Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

McClaren rekent op Arnautovic en hoopt nog op Paulo Henrique

Laatste update:
/

De aanvalslinie van FC Twente lijkt in de zomer opnieuw een metamorfose te ondergaan. Blaise Nkufo zal vertrekken, terwijl Bryan Ruiz niet meer te behouden lijkt te zijn. Steve McClaren ziet de terugkeer van Marko Arnautovic als de oplossing en heeft ook de komst van Paulo Henrique nog niet opgegeven.

De voormalig aanvaller van SC Heerenveen tekende onlangs een contract bij Palmeiras, maar de transferrechten van de Braziliaan liggen niet in handen bij de club. Daarom wenst Twente de komst van Henrique nog niet op te geven. Bovendien verwacht McClaren dat Arnautovic in de zomer gewoon terug zal keren, meldt Voetbal International. De aanvaller speelt momenteel bij Internazionale, maar deze club wil niet met hem door.

De Oostenrijker, die zelf al liet weten een terugkeer niet te zien zitten, zal in dit geval zijn opvolger moeten opvolgen. Ruiz, die vorig jaar werd aangetrokken als vervanger van Arnautovic, lijkt immers te gaan vertrekken nu Sevilla, Valencia, Villarreal, Everton én Tottenham Hotspur zich hebben gemeld. Ruiz heeft naar eigen zeggen een gelimiteerde transfersom van vijftien miljoen euro in zijn contract staan.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arnoutovic zal wel terug keren maar Henrique moet je uit het hoofd zetten
hij heeft net een week geleden een Contract getekend bij Palmareis en dan opeens toch naar Twente ?
dat mag toch niet in 1 week?

Als ze zich beiden gedragen dan hebben ze wel twee fijne spelers in huis....
Maar ja het is en blijft gokken....

Arnautovic heeft eigenlijk geen keuze. Hij heeft immers met zijn volle verstand een nieuw contract getekend bij FC Twente. Hij heeft het niet waar kunnen maken bij Inter, waardoor er een verbeterd contract voor hem klaar ligt in Enschede. Als je dan op je bek gaat in Milaan, moet je ook op de "blaren" zitten en je opnieuw komen bewijzen in Enschede. En als je dan echt zo goed bent als je zelf denkt, dan komt er vanzelf in no time een andere (top) club.

12 april 2010 om 21:57

Tja ik zou meteen naar Enschede toekomen als ik Marko zou zijn, zeker als er CL wordt gespeeld. Ik snap ook niet dat de man zo moeilijk doet, laat maar zitten als ie niet wil.

12 april 2010 om 22:11

Dat zal Twente nooit doen, het er maar bij laten zitten. Een Arnautovic in vorm is teveel waard, zowel op het veld als op de transfermarkt. En als Twente deze zomer niet mee wil werken aan een transfer voor een te laag bedrag zal hij zich gewoon in Enschede moeten melden voor het nieuwe seizoen.

12 april 2010 om 22:13

Dat snap ik, maar ik reageer als supporter zijnde en ik wil geen spelers in mijn shirt die liever niet voor de club spelen. Dan zie ik liever iemand die 20% minder is maar die vol voor de supporters speelt

12 april 2010 om 22:16

Denk dat Arnautovic' ego hem enorm in de weg zal zitten, dat hij het als een nederlaag ervaart als hij weer 'terug naar af' moet. Maar ik denk ook dat hij op een gegeven moment wel eieren voor zijn geld zal kiezen en zich opnieuw zo snel mogelijk in de picture zal willen spelen om alsnog die droomtransfer te krijgen.

12 april 2010 om 22:20

Denk je niet dat het gevaarlijk is zulke grote ego's die binnenkomen in een hechte groep die "kampioen" is geworden? Ik zou hem lozen, had ook al ook eens geruchten gehoord dat hij na het Kargbo incident niet zo geliefd meer zou zijn bij de donkere jongens van Twente, Mischien maar mooi dat Kufo weg gaat naar Seatlle Sounders dan.

12 april 2010 om 22:26

Ja, zit inderdaad wel een risico in. Hij zal zeker niet door iedereen juichend ontvangen worden als 'de verloren zoon' die weer thuis komt. Maar zoals gezegd denk ik dat hij op een gegeven moment de knop wel om zal draaien en zijn stinkende best gaat doen om zich opnieuw in de kijker van topclubs te spelen.

12 april 2010 om 23:27

de kwestie Kargbo hebben Arnautovic en FC Twente eigenlijk heel snel achter zich gelaten. Arnautovic is geen racist, en kon altijd prima opschieten met de donkere jongens in de selectie van FC Twente. hij had altijd veel respect voor Blaise N'kufo bijvoorbeeld. en nu bij Inter is zijn vaste stapgenoot Mario Balotelli geworden

ik denk dat het allemaal wel goed met hem komt als hij eenmaal weer goed en wel terug in Enschede is. misschien draait zijn wereld nu nog om Internazionale, maar dat zal snel veranderen wanneer hij weer wedstrijden gaat spelen voor FC Twente. gewoon behouden dus. of hij het nou wil of niet. (hard) werken zal hij

13 april 2010 om 00:24

Als hij dat niet doet dan gaat hij ten onder door zn eigen te hoge verwachtingspatroon.
Het beste voor hem is inderdaad terug naar Twente en laten zien dat hij het nog in zich heeft.
Als hij slim is doet hij niet moeilijk en speelt hij gewoon zn wedstrijden en gezien dat Twente nu goed op weg is om kampioen te worden speelt het automatisch CL volgend seizoen.
Is natuurlijk ook weer aantrekkelijk voor hem om zich in de picture te spelen bij andere clubs.
Ik denk dat hij ook wel het een en ander bijgeleerd heeft bij Inter nadat hij samengespeeld heeft met Quaresma bijv en Balotelli.
Als hij zn moeilijke kanten weer laat zien dan heb je de kans dat het zon gevalletje word als Vonlanthern was bij Psv.

13 april 2010 om 02:13

als marko terug komt en zijn best doet zou die met winterstop al weer weg kunnen wie weet.
het is en blijft een top voetballer.
en ik zie hem dan ook graag weer bij twente voetballen.

13 april 2010 om 08:29

@fries

Op zich heb je gelijk Fries. Arnautovic is een jongen die qua persoonlijkheid toch wel buiten de groep valt (steralures)

Anderzijds is het een geweldige voetballer die Twente goed kan gebruiken.
Laten we het maar proberen onder het motto: niet geschoten is altijd mis

12 april 2010 om 22:10

Ben het met je eens, erg arrogant van Arnautovic dat hij denk dat hij te goed is voor Twente. Waar wil hij dan heen? Barcelona?

12 april 2010 om 22:19

Mja hij zal hier wel blijven inderdaad, hij moet gewoon zijn zaakwaarnemer dumpen, dan kan hij zijn kop vrijmaken.

Weer goede aanval: Links: Paulo Henrique midden: De Jong rechts: Arnautovic. Weer de beste aanval van Nederland.

12 april 2010 om 21:58

Paolo is niet goed genoeg voor Twente, ja tegen RKC de pannen van het dak de week erna tegen Groningen/utrecht zie je hem geen bal raken. Vind ik absoluut niet de beste aanval van Nederland.

13 april 2010 om 15:21

Zou dan ook een wereldspeler van het ''messi-formaat'' zijn geweest als hij bij SC Heerenveen 3 wedstrijden achter elkaar het verschil kan maken, zeker als je kijkt naar zijn medespelers die dit seizoen de bal niet in eens in de voeten kan schieten!

Nee hoor, Henrique is een prima speler en wil hem wel eens bij FC Twente aan de slag zien!

Ben al vrij zenuwachtig voor vanavond: zou FC Twente het dan ook echt gaan redden??

12 april 2010 om 22:00

Hmm je vergeet Javadov nog, nog niks van gezien maar word ook klaargestoomd voor volgend seizoen. Rendla komt eraan dat is HET talent uit de jeugdopleiding. En wie zegt dat ze Stoch niet opnieuw kunnen huren? Of Ruiz nog een jaar kunnen houden als de clubs niet genoeg bieden?
Goed voor elkaar daar.

12 april 2010 om 22:05

Die Rendla moet ik nog zien hoor, hij is inderdaad het talent, maar ook het talent dat al 2,5 jaar lang geblesseerd is.
Ze waren zo lyrisch over hem toen zo hem aantrokken, maar hij heeft nog geen voorbereiding normaal meegemaakt. Ik hoop dat hij er staat volgens seizoen maar ik zou het al een prestatie vinden als hij een jaar lang van een ernstige blessure gevrijwaard blijft!

12 april 2010 om 22:46

Heb grote verwachtingen van Javadov. Wat ik van hem zag in de wedstrijden tegen Twente was indrukwekkend. Sterk, snel, technisch. Hoop dat hij de verrassing van het komende seizoen kan worden.

12 april 2010 om 22:12

Twente de beste aanval van Nederland? Denk het toch niet.. Denk toch echt dat het Ajax is, kijk maar naar het gescoorde aantal doelpunten. Twente 59, Ajax 96..

12 april 2010 om 22:22

ooeoeoewaaaaah, gaap. Wat?

Gelukkig heeft Twente een aanval die op beslissende momenten scoort, en niet pronkt met 7 goals tegen jawel VVV Venlo.

Momenteel is de aanval van Ajax inderdaad het beste, maar Twente doet er niet veel voor onder. Zeker de eerste helft van het seizoen ging het voorin prima, toen deed Stoch ook nog goed mee.

Mocht Ajax deze zomer Pantelic én Suarez verliezen dan moet ik het nog zien. Weet PSV dan ook geen potten te breken op de transfermarkt, dan denk ik dat Twente qua aanval behoorlijk binnen is, en de beste van Nederland heeft.

13 april 2010 om 07:40

El hamdoui. Lens. dembele is ook niet mis.

13 april 2010 om 07:52

El hamdaoui ligt in mijnn ogen niet goed in de groep
Lens en dembele kom ik persoonlijk halen vanuit alkmaar om te brengen naar amsterdam ide zie ik zeker wel zitten!!
Probleem met dembele is beetje het rendement verhaal!
OM te zien is het een genot!
Maar als jah kassasucces valt ie toc behoorlijk tegen hoor qua goals en assist!
Maar goed we zullen zien wat ajax doet!!

13 april 2010 om 12:11

Kans is inderdaad aanwezig dat Ajax Suarez en Pantelic verliest.
Maar Twente verliest Stoch (terug naar Chelsea), N''kufo (naar Amerika) en Ruiz (lijkt niet te behouden)

Wat heeft Twente dan nog over om het alsnog de beste aanval van Twente te laten zijn?
Alleen de Jong die er net een paar wedstrijden in het eerste van Twente op heeft zitten en daarin ook niet super overtuigd ofzo.

Twente gaat de grote verliezer van de winterstop worden, dan kan zelfs Munsterman niet tegenhouden.

12 april 2010 om 22:34

Daarmee ga je niet veel goals maken in de Cl...

Paulo Henrique lijkt me echt een aanvaller voor Twente. Zou wel mooi voor hem zijn als die voor Twente mag uitkomen. Verder denk ik dat Arnautovic niet echt veel zin heeft in nog een seizoen bij Twente en een ontevreden speler in je selectie is helemaal vervelend.

12 april 2010 om 23:13

Paulo Henrique is in potentie ook een waardevolle aanvaller voor Twente, Heerenveen, AZ, Ajax etc. Echter zijn mentaliteit is zijn grootste probleem. Heerenveen heeft hem heel lang de voordeel van de twijfel gegeven maar helaas heeft hij zijn kansen niet gepakt.
Ik ben bang dat het exit is met de carriere van Paulo, zonde want er lag een grote toekomst voor hem in het verschiet. Naar mijn mening moet Twente het risico niet nemen, hij kost een hoop salaris en de kans dat het niet gaat lukken is zeer groot.

Tjah als het aan mij ligt is het exit Arnautovic!!!
Die gozer denkt dat ie de man is maar nu hij toch niet zo hot is als dat hij zelf denkt mag ie Blij zijn dat twente hem terugwilt en wat doet ie dan...?
Nog zeuren ook...
En Henrique lijkt me een lastig verhaal aangezien dat contract ondertekend is bij die braziliaanse club(palmeiras) en hij zich blijkbaar niet lekker voelt in nederland...
Vraag me toch af waarom zuid amerikanen bij psv vaak WEL lekker in hun fel voelen en bij andere toch wat minder(niet allemaal)
maar waar naar het mij omgaat is het volgende.....
ZOU Roy Beerens niet wat kunnen zijn voor twente..?
Jonge aanvaller spreekt nederlands, is een van de weinige lichtpuntjes van Heerenveen!
Hij is nu aan het wegkwijnen in Heerenveen en ik weet zeker bij een club als twente waar hij dus de opvolger kan worden van ruiz of iets in die richting(ruiz kan als perez volgend jaar weg is ook op 10 en dan beerens op rechtsvoor) zeker beter uit de voeten dan in heerenveen.
Wat denken jullie er over

12 april 2010 om 22:10

Ik denk dat een transfer van een betere Heerenveen speler naar Twente onbespreekbaar moet zijn, Wij hebben een kutjaar jullie een top top top jaar maar volgend jaar hoop ik dat wij gewoon weer bij de eerste 7 staan. en is het nog maar de vraag of Twente adequate vervangers kan halen.

12 april 2010 om 22:18

Zo snel loopt dat niet. De betere spelers van Heerenveen zullen niet naar Twente gaan. Beerens heeft ook al aangegeven dat hij niet voor Twente wil uitkomen

Edit
Ik had een lijstje van een tijdje geleden in mijn hoofd, dit was er 1 van alleen Nederlandse spelers. Dus Brama 7 ton geloof ik niet helemaal.

Dan nog geloof ik niet dat Twente de betere spelers van Heerenveen al kan aantrekken.

12 april 2010 om 22:29

Allemaal leuk en aardig dat beerens nu 5.5 ton verdient maar uit eindelijk wilt een speler spelen om de prijzen en dat zie ik voorlopig niet gebeuren bij Heerenveen.
Wat ook mee speelt denk ik is dat Iedereen geldt moet inleveren in de voetbalwereld en als Beerens dat niet wilt moet ie lekker blijven bij heerenveen toch.
Ik zie het daar voorlopig even niet goed komen OOK al heb ik Ron jans zeer hoog zitten hoor.!!!

12 april 2010 om 22:34

Kufo perez en ruiz meer dan 1 miljoen, en brama 7 ton.
de rest weet ik niet

12 april 2010 om 22:34

Bij Twente zijn er sowieso een paar spelers die meer verdienen dan Beerens hoor. Als Beerens CL kan spelen en 2x zoveel zal gaan verdienen denkt ie niet lang na en tekent ie bij Twente. Hij ziet AZ namelijk ook nog steeds als stap vooruit...

Als die jongen moeilijk blijft doen, verkopen. Het is op een gegeven moment ook graag of niet. Het feit dat Inter nu op z'n CV staat, zal hem misschien nog aan een goede club kunnen helpen. Maar het kan ook einde carriere betekenen. De last die hij met zich meedraagt en met zich meeneemt naar andere clubs.. Ik ben benieuwd hoe hij daar mee omgaat.

als paulo henrique niet goed genoeg is voor heerenveen dan al helamaal niet voor twente. vind hem een slechte aanvaller niet goed genoeg voor de subtop en de top van nederland

12 april 2010 om 22:12

lekker onder de gordel, had een reactie van mij kunnen zijn.

12 april 2010 om 22:22

Als paulo henrique niet goed genoeg is voor heerenveen dan al helemaal niet voor twente?

ben ik niet mee eens elk team is anders. als paulo slecht speelt bij heerenveen dan ook gelijk bij twente?

13 april 2010 om 20:30

Als hij goed genoeg is voor Palmeiras is hij dus zeker goed genoeg voor Heerenveen en Twente.

Ik had het toen bekend werd dat Paulo Henrique wegging bij H'veen al gezegd dat Twente een mooie club voor hem zou zijn. Dit bewijst mijn gelijk. Net als Tiendalli lijkt mij het wel een speler die bij Twente wél kan laten zien wat hij kan.
Arnautovic vind ik een lastiger verhaal. Eigenlijk zou Twente hem weg moeten doen, maar wie wilt hem hebben?

@ Pinopi, Ik begrijp niet hoe je kunt zeggen dat Twente de beste aanval dan zou hebben.
De Jong, ik heb niks van deze jongen gezien, alleen die wedstrijd tegen feyenoord en na mijn zeggen was die gewoon uitermate slecht.
Arnautovic vind ik ook een keuze.., deze jongen kan goed voetballen tegen clubs uit de subtop van de eredivisie.
En twente is een topclub in vorming ,die waarschijnlijk in de CL moet spelen tegen een club bijvoorbeeld als inter, hier kwam arnautovic niet uit de voeten dus het zou geen speler zijn voor een topclub(twente).
En Henrique die gaat heus niet naar twente.
Maar we zullen volgend seizoen gaan zien wie en hoe Mc Claren met Twente het gaat brengen als die niet vertrekt naar een andere Club.

12 april 2010 om 22:20

Ik las op het Twenteforum dat Henrique wel degelijk in gesprek is met FC Twente. Munsterman heeft dat zelfs bevestigd, wat hij normaal gesproken nooit doet. Zal er toch wel een mogelijkheid zijn dat ze hem alsnog binnen kunnen halen. Schijnt een jongen met wat problematisch gedrag te zijn, onvoldoende professionele instelling. Maar Twente slaagde er wel vaker in volwassen professionals te maken van dat soort jongens.

12 april 2010 om 22:35

Twente kan Paolo gewoon huren van dat investeringsbureau. Dus het kan zomaar zijn dat Paolo komend seizoen bij jullie speelt.

Die Arnautovic is echt goed. Zou een waardig opvolger van Ruiz zijn. Wellis waar een ander type speler maar wel iemand die in de buurt van de klasse van Ruiz komt. Zie in hem alleen meer een centrumspits dan een rechteraanvaller.

Mocht Twente Ruiz en Stoch behouden en Arnautovic in de spits zetten kunnen ze volgend jaar menig ploeg verrassen.

12 april 2010 om 22:23

als Arnautovic Echt goed was zou die vaak in de basis staan bij inter milaan.

ik denk Arnautovic keer terug bij twente oefen een jaartje of 2 en kijk wat je verder brengt

12 april 2010 om 22:29

Je vergelijkt ook twee ongelooflijk verschillende niveaus he? Ruiz zou ook geen basisspeler zijn bij Inter maar hij is toch ook erg goed voor Twente? En dat was Arnautovic een jaar geleden ook. Bij Inter heb je de fenomenale Milito en de iets mindere Eto'o voor je dat is best pittig.

12 april 2010 om 23:18

Ik zie eerder Ruiz bij Inter in de basis dan Arnautovic als ik er dan toch één zou moeten kiezen. Op dit moment zijn ze inderdaad beiden nog niet ver genoeg, maar Ruiz is meer een pure voetballer met veel inzicht, terwijl Arnautovic het vooral van zijn explosiviteit en techniek moet hebben.

Ik zie Arnautovic wel terugkomen aangezien Munsterman hem nooit laat gaan voor een fooi, het moet niet vergeten worden dat hij uit de opleiding komt. Bovendien denk ik dat Twente wel slim genoeg is om daarop in te praten, bovendien als ze kampioen worden wordt het misschien voor hem ook wel aantrekkelijk. In principe kan Twente hem gewoon behouden en het is dan aan hem of hij zijn hele toekomstige carriere verkloot door irritant gedrag te vertonen of zich gewoon vol te geven om zich vervolgens alsnog in de kijken te spelen, want hij heeft het zeker in zich om een transfer als Elia af te dwingen.

Arnoutovic zou ik eigenlijk onder een voorwaarde terug willen zien bij Twente: als Mcclaren blijft. Hij kan hem misschien nog op het juiste pad terug brengen. Verbeek bijvoorbeeld zie ik dat niet doen.

12 april 2010 om 22:27

Mcclaren blijft in ieder geval nog één seizoen. En als Arnautovic terug komt, zal die ook binnen maximaal één jaar wel weer verdwenen zijn.

12 april 2010 om 22:34

Precies. Mc moet gewoon nog lekker een jaartje blijven. Hij weet wel raad met dit soort ventjes. Ik heb persoonlijk nooit veel sympathie gehad voor Marko, maar voor de eredivisie en voor twente is het een aanwinst, mits in vorm, dus daar zul je mij niet over horen klagen

Zou een mooie versterking zijn voor Twente en de Eredvisie..

Wel grappig hoe mensen tegenwoordig zijn. Een speler van 20/21 afschrijven omdat hij niet aan spelen komt bij een van de grootste clubs in Europa dus het nooit waar zal maken. Michel Bastos, anyone ? Dit is nog een hele jonge speler met erg veel potentie. Techniek en fysiek. Beetje rot mentaliteit waar je aan kan werken.

In de winterstop kwam er nieuws in de Turkse media dat Fener het heeft gemunt op Arnautovic. Vorige week kwam dit weer in de media. Trainer Daum wil Arnautovic naar Istanbul halen omdat hij graag een fysiek sterke team wil opbouwen en Arnautovic hier aan voldoet en ook nog jong is. Als Twente hem wilt verkopen is dit een mogelijkheid.

12 april 2010 om 22:34

Wel mooi dat jij als bijna elke Feyenoord hater(en ik ben nog wel een ajacied) Steeds begint over michel bastos. DIe speler kwame r bij feyenoord niet helemaal uit, kan gebeuren maar wilt niet zeggen dat andere spelers van 20/21 WEL opeens goed worden.
laat ik zo zeggen, hoeveel spelers zijn er mislukt en hoeveel michel bastosjes lopen er wel rond.
Wij hebben bij ajax er nu ook 2 lopen (sulejmani en aissatti) waar ik het nog wel in zie zitten Mits zij de juiste begeleiding krijgen.
Dat is bij arnautovic ook het geval alleen moet hij wel Willen.
Reis wilde ook inet geholpen worden terwijl ik denk als er iemand is in de NL competitie die je kan helpen nadat je geknakt bent dan is Fred Rutten de juiste man voor je.
Kijk maar naar wat ie bij twente deed en recentelijk met salcico,lazovic en toch ook wel Engelaar. Ik hoop in ieder geval dat arnautovic, sulejmani en nog veel meer talenten van die leeftijd erkennen dat ze hulp nodig hebben om hun gewenste niveau te halen want dat ze kunnen voetballen dat weten we allemaal!!!!!

12 april 2010 om 22:43

Jongen effe serieus, wat Klets je nou ? How the f*ck trek jij een conclusie dat ik een Feyenoord hater ben ? Ik ben hier al jaren op VZ en ik nooit commentaar gegeven op Feyenoord of een Feyenoord speler. Serieus, denk is effe na voordat je iets post.

Bastos was gewoon de beste voorbeeld. Hij werd al op een vroeg leeftijd afgeschreven bij Feyenoord maar is nu beter dan welk speler ook uit de Eredivisie. Dat was mijn punt, capisch ?

12 april 2010 om 22:50

Ik snap dat je vanuit je eeuhw turkse invloeden nogal erg gefocked reageer maar blijf even gefocused wil je
Ik bedoelde niet DAT je een feyenoord hater bent maar je reageerde nu WEL net zoals eentje.
Laat ik zo zeggen noem nog 5 voorbeelden behalve michel Bastos en daar heb je het antwoord.
En tuurlijk komen mensen nu met Van persie maar dat is een Heel ander geval aangezien Iedereen kon zien dat ie goed ko voetballen maar hij was door de ontstane situatie niet meer te houden.
Bastos is gewoon een laatbloeier net zoals stam was bijvoorbeeld.!!
Dus volgende keer a.ub. niet meer zo stoer uit de hoek komen gewoon normaal blijven, als het je niet zint wat ik zei kan je desnoods om verheldering vragen

Succes trouwens nog in de liga

12 april 2010 om 22:59

Eigenlijk hoor ik hier niet eens op in te gaan, maar toch, een quote van wat je zei ;

"wel mooi dat jij als bijna elke Feyenoord hater(en ik ben nog wel een ajacied) Steeds begint over michel bastos. "

Hier zeg je duidelijk dat ik net als bijna elke Feyenoord hater steeds over Michel Bastos begin. Hier zeg je duidelijk dat ik een Feyenoord hater ben. Hoe erg je het ook wil draaien en een andere betekenis wil geven, je wijst hier er duidelijk op dat ik een Feyenoord hater ben.

Ten 2e,

Je zegt "steeds" Dit is wel de eerste keer dat ik Bastos als voorbeeld neem. Nog een fout van je.

Ten 3e,

Ik hoef niet om verheldering te vragen bij iemand die uit 1 zin kan opmaken dat ik een Feyenoord hater ben. Tenzij je helderziend ben.

Ten 4e,

On topic please.

12 april 2010 om 23:12

Ok ik snap je ding
maar het ging mij er om dat Veel mensen die blijkbaar feyenoord geen warm hart toe dragen steeds beginnen over bastos dit bastos dat.
Niet alleen jij maar OOK de commentators en daar wordt ik beetje moe van.
maar goed we sluiten dit topic
En zullen zien wat de toekomst brengt

ik snap die hele arnautovic niet hij heeftb gewoon niks in te brengen in deze kwestie

Hij moet zijn ego aan de kant zetten en opnieuw zijn klasse laten zien, er zal niemand in NL kunnen beweren dat hij niet in staat is om dit te doen. Anders wordt het zo'n Quaresma geval, geweldige voetballer met ontzettend veel potentie die bij grote clubs op de loonlijst heeft gestaan.. en dat is het eigenlijk wel, af en toe eens een wedstrijdje spelen maar meer ook niet.

12 april 2010 om 23:04

Bij Quaresma is het anders denk ik. Quaresma was bij Porto een wereldvoetballer. Echt van top kwaliteit. Zie wedstrijd tegen Chelsea/arsenal/liverpool. Na een mislukt avontuur bij Barcelona ging hij een stap lager naar Porto, terwijl Arnautovic gewoon niet meer terug wil naar Twente. Probleem bij Quaresma is dat hij bij Porto de echte vedette was en al het aandacht trok, bij Inter speelt hij alleen maar met vedettes en is hij gewoon niet speciaal. Arnautovic is een ander verhaal, die denkt dat hij te goed is voor Twente.

Op het moment dat Ruiz beseft dat hij nog niet is uitgeleerd bij Twente, en dat Arnautovic inziet dat hij via een goed jaar bij Twente alsnog de stap naar een andere club kan maken, is Twente wederom titelkandidaat. Douglas heeft al uitgesproken dat hij nog niet klaar is bij Twente, dus als ze iedereen binnenboord kunnen houden (ook Stoch en Rajkovic) dan ziet er rooskleurig uit voor Twente.

Stoch - Arnautovic - Ruiz
Janssen
Tiote - - Brama

Dodelijke aanval, maar met name het middenveld ziet er, zonder de wisselvallige Perez, oerdegelijk uit.

12 april 2010 om 22:54

Ik heb lang gedacht dat Ruiz nog wel een jaartje bij Twente zou blijven als Twente CL haalt. Maar ik begin zo langzamerhand te geloven dat het bericht over die gelimiteerde transfersom van 15 mln. klopt en dan is er waarschijnlijk wel een club die dat kan en wil betalen. Zou erg jammer zijn als hij vertrekt, vind het een genot om hem te zien spelen. Maar ja, 10 mln. winst in één jaar, da's erg veel geld.

12 april 2010 om 23:10

Als de clausule werkelijk bestaat kan Twente een toereikend bod niet afwijzen. Het gaat echter om Ruiz zelf, als hij zelf het idee heeft dat hij nog niet uitgeleerd is onder Mc Claren en ook nog eens in de Champions League komt te voetballen bestaat er best een kans dat hij blijft.

But maybe it's wishful thinking..

13 april 2010 om 00:45

Ik denk nog steeds dat hij blijft.. En zo niet, dan maar weg voor 20 mln.. Minimale transfersom is 15 mln schijnt het, maar als er werkelijk 5 topclubs geinteresseerd zijn, dan zie ik Joop er nog wel wat meer uit halen....

Gaat hij, dan Arnautovic terug en dan Sulejmani en Aissati voor een miljoen of 5 (samen) ophalen bij Ajax en je hebt je selectie weer meer compleet!

13 april 2010 om 10:32

@moustro

volgens mij werkt dat niet zo.
Als 5 clubs 15 mln willen neertellen (en dat zou de gelimiteerde transfersom zijn), dan ligt de bal bij Ruiz en kan hij de club uitkiezen die hem persoonlijk het beste contract/randvoorwaarden kan voorschotelen

Kijk Twente moet dit regelen zoals je zelf nodig achtte, het is ook gewoon een hele goede speler, en daar doe je wel wat extra moeite voor. Echter bij mij kon hij mooi oprotten, ik ben Ajacied en als als je niet voor mijn club wilt spelen omdat je jezelf te goed vind hoef je ook niet terug te komen vind ik. Hij moest en zou weg, zelfs met blessure, en al snel was het kansloos maar direct volhouden dat je klaar bent met Twente etc. en dan uiteindelijk omdat hij gewoon niet anders kan zou ik hem weer moeten supporten? Sorry Twente supporters maar hoe meer ik erover denk hoe belachelijker ik het vind dat ik toch al vele zie zeggen dat ze hem toch wel zien terugkeren, waar zijn de principes tegenwoordig...

13 april 2010 om 00:47

Principes reiken vaak tot het punt waar het de portemonee raakt he... Een speler die het ene seizoen 15 mln waard is, dan maar laten gaan voor 5 is gewoon kapitaalvernieitiging, zeker als je weet dat de potentie er in zit!

Ik reken niet op Mcclaren. Sporting had toch interesse? Je moet kappen op je hoogtepunt. Titel pakken en wegwezen.

13 april 2010 om 00:49

Ik zie Mcclaren nog niet zo snel naar een land buiten Nederland of Engeland vertrekken... Er schijnen wat clubs interesse te hebben waarvan de naam niet bekend gemaakt wordt (of mag worden).. Het zou mij niet verbazen als Steve Mcclaren de nieuwe trainer van Liverpool wordt...

Maar zie natuurlijk liever dat hij in Enschede blijft!

Tja als je het met deze spelers aan de praat krijgt, dan heeft twente relatief goedkoop toch weer een leuk elftal bij elkaar. Met Henrique en Arnautovice neem je wel een een enorm risico imho.

Michaylov
Stam
Wisgerhof
Douglas
Tiendalli
Brama
Ruiz/Aankoop
Tiote
Arnautovich
de Jong
P Henrique

Ruiz gaat zeker weg en dat al na één seizoen, dat geeft nog maar eens aan dat de Eredivisie kwetsbaarder is dan ooit tevoren. Twente houdt welgeteld 8 miljoen euro over aan de transfer van Ruiz en met Paolo Henrique kun je de CL niet in. Arnautovic heeft het hoofdstuk Twente naar eigen zeggen afgesloten, Stoch gaat terug naar Chelsea of naar een andere club en Douglas zal waarschijnlijk ook nog vertrekken, dus lijkt een nieuwe deceptie van een provincieclub op het kampioenenbal in de maak.

Intussen blijven Lukaku, Defour, Carcela, Boussoufa en waarschijnlijk ook Biglia gewoon bij hun Belgische werkgevers. Daar tegenover: Suárez gaat Ajax nagenoeg zeker verlaten, Dzsudzsák vertrekt omdat PSV geen CL haalt en ook Afellay wil naar een club die CL speelt, om maar even aan te geven hoe de verhoudingen liggen. Ik denk dat we langzamerhand zelfs België voor ons moeten dulden. Waarvan akte in de Europa League: just face it.

12 april 2010 om 23:34

Ik zie Ruiz, Douglas en Stoch inderdaad weggaan en ik vrees dat er een franse topploeg komt die Tioté wil hebben. (In de winterstop was er al belangstelling) Tel daarbij het weggaan van Nkufo, wat uiteraard ook een echte aderlating is.

Toch zie ik het allemaal niet zo negatief!
De opvolger van Douglas is Rajkovic, wat ik een goede verdediger vind. Ik ben er heilig van overtuigd dat Vennegoor of Hesselink aangetrokken gaat worden om Nkufo te vervangen. De zaak Arnautovic wordt opgeblazen en zal uiteindelijk met een sisser aflopen, zodat hij lekker Ruiz kan aflossen. Stoch is in mijn ogen niet moeilijk vervangbaar. Spelers die er buiten dat feit aankomen zijn De Jong, Akram, Osei (mits ze hem kopen/verder huren), Javadov en de eeuwige belofte Rendla. Het geld van de verkoop zal deels opnieuw geïnvesteerd kunnen worden, ik verwacht dat Twente nog een grote (huur)transfer gaat afronden.

Waarom je het trouwens een nieuwe deceptie van een specifiek een provincieclub noemt ontgaat me. Zitten alle clubs niet in hetzelfde schuitje? Als Ajax bv Suarez en van der Wiel verkoopt en PSV Dzudszak en Affelay kwijtraakt hebben ze ook een groot probleem in de CL toch?

12 april 2010 om 23:51

Ik doelde meer op het recente verleden, met Heerenveen, Willem II en AZ. Deze clubs haalde CL en gingen troosteloos ten onder. Nu Twente kampioen dreigt te worden en spelers zullen vertrekken, is het heel lastig om met een nieuw team overeind te blijven tegen Barcelona, Lyon en Porto bijvoorbeeld. Topclubs als Ajax en PSV kunnen dat veel beter opvangen dan clubs die het met de helft moeten doen.

Volgens mij heeft arnautovic nog nooit zelf gezegt dat hij niet naar Twente terug wil. En alleen de geld ruikende zakenwaarnemer rob groener. Dus wie weet komt arnautovic gewoon terug naar Twente zonder gezeur.

Mooie spelers, waardeloze mentaliteit. En dat geldt voor zowel Paulo Henrique als Arnautovic. Dat zijn toch geen teamspelers? De één leeft niet als een prof, de ander speelt alleen voor FC Arnautovic zelf. Is dus een grote gok om op deze spelers in te zetten. Wanneer het goed uitpakt en je ze in het gareel laat lopen ok, maar die kans schat ik niet heel hoog in.

12 april 2010 om 23:22

Ach, ze hebben het met Arnautovic al eerder geflikt, dus ik zou niet weten waarom het niet nog een keer zou lukken. Als hij geen andere keuze heeft gaat hij vanzelf wel inzien dat hij het nog maar een keer moet laten zien bij FC Twente.

Als Twente kampioen word zie ik Arnautovic wel terug keren met volle moed!
Paulo zie ik echter niet als versterking,
zie meer in beerens/dost
Nederlandse spelers!
Twente speelt met veel spelers uit het buitenland,
en zou net als elk ander team in NL met zoveel mogelijk spelers uit NL moeten spelen

12 april 2010 om 23:42

waarom zouden ze net als elk ander team(welk team dan) met zoveel mogelijk nederlandse spelers moeten spelen..?
Dat maakt toch niks uit wat voor nationaliteit ze hebben in deze multi culturele gemeenschap

Maar ik snap je ding wel ik hoop dat ze beerens halen want die kwijt weg hoor in heerenveen.
En dost gaat nite naar twente denk ik, want die stap ligt wat te gevoelig maar wie weet zou op zich voor hem Uitstekend zijn en weet zeker dat ie het goed doet.
Maar dan loopt ie de ontwikkeling van luuk de jong in de weg en dat moet je ook nite hebben.
blij dat ik geen munsterman ben
Paulo is een benadigd talent alleen het is net als falkenburg........
Je speelt niet meer in de junioren dus hij moet even bikkelen maar denk dat het een gevalletje reis is

12 april 2010 om 23:48

De naam van Dost lees en hoor ik vaker de laatste tijd. Het lijkt me niet echt een goede stap voor hem om naar Twente te gaan. Daar loopt immers al een jonge, goede, Nederlandse spits rond. Van het weekend joeg hij nog een bal de kruising in.....

13 april 2010 om 00:54

Sterker nog.. Ik denk dat FC Twente het liefst met alleen Tukkers zou spelen... Maar zo werkt het nou eenmaal niet.. Wil je presteren, dan moet je buiten de landsgrenzen gaan zoeken.. Dost zie ik nog niet in de Champions League, maar denk wel dat het een leuke speler zou zijn voor de eredivisie (voor Twente dan he)...

Maar ik denk dat het heel erg gaat meevallen met de spelers die weg gaan bij Twente volgend jaar... Zeker als Mcclaren blijft!!

En blijft Mcclaren niet, dan maar hopen dat Bayern Munchen drie prijzen pakt.. Dan kunnen Louis en Truus mooi terug naar Nederland, halen we Sulejmani en Aissati op bij Ajax en dan kunnen we er mooit weer tegenaan volgend jaar.. Alleen voor Douglas dan nog een goede vervanger zoeken....

13 april 2010 om 00:59

eeuhw ik zag ruiz ook niet 2e topscoorder worden van de nederlandse ere divisie en veel wedstrijden van twente beslissen
je weet het never bij voetbal maar we zullen zien!!
Mcclaren blijft wel, het portugese voetbal staat hem niet echt aan Plus als ie kampioen wordt, dat ie wel wordt gaat ie eindelijk CL spelen waarom niet!!!
En hahaah van gaaal ana twente je bent gek
die gozer wilt een topland en laat nou net een topland na het Wk gaan sneuvelen
Er is heus wel een land die zijn coach na slechte resultaten weg doen!!
Sulejmani en aissatti kunnen ze niet betalen neem ik aan en anders wordt het salaris gedoe te veel!!
Douglas gaat niet weg aangezien hij een nederlandse tjick heeft en voor het nederlanders schap gaat.
Plus hij kan nog wel wat leren hoor hier, ik ben wel onder indruk van em!!
nog een jaartje of anderhalf hier zal hem goed doen!!!

13 april 2010 om 09:14

Ach zeg nooit nooit... Toen bekend werd dat Munsterman Mcclaren had gebeld, werd ook door iedereen gezegd dat Mcclaren nooit naar Twente zou komen.. En van Gaal.. Tsja.. In mijn ogen een geweldige trainer, maar geen bondscoach.. Je ziet het aan de moeilijke start die hij eigenlijk altijd heeft,,, Hij heeft tijd nodig met een selectie.. Als bondscoach heeft-ie gewoon te weinig tijd denk ik.... Maar we zullen zien..

Sulejmanin en Aissaiti zitten bij Ajax op de tribune.. Volgens mij spelen ze niet eens in het tweede... Neem daarbij mee dat Ajax de salarislasten met 10% wil verlagen en dat ze verder eigenlijk ook op zwart zaad zitten, dan zijn ze eigenlijk niet in positie om een bod van 3 mln te weigeren voor beide spelers samen.. Afschrijven en doorgaan wordt het dan voor ze.. Als Twente CL gaat spelen, zal het salaris niet direct het probleem zijn. Inleveren zal wel moeten, maar ik denk dat ze liever voetballen voor 6 ton, dan op de tribune zitten voor 9 ton...

13 april 2010 om 08:44

Beerens gaat niet naar Twente, hij heeft geen interesse. Enige mogelijke stappen binnen Nederland zijn voor hem PSV en Ajax, mogelijk AZ. Heeft hij aangegeven in interview met Friesch Dagblad.

13 april 2010 om 09:11

Als Twente kampioen wordt kunnen zaken best veranderen. In tegenstelling tot AZ zit Twente in de lift. Als Beerens de kans krijgt om CL voetbal te spelen en een prachtsalaris op te strijken zal hij het echt niet laten hoor.

K zou zeggen ga scouten..arnautovic die heeft er blijkbaar geen zin om terug te gaan naar twente en paulo henrique is niet goed genoeg voor de traditionele top 3+ twente/az..

Ik vind dat Arnautovic wel een nieuwe kans moet krijgen bij Twente, er zijn niet voor niets gesprekken gevoerd en een nieuw contract getekend.

Ik denk dat deze jongen inderdaad overschat is, maar toch wel degelijk veel kwaliteit in huis heeft. Hij neemt een stukje Inter ervaring toch mee terug. Daarbij komt natuurlijk wel dat hij zijn houding moet gaan verbeteren.

Een veel grotere storende factor in dit verhaal is zijn zaakwaarnemer. Ik heb het gevoel dat hij achter veel verhalen van deze speler zit, simpelweg omdat hij geld wilt verdienen. Marko heeft rust nodig een een trainer die hem weer met beide beentjes terug brengt op aarde....

Met betrekking tot Ruiz denk ik toch dat hij nog wel een jaar blijft. Mocht Twente kampioen worden, spelen ze 6 wedstrijden Champions League. Clubs als Tottenham en Sevilla op dit moment niet(?) Ik denk dat Twente er goed aan doet zijn contract te verlengen waarbij hij meer gaat verdienen, en de afkoopclausule te veranderen. Ruiz moet niet te snel voor het grote geld gaan, anders flopt hij net als Marko.

Arnautovic moet gewoon inzien dat een terugkeer bij Twente het beste is voor hem.
Hij speelde 1 goed seizoen en kon naar Inter,ruiz vertrekt na 1 goed seizoen naar een topclub...dus als hij in zichzelf gelooft gaat hij terug naar Twente voor 1 seizoen om daarna 'weer' verkocht te worden...

13 april 2010 om 02:26

Dank je jij snapt hem!!!
Ik hoop hte ook voor hem, ik snap zoiezo niet wat ie tegen twente heeft!
Wat veel spelers hebben eigenlijk hoor!
Zelfde als met dat als ze gewisseld worden dat ze boos zijn........
maar goed even ontopic hij moet terug, kan mooi rechtsvoor eventueel of in de spits(denk rechtsvoor zie de jong niet in de spits) en vlamt als nooit te voren!!
misschien nog wat tips en trucs van sneijder balotelli en eto'o geleerd en het is smullen gelbazen!!!

Weet iemand hoe het zit met die Parker? Die werd toch ook als grote belofte binnen gehaald?

13 april 2010 om 07:45

Naah grote belofte is een groot woord maar hij zou wel meer brengen als dat hij nu doet in ieder geval.
Hij heeft gewoon wat pech met aanpassings problemen en het feit dat mcclaren redelijk vasthoudt aan de basiself EN nog erger voor parker dat mcclaren voorlopig gelijk heeft.
oowk al doet stoch het minder, parker heeft HET op het moment nog even niet!
Hoop dat ie op wk het wel weer heeft

En Twente blijft maar hopen op Henrique, nou jongens lekker blijven hopen. Die jongen is eindelijk dolgelukkig dat hij naar Brazilië terug mag, dan wil hij echt niet naar Twente hoor. Vind het eerlijk gezegd nogal arrogant om te denken dat het Twente hem wel even zal halen. Twente draait nu een paar leuke seizoenen, maar de terugval komt daar echt nog wel in Tukkerland. We hebben het met Groningen ook gezien, een paar jaar geleden kon het niet op in de Euroborg. Daar is nu ook weinig meer van over.

13 april 2010 om 09:18

hahaha dat je groningen met twente vergelijkt is toch wel wat hoor
twente is sinds rutten een structurele topper geworden het is niet zoals met az met pieken en dalen als ik zo vrij mag zijn?
HEt fundament staat daar beter en scoutings apparaat dan bij groningen!
Plus aan de top komen is niet zo moeilijk maar er blijven ook niet in dit geval.
Spelers kiezen nu eerder voor twente omdat de basis beter is!
Het is elk jaar weer zo dat mensen zeggen jah maar die en die gaan weg.
maar twente tovert dan weer iemand anders uit de bak!
EN wat is er arrogant aan om een speler die niet meer 'deugt' te proberen over te halen om in de eredivisie te bewaren?
De transferrechten zijn in handen van een of ander bedrijf dus waarom niet?
niet geschoten is altijd mis toch?
OF bespeur ik wat jaloezie omdat groningen niet meer op het niveau komt waar ze eeuhw de groene hel van het noorden op voorbereid hadden?

13 april 2010 om 09:27

Nou het is natuurlijk wel een stuk van een journalist he.. Dus hoe de werkelijke uitspraak was weet je niet.. Maar goed, ook al zou hij zijn zoals hij hier staat.. Waarom is het dan arrogant om een speler te willen halen die zegt dat hij gelukkig is?

Zou het dan ook arrogant zijn van Sevilla om Suarez we te halen bij Ajax?

Misschien komt er terugval, misschien ook niet.. .als je bang gaat worden om te investeren, dan roep je die terugval op je af.. Vooralsnog is Twente de enige club die financieel EN sportief goed draait, dus waarom er dan op een terugval gerekend moet worden.. En zeg na afloop van volgend seizoen als ze derde worden nou niet dat Twente terug gevallen is...

Overigens is er nog wel een verschil tussen de prestaties van Twente en die van Groningen de afgelopen jaren.. Twente is sinds 1966 op een paar seizoenen na eigenlijk altijd in de top 6 geeindigd, 15 keer een top 4 notering. Groningen eindigde een paar seizoen in het linker ipv het rechter rijtje.. Dat scheelt nogal wat natuurlijk..

Groot talent Marko Arnautovic! Als hij daadwerkelijk terug komt komend seizoen is gelijk een stukje spitsenprobleem opgelost, en je wordt er absoluut niet zwakker van.
Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, als een speler al zo vaak heeft geroepen niet terug te willen keren, en nog het een en ander negatiefs heeft geroepen over FC Twente is het wel verstandig om hem terug te halen. Je moet als club niet alles pikken.
FC Twente zou een deadline moeten stellen aan Marko van voor die datum moet je bepalen wat je nou werkelijk wilt, en dat zouden ze eigenlijk al gedaan moeten hebben vind ik, want als FC Twente CL pakt is de keuze makkelijker voor Marko.

Arnautovic zou een goede vervanger zijn voor N'kufo mits hij zich zelf kan motiveren! Ik vond hem vorig jaar echt 1 van de toppers in het team van Twente. Paulo Henrique zal denk ik opbloeien bij Twente, dat vind ik een mooie kracht van Fc Twente dat ze spelers die iets minder spelen kunnen laten opbloeien.

laat ze allebei maar komen/terug komen...ik zie dat wel zitten met die 2 spelers......die krijgt Mcclaren wel aan de gang

Arnautovic is een zeer goede speler hoor. Hij heeft alleen snel vedette gedrag gekregen na 1 goed seizoen bij Twente en dat valt me dan vies tegen. Zijn voetballende kwaliteiten zijn wel bekend, maar ik denk toch echt dat deze jongen met zijn mentaliteit serieus voor problemen binnen de selectie van Twente kan gaan zorgen. Hoe dan ook moet hij wel spelen als hij bij Twente komt want anders is het kapitaal vernietiging en dat kun je jezelf niet veroorloven, je kunt hem ook niet voor een schijntje wegdoen want je weet wat hij kan. Paulo Henrique mag van mij daarintegen wel komen, met een trainer als Mcclaren die heel strikt is denk ik dat je Henrique wel tot zijn recht kunt laten komen, want voetballend is hij wel erg goed, maar hij heeft wel nu net als Arnautovic het etiket van lastige jongen op zijn naam staan. Voetballend mogen ze allebei wel komen, maar er moet ook naar hun mentaliteit en gedrag gekeken worden want de selectie en goede sfeer moet zoveel mogelijk intact blijven om dit door te zetten!

Zou leuk zijn voor de Eredivisie wanneer een speler als Arnautovic terug zou keren naar Twente en zou daarmee een goede vervanger hebben voor de waarschijnlijk dit seizoen vertrekkende Bryan Ruiz.arnautovic heeft bewezen een speler te zijn die geregeld een doelpuntje kan maken en ook voorbereidend werk kan verrichten en dat is ook belangrijk Maar ik denk toch dat meestal een speler zijn zin door kan drijven en zeker een speler als Marko Arnautovic. Bovendien denk ik dat Arnautovic zo''n speler is die als hij teruggehaald wordt en met tegenzin speelt voor Twente extra niet op zijn best speelt omdat hij zijn zin niet krijgt.en verder denk ik dat Mclaren Paulo Henrique wel uit zijn hoofd kan gaan zetten omdat hij duidelijk gekozen heeft voor een terugkeer naar Brazillie is van de ene kant wel jammer want ik vondt Paulo Henrique zo''n slechte speler nog niet eens hij heeft alleen het een beetje verkloot bij Heereveen en dat heeft hem dan ook de kop gekost en is vertrokken.maar vorig seizoen liet hij zien dat hij een toch wel best veel scorende aanvaller kan zijn.

Ooh wat kan ik me ergeren aan het ego van Arnautovic. Al hoop ik wel dat hij terugkeert. Zeer goede speler, Paulo Henrique weet ik zo net niet. Heb ik mijn twijfels bij

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren