Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
4
0
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Friendlies
Datum: Maandag 10 juni 2024
Tijd: 20:45 uur
Scheidsrechter: E. Manouchos
Stadion: Stadion Feijenoord (Rotterdam)
Toeschouwers: 42000
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
10 juni 2024 om 19:49

Goede test vanavond. Engeland kon maar enkele kansen creëren tegen ze.

10 juni 2024 om 19:50

@somagunner

Ik vind Engeland een beetje overrated.

10 juni 2024 om 20:13

Dan nog hoort Engeland niet met 0-1 te verliezen in eigen huis.

10 juni 2024 om 20:20

@somagunner

Ja dat is waar.

10 juni 2024 om 20:00

Zo ook Frankrijk tegen Canada, maar als Nederland ze met 4-0 verslaat is het alsnog een soort kermistegenstander. Dat zal bij een comfortabele overwinning op Ijsland niet anders zijn.

10 juni 2024 om 20:08

Ik heb Canada en Ijsland beide zien spelen. Ijsland is een niveau beter hoor. Kunnen de linies goed kort houden.

10 juni 2024 om 20:19

Ijsland staat 72e op de fifa ranking, die kunnen er toch geen hol van man. Mijn vriendenteam kan ook compact spelen, boeie. Oezbekistan en Burkina Fasao staan nog hoger.

10 juni 2024 om 20:20

Momentopname. Ijsland staat aanzienlijk lager op de FIFA ranking (72e, Canada is de nr. 49) en is de laatste jaren echt niet heel veel soeps. Zijn met 10 punten uit 10 duels op de 4e plek geeindigd in hun EK kwalificatie poule, ruim achter Luxemburg. Enkel tegen Liechtenstein werd er tweemaal gewonnen en een geflatteerde 1-0 in blessuretijd thuis tegen Bosnie. Ijsland is helemaal geen bijzondere ploeg en echt niet per se beter dan Canada wat mij betreft hoor.

10 juni 2024 om 20:37

@migi en Sander
Ik wist niet dat Ijsland het zo slecht doet. Ik vond ze goed spelen tegen Engeland. Ze gaven geen ruimtes weg en hadden ook periodes dat ze Engeland vrij gemakkelijk van de bal af konden krijgen. Ik vond ze niet spelen als een ploeg dat 72e staat op de Fifa ranking. Een ploeg dat zo laag staat zou normaal gesproken een pakkel rammel krijgen op Wembley.

10 juni 2024 om 20:47

Op zich ook helemaal niet gek natuurlijk, het land heeft nog geen 400.000 inwoners. Ze hadden in 2016 en 2018 gewoon een mooi lichting waarmee ze heel knap twee eindtoernooien op rij haalden. Maar eigenlijk is zo'n plek waar ze nu staan op de ranking helemaal niet gek voor zo'n landje.

10 juni 2024 om 20:39

Een oefenwedstrijd is nooit echt een goede test. Het is vooral een team smeden en kijken naar het creëren van automatismen.

10 juni 2024 om 19:50

Ik ga er wel vanuit dat Oranje wint ben benieuwd of Xavi iets leuks kan doen vanavond.

10 juni 2024 om 19:55

Wordt inderdaad tijd dat hij zijn goede vorm bij Leipzig doortrekt naar het Nederlands elftal maar vanaf rechts vind ik het nooit zo bijzonder in mijn ogen is zijn beste positie op de nr 10 of vanaf links

10 juni 2024 om 19:59

@blaugrana1899

Ja idd vanaf rechts is Simons gewoon niks gewoon hem als 10 of op links laten spelen.

Eigenlijk moet Frimpong rechtsvoor spelen die heeft de vorm van zijn leven.

10 juni 2024 om 20:02

Ja toch, verwacht ook wel dat Frimpong tegen Polen zal starten heb in ieder geval veel zin in het ek

10 juni 2024 om 20:03

@blaugrana1899

Ik ook man!

10 juni 2024 om 19:59

Weet iemand wanneer Frenkie weer kan meedoen?

10 juni 2024 om 20:02

Nog niet bekend. Men probeert hem tegen Polen bij de selectie hebben maar ik zou hem persoonlijk daar nog niet laten starten (denk ook niet dat dat gaat gebeuren eerlijk gezegd). Waarschijnlijk zal hij tegen Polen invallen en tegen Frankrijk starten als er niks geks gebeurt.

10 juni 2024 om 20:04

@sanderr

Laten we hopen op het beste wel fijn dat ie op het EK gewoon kan spelen.

10 juni 2024 om 20:07

Hmm wil deze samenstelling zien met xavi op de positie van veerman en dan frimpong op de rechtsbuiten

10 juni 2024 om 20:23

Misschien een gek idee, maar is het niet eerlijk op dit moment om Xavi op de plek van Gakpo te zetten als Frimpong op rechstbuiten begint? Xavi is dusdanig betere vanaf links en Gakpo heeft niet een bepaald denderend seizoen achter de rug. Die kan je dan altijd nog inbrengen net als Malen, Weghorst en of Brobbey. Als je met een middenveld zonder een Schouten gaat spelen denk ik dat je Geertruida als back moet laten staan.

10 juni 2024 om 20:28

@binny

Ja volledig mee eens.

10 juni 2024 om 20:41

Snap een basisplek van Gakpo niet. Daar hoort Simons te staan. Koeman os weer eigenwijs en zet Simons niet op zijn eigen plek.

10 juni 2024 om 20:43

@redondono5

Gakpo is gewoon belangrijk voor Oranje hoor geen idee waar jij het over hebt..

10 juni 2024 om 21:01

Helemaal mee eens! Heb je ook meer aan Depay.

10 juni 2024 om 20:30

Grappig dat bij Ijsland de tweede doelman van Brentford op doel staat terwijl de eerste keeper van Brentford bij ons op de bank zit.

10 juni 2024 om 20:31

Koopmeiners geblesseerd naar binnen hopelijk is het niet te erg, had al een beetje zo'n voorgevoel dat er iemand geblesseerd ging raken

10 juni 2024 om 20:34

Koopmeiners valt vlak voor aftrap geblesseerd uit...

10 juni 2024 om 20:35

Een paar vreemde keuzes vind ik. Xavi vanaf rechts bijvoorbeeld. Daar hoort Frimpong te staan. Xavi zet je namelijk op 10 of vanaf links. Gapko in zou dan in de spits moeten of in de spits.

10 juni 2024 om 20:37

Weet iemand waar deze wedstrijd live wordt uitgezonden?

10 juni 2024 om 20:38

Npo 1

10 juni 2024 om 20:41

@blaugrana1899

Dankjewel man!!

10 juni 2024 om 20:42

@blaugrana1899

Dankjewel man heb het gevonden strijder!!

10 juni 2024 om 21:04

👊🏻

10 juni 2024 om 20:38

Op tv

10 juni 2024 om 20:41

@redondono5

Waar op Tv???

10 juni 2024 om 20:41

jerdy en joey, stel ons niet telleur

10 juni 2024 om 20:42

Hopelijk tweede helft Xavi op nr10. Gun hem een laatste kansje om het daar te laten zien.

10 juni 2024 om 20:44

@forzaromale

Als Frenkie weer fit is zou ik wel een middenveld willen zien met Simons-Frenkie-Reijnders.

10 juni 2024 om 20:46

Xavi zal in balbezit op de 10 uitkomen zodat er op de rechterflank ruimte komt voor een opkomende Dumfries. Vooral hopen dat Xavi zijn niveau van Leipzig kan halen, dan gaan we er plezier aan beleven.

10 juni 2024 om 20:44

Het middenveld met Veerman, Reijnders en Koopmeiners kan eigenlijk niet. Koeman was van plan om zo te starten. Schouten had dan moeten starten om de balans te bewaken.

10 juni 2024 om 20:44

Nooit mooi zo´n zangertje. Gewoon het stadion zelf laten horen.

10 juni 2024 om 20:49

@forzaromale

Ja precies vond het ook opmerkelijk.

10 juni 2024 om 20:45

Wel leuke sfeer in het stadion.

10 juni 2024 om 21:03

Had er gezeten maar ben ziek 🤢

10 juni 2024 om 21:11



@birdhood

Jammer beterschap.

10 juni 2024 om 20:46

Zozo, nu zingen ze wel allemaal mee.. Zoals het hoort! Nog niet uit volle borst zoals bijv de Italianen maar daar zijn de Nederlanders tuurlijk weer te nuchter voor.

10 juni 2024 om 20:46

Klopt, dat pas niet bij Oranje. Zo was het meer dan prima.

10 juni 2024 om 20:50

Haha Memphis.

10 juni 2024 om 20:52

publiek doet lekker mee, mooi

10 juni 2024 om 20:53

Scheelde niet veel van Veerman.

10 juni 2024 om 20:54

Memphis en vrije trappen is het gwn niet.

10 juni 2024 om 20:54

Eindelijk publiek bij zo´n Interland dat een beetje leeft

10 juni 2024 om 20:56

Je ziet gelijk dat het veld een stuk kleiner is bij het gebrek aan Brobbey en ook mist je diepte in het spel. Hopelijk ziet Koeman dat een speler als Brobbey de rest van het team beter laat spelen. Dit 4-3-3 systeem is echt waardeloos.

10 juni 2024 om 20:57

Ahh bijna..

10 juni 2024 om 20:58

Dat moest echt beter van Dumfries. Had een grote kans kunnen zijn.

10 juni 2024 om 21:00

@pedri16

Idd.

10 juni 2024 om 20:58

Handig van Simons.

10 juni 2024 om 20:59

Heerlijk die balletjes op Dumfries

10 juni 2024 om 20:59

Je hebt niks aan Depay met deze buitenspelers. En stel gewoon Frimoong op voor diepgang tegen zo ingegraven tegenstander.

10 juni 2024 om 21:00

Dat kan natuurlijk niet als Dumfries er al in staat. Je gaat niet met beiden tegelijk spelen. Zij maken beiden precies dezelfde loopacties in dezelfde ruimtes

10 juni 2024 om 21:02

Alleen doet frimpong dit 10x beter

10 juni 2024 om 21:03

Dan moet Dumfries zich maar inhouden. Frimpong is aanvallend zoveel beter.

10 juni 2024 om 21:04

Dat is de kracht van Dumfries,die kun je echt niet samen met Frimpong opstellen.

10 juni 2024 om 21:24

Het is geen fifa of easport fc waar alles kan ..

10 juni 2024 om 20:59

Weer bijna Dumfries..

10 juni 2024 om 21:01

Je ziet dar Simons veel
Comfortabeler speelt vanaf links.

10 juni 2024 om 21:02

Grote kans Memphis.

10 juni 2024 om 21:03

Gakpo en Simons en diepgaan zonder bal lukt ook nog niet echt, alles in de voetjes.

10 juni 2024 om 21:03

Diepgaan tegen een muur van 11 is niet zo makkelijk.

10 juni 2024 om 21:04

Maar een actie maken kunnen we toch verwachten? Vind normaal heerlijke spelers.

10 juni 2024 om 21:03

Het is al tijd voor die fantastische wave, wat hou ik toch van Oranje publiek....

10 juni 2024 om 21:04

Fijn die dubbelganger van Ruud achterin. Had Marco er ook maar een.

10 juni 2024 om 21:05

Ake speelt echt goed tot nu toe.

10 juni 2024 om 21:08

Zoals altijd eigenlijk. Kan me geen slechte interland herinneren.

10 juni 2024 om 21:09

@pedri16

Eerlijk gezegd kijk ik bijna nooit naar Oranje.

10 juni 2024 om 21:06

die ake is echt overal op het veld te vinden, is altijd aanwezig in het spel. wat een beest.

10 juni 2024 om 21:06

Dat was gewoon niet goed gevangen hoor.

10 juni 2024 om 21:06

Spekglad veld, zo dom daags voor het EK. Wachten op blessures> Koopmeiners

10 juni 2024 om 21:17

Het heeft de hele dag geregend, wat had je gewild dan? Fohnen?

10 juni 2024 om 21:07

Van Dijk vooralsnog teleurstellend. Staat tactisch vaker niet goed. Anderen moeten het voor hem oplossen.

10 juni 2024 om 21:09

@zoma20

Ik vind Van Dijk niet meer zo goed na dat hij die zware blessure kreeg in 2020.

10 juni 2024 om 21:12

Alsnog een van de beste verdedigers ter wereld. In 2020 was hij buitenaards, niet eerlijk om mee te vergelijken.

10 juni 2024 om 21:13

@pedri16

Oke das waar hij was in het seizoen 2018-19 en 2019-20 de beste verdediger ter wereld nu niet meer helaas.

Das nu meer Rudiger denk ik.

10 juni 2024 om 21:17

Zou eens even op hem letten als ik je was. Tactisch niet altijd sterk en laat opbouw vaak aan De Vrij en Aké over. Zijn lange ballen komen ook niet vaak aan.

10 juni 2024 om 21:22

@zoma20

Oke.

10 juni 2024 om 21:07

Memphis wat een kans man....

10 juni 2024 om 21:09

Eindelijk xavi

10 juni 2024 om 21:09

jaaaa Xavi. hopelijk komt ie nu los.

10 juni 2024 om 21:09

Simons mooi 1-0

10 juni 2024 om 21:11

Heerlijke assist van Dumfries weer, doet wat hij moet doen! En mooie voorassist van Veerman ook.

10 juni 2024 om 21:10

Ja Xavi met zijn eerste! Hopelijk is ie vanaf nu los.

10 juni 2024 om 21:12

@barcalover123

Zal ook mooi zijn als die terugkomt naar Barca

10 juni 2024 om 21:10

Kijk, dit heeft hij nodig. Tijd voor de ketchupflestheorie.

10 juni 2024 om 21:10

Lekker hoor Xavi

10 juni 2024 om 21:10

Heel fijn voor Simons zijn vertrouwen.

10 juni 2024 om 21:10

Wat hoop ik toch dat Simons naar Barca komt hij schijt ook graag te willen terugkeren.

10 juni 2024 om 21:12

Om wat te doen? We hebben toch geen type Xavi nodig?

10 juni 2024 om 21:14

@barcalover123

Miss om hem via de linksvoor te laten spelen en concurrentie is altijd goed.

We kunnen niet altijd rekenen op Pedri en Gavi.

10 juni 2024 om 21:15

Pedri en Gavi spelen ook niet op linksvoor hé?

10 juni 2024 om 21:19

Dan zie ik toch echt liever een echte linksvoor dan een speler die daar ook “kan” spelen. Verder snap ik de opmerking om Pedri en Gavi niet, die spelen daar niet toch?

10 juni 2024 om 21:20

@pedri16

Klopt maar regelmatig wel en Pedri is blessuregevoelig.

Simons kan ook prima op het middenveld spelen.

10 juni 2024 om 21:21

@barcalover123

Nee klopt maar soms wel.

Nico Williams zal geweldig zijn voor Barca.

10 juni 2024 om 21:10

Lekker balletje van Veerman

10 juni 2024 om 21:10

Zal toch wel in de basis staan als ze offensief spelen.

10 juni 2024 om 21:11

Daarom moet je Veerman altijd meenemen als je tegen stugge ploegen speelt.

10 juni 2024 om 21:11

Scoort Xavi Simons.

Stadion Speaker: Joey Veeeerman!!!

Maarja was wel heerlijke bal

10 juni 2024 om 21:11

Simons met eindelijk zijn goal hoor! Had die nodig bij Oranje

10 juni 2024 om 21:11

Gakpo is toch eigenlijk zo houterig.

10 juni 2024 om 21:13

Is de beste man niet 1,93? Dat is echt heel erg ongewoon voor een buitenspeler eigenlijk. Is ook nooit een verfijnde dribbelaar geweest in mijn ogen.

10 juni 2024 om 21:21

Ja absoluut. ik zie het liefst korte jongens op de flanken, type hazard en Mertens qua lengte. Nu heb je eigenlijk te weinig spelers die echt goeie dribbel hebben helaas.

10 juni 2024 om 21:24

@barcalover123

Het probleem is bijna iedereen in de selectie van Oranje is wel lang.

Nederlanders over het algemeen zijn altijd wel lang.

Misschien een beetje gek als ik het zo zeg maar het is toch wel zo haha

10 juni 2024 om 21:20

Hij is ook beperkt hoor.

10 juni 2024 om 21:12

Veerman speelt lekker!

10 juni 2024 om 21:12

Er zit vandaag wel echt veel meer een idee achter dan tegen Canada. Duidelijke structuur in het elftal en het loopt gewoon.

10 juni 2024 om 21:12

Heeerlijke pass ook weer van Veerman hoor

10 juni 2024 om 21:14

kreeg veel tijd maar dat is idd wat je graag ziet van veerman, speelt een goeie pot tot nu toe

10 juni 2024 om 21:12

Fijn zeg

10 juni 2024 om 21:13

Kom op man Memvis

10 juni 2024 om 21:13

Memphis....

10 juni 2024 om 21:13

We drukken wel echt heel erg goed

10 juni 2024 om 21:14

Memphis die moet hangen man

10 juni 2024 om 21:15

@klapstoel88

Speelt echt heel matig tot nu toe.

10 juni 2024 om 21:14

Nederland voetbalt echt beter dan ik had verwacht. In dit soort potjes is Veerman goud waard met zijn trap.

10 juni 2024 om 21:14

Als iemand erg op de deur klopt vind ik het Schouten. Goede speler zeg.

10 juni 2024 om 21:17

Helemaal eens, kan wel eens de grote verrassing van dit EK worden. Lijkt de bal gewoon nooit kwijt te raken. Lijkt me een goede combinatie met Frenkie.

10 juni 2024 om 21:18

Zoals het hele seizoen al

10 juni 2024 om 21:22

Zie hem liever in plaats van frenkie. Schouten al hele seizoen goed en fit. Straks krijgen we alleen maar weer die halve balletjes terug van een half fitte frenkie

10 juni 2024 om 21:24

Die halve balletjes terug krijg je als er een beperkte voetballer als de Roon naast zet. Schouten lijkt qua spel wel op Schone in het topjaar van Ajax. Dat werkt gewoon heel goed.

10 juni 2024 om 21:19

Goeie voetballer, alleen Reijnders, Koopmeiners en Frenkie zijn echt nog wel beter. Wel leuke speler voor de bank

10 juni 2024 om 21:15

Ake is echt een heerlijke speler he

10 juni 2024 om 21:18

@Psv-er

Je bedoeld Ake?

10 juni 2024 om 21:17

Reijnders loopt alleen maar in de weg

10 juni 2024 om 21:27

Ik ben persoonlijk geen fan van Reijnders op 10. Ik vind hem echt veel beter als 8. Tegen Duitsland sneeuwde hij ook volledig onder op 10.

10 juni 2024 om 21:17

Het is voetballend wel heel armoedig he bij Dumfries.

10 juni 2024 om 21:19

Is het altijd

10 juni 2024 om 21:30

Zolang die goals of assists geeft is het prima toch?

10 juni 2024 om 21:37

Tsja definieer voetballend. Hij scoort, hij geeft assists en hij komt zn man voorbij. Al is het op kracht, dat is ook gewoon onderdeel van het spel

10 juni 2024 om 21:17

Eigenlijk bizar dat de scheids al 6 of 7 keer onterecht een vrije trap heeft gegeven.

10 juni 2024 om 21:19

dit is geen vrije trap haha

10 juni 2024 om 21:19

Nederland is lekker bezig.

Dumfries, Veerman en Gakpo zijn tot dusver de uitblinkers. Van Dijk, Simons en Depay vallen wat meer tegen. Rest doet het gewoon redelijk goed tot goed.

10 juni 2024 om 21:20

Dumfries en Simons loopt niet. Zet Xavi nou gewoon op z'n beste positie en Gakpo of Memphis in de spits.. Malen op rechts.

10 juni 2024 om 21:20

Pfff Dumfries komt zo vaak lekker vrij, maar man wat is het vervolg steeds beperkt.

10 juni 2024 om 21:24

Die bal kwam ook op een beroerde hoogte, zou zelf ook getwijfeld hebben wat het vervolg zou moeten zijn. Te hoog om de bal mee te nemen of lekker te schieten, te laag voor koppen of een hoog wreefschoot.

10 juni 2024 om 21:20

Oi oi oi Dumfries. Altijd gevaarlijk, maar wat doe je met die bal

10 juni 2024 om 21:21

Ook lekker dat veerman met gakpo dumfries en simons heeft gespeeld,dus die weet hoe zij hoe ze dienballen willen hebben

10 juni 2024 om 21:21

Dumfries is zeg maar de Temu versie van Dani Alves.

10 juni 2024 om 21:21

Veerman speelt echt heerlijk, ik snap niet dat Engeland verloren heeft van dit IJsland is helemaal niks

10 juni 2024 om 21:24

Hij krijgt ook alle tijd en ruimte om het spel te verdelen. Als er nou één speler is bij het Nederlands elftal die je niet lekker moet laten strooien is het veerman wel. Speelt inderdaad top.

10 juni 2024 om 21:27

Als er voorin nou ook meer bewogen werd door Simons en Depay dan zou Veerman nog meer opties hebben....

10 juni 2024 om 21:28

Op dit tempo is Veerman op zijn best. Het wordt helaas minder wanneer het tempo hoger ligt.

10 juni 2024 om 21:22

Scheelde niks van Gakpo..

10 juni 2024 om 21:22

Jammer Gakpo. Prima actie.

10 juni 2024 om 21:23

Leg aan Frimpong uit je hetzelfde te positioneren als Dumfries en je hebt hetzelfde beeld, alleen dan met een betere vervolgactie en meer bijdrage aan het veldspel + meer diepte.

10 juni 2024 om 21:27

Mag die eerst bewijzen. Dumfries doet het bij Oranje altijd goed en vaak heel erg belangrijk, staat altijd goed. 1 leuke wedstrijd van Frimpong tegen Canada zegt nog niks....

10 juni 2024 om 21:35

Echt onzin om te doen alsof Dumfries ‘altijd goed’ is in oranje. Dumfries heeft vaak matige wedstrijden gespeeld. iedereen kan zien dat Frimpong een paar klasse beter is

10 juni 2024 om 21:24

Loopacties zijn zonder brobbey weer ver te zoeken

10 juni 2024 om 21:27

Ja eens. Zou Brobbey in de spits met Memphis links willen zien. Simons er onder en Frimpong van rechts....

10 juni 2024 om 21:34

Wat een onzin

10 juni 2024 om 21:24

Het enige wat mist is dat er niemand de spits in duikt zodra Memphis weg is. En die is nogal vaak weg. Daarom zal Koeman misschien toch wel Wijnaldum op gaan stellen.

10 juni 2024 om 21:25

Daarom gewoon brobbey in de punt memphis vrij

10 juni 2024 om 21:25

Veerman speelt erg sterk, gakpo ook

10 juni 2024 om 21:27

Dat van gakpo is sarcastisch mag ik hopen? Veruit de slechtste op het veld met xavi

10 juni 2024 om 21:33

Gakpo vind ik ook prima. Xavi, Reijnders, Dumfries vind ik de zwakke schakels.

10 juni 2024 om 21:27

Tegen deze tegenstander is hij Veerman ook helemaal in zijn element. Ik betwijfel of we op het EK een vergelijkbare tegenstander krijgen
Tegen een ploeg die zelf ook maar enigszins probeert te voetballen zou ik hem nooit opstellen.

10 juni 2024 om 21:25

Reijnders loopt daar Xavi in de weg

10 juni 2024 om 21:25

Wat een kans van Simons kon er jammer genoeg niet bij..

10 juni 2024 om 21:25

Veerman inform hoor!

10 juni 2024 om 21:26

Memphis hoeveel kansen moet je hebben om te kunnen scoren man man man..

10 juni 2024 om 21:26

Schouten en Veerman spelen wel echt heerlijk hoor. Wanneer Veerman de tijd krijgt kan hij zijn kunstjes doen.

10 juni 2024 om 21:34

Dat tijd krijg je tegen een Frankrijk niet. Zelfs tegen Polen krijg je niet zoveel tijd ....

10 juni 2024 om 21:27

Wie heeft Frenkie nog nodig als je Veerman en Schouten hebt?

10 juni 2024 om 21:28

Schei is even uit zeg. Tegen de betere landen kan je niet met Veerman aankomen. Zodra het tempo omhoog gaat verzuipt hij.

10 juni 2024 om 21:29

@riomanchester

Je onderschat Frenkie een beetje.

10 juni 2024 om 21:35

Tegen landen als dit kan dat prima inderdaad. Tegen de toplanden zul je zien dat Veerman nog wel een paar niveautjes minder dan De Jong is hoor.

10 juni 2024 om 21:27

Nederland speelt goed zeg, en dit zeg ik niet vaak

10 juni 2024 om 21:27

Veerman heeft toch weer lading mooie passes verstuurd! Daarin is hij toch wel uniek.

10 juni 2024 om 21:28



Ake geweldig verdedigd wat een topper zeg.

10 juni 2024 om 21:28

Nederland speelt prima

10 juni 2024 om 21:28

Veerman speelt prima, heerlijke passes... Memphis nog ongelukkig, maar ook beetje jammer dat als hij naar de zijkant uitwijkt er echt niemand voor de goal komt. Al een paar keer prima mogelijkheid op een voorzet maar staat er gewoon niemand...

10 juni 2024 om 21:29



De Vrij was te passief, Van Dijk stond maar te kijken (WTF is die aan het doen) en alleen Aké lette echt op....

Edit: Typo

10 juni 2024 om 21:29

Ake hoort de status te hebben die van Dijk toegedicht wordt, de enige echte leider achterin.

10 juni 2024 om 21:29

Aan Dumfries heb je verdedigend echt helemaal niks. Loopt maar een beetje mee atlijd zonder in te grijpen.

10 juni 2024 om 21:31

Volgens mij haal je Dumfries en Van Dijk door elkaar. Van Dijk is degene die alleen maar passief bezig is, Dumfries heeft de verantwoordelijkheid voor de eigen man.

10 juni 2024 om 21:36

Idd. Eigenlijk gewoon zonde dat zo ake op linksback staat. Gewoon ake centraal

10 juni 2024 om 21:29

Veerman speelt goed, maar krijgt ook wel alle tijd om zijn passes uit te voeren. Hopelijk kan hij dit ook laten zien tegen betere tegenstanders, want voorheen ging het daar voor hem iets te snel.

10 juni 2024 om 21:31

Ideale speler om te gebruiken tegen teams die met een laag blok spelen zoals Polen

10 juni 2024 om 21:31

Dat is niet ineens binnen een paar weken veranderd hoor. Heeft gewoon dat niveau niet.

10 juni 2024 om 21:29

Ben gwn weer aan het juichen voor de boys. Weet niet hoe het met jullie zit? 💪🏼💪🏼💯💯gr noano

10 juni 2024 om 21:32

Kom op me feestje

10 juni 2024 om 21:38

Wij juichen altijd noa!

10 juni 2024 om 21:30

Simon vanaf links ziet er gewoon sterker uit. Hopelijk trapt hij er nu een in.

10 juni 2024 om 21:33

@bijna

Hij heeft er al 1 gemaakt.

10 juni 2024 om 21:30

Pfff Gakpo echt heel matig.. jammer. Simons na zijn goal ook volstrekt onzichtbaar. Reijnders vind ik geen 10. Verder speelt iedereen prima.

10 juni 2024 om 21:33

Helemaal mee eens, had echt koopmeiners vandaag willen zien.. die gaat wel goed de 16 in

10 juni 2024 om 21:35

Ik weet niet waarom maar Gakpo kan mij gewoon niet volledig overtuigen.

10 juni 2024 om 21:45

Gakpo is gewoon niet aanwezig, terwijl je als speler van Liverpool de kar zou moeten trekken. Hij doet aan de bal niets verkeerd, alleen hij brengt te weinig.

10 juni 2024 om 21:32

Onbegrijpelijk dat Engeland tegen IJsland verliest... Het tempo ligt erg laag vind ik, iedereen heeft legio aan tijd.

10 juni 2024 om 21:32

Van de Ven en Frimpong als wingbacks, Xavi naar 10.

10 juni 2024 om 21:34

Jij klaagt enorm over het verdedigen door Dumfries. Nieuwsflash: Frimpong is veel slechter daarin. Hij is veel passiever op dat vlak.

10 juni 2024 om 21:32

Je moet Dumfries eigenlijk 10x in positie brengen om er 1 gevaarlijke bal uit te kunnen halen. Wat bizar hoe iemand met zo weinig technische kwaliteiten het zo ver het heeft kunnen schoppen.

10 juni 2024 om 21:35

Kijk even hoe belangrijk die al in oranje is geweest, dan is je vraag ook beantwoord gok ik.

10 juni 2024 om 21:46

Dat zegt meer over de staat van oranje de afgelopen jaren.

10 juni 2024 om 21:32

Dumfries moet wel werken nog steeds aan zijn voorzetten, die zijn vaak of top of een complete flop....

10 juni 2024 om 21:34

Wissel frimpong om voor dumfries. Met frimpong heb je het zelfde maar dan nog een speler met betere trap overzicht en techniek

10 juni 2024 om 21:36

Frimpong is echter verdedigend heel vaak compleet afwezig. Je moet kiezen tussen iemand die verdedigend arbeid verricht en sowieso veel werk verricht maar technisch beperkter is, of iemand die technisch redelijk goed is maar verdedigend het laat liggen.

10 juni 2024 om 21:38

Gewoon frimpong rechtsbuiten en Geertruida op de back

10 juni 2024 om 21:41

@mengers - dat is inderdaad ook een optie, zou dat echter wel alleen doen tegen mindere landen. Tegen grotere landen is de arbeid en snelheid van Dumfries van bijna onschatbare waarde.

10 juni 2024 om 21:48

Snelheid tov frimpong? Dat hij lekker werkt doet er niks aan af dat hij verdedigend zelf ook niet sterk is en keiharde voeten heeft. Tijd voor verfrissing, Geertruida op de back.

10 juni 2024 om 21:33

joey gewoon motm waardige helft gespeeld, elke corner ook perfect gegeven, ake ook heel sterk. de rest ook allemaal een voldoende.

10 juni 2024 om 21:37

Motm? Doe normaal. Ake is de beste.

10 juni 2024 om 21:42

Corners zijn juist drama. Elke keer zo’n boogballetje.

10 juni 2024 om 21:33

Veerman loopt lekker te ballen, mooi om te zien.

10 juni 2024 om 21:33

Ik snap niet dat we ineens 4-3-3 spelen. Er zit toch totaal geen lijn in dit spel en we hebben ook niet de juiste buitenspelers voor dit systeem. 5-3-2 past ons veel beter met Memphis en Brobbey.

10 juni 2024 om 21:38

Heerlijk weer eens 433. Ik vind het leuk om naar te kijken tot nu toe.

10 juni 2024 om 21:44

Het is leuk, maar tegen een goed land ga je er niet komen.

10 juni 2024 om 21:48

Ja want top landen als Engeland en Frankrijk maken een veel betere indruk 😂

10 juni 2024 om 21:44

Ik vind juist dat er eindelijk duidelijk lijn in het spel. Je ziet duidelijk het plan die Koeman van te voren benoemde uit komen op het veld. Het gaat alleen in de 16 van IJsland niet helemaal goed anders had je hier al 3-0 voor moeten staan.

10 juni 2024 om 21:45

Dat is nou juist inderdaad waar dit vastloop, in de 16. Te weinig diepgang vanuit de flanken en een spits die het liefst niet in de spits staat. Het is los zand voorin, waardoor dit systeem geen hout snijdt.

10 juni 2024 om 21:49

Te weinig diepgang? Zit je überhaupt wel te kijken. Nederland heeft juist enorm veel diepgang op de juiste momenten. Zelfs tegen een IJsland wat bijna in de eigen 16 staat.

10 juni 2024 om 22:01

Te weinig diepgang? Als de ploeg iets heeft is het wel diepgang. De laatste bal is vaak alleen matig maar dat heeft niks met het plan te maken maar vooral met de harde voeten van Dumfries.

10 juni 2024 om 21:34

Polen heeft in de eerste helft beide spitsen (waaronder Lewa) geblesseerd moeten wisselen.

10 juni 2024 om 21:38

Allebei geblesseerd ook nog.

10 juni 2024 om 21:39

@klemvast

Hopelijk valt het mee voor Lewa.

10 juni 2024 om 21:35

vind schouten echt matig, krijgt zeeën aan ruimte maar defensief staat hij vaker verkeerd gepositioneerd.
kijk hoevaak die ijslanders door het midden weg zijn?

10 juni 2024 om 21:36

Dit lijkt me gewoon het beoogde basiselftal. Je merkt gewoon dat er beter over is nagedacht. Het draait prima op deze manier. Alleen de dynamiek tussen Memphis en Xavi moet nog wat beter.

10 juni 2024 om 21:43

Er is enkele minuten voor de aftrap nog hals over kop gewisseld vanwege een blessure en Frenkie de Jong is ook nog niet beschikbaar, dus het was sowieso niet vooraf (volledig) zo bedacht haha. Dit is wel een groot deel van de basiself denk ik overigens ja. Maar ik denk ook niet dat Nederland tegen Polen en tegen Frankrijk met exact dezelfde basis moet spelen. Het geraamte -Verbruggen, Virgil, Ake, Frenkie (mits fit), Memphis, Gakpo- zal zo blijven staan sowieso denk ik. Maar met Geertruida / Dumfries, Xavi / Frimpong, Veerman / Schouten / Koopmeiners kun je op bepaalde posities eenvoudig een ander accent leggen zonder dat je er enorm veel op achteruit gaat ofzo.

10 juni 2024 om 21:45

Ja dat bedoelde ik. Er zullen altijd wel twee posities zijn die gewisseld worden. Maar dit is de kern.

10 juni 2024 om 21:43

Voor mijn gevoel heeft dat er ook mee te maken dat beide spelers eigenlijk niet met anderen communiceren over wat hun intentie is, zodat ze alleen maar elkaar in de weg lopen. Simons moet of op 10 in een 4-4-2 als AM, of als vleugelspits met iemand zoals Weghorst of Brobbey als centrumspits. 4-3-3 met Simons op de vleugel en Depay in het centrum? Dat werkt gewoon voor geen meter....

10 juni 2024 om 21:44

Vind je Reijnders niet compleet onzichtbaar op 10? Die vind ik echt significant veel beter als box to box.

Ik zou tegen goede tegenstanders Reijnders terughalen naar de plek van Veerman. Dan moet je wel iemand anders op 10 zetten, en ik weet bij god niet wie.

10 juni 2024 om 21:50

Xavi zakt veel af naar de 10 positie. Daardoor is Reijnders wat onzichtbaarder. Als ze dat niet blijven doen dan Koopmeiners op die positie als hij weer is herstelt.

10 juni 2024 om 21:37

Gakpo en Xavi laten niet echt zien klaar te zijn voor een basisplaats, beide 1 goed moment en daarna heel veel slechte keuzes vooral. En tja Dumfries een verschrikking aan de bal maar ook weer belangrijk.

10 juni 2024 om 21:39

Gakpo moet altijd spelen. Frimpong voor Xavi. Geertruida voor Dumfries en mits fit FdJ voor Veerman.

10 juni 2024 om 21:48

Waarom moet Gakpo altijd spelen? Xavi heeft een wereldseizoen gehad op links, Gakpo een slecht seizoen.

10 juni 2024 om 21:48

Ik zie het niet zo in Gakpo, blinkt nergens in uit. Altijd krappe voldoende, misschien als hij vaker met Memphis van positie wisselt.

10 juni 2024 om 21:39

Ik vind het allemaal nog wat magertjes hoor. Tempo ligt ontzettend laag, Ijsland kan er niks van en toch lukt het niet om alles vast te zetten.

10 juni 2024 om 21:47

Weet niet wat jij verwacht, maar Oranje speelt gewoon uitstekend tot nu toe. IJsland houdt de ruimtes erg klein, maar Nederland bespeelt de beperkte ruimte achter de verdediging perfect en creëert aardig wat kansen.

10 juni 2024 om 21:50

Uitstekend en perfect nog wel. Als je dit op de mat legt ben je kansloos tegen een goed land. Oké dan accepteren we dat we totaal geen rol van betekenis gaan spelen.

10 juni 2024 om 21:56

Haha ja want Engeland won dik van dit IJsland en Frankrijk rolde Canada op. Dan kijk je toch lekker niet azijnzeiker.

10 juni 2024 om 21:56

Een 'goed land' speelt niet zo defensief, compact en afwachtend (aka de bus parkeren) als IJsland nu. Dus ja, gezien het spel van de tegenstander speelt oranje uitstekend.

10 juni 2024 om 22:01

Totaal geen fan van Engeland. Maar die Fransen hebben voor de rest laten zien dat ze het wel kunnen. Dat doet een keer slecht spelen tegen Canada in de voorbereiding niks aan af. Geen idee waarom je dat als graadmeter gebruikt. Nederland moet nog maar is laten zien dat het wel gaat als de tegenstand omhooggaat. En omdat ik niet mee ga in de hosanna dat dit perfect is, zoals jij benoemt, ben ik een azijnzeiker? Volgens mij kan je er niet zo goed tegen als iemand een andere mening erop nahoudt.

10 juni 2024 om 22:04

Wie zegt dat dit perfect is? Als je niet eens kan lezen heeft een discussie überhaupt geen zin.

10 juni 2024 om 22:06

Jij zegt het. Je benoemt dat Ijsland de ruimtes erg klein houdt en Nederland dit perfect bespeelt. Of te wel, perfect anticipeert op de tacktiek van Ijsland. Snap je zelf wel wat je zegt? Maar goed je benoemt ook een nietszeggende wedstrijd als Engeland-Ijsland om je punt te maken, dus inderdaad een hoogwaardige discussie heeft geen zin.

10 juni 2024 om 22:18

Ik zeg dat Nederland de ruimte achter de verdediging perfect bespeelt. Totaal iets anders dan dat jij zegt. En volgens mij begin jij met klagen over een wedstrijd van Nederland tegen IJsland, dus je neemt zulke wedstrijden blijkbaar wel serieus.

10 juni 2024 om 21:47

Lol Memphis die nog even een redbulletje drinkt

10 juni 2024 om 21:48

Zal wel water zijn zoals bij f1

10 juni 2024 om 21:47

Ik zou Reijnders eruit halen en frimpong erin. Xavi naar 10. Dit is het moment om te testen hoe de dynamiek tussen frimpong en Dumfries kan zijn.

10 juni 2024 om 21:47

Naar de maatstaven van interlands vind ik het best vermakelijk en goed. Het EK ga je er niet mee winnen, maar ik denk dat deze selectie het land wel eventjes gaat laten dromen.

10 juni 2024 om 21:50

Gakpo voelt altijd als net niet. Xavi op links en Gakpo eruit voor Frimpong

10 juni 2024 om 21:50

Hahaha hoe Memphis viel..

10 juni 2024 om 21:52

Van Dijk 2-0

10 juni 2024 om 21:52

Dumfries is omdat die zoveel werklust toont bij elke kans betrokken, maar hij verpest daarnaast toch zo veel voorzetten en aanvallen. De werklust is leuk, maar geef mij maar Frimpong.

10 juni 2024 om 21:52

vergelijkbare goal als vorige week

10 juni 2024 om 21:52

Denzel mag van mij banken. Dat naar voren rennen op die flank is niet zo moeilijk, dan kan Frimpong ook. Aan de bal is het gewoon erg matig. Schiet 9 vd 10 ballen tegen een tegenstander aan. Denk exht dat Frimpong 10x gevaarlijker is in deze rol

10 juni 2024 om 21:53

Ga er nu gewoon hard overheen. Net zoals Nederland Hongarije kapot speelden voor het wk 2010. Toen werd het 6-1 dacht ik. Dat kan best vandaag.

10 juni 2024 om 21:53

Frimpong erin aub.

10 juni 2024 om 21:56

Voor?

10 juni 2024 om 21:58

@pedri16

Gakpo en dan Simons linksvoor en Frimpong rechtsvoor.

10 juni 2024 om 21:58

Dumfries misschien?!🙄

10 juni 2024 om 21:59

@mixmaster

Ja zou ook kunnen.

10 juni 2024 om 22:04

Dumfries en Frimpong op dezelfde kant lijkt me iets teveel van hetzelfde. Dan zou ik Dumfries direct ook wisselen voor Geertruida. Die was prima in combinatie met Frimpong.

10 juni 2024 om 21:54

Lekkere goal tune wel

10 juni 2024 om 21:54

hahahahahaha leuk

10 juni 2024 om 21:54

hahaha, lekker denzel

10 juni 2024 om 21:54

Dumfries is soms ook niet helemaal goed bij z'n paasei

10 juni 2024 om 21:54

Ik irriteer me zo erg aan dumfries

10 juni 2024 om 21:54

Dumfries is echt niet goed in zijn hoofd haha

10 juni 2024 om 21:55

Te dom om te poepen

10 juni 2024 om 21:54

Denzel, prachtvent

10 juni 2024 om 21:57

Oei, wakker worden reijnders

10 juni 2024 om 21:58

Ik denk dat Frimpong in veel wedstrijden een betere optie is dan Dumfries. Nog meer dynamiek en snelheid.

10 juni 2024 om 21:58

Zo’n momenten zijn killing op een hoger niveau Reijnders. Wat slordig.

10 juni 2024 om 21:58

Reijnders wat bedoel je coaching? Je weet toch dat die man net de corner heeft getrapt.

10 juni 2024 om 21:58

Wat een fout.

10 juni 2024 om 21:59

Coaching? Die speler kwam uit de richting van je blikveld!

10 juni 2024 om 21:59

Dat was een blunder van Reijnders. Hij claimt een gebrek aan coaching, maar in de seconden daarvoor had hij prima de tegenstander nog aan kunnen zien komen.

10 juni 2024 om 22:01

Valt niet mee vanavond bij Memphis

10 juni 2024 om 22:05

@manunitedrvp

Slechtste man vanavond voorin zoveel kansen gehad..

10 juni 2024 om 22:06

Nou Memphis doet tenminste nog iets en is nog gevaarlijk. Ik snap werkelijk niet wat een Gakpo bij een club als Liverpool doet. In het Nederlands elftal is het altijd helemaal niks

10 juni 2024 om 22:09

Je zit echt heel de avond zwaar te haten op memphis, zal wel een afkeer hebben tegen hem. De enige die wat doet, gakpo en simons die zijn pas slecht

10 juni 2024 om 22:13

@mvl070

Haha lol heb absoluut geen afkeer tegen Memphis hij speelt gwn super slecht vandaag.

Geen idee hoe je erbij komt dat ik en afkeer tegen hem heb maar goed..

10 juni 2024 om 22:04

Gakpo en Simons allebei niet best, Schouten gewoon prima, Veerman de beste middenvelder, de enige die de creatief is. Aké de beste verdediger. Memphis best bedrijvig, maar je speelt gewoon zonder spits, zet dan Gakpo in de spits en Memphis er omheen

10 juni 2024 om 22:04

Van der Ven op links duidelijk beter dan Ake.Gakpo vind ik tegen vallen.

10 juni 2024 om 22:05

Serieus? Aké is top, eigenlijk zoals altijd

10 juni 2024 om 22:08

De dynamiek klopt niet helemaal deze wedstrijd, en dat valt toch Koeman aan te rekenen. Sommige problemen met positieinvullingen waren vrij voorspelbaar.

Bijvoorbeeld de problemen in de aanval zijn terug te leiden op Simons en Depay die niet op deze manier samen opgesteld moeten worden - Depay loopt uit de spits weg en loopt Simons vaak meer in de weg, terwijl Simons juist anderen (reijnders en Dumfries) in de weg loopt.

... En oh god. Waarom Wijnaldum Koeman? *zucht*

10 juni 2024 om 22:05

Spelers van het kaliber Simons die het daarbij ook niet erg vinden om verdedigende meters te maken zijn wel zeldzaam.

10 juni 2024 om 22:05

Frimpong voor Dumfries, Xavi naar 10. Ven de Ven voor Reijnders, Geertruida voor De Vrij.

10 juni 2024 om 22:08

Geertruida voor Dumfries, Frimpong voor Xavi. De Ligt voor de Vrij. Zou ik doen dan.

10 juni 2024 om 22:05

Er mag wel wat meer pit in Bij Gakpo en Xavi. Ze lopen er een beetje verslagen bij.

10 juni 2024 om 22:07

Het valt me voor ook op hoevaak Xavi de bal terug tikt naar achter terwijl de 16 van de tegenstander zo druk bezet is door ploeggenoten. Lijkt alsof ie bang is om fouten te maken.

10 juni 2024 om 22:10

Tja hij zal wel minder risico moeten nemen in zijn spel van Koeman.

10 juni 2024 om 22:16

Zou me echt niks verbazen.

10 juni 2024 om 22:07

Dit meen je niet, Wijnaldum??!!

10 juni 2024 om 22:07

Waarom Wijnaldum serieus.

10 juni 2024 om 22:08

Daar komt Koemans lievelingetje weer. Zet dan Xavi op 10 en geef Frimpong minuten.

10 juni 2024 om 22:08

Wijnaldum. Ok.

10 juni 2024 om 22:08

Serieus wijnaldum erin?

Doe lekker Frimpong eens rechtsback, kunnen we het verschil zien met Dumfries

10 juni 2024 om 22:08

Hou toch is op met wijnaldum. Wat heeft het voor zin om die nu erin te zetten.

10 juni 2024 om 22:08

Nu weer die Wijnaldum? Wat heb je nou aan hem vanavond?! Geef gewoon andere gasten die minuten.

10 juni 2024 om 22:09

Krijgt nog een kans

10 juni 2024 om 22:08

Rare kwiebes blijft het, onze Dumvel

10 juni 2024 om 22:09

Heb alvast geaccepteerd dat Wijnaldum elke wedstrijd op het EK minuten zal maken.

10 juni 2024 om 22:09

Wat heeft die gast toch met Wijnaldum man

10 juni 2024 om 22:10

@derkaiser123

Is zijn lieveling met Memphis.

10 juni 2024 om 22:10

Hij is zo goed als de enige heb ik het idee

10 juni 2024 om 22:09

Denzel nog bozer. Alle ballen op Denzel.

10 juni 2024 om 22:09

Alsjeblieft laten we als natie hopen dat Wijnaldum geen doelpunt maakt

10 juni 2024 om 22:10

Benieuwd of Wijnaldum iets kan brengen.

10 juni 2024 om 22:10

Simons is met afstand echt de zwakste schakel, heeft echt niks goeds gedaan, op zijn doelpunt na dan.

10 juni 2024 om 22:11

@fc footbal

Vind je het gek dat die ook niet op zijn juiste positie speelt waardoor die slecht speelt?

10 juni 2024 om 22:19

Denk toch dat die titel voor nu in handen van Reijnders is.
En misschien nu wel door Wijnaldum.

Daarnaast moet Xavi op het middenveld staan.

10 juni 2024 om 22:10

Niet te geloven, weer die Wijnaldum..

10 juni 2024 om 22:11

Ideaal moment om Dumfries en Frimpong samen te laten spelen, daar zijn oefenwedstrijden voor lijkt me

10 juni 2024 om 22:15

Dat werkt toch sws niet? Dan krijg je 2 spelers die precies zelfde gaan doen en de zelfde looplijnen hebben. Die lopen elkaar alleen in de weg.

10 juni 2024 om 22:12

Had liever Van Dijk eruit gezien, Aké naar het centrum en v/d Ven op links.

En Schouten er uit en Wijnaldum er in? Wil Koeman met 10 spelen perse ofzo? Schouten was einde eerste helft, begin tweede helft niet lekker bezig, maar Wijnaldum is een downgrade naar 4e klasse amateurs....

10 juni 2024 om 22:13

Koeman heeft in ieder geval aardig wat opties, ze spelen wel frivool

10 juni 2024 om 22:14

Frivool? Ik ben volgens mij echt een andere wedstrijd aan het kijken dan.

10 juni 2024 om 22:25

Nog een beetje azijn? Dit IJsland won gewoon van Engeland.

10 juni 2024 om 22:14

Grote kans voor Ijsland.

10 juni 2024 om 22:14

Als de bal in het hoekje Ipv op de paal was geweest had Verbruggen hem gewoon gehad.

10 juni 2024 om 22:14

Koeman zet spelers op de verkeerde plek. Het is heel frustrerend om naar dit Oranje te kijken op deze manier. Reijnders en Xavi zet hij verkeerd neer. De beperkte Gakpo hoort op de bank. Frimpong hoort in de basis. Dumfries is aan de bal echt heel beperkt. De eerste helft was matig tot redelijk. De tweede helft is echt slecht.

10 juni 2024 om 22:18

Jep. Niet de frisse Frimpong maar duffe Denzel, Memphis veel te belangrijk gemaakt dus e doet weer alles alleen, en hij slaagt erin Simons zo neer te zetten dat uit niets blijkt dat hij wat kan. Bijzonder frustrerend om aan te gluren.

10 juni 2024 om 22:14

Koeman sorteert serieus voor op een basisplaats voor Wijnaldum. Nu Koopmeiners eruit ligt had hij Wijnaldum vermoedelijk al willen laten starten, ware het niet dat die vorige wedstrijd nog in de benen had. Dus mocht Schouten even meedoen voor spek en bonen. Na de wissels is alles weer helemaal naar Ronald's zin. Ervaring weet je wel.

10 juni 2024 om 22:16

Ik zie het hem inderdaad nog wel doen ook. Het koppeltje Wijnaldum-depay werkte zo goed jaren geleden.

10 juni 2024 om 22:15

Nou daar gaat wijnaldum zo scoren en heeft koeman zijn excuus om zn maatje op te stellen zondag

10 juni 2024 om 22:15

Xavi, Reijnders, Depay loopt totaal niet lekker. Lopen elkaar teveel in de weg met die vrije rol.

10 juni 2024 om 22:17

Inderdaad. Beter gewoon met frimpong, brobbey, depay voorop spelen

10 juni 2024 om 22:15

Een nationale ramp zou zich hier voltrekken wanneer Wijnaldum weet te scoren.

10 juni 2024 om 22:20

Ha, mooi dramatisch geponeerd dit

10 juni 2024 om 22:17

Wijnaldum, raakt hem kwijt..
Staat er 5 minuten in, maar hebben het nu al meerdere keren gehoord.

10 juni 2024 om 22:17

Dat lijkt me een verstapping hooguit, geen enkele fout van v/d Ven. Scheids is deze wedstrijd beide kanten op vrij zwak.

10 juni 2024 om 22:17

Joey speelt echt fantastisch! Verdient nog wel een assist!

10 juni 2024 om 22:18

Schouten eruit en gelijk neemt Ijsland het over. Veerman is te beperkt.

10 juni 2024 om 22:20

Veerman is nooit een DM geweest, meer een Am/acm. Dat Koeman hem wel zo wil gebruiken is gewoon compleet idioot.

10 juni 2024 om 22:29

Klopt. Het middenveld met Veerman alleen werkt niet. Er is geen balans meer.

10 juni 2024 om 22:18

In tegenstelling tot de meesten hier kan ik altijd enorm genieten van Dumfries. Je weet altijd wat je aan hem hebt. Een geweldige drive en wint bijna alle duels. Ook vaak dreiging met kopkansen in de 16 van de tegenstander

10 juni 2024 om 22:22

Zijn drive is top. Daar geniet ik ook wel van. Maar het is aan de bal niet genoeg weet je wel. Goede gozer, dat zeker.

10 juni 2024 om 22:18

Combinatie Geertruida en Frimpong er weer in hoor!

10 juni 2024 om 22:19

Yes Frimpong erin!

10 juni 2024 om 22:20

Veerman gaat motm worden.

10 juni 2024 om 22:20

Mooie wedstrijd tot nu toe, maar we hadden best wat vaker al kunnen scoren.

10 juni 2024 om 22:21

Malen op links, Rijnders op 10, Xavi op rechts. Koeman doet maar wat.

10 juni 2024 om 22:22

Malen

10 juni 2024 om 22:23

Denk dat Malen spits staat of niet?

10 juni 2024 om 22:22

Pff lekkere goal zeg

10 juni 2024 om 22:22

Toch meer diepte met Malen dan Gakpo

10 juni 2024 om 22:22

Malen 3-0! Wat een speler om te hebben als wissel

10 juni 2024 om 22:22

fijne pass van depay weer

10 juni 2024 om 22:22

Mooie bal Memphis. Malen wordt ook steeds beter in de 1op1.

10 juni 2024 om 22:22

Tjah, Memphis..Goeie goal Malen!

10 juni 2024 om 22:22

Malen 3-0 goeie goal

10 juni 2024 om 22:22

Heerlijke bal van Memphis, ook prima afgemaakt.

10 juni 2024 om 22:23

Memphis is gewoon een topper hoor.

10 juni 2024 om 22:23

Malen moet gewoon spelen.

10 juni 2024 om 22:23

Depay is toch beter als passer, Malen was zo rap hier...

10 juni 2024 om 22:23

Wat mij betreft trekt hij een oranje slipje over zijn hoofd, wat een speler is Depay

10 juni 2024 om 22:23

Heeft Memphis toch nog iets goeds gedaan vanavond.

10 juni 2024 om 22:24

Memphis is letterlijk de enige die voor alle dreiging zorgt. Maar jij haat de hele avond op hem

10 juni 2024 om 22:25

@mvl070

Gast ik haat niet op hem geen idee wat jij hier allemaal loopt te vertellen..

10 juni 2024 om 22:27

Lees je reacties terug….

10 juni 2024 om 22:25

Memphis speelt gewoon goed

10 juni 2024 om 22:27

@fr010frdam

Nee speelt niet goed.

10 juni 2024 om 22:27

Memphis is al de hele wedstrijd gevaarlijk. Geen idee waarom je hem de hele tijd benoemt. Speelt meer dan uitstekend.

10 juni 2024 om 22:30

@pedri16

Ik vind van niet.

10 juni 2024 om 22:31

Lol. Hij is letterlijk betrokken bij een kans of 5. Wat verwacht je nog meer precies?

10 juni 2024 om 22:27

Memphis gewoon beste van het veld vandaag.

10 juni 2024 om 22:28

Inderdaad. Hele vreemde kijk op het spelletje heb je als je hem slecht vond.

10 juni 2024 om 22:23

Frimpong is je geheime wapen

10 juni 2024 om 22:23

Hahaha heerlijk memphis weer

10 juni 2024 om 22:24

Toegegeven, prima pass van Depay. Als hij nou altijd zo dienend speelt komt de glansrol vanzelf. Maar hij wil per se alles aleen doen.


Edit: haha zie je wel. Dienend is de shit

10 juni 2024 om 22:24

4-0 Memphis! Wat een puntgave assist van Frimpong weer!

10 juni 2024 om 22:24

dancing memphis lol

10 juni 2024 om 22:24

De 10 van Nederland lopen met deze aanvallende wissels nu wel over Ijsland heen.

10 juni 2024 om 22:24

Frimpong basisplek zondag graag.

10 juni 2024 om 22:24

Frimpong moet toch gewoon basis

10 juni 2024 om 22:24

Zeg wat je wil over Memphis maar dat is toch gewoon het beste wat we de afgelopen 10 jaar in Oranje hebben gehad.

10 juni 2024 om 22:26

Dat is ook wel een beetje overdreven. Robben, sneijder, van Persie om maar even wat namen op te noemen..

10 juni 2024 om 22:24

Geweldige assist van Frimpng Memphis met de goal!

10 juni 2024 om 22:24

Die Frimpong toch jongens. Dumfries is echt klaar.

10 juni 2024 om 22:24

Als Frimpong geen basis staat mag je Koeman gedurende het toernooi naar huis sturen

10 juni 2024 om 22:24

Tjah, Memphis.. kijken met wat men nu weer komt.

10 juni 2024 om 22:24

Memphis, wat een held. Frimpong hoort ook basis.

10 juni 2024 om 22:24

Met alle respect maar Dumfries had zo’n bal op Depay niet gegeven.

10 juni 2024 om 22:26

Heeft hij vaak genoeg gedaan hoor. Het is alleen veel minder consistent.

10 juni 2024 om 22:27

Gast, zet die blinde vlek even aan de kant. Dumfries is voetballend een verschrikking tov Frimpong en is klaar. Frimpong is een betere wingback en Geertruida een betere back voor de tandem.

10 juni 2024 om 22:28

Bullshit @Ajax. Verdedigend is Dumfries ook heel belangrijk, dus is een lastige keuze voor Koeman.

10 juni 2024 om 22:33

In welke wereld is Dumfries verdedigend solide haha, Geert kan dat juist stukken beter.

10 juni 2024 om 22:24

Goeie bal Wijnaldum

10 juni 2024 om 22:24

Geen gakpo die iedere bal in de voeten wil hebben loopt beter.

10 juni 2024 om 22:24

Heerlijke bal Frimpong!

10 juni 2024 om 22:25

Sorry Gini, maar Frimpong is de nieuwe buddy van Memphis.

10 juni 2024 om 22:25

Frimpong mag toch nooit buiten de basis vallen, kom op hoor.

10 juni 2024 om 22:27

Lastige keuze wel. Verdedigend ben je veel kwetsbaarder, want je kan Dumfries niet opstellen. Verschil Geertruida of Dumfries is groot. Lastige keuze voor Koeman.

10 juni 2024 om 22:30

Je bent kwetsbaarder verdedigend omdat je Dumfries niet kan opstellen? Maar Dumfries kan helemaal niet goed verdedigen? Daar is Geertruida echt veel beter in hoor.

10 juni 2024 om 22:25

Lekkere voorzit van Frimpong, en precies goed gelopen door Depay.

10 juni 2024 om 22:25

Dumfries zit en leer.

10 juni 2024 om 22:27

Wat een bal weer dit he? Dat is echt hoog niveau hoor. Goed afgemaakt ook door Depay

10 juni 2024 om 22:25

De voorzetten van frimpong zijn echt meesterlijk

10 juni 2024 om 22:25

Wat een onzin dit

10 juni 2024 om 22:26

Pfoe wat een vlijmscherpe pass van Frimpong. Jammer dat Veerman hands maakt.

10 juni 2024 om 22:26

Wat dom van Veerman, echt een bewuste beweging richting de bal

10 juni 2024 om 22:27

Veerman werd licht geduwd, waardoor hij verkeerd uitkwam

10 juni 2024 om 22:31

Veerman houdt duidelijk de bal in bedwang met zijn arm. 100% hands. Commentor heeft gewoon bias

10 juni 2024 om 22:26

Het verschil tussen dumfries en frimpong spel

10 juni 2024 om 22:26

Aaah zonde!

10 juni 2024 om 22:26

Pff hands van Veerman zonde zeg...

10 juni 2024 om 22:26

naja waar hebben het over

10 juni 2024 om 22:26

De scheids draait de beslissing terug en het publiek begint te juichen. Voor sommigen is het al bedtijd denk ik

10 juni 2024 om 22:27

Wat voor gejuich hoor jij?

10 juni 2024 om 22:27

Op tv leek het alsof er gescoord was

10 juni 2024 om 22:32

Scheids draait de beslissing terug en ik hoorde 100% gejuich. 5 seconden later begonnen ze past met boegeroep

10 juni 2024 om 22:32

Haha echt hè, dacht daardoor eerst dat die goed gekeurd was 😅

10 juni 2024 om 22:26

Wtf..

10 juni 2024 om 22:27

rare beslissing van de scheids

10 juni 2024 om 22:27

Ja... ik ben ook bij deze spelregel even kwijt hoe het nou zit. Maar goed, het is wel hands natuurlijk

10 juni 2024 om 22:27

Laat dit nou staan man! Haalt ie nu Memphis eruit. Ongelooflijk.

10 juni 2024 om 22:27

Brobbey mag lekker blijven banken, dat is ook duidelijk voor hem lijkt me.

10 juni 2024 om 22:36

Zeker niet als Wout elke invalsbeurt scoort

10 juni 2024 om 22:27

Lekker gaan zoeken naar manieren om je even te laten zien als var, fucking clowns

10 juni 2024 om 22:27

Dit is toch spelverderf, var voor een handsbal op eigen helft.. Waar hebben we het over

10 juni 2024 om 22:30

Technisch gezien had hij gelijk doordat de bal 'onder' het shirt uit komt. Hij negeerde alleen daarmee wel dat die (lichte) duw die Veerman kreeg daarbij meespeelde.

10 juni 2024 om 22:34

Het is ook hands, het haalt alleen de schoonheid uit het spel als je dit nog terug gaat kijken en beoordelen. Dit is var overkill

10 juni 2024 om 22:27

Weghorst erin

10 juni 2024 om 22:28

Kunnen ze niet wijzigen dat er na 5 balcontacten na hands er sprake is van een nieuwe situatie en dat je een doelpunt niet meer kan afkeuren? Hier is de VAR niet voor ontworpen om hands van nota bene je eigen helft na te zien voor een doelpunt.

10 juni 2024 om 22:29

Meesterlijke pass van dat ventje Frimpong!
Helaas terecht afgekeurd vanwege hands.
Dan maar Weghorst voor ee 4-0

10 juni 2024 om 22:30

Iedereen die hier Frimpong met Dumfries aan het vergelijken is: jullie snappen dat Frimpong erin kwam voor Simons op rechtsbuiten en Geertruida erin kwam voor Dumfries op rechtsback toch? En dat dit twee verschillende posities zijn?

10 juni 2024 om 22:32

Zoals Dumfries speelde maakt dat toch niets uit, was niet alsof hij een verdedigende taak had vanavond.

10 juni 2024 om 22:32

Nee dat hebben opvallend veel mensen inderdaad nog niet door😂

10 juni 2024 om 22:32

Die twee zijn wel inherent aan elkaar. Het is kiezen tussen Dumfries of Frimpong. Kies je dumfries, kies je Xavi/malen. Kies je Frimpong, kies je geertruida. Beide spelen kan niet, heeft Koeman ook al aangegeven volgens mij dat dat niet voorkomt.

10 juni 2024 om 22:34

Nee dat zijn ze dus niet. Je kiest Frimpong of Xavi. Jullie laten je sturen door die analistenpraat.

Dumfries en Frimpong hebben nog nooit een wedstrijd samen gestaan, hoe kun je het dan al bij voorbaat afschieten?

10 juni 2024 om 22:35

Omdat die 2 dezelfde manier van spelen hebben en je toch wel kan inzien dat ze elkaar in de weg gaan lopen?

10 juni 2024 om 22:33

Gaat hand in hand hè.
Frimpong gaat niet samen met dumfries

10 juni 2024 om 22:35

Waarom? Geertruida is nog aanvallender dan Dumfries en dat kan toch ook?

10 juni 2024 om 22:33

Daarom moest Koeman gewoon de linksback meenemen voor een eventuele 5-3-2

10 juni 2024 om 22:34

Ik vind Geertruida in een 433 persoonlijk ook beter dan Dumfries op rechtsback. Van mij mag het tandem met Frimpong en Geertruida blijven staan.

10 juni 2024 om 22:38

Tegen een Frankrijk heb ik toch echt liever Dumfries. Leuk een wedstrijd IJsland, maar tegen Frankrijk ben je alle kwaliteit achterin nodig en is Dumfries stukken beter als Geertruida.

10 juni 2024 om 22:31

Veel meer snelheid en energie nu met Frimpong en Malen voorin. Toch wel bizar dat je zulke jongens op de bank hebt zitten. Frimpong moet trouwens gewoon basis tegen Polen als rechtsbuiten. De beste die je daar hebt.

10 juni 2024 om 22:34

Polen is een aantal getalenteerde aanvallers momenteel kwijt met blessures, dus dan is het inderdaad beter Frimpong voorin te hebben en Geertruida achter (je gaat veel meer de bal hebben).

Zou tegen Frankrijk en Oostenrijk echter Dumfries gewoon rechtsachter zetten en daarvoor Malen of Gakpo.

10 juni 2024 om 22:34

Dan kan je niet met Dumfries spelen als back lijkt me. Dan lopen ze elkaar alleen in de weg. Ze hebben namelijk dezelfde speelstijl alleen is Dumfries verdedigend beter en Frimpong heeft in z’n linkerteen meer techniek dan Dumfries.

10 juni 2024 om 22:37

Geertruida is nog aanvallender ingesteld dan Dumfries en die loopt Frimpong toch ook niet in de weg?

10 juni 2024 om 22:43

Kijk is even naar de looplijnen van Geertruida en Dumfries.

10 juni 2024 om 22:33

100 procent Frimpong basis toch, brengt zo veel diepgang en een lekkere voorzet.

10 juni 2024 om 22:33

Frimpong mijn hemel die kerel is razendsnel

10 juni 2024 om 22:33

Frimpong wat een snelheid heeft hij pff

10 juni 2024 om 22:35

Afkoopclausule van maar 40 miljoen. Wat een speler voor die prijs.

10 juni 2024 om 22:38

@pedri16

Hansi Flick schijnt Frimpong graag te willen hebben bij Barca

Zal ook echt mooi zijn als die naar Barca komt. maar of ze het geld hebben is een andere vraag

10 juni 2024 om 22:33

Wat een snelheid van Frimpong haha

10 juni 2024 om 22:36

@fcu98

Gaf me beetje Davies vibes haha

10 juni 2024 om 22:34

De actie na de sprint was wel bijzonder matig van Frimpong. Die moet je meteen voor gooien.

10 juni 2024 om 22:35

Och och, vriendje Wijnaldum erin, Weghorst erin en dan laat je Brobby op de bank. Stom.
Gakpo en Xavi vind ik echt tekort komen. Zie liever Malen of Bergwijn

10 juni 2024 om 22:37

Goed gedaan van Koeman! Weghorst scoort!

10 juni 2024 om 22:35

geertruida vind ik wel goed spelen de laatste 2 wedstrijden, zou niet verkeerd zijn in de basis

10 juni 2024 om 22:36

Raar gevlagt

10 juni 2024 om 22:36

Ja Weghorst!

10 juni 2024 om 22:36

Woutje doet hwt weer geniale spits

10 juni 2024 om 22:36

Ik vind Malen ook echt verschrikkelijk goed. Die moet gewoon linksbuiten spelen en Frimpong op rechts.

10 juni 2024 om 22:37

Eens

10 juni 2024 om 22:36

Jammer buitenspel.

10 juni 2024 om 22:36

Toch 4-0! Heerlijke aanval weer!

10 juni 2024 om 22:36

Ik geniet zo van Veerman

10 juni 2024 om 22:38

Die speelt echt goed idd. Heerlijke pases

10 juni 2024 om 22:37

Heerlijke aanname Malen. Dat eerste balcontact bij zijn goal was ook al heel goed.

10 juni 2024 om 22:37

Oh wel een goal haha mooi!

10 juni 2024 om 22:37

Echte ajax spits

10 juni 2024 om 22:37

Assistent was blind....

10 juni 2024 om 22:37

Nee die zat op de bank toch?

10 juni 2024 om 22:37

Woutje weer met een acteersessie…

10 juni 2024 om 22:39

Nee hoor,Wout is gewoon zeer terecht blij met een interland doelpunt

10 juni 2024 om 22:37

Weghorst gaat z'n plek als pinchitter niet kwijtraken dit EK. Jammer voor Brobbey, die zal 3e spits zijn.

10 juni 2024 om 22:38

Pfoh we hebben ook een heerlijke bank hoor als je Malen, Frimpong en Vd Ven in kan brengen.

Besef dan even dat hopelijk Frenkie en Koopmeiners er ook bijkomen.

10 juni 2024 om 22:38

Hopelijk malen erin ten koste van Xavi.

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Frivool Nederlands elftal wint mede dankzij eerste interlandgoal Xavi Simons ook laatste oefenduel voor het EK
Het Nederlands elftal heeft maandag ook de laatste oefenwedstrijd voor EURO 2024 winnend afgesloten. Oranje was in een kletsnatte Kuip met 4-0 te sterk voor IJsland. Bondscoach Ronald Koeman zag Xavi Simons zijn eerste interlanddoelpunt maken, maar zal zich na afloop vooral zorgen maken om de blessure die Teun Koopmeiners opliep tijdens de warming-up. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren