Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ook Braziliaans supertrio kan er niet omheen: 'Messi is de beste'

Laatste update:

Tijdens de Copa América zijn deze weken alle ogen gericht op de favorieten en aartsrivalen Brazilië en Argentinië. Waar de Goddelijke Kanaries met de aanvallers Alexandre Pato, Neymar en Ganso over een supertrio beschikken, heeft de concurrent de beste speler ter wereld in de selectie.

/

Het Braziliaanse drietal zijn ervan overtuigd dat ze Lionel Messi en zijn Argentijnse ploeggenoten later in het toernooi zullen treffen. Alhoewel doorgaans niet bescheiden, erkennen de Brazilianen hun meerdere in de vedette van Barcelona. “Zonder enige twijfel is hij van een andere planeet, want hij laat dingen zien die anderen niet kunnen”, vertelt Ganso aan het Braziliaanse ESPN.

AC Milan-spits Pato sluit zich bij zijn landgenoot aan. “Ik was pas achttien toen ik naar Milaan kwam, en mijn tijd in het Italiaanse voetbal heeft me geholpen om volwassen te worden. Vandaag de dag ben ik een complete speler, de nummer 9 van Brazilië. Maar als Messi speelt, is hij de beste. Al hebben wij met Ganso, Neymar en Robinho ook een goede aanval, en dit toernooi is erg belangrijk voor me.”

Brazilië heeft een sterkere voorhoede dan Argentinië

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Natuurlijk is Messi de beste. Maar het jammere is dat het er maar steeds niet uitkomt bij Argentinie. En ik denk niet dat het opeens kan veranderen. Het is eigenlijk hetzelfde als Seedorf bij Oranje. Hij speelde bij zijn clubs de sterren van de hemel maar bij Oranje kwam het er maar niet uit.

2 juli 2011 om 14:15

Gast hij is veruit de beste tijdens de wedstrijden van Argentinie. Kijk eens een wedstrijd van Argentinie en je zal je schamen voor wat je hierboven hebt neergetypt. Dat hij nog geen Copa of WK heeft gewonnen is zeker zo, maar wat niet is kan nog komen. Maar hij speelt echt zeer sterk in het Argentijns elftal, is bijna altijd de uitblinker.

2 juli 2011 om 14:28

Dat komt alleen maar doordat Messi in slechte vorm of een Messi die niet goed in zijn vel zit nog steeds de beste is van Argeninie. Maar niveau van Barca haalt hij bijna nooit bij Argentinie, maar dat komt ook omdat ze niet in het zelfde systeem spelen. Ook denk ik niet dat spelers als Tevez en Aguero in dienst van Messi willen spelen dus dat niveau van Barca zal hij heel moeilijk kunnen halen bij Argentinie.

2 juli 2011 om 15:36

Dat zijn medespelers van minder niveau zijn in het nationale elftal en dat ze minder op elkaar ingespeeld zijn wil nog niet zeggen dat Messi zijn niveau niet haalt, in slechte vorm is of niet goed in zijn vel zit. Misschien niet slim om een voorbeeldje te geven maar tijdens de een na laatste interland Argentinie-albanie scoorde Aguero een goal vooraf gegaan door een pass die duidelijk niet is gegeven door iemand die niet lekker in zn vel zit.

2 juli 2011 om 18:07

@dy1234

Ja precies. Messi is een topper, maar Argentinie heeft hij de spelers niet om zich heen die de combinaties aangaan en dat 1 2tjes niet kunnen of willen doen. (ala Xavi en je weet wel).

Argentinie speelt eigenlijk een beetje blind voetbal en gisteren begonnen ze met 3 verdedigende middenvelders, pff wat stom zeg van Batista.

Alles ging zowat naar Messi, hij haalt de bal op en dan moet het van hem afkomen, nou dat gaat niet. Ja 1 keer lukt het, maar dat is gewoon te lastig. Je kan nu wel zien dat hij Xavi en co gewoon om zich heen nodig heeft. Die combineren samen, tikken de tegenstander helemaal kapot en dan slaat Messi toe.

Dat mist Argentinie en die opstelling van gister was echt een drama. Als hij nou gewoon met Aguero en Dimaria op de flanken begint en Higauin in de spits, Messi op 10 en daarachter Mascherano en Cambiasso. Dan zal het veel beter gaan.

2 juli 2011 om 14:53

Wat denk je van Xavi en Iniesta, die worden wel erg zwaar onderschat, die bereiden alles voor bij Barca. Zonder die 2 zou Messi precies hetzelfde spelen bij Barca als voor Argentinie!

2 juli 2011 om 15:21

Haha ik weet niet hoor. Xavi en Iniesta zijn inderdaad heel erg goed, de beste middenvelders van de wereld. Maar Messi is toch bepalender met zijn 55 goals en 25 assists in het seizoen. Dat heeft hij echt niet alleen te danken aan Xavi en Iniesta maar meer door het hele team. Het lijkt wel alsof Messi wordt onderschat. Hij speelt bij Argentinie gewoon bijna hetzelfde. Hij scoort alleen minder omdat er ook niet zoveel wedstrijden zijn als met Barcelona. Hij heeft dezelfde geniale dribbels met Argentinie.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat Messi niet hetzelfde kunstje kan herhalen bij Argentinie als met Barcelona. Dat heeft te maken met het team. Welke spelers presteren wel even goed bij het nationale team als clubteam?

2 juli 2011 om 15:37

Messi kan je niet onderschatten, maar ik ben van mening dat Xavi de beste speler ter wereld is, elke aanval begint bij hem, het team draait om hem heen, Iniesta kan je ook niet onderschatten, ik kan het zo stellen, als je Xavi en Iniesta niet in je team hebt en alleen Messi dan is het niet zo goed als Barca, kijk maar naar Argentinie!, Als Xavi en Iniesta bij Real zouden spelen, dan was Real de kampioen en wonnen zij de CL dat weet ik voor 99% zeker!

2 juli 2011 om 15:59

Daar heb je wel gelijk in. Maar ik vind dat Messi vaak wordt onderschat door te zeggen zonder Iniesta en Xavi kan hij niet. Maar hij is vaak diegene die wedstrijden in zijn eentje kan beslissen door een geniale actie of pass.
Elke aanval begint bij Xavi en zonder Xavi zou je veel minder zijn. Maar ik denk ook dat Messi wel in staat is om beslissend te zijn bij Barcelona zonder Xavi. Dat heeft ook te maken dat hij nog andere hele goede spelers om zich heen heeft en dat Barcelona gewoon als een trein loopt. En bij Argentinie heeft hij die spelers niet maar zijn acties zijn niet minder dan bij Barcelona. Alleen bij Argentinie wordt het (nog) niet beloond.

Messi van Barca komen ze echt niet tegen. Hij speelt 'slechter' bij het Argentijns elftal in vergelijking met hoe hij in Barca speelt. Ook de verdediging van Argentinië is ronduit slecht voor een top nationaal elftal. Brazilie zou dit (gemakkelijk) kunnen winnen.

De voorhoede van Argentinië is gewoon dodelijk met Tevez, Messi, Aguëro, Higuaín en Milito. Maar bij Brazilië vind ik het middenveld en de verdediging beter.

2 juli 2011 om 13:53

Di Maria mag er ook nog bij.

2 juli 2011 om 13:55

dat is en grap lijkt me??>

een middenveld cambiasso mascherano en pastore/banega is echt wel beter dan ramires lucas en????

verdediging klopt wel alleen als samuel terug komt heb je wel weer een degelijke verdediging met een matige keeper erachter.

2 juli 2011 om 14:19

Hoe kan je nou weer Káka, Ganso en Diego vergeten!

2 juli 2011 om 14:24

káka is niet opgeroepen en diego volgens mij ook niet! in de copa spelen ze met lucas ramirez en ganso dan lijkt me ! zet dat is af tegen cambiasso mascherano en pastore/banega. kan je mij niet vertellen dat je dat van brazilie echt beter vind.

2 juli 2011 om 14:30

Diego mag je wel vergeten die man heeft bij Juve en bij Wolfsburg 0,0 gepresteerd en was alleen maar lastig dus die kan wel van het lijstje.

2 juli 2011 om 14:31

Ja heb je mij horen zeggen dat ik het over de selectie heb van de Copa? ik heb het over de algemene selectie.

2 juli 2011 om 16:29

Kaká is afgezakt naar een bedenkelijk niveau en allang geen wereldtop meer, Ganso is ''slechts'' een groot talent en Diego raakt al twee jaar geen pepernoot meer.

Ik weet zeker dat Argentinië een beter middenveld heeft dan Brazilië op dit moment.

2 juli 2011 om 14:04

Robinho ,neymar, Pato ook geen verkeerde aanval
Ganso daarachter

2 juli 2011 om 14:18

Inderdaad, en ook nog zo jong allemaal. Zit nog zoveel meer in het vat bij de Brazilianen,...

Die eindeloze discussie elke keer pffff wanneer gaan ze daar nu eens mee ophouden. Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Japan meedoet aan de Copa America??? Want dat snap ik nu nog steeds niet.

2 juli 2011 om 13:57

Vanaf 1993 werden telkens twee gastlanden van andere confederaties uitgenodigd voor deelname. Dit betrof tot nu toe Mexico (7x), Costa Rica (3x), de Verenigde Staten (3x) en Japan (1x). In 2001 werd Honduras als derde gastland uitgenodigd nadat Argentinië zich voor die editie terugtrok.

2 juli 2011 om 14:16

Japan doet volgens mij niet meer mee, ze hebben zich teruggetrokken vanwege de aardbeving en tsunami aantal maanden terug. Ik meen dat Costa Rica hun heeft vervangen. Maar ze komen steeds twee landen tekort geloof ik en daarom nodigen ze steeds gast landen uit, alleen begrijp ik niet waarom ze hun kwalificatie niet aanpassen zodat ze genoeg aantal landen krijgen.

2 juli 2011 om 15:06

@slamberto: Het aanpassen van de kwalificatie gaat moeilijk. De Copa America betreft alleen landen uit Zuid Amerika die aangesloten zijn bijna de Conmebol. Naast deze 10 landen bevinden zich alleen nog Suriname, Frans Guyana en Guiana zich in Zuid Amerika. Deze landen hebben geen of geen representatief elftal. Voor deze toernooi opzet komen ze dus gewoon 2 landen tekort in het continent.

2 juli 2011 om 15:18

Ah oke, Nu je het zegt klinkt dat op zich wel logisch maar is er dan überhaupt een kwalificatiereeks? Aangezien alle tien de landen mee doen. Of ze moeten het toernooi opzet veranderen in twee poules van vier landen zoals bij het EK U-21.

2 juli 2011 om 16:30

Het is niet eens een discussie hier. Ze zeggen gewoon wie ze de beste vinden. Dat er mensen op VZ zijn die er een discussie van maken, daar kunnen Ganso en Pato ook weinig aan doen.

Messi moet dan ook welk laten zien dat hij de beste is bij Argentinie.
Ik denk dat de aanval van Brazilie gelijkwaarig is aan de aanval van Argentinie,brazilie heeft Pato,neymar,robinho,ganso. Argentinie heeft Aguero,messi,di Maria,higuain,tevez.

Gisteren heb ik bij vlagen zitten genieten van Messi hoor. 2e helft viel hij een beetje weg. Dat kwam omdat werkelijk iedereen met de bal ging lopen 0,000 combinaties. Maar deze man is individueel overduidelijk de beste ja. Dat was goed te zien in de eerste helft. Kijken of ze al beelden op youtube hebben geplaatst.

2 juli 2011 om 14:17

Waar kun je dit toernooi zien dan?

2 juli 2011 om 15:04

De Copa America is in zijn geheel te zien op Sport1 en youtube.

2 juli 2011 om 14:23

Ik heb bij vlagen ook genoten van zijn acties. Alleen het vervolg van zijn medespelers was weer niet om naar huis te schrijven. Ze verprutsen heel vaak de goede actie van Messi. Hij creeert openingen en kansen voor zijn medespelers. Di Maria en Tevez hadden gisteren oogkleppen op.
En Argentinie is geen team maar los zand. Ze moeten als een team opereren en de verdediging kan ook een stuk beter. Hoop dat er binnen nu en 3 jaar wat grote talenten opstaan(verdedigend). Met name op het middenveld hebben ze een goede spelverdeler nodig.

2 juli 2011 om 15:24

Precies. Messi speelt even geniaal bij Argentinie als bij Barcelona. Alleen je kunt zien dat het heel veel van zijn medespelers afhangt. Speel je met Xavi, Iniesta, Villa en Pedro worden je goede acties beloond en sta je weer in de schijnwerper. Speel je met spelers die je kansen verprutst word jou actie ook niet meer gewaardeerd. Dat is het verschil met Argentinie en Barcelona.

3 juli 2011 om 11:18

En zo is het gewoon.
Bij Argentinie speelt hij ook best wel goed..alleen als hij geen goede pasjes krijgt..of zijn voorbereiding wordt verprutst door die halve voetballers die bij Argentinie spelen..tja..dan wordt het niet afgemaakt.
Dat is met alle spelers zo.
Bergkamp bij Inter was ook niet de Bergkamp bij Arsenal.
Henry was bij Barca ook niet de Henry van Arsenal etc. etc. etc.

Neymar heeft niet gezegd dat ie Messi de beste vind. Alleen Pato en Ganso volgens het stukje.

2 juli 2011 om 13:58

@marrieaandebal

Neymar had dat volgens mij in een eerdere interview aangegeven.

2 juli 2011 om 14:18

Puur lokkertje van VZ zodat iedereen hier als een idioot de Ronaldo / Messi discussie opent. Meer views dus.

3 juli 2011 om 11:19

Zulke discussies zijn toch ook zinloos. Ga al de discussie niet meer aan die zeggen dat Ronaldo beter is..
die hebben gewoon geen verstand van voetbal en zijn alleen maar gek op trucjes.
Echt voetbal is wat anders dan die showpik van een Ronaldo.
Kortom..niet teveel meer die discussies aangaan..heel duidelijk wie de beste is.
Oeps..nu doe ik het weer.

3 juli 2011 om 13:48

Haha! Njah showpik is jou mening, vind hem echt een voorbeeldprof.

Ik denk dat dit jaar Brazilie en Argentinie naast de titel grijpen. Waarom? Als je kijkt hoe de beide coaches hun spelers selecteert en neerzet heb ik daar absoluut geen vertrouwen in, ook de prestaties van beide landen is het laatste jaar ondermaats. Ik heb een beter gevoel bij Uruguay, een hecht team met veel meer winnaarsmentaliteit en de underdog waar iedereen toch minder rekening mee houden dan met Brazilië en Argentinië. Maar we zullen zien, ik ben benieuwd, Argentinië is alvast slecht begonnen.

2 juli 2011 om 13:58

Ik hoop zelf ook Uruguay, maar toch gaan één van deze twee landen toch de titel pakken. De overige landen missen gewoon dat ene wat deze twee landen wel hebben.

on: Messi en Ronaldo zijn voor velen de beste op de wereld, want deze 2 hebben de acties en scoren vaak. Voor mij is het toch wel Gerrard en Xavi, maar ieder heeft zijn eigen voorkeur.

2 juli 2011 om 14:13

Het zou me toch verbazen als ze allebei naast de titel grijpen. Ondanks dat er nog andere sterke ploegen zijn zoals Paraguay en Uruguay (die een sterke indruk hebben nagelaten op het WK) denk ik toch dat ze net dat tikkeltje tekort komen om deze 2 landen tegen te houden van de titel. Mijn gevoel zegt daarom dat het Brazilië wordt die dit gaat winnen. Argentinië kon me gisteren niet bekoren en ik vond ze niet zo sterk spelen.

Messi is dan wel de beste maar het gaat niet om wie de beste speler heeft maar om het beste team. En dat is in mijn ogen Brazilië. Dan moet ik hier wel eerlijk bij zeggen dat ik geen Messi fan ben en dat ik steeds beelden aan het zoeken ben van Neymar. Iedereen is lovend over Neymar en de media maakt hem denk ik groter als dat hij is. In mijn ogen was hij maar een aanstellerige duikelaar in de enige volledige wedstrijd die ik van hem heb gezien (brazilië-nederland). Zo vind ik dat Neymar in vergelijking met Messi, Pato en Robinho zich nog niet echt heeft bewezen. Natuurlijk met Santos de Copa Liberadores gewonnen en heel belangrijk geweest. Maar Messi speelt de sterren van de hemel bij Barcelona. Pato en Robinho bij Milan. Neymar moet zich nog maar eerst op dat topniveau bewijzen.

Het gaat draait dus niet om individualiteit maar om een team. Daarbij hoop ik dat Menezes Neymar bestraft voor zijn duikelgedrag tegen Nederland. Dat zou overal moeten gebeuren. Zoiets zou ik persoonlijk een (half) wedstrijdje op de bank zetten. Of dit moet de tactiek van de Selecaõ zijn.

2 juli 2011 om 14:14

gelukkig is dunga geen coach meer van brazilie! bij brazilianen verwacht je toch altijd wat, met welk team ze ook komen. maar ik vind dat het swingender moet, ze moeten bij hun identiteit blijven, tegenwoordig spelen ze meer europees. Dat is niet gek natuurlijk met al die brazilianen in europa.

ik hoop op Samba!

2 juli 2011 om 14:19

Excuses wist niet dat Dunga geen coach meer was!

2 juli 2011 om 15:43

haha je hebt pas een wedstrijd van neymar gezien zei je? dan kan je niet echt zo snel conclusies trekken he. hij is een geweldige speler en de reden waarom de media over hem praat omdat hij net 18 is geworden hij met santos de titel pakte plus de champions leaque van Zuid-america.
Denk eraan he. Pele is de beste ooit en hij speelde nooit in europa ..

Als Ronaldo had gespeeld zoals Messi gister deed, dan zou iedereen vinden dat hij fantastisch heeft gespeeld. Van Messi wordt elke wedstrijd een hatrick verwacht

2 juli 2011 om 14:11

Haha, dat werkt hij zelf in de hand door vrijwel elke wedstrijd geniale dingen te doen. Dat zijn nou eenmaal bijkomstigheden die om de hoek komen kijken als je de beste van de wereld bent. Lijkt me niet dat Messi dat zo ontzettend erg vindt hoor, wat anderen van hem denken.

2 juli 2011 om 15:00

Vind je het gek als iedereen (hier op VZ) hem bij elke gelegenheid de hemel inprijst of zelfs verdedigt als het een keer wat minder gaat/als hij iets fouts doet?

Het is omdat veel mensen gek worden van het 'geslijm' richting Messi dat mensen bij eventuele mindere wedstrijden van Messi toehappen.

Aan de ene kant vind ik dit laatste triest maar ik vind het ook net zo triest dat zo velen hem constant verdedigen.

Ook al heeft Argentinië zo super veel goede spelers en de beste speler van de wereld toch komt het er niet echt uit, dat zag je ook maar weer bij de 1-1 tegen Albanië

argetienie heeft op papier een betere aan val maar dat zijn allemaal spitsen (aguero higuan tevez messi, lavessi en millito) en hun enigste flank speler is di maria en brazilie heeft veel meer echte flank spelers zoals hulk robinho en neymar en dan nog pato in de spits denk ik dan brazilie een een beter elftal heeft.

Waarom zeg je dat je er moe van wordt en dan toch weer reageren...? Het is Messi zonder twijfel, alleen ik vind allemaal beetje van de torengeblaas tuurlijk die neymar en ganso zullen er vast wel iets van kunnen. Maar moeten ze het ook niet eerst laten zien in europa, in de top competities zoals pato al wel heeft gedaan. Ik vind te vroeg om allemaal dit soort onzin te horen van, Ganso EN Neymar Vinden Messi Toch WEL DE Beste... ik kan daar niet zo goed tegen omdat we nog niet echt gezien hebben hoe goed die jongens zijn. Het is bij meer grote uit brazilië echt helemaal fout gegaan in Europa...

Nou en? Liever een supertrio dan de beste speler van de wereld in je elftal! Voetbal is nog steeds een teamsport, waarin 3 wereld speleres nog steeds meer waard is dan 1 allerbeste. Brazilië wint gewoon deze CA, punt uit.

Ik keek net even de hoogtepunten van hem tegen Bolivia en dan zie je dat hij echt niet slecht gespeeld heeft. Heeft voldoende kansen voor anderen gecreëerd. Maar het verschil met bij Barcelona is dat je hem in dat filmpje telkens de bal op de middellijn ziet krijgen, drie man passeren en vervolgens de bal afleggen. Hij heeft een hele andere rol. Bij Barcelona is hij ook redelijk vaak het eindstation, hier moet hij alles creëren voor anderen die het weer verprutsen, ja dan scoor je zelf niet vaak.

Voor jullie, tegen Spanje met Argentinie.
Hier speelt hij tegen xavi, iniesta, busqeuts, pique en noem maar op, en tog gaat hij 6 man voorbij alsof ze er niet staan (minuut 3:15) en geeft hij nog een prachtige steekpaas (jmmr dat ie buitenspel was).

Tuurlijk is dit ook allemaal de verdiensten van xavi en iniesta want zonder hun is messi niet zo bijzonder. LOL

Kwalitatief gezien is de algehele voorhoede van Argentinie ook gewoon beter dan die van Brazilie. Hulk is goed maar moet het nog laten zien in een grote competitie, Pato staat buiten kijf, Neymar moet het ook nog waarmaken buiten Brazilie ( al heeft die jongen zeker de potentie ) en Ganso is niet eens echt een aanvaller, meer een creatieve 10 of hoogstens een tweede hangende spits. Als ik nog een aanvaller vergeet zeg maar. Maar Argentinie met Messi ( de beste ) Aguero, Lavezzi, Zarate ( als ie erbij is ) Di Maria Higuain en Tevez.... Tja; dat lijkt me duidelijk.

Argentinie met Messi, di Maria, Tevez en Aguero. Daar kan op dit moment echt niets aan tippen.

ik vind het zo grappig dat men zegt dat messi de beste van de wereld is.als messi de beste is moet die het eerst bewijzen om ergens anders prijzen te pakken.hij heeft geluk dat die bij de beste team van de wereld speelt thats it.als c ronaldo bij barca zou spelen zo die elke wedstijd 2 a 3 doelpunten maken dat heeft die al bewezen bij manchester en real.hij kopt beter hij heeft betere vrijeballen en straalt met alles beter.de beste speler van de wereld is ronaldo klaar................................................ zonder xavi en iniesta is messi net als di maria ofzo alleen betere schot dan di maria hahahahaha.

2 juli 2011 om 19:32

Ik vraag me af hoe serieus ik een c.ronaldo fan moet nemen die over de kwaliteiten van Messi praat??
Ooit gehoord over objectief zijn?, of ben je een kindje van 8 dat alleen maar onzin typt.

ik praat juist objectief.messi kan deze spel alleen spelen bij barca omdat de hele team zo speelt tikkie takka,de hele team zorgt er voor dat messi al het ruimte krijgt hij mag doen wat hij wilt over het hele veld.c.ronaldo krijgt niet zoveel vrijheid als mister messi.kom op man dat zie je zelf toch ook wel wat voor wereld spelers bij barca spelen dan real?die jongens spelen vanaf hun jeugd bij elkaar ze weten precies waar ze moeten lopen en schieten en dat is niet de verdienste van messi maar van het club.barca is gewoon de beste team maar messi niet beste speler is mij mening...rtje10 ik kan je leren voetballen en over voetballen leren praten.

ja ja , zo onderhand weten we wel dat Messi de beste speler ter wereld is en dat bijna iedereen het er meer eens is. Maar waarom moet dat iedere dag weer bevestigd worden door ex voetballers , trainers , bestuuders en mede voetballers ?

Momenteel is Messi de beste voetballer ter wereld , en als zijn carriere is afgelopen kunnen we oordelen waar hij daadwerkelijk aller tijden staat. Alle 2 de aspecten moeten daarom worden afgesloten. Volgens mij is de taak van journalisten nieuws te brengen en niet uit nieuws te herhalen via iedere keer een andere speler zijn mening over Messi te vragen of een vergelijking daarmee.

Onderhand begint het vervelend te worden , de Messi mania moet maar eens ophouden

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren