Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Suárez moet al ruim zes uur wachten op een doelpunt voor Ajax

Laatste update:
/

Luis Suárez is dit seizoen nog niet zo beslissend als in de afgelopen jaren. Waar hij in 2009/10 doelpunten maakte alsof het niets was en bijna één op één liep in de Eredivisie, moet hij dit seizoen nog zijn vizier scherp zien te stellen. De Uruguayaan staat volgens de gegevens van Voetbal International inmiddels bijna vierhonderd minuten zonder doelpunt.

Waar het bij de meeste spitsen helemaal geen ramp is als hij 396 minuten niet weet te scoren, is het voor Suárez een zeldzaam fenomeen. De aanvoerder van Ajax scoorde op 11 september voor het laatst, toen de Amsterdamse formatie wist te winnen van Willem II. Tegen Feyenoord (2-1 winst), FC Twente (2-2), AC Milan (1-1) en FC Utrecht (2-1 verlies) bleef Suárez droog staan.

Zaterdag kan Suárez zich weer richten op het maken van een doelpunt, als Ajax het op moet nemen tegen NAC Breda. Overigens is het niet zo dat de aanvaller helemaal niet heeft gescoord in de afgelopen weken. Voor de nationale ploeg van Uruguay was Suárez op schot tegen Indonesië (7-1 winst). Toen nam de Ajacied drie van de doelpunten voor zijn rekening.

Luis Suárez maakt dit seizoen meer dan 25 doelpunten voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

staat toch nog steeds 1 op1 als ik het goed heb, zelfd e geld ook voor Mounir.

Eerst was het alle ballen op Suarez maar nu heeftie een partner die ook scoren kan dus kirjg ie vanzelfsprekend minder balbezit,kansen enz. Al met al denk ik dat hij boven de 20 gaat eindigen.

15 oktober 2010 om 13:31

klopt, hij heeft 6x gescoord in 6 wedstrijden in de Eredivisie

15 oktober 2010 om 13:34

Daar zaten ook een aantal penalty's bij toch? Maar ook die tellen. Hij gaat vanzelf weer scoren, denk dit weekend ook wel, al hoop ik het van niet. Laat NAC maar lekker winnen!

15 oktober 2010 om 13:48

Twee penalties tegen Willem II en een vrije trap tegen De Graafschap. Verder een combinatie met El Hamdaoui tegen Roda JC en een kopbal en een schot van dichtbij tegen De Graafschap.

15 oktober 2010 om 13:49

Als penalty's niet zouden mee tellen dan heeft Van Wolfswinkel nog maar 3 keer gescoort.

Dit weekend scoort Suarez weer vier keer en dan is iedereen weer stil.

15 oktober 2010 om 13:53

@arno26, je hebt er wel heel veel vertrouwen in tegen Nac. Als Ajax net zo voetbalt als tegen Utrecht krijgen ze het ook tegen NAC moeilijk.

15 oktober 2010 om 13:55

@martijn.

Geloof mij dat Ajax nooit meer zo een wedstrijd in gaat, dat is 1x gebeurd en hard afgestraft, dat gaan ze echt niet nog een keer doen.
Ik wil niet arrogant overkomen maar ik ben er zeker van dat Ajax zich weer hersteld morgen, zeker omdat anders PSV gaat uitlopen als Ajax punten verspeeld.

al je daarintegen wel elke wedstrijd 2 assist heb is het ook prima.

Ook als hij niet scoort is hij erg belangrijk. Elke wedstrijd is hij dreigend met acties, assists en bijna elke wedstrijd wel een bal op de paal of lat. Hij doet het heel erg goed. En niet vergeten dat er nu in de spits ook iemand met groot scorend vermogen staat. Doelpuntes moeten dit jaar meer verdeelt worden. Boeien.

Zo bepalend is Suarez dus en zo afhankelijk is Ajax van 1 speler

15 oktober 2010 om 13:40

Nou inderdaad! Ajax kan de naam beter veranderen in AFC Suarez...
Natuurlijk niet. Als Suarez er niet bij is staat er alsnog een heel goed elftal!! Maxwellgabri, denk na voordat je met poep gaat strooien...

15 oktober 2010 om 13:56

Volgens mij is er enige sarcasme in het spel... Dus misschien moet je het anders lezen

15 oktober 2010 om 14:11

Het is sarcastisch Afca_frank! Als je dat niet doorhebt....

15 oktober 2010 om 15:09

Ik vind het overigens ook geen duidelijke sarcasme. Sarcasme houdt in dat het overduidelijk het tegenovergestelde is van wat je beweert toch?

In dit geval heeft Ajax 5 punten uit de 4 wedstrijden gehaald en daarvan is dus maar 1 overwinning. Het waren ook allemaal erg moeilijke wedstrijden, maar je zou er dus best iets van kunnen zeggen dat het voor Ajax dus moeilijker is om te winnen als Suarez niet scoort. Die conclusie wil ik zelf echter niet trekken, omdat ik het daar niet mee eens ben, maar als iemand anders de zin plaatst dat Ajax afhankelijk is van Suarez en ze winnen 4 x, dan is het overduidelijk sarcasme, bij 5 punten uit 4 wedstrijden (in de eredivisie 4 uit 3) dan vind ik het nou niet erg duidelijk dat het sarcasme is want er zit enigszins toch iets van waarheid in, beetje raar om dus dit als sarcastische opmerking te plaatsen!

15 oktober 2010 om 13:41

uuhm huh?
je zou juist moeten zeggen op basis van deze gegevens dat het andersom is.
nu is suarez nog niet zo scherp met doelpunten enzo maar ajax doet het anders sportief gewoon uitstekend.
maar goed, feit is wel dat ajax erg afhankelijk is van suarez maar op basis van deze gegevens zou je haast anders gaan denken...

15 oktober 2010 om 13:43

Vind je? Kijk nog eens naar de uitslagen van die wedstrijden dan. Ook zou je een vraag kunnen stellen waarom hij niet scoort. Kijk nog eens naar de tegenstanders. Toch een ander niveau dan Willem II, de Graafschap of Vitesse.

ps: ik zou toch zweren dat er net een ontkenning in je zin stond...

Hoe vaak heeft hij al op de paal of lat geschoten?

Hij heeft nog wat pech..met wat meer geluk of scherpte gaat hij ze er weer achter elkaar intrappen..

Als je de kop van deze tekst leest denk je dat hij het helemaal niet meer kan..het volledig verleerd is...

Het zit Suarez de laatste weken niet echt mee maar hij is alsnog erg belangrijk voor ajax.
Ik durf te wedden dat hij van alle doelpunten van ajax dit seizoen er bij 75 een groot aandeel in heeft. En elke tegenstander zet 2 mensen op hem dus dat geeft ajax ruimte. niet zeuren dus..

Hij heeft 3 van zijn 6 doelpunten gemaakt tegen de Graafschap, 1 doelpunt tegen Roda en 2 penalties tegen Willem2. Tegen Feyenoord, Twente, Utrecht, Milan, Kiev uit heeft hij niet gescoord, en tegen dat soort ploegen moet hij het echt laten zien. Hij heeft ook nog maar 2 assists, dat is dus ook niet zoveel.
Hij is dit seizoen zeker niet goed begonnen, lijd ook veel balverlies.

Dit is helemaal gericht om weer een beetje extra druk op Ajax en in dit geval Suarez te leggen, ga zo door mensen van de media!

15 oktober 2010 om 13:58

@di2ego.

Inderdaad, hier zal Luis echt niet wakker van liggen, Suarez is een ijskonijn, hij raakt echt niet onder de indruk van dit soort druk en van fluitconcerten enz.
Daarom is hij een topspeler, ik weet zeker dat als hij in Madrid meedeed dat het voetbal er beter uit zag, want hij heeft geen ontzag voor spelers als Pepe enz.
We hadden ook met Suarez verloren in Madrid, maar wel minder kansloos.

Heeft ook dit seizoen nog gewoon een goed gemiddelde, al lijkt hij het niet fijn te vinden de aandacht te moeten verdelen met zijn partner. En als je de aandacht verdeeld word dan krijg je minder mogelijkheden en kan je er niet zoveel missen als voorheen wanneer alles op je gespeeld word. Daarbij gaat de Jong ook steeds beter spelen. Dus ik denk ook dat hij rond de 20 gaat eindigen, al is het door de penalty's die hij opeist.

@ ben1974
Hoezo is hij niet goed begonnen als hij 1 op 1 loopt.
het maakt niet uit hoe je een doelpunt maakt als je ze maar maakt.
ik ben het wel met je eens dat hij veel onnodig balverlies leidt.

15 oktober 2010 om 14:02

Als je 10 keer scoort in één wedstrijd,en in 9 andere wedsrtrijden 0, dan loop je ook nog steeds 1 op 1, maar je hebt dan nog maar 3 punten binnen gehaald door je goals, dus 1 op 1 zegt mij niets. Hij haalde vorig jaar ook zijn gemiddelde omhoog, omdat hij tegen wat laagvliegers 3 tot 4 doelpunten scoorde, maar dat heeft geen kampioenschap omgeleverd, maar bijv. Ruiz die vorig jaar belangrijke doelpunten maakte en verspreid heeft wel de kampioenschap opgeleverd.

Dit zijn weer van die domme weetjes om te proberen druk uit te oefenen op Suarez.
Niet vergeten dat Suarez de eerste 2 duels misste door schorsing.
Hij loopt nog steeds 1 op 1, en als hij weer op gang komt wordt hij ongetwijfeld topscorer.
Hij blijft de beste speler van de Eredivisie, en zeker de beste Aanvaller, alleen heeft hij momenteel gewoon een beetje pech.

15 oktober 2010 om 14:14

De eerste 2 duels hebben vrij weinig te maken met de laatste 4 wedstrijden.... En dat 1 op 1, Graafschap, Willem II, nogal een twijfelachtig niveau. In laatste 4 wedstrijden dat hij niet scoorde werd alleen maar tegen Feyenoord een positief resultaat gehaald. Dat zijn geen domme weetjes maar feiten. Ongetwijfeld zal hij dit seizoen weer hoog eindigen in de topscorerslijst, maar zal wederom, net zoals vorig seizoen dit doen tegen de mindere teams, en Europees zal hij het verschil ook niet kunnen maken. Maar dat ligt niet alleen aan hem overigens. Hij is helemaal niet zo goed dat hij het allemaal zelf kan buiten de eredivisie.

15 oktober 2010 om 14:20

Wederom tegen kleine teams? hij heeft vorig jaar in totaal 3x gescoord tegen Psv, 2x tegen AZ, 2x tegen FC Utrecht, 6x tegen Roda JC, 1x tegen Feyenoord dat zijn allemaal toch wel goede ploegen.
Ook Europees maakt hij echt wel het verschil tot nu toe, geweldige goal tegen Kiev thuis waardoor Ajax los kwam, Thuis en Uit tegen Paok gescoord waardoor Ajax doorging en tegen Milan na een fantastische actie (panna bij Nesta) een assist op de 1-0.

Hij is wel degelijk van waarde, en hij scoort niet alleen tegen mindere teams zoals jij witl doen geloven.

15 oktober 2010 om 14:21

3 Mega belangrijke en mooie goals in de voorronde Championsleague.... niet echt twijfelachtig niveau lijkt mij. Verschil niet kunnen maken?! zonder die goals geen Cl!!!!!!

En een beetje geluk moet je hebben, tegen twente was hij 2x heel dichtbij een doelpunt en tegen Feyenoord en milan speelde hij ook heel goed

Die goals komen wel weer. Ook Suarez is moe na het WK denk ik. Je merkt dat bij veel spelers die ver zijn gekomen tijdens het WK!

ja heel mooi hoor die statistieken. Maar kijk is wat Suarez heeft voorbereid voor andere spelers dus het maakt niet uit. Doelpunten komen vanzelf wel.

Wat een verschrikkelijk nieuws dit !! Al zes uur niet gescoord.
Zware vormcrisis!

Hij bereid veel voor en werkt ontzettend hard voor het team dus die doelpunten komen wel! Als iemand anders ze maakt voor Ajax is het toch ook goed?!

6 uur zonder goal, maar nog steeds veruit de belangrijkste speler van Ajax.
Het probleem van Ajax is het middenveld. De Zeeuw speelt werkelijk Dramatisch, De Jong weet zich geen raad nu Pantelic weg is. De Jong heeft een aanspeelpunt nodig en met Mounir en Luis in spits weet hij niet goed wanneer hij wel en niet op moet komen. Enoh speelt redelijk, maar laat op beslissende momenten zijn man lopen. Het probleem is echter dat het middenveld zich niet of te laat aanbied bij Vertonghen en Alderweireld. Meestal komt Enoh vrij en dat is niet de man die het spel verlegt. Als de Zeeuw de bal krijgt is hij hem laatste weken 6 van de 10x kwijt en De Jong raakt laatste weken 10 ballen in 1 helft, waarvan 8 ballen slecht. Neemt niet weg dat de Jong nog erg belangrijk is met het defensieve werk dat hij opknapt. Ik vind het op dit moment minder leuk om naar Ajax te kijken omdat er te snel de lange bal naar Luis gespeeld wordt.

heft toch te maken met elhamdoui word nu meer of hem afgespeeld.
Vorig was alles toch iets meer op suarez afgestemd,
Daardoor denk ik dat hij dit jaar ook minder goals gaat maken, maar toch nog zn 20-25 en dat is prima voor iemand die niet centraal in de spits staat

Wat een gezeik, nu staat er weer dat hij te weinig beslissend is, als hij elke wedstrijd als enige de doelpunten maakt voor Ajax word er weer geschreven dat het FC Suarez is. Wat wil de media!?

Weer het bewijs dat Suarez alleen tegen De Graafschap en Willem 2 kan scoren. Utrecht, Milan en Twente zijn niet de minste, en ook Feyenoord blijft een grote tegenstander. En toevallig scoort Suarez tegen hen niet.. Hij heeft geluk dat NAC op het programma staat met alle respect

15 oktober 2010 om 15:38

In de voorondes van de CL scoorde hij ook? En dat niveau lag een stuk hoger, en tegen Twente een paar keer op de paal. Je praat dus gewoon maar wat uit je nek en vorig jaar heeft hij wel bewijzen dat hij over en altijd scoort. Dus ik vraag me echt af waar je argumenten op gebasseerd zijn?

15 oktober 2010 om 17:05

Op de paal is geen scoren. Vorig seizoen scoorde hij er op los ja, maar de eerste de beste tegenstander (juventus, en daarvoor ook al Anderlecht) kon hij geen potten breken. Nee Suarez is een hele slimme speler, die bij de minste tegenstanders er veel scoort zodat de domme supporters kijken naar zijn statistieken en denken: ooh wat een heerlijke speler hij heeft zoveel gescoord. Tegen Graafschap en Willem 2 heeft hij in 2 duels 5 gescoord, zodat jullie nu ondanks zn droogte tegen de betere clubs kunnen zeggen dat hij 1 op 1 loopt. Of dat hij vorig jaar 40x had gescoord ofzo, waaronder 6 tegen Wke, nota bene amateurs.. Of bij het Uruguayaans elftal zo weinig scoort, komt Indonese langs scoort hij opeens 3x..

Maarja met Ajax supporters valt er niet te discussieren over hun Godenzonen, Huntelaar werd ook zo opgehemeld en we weten allebei hoe erg hij is mislukt in de top..

15 oktober 2010 om 21:34

Oh god, 101 wedstrijden voor Ajax 80 doelpunten. Misschien moet je even op zoeken tegen welke tegenstanders. Dit seizoen heeft hij nog niet gescoord tegen de ploegen die jij opnoemt maar dat is dan eens voor de verandering. In plaats van onzin uit te lopen kramen moet je even wat research doen. Want om jou ''argumenten'' te versterken kom je met dingen als domme supporters en met ajax supporters kan je niet discussiëren.

Nee op deze manier inderdaad niet. Huntelaar heeft het voor alsnog niet bewezen bij de topclubs. Prima, de wereld vergaat niet hij heeft nog een aantal jaren te goed in zijn carrière en blijft ie doorgaan met wat hij nu doet speelt ie binnen no-time weer bij een grote club. Soms kunnen spelers niet aarden bij een bepaalde club. Als je bij Real Madrid geen grote naam bent moet je als Huntelaar zijnde elke pot er 3 scoren wil je blijven spelen.
En in Italië mislukken is geen schande. Ik wil niet alles goedpraten maar iemand als Dennis Bergkamp raakte ook geen pepernoot bij Inter, en over zijn tijd bij Arsenal zijn er meer dvds verkocht van zijn 100 mooiste doelpunten dan dat er Harry Potter films zijn gedraaid in de bioscoop.

Oh jeetje elke keer als dit gebeurd gaat hij vanuit elke hoek schieten. Of het nou kan of niet. Dan speelt hij niet over nix. Is heel vervelend. Daar moet hij aan werken want hij geeft pas assists asl hij. Al heefft gescoord. En hij mag soms ook gewisseld worden als het moet. Dan word hij nog wel eens boos. Voor de rest goede voetballer die trouq is aan ajax. En hij kan een stap hoger zeker aan.

Gezien de makkelijke reeka van Ajax, de komende weken, komen die doelpunten zeer zeker!

Suarez blijft een fenomeen (voorlopig in Nederland)!

Oftewel als Suarez niet scoort,dan wint ajax niet.
Dus de stelling Ajax=suarez gaat wel degelijk op.

@ Swongd

weet je zeker ?
feyenoord 3 punten
AC milan 1 punt
FC Twente 1 punt

dat zijn toch niet de minste verdedigers die er zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren