Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Zeeuw: 'We hebben ons zelf tekort gedaan in de Champions League'

Laatste update:

Interim-trainer Frank de Boer beleefde woensdag tijdens het Champions League-duel met AC Milan een droomstart op de bank bij Ajax. Twee dagen na het opstappen van Martin Jol, won zijn veertigjarige opvolger op bezoek in San Siro met 0-2. Ajax verzekerde zich bovendien van overwintering in de Europa League.

Doelpuntenmaker Demy de Zeeuw was verbaasd over het spel van Ajax tijdens het laatste groepsduel in de Champions League. "Het is vreemd dat we zo spelen na een week waarin zoveel is gebeurd", doelde de middenvelder tegenover De Telegraaf op het opstappen van Jol en de aanstelling van De Boer.

De Zeeuw besefte ook dat met het prima resultaat in San Siro het lek nog niet boven is. "We moeten nu kijken hoe het verder gaat. Alles lukte vandaag. Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken. Als je ziet hoe goed we spelen, hebben we ons zelf tekort gedaan in de Champions League", besloot de international van Oranje.

Ajax heeft zich zelf tekort gedaan in de Champions League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeker weten, win je uit van Auxerre, en hier. Ben je gewoon door. Jammer, nu maar de Europa league winnen. Haha, alle gekheid op een stokje. gewoon lekker ver komen in de EL en maar kijken waar het strand.

Ik ga met moed naar bed zometeen, een gouden rand aan een zwarte periode.

8 december 2010 om 23:38

Milan had natuurlijk een heel andere pot op de mat gelegd wanneer het nog uitgeschakeld kon worden... Zeer suggestief dus... Ik denk dat Ajax blij mag zijn met de 3de plaats, die in mijn ogen echt het hoogst haalbare was...

8 december 2010 om 23:41

Of Milan inderdaad een heel andere pot op de mat zou leggen is speculatief. Maar ik had niet echt het idee dat Milan wilde verliezen (getuige het inbrengen van Ibrahimovic, De vele overtredingen uit frustratie)

Maar je kan het ze wel aanrekenen dat ze het bij een dramatisch Auxerre (niveau Nec) hebben laten liggen. In dat perspectief doen ze zichzelf zeker tekort. Maar niks dan lof voor de derde plaats natuurlijk.

9 december 2010 om 00:02

Ik geloof ook niet dat als Jol hier had gestaan, dat Ajax met 0-2 had gewonnen. Dit alles is ook een reactie op de trainerswisseling. Jongens weten dat ze zich op nieuw moeten bewijzen voor hun nieuwe trainer. Jol zou met een ander team zijn begonnen, in een ander systeem, met spelers met een andere mentaliteit en, in de sleur van de afgelopen weken.

Je kan de wedstrijden tegen Auxerre en Milan dan ook niet goed met elkaar in verband brengen.

Al met al gezien staat Ajax waar het vooraf realistisch gezien hoopte dat het zou staan, laten we het nu niet ineens te hoog in de bol krijgen na een wedstrijd.

9 december 2010 om 00:14

Dat zou toch de omgekeerde wereld zijn? Zichzelf moeten bewijzen voor hun nieuwe trainer? Spelers moeten zich elke weer opnieuw bewijzen, elke week moet geprobeerd worden het niveau van de vorige wedstrijd te ontstijgen. Je gaat toch niet opeens beter je best doen, omdat er een andere trainer voor de groep staat? Je verdient miljoenen, dan moet je elke week het beste uit jezelf proberen te halen.

9 december 2010 om 07:29

in mijn ogen speelde ajax gewoon goed ik weet niet wat mensen hier lopen te zeuren hoor vooral sulejemani is terug sulejemani!!!

9 december 2010 om 08:39

Zo zit de psyche van een speler nu eenmaal in elkaar... Helaas is dat de realiteit. Zoals jij het schetst zou het eigenlijk moeten zijn, maar kijk ht verschil ook in spel tegen een grote en een kleine tegenstander; dat verschil zou er niet moeten zijn!!

9 december 2010 om 09:53

Helemaal mee eens!

9 december 2010 om 09:57

Ajax speelt in eigen huis 1-1 tegen Nec. Mogen we dan concluderen dat Ajax van het Nec niveau is ; netzoals Auaxerre dus volgens jou opmerking, waardoor Ajax gewoon van Auxerre kan verliezen )hier moet een vraagteken staan maar mijn vraagteken toets werkt niet'

9 december 2010 om 11:28

Het kan maar er stond toch een premie van 8ton op het spel.
Ik zou niet snappen waarom Milan die niet zou willen.
Maar ze hadden best van Ajax kunnen winnen als ze 100% hadden gegeven, net als Ajax!

9 december 2010 om 13:03

Opnieuw bewijzen?
Dan vind ik eerder dat ze Jol de laatste tijd lelijk in de steek hebben gelaten.
En dan vooral de Zeeuw die bij de eerste overwinning, die natuurlijk dik verdiend is direkt al weer praatjes krijgt.
Of is hij soms bang voor zijn plek?
Want met wat hij in de competitie heeft laten zien kreeg hij zelfs van de eigen aanhang de volle lading kritiek over zich heen.
Velen vroegen zich al af of hij wel Ajax waardig zou zijn.

9 december 2010 om 00:04

Inderdaad jammer. Thuis tegen Milan verdienden we een winst en uit tegen Auxerre verdienden we een gelijkspel. Maar daar verlies je door een scheidsrechterlijke blunder. Wanneer je daar gelijk had gespeeld had je overwinterd wat ondanks een slecht seizoen dan een geweldig resultaat was geweest in deze zware poule.

Edit: Jammer dus voor Twente en Ajax want er had zoveel meer in gezeten. Maar toch een prima resultaat voor beide clubs.

9 december 2010 om 00:27

Als, Als, Als.

Als Real in Bernabeu elke poging had gescoord was het 10-0
Als Milan - Real 1 minuut extra tijd had was Milan toen al door.
Als vorige jaar Twente gelijk speelde was Ajax kampioen
Als Ajax van Real en Milan won was Martin Jol niet onstlagen.

aan als heb je niks je hebt nauw eenmaal feiten en die kun je niet verhanderen

OT: achteraf kan je makkelijk zeggen dat je, je zelf tekort hebt gedaan maar je hebt uiteindelijk het zelf veroorzakt door niet 100% geconcentreerd te spelen. En voor niks punten te laten liggen

9 december 2010 om 00:30

ZEg ik of De Zeeuw dat we het niet zelf verzaakt hebben??? Dat is juist de strekking van dit verhaal. Voor zowel Twente als Ajax had er meer ingezeten. Daarbij spreek ik in mijn verhaal niet van als dus waar je eerste gedeelte op slaat is mij een raadsel

9 december 2010 om 02:18

er had niet meer ingezeten hoor.. als Milan vandaag moest speelden ze wel in de sterkste opstelling en wel met wat meer inzet.. Ze liepen(letterlijk) meer wat achter de bal aan dan wat anders..

Ajax heeft goed gespeeld maar men moet nu niet gaan concluderen dat dit voldoende was voor een plek bij de laatste 16. Dat gaat toch echt te ver

9 december 2010 om 14:50

Real-psv 2.18 uur .
ben het helemaal eens met Real-psv . En wat Danny de Zeeuw aangaat die moet niet zo overdrijven met , er had veel meer ingezeten . ten 1e was AC Milan al geplaatst en wat de andere wedstrijden aangaat dat hebben we kunnen volgen met de tranen in onze ogen hoe Ajax voetbalde . probeer eerst maar eens in de competitie de draad weer op te pakken en aansluiting te krijgen . het is natuurlijk niet zo ,, we hebben een niueuwe trainer en we worden kampioen , daar komt wel iets anders bij kijken , want in dit Ajax lopen ook nog veel zwakke broeders rond .
misschien als er enkele nieuwe spelers bijkomen dan kan alles anders worden.
We wachten maar af en zien wel wat dit Ajax ons gaat brengen .

9 december 2010 om 19:00

Zeker weten van niet, de afgelopen 5 jaar zijn ze niet aanwezig geweest in de CL en nu wordt er al weer geroepen dat ze zichzelf tekort hebben gedaan.
Ik vind dit bij het arrogante af.
Twente had thuis ook kunnen winnen van Bremen en Tottenham.
Zij roepen nu ook niet dat ze zichzelf tekort hebben gedaan.
Ajax mag heel tevreden zijn na deze mooie wedstrijd ook mogen ze blij zijn met de Europa League.

9 december 2010 om 22:06

Uhmmzz misschien moet je dan je eigen club wat beter volgen want Brama sprak na de wedstrijd wel degelijk uit dat er meer in had gezeten maar dat een 3e plaats ook goed is.

En wat boeit het nou dat ze 5 jaar niet hebben deelgenomen. Feit is gewoon wanneer die schele scheidsrechter in Auxerre dat buitenspeldoelpunt af had gekeurd we daar 1 punt hadden gehad en dus 2e waren geworden op basis van onderling resultaat met Milan. Daar is niks onzinnigs, arrogant of doms aan maar gewoon feitelijke informatie.

Dit vind ik een beetje overdreven opmerking.
ten eerste zijn ze 2x weggevaagd door Real Madrid
ten tweede was het gelijkspel thuis tegen milan terecht en als het vandaag erom ging had Milan zich wel anders opgesteld tegen ajax. met zlatan enzo. dat weet ik zeker.
wel waren ze beter dan auxerre en dus is EL gewoon het maximale meneer de Zeeuw!
Ik heb er in ieder geval wel weer vertrouwen na vandaag!

8 december 2010 om 23:38

Onzin, je hebt het laten liggen tegen Auxerre uit. Anders was dit gewoon een wedstrijd. (auxerre dat nog 3 klassen minder was dan dit Milan)

Je doet jezelf dus wel zeker tekort.

8 december 2010 om 23:42

Dat zeg ik. Ajax was kwalitatief beter dan Auxerre, maar dan moet je niet alleen thuis goed spelen want uit in auxerre was het niet om aan te gluren!

en ja dan is het inderdaad een wedstrijd maar dan had ik deze uitslag nog wel willen zien als Milan er serieus voor ging want had toch wel het gevoel dat ze er weinig zin in hadden vandaag

8 december 2010 om 23:46

Precies dat zeg je goed. Dan had jij deze wedstrijd! (want dat zou het dan zijn) nog weleens willen zien. Die hadden we dan waarschijnlijk niet gewonnen aangezien Jol dan waarschijnlijk nog op de bank zou zitten. Allemaal speculatie dus.

Maar ik had het nog weleens willen zien als we gelijkgespeeld (of gewonnen) hadden in Auxerre. En ik denk dat het meer aan Ajax lag dat Milan zo ''matig'' was. Want:

- Vooraf werd de nederlaag van Inter in het stadion afgespeeld (voor mij signaal dat ze dit wel even zouden verbeteren)

- Ibrahimovic werd nog gebracht

- Overtredingen uit frustratie

- Milan speelde thuis

- Tot slot ging Milan nog tot minuut 93 door met een goal proberen te maken.

8 december 2010 om 23:57

Als Milan echt voor de winst zou gaan zouden abbiati, nesta, zambrotta, zlatan ook meedoen en zouden ze dit echt niet hebben laten gebeuren. Wel denk ik dat ze het hebben onderschat. Mijn mening is echter gewoon dat dit achteraf praten is en dat milan met een andere instelling het veld zou zijn ingegaan als het in deze poule nog niet gespeeld was.

maarja allemaal achteraf gepraat wat je zegt dus nu rest de Europa League en ik denk echt dat ajax maar ook twente en psv daarin kunnen gaan verrassen!

9 december 2010 om 00:07

In Auxerre was het idd bar en bar slecht maar verlies je door een scheidsrechterlijke blunder ergens in de 80e minuut. Anders had je daar gewoon gelijk gespeeld.

9 december 2010 om 00:08

Amelia was gewoon de 2e keeper achter Buffon van het nationale elftal hoor. Die is zeker niet minder dan Abbiati wie in mijn ogen een zeer matige keeper is.
En het lag meer aan Ajax dat Milan zo speelde dan aan Milan. Waarom zou je Zlatan inbrengen als je toch al zeker weet dat je 2e bent in de poule. Dan laat je hem toch rusten en breng je een jeugdspeler. Dit gaf voor mij genoeg reden dat milan deze wedstrijd echt wel wilde winnen. En verder vind ik Milan een matige ploeg dat heel compact verdedigt en aanvallende kwaliteiten heeft met Pirlo, Seedorf en Zlatan. Robinho en Ronaldinho spelen beide zeer matig bij Milan.

9 december 2010 om 00:10

Iedereen kan wel zeggen: ''maar dan had Milan met een hele andere instelling gespeeld.'' Dat is helemaal niet relevant, niemand zegt dat Ajax door had moeten gaan. Het gaat erom dat Ajax dan nog kans had gemaakt en het dus in eigen hand had gehad om door te gaan. Daarom doet Ajax zich tekort.

Je bent in principe beter dan Auxerre maar pakt slechts 3 punten. En tegen Milan waren er kansen om te winnen thuis, dat gebeurde ook niet. Dus Ajax doet zichzelf tekort. We hadden ook wat pech, buitenspelgoals van Auxerre en Milan onthield ons een punt en gaf Milan er een te veel. Maar uiteindelijk is het geen schande om in zo'n poule derde te worden.

Tja, win je van Auxerre en Milan probeert er zowaar een wedstrijd van te maken. Dan wil ik de wedstrijd nog wel eens zien. Net als Twente trouwens, wint men thuis 'gewoon' van Inter en Werder (wat niet eens zo on-reëel was), ben je ook door.

8 december 2010 om 23:39

Vergeet de wedstrijd in Engeland niet, waar de scheids enorm blunderde... Twente heeft al met al meer kans gehad om door te gaan dan Ajax denk ik...

8 december 2010 om 23:43

Ik denk van niet. Twente was de ploeg uit pot 3, en met Auxerre hadden wij wel een ontzettend zwakke broeder in de poule. Daar moet je gewoon 6 punten tegen pakken, of op zijn minst 4.

Dan had je na de winter zomaar in de knock-out fase van de CL kunnen staan.

9 december 2010 om 00:10

Het Auxerre van dit moment is echt niet zwakker dan het Werder van dit moment. Eerder sterker denk ik. Echter is Milan wel sterker dan Inter (zie stand Serie A Milan 1e en Inter 6e ofzo) en is Real Madrid sterker dan Tottenham. Dus de poule van Ajax was sterker dan die van Twente. Dit was ook de enige poule waar 2 absolute topclubs in zaten. Echter Twente had idd thuis tegen Inter ook kunnen winnen en thuis tegen Werder en dan waren ze misschien idd ook wel doorgegaan. Dus zowel voor Twente als Ajax had er meer ingezeten.

9 december 2010 om 10:01

twente was eigenlijk ook gewoon de zwakke broeder in haar ploeg. het gegeven dat ze door is gegaan naar de EL, is voor haar een mooi resultaat en volgens mij ook het maximale haalbare.
Daarom mogen we blij zijn dat ook Ajax en Psv door zijn. toch atijd beter voor het nederlandse voetbal.

Ja dat vind ik dan weer jammer aan de Zeeuw. Het licht gewoon aan het beleid van Jol maar als Ajax zo voetbald gaat het wel goed komen. Ik denk wel dat Jol de schuldige is aan het verval bij Ajax. Raar beleid, slechte keuzes geen duidelijk systeem. De Boer zet het elftal neer wijzigt wat dingen en het draait! Erg mooi om te zien! Hulde

Je kan het van twee kanten bekijken De Zeeuw.
Je speelden twee keer goed tegen Milan maar je werd toch wel 2 keer vernederd door Real Madrid maar Ajax hoort gewoon in de EL net als de andere Nederlandse clubs

Ze spelen een goede wedstrijd tegen een Milan dat nergens voor speelt en meteen denkt de Zeeuw dat ze te weinig hebben gekregen.

9 december 2010 om 00:12

Hij zegt alleen dat Ajax zichzelf te kort doet, dat is heel iets anders dan meer verdienen. Jezelf tekort doen betekent dat je onder je eigen maat presteert. Je hoeft geen taalwonder te zijn om dat te begrijpen toch?

Klopt. Milan-thuis had miss meer in gezeten, ik vond Ajax namelijk wel de bovenliggende partij toen.
Auxerre-thuis domme tegengoal en Auxerre-uit erg slecht gevoetbalt. Daar moesten ze gewoonweg 3 punten pakken.

Beetje overdreven, rekenkundig klopt dit wel.

Acheteraf gezien een zeer mooi campagne en de meeste zouden voor 7 punten getekend hebben.

Ac Milan en Real Madrid terecht door. Ajax heeft schandalige slechte wedstrijden geleverd tegen Real Madrid. Het is misschien ook wel ironisch dat nou net de Zeeuw dit zegt aangezien hij heel het seizoen al de zwakste schakel is en vooral deze wedstrijd. Auxerre had eerder plek 3 verdiend dan Ajax plek 2. Laten we het hier bij houden.

8 december 2010 om 23:53

Op basis waarvan dan? Auxerre met hun laffe anti-voetbal? 70 minuten lang in de Arena op eigen helft te vinden en zodra Ooijer rood krijgt een vrije trap scoren en dan eindelijk iets aanzet.. en dan alsnog kansloos bleef.

Hou op man.

9 december 2010 om 15:12

Dat is op basis van 1 wedstrijd en ik zeg niet dat ze meer hadden verdiend als Ajax.

Hij heeft opzich wel gelijk. De twee nederlagen tegen Real Madrid waren natuurlijk volstrekt terecht. Real is gewoon 10 keer zo goed als Ajax. De thuis wedstrijd van Ajax-ac Milan was een gelijkspel. Hier had meer in kunnen zitten. Ajax begon toen goed. Ook de uitwedstrijd tegen Auxerre hadden ze eigenlijk niet met een nederlaag van het veld mogen komen. Ze werden toen ook bendeeld deed de scheidsrechter. Die laatste doelpunt was toch echt buitenspel. Er had toch meer in gezeten voor Ajax.

Al met al kan Ajax toch meer bereiken in de Uefa cup, al is het wel jammer voor het geld. In de champions league valt veel meer te verdienen.

Laat ik het anders zeggen! Ajax heeft Ajax te kort gedaan door Martin Jol als trainer aan te stellen en een beleid te voeren dat hij kon bepalen welke spelers erg gehaald moesten worden. Ajax moet vanuit een Ajax filosofie voetballen en dat hebben we vanavond gezien! Was daar eerder mee begonnen dan had ik er meer van verwacht. Maar om nu door deze goede pot te zeggen dat je jezelf te kort hebt gedaan.... Door deze laatste 3 punten kom je uiteindelijk op 1 punt achter milaan had je bij Auxere gewonnen was het anders geweest! Zonde dit!

Heel jammer, nu voelt het verlies in Auxerre en in mindere maten een gelijkspel thuis tegen Milan toch weer heel K*t..
In dat punt heeft De Boer wel gelijk, maar je weet niet hoe alles was gegaan als Ajax had gewonnen van Milan/auxerre.
Wie zegt dat De Boer Jol zou aflossen als trainer, en dat Cruijff bij Ajax gaat dirigeren..
Nee het is goed zo, dit was ook eerst het maximaal haalbare.
Ajax heeft het gewoon goed gedaan.

Anderzijds 'steelt' Real in extremis een punt bij Milan. Dus het is zeker suggestief. Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt wordt er vast door de Zeeuw terug gekeken naar de wedstrijd tegen NEC

Ik vind het een normale visie van de Zeeuw en vraag me af of sommige mensen het stuk wel gelezen hebben.

''hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken. Als je ziet hoe goed we (kunnen) spelen, hebben we ons zelf tekort gedaan in de Champions League'', besloot de international van Oranje.''

Zet het woord ''kunnen'' ertussen en er is geen speld meer tussen te krijgen lijkt mij. Al met al geweldig veldspel, laten we hopen dat dit het keerpunt is.

8 december 2010 om 23:53

Draai de vraag om. AC Milan heeft zich vandaag ook tekort gedaan, als je ziet hoe goed ze kunnen spelen.

8 december 2010 om 23:55

Het gaat om het commentaar op het commentaar van de Zeeuw, niet over de situatie zoals hij nu is.

8 december 2010 om 23:56

Daar gaf ik weer commentaar op. Maar hopelijk heeft Ajax de stijgende lijn te pakken, dat telt.!

9 december 2010 om 00:01

Fair enough

Maar ik betrap mezelf op hetzelfde gevoel als dat van de Zeeuw, het contrast is gewoon te groot gezien het veldspel. Een pure mentaliteits kwestie denk ik...

9 december 2010 om 00:06

Dat denk ik ook. Kijk naar Inter Milan. Nagenoeg hetzelfde elftal, maar zonder José Mourinho zijn ze mentaal gebroken en spelen bagger en dat terwijl ze vorig seizoen alles wonnen.

Toen ik de kop van het artikel zag, dacht ik, daar heeft hij wel een punt, er had veel meer in gezeten tegen Real... Maar gelukkig blijkt het artikel weer eens een stuk genuanceerder dan de kop, Ajax staat precies op de plaats waar het hoort in deze poule, vandaag hebben ze goed gespeeld, maar verder heb ik ze nog niet op veel goede wedstrijden kunnen betrappen in de CL.

8 december 2010 om 23:57

Klopt tegen Real Madrid hadden ze het vooral laten liggen. Alleen moest Real dan wel met 7 man spelen.

Volgens mij heeft Ajax er in deze poule het maximale uitgehaald en eindigd het op de juiste plaats.

Als Milan vanavond nog voor plaatsing had moeten ballen zou de wedstrijd waarschijlijk toch anders velopen zijn. Dus ik denk dat Ajax trots mag zijn op het nu behaalde resultaat inclusief de wedsrtijd vanavond.

Nee, vind ik niet.

De slechte periode is begonnen bij Auxerre-uit. Als ze die hadden gewonnen was er een heel andere situatie ontstaan en was Jol misschien nog aan het roer geweest. En dan betwijfel ik of Ajax hier met 0-2 had gewonnen!

ik als twente fan heb vanavond wel genoten van ajax.
oke misschien niet het beste voetbal maar, ik zag wel een ajax dat er voor wou gaan en voor elkaar duur het vuur ging!!
het is en blijft een feit dat ajax gewoon een goede club is en dat hebben ze in mijn ogen vanavond laten zien.
natuurlijk geniet ik ervan dat ajax het in de competitie gewoon niet goed doet, maar in europa wel gewoon doorgaan!!
met andere woorden als ajax de rest van het seizoen dezelfde inzet laat zien als vandaag, word het voor twente en psv nog lastig om boven ajax te eindigen!!

9 december 2010 om 00:56

ik denk dat ajax hiermee gewoon heeft bewezen dat ze kwalitatief gewoon een uitstekende ploeg hebben, je zag ook dat simpele wijzigingen het spel drastisch hebben veranderd.
zo was eriksen zeer goed bezig op de nummer 10 positie en zag je ook dat de jong meer profijt haalde als spits, die heeft gewoon goed gewerkt, zo vind ik het een enigszins verstandige keuze om zo te spelen vooral omdat el hamdaoui erg slecht speelt de afgelopen maand of zo.

erg dom trouwens van suarez om zo te gaan liggen waardoor hij weer is geschorst is (met in het achterhoofd dat hij al zo weinig wedstrijden in de komende tijd heeft)

voor de rest ben ik het totaal eens met de meningen dat ajax meer had kunnen halen uit deze poule, maar dan was het sowieso ook een veel lastigere wedstrijd geweest omdat milan dan echte inzet zouden tonen)

9 december 2010 om 03:19

Oja en wie staat er nog aan kop.. Ga slapen met je De Jong.. want die heeft nog helemaal niks klaargespeeld.. Je praat wel over een spits die al 3 seizoenen goal na goal maakt.. Hij wordt de laatste weken amper gezocht.. als je dan een keertje de bal krijgt dan na 85 minuten en dan misschien niet goed afspeelt... dan wordt hij daarop beoordeelt.. El Hamdaoui is te goed Ajax.. Suarez speelt al maanden als een natte krant en hem willen ze niet slachtofferen. El hamdaoui lekker weg daar.. grote clubs zoeken zulke type voetballers.. Ajax gaat weer falen ik zie het.

Zwaar frustrerend dat ajax sinds tijden weer 1 wedstrijdje fatsoenlijk speelt en dat er dan weer geroepen wordt we hebben onzelf tekort gedaan in de CL. Dat klopt als je dat baseert op deze wedstrijd, echter als je kijkt naar alle wedstrijden mogen jullie blij zijn dat jullie overwinteren!

Ik gun het ajax van harte, maar doen alsof er meer in had gezeten is zwaar onrealistisch!

het hoogst haalbare in de poulfase is bereikt gezien de andere wedstrijden, oprecht gefeliciteerd daarmee.

Wel lekker voor F. de boer, die wint meteen vertrouwen.

Inderdaad, maar dat geldt ook voor Twente dat in Engeland een beter resultaat hadden mogen hebben en tegen Werder thuis niet vol gas gingen.

En verder gebeurt het vaker de laatste jaren, er zit vaak een soort angst in of er worden onnodig fouten gemaakt. Ik kan me bijvoorbeeld de wedstrijd vorig jaar herinneren van PSV in Duitsland waar ze beter waren maar wel beide keren verloren door eigen fouten (verkeerde terugspeelballen enzo), een halve finale had er toen best in gezeten. Jammer, het is de reden dat Ukraine en Portugal nu boven ons staan.

9 december 2010 om 01:25

we hadden ook een beter resultaat mogen hebben, maar ajax heeft simpelweg geen beter resultaat verdiend.....

Wat is het probleem van die gasten spelen de laatste tijd echt slecht en gaan ze ook nog roepen dat ze zichzelf te kort doen..

Menen toch niet serieus dat ze echt denken dat als Milan nog ergens voor moest spelen dat ze dan ook zo'n wedstrijd op de mat hadden gelegd. Dat is wel heel naïef gedacht

9 december 2010 om 08:28

inderdaad,
Ajax heeft met de 3de plaats het maximaal haalbare gehaald.
Niks mis mee, maar meer was ook niet haalbaar.

ja mensen neem dit toch niet te serieus
Milaan was al door en hebben expres verloren wat denk je dat milaan zou verliezen als het er echt om ging
veel mensen hebben gewed op milaan hebben geld in gezet op milaan
wat doen die mensen in italie die geven alles op Ajax
dus mensen prijs ajax niet de hemel in of ze echt super goed waren
ik ben zelf ook voor ajax ga nou niet allemaal roepen we zijn er na 1 wedstrijdje
is leuk gedaan voor ajax mooi ze zijn door maar milaan had echt wel gewonnen als het erom ging

9 december 2010 om 03:16

Ja jij weet ook echt dat mensen in Italie op Ajax inzetten want jij hebt daar connecties en daarom betalen 72000 man een kaartje voor deze pot om hun eigen ploeg te zien verliezen? Dacht het niet vriend.
Ik wordt dat anti Ajax gedoe een beetje zat.
Gister speelde twente in eigen huis 3-3 tegen ook een ploeg die nergens meer voor speelden, en toen was alles hallal en speelde Twente fantastisch, niks ten nadelen van Twente dit is gewoon een voorbeeld.
Maar als je zelf niet kan toegeven dat het voetbal van Ajax er al een stuk beter uitziet. en het positiespel er een stuk verzorgender eruit zag dan de afgelopen paar weken/maanden dan zou ik toch maar gaan twijfelen aan je kijk op het voetbal

Ik ben het niet met De Zeeuw eens. Natuurlijk hebben ze goed gespeeld en met vlagen tikten ze AC Milan gewoon helemaal weg. Maar stel dat AC Milan niet zeker was van de 2de plaats en nog serieus moest vechten voor volgende ronde CL, dan was het 100% zeker een andere wedstrijd geweest. Dit betekent niet dat Ajax dan niet had kunnen winnen, maar ik denk dat het dan in ieder geval heel veel lastiger was geweest en dat ze het 'gewoon' hadden afgelegd tegen Milan.

een derde plaats is het meest logische en realistische, meer moet men er niet van gaan maken. Dit Milan was al geplaatst en ik ben er zeker van dat wanneer beide clubs nog moesten strijden voor een tweede ticket het een heel ander verhaal zou geweest zijn. dat ik niet de enige ben die er zo over denkt concludeer ik op voorgaande reacties.

de derde plek was trouwens voor de wedstrijd al een feit want Madrid zag ik echt niet thuis verliezen tegen Auxerre!

echt weer onain praat van de zeeuw ze hebben meer gekregen als wat ze verdiende maar ja demy zie het toch altijd anders als andere mensen.

Ze speelden gisteren een goede wedstrijd tegen een zeer matig AC Milan en meteen komen de praatjes weer. Dit is een van de redenen waarom vrijwel heel Nederland Ajax graag ziet verliezen (in de competitie welteverstaan).
De Boer heeft een super debuut gehad maar de komende wedstrijden tegen Vitesse, Feyenoord, AZ en Utrecht zullen meer zeggen dan deze tegen AC Milan.

Nou, laat het dan na de winter maar gewoon zien in de Europaleugue zou ik zeggen. Als Ajax weer durft te voetballen hoeven ze zeker in de Europaleague nergens bang voor te zijn.

Is er nu niemand die die grote bek van van de Zeeuw is een keer dicht plakt.
Wat is dat toch een kots misselijk ventje geworden.
! keer een bal goed raken en dan alweer de grote jongen uithangen.
Ajax moet aan dit soort jongens meer aandacht besteden dat de media niet te veel aandacht krijgt zoals nu steeds wel gebeurd.

Ajax speelde verrasend goed onder Frank de Boer.

Hoewel ajax wel heel erg goed speelde gisteravond is het toch echt weer jammer dat na zo'n incidenteel succesje ze allemaal weer hoog van de daken af schreeuwen. Laten ze het maar eerst eens waarmaken in de EL en eredivisie dan kijken we wel weer verder

Eén resultaatje behalen in Europa en 'je doet jezelf al weer tekort'. Wat een misplaatste arrogantie alweer. Gewoon derde geworden in een zware poule wat een keurig resultaat is en precies de plek waar je thuis hoort. Demy, wel even je plek kennen hoor. Madrid en Milan zijn net iets groter op dit moment.

een goede wedstrijd en de zeeuw heeft de mond weer open,en persoonlijk vond ik hem een van de zwaksten

Kijk en daarom heeft heel Nederland een hekel aan ajax. Meteen alweer die grote mond. Je bent 2x compleet weggespeeld door Real en heb niet kunnen winnen van Auxerre uit. Alles leuk en aardig, maar als Milan deze wedstrijd serieus had genomen dan had je gewoon met 3-0 naar huis gegaan. Ze speelden met een B-elftal waarvan de helft er duidelijk geen zin in had.

Knappe prestatie dat je daar wint maar volledig onterecht dat er nu alweer zoveel praatjes zijn. Trouwens, Ajax heeft geen uitgespeelde kans gecreeerd, enkel afstandschoten.

9 december 2010 om 15:57

Wat een ontzettende kletspraat van jou zeg. Ik heb minstens drie honderd procent kansen gezien van Ajax en mss eentje van Milan.

Honderd procent kansen waren;

De Jong die de eerste helft vrij in kan koppen maar de bal mist.
Sulejmani die de tweede helft in zijn eentje op de keeper afkomt, hoe meer honderd procent wil je het hebben ?
En dan ook nog Suarez die een pass van Vertonghen vrij voor open goal (alleen nog twee verdedigers) verkeerd inschiet.

En waarom ben je arrogant als je zegt dat je niet constant je nivo hebt gehaald in de CL en daardoor dus jezelf tekort hebt gedaan ? Het is toch zo ? Ajax heeft in de helft van de CL wedstrijden onder zijn nivo gespeeld, FC Twente bijvoorbeeld maar 1 van de 6.

Wat was er gebeurd als Ajax bijvoorbeeld alleen in Madrid beneden zijn nivo had gespeeld ? Dan hadden er iig meer punten ingezeten. Volstrekt normale conclusie dus van De Zeeuw.

En volstrekt idioot van jou en andere gefrustreerde Ajax haters om hier meteen de kwalificatie 'arrogant' aan te koppelen.

Als je had gewonnen van Auxerre dan had je een grote kans gehad maar het mocht niet zo zijn voor Ajax..ze speelden goed maar nu kijken of ze dat tegen Vitesse kunnen laten zien..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren