Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Duidelijk dat wij Gentenaar niet zomaar laten gaan'

Laatste update:

Ajax heeft woensdag inderdaad contact gezocht met VVV-Venlo om te praten over Dennis Gentenaar. De routinier is een belangrijke kandidaat om tweede keeper van de landskampioen te worden, nu de komst van Jasper Cillessen onmogelijk lijkt te zijn. Ajax heeft een bod van 1,7 miljoen euro uitgebracht op de NEC-keeper, maar diens broodheer verlangt zes miljoen euro.

/

Gentenaar zal een stuk goedkoper zijn. “Van een bod is nog geen sprake, maar wij weten van de interesse”, zegt technisch directeur van VVV Mario Captein tegen Voetbal International. “We zullen met Ajax om de tafel gaan om te kijken wat ze precies willen. Duidelijk is in ieder geval wel dat wij een goede doelman als Gentenaar niet zomaar laten gaan. Met hem onder de lat presteren wij beter.”

De 35-jarige Gentenaar heeft bij VVV een contract dat tot de zomer van 2012 doorloopt en stond voor zijn verblijf in Limburg al drie jaar op de loonlijst bij Ajax. In die periode kwam hij tot zeven competitiewedstrijden. Het is niet bekend hoe Gentenaar zelf tegenover een terugkeer staat: in Amsterdam zal hij genoegen moeten nemen met een plek op de bank, achter Kenneth Vermeer.

Dennis Gentenaar zou een goede tweede keeper zijn voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gentenaar zal toch ook wel minimaal een miljoen kosten, VVV moet hem echt niet zomaar laten gaan.
Dat Ajax zomaar een keeper voor een appel en ei verkoopt moeten ze zelf weten en nu zitten ze ermee.

10 augustus 2011 om 20:47

Jemig, ik mag toch hopen van niet. 1 miljoen?! De beste man heeft nog een contract van een jaar en met zijn 35 jaar is het beste er vanaf. Paar ton moet voldoende zijn m.i.

10 augustus 2011 om 20:50

Voor een paar ton hoeft VVV hem niet te laten gaan mag ik toch aannemen. Dan heeft VVV geen betrouwbare doelman en wat moeten ze nu met een paar ton. Gezien zijn ervarenheid en kwaliteiten is hij toch wel minstens 1 miljoen waard.

10 augustus 2011 om 20:52

Misschien heb je enigszins gelijk...ik kan me inderdaad voorstellen dat VVV hem niet voor een appel en een ei van de hand doet, maar ik denk ook niet dat Ajax voor hem meer dan een miljoen gaat betalen.

10 augustus 2011 om 20:59

Tja Ajax zal toch wat moeten... Of is Verhoeven een optie als tweede keeper?
Voor VVV is Gentenaar van behoorlijke waarde en zeker weer zo vlak voor de deadline.. Waar halen ze met een paar ton een fatsoenlijke vervanger vandaan?
Welke andere keuzes heeft Ajax verder nog?

10 augustus 2011 om 21:17

Een keeper uit het buitenland?
Ik dacht zelf aan Jerzy Dudek, maar hij helaas gestopt.

10 augustus 2011 om 21:40

Wat een gelul zeg,

VVV mag blij zijn dat Ajax aan de deur staat voor Gentenaar. Een 35-jarige keeper, zonder enige restwaarde en nog een stap kan maken in zijn nadagen. Gentenaar zal zelf ook wel weer bij Ajax willen spelen.

5 ton zou genoeg moeten zijn, vooral voor een club als Vvv. Maar nee, Ajax klopt weer aan de deur en Gentenaar laat ''vvv beter presteren''. Wat een kletskous dit, laat die kleine clubs nou A.u.b niet de stugge (ongeloofwaardige) onderhandelaartjes uithangen. Dit is gewoon niet geloofwaardig meer als Vvv. Gentenaar laten gaan, je tonnen pakken en weer een jaar verzekerd van eredivisievoetbal...

10 augustus 2011 om 21:46

Dan blijft ie toch gewoon bij vvv
betalen of verder zoeken

10 augustus 2011 om 21:48

Gentenaar heeft bewezen VVV vaker op de been te houden! Omdat het Ajax is betekend het niet dat VVV Gentenaar meteen weg moet doen voor een paar knaken.

10 augustus 2011 om 21:53

Bij ajax zijn ze niet slim bezig. Minimaal 2 miljoen zullen ze vragen voor de Gent. Met al zijn ervaring. Ik zou die derde keeper wegdoen en voor Sillisen gaan.

10 augustus 2011 om 22:56

@ mentalist: Dus jij meent dat iedere kleinere club zomaar spelers moet laten gaan naar een grotere club? Wie zegt dat VVV voor de opbrengst een gelijkwaardige keeper kan vinden? Dan kunnen de kleinere teams ook niet aan een team bouwen, want volgens jou zouden de betere spelers van die teams voor een appel en een ei moeten vertrekken als er een grotere club een bod doet

10 augustus 2011 om 23:11

Dit vind ik misplaatste arrogantie.
Ajax wil een vaste waarde van VVV hebben, en misschien hebben ze wel niemand achter de hand die Gentenaar kan opvolgen. Dus moeten ze in de komende 3 weken met spoed opzoek naar een keeper. En Gentenaar heeft vorig seizoen tegen de directe concurrenten ook punten gepakt voor Vvv. Dus ik snap hun standpunt wel.

10 augustus 2011 om 23:18

De helft van wat je zegt klopt volledig eigenlijk verdien je een half groen randje .
Tuurlijk is hij belangrijk voor VVV en moet VVV hem niet voor een paar ton laten gaan.

Maar hij is natuurlijk geen miljoen waard, waard is hij een paar ton alleen daarvoor moet VVV hem niet laten gaan omdat hij inderdaad belangrijk voor hun is.

Edwin help ons en kom nog een jaartje op de bank zitten voor noodgevalle kun je gelijk goed afbouwen en Vermeer naar een hoger niveau helpen

10 augustus 2011 om 23:38

lijkt mij wel dat verhoeven wel een optie is als tweede keeper ander hoef je hem niet bij de selectie te hebben. Ik zie nou niet in waarom ajax geld zou betalen voor gentenaar terwijl die niet veel beter is dan verhoeven en ook niet lang meer mee zal gaan.

Als ajax geen keeper kan halen die minstens gelijkwaardig is aan Vermeer(liever beter) dan hoeven ze wat mij betreft geen keeper te halen dan kan je verhoeven gewoon laten keepen in plaats van verhoeven want die 2 a 3 wedstrijden dat zij aan de beurt komen gaan echt het verschil niet maken lijkt mij.

10 augustus 2011 om 20:54


Ajax verkoopt geen keeper voor een appel en een ei. Als je je huiswerk goed had gedaan had Stekelenburg nog een contract tot 2012. Een contract wat nog enkel 1 seizoen duurd waar Ajax 6,325 miljoen euro voor heeft gekregen waarbij Ajax een miljoen bovenop krijgt als Stekelenburg zijn contract verlengt of tijdens zijn vierjarige contract naar een andere club verhuist.

En Gentenaar zal voor een 1 jarig contract bij een respectievelijke club als VVV echt geen 1 miljoen gaan kosten. De spelers die VVV onder contract heeft staan zijn op tonnen te berekenen en geen enkele speler zal 1 miljoen kosten als je degradatie kandidaat bent en van Jupiler niveau.

10 augustus 2011 om 21:02

Dat jij vind dat Stekelenburg voor veel geld is vertrokken is jouw mening, je ziet nu al wat Cilessen moet kosten toch ofniet? Of heb je dat weer eens niet gelezen?
Ajax had Stekelenburg gewoon moeten behouden wanneer ze geen vertrouwen hebben in alleen Vermeer en Verhoeven erachter. Nu verkopen ze een keeper en doen ze moeilijk wanneer ze een paar miljoen moeten betalen voor Cilessen. En dan willen ze nu een 1e keeper voor een paar ton aantrekken van Vvv. Denk niet dat VVV zijn steunpilaar laat gaan omdat het Ajax is. En daarnaast is 6 miljoen gewoon weinig geld als je ziet dat Degea voor 20 miljoen is gekocht bij United. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

10 augustus 2011 om 21:10

@gummiebear

Buiten dat het De Gea is, snap je zelf ook wel dat de situatie van De Gea anders was dan die van Stekelenburg en dat de situatie van Ajax anders is dan Atl. Madrid

10 augustus 2011 om 21:18

De reactie van gummibear is voorzien van een mening, daar mag je het niet mee eens zijn. Zo vind ik ook dat Ajax een redelijk mooie prijs voor Stekelenburg heeft gekregen.

De manier waarop je over VVV praat verraad echter dat jouw reactie ook van laag niveau is. De spelers van VVV zijn volgens jou op enkele tonnen te waarderen, geen enkele speler zal 1 miljoen kosten. Misschien zegt de naam Honda jou iets? Die is toch echt voor een stuk meer dan 1 miljoen weggegaan, bij de club die volgens jou geen spelers met die kwaliteiten zou kunnen hebben.

Het valt me op dat nagenoeg alle reacties hier vanuit het oogpunt van de supporter van de grote club komen. Hier is op zich niets mis mee, maar je moet wel zo realistisch zijn dat de grote clubs de goede spelers vaak op jonge leeftijd al wegscouten bij de kleinere clubs. Hierdoor zie je ook dat bijvoorbeeld Afellay in de jeugd van PSV terechtkomt terwijl hij in Utrecht woonde.

On: VVV mag zeker een mooie prijs vragen, als Ajax dit niet wil betalen, dan pech. Als ze echt nog een keeper willen hebben moet er geld op tafel komen...

10 augustus 2011 om 21:19

Kan me deels in je reactie vinden, maar ik krijg wel het idee dat je het een-jarige contract van Steek niet geheel op waarde schat. Affelay ging voor 2,5 tot 3,5 milj. weg naar Barca met een half jaar contract waarvan we in alle eerlijkheid moeten zeggen dat een (aanvallende)middenvelder doorgaans duurder is dan een keeper.reken het bedrag om naar een 1 jarig contract en dan kom je op hetzelfde bedrag uit. 6,3 tot 8 mil. wat het nog kan worden door bonussen is een zeer realistische prijs voor een keeper met een jaarcontract.

6 mil voor Cillessen is nogal wat, maar eerlijk is eerlijk NEC mag vragen wat ze willen. Hij staat bij hen onder contract.

10 augustus 2011 om 21:29

@jc

Begrijp jij wel wat marktwerking is? Als VVV 2 miljoen vraagt voor Gentenaar en Ajax heeft dat er niet voor over, dan is dat eerder een probleem van Ajax dan voor Vvv. VVV heeft Gentenaar hard nodig.

Waarde wordt bepaald door de vraag in de markt en door de waarde die iets vertegenwoordigd voor de eigenaar. De waarde van een speler wordt niet bepaald op basis van een geheel.

Daarnaast ben je nogal denegrerend bezig met ''als je van Jupiler niveeau bent''. Ik denk dat jij de waarde van de spelers van VVV niet weet in te schatten. Ik noem Meeuwis, Yoshida, Musa, Wildschut, Maqquire, Molhoek en ja, ook Gentenaar. Allen spelers van ere-divisie niveau.

Laat ik afsluiten met het volgende;

Als Ajax niet de spreekwoordelijke portemonee trekt, dan laat VVV Gentenaar zijn contract uitdienen. Het gaat VVV niet om het geld, maar om het geld dat nodig is om een vervanger aan te trekken. VVV is haast DE financieel gezondste club in Nederland.

10 augustus 2011 om 21:27

Ik heb gisterenavond bij v.v. Noordwijk weer een nieuw talent op zien staan. Naam Hans van der Bbosch en speelde net als Edwin van der Sar toendertijd een foutloze wedstrijd tegen Vvsb. .

10 augustus 2011 om 21:34

gummibear is weer als de kippen bij om het voor iedere club op te nemen waar Ajax een speler wilt kopen. Bij VVV redden ze zich echt wel hoor, maak je geen zorgen. De transfers van Amrabat en Honda hebben dat toch al uitgewezen of niet?

Ajax heeft het maximale uit het 1 jarige contract gesleept, daarnaast is Stekelenburg al zijn hele carrière jongen van de club. Dan wil je als club ook een beetje meewerken met droom om in het buitenland te werken.

Als VVV Eurotekens in hun ogen krijgt dan haakt Ajax gewoon af. Gelukkig maar, want die 'sulejmani tijd' hoeft van mij echt niet terug te komen.

Ze hadden gewoon Velthuizen moeten halen, transfervrij, geen gedonder met al die clubs die het onderste uit de kan willen hebben van Ajax!

10 augustus 2011 om 20:49

Vitesse heeft hem op tijd vastgelegd. Stekelenburg was toen niet rond, Vorm ook niet. Je kunt het de clubs niet kwalijk nemen dat ze hem niet gecontracteerd hebben. Stel dat de transfer zou afketsen zit je met een keeper die je eigenlijk niet nodig hebt...

10 augustus 2011 om 20:51

Helemaal met je eens. Velthuizen is prima keeper en had ze niet veel gekost. Ajax laat nu duidelijk merken dat ze naar een tweede keeper op zoek zijn ipv een keeper die beter is / wordt dan Vermeer.

10 augustus 2011 om 22:11

helemaal gelijk, wil je eerst Cilissen en wil die niet ga je naar Gentenaar, ik zie de logica niet.. Maar inderdaad ze hadden beter voor Velthuizen kunnen gaan...

10 augustus 2011 om 22:51

ik snap nog steeds niet dat heerenveen niet toehapte toen velthuizen beschikbaar werd. Was je meteen van het trauma van slechte keepers afgeweest, met ellegaard en vandenbussche had je nou niet echt twee zekerheidjes!

En terecht.
Voor VVV is dit gewoon een goede keeper.
Ook hier zal Ajax moeten betalen om deze keeper te krijgen.
Zonde van het geld, investeer beter in een keeper waar je nog wat aan hebt voor een langere tijd.

Begrijp niet echt wat ze met Gentenaar zouden moeten. Oke, hij kent Ajax al en hij is een ervaren doelman. Maar hij zou dus 2e keeper moeten worden. Als je in CL hem zou moeten opstellen omdat Vermeer geblesseerd is, dan hou ik mijn hart vast! Ik zou veel liever Babos zien komen. Ook ervaren en nog altijd een goede keeper in mijn ogen. Daarnaast heeft nog maar een jaar contract, dus zal hij ook niet veel moeten kosten. Desondanks vertrouw ik de leiding dat zij de juiste keuze gaan maken omtrend de 2e keeperpositie.

10 augustus 2011 om 20:49

Sterker nog, hij hoeft helemaal niks te kosten. Gabor mag transfervrij weg bij NEC als een club zich meldt( en Cillessen blijft). Dit doordat hij zich altijd als prof heeft gedragen en ook gewoon een uitstekend persoon is om mee te werekn. Al wed ik dat er ook een stukje salariskwestie bij zit. Hij is namelijk de grootverdiener bij Nec....

10 augustus 2011 om 20:54

Waarom houd je dan je hart vast, Gentenaar is een uitstekende keeper die al jaren laat zien dat hij 1 van de betere NL keepers is. Waar is jou mening in hemelsnaam op gebaseerd??

10 augustus 2011 om 21:42

Op het feit dat hij het nooit verder heeft geschopt dan de 1e keeper van NEC jarenlang, om vervolgens naar Duitsland te gaan, en daarna 2e keeper bij Ajax te worden. Daarnaast is hij nu al 35 jaar oud, dus beter wordt hij niet. Dat keepers beter worden naarmate ze ouder worden is ook niet zo.

10 augustus 2011 om 23:38

Ahaha nooit verder geschopt dan het 1ste van Nec... Ik hoop niet dat je vergeten bent in de tijd dat Gentenaar 1ste keeper was van Nec, NEC een subtopper in Nederland was en in het seizoen 2002/2003 de 5e plek veroverde + was Dennis dat seizoen keeper van het jaar. Gentenaar zat dat seizoen ook nog eens tegen Oranje aan. En Ajax wilt een ervaren doelman achter Vermeer dus je argument dat ze hem niet moeten halen ivm zijn leeftijd slaat ook nergens op..

On:
Als Babos dit jaar nog bij NEC blijft en volgend jaar zijn contract afloopt, hoop ik dat Dennis terugkeert op het oude nest omdat hij eveneens transfervrij is

13 augustus 2011 om 11:50

Dat keepers beter worden naarmate ze ouder worden is ook niet zo. Nou dat is wel zo, is de hele voetbalwereld het ook over eens, maar jij niet, denk je dat je met zulke uitspraken serieus word genomen?

En hij was inderdaad keeper van het eerste van Nec, hij was toen 1 van de beste keepers van de eredivisie, vandaar zijn droomtransfer naar een topclub als Borussia. Waarschijnlijk was dit ver voor jou tijd, anders snap ik jou commentaar werkelijk waar niet.

10 augustus 2011 om 21:29

Ik zie het liefst Tyton komen en als die niet gehaald kan worden inderdaad Babos die transfervrij weg mag bij NEC , deze keepers zijn duidelijk een stuk beter dan Dennis Gentenaar

Ik gun het Dennis echt van harte. Nog steeds een prima keeper, al vraag ik me af wat Ajax nou wil. Eerst iemand halen die de concurrentiestrijd met Vermeer aankan en dan een ervaren 2e man. Kijk, ik vind een ervaren 2e man de beste optie, maar het is gewoon gek dat Ajax zo van koers wisselt...

10 augustus 2011 om 20:53

Kijk dat heet nu een shortlist van keepers hebben.
de Boer had het liefst een talentvolle keeper erbij gehad in de vorm van Cillessen maar die bleek gewoon achteraf te duur. Dan ga je voor nummer 2 en dat zal dan wel een ervaren keeper zijn in de vorm van Gentenaar. Want ja welke Nederlandse jonge keeper is nu wel betaalbaar een goed genoeg voor Ajax?

Misschien had Ajax toch eerder met Stekelenburg rond moeten komen zodat ze nog Vorm konden binnenhalen dat had je gered voor 1,7 miljoen en had je ook een goede keeper achter de hand gehad. En ja Gentenaar met een contract van nog 1 jaar zal geen miljoen gaan kosten die kan je voor 3 ton wel ophalen met nog wat salaris erbij is toch een goedkoop en prima alternatief.

10 augustus 2011 om 20:54

Ik ben er niet zo rouwig om want als Cilessen was gekomen dan had of Vermeer of Cilessen elke week op de bank moeten zitten en deze keepers moeten gewoon allebei wekelijks spelen. In dat licht is Gentenaar een veel betere optie.

10 augustus 2011 om 20:57

Tuurlijk, dat ben ik 100% met je eens. Ik spreek alleen mijn verbazing uit dat Ajax eerst voor een serieuze concurrent gaat voor Vermeer en dan opeens weer voor een ervaren keeper. Had dan bij Tyton geinformeerd bijvoorbeeld. Volgens mij hebben ze bij Ajax in overleg besloten dat een concurrent voor Vermeer gewoon het beste is. En daar komen ze nu weer op terug. Ik vind het alleen een beetje gek.

Ik snap niet dat Ajax niet bij Ten Rouwelaar uitkomt. Persoonlijk zie ik het niet graag gaan, maar als Ajax zijnde lijkt hem me een perfecte keuze. De jongen is de afgelopen jaren erg gegroeid, daarom ook niet voor niets opgeroepen voor Oranje. En helemaal als 2e keeper moet hij het goed doen, met zijn ervaring.

10 augustus 2011 om 20:52

zowel Ten Rouwelaar als Cilissen zijn te goed om als 2de keeper te fungeren, dan kan je beter een wat oudere pakken, iemand die genoegen neemt met en plaatsje op de bank

Eerst zit iedereen te zeuren dat ze niet zo'n jonge talentvolle keeper aan moeten trekken en nu zit iedereen te zeuren dat ze niet een oude ervaren keeper moeten aantrekken.

Kan me niet vinden in deze move van Ajax. De situatie tussen Ajax en NEC vind ik om te beginnen vreemd.

Vind de opstelling van beide clubs vreemd in deze situatie. Een vraagprijs van 6 miljoen is niet reeel hoog. Uiteraard is Cillessen een talent met nog een contract voor drie jaar, maar dit is geen marktconforme prijs. Net zoals een bod van 1,7 het ook niet is. Sluit niet uit dat hier nog bewegingen in gaan komen. Kom je op drie uit lijkt het me een redelijke prijs.

Wat ik nog vreemder vind is de koerswijziging van ajax. Met cillesen haal je een concurrent voor Vermeer, met Gentenaar een duidelijkere tweede keeper. Ik zie persoonlijk liever dan nog een poging richting Tyton, ik wil wel graag een concurrentiestrijd.

Gentenaar is een uitstekende doelman met ervaring en die voor rust zorgt. Een aantal lezers van VZ in het andere artikel zien niet dat deze man fantastisch kan keepen. Met zijn 35 kan hij zeker nog 3 jaar mee.

Voor VVV is dit een prima keeper die ze ook nodig hebben. VVV zal dan ook gewoon brutaal moeten zijn en gewoon een flinke som met geld vragen omdat ze zelf nog geen goede 1e keeper hebben. Dus dan zal Ajax over de brug moeten komen.

Verder denk ik ook niet dat er veel keepers als Gentenaar zijn in de eredivisie welke Ajax kan halen.

Ajax moet geen groot geld voor Gentenaar gaan betalen als ze Babos gratis kunnen ophalen.
Hoewel ik Gentenaar wel als ideale 2de keeper zie (nederlands, kent de club, ervaren).

Maar liever zie ik een concurrent voor Vermeer komen, een talent als Krul of Cillissen of (en dat heb ik nog liever) een wat ervarenere keeper als Tyton of Romero(nog niemand aan gedacht?!) die ik letterlijk en figuurlijk hoger inschat als Vermeer.

Waarom wil Ajax weer een speler die ze eerder niet meer nodig hadden? Boerrigter, Lindgren, Krohn-dehli, Perez..

10 augustus 2011 om 21:11

Je zegt het eigenlijk zelf al, omdat ze hem toen niet meer nodig hadden. Dat wil niet zeggen dat het een koekenbakker is maar misschien had Ajax op dat moment wel beter.

Owja, Boerrigter heeft alleen 1 of 2 jaartjes in de jeugd gespeeld en had toen echt betere spelers voor zich.
Krohn Deli is volgens mij alleen verhuurd geweest aan Sparta.
Lindgren hadden ze van te voren een terugkoopclausule afgesproken van 3 miljoen.
Op dat moment bij Groningen was hij ook echt goed.
Perez vond ik eigenlijk altijd een prima speler.

Strik er om heen en weg ermee zou ik zeggen!
Keept niet meer zoals het ooit was. Ik zou lekker 3 of 4 ton vragen en daarmee talentvolle keeper elders in Europa kopen. Misschien zelfs JL maar daar heb ik geen kijk op!

Ik hoop zeker dat VVV Gentje niet laat gaan.
Waarom dan voor een veel oudere keeper gaan als eerste instantie een jong talentje het doelwit was.
Wat luid het signaal dan? want dan zou Gentenaar geen directe concurrent voor Vermeer mogen zijn.
En dus zou het ook niet kloppen dat de Boer volgens het afgelopen daagse gebrabbel aan Vermeer zou twijfelen.

Offtopic: Waarschijnlijk zou het onhaalbaar zijn kwa transfer en salaris maar ik zou Maksym Koval ( Dynamo Kiev) wel eens bij ajax willen zien.

Dacht ajax dat Vorm 1.7 miljoen verkocht is dat ze daadwerkelijk Cillessen voor 1.7 konden ophalen? Wel vreemd, je wilt een keeper heel graag hebben durf dan 4,5 miljoen euro neer te leggen zou ik zeggen. Ajax staat er bekend omdat ze altijd spelers voor een prikkie willen weghalen bij hun clubs. Bovendien willen ze voor el Hamdaoui 4 miljoen euro terwijl hij bij Jong Ajax speelt. Als ik VVV was dan had ik ook minimaal 1,5 miljoen voor Gentenaar gevraagd.

10 augustus 2011 om 21:04

Ajax betaald al jaren veel hogere prijzen dan Twente dus kom niet met die onzin aanzetten dat Ajax alles voor een prikkie koopt. Denk maar eens aan de prijzen van Suljemani, Suarez, Huntelaar, stuk voor stuk veel meer dan Twente ooit heeft betaald. En laten we het al helemaal niet over de bieding van Twente op Fer hebben, Ajax betaalde nog bijna 5 miljoen voor Sighurson.

Voor een spits van mid twintig die al twee maal landskampioen is geweest is en zelfs al topscoorder, is vier miljoen niet veel geld.

Ajax heeft een openingsbod gedaan en Nec een terugbod. Die liggen tever uiteen om er nu uit te komen. We zullen zien wat het uiteindelijk wordt

10 augustus 2011 om 21:05

Wat een onzinreactie. Ik mag hopen dat je met die 4,5 miljoen Cillessen bedoelt? Of geloof je daadwerkelijk dat Gentenaar dit waard is? Verder geef je alleen maar argumenten die niks met deze situatie te maken heeft.

10 augustus 2011 om 21:20

Wel ja.. 16 miljoen voor Sulejmani, 3,5 miljoen voor Wielaert, 8 miljoen voor Suarez, Huntelaar voor 9 miljoen..... Echt een prikkie...
Jouw club staat er juist om bekend om spelers overal voor een prikkie weg te halen, niet dat daar iets mis mee is, maar daar denk jij kennelijk anders over.

10 augustus 2011 om 22:21

''ajax staat bekend als club die altijd spelers voor een prikkie wil weghalen'' - Sinds wanneer bestaan er clubs die graag teveel betalen voor spelers (iets wat Ajax ook vaak genoeg gedaan heeft trouwens)?

ja ajax, hadden jullie nu maar pietje velthuizen gehaald! die was spotgoedkoop en talentvol! die jongen kon nog doorgroeien ook!

6 miljoen voor Cillessen? Het wordt steeds dwazer. Wat is het volgende? 10 miljoen voor Donny de Groot omdat hij er 10 inlegt bij Willemii?

Zodra er een paar centen zijn, vragen clubs de hoofdprijs. Vind je het gek dat FC Utrecht in Zweden gaat zoeken? Nederlandse spelers worden onbetaalbaar.

10 augustus 2011 om 21:11

Inderdaad, het wordt nu toch wel erg belachelijk wat ze tegenwoordig vragen aan de topclubs.

Ik denk trouwens dat NEC hier aardig de plank misslaat, hebben veel te hoog ingezet en nu verkopen ze hem niet meer, terwijl NEC hem wel wou verkopen om extra geld te genereren.

jaja niemand laat zijn spelers meer zomaar gaan en willen allemaap de hoofdprijs,

dus onze eigen clubs maken zo met binnenlandse transfers onze competitie kapot,
let op mijn woorden. hogere transfersommen leiden tot hogere schulden.

off @ barry jaja miljoentje per goal binnenkort

Kan Ajax hem niet gewoon ruilen tegen Verhoeven en een talentvolle jonge keeper doorschuiven als derde keeper?? Ajax blij, zij hebben een goede, ervaren tweede keeper. Vvv blij, Verhoeven is voor Ajax niet goed genoeg maar voor een club als Vvv is hij zeker geschikt en Gentenaar blij, die pakt in de nadagen van zijn carriere nog een leuk salaris mee bij een topclub (waarom is hij eigenlijk destijds weggegaan?? Wilde ie een basisplek of moest ie weg??

Kan me haast niet voorstellen dat Gentenaar weer naar Ajax wil gaan om daar weer op de bank te zitten. Hij is daar een paar jaar geleden weggegaan omdat hij in de laatste jaren van zijn carrière nog ergens wilde keepen. Dus als hij nu weer naar Ajax zou terug gaan zou dat zeer raar zijn en ook zeer dom.

Gentenaar is niet de gewenste/ideale keeper die Ajax zoekt.
Als tweede keeper heb je een talentvolle keeper nodig die Vermeer zijn positie inneemt als hij vertrekt of geblesseerd is.
Niet (met alle respect) een derdehands keeper van 35 die lekker keept bij een degradatiekandidaat.

De reden dat ze niet voor Vorm of Velthuizen hebben gekozen is omdat ze toen nog niet wisten dat Stekelenburg daadwerkelijk zou vertrekken.
Logisch dat ze dan hebben gewacht. Desnoods Verhoeven tweede keeper en dan een keeper uit de jeugdopleiding als derde. Jammer dat Ajax Padt heeft verkocht aan Gent anders had hij het gat kunnen dichten.

10 augustus 2011 om 21:29

dit jaar zal Vermeer niet vertrekken en als hij geblesseerd raakt kan een type Gentenaar/verhoeven met redelijk resultaat het doel kunnen verdedigen...ik ben juist blij dat niet een jonge talentvolle en directe concurrent is gehaald als 2e keeper...dat zou voor onnodige spanningen leiden in de achterhoede...en je geeft het signaal af dat je geen vertrouwen heb in Vermeer....ik vind gezien zijn staat van dienst dat Vermeer de kans moet krijgen om een jaar als eerste keeper te kunnen keepen...en een 2e betrouwbare keeper op de achterhand als coach om zo de foutjes er uit te kunnen slijpen...verder sluit het ook beter aan op het ontwikkelingsplan van Bizot die hopelijk over 1 a 2 jaar kan aansluiten als 2e keeper

laat die gentenaar lekker daar in limburg, zoek iets beters wat wel kan concurreren met vermeer.

Waarom nemen ze niet gewoon Babos? Die is toch minstens zo betrouwbaar als Gentenaar en volgens mij gratis?

Kom op zeg, ga dan voor Babos, of anders Didulica.
Of ga, wat hierboven al wordt gezegd, voor de concurrent voor Vermeer, en pak Tyton, of Aerts, die wellicht gepasseerd is bij Hertha door Kraft.
Maar géén, ik zeg géén Gentenaar!

Misschien Westerveld? Ervaren genoeg, gratis en zal volgens mij wel genoegen nemen met een plek op de bank

Als VVV inderdaad met 6 cijfers gaat smijten zou ik voor Babos gaan...die mocht transfervrij vertrekken als cillessen bleef. Gentenaar mag dan wel belangrijk zijn voor Vvv...en ja ze mogen een miljoen vragen...ze mogen van mijn part 10 miljoen vragen...alleen heeft Ajax het zelfde recht om het niet te doen en een miljoen is gewoon veel te veel.

Sjonge jonge het is ook weer lekker origineel allemaal...we komen steeds bij dezelfde namen uit..overigens belachelijk dat NEC 6 miljoen vraagt voor Cillissen..lekker beleid daar, als je als NEC zijnde bijna 2 miljoen voor een keeper kan ontvangen, is dat gewoon goed beleid. Ze staan natuurlijk volledig in hun recht, maar ik vind het niet slim...het is nou ook weer niet zo dat Cillissen de nieuwe Casillas is...

10 augustus 2011 om 22:26

Oh, dus als je je beste speler voor een te lage prijs van de hand doet voer je goed beleid? Nee. Cillessen is beduidend meer waard. Of had je verwacht dat NEC hem voor Ajax voor 1,7 miljoen op de trein had gezet? Tuurlijk niet.

11 augustus 2011 om 09:52

Nee, als je je beste speler voor een marktconform bod niet van de hand doet is dat slecht beleid. Als Stekelenburg 6 miljoen waard is met een 1-jarig contract, en Vorm 2 miljoen, dan is Cillissen echt niet meer waard dan dat. Ik begrijp dat je je club verdedigt in deze, maar ja, ik had verwacht dat NEC hem voor bijna 2m zou laten gaan.

Bijnoot: Als een keeper die vorig seizoen debuteerde nu al je beste speler is, is er iets goed mis met de selectie..

Babos heeft nog contract bij Nec nijmegen dus zou moeten gekocht worden
Haal dan Gillsen van Nec is jonger en talentvoller dan Babos en gentenaar
maar een ervaren keeper er bij is wel handing voor vermeer

Ik vind Gentenaar kwalitatief vrij matig en hij is de laatste jaren ongelooflijk blessure gevoelig, is in de afgelopen 2 seizoenen 2 keer langdurig geblesseerd geweest aan zijn knie.
Deze keeper heeft zijn beste tijd gehad en is weggegooid geld als er betere keepers beschikbaar zijn.
Misschien is Piet Velthuizen een optie al hoop ik dan dat Kenneth Vermeer de strijd wint.

Misschien heel raar wat ik nu ga zeggen maar Zwinkels van ADO vind ik ook een redelijk goede keeper het is dat Couthnho het zo goed opving toen hij geblesseerd werd, anders was hij gewoon eerste keeper van Den Haag geweest.
Volgens mij kan hij prima 2de keeper zijn van Ajax.

Een vreselijk absurde prijs voor een weliswaar talentvolle keeper, maar één die ook nog veel moet leren. Gezien het langlopende contract mag NEC vragen voor Cillessen wat het wil.
alleen logisch dat Ajax dit never nooit gaat betalen. Ik wil weleens zien voor welke prijs Cillessen ooit weggaat, maar NEC gaat een toontje lager zingen.

Eens te meer blijkt,dat Ajax gewoon niet meer in Nederland kan kopen. Het wordt nu nog beter zelf opleiden en scouten in het buitenland. Laat de Nederlandse clubs maar gaar koken in hun eigen sop, maar wij gaan niet sponsoren.

Ajax moet nu zijn pijlen maar richten op Gentenaar of Babos. Een routinier voor 2 seizoenen.

Ik denk ook dat het een kwestie is van slim onderhandelen van Nec. NEC vraagt (zogenaamd) 6 miljoen voor Cillessen terwijl Ajax maar iets van 1,5 miljoen biedt. Uiteindelijk hoopt NEC natuurlijk een bedrag rond de 3 a 3,5 miljoen te ontvangen. Zou me dan ook niet verbazen als Ajax alsnog een nieuw bod gaat uitbrengen wat een stuk dichter bij het bedrag van de 3 miljoen euro zal liggen (dan zal NEC wel happen). Volgens mij gebruikt Ajax Gentenaar alleen maar als afleiding (cillessen zal nu wel gaan roepen dat hij naar Ajax wilt en NEC heeft natuurlijk weinig aan een niet gemotiveerde keeper) en wilt men Gentenaar helemaal niet. Zou ook een belachelijk aankoop zijn.

Ik zou als Gentenaar echt niet willen hoor. Je wil toch spelen? Tuurlijk, het salaris van Ajax is vele malen beter, maar ik zou, zeker op deze leeftijd nog wat minuten willen pakken!

Onbegrijpelijk dat Ajax iets in Gentenaar ziet, ik vind hem niet goed genoeg voor de tweede plek, ik heb liever een keeper die top is als Vermeer geblesseerd raakt en een beetje concurrentie is ook niet mis. En ik begrijp al helemaal niet dat Ajax niet tyton haalt (zijn in ieder geval geen geruchten over) maar hem vind ik wel erg goed.
Denk trouwens dat het alsnog goed komt tussen Ajax en NEC over cillissen

10 augustus 2011 om 21:59

Denk niet dat Ajax toekomst in Gentenaar ziet maar als tijdelijke oplossing,
als ze gentenaar vast leggen voor 1 seizoen,kunnen ze daarna rustig scouten om een keeper te zoeken die wel de concurrentie strijd aan kan gaan met Vermeer.
Tyton is een goede lijnkeeper,maar veel minder in het mee voetballen.
en dat is toch wel een vereiste in de Ajax visie.
Ajax had beter kunnen gaan voor Velthuizen.

Ik schaam me kapot! Komop zeg!
Dus stel je voor? Vermeer geblesseerd! Dan moet Gentenaar invallen! En er staan tegen clubs/ zoals Arsenal/milan/real Madrid? Voor Champions Leauge dat kan hij lang niet doen... pff
Koop dan Tyton...
Goeie keeper met veel potentie!

10 augustus 2011 om 22:10

maar niet elke keeper accepteert een plek op de bank. Het nadeel van is dat er al een prima keeper staat. Jongens in de bloei van hun leven als Tyton en Cillisen moeten er maar net zin in hebben om het risico te lopen op de bank te belanden. Kan je beter een volledig seizoen keepen bij roda en nec. Wanneer ze goed zijn/transfervrij zijn kunnen ze altijd de stap omhoog nog maken.

Lijkt me wel een zwaar verlies voor VVV dan, maarja; 6 miljoen voor Cillessen vind ik niet echt normaal, het is een talent, dat wel maar hij moet zich wat mij betreft nog bewijzen. Gentenaar lijkt me een uistekende keus, ervaring zat.
Maaarrr, Ajax kan ook voor Tyton gaan! Jonger dan Gentenaar en lijkt mij een groter talent dan Cillessen. Die jongen heeft soms echt magistrale reddingen.

VVV moet gewoon 3 miljoen vragen. Ajax heeft toch het meeste geld van allemaal. Kan je gerust ordinaire bedragen vragen. Denk maar niet dat Ajax hun gaat spekken. Vroeger deden we dat wel nu is het anders. Gaan we gewoon ergens anders nog is kijken.

Met Westerveld zouden ze echt goedkoop uit zijn. Is ook ervaren en kan er direct klaar voor zijn en als Gentenaar een optie is dan is de leeftijd van Westerveld ook geen argument...

Wat voor prijskaartje heeft tyton? Iemand enig idee? Ook een goede keeper met veel potentie! Word dat niks , ga dan voor een gentenaar, babos ..

Ik snap de hele logica niet, ik snap dat Ajax achter Cilissen aan gaat, goede keeper en kan mooi de strijd aan met Vermeer.. En dan is hij te duur en dan gaan ze achter Gentenaar aan, die in mijn ogen een stuk minder goed is en ook nog is veel ouder! Ajax had kunnen weten dat Stekel werd verkocht, ze hadden gewoon Velthuizen moeten inlijven!

ik begrijp niet dat ze met verhoeven als tweede keeper genoegen nemen. hij krijgt helemaal geen kans terwijl hij toch wel goed heeft gekeept aan het einde van het vorige seizoen. Zou als ik hem was andere club zoeken.

Waarom gaan ze niet vissen naar Westerveld. Veel ervaring, speelt nu serie-c? Zal wel genoegen nemen met een plaats op de bank, denk ik. En ik vond hem altijd goed.

ik ben benieuwd of Vorm al heimwee heeft
Misschien kan hij nog afzeggen?
Niet te geloven Stekelenburg gaat voor 6 miljoen en dat moet Cilessen ook kosten?
Aan de andere kant ... hij is wel jong en talentvol

maar dat Ajax gentenaar wil snap ik niet ... koop dan een Tyton ofzo voor 3-4 miljoen
Zit er geen keeper in de jeugd ? schuif die dan door achter Vermeer en Verhoeven
toch vreemd Ajax koopt tegenwoordig wel heel veel ... vooral jeugdspelers uit heel europa , de a1 is toch zo goed?

10 augustus 2011 om 22:39

Wat denk jij?
Wanneer Ajax bij Roda aanklopt roept men ook: 6 miljoen. En wellicht met dezelfde argumenten omkleedt. Zo werkt dat nu eenmaal. Wanneer Ajax aanklopt gaan alle alarmbellen af en is men de totale realiteit verloren.

Denk dat ze wel de gok nemen met een type keeper als Gentenaar als overbrugging naar een jeugdkeeper, die dan daarna de tweede keeper van Ajax kan zijn/worden. Misschien wel Sergio Padt weer terug.

De enige, voor wie het misschien lullig is is Jasper Cillessen. Kan zomaar zijn, dat dit à la Bas Dost afgelopen winterstop, de enige en laatste keer is dat Ajax aanklopt. Lullig ook misschien wel voor hem is dat zijn huidige voorzitter zelfs pontificaal liet optekenen, dat hij Cillessen wel als echte Ajax-keeper ziet zitten en dat hij daar wel in dat systeem zou passen (waardoor je natuurlijk ook de hoop bij Jasper doet aanwakkeren als zelfs je voorzitter zich zo uitlaat). Maar echt meewerken aan die transfer, getuige de vraagprijs van 6 miljoen, dat doet ie dan weer niet.

10 augustus 2011 om 22:49

Dat is niet alleen maar tegen Ajax volgens mij
Feyenoord vraagt ook de hoofdprijs bij Twente voor Fer
Ik lees al dat Assaidi 6-8 miljoen moet opbrengen

Ze proberen het gewoon , achteraf jammer dat Vorm voor zo weinig verkocht is ... misschien Stekelenburg ook wel voor te weinig geld

10 augustus 2011 om 23:04

@yello

Dat is waar. Feyenoord doet in wezen hetzelfde.
Het grappige is wel, dat je daar veel Twente supporters niet hoort roepen, dat Martin van Geel reële vraagprijs hanteert en dat Munsterman maar gewoon die miljoenen op tafel moet leggen, als je zo graag die speler wilt hebben. Maar je hoort ze nu wel roepen dat NEC een reële prijs vraagt.

Ja de naam Swansea brengt andere emotie's in Utrecht naar voren dan de naam Ajax. Amper 2 miljoen dacht ik dat Utrecht vangt. Ajax op de stoep had zeker het dubbele moeten betalen, wie weet misschien wel meer. En dan te bedenken, dat bij Swansea veel meer te halen valt dan bij Ajax, getuige alleen al de 50 miljoen die men ontvangt bij Swansea mbt televisierechten. Dat is alleen al meer dan de hele Eredivisie bij elkaar aan televisiegelden bij elkaar krijgt. Maar ja.... zo gaat dat nu eenmaal.

10 augustus 2011 om 23:16

Nou ik ben ook Twente supporter maar ik zie het probleem helemaal niet
Van Geel mag vragen wat hij wil maar meer dan 5 miljoen vind ik ook belachelijk voor Fer

maar Munsterman doet het gewoon slim of je het nou leuk vindt of niet
Hij wil een bedrag betalen en meer niet .... zo niet jammer dan verder geen probleem
Hij zeurt niet en gaat ook niet voor arbitrage
Zo kwam Willem Jansen gratis naar Enschede

wat Ajax nu doet is ook slim ... Cilessen 6 miljoen ? nou de groeten Nec , dan komt ie over 2 jaar toch voor 2 miljoen ....en anders een ander

Die engelse bedragen ja daar schrik je van
Helemaal nu ze hier ook nog komen inkopen ...zelfs b-clubs kopen al spelers als Zuiverloon , Vorm en bijna Verhoek

Tip voor Vvv. Wanneer je Gentenaar niet zomaar laat gaan, beter nog, wanneer je hem wilt behouden: vraag 6 miljoen. Het is Ajax. Dat heeft geld en heet alles wat men vraagt reëel te zijn. Behalve als dan de club van diezelfde supporters voorbij komt om een speler te kopen..... dan heet het absurd te zijn.
Dus VVV sla je slag, de rest van supporter-nederland staat volldig achter jullie....... heheheheheh.

10 augustus 2011 om 22:45

Jij doelt natuurlijk op Cilessen
Maar moet Nec zon jong talent dan voor 1,7 miljoen weg doen?
dat is ook een belachelijk bod ... maar 6 miljoen is teveel dat klopt

Ach ja Cilessen, Gentenaar kunnen natuurlijk altijd nog een voorbeeld nemen aan Silva , Suarez en Dost en een arbitragezaak beginnen.
De rest van supporter-nederland zal het niet leuk vinden ... maar de Ajacieden staan achter jullie.

10 augustus 2011 om 22:54

@yello

Nee natuurlijk hoeft NEC Cillessen niet voor 1,7 miljoen te verkopen.
Ik denk dat je geen ajacied hier zult aantreffen die oprecht meent dat Jasper Cillessen slechts 1,7 miljoen waard is.
Maar 6 miljoen is gewoon absurd, dan hoef je ook niet eens terug naar de onderhandelingstafel, want 4,3 miljoen verschil is te veel om te overbruggen. Ik schatte in mijn niettige wijsheid dat Vermeer misschien net aan 4 miljoen waard is (ook met Stekelenburgs 6 miljoen in het achterhoofd). Dan kan je nog met een tegenbod van NEC van 4 miljoen uit de voeten in een onderhandeling en elkaar wellicht op 3 miljoen vinden. Maar zoals nu het ligt is het onbegonnen werk. Zowel Ajax als ook NEC gaat niet zoveel water bij de wijn doen om die ruim 4 miljoen verschil te overbruggen.

En de ajacieden staan helemaal niet te juichen om een arbitrage-zaak. Weet je waarom?. Hoeveel van die arbitrage zaken kan jij opnoemen, die daadwerkelijk positief voor de speler zijn uitgevallen??. Zelfs bij de namen die jij noemt is dat niet het geval geweest. Al heeft volgens mij Dost nooit zo'n zaak aangespannen of wel dan?

10 augustus 2011 om 23:00

Ja Dost ook maar die was kansloos
Wielaart bijna ook maar dat ging niet door
Door al deze zaken leek het erop dat Ajax er een hand in had er op aan te dringen dat spelers gingen arbitreren

Al die spelers wonnen niet dat klopt , maar leidden er uiteindelijk wel toe dat Groningen ze toch maar liet gaan

On : je hebt gelijk hoor , 6 miljoen is veel te veel voor cilessen , die komt net kijken ... rond de 3,5 zou mooi zijn

Na wat onderhandelen zal dat op zon 1,2 miljoen komen. Dat lijkt me vrij redelijk bedrag. Gentenaar is een goede keeper, alleen te oud voor de toekomst, maar laat hem maar 1 of 2 jaar keepen dan wel 2e keeper zijn, tottdat Nec een reeel bedrag voor Cilessen vraagt, of wellicht is er dan een andere keeper....voor nu lijkt me dit een goede keus

10 augustus 2011 om 23:04

1.2 miljoen? je maakt een grapje toch?
hahaha, nee dat is echt geen redelijk bedrag!
750.000 lijkt me vrij redelijk en dan vind ik het nog hoog.
deze speler kun je eigenlijk niet eens gebruiken voor de toekomst en bovendien is hij ook helemaal niet zo goed.
1.2 miljoen, hoe kom je er op, humor heb je wel...

11 augustus 2011 om 07:33

Natuurlijk is dit een redelijk bedrag, dit gaat vvv veel punten kosten als ze hem verkopen...

Denk niet dat Gentenaar naar Ajax wil, hij heeft het daar al een keer gezien en zit nu goed bij Vvv...

Ajax moet gewoon Babos ophalen bij Nec, beter voor NEC en beter voor Ajax en een stuk beter voor Vermeer, als je ziet hoeveel profijt Cillissen heeft gehad van vorig seizoen tot nu van Gabor zou ik als Vermeer zijnde blij zijn met zo'n keeper achter me!

VVV is (hopelijk) niet zo dom. Als hij nou transfervrij was had ik het nog begrepen maar de man is bij 36
en zal geen jaren meer meegaan. Pak gewoon iemand anders want Gentenaar is niets voor ajax.
Overigens is hij wel een prima keeper.

pasveer van heracles was bij ons heel goed. maar die moet ook eigenlijk niet reserve staan. sergio padt ook leuke keeper die hadden ze verbeterd contract moeten geven dan was-ie niet weg nu. maar dan hadden wij een probleem nu.

ajax moet dit niet doen joh, als je het dan zo nodig wil doen niet meer dan 700.000 uitgeven aan deze matige speler die bovendien geen toekomst meer heeft wat voetbal betreft...
koop gewoon een keeper die niet zo oud is of neem gewoon babos!
een goedkopere optie is er niet namelijk en vergelijkbaar met gentenaar hoor...

waarom moet Ajax altijd denken dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?
ze hebben ruim 6 miljoen verdiend op een speler die uit hun ''jeugd''kwam dus dit is een vol bedrag wat hun kunnen cashen.dit bedrag was voor een keeper met een contract voor 1 jaar.

nu kloppen ze aan bij nec voor cillissen die niet weg hoeft, basis plaats heeft, grootste talent en doorlopend contract voor een paar jaar, tegen het Ned. elftal aan zit en intersse geniet van andere clubs en volgend seizoen zeker. komen ze met zo''n laag bedrag aan. 6 miljoen is teveel maar dit is een vraag/handelsprijs. maar ze mogen zich schamen voor 1,7 hahaha 3,3 is een normaal bedrag en daar kun je naar toe werken als clubs maar ajax doet nu kinderachtig en gaan nu voor gentenaar (35) en een ander soort keeper en geen jong talent meer (wat Ajax wou) dit is om Nec te netsen want ze hadden anders ook Babos kunnen nemen in eerste instantie.net zo oud en transfer vrij!!dit is dus erg kinderachtig van die club uit amsterdam.bah

dus laat vvv ook maar hun poot stijf houden en dan ajax verder gaan met verhoeven.het is geen 5 december

Huh?!?
6 miljoen voor Cilessen, raar, dat is toch die keeper die regelmatig in de fout gaat met verkeerde passes, dat is toch die keeper die nog zo jong is en volgens sommige die fouten gewoon mag maken, waarom moet hij dan 6 miljoen kosten. Hij kan dan gaan concureren met Vermeer, maar ik heb des te liever Gentenaar voor wat minder. Het gaat er om nog een beetje aanzicht te hebben als je eerste keeper uitvalt, want dat heb je bij Verhoeven dus echt totaal niet, want hij is gewoon te zwaar, sorry!

Apart!

Ik weet nu alweer waar het naartoe gaat. Ajax komt kijken dus doen we de prijs wel even flink omhoog. Die Gentenaar is natuurlijk niet meer waard dan 1 miljoen en zelfs dat is misschien nog wel teveel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren