Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Niet fitte El Hamdaoui laat drukbezochte training schieten

Laatste update:

Frank de Boer kon woensdag tijdens de training van Ajax over zestien veldspelers en drie keepers beschikken. Miralem Sulejmani en Mounir El Hamdaoui trainden allebei apart, zo meldt de Amsterdamse club woensdagmiddag via de officiële kanalen. Beide aanvallers kampen met lichte spierklachten en sloegen de groepstraining uit voorzorg over.

/

De langdurig uitgeschakelde Maarten Stekelenburg en Rasmus Lindgren hadden ook ieder een eigen fysiotherapeut tot hun beschikking. Voor hen komt de bekerfinale van zondag tegen FC Twente te vroeg. Voor Sulejmani en El Hamdaoui is dat niet het geval. Zij trainden slechts uit voorzorg apart en zijn gewoon inzetbaar.

Ajax hoopt ten koste van FC Twente haar KNVB-bekerwinst van afgelopen seizoen te prolongeren. Over een kleine twee weken staat op de laatste speeldag wederom een confrontatie met de Enschedeërs op het programma. Die ontmoeting is bepalend voor de ontknoping in de strijd om de landstitel.

Update 14:00 uur - Niet fitte El Hamdaoui laat drukbezochte training schieten
Opvallende afwezige op de training van donderdag van Ajax was Mounir El Hamdaoui. De aanvaller van de Amsterdammers liet de oefensessie aan zich voorbij gaan vanwege hamstringklachten. Het wordt daarmee steeds onduidelijker of hij de bekerfinale van zondag tegen FC Twente wel gaat halen. Tijdens de open training, waar tweeduizend supporters op af kwamen, werkte Miralem Sulejmani een aangepast programma af.

Mounir El Hamdaoui maakt Ajax sterker

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mounir vind ik niet zo heel belangrijk, maar geef micky maar lekker rust aanstaande zondag.
Die denneappel mogen ze hebben van mij in Enschede, als wij de week erna maar winnen.

4 mei 2011 om 18:10

En maar juichen toen jullie vorig jaar die 'dennenappel' wonnen...

5 mei 2011 om 09:39

Natuurlijk, maar die denneappel winnen we vaak genoeg en helaas is kampioenschap al wat langeer geleden.

Als we wel de beker pakken en geen kampioen worden hoef ik niet te gaan juichen en feesten hoor.

5 mei 2011 om 14:11

gast...tuurlijk zijn we blij met die dennenappel..maar als je moet kiezen lijkt het me duidelijk waar de voorkeur naar uit gaat

5 mei 2011 om 14:20

waarom zou je moeten kiezen als je voor beide kunt gaan? wanneer je zondag met een b team start is het geen garantie dat je volgende week wint. Met een beetje pech sta je helemaal met lege handen

5 mei 2011 om 14:46

Klopt Villian, maar als alleen micky nu lichte klachten heeft dan zie ik liever dan hij fit word voor volgende week zondag dan dat hij deze zondag speelt en het mis gaat.

5 mei 2011 om 14:18

Een lastige overweging, waar zowel Preud'homme als De Boer wat hoofdbrekens over zullen hebben (gehad)...

Spaar je spelers in de beker, verlies je de beker en pak je de schaal, dan ben je de held..

Spaar je spelers in de beker, verlies je de beker en pak je de schaal niet, dan ben je de schlemiel..

Spaar je geen spelers in de beker en pak je door blessures of schorsingen de schaal niet, dan ben je de schlemiel..

Spaar je geen spelers in de beker en pak je de dubbel, dan ben je dubbel de held...

Lastiglastiglastig...

Ik hoop in ieder geval dat we twee aantrekkelijke potten voetbal gaan zien de komende 2 zondagen.. Dat de beste van dat moment moge winnen, zolang dat Twente maar is...

Puur uit voorzorg. Miralem heeft hier al langer last van, maar het valt erg mee.

Ik schrok me kapot bij het lezen van de titel, ik dacht die zijn er een paar weken uit.
Maar gelukkig kunnen we met deze jongens de jacht op beide titels beginnen.

4 mei 2011 om 14:59

Ja, want stel je toch voor dat we het zonder publiekslieveling en topschutter Mounir zouden moeten doen tegen die Tukkers!

4 mei 2011 om 15:55

Mounier niet nee maar Sulliej kan wel iets forceren met zijn individuele actie....

4 mei 2011 om 16:02

Ja daarom noemde ik Sulejmani hierboven niet. Tweede seizoenshelft is hij in mijn ogen de beste en gevaarlijkste aanvaller van Ons Aller Ajax!

Laat ze beide lekker aan de kant bij de bekerfinale. Ik vind het zo ongelukkig waarom die bekerfinale nou juist voor de laatste wedstrijd van het seizoen is. Weet iemand de reden hiervoor?

Je weet natuurlijk niet wie in de finale komen, maar je kan er van uit gaan dat het altijd wel een topclub is en ook een topclub om het kampioenschap speelt. Dan is het toch niet slim gedaan om dit zo te plannen. Was de bekerfinale na de kampioenswedstrijd dan waren beide teams twee keer vol gas gegaan, in plaats van dat men op twee gedachten hingt tijdens de bekerfinale.

4 mei 2011 om 14:45

dat komt door de play-offs want je speelt voor een rechtstreeks europa league ticket en als roda bijvoorbeeld de beker zou winnen en ozuden normaal play-offs moeten spelen zou de nummer 9 hun plek in de play-offs overnemen

4 mei 2011 om 16:16

wat ik nou niet snap, is hoe mensen bij jouw reactie nou een duimpje omlaag (negatief) kunnen doen, jij zegt gewoon precies waarom het zo is, en dan mensen het afkeuren....

4 mei 2011 om 16:56

Maar dan zou je toch nog steeds de bekerfinale tussen de competitie en de nacompetitie kunnen doen of ligt dat aan mij? Dan is de bekerwinnaar toch ook bekend voor de playoffs...

4 mei 2011 om 21:39

je wilt als club natuurlijk weten welke plek je moet behalen, stel Utrecht staat gelijk de laatste wedstrijddag maar ze weten niet of NEC of Ajax de beker gaat winnen over een week dan weten ze dus ook niet of ze extra risico moeten nemen door aan te vallen of niet. Dat is natuurlijk niet eerlijk.

5 mei 2011 om 16:30

Het is mij inderdaad ook lang onduidelijk geweest waarom de knvb dit zo heeft ingepland. Laatst las ik de reden en dit was inderdaad zodat de clubs bijj hun laatste wedstrijd weten waar ze aan toe zijn. Anders moet de nummer 8 straks de beker finale kijken om te weten of ze zelf nacompetitie halen.

Toch vind ik zoals nu niet helemaal juist en ik ben blij dat de Knvb het volgend jaar anders doet. Ze hebben wel weer de bekerfinale voor het einde van de competitie gezet, maar dan wel 4 a 5 weken voor de laatste speeldag. Het voordeel hiervan is dat je het niet zo vreemd krijgt als nu, plus het feit dat de teams rond plek 8 nog iets meer wedstrijden hebben om zich op een bepaalde plek te richten.

5 mei 2011 om 18:45

Haha ja Onzin

Dat is toch niet eerlijk voor andere clubs? Stel je speelt die laatste wedstrijd tegen de graafschap, en die moeten winnen om na-competitie te ontlopen. Dan is het toch niet eerlijk als je als ploeg niet voor de overwinning gaat omdat je toch al zeker bent van Europees voetbal?

El ham spierklachten?? Aan zijn zitvlak zeker van het bankzitten.

Ben trouwens benieuwd waar El ham komend seizoen gaat voetballen. Zie hem wel uit Nederland vertrekken; misschien een land als Qatar? Toekomst hier heeft hij niet meer.

4 mei 2011 om 14:54

Op het trainingsveld komen de meeste blessures voor hoor.. Dus niet echt een grappige opmerking van je.

4 mei 2011 om 16:01

Die gaat niet naar Qatar. Daar voetballen is leuk om je carriere af te sluiten en nog even te cashen, maar niet midden in je loopbaan.

4 mei 2011 om 17:05

Klopt, maar in Engeland is El Ham al mislukt en nu bij Ajax weer. Echt veel keus heeft die jongen dus niet meer.

4 mei 2011 om 17:25

Er zullen vast middenmotors zijn die hem willen hebben. Een half jaar geleden gonsde het nog van de geruchten dat hij naar een topclub kon verkassen. Dan lijkt het me sterk dat je hem nu niet aan de straatstenen kwijt zou raken.

4 mei 2011 om 19:47

Een mentaliteitsprobleem kan je cariere dwarsbomen. net zoals voetbalelrs, zijn trainers ook eigengereide persoonlijkheden die geen weerwoord willen hebben. Plus een middenmotor kan hem waarschijnlijk niet betalen.

4 mei 2011 om 21:09

In Engeland was El Hamdaoui nog erg jong en kwam hij niet aan spelen toe vanwege blessures.

Daarna kwam hij terug naar Nederland bij Willem II en zit sindsdien al jaren in de top 5 beste eredivisie voetballers, met het kampioensjaar van AZ als hoogtepunt.

Ook bij Ajax is El Hamdaoui topscorer met 13 doelpunten.

4 mei 2011 om 19:20

slechte grap dat jij nog drie duimpjes hebt kan ik ook niet begrijpen maar denk gewoon dat jij zo een persoon bent die om zijn eigen grappen moet lachen dus geloof ik ook dat jij die duimpjes hebt geplaats. Levenloos dus.

Mounir heeft 1 keer op de bank gezeten, als het nou net 3 keer of meer was dan kon ik je grap begrijpen maar dat is totaal niet aan de orde.

Spelers lopen blesures meestal op trainingen dus dat je dat weet.

Wat qatar betreft zou zeker een optie zijn maar dan meer als je Mathew Amoah heet,heel lang in NL gespeeld en eigenlijk nooit echt iets bereikt.
Mounir is in 3 jaar tijd 1 keer topcorer geworden,1 keer gouden schoen,az kampioen gemaakt.prachtige individuele doeplunten gemaakt maar helaas vanwege meningsverschillen met Frank buiten de boot geraakt...

5 mei 2011 om 14:19

Ik denk dat die vraag beantwoord is zo gauw bekend is waar Martin Jol volgend seizoen trainer wordt...

5 mei 2011 om 17:31

Mounir, de enige speler die geblesseerd raakt als hij niet speelt. Rara, hoe kan dat.....misschien een griepje?

Ik kan hier alleen maar zeggen dat ik het gelukkig vind dat ze er niet lang uit liggen. Suljemani is toch vooral de laatste wedstrijden belangrijk voor het team, speelt vrij aardig.

moenier maakt ajax niet sterker, iig niet wat beteft team gebeuren.
ondanks dat hij uitgefloten werd en of word kan hij zijn transfer waarde in een klap terug betalen door de winnende te maken tegen twente.
in de competitie wel te verstaan.
en voor de rest heb ik het allang gehad met hem, afscheid nemen in de zomer en goodbey.
zou met mickeyy maar geen risico nemen in die beker finale aangezien dat op dit moment toch een troostprijs blijft.

Zijn allebei zondag fit. Dit nieuws brengt Ajax zo vaak naar buiten. En puntje bij paaltje spelen de spelers meestal gewoon mee. Alleen bij ''echte'' blessures haken ze af, zoals Stekelenburg.

let maar op monier scoort twee keer de winnend!!!!

4 mei 2011 om 14:50

Vanaf de bank? Mounir heeft kansen genoeg gehad. Hij is gewoon niet het type wat Ajax centraal voorin nodig heeft. Hij is geen aanspeelpunt, en koppen kan hij niet. Of op de bankzetten, of op linksbuiten bijvoorbeeld. Maar laat de Jong maar lekker in de spits beginnen.

4 mei 2011 om 14:53

Eerlijk gezegd, wanneer Mounir het veld betreedt schijt ik hem echt in me broek.. Ik zie hem zo een keer in eigen doel knallen. Uiteraard zal hij dit niet snel doen, want het is belachelijk onprofessioneel, maar zo'n gevoel krijg ik toch bij die jongen!

5 mei 2011 om 14:13

Twee keer de winnende? Dat zou een prestatie van formaat zijn!!

5 mei 2011 om 16:33

Zou inderdaad een prestatie van formaat zijn om zowel de winnende in de beker als de winnende voor het kampioenschap te scoren! Dat jij denkt dat hij 2x in 1 wedstrijd de winnende scoort kan inderdaad niet, maar dat wordt ook nergens beweerd!

5 mei 2011 om 17:09

Hoe kom jij er bij dat ik dat denk?

Wel of geen Suljemani, daar liggen de tukkers niet wakker van, schat ze kwalitatief ook een stuk hoger in.
Als ik zie hoeveel kansen Heerenveen al krijgt tegen Ajax moet het geen enkel probleem zijn voor de tukkers en die maken dat wel af.
Eriksen uitschakelen(brama) en Vertonghen zal achterin zijn handen vol hebben want Ruiz, Chadli, De Jong met Janssen erachter zijn toch ook van een ander kaliber dan de Heerenveen aanvallers zonder Assaidi.
Verder is Twente op elke positie beter, petje af voor die club wat die in een paar jaar neergezet hebben.

4 mei 2011 om 15:09

@ashcroft
Dat blijkt ook wel aan het doelsaldo.
En dan verloor twente met 6-2 toch bij Heerenveen.
En de spelers van twente zijn allemaal international, en de hele Europese top zitten achter hun aan, zo goed zijn ze.

5 mei 2011 om 10:02


Daarom moet je ook zorgen dat je de bal hebt en de aanvallers van twente achter de verdedigers van ajax aan moeten, die kwaliteiten hebben onze verdedigers meer dan die van twente, verthongen, van der wiel, boilesen kunnen mooi mee opkomen daar zijn ze goed in. Sulejmani op die linksback gaat ook goed komen, lekker naar binnen trekken miralem, die redelijk houterige douglas kan dat ook niet tegenhouden. Met eriksen uitschakelen ben je er nog niet, sowieso zal brama dat op snelheid niet gaan lukken.

In de beker voorspel ik een gelijkspel, 1-1, twente wint na penalties, de kampioenswedstrijd wordt 2-1 voor ajax. Vlak voor rust 1-0 tegen een teruggetrokken en compact twente, die gaan na de rust op de aanval en ajax kan met de snelheid op de counter 2-0 maken (eriken, ebecilio en sulejmani zijn veel sneller dan de verdedigers van twente). Twente zet nog verder aan en zal nog 1 x maal gaan scoren.

5 mei 2011 om 14:12

Ja,, Twente is ook in een bloedvorm....

Van Sulejmani was dit al bekend, van Mounir zullen de meeste niet wakker liggen denk ik. Ben wel benieuwd hoe de Boer het gaat invullen. Meest logische is natuurlijk met de Jong in de spits maar hij heeft al aangekondigd in de beker misschien 1 a 2 wijzigingen te doen......................

Ik zou met de beker weleens willen zien dat Ajax met Sulejmani en El Hamdaoui op de vleugels zou spelen. Hij is veel beter dan Ebicilio en ik kan me niet voorstellen dat Mounir het op die plek slecht zou doen. Volgens mij is dat ook de enige plek voor Mounir waar hij een beetje kan renderen op de vleugels.

neem me niet kwalijk als ik het mis heb maar zal stekelenburg kunnen keepen in de laatste competitiewedstrijd tegen Twente?

4 mei 2011 om 15:30

Ik hoop het, een Stekelenburg zonder wedstrijdritme heb ik persoonlijk liever dan een Vermeer in zijn huidige vorm.

4 mei 2011 om 18:17

Is dit sarcasme? Vermeer keept fenomenaal de laatste weken, hij heeft ons zowel tegen NEC als tegen Heerenveen er doorheen gesleept... Steek is uiteraard enorm goed, maar hoe goed is hij nu, net na zijn blessure?

5 mei 2011 om 14:04

Wat een onzin, Vermeer in zijn ''huidige vorm'' pakt punten voor ajax op dit moment.

5 mei 2011 om 18:52

Nee, als je goed leest. Zie je dat hij liever Stekelenburg heeft omdat die misschien wat ritme mist en daardoor niet in topvorm is. Kenneth doet het momenteel vrij goed, op dat ene momentje na dan..m.a.w. hij ziet liever Twente winnen dan Ajax.

4 mei 2011 om 15:35

nee stekelenburg komt niet meer in actie dit seizoen...
vermeer doet het uitstekend als zijn vervanger dus daar mogen we ook niet over klagen...

laten we hopen dat sulejmani gewoon optimaal fit is voor 15 mei (ja hij is inzetbaar maar toch...), voor mijn part geef je hem gewoon rust tijdens de beker en zet je ozbilliz daar neer, als we die thuiswedstrijd maar winnen!

Het is te hopen dat Sulejmani fit is voor de duels tegen FC Twente, onder de Boer is hij toch wel losgekomen qua spel betreft. Zie hem graag voetballen.

En tja El Hamdaoui, lekker laten gaan die gast..

5 mei 2011 om 10:33

@monique, waarom laten gaan?vergeet niet dat el Hamdaoui een grote rol heeft gespeeld voor het behalen van de champions league. Dat hij nu minder speelt betekent niet dat je hem moet laten gaan. Wat hoop ik dat Mounir el Hamdaoui er voor gaat zorgen dat hij een paar goals maakt op de laatste speeldag tegen Twente. Dat zal iedereen die tegen hem was opeens gaan juichen en zullen zij hem nog steeds blijven kleineren ondanks die paar goals. Greatz from Afellay09

5 mei 2011 om 15:19

Als hij de winnende maakt tegen twente heeft hij voor mij alles goed gemaakt.....maar moeten ze hem nog steeds verkopen

6 mei 2011 om 09:26

Waarom ik hem zou laten gaan? Puur omdat hij niet presteert zoals hij zou moeten doen. En dan heb ik het niet over 1 wedstrijd, maar over meerdere wedstrijden. Als hij afgelopen wedstrijd niet scoort, zal hij dat tegen FC Twente ook niet doen. Na zijn blessure heeft hij nooit meer gepresteerd zoals voor zijn blessure vind ik. En dat zie je vaker, maar ik vind hem voor Ajax geen geschikte spits .

echte ajacieden hiero!! Ben benieuwd of ze hem uitfluiten als hij in de blessure tijd de winnende maakt!!! zou hem gewoon express missen!

4 mei 2011 om 16:04

Of je ziet het als je ultieme sportieve revanche en je knalt hem daarom gewoon erin.

4 mei 2011 om 17:18

Dat doet hij al.
Express missen en expres verkeerd aanspelen zoals tegen nec vorige week.
Echte ajacied die el ham met zijn gekrenkte trots.

5 mei 2011 om 14:14

Als hij scoort dan juich ik voor mijn club maar ik hoef die gozer niet meer terug te zien bij Ajax. Iedereen die denkt dat hij wel het mannejte is die moet lekker zijn eigen club gaan beginnen maar niemand kan dat bij Ajax

Simpel toch?

Ajax heeft Sulejmani wel hard nodig. Gemakkelijk scoren ze niet en hij is de laatste weken toch een van de gevaarlijkste aanvallers.

Sulejmani rust geven Zondag... Laat cvitanich of Ozbiliz maar starten...

Maar het scenario voor 15 mei dat het lang 0-0 staat.. rond de 70e minuut komt El Hamdaoui, en hij schiet de winnende binnen spookt al vanaf zondag door mijn hoofd!!!

5 mei 2011 om 14:10

klopt ik denk ook al telkens dat dat gaat gebeuren
maar maakt me niet uit dan ben ik alsnog blij want dan zijn we kampioen, maakt me niet uit wie er gaat scoren ook al zijn het eigen doelpunten van twente

Gewoon de jeugd opstellen zondag,eerste team rust geven.
Die beker is mooi als je hem wint maar gaat toch om de schaal.
Zowel twente als ajax treden gewoon ondanks wat ze beweren met 2de garnituur aan.

5 mei 2011 om 14:54

Zondag de jeugd opstellen? Volgens mij speelt de hele jeugd al sinds december in het eerste... ;-p

Ik lees nou van veel supporters dat Sulejmani rust moet krijgen of dat Ajax zondag wat jeugdspelers moet opstellen, zodat ze voor de titel kunnen gaan. Maar beseffen diegene wel dat Ajax niet alleen 1 of 2 prijzen kan winnen, maar ook de competitie met lege handen kan afsluiten.

Ajax moet gewoon zondag en de laatste competitiewedstrijd gewoon met de sterkst mogelijke elftal spelen.

5 mei 2011 om 15:02

Ja, zo hoor ik meerderen in mijn buurt ook praten. Zij praten alsof de titel al binnen is ..
De honger naar de 3e ster is zo groot dat Ajax nu al kampioen is volgens mij.

Probeer gewoon de beker te pakken, en de week erop de titel, simple as that.

5 mei 2011 om 17:32

De titel is niet binnen maar voor het eerst sinds jaren wel in eigen hand. In de beker moet je ook niet hetzelfde gaan spelen als de laatste competitie wedstrijd. Andere tactiek en misschien ook wel met een paar andere spelers. Competitie is nu het allerbelangrijkste en de beker helaas iets meer bijzaak geworden.

Waarom er bijna niemand vindt dat er gewoon voor de dubbel gegaan moet worden?!
Is toch het mooiste.

In het begin was EL Hamdaoui de sterspeler in de Hele eredivisie langzamer hand wil hij op mid-mid spelen daarna krijgt hij ruzie met Frank de boer en nu loopt het totaal niet meer met Mounir El Hamdaoui .Ik had hem het liefst nog een seizoen zien spelen bij AZ

2000 supporters bij een training. Ik ken clubs die zijn blij als dit aantal bij een wedstrijd zit. Wat betreft Mounir is het denk ik het beste wanneer Ajax de laatste 2 wedstrijden zonder hem speelt en dan maar zien hoe het allemaal af loopt. Deze jonge heeft de laatste weken geen waarde meer voor Ajax gehad en ik zie dat ook niet zo maar terug komen.

5 mei 2011 om 14:13

Het is veel, maar het is ook vakantie nu heh, scheelt een slok op een borrel want anders kunnen de meeste mensen niet komen kijken natuurlijk.

Maar ik denk ook dat het beter is om zonder hem in basis te spelen. Met de Jong in de spits en de Zeeuw op het middenveld (vooral die laatste zijn rol) loopt het gewoon een stuk beter.

Zou wel heel bizar zijn als Mounir de winnende maakt en dan met name in de laatste wedstrijd,,

Wie gelooft dat er echt wat mis is met Mounir?
Ik heb mijn twijfels.. Volgens mij weet hij dat ie niet meer opgesteld gaat worden en wilt hij geen rol als 'reserve'-speler..

5 mei 2011 om 14:18

Ik geloof wel dat hij niet fit is, maar ik geloof ook dat hij, mits hij de komende 2 wedstrijden niet meer speelt, hij klaar is bij Ajax.

5 mei 2011 om 17:14

Wat een zielige supporters heeft een club als ajax, ikzelf ben ook wel liefhebber van het voetbal dat ajax speelde en weer gaat spelen,maar als ik dan naar de zogenaamde aanhang luister en hun reacties lees dan hoop ik echt dat de club ajax nog 10 jaar lang geen titel binnen haalt. Het feit dat trainer en speler voorlopig weer door 1 deur kunnen,moet voor de supporters aanleiding zijn om beide te steunen en de rest van ajax. Het is logisch dat een speler niet meer presteert als hij continu wordt uitgefloten. Probeer hem eens te steunen dan weet ik zeker dat hij nog belangrijk zou kunnen zijn.

Tot slot: zit as. zondag in de kuip en hoop echt dat beide ploegen op volle oorlogssterkte op het veld verschijnen. In princiepe kan daar de 1ste klap worden uitgedeeld, ik denk dat de winnaar van de beker ook meer kans maakt om kampioen te worden daardoor.

zou die net als pelle ook wat salaris inleveren (stond vandaag in de vi) , zou hem wel sieren na al zijn negatieve complicaties en houdingen.

als die de winnede maakt tegen twente in de arena hebben we het nergens meer over

Ik zou het geweldig vinden als El Hamdaoui als invaller ons naar de titel schiet. Vind het heel erg voor die jongen dat hij wordt uitgefloten. Oke hij is de laaste wedstrijden slecht bezig maar dan nog verdiend hij het niet om uitgefloten te worden. Dit zou de mooiste wraak zijn. Ik hoop dat Sulejmani allebei de wedstrijden kan spelen, is de laast weken toch wel belangrijk voor ons. Maar de beker kan mij gestolen worden als we de schaal maar pakken. Die vind ik belangrijker.

5 mei 2011 om 14:17

Jij snapt het echt niet he... EH wordt uitgefloten niet voor zijn voetballende kwaliteiten want iedere blinde kan zien dat die gozer goed kan ballen. Het gaat om zijn karakter en mentaliteit. Die deugt niet. Daarom moet ie weg.

Ze moeten gewoon 2x met de sterkste opstelling spelen. Voor hetzelfde geld eindigen we 3e en ghebben we niks.
Gewoon gaan voor die dubbel. Mooie afsluiting van een roerig seizoen

5 mei 2011 om 14:23

Ja daar heb je gelijk in. El Hamdaoui laat zien dat het hem allemaal niet kan schelen. Maar ik denk dat het hij wel op kan brengen om in deze wedstrijden zijn stinke best te doen. Hij doet ook soms zijn best maar dan krijgt hij de bal niet aangespeeld. El hamdaoui had in sommige wedstrijden kunnen scoren als hij de bal maar gehad had.

Mounir snapt niet dat hij zich op dit moment niet aan kan stellen en er voor de volle 100% tegenaan moet. Misschien heeft hij er dit seizoen niks meer aan maar voor mogelijk geïnteresseerde moet hij ook laten zien dat hij geen moeilijke jongen is (alhoewel dat na dit seizoen moeilijk te bewijzen wordt). Ben benieuwd of er nog een club te vinden is die 5 miljoen overheeft voor Mounir.

Veel mensen zeuren nu wel over EH, dat ie niet in het Ajax systeem past, maar als hij straks in de komende wedstrijden elk 2x scoort, wordt ie op handen gedragen, want dan is het de man die het kampioenschap binnenhaalde.. Hij heeft bewezen voor Ajax mooie goals te kunnen scoren, maar staat ondertussen al een tijdje droog. Het zou mij niet verbazen als hij nog gaat scoren tegen Twente

Elke keer weer die makkelijke, herhalende grappen over el Hamdaoui. Op het begin is het leuk, maar jongens, kom astublieft met nieuwe grappen, want de humor is eraf.

Mounir word wakker en scoor en vecht voor je ploeg.
Desnoods ga je in de wedstrijden alleen maar druk zetten op de verdedigers van Twente.
Als je niet scoort maakt dat niet zoveel uit, maar toon aub inzet.
Zoek de combinatie op met Eriksen, loop vrij, maak het Wisgerhof en Douglas moeilijk.
Dat is het enigste wat we van je vragen jongen.

5 mei 2011 om 14:38

Niks wakker worden. Hij moet gewoon weg Ajax redt het zonder hem ook wel. Je gaat mij niet vertellen dat hij last heeft van een blessure. Komt hem altijd wel heel toevallig goed uit!

Oke el Hamdaoui heeft zich in het verleden misdragen tov de trainer. Maar volgens mij is tussen hen de lucht allang geklaard. Moet hij nu elke keer worden uitgefloten omdat hij niet in vorm is? Gaan we elke speler onder een vergrootglas zetten? De Boer zegt zelf dat hij ontzettend zijn best doet en hard werkt voor de ploeg, alleen komt het op dit moment er gewoon niet uit. Steun die jongen gewoon!

5 mei 2011 om 14:53

Zie mijn vorige post om 14.17. Het heeft niks met zijn kwaliteiten te maken. En de lucht is echt niet allang geklaard gezien zijn asociale gedrag om voor de 2e keer de uitgestoken hand van DB te weigeren en daarna keken ze mekaar niet eens meer aan dus...voor mij een uitgemaakte zaak.
Als mijn baas tegen mij zegt. je moet links en ik blijf maar rechts gaan dan zit er niks anders op om een baan te zoeken waarin ik wel constant rechts mag gaan

ben het helemaal met je eens moghamie

als je constant door je eige pubiek te worden uitgefloten. word het dan echt moeiljk voor zon jongen
jammer dat de supporters van ajax dit niet begrijpen dat dit nergens op slaat , zovaak topscorer van de eredivisie , ook nog steeds dat van ajax , tja zoveel arogantie hoef er van mij niet uit

steun die jongen , want als de titel binnen is hebben we dat ook aan hem te danken!

ach we hebben hem niet nodig om dit moment, hoe zeer ik dat ook betreur (ik vind het ook schandalig dat hij uitgefloten wordt maar ja)
we kunnen nu allemaal wel de moraalridder uit gaan hangen maar 1 ding is duidelijk en dat is dat ajax op dit moment gewoon beter speelt zonder el hamdaoui...

Die laat zich op de training niet uitfluiten, de jongen heeft zijn trots!
Wat zal die terug verlangen naar AZ, landskampioen op nog overtuigende mooie wijze waar hij toch de toonaangevende speler samen met Dembele was en daarom ook uitverkozen tot de beste speler van de eredivisie...het kan hard gaan zeker als je kiest voor een club waar je niet past! Kolbeinn is gewaarschuwt en geld maakt niet altijd gelukig vraag het maar eens aan Marcel Brands.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren