Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Dopingarts bekijkt of Ajax titelstrijd op eerlijke manier hervat

Laatste update:

De titelstrijd nadert haar ontknoping en bij de KNVB wil men er zeker van zijn dat alles eerlijk verloopt. Na de vrijdagtraining werd Ajax overvallen door een bezoek van een dopingarts, die een urinestaal van Siem de Jong, Aras Özbiliz, Kenneth Vermeer, Eyong Enoh en Lorenzo Ebecilio wilde hebben. Dat meldt De Telegraaf.

“Hij kwam opeens binnenvallen”, zag Frank de Boer de humor van het bezoek wel in. “Ik had dit nog niet eerder meegemaakt als hoofdtrainer. Misschien heeft het ermee te maken dat de competitie zijn ontknoping nadert.” Ajax staat momenteel vier punten achter op FC Twente, maar heeft nog een wedstrijd tegoed en treft de regerend landskampioen op de laatste speeldag.

“Het was een willekeurige controle van de Europese voetbalbond”, zei een woordvoerder, die de resultaten van het KNVB-onderzoek vol vertrouwen tegemoet ziet. “Bij alle eerdere controles, ook na wedstrijden, was alles in orde. Over pakweg drie weken krijgen we de uitslag.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zoek de fout: bij de knvb wil men er zeker van zijn dat alles eerlijk verloopt.
Nou ja, als dat het geval is is men gisteren ook bij PSV en FC Twente langs geweest.
Daar hebben we echter niets van gehoord.

23 april 2011 om 08:34

Ach dat hoeft ook niet per se. Gewoon goed dat ze af en toe is een aantal spelers controleren. Daarnaast weet ik vrijwel zeker dat alle spelers bij Ajax, PSV of Twente geen verboden middelen gebruiken.

23 april 2011 om 08:43

Ik ga d'r ook vanuit dat er niets gevonden wordt, maar zoals men het bericht brengt suggereert men dat ze alles controleren, niet alleen Ajax. Als dit bij PSV en Twente al is gebeurt zouden we daar allang iets van gehoord hebben, wat niet het geval is.
Misschien dat dit nog gaat gebeuren, dan is mijn reactie voorbarig, maar daar heb ik een hard hoofd in.

23 april 2011 om 10:46

Ik vind dat eerlijkheid niets te maken heeft met dat alle clubs een doping controle krijgen alleen omdat ajax er eentje krijgt. Het is willekeurig en plotseling zodat niemand het kan anticiperen.

Dus gewoon mee leren leven lijkt mij, zal toch wel niets aan de hand zijn denk niet dat iemand bij Ajax of andere topclubs doping gebruikt.

23 april 2011 om 10:47

Daar heb jij helemaal gelijk in, ik bedoel kijk hier
''dopingarts bekijkt of Ajax titelstrijd op eerlijke manier hervat''

Waarom kijken ze dan ook niet bij de tukkers en de boeren??

23 april 2011 om 11:45

Omdat dit weer eens een suggestieve titel is van VZ zelf. Zo'n doping controle is gewoon volkomen willekeurig. Twente en PSV (of de tukkers en de boeren volgens jou :S) zullen zo een controle ook nog wel krijgen of waarschijnlijk ook al een paar keer gehad hebben dit seizoen!

23 april 2011 om 13:06

Omdat bij Ajax in het verledenin tegenstelling tot Twente en Psv veel doping is gebruikt. Dat verklaart natuurlijk meteen hun volle prijzenkast .

Maar nu ff zonder te dollen. Het hele seizoen worden dit soort controles uitgevoerd. Niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland. Nu stond toevallig ajax op de agenda, alleen wordt het door de media anders gebracht.

En wat maakt het uit als je niks hebt te verbergen. Twente is gisteren natuurlijk na de wedstrijd gecontroleerd wat overigens gebeurt bij elke club.

23 april 2011 om 17:38

Misschien is dit wel gedaan, misschien gebeurt dit wel vaker. Alleen wordt het dan niet zo naar buiten gebracht.

23 april 2011 om 09:04

Het mooie van de controles zijn, ze zijn willekeurig, je weet het dus niet.

Elke club kan ze verwachten, je weet alleen niet waarneer. Dat nou toevallig jouw clubbie aan de beurt is, so be it. Ga er nou niet meteen een complottheorie van maken.
Wees een man, en hoop gewoon dat ze niks vinden.

@jmaassen
Ga daar maar niet zomaar vanuit, dat zeggen ze ook altijd bij de (top)wielrenners.

23 april 2011 om 10:00

Geloof jij in willekeurige controles?

Net als in het wielrennen dan moeten 'toevallig' net de winnaar en een aantal andere uitblinkers naar de dopingcontrole... en inderdaad een willekeurig aantal anderen

23 april 2011 om 10:27

De winnaar van een grote wielerwedstrijd moet standaard naar de dopingcontrole, daar zit dus niks toevalligs bij.

On: boeiend hoor, die controle. Volgende keer is een ander aan de beurt.

23 april 2011 om 13:13

je noemt jezelf wel een wijze neus maar best bizar dat je niet kan lezen ?

Er staat nogal heel duidelijk in de tekst;

Het was een willekeurige controle van de Europese voetbalbond”, zei een woordvoerder, die de resultaten van het Knvb

Dus willekeurig wilt zeggen dat ze even goed bij PSv hadden kunnen langsgaan of bij Willem Ii.
Heeft niks te maken met je clubje maar met een Willekeurige toetsing van de uefa.
Dit mag je niet weigeren er is niks aan de hand maar even beter lezen voor je een best wel onzinnig reactie zet

In principe heb ik hier geen probleem mee, ze hadden ook de hele selectie mogen testen, maar gaan de artsen ook nog bij psv en Twente langs? Als ik het goed heb doen die ook mee om het kampioenschap...

23 april 2011 om 07:55

Er staat dat het een willekeurige controle is. Dat het ermee te maken heeft dat de competitie tegen zijn einde loopt in alleen maar een speculatie van Frank de Boer.

23 april 2011 om 08:35

haha je hebt echt gelijk gelebeer.
Veel mensen (zoals 007) moeten echt weer wat te zeiken hebben.... aanstellers

23 april 2011 om 10:49

Jij hebt helemaal Niet gelijk want er staat toch letterlijk ''dopingarts bekijkt of Ajax titelstrijd op eerlijke manier hervat''
Dus ze moeten inderdaad ook bij de andere 2 controleren.

23 april 2011 om 13:13

Grapjas, dat is een suggestieve titel van Voetbalzone zelf.

23 april 2011 om 08:38

Twente heeft dit lopende seizoen reeds bezoek gehad van de Uefa en Knvb das dus 2x pissen in een pottie voor Twente ik weet niet hoe het met Psv zit.

Twente had bezoek 1 week voor de winterstop van de Knvb en tegen Zenit hadden ze controle in Rusland van de Uefa.

Dus niet gelijk schreeuwen dat het weer alleen Ajax is maar eerst eens vragen hoe het met de rest zit!!

23 april 2011 om 09:51

het heeft niks met het kampioenschap te maken
Elk team moet een keer zon controle ondergaan.
Maar het gebeurd altijd willekeurig.
Je weet dus nooit wanneer je gecontroleerd word.

dit heb ik als hoofdtrainer nog nooit mee gemaakt, net als of hij al zolang hoofdtrainer is...

23 april 2011 om 08:14

Frank ziet er de humor van in, jij ook?

23 april 2011 om 09:01

Hij zegt toch niet dat hij al lang hoofdtrainer is of wel? Omdat hij pas zo kort hoofdtrainer is heeft hij dit nog nooit meegemaakt...

23 april 2011 om 09:14

In 2001 werd bij Frank de Boer 7.6 nanogram nandrolon gevonden.

23 april 2011 om 11:09

Zoek maar eens op Google naar 'frank de Boer' en 'doping'. Dan zul je zien dat het inderdaad gaat om tijden buiten zijn hoofdtrainerschap..

23 april 2011 om 11:15

Nelus79,

Komop hé, Je moet toch wel kunnen begrijpen dat het gewoon een grapje was van Frank de Boer.

Jacks,

Je moet dan ook erbij vertellen dat Nandrolon ook in exceemzalf aanwezig is. En aangezien zijn dochter toen last had van een uitslag is het mogelijk dat nandrolon in zijn bloed gekomen is.

25 april 2011 om 23:20

nou ik lach me kapot...

Als dit alleen bij Ajax gaat gebeuren vind ik het een schande. Stel dat Ajax doping gebruikt en kampioen wordt. Dan kun je de schaal vergeten. Maar wat nou als psv of twente kampioen wordt en hun niet zijn getest op doping, terwijl ze het wel zouden hebben gebruikt.

Het is of iedereen, of niemand. Maar dat neemt niet weg dat ik dit een goede zaak vind.

23 april 2011 om 10:04

Denk jij nou serieus dat alleen Ajax gecontroleerd wordt? Denk eens na man.

23 april 2011 om 11:24

Keuleman,

Dat klinkt zeker niet eerlijk, maar je moet wel beseffen dat doping gewoon niet gehonoreerd wordt en dat controlles op elk willekeurig moment uitgevoerd kunnen worden. Als spelers toch beslissen om doping te gebruiken met het risico dat opeens een controlle is dan benadelen ze alleen hunzelf en ook het hele team ermee. Controlles worden wel vaker uitgevoerd, maar nu gebeurd het net voor een spannende competitieslot. Vandaar dat het nu in de media komt, terwijl het tegenwoordig de normaalste zaak is.

Mischien zijn Twente en PSV al wel eerder in de competitie gecontroleerd en is Ajax nu aan de beurt.
Er worden al meteen conclusies getrokken door iedereen terwijl niemand alle feiten kent.........ook ik niet.

''over pakweg drie weken krijgen we de uitslag.”

dat vind ik wel een goeie, aangezien over 3 weken bekend is wie kampioen en het eigenlijk geen zin meer heeft, om te zeggen dat de Knvb wilt dat het allemaal eerlijk verloopt, dan ben je dan net te laat mee.

23 april 2011 om 08:40

Nee tomba over 3 weken weten we wie de beker heeft gewonnen en een week later weten we wie er Kampioen is zit in het weekend van de beker een rustweekend voor de rest net als andere jaren!!

23 april 2011 om 08:53

Verbeter hem nou niet hij heeft het gewoon goed,volgende week is de ene laatste ronde over 2 weken de bekerfinale en over 3 weken de laatste ronde.

23 april 2011 om 09:04

Hoezo maakt het uit of je weet dat mensen doping hebben gebruikt na de competitie of tijdens de laatste speelronde? De ploeg krijgt dezelfde straf hoor. En het eerlijk laten verlopen krijg je niet door op doping te controleren. Als je doping vindt ben je al te laat, dan is het al niet meer eerlijk.

23 april 2011 om 09:41

ja dat is inderdaad zo, als je het vindt ben je eigenlijk al te laat.

Ach, ik denk dus ook dat dit ook wel bij Twente en Psv is gebeurd, (misschien niet gisteren) alleen daar word het niet zo groot gebracht door de Media. Dat krijg je als je een topclub bent, daar word alles groot uitgemeten. of zijn jullie daar nog niet aan gewend in Amsterdam.
Ik vind het gewoon goed dat zulke controles er zijn, dan kunnen we er van uit gaan dat het eerlijk gebeurd, al hoe wel ik daar ook gewoon van uit ga. Als je niks te verbergen hebt, maak je daar ook geen probleem van. Dus eigenlijk gewoon een bericht wat ook achter wege gelaten had kunnen worden. Ach ja, het is ajax, alles is nieuws

23 april 2011 om 08:46

''dat krijg je als je een topclub bent, daar word alles groot uitgemeten. of zijn jullie daar nog niet aan gewend in Amsterdam.''

Haha, alles wel helemaal goed??
Vooral met die laatste zin suggereer je dat Ajax net komt kijken als topclub...
Terwijl deze club oa al 3 Champions League's op haar naam had staan, nog voordat jij geboren moest worden.

Leuk en aardig dat Twente nu een beetje komt opzetten als een goede uitdager van Ajax en PSV maar dit had je wel achterwege kunnen laten hoor, want hier lul je gewoon uit je nek..

23 april 2011 om 09:28

Leuk dat je het Cynisme in de reactie zag. Het ging mij er gewoon om dat dit eigenlijk meer een bericht was wie je denk ik elke week wel over een ploeg kunt plaatsen. want ik denk dat dit soort controles elke week wel plaats vinden. en in dat kader heb ik gewoon gelijk dat het over ajax gaat, en dit dus weer als bericht word geplaatst.

We weten allemaal wel dat Ajax de grootste club is van NL, Ook weten we wel dat Twente net komt kijken. Maar ik vind dit dus gewoon een nutteloze topic, wat wel weer word geplaatst omdat het over ajax gaat. Het was ook meer een reactie op Keuleman wie het een schande vond dat dit bij ajax gebeurde, maar goed dan had ik ook rechtstreeks op hem moeten reageren.

23 april 2011 om 09:35

4x de Eeuropa cup1/ Champions League

23 april 2011 om 09:53

Tsjongejonge, wat kan jy toch lekker zeiken, ongelofelijk. Ik ben het helemaal met fct1978 eens. Ajacieden willen toch geassocieerd worden als topclub? Nu krijgen jullie die status is het weer niet goed.

En trouwens, Ajax moet een keer ophouden met al dat ouwehoeren van ze, ik bedoel, het wordt gewoon een keer tyd dat jullie een prys pakken en niet overal op gaan zitten ouwehoeren. Alles krijgt de schuld behalve het spel van Ajax? Het is bijna 6 jaar geleden dat jullie een Belangrijke prijs gewonnen hebben. Dat ''belangrijke'' zet ik in hoofdletters omdat je anders weer stumperds hier krygt die antwoorden geven als: ja, ze hebben de Knvb beker gewonnen.

En ja hoor mensen voelen hun clubje weer aangevallen. Het is gewoon goed dat het geveurt, kijk als over 3 weken blijkt dat alles goed is en je bent evt kampioen wat ik niet denk en ook niet hoop, dan heb je het wel op eigen kracht gedaan.
Ajax moet dit bericht lekker binnen houden want er zitten nu knulletjes te miepen hier omdat ajax onrecht wordt aangedaan. Echt dit is op dit moment het niveau van vz jammer dat het verranderd is.

de titel doet mensen denken dat er een doping geval is...

leuk he ajax neer halen O.o

on: dit zal ook wel gebeurd zijn bij psv en twente

23 april 2011 om 09:28

Dan moet je je huiskrant aanpakken, de Telegraaf.

23 april 2011 om 13:17

Nee, alleen mensen die hoogstens het eerste woord van de titel lezen zullen dat denken. Wel vervelend van voetbalzone dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden he..

In 2001 kon Frank de Boer er waarschijnlijk minder de humor van inzien

23 april 2011 om 12:26

Haha. Mooie reactie. En ik vind het zo vreemd, de Boer zei constant dat het Andrelon was.... bleek het toch Nandrolon te zijn.

hahaha dit lijkt net barca realmadrid.....

Dit wordt ook weer veel sensationeler gebracht dan dat het is, alle clubs krijgen wel eens een dopingcontroleur over de vloer, maar alleen omdat het Ajax is en de competitie zijn einde nadert, is het ineens een belangrijk verhaal...

Uiteraard prima dat dit gebeurt, vind alleen de titel erg suggestief,
Zeg maar groot telegraaf gehalte.
Klinkt een beetje alsof er redenen waren geweest om te denken dat er clubs zijn die de titelstrijd met doping tegemoet zouden gaan.

Voetbalzone, als jullie de tekst aanpassen zorg dan wel dat de uitleg van de woordvoerder goed wordt weergegeven. Nu staat er namelijk alsof de Uefa de controle heeft uitgevoerd terwijl deze in November is geweest.

De controle die afgelopen week heeft plaatsgevonden is gedaan door de Knvb.

Dit is het orginele laatste stuk uit de Telegraaf.
”In november was er op De Toekomst wel een ’vliegende controle’ van de Uefa, herinnert dokter Edwin Goedhart zich. „het was een willekeurige controle van de Europese voetbalbond”, aldus een woordvoerder, die de resultaten van het Knvb-onderzoek vol vertrouwen tegemoet ziet. „bij alle eerdere controles – ook na wedstrijden – was alles in orde. Over pakweg drie weken krijgen we de uitslag.”

De boer kan het wel met een lolletje afdoen, weet zeker dat hij in 2001 van angst de schuimbellen in zijn bilnaad had staan voor die controleurs!

23 april 2011 om 11:12

Ter verduidelijking.

In 2001 werd Davids gepakt, en vervolgens Frank de Boer. Bij Davids werd 2,7 nanogram gevonden en bij De Boer 7,6. Een nanogram is een miljardste gram. Dit is zo weinig dat verschillende dopingspecialisten zeggen dat je van zo'n dosis niks merkt. CJ Hunter (Vs kogelstoter)werd met 2000 nanogram gepakt.
Zie het verschil.
Dan is het duidelijk dat je schuldig bent. Voor voetbal werkt nandrolon sowieso weinig bevorderlijk, omdat voetbal voornamelijk een mind game is, waar het vooral om techniek en concentratie gaat en niet pure spiermassa, ook iele mannetjes kunnen goede voetballers zijn..
Nadrolon kan op natuurlijke wijze in het lichaam terecht komen door het eten van vervuild vlees of het eten van varkensvlees van niet-gecastreerde beren.
Ook maakt het lichaam zelf deze stof aan. In sommige gevallen (stress , hoogte) zelfs tot het niveau waarop Davids en de Boer zijn ''betrapt''.

Dus voor de schreeuwers alhier , of hij er werkelijk van geweten heeft en zelf heeft gepakt is op zijn minst dubieus.
Anders is het zo'n beetje het stomste wat je kan doen vanwege de eenvoud waarmee de stof kan worden aangetoond en het beperkte nut in de voetballerij.

23 april 2011 om 12:28

Het eten van varkensvlees van niet-gecastreerde beren. Begrijp ik je nou goed?:-)

On:
Wel goed dat ze dit soort zaken controleren. Zal vast bij meer clubs gebeuren, zie dit soort dingen alleen maar positief.

23 april 2011 om 13:18

Beren is ook een woord voor mannetjes-varkens

En het is weer zover.er word een willekeurige doping controle uitgevoerd en dat is nu bij ajax.en de helft van de ajaxsupporters voelen zich op de teentjes getrapt.
Wat is het probleem?????

Zolan je niets te verbergen heb is er geen probleem toch ik snap niet dat mensen dus overal een probleem van maken.dit gebeurd het hele seizoen door bij verschillende clubs allen nu ndert de ontknoping en de mensen vinden het gemeen dat het alleen bij ajax gebeurd.

Ik heb het idee dat de helft die hier komen negatief in het leven staan en elke bericht aanpakken om zich of uit naam van de club achter gesteld voelen.

Mensen bekijk het leven eens van de andere kant als je alles eerlijkk doe heb je niets te verbergen en mag je trots zijn dat e bij ajax komen omdat die het misschien wel goed doen volgens de uefa......

Ach ja de telegraaf moet hun krantje ook vol krijgen.
Natuurlijk kan er zo een controle komen.
Maar als je niks te verbergen hebt dan is het toch geen probleem?

Heel erg vreemd dat het Ajax overkomt. In iedergeval ga ik ervan uit dat er niks wordt gevonden. Zelfde was ook bij Barcelona dankzij Real Madrid. Dus het zou me ook niet verbazen als PSV of Twente hier achter zal zijn. Ajax is nu eenmaal een gehate club in heel Nederland. Daarom zou het fantastisch zijn als Frank de Boer het wel voor elkaar krijgt om kampioen te worden. Al met al een zielige actie, maar hieruit blijkt weer hoe zwak de Knvb is. Ben benieuwd of ze dan ook nog naar Twente en PSV gaan? Wat denken jullie? Ik denk het persoonlijk niet...!

Natuurlijk zitten Psv, FC Twente en de Knvb hier achter. De twee clubs hebben geklaagd bij de Knvb, hoppa dopingcontrole voor Ajax. En de Knvb komt niet voor niets over drie weken met de uitslag. Ajax wint de landstitel, Knvb foetelt met de controles. Weg schaal, Ajax in negatief daglicht, feest in Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Alkmaar, Enschede, Utrecht.

Zo gaat dat.

Jezus, gek, waarom zouden PSV en Twente hier nu achter zitten? Kom op, het is gewoon een willekeurige controle. Alleen die titel wekt een soort vermoeden als die van jou, gewoon sensatie. En ja, PSV en Twente zullen deze controle ook wel krijgen of hebben die gehad; alleen bij Ajax wordt dat breed uitgemeten. En nee, dat is niet zielig, gewoon normaal. Ajax heeft niets te verbergen, dus geen paniek en die schaal blijft gewoon in Amsterdam.

Doping controle, niks aan de hand.
Ach ja. Bij PSV en Twente zullen ze de komende tijd nog langs gaan of zijn ze ook al langs geweest.
Maar bij Ajax staat de pers er altijd of word er openlijk gelekt. Als er iets geconstateerd is verneemt men het soms als eerste uit de krant. Dus het zit wel goed daar bij Ajax, inzake het antidoping beleid.

Daar zijn de Calimeros uit Amsterdam weer....als dit alleen bij Ajax gebeurt is het een schande....en gelijkertijd altijd maar weer wijzen naar andere clubs...dat ze hun sportieve plicht moeten doen...d.at mag dan weer wel.

Zal wat worden als Ajax door van Twente te winnen.....psv kampioen maakt....kijken hoe ze dan voetballen.

Bij PSV hoeven ze niet meer te controleren; Reis is voorlopig uit de roulatie

(sorry, sorry; kon het gwn niet laten !! )

Als de Knvb wilt dat alles zo eerlijk mogelijk verloopt, hadden ze vanaf dag 1 ook de scheidsrechters moeten screenen. ik ben ervan overtuigd dat deze namelijk heel veel invloed hebben op uitslagen !!
daarnaast zouden ze niet alleen de spelers op doping moeten controleren, maar ook instellingen van spelers ( kijk bvb naar de instelling van feijenoord vorig jaar tegen twente !!)

begrijp me niet verkeerd... doping controles zijn juist goed !! alleen de uitslag is over 3 weken bekend?/ na het seizoen dus.. wat als er wel een doping geval is bij de kampioen?

vb ajax verliest de laatste wedstrijd van twente. de stand 1 twente. 2 psv 3 ajax.
nu blijkt dat twente doping heeft gebruikt... wie is er dan kampioen?

De titel is wel enigzins suggestief.... net alsof men iets vermoed.
Ten tweede staat te lezen in de eerste regel, dat de Knvb er zeker van wil zijn, dat alles eerlijk verloopt bij de ontknoping, om vervolgens te lezen dat het een willekeurige controle is geweest van de Europese bond. Na de komma staat dat men het Knvb-onderzoek vol vertrouwen afwacht.

Eén ding is duidelijk. Er is een controle geweest. Maar wie heeft dat uitgevoerd?. Als het de Uefa, de Europese bond was, dan was het dus een controle die overal kon plaatshebben en dat dus het lot Ajax dit keer aanwees. Was het de Knvb en is de reden, dat men een eerlijk vervolg van de titelstrijd daarbij op het oog heeft, mag het discutabel heten als alleen Ajax vrijdagmiddag daarom controle kreeg en de anderen niet.

23 april 2011 om 15:51

Wie zegt dat de anderen niet gecontroleerd zijn ?
Doe komen er misschien wel niet zo mee naar buiten

23 april 2011 om 15:57

Onzin. Met alle respect hoor, maar we leven in het digitale tijdperk en juist dit soort opvallende zaken komen altijd naar buiten.

Maar daar ging het me niet eens zo om in mijn post. Het ging me meer om de berichtgeving als geheel. Eerst spreek men van Knvb dit en dat. Dan blijkt het een willekeurige controle van de Europese bond ( de Uefa dus), om vervolgens weer te lezen dat het een Knvb onderzoek was. Dat is raar. want als het een willekeurige controle van de Uefa betrof, dan heeft het al helemaal niets met de titelstrijd op zich te maken dat deze controle plaatsvond èn al helemaal niet dat de Knvb er zeker van wil zijn dat alles eerlijk verloopt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren