Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: PSV geeft belangstelling voor Zuid-Koreaanse aanvaller toe

Laatste update:

Begin deze week kwam naar buiten dat Sunderland een klein deel van de opbrengst van Jordan Henderson (22 miljoen euro) wil aanwenden voor de komst van de Zuid-Koreaanse spits Dong-Won Ji. The Black Cats hebben echter concurrentie van PSV, want Voetbal International meldt dat de Eindhovenaren ook een bod hebben gedaan op Ji.

/

Ji speelt nu nog voor Chunnam Dragons in de Zuid-Koreaanse competitie. Voorlopig wil die vereniging echter niet meewerken aan de transfer. Het eerste Eindhovense bod zou dan ook zijn afgewezen. Naast de belangstelling van Sunderland was ook Schalke 04 geïnteresseerd, maar de Zuid-Duitsers zouden om onbekende redenen reeds zijn afgehaakt in de race om Ji.

Ji maakte in twee seizoenen voor Chunnam in 33 wedstrijden elf goals; als international staat hij na elf interlands op zes doelpunten. PSV had jaren geleden al twee Zuid-Koreanen in de gelederen. Guus Hiddink haalde toentertijd Young-Pyo Lee en Ji-Sung Park naar Eindhoven; de twee groeiden uit tot vaste waarden en beleefden uiteindelijk transfers naar Tottenham Hotspur en Manchester United. Lee verhuisde later naar Al-Hilal; Park speelt nog altijd op Old Trafford.

De slagvaardigheid van Sunderland mag niet onderschat worden. De Premier League-club verkocht afgelopen seizoen Darren Bent al voor ettelijke miljoenen euro's aan Aston Villa en cashte onlangs dus flink voor Henderson. PSV daarentegen moet het met veel bescheidener middelen doen; technisch manager Marcel Brands zei recent nog dat hij snel nieuwe namen verwachtte.

Update 06:10 uur - PSV geeft belangstelling voor Zuid-Koreaanse aanvaller toe
PSV geeft de interesse in de Zuid-Koreaanse spits Dong-Won Ji, die in eigen land voor Chunnam Dragons speelt, toe. De elfvoudig international, zes doelpunten, staat echter ook in de belangstelling van het kapitaalkrachtige Sunderland. "We volgen deze aanvaller inderdaad", aldus technisch directeur Marcel Brands vrijdag in De Telegraaf.

PSV kan nog wel een extra spits gebruiken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens wikipedia speelt die koreaan bij Psv. Vreemd, zou het al rond zijn?

16 juni 2011 om 15:00

Iedereen kan een artikel plaatsen op Wikipedia dus ik zal het nog maar niet te serieus nemen.

16 juni 2011 om 15:02

Wikipedia is een site die door iedere gek aangepast kan worden.

16 juni 2011 om 15:03

Daar kun je alles opzetten. Ik verwacht eerder dat schaars binnenkort officieel wordt eigenlijk.

16 juni 2011 om 15:06

Ik weet niet waar jij zoekt, maar op de Nederlandse Wiki is geen pagina over hem te vinden en op de Engelse staat dat hij voor Chunnam Dragons speelt.

16 juni 2011 om 15:40

Ji Dong-won - Wikipedia, the free encyclopedia
- [ Vertaal deze pagina ]
Full name, Ji Dong-won. Date of birth, 28 May 1991 (1991-05-28) (age 20) ... Current club, PSV Eindhoven. Number, (?) Youth career ...
en.wikipedia.org/wiki/ji_dong-won - In cache - Vergelijkbaar

Op de Engelse pagina staat inderdaad dat hij voor Chunnam Dragons speelt alleen op de link naar het artikel toe staat PSV (zie hierboven) . Dat zal dvsu wel bedoelen. Zegt nog steeds niet veel maar goed. Hij schijnt al rond te zijn met Sunderland. Heeft iets onder de miljoen euro gekost.

Dit is toch om te janken? Waarom weer een buitenlander? Is Zeefuik niet gewoon beter als deze man? Hier zou ik als supporter echt naar van worden! Allemaal onduidelijke spelers aantrekken die niets tot weinig toevoegen...

16 juni 2011 om 15:02

Om te janken ? Zijn Denen en Belgen geen buitenlanders dan ?
Jank om je eigen club.

16 juni 2011 om 15:03

Denen en Belgen zijn Europees, deze jongen moet weer een salaris ontvangen voor buiten de EU. Lijkt me niet juist dat PSV zo'n speler haalt, er zijn geen euro's meer na jaren wanbeleid. Uithuilen en opnieuw beginnen!

16 juni 2011 om 15:05

Scheelt nog al of ze wat toevoegen aan het team en daarnaast nog een mooie tranfersom kunnen opbrengen. Wat bij PSV de laatste tijd niet echt het geval is.

Als er wat te janken valt om mijn eigen club ben ik de eerste die je er over hoort!

16 juni 2011 om 15:14

Gelukkig hoef jij je hier niet druk om te maken en weten Brands en Sanders maar al te goed wat ze moeten doen om de club er bovenop te helpen.

16 juni 2011 om 15:28

Die 2 uit Uruguay zijn ook europeanen zeker?
wat maakt het uit of ze van binnen of buiten de EU komen ? dat is gewoon onzin.
Neemt overigens niet weg dat ik ook véél liever Nederlandse jongens.. Waarom haalt PSV niet een Dost?

OT: Ken 'm niet maar als ook Sunderland, wat altijd een goed scoutingsnetwerk heeft gehad, hem ook wil dan zal het wel goed zitten..

16 juni 2011 om 15:41

PSV moet zuinig zijn en Bas Dost kost miljoenen.

16 juni 2011 om 15:49

Eigelijk maakt dat wel degelijk uit of hij van binnen of buiten de EU komt. Wanneer hij er buiten komt, is het minimum-salaris 1,5 keer het gemiddelde salaris van alle Eredivisiespelers bij elkaar. Dat is volgens mij zo'n 5 ton per jaar. Wanneer hij gewoon van binnen de EU komt zijn er geen regels. Wanneer de jongen jonger als 20 jaar is moet de club minimaal 1,5 keer het salaris van de gemiddelde voetballer uit de Eredivisie jonger dan 20 jaar. Wanneer hij van binen de EU komt zijn er dus geen regels. Overigens, als een speler zijn contract tekent voor hij 20 is, wordt hij tijdens dat contract gerekend als speler jonger dan 20 jaar (zoals Rabiu Ibrahim van Psv). Echter, deze Ji is in Mei 20 jaar en zal dus 5 ton moeten gaan verdienen. En is hij dat wel waard, want met 11 goals in 33 wedstrijden lijkt het me niet de nieuwe Messi...

16 juni 2011 om 16:42

Zielige reactie..

16 juni 2011 om 17:54

Welke, die van mij? Hoezo is die zielig dan?

16 juni 2011 om 20:50

Het valt me op dat er zo positief wordt gepraat over Brands en in het byzonder Sanders.

Velen vergeten dat anderhalf jaar geleden in VI al een artikel stond hoe en waarom het fout zou gaan bij PSV en er was niemand die zich er wat van aantrok!. Wat heet!. Een Sanders is deelgenoot van de begroting van afgelopen jaar, die gestoeld was op het spelen van CL. Dat is toch raar?. Dat hij daaraan zijn fiat heeft gegeven of anders er onderdeel van is geweest terwijl toch echt heel duidelijk was, dat PSV géén CL zou spelen. Hij is dus wel zeker onderdeel geweest van het falend beleid, maar toch wordt nu alle hoop op zijn funktioneren gelegd en dat hij wel PSV er bovenop gaat brengen. Als dit al zo'n slimme meneer is, vraag ik me af waarom hij de lijn die hij nu noodgedwongen moet inzetten, niet al 2 jaar geleden heeft ingezet òf anders een jaar geleden al niet......
En dan een Brands losweken bij AZ om hem vervolgens ruim de best verdienende sportbestuurder uit de Eredivisie te maken met een jaarinkomen van 700.000?. Zelfs Van de Boog zou jaloers kunnen zijn met zijn ruim 3 ton die hij bij Ajax verdiende.........

16 juni 2011 om 21:20

Sanders kon het moeilijk 2 jaar geleden ingezet hebben omdat hij nog geen jaar officieel bij PSV zit.

16 juni 2011 om 22:34

Rodenski je hangt hier je dagelijkse klaagzang voor de honderdste keer weer op over het failiete psv.
Volgens jouw dagelijks terugkerende verhaaltje over het jarenlang durende wanbeleid van psv is de club morsdood en kunnen ze beter de handoek gooien.
Je grijpt alles en iedereen aan om ons op de ''criminele''? praktijken te wijzen van bijvoorbeeld deze keer een Sanders en Brands.
Omdat je alles zo goed weet wil ik je er even op attenderen dat Sanders pas op 1 juli 2010 officieel in functie is.
Volgens mijn telling is dat elf maanden en dus geen twee jaar zoals jij suggereerd.
Als je dan je behoefte wilt bevredigen door deze soort onzin te spuien check dan eerst je facts.
Ik heb nog nooit van deze koreaan gehoord want daar gaat dit topic over tenslotte (iets wat jouw ontschoten zal zijn.)
Ik deel wel de mening van sommige hier dat dit een groter risico is dan iemand van binnen de eu.
Maar als er een PL club mee gemoeid is komt hij echt niet naar eindhoven dus zo druk maak ik me er nog niet om.
Brands en Sanders komen wel naar buiten als er iemand echt zijn krabbel onder een contract zet.

17 juni 2011 om 08:14

Ajax heeft minimaal 6nederlanders in de basis staan. PSV zover ik weet 4?(pieters, bouma, engelaar en lens.
Dus dan kun je inderdaad zeggen: Alweer een buitelander.

16 juni 2011 om 15:03

Wat is dit nou weer voor een onzin. PSV wil gewoon twee nieuwe spitsen halen, want Berg en Koevermans zijn vertrokken en Reis is nog lang geblesseerd. Zeefuik komt eigenlijk tekort en zal als derde spits gaan fungeren. En dan weet jij nu al te zeggen dat deze Koreaan niks toevoegt? Schei toch uit zeg, je hebt de beste jongen nooit zien spelen. Het is logisch dat PSV de voorhoede wil versterken, die is niet dik bezet momenteel.

16 juni 2011 om 15:05

Deze Koreaan verdient een enorm salaris omdat hij buiten de EU vandaan komt. PSV is niet in de positie om dat te betalen, zeker niet met een vreemdeling die zich nog niet aangepast heeft en waarvan je verre van zeker bent voor succes. Neem dan iemand uit de Eredivisie, PSV moet toch een stapje terug doen voor volgend seizoen.

16 juni 2011 om 15:08

PSV heeft net de beste speler verkocht voor 15 miljoen en heeft aangegeven sowieso de helft te gaan investeren, dus dat salaris is geen probleem. De transfersom ook niet, want hij moet ongeveer 900.000 euro kosten.

16 juni 2011 om 15:09

@ maxwellgabri

Waar slaat je laatste zin in?sorry hoor met je bent echt een kuddeloper. Misschien haalt Psv wel Assaidi, schaars en een goede spits? dan doe je gewoon mee om het kampioenschap. Laten we hete ens over Ajax hebben, wat nou als Vertonghen weggaat? Dan is de achterhoede echt niet geweldig, De Steek weg? Alles kan nog gebeuren. Geen cunclissie's trekken.

16 juni 2011 om 15:12

Volgens mij gaat het hier over PSV en niet anders!

16 juni 2011 om 15:15

PSV heeft in het nieuwe beleid een salarisplafond van 1 miljoen euro een speler van buiten de EU moet minimaal 7,5 ton verdienen dus er is geen probleem.

Bovendien heeft PSV in het verleden vaker bewezen goede aankopen te kunnen doen met onbekende namen...

16 juni 2011 om 15:16

het gaat inderdaad over psv.
maar je moet niet dingen gaan zeggen als je eigen club dat ook doet.
ik zeg niet dat jij dit doet maar toch.

16 juni 2011 om 15:37

Spelers uit de eredivisie? wie. Sigthorson, kost 5 milj en moet ook veel verdienen. Er is trouwens een min. wat je iemand van buiten de EU mag betalen. Daar moet je ook denken aan zijn salaris. Veel goedkoper dan de Jong bij ajax!
Met Huh, Lee en Park heeft PSV de ervaring met koreanen.

16 juni 2011 om 18:03

Een speler buiten de EU kost toch minimaal 520.000 euro aan salaris?
Ik vind het een hoop geld, maar in voetbal land begrippen is het nog niet zo'n heel groot bedrag, en als PSV toch eens weer eens CL wilt halen, kun ke niet verwachten dat spelers allemaal rond de 3 ton gaan verdienen, je zult er iig geen toppers voor je in je team hebben

17 juni 2011 om 09:24

@horrelpsv

Salaris van een spelers van buien de EU is iets meer dan 5 ton. Geen 7,5 ton zoals met droge ogen hier even beweert wordt. En dan hebben we het over spelers die ouder zijn dan 20. Onder de 20 is het zelfs de helft.

16 juni 2011 om 15:03

Vooral de mensen al afschrijven voordat ze daadwerkelijk een duel gespeeld hebben. Stel dat we dat ook hadden gedaan bij Gomes, Alex, Lee en Park en vele vele vele anderen...

16 juni 2011 om 15:04

Bijvoorbeeld Dzsudzsak en Toivonen, die waren toch ook onbekend toen ze naar PSV gingen? Hoe weet jij nou dat ze niks toevoegen, heb je hem ooit zien spelen? Als het aan jou ligt zouden we zeker nooit meer in het buitenland moeten scouten.

16 juni 2011 om 15:08

Nooit meer int buitenland scouten is ook weer te veel vant goede, maar altijd is ook niet goed!

16 juni 2011 om 15:10

Dat doet PSV ook niet. Aankopen als Schaars, Lens en eerder Pieters komen gewoon uit de Eredivisie.

16 juni 2011 om 15:14

Puik scoutingswerk! Daar heeft PSV weinig mee te maken gehad, die twee spelers komen uit het netwerk van Brands!

16 juni 2011 om 15:17

Waar heb je het nou over dan? Ook de jeugd krijgt met Tamata, Labyad, Wuytens en Zeefuik steeds vaker een kans. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen mogen Ritzmaier, Mokthar en Locadia ook met het eerste elftal meetrainen. Dus dat gaat gewoon de goede kant op.

16 juni 2011 om 15:19

Als we het over scoutwerk gaan hebben van Psv dan kan ik je alle namen wel even noemen? Gomes, Kezman, Ronaldo, Romario, Nilis, Mendes, Farfan, Lees, Park, Robinho(ging alleen niet door omdat zijn moeder was ontvoert) Balasz, Toivonen. Allemaal meer dan een meerwaarde. Dit zijn nog maar een enkeling aan namen.

16 juni 2011 om 15:25

@ joodinho

Gast wat wil je nou, dan wordt er gerefereerd aan spelers die in het verleden gehaald zijn in de eredivisie en dan is het ook nie goed. Die spelers komen uit het netwerk van Brands ja en Brands is onderdeel van PSV dus die heeft daar wel degelijk mee te maken gehad! Maar wat jij probeert is gewoon PSV af te zeiken, niks mis mee, want dat doe ik ook bij Ajax als er iets gebeurd, maar je moet nie voorbij gaan aan de werkelijkheid!

16 juni 2011 om 15:26

Volgens mij valt dat vies tegen met de jeugd, staan er allemaal in omdat de rest geblesseerd, geschorst ofzo is. Je laat zon jongen uit eigen jeugd spelen omdat je Vertrouwen en Toekomst in hem ziet. Als Tamata dan een talent is, waarom speelt Manolev dan?
Zoland Rutten daar zit, en mag kiezen tussen een buitenlander of een jeugdspeler van dezelfde kwaliteit kiest hij de buitenlander.

16 juni 2011 om 15:50

Om te janken zeg je als psv die speler winnen weet te halen kan die best wel een aanwinst worden

http://www.youtube.com/watch?v=3syudxaoagm

hier een filmpje om hem beter te leren kennen

16 juni 2011 om 15:55

Zou inderdaad best wel eens kunnen misschien! Maar wat voor een signaal geef je af naar je jeugd?

16 juni 2011 om 16:19

negatief signaal natuurlijk maar als hij eenmaal gehaald is dan is het wel beter want we hebben niemand anders dan nijland en volgens mij ook mokthar maar nijland is mijn inziens veelste kort komen en mokthar is nog te on ervaren miss een optie om hem langzaam in te brengen als er een wedstrijd al rond de 3-0 ligt

16 juni 2011 om 16:52

Jij hebt er echt geen bal verstand van, he? Ik ken deze speler ook niet zo goed, maar weet wel dat Ji Sung Park en Lee 2 voltreffers waren, dus zou deze jongen dat ook kunnen zijn. En dat terwijl Koreanen over het algemeen nooit opgeven en altijd willen slagen, zulke spelers heeft PSV nodig.

17 juni 2011 om 17:30

Waarschijnlijk handelen ze in Eindhoven toch weer veel te traag waardoor deze speler niet zal komen .

Ontopic: voor een niet EU speler mag je er toch wel iets van verwachten aangezien hij sowieso een flink salaris moet ontvangen. Of het iets is weet ik niet simpelweg omdat ik de beste man gewoon nooit gezien heb. Dus dat jij zegt dat hij niet toevoegt vind ik een beetje makkelijk aangezien je deze speler waarschijnlijk ook niet kent.

Niet hele indrukwekkende cijfers, maar korieaantjes zijn wel geliefd in eindhoven. En slechter preseteren dan Berg lijkt me onmogelijk. Ik weet niet hoeveel deze speler moet kosten, laat hem eerst maar een tijdje meetrainen. Anders loopt Suk nog wel ergens rond.

Ik heb nog nooit gehoord van deze speler, maar als ik de statistieken zo zie is dat niet geweldig of zo. Misschien kunnen we een betere spits aantrekken uit een bekender land of misschien wel uit de eigen jeugd.

16 juni 2011 om 15:17

Psv moet echt aankopen gan doen. Geloof me. Schaars zal eze week wel rond zijn dan heb je de eerste al binnen. Psv moet echt nog een buitenspeler en een spits gaan kopen. We moeten weer ouderwets een topschutter hebben. Nogmaals met dit team gooi je geen hoge ogen voor het kampioenschap.

17 juni 2011 om 17:31

De eerste moet nog komen aangezien jou zekerheidje niet binnen is .

1 op 3, klinkt niet de killer die je wilt hebben als spits. Hopen voor het nederlandse voetbal dat reis zijn oude niveau haalt, want met dit soort spelers kun je lekker met groningen en heerenveen spelen om de play offs denk ik.

16 juni 2011 om 15:09

Jongetje dat zijn statistieken. Die maken toch niet zo heel veel uit als je kijkt naar Pantelic in het seizoen 2009/2010. Hij was ook spits maar die scoorde ook niet elke wedstrijd..

16 juni 2011 om 15:15

Dat jongentje heeft gewoon een naam! Stats zeggen niet alles, maar is het probleem bij PSV niet dat men te weinig goals maakt? Dan zeggen stat juist wel iets lijkt mij!

16 juni 2011 om 15:29

jochie psv heeft goals nodig en/ of iemand die andere meer laat scoren want daaraan hebben ze een groot te kort, helemaal zonder reis en dudzak. Daarnaast speelt psv en rutten heel anders dan ajax in 09-10 seizoen dus klopt je vergelijking niet.

16 juni 2011 om 15:33

Nee je zegt dat een spits veel goals moet maken maar dan noem ik het feit dat Pantelic ook niet erg veel scoorde maar wel ontzettend veel bijdroeg aan die 100 goals van dat seizoen. Een spits hoeft niet altijd te scoren het gaat later toch om het rendement.

16 juni 2011 om 15:46

@joodinho
Dus Janko moet de wereldtopper zijn, want jij kijkt naar stats!
Stats geven niet altijd het juiste beeld, anders zouden Ajax, PSV en Feijenoord altijd zonder twijfel de eerste 3 zijn in de Ed.
Het kan ook een speler zijn die ballen klaar legt, zoals Eykelkamp enige jaren terug.

16 juni 2011 om 15:57

het huidige psv heeft behoefte aan een killer, iemand die er 25+ inschiet. Psv onder rutten heeft niks aan een speler zoals pantellic is.

16 juni 2011 om 15:58

Zoals ik al zei, bij PSV heeft men goals nodig, that's it. Bij Twente dacht men een aanspeelpunt te hebben in de vorm van Janko. Maar de beste man blijkt niet mee te kunnen voetballen.
Maar het verschil tussen Twente en PSV is dat Twente nog een paar andere spelers heeft die een goal kunnen maken.

16 juni 2011 om 17:11

PSV is Twente niet. Kom op. Aan een targetman kun je juist ontzettend veel hebben als je maar de juiste spelers erom heen hebt. Als je die niet hebt dan moet je een killer nemen. Al dat gedoe om een killer vind ik stom eigenlijk. Ja hebt een Berg gehad. Dan kan ik al die frustratie begrijpen maar een killer is totaal niet alles. Als je iemand hebt die alle kansen zelf probeert op te rapen of iemand die meer kansen kan creëren dan wist ik het wel. Als je er meer samen voor gaat als een team kan de productie velen malen hoger uitvallen.

17 juni 2011 om 10:56

@gertjuh22: Pantelic scoorde niet elke wedstrijd. Suarez deed dat. Pantelic werd niet bepaald gehaald om Ajax van de broodnodige goals te voorzien, zoals PSV wel iemand nodig heeft die dat doet.

16 juni 2011 om 15:54

mag ik jou naar een filmpje verwijzen
http://www.youtube.com/watch?v=3syudxaoagm
kan je al een beetje kijke hoe hij is hij maakt ook een actie net als dzudszack om er zelf profijt uit te halen en hij heeft ook een aardige trap in de benen

16 juni 2011 om 16:17

Gaan we op video beoordelen? Dan kan ik van iedere speler die zijn eigen schoenen kan strikken een paar leuke beelden bij elkaar gooien. Hou toch op man.

16 juni 2011 om 16:59

op youtube worden alleen de beste momenten van een speler naar voren gehaald. op youtube is iedereen een messi. dus aan filmpjes\fragmenten heb je niks

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden? PSv heeft al niet zoveel geld te besteden en dan een speler halen waarvan je niet weet of hij het gaat maken? Mijn voorkeur ligt toch echt bij de spelers in de eredivisie, tenzij het een bekende naam is in het buitenland. Ik zeg niet dat Psv het niet moet doen maar een gok nemen?

16 juni 2011 om 15:08

Ja maar hoe graag ik het ook zou willen, een spits uit de eredivisie is te duur, laat staan een bekende naam uit het buitenland, die willen niet komen, want geen CL en verder is er ook geen geld. Laat PSV maar weer een aantal onbekende namen halen. In het verleden is dit vaak goed uitgepakt... En laten we hopen dat dat nu weer zo is....

16 juni 2011 om 15:10

Psv kan geen fouten permiteren. Psv kan echt wel een speler als Wijnaldum, Junker, Assaidi etc halen hoor. Het is gewoon een kwestie van echt willen! De meeste salarissen kan Psv echt wel betalen vooral als je bij clubs koopt als Utrecht, Az, roda Jc etc.

16 juni 2011 om 15:18

Ik help het je hopen, maar ik vrees dat ook dit weer een lastig karwei gaat worden om uberhaupt 1 van die 3 jongens te halen.... Terwijl we ze eigenlijk alledrie nodig hebben als er iets fatsoenlijks neergezet moet worden volgend jaar...

16 juni 2011 om 15:21

Wijnaldum kost 5mil. Dat is de vraagprijs dus met 4 nemen ze wel genoegen. Junker zal wel niet zoveel kosten, Verhoek? Ook niet zo denderend veel. PSv kan echt wel wat spelers los kweken.

16 juni 2011 om 15:26

Nogmaals ik hoop dat je gelijk hebt, ik heb ook het liefst spelers die in Nederland opgeleid zijn, maar ik vrees dat het weer anders uit gaat pakken.

16 juni 2011 om 15:30

Nou dan verkloot Brndas het flink. Weer derde worden word niet geacepteerd. Wie gaat er in de spits? Wie nieuwe aanvaller linksbuiten? Zoveel vragen en we horen maar niks..

16 juni 2011 om 15:10

Kijk met jou kan ik praten, realistische kijk op de situatie. Van mij part laat je dan Zeefuik een tijdje aanmodderen. Jongen van de club(?) die mogen van mij wel wat fouten maken.

16 juni 2011 om 15:12

Met zeefuik win je geen wedstrijden. Vindt hem echt tekort komen. Psv moet gewoon spelers uit de eredivisie halen. Mocht Psv een spits plus Assiaid halen dan gooi je al weer hoge ogen. Misschien een verdediger erbij? Zijn genoeg jongens die het niveau wel aankunnen.

16 juni 2011 om 15:18

Daar ga je al, wie is er beduidend beter dan Zeefuik in NL en is te betalen? Beter zijn ze er wel te vinden, maar niet betaalbaar denk ik, niet voor PSV althans.

16 juni 2011 om 15:18

Ik weet niet wat ze voor deze speler vragen maar voor clubs als Psv, Twente en Ajax wordt het bijna onmogelijk om nog spelers van heerenveen en groningen enz te halen. Die bedragen kloppen gewoon niet meer met de kwaliteiten van de spelers. Ik weet zeker dat ze voor deze speler niet boven de drieenhalve miljoen vragen.

16 juni 2011 om 15:21

Assaidi heeft een doorlopend contract en gezien de spelers die wel wegmogen bij Heereveen denk ik dat ze voor Assaidi de hoofdprijs willen hebben. Deze zal 7-10 miljoen bedragen. Lijkt me niet dat PSV dat wil gaan betalen.
Dus dream on!!! Gewoon meer jeugd de kans geven en het voorbeeld van Ons-aller-ajax volgen. Die hebben al weer genoeg pareltjes rondlopen die voor vele miljoenen in de toekomst verkocht gaan worden. Hierdoor zal het financiele gat met PSV alleen maar groter en groter worden, als PSV niets verandert.

16 juni 2011 om 15:23

Dan kan Heerenveen lang blijven dromen. Zoveel geld voor een speler die vaak wisselvallig is en de meeste goals heeft gescoord in 1 wedstrijd. Dan wacht Psv nog wel een jaartje dan heeft hij een 1 jarig contract.

16 juni 2011 om 15:31

Heerenveen kan vragen wat het wil, daarom zou men in Eindhoven veel meer met de eigen jeugd moeten doen! Investeer daar in en pluk daar over een aantal jaar de vruchten van.
Met dat jaartje wachten moet je uitkijken, voor hetzelfde geld staat dan Villareal op de stoep om die jongen vast te leggen!

16 juni 2011 om 15:47

Misschien een speler als Bas Dost lijkt me ook een goede spits voor ons PSV

16 juni 2011 om 15:49

Klopt leuke speler, maar jij bent het met me eens toch dat meer Nederlandse jongens bij je club leuker zou zijn?

16 juni 2011 om 16:44

Het boeid mij vrij weinig uit welke landen de spelers komen als ze maar prestere, als het kon dan wil ik nog wel 3 nieuwe ronaldo's hebben.wat maakt mij het nou uit of ze uit brazilie of Hongarije komen.

Junker dat zou ik een geweldige aanvaller bij Psv vinden.

Naast de belangstelling van Sunderland was ook Schalke 04 geïnteresseerd, maar de Zuid-duitsers zouden om onbekende redenen reeds zijn afgehaakt in de race om Ji.

Is Schalke 04 weg uit Gelsinkirchen en zijn die ergens in een Zuid-duitse stad gaan spelen??????

volgens mij heeft psv bewezen uitstekend kunnen te scouten
dus wie weet word het een topper

16 juni 2011 om 15:19

Dat is alweer een tijdje geleden dat PSV echt een paar ruwe diamanten in de selectie had.

16 juni 2011 om 16:02

tijdje geleden valt op zich wel meej maar dat komt om dat ze nie zoveel spelers huren met optie tot koop en als ze spelers lenen die wel de potentie hebben zijn ze te aanvallend en dat gaat niet samen met de verdedigende speelstijl van rutten

16 juni 2011 om 16:52

@joodinho dzsusdzak?

On: Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Dit is een vrij onbekende naam, maar hij is van buiten de EU en dus kost ie een vrij fors salaris (+- 5 ton). Achja als hij ze er wel intrapt i.p.v. de kansen verpruts die Berg had moeten maken dan vind ik het geen probleem en met het geld van onze Hongaarse vriend hebben we ook een beetje ruimte.

16 juni 2011 om 23:02

de laatste goed gescoute is net weg : balazs dzsudzsak

Maar dit is wel een uitstekende speler. Goede dribbel een weet dan altijd het overzicht te behouden. Overigens is het geen echte spits, maar meer een allrounder voorin. Komt graag wat vanaf de linkerkant in een vrije rol. Zijn handelingssnelheid is goed genoeg voor de Zuid-koreaanse competitie, maar in Nederland wordt ook fysieker en sneller gespeeld. Maar dit is echt een goede speler, maar denk niet dat hij haalbaar is voor PSV aangezien Sunderlang ook belangstelling heeft.

16 juni 2011 om 15:27

Je moet echt beseffen dat het niveau Korea of Nederland. Een groot verschil is moet je nagaan hoe slecht de Nederlandse competitie is. Ik hoop wel dat PSV hier mee een goede heeft. Ze moeten bovendien weer Europa in. En ook voor de Nederlandse competitie is het leuk. Om iemand te zien die kwaliteiten heeft.

Hmm.. altijd riskant zo'n aankoop, maar het heeft voor psv al twee keer goed uitgepakt met Aziaten dus je weet het nooit.
Alleen lijkt het me niet zo handig om iemandvan buiten de EU aan te trekken gezien die meteen een salaris van 4 ton (oid) gaan verdienen. En ik dacht dat psv in financiele problemen zat...

Maar goed, het zijn slechts geruchten dus je moet er ook niet teveel van denken.

16 juni 2011 om 15:30

@ kilon

Denk je dat er veel spelers bij PSV spelen die minder dan 4 ton verdienen? Dat denk ik niet.

Overigens ken ik deze jongen niet, maar gezien de concurrentie gaat het al moeilijk worden. Misschien dat PSV een klein voordeel heeft gezien het recente verleden met Zuid-koreanen. Aan de andere kant zijn ze niet opgewassen tegen het geld van Sunderland.

Natuurlijk begrijp ik dat brands terug moet naar andere middelen maar er lopen genoeg voetballers rond in de eredivisie, die een welkome versterking zijn beter 3 harde werkers erbij dan 2 primavoetballers die het telkens laten afweten.

Ik blijf hopen dat Psv weet wat het doet. Psv moet gewoon goede en gerichte aankopen gaan doen. Tot op de dag van vandaag doenw e niet mee met de top 3. Schaars is zo goed als binnen, alleen baal ik ervan dat we verder nog niks hebben gehoord. Wie gaat er in de spits? Wie wordt de vervanger voor Balasz? Komen er nog meer spelers? Ze maken ons blij met allerlei flirts met eventuele spelers maar we hebben op dit moment nog niemand...

Zegt me helemaal niets, maar gezien de belangstelling zal die best wat kunnen. Logisch dat ze op zoek gaan naar aanvallende verterkingen. Spoeling is dun en er ontbreekt een 'echte' psv-spits, publiek is altijd verwend geweest in Eindhoven.
Reis was zo'n spits, zo zonde..

16 juni 2011 om 15:32

Precies, heb je helemaal gelijk in. PSv moet zeker 3 speler gaan halen. Mensen kunnen me voor gek verklaren maar een Junker is een echte Psv spits. Makkelijk afmaken en is behendig. Maargoed, dat is mijn mening. Psv moet ook een Linksbuiten gaan halen. Als dat lukt heb je in iedergeval weer de aanval op peil want met Zeefuik red je het niet.

16 juni 2011 om 15:39

Waarom altijd maar kopen? Loopt er echt niks in de jeugd rond?

16 juni 2011 om 16:45

Leer nou eens een keer de feiten! Psv is bekend geworden met kopen, ajax met jeugd, verschil moet er wezen.

Zegt me helemaal niets, maar gezien de belangstelling zal die best wat kunnen. Logisch dat ze op zoek gaan naar aanvallende verterkingen. Spoeling is dun en er ontbreekt een 'echte' psv-spits, publiek is altijd verwend geweest in Eindhoven.
Reis was zo'n spits, zo zonde..

Sunerland heeft volgens The Korea Times een akkoord bereikt met Ji Dong-won over een driejarig contract.

beerens is ook toe aan een stapje hoger en veel goedkoper dan assaidi,misschien ideetje?
Met schaars hebben ze een middenvelder gehaald die 0x per jaar scoort...dus met zo'n middenveld heb je voorin een killer is nodig.
Als iemand er nog 1 weet in europa die te betalen is???? Niet zo gek dat ze dan zo ver van huis moeten zoeken...misschien is een optie om wat van chelsea te huren als Guusje daar is aangenomen.

ik weet niet wat ik hiervan moet denken...van de ene kant denk ik waarom weer zo'n speler uit een ver land halen die waarschijnlijk nog moet wennen aan de competitie dus waarschijnlijk niet meteen zal spelen/scorende taal niet spreekt en misschien net engels kan ...waarom niet een speler uit de eredivisie...ajax wil van el ham af en wij kunnen wel een goede spits gebruiken, informeer wat die gast moet kosten..te duur dan naar de volgende...bas dost scoort ook makkelijk, spreekt nederlands en is gewend aan de eredivisie..
Er word hier ook mats junker genoemd maar zei hij zelf niet enkele maanden geleden dat hij bij roda aan zn top zat?? verbeter me maar als ik het fout heb...
Van de andere kant....mss is het wel de speler die we nodig hebben...je weet het niet maar zn gemiddelde is nou ook weer niet echt top...we hebben een spits nodig die er 20-25 inschiet niet iemand die net 12 doelpunten kan maken

16 juni 2011 om 16:50

Ben het wel met je eens! Alleen is dost geen Psv spits, en ik dacht aan junker maargoed, misschien ook niet de beste optie. Psv moet nu wel eens spelers gaan halen. El ham is een optie, assaidi is en optie, Verhoek. Alleen moet Psv eens en keer de knoop doorhakken.

In 33 wedstrijden 11 doelpunten in de zuid-koreaanse competitie......ik ben niet echt onder de indruk.

PSV moet verder zoeken, liefst in Nederland maar anders in Europa want dat scheelt veel salaris. Waarom niet aankloppen bij Zwolle voor Sjoerd Ars i.p.v. deze koreaan??

Hopen dat Sunderland meer bied. Zal wel lukken denk ik.
Want PSV kan hem beter niet halen.

http://www.youtube.com/watch?v=fwsyvmkv_4i&feature...

Ik vind Bas Dost wel een goede optie
Assaidi op links, lens op rechts Dost in de spits en toivonen erachter
Dan heb je weer snelle buiten spelers en twee kop sterke spitsen

Ik dacht dat PSV een club zou worden die vooral op opleiden gebaseerd was. Waarom ga je dan misschien onnodig geld verspillen als je Zeefuik al hebt.

Psv moet Marco Fabian en Erick Cubo torres halen, 2 spelers met super veel talent!

16 juni 2011 om 16:14

PSV moet eens in haar eigen jeugd gaan speuren. De hele tijd dat kopen, in de schulden komen en dan mauwen bij de gemeente die haar belastingbetalers laat opdraaien. Ik dacht dat die tijden voorbij waren?

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139649

.

16 juni 2011 om 16:35

Nou, deze 2 exceptionele talenten moet je altijd halen! Die kunnen binnen nu en 2 jaar doorgroeien naar het niveau Dzusdzsak en Kezman.

16 juni 2011 om 16:59

Nou de hele tijd mauwen. ipv de hand ophouden sluit PSV gewoon een zakelijke deal. En het is tevens ook pas de hele keer. Dus dat vind ik vrij overtrokken zoals je het nu zegt.

Verder is de jeugd gewoon niet ver genoeg en kun je het van die jongens nog niet verwachten om het hele seizoen top te presteren. Met het vertrek van Berg, Koevermans, Nijland (verhuurd) en Reis (geblesseerd) heb je buiten Zeefuik weinig andere opties..

Ziek toevallig dit! Had hem laatst nog gekocht met Feyenoord met Fifa 11 en nu komt hij mischien naar Nederland xd. Hoop dat we veel van hem te zien krijgen bij PSV of Sunderland. Ik hoop zelf dat hij naar Sunderland gaat en daar een doelpuntenmachine word. Veel succes alvast in Europa Ji!

Bij flamengo loopt een 20 jarige marquinos rond weet alleen niet of die nog te betalen is!
El hamdaoui zou ik niemand aanraden(ook al zie ik die liever zo snel mogelijk uit amsterdam vertrekken) altijd en overal problemen,nee die gun je zelfs de vijand niet!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=jqh4cwazpky&feature...

Op Wikipedia staat inderdaad dat psv hem al heeft gekocht, het zal vast wel een goede aanwinst zijn !

Really, Psv? Really?

Waarom zo ver van huis zoeken, man man. Ik kan niet geloven dat er in de eigen jeugd geen betere, of in potentie betere, spits rond loopt. Zeefuik? Nijland?

En hoe is PSV van plan om op te bieden tegen Sunderland? Ik dacht dat er geen geld was o.i.d. Nee, op spelerscontracten willen gaan bezuinigen en dan iemand van buiten de EU halen

psv moet deze jongen niet kopen heb net en filmpje gezien en ik vind niet dat ze hem moeten nemen.

16 juni 2011 om 16:21

Ja, baseer het op 1 filmpje(y)
Dat is wel logisch man.

Hij zou 2 jaar naar PSV gaan om vervolgens door te stomen naar Chelsea.
De lage doelpuntenproductie komt doordat hij als buitenspeler gespeelt heeft.
Hij is pas net 'spits'. Hiddink heeft de beste jongen gescout en Marcel Brands heeft al op de tribune gezeten. Dus hij zou echt wel wat kunnen!
Ben benieuwt wat het wordt.

Aanvulling:
Volgens Koreaanse media (vertaalmachine) is hij in de afrondende fase met Psv.

Volgens Koreaanse media is hij al rond met Psv. Voor een bedrag van 1,1 miljoen. Z'n adviseurs(bondscoach etc) adviseerden hem allen om naar PSV te gaan ipv Sunderland!

Naar wat ik ervan gehoord heb is dit een zeer talentvolle jongen. Psv is nog steeds een grote naam in Zuid Korea dus ze kunnen de concurrentie met Sunderland wel aangaan. Heb trouwens ook al gelezen dat hij al rond is met Psv maargoed, we wachten af. Naast dat Psv een talentvolle aanvaller haalt is het natuurlijk ook commercieel interesant om een Zuid Koreaan te halen.

Als je die foto ziet lijkt hij niet echt 20. Maar waarom haalt PSV niet gewoon Assaidi en zetten ze Lens of Toivonen in de spits?

Schalke 04 Zuid Duitsland ???????? sinds wanneer????

Ik blijf het maar raar vinden. Waarom niet gewoon spelers uit de eredivisie halen, hoop persoonlijk dat dit niet doorgaat. Heb liever een junker, assaidi, Verhoek. Zulke spelers, hebben al wat bewezen. Eerst moeten buitenlandse spelers wer aanpassen etc.

11 goals in 33 wedstrijden. Dan moet die jongen zich ook nog helemaal goed aanpassen in nederland, nou veel plezier ermee, ik zie er niks in. In de Eredivisie lopen toch wel betere spelers, of anders wat dichter bij huis

Is die gast pas 20? Hij ziet er uit alsof ie minimaal 30 is. Of is hij niet degene die op de foto staat?

'psv had jaren geleden al twee Zuid-koreanen in de gelederen.'

Vele jaren daarvoor liep er ook al een andere Zuid-koreaan rond in Eindhoven genaamd Jung-moo Huh.

ot
Ken deze Dong-won Ji uiteraard niet dus het wordt afwachten wat hij kan. Aan de youtube filmpjes te zien denk ik meer dat het een vervanger van Dzsudzsák is dan een spits.

Als je naar een filmpje van hem kijkt kun je in ieder geval zien dat hij kopsterk en tweebenig is.

Heeft iemand meer info over Stoch (oud Twente).
Zit nu dacht ik in Turkije....
Is dat in potentie niet de perfecte opvolger van Dzsudzsak???
Anders 100x liever Mertens dan Assaidi

Wat een reacties allemaal. Hiddink schijnt PSV getipst te hebben als zeer talentvolle voorhoede speler.
Hij heeft rechtsbuiten gespeeld en dan 11 doelpunten gemaakt uit 33 wedstrijden.
Dit is zeer goed.
Een talentvolle grote jongen [1.87]. Gewoon afwachten. Misschien een goeie!

Deze deals worden mede mogelijk gemaakt door : Gemeente Eindhoven

16 juni 2011 om 21:00

Niet zielig punten willen scoren, verbaasd me dat je commentaar nog niet is verwijderd. Het is een mening die niet is onderbouwd en er alleen maar staat om te proveceren.

16 juni 2011 om 21:36

Nou ik zou zeggen druk op die knop!!

17 juni 2011 om 09:05

@psv_expert

Laat je niet zo op de kast jagen joh..

Voetbalhumor is nou eenmaal een beetje flauw

17 juni 2011 om 10:18

@sccambuur7

klein kind ...ga je moeder eens helpen met de afwas

17 juni 2011 om 11:31

Laat me niet op de kast jagen, zag het toevallig staan. Vind het niet echt iets hebben van humor. Haha maargoed, wat geeft het ook!

Is zo goed als rond..

Psv mag el hamdoei wel van ajax hebben voor een prikkie :D In vorm een zeer bruikbare spits... hij zal alleen wel een redelijk salaris eisen ben ik bang

Nou het spijt me zeer maar ik hoop echt niet dat hij komt. De mensen hebben meestal eerst weer moeite met aanpassen, Psv heeft niet geld te veel dus kan het maar zo zijn dat dit een verkeerde gok is. Nogmaals haal gewoon spelers uit de eredivisie. Kom op he, moet hij de nummer 1 spits worden? Kan iemand mij dat vertellen? Als dat zo is kan je alvast een streep zetten door Psv aankomende jaar.-.-

16 juni 2011 om 18:24

ah, dus jij kent hem? wat zijn de goede/zwakke punten?

Hij zal rond de 1 miljoenj euro kosten..wie kan jij voor zo'n bedrag halen?
Deze jongen kan zowel links,rechts en centraal spelen..

Heb net een interview gelezen op een Koreaanse site en daar gaf hij aan in dilemma te zitten.. Sterke competitie of PSV waar speeltijd goed aanwezig is vanwege het vertrek van Balasz (hij had eerder aangegeven dit erg belangerijk te vinden)

Staat in Korea echter bekend als groot talent,dus wie weet.. (voor geintereseerden de site is sports.news.naver.com..)

16 juni 2011 om 18:45

Sorry hoor maar als ik het goed begrijp word hij de vervanger voor Balasz? Sorry maar dan heb ik er geen vertrouwen in. Brands zei dat de selectie zal worden verfrist, dan komt hij hier mee aan? Sorry maar daarvan krijgen de supporters echt geen hoop op een goed seizoen. Koop dan Verhoek, ben je meer geld krijgt maar dan weet je wat je hebt.

16 juni 2011 om 18:57

Hoe kan je over iemand oordelen als je hem niet kent?

Ik ben ook supporter van Psv, maar ik heb er wel vertrouwen in.. Kan op links EN in de spits, dus is meer functioneel als Balasz..

En hoe weet jij dat verhoek het goed zou doen bij Psv? Deze jongen is jonger en laat ongeveer dezelfde cijfers zien, maar er zit ook meer rek in!!

16 juni 2011 om 20:57

Psv kan zich geen gok permiteren. Omdat Park en Lee het goed deden hoeft hij het niet meteen goed te doen? Ik zie liever ene Junker naar Psv toe komen. Of alles op alles zetten om Assaidi te halen, die kan je ook op 2 positie's zetten.

Mocht hij het fantastisch doen dan ben ik de eerste die dat toe zal geven. Ik ben gewoon bang dat het mislukt en PSv nog minder gaat worden.

Het is over het algemeen bekend dat de spelers buiten de EU landen lang moeten aanpassen. De aankomende spits moet er vanaf wedstrijd 1 staan, niet pas vanaf wedstrijd 14.

als het een goede is dan vind ik het wel aantrekkelijk want ik denk niet dat deze beste jongen veel verdient in koreaan maar weet iemand of het een echte spits is of een voetballende spits?

Hee Fred ik was toch je eerste spits??

16 juni 2011 om 19:45

herstel effe snel en ook even contract tekenen plz

16 juni 2011 om 19:47

Ja nog ff wachten man

17 juni 2011 om 11:41

Gaan de onderhandelingen tegenwoordig via voetbalzone?

16 juni 2011 om 19:46

Dit is meer een linksbuiten!

Nou ik denk dat als Sunderland ook interesse heeft in de ze jongen PSV kansloos is.....waarom idd niet spits halen uit de Eredivisie PSV zal toch gewoon een stapje terug moeten.mischien is Everton iets?

16 juni 2011 om 20:53

Stapje terug? Weet nietw aar je dat vandaan haalt? Mocht Psv gewoon wat versterkingen halen dan doet PSv gewoon weer mee! Twente is verzwakt, Misschien nog een paar spelers van Ajax weg. Wat ik probee rte zeggen is alles is nog mogelijk.

16 juni 2011 om 20:55

Denk ik eigenlijk ook wel.
Sunderland ontvangt aan tv-gelden alleen al meer dan de hele Eredivisie tesamen. Als die echt hun zinnen op die Ji hebben gezet dan ben je als PSV òf welke Nederlandse club dan ook gewoon kansloos!. Kansloos, daar waar het de financien aangaat....

16 juni 2011 om 20:58

Klopt! Hij schijnt nog te twijfelen, maar als Sunderland wat extra geld erbij opdoet dan gaat hij echt niet naar Psv toe.

16 juni 2011 om 22:49

@psv_expert

Onderschat in deze niet de mogelijke rol die Guus Hiddink wel eens kon spelen. Want, heeft de leiding van PSV onlangs niet een onderonsje met de achterhoeker gehad? Het zou zo maar kunnen zijn dat hierin deze Koreaanse speler tersprake is gekomen.

17 juni 2011 om 11:33

Daar heb je wel gelijk in! Alleen kan Psv op dit moment geen gok permiteren. Spelers uit de eredivisie die ken je, je kent de goede en de zwakke punten. Daarom leek het mij handiger om uit de eredivisie te halen, die hoeven trouwens zichzelf ook niet aan te passen.

PSV is wel toe aan een nieuwe spits maar ik zelf volg engels voetbal maar ik vind hem zelf meer een buitenspeler en ik denk ook dat PSV hem veel te duur vind.
Beter als ze een goedkopere jonge aanval kopen mischien is Bas Dost wel iets voor Psv?

17 juni 2011 om 14:22

Nou ik vind juist dat ze als ze een spits gaan halen een duur iemand moeten halen. Ze zeggen zelf dat alleen spelers met goede kwaliteit een hoog salaris mogen verdienen. Nou ik vind de spits positie heel belangrijk dus dan moeten ze maar een topper halen en degen hoog salaris geven en klaar. Eigenlijk zijn ze geen kampioen geworden omdat ze geen goede spits hadden. Dus ik vind at het eerste prioriteit bij een goede spits moet liggen ook als is degen duur.

ik weet niet of deze speler veel goals maakt maar PSV heeft echt wel weer een spits nodig die rond de 20-25 goals maakt
ik hoop dat reis weer op zijn oude niveau terug komt

ik vind dit een prima optie, en ik geloof pas als het rond is als PSV zelf dit meldt. alle kranten kunnen schrijven wat ze willen. en 1 miljoen voor hét talent uit zuid-korea.. lijkt mij geen slechte deal.. Doen..

PSV heeft een nieuwe spits nodig ja. Maar ben bang dat deze te licht is voor onze competitie.

waarom ontkent brands de transfer gewoon niet. zoals elk technische directeur/manager dat doet. En pas naar buiten treedt als de speler ook pas echt daadwerkelijk binnen is. zie schaars. heeft een slecht seizoen gedraaid. Niemand die interesse in hem had. Toen psv in eens de interesse bevestigde. begon de zaakwaarnemer te lobbyen. En wat er verder gebeurde dat is bekend. Brands voortaan niks meer naar buiten brengen. pas als het echt rond is met een handtekening op het contract van de speler zelf.

Ik ga er van uit dat ze bij PSV weten wat ze doen en dat ze niet over een nacht ijs gaan. Ze moeten slim kopen. Ik neem aan dat deze jongen als 2e spits wordt gehaald. Nou moet hij zelf nog de juiste beslissing nemen om voor PSV te kiezen.

Ja eerst zien dan geloven.het gaat denk ik zoals bij Schaars worden. Ze gaan interesse hebben maar andere club gaat hem halen.dat is wel vaker bij PSV ze hebben al;tijd wel interesse in spelers maar ze halen nooit iemand. En als ze dan iemand halen is het een middelmatige voetballer. Zonde hoe PSV zich aan het kapot maken is. Ik als PSV fan word er beetje moedeloos van,

Ik dacht dat PSV met Brands iemand had binnen gehaald met voetbalkennis en daadkracht. Maar na marcelo, manolev, schaars, reis geef ik het op.

on. Ook hier een afwachtende houding, lang genoeg wachten Brands! dan hoef je ook hier niet de beslissing te nemen, doen anderen voor je.

Psv moet Guus Hiddink even een telefoontje laten plegen. Dat is een grootheid in Zuid Korea. Iedereen doet net alsof Psv kansloos is tegenover Sunderland maar dat is natuurlijk onzin. Twee van de beste Zuid Koreaanse voetballers van de laatste jaren hebben bij Psv de opstap gemaakt naar de Premier League. Bovendien is de kans om Europees voetbal te spelen vele malen groter bij Psv dan bij Sunderland. En tot slot heeft hij bij Psv meer kansen om minuten te maken dan bij Sunderland aangezien Psv niet veel aankopen kan doen en komend seizoen moet werken met een smalle selectie. Op zich zou Psv dus de ideale keuze zijn voor deze jongen maar dan moeten ze er wel bovenop zitten.

Natuurlijk nog nooit van die jongen gehoord, maar dat psv een spits nodig heeft lijkt me duidelijk.
Ik vraag mij af of een Zuid Koreaan van 20 de onbetwiste spits van psv kan worden? Het is in ieder geval een gokje..

jonathan reis is transfer vrij nijland verhuurd koevermans gaat weg marcus berg terug naar hsv dan heb je wel een spits nodig het is ook een groot talent

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren