Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bulykin zegt gesproken te hebben met PSV: 'Een mooie club'

Laatste update:

Dmitri Bulykin wil graag in de Nederlandse Eredivisie actief blijven en doet goed zijn best om dat mogelijk te maken. De aanvaller van Anderlecht gaf in de Russische media al aan dat hij een aanbieding van Ajax op zak had, al werd dat al snel weer ontkend door de landskampioen. Nu meent Bulykin dat er reeds gesproken is met PSV.

/

De Eindhovenaren zijn nog op zoek naar een nieuwe aanvaller, maar technisch manager Marcel Brands ontkende onlangs dat PSV bezig was met Bulykin. De Rus heeft zelf een andere lezing: “Ik heb al een beetje gepraat met PSV”, wordt hij geciteerd door diverse Belgische media, waaronder Het Nieuwsblad. “Het is een hele mooie club, maar het is nu een zaak voor de clubmanagers en mijn manager. PSV kent mijn salaris. Mijn transferprijs van twee miljoen vinden ze nog te hoog, maar misschien is er eind deze week nog nieuws."

De 31-jarige Bulykin staat nog onder contract bij Anderlecht, maar wil die club verlaten. ADO Den Haag hoopt de spits nog terug te kunnen halen naar het Kyocera Stadion, maar ook de hofstedelingen hikken tegen de vraagprijs van twee miljoen euro aan. Commissaris Mark van der Kallen verwacht dat deze prijs nog wel omlaag zal gaan, wanneer de transferdeadline nadert.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nee nee nee, alsjeblieft niet. Ik vind hem veel te beperkt en te oud om de spits van PSV te worden, daaerbij is hij te duur en zijn salaris te hoog voor wat hij kan. Ik heb liever dat PSV wat creatiever is of iets meer geld op tafel legt voor een spits die er 25 inschiet dit seizoen.

Hij zei trouwens ook met Ajax gesproken te hebben die dat ontkende dusja.

2 augustus 2011 om 10:31

Volgens mij heeft hij inderdaad ook met Ajax gesproken, vind hem zoiezo niet goed genoeg voor een topclub, en of Ajax of PSV hem nou haalt het is gewoon wanbeleid, een beperkte speler die 1 seizoen aardig gescoord heeft en een salaris vraagt van een wereldtopper ( effe overdreven natuurlijk maar dat is wat hij vraagt ook ).

2 augustus 2011 om 12:33

Als ze er ongeveer een miljoentje cash willen bij doen zou Ajax hem best wel eens met El Hamdaoui willen ruilen. Salaris is dan ook geen probleem en dan heeft Ajax een goede 2e spits zonder extra investering.

Achter Bulykin kan dan de jeugd doorgroeien en tzt zijn plaats overnemen.

2 augustus 2011 om 10:33

Zijn salaris ligt bij Anderlecht op 1,1 miljoen. Ik zie PSV nou niet echt een uitzondering maken voor deze jongen. Aardige goalgetter, maar zoals jij al zegt redelijk oud en toch te beperkt voor het niveau dat PSV nastreeft.

2 augustus 2011 om 10:45

Daarom geloof ik meneer Bulshit ook niet, hij zegt met Ajax en PSv gesproken te hebben omdat hij niet wil dat ADO op het laatste moment wacht, en zet als het ware ADO onder druk

4 augustus 2011 om 13:57

jullie onderschatten bulykin..
met jullie vleugelspelers en die van ajax zou hij er zomaar weer eens 25 in kunnen liggen in een seizoen.. helaas is koppen zijn enigste sterkste punt maar het gerandeert wel veel goals zoals vorig jaar gezien hebben..

Nou, dit verhaal komt me bekend voor .

Ik vraag me af of Bulykin past bij het spel van Psv, ik hoop dat Ado hem nog voor een vriendenprijsje kan overnemen, want zonder deze Rus ben ik bang dat Ado komend jaar gewoon weer in het rechterrijtje belandt.

2 augustus 2011 om 10:32

dat denk ik ook en is misschien maar beter dat ado weer in rechterrijtje komt of ze blijven gewoon een goed beleid doorvoeren maar niet dat ze de spelers met aflopende contracten te hoge salarissen gaan bieden maar dan gewoon een stapje omlaag doen.

Ik hoop dat hij naar PSV toe gaat inplaats van naar ons, Overschatte spits, hij heeft vorig seizoen lekker gedraaid en aardig wat goals gemaakt onder andere veel kopballen.

Mede dankzij voortzetten van Verhoek, die de beste voortzet heeft van de competitie, ik denk niet dat Bulykin nog zo een seizoen gaat draaien, en dat het lastig is voor hem om aan de hoge eissen te voldoen. Bij Ado kwam hij binnen en iedereen verwachtte maximaal 10 goals, dan waren ze tevreden, hij heeft zich overtroffen, en ik denk niet dat hij aan de hoge eissen van een topclub zoals PSV of Ajax kan voldoen.

2 augustus 2011 om 12:36

Bulykin zou best wel eens een goede pinchitter kunnen zijn. Dat mist Ajax nog. Als ze hem dan voor eens betrekken in een ruil met El Hamdaoui dan zou het nog wel eens geld kunnen opleveren.

Misschien dat Bulykin bij PSV wel in aanmerking zou kunnen komen voor het Russisch nationale team. Hoewel het niet mijn favoriete club is, kom je bij PSV sneller in aanmerking dan bij ADO Den Haag. Zolang Bulykin goede voorzetten krijgt van zijn buitenspelers zal hij zeker slagen in Eindhoven.

2 augustus 2011 om 10:40

Ja... maar dan moet hij wel spelen, en ik zie bulykin.. Toivonen niet uit de basis spelen eerlijk gezegt!

Ik merk trouwens wel dat Psv aan sympathie verliest bij heel veel andere supporters.! of ligt dat aan mij??

2 augustus 2011 om 10:52

Bij mij in ieder geval wel. Ik weet niet of dat ligt aan het lamme spel en karakter van de club van de afgelopen jaren of aan de heer Brands en het hele financiele plaatje. Daarmee bedoel ik de lening en met name de houding van veel supporters daarover.

18 miljoen schuld, 24 komt er binnen door transfers, lening is niet nodig. Er komen versterkingen voor 18 miljoen en dan heeft de lening daar niks mee te maken? Is gewoon een beetje irritant. En Brands verdiend zelf een vermogen en ipv zelf wat in te leveren gaan ze veel mensen die bij PSV werken ontslaan. Vind ik niet netjes.

On: Hoop niet dat PSV hem haalt, kunnen ze niet iemand proberen te huren en dan wachten op Reis? Kunnen altijd in de winterstop iemand halen als het echt nodig is.

2 augustus 2011 om 10:56

Waar baseer je dat op dan qua sympathie verlies?

Bulykin hoeft van mij niet te komen, 1 of andere oude rus die een balletje kan koppen hoeft niet in de spits te lopen bij Psv. Dat kan Toivonen ook en die is voor mij een paar klasses beter dan Bulykin.
Zoek gewoon een fatsoenlijke spits waar we later nog wat aan kunnen verdienen.

2 augustus 2011 om 11:05

Nou... ik baseer het vooral op mezelf en de mensen die ik spreek.. Dat ik en andere iets minder positief aankijkt tegen psv dan ik eerder deed.
En volgens mij is dat bij best veel supporters van andere clubs het geval...
Ik denk dat Psv..... nu... een imago probleem heeft!

Net zoals Reindeer ook aangeeft!
Ontipic..
Ik snap ook niet wat Psv nou met bulykin wil...volgens mij past hij niet echt in het team!

2 augustus 2011 om 11:12

PSV heeft helemaal geen imago probleem ik zou niet weten waarom ze dat moeten hebben. Je bent supporter voor een club of je bent het niet, het zal mij persoonlijk niet interesseren wat er bij elke andere club gebeurt of wat ze daar doen.

Wat Reindeer aangeeft slaat nergens op die moet zich misschien wat beter gaan verdiepen in de constructie en deal die PSV heeft gedaan, dat is pas 100x verteld geloof ik maar goed.

Er zijn weet ik hoeveel bedrijven die mensen met topsalarissen in dienst hebben en die ook bezuinigingen doorvoeren waarom zou dat bij een voetbalclub anders zijn.

2 augustus 2011 om 11:14

Oh kom op, niet weer hea?

Het verhaal van Brands en zijn salaris is een verhaal dat niet alleen bij PSV zo is maar op elke plek in de wereld. Maakt niet uit welke branche, leer er nou maar mee te leven. En daarnaast, volgens mij verdienen dit soort mensen nou juist zoveel omdat ze dit werk doen(ontslagen e.d.).

Om maar niet weer over het verhaal van de schuld te beginnen... Je bent gewoon gepreoccupeerd waardoor je alleen maar ziet wat jij wilt zien. Feitelijk steekt de deal nogal positief in elkaar voor de Gemeente Eindhoven.

Anyway. Bulykin mag wat mij betreft lekker bij Anzhi gaan voetballen ofzo, want voor de Nederlandse top komt hij echt zwaar tekort. Als bankzitter zou het best wat zijn ware het niet dat zijn salariseisen veel te gortig zijn.

2 augustus 2011 om 11:21

@ Reindeer

Begrijp je nu nog steeds niet het verschil tussen het woord lenen en het woord kopen? Het is vermoeiend om steeds die reacties terug te lezen waaruit blijkt dat de poster totaal geen benul heeft van wat hij/zij schrijft.

Een lening is geld verstrekken zonder er iets voor terug te krijgen. Een koop is geld betalen in ruil voor iets anders.

Het gaat in het geval van PSV om een grondaankoop, niet om een lening. Punt.

2 augustus 2011 om 11:25

Het heeft geen enkel zin om Reindeer aan te vallen,!(heel veel mensen vinden dit)
En Natuurlijk ben ik fan van een andere Club, maar ik heb nooit echt iets tegen PSV gehad en ik merk dat ik en anderen die ook geen supporters zijn van psv..... Het PSV wat minder gunt dan anders....
Het maakt mij ook echt niet uit wat er bij een andere club gebeurt, maar ik merk meer negativiteit richting Psv.
Snap je mijn punt!.
Dit is geen aanval..

2 augustus 2011 om 11:26

Het gaat niet om aanvallen, het gaat om de feiten juist weergeven.

En een heleboel mensen doen dit juist niet. Of denk jij ook dat het om een lening gaat?

2 augustus 2011 om 11:32

Ik heb me er niet echt in verdiept, maar wat ik heb begrepen.. is dat het een soort erfpacht is wat ze zijn overeen gekomen en dat ze daar over een boel jaartjes hebben terug betaald, maar dat de gemeente wel een lening voor heeft moeten afsluiten om het het voor elkaar te krijgen... een lening waar de gemeente overgens winst op maakt. zo in een noten dop!.
Misschien speelt het mee.... Het is alles om en bij psv... wat ze minder sympathiek maakt!

Ontopic..inderdaad Bulykin kan het beste bij een club als Anzhi kan gaan voetbalen

2 augustus 2011 om 12:09

Klopt dat de gemeente daar een lening voor heeft moeten afsluiten. Die kunnen dat als overheidsinstantie op gunstige voorwaarden doen. Daarom lopen ze ook minder risicico omdat het rente percentage daar nu eenmaal een stuk minder hoog voor ligt.

Het geeft ook meteen aan dat de inwoners van Eindhoven daar niets van merken, aangezien het niet uit de normale begroting komt.

De reden dat er nu zoveel heisa over gemaakt wordt is het feit dat PSV qua timing het niet zo slim heeft aangepakt. Nog geen dag na de deal met de gemeente meteen 13 miljoen uitgeven komt raar over, zelfs als het wel verklaarbaar is.

2 augustus 2011 om 12:15

of de inwoners er wat van merken of niet... het blijft toch oneerlijke concurrentie dat de gemeente een lening afsluit om Psv te ondersteunen..
Hoe goed het ook inelkaar zit het is oneingelijke staatssteun.

2 augustus 2011 om 12:31

Ze sluiten een lening af om grond te kopen. Als fan van Haarlem ben ik heel sceptisch op alles wat staatssteun betreft, maar ik kan hier toch niet spreken van subsidie hoor. Als je wat te verkopen hebt kun je het verkopen.

Ik heb wel een probleem met clubs als Den Bosch, Cambuur etc. Die krijgen gewoon geld of er worden schulden kwijtgescholden.

2 augustus 2011 om 16:48

Off:
Psv heeft imago schade omdat ze saai voetbal spelen.
En omdat Fred Rutten helemaal niks uitstraalt en overkomt als
een prutser.
En omdat het haar grond verkocht voor nieuwe spelers.
( ik zeg niet dat dit niet goed is , maar het is in ieder geval niet goed voor je imago.)
En het financiële wanbeleid.
En natuurlijk de slechte prestaties van afgelopen seizoenen.
Ik denk niet dat Psv nog hetzelfde imago heeft als het imago in 2004

2 augustus 2011 om 19:57

proberen jullie nu een beetje het imago dat Ajax in nederland heeft in de schoenen van PSV te schuiven?? lachwekkend hoor

2 augustus 2011 om 21:00

@ehvtje....sorry hoor maar dat heeft echt niets met ajax te maken... wij maken geen vergelijking...
ik constateer...vooral ook bij me zelf.. dat ik wat minder neutraal tegen psvsta als dat ik stond..!
Dus waar jij heen wilt... dat bedoel ik helemaal niet!
als je beledigd hebt ... was dat niet mijn bedoeling..!

Ik kan me totaal niet voorstellen, dat PSV Bulykin ziet als de eerste spits. Ook niet als tweede spits, want zijn prijskaartje ligt redelijk en zijn salaris is hoger dan een miljoen. Voor Bulykin zie ik ze nu geen echte uitzondering maken. Tuurlijk heeft hij het goed gedaan bij Ado, maar ik vind het tekort komen voor Psv. Een aardige goalgetter, maar niet iemand van de snelle loopacties en met een aardige actie in huis. Daarnaast is hij al redelijk oud en denk ik dat hij niet veel beter zou kunnen worden dan zijn huidige niveau. Hopelijk heeft hij zelf PSV opgebeld en heeft PSV niet geinformeerd naar hem, want hij is in mijn ogen PSV spits onwaardig.

Ik zie hem graag naar ajax komen als 2e spits als breker!! alleen zal die grapjas zijn salaris van 1.1 miljoen moeten inleveren!!

En weer 2 miljoen wat er uitgegeven wordt. Plus een niet misselijk salaris vermoed ik zomaar. Het blijft daar maar kopen, kopen, kopen. Heeft het vorig seizoen goed gedaan bij Ado. Heeft het niet gehaald bij Anderlecht waarom dan wel bij Psv?

2 augustus 2011 om 10:38

Het is totaal niet zeker dat hij komt en het is gewoon een gerucht of jij moet een glazenbol ergens in je woonkamer hebben staan? Daarnaast verdient hij 1,1 miljoen. PSV wil alleen voor uitzonderingen meer betalen, maar ik denk niet dat PSV bereidt Bulykin zo'n salaris aan te bieden. Daarnaast is zijn transfersom ook vrij hoog. Zeker gezien zijn leeftijd.

Het is natuurlijk nog een gerucht en ik verwacht nou niet echt dat PSV daadwerkelijk voor Bulykin zou gaan. Zeker niet gezien het nieuwe beleid. Dat er slim wordt ingekocht op jongere spelers, die met enorm veel potentie kunnen doorgroeien tot een erg hoog niveau. In dat plaatje past hij niet en dat zal Brands waarschijnlijk toch ook wel weten.

2 augustus 2011 om 10:40

heb jij soms niet door dat hij zichzelf gewoon in de kijker praat?
PSV heeft toch duidelijk gezegd niet meer zulke dure spelers qua salaris te willen halen?
En daarbij is hij ook nog oud. PSV haalt hem echt niet.

2 augustus 2011 om 11:28

@caritas

Volgens mij hebben ze na de aankopen juist een speler verkocht : Rodriquez.
Maar dat ben je waarschijnlijk weer vergeten (of past niet in je straatje..).

2 augustus 2011 om 11:40

@timba69

Ze zoeken toch ook nog een verdediger. Een spits en verdediger voor bij mekaar 3 miljoen euro. Geef het je te doen. Brands is vooral goed als er veel geld te besteden is. Op het moment dat hij creatief moet zijn wordt het meteen al een stuk minder. Ergens hoop ik dat hij een deze dagen een contract ondertekend bij Psv. Dan weten we zeker die gaan geen serieuze gooi naar de titel doen, ze nemen zichzelf ook niet serieus.

2 augustus 2011 om 12:11

Zoals je weet zijn ze ook nog bezig om Engelaar van de hand te doen...

Ik proef wel een heleboel frustratie in je tekst zeg.

Ik vind hem maar een overhypte speler, manier van rennen, fysieke duels aangaan, dribbeling en aanname; allemaal armoedige factoren die hij bezit. Ook zit hij al tegen de 30 aan of is hij die zelfs al gepasseerd, maar naast dat hij goed kan koppen en meestal staat op de goede plek is het maar een beperkte speler. Vond zijn seizoen bij Ado niet eens zo indrukwekkend, het hele seizoen eigenlijk lied, als een speler als Vleminckx topscorer wordt dan gaat het al nergens over, maar ik zie Dimitry dit niet nog een seizoen flikken, vind Koevermans kwalitatief beter maar die is al vertrokken. Psv kan idd het beste gaan voor Meh.

Bulykin is een aardige spits maar voor het niveau PSV komt hij te kort. Zelfde type als Koevermans.

Volgens mij heeft hij ook een beetje gesproken met ''barca''. Ik snap niet waarom Bulykin dit in de media brengt. Vindt het ook respectloos naar Anderlecht.

Edit: Onrespectvol aangepast naar respectloos

2 augustus 2011 om 11:11

Onrespectvol????? waar heb jij het over... Anderlecht wil hem ook heel graag kwijt nu hij nog een beetje goed in de markt ligt... voor het eerst in hele loopbaan en dat op z'n 30ste.
Waarom is het respectloos??????

2 augustus 2011 om 11:32

Omdat hij van alles speculeert, terwijl hij nog wel onder contract staat. Mijn mening is dat het respectloos is.

2 augustus 2011 om 11:58

Anderlecht wilt gewoon van hem af... En hopen dat hij vertrekt heeft hier nooit kunnen overtuigen ...

2 augustus 2011 om 14:13

@thebutcher

alsof hij zoveel kansen heeft gehad bij Anderlecht...... Scoorde bij zijn debuut volgens mij nog twee keer, maar heeft volgens mij in het totaal 10 wedstrijden voor Anderlecht gespeeld. Dan zeggen dat hij nooit heeft kunnen overtuigen vind ik zwaar overdreven. Hij heeft gewoon weinig kansen gehad. Dat is een betere afspiegeling van de werkelijkheid. Misschien bediende de andere spelers Bulyikin wel niet goed, of had hij een vormcrisis.....
Tom de Sutter werd daarna er ook nog bij gehaald, maar heeft die zoveel bewezen dan?

Ik heb liever Meh, maar als dat niet mogelijk blijkt, dan ben ik erg benieuwd naar hoe deze man het gaat doen bij Psv. Met b.v. Wijnaldum en op de vleugels Lens & Mertens zou je denken dat hij aanvoer genoeg zal krijgen om veel te scoren.
Als de vraagprijs inderdaad 2 mln is, dan zou PSV ewr toch uit moeten kunnen komen met Anderlecht?

Lastiger lijkt mij om Bulykin te laten accepteren dat PSV een lager salarisplafond hanteert dan de jaren hiervoor.

Verassende optie.

2 augustus 2011 om 11:33

Geen ELH dan maar Matavz maar niet deze man.

Ik vind het ook een geschikte spits. Alleen wel als 2e spits waarvan een getalenteerde spits als nummer 1 is. Je moet er niet aandenken dat hij Europees + competitie+ Beker speelt. Ik denk dat hij dat ook niet volhoud conditioneel.

2 augustus 2011 om 10:50

Precies! Als 2e spits kan hij bij zowel Ajax als PSV van enorme waarde zijn. Als 1e spits heb ik ook teveel vrees of hij dat gaat redden en zie ik ook vele malen liever een talentje...

2 augustus 2011 om 10:56

Brands zegt nog we hebben het maar één keer te besteden. En we moeten een goede beslissing maken. En niet een rode auto kopen omdat we haast hebben.

PSV moet is goed investeren ze hebben nog een maand lang. Ze moeten gewoon slim investeren. Ook omdat Reis terug komt van een revalidatie. En dat is wel iemand die een topper kan worden.

2 augustus 2011 om 11:00

Je denkt toch niet echt dat PSV op dit moment een oude 2e spits gaat halen met belachelijke salaris eisen en die dan vervolgens op de bank te zetten. We hebben Zeefuik al als 2e spits rondlopen dan heb je die Bulykin dus absoluut niet nodig.

2 augustus 2011 om 11:02

Hij staat in de belangstelling van Psv. Hij heeft al gepraat met PSV en dat is teveel van het goede. Ze moeten hem niet eens willen hebben. Een salaris van een miljoen en 2miljoen aan transfer.

2 augustus 2011 om 11:07

Lol die Bulyikin kan zoveel roepen dat die met welke club dan ook gesproken heeft, geloof er namelijk helemaal niks van.
Zolang er van PSV kant niks naar buiten komt over Bulykin ga ik dit bericht ook niet serieus nemen.

Nee, nee, nee.. alsjeblieft niet.

Hij is oud, hoge transfersom voor z'n leeftijd, en zal in alle waarschijnlijkheid ook nog een hoog salaris hebben. als je dan toch een hoog salaris moet uitgeven haal dan Meh. dan heb je tenminste kwaliteit in huis!

Gewoon een hele goede sluwe voetballer die als ideale opvolger van Koevermans kan dienen. Denk ook dat hij met de vorm van afgelopen seizoen gemakkelijk in de basis mee kan bij elke club in Nederland. Die 2 miljoen en het daarbij horende salaris zijn denk ik het grootste probleem in de gehele zaak. Echter is de kans vrij groot dat hij toch vertrekt bij Anderlecht omdat ze daar natuurlijk geen dure wissel willen hebben. Ze proberen nu gewoon te cashen voor zover dat mogelijk is...

Als hij wat inlevert en Anderlecht wat water bij de wijn doet zie ik niet in waarom PSV hem niet zou kunnen halen. Ideale spits voor een topclub, is levensgevaarlijk in de 16 zowel over de grond als door de lucht.

2 augustus 2011 om 10:48

Als opvolger van Koef is het idd niet verkeerd. Maar Danny was niet de vaste basisspits en werd gebruikt als Pinch-hitter. We hebben een spits nodig die wekelijks in de basis staat en die er veel in gaat leggen... En persoonlijk zie ik dan het liefst een jongere speler voor die positie...

2 augustus 2011 om 10:55

Tsja als Reis nog terugkeert en je hebt Bulykin voor de tussenliggende periode en daarna als stand-in van Reis dan denk ik dat dit een ideale oplossing is. Weet alleen niet hoe de zaken er nu met hem voor staan dat is even het probleem om in te schatten wat voor spits PSV nu zoekt. Je krijgt namelijk ook problemen als je iemand als Mounir gaat halen en Reis herstelt volledig en speelt Mounir eruit, dan heb je ook weer stront... Dat zijn dus een beetje de afwegingen die je moet maken.

2 augustus 2011 om 10:59

Klopt.
Maar gokken op Reis is ook weer wat gevaarlijk... PSV zal, wat de spitspositie betreft, dus in een spagaat zitten. Al denk ik wel dat ze zelf iets meer inhoudelijk kunnen inschatten wat Reis' kansen zijn.
Maar stel dat je met Bulykin het hele seizoen moet rooien, dan heb ik wel sterk mijn twijfels en ben ik bang dat het er weer niet van gaat komen.
Maar goed dat is allemaal koffiedik kijken en niemand weet hoe het lopen gaat...
Hoop er maar het beste van dan...

Tja, wat hier nu van te zeggen.....
Heeft het een jaar goed gedaan bij Ado, dus kan lichtelijk overschat zijn...
Is aan de dure kan.. Zowel salaris als prijs....
En gezien zijn leeftijd zal hij ook niet heel lang meegaan en is het geen groeibriljant....
Zijn er dan geen andere talentvolle spitsen binnen Nederland te vinden?

hij is duur en heeft een hoog salaris maar het is wel wat psv nodig heeft. iedereen doet het voorbereidende werk en bulykin prikt ze erin. ik denk dat het juist een hele goeie spits is voor psv het is een echte afmaker en meer heeft psv niet nodig. als psv hem haalt en cilessen in plaats van isakson zie ik psv wel meedoen om de titel.

Alsjeblieft laat deze speler ver weg blijven.
Is het geld echt niet waard.

Met alle respect voor Bulykin, maar als de Nederlandse topploegen (ajax en Psv) met een reservespeler van Anderlecht gaan praten, die een jaar uitgeleend is geweest naar ADO waar toevallig (?) alles lukte afgelopen seizoen, dan is in mijn ogen het niveau van de Nederlandse competitie wel naar een bedenkelijk niveau aan het zakken.
Voor de speler is het leuk maar een 31 jarige spits met een best hoog salaris die naast afgelopen seizoen nog helemaal niets bewezen heeft zou ik niet nemen als ik in de clubleiding van Ajax of PSV zou zitten. De 2 miljoen zijn salaris kun je naar mijn mening beter steken in de jeugopleiding.

Een goed alternatief. Type Rene Eijkelkamp. Kan de ballen goed vasthouden (handig voor behendige spelers erom heen die opkomen) en is op lange afstand snel. Is kopsterk en dat is wel handig met ballen vanaf de zijkanten. Zelfs de ballen van Manolev kan hij wel inkoppen . Ik schat hem hoger in dan Koevermans die te traag was en geen ballen kon vasthouden. In het verleden waarom ook mensen niet eens toen Rene Eijkelkamp bij PSV kwam met Ronaldo voor zich. Met Eijkelkamp en Luc Nilis begon PSV wel beter te spelen.

Die beste man praat met iedere club een beetje als je zijn woorden moet geloven, ik vind het een overschatte voetballer die afgelopen seizoen lekker gedraaid heeft vanwege de voorzetten van Verhoek, zijn transfersom en salaris staan totaal niet in verhouding tot zijn kwaliteiten.

Elke club die deze man haalt doet aan wanbeleid in mijn ogen, kijkend naar kwaliteit, kosten en leeftijd

Past wel een beetje in de lijn die Psv nu volgt.nijland wegdoen en dure krachten kopen.ik denk eerlijk gezegd dat dit een drukmiddel is van de zaakwaarnemer van Bulikyn.geeneen Nederlandse club moet hieraan beginnen.te oud en te duur.mits hij fors zakt met zijn eisen een bruikbare pinchitter.

Zei hij ook niet over Ajax dat hij wel met ze had gesproken maar toch niet waar bleek te zijn? Neem dit bericht dus niet serieus.

Als we Dmitri Bulykin mogen geloven dan heeft hij bijna met elke club uit de eredivisie gesproken. Alleen wel vreemd dat dan niemand een bod uitbrengt?

Van mij mag hij komen als tweede spits.. (naast Bulykin nog één spits en twee verdedigers halen en PSV is klaar voor het kampioenschap). Brands wil hem ook als tweede spits anders had hij de vraagprijs van 2 miljoen euro niet te hoog gevonden!

2 augustus 2011 om 11:31

Ik hoop dat je gelijk heb dat hij hem als tweede spits wil want anders slaat het helemaal nergens op.

Waar is PSV in godsnaam mee bezig wat zijn ze aan het doen ik word echt beetje geïrriteerd hier. Wat willen ze nou met een spits die 31 jaar is kom op nou? Denken ze nou echt dat Bulykin goed genoeg is om bij PSV topscorer te worden of zijn ze helemaal de weg kwijt zeg. Waarom proberen ze nou niet om Matavz te halen of iemand anders die goed is wat zitten ze steeds achter tweede rang spelers zeg. Die Brands is slecht bezig zeg.

2 augustus 2011 om 12:45

De beste man lult gewoon zomaar wat. Psv gaat hem echt niet halen, wees maar niet bang. Bulykin wilt gewoon in de eredivisie blijven daarom zegt hij zulke onzin.

Niet halen , het is bekend dat deze jongen bij Anderlecht 1,2 miljoen op jaarbasis verdient en er financieel niet op achteruit wil gaan , dat zou dan betekenen dat hij een van de best betaalde spelers van PSV word , hij is de 30 al gepasseerd en zal niet meer beter worden.

Ajax doet dit niet omdat ze dat ook niet deden bij Pantelic , ook een dure jongen die een langdurig contract wilde en een grof salaris op zou gaan strijken , Toivonen in de spits moet er gewoon 20 kunnen maken bij PSV , minimaal.

Ze willen hem gewoon slijten, en wordt daarom in verband gebracht met clubs als PSV ajax ect... Geloof niet dat PSV in hem geinteresseerd is. Zowel dan zie ik dat niet heel positief in. Slechte scouting en grootverdiener en al 31 misschien om te huren dan.

2 augustus 2011 om 12:43

Precies, Psv wilt hem niet hebben. Dan kan je nog beter Bas Dost halen, is goedkoper, nederlander, jonger, kost minder salaris.

Lijkt me dat Psv dit echt niet gaat doen.
Zit geen enkele toekomst in..... zeker niet gezien de investeringskosten.
Zou dus korte termijn denken zijn en dat kan Psv zich niet permitteren.
Gewoon weer een soapverhaaltje......

Ik ben benieuwd hoeveel hier van waar is.hij zegt dat PSV schrikt van zijn transfersom, maar ze zullen ook heus wel van zijn salaris schrikken.
Ik heb liever niet dat hij komt, hij is oud en heeft maar 1 seizoen gepresteerd.
En als je bij Ado presteert wil dat niet zeggen dat je dat bij PSV ook doet.

2 augustus 2011 om 12:19

Ben ook wel benieuwd naar het waarheidsgehalte. Struikel zelf over het punt dat hij zegt ik heb een beetje met PSV gepraat. Lijkt mij toch dat je of in gesprek bent of niet maar niet een beetje.

Het zou me overigens niets verbazen als Toivonen dit seizoen de diepste spits wordt overigens.

Als Bulykin al 1.1m vraagt, voor dat salaris heb je ook een Bendtnar of Jovanovic, beide transfervrij..

Ik kan me niet voorstellen dat PSV een spits die bij Ajax niet eens/hoogstens in beeld is als tweede spits, als eerste spits zou willen. PSV kan beter.

2 augustus 2011 om 12:16

Maar waar haal je ze vandaan..mounir hebben we nu wel begrepen is financieel qua transfer en salaris totaal niet haalbaar voor Psv. Het wordt kort dag willen ze nog een versterking halen misschien beter dan om die rare Zweed in de spits te zetten want daarvoor is hij volgens mij destijds ook binnen gehaald?

2 augustus 2011 om 12:39

PSV wacht tot de laatste transferdag en haalt dan El Hamdoui met een korting.

Het zou een raar beleid zijn omdeze Rus binnen te halen want men heeft Koevermans laten vertrekken wat een soort gelijke speler is die er bij Ado ook wel meer dan 15 had ingeknald. Beide zijn geen technische wonderen maar zijn kopsterk en weten waar ze moeten staan. Alleen Koevermans heeft overla gecoord; sparta, AZ en PSV en deze Rus heeft slecht een goed jaar gehad bij Ado.

Copy, paste, replace ''ajax'' by ''psv''... Hoeven we dit eigenlijk nog te becommentariëren? Al even belachelijk als dat hij naar Ajax zou gaan. Het zou voor Anderlecht wel een topdeal zijn natuurlijk.

Nou hoef je natuurlijk niet alleen maar talenten te halen....

maar als je dan een oudere speler haalt, moet het uiteraard een 'garantie' zijn op succes......

deze jongen heeft 1 jaar aardige gepresteerd....

Ik zou eerlijk waar nog eerder Vennegoor terughalen....vennegoor kun je in bepaalde wedstrijden en op bepaalde momenten prima gebruiken...kopsterk, kan een bal vasthouden...is bovendien transfervrij, en je weet qua persoon wat je hieraan hebt...

PSV moet of een potentiele topspits halen, of dus een goedkopere optie zoals Vennegoor, die weet wat zijn plek is...psv heeft voldoende snelheid en mensen die een actie kunnen maken...met lens/mertens/wijnaldum/toivonen heb je voldoende snelheid en creativiteit, en dan kopt die lange er ook gewoon 15 in...let maar op!

Ik zie bijna nog liever Engelaar in de spits......ik zei: bijna, nog liever he....

Ik hoop nu nog meer dan eerst dat El Hamdaoui naar PSV komt,
deze bulykin heeft gewoon te beperkte mogelijkheden, ik denk dat je gewoon weer een type koevermans binnen haalt, terwijl je zijn contract gewoon had kunnen verlengen, en hier moet je nog eens 2 miljoen extra bijleggen. Daarbij komt natuurlijk ook dat lens geen verhoek is.
Oke, deze spits heeft een neusje voor de goal, maar een te beperkte speler voor PSV . Geen snelheid en veel te oud, 31 jaar al...

Ik zeg gewoon zo snel mogelijk El Hamdaoui halen, een goede centrale verdediger, en misschien nog een goede verdediger, en dan weet ik zeker dat we eindelijk weer eens kampioen gaan worden.
Heb zin in komend weekend, kunnen we eindelijk weer eens genieten van onze eredivisie en (hopelijk ook) van Psv

Heb er zin in !

2 augustus 2011 om 12:47

PSv moet gewoon rustig aan gaan doen en zich niet gek laten maken. Psv gaat echt niet bulykin halen, geloof me maar. Dan kan je nog beter bas dost halen dan hem.

Ikj weet gewoon zeker dat dit totale onzin is. Hij doet er gewoon alles aan om in de eredivisie te blijven, Psv gaat hem nooit halen. Ik verwacht ook niet dat El Ham gaat komen, gezien zijn salaris eisen, dus nee ze komen beide niet. Psv kan beter Dost halen, is jonger dan Bulykin, kost stukken minder en kan je hem langer bij je houden. Vergeet ook niet dat je Dost weer kan verkopen en hij is een nederlander.

Totale onzin dit, Hij had volgens hemzelf ook met Ajax gesproken.
Dit is gewoon kansloos solliciteren.

Een goed scorend jaar bij Ado , en gelijk kapchones.

Nou dit moet je als Psv zijnde niet willen. Een te oude spits met een te hoog salaris voor zijn kunnen.
Ik vindt dat als MeH niet haalbaar is, omdat Ajax hem niet graag laat gaan naar de concurrent en met Matavz het financiële plaatje het probleem is . Dan zou ik voor Bas Dost gaan. Past ook wel een beetje in de transfer visie van Psv deze zomer.

Ik geloof niet dat PSV interesse heeft in deze speler. Bulykin is geen speler die het niveau van PSV nastreeft en daarbij heeft hij nooit op dit niveau gespeeld een heel seizoen en is al over zijn top heen. Dit is een vorm van openlijk solliciteren. Niets mee doen Psv!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren