Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Vitesse mengt zich in de strijd om 'voormalig PSV-doelwit'

Laatste update:

PSV dacht met Mathias 'Zanka' Jörgensen zonder al te veel moeite een nieuwe verdediger in huis te kunnen halen. De stopper van FC Kopenhagen is echter nog niet in Eindhoven, en dat lijkt er ook niet meer van te komen. Trainer Fred Rutten blijft verder zoeken naar versterkingen voor de defensie.

/

“We hadden niet voorzien dat de komst van Mathias 'Zanka' Jörgensen zo veel tijd in beslag zou nemen”, geeft de oefenmeester toe aan Voetbal International. “Eigenlijk had ik gedacht dat het eenvoudiger zou zijn om hem over te nemen van FC Kopenhagen. Jörgensen willen ze absoluut niet laten gaan, zo lijkt het. Er zal dus een ander moeten komen”, aldus Rutten.

De Brabanders hebben wel twee andere spelers vastgelegd. Imad Najah en Gianluca Maria, beiden uitkomend voor Jong PSV, hebben woensdagmiddag hun handtekening gezet onder een nieuw contract. Dit melden de Eindhovenaren op hun officiële website. De twintigjarige Najah, een verdediger, en de negentienjarige Maria, een aanvaller, zijn vastgelegd tot medio 2013.

Update 3 augustus 21:50 uur - Vitesse mengt zich in de strijd om 'voormalig PSV-doelwit'
De geruchtenstroom rond Vitesse houdt aan. Niet alleen Anthony Annan maar ook Mathias 'Zanka' Jörgensen is bij de Arnhemmers in beeld, zo meldt Omroep Gelderland woensdagavond. PSV houdt in principe geen rekening meer met de komst van de 21-jarige verdediger en het is maar de vraag of Vitesse wel erin slaagt om zaken te doen met FC Kopenhagen

Heeft Vitesse nog een nieuwe verdediger nodig?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Raad de transfer! ????
Reacties

Gelukkig gaat deze transfer niet door, we hebben al een goede stopper met Marcelo. PSV moet op zoek gaan naar een goed voetballende verdediger, eigenlijk een jongere versie van Bouma.

3 augustus 2011 om 15:07

PSV zit heel dun bezet in haar verdedigers en een extra speler in die linie zou totaal geen kwaad kunnen. Zeker niet als ik alle positieve geluiden over deze jongen hoor. Daarnaast vind ik Marcelo niet heel geweldig en kan het in mijn ogen totaal geen kwaad door een vervanger voor hem te halen en Marcelo naar de bank te verwijzen.

3 augustus 2011 om 15:11

PSV zal met deze selectie dominant moeten voetballen. Dat houdt in de achterste linie in balbezit op de middellijn zal staan, dit houdt in dat er veel ruimte in de rug vrijkomt. Met Bouma als laatste man heeft hij gewoon niet meer de snelheid om gaten dicht te lopen. Ik zou dus liever een snelle voetballende verdediger (desnoods een verdedigende middenvelder omscholen) op de plek van Bouma zien.

Wat Marcelo betreft, ik heb nog zeker vertrouwen in hem. Hij komt uit een andere competitie, heeft moeten wennen aan het spel en bovendien in de duels is hij gewoon ijzersterk.

3 augustus 2011 om 15:15

Klopt, maar dan heb je opbouwend een goede jongen nodig. Marcelo is opbouwend in mijn ogen echt dramatisch. Bouma kan dat stukken beter naar mijn mening.

Ik wil Marcelo zeker nog wel een kans geven, aangezien hij verdedigend toch wel redelijk sterk lijkt, maar ik zal er niet om rouwen, mochten ze die jongen eruit halen.

Het is de vraag wat zwaarder weegt een snellere, maar matig opbouwende Marcelo of een redelijk goede opbouwende Bouma, maar een minder snel iemand. Wie weet en is Engelaar voorlopig de oplossing.

3 augustus 2011 om 15:20

Het klopt inderdaad dat je de afweging moet gaan maken, ik hoop in ieder geval niet dat Engelaar deze functie gaat bekleden. Deze jongen is minder explosief dan een schildpad en verdedigend zal hij zeker door de mand vallen.

3 augustus 2011 om 16:46

''gelukkig''? Ik denk niet dat je beseft wat voor een buitenkansje Zanka is..

3 augustus 2011 om 17:27

PSV heeft nu maar 2 échte centrale verdediggers in de selectie die klaar zijn voor het eredivisie niveau, dat is gewoon veel te weinig, betaal nu een miljoentje meer en je hebt ze over 34 wedstrijden weer terugverdiend .

3 augustus 2011 om 18:39

Zanka is 2 klassen beter dan Marcello, als je ziet wat Zanka al kan op deze leeftijd, hij is een potentieele topverdediger en ik denk dat hij gewoon niet naar PSV toe wilt gaan, en hoopt op een echte topclub in Engeland,spanje of Italie.

4 augustus 2011 om 08:52

Kun jij lezen of niet? Kopenhagen wil hem niet verkopen, Zanka zelf heeft in eerdere berichten allang aangegeven dat hij wél graag naar PSV wil.

ja natuurlijk heeft PSV een verdediger nodig, het liefst 2 ik moet er niet aan denk dat er een verdediger langdurig geblesseerd raakt dan wordt de spoeling wel heel dun

psv heeft eigenlijk maar 5 echte verdedigers in zijn selectie, Bouma, Marcelo, Manolev, Pieters en Tamata.
moeten er dus nog minstens 2 bij,
en dan nog een goede spits (meh) en dan gaat eht helem aal goed komen

3 augustus 2011 om 15:59

Tamata was een paar jaar geleden nog een aanvallende middenvelder, dus een echte verdediger is het niet. Hetzelfde geld voor Manolev, die was zelfs een rechtsbuiten. Maar voor de rest ben ik het met je eens

4 augustus 2011 om 00:46

Je snapt wat ik bedoel,
op papier staan ze als verdedigers, en ze zullen dit jaar ook niet in een andere linie gaan spelen denk ik ...

Pieters kan toch ook eventueel centraal spelen? Daar speelde hij in de jeugd vaak en het is niet te laat om dit uit te proberen.

Ik denk overigens dat PSV een verdediger gaat huren, ik verwacht geen tropische naam of iets dergelijks, we hebben een verdediger nodig die er meteen moet staan.

Volgend jaar is ie toch transfervrij? Neem hem dan, want hij heeft wel aangegeven naar PSV te willen. Misschien moet PSV tegen teams als De Graafschap, RKC Engelaar in de verdediging zetten. Heb je iemand die kan opbouwen en tegenstanders staan toch maar met een man op jouw helft. En het valt te hopen dat Marcelo en Manolev de middenmoot ontstijgen. Zo zou ik mijn elftal zien tegen bijv. De Graafschap.
In de verdediging Marcelo en Tamata achter de hand, miss transfervrije speler.
Middenveld Hutchinson, Labyad, eventueel Engelaar door laten schuiven.
Aanval Labyad, Zeefuik, Mokhtar.

Toch zou het beter zijn als Engelaar vertrekt, aangezien hij 1,7 miljoen per jaar verdiend. In dat geval zou wel nieuwe speler noodzakelijk zijn.

Isaksson
Manolev
Engelaar
Bouma
Pieters
Wijnaldum
Strootman
Toivonen
Lens
aankoop(MeH)
Mertens
3 augustus 2011 om 15:44

ben totaal geen psv liefhebber, maar een blind paard kan zien dat deze opstelling een ramp zou gaan worden.

1) Wijnaldum en Toivonen gaan telkens naar binnen trekken, en het veld totaal niet breed houden. Mertens trekt ook veel naar binnen, waardoor het erg druk gaat worden. Komt nog eens bij dat Wijnaldum en Toivonen allebei op 10 willen spelen, je zet ze nu als half spelers neer. Manolev rent als een blind paard naar voren en kan alles behalven verdedigen en een fatsoenlijke voorzet geven. Engelaar is geen verdediger en zal het eerst moeten leren op die positite en dan gelijk in de competitie?? Ook al in het tegen De Graafschap of Rkc, onderschat niemand!!! Bouma is te traag voor het centrum helemaal in combi met Engelaar. Komt ook nog eens bij de PSV graag een hoog tempo wil spelen dat kun je zeker met Engelaar wel vergeten wordt een drama in het centrum voorspel ik nu.

En mijn complimenten voor psv welgeteld 0 zelf opgeleide spelers in de basis knap.

3 augustus 2011 om 16:03

@ zwig Bouma komt uit de PSV jeugd. Als je dan commentaar op iets hebt zorg dan in ieder geval dat het klopt wat je zegt.

3 augustus 2011 om 16:56

@zwig, jij noemt nick minder dan een een blind paard maar ben jij dan de dorpsidioot? Je bent de hele selectie ongeveer aan het afkraken. Als je dan toch commentaar geeft, noem dan gelijk hoe het in jouw ogen wel kan en zit niet alleen maar te zeuren.

4 augustus 2011 om 12:36

Je bedoelt Fortuna Sittard, daar is hij toch echt doorgebroken als speler hoor. is niet erg zijn slecht de feiten.

4 augustus 2011 om 12:42

ooo kleine tenen merk ik. Om te beginnen had ik geinvesteerd in een nieuwe rechtsback en een centrale verdediger (kan wel namen gaan noemen maar dan zeg je toch alleen maar nee die niet) Wijnaldum is totaal overbodig, Strootman, Toivonen Hutinchon (of zoiets) Bakal kunnen prima op het middenveld. Mertens en lens vanaf de vleugels ontbreekt alleen nog een spits, had daar het geld in gestoken.

En kraak totaal niet het hele team af, onderbouw het zelfs keurig voor je. En je hoeft het er niet mee eens te zijn is slechts mijn mening. En dan nog een fout van je Noem Nick geen blind paart, ik zeg dat zelfs een blind paart het nog kan zien. Is toch net iets anders.

3 augustus 2011 om 21:59

denk dat je strootman en toivonen hebt omgedraaid aangezien hij gescout is als linkermiddenvelder en daar ook voor gehaald is.
Op zich zie ik dit wel kunnen alleen over wijnaldum ben ik dan niet zo zeker ik denk dat hij in een aanvallendere rol beter uit de voeten kan en in dit systeem moet hij ook verdedigen.
Stel dat ze tegen ajax spelen is zijn directe tegenstander eriksen en die is hem aanvallend in mijn ogen wel de baas.

Mmmmm, die Rutten...

Wordt ie nog een tacticus ook met deze opmerking over Zanka...
Bij mijn weten zijn de onderhandelingen nog steeds niet stopgezet, met name omdat Zanka zelf wil vertrekken.

Snap niet als je zo krap zit dat je vukovic verhuurd aan roda

3 augustus 2011 om 15:26

Het niveau van de verdediging moet omhoog, met Vukovic zou dat echt helemaal niet lukken. Heeft misschien wel talent ergens maar ik heb daar nog weinig van gemerkt.

3 augustus 2011 om 15:46

Mee eens dat je met Vukovic het niveau niet omhoog haalt, maar je moet toch wat achter de hand hebben. Vukovic hadden ze ook 31 augustus bij Roda kunnen stallen als de vervanging rond was.
Als er tegen AZ iemand met rood afgaat en er een blessure ontstaat begin je toch een serieus probleem te krijgen (hoewel je Engelaar nog achter de hand hebt).

3 augustus 2011 om 16:57

Vukovic achter de hand houden is niet altijd even slim als ik terug denk aan die invalbeurt waar hij direct een rode kaart kreeg. Die jongen moet eerst volwassen worden bij een andere club en dan kan PSV eens kijken of ze die jongen kwa kwaliteiten en mentaliteit vinden passen in de selectie.

Zanka zou een geweldige speler zijn voor Psv, een zeer groot talent en staat dan ook niet voor niets in de belangstelling van Arsenal. Jammer dat hij nu niet naar PSV komt, ik ben benieuwd waar ze dan nu mee bezig zijn. Misschien toch Tim Ream?

@poll

Als je maar 5 verdedigers hebt, waarvan 1 luistert naar de naam Manolev, dus ja PSV heeft een nieuwe verdediger nodig, als je dat niet snapt kun je beter gaan squashen of iets dergelijks!

Misschien moet PSV gewoon de knip is trekken... Bij Toivonen waren ze toen ook al zo moeilijk aan het doen en nu weer. Ze vroegen 5 mln en na wat onderhandelingen zou je makkelijk op 4 kunnen uitkomen wat een koopje voor hem zou zijn!

Ze hebben nog meer dan 3 weken voor Zanka. Die gaat echt wel komen. Kopenhagen hoopt gewoon op een beter bod van PSV of een andere club. Hij heeft nog maar een jaarcontract, dus ze zullen hem wel moeten laten gaan.

PSV kan nog maar maximaal 5M aan verantwoorde transfers besteden.
Speerpunten zijn Zanka en Hamdaoui en ik denk niet dat ze deze twee voor 5M in totaliteit binnenhalen.

Gaat in een stroomversnelling komen als Engelaar verkocht wordt.
Eerder niet.

3 augustus 2011 om 16:01

Hoe kom je daarbij dat ze 5M kunnen besteden?heb je een bron daarvoor of een verklaring?

3 augustus 2011 om 16:07

Er is ooit gesteld door met name Brands dat alleen de niet begrote inkomsten seizoen 2010-2011 voor transfers aangewend kunnen worden voor aankopen.
Dus niet de niet begrote meevallers, doorverkopen en verkoop transfers die in dit seizoen vallen.
Dat was in totaal ongeveer 23m. Besteed is ongeveer 18m. Blijft over 5m.

De verkoop van Engelaar is nodig om te kunnen anticiperen op het salaris van Hamdaoui.

3 augustus 2011 om 16:40

Hmm wist ik niet maar ze hebben ook wat geld van verkoop van Maza ontvangen en ook geld van gemeente niet te vergeten.

Dus ik denk dat ze nog rond de 10mil kunnen investeren. En ik hoop dat Engelaar snel verkocht word zodat ze Matavz kunnen halen.

3 augustus 2011 om 17:00

Nee, nee, dat geld van de gemeente mag PSV absoluut niet aanwenden voor transfers.
Het bestedingsdoel daarvan is heel duidelijk in de akte opgenomen als een eis van de Gemeente Eindhoven.

Ook geldt voor PSV nu de policy dat geld van verkoop transfers in het huidige seizoen pas volgend seizoen aangewend kan worden.
Alleen het vrijkomen van het salaris van Engelaar bij een evnetuele verkoop biedt mogelijkheden, maar dan alleen mbt salariering van eventueel komende spelers in dit seizoen.

Volgend jaar is hij transfervrij, dus als ze slim zijn laten ze hem gaan voor die 3 miljoen wat psv heeft geboden. En zo niet dan snel opzoek naar een ervaren verdediger ik zeg Verheagh ooit zelf bij psv gevoetbald 27 jaar en beter dan Manolev. Of Boula halen

Jammer, ik hoopte dat hij dit seizoen naar PSV zou komen. Mensen roepen nu dat PSV hem volgend jaar transfervrij moet binnenhalen maar wie weet staan er dan meer clubs in de rij.

Met de manier waarop Brands deze [paar dagen bezig is gaap PSV niemand meer krijgen ben ik bang.

PSV had nog 5M zoals Goiania zei, Nu ze Maza(2m) en wrs Engelaar(3m) verkopen komt daar weer zo'n 5 m bij, dat besteed je aan: Meh(3m) Zanka(4m) Troost-ekong(0,5m) en Verheagh(2,5m). Opstelling dan:

En stel dat Isaksson nog word verkocht dan haal je daar Tyton voor terug.

Isaksson
Verheagh
Zanka
Marcelo
Pieters
Ginii
Strootman
Ola
Lensie
MeH
Mertens
3 augustus 2011 om 22:12

kan met alles mee inkomen. maar waarom tyton en niet vorm. contract loopt af stand in voor steek in oranje. en belangrijkste is hij kan goed keepen

Dit is heel slecht nieuws voor Psv. Aangezien ze echt een verdediger moeten hebben. Ik heb zo op het oog geen flauw idee wie ze moeten gaan halen, misschien derijk? Kost dacht ik maar 8ton? Alleen had hij wel gefaald bij Feyenoord, dus ik weet het zo niet. Dan heeft Psv wel een groot problem want met de verdedigers die we nu hebben gaan we het zeker niet halen.

Jammer, leek me een goede verdediger

off:
is er eigenlijk nog interesse in Tim Ream
ik geloof dat Tim Ream ook nog transfervrij is

Psv heeft behoefte aan een type Boilesen las ik nu goed dat Manolev een contract verlenging heeft getekend deze zomer ? Zou speler als braafheid niet te halen zijn voor psv weinig speeltijd contract nog voor een jaar ?

Voor het begin van de competitie zie ik geen nieuwe verdediger meer er bij komen in eindhoven. Dat zal dus betekenen dat de achterste linie tegen AZ zal bestaan uit van rechts naar links manolev, marcelo, bouma en pieters. En dan alleen Tamata achter de hand die op de flankposities kan spelen maar niet centraal. Een centrale verdediger is dus een must bij Psv. Zonde dat deze jongen nu waarschijnlijk niet komt!

Ik heb niet zoveel kijk op de situatie bij PSV maar op de een of andere manier doet dit me denken aan Feyenoord van een paar jaar terug.. toen werd er ook dik geinvesteerd en bleek bij het mislopen van de CL dat daar echt op gerekend was...

ben benieuwd wat er gaat gebeuren met PSV als ze straks derde worden....

vergeef me als ik er naast zit..

3 augustus 2011 om 22:02

@ 127_rastaman

Er is wel een verschil in de manier van investeren. PSV heeft jongens gekocht die ze op latere leeftijd door kunnen verkopen. Feyenoord kocht jongens die meteen afgeschreven konden worden. Niettemin is wel in een keer een heel groot deel van het beschikbare budget op.

3 augustus 2011 om 22:02

Bij Feyenoord werd er geinvesteerd in oude ervaren spelers met geen restwaarde, bij Psv in jong spelers die als ze het goed doen alleen maar meer waard worden. Ze kunnen daardoor altijd spelers verkopen mocht dit nodig zijn.

4 augustus 2011 om 12:34

zo had ik het nog niet bekeken... het verschil is dan duidelijk idd.

3 augustus 2011 om 22:04

ach dan kunnen we bij Feyenoord tenminst nog eens ergens over lachen !
, goed die speler is wel een goede verdediger en dat is nodig ook bij psv ! ik schat ze centraal niet hoger in dan Feyenoord en daarmee wil je toch niet voor het kampioenschap mee willen doen ? dat word een blauwtje van hier tot gunter !

ik bedoel maar
Ajax : Verthongen - Aldrweireld
Twente : Douglas - Wischerhof
PSV : marcelo - Bouma

dan heeft PSV toch echt de minste !

Ik denk dat Vitesse kansloos is.

Met Kopenhagen speel je nog in Europa (aanemelijk dat het CL gaat worden), bij Vitesse niet. Daarbij loopt zijn contract volgend seizoen af. Het is dan ook veel verstandiger om te wachten en volgend jaar ergens transfervrij te tekenen.

3 augustus 2011 om 22:10

Je kan het inderdaad zo bekijken, maar ook zo:

Met Vitesse speel je in een competitie dat 1 stap omhoog is, een competitie waar veel talenten zich ontwikkelen tot absolute topspelers (sneijder, Vdv, Makaay, Kuyt, Ibrahimovic, Ronaldo, Park, Alex, Honda, etc.).

Waarom dacht je dat Lee en Bouma PSV verlieten voor respectievelijk Tottenham en Aston Villa, PSV was in die tijd zelfs een stap hoger dan de 2 genoemde teams.

Juist, omdat ze in een betere competitie wilden spelen met meer tegenstand.

Speel jij maar lekker tegen Brondby en Odense BK, dan speel ik tegen Psv, Ajax, FC Twente en Feyenoord (en AZ als die nog populair is).

3 augustus 2011 om 22:15

Buiten dat is die na één goed seizoen bij Vitesse zo vertrokken naar een Europese (sub)topper die stap is vanuit Nederland makkelijker te maken dan vanuit de Deense competitie. Hoeveel Deense ploegen hebben de laatste 5 jaar spelers aan Europese topclubs verkocht? Zal op één hand te tellen zijn.

3 augustus 2011 om 22:18

@ jeffreysch

Ben ik niet met je eens. Als je nu de overstap maakt dan kan Vitesse voor je vragen wat ze willen en zit je de komende jaren aan Vitesse vast. Dan kun je beter kiezen voor nog een jaar Kopenhagen en over een jaar veel tekengeld opstrijken en naar een betere club verkassen.

3 augustus 2011 om 22:32

@hen_nie

Zo kan je inderdaad denken, maar met die gedachte komt Vitesse met alleen mislukte spelers aanzetten.
Vitesse moet durven om ook voor de grote spelers te gaan en dat doen ze nu.

Waarom zou Chanturia vertrekken als hij ook bij Barca kan blijven ? Had Vitesse zo gedacht dan speelde hij nu heel waarschijnlijk bij Chelsea ipv Vitesse.

Ik vind het helemaal slim uitgedacht.

3 augustus 2011 om 22:47

@ jeffreysch

Proberen is goed, al vind ik de vergelijking met Chanturia niet opgaan. Jorgensen is namelijk een basisspeler bij een club die zeer waarschijnlijk in de CL gaat uitkomen dit seizoen. Sportief gezien doet hij dus een stap terug. Niettemin moet Vitesse wel proberen dit soort jongens te halen. Niet geschoten is immers altijd mis, maar ik denk dat ze vrij kansloos zullen zijn.

3 augustus 2011 om 22:13

Kansloos lijkt me niet. Als je maar wil betalen. En Vitesse heeft eerder aangetoond, dat het heel graag investeert in (en veel geld over heeft voor) jonge talenten, met een naar verwachting hoog statiegeld. Dus kansloos, nee. Jordania is een (weliswaar criminele) zakenman. En in jonge spelers zit handel. Sluw is hij in ieder geval wel.

3 augustus 2011 om 22:17

Waarom nou weer dat criminele erbij? Is dat bewezen dacht het niet. Noem jou toch ook niet lukraak een pedofiel?

3 augustus 2011 om 22:19

@ wielaart

Iemand die in de belangstelling staat van veel grote clubs staat denk ik niet te springen om bij Vitesse te tekenen. Ik denk dat hij beter een jaartje kan wachten, dan is hij transfervrij. Clubs staan dan voor hem in de rij en hij strijkt mooi wat extra tekengeld op.

3 augustus 2011 om 22:45

Je hebt gelijk. Maar voetballers zijn meestal niet zo verstandig. En PSV kon de eerste horde (overeenkomst met de club) niet nemen, omdat ze te weinig geld wilden betalen. Als Vitesse dat wel doet, is pas de vraag aan de orde of de speler wil.

4 augustus 2011 om 09:30

Weliswaar loop jij op klompen, eet je elke dag boerenkool en ga je op de traktor naar het werk.
Wat een werkelijk achterlijk zinnetje heb je er tussen gezet, moet dat nou.

je denkt wel vaker rare dingen hen_nie.
waarom is Bony van sparta Praag wel gekomen dan?
Gelukkig hoeft deze speler, kopenhagen en vitesse niet naar je te luisteren

zou wel lachen zijn als ze Psv aftroeven

3 augustus 2011 om 22:35

@ djstoffel

Die jongen zal ook niet dom zijn. Hij kan nu naar Vitesse gaan (geen Europees voetbal, bij Kopenhagen zeer waarschijnlijk Cl-voetbal), maar dan weet hij dat hij zijn eigen glazen ingooit voor de komende jaren. Vitesse kan dan vragen voor hem wat ze willen. Hij kan namelijk ook nog een jaar wachten, is dan transfervrij en dan zullen de clubs in de rij staan. Ook clubs die veel aantrekkelijker zijn dan Vitesse. Daarbij incasseer je meteen veel meer tekengeld als je transfervrij bent.
Het is overigens Vitesse dat zelf veel rare dingen zegt. In 2013 kampioen, die speler komt...., volgende week zijn er 2 nieuwe spelers, Hofs komt niet in aanmerking voor een contract....

4 augustus 2011 om 22:10

Geen antwoord op de vraag waarom Bony wel is gekomen terwijl die Cl speelde voor sparta praag..

4 augustus 2011 om 22:50

@ djstoffel

Met alle respect, maar Bony stond niet in de belangstelling van de clubs die Jorgensen volgen. Daarbij is Sparta Praag en de Tsjechische competitie nog een niveau lager dan FC Kopenhagen (nogmaals Kopenhagen speelt waarschijnlijk gewoon in de Cl). Nu ik je vraag beantwoord heb, ben je overtuigd?

We vissen in ieder geval in de goede vijver. Als we Raijko, Petrovic en of die van schalke, + deze verdediger binnen halen, moeten we mee kunnen doen om plek 7 t/m 4. Als........ Het zouden in iedergeval voor vitesse begrippen Kanonnen zijn. p.s. Ted haal gelijk Claudimir terug.

Piet
Alex/Kashia
Raijko
Zanka
Anderson
Ginkel/hofs
Petr/
Prop/buttner
Ibarra
Bony/Peders
Chanturia
3 augustus 2011 om 22:15

moet zeggen ze letten goed op
eerst de Amerikaanse tienerster zonder profclub langs laten komen.
een paar goede talenten meer binnen gehaald.
ervaring met hofs die, mits, in vorm is zeker nog van waarde kan zijn

nu nog een paar ervaren krachten erbij. claudimir is zeker een goede om er bij te hebben, heb een paar wedstrijden van kopenhagen in de cl waar hij lekker bezig was

Kom op Vites halen die gozer. Nu maar eens daad bij de woord voegen. Laat maar zien wat de ambities zijn, met een mooi verhaal moet deze jongen over te halen zijn om naar een betere competitie te gaan.

suc6 Vitesse, moge de beste winnen...., alleen jammer dat zo de transfersom omhoog gaat

Stel dat Annan, Petrovic en Zanka komen, zullen we hier dan nog tigduizend reacties hebben waar in staat dat vitesse in 2013 kampioen zou worden ect. Nee dan gaan we ons maar op iets anders negatiefs gooien, bijvoorbeeld weer aan Man City dat geen prijzen wint om dan vervolgens over 2 jaar over te stappen naar vitesse (mochten ze geen kampioen worden wat zeer waarschijnlijk is). Wie weet is dan ook wel een club als NAC met grote financiele problemen overgenomen en kunnen we daar weer negatieve reacties over schrijven. Mensen hier moeten altijd wat te zeuren hebben, dit is behoorlijk ergelijk, Ik ben zelf ook geen grote fan van vitesse alleen om nou in elke topic negatieve reacties over de club uit Arhnem te gaan schrijven vindt ik behoorlijk overdreven.

De mogelijke komst van Zanka houdt in dat Rajkovic naar Valenciennes gaat en dus niet terug naar Arnhem komt.

3 augustus 2011 om 22:25

Waarom? Ze kunnen toch ook samen centraal spelen? Ze zijn beide beter dan vd struijk.

3 augustus 2011 om 22:29

denk niet dat we daar slechter van worden.
Die Zanga is aanvoerder van kopenhagen en Deens inernational.

3 augustus 2011 om 22:38

Nee, dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen maar aan dat Zanka een soort plan-b is.

Heb nu een paar namen gehoord de laatste dagen(annan, Petrovic en Zanka), als er hier 2 van komen, is er zeker meer balans in de selectie van vitesse, en kunnen ze voor top 12 spelen, nog een of 2 aankopen naast deze 2 of 3, en ze halen zeker linker rijtje.

Vitesse kan een erg leuk elftal krijgen als ze bepaalde aankopen er echt gaan komen.

Vitesse mag 50 miljoen euro besteden van Jordania. Ik weet wie ik er van zou willen kopen.

Keeper:

Velthuizen/room staat meer dan goed.

Verdedigers:

Alex-rajkovic-kashia-anderson.

Ik weet niet hoe Alex en Anderson het gaan doen, dus ik zou sowieso nog 2 reserves halen voor achter hun. Ik heb geen verdediger op het oog die ''haalbaar'' is.
Misschien kunnen ze proberen Breno te halen van Bayern München, het is voor hem 2 stappen achteruit, maar blijkbaar is dat nodig, want bij Nurnberg overtuigd hij ook niet heel erg.

Middenvelders:

Sowieso voor Petrovic gaan (6 miljoen euro), maar ook spelers als Tadic (8 miljoen) of Shaqiri (transfervrij dacht ik) moet je proberen te halen.

Henrique Pacheco Lima, is een goede speler van Sao Paulo (dit jaar opgeroepen bij Selecao) of Lamela (kans lijkt erg klein) kan je proberen te halen.

Aanvallers:

Met spelers als Ibarra, Bony en Chanturia zit je goed, maar extra spelers als Beerens, Musa of El Ghanassy (AA Gent) kunnen geen kwaad.

Ik zie Vitesse dit jaar verstandige aankopen doen en niet alleen grote namen halen. Mijn pluim krijgen ze.

3 augustus 2011 om 22:46

Hebben ze Pluim net verkocht, krijgen ze hem van jou weer terug

3 augustus 2011 om 22:53

Heb er echt 5 minuten over na moeten denken voor ik 'm snapte... Slechte grap.

4 augustus 2011 om 02:43

Dat jij er zo lang over moest nadenken zegt meer over jou, dan over de grap.

3 augustus 2011 om 22:50

In de verdediging zou ik zeker niet beginnen met Alex en Anderson, die zullen zich eerst aan moeten passen. Dus begin beter met Yasuda en Büttner. Lamela kan Vitesse al niet meer halen, want die speelt bij AS Roma. Verder noem je wel leuke namen op, maar ik ga eerder uit van de namen die nu genoemd worden (annan, Petrovic, Zanka).

vitesse is onzettend aan het strijden.

Ze mengen zich in de strijd om en tegen spelers. nou snap k ook waarom v. leeuwen zei de kanonnen gaan komen. Maar ted als je met kanonnen gaat komen dan komt er ook geen speler, dan zijn ze bang dat ze neer geschoten gaan worden. ik snapte er al helemaal geen fluit van. maar nu wordt alles duidelijk.

ON: geruchen vertrouw ik niks van eerst handtekening, medische keuring zegt ook niks, gezien in arnhem al helemaal niet...

Wel grappig dat veel mensen tegen Manchester City zijn.
Maar als er een rijke gast bij een Vitesse komt dan is het ineens prachtig.

4 augustus 2011 om 14:17

ik vindt jouw reactie best grappig

Vitesse is totaal niet te vergelijken met Man.city omdat City de miljoenen in het rond aan het gooien is terwijl Vitesse hele gerichte aankopen aan het doen is, zonder teveel voor een speler te betalen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren