Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Geen akkoord tussen Ajax en Roma: 'Laten we even afwachten'

Laatste update:

Ajax en AS Roma hebben vrijdag geen overeenstemming bereikt over een overgang van Maarten Stekelenburg, zo meldt het ANP vrijdagavond. De Serie A-club wil de doelman van Ajax en Oranje, die in het bezit is van een aflopende verbintenis, graag inlijven. AS Roma wenst vooralsnog niet aan de voorwaarden van Ajax te voldoen.

/

AS Roma wil het contract van Stekelenburg naar verluidt afkopen voor ongeveer vijf miljoen euro. Ajax is in afwachting van een beduidend hoger bod van de Romeinen, De Amsterdammers willen bovendien duidelijke afspraken over de betaling van de transfersom van naar verwachting een kleine negen miljoen euro.

"Er is in de loop der jaren wel interesse geweest, maar er was geen club waar ik heen wilde", vertelde Stekelenburg vandaag. "Ik ben nooit eerder zo dicht bij een nieuwe club geweest." Rob Jansen verklaarde donderdag nog dat er vandaag een definitieve beslissing zou vallen. "Maar daar kom ik op terug", vertelt de zaakwaarnemer vrijdagavond aan het Algemeen Dagblad. "AS Roma weet wat de eisen van Ajax zijn. Ze moeten nu bepalen of ze daar aan willen voldoen. Laten we maar even afwachten."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop dat hij bij Ajax blijft, ik vind het eerlijk gezegd niet echt een keeper voor Roma.. En Roma had er toch al eentje gehaald? Wat gaat ''steek'' daar doen? De bank warm houden of hoe zit het. Vermeer is trouwens ook een top keeper dus daar zal het verder niet aan liggen.

22 juli 2011 om 20:55

ze zouden kameni gehaald hebben, maar wat later stond er oa op vz dat die overgang toch niet doorging. dus als stekelenburg gaat, gaat ie zeker wel als eerste keeper

ON: ik hoop dat stekelenburg snel verlengt of verkocht wordt, anders loopt ie volgend jaar gratis weg naar een andere club, en dat moet niet gebeuren natuurlijk

22 juli 2011 om 20:55

@sniffsniff:

De bank warm houden? Geen keeper voor Roma? Wat een onzin. Een keeper is er om ballen tegen te houden. Dan maakt het niet uit of je bij Roma speelt of bij FC Lutjebroek. Een goede keeper slaagt overal. En Stekelenburg is een goede keeper en wordt dus gewoon voor de basis gehaald.

En wat Steek daar gaat doen? Een nieuwe uitdaging aangaan misschien? Of denk je dat hij uitkijkt naar weer een jaar Nec-uit of De Graafschap-thuis? Deze jongen heeft in Nederland alles bereikt. En als hij nog naar de absolute top wil, dan heeft hij een tussenstap bij een Europese subtopper nodig. Want kennelijk komen de grote clubs hem niet ophalen in Amsterdam. Deze man heeft afgelopen seizoen, met het WK erbij, geweldig gepresteerd en zelfs dat was niet genoeg om de aandacht van clubs als Arsenal of Man Utd te trekken. Kennelijk willen ze hem gewoon niet. Misschien kan hij die clubs wél overtuigen met goed spel bij AS Roma in de niet misselijke Serie A.

Als prof moet je het maximale uit je carriere halen. En Ajax is voor een profvoetballer nu eenmaal niet het maximale. Keepen in de Serie A bij een mooie club die daar om de titel kan meedoen komt dichter in de buurt.

22 juli 2011 om 21:07

ajax speelt champions league, mooi voetbal en hij is nu 1e keeper bij oranje, gaat hij naar roma zit hij daar zeker 1-2 jaar is die 30 nu 28 en haalt een topclub hem eerder. wachten op ac milan. ik zelf zou als barca zijnde hem halen vind hem persoonlijk beter als valdes

22 juli 2011 om 21:10

Matselinho:

Ajax speelt CL, dat is waar. Maar in die CL is Ajax slechts een figurant, een team dat na de groepsfase normaal gesproken uit het toernooi is. En ik kan me niet voorstellen dat Stekelenburg puur voor die 6 wedstrijdjes in de CL bij Ajax blijft. Dan kan hij na de winter, mits Ajax derde wordt, in de EL verder. En laat Roma nu ook in dat toernooi spelen. In de Serie A staan hem veel meer onbekende tegenstanders met een hoog niveau te wachten dan hij met Ajax zal treffen in Europees verband. Kijk naar de wedstrijden tegen AC Milan, Internationale, Juve, Napoli en de beladen derby tegen Lazio. Genoeg uitdagingen dus voor hem bij Roma.

En Barcelona gaat Valdes natuurlijk niet uit de goal halen. Dat is onzin.

En Ajax speelt mooi voetbal? Uh...afgelopen seizoen niet hoor. Misschien willen ze dat spelen, maar er is een verschil tussen iets willen en iets kunnen. Ajax speelde afgelopen seizoen namelijk behoorlijk matig en was niet voor niets de kampioen van de armoede.

22 juli 2011 om 21:40

@matselinho
Je maakt jezelf belachelijk man, beter dan Valdes, doe normaal man.
Stekel is een aardige keeper, de nummer 1 van Nederland, maar bij een grote topclub zal hij nooit nummer 1 worden.
En stel dat het toch zou worden, dan zou hij na 7 wedstrijden zeker op de bank belanden.

22 juli 2011 om 21:52

Alleen de Nederlanders vinden hem een topkeeper, in de rest van de wereld wordt hij gezien als een middelmatige keeper..

22 juli 2011 om 22:24

Let even op:

Valdes is inderdaad een redelijk goede keeper, alhoewel hij Casillas nog lang niet evenaart. Verder is Roma toch een redelijke topclub? In Italië draaien ze de laatste tijd wel even mee hoor. En Steek kan echt wel de nummer 1 worden van een topclub, of is Man Utd geen topclub dan? Kijk maar, David De Gea is 20 jaar, nummer 1 van Manchester en is in mijn ogen wel slechter als Steek, en ja; Ik kijk de Liga Bbva. De Gea kan zeker wel keepen, alleen Steek heeft meer ervaring en is een stukje ouder. Het is riskant wat Manchester heeft gedaan om zo'n jonge keeper als nummer 1 te zetten. Net zoals Arsenal met die kerel Sceszny, ook 20 of jonger. Dus, Steek zou denk ik ook mee kunnen draaien bij Manchester hoor, bij City niet denk ik, want daar zit Joe Hart. Ook een geweldige keeper, maar dat boeit even niet. Dus ja, Steek kan blijven hoor. Maar het maakt voor Ajax niet echt uit. ;-) Vermeer is ook een top keeper en het wordt tijd dat hij eens wat meer speelminuten krijgt.

23 juli 2011 om 12:07

dat zegt wel iets over de andere clubs dan hoe slecht die speelde!

ik zou het een mooie transfer vinden voor stekelenburg, en inderdaad het niveau in de competitie ligt aanzienlijk hoger dan hier in nederland. en met een stekelenburg die zich goed kan door ontwikkelen daar zie ik nederland wel europees kampioen worden door stekelenburg!

lekker blijven Steekie, mss kan dat me weekend nog goedmaken

22 juli 2011 om 21:50

Ik weet niet wat beter is voor Ajax.

*steek houden, is een topkeeper in het doel, die punten pakt en die een team aanstuurt.
*steek naar Roma is voor hem een mooie transfer, en Ajax verdient nog een leuk bedrag aan hem.

Vergeet niet dat de 2de keeper van Ajax misschien ook nog wel de 2de beste keeper van de eredivisie is. Vermeer pakt Ajax ook echt wel punten. Hij is betrouwbaar in het doel, heeft reflexen en kan mee voetballen. Vermeer is ook een zekerheid in het doel.
Ik kan me Ajax Heerenveen nog herinneren. Hij had de 1-0 moeten pakken, maar daarna kreeg Heerenveen er ook echt geen bal meer in. Net zoals NEC vorig seizoen. 1-0 achter, Ajax had na 30 min met 3-0 achter moeten staan. Maar Vermeer hield bal na bal uit de goal.

Vermeer is een prima keeper, Steek is een stap verder in zijn carriere dat is zeker, maar Steek is ook een paar jaar ouder.

Ajax kan een wereldtopper in de goal hebben komend seizoen, of Ajax kan nog een dikke 5, kleine 10 miljoen verdienen en gaan spelen met een topkeeper met veel potentie.

Beide uitstekende opties voor Ajax. Hopelijk heeft Steek het naar zijn zin als hij vertrekt en ik hoop dat hij zich daar kan ontwikkelen als keeper en als persoon. Succes Steek, succes met kiezen

Ajax kan hem beter wel verkopen , anders loopt hij vorig jaar gratis weg. Stekelenburg gaat echt niet bijtekenen als Ajax zijn transfer blokkeert.

Stekelenburg moet je het gunnen en Vermeer moet nu gaan spelen. 5 miljoen blijft wel een beetje karig natuurlijk.

22 juli 2011 om 21:05

Nee maar Stekelenburg gaat wel bijtekenen als je zijn transfer door laat gaan:s?

On: Of Stekelenburg voor 9mil weg of houden want hij is de belangrijkste man als we volgend seizoen de eredivisie willen winnen en dus CL spelen. Waarom kan Ajax zijn salaris niet verhogen naar 2,5mil en volgende zomer verkopen?

22 juli 2011 om 21:15

@kneus5:

Ajax kan geen salarissen van 2.5 miljoen betalen. Dat moet je als Nederlandse club trouwens ook helemaal niet willen.

22 juli 2011 om 21:21

Ja weet ik been een beetje te optimistisch en ik denk zo van MeH oprotten en zijn salaris in dat van steek steken. Maar weet dat het er niet van komt.

22 juli 2011 om 21:23

Affelay en Suarez verdienden dat bedrag bijna hetzelfde hoor?

22 juli 2011 om 21:28

Volgens mijn bron verdien Suarez 4,2 miljoen en Affelay 2,1miljoen. Dus met affelay zit je goed.

Bron: www.loonwijzer.nl

22 juli 2011 om 21:31

Correctie, Ajax kan dat wel betalen. Nog steeds.

PSV kan dat niet meer betalen.

22 juli 2011 om 22:11

Correctie
Ajax kan dat wel betalen . Nog steeds.

Psv mag dat niet meer betalen.

El Hamdaoui verpatsen en met zijn salaris de contracten van Steek en Jan openbreken en verlengen.

Maximaal 9 miljoen voor deze keeper, waar wachten onder andere Arsène Wenger, Massimiliano Allegri en Harry Redknapp op?

22 juli 2011 om 20:54

Tottenham heeft al een nieuwe keeper gehaald dacht ik. Volgens mij Friedel van Aston Villa.

22 juli 2011 om 20:57

Harry Redknapp wacht nergens op, hij heeft Gomes al en Cudicini als 2e keeper.
Harry Redknapp zit eerder te denken aan een Fernando Llorente, Adebayor of Rossi.

Ook Wenger wacht niet op Steek als hij al de potentiele Sceszny en daarachter een Fabianski heeft.

22 juli 2011 om 21:05

Wenger moet ook een keer gaan presteren. Dan moet je een top keeper hebben en geen potentiële top keeper of Fabianski, die ik ook een stuk minder goed vindt als Stekelenburg. Met Stekelenburg heeft hij voor de komende 10 jaar een top keeper. Voor maar 9 miljoen. Ik zou het wel weten.

22 juli 2011 om 21:05

Ja, en FC Zwolle haalt 'm niet omdat Diederik Boer en Leon ter Wielen er zitten, kom op zeg. Gomes is geflopt en Cudicini is een redelijke reservekeeper, Sczesny moet lekker verhuurd worden aan Wolverhampton Wanderers(en dat meen ik, ik vind hem talentvol maar nog niet zeker genoeg als eerste keus voor een titelkandidaat in Engeland) en Fabianski heeft de vaardigheden, maar de rest niet. Stekelenburg heeft alles en kost waarschijnlijk dus 7 miljoen euro, dat is een jaarsalaris van 2 spelers voor een Engelse club voor een speler die punten voor je pakt. Ben ik de enige die het van deze kant bekijkt?

22 juli 2011 om 21:10

Je hebt voor een gedeelte gelijk hoor Cashencarlo, ik moest lachen om je 1e zin trouwens.

Gomes is niet geflopt, heeft blunders gemaakt maar tegelijkertijd ook Tottenham vaak geholpen. Dit seizoen was voor hem een seizoen om snel te vergeten, net zoals die van Cesar. Maar zowel Gomes als Cesar hebben bewezen hele grote keepers te zijn.

Sczesczny zie ik ook niet bij de Wolves spelen, die hebben al Hennessey.
Klopt dat hij verhuurd moet worden en dat Arsenal een echte doelman nodig heeft, maar ik weet niet of Stekelenburg met open armen ontvangen wordt door de Gooners.

22 juli 2011 om 21:07

Inderdaad, vooral Arsenal, die hebben toch toppers nodig en Stekelenburg is er echt een. Voor 9 miljoen heeft hij een keeper die bij de beste van de wereld hoort.

22 juli 2011 om 21:08

Milan gaat waarschijnlijk voor of Viviano of voor niemand aangezien het geld opeens niet meer op de rug groeit nu Berlusconi een klein boetetje heeft gekregen

22 juli 2011 om 21:57

Inderdaad, ik begrijp er ook niks van. Hij heeft een geweldig WK gekeept, een paar zeer goeie wedstrijden in de CL (kijk tegen Real) en voor zijn blessure ook een zeer goed seizoen in de Eredivisie gekeept. En als je dan kijkt wat er bij Arsenal en AC Milan in de goal staat. Gewoon drama keepers. Ik zou de Steek dan ook graag bij Milan, Arsenal of Liverpool keepen. Alleen Liverpool heeft al een goeie keeper.

Mooi! Ik gun het Maarten echt van harte maar jongens wat hoop ik dat het gewoon allemaal afketst en hij gewoon nog lekker een paar jaartjes in Amsterdam blijft!

God, and the soap goes on.. Stekelenburg naar Roma? Seizoen 2.

Was Roma niet bereid om rond de 6-7 miljoen te bieden terwijl Ajax 8 miljoen wou?
5 miljoen is peanuts, moet Ajax gewoon niet accepteren ongeacht of het Roma is of niet.
Dan loopt hij maar transfervrij weg, Stekelenburg kan Ajax helpen de volgende ronde van de CL en daarmee verdien je al meer dan 5 miljoen. Ook kan hij Ajax gewoon kampioen laten worden.

Het is 8 miljoen of niks. Stekelenburg komt er wel, ik denk dat elke topclub wel een transfervrije doelman als Stekelenburg wil. Wie weet als stand-in voor Casillas bij Real zoals Dudek.

22 juli 2011 om 21:02

Waarom als stand-in? Een keeper met de kwaliteiten van Stekelenburg moet gewoon in de basis staan!

22 juli 2011 om 21:05

Natuurlijk, de grote Maarten Stekelenburg knikkert zo koekenbakker Iker Casillas uit de basis van Real.

Of bedoel je het anders? Natuurlijk is hij een keeper die in de basis hoort te staan, maar hij mag niet zeuren als hij als stand-in gaat dienen bij een club als Barcelona of Real.

22 juli 2011 om 21:10

Hij bedoeld dat hij niet genoegen moet nemen met een club waar hij 2e keus word, zoals Real / Barca / Chelsea e.d.

Het is jammer dat Man Utd. de Gea heeft gekocht want ik had hem echt graag daar willen zien spelen

22 juli 2011 om 21:10

Bedoel het tweede ja;-)
En hij mag wel zeuren als hij als stand-in bij Barca of Real gaat dienen, ondanks datie dan dagelijks met de beste spelers ter wereld traint, een basisplaats bij clubs als Chelsea of Inter zou veel beter zijn.

Hoewel Roma best een mooie een club is, waar grote spelers gespeeld hebben en nog spelen, had ik toch gehoopt voor Stekelenburg dat hij naar een nog grotere club zou kunnen. Ik gun hem het allerbeste, en financieel zal hij er zeker op vooruit gaan en hij komt in een betere competitie te spelen. Ook is Roma qua selectie sterker dan Ajax; maar ik verwacht niet dat Roma echt om de prijzen gaat strijden komend jaar. In de Europa League weet je het natuurlijk nooit; maar in Italië verwacht ik niet dat ze mee doen tot het eind voor de titel.

22 juli 2011 om 23:15

@ahmedhossam

Dan zou ik de eindstanden van de laatste 10 jaar maar even gaan opzoeken en dan terug komen.

In de laatste 7 jaar 5x 2de en 2x 6de. Dus hoezo spelen niet op de prijzen in Italie?

De club speelt met grotere regelmaat van de klok in de CL als Ajax hoor. En aangezien er nieuwe eigenaar met bakken met geld zit is daar denk ik in de toekomst een flink stuk meer mogelijk.

23 juli 2011 om 02:33

Dat weet ik, maar ik zeg toch dat ik niet verwacht dat ze meedoen om de prijzen. Zeg toch niet dat ik het zeker weet.

Bovendien werden ze in de laatste 3 jaar 2x 6de... dat is ineens een stuk mindere statistiek.

23 juli 2011 om 10:58

@ahmedhossam

En Ajax? 1x in de laatste 7 jaar kampioen? Net zo veel statistiek.

Feit is dat de Italiaanse competitie een stuk sterker is dan de Nederlandse. Zijn gewoon feiten.

Maar tijd zal het leren of Stekelenburg vertrekt.

Stekenlenburg teken gewoon 2 jaar bij, die topclub komt nog wel, beter wachten totdat Casillas of Reina klaar is dan kan hij het overnemen.

22 juli 2011 om 20:58

Hij is zowat even oud als Casillas...?

22 juli 2011 om 21:13

Stekelenburg is 23 dagen jonger dan Reina en maar anderhalf jaar jonger dan Casillas dus of dat het nou waard is

Vijf miljoen euro vind ik wel heel erg weinig voor Maarten. Ondanks dat hij een contract heeft voor een jaar is het echt wel een goede keeper. Als ik Ajax was zou ik Maarten houden als Roma niet hoger gaat dan 5 miljoen euro. Dan zou ik hem volgend jaar gewoon gratis de deur uit laten lopen, dan heeft hij dit seizoen nog veel voor je kunnen betekenen, en die 5 miljoen die je dan misloopt maakt ook niet zoveel uit ivm wat hij voor je kan betekenen.

Roma, met een rijke zakenman aan het roer, moet gewoon niet gierig doen en betalen, en anders jammer dan. Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Ik verwacht wel dat ze eruit gaan komen komende week
Hoorde tevens dat ASR 5 miljoen wil betalen en verspreiden over 4 jaar.
9 miljoen is een mooie bedrag voor ajax

22 juli 2011 om 23:15

Kijk en wat moeten wij daarmee, verspreid over 4 jaar? gewoon 9 mio ineens en anders gewoon niks klaar.
Kopen op afbetaling komt gewoon rente bij, moeten wij als burger ook, dus reken maar 10-15 procent dan

Die 9 miljoen betalen of naar een andere keeper zoeken, hoop dat hij blijft zodat we er nog minimaal 1 jaar van kunnen genieten en hem een waardig afscheid kunnen geven zoals hij verdient. Ik hoop dat Ajax zo blijft onderhandelen en niet eerder genoegen nemen voordat ze het maximale er uit hebben gehaald.

Ben blij dat het tot geen akkoord is gekomen, Roma is bezig met een leuk project maar Stekelenburg verdient over 1 of 2 jaar gewoon een absolute topclub, dus gewoon lekker bij je club blijven, bijtekenen met een gelimiteerde transfersom en klaar.

Ik snap Ajax echt niet, eerste was het minimaal 12 miljoen en nu opeens 8 en roma biedt maar 5 miljoen. Een echt technisch directeur of club zou zeggen. Niks ervan, is het volgende bod ook niet serieus, dan komt er gewoon geen transfer. En niet elke dag praten over die halve miljoen meer die Roma biedt. Wedde dat het 6,5 miljoen wordt(veel te weinig) omdat Blind zich laat overhalen en omdat het zo lang duurt. Gewoon je poot stijf houden, leer dat eens.

22 juli 2011 om 23:17

Wat dat betreft was v Geel weer een hele goede daar in, en munsterman nu ook, die houden gewoon vast aan hun prijs

23 juli 2011 om 00:03

Helemaal gelijk heb je vriend!

Stekelenburg is een keeper met exceptionele kwaliteiten. Hij is al zo ver in zijn ontwikkeling dat hij eigenlijk geen/weinig blunder maakt en die punten pakt, zowel op nationaal als internationaal niveau. Geweldig hoe hij zich opstelde tegen Kiev.... want ja de Steek stond er toch ff en loodste ons naar de CL afgelopen seizoen. Tegen Milan was hij fantastisch en tegen Madrid.... pfff fenomenaal!! Fantastisch WK gespeeld! Nee de Steek is echt veel meer waard dan 5 miljoen. Ik vind dat hij zo'n 10 miljoen waard is door zijn 1-jaar contract. De Gea bijvoorbeeld is een groot talent en een goede keeper, maar straalt geen zelfverzekerheid uit in mijn opzicht. Niet voldoende iig!

Hopelijk leert Ajax nou echt eens van haar fouten. Suarez was ook al zo'n voorbeeld. 'slechts' 26 miljoen incl. die bonussen en hij is nu gewoon een grote held daar in Engeland. Damn... leer echt eens!

Hopelijk blijft hij. 9 miljoen is een redelijk mooi bedrag voor een keeper, maar als je ziet dat Neuer ook een aflopend contract had en toch 20 miljoen opleverde voor Schalke, de Gea ook 20 miljoen kosten en Chelsea 9 miljoen neerlegt voor een keeper die zich net één jaartje bewezen heeft mag Ajax ook rond de 15 miljoen vragen. Dat zullen ze helaas niet doen. Waarschijnlijk zullen ze met een bod rond de 10 miljoen genoegen nemen. Maar Ajax mag ook wel weer eens meer gaan vragen voor hun spelers. Ik weet dat PSV fans het hier niet mee eens zullen zijn, omdat Ajax altijd al meer krijgt voor hun spelers. Maar als je ziet hoe bijvoorbeeld Porto, Benfica en Santos torenhoge bedragen vragen en het vaak ook nog betaald word mag Ajax dat ook wel gaan doen. De spelers die bij Ajax uit gegroeid zijn tot toppers en daarna verkocht zijn doen het meestal heel goed. Waarom dan geen 40 miljoen voor Eriksen? Waarom geen 15 miljoen voor Stekelenburg?

In mijn ogen kan Ajax er alleen als verliezer uitkomen in dit scenario.
-Of Stekelenburg gaat weg. Dan heb je in Vermeer een prima vervanger, maar hij is echter wel blessuregevoelig(voor een keeper) en daarachter heb je dan niet meer een keeper van het niveau Vermeer en die kan je ook niet meer halen voor de bank(vrees ik).
-het 2e scenario is dat Stekelenburg blijft en vermeer dus nog een jaartje op de bank moet, terwijl hij onder vbasten basisspeler was en vorig seizoen ook aan het echte werk mocht ruiken. Een keeper als Vermeer moet gewoon spelen, anders stagneert z'n ontwikkeling. Dus dan is er een kans dat Vermeer weg wil!

Het kan natuurlijk ook dat ik er helemaal naast zit en dat Vermeer prima nog een jaar op de bank wil doorbrengen of dat Piet Velthuizen komt als 2e keeper(indien Stekelenburg vertrekt).

22 juli 2011 om 21:11

Vermeer is helemaal niet blessuregevoelig.
Alleen omdat hij vorig jaar een lange blessure heeft, is hij gelijk blessure gevoelig? Dit was gewoon een ongelukje op de training, kan iedereen overkomen.

22 juli 2011 om 21:23

Ik dacht dat hij daarvoor ook al een keer een vervelende blessure had gehad. Mijn fout dan!

Roma IS over 2 a 3 jaar een topclub, mark my words.... EN nu al, geen Barca, Manutd niveau, maar meer te vergelijken met een Valencia of Arsenal, Roma doet daar Echt niet voor onder dus als die laatste 2 topclubs zijn, is de club in de mooiste stad ter wereld dat zeker ook

9 miljoen en allebei ophouden met kinderachtige spelletjes, geen 5mil, 15mil, gewoon die deal beklinken voor 9mil, hoe moeilijk kan t zijn voor n topkeeper 9mil neer te leggen?????

22 juli 2011 om 21:13

Snap dat gejammer ook niet van Sabatini, geen goed signaal naar je evt nieuwe keeper ook vind ik. Steek zou volgens mij juist goed bij het nieuwe Roma passen, aanvallende spel ligt hem wel.

23 juli 2011 om 01:33

Aanvallend spel ligt hem wel????? Leg uit...

Gun die jonge toch een transfer hij heeft veel voor ajax gedaan en met nog een 1 jarige contract kunt je beter 5 mil pakken. Vermeer is een uitstekende vervanger waarbij ajax niet zwakker word.

22 juli 2011 om 22:25

Natuurlijk en zullen we Toivonen ook in de aanbieding doen voor 3 miljoen , Lens voor 2 miljoen , Isaksson kan ook wel voor een half miljoen weg.
Bij Twente doen we Douglas en Ruiz in de aanbieding voor 4 miljoen de man en Luuk voor 3 miljoen.

Of is het gewoon de kift van Twente en Psv aanhangers dat ze vinden dat Ajax alles maar voor een appel en een ei de deur uit moet doen?
Negen miljoen voor Stekelenburg vind ik nog niet te veel.
Blind moet hem een contract onder zijn neus duwen van 2 1/2 miljoen per jaar voor nog eens 5 jaar met een gelimiteerde transfersom van 15 miljoen. Dat kan de echte top nooit afschrikken en anders blijft hij gewoon zijn gehele keepersleven bij ons.

22 juli 2011 om 22:38

en als die volgend jaar transfervrij de deur uitloopt ? heb je niets.

overig ben ik wel met je eens dat ajax hem een dik contract moet aanbieden want zo man kan voor de titel zorgen.

maar hij wil zelf graag weg nu, dat is het lastige eraan.

22 juli 2011 om 22:46

Hij zal best een avontuur aan willen gaan maar hij heeft het prima naar zijn zin bij Ajax dus hij zou het leuk vinden , maar hoeft zelf niet perse.
Tenminste dat heeft hij zelf iedere keer gezegd.
Dat is dus iets heel anders dan graag weg willen.

gelukkig dat er nog geen deal is.
ik hoop dat hij blijft.
hij is met afstand de beste keeper van de eredivisie.
hij is denk ik zo'n 20 miljoen waard.

Stekelenburg zal waarschijnlijk zijn contract ook niet gaan verlengen of er moeten harde afspraken gemaakt worden en een vast transferbedrag in zijn contract gezet worden , heeft zoveel voor Ajax betekent en Ajax zal hem echt niet tegenhouden als hij echt naar Roma wil.

9 miljoen is een mooi bedrag voor Ajax en voor Roma , voor Kameni die ik beduidend minder vind hadden ze sowieso hetzelfde of wel meer moeten betalen.

Als hij Stekelenburg zou komen krijgen ze echt een goede ploeg hoor. Ik heb Vucinic eruit gelaten omdat ik denk dat hij weggaat.

Stekelenburg
Burdisso
Juan
Heinze
Angel
Perrotta
Simplicio
Lamela
Totti
Borriello
Bojan
22 juli 2011 om 21:36

Heinze centraal
Waar is De Rossi ?

Sorry maar ik kan je opstelling niet serieus nemen.

Naast stekelenburg zal waarschijnlijk ook vertonghen Ajax verlaten. Ik verwacht naar een Engelse topclub. Engelsen zijn altijd laat met het halen van spelers. Helaas vertrekken er dan weer 2 toppers naar het buitenland, hetgeen niet goed is voor de erdedivisie maar helaas onontkoombaar.

Sneu voor Stekelenburg dat Ajax hem zijn transfer niet gunt.. 5 miljoen voor een keeper met een 1 jarig contract is een uitstekend bedrag.

22 juli 2011 om 21:35

Neuer ging voor 22 miljoen, en zijn contract liep aan het einde van dit seizoen ook af.

22 juli 2011 om 22:06

Is de transferdeadline al voorbij? En stop trouwens gewoon met dat gejammer over niet gunnen, ajax wil 8-9 milj, dat weet roma dus moeten ze niet zeuren maar betalen (sneu dat roma dat niet wil betalen)

22 juli 2011 om 22:51

Ik vind hem meer waard dan €5 miljoen. Hij heeft zich bewezen op de internationale voetbalvelden bij Ajax en het Nederlands Elftal. Ik zat zelf te denken aan €8,5 miljoen of iets in die richting.

Ik vind het jammer dat Wenger vertrouwt op de potentie van Szczesny, en het zelfde geld voor Saf die toch voor de toekomst heeft gekozen met De Gea, ander stond Stekelenburg gewoon in Engeland onder de lat.

Neuer van Schalke had ook contract voor 1 jaar en die ging voor 22 miljoen naar Bayern, Maarten doet echt niet onder van die jongen en bij Roma zit nu een rijke man dus ik zou minimaal 15 miljoen vragen.
Anders ff Anzhi bellen ?

Dat komt dus rond.

Het zal wel iets van 8 miljoen euro worden. Een goed bedrag voor een keeper (!) met een 1-jarig contract. Verder is dit eigenlijk ook wel het beste voor alle partijen. Ajax moet sowieso toch een keer afscheid nemen van Stekelenburg. Dan is dit dus een ideaal moment. Vermeer is er namelijk klaar voor. Voor Kenneth is dit dus ook mooi nieuws en Maarten heeft een nieuwe uitdaging. Hoewel ik het nog steeds jammer vind dat hij naar Italie gaat. Had hem aankomend seizoen veel liever bij een club als Tottenham of Valencia onder de lat zien staan.

22 juli 2011 om 22:58

Italiaanse competitie zit wel weer in de lift.

Inter heeft een coach gekregen die aanvallend wil spelen. Clubs als Juventus en Roma zijn zich heftig aan het versterken met spelers als Bojan en Vidal, en willen ook beide aanvallend gaan voetballen.de coach van Juventus wil zelfs 4-2-4 gaan spelen en Luis Enrique wil natuurlijk een Barcelona II maken van Roma.

Milan is ook sterker en jonger geworden in vergelijking met vorig jaar en Napoli en Palermo zijn tot op heden ook hun sterspelers nog niet kwijt.

Denk dat het best kan meevallen volgend jaar!

Ondanks dat ik het zonde gaat vinden dat Stekelenburg gaat vertrekken moet ik wel zeggen dat het voor het Nederlands 11-tal beter is.

Zodra Vermeer gaat keepen kan van Marwijk er niet meer om heen.
Dan heb je Stekelenburg en Vermeer/vorm als 2/3e keeper

Zou een goeie keeper zijn voor Roma maar ik hoopte toch op een overgang naar Arsenal.
Steek is een goeie keeper en moet iig een stap hoger om door te kunnen groeien.

Als AS Roma niet verder wil dan 5 miljoen, dan moet Ajax hem gewoon houden. Dan moet Ajax met Stekelenburg aan tafel gaan voor een contractverlenging. Maar als hij z'n contract niet wil verlengen, dan niet. Dan gaat hij volgend seizoen gratis de deur uit. Ajax moet wel Vermeer dan als 1ste doelman plaatsen om nog meer ritme en ervaring op te bouwen. Maar Ajax moet ook met Vermeer aan tafel gaan voor een contractverlenging. Z'n contract loopt tot 2013. En in 2012 kan hetzelfde dan gebeuren als wat er nu met Stekelenburg is.

9 miljoen is wel te veel vind ik voor een keeper met maar 1jarige contract. 7 miljoen vind ik de max en dat zal hem waarschijnlijk ook gaan woorden denk ik.

22 juli 2011 om 22:27

@ Gerrardsilva

Hoe kun je nu in godsnaam beweren dat 9 miljoen te veel is als er voor Neuer (had ook contract tot 2012) 22 miljoen euro wordt betaald? Ik vind 8/9 miljoen euro een mooi bedrag voor Stekelenburg en in principe is dat ook behoorlijk veel geld voor een keeper. Maar nogmaals, als er dergelijke bedragen worden neergeteld zoals voor Neuer dan kun je niet zeggen dat 9 miljoen euro voor een topkeeper als Stekelenburg te veel is.

22 juli 2011 om 22:51

Voor een Neuer wordt er zoveel geld betaalt omdat hij jonger is, bijna net zo veel ervaring heeft als Stekelenburg op CL heeft die zelfs meer ervaring , Duits international is en hij was de capitain van Schalke en stond nog in de halve finale van CL waar hij zijn team meerdere keren op de been hield. Daar komt nog ben Bayern een concurrent van Schalke waardoor ze meer moeten betalen dan andere team.
Ik wil hiermee Maarten niet naar beneden halen want ik vind hem zeker een topkeeper.

23 juli 2011 om 01:27

Neuer is maar twee jaar jonger op het moment en heeft niet meer cl ervaring want Stekelenburg heeft al vroeger vier seizoenen cl gespeeld ( 2002-2006 ). En Stekelenburg is international van Nederland de WK finalist ( hadden we met name aan zijn goede wedstrijden en Sneijder te danken ). En heb je wel de wedstrijden tegen Real Madrid gezien waar die echt de grootste nederlaag aller tijden in de historie van de cl heeft voorkomen ( zoveel hield die er uit ). Mourinho vroeg zelfs naar zijn shirtje na de wedstrijd: zo erg was die onder de indruk. Dan tegen Milan waar die een onmogelijke redding maakt op de lijn op de inzet van Pirlo. De thuiswedstrijd en uitwedstrijd tegen Auxxere met een paar super reddingen en de eerste wedstrijd tegen Anderlecht waar hij de eerste wedstrijd drie zekere doelpunten voorkwam. Verder stond die er ook nog tegen Finland in die wedstrijd waar Finland 5 open kansen kreeg en hij telkens de redding bracht. En meerdere interlands. Ook in de eredivisie heeft die een meer dan uitstekend seizoen gekeept en was die de minst gepasseerde doelman. Bovendien is Neuer nog vak genoeg op een foutje te betrappen zoals de tweede wedstrijd tegen Man united en de laatste paar interlands met Duitsland zoals tegen Azerbeidzjan. en heeft die ook al weer zijn eerste blunder bij Bayern te pakken. Dus ik zou niet weten waarom Neuer beter is. En hier de link met de fout van de man van 22 miljoen: watch?v=ma_xvuptida. Een youtube link.

@drizzy

De Rossi gaat weg man en Heinze ja centraal wie gaat daar anders spelen?

Let even op 'valdes256':

Valdes is inderdaad een redelijk goede keeper, alhoewel hij Casillas nog lang niet evenaart. Verder is Roma toch een redelijke topclub? In Italië draaien ze de laatste tijd wel even mee hoor. En Steek kan echt wel de nummer 1 worden van een topclub, of is Man Utd geen topclub dan? Kijk maar, David De Gea is 20 jaar, nummer 1 van Manchester en is in mijn ogen wel slechter als Steek, en ja; Ik kijk de Liga Bbva. De Gea kan zeker wel keepen, alleen Steek heeft meer ervaring en is een stukje ouder. Het is riskant wat Manchester heeft gedaan om zo'n jonge keeper als nummer 1 te zetten. Net zoals Arsenal met die kerel Sceszny, ook 20 of jonger. Dus, Steek zou denk ik ook mee kunnen draaien bij Manchester hoor, bij City niet denk ik, want daar zit Joe Hart. Ook een geweldige keeper, maar dat boeit even niet. Dus ja, Steek kan blijven hoor. Maar het maakt voor Ajax niet echt uit. Vermeer is ook een top keeper en het wordt tijd dat hij eens wat meer speelminuten krijgt.

sjongejonge wat een gezeur zeg! Dat AS Roma mag blij zijn dat ze een keeper zo goed als maarten kunnen halen voor 8 á 10 miljoen ofzo. 5 miljoen, kom op zeg 5 miljoen betaal je tegenwoordig al voor een keeper als Issakson!

Dus ze vinden Stekelenburg niet goed genoeg om meer dan 5 miljoen voor te betalen, maar wel goed genoeg om eerste keeper te worden bij hun potentiële topclub?

Beetje scheef, wat willen ze nou? Spelen op topniveau of keepers ter waarde van 5 miljoen euro?

Als Ajax niet de hoofdprijs wil betalen voor Dost, dan komt het verwijt dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, moeten ze niet zeuren als de transfer niet doorgaat etc. Weinig mensen die het toen hadden over het gunnen van een transfer voor Dost. Terwijl die arme jongen al heel zijn leven in pyjama van Ajax slaapt.

Stekelenburg verdient zeker een mooie transfer en ik vind Roma een mooie club. Niet de absolute top, helaas, maar toch een mooi avontuur. Rome lijkt me een prima stad om te wonen en de Serie A biedt toch een hoop aansprekende tegenstanders.

Hoop en verwacht ook wel dat de transfer uiteindelijk rondkomt. Dat soort onderhandelingen nemen toch altijd wat tijd in beslag. Zie ook Strootman, Mertens, onze Ijslandse vriend, Wijnaldum etc etc.

22 juli 2011 om 23:17

Tja, als Roma niet het juiste bedrag op tafel wilt leggen dan niet. Daarnaast lijkt het mij niet meer dan logisch dat Ajax niet akkoord gaat als er geen keiharde bank garanties zijn. It's as simple as that.

Ben het eens als Roma Stekelenburg wil hebben dan moeten ze dat bedrag van 8 a 9 miljoen euries betalen, klaar!

Ben een Roma fan en dat bedrag is nog een koopje voor een geweldenaar als Steek!!

Kan daarom de meest reacties hierboeven van de Ajacieden wel begrijpen, hak de knoop door dat je hem voor de prijs welke Ajax vraagt koopt of ga opzoek naar een altijd mindere keeper dan Steek!!

Maar deze soap gaat al nu een maand onderhand zo aan de gang en dat voor alle partijen geen goede zaak!!

Steek is inderdaad wel wat meer waard als 5 miljoen. Maar ja, als Roma hem zo graag wil hebben.. Dan bieden ze van zelf wel meer hoor!

Snap niet dat Arsenal achter Maarten aan gaat. Tuurlijk is Roma een mooie club en een stap omhoog maar vind Maarten persoonlijk een geschikte Keeper voor Arsenal.

5 miljoen?? hhaha wat een grap.
Wil iemand deze keeper zo graag? Leg dan het bedrag dat om zijn nek hangt op tafel en je mag hem hebben. Zo niet, wegwezen dan! zo simpel is het!

Steek is een geweldige keeper die zich al op topniveau heeft bewezen. Hij is min. 10 miljoen waard. Ajax moet tonen dat het ook ballen heeft en de hoofdprijs voor hem vragen.

@dani.alvess

Hoezo? Bij Arsenal hebben ze Szczesny, van 21 jaart, die het al geweldig deed tegen Barca. Dus ja, ik dacht eerder Manchester. Maar die hebben al gekozen voor De Gea.

Dit is een zelfde geval als met Fer en FC Twente. De clubs willen geen dikke transfersom neerleggen voor een speler die maar een 1-jarig contract heeft. Daarnaast is Stekelenburg ook nog eens een keeper die in de markt een lagere waarde vertegenwoordigd, wat ik overigens gek vind.

23 juli 2011 om 00:09

@ Cpassv

Het is niet helemaal te vergelijking met de situatie van Feyenoord en Twente inzake Fer. Ajax hoeft niet te verkopen, het is geen financiele noodzaak zoals bij Feyenoord het geval is. Vergeet ook niet dat Roma schijnbaar moeite heeft om de nodige bankgaranties te regelen. Nu heb ik zo het idee dat het daar meer vanaf hangt, en terecht we zijn natuurlijk niet van het fonds.

Als het aan mij ligt gaat die hele deal niet door, dan maar het riscico lopen dat hij transfervrij de deur uitloopt. Mocht je mede door hem de titel prolongeren en/of ver komen in de Champions League dan is zijn transfervrije status goed gecompenseerd.

@crudboot Szczesny Keepte zeker een goede Wedstrijd tegen Barca maar 1 goede Wedstrijd Keepen Win je nog geen prijzen mee. Overigens was het het gewoon een persoonlijke Bericht van mij Dat ik Maarten gewoon liever zie bij Arsenal dan bij As Roma . Manchester was trouwens ook een hele mooie club voor hem geweest

Ik snap AS Roma echt niet meer hoor, een beetje denken dat je één van de beste keepers ter wereld kan krijgen voor 5 miljoen. Dan heb je echt behoorlijk mis. Nu hebben ze genoeg geld voor investeringen om weer een topploeg op te bouwen en dan willen ze niet voldoen aan de vraagprijs.

Op dit moment mag er dan nog wel geen akkoord zijn ik verwacht wel dat de clubs er uit gaan komen, dit is een mooie stap voor Stekelenburg verder in zijn carriere. As Roma zou hem heel goed kunnen gebruiken willen ze ook weer een club worden die bovenin mee gaan draaien voor de prijzen. Ik hoop dat de deal komende week wel afgerond word.

Dit is juist een goede stap voor Stekelenburg. Op dit moment heeft nagenoeg iedere Europese topclub al
een goede keeper op doel staan. En kijk maar naar Edwin van der Sar. De overstap van Juventus naar Fulham was ook raar, maar kijk eens waar hij uiteindelijk nog terecht is gekomen.
Dus ik snap goed dat Stekelenburg wil verkassen.

Ajax kan nu nog een bedrag aan hem overhouden, maar eerlijk gezegd vind ik 9 miljoen voor een keeper met slechts nog 1 contractjaar erg veel. Als Ajax hem behoudt loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Dat is duidelijk want Stekelenburg wil een volgende stap maken heeft hij meermaals aangegeven.

5 miljoen voor stekelenburg? De clubs zijn door het dolle heen. Er wordt voor Belgische spelers, met alle respect, met geld gesmeten (courtois 9 miljoen, Witsel 9 miljoen, Lukaku 20 miljoen binnenkort) en voor Nederlandse internationals wil men 5 miljoen dokken. Ookal voor De Jong.

Ik gun het hem zo maar ik lig hier ziek van.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren