Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Hoger beroep tegen schorsing Gervinho levert niets op

Laatste update:

De Engelse bond (FA) is niet zo blij met de ongeregeldheden die plaatsvonden tijdens Newcastle United - Arsenal, afgelopen weekend. Gedurende de wedstrijd waren er enkele opstootjes en de FA neemt het zowel the Magpies als the Gunners kwalijk dat zij niet de rust bewaarden op het veld. Het is nog afwachten welke straffen er voortvloeien uit het onderzoek dat de bond instelt.

/

De FA maakt maandag in een statement bekend dat beide Premier League-clubs de ongeregeldheden binnen de lijnen ten laste worden gelegd. Gervinho kreeg een kwartier voor tijd rood en daar was men het aan Londense zijde bepaald niet mee eens. Terwijl Arsène Wenger officieel in beroep wil gaan, wacht de selectie van Arsenal een reprimande of schorsing voor het 'verliezen van de kalmte'.

Alex Song is overigens geconfronteerd met violent conduct voor een actie eerder in de wedstrijd. Gervinho wordt meest waarschijnlijk drie wedstrijden aan de kant gehouden door de Engelse bond. De Ivoriaanse nieuwkomer heeft nog tot dinsdagmiddag om zich te verweren; de overige spelers die iets ten laste is gelegd, krijgen twee dagen langer de tijd.

Update 16 augustus 13:38 uur - Arsenal moet zich in loodzware duels redden zonder tweetal
Gervinho en Alex Song zijn beiden voor drie duels geschorst door de tuchtcommissie van de Engelse bond (FA). De aanvaller en middenvelder waren afgelopen weekend beiden betrokken bij opstootjes in de wedstrijd tegen Newcastle United. Tijdens dat duel zag Gervinho een directe rode kaart voor een overtreding.

Song ging op het been van Joey Barton staan, een actie die niet werd waargenomen door de scheidsrechter. Arsenal accepteert zijn schorsing, maar gaat in beroep tegen de drie wedstrijden uitsluiting voor Gervinho. In praktijk betekent het dat het duo niet kan worden ingezet tegen Liverpool, Manchester United en Swansea City.

Update 16 augustus 17:35 uur - Hoger beroep Arsenal tegen schorsing Gervinho levert niets op
De tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond (FA) is niet van plan om de schorsing van drie wedstrijden voor Gervinho te verlagen of terug te draaien. Arsenal heeft dinsdagmiddag te horen gekregen dat het hoger beroep onmiddellijk is afgewezen. Arsène Wenger zal de komende duels derhalve moeten improviseren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Song zal nog wel geschorst worden, en volledig terecht. Wat hij deed kan echt niet, ik keur dat echt af.

Gervinho 3 duels? Zal wel weer onder het mom slaande beweging. Ik vind een wedstrijdje wel genoeg, hetzelfde voor Barton. Maarja, Engelsman he...

15 augustus 2011 om 18:39

Nou het verschil is dat Gervinho Barton wel degelijk geslagen heeft. Misschien niet zo fel als Barton deed blijken, maar slaan is slaan in de Premier League. Barton heeft Gervinho enkel vastgenomen, maar hij zal ook nog een schorsing krijgen als je het mij vraagt.

15 augustus 2011 om 22:34

Gervinho legde zijn hand in Barton zijn nek. Als je denkt dat hij hem sloeg moet je nog maar een keer kijken. Barton was agresief en trok zowat Gervinho's shirt uit. Die moet dus geschorst worden. Ik vind het niet erg als Gervinho geschorst word maar dan alleen als Barton minstens hetzelfde krijgt.

16 augustus 2011 om 17:46

Volgens mij heeft Gervinho echt wel in het gezicht geslagen van Barton.. weliswaar met de vlakke hand ... maar toch... slaan is slaan!
En de beelden laten dat ook duidelijk zien.

16 augustus 2011 om 18:58

@schorpioen

Het is niet in het gezicht maar tegen het zeikant van het hoofd dus als je de beelden gezien heb moet je ze maar eens beter bekijken of je weet niet wat het gezicht is en echt slaan was het niet eerder aanraken want de keeper trok Gervinho net weg. Zowiezo begon Barton met het gevecht en hij had ook helemaal geen reden om te vechten opeens stapt hij op Gervinho af en trekt hem omhoog aan zijn shirt dan zou ik ook hebben terug gevochten. Dat terug vechten is Gervinho ook nog niet eens gelukt en die Barton maakt nog een sjwalbe. Dus kort smanegevat Barton valt om geen reden Gervinho aan Gervinho vecht terug wat niet goed lukt omdat hi wordt weg getrokken vervolgens gaat Barton liggen en krijgt Gervinho rood en Barton geel. Dan zou ik eerder zeggen Gervinho geel en Barton rood heel meschien Gervinho ook rood maar in ieder geval Barton moest rood krijgen. Dat laat het filmpje zien en niet wat jij zegt, dus ga het filmpje nog maar eens goed bekijken!!!

17 augustus 2011 om 10:04

Jij vergeet nog iets belangrijks. Gervinho maakte de eerste schwalbe, Barton reageerde daarna iets te fel (waar hij ook terecht geel voor kreeg), Gervinho maakte daarna een overduidelijke slaande beweging en kreeg terecht rood. Dat Barton toen wat overdreven viel doet niks aan die slaande beweging af.

17 augustus 2011 om 12:44

@ Kralinger

Ik geef je volkomen gelijk. Barton overdreef in zijn reactie, maar Gervinho sloeg hem wel degelijk en al raak je hem mooi met je rechter zodat zijn jukbeen gebroken is, of je slaat het half tegen zijn oor: slaan = rood

Gervinho moet niet slaan omdat Barton hem vastneemt. Buiten dat praat ik Bartons reactie natuurlijk niet goed.

15 augustus 2011 om 19:00

Hahaha, hierbij moeten we denken aan Lampard, Rooney, Terry etc, maar niet aan Barton

Barton en Song moeten sowieso geschorst worden.
Wat Song deed kan echt niet door de beugel.
Minimaal 3 wedstrijden schorsen zou ik zeggen.

Maakt het uit dat Barton Engels is? Ze zullen allemaal hetzelfde behandeld worden, of is er een regel waar staat dat spelers uit Engeland meer mogen op het veld?

(reactie op 2801gunner)

15 augustus 2011 om 18:40

Er is geen regel, maar het een publiekelijk geheim dat Engelsen binnen het Engelse voetbal voorgetrokken worden

15 augustus 2011 om 18:48

Ik denk dat de FA bij Barton er toch anders over denkt dat is gewoon een recidivist en wat zullen ze zich toch ieder jaar weer kapot schamen als Barton weer iemand een tik geeft. Denk juist dat ze dit als aanleiding zullen nemen om het te schorsen.

Bij Lampard of Terry kan ik het me nog wel begrijpen maar bij iemand als Barton dus totaal niet.

15 augustus 2011 om 19:02

Hij komt er anders wel heel vaak weg met domme overtreding. Vorige jaar tegen arsenal, brak hij bijna de benen van diaby en wie kreeg er rood? natuurlijk daiby.

15 augustus 2011 om 22:24

Volgens mij gaat het dan eerder om spelers die bij het nationale elftal spelen. Spelers als Rooney, Terry, Gerrard, etc zijn in het verleden al vrij vaak gematst. Anderzijds heb je dan weer voorbeelden van het compleet tegenovergestelde ook, waarbij men een regel speciaal voor Rooney lijkt uit te vinden door hem te schorsen voor vloeken of toen Ferdinand veel zwaarder gestraft wordt voor het missen van een drugtest (die hij de dag nadien gewoon wel aflegde) dan andere spelers krijgen wanneer ze positief testen.

De FA is gewoon enorm inconsequent in hun beoordelingen.

16 augustus 2011 om 16:22

goede reactie kan helaas geen groen randje geven. Ben het er compleet mee eens dat de FA inconsequent is in het straffen van spelers.

16 augustus 2011 om 16:36

@ King_eric

Denk dat het dan ook te maken heeft met het feit dat die spelers juist een hele grote voorbeeldfunctie hebben. Daarom is Rooney ook gestraft voor het vloeken en voor andere dingen is die gematst. Dat lijkt mij de reden voor de inconsequentie.

16 augustus 2011 om 20:02

De FA doet heel erg aan symboolpolitiek, en dat doe je m.i alleen als je iets te verbergen hebt of om andere redenen je imago wilt opkrikken.

Zo stampte Malouda vorig jaar op dezelfde wijze op het been van Sagna, maar omdat het de publiciteit niet zo haalde als dit gebeuren, werd er geen actie ondernomen. Nu de hele wereld heeft gezien dat Song dit heeft gedaan bij Barton, moesten ze hem wel schorsen. (En het is een zwarte Arsenal speler, die moeten sowieso geschorst worden... omdat het kan)

16 augustus 2011 om 20:38

Barton had vorig seizoen Pedersen echt vol in de maag geslagen en kreeg ook 3 wedstrijden net als Gervinho, die Barton niet eens sloeg.

Is dit het nieuwe Arsenal?

Echt dom van beide partijen zeg, Barton is al jaren een idioot, Song liet zich vast provoceren voordat hij op Barton stapte. Idioot van hem zeg. Gervinho leek erop dat hij gewoon wat te enthousiast was, 3 wedstrijden is best veel vind ik.

Barton krijgt belachelijk weinig rode kaarten voor datgene wat hij op de velden doet trouwens, echt apart.

15 augustus 2011 om 18:42

Ik vind 3 wedstrijden niet meer dan normaal. Slaande beweging? Noem het maar slaan. Vond het enorm lomp van Gervinho en ik ben benieuwd hoe het af was gelopen als er niet 200 man tussen kwam staan. Barton is een idioot natuurlijk, dat was al lang duidelijk maar Gervinho heeft zich ook niet van zijn beste kant laten zien.

Snap enigszins de reactie van Barton ook wel door de schwalbe, de manier waarop is wel weer typerend voor de beste man.

15 augustus 2011 om 18:54

Die Barton mogen ze van mij wel opslaan. Kijk hoe malloot reageerde!

Ik begrijp nog steeds niet dat de voetbal bond hier ZO krom mee om gaat. Iedereen kon toch zien dat Barton de dader was? Die gervinho beet Lichtelijk van zich af, en moet 3 wedstrijden brommen? Song was ook dom bezig, geef dan 'n panna ofzo, maar ga niet op iemand 'staan'.

Wat een **** begin van Arsenal dit jaar, dit belooft nu al niks goeds. Ze mogen blij zijn als ze volgend jaar nog in Europa voetballen (cl).

Wenger moet eens een Echte topspeler halen, zowel in de defensie, als op het middenveld als in de spits (naast van Persie).

Concurreren met United is onmogelijk, je kan dan miss 1x van ze winnen zoals vorig jaar... je wint niet zoals united 9 van de 10 matches.

15 augustus 2011 om 19:00

Barton heeft geel gekregen voor wat hij deed en dat is ook wat ervoor staat. Bovendien kun je volgens mij niet van geel rood maken dus schorsen is niet mogelijk. Alleen als er niks gegeven is. En in dit geval helemaal terecht. Voor slaan staat wel rood dus ook terecht.

15 augustus 2011 om 19:04

Volgens mij kun je van geel rood maken , als je van niks al 5 wedstrijden schorsing kunt maken. tegenwoordig kun je nog geschorst worden voor dat gene wat de camera zag.

15 augustus 2011 om 20:00

Dat bedoel ik.
Ja, je ziet idd 'hij sloeg barton'.

Maar zonder grappen... iedereen ziet toch wel dat Barton 10x heftiger reageerde dan Gervinho?

Even eerlijk, ik zou 't liefst na zo'n actie van Barton die gast ook 'n flinke tink hebben verkocht. (niet verstandig nee, maar zó veel deed gervinho ook niet..) nogmaals; 't was meer van zich af bijten.. ff laten zien dat die geen 'mietje' is.

Ik hoop dat ze Barton alsnog pakken

15 augustus 2011 om 20:06

@ ikow het gaat erom dat een onbestrafte actie wel later bestraft kan worden, maar als er tijdens een wedstrijd iets geconstateerd word en bestraft kan het niet meer. Dus van niks naar schorsing kan wel, maar van geel naar schorsing niet.

@ rink-15 heftig reageren staat geen rood op. slaande beweging wel. Hij heeft laten zien dat hij geen metje is, al was het wel een mieterig klapje trouwens, maar hij krijgt hiervoor wel een schorsing.

15 augustus 2011 om 22:07

@dante

Klopt klopt, rood = rood. Maarja, hij pakte gervihno bijna bij de strot.. is toch appart, ik zou daar ook rood voor geven 'geweldadig gedrag' ofzo.
Gervinho sloeg idd als een meisje

Barton is echt volledig de weg kwijt...al jaren! Wat een mafkees!

16 augustus 2011 om 19:11

Wat een held zal je bedoelen Barton is juist een prachtige speler in mijn ogen, aangezien hij een van de weinige voetballers is die nog gewoon lekker zijn eigen ding doet. Doet zich niet anders voor dan dat hij is en laat zich niet leiden door autoriteit of aangeleerd gedrag en kan daarnaast ook nog prima kan voetballen. Een sierraad voor de Premier League in mijn ogen.

Ik denk dat Gervinho nooit van Barton heeft gehoord, want hij ging hem te lijf, en als der geen mensen tussen kwam dnek ik dat hij hem gemolesteed had ofzo toen nog met Dabo

Mogen spelers tegenwoordig tegenstanders kelen ofzo? Kijk maar naar de foto. Is toch ook een 'violent conduct'? Moet de FA daar dan ook niet tegen optreden?

Doet me denken aan de wedstrijd van Arsenal tegen Barcelona. Van Persie werd volgens mij zelfs twee keer gekeeld: een keer door Abidal en een keer door Alves. Wordt niets mee gedaan. Mag allemaal. Maar schieten na het fluitsignaal wordt dan wel wel heel streng tegen opgetreden met uitsluiting tot gevolg. Want dat mag niet........

De scheidsrechters(commissies) hebben boter op hun hoofd................................................

16 augustus 2011 om 13:47

Heeft hem bij zijn shirtje... Big deal!

16 augustus 2011 om 13:50

Oh, ik wil jou nog wel eens spreken als iemand dat bij een speler van Man Utd doet, kijken of je dan nog zo stoer praat, dan is het zeker: rood! 3 wedstrijden schorsing, hypocriet.

weet imand of fabregas morgen meedoet tegen real madrid en zijn busquest pique en xavi nog gebleseerd

16 augustus 2011 om 13:54

ik heb gehoord dat pique en xavi fit zijn hoor ben benieuwd wie er gaat ik hoop dat ze alle twee met hun sterke team zal spelen

16 augustus 2011 om 13:55

busquets dan en is fabregas ook geselecteerd

16 augustus 2011 om 14:04

van busquets weet ik niet maar mijn neef heeft gezegd dat pique en xavi fit zijn denk voor fabbregas dat het wat te vroeg is vind je nie ps wie denk jij dat er gaat ik denk dat barca thuis voordeel heeft

16 augustus 2011 om 13:58

Busquets, Xavi en Pique trainen weer volop mee, dus die kunnen spelen. Cesc heeft gisteren ook meegetraind, dus die kan opzich ook spelen. Weet alleen niet of hij al een hele wedstrijd kan spelen.. De persconferentie van Guerdiola is pas vanavond. Dan zal ook de selectie van morgen bekend worden. Dus dan weet je het definitieve antwoord. Denk dat ze er alle vier bij zullen zijn.

On: Pff flinke tegenvaller voor Arsenal, vooral in de eerste twee wedstrijden. Song verdiend deze schorsing sowieso: echt een belachelijke overtreding. Gervinho, tja.. het was absoluut rood, maar vind 3 wedstrijden toch iets teveel van het goede. Twee lijkt me beter. Barton kan geen schorsing krijgen aangezien hij een gele kaart kreeg bij het incident met Gervinho. Dit betekent dat de scheidsrechter het heeft beoordeelt. Overigens verdiend Barton ook geen schorsing, aangezien hij zich eigenlijk aan de regels heeft gehouden: het veroorzaken van een opstootje is een gele kaart.

16 augustus 2011 om 14:20

ik denk dat het 2-0 3-0 word omdat je nu pique die gelijkt start en je heb dan busquest en xavi weer op het middenveld

Dat Song voor 3 wedstrijden wordt geschorst kan ik begrijpen, Gervinho vind ik 3 wat overdreven maar als het onder ''slaande beweging'' wordt gezet snap ik dat ook wel, maar ik hoop dar Gervinho 1 of 2 wedstrijden krijgt. Opvallend dat Barton nog niks heeft gekregen, verdient wat mij betreft ook een wedstrijd.

^idd.. Wou net zeggen, krijgt Barton ook nog iets? Hij verdient zowiezo meer dan Gervinho.

Die vuile Barton. Hij begon ermee. Zijn ze rascistisch bij de FA ofzo? Schors Barton dan ook als jullie ballen hebben.

16 augustus 2011 om 14:04

Barton kan niet meer geschorst worden. Barton heeft bij dat incident met Gervinho een gele kaart gekregen, wat betekent dat de scheidsrechter het incident heeft beoordeelt. Dit betekent dat er geen straf meer kan volgen.

Die Barton leert het ook nooit af. Wat een naar mannetje! Hij trekt bijna zijn shirt uit vind je het gek dat je je dan probeert los te rukken. Als die nou gewoon een klein duwtje gaf oke dan vind ik nog wel kunnen maar zo lomp aan zijn shirt trekken gaat nergens over. Gervinho: een tip voor jou. Volgende x als je weer iemand slaat sla hem dan ook gelijk K.o.

Dus als ik het goed heb spelen we nou tegen Liverpool zonder Song, Gervinho, Wilshere, Nasri en Fabregas uiteraard.

16 augustus 2011 om 14:03

Ja lekker is dat.
Maar zijn vidic en ferdinand er al weer bij tegen arsenal?

16 augustus 2011 om 14:19

Vidic misschien en Ferdinand zeker niet. Maar in tegenstelling tot Arsenal heeft Manchester wel goede spelers om dit soort blessures op te vangen.

Nou Nasri gaat transfervrij weg denk ik. Geen Fabregas geen Song en geen Gervinho. Als Nasri ook nog vertrekt dan kunnen we Arsenal de volgende 3 duels echt bijelkaar vegen.

16 augustus 2011 om 14:02

Als nasri wel vertrekt is het dus niet transfervrij

16 augustus 2011 om 14:05

ja.. daar ben ik nu wel bang voor haha..

want wenger zal nasri niet opstellen zolang zijn toekomst onzeker is. die speelt dus sowieso niet tegen l'pool en man un.

wilshere is nog geblesseerd. verder.... houden de namen die nog noemenswaardig zijn al op.

Arsenal staat zo te horen een moeilijke periode te wachten maar denk niet dat Werner zo dom is om geen grote namen aan te trekken nu de transfer nog open zijn anders gaat dit geen mooie seizoen worden voor Arsenal.

Gervinho ging duikelen, maar dat gebeurt zo vaak. Barton had gewoon van hem af moeten blijven, dan had Gervinho ook niet geslagen. Schorsing van Song is meer dan terecht, wat hij deed kan echt niet, maar als Gervinho geschorst wordt moet de schorsing voor Barton minstens net zo lang zijn

Goh, dit is hilarisch. Barton heeft Pedersen (blackburn rovers) vorig seizoen vol in de maag geslagen, check maar op youtube. Toen kreeg Barton een schorsing van 3 wedstrijden, nu streelt Gervinho Barton's wang en krijgt Gervinho ook 3 wedstrijden. Song's overtreding was ook 5 keer zo smerig als die van Gervinho en toch krijgen ze dezelfde straf. De FA doet ook geen moeite om hun integreriteit te behouden.

Als dat dus betekent dat slaande beweging en slaan hetzelfde is kon Gervinho Barton het liefst goed hard slaan, want Barton kreeg daar vorig seizoen 3 wedstrijden voor.

Song 3 wedstrijden lijkt mij niet meer dan redelijk. Bezopen actie.

Gervinho duikelt te gemakkelijk, Barton reageert heftig en krijgt geel, terwijl Gervinho in plaats van zelf te rollen, een klap uitdeelt. Dus rood en 3 wedstrijden. Dom.

Valt weinig op de strafmaatregel af te dwingen. Komt slecht uit, want bij Arsenal is het momenteel een janboel. En het zal mij niet verbazen (noch een zorg zijn) als ze de groepsfase van de Champions League niet halen.

Waren Arsenal-fans recentelijk niet veel milder over Barton toen de speler werd gelinkt aan Arsenal? Doet zeer he, als je hypocriet bent.

16 augustus 2011 om 14:20

Gervinho werd wel degelijk aangeraakt, die Barton heeft geen enkele reden om Gervinho aan te raken. Hij pakte hem stevig vast en dat mag niet, dus een wedstrijdje voor hem had ook niet missgestaan.

16 augustus 2011 om 14:28

Als je geraakt wordt hoef je niet te vallen. Gervinho hoefde niet te vallen. Hij duikelde dus.
De scheidsrechter vond de actie van Barton geel. Want Barton pakte Gervinho stevig aan. En dat mag niet. De wedstrijd schorsing die je Barton wilt geven snap ik dus niet, de gele kaart wel.

16 augustus 2011 om 14:42

Barton heeft geen enkele reden om Gervinho zo stevig omhoog te treken en vast te pakken. Ik vind dat ze dat ook zwarder moeten straffen. Gervinho is zo dom om te slaan en die moet de consequenties aanvaarden, mar Barton mocht van mij zeker wel een wedstrijd krijgen.

16 augustus 2011 om 17:39

ben jij nou echt 35? wat zielig voor je :')
En we hadden ook nog een penalty moeten krijgen sinds Barton geel had gekregen.

17 augustus 2011 om 10:10

Ken jij de regels niet? Penalty, wat een onzin... Ongeacht de discussie hoe Barton bestraft moest worden was de bal niet meer in het spel toen hij Gervinho aanviel. Dus een penalty kon het nooit zijn.

Daarnaast beging Gervinho de eerste overtreding met zijn schwalbe dus zelfs als de bal nog in het spel was, was het geen penalty op die basis.

18 augustus 2011 om 14:09

Kralinger, De scheids had nog niet gefloten toen Barton Gervinho aanviel, sterker nog, Newcastle kreeg de vrije trap mee. Maar Barton kreeg wel een gele kaart wat dus betekent dat de scheids wist dat hij ermee was begonnen. DUS Penalty
En nee, was geen schwalbe, was ook geen penalty waard maar hij werd wel geraakt.
Dus ga jij maar weer het incident bestuderen en dan weer eens de regels bestuderen.

16 augustus 2011 om 19:59

Hopeloos figuur ben je. Je doet alsof die oliedollars op je eigen bankrekening gestort zijn, zo loop je om je heen te slaan. Alle opgekropte frustratie komt eruit. Elke post zit vol sneren naar alles wat met de voormalige top-4 te maken heeft.

Wees er trots op joh, jouw club leunt volledig op de totale olievoorraad van een land. De transfermarkt wordt gigantisch opgeblazen omdat clubs als City meer salaris bieden dan een grote club aan omzet kan draaien. Je moet hier maar deel van willen uitmaken. Niemand gaat naar City omdat ze het een mooie club vinden, geld is de enige reden. Die identiteitscrisis die City nu heeft, slaat over op jouw persoon. Koop een spiegel en neem de tijd om jezelf te bekijken. Weet waar je vandaan komt. Niks van het huidige City is iets om trots op te zijn, niks is de eigen verdienste. Oliedollars, oliedollars, oliedollars.

Jullie juichen wel leuk trouwens. Gejat van een Poolse club toch?

Gervinho wordt wel degelijk geraakt in de zestien.
Kijk hier maar dan zie je het goed http://dai.ly/pkljkb

Lekkere start van het seizoen. De selectie is nog lang niet rond en je bent in 1 weekend 3 spelers Fabregas, Song en Gervinho kwijt. Fijn dat je meteen nog wat topwedstrijden voor de kiezen hebt. Wenger moet echt haast gaan maken met het aantrekken van spelers. De huidige selectie is niet goed genoeg om mee te strijden voor de titel. Top 4 kan wellicht nog wel.

hahahha vandaag gaan we zien hoe van persie, arshavin en walcott benatie totaal niet voorbij komt
mensen
er is een marokkaanse international bij udinese is een verdediger en ik weet zeker dat jullie van hem zullen geniet

16 augustus 2011 om 14:36

Gervinho en song mogen vandaag wel gewoon meedoen toch?

16 augustus 2011 om 14:43

Correctie: Van Persie is geschorst, waarschijnlijk zal Chamakh in de basis beginnen of Walcott in de punt maar dat zie ik niet zo snel gebeuren..

Kon haast niet anders, hoe oneerlijk ook. Toivonen krijgt gelijk toen hij zei dat je slim moest zijn met je overtredingen. Barton krijgt geel vanwege het opstootje, Gervinho rood vanweg slaan van een tegenstander en Song geschorst vanwege een niet waargenomen smerige overtreding. Klopt allemaal, maar als je het een beetje gezien hebt, komt er toch een wrange smaak in je mond. Conclusies: Arsenal wordt hard geraakt door deze wedstrijd en Barton is slim.

Ben volledig neutraal wat Engels voetbal betreft: maar wat een be-la-che-lijke rooie kaart voor Gervinho zeg.

Verschrikkelijk oneerlijk; die opgefokte freak van een Barton gaat helemaal uit de plaat en Gervinho krijgt de rooie kaart voor een schwalbe wat zeer zeker geeneens een schwalbe is..
Misschien zijn de scheidsrechters hier in NL niet eens veel slechter.

16 augustus 2011 om 17:47

Hij krijgt een rode kaart voor een schwalbe die geen schwalbe is? Waar heb jij het over man. Heb je überhaupt wel gevolgd wat er gebeurd is of heb je zelfs de tekst niet gelezen? Hij wordt niet geschorst voor 'een schwalbe die geen schwalbe was', maar voor de slaande beweging die hij maakt naar Barton. Wat Barton deed was fout, maar voor die dingen geven ze nou eenmaal geel. Dat Gervinho daarna zijn handjes niet kan thuis houden is niet de schuld van Barton, waardoor Gervinho gewoon terecht rood krijgt.

16 augustus 2011 om 19:06

Wow hou die rust zeg!

Ik heb de beelden wel gezien en ik dacht dat Gervinho rood kreeg voor een schwalbe. Het 'klapje' dat Gervinho uitdeelde heb ik ook gezien, maar het is mij ontschoten dat het dáárom ging. Vond dat klapje nogal onschuldig maar in het kader van een 'slaande beweging' ook weer begrijpelijk.

Mijn welgemeende excuses koninklijke hoogheid Dmanutd; niet iedereen is zo in to het Engelse voetbal als jij.. Pff

Fa=joke

Niemand die die lui nog serieus kan nemen. Barton valt Gervinho aan die gewoon zich zelf moet verdedigen en een klein tikje uitdeelt wat echt nergens over gaat. Na één wedstrijd zien we al de verschrikkelijke subjectiviteit van de FA.

Dat van song vind ik meer dan terecht maar van gervinho niet die barton trekt em als een gek omhoog en begint aan hem te slingeren dan doe je altijd wel wat terug en vond het ook lachwekkend dat gervinho rood kreeg en barton maar geel

Het zit ook niet mee de laatste tijd.. eerst onze twee topspelers Cesc en Nasri (zo goed als weg), en nu deze schorsing. Het is trouwens wel belachelijk dat Barton geen enkele straf krijgt? Dat Song een schorsing van 3 duels krijgt kan ik me nog in vinden, maar Gervinho wordt hier duidelijk geprovoceerd en Barton gaat om een zacht tikje van Gervinho zeer grillig naar de grond -.-. Als je een beetje redelijk bent schors je Barton dan ook 2 duels, niet alleen om het provoceren, maar ook om de manier waarop hij Gervinho optilt van de grond!

Helaas dus tegen Man United en Liverpool zonder deze twee spelers.. beide zijn wel te vervangen vind ik, aangezien we op het middenveld wel best breed zitten. Zie opstelling!

Szcsezny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Frimpong
Ramsey
Walcott
Rosicky
arsha/miyaic
Van Persie
16 augustus 2011 om 15:05

Geen Jack Wilshere? Die is niet meer geblesseerd toch? In ieder geval geen drie weken volgens mij... En Oxlade-chamberlain moet ook een goede zijn, nou volg ik de Premier League heel erg, en zeker Arsenal, maar ik heb zelf die jongen nog niet zien voetballen. Maar Miyaichi komt echt nog niveau tekort en Arshavin is gewoon drama laatste halfjaar, en volgens mij kan die Oxlade-chamberlain daar gewoon spelen. Het is te hopen dat Ruiz komt om de vleugels te versterken en dat Nasri blijft.

16 augustus 2011 om 15:22

Wilshere is nog wel even geblesseerd volgens mij, hopen dat ie tegen Liverpool mee kan spelen. En ja Chamberlain kan daar ook spelen, maar die gozer is ook pas 17/18 volgens mij..ruiz zou inderdaad een zeer aangename versterking zijn voor Arsenal!

16 augustus 2011 om 17:48

Daarnaast is van Persie geschorst of heb ik dit verkeerd?

16 augustus 2011 om 17:51

Ja, door die onterechte rode kaart tegen Barcelona. Waarom vecht Arsenal die niet aan in plaats van die van Gervinho en Song, want die zijn terecht.

16 augustus 2011 om 16:44

En voor de 20e keer opstootjes veroorzaken staat geel voor en dat is wat hij heeft gekregen. Klopt allemaal precies dus!

16 augustus 2011 om 18:48

Barton veroorzaakte geen opstootje, hij viel Gervinho aan als een doorgedraaide pitbull. De FA laat weer duidelijk zien wat een corrupte bende het is.

16 augustus 2011 om 18:59

Domme opmerking. Hij pakte hem op aan zijn shirt en behalve dat het er nogal agressief uitzag was er niet veel aan de hand.
Bovendien kunnen bonden nadat een gele kaart gegeven is niet alsnog schorsen. Dat kan alleen als iets onbestrafd gelaten is, zoals bij Song het geval was.
Waarom denk jij aan corruptie? Denk je dat Newcastle die scheids had omgekocht? Bij corruptie moet er iemand toch wijzer van worden en ik zie niet hoe dit de scheids of de fa voordeel oplevert.

16 augustus 2011 om 19:43

Wat is een speler aanvallen dan?

Wel hypocriet van Barton he, eerst boos worden omdat Gervinho makkelijk valt en dan zelf makkelijk vallen om een collega/tegenstander een schorsing aan te naaien.

Los daarvan is die Gervinho gewoon dom geweest, er stonden al genoeg mensen tussen.

17 augustus 2011 om 07:10

Aanvallen? Dit was geen aanval en dat weet je best pg. Geel was op zijn plaats, zelfs al is het barton, en hoe dan ook geel is gegeven dus een schorsing alsnog kan niet.

Wie moet Song op gaan vangen, wordt dat Frimpong. Is een prima speler, maar ook weer zo'n jonkie die nog heel veel tijd nodig heeft.

en barton dan?hij is de aanstichter van de situatie

Song terecht geschorst en Gervinho ook,. Slaande bewegingen horen niet thuis op het voetbalveld. Lees niks over een straf voor Barton die gewoon de aanstichter was van de rode kaart van Gervinho. Of komt hij er vanaf met alleen geel? Wat in mijn ogen een schande zou zijn van de FA want zoals Barton Gervinho vast pakte had niks maar dan ook niks te maken met voetbal.

Godsamme, dit betekent dat we misschien nu al de titel verspillen. Song mis je niet, hijs te traag om gemist te worden. Gervinho zal wellicht gemist worden, hijs 1 van de weinige aanvallende spelers die je al wél voor de leeuwen kan gooien. Ik hoop dat er zo gespeeld word. Wenger moet nú overstappen naar de 442, omdat er anders aanpassingsproblemen kunnen komen, hij moet het nu doen. 433 heeft tog geen zin meer, zonder Cesc heeft het geen nut meer.
De rechterkant en de controlerende positie zijn de enige twijfelgevallen voor mij. Ramsey zie ik het liefst, zoniet Diaby, alsjeblieft geen Eboué. En als Nasri (nog) (tot die tijd) blijft zou ik hem op de rechterkant zetten, is ook gelijk zn beste positie.

Met deze opstelling zouden in die 3 duels nog wel 6 punten gepakt kunnen worden, 3 tegen Swansea en misschien 1 overwinning tegen Liverpool of City.

Sczenzy
Sagna
Vermaelen
Kosnielsky
Gibbs
Nasri/Rosick
Ramsey/Diaby
Wilshere
Arshavin
Walcott
v. Persie

Ik wil Koscielny weleens op VM zien, kijken hoe hij het doet daar. Hij kan het spel goed lezen en hij is goed in onderscheppingen, en dat is nou just essentieel voor een VM. Ook heeft hij een goede pass en is hij redelijk balvast.

Bank: Fabianski, Jenkinson, Squillaci (mag weg), Traore, Frimpong, Rosicky, Oxlade-chamberlain, Chamakh/afobe

Extra CV, VM en een creatieve middenvelder kopen met het geld van Cesc's transfer zou wel handig zijn.

Szczesny
Sagna
Djourou
Vermaelen
Gibbs
Koscielny
Wilshere
Walcott
Ramsey
Arshavin/Nas
Van Persie

Vorig seizoen had Koscielny ook meteen in de eerste wedstrijd rood gekregen en nu Gervinho, ze doen wel hun stinkend best bij de FA :').

Hoe durft Arsenal in hoger beroep te gaan. Schorsing is geheel op zijn plaats hier. Slaande beweging of bewust op iemands been gaan staan is gewoon ontoelaatbaar. En Wenger zal wel weer gaan zeuren als hij de komende wedstrijden verliest dat alles door Arbitrale fouten is. Accepteer de regels gewoon.

de beide schorsingen zijn terecht! vind 3 wds voor Gervinho wel sneu, helemaal als die miet van een Barton niet alsnog geschorst wordt. Wat een afgang voor het voetbal deze speler. Zuigen en provoceren en dan bij een tikkie (niet goed te praten) naar de grond. Moest aan Mattheus denken. Song is natuurlijk niet goed bij zijn hoofd. 3 wds is terecht.

Die vieze vuile ..... Barton trok zowat met 2 handen de shirt van Gervinho uit en dat is wel normaal zeker provoceren en zuigen totdat iemand zichzelf een beetje laat gaan! Ik zou Gervinho 1 wedstrijd geven en Barton 3 wedstrijden! Want als Barton niet word geschorst voor dit dan is het dus toegestaan om bij een opstootje je tegenstander met 2 handen omhoog te tillen en/of ze shirts bijna uit te trekken wat een belachelijke beslissing!

Oke wij hebben nu een groot probleem. Liverpool en United wachten in de competitie op ons en Gervinho en Song doen die wedstrijden niet mee. Tel daarbij het feit op dat Cesc en Nasri niet meer op het middenveld bij ons staan dus dat we ook stamper stootkracht en de dreiging naar voren hadden er ook niet meer is. Ik weet precies wat voor seizoen dit gaat worden. Eentje die heel pijnlijk gaat worden op deze manier als er niet héél goed geinvesteerd gaat worden in ons team.

Lijkt me nagenoeg onmogelijk om dan nog een goed resultaat neer te zetten tegen United.
Liverpool wordt zelfs lastig en wat dacht je van vanavond..

We gaan het zien zonder DMF

Wat een debuut bij Gervinho, haha. Barton verdient ook een soortgelijke schorsing of misschien wat minder, want hij lokte het uit. Natuurlijk stond Gervinho eerst op Barton, maar hij lokte het wel degelijk uit.

Arsenal zal het verschrikkelijk moeilijk krijgen de komende weken

Wel grappig dat Song geschorst wordt (volledig terecht, daar niet van).. maar vergeet niet dat o.a Malouda precies hetzelfde deed bij Sagna vorig jaar. Toen kraaide er geen haan naar.

Wat Batron betreft, ook hij had rood moeten krijgen. Hij viel Gervinho gewoon aan. Wie dat ontkent hoort zelf ook niet op het voetbalveld thuis.

Wat een onzin zeg, Ramos sloeg bij de el clasico drie man de grond in, voorgaand met een dodelijke tackle op Messi. Die krijgt er maar 1 en gervinho die naar mijn mening niet veel heeft gedaan krijg er 3.. Ik bedoel, er was hier zeker sprake van racisme, die barton is een vieze, ook een rood voor Diaby.. Dan weet je het al met die gast..

Barton mag zich ook wel eens een keer inhouden. Logisch dat Newcastle hem weg wou hebben en er niet eens clubs voor hem waren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren