Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'De Boer hoeft ook Aissati niet te zien, Vitesse gaat weer praten'

Laatste update:
/

Het is uitgesloten dat Ismaïl Aissati aankomend seizoen weer de clubkleuren van Ajax zal verdedigen. De aanvallende middenvelder staat nog onder contract in Amsterdam, maar krijgt van trainer Frank de Boer niet de kans om zich in het eerste elftal te spelen. Voor Vitesse liggen er dus weer mogelijkheden, weet Omroep Gelderland.

De Arnhemmers huurden Aissati afgelopen seizoen van de regerend landskampioen en hadden veel plezier van de spelmaker, die zich opwerkte tot één van de sleutelspelers van Vitesse. Er was enkele weken geleden al een overeenstemming bereikt met Ajax over een verhuur, maar toentertijd kwamen de Gelderlanders er niet uit met de speler zelf.

Nu Ajax definitief heeft geroepen dat Aissati zich niet hoeft te melden in Amsterdam, kunnen geïnteresseerde clubs toeslaan. Ted van Leeuwen, technisch directeur bij Vitesse, liet drie weken terug al weten dat de kans immens was dat Aissati ook volgend seizoen in het Gelredome zou spelen. Het zou toen nog slechts om details gaan.

Ismaïl Aissati verdient een kans bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je zou bijna gaan denken dat Aissati zit te wachten tot hij naar Utrecht kan als Mertens weg is.

27 juni 2011 om 11:47

bijna... maar niet helemaal, hoogst waarschijnlijk tekent ie gewoon bij vitesse hoor

27 juni 2011 om 12:11

Zou ik wel een voorstander van zijn, talentvolle jongen en komt ook uit de stad. Maar ben wel bang dat Vitesse Utrecht voor gaat zijn omdat wij simpelweg moeten wachten tot Mertens c.q. Strootman verkocht worden. Ben wel blij dat er bij Utrecht eindelijk weer is verstandig beleid wordt gevoerd en niet nu alvast een opvolger voor Mertens wordt gehaald met het risico dat het net zo afloopt als met El Hamdaoui bij Ajax!

27 juni 2011 om 12:58

Absoluuut mee eens, eerst verkopen en dan pas kopen

Ik moet wel zeggen dat je Aissati en Mertens ook achter de spits kan zetten ipv Asare. Asare kan ook verdedigend op het middenveld prima uit de voeten naast Strootman.

27 juni 2011 om 14:28

Dan zou ik toch liever Asare op 10 hebben en bijvoorbeeld Roorda op de controlerende positie hebben. Maar laten we maar niet te gek doen met geld, anders komen we weer in de schulden...

Zonde, ik had hem die kans echt wel gegund, als hij in vorm is dan is het een zeer nuttige speler.

27 juni 2011 om 11:42

Voor hem is het belangrijker om aan voetballen toe te komen, en met het middenveld van Ajax nu, zie ik weinig kansen voor hem,.
Al zal ik super vinden als hij wil vechten voor zijn plek bij Ajax
En hij is te goed voor een plek op de bank, vind ik persoonlijk.

27 juni 2011 om 11:48

Dat ben ik helemaal met je eens. Bij Ajax wordt hij helaas overklast door middenvelders als Theo Janssen, Eriksen, Anita etc.

Aissati moet lekker in de basis spelen bij een middenmoter als Vitesse of Utrecht, en daar elke week het vertrouwen van de trainer krijgen. Dan kan hij zich misschien nog wel eens verder ontwikkelen!

27 juni 2011 om 11:47

Hij is goed maar met eriksen,janssen en anita en enoh en nog meer, is het moeilijk om een basisplek te krijgen.

Als Ted van Leeuwen zegt dat het nog om details gaat moeten ze nog beginnen met onderhandelen. Die man roept zo vaak dat het bijna rond is met bepaalde spelers. Eerst zien dan geloven. Voor Vitesse een zeer bruikbare speler, voor Ajax komt hij vooralsnog te kort.

ik vind hem wel op zijn plek bij vitesse. past perfect bij de plannen die vitesse heeft.
bij ajax is hij egt overbodig, hij word daar tog overklast door Anita Eriksen Janssen.

begrijp me niet verkeert het is een prima speler maar bij Ajax gewoon niet nodig

Aisatti is een goede voetballer, maar niet goed genoeg om te concurrenren met de spelers van Ajax. Op zijn positie zijn gewoonweg betere spelers, voor menig erdivisieclubs is hij een leuke speler!

Aissati naar Utrecht. Dan moeten ze daar ook een absurd bedrag voor vragen. Deden ze met Mertens ook... Nee hoor Vitesse mag hem beste nog wel even huren/kopen en anders mag hij ook het tweede elftal komen versterken.

Vind hem trouwens wel een goede voetballer maar te licht voor een topclub als Ajax..

27 juni 2011 om 12:15

Als je voor Aissati een absurd bedrag gaat vragen dan gaat Utrecht hem niet kopen. De situaties zijn gewoon verschillend:
- Laatste dagen van de transfermarkt in de winter tegenover midden in de transferperiode nu
- Dragende speler die verantwoordelijk is voor veel assists en doelpunten en ook nog is het seizoen er voor de zilveren bal won tegenover een talent wat niet eens mee mag trainen

Ajax mag vragen wat zij wil, net als Utrecht dat mag, maar het lijkt mij sterk dat ze voor Aissati het aankoopbedrag terugkrijgen.

27 juni 2011 om 12:35

Hij heeft volgens mij een som in zijn contract laten opnemen dat hij voor 2-2.5 eigendom kan worden van Vitesse. Als hij terug keert naar Ajax dan denk ik niet dat Ajax een extreem bedrag gaat vragen. Er is gewoonweg te veel concurrentie en Ajax wil de overbodige spelers gewoon kwijt raken. Ik denk dat hij voor eenzelfde bedrag eventueel wel naar Utrecht zou mogen (2-2.5 miljoen).

27 juni 2011 om 12:40

Dat bedrag was geloof ik nog minder. 1,5 miljoen hoeft Vitesse maar te betalen.

27 juni 2011 om 12:52

Klopt, je hebt helemaal gelijk, het om om 1.5 miljoen euro.

Leuke opbouwende en controlerende middenvelder, maar is helaas niet zoals z'n jeugdmaatje (afellay) uitgegroeid nog tot een wereldspeler. Hij komt net wat te kort om bij Ajax te spelen, daar spelen al genoeg middenvelders van een wat hoger kaliber. Hij kan beter gaan voetballen bij Utrecht of Vitesse, daar komt hij beter tot z'n recht en hoort hij gewoon in de basis te staan. Voor Ajax echter een overbodige speler die op de bank moet plaatsnemen, dat zijn de loonkosten niet waard!

Ik zal iedereen over me heen krijgen, maar het blijft vreemd.

- Amsterdam stad met de meeste marokkaanse nederlanders
- Marokkaanse nederlanders maken een respectabel deel uit van het Nederlandse voetbal landschap
- Ajax is gebouwd op technische voetballers en Marokkaanse nederlanders zijn vaak straatvoetballers
- Bij Ajax is er nog nooit eentje écht doorgebroken..

Ligt dat nou alleen maar aan al die Marokkaanse jongens? Oulida, Boukhari, Amrabat, Boulahrouz, Aissati, Hamdaoui... allemaal te slecht of te irritant?
Dat vind ik dus vreemd.. Of staat de club er gewoon niet zo open voor..

27 juni 2011 om 11:51

Dat ze marrokaans zijn heeft er natuurlijk niks mee te maken. El Hamdaoui is een goede voetballer, maar had gewoon een meningsverschil met de coach, hij kon het overigens wel goed vinden met martin jol. Daarbij is het zo dat elke club in Nederland is gebouwd op technisch voetbal en niet op straatvoetbal.

27 juni 2011 om 11:53

Dat hij van buitenlandse afkomst is heeft hier helemaal niets mee te maken. Aissati heeft bij Ajax genoeg kansen gekregen, maar is er niet in geslaagd om echt door te breken. Vervolgens is hij verhuurd aan Vitesse zodat hij veel speeltijd en vertrouwen krijgt, maar ook dit leverde niet echt het niveau op waar Ajax op hoopt.

Spelers als Janssen, Eriksen en Anita zijn gewoon een klasse beter dan Aissati, dus vind ik het zeker niet raar dat Ajax geen toekomst meer ziet in Aissati. Het zou zonde zijn als hij week in week uit op de bank moet plaatsnemen, voor zowel hemzelf als voor Ajax. Deze jongen moet lekker bij een middenmoter als Vitesse of Utrecht voetballen, op de bank wordt hij zwaar ongelukkig. Dit staat helemaal los van zijn afkomst.

27 juni 2011 om 11:57

Volgens mij is Amsterdam de stad met de meeste Turken en Utrecht de stad met de meeste Marokkanen.

Dat er bij Ajax nooit 1 is doorgebroken zegt ook niet veel. Je noemt er nu 6 op. Dat is ook niet zo heel veel. Er is ook nog nooit een Chinees doorgebroken terwijl we in Nederland daar ook heel veel van hebben.

Ik denk dat het ook met de structuur van Ajax heeft te maken. Het is een koude club waar men eerst moet wennen. Niet alleen Marokkanen derven hieronder maar ook andere buitenlandse spelers.

27 juni 2011 om 13:19

Kx22 je kletst uit je nek, er zijn meer dan genoeg buitenlandse spelers die met warme gevoelens terug denken aan hun Amsterdamse tijd.

Koude club? Waarom gelijk weer provoceren?
Iedere BVO in de eredivisie heeft zijn afvallers en die zullen al snel het negatieve zien.

@clarkkent2
Maar wat ik het meest kwalijke vind dat je de suggestie wekt dat Ajax een club is die de Marokkaanse medemens discrimineert.
Er zal best een gedeelte domme supporters zijn die zo denken(zoals bij elke club) , maar ik ben er van overtuigd dat die sfeer beslist niet bij de club zelf heerst.

Ik denk wel dat je bij Ajax gemiddeld meer afvallers zal hebben dan bij de gemiddelde andere BVO omdat het topsportklimaat daar meer aanwezig is dan bij veel andere clubs. Maar ik bestrijd met klem dat , dat te maken heeft met de afkomst van de voetballers in kwestie.

Ot

Jammer dat Aisatti niet in de plannen van de Boer voorkomt ik zie in hem een stand-in voor Eriksen.
Aan de andere kant na een sterke 1ste competitie helft vond ik Aisatti daarna ook wat minder worden.

27 juni 2011 om 13:41

@fraayax:
ik weet zelf ook niet waar het precies aan ligt, maar het blijft vreemd. Ik suggereer ook niks, ik geef alleen aan dat er wel een reden moet zijn...
Ik denk zelf niet dat het aan keihard racisme ligt. Al vond ik de haat tegen hamdaoui op de tribunes afgelopen seizoen er wel naar rieken.
Ik weet dat veel jongens van marokkaanse afkomst echt goed bij ajax zouden kunnen passen. Ik denk alleen dat er in de jeugdopleiding van ajax teveel gezocht wordt naar jongens die perfetc in het keurslijf passen. Marokkaanse jongens zijn vaak wat trotser, hebben vaak weinig steun van huis uit en hebben daarom misschien wat meer aandacht nodig. Bij ajax krijg je die niet. Dat is een keuze, maar als ik naar Affelay, Assaidi, etc kijkt dan denk ik dat het Ajax best veel zou opleveren als ze wat flexibeler waren. Bij zlatan was er ook eerst veel aandacht nodig voor er iets uitkwam.
Of misschien moet er gewoon 1 marokkaanse super speler komen die alle kwaliteiten/mentaliteit bezit en waar niemand omheen kan die de ban breekt. Net als Zidane de Algerijn bij Frankrijk.

27 juni 2011 om 12:01

Ik denk dat je een deel van de oorzaak al noemt in je eigen verhaal, namelijk het straatverhaal. Over het algemeen zijn jongens die vaak op straat te vinden zijn niet bepaald op hun mondje gevallen en dat is nogal een lastige eigenschap als een club verwacht dat je gewoon luistert naar de trainer en doet wat er tegen je gezegd wordt zonder elke keer in discussie te gaan. Bij sommige jongens gaat later in hun jeugd de knop om, maar bij anderen niet.

Daarnaast zijn dat soort voetballers ook snel geneigd om zo goed als alles op techniek en voetballend vermogen te doen ipv op inzet, waardoor soms, al dan niet terecht, het beeld ontstaat dat ze geen zin hebben om er vol voor te gaan, waardoor ze dan uiteindelijk moeten vertrekken. Dit is overigens niet alleen bij voetballers met een Marokkaanse achtergrond zo, maar bij straatvoetballers in het algemeen.

Overigens is het bij een aanzienlijk gedeelte van de spelers die jij opnoemt ook gewoon zo dat ze niet genoeg kwaliteit hebben, zeker als je kijkt naar wat ze in de rest van hun carriere gepresteerd hebben.

27 juni 2011 om 12:05

Geen van die jongens hebben ooit problemen gehad bij Ajax, El Hamdaoui uitgezonderd. Boulahrouz heeft zelf gezegd dat hij in de jeugd nog niet goed genoeg was, hij kon het begrijpen.

Bij Aissati was de concurrentie misschien beter, of hij te licht. Oulida kan ik me niet meer herinneren, maar die heeft in ieder geval 3 jaar bij het eerste gezeten en daarna bij Sevilla 3 jaar.

Amrabat zat alleen in de jeugd bij Ajax, daar vallen altijd veel jongens af natuurlijk. Van Boukhari herinner ik me niet meer zo goed hoe hij het deed.

Hoe dan ook, het zijn echt geen vervelende jongens.

27 juni 2011 om 12:11

hoeveel marokanen ken jij zoiezo die het hebben gemaakt in het profvoetbal? bij ajax feyenoord of psv? daar zou wel een reden voor zijn he, mentaliteit jongen, dat zit gewoon niet in hun genen,
hoeveel voetballers ken jij die de absolute top hebben gehaal in europa?? geen dat zegt al genoeg, ja mischien affely maarja die gaat het ook niet reden bij Barca! heeft niks met ajax te maken.

27 juni 2011 om 12:16

Goeie reacties jongens, maar toch even kort:
@ewout elhamdaoui is maar 1 voorbeeld maar zo zijn er vele in de jeugd afgehaakt en het kan niet zo zijn dat er zoveel aanwas is en er geen enkele doorbreekt.

@srrs: ik ben het met je eens dat Aissati écht genoeg kansen heeft gekregen. Toch denk ik dat Aissati voetballend beter is dan de Zeeuw, Anita en zeker de Jong. Het is bij hem eerder een mentatliteitsverjhaal, hij is denk ik gewoon te lief/schuchter..

kx22, ga even bij het CBS kijken, in aantal (niet percentage) heb je in A´dam de meeste marokkaanse nederlanders. Ook de meeste Turken overigens.

@bliksems: Ik ben het echt eens met je analyse dat de meesten gewoon niet goed genoeg waren. Ook klopt het dat jongens van de straat mondiger zijn. Maar geloof me Seedorf, van Basten, Rijkaard, Davids, Zlatan waren ook straatvoetballers en hadden ook hun mondje bij.

Een voetballer moet beoordeelt worden op zn kwaliteiten als voetballer en niet of hij een ideale schoonzoon is. Ajax voetballers vraagt om technisch onderlegde jongens van de straat want dat waren bergkamp, cruijff en vele anderen ook. In a´dam heb je een hele grote vijver van talentvolle technische jongens van marokkaanse afkomst. Je zou die jongens moeten ondersteunen en ontwikkelen tot topvoetballers. Niet zodra ze niet in het (veel te strakke) ajax keurslijf passen, ze eruit gooien of niet eens selecteren. Want anders krijg je typische ajax splers als Assaidi en Elia die ergens anders gaan spelen, terwijl je lieve ideale jongens als Sarpong, Goossens, Schilder voortbrengt. Maar daar ga je het écht niet mee redden!

ps @ mitea: leer eerst nederlands schrijven voor je onzin verkondigt.

27 juni 2011 om 15:51

Ik ben het niet perse met je eens dat Mitea onzin verkondigt. Als je kijkt naar de absolute top dan zijn ze er niet te vinden, hetzelfde geldt voor Turkije min of meer, een land van 80 miljoen inwoners en een diaspora waar je u tegen zegt. Ok, ze beginnen door te breken maar het duurt wel allemaal best lang. Het heet gewoon te maken met opleiding en de juiste sfeer creëren voor die jongens, maar ook dat die jongens zich thuis gaan voelen in een andere sfeer dan dat ze zelf graag zouden willen zien of gewend zijn. Het moet dus van twee kanten komen.

Verder blijf ik altijd fan van Aisatti, iemand die al zoveel heeft laten zien zal het wel niet verleerd zijn, het is alleen een kwestie van mentaal doorzetten en de juiste omgeving vinden waarin hij zich goed voelt.

En dan als ik hier dingen lees over Anita en de Jong die een klasse beter zouden moeten zijn, dat is gewoon lachwekkend. Maar Aisatti komt er nog wel.

27 juni 2011 om 13:25

Ik zou niet weten waar dat aan ligt. Misschien zit hun eigen trots hun wel teveel in de weg om met de jeugdleiding goed op te kunnen schieten. Ik heb geen idee. Maar ja dan nog. Boukhari is een middenmoter, Aissati ook. Amrabat heeft het bij PSV ook niet gered. Oulida die maakte een paar rare stappen in zijn carriere maar was wel een speler waar van Gaal en Cruijff allebei een zwak voor hadden. El Hamdaoui die vind zichzelf zo'n ster dat hij wilt dat het Ajax spelletje aangepast word rondom zijn spel. Nou ja dat gebeurd dus niet, jammer dan maar dat werkt dus niet.

Boulahrouz zou nu volgens mij probleemloos kunnen inpassen in deze selectie. Ik zou het leuk vinden als hij erbij zou komen. Als hij gewoon fit is en genoeg ritme dan vind ik hem minstens even goed als Heitinga en vd Wiel.

Volgens mij zijn er een hele hoop Marokkanen zaalvoetballers of heb ik dat mis?

Eens kijken hoeveel mensen het nu nog belachelijk vinden dat PSV hem voor 4 miljoen aan Ajax heeft verkocht

27 juni 2011 om 11:49

als ajax supporter moet ik toch zeggen dat psv dat goed heeft gedaan,
speelde opzich in et begin wel goed maar met het middenveld wat ajax nu heeft heeft ie niks bij te zoeken

27 juni 2011 om 12:00

Inderdaad, achteraf heb je gelijk. Maar gezien de situatie bij PSV op dit moment hebben ze te weinig met het ontvangen geld gedaan. Nu moeten ze bij bedrijven en de gemeente aankloppen.

Ik denk ook dat hij misschienw el naar fc Utrecht wilt gaan. Zou het ook een aanwinst voor Utrecht vinden. Assaiti is gewoon een goede middenvelder voor de subtop. Denk dat hij bij Utrecht echt uit zijn verf komt.

Volgens Ted van Leeuwen gaat het altijd om details. Helaas knapt het vervolgens vaak af omdat hij deze “details” niet geregeld krijgt.

Aissati zou een prima speler zijn voor Vitesse. Toch heb ik het idee dat hij zelf de kat uit de boom wil kijken en andere clubs zeker zal overwegen. Als hij echt had gewild en gezien de mogelijkheden bij Vitesse had deze deal al lang afgerond moeten zijn.

Lijkt me redelijk hij heeft z'n kansen al gehad en je verhuurd een speler ook om te zien of hij het aan kan.
Wat ik heb gezien is het een prima speler voor Vitesse maar niet voor Ajax (en Psv) daarbij is hij nu op een leeftijd dat hij het wel moet kunnen laten zien hij is niet meer dat 17-jarige talentje van PSV die het 'wel leuk' deed.
Ook mis ik bij Aisatti te veel rendement.

Ik snap het niet, hij was toch al gekocht door Vitesse ?

27 juni 2011 om 12:06

Nee gehuurd voor 1 seizoen toch?

Heel vaak gehoord uit verschillende kringen maar telkens wordt het maar weer bevestigd. Frankie ''de Verlosser'' de Boer heeft het niet zo met Marokkanen. Ajax om de een of andere reden ook niet echt.

27 juni 2011 om 12:02

Redelijke grove opmerking die je hier maakt. Je zet hem eigenlijk neer als racist, die niet met een bepaalde bevolkingsgroep kan omgaan. Lijkt me erg ver gaan. Dat hij het niet kan vinden met El-h, staat totaal los van dat Aissati niet terug hoeft te komen. Blijkbaar vind hij hem gewoon niet goed genoeg.

27 juni 2011 om 12:04

Frank kijkt of spelers zijn team beter kunnen maken. Niet op ras. Is een ongefundeerde beschuldiging die je niet hard weet te maken. Er staan meer buitenlanders in de basis of zitten in de selectie.

27 juni 2011 om 12:17

@storing, wat een volslagen kolder opmerking. Ajax is al jaren smeltkroes van allerlei culturen. Criterium is absoluut niet wie je bent, maar of je het nivo aan kunt. Voor Aissati heb ik altijd een zwak gehad en daarom was hij altijd een speler waar ik elke wedstrijd speciaal op lette. Maar helaas kan ik niets anders doen dan De Boer gelijk geven; hij heeft te weinig toegevoegde waarde voor Ajax, zeker als je je bedenkt dat de selectie van Ajax relatief veel goede middenvelders heeft. Zelfs een international als De Zeeuw dreigt nu buiten de boot te vallen.

Aissati heeft genoeg kansen gehad, had onder van Basten na zijn blessure een basisplaats en ook onder Jol vorig seizoen eerste seizoenshelft. Het houdt een keer op.

''de Arnhemmers huurden Aissati afgelopen seizoen van de regerend landskampioen en hadden veel plezier van de spelmaker, die zich opwerkte tot één van de sleutelspelers van Vitesse.''

Volgens mij valt dit reuze mee. Ook Aissati kon zich niet echt onderscheiden en Vitesse naar een paar plaatsen naar boven helpen. Ternauwernood ontliepen zij degradatie. Ik vraag me dan ook af of het goed is voor Vitesse om deze speler te behouden. In eerdere interviews gaf hij al aan terug naar Ajax te willen en Vitesse als tijdelijk te zien. Dat zij met de onderhandelingen er nog niet uitgekomen zijn, is dan ook veelzeggend. Om antwoord te geven @ Cyprioot.: Vitesse had een optie tot koop. Dat geeft het recht om deze speler te kopen van Ajax als de verhuurperiode bevalt. Echter moet de club er dan nog wel zelf uitkomen met de speler.

27 juni 2011 om 12:22

Ik heb afgelopen seizoen niet veel van Vitesse gezien, maar die stukken die ik wel heb gezien was Aisatti 1 van de weinigen bij Vitesse die een constant niveau had, en eigenlijk met kop en sschouders boven de rest van de ploeg uitstak.

Ik hoop voor hem dat hij een leuke club vindt en weer wekelijks aan spelen toekomt zodat we als toeschouwer van hem kunnen genieten.

Wel jammer, had zelf Aissati wel graag terug zien komen. Is een sympathieke jongen en een prima voetballer.

Ik weet nog goed dat Ajax in 2009 voor de Uefa-cup thuis speelde tegen Olympique Marseille. Van Basten was toen nog trainer en de uitwedstrijd ging verloren met 2-1. Aissati was die wedstrijd weergaloos en ik heb hem niet op balverlies kunnen betrappen. Mede dankzij Aissati kopte Sulejmani de 2-1 binnen. Ajax dwong verlenging af, Aissati werd gewisseld en het spel kantelde in het voordeel van Marseille. Ik kan nog niet begrijpen dat van Basten zijn beste man naar de kant haalde, want binnen no-time was het 2-2. Helaas heeft Aissati het niveau wat hij die avond benaderde vrijwel nooit meer gehaald. Toen ik die avond de Arena uitging, voorspelde ik hem een hele grote toekomst. Ik hoop nog steeds dat hij het haalt (al dan niet bij Ajax)!

kan ajax assaiti niet betrekken in een deal met mertens.

27 juni 2011 om 12:20

@chivas, goed plan, punt is alleen dat Aissati in principe op een andere positie staat dan Mertens (hoewel hij bij Vitesse ook wel hangend links heeft gespeeld, maar toch). Denk daarom dat het geen optie is voor Utrecht, daarnaast zou Ajax dan nog moeten bijbetalen en ook is het nog zo dat de linksbuiten positie bij Ajax al dubbel bezet is met Ebicilio en Boerrigter. De laatste ken ik niet, de eerste heb ik het niet zo op, maar vol is vol.

Hij kon 3 jaar geleden naar fc utrecht. Toen zei die op t laatste moment af omdat ie naar ajax wou. Nu mag ie lekker wegblijven wat mij betreft. Hebben al genoeg mooi weer voetballers zonder mentaliteit.

Enige plek waar Aissati voor in aanmerking komt is die van Eriksen of Janssen. Nou.. Eriksen is al een publiekslieveling en Janssen zijn niveau haalt ie nooit. Ook Lodeiro zit nog op de bank, zoals ik hem laatst zag spelen met Uruguay.. moeten we daar ook nog wat aan hebben. Anita kan zelfs ook nog controlerend, ook iemand die vooruit kan voetballen. Overbodig dus! Maar wel een goede speler voor Vitesse.

Eriksen, Lodeiro, Serero, S. De Jong.

Er zijn te veel spelers die aanvallend op het middenveld kunnen spelen. Er zullen er dus moeten vertrekken. Aissati is een goede voetballer, maar heeft niet kunnen brengen wat er verwacht werd. Daarbij is het ook voor hem het beste om bijvoorbeeld bij Vitesse iedere week aan het voetballen te komen.

Zelf hoop ik dat bij Ajax naast Aissati ook Cvitanich en El Hamdaoui nog vertrekken. Daarbij is een vertrek van Stekelenburg en Vertonghen niet uitgesloten. Een transfer van de eerstgenoemde zou niet zo'n ramp zijn, aangezien we met Vermeer al een nieuwe 1ste keeper hebben klaarstaan. Een vertrek van Vertonghen zou wel een grote teleurstelling zijn, al komt er dan opeens wel weer heel veel geld binnen. De Zeeuw zou ik aan de ene kant liever zien blijven, aangezien hij voor mij samen met T. Janssen en Eriksen het ideale middenveld kan vormen. Aan de andere kant denkt De Boer daar misschien anders over en 8 miljoen euro is natuurlijk een prima bedrag.

Overigens is het ludiek om te zien hoe Ajax een half jaar geleden financieel en sportief beroerd voor stond. De verkoop van Suarez gaf financieel wat lucht, maar iedereen schreef Ajax sportief gezien af. Nu een half jaar later staat Ajax er zowel financieel als sportief weer goed voor. Geeft wel aan hoe veranderlijk de voetballerij kan zijn....

Opzich zou ik Aissati wel eens naast Eriksen willen zien, en Janssen erachter.
Dan heb je wel een heel technisch middenveld, wat ik persoonlijk wel bij ajax vind passen.

Mocht Mertens verkocht worden dan is Aissati de ideale opvolger in mijn ogen. Van mij is hij van harte welkom.

Aissait is te goed voor de Ajax bank , maar heeft betere voetballers op zijn positie staan. Dus zeg ik ook beter voor hem naar Vitesse gaan. En Storing??? Denk dat jij een storing in je hoofd heb gaat natuurlijk nergens over... Zeg dan niks!

Vitesse zou er met Ajax al uit zijn wat betreft de transferwaarde. Snap even niet waar het probleem nog in zit. Aissati geeft steeds aan bij vitesse te willen blijven. Als het goed is is hij nog wel op vakantie, dat kan natuurlijk ook het probleem zijn. Kom op vitesse even doorpakken met v.d.brom en Aissati.

Off: Vitesse- Chelsea gaat niet door ivm aanstelling van de nieuwe trainer van Chealsea die 9 juli te vroeg vind voor een oefenwedstrijd in Arnhem. Er word nu naar een nieuwe datum gekeken.

Niet kopen.deze jongen heeft totaal geen beleving,heeft hetzelfde niveau als Bakal en geeft geen enkele meerwaarde aan een ploeg die aan de linkse kant wilt spelen.

relax weet jij hoe veel dat transferbedrag is ??
1.5 miljoen toch ?

27 juni 2011 om 13:45

Jah dat klopt idd. Was vastgelegd in de optie die vitesse op Aissati heeft.

Ik zou graag zien dat psv hem terughaalt. ik vergeet nooit meer dat hij pirlo op 17jarige leeftijd van voetballen kon afhouden. al stond cocu wel naast hem volgens mij dus dat maakt ook wel enig verschil.

Vitesse heeft ook interesse in Derijck van Ado volgens het Ad.

on: Hopelijk tekent hij snel bij Vitesse, misschien dat dan ook meer andere spelers zo iets hebben van: nou Aissati tekent bij Vitesse, dan kan het misschien wel wat worden dit jaar daar.
Dan nog Rajkovic, en mocht het waar zijn van Derijck en hij komt echt, dan heb je wel een eerdige verdediging.

Maar goed eerst zien dan geloven.

Ik zag dit niet aankomen en zeker omdat ik Aissati toch wel een belangrijke speler was geworden van Vitesse en met De Boer als coach van Ajax had ik verwacht dat Aissati toch heel goed paste bij het positiespel van Ajax.

aisatti is een leuke eredivisie speler en komt gewoon tekort voor de top in Nederland, clubs als Vitesse, Utrecht, Nec passen meer bij hem en dat F de Boer hem niet nodig heeft is meer dan logisch.

Aissati is nog niet definitief speler van Vitesse, de clubs hebben een akkoord maar alleen Aissati moet nog tekenen. Maar het gaat nog om een paar kleine dingen.

Ja volgens mij wil Vitesse gewoon de optie van 1,5 miljoen lichten, en ik denk na deze uitspraken dat Aisatti ook wel akkoord zal gaan, laten we eerlijk zijn die jongen heeft er bij Ajax gewoon niks van gebakken. Is veel te licht voor de top, en zal dat ook nooit worden. Voor een club als Vitesse is het een prima speler gebleken en wellicht als Vitesse uitgroeit tot stabiele middenmotor kan Aisatti daar ook wel mee denk ik.

Dus dan kunnen andere clubs, ook gewoon gaan bieden toch? dus zo zeker is het niet dat hij voor vitesse tekent, als je er met de speler zelf niet uitkomt...

En ook dit is al oud nieuws. Deze jongen komt niet aan de bak bij Ajax. Ajax heeft genoeg middenvelders van hoog niveau bij de eerste selectie. Dan heb ik het nog niet over die toptalenten die eraan zitten te komen. Er is simpelweg geen plaats voor een speler als Aissati, daar hebben we betere spelers lopen en er komen betere spelers aan, zo simpel ligt.

Dan was er nog het gerucht dat hij als linksbuiten ging spelen, ook dat is met komt van Boerrigter van de baan.

Tot mijn verbazing trainde ismael opeens mee met de selectie van VV Sterrenwijk
gewoon voor de lol natuurlijk hij was met een vriend meegekomen en dat vond onze trainer uiteraard niet erg .
Hij schoot na de training 20 ballen vanaf 20 meter met een redelijke keeper in de goal hij schiet er gewoon 19 in echt mooi om te zien en zo word je als 3deklasser natuurlijk ook een beetje met je neus op de feiten gedrukt niet de je,jezelf met hem moet vergelijken maar 19 uit 20 niet nomaal allemaal zijnet keeper kansloos.

Tuurlijk kon ik het niet laten even te vragen waarom die niet gewoon lekker hier komt voetballen {sterrenwijk ligt letterlijk tegen het stadion aan ]
Hij ging er uiteraard niet echt op in maar liet wel doorschemeren dat ie graag zou willen.
Maar deze jongen heeft het goed naar zijn zin bij vitesse hij vind 5 jaar alleen wat lang om te tekenen hij wil liever voor 2 of 3 jaar tekenen.
1 Ding weet ik zeker als je Mertens kwijtraakt moet je aissati direct proberen in te lijven hij heeft misschien wel meer potentie als Mertens , geef die jongen vertrouwen en hij zal het zwaar terugbetalen

Gewoon lekker bij ons ballen issy subtop en lekker dichtbij salaris komt ook wel goed ;]

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren