Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tottenham negeert wens Modric: 'Niemand vertrekt'

Laatste update:

Luka Modric kondigde zaterdagmorgen aan dat hij de tijd rijp acht voor een vertrek bij Tottenham Hotspur. De Kroatische spelmaker heeft er drie seizoenen opzitten op White Hart Lane en vindt dat het moment is aangebroken om het hogerop te zoeken. Tottenham werkt daar echter niet aan mee. “We gaan geen onderhandelingen aan, met geen enkele club, inzake Luka.”

/

Middels een officieel statement op de clubwebsite maakt voorzitter Daniel Levy duidelijk dat niemand, maar dan ook echt niemand moeite hoeft te doen met een bod op Modric, Rafael van der Vaart of andere belangrijke jongens binnen de Londense club. “Ik wil het duidelijk hebben dat géén van onze sleutelspelers komende zomer verkocht worden”, benadrukt Levy in het bericht.

“We bouwen aan een team voor de toekomst, om telkens op het hoogste niveau te kunnen spelen. Het behouden van kwaliteitsspelers is daarin cruciaal. Inzake Modric; we zijn niet bereid tot verkoop, tegen geen enkele prijs. Niet aan Chelsea en niet aan een andere club. We hebben ons standpunt hierin ook schriftelijk aan Chelsea bekendgemaakt. Zij kozen ervoor dit te negeren en daarna publiekelijk te laten weten dat ze een bod hadden gedaan.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap Tottenham wel, ze hebben de ambitie om bij de top van Engeland te horen, en zien in Modric een belangrijke speler die daarbij helpt. Het is jammer alleen dat Modric zelf wil vertrekken, die wil graag prijzen winnen. Tottenham kan dan gelijk weer opzoek naar een nieuwe spelmaker, en die komen meestal niet zomaar uit de hemel vallen.

18 juni 2011 om 13:11

In mijn optiek mag Modric de veters niet strikken van Van der Vaart, maar goed.
Als Spurs de hoofdprijs kan vangen, doen! Zouden ze daarna Ruiz, Vertonghen en Adam halen. Daar worden ze niet slechter van. Nog een spits drbij en klaar is kees.

18 juni 2011 om 13:16

In mijn optiek is voetbal een teamsport dus als je word gecontracteerd bij een team is iedereen gelijkwaardig en behandel je iedereen met respect. Van mij mogen Van der Vaart en Modric gewoon elkaars veters strikken.

18 juni 2011 om 13:18

Van der Vaart is natuurlijk echt heel goed, maar je onderschat Modric nu wel hoor, hij is evengoed een geweldige speler.

18 juni 2011 om 13:19

@ lannister

Denk dat je niet veel wedstrijden kijkt van Tottenham. Van der Vaart heeft misschien net wat meer scorend vermogen en kan bij vlagen echt fenomenale dingen doen. Verschil is echter dat Modric veel constanter is en altijd aanwezig is. Verschil in loopvermogen van de twee is echt niet te omschrijven in woorden. Van der Vaart zet in een wedstrijd alleen aan als Tottenham in een dreigende aanval zit, Modric loopt altijd vrij. En dan ook nog eens te bedenken dat Vdv degene is die moeilijk een hele wedstrijd kan spelen. Nee, Van der Vaart mag erg blij zijn als Modric zijn veters strikt, gewoon omdat ie dan misschien genoeg kracht over houdt om de rest van de wedstrijd te spelen. Verder is het gewoon onzin om te stellen dat 1 van de 2 beter is dan de ander, maar een ding weet ik wel. Als je achter staat heb je aan Vdv niks en werkt Modric nog steeds hard.

18 juni 2011 om 13:20

@ paneermeel,

Dat is precies wat ik ook wil zeggen. Beide spelers zijn erg goed maar ook erg verschillend. Neemt niet weg dat ik vind dat Vdv er alleen op bepaalde momenten is en niet een gehele wedstrijd door goed speelt.

18 juni 2011 om 13:23

Wie strikt er mijn veters dan?

On:

Ik vind gewoon dat hij moet blijven bij Tottenham en samen naar de top gaan

18 juni 2011 om 13:25

Met Vertonghe Ruiz en Adam word je geen kampioen van Engeland en haal je ook geen CL. Dat jij denkt dat Van de Vaart beter is dan Modric zegt alleen maar veel over jou gebrekkige kennis die niet verder komt dan het Nederlands elftal en de eredivisie.

18 juni 2011 om 13:44

Ik heb een Ajax seizoenkaart en kijk heel veel Sport1. Voetballend gezien is Vdvaart superieur aan Modric. Fysiek heeft Modric wellicht wat meer in huis. Ik heb mijn hele leven veel, heel erg veel voetbal wedstrijden gezien, zowel professioneel als amateur. Wellicht wordt Spurs geen kampioen met de spelers die ik noemde, maar met welke wel dan?? Tottenham kan niet mee in de financiele ratrace van de PL. In de PL doen United Chelsea Arsenal City en wellicht weer Liverpool mee om de titel. Dat is een enorme concurrentie. Ik blijf bij mijn standpunt.

18 juni 2011 om 14:20

@mikeschilder
Helaas moet ik je hierin ongelijk geven. Modric was gewoonweg slecht in het begin van het seizoen. Naarmate het seizoen vorderde kwam hij beter in zijn spel.
Qua loopvermogen heb je wel gelijk, echter vergis je je weer in het werkvermogen van van der vaart die ook vanuit het middenveld veel werk moest verzetten. Ook brengt hij een mate van vuur en passie mee, dat was vooral in het begin te zien, daar kan Modric nog wat van leren.

Modric loopt altijd vrij? Heb je van der vaart in actie gezien? Vaak kiest hij de posities om gevaarlijk te kunnen zijn, maar zijn teamgenoten durven of de pass niet te geven, zijn zelfzuchtig of zien hem te laat staan. De intelligentie ontbreekt. Ook omdat Modric vaak vanuit het middenveld opereerde en niet altijd naar voren ging. Daarop aansluitend wil ik vermelden dat Modric slecht voor doel is en mensen hem overschatten wanneer ze denken dat Luka een assist koning is. Ook indirecte assists zijn op een hand te tellen. Hij is dus niet zó bepalend voor Tottenham.vergeet niet dat vdv slechts een handjevol wedstrijden op zijn favoriete positie heeft gespeeld en de spitsen het erg lieten afweten. Vind hem daarom met Bale de meest belangrijke spelers met Modric daarachter.

18 juni 2011 om 14:41

Lol daarom is Modric verkozen tot beste speler van the Spurs door de eigen aanhang en hebben topclubs meer interesse is Modric dan vdv
Jij moet maar eens je Nederlandse bril afzetten en je er gewoon bij neerleggen dat Modric nu verder is dan Vdv.

Mij maakt het niks uit want ze zitten in het zelfde team en ze moeten samen zorgen voor resultaat.

18 juni 2011 om 14:44

Tottenham is een van de rijkste clubs dus dat over financiele gedoe is niet waar.
Ook is het een gezonde club die weet wat kan en wat niet kan. Financieel is het dus wel degelijk voormekaar

18 juni 2011 om 14:49

Helaas moet ik je ongelijk geven wat betreft over Modric! je vergelijkt hem met van der vaart :D vraag een voetbal kenner uit engeland dan weet je genoeg of lees gewoon de engelese kranten.

18 juni 2011 om 15:08

@mikeschilder Ik ben dit jaar een aantal keer bij Tottenham geweest en ik vond Modric niet top. Vooropgesteld ik ben niet beter maar ik ben van menig dat je beter een andere buitenspeler/ rechthalf kunt halen voor dat geld.

18 juni 2011 om 16:47

hoe zou huntelaar het doen bij totnham?

een scorend vermogen, wellicht niet meer zoveel waard. volgens mij zou ie garant staan voor goals voor de spurs

18 juni 2011 om 17:22

@mothespur
Goed lezen wat ik heb geschreven. Ik schrijf nergens dat Modric een slechte speler is. Ik bekijk het vanuit een neutraal perspectief en heb Modric nu twee jaar aan het werk gezien. Het heeft niets met een 'oranje bril' te maken, omdat mijn punten gewoon vanuit een objectieve basis is genomen. Met onzinnigheden als 'modric is nu verder dan vdv' en ' topclubs hebben meer interesse voor Modric' geeft al aan dat je geen goede argumenten hebt omdat 1. Modric en vdv niet op dezelfde positie spelen maar we weten nu wel dat vdv aanvallender veel beter is en eenzelfde inzicht als Modric heeft, maar defensief en qua snelheid zijn meerdere in Luka moet erkennen. En 2. Topclubs kijken naar de positie-invulling en dan moet je weer concluderen dat vdv en Modric verschillende spelers zijn. Daarbij is Modric jonger en hebben topclubs al vergelijkbare spelers als vdv.

Probeer de volgende keer mijn argumenten om zeep te helpen ipv met een Spurs bril te kijken.

18 juni 2011 om 18:41

@ Equilibrium

Je slaat de spijker op zijn kop!

'modric loopt altijd vrij? Heb je van der vaart in actie gezien? Vaak kiest hij de posities om gevaarlijk te kunnen zijn, maar zijn teamgenoten durven of de pass niet te geven, zijn zelfzuchtig of zien hem te laat staan.'

Dat is precies het probleem, VdV kiest enkel positie en loopt enkel vrij als er echt dreiging is in de aanval. Hij heeft simpelweg niet het loopvermogen om iedere aanval bij te dragen. Modric daarentegen loopt gewoon de hele wedstrijd door en loopt bij vlagen werkelijk briljant. Hij zet een aanval in gang met dreiging waarna VdV vervolgens de middenvelder is die dan pas in actie komt (en ja dat doet hij soms erg goed).

18 juni 2011 om 19:04

@mikeschilder
Het 'probleem' is dat vdv als tweede aanvaller staat opgesteld met lichte verdedigende taken. Modric is middenvelder met aanvallende impulsen, dat betekent dat hij meer veld moet bestrijken, dat lijkt me logisch. Ook dat van der vaart niet de snelste is, is een axioma. We zeggen hier niets nieuws en vind het een zwak argument om Modric op handen te dragen. We vergeten dat dit Rafael's eerste seizoen was en dat hij nog kan wennen aan de gehanteerde tempo en positiewisseling.

Modric is net als ons een mens en gebruikt zijn benen om zich te verplaatsen. De posities die hij kiest zou ik nniet als 'briljant' bestempelen. Als je wilt zeggen dat Modric erg werklustig is dan is dat zeker waar.

Overigens vind ik het vreemd dat je Modric gebruikt als voorbeeld als katalysator voor de aanvallen. Dat is simpelweg onjuist, omdat voor het grootste deel de flanken, diepte en lange ballen de grootste dreiging vormt wanneer Tottenham aanvalt. Zoals ik eerder zei is hij niet vaak betrokken als indirect pion in een aanval. (heb alle wedstrijden gezien en opgenomen via sopcast, dus weet waar ik het over heb).

Rafael speelt overigens als tweede (schaduw)aanvaller en is dan geen middenvelder, laat dat voorop staan. Wanneer hij op de flanken op het middenveld wordt gezet zien ook genoeg werk verricht worden door rafael, dus het is onzin om alleen Modrics loopacties te eren. Zijn seizoen begon matig, toen herpakte hij zich door vooral op het middenveld met mooie passes te strooien en halverwege toen Sandro en Palacios vorm kregen zagen we Modric een drang naar voren creëren. Toen liep hij meer.

Mijn conclusie is dat Modric een geweldige speler is, maar niet zo geweldig als mensen denken. Er is zeker plaats voor verbetering (wanneer hij bijvoorbeeld de bal verliest op gevaarlijke plekken > Dit is al meerdere malen voorgekomen, zijn schot mag accurater, mag meer risico en passie in zijn spel tonen.

18 juni 2011 om 19:06

Modric heeft in drie seizoenen Spurs 12 goals gemaakt. Vd Vaart in zijn eerste seizoen 15!! Hij werd gedeeld 6e op de PL topscorers lijst samen met Kuyt Campbell Malouda Carroll en Hernandez , hoger dan Rooney, hoger dan welke andere midenvelder. En Vd Vaart had ook nog eens 9 assists in de PL. Modric 2. Ik weet ook wel dat Modric een harde werker is en t makkelijker minuten 90 volhoudt een heel seizoen. Maar Modric komt nog niet eens in de buurt van de statistieken van Vd Vaart.

18 juni 2011 om 19:16

@lannister
Het was al meerdere seizoenen bekend dat Tottenham problemen heeft met het maken van doelpunten vanuit het middenveld. Ze zien in Modric ook geen scorende middenvelder, maar een spelverdeler, een playmaker.

Ondanks dat is het een beetje oneerlijk om alleen statistieken te gebruiken om de waarde te bepalen van een speler. Modric is van invloed voor het team op bepaalde facetten, waaronder spelverdeling, niet zozeer het geven van assists. Een brein als Luka verdient eigenlijk betere spelers om hem heen, hij is een van de weinige spelers met goed inzicht en executie. Met betere spelers om hem heen zou het spel van Tottenham er minder pretentieus eruit zien, dus Modric is zeker een belangrijke schakel.

18 juni 2011 om 22:31

toch vreemd dat een ''mindere '' speler als v/d Vaart het in zijn eerste seizoen beter heeft gedaan en belangrijker was dan geweldenaar Modric die in 3 seizoenen nu niet echt een onvergetelijke indruk heeft achter gelaten ? Meer goals meer assists en aanvallend 10 x belangrijker dan Modric in 3 seizoenen !
Kortom gezever van het zuiverste water !

19 juni 2011 om 01:51

Dat is ook mijn mening. Als je kijkt hoeveel keren Vdvaart in zijn laatste jaar Real heeft gescoord en assists heeft gegeven, zegt genoeg.

Ik begrijp het statement van de club want het is een goede speler maar als die jongen graag weg wilt dan ga je dat toch niet blokkeren?
Voetbal gaat toch om plezier hebben?

18 juni 2011 om 12:44

voetbal gaat niet om plezier hebben als je op het allerhoogste niveau speelt lol
je moet presteren of je valt eronder uit.

18 juni 2011 om 12:49

ja maar kijk ii bedoel die jongen moet toch plezier hebben in zijn spel en adt kan toch alleen als hij weg wil....

18 juni 2011 om 12:54

Bij Tottenham spelen ze ook gewoon voetbal hoor. Dus daar kan ie ook plezier hebben. Het zal hem wel om de centen gaan.

18 juni 2011 om 13:01

Altijd weer lekker snel: het gaat hem om de centen..roepen. Belachelijk.
Kijk eens even voor de grap in welke competities Chelsea start en in welke Spurs.. Als goed is kom je dan tot een leuke conclusie qua europees voetbal!

18 juni 2011 om 13:06

lol jij vergelijkt nu appels met peren lol.

spurs die gaan deze jaar weer voor een plek in de champions league, ze laten hun beste spelers staan. ( bale, vdv blijven 100% / en modric ook blijkt uit dit//niet 100% tho )
ze zijn al bezig met aankopen en willen er nog een paar bij, dusja als je van spurs naar utd wilt gaan om in de CL te spelen, kun je beter bij spurs blijven want die gaan er ook voor, en ik denk eerlijk gezegt dat spurs een betere kans heeft dan utd de komende seizoen.

18 juni 2011 om 17:20

Betere kans dan Utd? Dat baseer je vast op een Cl-deelname in de afgelopen 5 jaar en bescheiden eindklasseringen in de Pl...daar tegenover staat Utd, met 4 kampioenschappen en 3 Cl-finales en een CL. Uiteraard is dit makkelijker...

Van United wordt altijd gezegd dat ze het niet zullen redden t.o.v. Arsenal en Chelsea, maar toch blijken ze het altijd doen. Na Barca is Utd de beste club ter wereld, dit concluderende uit de vele titels en overige successen in de recente geschiedenis. Daar gaat het om en United lager inschatten dan Spurs en niet bij de titelkandidaten scharen zegt veel over je verstand hiervan.

18 juni 2011 om 13:02

@forzaaz2010
Dus als er een speler is die bij de concurrent wilt spelen en aangeeft dat hij weg wilt moet de club hem laten gaan volgens jou, omdat plezier hebben in het spelletje het belangrijkste is?
Dus Levy moet denken: ”oh deze jongen wilt vertrekken, laten we hem maar verkopen. We vinden wel een nieuwe spelmaker vergelijkbaar met het kaliber Modric”. Niet dus!
Modric staat onder contract bij de club, logisch dat de club hem niet zomaar wilt laten gaan. Ze weten ook wel dat ze nu flink kunnen cashen met hem, maar ze weten ook dat ze met Modric een zeer goede en belangrijke schakel in het team hebben.

Deze uitspraak van Levy kun je eigenlijk op 2 manieren interpreteren.
Of hij wilt daadwerkelijk de clubs weg houden van de spelers of hij wilt de transferwaarden van de spelers opschroeven (laten merken dat ze niet voor een schijntje mogen vertrekken).
Levy is ook niet op zijn achterhoofd gevallen, die kent het spelletje ook wel, ik geef hem hierbij ook geen ongelijk.
Al heeft het verleden al meerdere keren uitgewezen dat de speler die weg wilt uiteindelijk wel het vaakst zijn zin krijgt.

Dit gaat nog een zeer interessant verhaal worden.

18 juni 2011 om 13:09

ik heb nooit gezegt dat spurs hem moet laten gaan lol. ik heb juist gezegt dat ze hem niet moeten laten gaan.

en btw, als hij vertrekt gaat hij wss naar City of Chelsea, want die geven meer geld + betere salarissen + kunnen ook nog een aantal spelers voor free krijgen,lol.

18 juni 2011 om 13:22

Nee was foutje van mij, reactie was bedoeld op Forzaaz2010

Man U zou ook gewoon heel goed kunnen, want die hebben ook concrete interesse in Modric. Wat betreft het geldkraantje heb je gelijk, dan zijn City en Chelsea de clubs die het meeste uit kunnen geven. Al denk ik niet dat Modric naar City zou verkassen.

18 juni 2011 om 13:14

We praten over professioneel voetbal ,plezier is een mooie bijkomstigheid , maar het gaat in het prof voetbal om prestaties en geld.
Als Modric een doorlopend contract heeft , heeft hij dat zelf ondertekend en moet hij niet gaan zeuren als hij daar aan gehouden wordt.
Er is geen enkele speler groter dan de club , maar dat vergeten die bovengemiddeld betaalde heren nog wel eens.

18 juni 2011 om 13:18

Maar hij heeft wel met zijn volle verstand een contract getekend he.

18 juni 2011 om 16:08

Nee voetbal in de Prof-scene is business! Absoluut. Die jongen heeft een contract en dient zich daar aan te houden. Kijk met amateurvoetbal kan dat natuurlijk aangezien je vrij bent om te staan en te gaan waar je wilt maar in het profvoetbal dient er een afkoopsom voor het contract betaald te worden en nee dat is geen 25 miljoen eurootjes waard. Zeker niet voor Modric.

Ik denk dat ze dit vooral zeggen om de prijs nog wat op de drijven.
Want als een speler weg wil en er is een hele rijke topclub die hem wil, dan kun je hem haast niet houden.

18 juni 2011 om 13:04

Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Heb het idee dat Tottenham dit echt meent en niet de prijs probeert op te drijven. Volgens mij laten ze hem echt niet gaan en terecht. Voor het geld hoeft de club het niet te doen en ze willen mee gaan doen om de titel. En Modric moet niet zeuren. Dan had hij clausules moeten afdwingen destijds. Contract is contract.

Ja, ik snap ze wel. Ze willen natuurlijk de beste spelers behouden. Maar als je speler weg wilt, dan heb je eigenlijk geen keus meer, dan moet je hem wel laten gaan. Het is niet goed om een speler te dwingen om te blijven.

18 juni 2011 om 12:47

Had hij maar geen contract tot 2016 moeten tekenen. De clubs zijn de baas ook al denken veel spelers het anders de laatste jaren. Ik vind het goed van de Spurs om hem gewoon aan zijn contract te houden want ze willen naar de top.

18 juni 2011 om 12:50

Als dit wordt gezegd : “toen ik mijn nieuwe contract tekende, zei hij dat hij een aanbieding van een andere club zou overwegen, als dat binnenkwam.”

Dan is het niet zo vreemd dat hij besluit bij te tekenen, hij deed dat namelijk ook voor tottenham. Daarnaast is het heel leuk dat de spurs naar de top willen, met hoe ze nu bezig zijn lukt dat niet. Elk jaar worden er gigantische bedragen uitgegeven en tot nu toe hebben ze vooral 3 spelers waar ze afhankelijk van zijn.

18 juni 2011 om 12:51

Wat zou jij doen als jij van Kroatie naar een topclub in Engeland kon tekenen tot dat jaar. Ik denk dat hij niet had verwacht dat hij zo goed zou worden en daarom zo lang mogelijk daar wou blijven.

Ik vind wel dat Tottenham hem moet laten gaan als hij dat zelf wil. Als hij moet blijven word hij ontevreden. En dan speelt hij ook slechter want dan is hij minder gemotiveerd. Ik zou hem wel willen verkopen voor 35 miljoen als ik hem was.

18 juni 2011 om 12:52

Ja, dat klopt ook. Hij heeft een lang contract. De clubs zijn inderdaad de baas, maar als een speler weg wilt dan ga je hem toch niet behouden. Dan word de speler boos en is hij ongemotiveerd om te presteren bij zijn club.

18 juni 2011 om 12:52

@isimic

Het gaat me puur om Modric. Hij heeft een contract, dat moet hij respecteren als er geen clausules in staan. Spurs wil natuurlijk hun beste spelers behouden en dat moet Modric ook respecteren. Ik word er moe van dat spelers denken de baas te zijn, want dat zijn ze niet.

18 juni 2011 om 12:53

Op het moment dat hij het contract tekende tot 2016 was hij al een van de belangrijkere spelers van Tottenham. Wat je in het begin zegt is dus eigenlijk onzin.

18 juni 2011 om 12:55

@ Lapulga_10

Ik vind dat te makkelijk, spelers kunnen dan altijd expres ontevreden of ongemotiveerd zijn om een transfer te forceren.

18 juni 2011 om 12:57

@isimic

Het is simpel: Zolang een speler een contract heeft is de club de baas. Spurs wil hem behouden, dan heeft Modric geen keus.

18 juni 2011 om 12:58

@rbn_
Dit gaat ook puur over modric, tegen hem werd gezegd dat als er een aanbieding kwam dat ze het bod zouden overwegen, iets wat ze nu dus niet doen.

De spelers zijn natuurlijk niet de baas, maar mag het bestuur daarom maar liegen om ervoor te zorgen dat de spelers een nieuw contract tekenen? En omdat een speler weg wilt bij een club doen ze net alsof ze de baas zijn? Ik heb nergens gelezen dat Modric een transfer wilt forceren. Hij geeft alleen aan dat hij nu een stapje hogerop wilt gaan.

18 juni 2011 om 13:00

Als er dat daadwerkelijk tegen hem is gezegd, waarom zetten ze het dan niet op papier. Iedereen weet dat het hard tegen hard is in de voetballerij. Als ik Modric was, had ik dus niet bijgetekend tenzij er een clausule in zou komen te staan. Nu heeft hij geen kans als Spurs hem gewoon wil behouden.

18 juni 2011 om 13:04

@ _ajax_real_

Ben het helemaal met isimic eens. Hij heeft pas medio 2010 zijn contract verlengd, kom op hé. Die jongen heeft dit mijn zijn volle verstand gedaan en toen was hij ook al smaakmaker bij Tottenham. Dan laat je zo'n jongen echt niet gaan. De club is de baas, nadat een speler zijn contract heeft getekend. Tot die tijd staan ze in hun recht hem te behouden. Ik denk dat hij over 2 jaar ofzo wel weg mag, maar natuurlijk wel tegen het maximale geld. Je kan hem wel doodleuk gaan verkopen, omdat hij weg wil, maar die 25 miljoen die Chelsea bood is natuurlijk een lachertje.

18 juni 2011 om 17:58

Modric was bij Dinamo Zagreb (als ik me niet vergis) al een supertalent en heel veel clubs wilden hem hebben... Ik ga ervan uit dat hij met zijn volle verstand een contract heeft getekend en Tottenham heeft natuurlijk gewoon het recht om hem aan zijn contract te houden.....

tja..... en de prijs proberen op te voeren,
en als hij verkocht is dan volgt de uitleg aan de fans dat het niet anders kon en dat met het geld wat erg veel is natuurlijk er zeker meerdere versterkingen voor terug komen.
lekker standaard verhaaltje bij deze transfer.

18 juni 2011 om 14:48

Ik denk dat hij het meent want hij heeft het al 1 a twee jaar geleden gezegt en ze zijn echt ambitieus. Als jij bij de top wil horen dan moet je je beste spelers behouden en vooral een spelmaker als Modric want die vind je niet zomaar terug als je hem verkoopt

18 juni 2011 om 16:50

maar als een speler weg wil en het zelfs openbaar maakt dan is dat niet gunstig voor de onderhandelingen, en als gevolg is zo'n reactie natuurlijk standaard. om het beste er uit te krijgen. het zal me verbazen als hij blijft .

18 juni 2011 om 18:50

ik snap beide partijen...als ze modric verkopen dan komen ze nooit vooruit..tenzij ze er echt 60 miljoen of zo voor krijgen zodat ze er meerdere goeie spelers voor terug kunnen halen.

Maar ik zie tottenham voorlopig ook niet mee doen om de prijzen, ondanks dat ze erg goed bezig zijn. Modric is inmiddels 25...en dan wil je om de prijzen spelen. Hij heeft er wel de kwaliteit voor.

Uiteindelijk zal hij dus wel vertrekken,want ik ruik hier weer een ´onwerkbare´ situatie...
Maar ik denk niet dat ze hem laten vertrekken naar een club in de Pl,dan help je de concurentie alleen maar...

18 juni 2011 om 12:56

Of het gaat als volgt. Modric word aan zijn contract gehouden en kan dus niet weg. Modric ongelukkig en ongemotiveerd. Modric speelt als gevolg slechter en is minder beslissend. gevolg Modric gaat het jaar daarop naar Chelsea of United voor minder geld dan wat ze er het jaar ervoor konden voor krijgen. Tottenham heeft een jaar niets aan Modric gehad en maakt er uiteindelijk nog verlies op.

Als er een gekke club 47 miljoen geeft voor Luka doe je hem weg. haal je een degelijke vervanger en krijg je als Tottenham zijnde een win win situatie.

18 juni 2011 om 13:01

Als ze hem laten blijven heb je kans dat zijn ongemotiveerde gedrag overslaat op de spelers of dat de spelers zich aan hem gaan ergeren,zoiets wil een club altijd voorkomen,daarom denk ik dat hij dus wel zal vertrekken.

Toch zie ik hem eerder naar een Juventus of Inter gaan dan naar Man U of Chelsea,bij Inter bv als de vervanger naar Sneijder als die wel naar Man U gaat...

18 juni 2011 om 13:11

Inderdaad. Ik zou hem verkopen en gewoon een vervanger zoeken. En Juventus... ik hoop het als Juventino, maar ik denk dan toch dat ie eerder voor Internazionale gaat kiezen. Zij zijn op deze moment spijtig genoeg aantrekkelijker voor spelers dan Juventus.

Heel goed Tottenham. Zo hoort het. Had ie maar niet zo'n lang contract moeten tekenen, eigen domme fout.

18 juni 2011 om 12:54

Ligt eraan wat je straks liever hebt, een mokkende speler of voor dat geld een nieuwe speler halen die zich inzet voor de club

18 juni 2011 om 13:21

Als ie mokt dan komt ie z'n contract niet na en dan mag hij zelf gaan betalen, dus dat zou ook niet slim zijn van hem.

18 juni 2011 om 13:50

er is een verschil in mokken en werk weigeren. Een voetballer die gewoon zijn trainingen en minuten maakt maar pertinent met een banaan in zijn schoen loopt kan je geen contractbreuk verwijten. Maar het kost je wel donders veel geld.

Ik hou helemaal niet van clubs die zeggen ''er wordt Niet onderhandelt''. Gewoon zeggen: vanaf 60m praten we. zoiets dergelijks. Dan geef je de speler ook niet direct een stok om mee te slaan.

18 juni 2011 om 14:53

Ik denk dat als hij weg zou willen (wat ik nog niet helemaal geloof met de hedendaagse media) en hij ging niet dan gaat hij zich gewoon weer inzetten voor de club want je weet dat je niet weggaat dus dan kun je net zo goed lekker spelen en de aandacht roepen van clubs.

Het is ook gewoon goed wat de voorzitter doet, niet met grote dollartekens in de ogen spelers verkopen. Ook naar de toekomst kijken. Want als jij aankomend seizoen bijvoorbeeld CL speelt of zelfs kampioen word dan wil hij wel blijven hoor

Ik ben eens benieuwd of Levy de daad bij het woord kan voegen.
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat er geen clubs zullen zijn die concrete belangstelling in Bale en van der Vaart zullen hebben. Modric, van der Vaart en Bale waren toch de absolute uitblinkers bij Tottenham en het gaat nog heel moeilijk worden voor the Spurs om deze spelers te behouden.
Ik ben ook benieuwd of ze een hoog transferbedrag zullen afslaan die er geboden wordt op een van deze spelers, want dit zal zeker wel een keer gebeuren (naast die 25 mil op Modric).

Modric wilt vertrekken en ik denk dat het er uiteindelijk toch wel van gaat komen. We hebben in het verleden al meer vergelijkbare situaties gezien met spelers die absoluut weg wilde waarbij de club niet mee wilde werken. Uiteindelijk trekken de speler en de club met de belangstelling aan het langste end.
Dit gaat nog een interessant verhaal worden.

Hier komt waarschijnlijk heibel door bij Tottenham, maar naar mijn idee ligt de schuld toch echt bij Modric. Had hij maar niet een contract moeten tekenen tot 2016. Waarschijnlijk is dit ook wel het werk van een zaakwaarnemer met eurotekens in zijn ogen.

Of dit is om de prijs verder op te voeren of dit krijgt een hele lange nasleep.

18 juni 2011 om 13:11

Lijkt me makkelijk. Een multifunctionele speler die overal op het middenveld en zelfs op de flanken uit de voeten kan, of een speler die enkel rendeert als het hele team op hem afgestemd is in een counterformatie. Hmmmm... nee, niet moeilijk.

18 juni 2011 om 13:12

Als Man Utd. of Chelsea zijnde en je moet kiezen tussen die twee? Modric een paar redelijke seizoenen bij middenmoter Tottenham, Sneijder vice-wereldkampioen en bepalend geweest bij het winnen van 4 prijzen bij Inter en ten slotte 7 miljoen goedkoper..

18 juni 2011 om 13:17

Ja ik denk dat ik wat dit betreft toch meer richting de kant van Persiangooner opga.

18 juni 2011 om 13:56

@ Persiangooner

Ik ken je standpunten over Sneijder maar je moet nou ook weer niet overdrijven. Hij heeft kwaliteiten genoeg om in een aanvallende ploeg te spelen. Daarnaast is Chelsea nou ook weer niet het meest dominant spelende team dat er is, hij zou er best passen.

18 juni 2011 om 13:59

@ tomtom18

Oh ze zouden ook prima samen op 1 middenveld kunnen spelen, maar ik zou dan toch voor Modric kiezen als ze evenveel kosten. Hij kan op meerdere posities uit de voeten, is jonger en kent de Premier League. Hiermee doe ik Sneijder niet te kort denk ik.

18 juni 2011 om 14:55

Ik ben het niet heel vaak met je eens maar nu 100%
Modric is gewoon multifunctioneel en ook nog eens jonger.

18 juni 2011 om 19:36

Wat mensen vergeten is dat Modric een spelverdeler is. Sneijder is een spelverdeler en aanvallende middenvelder. In mijn optiek hebben ze beiden een even goede inzicht en dito balbeheersing en uitvoering. Echter is Modric beter in verdedigen en Sneijder beter in aanvallen. Beide heren spelen bovendien niet op dezelfde positie, Sneijder vooruitgeschoven en Modric opererend vanuit het middenveld met impulsen om naar voren te gaan.

''een speler die enkel rendeert als het hele team op hem afgestemd is in een counterformatie'' is natuurlijk een erg domme opmerking. Maar het is goed om te weten hoe je over hem denkt.

Hmm ik geloof dat Modric had aangegeven dat er afgesproken was dat als er ooit een andere club kwam, ze hem niet in de weg zouden zitten.. Ik weet niet of dit een herenakkoord is, of een geschreven akkoord, maar er is dan in ieder geval sprake van contractbreuk van de kant van Spurs. Ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen, want ik kan me niet voorstellen dat ze hem werkelijk gaan dwingen te blijven als hier zelfs andere afspraken over waren.

Het is hun beste speler dus logisch dat ze hem niet laten vertrekken, Vd Vaart is niks bij deze knul!

18 juni 2011 om 13:07

VD Vaart is ook erg belangrijk voor de Spurs. Net als Bale en vele anderen. Denk dat ze ze allemaal nodig hebben willen ze weer mee gaan doen om Cl-voetbal. Vind Modric ook beter, maar vind het overdreven dat VD Vaart niets is in vergelijking met hem.

18 juni 2011 om 13:14

Nee dat is waar, Van der Vaart is dit jaar zelfs belangrijker geweest voor Spurs dan Luka. Dus dat slaat nergens op.

Rafael is topschutter van Spurs met goals en assisten koning van Spurs met 8 assists. Modric heeft nog geen 3 assist geleverd en heeft niet gescoord of 1 keer.

18 juni 2011 om 13:22

Goed gezien quaresma, Ga je zo ook nog spitsen vergelijken met verdedigers? Een middenvelder die behoorlijk defensief speelt vergelijken met een halve spits met een vrije rol, en vervolgens aankomen met dat de halve spits belangrijker was dan de middenvelder omdat hij meer doelpunten en assists had. Joh wat vreemd.

18 juni 2011 om 13:29

Modric was de artiest! Absoluut de beste speler van de Spurs dit seizoen. Zonder Modric had VD Vaart niet 1 keer gescoord!

18 juni 2011 om 13:31

Zodra ga je me hier nog vertellen dat Modric een vdm is zeker? Haha kom op seg, hij speelt lager op het veld dan Van Der Vaart ja, maar zijn bekende zwaktes zijn kracht en fysiek, ook is hij geen tackelaar en al zeker geen kopper. Dus ga je beweren dat Modric het hele jaar bij Spurs de rol van vdm heeft ingevuld? Dat is namelijk de taak en positie van Hudlestone en of Sandro. Dus nu vraag ik je, wat maakt Modric 40 miljoen waard? Hij heeft eigenlijk niet eens een goed seizoen gehad, Van Der Vaart daarentegen.

18 juni 2011 om 13:42

Dan moet je maar eens goed wedstrijden gaan bekijken van Tottenham, ze spelen met 2 centrale middenvelders die beide mee naar voren gaan en beide achterin blijven, ze spelen zonder vdm. Sandro en Hudlestone gaan vaak genoeg mee naar voren. En als je de wedstrijden tegen city en manu had gezien dan had je gezien dat Modric gewoon een goede tackle heeft en fysiek zeker niet zwak is. Begrijp ook niet hoe je daar bijkomt, fysiek gezien is hij juist beter als vdv.

Wat maakt modric 40 miljoen waard? Dat is hij niet waard, dat zijn weinig spelers waard. Dat clubs dat voor hem moeten uitgeven heeft te maken met het feit dat hij een lang contract heeft. Hoezo hij veel waard is? Zijn inzicht, zijn traptechniek, hij kan op meerdere posities spelen en staat defensief gezien ook zijn mannetje.

Hij heeft niet eens een goed seizoen gehad? Nee vergeleken met het seizoen ervoor misschien minder maar dit seizoen heeft hij alsnog een goed seizoen gehad.

18 juni 2011 om 14:11

Oef, ben blij dat je ook zegt dat Modric geen 40 miljoen waard is. En dat zijn zeker weinig spelers waard. Maar Modric al helemaal niet hoor.

18 juni 2011 om 14:59

Modric is duidelijk belangrijker door de volgende punten: werkt altijd super hard, staat altijd vrij, moet het spel maken, kan overal spelen, voert zowel zijn aanvallende taken als zijn verdedigende taken uit, pakt ballen af, geeft assists, kan scoren, heeft een goede actie, is ervaren voor zijn leeftijd.

Ik heb eigenlijk meer het idee dat een overstap niet zowiezo niet voor de hand ligt. Chelsea is vergeleken bij Tottenham geen grote stap vooruit. Met deze ploeg is Spurs zeker in staat zich eens in de 2 jaar te kwalificeren voor de cl en daarin hebben ze al bewezen het niveau aan te kunnen. Ik verwacht niet dat chelsea met deze ploeg Inc modric de cl kan binnenhalen. Het enige verschil is dat Chelsea steevast in de top 4 eindigt. Manu is denk ik meer bezig met Sneijder omdat hij in aanvallend opzicht net iets meer brengt

18 juni 2011 om 13:20

Als tottenham zo doorgaat liggen ze binnenkort weer buiten de top5. Clubs als Arsenal, Manchester United en Chelsea liggen mijlenver voor op Tottenham, en hoewel tottenham elk jaar gigantische bedragen uitgeeft lukt het ze vrijwel nooit om mee te doen voor de titel.

Dan heb je nog Clubs als Manchester City die zich elk jaar voor veel geld versterken en dit jaar al voorbij tottenham zijn gegaan en nu ook Liverpool die weer terugkomt en het Tottenham weer moeilijk gaat maken.

Manu is juist meer met Modric bezig omdat modric meer in het systeem past dan Sneijder, het is leuk dat sneijder aanvallend iets meer brengt maar dat hebben ze bij Manu niet nodig.

18 juni 2011 om 13:50

Dat Man United mijlenver voorligt op Spurs ben ik absoluut met je eens. Maar Arsenal en Chelsea, dat is toch wel een tikkeltje subjectief. Sportief gezien op dit moment een kleine verbetering, maar qua salaris en omvang van de club valt het erg mee.

Verder is het geen geheim dat Ferguson erg gecharmeerd is van Sneijder. Vooral omdat Manu vanuit de as van het middenveld voor te weinig dreiging zorgt. Scholes zorgde daar altijd voor, en juist omdat Sneijder dit net als Scholes prima kan combineren met een ietwat controlerende rol maakt hem dat juist een prima opvolger van Scholes.

18 juni 2011 om 15:02

Ik weet het niet hoor mar teams als Chelsea en Arsenal zakken echt af hoor. Man City heeft zich duidelijk ontwikkeld en The Spurs hebben zich uitstekend ontwikkeld de laatste 2/3 jaar

Goh vriendelijk van hem.
Ik vind dat je altijd moet openstaan om te praten,zeker als spelers dat zelf willen,anders krijg je op een gegeven moment alleen nog maar arbitragezaken.

Ze moeten hem niet onder de 50 miljoenverkopen. Met Modric maak je kans om de laatste stappen naar de top te maken. Het team staat er nu best goed voor. Nu nog een paar gerichte versterkingen en je doet meeo mde titel.

Ik maak me er geen zorgen over, Chelsea wilt Modric, Modric wilt weg, Chelsea heeft het geld.. Moet goed komen, tenzij Sporting Portugal een telefoontje laat rinkelen, want dan is hij gelijk weg. Ik heb hem al gekocht op Football Manager.

18 juni 2011 om 13:58

Haha, met welk team heb je hem gekocht op Football manager?

Ik weet het niet, de voorzitter klinkt toch redelijk resoluut. Wil Tottenham echt een rol van betekenis gaan spelen moeten ze deze spelers wel houden, en zelfs dan zie ik ze de top 4 nog niet binnen dringen. Vind maar eens een nieuwe Modric, dat zal lastig worden.

18 juni 2011 om 14:04

Je kan je beter wel zorgen maken, Hij zegt toch dat hij geen spelers verkoopt , dus Modric ook niet.
Dus hij gaat niet naar Chelsea, dus hij komt niet, hij blijft en gaat niet weg. Misschien is het zo duidelijk.

Jammer dat dit gebeurd, Het wegkopen van spelers bij ambitieuze clubs! Ik zou het jammer vinden als Raffie,modric,bale,defoe of assou ekotto Tottenham zal gaan verlaten..

Zie Tottenham volgend jaar ver komen in de Europa League..

18 juni 2011 om 15:04

Assou ekotto mag van mij wel weg hoor. We zijn toe aan een betere verdediging en wat betere spitsen dus Crouch en Keane mogen ook weg.

18 juni 2011 om 16:13

Ja beter Drogba halen en ook Crouch en Keane weg. Het is wel leuk zo'n lange houten kerel voorin maar het enige wat hij kan is koppen en de rest is het niet echt veel vind ik. Met Drogba heb je altijd dreiging voorin ik moet zeggen, eigenlijk moeten ze een poging wagen want bij Chelsea willen ze Torres voorin gaan zetten. Drogba gaat toch niet genoeg nemen met een plek op bank of wel?

Ik vind dat Modric toch bij de meeste mensen hier onderschat word. Zonder Luka had Tottenham wat mij betreft toch heel wat plaatsen lager gestaan, en had VdV veel minder gescoord. Hij zet elke aanval op en is een echte spelverdeler. Doet Tottenham hem weg, dan niet voor minder dan 45 miljoen wat mij betreft. en dan nog zou ik het raar vinden als ze hem verkopen.....

Deze mensen moet je hebben. Gelijk duidelijkheid aan mensen/clubs geven,
Ze bouwen aan een team en hun eigen spelers moeten dat respecteren. Dan hadden ze niet zo'n lang contract moeten tekenen.

Tottenham doet hier goede zaken hoor.

Vind ik niet, als de speler weg wil dan moet je hem laten gaan. En ook naar Chelsea of Manchester als ze maar genoeg betalen voor hem.
Zo'n jongen heeft geen motivate, en contracten stellen tegenwoordig niks meer voor.
EN hij speelt er al 3 jaar .

18 juni 2011 om 15:07

Contracten stellen wel degelijk iets voor, de prijzen stijgen enorm al teken jij zo'n lang contract. Zonder contract kun jij gewoon weggaan zonder te overleggen met je club. En dat is dus ook wat ze willen voorkomen. Als hij zo graag weg wou dan had hij niet zo'n lang contract getekend hij is echt niet dom hoor

Uiteindelijk moet je een speler tegen een bepaald bedrag toch verkopen als hij dat wenst. Het zijn immers mensen, geen slaven.

Als je als club ambities hebt voor Europees voetbal is het logisch dat je je toppers niet laat gaan. Zeker met zo veel concurrenten zoals Chelsea, Arsenal, Liverpool, Man Utd, Man City, dan heeft het niet zo veel zin om spelers te verkopen, dan haal je geen Europees voetbal meer, dus geen inkomsten, dus geen nieuwe spelers. Dan gaat het bergafwaarts.

ik ben benieuwd wat modric hier van vindt, ik vind het geen die speler die meteen gaat zeuren.
maarja, je weet het nooit

Zeer begrijpelijk van Tottenham. Modric is een van de beste voetballers bij Tottenham, zo niet dé beste. Zonder hem zal het vast wat stroefjes gaan met Tottenham, zij hebben veel aan Modric te danken. Aan de andere kant is het natuurlijk niet goed om een speler te houden die niets anders wil dan vertrekken. Dat betekent natuurlijk niet dat Tottenham elk bod op hem moet accepteren, het bod moet wel passen bij de kwaliteiten van Modric. Ik begrijp ook dat Modric hogerop wil, anders stopt hij in zijn ontwikkeling. Hopelijk kunnen ze Modric overtuigen om te blijven.

modric is toe aan een stap hoger .
Hij is een hele goede speler en kan denk ik wel naar chelsea.
Het is natuurlijk niet fijn om zoiets te horen .(tenzij hij zelf wilde blijven)
Maar ik begrijp tottenham wel je wil niet dat een van je beste spelers weg gaat.

Zowel begrijpelijk vanuit het standpunt van Tottenham als van Modric. Modric behoort in mijn ogen tot de 10 beste middenvelders ter wereld en hoort dus gewoon CL te spelen en voor de titel te strijden in een topcompetitie. Aangezien het er niet naar uit ziet dat Spurs volgend seizoen echt mee kan komen met vooral Chelsea en Manutd begrijp ik dat hij weg wil. Een ongemotiveerde speler heb je als Spurs ook niets aan dus denk ik dat hij uiteindelijk voor enorm bedrag echt wel verkocht wordt.

Modric moet een stap hoger. Het is beter voor zijn ontwikkeling. Als de speler écht weg wilt forceert hij wel een breuk. Spurs moet in dit geval de wensen van haar spelers accepteren.

Dit is allemaal een manier om nog meer geld te krijgen voor Modric, des te meer Tottenham Modric niet wil laten gaan des te meer er geboden zal worden, dit is dus simpelweg een manipulatiespel die Tottenham aan het voeren is.

En welke club zit te wachten op Modric dan? Daarnaast is het maar de vraag of hij het kan laten zien op het hoogste niveau, zijn blessure gevoeligheid is een zwakte vind ik. Maar heeft United of Chelksea hem nodig dan? Of wil hij naar een ander land?

18 juni 2011 om 17:40

AC Milan zou maar al te blij zijn met de komst van Modric want Seedorf word steeds ouder en Pirlo die weg is hebben we een nieuwe creatieve speler nodig die het middenveld met de aanval kan verbinden.

18 juni 2011 om 17:42

Bij Milan zou die van pas kunnen komen inderdaad, maar misschien ook wel Inter wanneer sneijder eventueel zou vertrekken, niet dat er sprake van is hoor.
Maar een club als Milan zou kunnen, maar nadeel van Modric is dat hij tevaak blessures heeft.

18 juni 2011 om 18:15

kerel. Hoe kom je erbij dat modric veel gebleseerd is? die jongen is bijna nooit gebleseerd. Dit seizoen miste hij het begin vanwege een aanslag op hem dus kap eens allemaal met dat onzin over blessuregevoeligheid en kijk eens wat de feiten zijn.

18 juni 2011 om 18:17

Ik vind hem wel blessuregevoelig als ik de statistieken bekijk van de laatste jaren. Maar misschien hebben we beiden een verkeerde kijk op het woordje blessuregevoelig

18 juni 2011 om 20:30

Welke statistieken heb je bekeken dan ???? Kijk maar hoeveel wedstrijden hij heeft gespeeld ik snap inderdaad niet wat jij bedoeld met blessuregevoelig? Leg me eens uit aub ?

18 juni 2011 om 18:13

Zowel Chelsea als United heeft hem heel erg nodig!
Chelsea omdat we veel fysiek sterke middenvelders hebben (essien, Mikel en Ramires) maar weinig met echt voetballend vermogen (lampard op zijn manier, verder alleen Mceachran). Dat gat zou Modric goed kunnen opvullen.
United kan hem ook zeker gebruiken, want Carrick is op dit moment hun beste speler voor die positie en die is niet wereldtop. Het centrale middenveld is gewoon het zwakke punt van United en ook hier zou Modric dit goed kunnen opvullen.
Zijn blessuregevoeligheid is wel een probleem inderdaad, maar blijkbaar zijn de clubs bereid om dat te accepteren.

18 juni 2011 om 18:16

jij ook al over blessuregevoeligheid... zucht.... aub kijk eens naar de statistieken en de feiten die jongen is bijna nooit gebleseerd. Dit seizoen aan begin voor langere periode wegens een aanslag en ergens midden in seizoen een wedstrijd vanwege wederom een aanslag. Verder was hij er vrijwel altijd bij.

18 juni 2011 om 18:18

Voor Chelsea zou hij inderdaad wel geschikt zijn, maar verder in engeland zou ik niet weten waarheen.

18 juni 2011 om 18:44

Nou zoals ik net al aangeef dus: United, kijk naar hun team, daar is het centrale middenveld veruit de zwakste positie. Ze beschikken over Anderson, Carrick, Giggs (als hij nog veel aan spelen toekomt ivm leeftijd en zijn schandalen) Verder hebben ze geloof ik niemand.. Aangezien Gibson weg mag en zal gaan, Scholes weg is en Hargreaves ook weg mag en gaat.
Duidelijk dus dat er daar versterkingen nodig zijn.

Ik vind inderdaad dat ze Modric moeten behouden hij is 1 van de belangrijkste en beste spelers van het team. Modric zorgt ervoor dat Tottenham bovenin kan meedoen samen met V.d.vaart.

Modric moet blijven en als hij weg zou gaan dan hoop ik dat AC Milan hem aantrek.

Ik ben zelf totaal geen fan van Tottenham.
Willen ze echt de top bereiken dan moet het positie spel veel en veel beter.
De wedstrijden tegen Milan en Madrid waren totaal niet om aan te zien terwijl ze toch een best aardig team hadden staan.
Redknap haalt niet het maximale uit de selectie en laat ze niet goed voetballen.
Het is bij Tottenham maar wachten wat Van der Vaart met de bal gaat doen.

Tottenham zou er goed aan doen om over te schakelen naar een 4-3-3 systeem met een lange spits voorin.

Ik lees net trouwens dat Drogba als ruilobject ingezet zou kunnen worden, het lijkt onrealistisch gezien het feit dat Gourlay onlangs heeft aangegeven dat Drogba blijft. Maar aan de andere kant is hij wel een topspeler voor dit Tottenham en is hij bij Chelsea minder en minder nodig.
Ik zou deze deal persoonlijk erg toejuichen! Natuurlijk staan de kwaliteiten van Drogba buiten kijf, maar het bewegelijke, aanvallende voetbal wat ik als fan (en zover ik weet nog veel belangrijker Abramovic) wil zien van Chelsea is onmogelijk om te spelen met Drogba. Het type Barcelona-spel, dat is niet mogelijk met zo'n spits. Daarbij is Drogba oud, door hem nu nog te verkopen, kan je een goede deal sluiten. Volgende zomer lukt dat waarschijnlijk niet meer. We hebben ook al genoeg andere spitsen (torres, Sturridge) en Lukaku lijkt ook nog te komen. Tot slot lijkt een transfer van Neymar waarschijnlijker als Drogba (en Anelka) weg is.
Al met al dus een erg goede deal naar mijn mening, die Levy niet zal afwijzen lijkt mij!

Ik ben benieuwd of Spurs dit ook echt meent en Modric echt gaat behouden. Als ze nog echt goede aankopen gaan doen, kan Spurs zo meestrijden om de top 4.

Liverpool is ook druk bezig te versterken, City gaat waarschijnlijk ook nog wel wat doen, Chelsea wil weer graag kampioen worden en gaat ook nog we aankopen doen, Wenger lijkt toch in te gaan zien dat hij grote namen nodig gaat hebben, het gaat volgend jaar denk ik extreem spannend worden bovenin de Premier League.

wie zou als hij weggaat dé vervanger worden?
Rakitic?

Modric is een goede speler.
Als ik tottenham was, zou ik Mceachran en Drogba vragen + 10 miljoen.
Heb je een kwaliteitsspits, en een reusachtig talent op het middenveld.

Dit is typisch een gevalletje >de maximale prijs eruit halen.

Modric is na 3 jaar toe aan wat anders ( lees constant meedoen om titel & CL voetbal),en hij heeft gezegd in Londen te willen blijven.
Dan blijft er maar 1 club over:chelsea!

Deze week Hiddink officieel vastleggen,daarna wat transfers ( o.a Modric,lukaku & de Bruyne) afhandelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren