Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik kwam naar Engeland om prijzen te winnen'

Laatste update:

Het is nog onduidelijk welk tenue Samir Nasri komend seizoen om de schouders draagt. Het contract van de middenvelder met Arsenal loopt over een jaar af en de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis liggen stil. De Frans international won in zijn loopbaan nog geen enkele hoofdprijs en dat zit hem dwars. Manchester City en stadsgenoot Chelsea houden de situatie van Nasri in de gaten.

/

"Alle voetballers verdienen veel geld", vertelt Nasri zondag in the Guardian. "Het belangrijkste is om een mooie carrière mee te maken en prijzen te winnen. Als je geen prijzen wint, dan kun je nooit aanspraak op de Gouden Bal maken. Ik kwam naar Engeland om prijzen te winnen, omdat ik nog nooit wat heb gewonnen." Nasri won met Olympique Marseille alleen de opgeheven Intertoto Cup, in 2005. Een jaar eerder won de 24-jarige middenvelder met Frankrijk Onder-17 het EK.

"Ik wil prijzen winnen", herhaalde Nasri. "Ik voetbal omdat ik van deze sport houd en ik wil nu weten hoe het voelt om prijzen te winnen. Samen een prijs winnen, dat is de essentie van een teamsport." Arsenal wacht al zes jaar op een prijs. Het gebrek aan succes is onder meer de reden dat collega's als Denilson en Cesc Fàbregas niet onwelwillend staan tegenover een vertrek uit het Emirates Stadium.

Waar speelt Samir Nasri komend seizoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat Clichy en Fabregas vertrekken, maar dat Nasri blijft. En dit hoop ik ook echt voor Arsenal. Ik vind Clichy een hele sterke speler (vooral omdat hij zo snel is) en over Fabregas hoef ik natuurlijk niets te zeggen. Als ook Nasri dan nog eens vertrekt, dan wordt het wel heel moeilijk voor Arsenal!

Wenger zich snel gaan roeren op de transfermarkt, anders komt er een complete leegloop bij Arsenal. Hij houdt al jaren vast aan dezelfde filosofie, daar moet hij ook een keer vanaf durven stappen. Er wordt ontzettend mooi voetbal gespeeld, maar de prijzen blijven al jaren uit! Fabregas vertrekt deze zomer nog wel naar Barcelona en ook Clichy is als je de berichtgeving mag geloven al bijna rond met Man City. Ik vrees dat het weer een teleurstellend seizoen wordt voor The Gunners.......

Ik snap niet dat Barcelona zoveel miljoenen uit wil geven aan spelers. Ze hebben een goede team, dat CL waardig is. Ook voor de titel doen ze volgend seizoen gewoon mee. Lijkt wel of ze gewoon spelers kopen voor de heb. Als ik me niet vergis hebben ook zij een flinke schuld. Misschien wat geld gebruiken om die schuld af te lossen. Als je al zo'n wereld elftal hebt hoef je je niet te versterken lijkt me. Ik verwacht dat als ze serieus voor Fabregas gaan, dat Afellay volgend seizoen bij Arsenal te zien zal zijn.

3 juli 2011 om 09:40

Als het gaat om de elf spelers die beginnen heeft Barcelona waarschijnlijk het sterkste elftal van Europa. Echter als je naar de bank kijkt is het duidelijk dat een Real Madrid er veel meer kwaliteit heeft zitten. Voor europese topteams is dit van groot belang. Met deze potentiele aankopen wil Barca ervoor zorgen dat ze goed gedekt zijn voor de grote hoeveelheid wedstrijden die er gespeeld moet worden en tevens halen ze vervangers (in de toekomst) voor spelers die wat ouder worden (bv cesc voor xavi).

3 juli 2011 om 11:34

Tja ik vind het een beetje tegelijkertijd een zwakte en sterkte van Barcelona dat ze geen brede bank hebben (gehad)...aan de ene kant verzwakt de ploeg behoorlijk wanneer er twee of drie basis spelers wegvallen, aan de andere kant heb ik sterk het gevoel dat omdat de verhoudingen binnen de selectie zo duidelijk zijn geweest er ook een zekere rust heerst binnen die groep. Iedereen weet zijn plaats en daarom is er ook weinig gezeur geweest.
Als je ziet hoe fanatiek de bank altijd is wanneer er weer eens wordt gescoord dan weet je dat het qua sfeer super zit binnen zo'n team. Nu jonkies als Bojan en Thiago wat ouder worden beginnen die langzaam naar meer speeltijd te verlangen en denk ik dat het belangrijk is dat er wat wisselingen plaats vinden om de groep fris en gretig te houden. Het is volgens mij geen toeval dat bijvoorbeeld ook gasten als Hleb en Gudjohnson de afgelopen jaren weg zijn gegaan, en hetzelfde gevoel krijg ik nu met Milito en in iets mindere mate Maxwell.

3 juli 2011 om 12:38

Madman ga eens weg met die smoesjes... Alsjeblieft zeg, dat is zo'n onzin, net als die spuitjes die Messi in z'n kont moest krijgen om twee centimeter te groeien die Barcelona wel wilde betalen. Lief van Barcelona zeg!!!

Daar gaat het dus echt niet om bij Barcelona, dat is gewoon een reden erbij gezocht door een aantal fans die weer door anderen wordt overgenomen. Barcelona wil gewoon terug wat ooit vanhaar was en wil hiermee een signaal afgeven dat Barcelona meester is, dus dan wil het ook altijd haar zin. Niks zoveel wedstrijden, vorige jaren hebben ze het ook gered, dus waarom volgend jaar niet? Je zou cesc verpesten om hem naar Barcelona te laten gaan. Cesc hoort bij Arsenal, hij is een speelbal voor Barcelona.

Als nu Cesc wordt verkocht aan Barcelona voor een te laag bedrag heb ik een naar gevoel over Bellerin en die andere die ze in de loop van het seizoen hebben gehaald. Straks willen ze ook nog Miquel kopen over een paar jaar omdat die geboren is in Barcelona.

Ziek word ik van Barcelona, dat prestigegedrag. En iedereen die maar blijft geloven dat het gaat om de speler...

3 juli 2011 om 13:40

@ Ocanada

En jij maar geloven dat het niet om de speler gaat. Hoezo is fabregas nou weer een speelbal van Barcelona. Fabregas isopgegroeid bij de club, kent het spelletje en is de perfecte vervanger voor xavi. Waarom mogen ze hem dan niet halen? Er is op dit moment geen betere vervanger voor xavi dan Fabregas. En dat het de afgelopen jaren goed is gegaan is geen garantie voor de toekomst. Het kan zomaar zijn dat xavi opeens wegvalt met een blessure, en dan? Dan maar hopen dat de jeugd evenveel brengt als wat xavi doet? Dat kan en mag je niet verwachten van die jonkies. Daarom kan je het betse Fabregas halen en lekker rouleren. Als je het einde van het seizoen van Barcelona ff bekijkt zag je dat ze erdoor heen zaten. Het geluk zat hem erin dat ze vroegtijdig kampioen werden en hierdoor spelers rust konden geven voor de CL finale.

En wat je zegt dat Barcelona wil laten zien dat ze heer en meester zijn slaat natuurlijk nergens op, een club haalt zoiezo spelers om het team zo goed mogelijk aan te vullen en dat doet barca met Fabregas.

3 juli 2011 om 14:32

Ocanada,

Smoesjes? ja als Arsenal-supporter kan je het wel als smoesje wegschuiven en vervolgens een hoop onzin uitkramen.

Je komt niet erg geloofwaardig over als je gaat roepen dat Barcelona Cesc terug wil omdat hij ooit ''van haar'' is geweest. Heb je hier bewijs voor? Dat hoor ik graag. Vervolgens beweer je dat Barcelona hiermee een signaal wil afgeven dat zij heer en meester is. Ja? Heb je dan een afluisterapparaatje bij Barca dat je zo goed geinformeerd bent?

Eerst zeg je dat Barca doet alsof het een recht heeft op Fabregas omdat hij ooit ''van haar'' is geweest (als jeugdspeler). Vervolgens zeg je dat Cesc verpest zou worden als hij naar Barcelona gaat omdat hij ''bij Arsenal hoort''. Pot verwijt ketel, ja.

Dat jij het beleid van Barcelona afkeurt boeit mij niet zoveel. Ik vind het wel goed. Dat ze het de afgelopen jaren goed hebben gedaan betekent niet dat je het hele proces stop moet zetten en met hetzelfde groep 10 jaar lang door moet gaan.

Nasri.
Die prijzen win je bij Arsenal, als Arsenal nou een keer de hele selectie bij elkaar houd, 1 à 2 goede spelers haalt. En niemand kwijt raakt.

Arsenal moet maar eens beter en strakker gaan inkopen willen ze nog iets bereiken. Wenger is absoluut een topcoach maar hij bouwt al eeuwen aan dit team en gaat ten koste van alle prijzen!! En de moraal zal ook niet hoog zijn dat zie je aan eigenlijke alle spelers bij arsenal.

Van persie zeurde al voor betere spelers en dat geldt nu hetzelfde voor Nasri en Fabregas

Even wakker worden en eindelijk een top verdediger en keeper binnen halen.

3 juli 2011 om 10:54

Een winnend team opbouwen met vrijwel alleen maar erg jonge spelers is vrijwel onmogelijk in de PL. Daarom kopen Chelsea en United ook altijd topspelers. Jeugdspelers zijn mentaal en fysiek nog te jong om constant om de prijze te spelen. Daarom geloof ik ook niet dat NL jeugdspelers naar Engeland moeten verkassen, want dit soort clubs zal altijd moeten blijven kopen om die ervaring en klasse in het 1e elftal te waarborgen. Met jeugdspelers duurt dat te lang. Uitzonderingen daargelaten.

3 juli 2011 om 12:26

United en Chelsea kopen ook niet heel veel topspelers. Als je kijkt naar Chelsea's huidige teams zijn er veel mensen die we jaren geleden gekocht toen het nog grote talenten waren. Mensen als Drogba, Essien en Malouda waren nog geen gevestigde topspelers. Lampard ook nog niet.

Je moet meer dat soort spelers kopen, zoals Nasri ook was. Echt op jeugdigde leeftijd kan wel, maar dan moet je ook Vieira's en Campbell's hebben voor die echte ervaring.

Arsenal kan weleens de verliezer van deze transferperiode worden.

Het is duidelijk dat Nasri weggaat, net zoals Clichy. Dan heb je nog de soap rondom Fabregas. En als dit drietal weggaat, dan is Van Persie ook weg.

Arsenal heeft een smak met geld, maar wat halen ze hiervoor terug ? En hebben ze met de nieuwe selectie nog steeds titelaspiraties ???

als je prijzen wilt winnen,nasri, zul jijzelf ook een keer een heel seizoen moeten presteren. Dit seizoen was je alleen in de 1e seizoenshelft briljant...zou je niet eens bij jezelf moeten nagaan of het wellicht ook door jou komt dat we weer met lege handen staan? Als jij nou een keer een heel seizoen presteert dan hadden we zeker de carling cup gewonnen en wellicht ook de competitie. Maar ook jij, nasri, liet het afweten. Dus als je enig fatsoen hebt dan zeg je gewoon, het komt ook door mij dat we naast alle prijzen vallen. Dat je eisen stelt als er moeten betere speler komen, helemaal mee eens. Maar daar is Wenger dus mee bezig. Dus dat, case closed.

3 juli 2011 om 09:27

Ehmm dit commentaar zou je beter tot Wenger kunnen richten. Dat is degene die bij Arsenal het slechts presteerd maar om één of andere reden ziet niemand dat in die voor Arsenal is. Ik begrijp er niks van.

3 juli 2011 om 10:08

Haha nou ik denk dat wij het beter weten want wij staan elke keer met bekers te zwaaien door zijn onkunde!
Dat jij Nasri de schuld geeft voor het missen van een kans is hetzelfde als Robben de schuld geven dat we het wk niet gewonnen hebben doordat hij een kans miste. Wenger heeft gewoon een zwak elftal neergezet en daardoor hebben jullie in vele wedstrijden punten laten liggen waar het niet nodig was. Dit jaat was jullie kans door de matige prestaties van de topclubs en zelfs dan worden jullie 4e.
Maar net zoals wenger zijn ook de supporters goed in excuses zoeken. Waarom vertel je ook niet even over de pech met blessures en de negatieve invloed van de arbitrage? Manneke..

3 juli 2011 om 10:26

Kijk, voor het seizoen begon had arsenal gewoon een goede selectie. Iedereen was er wel mee eens dat dit jaar wel eens het jaar kon zijn... maar dan gaande weg valt alles in elkaar, en klopt net als vorige seizoenen, maar om dan wenger de schuld van alles te geven? Zoals ik net in mijn post zei, het enige dat hem te verwijten is dat hij geen echte verdediger erbij heeft gehaald toen vermaelen geblesseerd was. Ik had vooral van de bankspelers meer verwacht, omdat zij ook daadwerkelijk beter kunnen, als je kijkt diaby die kan zo veel beter dan dat ie dit seizoen heeft laten zien. En wat te denken van rosicky..een zeer nuttige speler en toen cesc geblesseerd was vervulde hij redelijk de 10 positie en vooral arshavin viel tegen dit seizoen. Nee, begin dit seizoen had ik er vertrouwen in, maar nu was de maat vol en laat wenger ook de nodige spelers gaan. Bovendien, ik zou geen prijs willen winnen op de manier die jullie winnen. Liever sensatie dan een prijs.

3 juli 2011 om 15:10

Weet je wat ik niet begrijp.. Zoals je aan mijn afbeelding ziet ben ik Feyenoorder. De vergelijking gaat misschien niet helemaal op, maar ook wij hebben spelers die beter kunnen dan ze afgelopen seizoen deden. Volgens velen is dit omdat Been een slechte trainer is die spelers niet beter maakt. Waarom is dit dan niet het geval met wenger als zijn spelers jaar in jaar uit onder hun kunnen presteren?
En over dat laatste .. Ik vind dat arsenal dit seizoen zelden haar mooie spel heeft laten zien, dus van sensatie is weinig sprake. En bovendien ook nog eens geen prijs.

3 juli 2011 om 11:25

Kom toch alsjeblieft op man. Dit vind ik weer zo jammer. Er zijn aanhoudende geruchten dat een speler wil vertrekken en meteen zijn een aantal 'fans' negatief over hem.

Heb je er wel eens aan gedacht dat Nasri aan het begin van het seizoen vanaf rechts kwam en dat hij daar veel beter rendeert dan vanaf links? Heb je er wel aan zijn blessures en aan die van Fàbregas gedacht, waardoor de chemie tussen die twee nooit optimaal is geweest dit seizoen? Denk toch na.

3 juli 2011 om 11:38

nee ik vind het gewoon vervelend als iemand ineens gaat doen alsof ie al seizoenen lang briljant presteert. Ik vind het echt jammer als ie weg gaat, en tot vandaag was ik ook erg pro om alles eraan te doen om hem te behouden, maar nee als ie zo gaat doen mag ie wel weg van mij. Je speelt graag of niet voor arsenal, zoals lee dixon al eerder zei op zn twitterpage.

3 juli 2011 om 12:37

Beweert Nasri dat hij een seizoen lang briljant presteert dan? En als hij hoe gaat doen mag 'ie wel weg? Als hij zegt dat het voetbal voor hem boven geld staat, dat hij prijzen wil winnen? Dat lijkt me toch hartstikke logisch en hij zegt er niet mee dat hij dat dat bij een andere club dan Arsenal moet.

In datzelfde interview met Notw heeft hij gezegd dat hij niet naar een club gaat die niet bij zijn speelstijl past, omdat hij daar waarde aan hecht. Wat hij dan ziet als passend bij zijn speelstijl is natuurlijk de vraag, maar om dan nu opeens te zeggen dat hij wel weg mag, vanwege helemaal niks..

3 juli 2011 om 12:58

Hij moet gewoon niet naast zijn schoenen gaan lopen en van die eisen stellen als dat hij even veel als cesc wilt verdienen. En je kan ook prijzen bij arsenal winnen hoor, alleen dan moet niet elke keer een van onze betere spelers vertrekken. Als hij nou echt verstand had, dan zag ie enorme perspectieven bij arsenal. Hij weet zelf namelijk ook dat met v persie wilshere, vermaelen, sczesny sagna, en ja ook walcott je een serieuze gooi kan doen.

3 juli 2011 om 13:12

Dat was maar een gerucht, hij zegt in dit interview toch dat het hem niet om geld te doen is? Van mij mag hij trouwens best evenveel verdienen als Cesc.

Jij moet niet zo blind alleen maar Arsenal verdedigen. Ik doe dat ook als ik het er mee eens ben, maar om nou te zeggen dat je als je je verstand gebruikt bij Arsenal blifjt, vanwege de perspectieven? Die zijn er bij andere clubs ook, Man U en Chelsea eindigen stelselmatig boven ons, hoe jammer ik dat ook vind.

De spelers die jij noemt (het is trouwens Szczesny!) zijn inderdaad top, maar het probleem is wat er bij ons op de bank zit en hoe er op tegenslagen gereageerd wordt.

Ik weet niet meer welke wedstrijd het was, maar afgelopen seizoen stond United een keer 2-0 achter met de rust. Uiteindelijk winnen ze dan nog met 4-2. Dat is de mentale weerbaarheid die wij missen en waarvoor Wenger o.a. de portemonnee moet trekken.

Ik denk nog steeds dat Nasri blijft als er genoeg échte versterking wordt gehaald en ik heb er ook begrip voor, want we zien allemaal dat het zonder versterkingen weer net niets wordt.

3 juli 2011 om 13:27

De wedstrijd van United was tegen West Ham geloof ik.

Nasri moet gewoon niet zo zeuren en beseffen dat we er dit jaar wederom dicht bij waren. Als hij dit doet om Wenger onder druk te zetten om aankopen te doen, vind ik het prima. Maar hij mag niet vergeten dat hij mede door Arsenal hier gekomen is.

Wat een onzin is dit! Alsof hij naar Arsenal gaat om prijzen te winnen. Die winnen juist nooit wat..
En wat een rare poll hij wordt toch aan United en City gelinkt Chelsea had ik nog niet gehoord.

3 juli 2011 om 09:32

Chelsea ziet hem ook als een goede kandidaat, vooral als Modric niet wordt aangetrokken.

On: Toch wel een pittige uitspraak, waarschijnlijk eist hij versterkingen komen die niet dan zal Nasri wel een transferverzoek indienen.

3 juli 2011 om 09:48

oh ok nou nasri mag van mij wel naar chelsea als modric naar united komt
Tja hij kan zeggen wat hij wil maar als wenger niet eens om zijn eigen supporters geeft zal nasri hem ook niet veel kunnen schelen. Is helemaal geobsedeerd am aan te tonen dat hij iets kan winnen met wat franse kinderen ondanks dat iedreen kan zien dat het niks word.

3 juli 2011 om 12:40

Oh jij komt zeker van na 2004??? Wat een onzin, die winnen juist nooit wat. Misschien wilde Nasri er wat aan veranderen, is niet gelukt, jammer maar helaas. Feyenoord wint ook nooit meer wat. Boeit dat iets? Nee. Want Feyenoord is een mooie club waar nog steeds veel jonge spelers naar toe zouden willen.

3 juli 2011 om 13:26

Ja, maar doordat Feyenoord geen prijzen wint en zo laag eindigd, vertrekken toppers als Wijnaldum etc. Bij Arsenal krijg je nu ongeveer hetzelfde, alleen dan op een veel hoger niveau.

Ik denk dat we moegen concluderen dat Arsenal niet de topclub is welke hij verwacht had. Een stap naar de echte top en het meedoen om de prijzen is nu echt nodig voor zijn ontwikkeling.

Ik hoop voor Arsenal dat ze volgend jaar wel een prijsje zullen winnen hebben een paar nieuwe aankopen gekocht waar ik veel van verwacht volgend seizoen.
Maar aleen jammer voor Arsenal dat mischien Fabregas zal vertrekken en Nasri ook.

Tsja hij wil prijzen winnen, dat wil iedereen. Helaas heeft hij momenteel de pech gehad dat het bij Arsenal altijd net niet is, zoals wel vaker zeker. Ik denk dat hij ook wel aast op een vertrekt want hij beseft dat bij Arsenal niet beter zal gaan dan wat het de laatste twee jaar was. Chelsea, United, City en zelfs Liverpool blijven zich versterken en het wordt alleen maar moeilijker.

Ik erger me echt aan al die berichten waarin staat dat Denilson weggaat omdat hij prijzen wil winnen, terwijl hij gewoon te slecht is voor Arsenal en daarom weggaat......

On: Hopelijk blijft Nasri dit jaar nog bij ons. Hij was toch een van de betere dit jaar, zeker de eerste seizoenshelft toen ie nog op rechts speelde.

Samir Nasri moet niet zo zeiken over prijzen. ten eerste Robin van Persie speelt langer dan hem bij Arsenal en hij heeft ook nog geen enkele prijs gewonnen alleen dat ik weet bij Feyenoord de Uefa Cup.
En Samir Nasri speelt wel is waar 3 jaar en tja dan heb je wel eens niet mee dat je niets wint en tenslote hij is nog jong en je hebt ook wel over de Premier Leaugue, heb je veel concurentie met Chelsea, Manchester United, Liverpool, Totteham Hotspurs en Manchester City.

ect je kan niet alles hebben in je leven als prof voetballer, vraag dat maar aan Robin van Persie dat zei hij nog in een interview voor de uitwedstrijd tegen Uruguay.

3 juli 2011 om 11:08

Van Persie heeft in 2005 de Fa-cup gewonnen met Arsenal.

Nasri heeft hier gewoon gelijk, maar een club als Arsenal moet ook gewoon meedoen bij de prijzen. Alleen is het zo jammer dat Mr. Wenger niet wil inzien dat je met alleen talenten geen prijzen kunt winnen, Arsenal heeft een echte grove en keiharde verdedigende middenvelder nodig, zoals: V. Bommel, Fellaini, Lassana Diarra etc. Als Arsenal een goede verdediger haalt een goede ervaren middenvelder en misschien een keeper ook als is szczesny wel een goede keeper en Fabianski goed genoeg voor back-up dus is dat nog geen noodzaak. Arsenal moet gewoon een keer weer prijzen gaan winnen. En als je ze al afgeeft aan clubs als, met alle respect, Birmingham City word het toch wel ernstig ben ik bang.

was Man Utd niet ook een club die hem wilde inlijven? alleen Chelsea en Manchester City worden in het bericht genoemd. Ik hoop voor Arsenal dat hij en alle andere sterkhouders blijven en dat Wenger nu eens gaat nadenken waar het iedere keer fout gaat. Kwalitatief gezien staat er een geweldige selectie, maar elk jaar opnieuw gaat het fout op de momenten dat Arsenal móet presteren. Wanneer ze in kunnen lopen op de concurrent gaat het fout en wanneer de spanning groot is trekt zelfs een middenmotor steevast aan het langste eind. Dit is gewoon een kwestie van winnersmentaliteit en daadkracht. Als Arsenal nu eens gewoon 2 ervaren spelers koopt die technisch niet eens superieur hoeven te zijn, maar wel de winnarsmentaliteit op jongelingen als Nasri etc. kan overbrengen, dan weet ik zeker dat Arsenal in de mindere wedstrijden toch nog aan het langste eind kan trekken op strijdlust. Maar dan moeten van Persie, Nasri en Fabregas wel blijven en bijtekenen.

Vorig jaar hebben ze hun kans zelf verprutst, ze speelde vaak het beste/mooiste spel in de PL en de concurrentie speelde ook niet top. Maar in de wedstrijden waar het er echt op aan kwam lieten ze telkens een steekje vallen. Ze hebben in ieder geval een geweldig elftal en met een paar versterkingen doen ze gewoon weer mee voor de winst, maar dan moeten de huidige vedettes wel allemaal blijven.

Ik hoop dat Nasri naar Chelsea gaat.
Lekker voetballen onder Andres Villas Boas en je wint denk ik ook nog prijzen.
Bij City zou het niet heel handig zijn om je te ontwikkelen en prijzen te winnen.
Bij Arsenal zou ik ook nu niet meer willen voetballen zonder Fabregas naast je.

Ik vindt Nasri toch wel goed bij Arsenal passen, als ik hem was zou ik daar toch lekker blijven.

Arsenal wordt steeds en steeds meer een subtopclub zo blijkt maar weer.
Daarom moeten ze ook een goed inkopen en prijzen winnen. Anders willen de topspelers weg naar de echte topclubs die wél prijzen winnen.

Daarom zou ik als ik Wenger was nu nog snel Stekelenburg halen en een goede centrale verdediger!

3 juli 2011 om 12:20

Mensen die beweren dat Arsenal subtop is en dat steeds meer wordt, zijn niet goed op de hoogte. Arsenal heeft jaren geleden gekozen voor een andere strategie om op termijn financieel mee te kunnen strijden om de hoogste posities, en daarvoor moesten concessies gedaan worden. Arsenal lijkt voor vele misschien een subtopper: we hebben de 5e begroting, zijn de 3e meest waardevolle club en maken het meest winst van alle topclubs.

Het klopt dat er nu eens geinvesteerd moet worden om de definitieve stap te zetten op sportief gebied, maar dan helpt het ook niet als Nasri en Clichy weg gaan. Geef ons nog even de tijd, dan zullen we laten zien dat we wel een echte topclub zijn

3 juli 2011 om 12:32

laat clichy maar gaan man hahah, wat een drama was hij dit seizoen. Enter, leighton baines please!

3 juli 2011 om 12:35

Haha, ik pleit zelf voor dezelfde deal, maar ik vraag me af of Arsenal hem binnen kan halen. Als City zich meld, zijn de kansen verkeken. Maar City meld zich idd waarschijnlijk niet meer als Clichy weg gaat. Naar l'pool zal ie ook niet gaan.

Het is echter maar de vraag of Everton mee wil werken

3 juli 2011 om 13:02

everton zit wat verlegen bij kas..dus elke transfersom zal voor hun welkom zijn denk ik. miljoentje of 12 moet genoeg zijn.

3 juli 2011 om 13:13

Ik denk eerder aan 15 miljoen, maar dat zou een grote verbetering zijn. Dan nog een centrale verdediger erbij die kan concurreren met Koscielny en we hebben een defensie die voldoet.

3 juli 2011 om 20:00

Ik zeg ook niet dat Arsenal een subtopclub is! Maar wel dat ze er naartoe aan het bewegen zijn.

Spelers zoals Nasri en v Persie die weg willen bij Arsenal omdat ze prijzen willen winnen en zo wordt Arsenal dus een soort tussenstap. Erg zonde, omdat Wenger met een paar gerichte aankopen al een topfavoriet voor de titel kan zijn.

Misschien moet ie stoppen met huilen en beseffen dat ie bij een absolute topclub zit, en als hij en de anderen een meer over mijn lijk mentaliteit zouden hebben zouden ze ook prijzen pakken. Maar dat mis ik bij Arsenal. Deze jongen is goed, maar moet beseffen dat een team leiders nodig, nu moeten Cesc, Nasri en Vermaelen opstaan en de leiding nemen. Arsenal is een topclub, en in potentie een winnaar van de PL en/of de CL. Hun selectie is helemaal niet zo dramatisch als sommigen willen laten uitschijnen. Ze moeten echter enkele toppers met wat ervaring halen. Dan zie ik ze meedoen om de PL titel.

Arsenal vind ik al een tijdje geen echte topclub meer. Vroeger vond ik Arsenal prachtig om te zien, tijden van henry en bergkamp (ondanks dat ik voor United was). Maar Arsenal is afgezakt de laatste jaren, en ik kan het nou niet echt een grotere club noemen (qua kwaliteit) dan Liverpool en Tottenham. Met deze twee clubs zie ik Arsenal strijden om plek 4 als ze zich niet versterken. De laatste 5-10 jaren zijn de topclubs 'vervangen'. Liverpool en Arsenal zijn afgezakt en Chelsea en Manchester City zijn er voor in de plaats gekomen. Arsenal moet zich echt drastisch versterken over het gehele team. En geen talentjes die er niet meteen staan. Je raakt Fabregas vermoedelijk kwijt en dan komt Oxlade-chamberlain er misschien voor terug. Dat is allemaal leuk, maar als je hier ziet, Nasri was ook op 18 jarige leeftijd ongeveer gehaald, en sinds een paar seizoenen speelt hij echt briljant. Maar in die tijd wint hij niks en wilt hij weg. Dat zie ik straks ook gebeuren bij die andere talentjes als ze niet snel ervaren en goede spelers kopen.

Nasri is echt hard nodig bij United. Eindelijk de creatieve middenvelder. Sneijder valt al af denk ik en een Pastore/modric/kaka zit er niet in voor United. Terwijl dat echt de grootste behoefte is. Het zou ongelofelijk dom zijn van United om geen creatieve middenvelder te halen. Ik weet dat United zijn transfers stil houdt, maar begin zo langzamerhand toch wel zenuwachtig te worden over de versterking die maar uit blijft. Je leest wel van alles over een nieuwe spits (die de laatste prioriteit geniet) maar niks over een middenvelder. Hopelijk komt er nog een grote naam voor op het middenveld, dan zijn we klaar!

Het word eens tijd voor Arsenal dat ze spelers aantrekken die er vanaf het begin van het seizoen het geloof hebben dat ze voor de titel kunnen gaan en elke wedstrijd zowel thuis als uit kunnen winnen.
Als er 3 basis spelers al voorin het seizoen het geloof verliezen of kwijt zijn, dan eist het zijn tol in de verloop van de competitie. Enige tijd geleden was er ook al zo een klager bij Arsenal die weg wil omdat er geen prijzen worden gepakt. Wenger blijkt een goede coach, maar de koppen bij elkaar houden en geloof in eiegn kunnen zit er niet bij alle spelers in.

Ik snap hem helemaal, voor het salaris hoeft hij arsenal niet te verlaten. Maar voor succes wel.
Dat is gewoon uitgebleven de laatste jaren, en ik snap dan ook wel dat een speler als nasri, of cesc of zelfs van persie toch naar andere clubs gaan kijken.
Als die jongens + clichy(al weg) weggaan dan heeft arsenal een groot probleem en kan het de top 4 van engeland wel uit het hooft zetten. Want aquedate vervangers voor deze jongens zijn er niet.
Wenger moet gewoon echt geld gaan uitgeven en grote gearriveerde spelers halen. Zo hou je de sterren die nu nog in je team zitten ook binnenboord en doe je volgend jaar écht mee om de titel.
Bijkomend voordeel is dat de kwaliteit op de bank ook toeneemt waadoor een blessure voor bijvoorbeeld van Persie redelijk opgevangen kan worden. en de jonkies die nu nog op de bank zitten of in de basis staan gewoon lekker uitlenen en laten rijpen. Die worden dan ook topspelers en die kan arsenal dan weer opnemen in het elftal. en zou kun je met het goede scoutingsbeleid wat daar nu al is een goed draaiend topelftal maken. er is alleen een eenmalige grote investering nodig om dat te bewerkstelligen. Barca doet dit in principe ook, het haalt gearriveerde spelers en laat jeugdspelers eerst rijpen zo speelt de ''nieuwe messi'' al bij barca B.(naam weet ik niet meer). en messi heeft daar zelf ook gespeeld. Kortom Wenger ga Echt investeren voor het te laat is!!

3 juli 2011 om 12:37

Ik vraag me alleen af waar hij daar zou moeten spelen. United speelt met in de spits Hernandez en Rooney: met de aankoop van Young heb je drie buitenspelers, waarvan United er waarschijnlijk twee zal gebruiken. Dan houd je nog twee centrale middenvelders over. Als je Nasri daar neerzet, heb je 1 een wel heel aanvallend team, en 2 heb je geen ruimte voor Anderson/fletcher/carrick

3 juli 2011 om 13:39

Daar heb je uiteraard gelijk in, maar tegen de kleinere tegenstanders vind ik het heel fijn die extra creativiteit in het centrum. Als je alleen kan aanvallen over de flanken moet er veel te veel van Rooney komen als 10.. Ik vind wel dat wij moeten kunnen rouleren..

In mijn mening is, met uitzondering van Messi, Cristiano Ronaldo en Rooney geen speler groter dan het team. Als Nasri weg wil, zou ik zeggen lekker laten gaan. Hetzelfde met Fabregas. Het zijn allebei top-players, maar ze zijn niet onvervangbaar.

3 juli 2011 om 12:49

Daar heb je gelijk in. Het zijn geen spelers die verschillen maakt, dit zijn degelijke middenvelders met relatieve kwaliteiten.

3 juli 2011 om 13:26

Sarcastisch? Fabregas had vorig jaar 19 assist en 19 goals in de zwaarste competitie van de wereld, en heeft op zijn 24e meer dan 250 wedstrijden op dat niveau gespeeld en op zijn 24e al bijna het meeste assist ooit in de PL gegeven. Maakt hij het verschil niet?

3 juli 2011 om 13:42

Nee. In mening niet. Als Fabregas speelt kan hij het verschil maken. Maar hij is gedurende een seizoen te vaak geblesseerd om een team kampioen te maken en daar hebben we het over. Hetzelfde geldt voor Van Persie. En Nasri is niet constant genoeg om het verschil te maken. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld een speler als Henry.

Het probleem van (de huidige generatie in ieder geval ) Arsenal is een eigenlijk het best te omschrijven als te groot voor servet is en te klein voor het tafellaken. Het is een hele goeie kweekvijver voor talenten en ik denk dat iedere speler bij Arsenal een team beter kan maken, maar ze hebben niet een goed genoeg team om kampioen te worden of de Champions League te winnen.

3 juli 2011 om 13:42

Tuurlijk wel, Stekelenburg doet dat ook bij Ajax. Maar hij denkt misschien dat Fabregas nog wel te vervangen is omdat Arsenal niet op het aller aller hoogste niveau acteert. Rooney, Messi en Ronaldo zitten en op het hoogste niveau en zijn respectievelijk de sterspelers van hun club. Ik begrijp wel wat hij bedoeld al ben ik het niet helemaal eens.

Arsenal heeft Fabregas nodig en ik zou het werkelijk verschrikkelijk vinden als die naar Barca gaat. Laat hem alsjeblieft in Engeland blijven en niet gaan rotten op de bank in Barcelona...

3 juli 2011 om 17:34

Rooney, Ronaldo en Messi zijn week in week uit beslissend voor hun team op het hoogste niveau. Ik ben het wel met je eens dat Fabregas heel heel belangrijk is voor Arsenal, Maar ik denk niet dat hij onvervangbaar is. Ik ben ervan overtuigd dat een speler als Eriksen van Ajax even goed op die positie zou zijn.

3 juli 2011 om 17:35

En ze hebben natuurlijk ook nog Jack Wilshire

Tja,dit bericht zal zeker weer flink uit context zijn gehaald door de media om de situatie bij Arsenal nu erger te doen denken dan het is.
Nasri/denilson/fabregas/v.persie/clichy/bendtner hebben allemaal van zich laten horen dat ze voor een vertrek open staan.en behalve Denilson/bendtner die zeker weg willen om prijzen te winnen en meer speel tijd hebben de rest eigenlijk dus eigenlijk ook geen zin meer in de drama soap die zich elke jaar afspeelt voor Arsenal.
Als je naast prijzen zit is op zich te begrijpen maar de manier waarop is denk ik waarom het niet meer te verdragen is.wenger is het probleem,de fans schreeuwen al zeker 4jaar lang dat de verdediging niet goed is en de keeper veranderd moet worden en Wenger doet het gewoon niet.hij neemt geen maatregelen maar blijft bij de rotzooi keepers en achter hoede die het vooral laatste 4jaar flink hebben verprutst.

Ik begrijp wel dat Wenger middenvelders en aanvallers beter maakt,maar achterin is het gewoon drama en nu koopt hij een 19 jarige Jenkinson die dus geen ervaring heeft en verwacht dat de Spelers het door slikken en met hoop gaan zitten wachten op verbetering.
Ik bedoel? waar is de ambitie om te laten zien dat je nu het meent en de spelers een hart onder hun riem wilt steken en de fans vooral die al zo lang gefrustreerd moeten toe kijken.
Gisteren zegt wenger: iedereen wacht op de andere om de eerste zet te doen? Onzin,ferguson heeft al 3 spelers gekocht en wacht op niemand.geen wonder dat United zo vaak boven aan staat.
Ze zeggen iets en doen het,wenger zegt iets en struikelt drie stappen verder en geeft een andere uitspraak nadat hij fout zit.

Geweldige voetballer, dit seizoen werkelijk bewezen dat het een geweldenaar kan zijn vooral de eerste seizoenshelft was hij grandioos. en misschien wel tijdelijk de beste aanvallende middenvelder van Europa. Maar als hij weg wil moet hij gaan, Arsenal heeft nu geen tijd voor twijfelaars alleen spelers die het team op sleeptouw nemen.

Als ik Wenger was zou ik deze spelers verkopen:

Nasri, Denilson, Fabregas, Bendtner, Arshavin, Djourou, Squilaci en Almunia

Deze spelers als vervangers halen:

Pastore, M'villa, Hazard, , Ricardo Alvarez Gervinho,sahko,hummels en Stekelenburg

Het is misschien wat extreem en of het realistisch is qua budget en transfergeld is ook maar de vraag. maar mijn standpunt is duidelijk. Wat nu bij Arsenal rondloopt is te licht en Wenger moet idd gaan investeren voordat het weer te laat is (als elk jaar zonder prijs)

3 juli 2011 om 13:25

Ik snap je punt, maar waarom Sakho en Hummels als je Vermaelen al hebt, met daarachter Kocielny en Djourou. Een centrale verdediger is genoeg, die dan kan concurreren met Koscielny voor de plaats naast Vermaelen. Djourou heeft zich dit jaar bewezen en is een prima vierde keus.

De keeper, Szsesny, is in potentie een van de beste doelmannen. Heeft zich dit jaar bewezen en het aankopen van Stekelenburg zou kapitaalvernietiging zijn.

Waarom Fabregas verkopen, voor waarschijnlijk rond de 40 miljoen want meer betaald Barca niet, als je dan Pastore, die meer geld kost, terughaalt? Hou hem gewoon aan zijn contract.

Verder zou ik Nasri proberen te behouden, en als dat niet lukt idd Hazard binnen halen. M'villa lijkt me prima, maar liever L. Diarra. Tevens zou ik Diaby en Rosicky ook verkopen

3 juli 2011 om 14:31

Ik denk dat Vermaelen een goed eerste jaar heeft gehad maar afgelopen seizoen is hij merendeels geblesseerd geweest. Ik denk dat je met 1 van de 2 (hummels of Sakho al wat meer stabiliteit en zekerheid creëert.
Moet ook toe geven dat Djourou idd als 4 de keus een prima stand in is. Maar in de wedstrijden waar het om gaat kan je niet op hem bouwen en zakt hij door het ijs. Daarom gewoon geld pakken als het kan

Szcsesny is in potentie een goede doelman, maar arsenal heeft dat op dit moment niet nodig. er moet een keeper staan die gewoon een zekerheidje is en ver boven de rest uitsteekt en ervaring heeft. geen broekie die staat te trillen als rooney een vrijetrap gaat nemen.

De reden waarom Fabregas weg moet is heel simpel, die jongen denkt al een jaar lang aan een transfer naar barca, hoe langer je w8 met zijn verkoop, hoe minder zijn waarde wordt. Je krijgt 45 mil en geeft 45 uit, want 45 miljoen zal Palermo denk ik niet weigeren.

Nasri houden is geen ramp, hij is een geweldige speler maar zeker niet onvervangbaar met het huidige talent wat er wereldwijd rondloopt (hazard. Gotze, Douglas Costa,lucas, Ganso, Kroos etc.)

L.diarra zie ik ook graag komen, het probleem is alleen dat hij al een keer bij arsenal heeft gespeeld en de vraag is of hij nog wel onder Wenger wil spelen.

Diaby en Rosicky mogen ook weg ja !

3 juli 2011 om 14:49

Szsesny heeft juist bewezen er te staan als het moet. Debuteerde gewoonweg heel stabiel tegen United.

Vermaelen maakt het verschil in de verdediging. Echt, twee cv's is teveel van het goede.

Arsenal heeft dat geld niet nodig. Laat hem drie jaar blijven en dan gratis gaan. De opvolger hebben we namelijk al in huis: Aaron Ramsey. Heeft enkel wat tijd nodig

3 juli 2011 om 19:39

Nou, Koscielny en Djourou verdedigden heel wat beter tegen Barcelona dan Vermaelen gedaan heeft, maar Vermaelen had pech dat hij zo'n nietsnut als Silvestre naast zich had staan, dus zeggen dat Vermaelen slecht prestreerde is ook niet zo eerlijk. Het lag ook aan de onkunde van heel het team in 2010 dat Vermaelen meer onder druk kwam te staan, en tactisch stond het ook helemaal verkeerd.

Koscielny en Vermaelen zijn overigens dezelfde type verdediger, ik denk dat Djourou beter naast Vermaelen kan staan, omdat hij lengte met zich meebrenght.

Arsenal moet hem gewoon houden ook al verlengt hij niet,, ze moeten dan maar een risico nemen. En als ze dan prijzen winnen dan wil hij denk ik wel verlengen. Dus wenger moet hem houden en een paar goede versterkingen halen

Als je die gouden bal zo nodig wil winnen maak jezelf dan een held door met Arsenal een prijs te winnen.

Bij arsenal zal hij hoogstens een FA cup worden. Kampioen gaan ze niet worden als je ziet dat chelsea, man city en united gewoon weer met geld gaan smijten. Arsenal kan alleen kampioen worden als het deze selectie bijelkaar houd en dan nog eens 3 toppers koopt.
Maar dat gaat wenger niet doen die komt met nieuwe spelers uit de ligue 1 die het nog nooit hebben bewezen op het hoogste niveau.
Dat is het verschil tussen arsenal en de andere topteams uit engeland de uitgaves op de transfermarkt.

Nasri behoort tot het groepje dat verzaakte tegen het einde van de competitie aan. Hij miste kansen, probeerde het flegmatisch op te lossen en kon niks extra's opbrengen. Hij heeft in 3 jaar tijd slechts 7 maanden goed gespeeld, en nu blaast hij hoog van de toren? Nasri is Arsenal heel wat verschuldigd, en dat weet hij zelf ook. Daarom probeert hij nu excuses (richting de fans) te zoeken voor zijn gedrag omtrent eerdere contractonderhandelingen. Het gaat hem gewoon om geld.

Ik vind het toch pijnlijk om te lezen dat de vedettes van Arsenal zo weinig vertrouwen in hun team hebben. Dit soort dingen kan de sfeer in de kleedkamer toch ook geen goed doen. Kan me voorstellen dat ook de Arsenal supporters deze berichten met gefronsde wenkbrauwen lezen.

''ik voetbal omdat ik van deze sport houd en ik wil nu weten hoe het voelt om prijzen te winnen. Samen een prijs winnen, dat is de essentie van een teamsport.''
- Doe dan ook je stinkende best om samen(!) die prijs te winnen!

Begin vorig seizoen zag het er ook allemaal prima uit, dus veel heb je niet nodig om volgend seizoen tot het einde mee te strijden. Hoe dan ook blijft Arsenal gewoon titelkandidaat, net als Man u., Chelsea, Liverpool en Man C. en in een competitie waar de top zo dicht bij elkaar zit heb je gewoon een grote kans dat je naast een prijs grijpt.

Als hij ieder seizoen kampioen wil worden, moet hij maar naar Porto gaan.

Iedere speler wil wel prijzen winnen Nasri, maar ik denk dat je tekort komt voor Barca, City.
Bij arsenal heb je dan wel goed gepresteerd maar je moet ook je beperkingen kennen. Arsenal is een leuke club voor jou en speel nou eerst maar eens een seizoen zonder blessures ipv dat gejammer en gedram.

3 juli 2011 om 19:33

Goed voor Arsenal maar tekort voor City? Arsenal is 10 keer beter dan City man.

In 6 jaar tijd moet je een keer de knop omzetten.

Ik vind het niet meer dan logisch dat zulke spelers willen vertrekken. Ze staan in de schijnwerpers en kunnen er voor kiezen om 1: meer geld te verdienen en 2: prijzen te winnen. Dan zou je in mijn ogen idioot zijn om het niet te doen. Er is maar 1 de schuldige, en dat is Wenger. Ja, nu krijgen we natuurlijk weer de mooie theorieën over het aflossen van het stadion, Highbury gebouwen etc. Er zijn genoeg spelers verkocht waarvoor weinig terug gehaald is.

Wenger heeft gewoon ongelooflijk gefaald, en dat zien de meeste spelers nu ook weer in. Moedeloos word je er van. Staat er eindelijk een team, gaan er weer spelers weg. Ik zeg het jullie, Arsenal komt zo in een negatief spiraal terecht waar je moeilijk uit komt. Spelers kiezen nu niet zo snel meer voor Arsenal, tenzij ze speeltijd willen als jong talent. Als ze eenmaal uitgroeien tot een topper zijn ze binnen de kortste keren weg.

Manchester City en Tottenham vormen een grotere bedreiging voor de oorspronkelijke top 4 dan Arsenal. Dat is echt niet te geloven. Arsenal werd vóór dit miserabele project gezien als titelkandidaat, terwijl het nu blij moet zijn met een top 5 plek.

Een ongelukkige Gunner.

3 juli 2011 om 20:27

Van mensen als jij wordt ik moe. Wenger heeft niet gefaald, Wenger heeft in 6 jaar de club gemaakt naar een met een geweldige toekomst. Elk jaar zonder grote uitgaven top 4 eindigen en de schuld terugbrengen, van 450 miljoen naar 180 miljoen. Dat is ook een prestatie. Dat is geen theorie, maar de werkelijkheid. Wees blij dat Arsenal er niet voor kiest om geld uit te geven dat er niet is.

Er zijn fouten gemaakt, maar deze meneer Wenger verdient veel meer krediet en een standbeeld. Er moeten nu keuzes gemaakt worden, nieuwe spelers gehaald worden. Je mag best kritisch zijn en dat ben ik ook, het geld is er dus er moet veel veranderen binnen de selectie, maar een beetje meer krediet mag wel

Wenger heeft absoluut niet gefaald. De fouten van Wenger worden gewoon niet ''weggepoetst'' door een of andere rijke stinkerd. Coaches als Hiddink en Mourinho hebben genoeg fouten gemaakt , maar die kregen we nooit te zien omdat er toch wel weer iets groters zou gebeuren. Iets waardoor de aandacht op die fout weggetrokken werd. Ook als Cesc , Nasri en Glichy vertrekken ben ik er zeker van dat we alsnog meestrijden om de titel. Er moeten alleen wat waardige vervangers aangetrokken worden. Spelers als : Cahill , Samba . Baines , Gervinho , Mata , Hazard. Geld is er , nu de spelers nog.

In Arsene we trust!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren