mensen die het over clubliefde hebben. Nasri maakt geen domme keus, want:

1. Je gaat naar een club waar je een veel beter salaris krijgt.

2. Je gaat naar een club, die écht meedoet om de prijzen.

3. Je gaat naar een club met wereldspelers en geen Squillaci, Bendnter en Djourou.

4. Je gaat een tijdperk meemaken van misschien wel het beste City ooit in de komende jaren.

5. Bij Arsenal is het altijd net niet, hierdoor loop je steeds meer frustratie op!

Nu, Arsenal-fans, vertel mij: Waarom is dit nou zo'n domme keus?

23 augustus 2011 om 18:06

Je spreekt de verkeerde mensen aan : P ieder weldenkend mens zal dit ook wel snappen namelijk.

Het blijft echter een ratje, omdat hij eerder nog gezegd heeft dat het veel mooier was om bij Arsenal te spelen omdat die niet alles bij elkaar gekocht hadden etc. etc.. Laffe hypocriete leugens die hij dan niet moet verspreiden.

Zijn keus valt niks van te zeggen, als ik niet zo van Arsenal zou houden had ik precies hetzelfde gedaan, en Nasri houdt nou eenmaal niet van Arsenal.

Ps. Je onderschat Bendtner (misbruikt) en Djourou (langdurige blessure gehad, maar nog jong en aardig wat talent). Het feit dat Squillaci er nog steeds is, is echter wel een gegronde reden om ver bij Arsenal weg te blijven.

Heeel erg spijtig dat zoveel goede spelers moeten vertrekken. Van Persie, Sagna ik zou zeggen ga ook weg. Want zo kan het echt niet verder. Eerst ''gezond' worden en dan pas spelers kopen. Ja en dat kan 10 jaar duren en dan zijn V Persie en Sagna oud en rot.

Wenger is naar eigen zeggen druk bezig met Hazard binnen te halen. Laat ons hopen dat het lukt en dan nog een leider op het middenveld of Gotze mss?

http://www.belgiumsoccer.be
/nieuws/lees
/2011-08-23
/wenger-werken-hard-aan-
de-transfer-van-hazard

Erg zonde voor Arsenal. Op deze manier gaan ze gewoon niet meedoen voor de bovenste plaatsen. Al zou de eerste elf mee kunnen doen dan nog zouden ze het niet redden vanwege de breedte van de selectie. Ik moet nog maar zien of Arsenal de cl haalt tegen Udinese.

Arsenal is door het vertrek van Fabregas en Nasri natuurlijk wel financieel een stuk sterker geworden. Maar ik denk niet dat ze met dit geld op een week tijd nog twee toppers erbij gaan halen, of ik verwacht het toch niet. Door het vertrek van deze twee spelers is Arsenal momenteel een ploeg die moet gaan strijden voor plek 5-6 want zowel Liverpool als Tottenham schat ik min of meer evenwaardig in. Manchester United, Manchester City en Chelsea hebben een beter team.

Pff zonde, maar wel goed voor Arsenal. Nasri wilde een belachelijk hoog salaris en hier moet je niet aan meewerken: de club is belangrijker dan één speler. Overigens wil je sowieso niet een ongemotiveerde speler behouden. Je krijgt ook nog eens ongeveer 30 miljoen voor een speler met een eenjarige contract: is toch redelijk wat geld. En nu kunnen de spelers zich eindelijk richten op de competitie, en de transferroddels wat betreft Nasri en Fabregas loslaten. Arsenal levert hier wel heel veel kwaliteit mee in en ik vraag me af of ze nog mee zullen doen aan het kampioenschap. Ze missen nu echt de creativiteit op het middenveld: Wilshere is een topper, maar ook meteen de enige toppper op het middenveld. Song is redelijk, Ramsey heeft nog tijd nodig en de rest is matig. Wenger moet nu echt opstaan en creatieve middenvelder kopen. Geld zat, dus waarom niet? Ben benieuwd hoe Wenger dit aan gaat pakken: met jonge talenten van 18 jaar, die er nog niet staan, ga je het niet redden. City heeft nu wel een dodelijke aanval met Aguero, Dzeko, Nasri, Silva. Daarachter heb je nog Balotelli en Tevez (gaat waarschijnlijk weg, maar is er wel nog). Normaal hebben ze een kampioensploeg, maar ik heb mijn vraagtekens bij Mancini: hij heeft te weinig lef..

Arsenal moet nu wat gaan doen, anders wordt dit een verloren seizoen voor hen.

Ze moeten gewoon
Vertongen: 15 mil
Gotze:25 mil
Las Diarra: 18

Met Diarra en Gotze haal je gelijk body en creativiteit.
Vertonghen is ook gewoon een top verdediger.

Mocht Bendtner ook nog weg gaan moeten ze dat geld gewoon investeren in een goede spits zoals Llorrente.

23 augustus 2011 om 21:00

Ik vind de spelers die je noemt zeer geschikt, maar het ligt niet zo simpel als je denkt. Het budget is een ander punt dat zou kunnen tegenwerken.

Vind dit ook een prachtig kampioensteam. Arsenal heeft defenitief afstand gedaan van de titel aspiraties.

Hart
Richards
toure
kompany
nasri
yaya
de jong
silva
aguero
tevez
ballotelli

Robin is volgend jaar ook weg ,hij wil een prijs hebben.
Arsenal moet weer opnieuw beginnen met dit team jammer maar dat is voetbal.

Zonde een mooie voetballer die Man City zeker sterker gaat maken. Onbegrijpelijk dat Wenger de portomonee niet heeft getrokken aan het begin van het seizoen dan had hij ook wel een signaal afgegeven aan spelers zoals Clichy Nasri en Fabregas dat hij wel degelijk meee wil doen om de titel. Ik ben al tijden een groot fan van Arsenal maar het doet me onderhand wel een beetje pijn wat die man daar allemaal aan het doen is. Terwijl zijn kwaliteiten als trainer en ontdekker groot zijn.
Ik genoot van het elftal met Bergkamp Henry Pires Vieira die de Premier leauge domineerden

Vuurwerk, Arsene? Ik had wat vlinderbommen verwacht, jij komt met rotjes aanzetten. Vanaf nu geen zaken meer.

zo een leegloop vang je echt niet op met spelers uit de jeugd en 2 topaankoopjes,

arsenal heeft voor het geld gekozen en een rol voor de komende 3jaar in de top 12.

Oooh wat haat ik Man City toch zo echt koopt gewoon echt alles. Echt wat hoop ik toch dat ze geen kampioen worden. Komaan Chelsea ik als Inter fan supporter voor jullie in Engeland de blauw zwarten van Inter voor de blauwen uit Londen. Hoop ook nog dat Modric komt en zo zet ik Ramires op de plaats van Essien omdat hij geblesseerd is. Maar zodra hij terug fit is komt hij er natuurlijk terug in.

Cech
Bosingwa
Terry
Luiz
A.Cole
Ramires
Modric
Lampard
Sturridge
Torres
Mata

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren