Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rutten: 'We hadden beter met 1-0 kunnen winnen van Feyenoord'

Laatste update:

Fred Rutten zit met gemengde gevoelens over de eerdere 10-0 overwinning die PSV boekte op Feyenoord. De coach van de Eindhovenaren had in oktober genoten van zijn ploeg, maar weet dat de return in Rotterdam er nu niet gemakkelijker op zal worden. “We hadden beter met 1-0 kunnen winnen. Dit motiveert natuurlijk wel de tegenstander”, zei Rutten.

/

De oefenmeester weet dat zijn ploeg in de heenwedstrijd tegen Feyenoord geschiedenis schreef. “Maar de revanchegevoelens en het feit dat die ploeg ook nog ergens voor strijdt, zorgen dat we een zeer gemotiveerd Feyenoord mogen verwachten”, noteerde De Telegraaf uit de mond van Rutten, die over een vrijwel complete selectie beschikt. Slechts achter de naam van Danny Koevermans staat nog een vraagteken.

Rutten vindt het overigens geen voordeel dat FC Twente deze speelronde eerder in actie kwam. “Ik zou liever zien dat alle wedstrijden nu gelijktijdig gespeeld worden”, aldus de coach, die gisteren zelf FC Eindhoven-BV Veendam overigens verkoos boven ADO-FC Twente. “Ik vind live voetbal toch het leukst. En ik ben tóch in Eindhoven.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja niet lullig bedoeld, maar dat is echt psv dit jaar. Ondoordacht spelen.

23 april 2011 om 08:06

Ja, natuurlijk, PSV wist in oktober al dat ze nu in een spannende strijd zouden komen zitten met Twente en Ajax en hadden natuurlijk ook in het achterhoofd dat Feyenoord de tegenstander was in de 32ste speelweek. Volgend seizoen maar oppassen de eerste wedstrijd, niet met een te groot verschil winnen want wie weet kan die tegenstander je op het einde van het seizoen op een andere manier naaien omdat ze dan wel gemotiveerd zijn omdat je eerder zo dik van ze wonnen!

Bovendien is het doelsaldo voor PSV nu ook helemaaal niet belangrijk..!!!

(voor degene die het niet doorheben: dit is cynisch)

23 april 2011 om 08:07

Zou jij dit nader willen onderbouwen, want ik begrijp niet wat jij hier bedoelt?

23 april 2011 om 08:15

dus jij vindt dat PSV ondoordacht speelde toen ze met 10-0 van Feyenoord wonnen en dat ze beter zo laf als Fred Rutten hadden kunnen denken en denken: oehh we kunnen beter met 1-0 winnen dan met 10-0 want anders is de tegenstander veel meer gemotiveerd dan bij 1-0,

ON: Fred, misschien worden we wel kampioen door die wedstrijd dus ga niet dit soort rare dingen zeggen.

23 april 2011 om 11:37

Ja en als ze straks gelijk staan met punten en net op doelsaldo winnen hebben ze het kampioenschap gewonnen door die 10-0...

23 april 2011 om 12:19

Ik snap dat je jaloers bent maar als je met 10-0 wint en de tegenstander compleet van de mat speelt, dan verwacht je niet dat je tegenstander een 10-0 om kan zetten in een overwinning.

23 april 2011 om 12:22

Nee, het stom is dat als ik met 10-0 zou winnen het ook zou doen, maar ik vind het respectloos om een grote club als Feyenoord voor gek te zetten met 10-0. 5-0 is al verschrikkelijk, maar als zo'n club met 10-0 verliest gaat dat heel europa over.. Ik mag hopen dat de naam van Feyenoord niet schade heeft opgelopen hierdoor.

23 april 2011 om 13:49

Haha, asjeblieft zeg! Stel je niet zo aan! Als Ajax - Feyenoord zou spelen, en Ajax kon met 20-0 winnen, zouden ze het ook doen, net als andersom. Dus omdat het een 'grote club' is, mag je niet dik winnen? In het veld moet je je tegenstander altijd proberen te overlopen met klasse voetbal.

23 april 2011 om 13:56

Daar kun je ze geen ongelijk in geven Keuleman. Een paar seizoenen geleden werd het kampioenschap beslist op 1 doelpunt. Als Psv zich die wedstrijd zou inhouden en ze verliezen het kampioenschap op doelsaldo, dan kunnen ze zich voor de kop slaan

23 april 2011 om 15:09

Wat een onzin, zei Borst dit ook niet na de 10-0 nederlaag? Feyenoord speelde zo dramatisch, het was gewoon terecht dat ze met 10-0 gingen verliezen. Als je een tegenstander op die manier niet mag vernederen dan mogen spelers ook geen acties en panna's meer maken, want dan verneder je ook je tegenstander. Nee, psv heeft geen schuld, Feyenoord des te meer. Het is gewoon schandalig dat je als club in de eredivisie met 10-0 verliest, en het is helemaal schandalig dat dit Feyenoord overkwam.

23 april 2011 om 13:49

Het is ook nooooit goed he?
Wint psv met 1-0, is het niet goed, wint psv met 10-0 dan is het NOG niet goed.
Wat wil jij allemaal?

Wat een gehaktbal die Fred. Waar slaat dit nou weer op. Op doelsaldo staan ze bovenaan ( als ze winnen ) en als ze niet met 10-0 wonnen had het anders kunnen zijn. Wie weet hoe het er op de laatste speeldag aan toe is, worden ze weer kampioen op saldo.

Ja, Fredje is helemaal de weg kwijt en dit soort geneuzel slaat natuurlijk als een tang op een varken. Je alvast indekken voor een nederlaag tegen Feyenoord, wat een onzin dit. Doe eens wat meer gedurfd, het verbaasd mij dat Rutten nog eens in de zoveel tijd een microfoon onder zijn neus geduwd krijgt, er komt niks zinnigs uit die vent.

23 april 2011 om 12:19

aan jou en alle andere mensen die meteen ''bange rutten'' o.i.d. roepen: kijk op de site van het ad. daar staat dat rutten die zin met een glimlach zei. erg waarschijnlijk is dus dat hij het als grap bedoelde. in dit bericht staat dat er niet bij, en hier hebben ze het meteen in de titel gezet. niet helemaal zuiver als je het mij vraagt.

Ja, die vernedering werkt natuurlijk motiverend, maar het Doelsaldo kan ook zeker dit seizoen de doorslag geven. gisteren middag stonden ze op doelsaldo nog bovenaan, dan moet ik ook wel zeggen dat het doelsaldo ondanks die 10-0 nog beter is als dat van Twente. Die doelcijfers kunnen gewoon heel belangrijk zijn aan het einde van het seizoen, dus ik zou er gewoon blij mee zijn.

Een wedstrijd in de kuip is gewoon altijd een zware pot. Psv kan er gewoon punten laten liggen. Ik kan me Twente nog wel herrineren. was ook zo'n pot waar Feyenoord meer verdiende, maar Landzaat hen de das om deed. Ik hoop in ieder geval dat de rotterdamse ploegen een punt en hopelijk meer krijgen dit weekend, dan kan mijn Pasen zeker niet kapot.

23 april 2011 om 08:12

Mooi hé, zo'n spannende titelstrijd. Supporters verbroederen massaal. Ajacieden zijn ineens voor Feyenoord en Ado. Tukkers zijn voor de Rotterdamse eredivisieploegen en ga zo maar door.
Maar bij een zeer negatief resultaat kan de haat ook vergroot worden.

23 april 2011 om 08:30

Natuurlijk is dit mooi, wij zijn deze speelronde in ieder geval niet de verliezer, Nu maar hopen op Rotterdam.
Ik kan iemand nou niet echt haten omdat ze voor een andere ploeg zijn. Als je in een competitie zit heb je gewoon meerdere ploegen nodig om te voetballen, En dan heb je altijd voor en tegenstanders. Je kunt ook gewoon respect voor elkaar hebben, ook als je voor een andere ploeg bent, Meningen verschillen gewoon, en daar is niks mis mee. Voor dat ik iemand haat heeft hij mij persoonlijks iets aangedaan, en ik denk niet dat iemand dat op deze site voor elkaar krijgt.

23 april 2011 om 08:35

Daar heb je gelijk in. Maar de haat vanuit Amsterdam naar Rotterdam is wel vergroot toen Feyenoord vorig seizoen bij jullie verloor, terwijl ze zelf ook verloren, maar dat terzijde.

23 april 2011 om 10:26

Ach ja, net of de haat groter kon? Maar stel, wij winnen nu van PSV dan zijn ajax en Feyenoord opeens de beste vriendjes?

23 april 2011 om 12:17

Nee, maar als wij zondag verliezen zullen de verwijten wel weer komen.

23 april 2011 om 13:58

Die haat valt allemaal echt wel mee hoor. De ''die-hard'' Ajacied (lees: hooligans) die zullen inderdaad wel een haat naar Feyenoord hebben. Maar ik denk dat de overige Ajacieden echt wel respect hebben richting Feyenoord.

PSV moet winnen om Twente voor te blijven dus die zullen toch ook wel gemotiveerd moeten zijn lijkt mij.
Maar het lijkt erop of Rutten alvast een eventueel excuus aan het bedenken is.

23 april 2011 om 18:09

Lees reactie hierboven van psver1990

23 april 2011 om 18:42

Oke dan zal het wel als grapje bedoeld zijn als hij het met een glimlach zei.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden. PSV speelt de laatste tijd niet zo goed, maar nu ze niet voor de EL hebben gespeeld en op wat andere dingen hebben kunnen trainen hoop ik dat het weer beter gaat. Feyenoord is de laatste tijd wat beter in vorm. Dus het wordt afwachten.

Ik vind dit onzin.
Je moet altijd met zoveel doelpunten winnen als mogelijk is... als Feyenoord niet met 0-10 wou verliezen dan hadden ze destijds maar beter moeten spelen!

PSV zal ook gemotiveerd zijn, aangezien ze kampioen worden als ze 3 keer winnen.

Echt weer Rutten he, hij kan het ook interpreteren door te zeggen we hebben daar met 10-0 gewonnen we gaan er nu thuis tegen Feyenoord ook vol tegen aan. Weer een beetje een ''bange'' reactie van Rutten. Het zegt toch ook genoeg dat je daar met 10-0 heb gewonnen thuis, je moet dus niet met angst dit duel in gaan maar met de gedachte dat je ze thuis met 10-0 hebt verslaan anders kun je nog een zware middag krijgen in de Kuip.

23 april 2011 om 18:11

moet dit nou steeds herhaalt worden hij bedoelde het als een grapje.

Moet je niet zeggen, Fred. Nergens voor nodig. Je moet zeggen: als ik het over zou kunnen doen, deed ik het gelijk weer. Of: hoezo hadden we ons in moeten houden? We hebben ons toen al ingehouden. Opvreten die gasten! Uitdaging om er nog een keer een stuk of vier in te knallen! We hebben het in eigen hand om kampioen te worden! Alsof dat geen motivatie is. En Feyenoord kan beter bij zichzelf te raden gaan, waarom je met 10-0 verliest. Verliezen doe je nog altijd zelf. Overigens sluit ik niet uit, dat het hier een uit zijn verband gerukte quote van VZ is. Of dat Fredje de opponent van morgen nog even verder helpt in het zich wijsmaken, dat ze revanche kunnen nemen om ze vervolgens nog harder tussen de sprietjes te walsen...

Is Rutten bang ofzo?

23 april 2011 om 11:40

Ach joh dat is toch typisch Rutten, die wordt bij wijze van op dinsdagochtend al zwetend wakker omdat ie naar gedroomt heeft over de wedstrijd van aankomende zondag. Ik vind dat zo'n coach niet bij een topclub past, en al helemaal als je dit soort taal gaat uitslaan.

Vind dat je als coach blij moet zijn met veel tegenstand, een gedreven Feyenoord. Dan speel je toch je eigen spel en laat je 'gewoon' zien dat je de beste bent als PSV zijnde. Nee nee, Fred zou het liefst 12 keer tegen VVV en 13 keer tegen Willem II spelen in een seizoen, om zo kampioen te worden.

PSV moet gewoon laten zien dat ze kampioenswaardig zijn tegen dit Feyenoord, en niet dat angsthazengedrag van de trainer overnemen! Al hoop ik natuurlijk als Ajacied dat ze wat steekjes laten vallen dit weekend..

''dit motiveert natuurlijk wel de tegenstander.''

Tsja, je zou het bijna denken Fred. Alleen zitten er in Rotterdam nogal wat figuren die zich vóór, tijdens en ná de wedstrijd in Eindhoven meer bezig hielden met de Primera Division, Bundeslige an Premier Leage.

Bij Feyenoord voetballen nagenoeg géén spelers meer die voor het team of de club spelen. Het merendeel is op aangeven van hun zaakwaarnemers uit op een transfer.

Ik denk zelfs dat ze niet eens weten tegen wie ze 'de volgende' keer moeten of op welke plek ze in de ranglijst staan.

Maar ja de laatste tijd laten ze wel iets meer zien binnen de lijnen. Je kunt merken dat ze naar de nieuwe transferperiode toewerken. Dus makkelijk zal het niet worden, maar PSV moet toch binnen de eerste 45 minuten al de wedstrijd opengebroken hebben. Ik verwacht 1-3 ofzo.

Fred moet van zijn eigen kwaliteiten af gaan.
Een keer aanvallend gaan voetballen met zijn team. Ik weet tenminste zeker dat Feyenoord er bovenop zal zitten, want die zijn gebrand om te winnen. 10-0 of niet, ze willen altijd. Helaas doet Feyenoord dit niet altijd op een slimme manier, en dat heeft dan met die ervaring te maken.

Ik weet wel zeker dat Feyenoord het publiek morgen op de banken weet te krijgen, als ze maar met passie spelen. Zo lang je geen rode kaarten pakt en de opbouw van Psv weet te verstoren is er niets aan de hand. Het enige gevaar dat dan nog rust is Dzudczak met een goede dag, of Lens met een hele goede dag.

Alle Feyenoord en Psv-fans, succes!!

ja we gaan er vol tegenaan en we zitten er 90 min bovenop. we gaan ze 90 min lang steunen. we gaan winnen met 3-1

ja. en het publiek toen maar roepen 10, 10 , 10 uiteindelijk moet je het ook gewoon doen, en door blijven gaan, wat als je op doelsaldo geen kampioen wordt, kijk paar jaar geleden wat het verschil was, 1 doelpunt. overigens kan PSV winnen bij feyenoord. extra gebrand ofniet, het is mogelijk.
Psv zal in ieder geval wel met wat meer angst komen naar de kuip dan normaal. Daarom moet de selectie en het legioen gewoon vanaf minuut 1 erop klappen, en geen genade kennen.

ik ben benieuwd. ik zeg 1-1

Ik weet niet wie gaat winnen, maar ik verwacht dat de ploeg die wint, de tegenstander overloopt.

Inderdaad,jullie lachen in Eindhoven,maar nu zal Feyenoord 90 minuten lang 300% geven
om psv van het kampioensschap af te houden.wat lijkt me dat een perfecte revanche.
Daarbij kunnen we ook een goede stap richting plaats 8 zetten.
Go feyenoord.

23 april 2011 om 11:49

100 % mee eens! Feyenoord gaat vechten voor die 8e plaats en de mooie en goede lijn doortrekken... in ieder geval hebben ze mijn steun a.s zondag

23 april 2011 om 12:21

Feyenoord heeft dit jaar al heel wat keren proberen echt te vechten maar heeft daar de jongens niet voor. Ik verwacht een sterk en gemotiveert Feyenoord, maar niet sterk genoeg om van de echte topclubs te winnen. Zie de wedstrijden tegen Ajax, AZ, Twente...

23 april 2011 om 13:07

Waarop baseer je dat je van psv gaat winnen? ik zeg niet dat psv even makkelijk gaat winnen maar je doet alsof feyenoord een top ploeg heeft en dat is het verre van. Het word een lastige wedstrijd met denk ik psv als winnaar want feyenoord gaat als kip zonder kop naar voren rennen. Psv moet niet bang zijn en van eigen kracht uitgaan en dan zal het gewoon kunnen winnen.

Beste Fred,

Je bent een fantastische veldtrainer en een goed mens. Als coach schiet je ernstig tekort maar ach, het zij je vergeven. Het ergste van alles is echter dat je jezelf keer op keer volstrekt belachelijk maakt in mediaoptredens. PSV zou je tegen je eigen onkunde in bescherming moeten nemen, maar dat doen ze niet, Ik als Ajax-supporter zit iedere keer met plaatsvervangende schaamte te kijken hoe je weer staat te stuntelen. 'het veld is geen kapstok, we speelden fantastisch in Lille, en het is beter om met 1-0 te winnen dan met 10-0'. Mijn god Fredje, ik hoop dat je dit leest: blijf voortaan alsjeblieft ver uit de buurt van iedere microfoon en iedereen die een pen bij zich heeft....

23 april 2011 om 18:13

Het werd met een glimlach gezegd, alleen voetbalzone laat het er iets anders uitzien door dat er niet bij te zetten.

Juist we gaan Full pulll knallee.
vanaf minuut 1 volgas ervoor gaan.
ik gaa ook voor 3-1.

24 april 2011 om 17:35

Wil jij voortaan mijn toto invullen?

25 april 2011 om 12:15

whahhaa. is goed 50/50 hahaha

Voor deze ene keer winnen. Je bent uit met 10-0 vernederd dan moet je gewoon met veel pressie en agressief voetbal psv helemaal kapot spelen. Die Rutte gaat toch met tien man voor de goal hangen

ik weet statistieken zeggen niets, maar 1 op de 5 wedstrijden neemt psv alle punten mee naar huis... het beloofd spannend te worden...

Rutten kom op man? je heebt een geweldige zege geboekt met psv op feyenoord met 10-0 en dan ga je zeggen ja we hadden misschien beter met 1-0 kunnen winnen? toon toch eens wat ballen , wij hebben 10 keer gescoord tegen feyenoord!!! dan kan je toch wel 2 a 3 keer scoren in een uit duel? Laat feyenoord maar komen en dan gaan we het gewoon dood weg uit counteren (zie wedstrijd uit bij az)

Ik heb het intervieuw met Fred Rutten bekeken, VZ pakt net het fragment eruit waar Rutten met een glimlach op zijn mond deze uitspraak doet. Een fractie later zegt hij ook dat de ploeg niet bang is voor feijenoord. Maar dat lees je hier niet. Stemmingmakerij weer ten nadele van Psv.

Snap zijn gedachte wel, Feyenoord die wil wraak en natuurlijk Europees voetbal.

Snapt Rutten het wel helemaal? Wanneer ze daar 1-0 hadden gewonnen, was het doelsaldo een stuk lager, bij een dikke overwinning van FCT zou het betekenen dat ze een beter doelsaldo hebben dan Psv, dus je kan maar beter blij zijn met de dikke 10-0 overwinning.

Fred heeft wel een beetje gelijk, want Feyenoord gaat nu vol voor de winst.

Maar je gaat toch niet bij elke wedstrijd tegen je ploeg zeggen dat het niet hoger dan 3-0 moet worden, omdat anders de volgende confrontatie met de ploeg lastig word???
Beetje vreemd van Fred.

Feyenoord heeft niet voor niks 10-0 verloren. Dit keer wordt het iets van 5-0 3 keer dsuzak 2 keer lens

Fredje, Fredje toch waar ben je nu allemaal mee bezig. De tegenstander is meer gemotiveerd en dan ? Je bent Psv, je kan aan kop komen te staan en je praat nog steeds zo laf. Wat moeten de spelers wel niet denken die meegetrokken worden in die laffe sfeer.

Als je kan winnen met 10-0 dan moet je dat doen en achteraf niet bang worden van de motivatie van de tegenstander. Je kan het beter zo bekijken, we hebben met 10-0 gewonnen dus we weten wel hoe we moeten spelen tegen Feyenoord. Dat ze extra gemotiveerd zijn is mooi voor de Feyenoord spelers, maar daar hoeft PSV geen boodschap aan te hebben.

Ik ben in ieder geval blij als Rutten vertrekt, een kei goede schoonvader om te hebben maar als leider van een elftal... Nee...

Met minder dan 10-0 neem ik als feyenoord fan geen genoegen.

Ik ga morgen echt zo hard supporteren voor feyenoord, hoop echt dat ze hun verwachte eerwraak behalen en gewoon met 3-0 winnen.
De competitie wordt hierdoor alleen maar nog gekker en spannender. Maar als psv verliest is het gedaan voor de eindhovenaren, dat is zeker.

Ik denk dat verlies aankomende zondag, en het mislopen van de titel voor PSV net zo zwaar weegt als de vernedering eerder voor Feyenoord.

Kom op, dit kenmerkt Rutten weer, dat gedoe over die 10-0 van eerst.
Punt 1 als Feyenoord 8e wil worden moeten ze hoe dan ook winnen, dat moet volgens mij al een grote stimulans zijn om alles te geven, zelfs al hadden ze zelf 0-10 gewonnen in Eindhoven.
Punt 2 is Rutten denk ik vergeten dat dat positieve doelsaldo opnieuw cruciaal kan zijn voor het kampioenschap.
Naar mijn idee is het van Rutten zijn kant (lees van Rutten zijn kant) dus totaal onzin om nu te zeggen dat je liever met 1-0 had gewonnen want dat doelsaldo kan nog van levensbelang zijn mocht je bijv hier verliezen en ajax-twente bijvoorbeeld gelijk worden, ik noem maar wat. Na goed we zullen zien hoe getergd Feyenoord is.

Zo kun je het bekijken. Je kunt ook bedenken dat je, onder andere door die 10-0, een goed doelsaldo hebt, wat je wel goed kan gebruiken in een titelstrijd, dat kunnen Psv´ers en Ajacieden wel weten na 2007.... Maar ik denk toch dat PSV uiteindelijk kampioen wordt en zondag ook in De Kuip wint.

Al is Feyenoord uit op revanche, ze moeten (met alle respect) wel de kwaliteit hebben, ik schat psv op dit moment hoger in, maar voetbal blijft voetbal...

Feyenoord in de winning mood, PSV matig tot zeer matig voetbal, dus feyenoord heeft een grote kans.
hopen dat feyenoord psv geen kampioen laat worden, lijkt me een mooie revanche na die 10-0

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren