Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik word er beetje moe van dat de media me al naar Ajax toeschrijven'

Laatste update:

Wesley Verhoek is naar eigen zeggen niet bezig met een zomerse transfer, ondanks zijn eerdere uitspraken. "Ik heb het bij ADO Den Haag prima naar mijn zin, heb hier een fantastisch seizoen en wil met ADO Europees voetbal halen", benadrukt de aanvaller tegenover Haaglanden Voetbal.

/

"Ik word er een beetje moe van dat de media, en vooral De Telegraaf, me al naar Ajax toeschrijven", vervolgt de vleugelaanvaller van de Hofstedelingen. "Er is niks met Ajax en nogmaals, ik heb het hier uitstekend naar mijn zin en ik wil gewoon hier blijven." Het contract van Verhoek loopt medio 2012 af.

"Spelers gaan zich nu bemoeien met zaken waar ze geen verstand van hebben", zei Mark van der Kallen, commissaris van ADO, eerder deze maand. "Zo roept Verhoek nu overal dat zijn contract volgend jaar afloopt. Hij vergeet dan wel dat daar een optie voor nog een jaar in is opgenomen en daar gaan we natuurlijk gebruik van maken."

Wesley Verhoek kan het niveau van een Nederlandse topclub aan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Misschien had je dan zelf niet moeten aangeven dat je wel naar Ajax zou willen....

Volgens mij heeft Verhoek zelf een aantal keer geroepen graag een stap hogerop te willen. En aangezien er momenteel niet veel clubs in nederland zijn die hem kunnen betalen, kom je toch snel bij Ajax of Twente uit.

Ik vind dat hij gelijk heeft, hij speelt geweldig bij ADO en hoort daar ook beter bij dan bij ajax, vind ik

Lekker amateuristisch allemaal daar. Je leest je contract toch wel goed als je hem gaat tekenen lijkt me..

''zo roept Verhoek nu overal dat zijn contract volgend jaar afloopt. Hij vergeet dan wel dat daar een optie voor nog een jaar in is opgenomen en daar gaan we natuurlijk gebruik van maken''

Ik vind hem geen Ajax speler ook al past hij goed in het systeem. Ajax streeft naar een hoger niveau. En daar hoort hij totaal niet tussen hoe respectloos het misschien klinkt. We hebben liever een type aanvaller waarvan ook de potentie in zit om een echte topper te worden. En dat is de ambitie van Ajax als we Verhoek nemen gaan we voor mijn doen achteruit.

25 april 2011 om 09:15

Zou jij een speler in de Ajax selectie kunnen noemen die een voorzet heeft a la Verhoek?

25 april 2011 om 09:20

Sulejmani, Ebecilio.

Je streeft toch naar een niveau? We gaan waarschijnlijk Champions League spelen. Dan heb je toch spelers nodig die het verschil kunnen maken. Als je op dit moment een buitenspeler wilt kopen. Klop dan aan bij Heerenveen en haal die Assaidi op. Dat is nou iemand waar veel rek in zit. En waarvan het een speler is die later ook geld kan opleveren voor Ajax.

Dus jij zit blijkbaar te springen om een speler als Verhoek naar Ajax te halen. Ben blij dat jij niet de scouting doet bij Ajax.

25 april 2011 om 09:22

Sulejmani, Ebicilio hebben echt niet die voorzet. Verhoek gaat buitenom en geeft hem strak voor, zo'n speler missen wij wel degelijk. Ik vind Verhoek heel erg nuttig en hij is ongetwijfeld minder duur dan Assaidi, die ook niet erg constant is.

25 april 2011 om 09:27

Je hebt inderdaad gelijk dat je zo'n soort speler mist, maar is Verhoek ook de juiste speler om die rol in te vullen? Spelers die dat goed kunnen zijn gewoon heel zeldzaam (beerens misschien ook?), maar als je op beide flanken zo'n speler hebt staan en een afmaker (De Jong) als spits hebt, dan staat dat naar mijn mening garant voor heel veel doelpunten!

25 april 2011 om 09:34

Kom op man!!! Ebicilio is op dit moment een overschatte voetballer, maar omdat hij uit de eigen jeugd komt mag dat niet gezegd worden. Wat is het rendement van Lorenzo?? Die is te laag voor een Ajax speler. Dat kan ook komen omdat hij te nadrukkelijk op zoek is naar 'zijn' moment van de wedstrijd, het zij een pass, hetzij een doelpunt.

Daarnaast ben ik het wel met je eens dat Verhoek Ajax niet naar een hoger plan kan tillen. Het wordt wel een zoektocht naar spelers die én de pass, én de techniek én de werklust hebben om in dit systeem te kunnen slagen

25 april 2011 om 09:58

@afcaxx

Vind jij nou echt dat Ajax het van voorzetten moet hebben dan?
Ajax wil aanvallend positiespel spelen.
Voorzetten geven is iets meer voor Ado, want zij spelen graag op de counter.

On: Verhoek vind ik te traag voor Ajax, liever Assaidi met zijn snelheid, overzicht en natuurlijk techniek. Dries mertens zou ook geen slechte keus zijn!

25 april 2011 om 10:05

Een buitenspel die buitenom gaat en dan een voorzet geeft is juist des Ajax!

25 april 2011 om 12:22

Een buitenspel die buitenom gaat en dan een voorzet geeft is juist des Ajax!

Dit klopt helemaal, en hier ben ik zeker voor.
Maar dan moet er wel iemand staan die dat soort ballen erin kopt.
En de enige waarvan ik redelijk overtuigd ben wat dat betreft, is de jong.

25 april 2011 om 12:55

Klopt, maar ik neem ook aan dat El Hamdaoui daar volgend jaar niet meer staat! Ik denk dat Ajax een trefzekere spits gaat halen en ik hoop ook een buitenspeler. Zelf heb ik liever Verhoek dan Boerrighter, maar ik denk dat het laatstgenoemde gaat worden.

25 april 2011 om 17:34

Ajax heeft alleen nog geen spits die ze er ook kan inkoppen.

25 april 2011 om 09:25

Geen Ajax-speler ?? Huh ??

De man met de beste voorzet van Nederland. Kan zowel met rechts als met links goed trappen. Verhoek past uitstekend in het Ajax-voetbal, aan de zijlijn het veld breed houden en de voorzetten op maat afgeven.

Sulejmani kan soms prachtige dingen laten zien, maar het is te vaak niet.

Daarom het advies om El Ham (niet geschikt voor Ajax), Sulejmani (te veel net niet), Steek (einde contract 2012), Vertonghen (verdient een mooie transfer) en Enoh (gewogen en te licht bevonden) te verkopen.

Hiervoor haal je in de plaats Verhoek, Granqvist, een goede spits (sigthorsson, Wolfswinkel, Dost of zo) en een fysiek sterke voetballende middenvelder !

25 april 2011 om 09:28

Ik kan hier niet in mee vinden serieus. Ik heb het misschien gewoon niet met Verhoek. Ik zie toch ook wel dat hij goede voorzetten geeft. Alleen het probleem is dat ik in hem niet de speler zie. Dat hij nog meer uit ze spel kan halen en nog beter kan worden.

En overigens wilt Ajax helemaal geen nieuwe buitenspeler halen. Dat kwam overigens omdat Jol weer liep te schreeuwen. Op dit moment heeft Ajax een middenvelder en een spits nodig.

25 april 2011 om 09:38

Zet De Zeeuw er maar weer in op het middenveld ipv De Jong en De jong in de spits. Het liep gister prima toen De Zeeuw erin kwam. Hij was toch min of meer verantwoordelijk voor 2 goals. 2 super mooie steekpasses!

25 april 2011 om 09:40

Beste voorzet van nederland? Laat mij niet lachen.

Theo Janssen, Twente - Zenit, de 3-0.

'nuff Said.

25 april 2011 om 10:06

Dat was de mooiste voorzet van dit seizoen ja, maar Verhoek is veel constanter in het geven van zijn voorzetten en geeft ze in een wedstrijd meerdere keren strak voor.

25 april 2011 om 10:40

@ scotty2

Mooiste voorzet was inderdaad van Janssen ja maar dat is geen flankspeler toch of wel ? Verhoek heeft er een heel goed seizoen op zitten en wat mij betreft de nummer 1 in voorzetten geven. Zo'n speler ontbreekt gewoon bij Ajax net als een echte goaltjesdief en een ervaren leider op het middenveld met body. Ik vind Verhoek wél een echte Ajaxspeler. John vd Brom heeft toen eens gezegd dat hij graag in het Ajax-systeem wil spelen en daar is het streven ook naar. Als je ziet hoe Ado gespeeld heeft dit seizoen dan moet je toch constanteren dat Ado op de goede weg is!

25 april 2011 om 12:08

Sulejmani is bezig aan een sterk seizoen en is een van de beteren bij Ajax momenteel als je het mij vraagt!

25 april 2011 om 12:43

@bearsc

Klopt, Sulejmani doet het helemaal niet zo slecht. Maar is eigenlijk niet geschikt voor het spel wat Ajax wil spelen.

Ter vergelijking vorig seizoen scoorde Ajax ruim 100x, dan steken de doelpunten tm nu erg af. En dat komt omdat Ebecilio erg grillig en jong is, El Ham er niets van bakt, en Sulejmani te veel naar binnen trekt. Hij scoort meestal bij omschakel (soort counter) momenten.

Dus daarom Verhoek rechts, Ebecilio links (beiden kunnen en mogen zo nu en dan naar binnen komen) en een balvaste en kopsterke spits centraal.
Met Siem de Jong en Eriksen heb je dan sterke opkomende middenvelders, vandaar dat er nog een fysiek sterke middenvelder (type yaya Touré) er bij moet. Dat zou wat beloven !!!

25 april 2011 om 12:57

Suljemani wordt wel iets beter, maar ontpopt zich meer als momenten voetballer, laat de hele wedstrijd niks zien, op 1 of 2 momenten na, dat noem ik niet goed als je graag in een systeem wil voetballen. Sulejmani is meer een speler als je op de counter wilt spelen, net als El Hamdaoui trouwens. Op snelheid is hij heel goed.

Dat krijg je als je goed speelt.
En hij heeft het zelf gezegd dat hij wel naar ajax wil vertrekken.
En ze blijven het aan je vragen daar na.

Ik zie hem niet naar ajax komen.
Ajax heeft goede jeugdspelers op de vleugels.

Hij moet gewoon lekker blijven waar die nu zit ik denk dat dat het beste voor hem is.
Gewoon proberen weer zo'n seizoen te draaien dan ben je pas top.

Hij moet inderdaad lekker bij Ado blijven. Ik vind hem niet passen bij Ajax....
Typisch zo'n speler die het leuk doet bij Ado misschien subtop maar als ajax hem haalt zal het niks worden. ik ben ook bang dat hij net als Mounir door een hoop supporters zal worden uitgefloten.

25 april 2011 om 10:03

@ Cvitanich020

Wat een onzin!

'Ik ben bang dat hij net als Mounir door een hoop supporters zal worden uitgefloten'. Weet jij wel waarom Mounir door een aantal wordt uitgefloten? Blijkbaar niet. Mounir wordt uitgefloten (niet dat ik het goedkeur, laat staan dat ik er aan mee doe) omdat hij ruzie had met Frank de Boer en laconiek overkomt in het veld. Verhoek is juist een jongen waar de passie vanaf spat. Die gaat constant. Daarbij ben ik benieuwd of hij een stap hogerop kan. Als je bij Ajax een kopsterke jongen in de spits hebt staan dan is Verhoek misschien wel de ideale buitenspeler. Er zijn weinig rechtsbuitens met zo'n goede voorzet en hij is ook behoorlijk snel. Bovendien een jongen die altijd inzet heeft, dus altijd bruikbaar is. Of hij het niveau kwalitatief aankan kun je niet weten. Ik denk dat als ADO een zacht prijsje vraagt dat Ajax moet toeslaan, zo ruim zitten wij nou ook weer niet in de aanvallers....

25 april 2011 om 10:28

Ga je me nou echt uitleggen waarom er ruzie is met El Hamdaoui... pfff kerel.. jij denkt echt dat je Ajax hebt opgericht hé

Zo vreemd zou het niet zijn dat een Hagenees zal worden uitgefloten in de Arena.
Prachtig die inzet van Verhoek maar je denkt dat dat bij Ajax ook gewaardeerd wordt? En voor alleen die goeie voorzet hoef je hem van mij niet te kopen. Die heeft Jozefzoon ook wel. Jozefzoon is nog sneller ook en heeft meer potentie, kent het Ajax spel. Verhoek is zo traag als een slak... qua snelheid niveautje Daley Blind.
Bovendien zie ik het niet zitten in een oh oh Cherso bij Ajax.
Volgens mij kan hij beter naar feyenoord gaan... Daar willen ze werklust en vechten zien. ik dacht dat Ajax de club van de techniek was.
Na 2 mindere wedstrijden zal Verhoek gewoon worden uitgefloten.. Je kent je eigen supporters toch wel?

25 april 2011 om 11:45

''ga je me nou echt uitleggen waarom er ruzie is met El Hamdaoui.''

Hij geeft toch aan waarom de supporters hem uitfluiten? En niet wat de oorzaak van de ruzie is? En in die redenen kan ik me prima vinden. Eerst waren het de eisen en de lastige onderhandeling. Oke, kan gebeuren..en dan nu voetballen. Dat begon aardig, maar toen bleek dat hij en onze meest geliefde speler elkaar niet konden luchten of zien. Tijdens de wedstrijd deed hij steeds minder en kwam totaal ongeïnteresseerd over (bij welke club staan ze daarvoor op de banken?).
Toen kwam de aanvaring met De Boer, waar hij alle schijn tegen had met zijn acties en verleden. Daarna mocht hij weer spelen en is weer alleen met zichzelf bezig i.p.v het teambelang. Daarom pruimen de fans hem niet, en niet omdat hij uit een bepaalde plaats zou komen. Zelfs Arnold Scholten en Dean Gorre hebben zich met hun feyenoord verleden populair gemaakt bij Ajax. Ook Jol is massaal toegezongen als Hagenees. En zo zullen er zat voorbeelden zijn. Het gaat niet om je afkomst maar om je inzet.

25 april 2011 om 11:17

@ Cvitanich020

Denk eens na voordat je onzin begint uit te kramen. Jol komt ook uit Den Haag. Werd hij na 2 mindere wedstrijden uitgefloten. Nee!! Daarbij zullen er altijd 'fans' bij zijn die dat doen, maar als je in het stadion komt dan zijn er veel meer fans die er een hekel aan hebben. Wij bij Ajax missen juist dat soort spelers die door het vuur gaan. We hebben in mijn ogen te veel voetballers die het wel goed vinden. Verhoek zou in mijn ogen dus een welkome versterking zijn. Goede speler en wil voor Ajax voetballen. Prima, geen enkele reden om uit te fluiten. Dat jij het een reden vind dat hij uit Den Haag komt, ligt aan jou niet aan mij. Ik ben Ajacied en steun degene in een Ajax-shirt, zeker als diegene zijn longen uit het lijf loopt. Als jij Jozefzoon op dit moment beter vindt dan heb je ook nog eens vrij weinig verstand van voetbal. Maar goed, ieder zijn mening. De mijne ken je in ieder geval. (en ik kan hem opdragen zonder provocerende teksten)

Hij heeft nu een topjaar, ik zou hem nog een jaar bij ADO willen zien spelen, kijken of het niet bij dat ene topjaar blijft.

25 april 2011 om 12:10

Precies, dat is de spijker op zijn kop. In Nederland moet het altijd allemaal zo snel gaan he. Een goed seizoen en je bent rijp voor een topclub en he waarom zit hij nog niet bij Oranje?? Laat hem nou volgend jaar bij ADO nog eens laten zien wat hij kan en dan praten we verder.

Er zijn zoveel spelers die na 1 seizoen geweldig leken en er nu vrij weinig van bakken. Rustig aan met die spelers, het is niet raar om het iets langer te bewijzen voor je naar een topclub moet! Ado speelt komend jaar ook Europees, prima leeromgeving.

Ok, hij doet het leuk dit jaar., zeker omdat Bulykin een spits is die ze goed afwerkt maar voorgaande jaren was het huilen met de pet op op de tribune. Ook de 2e seizoenshelft bljkt het echt geen topper te zijn. Als ADO 'm kan verkopen voor een paar miljoen...direct doen! Volgend jaar is het niet eens zeker of hij basisspeler is, dan speelt Hocher, Schreurs of Bargas op die plek en Vicento linksbuiten.

Volgens mij is Verhoek juist zelf een van de grote voeders van zijn transfergeruchten. Als je dat niet in de media wil hebben, moet je het er zelf ook niet over hebben.

Beste Wesley, dat je droomt van een club als Ajax is prima, net als iedere gelegenheid aangrijpen om jezelf hiermee in verband te brengen.

Ik heb echter al eens uitgelegd dat je niet naar Ajax gaat omdat je het niveau niet haalt en omdat er geen rek meer in zit. Je bent nou op je top, meer zal het niet worden. Dan geef ik de voorkeur aan de talenten die we al hebben lopen. Die zijn momenteel nog iets minder maar worden op termijn natuurlijk 3x zo goed als jou.

25 april 2011 om 11:19

En jij noemt jezelf een expert...

Ik denk juist dat Verhoek het prima zou doen bij Ajax. Hij is beter dan een Ebicilio, die ook erg goed is. Maar ja laat hem maar bij ADO blijven, Ajax gaat toch geen Champions League spelen volgend jaar. Bij ADO heeft hij in elk geval altijd een basisplaats.

25 april 2011 om 11:28

Hij is beter dan Ebecilio, op dit moment zeer zeker! Volgend jaar zal Ebecilio echter vele malen beter worden van Verhoek. Ajax gaat geen champions league spelen? Man, er moet een mirakel gebeuren willen ze geen kampioen worden. Champions League is dus al een feit voor volgend jaar.

25 april 2011 om 12:29

Ajax gaat geen champions league spelen? Man, er moet een mirakel gebeuren willen ze geen kampioen worden. Champions League is dus al een feit voor volgend jaar.

Meen je dat nou echt?
Ik ben voor Ajax, maar dit is echt onzin.
Wat als twente van ajax wint op de laatste speeldag? Dan is ajax geen kampioen.
Is dat een wonder dan? Volgens mij is twente goed bezig, en kunnen ze zomaar van ajax winnen...

Verhoek is een goede speler, en jij weet zeker dat dit zijn top is?
Dit is geen fifa, waarbij je een grafiekje kan raadplegen om de potentie van een speler te zien.

25 april 2011 om 17:41

CL is zeker nog geen feit. Ajax nog twee zeer lastige tegenstanders verslaan. Als Twente en Ajax beide de volgende wedstrijd winnen, heeft Twente aan een gelijkspel genoeg in de Arena. En in de voorronde CL zitten genoeg ploegen die het Ajax heel erg lastig kunnen maken. Ik hoop absoluut op de derde ster, maar ik hoop dat onze selectie niet net zo voorbarig is als jij. Maar aangezien Josefzoon een jaar verhuurd gaat worden, denk ik wel dat Ajax nog een vleugelaanvaller wil halen. Er lopen flink wat interessante vleugelspelers rond in de eredivisie. Narsingh, Beerens, Verhoek, Mertens.

ik moedig het alleen maar aan als hij naar Ajax zou komen, vind hem op dit moment nog wel even een paar klasses beter als Ebecillio, zouden goede concurrenten kunnen worden wat dan het niveau bij Lorenzo ook weer op zou kunnen krikken. In potentie is Ebecilio beter vind ik, maar momenteel gewoon nog niet.

Laat Ajax maar eerst is een goede nr 9 binnen halen een Nr 9 die ballen van Verhoek binnen kan werken, anders heb je aan Verhoek ook helemaal niks.

Ik denk niet dat Verhoek naar Ajax gaat hoor.. HIj is een echte Hagenees en ik denk ook niet dat supporters het hem in dank af zullen nemen als hij naar Ajax gaat.

26 april 2011 om 11:50

Hij staat er in dit interview naar mijn idee niet echt onwillig naar een overgang richting Amsterdam.

Als Ajax deze jongen haalt is het een minachting naar hun eigen jeugd ze hebben Ebicilio en Özbiliz en er zal zeker nog een speler in de jeugd rondlopen die deze positie kan innemen, niet halen dus en proficiat dat je er een beetje moe van wordt daar hebben we wat aan.

26 april 2011 om 11:52

Niet te vergeten Sulejmani, die ik langzamerhand terug zie komen naar zijn oude niveau en die andere voetballer zou weleens de naam Jozefzoon kunnen dragen.

Niet goed genoeg voor ajax. Denk dat hij gewoon bij ado moet blijven. Of een buitenlandse club moet veel neerleggen.

Natuurlijk heeft hij een goed seizoen gevoetbald, maar ik ben niet echt overtuigd van Wesley Verhoek, ik zie hem bij zowel Twente als PSV niet in de basis staan. Bovendien is dit seizoen een beetje een momentopname als het om Wesley Verhoek gaat, omdat hij hier al een tijdje in de Eredivisie rondloopt en voor die seizoen nooit in belangstelling van andere clubs gekomen is. Wie weet stort ADO volgens seizoen weer in elkaar en dan blijkt ineens dat Wesley Verhoek helemaal niet zo'n geniale voetballer is. Op basis van die seizoen kun je natuurlijk concluderen dat Verhoek klaar is voor een stap omhoog, maar de clubs die kampioen willen worden moeten zich in mijn ogen maar met andere spelers versterken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren