Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Tenzij er een buitenaards bod komt van Ajax, blijft hij hier spelen'

Laatste update:

Ajax heeft donderdag niet voor het middaguur contact opgenomen met VVV-Venlo óf Dennis Gentenaar. De Limburgse club had een deadline gesteld, waarop Ajax nog een poging kon wagen de keeper te kopen; die verliep om 12:00 uur. Ajax liet niets van zich horen en mag van VVV nu geen poging meer wagen voor Gentenaar. Jasper Cillessen lijkt nu dan ook de enig overgebleven kandidaat.

/

Ajax promoveerde, na de verkoop van Maarten Stekelenburg, Kenneth Vermeer tot eerste keeper. Daarachter is Jeroen Verhoeven tweede doelman, maar de technische staf wil méér armslag. Gentenaar, die al eens op de loonlijst stond in de hoofdstad, gold vrij vlot als kandidaat. VVV had alleen 'het dubbele van het dubbele' in gedachten ten opzichte van wat Ajax hen bood voor de keeper.

Nu de deadline verstreken is, blijft Gentenaar in De Koel. “Tenzij er een buitenaards bod komt van Ajax”, voegt een woordvoerder daaraan toe in gesprek met L1. Ajax heeft nog dertien dagen om Cillessen over te nemen van NEC. Biedingen van circa 1,7 miljoen euro en 2,5 miljoen euro werden reeds afgewezen door de Nijmeegse club.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind Gentenaar echt niet een miljoen euro waard, dus goed dat Ajax niet verder is gegaan. Tuurlijk het is het goed recht van VVV om dat te vragen, maar blijf het wel absurd vinden.

18 augustus 2011 om 16:14

Laat staan wat Gentenaar daar zelf van vind. met alle respect naar Vvv, en het is inderdaad hun goed recht, maar als VVV Ajax deadlines op gaat leggen, stijgt het hun naar de bol. 28 augustus snap ik, 10 dagen eerder is onzin.

18 augustus 2011 om 16:21

hoezo stijgt het naar de bol? Goed recht en terecht van Vvv.
Ajax wilt alles voor een prikkie verkopen en voro de hoofdprijs verkopen, ook hun goed recht. Tegenwoordig zien clubs dat in en willen goede bedragen vangen voor goede spelers cq keepers.
VVV moet ook een andere keeper kopen en willen daarvoor tijd.

Daarnaast heeft ajax zelf geintroduceerd met het ophogen van transferbedragen indien de transfertermijn korter is dan een maand. Volgens mi hebben ze dat zelfs kort geleden nog gezegd over Vertonghen. Aajx ztijgt het dus naar de bol en krijgen nu van andere clubs de bal terug gekaatst.

Hoop niet voor jullie dat Vermeer uitvalt en onze pizzajongen op goal mag, dan wordt het een doelpuntenregen.

18 augustus 2011 om 16:24

Nou hoe drurven ze het grote ajax een deadline op te leggen haha
Volgens mij afcfokke is het jou naar de bol geslagen

18 augustus 2011 om 16:25

Ajax heeft in het contract van Vertonghen laten opnemen dat zijn gelimiteerde tranfersom hoger wordt nadat de competitie is gestart. Dat is iets anders dan jij beweerd, aangezien het een contractuele bepaling is. Dat VVV een dealine stelt snap ik wel, maar ook niet realistisch. Wat verstaan zij onder een buitenaards bod op een keeper van 35 (geloof ik)... Ajax moet niet meer willen investeren dan 5 ton, aangezien er geen verkoopwaarde meer zit aan deze keeper.

18 augustus 2011 om 16:27

Wat een arrogante en misplaatste zin. Stijgt het hun naar de bol?

VVV heeft geen financiele zorgen, enkel sportieve. Kan dus iedere goede speler gebruiken. Dus ook Gentenaar. Gentenaar heeft daar gewoon een contract en dus heeft VVV al het recht om Ajax in deze te weigeren. Tenzij het een belachelijk hoog bod is, maar dat geven ze zelf ook al aan.

18 augustus 2011 om 16:28

tuut tuut die pizzajongen heeft een naam ja. En is toevallig ook niks slechter dan Isaakje bij jullie op doel dus hou de zaak even bij de zaak wil je.

Gentenaar is een jongen die best graag naar Ajax terug zou willen, daar goed kan verdienen en dan is het moreel (zakelijk wel ja) niet juist van VVV om dat tegen te houden. Het is hun goed recht, dat wel. dat zeg ik toch ook direct?
Maar je ontneemt wel iemand de mogelijkheid om in salaris flink te stijgen. En of Gentenaar nou echt punten pakt voor VVV kan je je afvragen.

god ow god je moet je haast excuseren hier dat Ajax toevallig een wat grotere club is dan Vvv. Lange tenen allemaal.. Lees even en reageer dan je provinciale frustratie af wil je.

18 augustus 2011 om 16:29

Inderdaad, Ajax wil spelers altijd kopen voor goekoper dan goedkoop en verkopen voor de hoofdprijs. Dat is toch niet normaal. En als een andere club een te hoge vraagprijs heeft dan zitten ze te zeike!

18 augustus 2011 om 16:40

Ja Ajax betaalt bijna nooit veel geld nee. 9 miljoen voor Huntelaar, 9/10 miljoen voor Suarez, 5 miljoen voor El Hamdaoui met 1 jaar contract, 5 miljoen voor de Zeeuw, 17 miljoen voor sulejmani.

Nee echt je hebt een prima punt...

Ontopic: Natuurlijk is dit niet het goed recht van Vvv. Ik zag ADO laatst ook al een deadline stellen haha. Leuk bedacht, maar die deadline bestaat al....31 augustus!!

18 augustus 2011 om 17:33

@ keffie270

En dan heb je Twente bij je favoriete clubs staan... Munsterman wordt gek als feyenoord het bod van 2 miljoen voor Fer niet accepteert. Wel commentaar hebben op andere clubs, maar zelf wel voor een prikkie op de eerste rij willen zitten. Nee, Ajax betaalt een stuk beter dan Twente en ook is het met psv prettiger om zaken te doen, iets wat Van Geel onlangs heeft aangegeven.

18 augustus 2011 om 19:26

Je bent in de war met Twente. Twente staat er om bekend belachelijke bedragen te bieden en extreme bedragen te vragen. Ajax betaald over het algemeen markt conform. Het bedrag van 2 miljoen is ook normaal voor Cilissen. Kijk wat een Tyton gekost heeft( volwaardig international, meerdere jaren ervaring, meer talent) en projecteer dat op het absurde vraagbedrag van Nec voor Cilissen. Nec staat nu een sportieve vooruitgang en financiele verbetering van Cilissen in de weg.
Gentenaar is volgens mij gewoon een afleidingsmanoeuvre

18 augustus 2011 om 20:00

@afcfokke als je het eerdere bericht gelezen had, konden ze de beoogde opvolger t/m het eind van de week halen dus als Ajax niet op tijd met het goede bod kwam konden zij niet die keeper halen. dus het is ze niet naar de bol gestegen

18 augustus 2011 om 20:15

@psv houten

Ajax wilt alles voor een prikkie verkopen en voor de hoofdprijs verkopen?? Als dit zo is lukt het ze altijd wel denk ik

En misschien is ''onze pizzajongen'' Verhoeven niet jouw keuze als reserve keeper. Volgens mij heeft ie het vorig seizoen als 3e keus naar behoren gedaan. Maar om dan een doelpuntenregen te verwachten/voorspellen?? Over naar je bol ztijgen (ik bedoel stijgen) gesproken

Gelukkig kun je tegendoelpunten nog wegwerken d.m.v. er zelf meer te maken. Hoop niet voor je dat jullie spits (uhm, uhm wie ook alweer?) uitvalt, en de reserve spits (uhm uhm uhm...wie ook alweer??) erin moet. Ik voorspel dan namelijk géén doelpuntenregen van jullie kant

18 augustus 2011 om 23:20

Hier heb je een groenrandje voor? Je weet niet eens wat hij gaat verdienen en wat hij nu verdient. Ten tweede hij mag wel op de bank gaan zitten. ten derde Gentenaar had er vrede mee en dacht zelf ook dat hij gebruikt werd door ajax om een transfer bij NEC te forceren.

Of Gentenaar echt punten pakt voor Vvv? Hij heeft er in ieder geval al 1 gepakt.

18 augustus 2011 om 17:39

Ik niet, ik vind het heerlijk!

Ik erger me al jaren aan alle clubs die ondanks lopende contracten hun stekhouders voor een prikkie laten gaan onder het mom van 'liever een miljoentje dan een ontevreden speler'. Onzin is dat, contract is contract en als een (top)club je wil 'ophalen' mogen ze daar ook flink voor in de buidel tasten.

En voor de duidelijkheid, ik ben 100% Ajax-supporter, maar NEC en VVV houden hier gewoon volkomen terecht de poot stijf!r

Volgens mij was Gentenaar al een tijdje uit zicht nadat vrij duidelijk werd dat Ajax toch wel echt Cillessen wou, en niet Gentenaar. Beetje nutteloze opmerking vanuit VVV dit.

Ik zal 100 procent voor Cillisen gaan, puur om de toekomst! Gentenaar is na een jaar of 2 alweer afgeschreven vrees is. En je gaat toch geen buitenaards bod doen op hem. Eigelijk had Ajax achter Tyton aan moeten zitten, maar die reden begrijp ik nog steeds niet

'' Ajax heeft nog dertien dagen om Cillessen over te nemen van Nec. Biedingen van circa 1,7 miljoen euro en 2,5 miljoen euro werden reeds afgewezen door de Nijmeegse club.''

Ik blijf me verbazen over de inhoud van sommige artikelen. Er is 2,1 miljoen geboden, geen 2,5 miljoen. Vanochtend stond er zelfs dat er 3 miljoen was geboden....

Maar het lijkt me zeer onverstandig van Ajax om enkel voor Cillessen te gaan. Gewoon puur omdat een transfer heel erg ver weg lijkt. Ik zou als Ajax zijnde op zoek gaan naar een andere keeper.

18 augustus 2011 om 16:21

Waarom moet Ajax nu met alle geweld een keeper halen. Vermeer is een doelman die het niveau aankan. Klaagde nooit als 2de keeper en bood altijd veel concurentie aan Stekelenburg. Geef die jongen nou de kans en schuif Verhoeven door naar 2de keeper en in gevallen van nood een jeugdkeeper de kans geven. Zo kan Ajax tot de winterstop of zelfs tot volgend jaar scouten naar een goede andere doelman. Of is Vermeer zo goed dat dat niet eens meer nodig is.

18 augustus 2011 om 16:22

Verhoeven zou ik persoonlijk niet als 2de keeper hebben. Doelstelling van ajax is kampioen worden en ver komen in CL, dan heb je een goede tweede keeper nodig, Verhoeven voldoet hierniet aan.

Begrijp het dus heel goed vanuit ajax

18 augustus 2011 om 16:24

Dat hoef je niet aan mij te vragen. Ik zou ook het vertrouwen in Vermeer stellen en dan Babos ophalen als tweede keeper. Babos is nog steeds een uitstekende keeper. Kwalitatief verschilt hij niet veel met Cillessen, alleen Cillessen heeft het voordeel dat hij jong is en nog veel beter kan worden.
In Verhoeven heb ik eigenlijk totaal geen vertrouwen. Ik vind het echt een hele matige keeper. Maakte fouten op zeer belangrijke momenten vorig jaar. Zoals Willem Ii-uit, Spartak-uit en Ado-uit. Het is toen wel duidelijk geworden dat de beste man Ajax-onwaardig is.

18 augustus 2011 om 16:52

Volledig mee eens! Waarom nu een keeper halen? Vermeer is een goede 1e doelman. Mits er niets raars gebeurd kan je daarmee het seizoen in. Ajax heeft ook nog wel een jeugdkeeper om als 3e doelman te fungeren. Wat een onzin om een keeper te kopen van 3 miljoen euro die vervolgens op de bank zit.

18 augustus 2011 om 16:27

het is ook onderhandelingstechnisch niet echt handig, eerst 1.7 dan 2,1. Het lijkt me dan ook niet zinvol om nog een 3de bod neer te leggen. Bij ieder ander transfer naar Ajax gaat de tegenpartij bij voorbaat 2 x afwijzen. Zowel Cillissen als Gentenaar laten zitten. Misschien raar maar ik denk dat Romero wel een goede optie zou kunnen zijn om naar Ajax te halen.

18 augustus 2011 om 16:28

Hoezo is een transfer ver weg? Als Ajax echt wil dan leggen ze gewoon het bedrag op tafel wat Nec ongeveer wil. Dan speelt Cilessen voor Ajax komend seizoen. Als Nec slim is, kijken hun ook alvast rond voor een keeper.

18 augustus 2011 om 16:31

Ja dat snap ik ook wel. Alleen wil Ajax dat bedrag zeker niet betalen. Danny Blind gaf in een krant(weet niet meer welke) dat een deal zeer moeilijk is als NEC aan de genoemde prijs vast blijft houden. Nou, Carlos Aalbers zal niet veel zakken. Daarom is een transfer ver weg, omdat het verschil tussen vraag en aanbod erg groot is.

18 augustus 2011 om 16:33

Maar wat vraagt Nec op het moment dan? 5mil? 6? Persoonlijk zie ik Cilessen ''gewoon'' eerste doelman worden bij Ajax. Misschien niet in het begin maar wel naar loop van tijd.
Dan moet je je afvragen. Is het veel geld wat we nu moeten uitgeven?
Dan zeg ik nee..

18 augustus 2011 om 16:35

Bronnen binnen NEC zouden eens losgelaten hebben dat er een akkoord zou kunnen komen met een bod van 3,5 miljoen.

18 augustus 2011 om 16:38

Tja, dan snap ik niet waar Ajax op wacht, zelfs als hij een miljoen meer zou moeten kosten zou ik dat geld neerleggen.

18 augustus 2011 om 16:38

Als ik nu een prijs zou moeten noemen op basis van de geruchten die ik allemaal hoor, zal het inderdaad rond de 5 miljoen liggen. 4,5 of 5,5 kan ook. Maar dat is slechts gebaseerd op wat ik allemaal hoor. Maar met een bod van 3-3,5 komt Ajax in ieder geval niet weg. Het welberoemde kader zal ergens rond de 4 beginnen. En dan wil NEC pas praten.

@ bjornn dat heb ik ook gelezen op een of andere Ajax-site. Nou lijkt me niet waarschijnlijk. Het bod van Swansea van 2,5 werd ook beschouwt als ”bij lange na niet genoeg”. Ik denk onder andere op basis hiervan dat 3,5 niet genoeg is. En ik had ook gelezen dat Ajax niet verder gaat dan 3 miljoen.

18 augustus 2011 om 19:46

aalbers riep geen absurde bedragen, dus meer dan 3,5 kan niet. alles daarboven is namelijk belachelijk. Ik zie het nog wel rondkomen voor 3,5. totaal niet het idee dat ajax in paniek is ofzo

18 augustus 2011 om 20:01

Wat absurd is is in dit geval subjectief. Wat jij als absurd kan zien, kan Aalbers terecht vinden. Maar hij heeft ook uitgelegd dat er een hoog prijskaartje aan Cillessen hangt. Jonge goede keeper, veel potentie, heeft al een keer bij de selectie van Oranje gezeten. 6 miljoen zal het niet zijn, maar ik denk wel te kunnen zeggen dat het om en nabij de 5 miljoen is. En zoals ik al eerder heb uitgelegd, lijkt mij het sterk dat NEC een bod accepteert van 3,5. Het bod van Swansea City was 2,5, en dat was ook bij lange na niet genoeg. Dab lijkt het me sterk dat een NEC een bod van 3,5 van Ajax wel accepteerd.
En Danny Blind heeft ook aangegeven dat een transfer bij de door NEC genoemde prijs niet door gaat. Ik citeer Blind nu even: ''als zij vasthouden aan de prijs die is genoemd niet. Het hangt nu puur van NEC af.''

En Aalbers zal voor Ajax niet veel zakken. Het is wel duidelijk dat Aalbers behoorlijk pissig is over de handelswijze van Ajax. En terecht. Je mag pas contractonderhandelingen voeren als NEC daar toestemming voor heeft gegeven. NEC heeft dit niet gedaan en toch doet Ajax dit. Ook het onder druk proberen te zetten van NEC door Gentenaar te gebruiken zal niet helpen het bod te doen zakken.

En ik heb bij NEC ook niet het gevoel dat ze in paniek zijn. En er zou ook geen enkele reden hoeven zijn waarom Ajax in paniek zou moeten zijn. Cillissen lijkt te duur. Nou, dan halen ze gewoon iemand anders.

18 augustus 2011 om 21:46

Zegt nec, ajax zegt wel toestemming te hebben om te praten, conclusie blijft zelfde. Als ajax dacht dat het niet rond zou komen zouden ze wel actiever zijn met iemand anders, denk je niet? Overigens terecht dat ajax weigert 5 milj te betalen op basis van 1 jr redelijk keepen, oranje is leuk, maar ja als sar gestopt is, steek en vorm geblesseerd, krul in de basis staat, dan kun je ook stellen dat je 5e keus bent ipv hard roepen dat ie wel oranje gehaald heeft.

Ach een deadline stelt natuurlijk ook weinig voor, de periode loopt gewoon tot de 31e.
Al denk ik niet dat ze Gentenaar moeten halen, er loopt vast nog wel een keeper in het buitenland rond die kan fungeren als 2e keeper en niet al te duur is.

Uiteindelijk zal Jasper Cillessen wel voor circa 3,5mil de deur uitgaan en is alles koek en ei in Nijmegen en Amsterdam!

Als je een buitenaards bod wil voor een keeper als Gentenaar ben je wel van een andere planeet, dus dat is goed gevonden van Vvv. Ik durf te wedden dat als bijvoorbeeld NAC interesse zou hebben in Gentenaar als tweede keeper dat hij voor een prikkie weg mocht. Maar als Ajax aan de deur komt willen ze voor alles en iedereen de hoofdprijs. Hou hem dan maar lekker.

19 augustus 2011 om 12:22

En dan wordt er geklaagd over provinciaal Calimero-gedrag? Wat is dit dan? Hoofdstedelijk Calimero-gedrag?
Zoals iemand terecht opmerkte zit VVV financieel absoluut niet in de problemen. Sportief wel, en daarom willen ze Gentenaar niet kwijt zonder dat zij de (financiele en kwalitatieve) mogelijkheden hebben een goede vervanger te halen.

Je kunt een dergelijke situatie niet vergelijken met een marktkoopman die graag van zijn rommel af wil. Daar kun je nog misschien afdingen. Maar zowel VVV als NEC willen hun goede doelman graag behouden. Pas bij een tijdig en goed bod willen ze nadenken over een mogelijk vertrek.

Vind Gentenaar niet goed genoeg als 2de keeper van Ajax, snap niet dat Ajax nooit aan Tyton heeft gedacht.
Babos lijkt me ook wel een optie voor Ajax.

18 augustus 2011 om 16:30

Dat is precies wat ik dacht toen ik het nieuws las dat hij naar Psv gaat, voor die 2.5? miljoen had dan in ieder geval een keeper die de concurrentiestrijd aankan gaan met Vermeer.

kom op zeg,
als ajax een 1ste keeper zoekt kun je tog niet uitkomen op gentenaar, die man is oke als 2de doelman en voor een subtopper in nederland.
ik zou zeggen cillisen of vermeer.

Wat is VVV zielig bezig zeg de interesse is nog maar amper concreet geworden, maar door de media helemaal opgeblazen omdat Ajax nog een keeper nodig heeft.
En dan gaan ze de hele tijd zo zitten doen, eerst zeggen dat de rust word verstoord door Ajax terwijl je volgens mij gewoon interesse in speler kunt hebben.
En nu dat gedoe voor die tijd moeten we het weten en nu weer een astronomisch bod, weet je wat hou hem lekker veel plezier ermee je laatste kans om voor hem te cashen is nu in ieder geval weg.

18 augustus 2011 om 16:24

dat is zo met elke club die nog iemand nodig heeft zoals nu ook met PSV eerst el Ham en daarna weer een andere spits!!! zo is het nou eenmaal!!

on:
snap wel waarom VVV dit doet. Ze willen natuurlijk dat hun keeper vertrekt ant dan moeten ze zelf eer opzoek naar een ander waarvan je nog geeneens weet of die het goed gaat doen!! dus logisch dat ze er een bepaald bedrag voor willen hebben en anders niet.

18 augustus 2011 om 16:28

Ja dat zijn allemaal heel normale dingen dus moet VVV niet zo kinderachtig doen, daarvij is de transfermarkt nog langer open dus kan er altijd nog een bod komen.
Maar ze lijken wel boos op Ajax terwijl en nog geen eens concrete interesse is geweest van Ajax-kant.

Dan gaat Gentenaar dus niet naar Amsterdam.

Dat bod komt er niet.

Gentenaar wordt ook niet gehaald als 1e keeper!
Wel het berichtje goed lezen

In Eindhoven hebben ze nog wel keepers over.

18 augustus 2011 om 16:34

Dan hebben we het wel over keepers van het niveau middenmoot Eredivisie of helemaal geen Eredivisie.
Issaksson is zeer matig en Casio Ramos is geen Eredivisie keeper.

Kunnen we niet gewoon ergens een keeper huren. Dan kan Cillessen mooi nog een jaar in de basis bij NEC keepen. Blijkt dat het een hype was dan koop je hem mooi niet. Mocht hij wel aan de verwachtingen blijken te voldoen dan kunnen we hem volgend jaar waarschijnlijk voor dezelfde prijs halen. Want laten we wel wezen 6 miljoen is nu veels te veel.

18 augustus 2011 om 16:25

6 miljoen is misschien wel teveel, maar 2,5 miljoen is te weinig. Betalen of verder zoeken, daar komt het op neer.

Ajax is op zoek en heeft een keeper nodig, niet andersom. Of wil je in de CL vertrouwen op verhoeven als tweede man?

18 augustus 2011 om 16:38

Is dat niet precies wat ik zeg dan? Snap niet helemaal wat je punt is..?

18 augustus 2011 om 16:49

@ PSV Houten

Ik zeg het niet graag als Ajax fan, maar wat heeft PSV het dan goed gedaan voor Tyton te huren met een optie tot koop a 2.5 miljoen....risicoloos en goedkoop als ze hem overnemen. Ajax loopt met cillessen een behoorlijk risico en hij is veel duurder. Had Tyton gepakt Ajax!

Ach leuk die stoere praat van VVV maar ik denk dat er niemand wakker van zal liggen als Gentenaar niet naar Ajax komt. Ajax heeft een heel redelijk bod gedaan voor een keeper die in de nadagen van zijn carrière zit en als je dan het dubbele van het dubbele vraagt ben je ontoerekeningsvatbaar en is het ook niet zo gek dat Ajax niks meer van zich heeft laten horen.
Ik denk dat Ajax nog wel een poging zal wagen om er met NEC uit te komen wat betreft Cilessen en anders zou ik gewoon eens kijken of Babos wel tegen een redelijke prijs over te nemen is.
Het is nog geen 31 augustus en die keeper komt wel voor Ajax.

18 augustus 2011 om 16:28

Babos mag transfervrij weg uit dank voor bewezen diensten, vind het zeer opmerkelijk dat ze hem niet hebben opgehaald. Het is nog steeds een uitstekende keeper. Veel ervaring, goede reflexen. NEC en Ajax gaan er zeer waarschijnlijk toch niet uit komen. 3 miljoen zal ook nog niet voldoende zijn, al denk ik persoonlijk dat Ajax een bod doet van 2,5.

18 augustus 2011 om 16:33

Frank vind Babos denk ik niet in zijn plaatje passen, en een jongen die de club kent, Gentenaar, wel.

18 augustus 2011 om 17:27

Volgens mij is er helemaal niet bekend gemaakt hoeveel Ajax voor Gentenaar geboden heeft, als jij dat wel weet verneem ik dat graag van je met bronvermelding.

3,5 miljoen en je hebt cillessen binnen. Nog wat bonussen erbij en je hebt je keeper die je zo graag wilt. Cillessen levert over een paar jaar gewoon veel meer op dus waarom niet? ik snap het beleid en dat ze niet teveel willen betalen maar voor een talent als Cillessen met een 3 jarig contract moet je gewoon betalen.. Simpel.. 1+1= ....

18 augustus 2011 om 16:33

3,5 miljoen is veel geld vergeleken met Stekenlenburg, maar je kunt ervan uit gaan dat je geld gaat pakken voor Cillessen inderdaad.

18 augustus 2011 om 16:34

Maar Cilessen heeft nog een langdurig contract en het is een groot talent. Dus ja, ik vind dat je dat risico moet willen lopen. Voor talent betaal je nu eenmaal veel geld

18 augustus 2011 om 17:23

Ja maar stekelenburg had een contract voor 1 jaar en Ajax gunde ook zijn transfer en deed dus niet moeilijk. Alleen gezien het verleden met italiaanse clubs wilde ze wel een bankgarantie en daarom duurde het lang. Maar 10 miljoen had hij best mogen opleveren en dan is 3,5 miljoen voor cillessen denk ik wel reeel met eventuele bonussen EN bankgarantie

18 augustus 2011 om 19:09

Hoe weet je dat hij over een paar jaar veel meer oplevert?? Een keeper verkoop je sowieso zelden voor veel geld aangezien de markt voor keepers heel anders is. En wie zegt dat het een goede keeper is. Hij heeft een half jaar aardig gekeept maar wie zegt dat het menneke niet onder de druk bezwijkt zoals wel vaker gebeurd met spelers die van een lagere club naar een topclub gaan. Bij NEC een 1x over een bal heen duiken dat staat in de Gelderlander maar bij Ajax over een bal heen duiken en er word 5 minuten over gepraat in Studio Voetbal en VI en alle kranten staan er vol mee.

Zelfs 3,5 miljoen is teveel voor een keeper die vrijwel niks bewezen heeft.

Waarom kopen ze Cillessen niet en verhuren ze hem gelijk weer voor een jaar aan NEC

18 augustus 2011 om 16:31

Omdat er dan geen tweede keeper is. Verhoeven is 3e keeper dat moet zo blijven, en je moet altijd met drie keepers werken.

18 augustus 2011 om 16:33

omdat Ajax dan nog steeds geen tweede keeper heeft...en dat is toch echt waar het allemaal om draait.

Ik zou gewoon lekker een eigen jeugdkeeper belangrijk maken als 2e keeper. Gewoon geld op zak houden mocht er voor september nog een belangrijke speler weggaan of dat er een buitenkansje opduikt. Stekelenburg en Vermeer zijn allebei toch al rond hun 19e 2e keeper geworden? Is wat er nu in Jong Ajax of de A1 rondloopt dan zo slecht? Nee toch?

18 augustus 2011 om 16:32

Onze beste jeugdkeeper is verhuurd aan Cambuur.

18 augustus 2011 om 16:41

Haal je die terug. Ze hebben daar nu 3 keepers.

18 augustus 2011 om 17:48

Bizot is 1e keeper vancambuur. Die haal je niet terug die laat je ervaring opdoen!hoe dom ben je dan omje beste jeugdkeeper op de bank neer te pleuren. Die moet spelen! Minuten maken.

Denk dat ajax eerder wat dieper in de buidel gaat tasten voor Cillessen dan voor Gentenaar. Verder vind ik die grap van issackson halen ook wat achterhaald want iedereen weet toch dat ajax hem niet haalt.
Laat issackson maar verkocht worden aan een buitelandse club, laat Gentenaar maar bij vvv blijven en laat cilessen maar naar ajax gaan. Voor cillessen is het persoonlijk beter om naar ajax te gaan om te concurreren met vermeer en zich daar verderr te ontwikkelen. Dan zal nederland naat steek nog wat andere goede keepers hebben. Als v Marwijk dan aanblijft zal hij een lastige beslissing moeten nemen.

lol buitenaards? Zeker 2 miljoen dat is het jaar Salaris van Gomez bij de spurs haha.

Gewoon 3.5 miljoen op Cilessen en heb je inderdaad over een paar jaar en drievoud van het bedrag waar je hem voor kocht.

Ik riep vorig seizoen al haal Tyton/derijck, 2 goede back-ups.

Nu heeft Psv ze als basis en ik denk dat ze beiden ook klaar zijn voor die stap, wat heeft Ajax nu Blind en Verhoeven als back-up.

Sneller handelen.

18 augustus 2011 om 16:48

Wou je nu gaan beweren dat Ajax een voorbeeld moet nemen aan het beleid van Psv?
Wij wachten liever even wat langer en halen dan een goede aankoop dan zoals PSV doet die nu met 4 keepers zit terwijl ze juist een spits nodig hebben.
Laat Ajax en De Boer maar mooi schuiven die hebben er nog niet zo vaak naast gezeten met hun aankopen en ik ben ervan overtuigd dat Ajax voor 31 augustus weer 3 volwaardige keepers in de selectie heeft.

18 augustus 2011 om 17:40

Drizzy..
Tyton en Derijck worden, in mijn ogen, ook twee basisklanten voor Psv. Vergelijk deze even met Vermeer en Vertonghen, die Ajax al in huis had en trek je conclusies. Waarom zouden ze sneller moeten handelen als ze het al in huis hebben? Ajax is alleen een op zoek naar een reserve keeper, PSV heeft nog niet eens een spits, hoezo sneller handelen? Sorry maar ik begrijp je punt niet..

Ik snap niet dat iedereen hier over Cilessen lyrisch is terwijl er (naar mijn mening) met Vermeer een hele goede keeper staat. Vermeer is niet voor niets in de tijd dat hij in de basis stond bij Ajax opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Uitstekende doelman die gewoon zijn kans nog niet heeft gekregen omdat er een NOG betere doelman voor hem stond.

Vermeer lekker laten keepen want die kan ook nog voldoende groeien.

18 augustus 2011 om 17:46

Heb ik iets gemist ofzo? Wanneer is Vermeer opgeroepen voor Oranje dan. Volgens mij nog nooit....

Zonde he Van der Sar had zo mooi een jaartje bij Ajax op de bank kunnen zitten het had zo mooi kunnen zijn maar helaas.
Cilessen lijkt nu enige overgebleven optie, talent maar hij moet wel door kunnen groeien. Geef Cilessen dan maar Knvb beker om zo evaring op te doen in het eerste van Ajax.

Gentenaar gewoon laten zitten waar die is, dit geldt ook voor Cilissen trek liever de knip voor een goede verdediger en ga dit seizoen door met Vermeer als eerste doelman en een jeugdkeeper als 2e

Goed gedaan van Vvv. Gentenaar is te belangrijk voor ze om voor een prikkie te laten gaan. Zeker zo tegen het einde van de transferperiode.

Misschien kunnen sommige mensen het ook eens vanuit Vvv-venlo's ogen bekijken, Gentenaar is voor VVV gewoon een hele goede keeper. Het zal voor VVV heel lastig zijn een gelijkwaardige keeper terug te kopen van het geld dat Ajax heeft geboden. Daarom zal een transfer voor VVV onbespreekbaar zijn tenzij Ajax bereidt is een hoop geld te betalen!

Didulica! Transfervrij, kent de cluben echt niet minder dan Gentenaar en beter dan Verhoeven.

Ze hebben ook alleen maar op hem geboden om NEC te laten zien dat ze niet perse cillesen willen maar dat willen ze wel

Leuk geprobeerd van vvv, ajax heeft het ook wel es gedaan, alleen vertrokken zlatan en sneijder toch nog laat. Je kunt nou eenmaal juridisch gezien geen deadline opleggen omdat tegen de wet van vrij verkeer werknemers binnen europa gaat.
En daarnaast, je ontneemt je speler een leuke kans (in het geval sneijder en zlatan wel iets anders dan nu gentenaar)
En die deadline, die is al geregeld binnen de regels van de uefa en staat op 31 aug.

Ajax kan beter een andere keeper zoeken. Als ze maar buiten aerts bieden.

Prima houding van Vvv. Niks voor een prikkie verkopen.
Zo wordt de competitie alleen maar leuker, zolang de clubs compleet worden.
Vind dat we als Nederlandse voetbalclubs wat sterker in de schoenen moeten staan! niks meer voor een prikkie verkopen ( tenzij je echte geldzorgen heb )

Grote clubs denken altijd maar alles voor een prikkie te krijgen!

Mijn god, allemaal zijn ze hun zin voor realiteit kwijt....lekker laten keepen bij hun clubs en ga voor een talentvolle jonge buitenlandse keeper die ook nog eens betaalbaar is...miljoentje hier, miljoentje daar....dag en nog eens dag.....!

ik word daar zo moe van jeetje Ajax heeft een hele goeie keeper Vermeer wat wil je nog mee daar loop het altijd zo rommelig bij ajax!!

en dat zeg een ajax Fan!!

Het is weer het ouwe leidje bij Ajax. Transfers duren gewoon ongekend lang.

Hoe lang is al bekend, dat er een 2e keeper en 2e spits moet komen. De hoogste tijd voor actie !
En dat wil niet zeggen tegen elke prijs, want de vraagprijs voor Cillissen is absurd. Dan ga je over op plan B (gentenaar) en dat zijn naar ratio de kosten ook niet. En als je niet overtuigd ben, probeer in het buitenland dan plan C.

En hoe zit met die 2e spits ? Of krijgen we straks weer een transfervrije speler, die 2 maanden erover doet om speelklaar te zijn.

18 augustus 2011 om 19:14

Het oude liedje??? Ik ben er blij mee dat er eindelijk mannen bij Ajax zitten die geen belachelijke bedragen meer op tafel leggen zoals 16 miljoen voor Sulliej of 5 miljoen voor Mounier met een 1jarig contract. Zowel VVV als NEC vragen veel te veel voor beide een keeper die het niet waard is dus goed dat Ajax er dan vanaf ziet. En mensen kunnen dan wel zeuren Ajax wil altijd goedkoop halen maar zo is het helemaal niet. Ajax wil gewoon niet meer betalen voor Gentenaar dan hun bod dus ze kappen de onderhandelingen af net zoals Twente niet meer wil betalen voor Fer.

18 augustus 2011 om 19:25

Helemaal mee eens. het moet afgelopen zijn met het betalen van die giga-prijzen.
Zoals gezegd het bedrag voro Cillessen is niet normaal. Net zoals het geld wat we in het verleden voor Sulejmani, Luque etc betaald hebben.

Het bedrag voor El Ham was zeker niet buitenaards, ook al is zijn periode geen succes geworden.

Maar waar het mij om gaat, als er teveel gevraagd wordt, dan moet je overgaan op een ander scenario. Twee bieden op Cillissen en bij lange na de vraagprijs niet benaderen is zot. Zet er dan een streep doorheen en ga over op plan B. Het moet toch niet idioot moeilijk zijn om een 2e keeper en spits te halen ??

Haha tuurlijk mag VVV ze poot stijf houden ! Maar ik denk dat ze daar uit eindelijk spijt van gaan krijgen! Zodra VVV aan het eind van het seizoen in geld problemen zit bijvoorbeeld ! Maar het is ze natuurlijk goed recht !

Ik snap de hele commotie Zowieso niet ! Ajax heeft met Vermeer en hele goede doelman op goal ! Cilissen met alle respect heeft 1 seizoen goed gespeeld is nu in een keer en top keeper hou toch op ! Die jongen moet zich dit seizoen bewijzen ! Ajax moet gewoon en goede 2 de keeper halen en dan is Ajax klaar ! Zolang er natuurlijk niemand weggaat !!!

19 augustus 2011 om 12:29

Als je goed had opgelet, wist je dat VVV al jaren zijn zaakjes financieel op orde heeft. Daar zal die geboden anderhalve ton van Ajax echt niks aan veranderen. Sportief gezien hebben ze wel problemen, en om dat om te buigen hebben ze een ervaren nederlandssprekende keeper nodig.

Dennis Gentenaar, in mijn ogen één van de beste keepers ter wereld,. Heeft alles om het absolute top te bereiken, maar is nog wel heel erg jong, dus moet hij tegen de druk bestand zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren