Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Als hij voor Barcelona tekent, weet ik zeker dat Real Madrid niks wint'

Laatste update:

Udinese-eigenaar Giampolo Pozzo houdt vol dat Alexis Sánchez vijftig miljoen euro waard is en dat is waarschijnlijk ook de reden dat de transfer van de aanvaller naar Barcelona nog steeds niet is afgerond. Aanvankelijk werd verondersteld dat de 22-jarige Chileen zich aan het begin van deze week aan de Spaanse grootmacht zou verbinden, maar nog steeds is onduidelijk of en wanneer Sánchez uit Udine vertrekt. "Vijftig miljoen euro vind ik zelfs een lage prijs", oordeelt Pozzo.

/

"Ik vind het zelfs erg als een club daadwerkelijk vijftig miljoen euro voor Alexis wil betalen", stelt Pozzo tegen diverse Italiaanse media. "Ik zou graag zien dat hij bij ons blijft, ons helpt in de Champions League en zich hier blijft ontwikkelen. Als hij hier nog een jaar blijft, dan is hij volgend jaar nog meer waard. Hij is de beste voetballer van zijn generatie. Hij is net als toen Cristiano Ronaldo 22 jaar was. Alex is een brute diamant en voor dergelijke spelers dient de hoofdprijs betaald te worden."

"Als Alexis voor Barcelona tekent, weet ik zeker dat Real Madrid komend seizoen niks wint", vervolgt Pozzo zijn relaas. "Dat is voldoende reden om een dergelijk bedrag voor Alexis te betalen. Hij is een perfecte aanwinst voor Barcelona, een speler die het verschil maakt. Van een speler als Alexis heb je tien jaar lang plezier. Er moet niet alleen naar zijn prijs worden gekeken. Het is een uitstekende deal. Manchester City biedt bijvoorbeeld meer dan Barcelona, maar het is ook aan de speler."

Alexis Sánchez is vijftig miljoen euro waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

'als hij voor Barcelona tekent, weet ik zeker dat Real Madrid niks wint'

Ik weet zeker dat barcelona sanchez niet nodig heeft om van real te winnen

23 juni 2011 om 07:35

Dat betekent echter nog niet dat Real geen prijzen kan pakken komend seizoen. En ook Sánchez kan niet garanderen dat Real geen prijzen zal pakken, wat deze meneer Pozzo roept is alleen gericht op het omhoog stuwen van de prijs. De uitlatingen hebben verder totaal geen waarde.

23 juni 2011 om 15:57

Hoezo krijgt Meghni zoveel duimpjes naar beneden? Zo raar vind ik het niet wat hij zegt. Vinden jullie allemaal dat Barca Sanchez nodig heeft om Real te verslaan?

Ik ben geen Barca en Real fan, maar volgens mij heeft Barca al bewezen dat ze hem niet nodig hebben. Ik vind het ook een nutteloze aankoop. Hij kan beter naar een andere club gaan.

Misschien, maar Real Madrid word ook sterker en sterker, de komst van Sahin is slim, erg slim zelfs, en in plaats van dat Barcelona zich versterkt met een Centrale verdediger, want Madrid was erg gevaarlijk toen Mascherano verdediger was, als je Barca bent haal je een verdediger niet Alexis Sanchez en zeker niet voor 50 miljoen, dan kan je net zo goed Aguero of Rossi en een verdediger kopen.

Ik begrijp dat hij niet voor een prikkie weg kan gaan, maar die astronomische bedragen werden alleen maar 2 jaar geleden betaalt door Real Madrid, en als Barcelona slim is dan koopt het hem ook gewoon niet, want Barca staat in het rood.

Of ik hem graag zie in een Barca shirt, dat is geen kwestie, maar of ik het gezond verstand vind is ook duidelijk.

23 juni 2011 om 12:12

Wat is er zo slim aan de komst van Sahin, heel slim zelfs?

Volgens mij heeft Real al zat middenvelders lopen, het is een transfer beleid van niks man. Kopen en vervolgens amper gebruiken, typisch Real.

24 juni 2011 om 03:48

Omdat hij veel technischer begaafd is als khedira en Lassana Diara, en veel rustiger speelt. ik dnek dat Xabi Alonso en Ozil veel liever met hem spelen en hij kna ook nog goed op een aanvallend positite spelen.

23 juni 2011 om 15:23

Het lijkt mij dat Real een goede verdediger moet gaan halen,als je gaat kijken naar het aantal doelpunten in onderlinge duels afgelopen seizoen. 8-2 en daar zit dan een penalty tussen en een doelpunt in de verlenging voor Real. Wat ik hiermee zeggen wil is dat Barcelona zijn zaakjes tot nu toe goed op orde hebben. Dat ze niet zoveel moeten uitgeven aan een speler ben ik het wel met je over eens. Ik vind dat ze het gewoon moeten gaan doen met de selectie die ze hebben, Never change a winning team!

Altijd leuk als een speler overhyped worrdt. Natuurlijk is het een prima voetballer, maar 50 miljoen of meer is hij echt niet waard. Hij kan heel ver komen, maar de absolute wereldtop als Messi of C. Ronaldo, daar is hij nog heel ver van verwijderd.

hij kan nu wel naar de absolute wereldtop want hij is nog maar 22 jaar. als hij bij Barcelona tekent zal hij vast snel uitgroeien, als hij in de basis staat in plaats van een mindere speler, stel je voor dat ook rossi er heen gaat dan zou er bijna geen plek meer zijn voor al die andere spelers, die kunnen zich ook ontwikkelen ook al vind ik rossi ook een prima speler.

23 juni 2011 om 08:41

t lijkt me toch sterk dat barca en Rossi en Sanchez haalt. 1 van beide is genoeg.
Bojan komt te kort, Afellay hoort niet in de aanval thuis, daarvoor is zn rendement te laat en Jeffren is ook niet goed genoeg.
Dus als 1 van de MVP spelers weg valt heb je niet echt iets achter de hand voor de grote wedstrijden. 4 toppers voor 3 positiets lijkt me gezien het aantal wedstrijden wat Barca speelt prima.

23 juni 2011 om 10:31

Met alle respect.. heb gisteren Jeffren weer zien voetballen en was weer de belangrijkste man aan de Spaanse kant.
Wat een voetballer..

on: Sanchez is wel een verdomd goede voetballer, hoop dan ook dat Barca'm laat schieten..

Hoeveel jaar contract heeft die jongen nog? Als hij nog maar 2 jaar contract heeft zou ik die voorzitter nog maar even van zijn toren laten schreeuwen om hem volgend jaar voor 25 miljoen op te halen. Alexis gaat zonder twijfel zijn contract niet verlengen en dan staat meneer Pozzo wel voor een voldongen feit.
Spelers worden de laatste tijd meer als koopwaar dan als iets anders gezien. Spijtig dat de markt zo onderhevig is aan inflatie. 10 jaar geleden was 50 miljoen nog de duurste transfer ooit, nu moet een 22-jarige al 50 miljoen kosten en een 19-jarige zelfs al 45! Waar zijn we eigenlijk mee bezig als je er zo even naar kijkt. Binnen 10 jaar zijn er waarschijnlijk geen transfers meer mogelijk...

Alleszins, Udinese mag wel eens een minder stugge positie innemen in de onderhandelingen en zeker niet elke 3 dagen veranderen van gedacht. In het begin van de zomer wou die man nog 35 miljoen, nu is het al 50. Binnen 3 weken is het 100 en daarna heb je voor 200 miljoen alleen nog zijn veters. Even normaal doen zou ik zo zeggen.

50 miljoen is natuurlijk zwaar overdreven, al kennen we ondertussen de voorzitters uit Italië wel al. Ik denk dat Udinese uiteindelijk wel akkoord zal gaan met een bedrag rond de 40 miljoen, wat natuurlijk nog veel is. Op dit moment vindt ik Rossi beter: meer scorend vermogen, beter in de combinatie, en past beter in het Barca - systeem. Maar ik begrijp wel waarom Barca voor Sanchez gaat. Hij kan op meerdere posities spelen, houdt het spel breed, en heeft volgens mij (nog) meer potentie dan Rossi.

Ik vind Alexis eerder iemand voor Real Madrid. Ons Giuseppe'ke moet gewoon naar de grootste club uit Spanje komen. Past prachtig in het tikie-taka voetbal van het almachtige Barcelona. Vmr(p) wordt dan het dodelijkste aanvalstrio van de wereld. Real Madrid grijpt dan weer, mijns inziens, naast alle prijzen.

23 juni 2011 om 10:33

En waarom zou Alexis iemand voor Real Madrid moeten zijn? Leg uit?
En over de grootste club van Spanje.. duik nog even de boeken in.
Financieel, naam, prijzen, supporters.

23 juni 2011 om 11:20

Wilde je serieus die discussie aan gaan? Real Madrid is de grootste club in Spanje (misschien wel in heel de wereld) zowel qua financien, naam, prijzen, supporters als historie. Barcelona is de beste club ter wereld op dit moment.

Dus: Real de grootste, Barca de beste. Die discussie heeft totaal geen zin.

Ik wordt een beetje gek van die overdreven astronomische prijzen, 50 miljoen? Waar gaat het nog over, de markt is gewoon helemaal verziekt. Denk dat als het zo door gaat dat over een jaar niemand meer te verkopen is, omdat iedereen een wereldtalent is met de potentie om de beste speler ter wereld te worden.

23 juni 2011 om 11:34

''dus: Real de grootste, Barca de beste. Die discussie heeft totaal geen zin''

Precies wat ik bedoel.

ge·ne·ra·tie de; v -s 1 (biol) voortplanting 2 groep van ongeveer gelijktijdig geboren mensen

Met andere woorden...hij is van dezelfde generatie als Messi. En je kunt ook Ronaldo nog tot dezelfde generatie rekenen. T is absoluut een goede speler, maar nog zeker niet de beste van zn generatie.

''vijftig miljoen euro vind ik zelfs een lage prijs''
''ik vind het zelfs erg als een club daadwerkelijk vijftig miljoen euro voor Alexis wil betalen''

De rillingen gaan over mijn rug als ik dit soort teksten lees.. Dit is gewoon echt niet normaal meer. Beginnen we nu ook al 50 miljoen te betalen voor spelers van subtopclubs? Het is toch te belachelijk voor woorden, met alle respect voor sanchez natuurlijk, want het is wel een geweldige speler met veel potentie. Ik zie hem graag naar Barca gaan, maar hij is gewoon echt geen 50 miljoen waard. Laat staan meer!

Spreekt voor zich dat de eigenaar van de club dat vindt, hij ziet geld in zijn ogen als hij naar Sanchez kijkt.

Maarja tis een redelijk matige speler, niet voor FC Barça, qua kwaliteiten én tactisch inzicht wat je wel nodig hebt als je bij Barça speelt. Als je tóg een nieuwe aanvaller wilt hebben (wat onbegrijpelijk is want je hebt al Bojan), neem dan Rossi. Die zie ik meer bij Barça passen, dan zon spelertje à la Ronaldo (niets mis mee, maar Ronaldo gaat ook meer voor de eigen actie en lange dribbels terwijl FC Barcelona een speler nodig heeft dat snel kan tikken). Alleen Messi mag voor die dribbel gaan, andere spelers niet.

23 juni 2011 om 09:02

Nee , ik vind het juist goed dat Barça voor zo'n speler ga. Zonder Messi, hebben we niet echt een speler met een fantastische actie in huis. Villa vind ik zeer voorspelbaar, al is hij van grote waarde. Pedro maakt zijn acties meer op snelheid dan ze echt technisch voorbij te gaan. Alexis Sanchez heeft die snelheid, en die actie. Die zal er alleen ma beter worde bij Barça. Afellay werd ook verweten dat hij te veel loopt met de bal, nu heeft hij dat toch wel afgeleerd hoor!

Allemaal leuke woorden om de transfersom omhoog te kunnen brengen. Sanchez is een leuke speler, maar hij is niet beter dan Villa en Pedro. Desondanks is dit een goede aankoop, want Barcelona is voorin in de breedte niet zo sterk.

23 juni 2011 om 09:43

Sanchez is zeker wel beter dan Pedro! Villa is een heel ander soort speler.. Sanchez is geen spits, maar een vleugelspeler! Ben benieuwd hoe vaak je Sanchez al hebt zien spelen..

On: Sanchez heeft de potentie om zich in het rijtje Ronaldo en Messi te scharen.. Een geweldige voetballer, maar 50 miljoen is teveel van het goede! Speelt bij Udinese en heeft een voorzitter die geld ruikt.. Een speler als Fabregas is voor 40 miljoen op te halen.. Verhoudingen zijn compleet zoek!

23 juni 2011 om 13:29

Ik vind dat men Pedro onderschat. Die is echt niet slecht hoor. Ik weet dat Villa ook van nature een spits is, maar bij Barcelona komt hij vanaf de vleugel. Sanchez vind ik een hele goede speler en het is nu aan hem om dat straks bij Barcelona te bewijzen.

23 juni 2011 om 14:48

@ wazza
je vergeet dat Sanchez ook al 22 is en messi pas 23. ik vindt hem goed, zeker beter dan pedro. maar niet de nieuwe messi

23 juni 2011 om 15:12

El Fenomeno:

Pedro is een goede speler, geen discussie nodig, maar hij is niet van wereldniveau..

Villa is gewoon een centrale spits, ondanks dat hij bij Spanje vaak vanaf de linkerkant komt.. Dit kan bij Barca ook, maar dan misbruik je hem!

Psv!:

Ik heb het idee dat Sanchez alleen nog maar beter kan worden, terwijl Messi alleen nog maar minder kan worden! Dat zie je vaak bij jongere jongens die vroeg in het topvoetbal ingestroomd zijn, dat ze eind twintig al klaar zijn en minder worden.. Maar goed, beter dan Messi kan voorlopig ook niet! Misschien dat ik denk dat Messi sowieso niet beter kan worden dan nu het geval is..

Tuurlijk zegt Pozzo dat, die kan met zon uitspraak weer een miljoen meer vragen haha.
Maar ik denk dat Real kampioen gaat worden omdat Mourinho in de 2e seizoen altijd het beste presteert en dat barcelona een iets minder seizoen zal gaan krijgen door welke omstandigheden dan ook.

23 juni 2011 om 09:52

ik vind het wel humor idd. altijd als er een speler bij een club weggaat, dan wordt hij altijd de hemel in geprezen..
Wat zal die trainer van Newcastle hebben gezegd toen Caroll wegging..?

maar Sanchez is wel een heel andere speler dan Pedro en naar mijn mening een veel gevaarlijkere speler ook.
Naast het teamspel heeft Sanchez veel meer dan Pedro en menig andere speler, het in zich om met een individuele actie een wedstrijd te beslissen.
Iets wat voornamelijk alleen Messi heeft bij Barca.
Als je er 2 van hebt in je aanval, dan is het voor de verdedigers kansloos om altijd dubbele dekking te houden.
Erg benieuwd.

Ik vind 't wel knap dat heel veel mensen van de club de transfers van hun spelers omhoog praten!

Ze mogen blij zijn met een bedrag van pakweg 35 miljoen!

Het is belachelijk dat ze voor een Sanchez die 1 jaar in vorm is, 50 miljoen vragen, zo ook met Neymar, 45 miljoen?

Ze zijn een jaar in vorm en de dollartekens komen hun ogen uit!

23 juni 2011 om 18:42

Neymar doet het wel al twee jaar op rij en heeft van de week de grootste competitie in Zuid-amerika gewonnen, ik snap best dat daar een behoorlijk prijskaartje aan hangt. Sowieso is het niet verplicht om spelers te kopen, ik zou het niet erg vinden als spelers veel meer bij hun clubs zouden blijven.

Als Real Madrid 3de word in de poule in de Champions League. Stromen ze in bij de Europa league. Dan kan Sanchez bij Barcelona de pannen van het dak spelen en er 50 inschieten. Dat heeft dan totaal geen invloed op of Real wel of niet een prijs wint. Denk dat Pozzo niet helemaal genoeg heeft nagedacht voor hij deze uitspraak deed.

Denk niet dat Barca 50miljoen wil betalen.

Barca heeft een schuld van 460miljoen euro zoals gisteren hier op Vz stond!

Dus omdan 50miljoen tebetalen voor sanchez lijkt mij erg dom

Er stond overal dat barca en udinese het eens waren en dat barca 39zou betalen inc Jeffren..
Maar zo tezien zijn ze er nog steeds niet uit.

23 juni 2011 om 10:53

Elke keer begin jij over die schulden man? Alsof Real geen schulden of kleerscheurtjes heeft.

23 juni 2011 om 11:48

Gisteren stond er hier op vz en op andere sites het verhaal van Rosell over de 460miljoen schuld.

Dus het is Rossel die er gisteren over begon en daar doel ik op.

Barca zal nooit 50miljoen betalen voor Sanchez aangezien Rossell gisteren zei dat hij zich enorm zorgen maakt over de 460miljoen schuld.

Dus als hij dat doet zal hij dus niet meegaan in die onzin van deze Udinese voorzitter met zijn 50miljoen.
50miljoen is veels teveel voor Sanchez en al helemaal als je je zorgen maakt over de schulden wat Rossel dus zegt...
Udinese overdrijft met de prijs net als santos dat 45 vraagt voor neymar.

Het doet je wel pijn he aaaaaaaaaah..
Maar het bericht van Rossel is hier tevinden op vz bij de berichten van gisteren dus lees het zou ik zeggen...

en P.s iedereen heeft inderdaad schulden maar niet iedereen heeft 460miljoen wat natuurlijk schandalig is jochie.

23 juni 2011 om 12:16

We praten met elkaar als één van de clubs faillet zijn, maar ondertussen genieten we wel van de sportieve succesen van onze clubs.

23 juni 2011 om 16:12

Fessie,

Iedereen weet dat je Rosell niet serieus moet nemen. Hij wilt Laporta nog steeds zwart maken, want als de zaken er bij Barcelona (financieel gezien) echt zo slecht voor stonden als Rosell beweerd zou hij deze zomer never veel geld uitgeven aan aankopen. Hij zei zelfs nog: als het nodig is geven we meer uit dan 45 miljoen. Klinkt dat als iemand die beweerd dat het zó slecht is gesteld met de financiele situatie ?

Real, Barca en United zijn de top van Europa maar tevens ook allebei de clubs met de meeste schulden. Schulden blijven schulden, of het nu 200 miljoen of 400 miljoen is het blijven beide hoge bedragen. Wel een beetje kinderachtig om altijd maar een sneer uit te delen naar Barca vanwege hun schuld terwijl jouw clubje ze ook heeft. En al helemaal kinderachtig om te zeggen: 'maar jullie hebben een hogere schuld'.

Maar goed, dit is waarschijnlijk het enige punt waarop je Barca kan pakken. Sportief gezien staan ze beduidend ver boven jouw clubje en tevens ook boven de rest. Doet pijn hé ? Misschien dat jullie met Sahin en Altintop meer dan die Copa kunnen pakken aankomend seizoen. En ook durven te voetballen tegen Barca, dat zou al een prestatie opzich zijn.

In Italië lopen er echt een paar gekke voorzitters rond. 50 miljoen voor Sanchez, 40 miljoen voor Pastore,... Het moet niet veel gekker worden. Dit zijn jongens met een pak talent, maar ze hebben nog nooit iets betekend op het allerhoogste niveau. Zelfs nog nooit Champions League gespeeld, en sporadisch Europa League. Voor een jongen als Sanchez lijkt 20/25 miljoen me een correcte prijs. Moest hij Udinese nu in zijn eentje naar de titel of top-3 leiden of zo, dan kan je zeggen: wauw, dit is echt een unieke speler. Nu is het gewoon iemand met veel talent, daar moet je geen zotte kosten voor doen (al is 20 miljoen natuurlijk ook een smak geld!)

23 juni 2011 om 10:46

In Italie lopen gekke voorzitters rond, eens. Maar hoe komt het dat die voorzitters zich nu zo opstellen? Er zijn buiten Italie enkele nog gekkere voorzitters en geldschieters die belachlijke bedragen willen betalen voor spelers die zich amper hebben bewezen of één jaar goed hebben gespeeld. De Italiaanse voorzitters zijn niet van gister en plakken dan nog een hogere prijs erop in de hoop dat die mensen zo gek zijn om dit te betalen. Natuurlijk zijn Pastore en Alexis Sanchez dit niet waard, maar er zijn genoeg voorbeelden de afgelopen transferperiode van lachwekkende bedragen.

23 juni 2011 om 12:42

Ja tuurlijk, met als absolute hoogtepunt, de echte kroon op het werk: 41 miljoen voor Carroll. Dat vind ik echt het meest lachwekkende dat ik ooit gehoord heb. Die jongen kan niks, maar echt niks voetballen. Hij heeft 1 voordeel: hij is lang en kan daardoor vrij goed koppen. Voor de rest heeft hij de techniek van een theelepel of zo. Die is er misschien 5 miljoen waard, meer niet.

Maar ja, dat is de trend tegenwoordig zeker. Gekke voorzitters lopen er inderdaad overal, en de bedragen die tegenwoordig circuleren... Kijk, ik kan best begrijpen dat voor Cristiano Ronaldo 100 miljoen gegeven wordt. Dat is de beste voetballer ter wereld (effen Messi buiten beschouwing gelaten). Voor het bekendste schilderij ter wereld zou je ook zoveel betalen, of grote muzikanten als U2 of Madonna verdienen nog een pak meer dan Ronaldo nu verdient. Van mij mag dat allemaal, ze zijn wereldtop in wat ze doen. Alleen zijn de verhoudingen zoek geraakt. Voor bepaalde spelers wordt 50 miljoen betaald, terwijl 5 miljoen voor een speler van hetzelfde niveau soms te veel is.

Het kllinkt misschien raar maar voor mijn gevoel is het een soort van soap geworden om belachelijke bedragen te vragen. 50 miljoen dat is bijna evenveel als Torres was en 10 meer dan Villa en dit zijn spelers die het al jaaaaren laten zien. Alexis maakt in 1 seizoen 15 doelpunten en moet evenveel waard zijn?

Hahah Pozzo is Pazzo (gek). Natuurlijk zegt hij dit, hij wil de prijs de hoogte in steken door dit allemaal te zeggen. Echter zal geen enkele club ter wereld zoveel geld betalen voor hem, maar Pozzo zal hem naar de hoogste bieder sturen. Hij probeert het hier natuurlijk zeer slim aan te pakken door hem op te hemelen, ook al is hij natuurlijk goed.

Als Pozzo zo bezig blijft dan bestaat de kans dat hij gewoon bij Udinese blijft. Ik zou het persoonlijk liever hebben omdat Udinese kans maakt op de Champions League en daarin wil je toch niet belachlijk worden gemaakt omdat al je talenten verkocht zijn?

Je moet Madrid echt niet onderschatten ,, Ze zullen sterk zijn volgend jaar en met sahin pfff die is echt goed ,, je weet nooit wat er kan gebeuren in voetbal ???

Nooit, 50 miljoen meent hij niet, slechts een lokkertje. Ook de interesse van Man.city gebruikt Pozzo snugger. ( Anders ga je even voor Aguero, die is nog goedkoper ;-)
28 miljoen + Jeffren gaat denk ik niet lukken, Jeffren wil zelf niet + Pozzo wil liever goud geld dan minder geld en een speler erbij.

23 juni 2011 om 12:21

Ik dacht juist dat Udinese geïnterreseert was in een deal met Jeffren.

23 juni 2011 om 12:25

Nee, Barcelona heeft Jeffren + 28 miljoen aangeboden ;-)

Enige zekerheid is de dood, wat een onzin om maar die marktwaarde op peil te houden. Hij is absoluut een goede speler, maar de afgelopen drie jaar heeft Barca deze jongen ook niet nodig gehad.

Hoe is het mogelijk dat binnen 2 maanden zijn prijs opeens is verdubbelt? Ik kan me nog herinneren dat ik hoorde dat hij 25 mil moest kosten en dat al een risico'tje vond, maar daarna is zijn prijs elke week weer met 5 mil gestegen. Nu lijkt het er zelfs op dat hij minstens 40 mil(!) moet kosten. Ga dan gwn voor Mata of Rossi, die zijn wat goedkoper en zijn (imo) veel minder riskant om te slagen.

Ik denk eerder dat waneer ze Cesc aleen halen ze dit jaar meer kans hebben. Want als iniesta er dit seizoen lang uit gaat liggen, wat heel waarshijnlijk is. Zou Cesc daar kunnen staan, Nu moeten we hopen dat tiago het aankan. Maargoed maakt maakt het niet uit welke ze halen sanshez of rossi, Ik denk dat ze op alebei bieden en uiteindelijk de goedkoopste halen. Maar 50mil, zoals deze man hier zegt gaat wel een beetje te ver

En weet iemand of real al met een miljoenentransfer bezig is, Ik heb nog niet veel gehoord op neymar naa, Maar er zal vast wel 1 grote naam komen

ach mensen toch...seizoen moet nog beginnen..je kunt nu toch niet zeggen dat barcalona gaat winnen alleen omdat ze dit seizoen hebben gewonnen..elk seizoen is anders..hehe..tis allemaal zo makkelijk om wat te zeggen...real madrid blijft nog altijd de grootste club van de wereld qua prijzen en status...

23 juni 2011 om 16:17

Qua prijzen en status wel, maar daar heb je nu vrij weinig aan als je niks wint. We zullen niet zo snel evenveel prijzen hebben maar we zijn wel hard opweg dichterbij te komen :D

Jah logisch dat Sanchez zo veel mogelijk wil ophelemen,hij wilt gewoon geld vangen met zulke praatjes.
En iedereen weet dat Barca real Madrid haat en andersom ook,dus dat als reden gebruiken is verkoop praatjes en niks meer of minder.
Ik hoop dat Sanchez naar Man city gaat want die betalen tenminste,en barca verwacht dat spelers laatste tijd op hun staan te wachten ook al willen ze niet de gevraagde prijs betalen.

23 juni 2011 om 16:16

Ze batlen de prijs simpelweg niet omdat ze dat eigenlijk niet kunnen, Doen ze dat wel dan loopt iedereen weer te klagen dat ze de voebalwereld kapot maken.....

23 juni 2011 om 16:25

Tja,dat doen ze toch bij Utd,man city,chelsea,real,dus om die reden is het zeker niet.
Wat ik zei was puur omdat barca hetzelfde probeert bij Fabregas,en nu is het sanchez's buurt omdat hij gelinkt ismet barca.straks zegt udinese nee de prijs blijft zo,en zegt barca we hebben toch niet nodig want we hebben Thiago of we hebben toch pedro.en volgend jaar gaan ze hem weer willen halen via de media.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren